Diskusia: Michalovce vyhrali na Slovane gólom v predĺžení
Hokejisti Dukly Michalovce zvíťazili v druhom súboji štvrťfinále play off Tipos extraligy na ľade Slovana Bratislava 3:2 po predĺžení a sériu hranú na štyri víťazné zápasy vyrovnali na 1:1.
Séria sa teraz presunie na Zemplín, v Michalovciach sa tretí a štvrtý zápas odohrá v utorok 21. marca resp. v stredu 22. marca.
Domáci hokejisti išli do vedenia v 24. minúte po góle Branta Harrisa, no Dukla vyrovnala o sedem minút neskôr po teči Filipa Vašaša. V tretej tretine vrátil Slovanu vedenie Jakub Minárik, ale v presilovke sa presadil Patrik Zabusovs. V predĺžení rozhodol Peter Galamboš. Arbitri jeho víťazný zásah najskôr neuznali, pretože jeho spoluhráč Suja mal hokejku vysoko, no útočník Michaloviec sa puku nedotkol a tak po druhom vzhliadnutí videa rozhodcovia svoj verdikt správne zmenili.
štvrťfinále play off Tipos extraligy - druhý zápas /na 4 víťazstvá/:
HC Slovan Bratislava - Dukla Ingema Michalovce 2:3 pp (0:0, 1:1, 1:0 - 0:1)
Góly: 24. Harris (Pecararo), 55. Minárik (MacKenzie, Takáč) – 31. Vašaš (Mihálik, Michalčin), 59. Zabusovs (Pereskokov, Glazkov), 67. Galamboš (Michalčin, Glazkov). Rozhodovali: Korba, Hronský – Bogdaň, D. Konc ml., vylúčení: 2:2 na 2 min., navyše Duke (Slovan) 5+DKZ za napadnutie hlavy a krku, presilovky a oslabenia: 0:0, 7215 divákov.
/stav série 1:1/
Slovan: Coreau - MacKenzie, Golian, Kallen, Beňo, Gachulinec, Sersen – Pecararo, Harris, Shcherbak – Fominykh, Duke, Haščák – Zigo, Kytnár, Takáč – Török, Minárik, Matoušek – Kukumberg
Michalovce: Škorvánek - Osburn, Hammond, Mihálik, Michalčin, Macejko, Glazkov – Pereskokov, Suja, Vašaš – Puliš, Galamboš, Paločko – Garreffa, Buc, Zabusovs – Bazevičs, Chalupa, Okoličány
- tommy909
- K zápasu len toľko, že za ten zmätok a škandál na konci zápasu by si už páni rozhodcovia v extralige nemali zapískať. Nikdy. Nech postúpi lepší.
- 18.3.2023 - 21:13
- +13
- fanda89
- Stale lepsie ako keby to mali nechat pokracovat po prvom videu. Takto sme sa vyhli vacsej blamazi regulerny gol to bol na to je tam to video.
- 18.3.2023 - 21:15
- +36
- tommy909
- to ano, ale aj tak neuveriteľná blamáž a amaterizmus.
- 18.3.2023 - 21:16
- +5
- fanda89
- Ano to suhlasim v TV maju ten zaber skor ako videorozhodca total amaterizmus ale hovorim lepsie takto ako blamaz pri zapase Dukla - DAC video je na to aby sa to pozeralo kludne aj 10x aj ked ma mrzi ze to Slovan posralo
- 18.3.2023 - 21:18
- +9
- fagaf
- Ale prosím ťa . Oni to video videli , ale museli si niečo vymyslieť. Aby neboli až za takých blbcov.
- 18.3.2023 - 21:28
- +13
- tommy909
- +
- 18.3.2023 - 21:29
- +4
- fakir
- Ja si hlavne myslím,že keby to bolo na opačnej strane, vôbec by nešli k videu a gól by jasne uznali
- 18.3.2023 - 21:34
- +10
- pucoo
- A prečo?
- 18.3.2023 - 21:37
- +2
- M.Dukla
- lebo 🦜
- 18.3.2023 - 21:41
- +9
- pucoo
- Fakt? Neuveriteľné 😆
- 18.3.2023 - 21:46
- +7
- penepi
- Jasné, podľa mňa by nás rovno poslali do semifinále. To čo je za nezmysel toto zas prosím pekne? Slovan prehrá, súper nijak nie je poškodený, ale niektorí si aj tak nájdu spôsob ako to otočiť proti Slovanu, už ozaj na smiech. Rozhodcovia dnes na konci zase raz ukázali svoju až absurdnú amatérčinu a je úplne jedno, či hrá Slovan, Michalovce alebo Prešov, všeobecne pískajú zle.
- 18.3.2023 - 21:47
- +24
- Magellan
- Nájdu si spôsob, lebo nezvládajú ani výhru.
- 18.3.2023 - 21:54
- +12
- penepi
- Na komplex Slovan si človek za tie roky zvykol, ale u niektorých má až úsmevné rozmery.
- 18.3.2023 - 21:56
- +8
- blazon
- Komplex Slovan uz nieje taky popuparny. Teraz su ine komplex retarded temy ako Soros, duha, postavenie planet. Počkaj ked pride niekto a spoji to dokopy. To len bude vymalovane
- 18.3.2023 - 22:30
- +3
- hawkie
- Tie sú v politike
, v hokeji (a asi aj vo futbale) komplex Slovan (nanešťastie) asi ešte chvíľu zostane
... keby bolo keby, to nezistíme.
Ale určite sa oba tábory zhodnú na tom, že to bola riadna blamáž a amaterizmus... - 18.3.2023 - 22:46
- 0
- blazon
- Mas pravdu a napadla ma krasna vec. Keby pes nesral, tak ho rozthne. Cize dufam ze do keby nepadneme opat
- 18.3.2023 - 22:54
- +1
- Tanci1828
- Caute, vie mi niekto povedal co sa dialo na konci? Kedze som trosku prepol na ke hned po gole
- 18.3.2023 - 21:14
- +3
- enco21
- Nezvládli prehru alebo druhé rozhodnutie rozhodcu, kto vie. To je to ego
- 18.3.2023 - 21:15
- +1
- aaaaaa
- Bol gól a išla sa skúmať vysoká hokejka ...z nepochopiteľnych dôvodov mali najprv rozhodcovia len záber z bokov , kde v jednom momente to aj možno vyzeralo , že tam bol dotyk ...v TV z horného záberu bolo jasne vidieť že hráčovi chýbalo 30 CM aby sa dotkol puku vysokou hokejkou .
Následne už sa išlo hrať , ale prišiel signál od videorozhodcu a išli si pozrieť ešte raz video aj s tým horným záberom kde jasné videli že gól má platiť . - 18.3.2023 - 21:18
- +11
- FP-jakubj
- Z highlightov to vyzera, ze najskor sa rozhodli, potom to vysvetlovali lavicke, kde im nieco hovoril aj Suja a zablikalo im video, aby prisli pozriet dalsi zaber, z toho usudili, ze ani brankara nezmiatla ta hokejka a uznali regulerny gol.
- včera - 1:33
- 0
- evgeni71
- Ty vôle to čo bolo
- 18.3.2023 - 21:14
- +1
- penepi
- Zvláštny zápas. Koľko sme dali týčiek - 5, z toho 3 v predĺžení? Michalovce mali dnes z prdele šťastie, ale na to sa história pýtať nebude, vyšlo im to. Na východe nás pateticky a nadnesene povedané čaká peklo, ale trochu sa spolieham, že to poblázni domácich, otvoria to a práve to by nám malo vyhovovať, lebo tento betón nám fakt nevonia.
