Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
ELH
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Slovan hlási 18 pozitívne testovaných hráčov, odkladá zápasy

zdroj: TASR
14.10.2020 11:30 HokejPortal.sk

Hokejisti Slovana Bratislava mieria do karantény. Klub v stredu potvrdil, že pozitívny test na koronavírus malo 18 hráčov a päť členov realizačného tímu. Extraligista s okamžitou platnosťou prerušil tréningový proces a požiada Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) a Ligovú radu o odloženie svojich najbližších zápasov, minimálne duelov proti HKM Zvolen (18. októbra) a MHk 32 Liptovský Mikuláš (22. októbra). Informovala o tom oficiálna webstránka Slovana.


Hokejisti Slovana Bratislava mieria do karantény. Klub v stredu potvrdil, že pozitívny test na koronavírus malo 18 hráčov a päť členov realizačného tímu. Extraligista s okamžitou platnosťou prerušil tréningový proces a požiada Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) a Ligovú radu o odloženie svojich najbližších zápasov, minimálne duelov proti HKM Zvolen (18. októbra) a MHk 32 Liptovský Mikuláš (22. októbra). Informovala o tom oficiálna webstránka Slovana.

"Plánované pretestovanie hráčov a členov realizačného tímu a mužstva odhalilo dnes ráno 23 pozitívnych testov na ochorenie COVID-19. Mužstvo je od dnešného dňa v karanténe, dĺžku jej trvania určí Regionálny úrad verejného zdravotníctva Bratislava," uviedol v stredu na svojom webe bratislavský klub. Z pozitívne testovaných nemá väčšina žiadne príznaky, niektorí vykazovali v uplynulých dňoch mierne symptómy ochorenia.

Slovanisti odohrali v novom extraligovom ročníku doposiaľ štyri zápasy, v ktorých získali iba dva body za víťazstvo v 3. kole na ľade DVTK Jegesmedvék Miškovec 3:2 po predĺžení. Naposledy podľahli v nedeľu doma Detve 6:7

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


gta98

 

Ci pana, vsetky timy maju koronu.. ale na celom Slovensku su otvorene Kauflandy, Lidle, Tesca atd a nikde ziadny zamestnanec nema koronu, aby sa obchody zatvarali.. nejak mi to nevychadza..
14.10.2020 - 11:33
+28

azzurri

 

Že by preto,že hokejisti nie sú v kabíne a nehrajú s ruskami ?
14.10.2020 - 11:37
+32

gta98

 

Jasne, keby hraju s ruskami, tak koronu nemaju..
14.10.2020 - 11:46
+15

azzurri

 

Podľa toho ako ti to nevychadza tak asi nie ked ju nemajú zamestnanci v obchodoch
14.10.2020 - 11:54
+17

WinnipegJets

 

Neviem či si počul, ale vírusu vyhovujú vlhké a chladné prostredia, a teraz surprise, na štadiónoch je vlhko a zima! Na 60x30m ich tam lieta 40 hore dolu, kričia po sebe, sú zadýchaní, a potom spolu vlezú do sprchy. Neviem čo je na tom také nepochopiteľné, že predavačky toto nerobia a v kľude tam sedia za plexisklom, s rúškom na nose. To že sa niekde vzadu stretnú medzi sebou bez rúška je ako hocikde inde v hocijakej práci sa ľudia stretávajú bez rúšok a kde tu sa nejaké miniohnisko objaví
14.10.2020 - 14:22
+28

Old School

 

Mne tu minule oponoval, že chápe ľudí, ktorí nenosia rúško a nariadenia epidemiológov nedodržujú, takže zbytočne mu je niečo vysvetľovať.
14.10.2020 - 17:02
+4

bach

 

Dokonca aj minister zdravotníctva a premier odkázal Sulíkovi že rúška nezastavia vírus. Už som z toho zmätený.
14.10.2020 - 19:41
0

fany

 

