Diskusia: Slovan zdolal Trenčín v nájazdoch (FOTO)
Hokejisti Slovana Bratislava zvíťazili v utorňajšej domácej dohrávke 8. kola Tipos extraligy nad Duklou Trenčín 4:3 po samostatných nájazdoch.
Slovan Bratislava - Dukla Trenčín 4:3 pp a sn (2:1, 1:2, 0:0 - 0:0, 1:0)
Góly: 6. Urbánek (O'Donell, Bortňák), 10. Bortňák (Urbánek), 30. Jendek (Sersen), rozh. sam. nájazd Urbánek - 7. Bezúch (Ackered), 28. Reddick (Okuliar, Chromiak), 29. Hecl (Bezúch). Rozhodovali: Kalina, T. Orolín – J. Konc ml., Durmis, vylúčení: 9:6 na 2 min, presilovky: 1:2, oslabenia: 1:0, bez divákov
Slovan: Parks – Beňo, Sersen, Štajnoch, Meszároš, Valach, Ališauskas, Maier – O'Donnell, Kytnár, Šišovský – Rapáč, Bortňák, Kundrík – Jendek, Urbánek, Ožvald – Lepskii, Lukošík, Uram
Trenčín: Valent – Lemcke, Ackered, Švec, Starosta, Rehuš, Ilenčík, Urban – Bezúch, Paukovček, Hecl – Chromiak, Kettunen, Okuliar – Berisha, Reddick, Valach – Kukuča, Haščák, Sádecký – Ferényi
Slovan otvoril skóre v 6. minúte, keď Urbánek v presilovej hre zužitkoval prihrávku spoza bránkovej čiary a prekonal Valenta. Hostia odpovedali už o niekoľko desiatok sekúnd neskôr a takisto v presilovke, v ktorej vyrovnal strelou z prvej Bezúch. Domáci si prinavrátili vedenie v polovici prvej tretiny a tentoraz sa presadili v oslabení, Urbánek a Bortňák si vymenili pozície z úvodného zásahu a druhý menovaný upravil na 2:1.
Trenčania otočili vývoj duelu v krátkom časovom slede v druhom dejstve. V 28. minúte najprv v ďalšej presilovke vyrovnal z dorážky Reddick a o minútu neskôr Bezúch našiel Hecla, ktorý švihom vystrelil a poslal hostí dokonca do vedenia. Radosť však Dukle vydržala iba 35 sekúnd, na 3:3 dal Jendek, s ktorého strelou zápästím si neporadil Valent.
Remízový stav vydržal celú tretiu tretinu. Neujali sa pokusy hosťujúcich Bezúcha ani Chromiaka, strelu druhého menovaného v poslednej minúte riadneho hracieho času vyrazil Parks a puk odpratal do bezpečia Valach. Rozuzlenie neprišlo ani v predĺžení, v samostatných nájazdoch rozhodol o triumfe domácich Urbánek.
- laugo29
- Keby sme dnes brali vsetky 3 body, nikto by nemohol povedat ani pol slova. Trencin dnes jednoznacne lepsi. Valent dnes nemal svoj den i ked mal aj skvele zakroky kedy podrzal. Ja co som dnes videl ako nasi lietaju po lade a nahravaju si a tocia Slovan na kolotoci, tak vobec nemam strach o toto muzstvo a este tuto sezonu mozme ist velmi vysoko. Za Slovan hral dnes iba Urbanek. Stastie na strane Slovana od prveho golu az po posledny. Co ale rozhodca predviedol ze prerusil hru ked bol puk zivy a Trencin dal gol na 3:4 to je fiasko jak bic. Okamzite podat podnet, dnes vykon na obidve strany zas a opat katastrofa.
- 12.1.2021 - 21:28
- +15
- Big brother
- Ale zas majú smolu v tom, že majú zranených toľkých hráčov.
- 12.1.2021 - 21:33
- +3
- NRfan
- Podnet na co? Ze rozhodca stratil puk z dohladu a preto spravne piskol? Uznavam, ze to nasere (a zvlast po priebehu zapasu), ale takyto podnet by bol odsudeny na neuspech.
- 13.1.2021 - 11:50
- +5
- laugo29
- Celkovo bol mysleny podnet na vykon rozhodcov pocas celeho zapasu, lebo to bola zase katastrofa a hanba a to obojstranne aj voci nam aj voci Slovanu
- 13.1.2021 - 13:34
- +1
- laugo29
- O to ide,zacat s tym nieco robit a podavat podnety co najviac
- 13.1.2021 - 14:56
- 0
- NRfan
- Ked vsetkych suspenduju, kto bude piskat? Tam sa bude trestat iba za velmi zavazne prehrsky, "male" krivdy v jednotlivych timoch vzdy boli aj budu, kazdy osobitne sa riesit neda.
- 13.1.2021 - 14:59
- 0
- Big brother
- Mna najviac zarazilo to neodpískané jasné podozranie na nášho hráča, mali sme hrat presilovky 5 na 3, ale rozhodca sa posral...nechcel, aby išli slovanosti do troch. Aj ked ten faul už jasnejší ani nemohol byt.
- 14.1.2021 - 8:08
- 0
- amaskiea BLOG
- Jasné, rozhodcovia pískajú na hovno, lebo sú na hovno, jedine pri Slovane pískajú na hovno preto, lebo chcú, inak by pískali kvalitne
Toto mentálne nastavenie si udržte čo najdlhšie, veľmi nám to vždy pomáha proti vám. Vaša psychika a celková atmosféra, ktorú ňou dokážete vytvoriť, sú už tradične naši spojenci
- 14.1.2021 - 8:20
- +4
- NRfan
-
- 14.1.2021 - 10:35
- 0
- simon22 BLOG
- ano?? : ja som fotil spoza plexi pri tej bránke.. rozhodca stál predo mnou.. a NEMOHOL vidieť puk ani náhodou.. ale nie preto že zmizol z dohľadu, ale tým že stál ako tupoň na zlom mieste.. mal byť za bránkou a pozerať .. vtedy by ho videl a neurobil by chybu..