- 18.3.2023 - 21:15
- +19
- OUTBLAST
- Profesori bez pohybu a tu je vysledok....
Vypatlaný Djuk dufam že dostane aspoň 3 zápasy,aj tak je k hovnu čo sa prínosu týka 🤦
Trápnejší boli dnes iba rozhodcovia čo nevedia ani urobiť video posúdenku na 1x 🤣 - 18.3.2023 - 21:15
- +8
- MiTo0220
- Slovan pustil perie a je v problémoch. Na východe aby nebol guláš z orla.
- 18.3.2023 - 21:16
- +6
- enco21
- Vražedný zakrok na Vašaša, mám pocit že niektorí hráči vôbec nerozmýšľajú no hlavne že je Filip ok... Cenné víťazstvo, cenný bod.. uvidíme čo bude doma..
- 18.3.2023 - 21:18
- +8
- Medvedjevegetarian
- Východ postúpi 😃
- 18.3.2023 - 21:18
- +3
- napalmdeath
- Niet iného východiska 🙂
- včera - 20:48
- 0
- poseidon
- Mi-či-géén
- 18.3.2023 - 21:20
- +7
- Byron
- MI to majú dobre rozohraté a sú o kúsok bližšie k SF. To čo bolo v livke na konci ma uisťuje len v tom že zakomplexovaný dement hneď kydá na SBA pritom všetci belasí uznali že gól mal platiť. Ok ale potom keď už sa rozhodlo že gól platiť tak poviem sorry ale to sa samozrejme nestalo ani v jednom prípade...
- 18.3.2023 - 21:21
- +22
- Pukky
- MI majú do semifinále rovnako blízko, ako Slovan.
- 18.3.2023 - 22:15
- +14
- counter
- Osobné si myslím , že to bolo od MI Max. čo mohli ukázať. Nechcem vás podceniť , ani uraziť , len pri všetkej úcte a pohľade na kvalitu to skončí 4:1 pre Slovan . Fandím vám , ale doma nedáte ani bod , to som si istý
- 18.3.2023 - 22:31
- +3
- Pukky
- Byron je slovanista, mimochodom. Kovaný. Zároveň jeden z najrozumnejších. Len aby si vedel.
- 18.3.2023 - 22:34
- +5
- evgeni71
- "jeden z najrozumnejších" muhehehe
- 18.3.2023 - 23:08
- +15
- pucoo
- Paradoxne, najlepšia bola prvá tretina, keď nepadol ani gól. Potom nuda, sterilný hokej. Záver bol zvláštny, neriešim teraz regularnost gólu, ale samotný proces. To sa video rozhodca zobudil až potom, keď hlavný gól neuznal? Či ako tam majú k dispozícii tie zábery?
- 18.3.2023 - 21:21
- +5
- babel
- ten gol, bol gol.
nehrali sme zle, teda, aspon hráči sa snažili...
som zvadavý, na prvý zápas v michalovciach.
460km? - 18.3.2023 - 21:22
- +4
- Medvedjevegetarian
- Tie kecy o dlhej ceste a podobne sú úsmevné. Hoci je pravda že z Michaloviec do Bratislavy to je najldhosa možná cesta v rámci slovenskej Tipsport extraligy. 😃
- 18.3.2023 - 21:28
- +11
- Radovan123
- Ale predsa vždy to je tak, že Michalovce su daleko, nie Bratislava. To sa reálne nesie celým spektrom tekto. Šport, podnikanie, politika
- 18.3.2023 - 21:52
- +6
- nigol
- Ja viem, to sú tie vaše pomýlené predstavy o Bratislavčanoch
- 18.3.2023 - 21:55
- +6
- nigol
- Aha
- 18.3.2023 - 22:08
- 0
- DraciaTlama
- Ser na neho
- 18.3.2023 - 22:10
- +1
- Radovan123
- Ale no, nebodaj sa niekto urazil
- 18.3.2023 - 22:12
- +2
- nigol
- OK, jasné, len neznášam takéto zovšeobecňovania
- 18.3.2023 - 22:17
- 0
- DraciaTlama
- Je to len provokatér a rypac. Vid Livku. Ignore.
- 18.3.2023 - 22:19
- +1
- Radovan123
- Moja jedina reakcia na teba v Livke a zároveň všetkých zúčastnených:
DraciaTlama
Čiže Vasas je v poriadku a hra, hej?
Hm.
dnes - 19:51
+1
odpovedať
Radovan123
Že ty si ešte nemala po tvrdom náraze vybitý dych a otrasené na niekoľko minut
-Dáš koment v ktorom nedokažeš zjavne strebať, že po nešetrnom tvrdom zákroku je náš hráč v poriadku hoci musel počas hry isť do kabíny a ja som rypač a provokatér? Napísať sprostosť a následne ked ťa druhý človek s ňou konfrontuje, je už provokatér?No dobre, beriem na vedomie
- 18.3.2023 - 22:35
- +7
- babel
- nie som rýpač. len som chcel zistiť vzdialenosť, medzi ba a mi.
jasné, možem si to nájsť na nete, len som skúsil, či už to má niekto vyhladané.
prepáčte. - včera - 7:59
- 0
- BlackCrow
- tak potom nakladač?
alebo sypač?
sry - včera - 8:18
- 0
- Mato80
- Najhoršie na tom rozhodnutí je že oni mali dokazovať že to gól nebol keď ale nemali pri 1 posudzovaní ten horný záber tak z akého iného mohli jasne vidieť že sa Suja hokejkou dotkol puku??? Ak to nemohli jasne posúdiť tak ten gól mali hneď uznať, to je fakt paródia….
- 18.3.2023 - 21:23
- +9
- opeKE
- Tiez som to tak pochopil ze maju dokazat ze sa ho dotkol ak si neboli isti tak ho nemali uznat hned na prvy krat. Takto sme sa len vyhrotili v Livke.
- 18.3.2023 - 21:26
- +2
- opeKE
- mali uznat
uz som sa zamotal
- 18.3.2023 - 21:28
- 0
- Cia
- To zalezi na tom ci ukazali gol alebo nie ked ano tak mali dokazat ze nebol ked nie tak mali dokazat ze bol co ukazovali v tv nebolo vidiet ale nie o tom chcel pisat lebo gol bol aj v tv nesporny ale co sa dialo potom to bola klaunijada nemozu predsa neuznat gol ked nepozru vsetky zabery ktore maju oficialne k dispozicii(zabery z tv su neoficialne a tym sa nemozu riadit) az potom museli pozriet všetky oficialne a gol spravne uznali ide mi o to ci nahodou taketo videorozhodnutie nepadlo v niektorych predoslych spornych situaciach a uz sa k tomu nevracali tak ako dnes nie je iste a ci taketo buduce rozhodnutia nepadnu aj v nasledujucich spornnych momentoch tie z nie je iste videorozhodcov robia vsetci clenovia rozhodcovskej komisie tj vsetko bivali rozhodcovia ktori ako vieme domrvili nejeden ligovy zapas pred PO zasadli s rozhodcami a ukol znel jasne doslova im nariadili piskajte vsetko kedze v komisii su vsetko nehokejisti mozno netusili aky vyznam to bude mat pre obraz hry a jej plynulost stale prerusenia porady rozhodcov pozeranie vydea ktore co sa dokazalo aj dnes je absolutne nedoveryhodne tito pani urobili z nasej ligy jeden pritepleny nudny hokej mozno je mierne zzujimavy pre zainteresovanych fans svojho klubu lebo vtedy je adrenalin na maxime ale nie kazdy den hraju ti tvoji a ostatni su doslova nuda to kam smeruju tito pani rozhodovanie v nasom hokeji je cesta co pekla preco nemozu byt v patclennej komisii aspon dvaja co ten hokej hravali a vysvetlia im ze hokej ma nielen legistlativnu stranku ale aj citivu ze citlive posudzovanie situacii mu len prida na zaujimavosti a konecnom dosledku zacne pomaly menit aj pohlad na rozhodcov dnes som pozeral aj PO ceskej ligy stav az do59:31 bol 0:0 nervy drasajuci zapas a cuduj sa od 15. min prvej tretiny ani jeden vyluceny a nasi rozhodcovia pri tom prikaze by vylucovali aspon desat krat male haciky zakroky ktore by nasi oznacili ako naraze ia na mantynel....a cuduj sa svete ci uz komentatori alebo hraci po zapase uznanlivo tvrdili ze rozhodcovia citlivo viedli zapas prispeli k plynulosti hry a nechali hracov aby to rozhodli na lade to je ta citova stranka rozhodovania.