Najlepší bol dnes ten policajt v správach o povodniach s rukami vo vreckách a rúško na krku .
14.10.2020 - 21:30
0

bohin85

 

A myslis ze tie predavacky a zamestnanci maju v obchodoch a fabrikach stale ruska na tvári?ze sa nezgrupuju nerozpravaju bez rusok??nebud smiesny..
14.10.2020 - 12:24
+4

Vyskereny Citricus

 

A nemaju ziadny volny cas, necestuju do prace. Tu aspon vidite, ze si z vas niekto robi srandu.
14.10.2020 - 18:32
+1

borussia

 

No jasné rúška sú na chybe keby všetci mali rúška všetci sme zdraví
14.10.2020 - 14:41
+1

rasti_assez

 

A tie lidle a teska maju aj plexiskla pred pokladnou, podobne ako hokejisti nad mantinelmi.
14.10.2020 - 11:37
+3

reproš

 

Ci pana, v kauflande nepouzivas spolocnu sprchu.
Rad by som vedel kolko pribuznych je nakazenych od hracov.
14.10.2020 - 11:37
+23

noano

 

lebo Kauflandy atd. tolko netestuju
14.10.2020 - 14:30
0

Nemehlo

 

Teraz ta poprosim nejaky dokaz, ze ziaden predavac z obchodu na Slovensku nie je nakazeny. Zjavne disponujes menami a pracovnymi poziciami nakazenych.
14.10.2020 - 12:26
+10

borussia

 

to ani mne
14.10.2020 - 14:40
+1

-BBB-

 

Kto testuje tych zamestnancov Lidlu, Kauflandu a Tesca, ked vravis ze nikto z nich to nema?
14.10.2020 - 15:23
+5

Old School

 

Prosím ťa, ty sa už radšej nevyjadruj k niečomu, čomu nerozumieš. Ja som ešte v prvej vlne potreboval zistiť, koľko zamestnancov tebou spomínaných reťazcov sa nakazilo a nikto mi takýto údaj nevedel poskytnúť. Ale ty to na rozdiel od epidemiológov vieš, nabudúce už aspoň viem na koho sa mám obrátiť o info
14.10.2020 - 17:00
+9

fany

 

Však to, že epidemiológovia vedia akurát to, čo do nich Matovič nahúka. Takže ak boli nejakí predavači nakazení, tak mi prosím pekne ponížene povedz ,ktorí z tých reťazcov bol kedy v karanténe. Počkaj porozmýšľam nikdy žiadny. To za A. znamená, že chorí neboli ,alebo za B. a to je oveľa horšie dali do karantény len pozitívneho a ohrozili kopu ľudí a sú zodpovední zato čo sa tu deje. NEPOKAZME SI TO.
14.10.2020 - 17:11
+4

intel555

 

Viem o jednej obci pri Trnave kde bola nákaza zistená u predačiek v obchode, následne bola predajňa zatvorená z technických príčin. Bola vydezinfikovana a prišli predavačky z okolia na záskok.
14.10.2020 - 18:00
+5

fany

 

V obci pri Trnave predpokladám malú Jednotu s predavačkami na smene v počte 3. Ale my hovoríme o reťazcoch, kde je na smene-20-30.To by nevykryli, to mi ver.
14.10.2020 - 21:27
+1

Nerkio

 

Ja by som ti vedela napísať konkretnu firmu ale načo ??mas svoju pravdu inú si nepripustis
14.10.2020 - 18:20
+7

fany

 

Hovoríme o reťazcoch. A áno viem o firme , kde sa sám priznal zamestnanec ,že bol s pozitívnym a bum bác 70 pozitív vo firme. Ale to boli tí zodpovední. Reťazce také nepoznajú.
14.10.2020 - 21:29
+1

Nerkio

 