- 14.1.2021 - 17:19
- +1
- NRfan
- No kedze ako spravne pises ho NEMOHOL vidiet, tak spravne zapiskal. Maju to nejako urcene v pravidlach, kde maju za akej situacie stat? Proste jeho postavenie vyplynulo z hry a rozlozenia hracov na lade.
- 14.1.2021 - 18:15
- +1
- laugo29
- To znie ako keby hraci mali este rozmyslat kam sa postavit a kam korculovat tak aby ich rozhodca videl a aj puk
- 14.1.2021 - 19:20
- 0
- NRfan
- Nie, to znie, ako keby ste hokej sledovali tyzden a tvarili sa pri tom ako keby ste mali trenersku licenciu minimalne 30 rokov.
Este raz opakujem, stal tak ako stal, lebo to tak vyplynulo z hry. Nestava sa to casto, ale stat sa to moze. No a vycitat take nieco rozhodcovi je nonsens. - 14.1.2021 - 21:00
- +1
- Tehelnepole
- Hm
- 12.1.2021 - 21:30
- +2
- BieloModra
- je to dost divne ked "cezpolak" si je istejsi ako Slovanista?
- 13.1.2021 - 7:15
- 0
- Big brother
- Aj také sú zápasy, Slovanu chýbali viacerí hráči (nie že by nám nechýbali), ta prevaha bola značná, len asi sme sa v predchadzajucuch zápasoch vystrieľala. V tej druhej tretine škoda, že sme nedali na 4:2, už sme dostávali do tej našej pohodičky, keby to dáme, zrejme by sme videli ďalší gólový festival. Len potom ten hlúpy gól na 3:3... Ale čo už, ideme ďalej. Piatok Košice...zápas 6 bodového typu. Tesim sa, ukáže sa mentálna sila tímu, lebo ten zápas bude dosť dôležitý.
- 12.1.2021 - 21:32
- +1
- laugo29
- To je ten smolny Valentov a nas moment v zapase ked sme sa dostali na kona a mohli sme pridat mozno aj dalsie goly tak nas uzemnil Valentov lajdacky gol
- 12.1.2021 - 21:37
- +3
- Gargamel123
- Slovan:
dnes jasne lepsi
valent podrzal TN - 12.1.2021 - 21:34
- +6
- Big brother
-
- 12.1.2021 - 21:36
- +9
- batman
- Tesi vykon Dukly, v tretej tretine uplne domninantny. Takto Slovan doma na kolotococh..ked uz bol isto chytajuci Parks prekonany, pomohla tycka alebo skore prerusenie hry, tam nam zobrali gol. Body mali ist do Trencina, nestalo sa, ale na tomto vykone sa da stavat.
- 12.1.2021 - 21:35
- +7
- Hanzal61
- Dnes fakt lepši .... Škoda presiloviek v zavere.... Dnes sme mali brat všetky body nie len 1
... - 12.1.2021 - 21:36
- 0
- Hanzal61
- Rozhodca... Nam zobral cisty gol.... Sa poriadne upiskol...
Nasa liga trpi na toto
Rozhodcovia najslabsi clanok ligy.... - 12.1.2021 - 21:38
- +9
- Demon
- Gotta catch em all: Caprnkatchu, I choose you!
- 12.1.2021 - 21:39
- +3
- laugo29
- Neboli sme prvi a urcite ani posledni, komu zobrali body rozhodcovia s ich vykonmi a ich slepotou a neprofesionalitou!!!
- 12.1.2021 - 21:40
- +3
- MackoPu
- Nemalo by sa stavat, ale bohuzial sa to deje. Snad nam to zase pomoze inokedy.
- 12.1.2021 - 23:11
- 0
- MANO
- Ved uz vam pomohlo. Tuto mesiac dozadu v Poprade za stavu 2:2 10 minut dokonca gol Palocka,upisknutie sa rozhodcu. Velmi podobna situacia ,este aj ten zapas ste vyhrali na najazdy.
- 13.1.2021 - 11:01
- +1
- Big brother
- Inak, tiež som nepochopil prečo to pred Bezuchovym gólom piskol, veď musel vidiet, že bol v neistej polohe, ako mohol byť presvedčený, že má puk pod kontrolou a hneď to pisknut? Veď on bol celý zápas akýsi neistý, puky mu odskakavli. Viem, že sa to niekedy rozhodcom stáva, ale toto fakt nebola situácia na to, aby to hneď piskol. Dúfam, že to bude mať dohru, nech sa takéto veci neopakujú.
- 12.1.2021 - 21:39
- +3
- Demon
- Nahodou si nevidel zapas, ci zostrih z nedavneho zapasu LM - KE?
Lebo tam rozhodca v oblasti "upisknutia" vykuzlil toto:
https://youtu.be/O_zv2dS1Hn8?t=368 - 12.1.2021 - 21:44
- +1
- Big brother
- No hej, to bol dosť trapas, ale aspoň vám tým nezobral gól
- 12.1.2021 - 21:47
- 0
- Demon
- Jasne, nas poskodil menej (tie 2 neuznane goly bokom
). Len som ti chcel preventivne zobrat iluzie, ak naozaj cakas, ze to bude mat nejaku zmysluplnu dohru
- 12.1.2021 - 21:50
- 0
- OUTBLAST
- ..: Pekná tragédia...inak doteraz nechápem prečo neuznal ten gól 12s pred koncom ...
- 12.1.2021 - 22:00
- +2
- NasHokej97
- Teší akurát víťazstvo. Trenčín jasne lepší, nebyť deravého Valenta tak dneska sme bez bodu.
Parks opäť dobrý výkon. Na počas zápasu mi prišiel taký nerozchytaný ale postupom času sa zlepšovaľ a vychytál nám body. V nájazdoch čo chytal zatiaľ vynikajúci.