- 18.3.2023 - 22:02
- +1
- DraciaTlama
- Dobre píšeš, ale používaj čiarky a bodky prosím.
Klaunijada je nové slovo v HP slovníku. - 18.3.2023 - 22:07
- +7
- Mato-Mi
-
- 18.3.2023 - 22:08
- 0
- Radovan123
- Súhlasím. Dokonca bude mať aj reálne použitie toto výstižne pomenovanie
- 18.3.2023 - 22:09
- +1
- Westbeast0
- Ono to povodne vzniklo ako preklad slova "clownshow", ktore pouzil trener Shedden... Ale teraz neviem ci tam zaradit klaunijada alebo klauniada...
- 18.3.2023 - 22:19
- +1
- opeKE
- To slovicko uz ostane... len to bude spajane s tvojim muzstvom (asi), ale uznate aj vy tam vsetci, ze ten moment len vyhrotil aj livku.
- 18.3.2023 - 22:19
- 0
- DraciaTlama
- Co to na so Slovanom?
Toto bola show rozhodcov. - 18.3.2023 - 22:22
- +3
- opeKE
- Ja viem
ale toto bol riadny cirkus. A hned sa vynaraju konspiracie
- 18.3.2023 - 22:29
- 0
- DraciaTlama
-
Inak gratulka k vyhre. - 18.3.2023 - 22:32
- +1
- BlackCrow
- Tam sa vynára toľko ... že zdravý rozum velí nečítať livku ani diskusiu po zápase. Slovanisti, vy ste si to s nimi užili vlani vo finále tak ste v obraze.
- včera - 6:15
- +2
- Cia
- Viem ze je tam noho chyb ale man dost citlivu klavesnicu na tablete takze sa obcas stal preklep a nechcelo sa mi tak dlhy text opravovat ale podstatny pre mna je obsah ciarky a bodky nepouzivam nikdy a dakujem za navrh do HP slovnika aj ked to nebola podstata mojho prispevku
- 18.3.2023 - 22:21
- +1
- DraciaTlama
- Cia, ako pisem,napisal si to dobre, +
- 18.3.2023 - 22:23
- +1
- DENISO6
- Ta skupinka mentálne zaostalík v pruhovanom pozerá opakované zábery na Sege??
- 18.3.2023 - 21:25
- +3
- Byron
- Je ok že bolo to video lebo to aj vyzeralo že to ten hráč trafil nad bránou. Akurát prúser bol ten že ho neuznali hoci bolo jasné vidieť že tam ten nebola a sudí ho neuznal. Amen
- 18.3.2023 - 21:25
- 0
- ZtrykoSlazoU
- aky bol: bocik ?
- 18.3.2023 - 21:27
- +1
- MiTo0220
- Pan Pardavy a pán Podkonický .. pan Kudelka sa chystá na vaše miesto . všimli ste si??
- 18.3.2023 - 21:28
- +5
- DraciaTlama
- Pan Kudeljs mal šťastie ze Kapusa odtahovali od neho.
- 18.3.2023 - 21:47
- +1
- OUTBLAST
- Aspoň nejaké atribúty playoff...lebo zatial sa to nesie v duchu dúhovej sračky bez emócii 🤦
- 18.3.2023 - 21:55
- +4
- DraciaTlama
- Žiaľ mas pravdu
Kudelka sa pratal preč ako mohol - 18.3.2023 - 21:57
- +1
- OUTBLAST
- Môže to Mara emočne pretaviť aj na striedačke ...na to aký bol za hráčskych čias mi príde na tej lavičke dosť sterilný a väčšinou tam stojí jak ocas..
- 18.3.2023 - 22:01
- 0
- DraciaTlama
- Tak drží štábnu kultúru
Občas mi napadne,ako vníma Paradaveho, Trenčania lavičke. A ďalšieho ako je Oto.
Toto nikdy nebude fungovať.
Stále mám pocit že to nie je správne.
Za Kapusa som rada. Podla mna to rozbalí.... - 18.3.2023 - 22:05
- +1
- Mato80
- Ja som ho zaregistroval až v sérii z TN, keďže som nejak Michalovce nesledoval, ale už tam som si hovoril aky dobrý hokej z oboch strán a hlavne jeho prejav po zápase. Dúfam že to nevyznie blbo keďže som videl asi iba 3 zápasy aj to nie celé pod jeho vedením ale pravda je že mladých kvalitnych trénerov mame veľmi malo a jemu by som dal pri Craigovi šancu ihneď rozhodne na mna za tu chvíľu spravil oveľa lepší dojem než napr Podkonicky resp. treneri U20/U18…ďalšia vec naši extraligovi manažéri by sa mali tiež zamyslieť bo to recyklovanie našich trénerských stálic čoho som veľký kritik poprípade dotiahnutie nejakých kvázi zahraničných trénerov na úkor toho aby dali šancu našim mladym trénerom
- 18.3.2023 - 21:49
- +3
- Radovan123
- Už som počul také, že ho mali nahradiť. No osobne by som bol celkom sklamaný, jednak skrz jeho pozitívnu komunikáciu s mužstvom, ale taktiež hra vyzerá celkom kompaktne až na pár hluchých úsekov a chýb v obrane.
- 18.3.2023 - 21:55
- 0
- Mato-Mi
- Vedenie tu chcelo dotiahnut Bokrosa, ale ponukli mu z jeho pohladu malo penazi, tak to odmietol.
- 18.3.2023 - 21:58
- +1
- Radovan123
- Vďaka Bohu za Bokrošovú skromnosť.
- 18.3.2023 - 22:00
- +14
- omen
- ani ma nestve dnes ta prehra, aj ked dnes to stastie mali Michalovce neskutocne... stvu ma ti pisalkovia, ktori sa pridu do livky odbavit lebo Slovan... zagrcaju to a zmiznu ako gafor
Dolezite uz pred seriou bolo hlavne to, ako Slovan zahra v Michalovciach... vdakabohu uz asi bez Duka, ktory to dnes prehnal Ono je fajn, ze sa hrac snazi zlomit, ze nema formu a nejde to, ale toto je nie je cesta... Kukumberg hral lepsie - 18.3.2023 - 21:30
- +10
- topska
- Pana boha si tu veteran, preco si to robis ze chodis pocas zapasu do livky?
- 18.3.2023 - 21:34
- +1
- omen
- no nehrame s Nitrou , ani s Trencinom, ani Kosicami
(prepacte za rypnutie)
- 18.3.2023 - 21:40
- +1
- Byron
- DT zabudni.