Viem o športovom rezazci ...
14.10.2020 - 22:46
+1

WinnipegJets

 

kámo, takýto obchod nemá 30 zamestnancov, ktorí sú naraz v práci, veď to sa ani nedá porovnávať
14.10.2020 - 18:54
0

moke19

 

teskáčov a spol nemerajú, asi preto
14.10.2020 - 17:17
0

Nemehlo

 

Tak najprv by musel mat niekto priebeh s priznakmi aby ho otestovali, pochybujem, ze niekto hygiene hovori v ktory den bol kedy v ktorom obchode. Pretoze sa vyhladavaju kontakty s ktorymi si stravil nejaky cas.
15.10.2020 - 10:14
0

azzurri

 

Podľa mna to je už v každom mužstve,keby išlo každé mužstvo na testy tak v každom nájdu pozitívnych
14.10.2020 - 11:35
+4

N-R-N-R

 

ale veď každé mužstvo musí chodiť na testy
14.10.2020 - 11:44
+14

azzurri

 

Ale až teraz ako sú nové opatrenia nie?


14.10.2020 - 11:52
0

crosbynko

 

Ale ved ich stale testuju nejak priebezne.
14.10.2020 - 12:04
+1

majo24

 

never tomu
14.10.2020 - 13:10
0

topska

 

Ved to mali prikazane uz skor
14.10.2020 - 13:12
+5

topska

 

Testovani boli v poslednom obdobi pravidelne vsade
14.10.2020 - 13:00
0

rasti_assez

 

to nespravili dobru reklamu svojmu sponzorovi.Eset a ma zavireny klub.
14.10.2020 - 11:39
+76

Okejhokej

 

Konšpirácia 3 - Eset: Premostím. Vieš kto najviac zarobil na počítačovych antivírusoch? Bill Gates. Kto teda mal záujem aby sa vytvárali a šírili počítačové vírusy? Bill Gates. Vieš kto tiež platí a vyvíja vakcínu proti Korone? Bill Gates. Kto má záujem aby Kovid vznikol a šíril sa?... Pohlavné správy sa nemôžu mýliť.
14.10.2020 - 12:08
+6

rasti_assez

 

nic z toho som nevedel. Teraz zase neviem naco mi to bude, ale dik
14.10.2020 - 12:11
+5

rasti_assez

 

laudo, laudare... co s tím - ve šroubárně
14.10.2020 - 12:15
+7

N-R-N-R

 

I takový skladník ve šroubárne, si muže prečíst Vergília v orginálu ..
14.10.2020 - 12:25
+7

Tehelnepole

 

ooooh Marečku...
14.10.2020 - 12:28
0

braniiislav

 

si pobavil!
14.10.2020 - 14:16
+2

Dzunkes

 

14.10.2020 - 16:05
+3

DavePP

 

Košice v nedeľu budú môcť konečne hrať, či budú mať s kým v nedeľu hrať je otázne. Ale tak snáď sa už druhýkrát nenakazia týmy, a bude sa už hrať bez komplikácií.
14.10.2020 - 11:40
+3

azzurri

 

Ale nakazia,stále sa to bude krútiť dokola tak ako napriklad v českých mužstvách
14.10.2020 - 11:41
+4

DavePP

 

Bude to ťažká sezóna.
Snáď sa dohrá celá.
14.10.2020 - 11:46
0

RudoNR18

 

Pokial nas to dovtedy nelapi... Tak sa hlasime..
14.10.2020 - 11:48
0

BieloModra

 

My v piatok so ZV hrame ....a opat na sport2
14.10.2020 - 12:15
0

hello, havarju

 

Šláger kola Prvý s druhým v tanulke
14.10.2020 - 12:20
0

BieloModra

 

Presne tak potrebujeme im odskocit...
14.10.2020 - 12:25
0

ajwen77

 

Nieeeee dotiahnuť sa potrebujemeeee
14.10.2020 - 13:00
0

hello, havarju

 

Už som čakal, že sa ohlási niekto od vás Len upozorňujem, že nám sa s vami celkom darí
14.10.2020 - 13:04
0