Obrana podľa mňa dneska poslabšie, resp. nebola dominantná. Meszároš dneska otrasný zápas. V útoku dobre tak akurát Urbánek. Ten jeho nájazd bola ľahôdka. Ako inak mohol Bortňák dať svoj prvý gol ako vlastniak - 12.1.2021 - 21:43
- +4
- Cylo24
- Stajnoch mu sekundoval...
- 12.1.2021 - 22:08
- 0
- dusan1980
- Dnes opat vyborne.
Prehralo sa ale pocity su uplne ine ako ked sme doma prehrali 0:1.
Ja az nechapem ako zo dna na den sme zmenili hru.
Ved my sme ten slovan normalne bili.
Isto sme boli lepsim timom a mali sme vyhrat.
Navyse sa nam neuznal gol ale na rozhodcov sa stazovat nebudem lebo piskali rovinu.
Mali sme dnes tolko sanci po naozaj dobrom vykone.
Velmi sa mi pacil Bezuch, co ten dnes vystrajal tak to som cumel. Palil to tam na branu z kazdej pozicie a jeho strely boli velmi nebezpecne.
To iste Ackered. Dnes vsetci Duklaci klobuk dole a keby to skoncilo 3:8 nikto by nemohol povedat ani slovo.
Joooj bude sa mi dobre spat dnes.
Skoda len ze sa rozpadol ten stvrty utok leb tomu z dneska to az tak neslo Takze tam mal Slovan sancu na vydychnutie.
Tento hokej z nadej strany zniesol fakt najvyssie kriteria a pobavil ma fakt ze moc.
Takze dakujem Dukla
A stale takto !!! - 12.1.2021 - 21:44
- +5
- bigi BLOG
- Skoda:
Dneska strata jedneho bodu. Trencin nevyhra nad nami ani keby sme hrali s juniormi. Keby sme vyhrali za 3 body tak by dnes v trencianskom kraji boli studne zaplnene az po okraj takto vyplacu len do polky co je skoda. Tak nevadi hadam na buduce to uz bude jak ma byt a budu pekne 3 body.
A vy v tn neplacte na bodovanie mate ine kluby trebars lm, alebo madarov a je jedno ktorych ci originalnych alebo fejkovych z... Pre vas ma bod so slivanom cenu zlata. - 12.1.2021 - 21:44
- +23
- dusan1980
- Si saso
dnes ste hrali velke hoxno a bud rad ze ste cirou nahodou uhrali dva body.
A to Vam este rozhodca nepiskól cisty gol.
Chod si dat pasteku a chlebik a spinkat. - 12.1.2021 - 21:47
- +25
- Big brother
- Ale veď on vie, ze dnes boli bití skoro celý zápas, len sa to snaží zakryť takým zvláštnym humorom
- 12.1.2021 - 21:50
- +16
- Hanzal61
- Ty si asi pozeral iny hokej alebo fakt nechapem..... Bud aspon objektivny... Ty saso ze strata 1 bodu ale rychlo sa spamataj lebo budes na smiech!!!!!
- 12.1.2021 - 21:50
- +6
- Pukky
- To je taký bratislavský zmysel pre objektívnu realitu.
- 13.1.2021 - 8:58
- +3
- bigi BLOG
- a vsimol si sivos vojej zakomplexovanej hlave ze kolk tych celebrit predbehnutych bolo z BA?
- 13.1.2021 - 9:17
- +1
- Urpiner16
- A v któórej néémocnici to byuo?Néé brátyslafskej?Aha.Už sme doma plytká nadutá ješitnosti z préšporku.
- 13.1.2021 - 9:21
- +3
- bigi BLOG
- a co ze to bolo v BA nemocnici, to je tak ked vacsina vas z vychodu chodi do BA, tak kde to malo byt ?
- 13.1.2021 - 10:17
- +2
- dusan1980
- Ty si Cuky ?Alebo Luky ?
- 13.1.2021 - 10:43
- +4
- Tehelnepole
- Urpiner a za co este mozeme my tu z Bratislavy, teda okrem vakcinacie Cibulkovej?
Nedajboze aj ta chobotiny TRNAVSKEHO pajaca? resp. 12-rocne vladnutie chuja z TOPOLCIAN? - 13.1.2021 - 9:22
- +3
- bigi BLOG
- pre neho mozme za vsetko aj za to ze sa zem toci, aj za to ze zozral halusky z prasku a este pekne podakoval a zaplatil atd....
- 13.1.2021 - 10:18
- 0
- Tehelnepole
- hejže
- 13.1.2021 - 11:02
- +2
- strojar
- Bratislava
Voľby 2020 Oľano - 24,25%
Voľby 2016 Smer - 18,22%
Voľby 2012 Smer - 30,69% - 13.1.2021 - 11:18
- +7
- Byron
- Pán Strojár tak napr.2012 Smer NR 50,36 TN 47,76 a 2016 NR 31,72 TN 30,50....v BA bol Smer vždy na chvoste takže toto ti nevyšlo
- 13.1.2021 - 20:47
- 0
- Tehelnepole
- Nechaj, na neho reagovať je úplne zbytočne. Starý zatrpknuty osamelý muž.
- 13.1.2021 - 20:56
- +2
- strojar
- Tak na chvoste hovoríte, Kefalín.
V roku 2012 Smer v BA na 1.mieste.
V roku 2016 Smer v BA na 2.mieste.
Vy v tej Bratislave máte aj chvost vpredu. Vy ste jednoducho úplne iní. - 14.1.2021 - 13:03
- +5
- Byron
- Boha ty si fakt vážne na hlavu. Smer mal v BA takmer najmenšie % v rámci SVK...stačí?
- 14.1.2021 - 19:48
- +1
- strojar
- Podľa mňa je na hlavu ten, kto o strane, ktorá vyhrala v danom meste voľby, resp. bola druhá tvrdí, že skončila v tom meste na chvoste.