- 18.3.2023 - 21:48
- 0
- OUTBLAST
- Inak tomuto troška nerozumiem? Ty pozeráš hokej iba v telke? Nechodíš na zimák? Lebo keď sedím na štadci tak posledné čo sa mi chce je prelúskavať livku na HP 🤷
- 18.3.2023 - 21:49
- +1
- omen
- uprimne posledny rok som nebol ani raz... bol som dlhsie v zahranici, potom choroba... ale aj ked som chodil minule roky, vacsinou som si livku cez prestavku vzdy pozrel, ako to vidia iny
- 18.3.2023 - 21:55
- 0
- babel
- dobre im tak, za tie posledné zápasy, v zč.
- včera - 8:05
- +1
- pachohybsky
- Chutí nám: Aj perkelt s papagája …😁👍
- 18.3.2023 - 21:30
- +1
- DraciaTlama
- Z koho z čoho
S kým s cim - 18.3.2023 - 21:46
- +3
- Captain
- S kolienkami
- 18.3.2023 - 22:31
- +5
- hawkie
- Chskym, chsčim
- 18.3.2023 - 22:49
- +2
- Magellan
- Dnes sa znova opakoval Bazilej. Zostáva do konca poldruha minúty, Pecararo nemá nikoho pri sebe a bezhlavo to pošle na zakázané uvoľnenie. Stálo nás to druhý bod. Doma hráme stále tak nejako bezducho ako v ZČ. Včera sme makali, ale dnes to bolo profesorské a doplatili sme na to. V MI to bude úplne iná atmosféra, ale vonku hráme trocha lepšie, tak snáď zvládneme aspoň jeden zápas.
- 18.3.2023 - 21:30
- +5
- nigol
- Dúfam, že sa nám všetky tie tyčky vrátia a v Michalovciach urveme jedno víťazstvo. Aj keď bude to nesmierne ťažké...
- 18.3.2023 - 21:33
- +4
- HA RA Bin Ladin
- Epický záver
- 18.3.2023 - 21:33
- +5
- richardd6
- Segedín
- 18.3.2023 - 21:40
- 0
- fakir
- Džatky,ale to treba znac
- 18.3.2023 - 21:40
- 0
- pucoo
- Znam, ale na nedeľný obed slabota...
- 18.3.2023 - 21:43
- +2
- DraciaTlama
- Urob pravé viedenské rezne, zemiakový cibuľová šalát a ako dezert jahody so šľahačkou ku kávičke z džezvy.
- 18.3.2023 - 21:45
- +2
- fakir
- Barani máme jutre my
- 18.3.2023 - 21:47
- 0
- pucoo
- To moc nemusím, ale guláš apriori nie je zlá voľba. Vyhrávaš kľúčenku!
- 18.3.2023 - 21:48
- 0
- fagaf
- To ani ja nemusím. Ale Danči alebo diviak 👏☝️
- 18.3.2023 - 21:51
- 0
- DraciaTlama
- Nič lepšie sa stať nemohlo: 1. Slovan dostal budíček, že treba hrať ako v PO a nie tak...vlažne,
2. Ukázal sa totálny amaterizmus rozhodcov. Rozhodcovia musia skončiť s týmto amatérskom pískanim. Je to najslabší článok extraligy.
3. Livka bola slušná a teším sa ako sklapli ti, ktorí vrestali že sa píska Slovanu.
4. Faul na Vasasa bol hrozný,som rada ze v 2.a 3.tretine nastúpil.
4. Gratulujem Michalovciam k urvanemu bodu. - 18.3.2023 - 21:40
- +7
- Magellan
- To o budíčku si hovorím aj ja celú sezónu, ale nejako to na nich nefunguje. Bolo už mrte zápasov, kedy sa mal ten výkon vystupňovať, ale najlepší bol len úvod ZČ, kedy sme ťažili z výbornej prípravy. Tak snáď...
- 18.3.2023 - 22:49
- +2
- babel
- vasas filmoval....
aj ked, nebol to pekný zákrok.
všetci sme vedeli, že nič mu nie je! - včera - 8:08
- +1
- defender
- Komedia. Tak ja neviem co tam predtym pozerali. Sak ked sa nedotkol, tak sa nedotkol ani ked pozerali prvy krat. A nie robit cirkus. Ale nevadi, ideme dalej, bude to s nimi tazke, ale verim ze to nebudeme zbytocne natahovat a odprevadime ich 4:1 na zapasy. Ideme si za tym stastim a ked je sport spravidlivy a my budeme hrat to co dnes v predlzeni, tak sa nam to musi vratit.
- 18.3.2023 - 21:41
- +2
- amaskiea
- nevidel som, ale aj keď ti uverím, že sme v tom (prehratom) predĺžení hrali galaktický hokej, tak v porovnaní s predvedeným výkonom celú sezónu mi tá tvoja športová spravodlivosť príde, ehm, ako by som, no, trochu nevyvážená
Ja si myslím že pre súčasný Slovan, ktorý má na lavičke toho bývalého výborného hráča DTN, ktorý ale ako tréner je na úrovni zaslepeného fanúšika z 90tych rokov, by sa nič lepšie nemohlo stať, než že by z Michaloviec odchádzal s nepriaznivým stavom série 1:3 a potom v ďalšom domácom zápase "slávnostne" ukončil sezónu.
- včera - 6:52
- +2
- Dracik_18
- MI 4 zápasy v rade nevyhraju,ale myslím si že postúpia
- včera - 15:15
- +1
- amaskiea
- Veď zas úplne ideálne to ani byť nemusí
- včera - 20:55
- +1
- Mato-Mi
- No, uz som ako tak predychal. Dnes sme to ubojovali, ako som hracov pocas sezony kritizoval, tak za dnesok maju obrovsku pochvali. Dnes sme to vyhrali bojovnostou, aj s patricnym hokejovym stastim.
Zaver zapasu mi zanechal horku chut v ustach, ak sa zamyslim, ze co ak by ta sirena nezaznela a videorozhodca(supervizor) by si hlavnych nezavolal opat na casomieru.
Minule tu bol clanok o nemoznosti vziat trenersku vyzvu a prave kvoli takymto momentom, by mala byt vyzva povolena. Dnes to dopadlo nastastie v zmysle fairplay, ale do buducna to tak platit nemusi.
Chlapci, stastlivo domov a v utorok sme na stadione.
Na zaver len jedna vytka, dnesny zapas mal daleko od playoff zapasu. - 18.3.2023 - 21:41
- +11
- Cylo24
- Asi jeden z najslabsich zapasov, ake som v zivote videl. MI hrali disciplinovane, bojovne, dobre chyta Skorvanek, co na dnesny Slovan staci. Inak ale z oboch stran pomale a bez myslienky a do toho dookola tancujuce deti hore na kocke, stupidne kvizy s cenami za 20eur a 15rokov prezita kiss camera, kym zostavy muzstiev clovek musi pozerat v telefone... Kombinacia tohto vsetkeho sposobila to, ze viac ako vysledok ma trapilo svrbenie konecnika... Dufam, ze ma uz tento rok nenapadne ist na Slovan a ani to zapnut v tv...
- 18.3.2023 - 21:48
- +14
- ZtrykoSlazoU
-
- včera - 0:55
- +1
- babel
- nesúhlasím. súhra tam síce nebola, ale snažili sa.
pri pardavom, to dáme na siedmy zápas, už nebudú vládať, ani korčulovať. - včera - 8:12
- +1
- Cylo24
- Ja nepisem, ze sa nesnazili, ale ze to bol slaby hokej
- včera - 8:18
- 0
- combain
- A potom ked Valabik tych pruhovanych kritizuje, tak sa urazaju ako male deti.