BieloModra

 

Kamosko toto bude tazky zapas fakt ze hej teraz su namotivovani ale my verime ze nasi ich daju
14.10.2020 - 13:23
+2

hello, havarju

 

Mne je to jasné. Len by som to takto nehovoril, aby si nemysleli, že majú nejakú šancu. Skôr by som to napísal tak, že to pre nich bude ťažký zápas
14.10.2020 - 13:29
0

BieloModra

 

Jaj tak bud pokojny ved to tu aj tak nikto necita
14.10.2020 - 13:34
0

hello, havarju

 

Hlavne, že diskutujeme pod článkom o Slovane
14.10.2020 - 13:56
+1

BieloModra

 

Fanusikovia Slovana nie su precitliveli...v diskusiach kde nejde o ich interne zalezitosti snad nam prepacia
14.10.2020 - 14:23
0

Tehelnepole

 

pche!
14.10.2020 - 14:55
+2

BieloModra

 

Drz sa temy a dohliadni aby Samo nesiel domov do Nr
14.10.2020 - 14:58
0

N-R-N-R

 

Pokojne, ale aj pokorne. Nám vyhovuje že nie sme favoriti, ani v ďalšom zápase nebudeme. Ja sa toho zápasu dosť obávam po tom, ako naši hrali-nehrali s NZ... Dúfam že zabojujeme naplno a nejaké bodíky (ideálne všetky 3 získame )
14.10.2020 - 13:57
0

BieloModra

 

Suhlasim podme si s pokorou pekne potichu pre body
14.10.2020 - 14:24
0

BieloModra

 

Nasi su zvyknuti na podporu tribun a presne sa potvrdilo v zapase s NZ ze emocie chybaju
14.10.2020 - 14:26
0

BieloModra

 

Ale nam je asi jedno co potrebujete vy
14.10.2020 - 13:22
0

fifofrogy

 

Fakt načo je dobrý tento hazard so zdravým hráčov a ich rodinných príslušníkov fakt tomu nerozumiem ...
14.10.2020 - 11:43
+2

N-R-N-R

 

Nefrfli tu. Celá, či už hokejová verejnosť, alebo samotní hráči a kluby bojovali za to, aby sa hralo, tak asi to oni vedia lepšie posúdiť ako ty, nie?
14.10.2020 - 11:46
+7

fifofrogy

 

Celá hokejová verejnosť ? Kluby ? Hráči ? Tak som hokejová verejnosť a nežiadal som o začatie tejto sezóny a čo počúvam okolo nie iba ja ...kluby ? Všetky ?Pokiaľ viem Košice žiadali preložiť úvod sezóny ! ...hráči ? Poznám zopár hráčov ktorí vôbec neboli za to ...čiže všetci ? Skús možno že väčšina ...a oni vedia posúdiť ? Som ani netušil aké kapacity s tebou sú vo vedení hokejovej verejnosti v kluboch či medzi hráčmi ...no našťastie verím že väčšina ľudí sa riadi nie tebou ani hokejovou verejnosťou či inými "odborníkmi" ktorých tu je ako trénerov pred MS v hokeji ale ľuďmi ktorí vedia o čom hovoria píšu na čo upozorňujú a ja ich veľmi rád aj napriek všetkému budem rešpektovať a riadiť sa ními aj keď väčšina z toho mi je už mesiace viac ako nepríjemná komplikuje mi život zdravie ale viem že tu nežijem sám a nebudem zo seba robiť niekoho kým niesom .
14.10.2020 - 12:01
+1

juromt

 