Ja som uviedol fakty, ty iba kecy. - 15.1.2021 - 11:55
- +2
- laugo29
- Zalez saso
- 12.1.2021 - 21:50
- +4
- Adam138
- Bigi typický namyslený paštikar
- 12.1.2021 - 21:56
- +9
- OUTBLAST
- ..: Pevne verím že si to myslel iba zo srandy
- 12.1.2021 - 22:06
- 0
- siso772
- Mišo Hreus to si ty???
- 12.1.2021 - 22:24
- +2
- batman
- Slabe a zbytocne
- 12.1.2021 - 22:54
- +1
- nyytymaki BLOG
-
predpokladám že ťa naštartoval hneď prvý príspevok tejto diskusie....nečudujem sa ani
- 12.1.2021 - 23:02
- +3
- bigi BLOG
- to ani nie, ale urobil som chybu a po sto rokoch som bol v lajfke, a tolko placu si nepamatam ani v najlepsich casoch nitry. a to po vcerajsom zapase sa trencin nemoze stazovat na rozhodcu ani omylom. lebo k..azili to statocne ale naobe strany , a trencin nebol rozhodne poskodeny v zapase.
a prekvapeny som bol ze plakali aj ti co som povazoval za tych normalnejsich co tu ostali.
tak som to hodil takto - 13.1.2021 - 6:55
- +4
- Big brother
-
takže Trenčín nebol poškodený hej? Povedz to Bezuchovi, ktorý dal rozhodujúci gól.
- 13.1.2021 - 7:20
- +1
- Big brother
- Aké sekanie preboha?
Ved puk bol stále v hre, on nemal puk v moci, nemal čo pískať, hrali puk!
Akoze nie že nás obral o gól, ešte aby nás aj vylučil. Tak ty si to posunul už na iný level
- 13.1.2021 - 7:33
- +2
- bigi BLOG
- puk mal medzi betonmi pokryty nebyt tam toho pichania do betonov tak puk je "mrtvy"
- 13.1.2021 - 8:37
- 0
- Big brother
- Medzi betonami pokrytý?
žartuješ
si to pozri ešte raz.
- 13.1.2021 - 9:25
- +1
- bigi BLOG
- jaaj ano vy ste ktoscek do ksichtu premenovali na prerazanie, a od vtedy akosi tie krosckeky u svojich hracov nevidite ale u superovych stale
- 13.1.2021 - 9:16
- +1
- Tkey
- Kamo nechcel som reagovať, ale tým že si tu vytiahol lockout sezónu už mi to nedá...ty si presne ten typ egohoniča, kvôli ktorým trištvrte Slovenka škatuľkuje slovanistov tak ako škatuľkuje...čo našťastie nie je pravda a ty si skôr ta negatívna výnimka...Dukla plače? Je rozdiel poukázať na fakt že puk bol v hre a rozhodca nás obral o 3 body, ale čo? Už s tým nikto nejde nič robiť, sudí zapískal a je...len taký ako ty neuznajú ani p**i, že bol súper lepší, resp. že ten gól mal byt...takéto jednostranné ja ja ja jenom ja, mi niekoho pripomína, akurát ten človek nie je z Bratislavy, ale z Trnavy...
- 13.1.2021 - 10:09
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tkey
- Ja si nič utierať nemusím, nemám ego vystrelené do vesmíru a viem prijat aj prehru, dokonca aj takúto...
- 13.1.2021 - 11:40
- 0
- yogi
- Vzdy si bol len obycajny saso..LO nhl myslis ked by ste bez rozhodcov dostali latu ???
- 13.1.2021 - 10:23
- +3
- bigi BLOG
- presne ten, a este stastie ze sme tych rozhodcov mali a tu latu ste dostali vy
- 13.1.2021 - 11:32
- +1
- lanti
- Zakomplexovaný 40 ročný panic si masti ego na hokejportaly to sme sa veru dopracovali . Na teba a Byrona už ani netreba reagovať včera ste sa dostatočne vyfarbil , gratulácia k výhre a ak tu niekto ide písať o karme , tak budiš , karma vás v PO dobehne
- 13.1.2021 - 11:43
- +2
- bigi BLOG
- Hmm hodnotit druhychbti ide. Tak teraz zhodnot seba.
Lebo presne kvoli takym honicom ega na HP vzniklo cele toto vlakno
Takze najprv si uprac doma a potom vyplakavaj - 14.1.2021 - 9:37
- 0
- mannheim
- Toto je škoda reči a dookola sa opakujúce...osobne som si túto tému uzavrel po vzhliadnutí filmu "38", kde sa ku celej situácii vyjadril Mišo Handzuš, o ktorého či už hráčskej, ale aj ľudskej inteligencii asi nemusíme polemizovať. Rozoberať to ďaľej nemá zmysel, stačí si spomenúť na tú nádhernú sezónu, kde pán Legenda 38 spolu so svojimi hviezdnymi spoluhráčmi robili takú obrovskú radosť svojou genialitou fanúšikom Dukly a dovolím si tvrdiť, nielen Dukly. Riešiť to zas a opäť viac menej s tým istým človekom je zbytočné, to čo je podstatné bolo stokrát povedané (chvalabohu mám to šťastie, že mám dodnes celú sériu archivovanú na DVD).
- 13.1.2021 - 12:40
- +1
- Tkey
- Toto raz bude vzácny materiál
dobre to stráž, pozrieť si to po rokoch bude fantázia
- 13.1.2021 - 12:48
- 0
- Tehelnepole
- to si zalohuj radsej na niekolko DVD. To mas hotovy poklad.
- 13.1.2021 - 12:54
- +1
- micu79
- Skoda takto oslabeny slovan dnes mali bit jednoznacne 3 body ked nespravime snuru aspon 4-5 vitaztiev tak budeme vecne na 8 mieste a to je hanba na taketo muzstvo.