- 18.3.2023 - 21:48
- +11
- pucoo
- Šak zajtra má ďalšie kolo lets dens, musí sa nejako nabudiť 😆 inak, čo povedal? Bol som na hokeji, takže neviem, čo odznelo v telke...
- 18.3.2023 - 21:54
- +2
- kingston
- Aj Valabika by uz bolo treba kritizovat....:
furt to iste dookola rozprava. uz minimalne 3 roky. chcelo by to novu tvar.
- 18.3.2023 - 21:55
- +6
- Kurolišek
- Valabik je sice opozeraný ale jak zavolajú Pardavého, Lintnera alebo nebodaj Golonku tak to rovno vypnem. Len nech chodí. Občas trepe ale aspoň sa dá normálne počúvať. Chápe, že je nutná kritika lebo sa tu furt len hladkáme aký sme svetový...
- 18.3.2023 - 21:59
- +17
- Big brother
- Občas?
Akože ked sa nad tým človek zamyslí, tak Valábik ako keby niekedy ani nerozmyšlal nad čím hovorí...proste rád hovorí a vysvetluje, tak ide ako píla. Ale fakt velmi často trepe hluposti.
- včera - 8:16
- +3
- Medvedjevegetarian
- Valabik on je odborník na celý vesmír. Vidno ho už všade tu v reklame tu policajt je tu nejaká relácia a šou. Nie je dňa kedy by som nevidel odborníka Valabika na obrazovke. 😃
- 18.3.2023 - 22:09
- +3
- Kamzík18
- Ciii dobre Mihalofce, vychod dnes 100%-ný 💪 zregenerovať a ide sa ďalej
- 18.3.2023 - 21:51
- +5
- babel
- no,bude to dlhá séria, nadšenie, nie je na mieste...
- včera - 8:14
- 0
- Kurolišek
- Michalovce vyhrali na Slovane v play-off... tak to si vážim toto. Mysleli si jak to budú mať jednoduché ale už včera (až na posledných 6 minút), sme im ukázali že hokej hrať vieme a o postup sa pobijeme. Chlapci teším sa jak ste to dnes zahrali.
- 18.3.2023 - 21:56
- +4
- Magellan
- Nemám pocit, že by si (hráči, fanúšikovia alebo na koho narážaš) mysleli, že to bude mať Slovan jednoduché. Z tímov, ktoré hrali kvalifikáciu, sú MI najnepríjemnejší súper.
- 18.3.2023 - 22:19
- +4
- Sheva7
- Je to 1:1 ale ja proste neverim ,že Slovan prehra 2x v Michalovciach
- 18.3.2023 - 22:00
- +2
- DraciaTlama
- Záleží na amaterizme rozhodcov kto vyhrá.
- 18.3.2023 - 22:02
- +2
- Kurolišek
- Česi majú radi naše slovo - výhovorky. Lebo presne vystihuje aj to čo si ty napísal. Zápas ledvo skončil a už si treba pripraviť výhovorky prečo nedopadol ako sme chceli.
- 18.3.2023 - 22:10
- +3
- DraciaTlama
- A poznáš slovo sarkazmus?
- 18.3.2023 - 22:11
- +5
- HA RA Bin Ladin
- Však ich “výmluvy” vystihujú presne to isté
- 18.3.2023 - 22:17
- 0
- DraciaTlama
- Pak maj ještě ty námluvy
- 18.3.2023 - 22:21
- +2
- Kurolišek
- vieš čo nie... výmluva im nepríde tak presná. Zrejme je to čaro cudzieho slova. Niečo ako keď povieš že je to v prdeli... nie v riti.
- 18.3.2023 - 23:58
- 0
- nigol
- A gratulujem Michalovciam k výhre. Brú noc
- 18.3.2023 - 22:22
- +3
- NasHokej97
- No trošku som si uletel v predzápasovej predikcií, horšie na tom je že evidentne tomu uverili aj hráči. Michalovce sa o niečo zlpešili, no my sme sa zase vrátili k tomu nášmu profesorskému grcu. Náš playoffový náboj trval celých jeden zápas. Páčila sa mi Mináriková formácia, tá jediná naozaj ide dôrazne do tej brány. Prvý útok je síce inde, ale aj tí dneska hrali profesorsky. Náš druhý útok dnes vyslovene hral proti nám. Fominych a jeho stupidný faul v predľžení, Duke a jeho ešte stupidnejší zákrok. A Haščák minusový hráč pre mužstvo. Zastával som sa ho že má byť vyššie, no toto čo predvádza je na mňa už moc. Pre mňa za mňa nech mu platia časť platu keď bude pôsobiť v Poprade, hlavne nech už tu budúcu sezonu není.
Duke jasné 5+dkz. Predtým na Gachulinca mohli/nemuseli pískať. Kedže sa ale rovno zdvihol a zázračne nevyzdravel tak to nechali tak... Môže mi ale niekto vysvetliť čo porábali rozhdcovia pri rozhodujúcom gole ? Gol mal platiť o tom žiadna, ale ten proces. Rozhodcovia si to išli pozrieť, neuznali to (neviem čo tam akože kukali, bolo jasné že sa toho nedotkol) a potom čo? Prečo sa to išlo znova pozrieť ? Odkedy videorozhodca kecá do už spraveného rozhodnutia ? Tak či onak dúfam že si tí rozhodcovia za toto amaterstvo už toto PO nezapískajú.
No nič... Síce s obrovským štastím vyhaluzilo MI dneska víťazstvo, ale spľnilo cieľ. Ak podáme proti MI takýto výkon vonku, nebude im treba ani to šťastie. Z tripu minimálne jedno víťazstvo.
A 7k dneska slušná návšteva. - 18.3.2023 - 22:25
- +7
- NasHokej97
- Aby som len nekritizoval, dneska sa mi znova páčil Minárik. Škoda tej šance v predľžení, no posledné zápasy mám pociť že konečne hrá to čo ho dostalo aj na MS a prečo som ho tu chcel.
- 18.3.2023 - 22:38
- 0
- OUTBLAST
- Druhý útok úbohý ale čo čakať keď je v ňom Zigo ktorému neviem čo sa stalo ale posledné mesiace neuveriteľný grc a to som ho mal rád za jeho dôraz...teraz z neho normálne srší nezáujem 🤢
A Marcel to je už úplne mončiči na lehátku 🤦
Prestal strielať z prvej a lenivý je jak pes ...a je mi u prdele čo má za problém ale už mi lezú na nervy tie zduté primadony...Green je ofučaný že málo hráva,Barsegian je zdutý že málo hráva,Hasčák je zdutý že ho chceli vymeniť...tvl to kde sme...asi treba do zmlúv dávať výkonnostnú variabilnú položku ovplyvňujúcu výšku mzdy 🤢 - 18.3.2023 - 22:50
- +5
- NasHokej97
- Keď si spomeniem že sme minulý rok v 2. útoku mali dvojičku Harris-Takáč
Pardavý tu nemá čo robiť, ale to jako s niektorými s ktorými on musí pracovať. Tam už musí prísť aj od hráčov aspoň nejaká ta profesionalita...
Zigo v absolutnom pralese od vtedy čo ho v útoku Haščák-Zigo-Fominykh nahradil Gennaro. To čo si mám myslieť, že hrá hovno lebo je urazený či čo?
Haščák ktorý hral hovno ešte pred tým ako ho skúsili vymeniť/ho posunuli do 3. formácie. Teraz je to trucujúcí, pre mužstvo mínusový hráč.
Duke 16 zápasov bez golu a k tomu mu prepína. Kallen ktorý je na gole vždy keď padne gol. Obávam sa že častejšie keď gol strieľa súper.