,,,: tak na jednej strane ludi, ktori vedia o com hovoria pisu a na co upozornuju budes respektovat a budes sa riadit tym co nariaduju na druhej strane spochybnujes ich rozhodnutia, citujem: "Fakt načo je dobrý tento hazard so zdravým hráčov a ich rodinných príslušníkov fakt tomu nerozumiem ..." tak asi to pani, ktori tomu rozumeju vyhodnotili tak, ze je to ok, tak ich len pekne nadalej pocuvaj a nasleduj a hlavne, hlavne sa nad tym co hovoria a nariaduju nezamyslaj.
14.10.2020 - 12:20
+4

N-R-N-R

 

ach, Bože, ach Bože ... tak pardón, nie celá, ale drvivá väčšina, spokojný? Slovičkárenie .....
14.10.2020 - 12:27
+1

fifofrogy

 

Áno som... tak prajem každému z tých 18 skoré uzdravenie bez komplikácií a následkov.
14.10.2020 - 12:30
+1

N-R-N-R

 

ved to je jasne, to im praje každý
14.10.2020 - 12:34
+2

pupo

 

Kto ich nútil , keď už hovoríš že poznáš hráčov ktorý nechceli hrať? Je to ich práca aj keď to je šport, každý s nás ktorý môže chodí do roboty, toho vírusu sa už nezbavíme! Podľa čísiel má s koronou problém skupina od 50-60 rokov
14.10.2020 - 12:47
+1

Sunkafit

 

Presne srat na skupinu 50-60 pane boze bodaj by nas zbavila tuposti
14.10.2020 - 13:36
+7

topska

 

Nikto nenutil hracov podpisat zmluvy
14.10.2020 - 13:02
+1

strojar

 

Máš pravdu.
Zdravye je len jedno.
14.10.2020 - 12:17
+1

Tehelnepole

 

povedal ten čo urobil hrúbku "mi starší"
14.10.2020 - 12:59
+11

harakara

 

to si fakt ešte niekto myslí že tu ide o vírus??
14.10.2020 - 12:56
+4

N-R-N-R

 

Neviem, myslíš že ide o baktériu?
14.10.2020 - 13:58
+10

harakara

 

očividne si ma nepochopil ja som nepovedal že tu ten virus nie je ale že ide o niečo viac ako o virus, väčšina pozitívnych nemá žiadne príznaky, manipulovanie s číslami podplacanie ludi, ktoremu niekto zomrel aby do zo smrtelneho zaznamu mohli napisať že zomrel na COVID(a to mám inf. z prvej ruky nie niečo vymyslené) a mnoho mnoho dalších veci, ktoré sa v mediach nedozviete. Toto nie je pandemia ale PLAN-demia..
odporúčam pozrieť toto video, lebo dlho tu nebude - https://www.youtube.com/watch?v=yZ0IFN6VRmU
14.10.2020 - 14:29
+8

Scorpi

 

Ano jasne z prvej ruky teba priamo chceli podplatit, ale nedal si sa
14.10.2020 - 14:47
+8

harakara

 

mám to od niekoho kto robí v zdravotníctve..
14.10.2020 - 14:56
0

Mato-Mi

 

Jasneeee a este daj tu o Karkulke a mozem ist spat. Boze ludia, to ste naozaj taki naivni, ze verite tomu, ze niekto podplaca niekoho, komu zomrie niekto blizky, aby mohli do zaznamu dat, ze zomrel na COVID? Ak ano, vratte rodny list a odovzdajte obciansky preukaz na oddeleni dokladov prislusneho PZ SR. Dakujem
14.10.2020 - 14:59
+13

fany

 

Inak nájdi si debatu s patológom. Fakt neviem v ktorej relácii to bolo , ale sám povedal ,že sa pitvajú minimálne coviďáci. A keďže to povedal verejne a nikto ho neudusil ,tak to bude pravda.
14.10.2020 - 16:15
0

bigi BLOG

 

Vsak jasne ze sa pitvaju. Vies u nas je na zakon, ze ked je podozrenie ze clovek zomrel na nakazlivu chorobu (co je aj covid) ta sa urobi pitva. Ktora potvrdi alebo vyvrati ci pacient umrel na covid alebo s covidom.preto u nas veetky potvrdene umrtia su na covid a nie s covidom. A aj preto ze musi byt pitva tak sa to potvrdi az z oneskorenim a nie hned
14.10.2020 - 16:47
+9

zahorak009

 