- 12.1.2021 - 21:44
- +1
- bigi BLOG
- A este dodam:
Ked do dnes niekto neveril na karmu tak okuluar ho presvedcil ze existuje - 12.1.2021 - 21:48
- 0
- Big brother
- Bigi, myslíš, že vaši obrancovia aj platili čosi za ten dnešný kolotoč? Či to bolo zadarmo?
- 12.1.2021 - 22:02
- +7
- Big brother
- Nie, že stratili, veď vy ste k tým dvom prišli ako slepé kura k zrnu
a viem, že to dobre vieš a chápem tvoj postoj k danej situácii. Prajem skoré uzdravenie vaším aj našim hráčom, nech si to 31.1.2021 rozdame v iných zostavách.
- 13.1.2021 - 7:22
- 0
- bigi BLOG
- vzdy ked sme potrebovali dat gol tak sme ho dali, len v poslednej tretine sa nam to nepodarilo tak sme bod stratili
- 13.1.2021 - 7:28
- 0
- Big brother
- Dali ako dali, v podstate sme si tie góly dali my sami. Vy ste dali iba jeden normálny gól. Jeden sme si dali vlastný a druhý bol brankárov. A v tretej ste ho ani dať nemohli, veď ste normálne ani nevystrelili na bránu, tak čo si čakal aký gól.
- 13.1.2021 - 7:35
- +1
- bigi BLOG
- trosku si odporujes, najprv tvrdis ze nemuseli sme ani streliat aby sme dali goly ze ste si ich dali sami, a potom napises ze sme nemohli dat gol lebo sme ani normalne nevystrelili na branu. takze najprv si to ujasni a potom nam oznam verdikt
- 13.1.2021 - 8:36
- 0
- Big brother
- Kde som napísal, že ste nemuseli strieľať?
- 13.1.2021 - 9:26
- 0
- MackoPu
- Henten pad by som nevidel tak ciernobielo. Ak by sa nesnazil vyhnut (a potom tak okato padnut), tak mohol kludne do Valacha vrazit a piskalo by sa to pri dnesnom metri rovnako. Lebo tu prdel mu tam dal.
- 12.1.2021 - 23:09
- 0
- bigi BLOG
- ako ciernobielo? beriem ze sa snazil vyhnut ale hodit sa tak o zem este aj to by som bral ale brat za to presilovku to uz je moc. uz si ani nepamatam ze kedy a ci vobec som videl v hokeji takyto faul bez akehokolvek kontaktu
- 13.1.2021 - 6:52
- 0
- Big brother
- A Haščák a Rehuš za čo išli na trestnú? Veď to okolo faulu ani nešlo
- 13.1.2021 - 7:24
- 0
- bigi BLOG
- drzal hascak kytnara alebo nie, drzal taze kontakt tam bol mozme polemizovat ci to bolo na vylucenie alebo nie, koniec koncov tak isto isiel na trestnu v tretej tretine kytnr za take iste drzanie
- 13.1.2021 - 8:35
- 0
- MackoPu
- Hascak bol spravne, aj ked prisne. Rehus ani nahodou.
- 13.1.2021 - 8:44
- +2
- Byron
- Grc z našej strany zaklincovala 3tr. Veď ani jedna poriadna akcia ledva korčulovali to bolo strašné. Mňa ani neteší výhra po takomto výkone.
- 12.1.2021 - 21:48
- +4
- iHC
- Zápas radšej nehodnotím. Utrpeli sme dva body.
- 12.1.2021 - 21:50
- +4
- Dracik_18
- Valent prehral zápas TN
- 12.1.2021 - 21:51
- +2
- miško DUKLA
- Škoda dnes sa dali brať 3body, ako zatiaľ každý zápas so Slovanom. Škoda že nevieme aj so silnejšími súpermi a udržať ich na 1-2 góly no... Ide sa ďalej chcelo by to spraviť sériu 3-4 víťazne zápasy
- 12.1.2021 - 21:54
- +1
- omen
- tak lazaret v utoku vyhral nad lazaretom v obrane vdaka slabsej chvile brankara... dnes to vsak bolo o stasti,ved dal i Bortnak gol(ako braniaci utocnik dobry, ale pri tychto absenciach musi plnit i ulohy na ktore nema) parks sami zdal dnes nejak neisty, vela vyrazal, dufam, ze to nie je dosledok nejakeho zranenia ci choroby Inac hokejovejsi bol Trencin, len sa zamyslam nad tym aku funkciu maju cudzinci v niektorych muzstvach Uz asi neplati, ze cudzinec by mal byt lepsi ako domaci, lebo okrem toho svedskeho obrancu, ktoreho teraz nemaju kym nahradit v utoku ti kanadania, ci fin boli taky priemer
- 12.1.2021 - 21:54
- +2
- dusanTN
- Co znamena "Svedskeho obrancu, ktoreho teraz nemaju kym nahradit"?
- 12.1.2021 - 21:57
- 0
- omen
- tak neviem ci mate ofenzivneho obrancu pouzitelneho na presilovky... vychadzal som z toho, ze dnes pri presilovkach tam bol skoro stale
- 12.1.2021 - 22:02
- +2
- Big brother
- Starosta je výborný na presilovky, ma veľký prehľad a cit pre hru. Naopak dnes sa mne Rehuš na tej modrej moc nelubil.
- 12.1.2021 - 22:04
- +1
- dusanTN
- Aha uz rozumiem. No je to pravda. Nemame ineho obrancu na presilovky. Je to smutne.
- 12.1.2021 - 22:07
- 0
- Big brother
- Mne sa ti kanadania ľúbia. Je to vskutku kvalitný tretí útok. Škoda, že dnes nepremenili šance, ale najbližší zápas to môžu napraviť
- 12.1.2021 - 22:00
- +1
- omen
- ved to, ze je to treti utok... kvalitny cudzinci by sa nemali mat problem posunut vyssie
- 12.1.2021 - 22:03
- +1
- Big brother
- Ale my chceme mať vyrovnané útoky. Netreba robiť nejaké rozdiely medzi útokmi.