Keby sme mali nejakého schopného 2. centra a aspoň jeden z dvojice Haščák a Zigo by sa vrátili ku svojím výkonom, tak by toto mužstvo vyzeralo úplne inak. Bohužiaľ máme centra akého máme a hrajú tak ako hrajú...
V lete dúfam príde k riadnej očiste GM,trénera ale aj kádra. - 18.3.2023 - 23:57
- +5
- NasHokej97
- Kallen ktorý je na ľade* vždy
- 18.3.2023 - 23:58
- 0
- babel
- radšej valacha, ako kallena.
- včera - 8:18
- 0
- OUTBLAST
- Mne ešte slušne stiahlo riť keď pri oslabovke v predlžku kde gol znamená koniec sa objavila obranná dvojička 8+48 🤦
- včera - 11:39
- 0
- OUTBLAST
- Keď sa nad tým zamyslíme tak my mimo Mackenzieho (ktorý buhvi či zostane) nemáme poriadnych obrancov...Beňo s Golianom majú budúcnosť ale potom samé mačky bo vreci...
Mišo za zenitom (dúfam že posledná sezóna)
Gachul nevyspytateľný
Kallen tragický 🤦 - včera - 11:48
- +1
- OUTBLAST
- A vďaka tej nefungujúcej lajne ktorá sa tam posiela štýlom že možno sa im bude chcieť je #39+#23 pomaly každú druhú minútu na lade a zbytočne sa vysilujú...potom sa aj Pekáčovi stane že zbytočne vyrobí icing...
- včera - 13:17
- +2
- NasHokej97
- Pri MacKenziem sa tiež spomínalo že by mohol/mal ísť do CZ. Ak aj ten odíde, tak z lídrov nám tu fakt ostatne akurát tak Takáč, Coreau a s privretými oboma očami Fominykh.
S obranou súhlas. Chýba tam aspoň jeden ďalší líder. Oproti minulému roku je to deň a noc. Odišiel náš najlepší obranca v PO Juro Valach, odišiel Breton ktorý aj keď nakoniec nebol líder, v PO bol v obranne istota a v dnešnom Slovane by s prstom v zadku patril k Top 2 obrancom. No a dvojička Sersen-Gachulinec
není tým čím bola pred rokom. Jediní ktorí sa rovnajú resp. aspoň sa približujú k tomu čo minulý rok hrali sú MacKenzie,Golian a Beňo.
To zloženie nevyzerá až tak rozdielne oproti minulému PO, no kvalitativný pokles je tam jeden/jeden a pol levelu nižší. - včera - 15:03
- +2
- omen
- v zmenu GM bohuzail ani nedufaj... trener sa bude menit podla dosiahnuteho uspechu a kader prejde ocistou, bohuzial vsak asi nie takou v aku my fanusikovia dufame
- včera - 16:23
- 0
- dejvidBB
- Zigo uz v Slovane nechce byt, vracia sa domov a mate v novej sezone Vyhonskeho.
- včera - 15:51
- +1
- Ketchup_Boy#81
- Áno videorozhodca môže zasiahnuť aj do už spraveného rozhodnutia do ďalšieho prerušenia hry sa mi zdá, toto neviem že do ktorého prerušenia presne môže ešte opraviť rozhodnutie, ale toto som si na betón istý, že môže zasiahnuť keď vidí nové skutočnosti alebo naopak nejaké porušenie pravidiel ho môže aj odvolať. Každopádne toto bola chyba aj videorozhodcu, keďže s nim konzultujú rozhodcovia každú jednu situáciu a aj keď nemal nejaký záber zhora, musel vidieť predsa už aj z toho čo mal že sa hokejkou nedotkol puku a puk nezmenil výrazne smer. Potom si to "vypijú" rozhodcovia, ale mal by za to dostať trest, keďže ako supervízor vstupuje do každého rozhodnutia, aj do tých o vyšších trestov.
- včera - 0:19
- +1
- topska
- Oni zrejme riesili ze ta hokejka zmiatla brankara
- včera - 13:21
- 0
- MackoPu
- Teraz som videl ten gol negol. To fakt chceli Michalovciam ten gol bez hanby udrbat ?
- 18.3.2023 - 22:40
- +5
- Magma
- Gól regulérny a co ten Duke?: Gól bol správne Michalovciam uznaný a to nám ho na kocke ukázali iba raz a hneď som si všimol, že síce bola vysoká hokejka, ale mal som pocit, že sa nedotkol puku.
No a ten faul Duka ukázali tiež iba raz a tam to zbehlo tak rýchlo, že som nevedel posúdiť. Z prvého momentu na zimaku to vyzeralo ako krásny HIT, v TV to ukázali asi viackrat, ešte som si to nepozrel. Bol to faul? Ako ste to videli? - 18.3.2023 - 22:43
- +3
- NasHokej97
- https://www.youtube.com/watch?v=q8vq10ue8w0
Neskoro to podľa mňa nebolo, ale nabehol na neho a trafil ho ramenom do hlavy. Za mňa jasné 5+dkz. - 18.3.2023 - 22:48
- +8
- hawkie
- Late hit asi nie, ale nabehol si naňho z peknej diaľky a vo veľkej rýchlosti + to rameno.
Súhlas, 5+DKZ. - 18.3.2023 - 22:52
- +4
- HA RA Bin Ladin
- okrem toho Rusnák ve telke vravel že toto je ukážkový 3 hráč v súboji..
- včera - 10:27
- +3
- mpavl
- Sudí: Ak to niekto už napísal, tak pardón..... ale podľa mňa je vôbec najväčší prúser, ako mohli tí dvaja čúrá.i vôbec neuznať na prvý verdikt góól...veď podľa regulí, aspoň mne známych, by museli mať viditeľný dôkaz, že tam bol kontakt s vysokou hokejkou!!!!..a to v žiadnom prípade nemohli mať... To mi jednoducho nikto normálny nevysvetlí, že tam za tým nie je aj niečo iné ako amaterizmus a neschopnosť....
- 18.3.2023 - 23:13
- +2
- LenTak93
- Ide o to, že rozhodcovia šli skúmať vysokú hokejku. Keďže to išli kontrolovať sami, nežiadali pomoc videorozhodcu, kontrolovali to na dostupnom zázname. Z tých dolných kamier to vyzerá všelijako a zrejme usúdili, že tam dotyk od Suju bol.
A po uznaní gólu sa však ozval videorozhodca, ktorý mal aj horný záber (oproti tým dolným záberom, ktoré mali k dispozícií rozhodcovia v boxe) a ich verdikt upravil.
- 18.3.2023 - 23:24
- +2
- Radovan123
- To je celkom sranda, že v telke máme lepšie zabery ako rozhodcovia. Kde spravili sudruhovia chybu?
- 18.3.2023 - 23:29
- +3
- Kurolišek
- Nikde... nie vždy zápas vysiela televízia. I keď playoff zrejme stále a mohli by využiť zábery.
- včera - 0:05
- +1
- Radovan123
- Ale kamera "z hora" nepatrí v tomto prípade RTVS, takže len niekde správne kábliky chýbajú, že sa to nedostalo priamo k videorozhodcom. Aspon toto je moja úvaha.
- včera - 0:10
- +3
- Ketchup_Boy#81
- Až na to že s videorozhodcom konzultujú vždy, už keď šli prezrieť situáciu, komunikovali s nim. Aj on musel vidieť ten "dotyk" a odporučiť neuznať gól. Potom to zmenil, asi nový záber. Ale ako som písal vyššie, s videom jeden hlavný konzultuje aj vyššie tresty aj keď si len sami idú overiť situáciu, viem to, keďže v PP to tak bolo v sezóne vždy..
- včera - 0:26
- +1
- gaspi
- To doporucenie fungovalo ked len telefonovali, ked to pozeraju priamo rozhodcovia tak rozhoduju oni… video rozhodca im len pusta video o ake poziadaju
- včera - 8:15
- +2
- LenTak93
- Nekonzultujú vždy. Viď nižšie, ale máš pravdu, že pri góloch by mali spolupracovať s videorozhodcom vždy.
Tato posouzení jsou prováděna výhradně hlavním rozhodčím (nebo hlavními rozhodčími) na ledě v konzultaci s dalšími rozhodčími
na ledě a za použití techniky (například tabletu, televize nebo monitoru) specifikované a poskytnuté podle:
Î pravidla 38.5. – proces kontroly.
Komunikace mezi videorozhodčím a rozhodčími na ledě smí být vedena jen k ujištění, že jsou hlavnímu rozhodčímu poskytnuty veškeré
a kompletní záznamy, o které hlavní rozhodčí požádá, stejně jako vhodné úhly záběru, které může k prověření rozhodnutí o uložení
trestu potřebovat. - včera - 12:44
- 0
- mpavl
- konšpirátor: zlatko...Tebe asi nič nehovorí také čosi ako " JEDNOZNAČNÝ DOkAZ" .. lebo ak nie je, tak platí pôvodný verdikt......
A ... Len Tak 93 - "zrejme usúdili" .... to ani nebudem komentovať - 18.3.2023 - 23:31
- 0
- Magellan
- Hlavne, že ty máš dôkaz, že "je za tým aj niečo iné ako amaterizmus a neschopnosť". Zlatko.
- včera - 8:24
- +1
- MackoPu
- Take rozhodnutie ale presne takto vyzera, nemozes sa cudovat.
- včera - 8:59
- +1
- Sokol
-
One time: No goal.
Next time: Goal!
Hlavne, že spravidlivo 🙂 - včera - 0:17
- +4
- babel
- ten gol tam bol, nemali robiť, taký cirkus okolo...
- včera - 8:22
- 0
- GB11
- Cirkus: Liga
- včera - 3:05
- 0
- kimi2028
- Po poslednom góle v predĺžení a neuznaní som si povedal, že rozhodcovia musia jesť ešte veľa mrkvičky, aby mali lepší zrak alebo radšej nech to už nechajú...
- včera - 6:47
- +4
- amaskiea
- To fakt? Pán tenista sa prejavil aj v Poprade?
- včera - 7:38
- 0
- Mario zlemije
- Áno fakt : Ked bol Hascak skokan Pinci brejo kabína fungovala na 101% to je rozhodujúci faktor. A Haky ti poviem načo nám bude ked da 10g za sezónu co je sajnsfiksn 😂. Áno Pán Zaborsky kabínu rozbil presne tak ako dopadol aj Poprad. Najhoršie je že Poprad s ním počíta aj na ďalšiu sezónu. Zaborskeho monokel bol prejav popradskej kabíny.
- včera - 10:03
- +1
- 32Westlund32
- Kabína je rozbitá od minulej sezóny,takže príčiny budú niekde inde 😌skokan svitana brejo boli minulú sezónu a kabína rozbitá 😄čím to bude? alebo kým to bude ?
- včera - 10:44
- +1
- MackoPu
- No ved nebol Hascak
- včera - 10:51
- +1
- Ketchup_Boy#81
- Presne tak.. dali sme našim domácim až priveĺké privilégia a zneužívaju to už 3 sezónu. Narástli im veľké egá a keď im niekto odporuje, chlapci sú podurdení a behajú za Ludom a kade tade... toto nie je o Záborskom vôbec, ten tu chcel presadiť poriadok, ale to sa tu nedá kým tu sú dvaja nedotknuteľní hráči.. každému dojde o koho ide, Brejo je pohoďák, toho si škrtnime a je to jasné. Proste nebude to tu nikdy iné kým tí dvaja budú mať také pozície ako majú. Už to snáď pochopil aj Ludo. Im sa niečo znepáči alebo niekto má iný názor tak bud letí ten hráč, tréner alebo je kabína v prdeli. Už o tom vravel aj Rusnák v štúdiu, ktorý tu aj hral aj tu má známych, že či už za čias Krotáka, Rataja, Kloudu, teraz Svitanu, Skokana je to stále tá istá pesnička, posadili sme tých hráčov na piedestál vždy a majú tu väčšie právomoci ako tréner so všetkými dokopy a potom si to odnesú tréneri a iní hráči a sám povedal že takýmto smerom úspech mať nebudeme a to trafil klinec po hlavičke. Ja im neberiem čo spravili pre Poprad, ale nemôžu byť ako králi do prdele, hlavne s takými egami, lebo to bude to isté dokola a dokola.
- včera - 11:11
- +1
- Sokol
- K tým dvom rozbíjačom patrí okrem Dávida aj Pinči?
Pončiho som mal za pokorného chlapca a skutočného srdciara. Pinči a Brejo pre mňa top srdciari, no budem rád, ak sa veci dajú na pravú mieru. - včera - 12:13
- 0
- Mario zlemije
- Blbosť : Keby bol Pinci rozbijac tak by nebol zvolený kapitánom kabínou a trénerom Mikulu. Rusnak načrtol pravdy krotaka a spol ale to už dávno preč. A hrali sme najlepsi hokej pod Hacsakom Skokanom ,Svitanom a Brejcakom. Naopak kde sa vzal tu sa vzal Zaborsky a celu sezónu to bola trápenica a nechuť hrať hokej v jednom time s týmto človekom. Jeho zvesti hovorí za všetko.
- včera - 12:59
- +1
- Sokol
- Tiež si myslím, že Svitana charakter nestratil 👍
- včera - 14:49
- 0
- MackoPu
- Ako sa rozbija kabina ? Vazne sa pytam, lebo sa tu robi zo Zaborskeho specialista-rozbijac, ze ako to dokaze ?
- včera - 10:47
- 0
- 32Westlund32
- Načo ti bude 37 r Haščák?veď Slovane 💩hra ,akurát má ešte dobrú strelu.nech ostane v ba alebo ke .Plus keď mu tu skončí dobrý kamarát tak domu ho to nebude ťahať
- včera - 7:42
- +4
- Ketchup_Boy#81
- Veru tak, možno skončí aj so Skokanom v SNV nakoniec, keďže ich kvalitne okrádame o najlepších hráčov už teraz 😀
- včera - 11:00
- 0
- Sokol
- 🙏🤍💙😉
- včera - 12:07
- 0
- -BBB-
- Rado, tesilo ma, aj nabuduce mas pri Nasom stole miesto, aj s pani manzelkou ,,
Rastik, mas cierny bod .. toto bude vela slivovice
K hokeju len par postrehov : 1:1 na zapasy, karavana jede dal, uz pred zaciatkom PO a to sme nevedeli, kto bude superom Slovana, som pisal, ze nebude ziadne prekvapenie ak Slovan vypadne .. dneska po prvych dvoch zapasch videnych, to poupravim .. MI to nedaju fyzicky, ocakavam dve vitazstva Slovana uz v MI a doma doklepnutie, v obich zapasoch to bolo vidiet, ze posldnu tretinu v zasade MI uz nemaju silu a vybusnost .. ta seria s TN stala ocividne vela sil.
Az na to divadlo rozhodcovske na konci, kedy po vysvetleni naslednom a videnom az v TV to bolo pochopitelne, na stadione sme to brali ako neskutocne divadlo, v style HEJ-ŇE-HEJ-ŇE .. 5+DKZ pre Dukeho je OK, vletel tam ako KOMPOT nezmyselne, ono v zasade uz jeho angazovanie bolo nezmyselne ..