- 12.1.2021 - 22:05
- 0
- omen
- ale potom to moze dopadnut ako dnes... mi nehovor, ze ked prisli Shorovci, tak si nebol rad, ze jeden utok vynikal... aj ked chapem, ze zohnat takych hracov (alebo aspon trocha sa k nim bliziacim) moze byt narocne
- 12.1.2021 - 22:10
- +1
- Big brother
- Ale ved ked maš vyrovnane utoky, tak (skoro) vždy sa najde nejaky čo vynikne. Nemusíš sa spoliehat len na jeden. Momentálne najviac vynika Hecl - Paukovček - Bezuch. Ved toto sme predsa chceli, mat vyrovnane utoky.
- 13.1.2021 - 5:46
- 0
- Demon
- Ale je to aj o tom, ze v minulosti boli cudzinci "ti drahsi", aj preto sa od nich ocakavali vyrazne lepsie vykony, ako od domacich hracov.
Dnes...? - 12.1.2021 - 22:06
- +1
- bigi BLOG
- v minulosti boli cudzinci drahsi? no myslim ze svojho casu sa o tom vajadril krajci, opacne ako ty
- 13.1.2021 - 6:44
- 0
- dusan1980
- Valentov bol jeden gol a toez ma narok aby mu nieco uslo. Nie je superman.
Za mna okrem toho golu chytal dobre - 12.1.2021 - 21:54
- +5
- Big brother
- Aj za mňa.
- 12.1.2021 - 22:00
- +1
- Vojto83
- Gratulacia do Bratislavy. Paradoxne sme vyhrali nad Slovanom prave ten zápas, v ktorom sa to dalo čakať najmenej. V nom sme neboli o toľko lepsi ako dnes. Vazne nechapem to nasadzovanie brankárov do zápasov. LaCouve ma dobru formu a na Slovane sedel na lavičke. Uz ani neviem, kolky zápas sme prehry takto hlúpo. Aj v Nitre sme boli jasne lepší. To sú dôležité body, bez ktorých sa nepohneme vyššie. Dnes prehrali Michalovce, my berieme len bod. Potrebovali by sme víťaznú sériu, ale je to v tejto sezóne dost tazke. K rozhodcom sa nema cenu vyjadrovať, opat to dnes drbali na obe strany. Su brzdou ligy a kým budú robiť také veľké chyby ako robia pravidelne, liga sa neposunie vyššie. Oni chceli pred sezónou viac peňazí? Vazne? Nik ich nemoze po zápasoch kritizovať, su chránení a piskaju ako na rybnikoch. Len rozdiel je v tom, ze tam by im partia chalanovnedala ani euro a ešte by ich možno hnali hokejkami.
- 12.1.2021 - 22:03
- +6
- Cylo24
- Dukla dnes bola hokejovejsia, takze s vydretymi 2b som velmi spokojny. Brankar Trencina nemal top den a ich utocnikom chybalo aj stastie.
Klobuk dolu pred skautingom Dukly, ze dotiahli obrancu Ackereda. Pre mna top ofenzivny bek ligy, prehlad a konstruktivnost super. Slovanu takyto obranca velmi chyba,nie je tam ani bek s 2 golmi tuto sezonu. - 12.1.2021 - 22:05
- +9
- MackoPu
- A to na neho kopec ludi frflalo, niektori hraci potrebuju viac casu, ini menej. A on sa pritom chytil skoro od zaciatku.
Nahrada McCormacka viac nez dobra. - 12.1.2021 - 23:06
- +1
- zvolencan99
- Dnesny vykon: Dlho som tu nebol,ale musim reagovat.
Dnes strašné výkony Mesarosa a Stajnocha.Neviem či maju koronu,ale trapia sa vyslovene.A trener ak sa to tak da nazvat sa ich boji stiahnut v rozhodujucich chvilach zapasu.Co tak pam trener vymenit konecne presilovkove formacie,ktore za 6 minut netrafia bránu?
Nemate nahodou v mižstve nášho Valacha,ktorý rozhodoval klučové zapasy v Slavii a Chomutove práve svojou tvrdou strelou?Z čoho mate strach?Ak ste to nepochopili pilite si konar pod sebou.....
Po tych chybach čo dnes urobila prva patka a hlavne obrana by pri inych treneroch Mesaros so Stajnochom len tisko sedeli v deke a šuchali nohami.
Len na to treba v...a. - 12.1.2021 - 22:05
- +3
- rasťoZv
- Áaa tak Štajnoch je jeden z najlepších bekov našej ligy a Ty ho chceš posadiť za dnešný zápas? Meszároš tam mal byť už dávno.
- 12.1.2021 - 22:23
- 0
- zvolencan99
- Štajnoch jeden z najlepších?Tak ja sa snaď dívam na iné zapasy..Dnes mu náhodou neušiel 2x po sebe puk na modrej a nesli trencania do brejku?
A áno keď sa nedarí treba to zmeniť a nebáť sa.Kto sa bojí nech nejde do lesa. - 12.1.2021 - 22:42
- 0
- NasHokej97
- A čo tam chceš vymienať v presilovkových formáciach ? Hrajú tam už snaď všetci čo si vedia zo dva krát prihrať. A či bude nastrelovať obrancov Valach alebo niekto iný je asi jedno.
- 12.1.2021 - 22:28
- 0
- zvolencan99
- Nehrajú,nedostanú ani šancu....
- 12.1.2021 - 22:42
- +2
- NasHokej97
- A kto ti tam chýba ? Jendek,Kundrík,Ozvald ? Ci nebodaj niekto z trojice Lepskii,Lukosik ci Uram
- 12.1.2021 - 23:15
- +1
- zvolencan99
- Z dnešného kadra a nie len...Hlavne Valach.a POTOM Rapač,Bortňak.
Horšie ako posledne dva mesiace to určite nebude........ - 13.1.2021 - 0:59
- 0
- frantapriklep
- Nuž v inom čase by sa asi bod z Bratislavy považoval za úspech pre Duklu, dnes to bola jasná strata dvoch bodov. Takto rozohratý zápas, proti takto hrajúcemu súperovi, sa musí vyhrať.