A ak tu citas Gachu (48), viem ze sem chodis, prosim vysvetli mi, kedze som tri minuty pred koncom, kedy MI tahali nohy za sebou a nemali silu na to dostat sa do pasma, horeli v kazdom striedani povedal, ze uz len sprostost Slovana moze znamenat, ze si Slovan nepripise druhe vitazstvo .. a potom pride, ked mas puk na hokejke, 2metre od teba nikto, v klude sa dalo rozohrat a vyhodis to na zakazane uvolnenie, cim dovolis MI vziat time-out a odvolat "vratara"? Toto by som bral za jeden dolezity faktor, preco sa prehralo, keby si to vyriesil inak, MI to nemali ako vyrovnat, lebo do pasma by sa nedostali, si myslim.
Tri "tycky" v predlzeni ani nespominam, proste padla blba strela MI, k comu im uprimne gratulujem.
Kallen na tribunu, kludne nech tam ide Maier, ci Zabka, Fereta z Kridiel /pozrel som si na zivo vcera aj ich zapas s HE/ .. Haky, Duke na tribunu, KLuciar, mlady Kuko na lad ..
No a zaverom - mat tak kvalitnych lekarov, ako ma MI tím, je snom kazdeho jedneho timu v akomkolvek sporte - včera - 12:20
- +3
- OUTBLAST
- Neurobil ten icing Pekáč s tou žabkou? 🤔
Či to bolo potom? Už mám v tom guláš 😬 - včera - 13:18
- +1
- -BBB-
- No,, teraz si ma zneistil, ale ak som dobre z A3 videl, tak to vyhadzoval na icing Gachulinec .. ale teraz si ma zneistil, doteraz som si myslel, ze som videl dobre ...
- včera - 13:26
- +1
- Mato-Mi
- Icing spravil Pecararo, potom sme brali timeout.
- včera - 13:41
- +5
- Magellan
- Bol to Pecararo.
- včera - 14:29
- +1
- lišiak1
- velmi dolezite vitazstvo.
a tesi ma o to viacej ze to bolo "po haluzi" pretoze take vitazstva vedia poriadne nakopnut psychicky a zaroven nahlodat superovu psychiku.
myslel som ze na konci odpadneme fyzicky, ale nic take sa nastastie nestalo.
skorvanek opat raz fantasticky zapas, dufam ze chlapec sa dostane aj na ms.
tento trener kudelka je zda sa ze celkom prislub do buducnosti pre slovensko, takych trenerov tu vela niet a hoci je este velmi mlady, moze z neho vyrast pomaly aj taky slovensky craig
takze 1:1 na zapasy, hrame uz len na tri vitazne a vyhodu domaceho prostredia uz mame my - včera - 15:34
- 0
- FP-lacerta21
- Otázka:
Hlavaj v bráne MK a včera náhradník za SBA… ako je to možné???
Nejaká zmena v pravidlách či zasa výnimka?
Nebol s týmto problém pred rokom s Gašparom???
Je to Ok? 🤪 - včera - 16:50
- 0
- FP-lacerta21
- No sú, ale to boli aj minulý rok, keď bola ta kauza Gaspar … či?
- včera - 17:39
- 0
- Mato-Mi
- Nepamatam si detaily tej kauzy
- včera - 17:46
- 0
- Mato-Mi
- To aj take je?
- včera - 17:45
- 0
- BieloModra
- jasne
ale to je ok...
- včera - 17:49
- +1
- FP-lacerta21
- Čiže tu môžu nastupovať za A aj B tím aj po prestupovom termíne?
- včera - 18:19
- 0
- LenTak93
- Hlavaj áno
- včera - 18:24
- 0
- LenTak93
- to čo si teraz vypustila?
Modré krídla sú farmárskym tímom Slovana
a Hlavaj môže nastúpiť aj za Slovan, aj za MK, prečítajte si Súťažný poriadok - včera - 18:24
- 0
- FP-lacerta21
- A prečo bol potom problém s Gašparom?
Ved teraz arbitrážna komisia rozhodla že to bolo proti pravidlám a szlh ani jeho VV nemal právomoc udeliť výnimku???
V čom je rozdiel medzi Gašparom a Hlavajom keďže je už po termíne… ? - včera - 18:28
- 0
- LenTak93
- 3.3.6.1 V jednom zápase môže z družstva materského klubu za družstvo seniorov
farmárskeho klubu počas celého súťažného obdobia nastúpiť vždy maximálne 5
hokejistov seniorskej kategórie materského klubu a neobmedzený počet hokejistov
iných vekových kategórií materského klubu, ktorí majú oprávnenie štartovať v
seniorskej kategórii materského klubu s výnimkou hokejistov, hosťujúcich v
materskom klube na striedavý štart v zmysle Prestupového poriadku SZĽH. V prípade,
že hokejista seniorskej kategórie materského klubu odohral počas základnej časti do
termínu skončenia prestupového obdobia aspoň 50% zápasov za družstvo seniorov
farmárskeho klubu, môže po skončení prestupového obdobia až do skončenia
súťažného obdobia nastupovať aj za družstvo seniorov materského klubu aj za
družstvo seniorov farmárskeho klubu, pričom po skončení prestupového obdobia
môžu na jeden zápas družstva farmárskeho klubu nastúpiť maximálne 3 hokejisti
seniorskej kategórie materského klubu (2 korčuliari a 1 brankár) spĺňajúci uvedenú
podmienku. Hokejista seniorskej kategórie materského klubu, ktorý nespĺňa
podmienku podľa predchádzajúcej vety, po ukončení prestupového obdobia môže
nastupovať len za družstvo klubu, v ktorom odohrá prvý súťažný zápas po skončení
prestupového obdobia. Hokejisti iných vekových kategórií materského klubu, ktorí
majú oprávnenie štartovať v seniorskej kategórii materského klubu môžu aj po
skončení prestupového obdobia nastúpiť bez obmedzení za družstvo seniorov
materského klubu aj za družstvo seniorov farmárskeho klubu. - včera - 18:34
- 0
- FP-lacerta21
- Aha
Vdaka - včera - 19:05
- 0
- LenTak93
- teda, ja som sa sekol... ale proste MK a Slovan sú akokeby jeden klub, ale Hlavaj je aj tak ok
- včera - 18:28
- 0
- BieloModra
- A tak ale mala som pravdu
nic sa nedeje to mne len nedalo ked tu pani bazirujete na detailoch👊ja viem ako funguju
- včera - 18:49
- +3
- LenTak93
- v smernici sú Brezno, Žiar a Levice uvedené ako farmárske družstvá, tak som si myslel aj MK, ale radšej som sa tam šiel pozrieť
- včera - 18:56
- 0
- BieloModra
- V pohode
- včera - 19:02
- 0
- nigol
- Aby sme ešte neboli prekvapení, keď tí akože unavení Michalovčania nás budú v ďalších zápasoch prehrávať. Spomínal to aj Valabik, že sú to profesionáli a o únave by sa malo dať hovoriť až vo finále. V prvom stretnutí sa síce zdalo, že ku koncu niektorí kondične odchádzali, ale včera som to už nepostrehol. Tak uvidíme...
- včera - 18:21
- +1
- OUTBLAST
- Hlavne keď to budeme ťahať na tri lajny ako včera 🤦
Keď ich chcú v tempe tak nech sú kratke striedania a nie že Pekáč s Harrisom budú mať pomaly 30min icetime 🤦 - včera - 21:59
- +2