Áno, môže sa niekto utešovať, že za to môže rozhodca, ktorý upisknutim obral Bezúcha o víťazný gól, ale reálne si za to môže Dukla sama.
Nevyužila to množstvo presiloviek a šancí, to proste musí padnúť viac gólov. Za minulé dva zápasy som trénerov Dukly chválil, dnes si zaslúžia zase trochu kritiky, pretože výber brankára bol zlý, Michal nie je v takej forme ako LaCouvee, z tých troch gólov mal minimálne dva chytiť, ten tretí to bola katastrofa. Druhou nepochopiteľnou voľbou bolo postavenie Hecla v presilovke na ľavý kruh. Ako ľavák tam bol úplne neškodný a zbytočný.
Dva body sa stratili, ale potešil určite návrat Starostu, keď sa dajú dokopy ostatní maródi, mužstvo bude silné. Len zapracovať na tých presilovkách.. - 12.1.2021 - 22:06
- +7
- laugo29
- Prave po Heclovej strele z laveho kruhu daval Bezuch ten neuznany gol na 3:4
- 12.1.2021 - 22:15
- 0
- frantapriklep
- To bol jeden náhodný moment, inak proste Marek nemal šancu na strelu z prvej na tej strane, vždy musel čakať a potom už z toho nebolo nič.
- 12.1.2021 - 22:27
- +2
- MackoPu
- Klasika blbec zapas. Po...sa vsetko, co sa dalo. Usmudlany vlastenec v oslabeni, Valentov nevydareny zakrok, ci co to malo byt (ale zase chytil aj dolezitejsie veci) pri strele, ktora takto na vinkel vyjde mozno 1 z 10, upisknuty rozhodca.
Co tesi, je zlepsena hra 5 na 5, ale my potrebujeme hlavne body. - 12.1.2021 - 23:04
- +2
- Wayne99
- Takyto slovan uz v zapase podla mna neuvidime: Velka skoda ze sme nedokazali vyhrat. Nam chyba Boki, Jalasvaara a Sojo. Jozka Sladoka uz neratam aj ked bodaj by sa vratil. Jozko Svec ci Samo Krajc na nich moc produktivita nestoji. Slovanu chybali produktivni hraci ako su Bucek, Gaspar, Harris, Ranford, Zigo, Matousek... obavam sa ze tuto sezonu uz so Slovanom nevyhrame. Budem rad ak sa mi tato predtucha nesplni, ale ak chceme pomyslat na 6. miesto v tabulke tak taketo zapasy musime vyhravat, zvlast ked je liga takto vyrovnana. V Kosiciach aj so Zvolenom musime bezpodmienecne bodovat aj ked to bude tazke...
- 12.1.2021 - 23:07
- +2
- dusanTN
- My hlavne potrebujeme beka do druhej presilovkovej formácie. Beka, ktorý vie aj vystreliť od modrej. Máme Calleho a potom nič..potom je Rehuš, ktorý snáď nikdy od modrej nevystrelí. Čo mu vôbec nevyčítam. Ako útočník hrá na pozícii beka veľmi spoľahlivo. Snáď sa na presilovku vráti Starosta alebo aspoň Bokroš.
- 12.1.2021 - 23:40
- +3
- AndrejTN
- Daiel Krejčí, hrával tu necelé 2 roky dozadu, dosť sa mu u nás darilo hlavne v tej presilovke bol výborný čo si tak pamätám.. momentálne hrá v slavií praha, Boh vie či by sem chcel ešte ísť resp. či naňho máme peniaze keďže som počul že vtedy už sme ho nepodpísali na ďalší rok lebo si pýtal veľa
- 12.1.2021 - 23:51
- +2
- AndrejTN
- Daniel*
- 12.1.2021 - 23:51
- +2
- Urpiner16
- Pokiaľ bude komisia rozhodcov v takom zložení v akom sa nachádza a bude držať stránku rozhodcov aj keď ich časté pochybenia sú neobhájiteľné nič sa tu nezmení aj keby mali hneď od zajtra 5000 eur na zápas.Sú podpriemerní až slabí ale ryba smrdí od hlavy.
- 13.1.2021 - 5:56
- +3
- strojar
- Rozhodcovia robia chyby. Niekedy také, ktoré výrazne ovplyvnia zápas. Netreba ich za každú cenu obhajovať.
Ale prejdime k hráčom:
Skús si prehrať a pozrieť ktorýkoľvek zápas a spočítať chyby hráčov. Hlúpe fauly, zlé prihrávky, nepremenené šance, zlé zákroky brankárov,...
Potom porovnaj. - 13.1.2021 - 11:27
- +5
- frantapriklep
- presne tak ...
- 13.1.2021 - 15:45
- 0
- dusan1980
- Velakrat ma rozhodcovia nastvu ale dnes to nebolo. Ved ja si z historie ani nepametam kedy mal Slovan viac vylucenych ako my.
a to hral doma.
Cize rovina sa piskala.
Som sice skor zastanca tojo aby to rozhodcovia pustali aby bola plynula hra 5:5 ale ked uz nie tak nech aspon piskaju rovinu.
a to vcera tak bolo.
Aj ked ich kvalita bohuzial sa pri posudzovani ukazuje ale zazil som ovela horsie zapasy akontento. - 13.1.2021 - 6:49
- 0
- MackoPu
- Ano, to bolo pozitivne, ze tu liniu ako tak drzali.
- 13.1.2021 - 8:53
- 0
- Byron
- Zaujímavé že si to včera v livke ani raz nespomenul a neupozornil svojich fans ktorý vyplakávali akoby vás sudí zarezal...samozrejme až na ten gól čo sa upískol
- 13.1.2021 - 7:25
- 0
- Corgi77
- Dnes som sa čudoval, že prečo je hladina Váhu zdvihnutá.
Už mi je to jasné.
Neplačte toľko prosím, lebo sa nám tu dole vyleje. - 13.1.2021 - 7:48
- +3
- MackoPu
- Inak pamat sluzi ?
- 13.1.2021 - 8:46
- +10
- empe89
- Dosť vtipné čítať od Nitrana "neplačte"
- 13.1.2021 - 10:07
- +17
- Tkey
- Hladina Váhu je vysoká, aby keď príde do tejto diskusie nejaké indivíduum vypustiť jeho splašky odplavilo ich tam kam patria
- 13.1.2021 - 10:15
- +7
- pepan95
- OT:: Ten Hreus komentuje na moje prekvapenie lepšie jak Staňa, jeho sa fakt nedá počúvať
- 13.1.2021 - 8:15
- +2
- Nerkio
- Stana mne minule pripadal ako keby si dal za “jeden” ledva artikuloval
- 13.1.2021 - 8:19
- +3
- MackoPu
- Fakt je niekto horsi ? Stana komentoval cosi nedavno, ale isto ma to nesralo ako vcera. Forma zla (problem dat jednu suvislu vetu), obsah podivny. Hocijaky fanusik by do toho dokazal vniest viac "odbornych" informacii.
- 13.1.2021 - 8:52
- +3
- MackoPu
- Este k BA obrane. To nie je zalezitost 1 zapasu, ale dlhodobejsia. Vychvaluje sa tu BA obrana, ale uz dlhsie si vsimam, ako hraju agresivne na hrane a casto za. A vcera dost veci z toho sa zapiskalo, co inak prechadza.
U koho sa to neda nevsimnut, je napr. Sersen. Ten clovek, ked sa mu zacne dosledne piskat hra rukami, nedovolene branenia, neviem, co bude s jeho stylom hry. I tak mu par veci preslo. - 13.1.2021 - 8:50
- +4
- Flak108
- Tretia tretina 14:5 na strely hovorí za veľa. Slovan ma dobru defenzívu o tom niet pochýb. K tomu trochu šťastia s nadpriemerný golnanom a je na com stavať.
Na chalanov bola radosť pozerať. Prehra mrzí, ale s takým výkonom keby nastupujú každý zápas, tak by som na nich nepovedal ani pol slova. Mišo nás nepodrzal v klucovom momente ale nevadí, on si miesto v bráne zaslúži za predchádzajúce výkony. Veľa krát nás držal nad vodou keď sme hrali hovn...
Ale keď je Lacouvee v bráne tak som v oveľa väčšom kľude. - 13.1.2021 - 11:46
- +1
- dusan1980
- LaCouvee v Miskolci od slabsieho muzstva dostal lacne goly.
- 13.1.2021 - 15:15
- +1
- Flak108
- Ten tretí bol z lacnejších ale už bolo rozhodnuté..to je pre mňa rozdiel.
- 13.1.2021 - 15:35
- 0
- patuso
- Kolegovia z Trencina...k tomu upisknutiu rozhodcu....presne toto bolo ale v naš prospech v Poprade a nikomu to nevadilo ba az priam sa zastavalo rozhodcu ze sa to stane....tak sa toho drzme a neplacme...
- 13.1.2021 - 15:23
- +2
- MackoPu
- Ano, stane sa. V tom zapase bol vsak najvacsi pruser nepotrestany faul Urbanka v oslabeni 4vs5 a z toho isiel naviac do najazdu, ktory takmer premenil. A to by sa naozaj nemalo stavat, lebo toto rozhoduje vyrovnane zapasy. Aj ked, koho by potom Hreus a spol chvalili za paradne prevedenie akcie
Este, ze im to trochu docvaklo aspon dodatocne.
Ostatne bolo +/- ligovy standard. - 13.1.2021 - 16:42
- +1
- HPfan
- Uz len zostava, aby Slovan poslal do PP tie vcera ziskane 2 body a bude spravodlivosti ucinene zadost.
samozrejme prosim brat s usmevom a humorom
K zapasu len tolko, ze pri takej hernej prevahe mala Dukla dost sanci na to, aby rozhodla aj bez tohto sporneho momentu zapasu vo svojej prospech.
Bohuzial, ak nebudeme naplno bodovat v takychto zapasoch, tak posun tabulkou vyssie je nerealny.
- 13.1.2021 - 17:57
- 0
- MackoPu
- Ano, suhlasim. Ale to su dve rozlicne veci. Mna teda taketo veci seru, lebo to je vysmech hracom, co do toho davaju vsetko.
- 13.1.2021 - 19:16
- 0
- HPfan
- Je otazkou ci to robia vedome alebo je to ich nekvalita a proste robia maximum co je v ich silach.
Na to si netrufam odpovedať.
Bohuzial ani ciastocna obmena generacia neprinasa zvysenie kvality, skor naopak. - 14.1.2021 - 0:10
- 0
- Kapitán Očivid
- rajnoha dnes v dubnici: pritom bol doteraz dost vytazovany
takze znamenie ze sa niekto vracia do zostavy (teda aspon dufam) - 13.1.2021 - 17:27
- 0
- laugo29
- Ja by som to nenazval ze sa vracia ale ze prichadza
- 13.1.2021 - 18:51
- 0
- lanti
- Aj vieš meno ?
- 13.1.2021 - 20:07
- 0
- Tkey
- Mozes aj mne do správy prosím?
- 13.1.2021 - 21:37
- 0
- Flak108
- Ak budeme pokračovať v fínsko-Michaloveckej tradícií, o jednom by som vedel..
- 13.1.2021 - 22:27
- +1
- matt-opd
- Mali sme premenit sance - presilovky a o ziadnom gole po odpiskani sme sa bavit nemuseli. A tak ako napisal niekto vyssie, to iste sa stalo aj PP proti nam, takze tak ako sme vtedy 2 body ziskali, tak sme ich teraz stratili.
- 14.1.2021 - 12:41
- 0