Nuž takýmto konšpiráciam nahrávajú rôzne oficiálne informácie prezentované v médiach, ktoré sú bez vysvetlenia minimálne divné. Napr. tuším v 8.10.pribudli 4 úmrtia na covid. Z nich 52 ročná žena, ktorá zomrela 12.septembra... To akože pitva trvala skoro 4 týždne, až toten covid konečne našli? Alebo - hospitalizovaných je 362 ľudí, s potvrdeným covidom je 304 z nich... Prečo sa zarátavajú do štatistík aj tí, u ktorých sa covid ešte nepotvrdil? A takých "divných" oficiálnych informácií je dosť.
15.10.2020 - 22:20
+1

topska

 

Ale ved nemusia mat covid len su pozitivne testovani
15.10.2020 - 22:33
0

MackoPu

 

Nie naivni, ale doslovnd tupi.
17.10.2020 - 10:37
0

BieloModra

 

V ktorej liecebni robi? Najblizsia je v Kremnici
14.10.2020 - 15:02
+2

gaspi

 

Keby to tak je tak ten tvoj zdroj to uz davno preda do novin za ine €
14.10.2020 - 15:11
0

Mato-Mi

 

harakara: ak mas dostatok volneho casu, tak skus pri najblizsom badani po internete pouzivat aj kriticke myslenie a predtym, nez sem nieco zavesis, tak si over, ci je to skutocne tak, ako ti ujo vo videu povie.
14.10.2020 - 15:22
+6

harakara

 

ty budeš určite jeden z tých čo si každý den pustia Dobrý večer moji zlati je 19 hodín a teraz vám povieme to čo chceme aby ste si mysleli.(nie to čo je pravda) Takže vyhod pekne tu bednu von oknon a začni ty použivať trošku kriticke myslenie a nie ja
14.10.2020 - 22:44
+3

iHC

 

Prepáč, ale kritické myslenie neznamená, že bez akejkoľvek znalosti veci budem fabulovať. A rovnako ani to, že budem všetko a všetkých bez znalosti kritizovať. Žiaľ je to častý omyl, ktorý vídam aj u študentov. Ani sa do toho nepozrie, vymýšľa si ako bájkar a tvrdí, že on “kriticky myslí”, alebo dokonca “on má taký názor, na ktorý má predsa právo”.
Základom pre kritické myslenie je penzum informácií, ktoré mám kapacitu zhodnotiť (mimochodom táto schopnosť je pri tom rovnako dôležitá). Kritickým myslením rozhodne nie je slepo veriť niečomu čo začina “zdieľajte kým zmažú”. Čiže aj ten Tebou označený “dobrý večer moji zlatí” treba vidieť. A následne z neho vyselektovať (ak je ako).
15.10.2020 - 5:45
+7

Nemehlo

 

Ja sitelku o 19 nezapnem televizor mam len na xbox. Ale ty by si si nemusel cely den zapnut youtube, facebook, lebo o chvilu uveris, ze teletubbies su skutocny.
15.10.2020 - 10:16
+1

Mato-Mi

 

harakara: ja si na rozdiel od teba davam tu namahu a dohladavam si zdroje. K tvojmu videu som ti chcel postnut jednu stranku, ktora vyvracia tvrdenie mileho pana nemeckeho, ktoreho si sem vycapil vo videu, ale minule som cital, ze admini mazu linky, ktore nesuvisia s hokejom, tak som od toho upustil. Uz stary Abraham Lincoln hovoril, ze netreba verit vsetkemu, co najdes na internete ako kludne si ver podobnym bludom, len ich nesir prosim dalej. A na margo prvej vety, tak si sa sekol, nesadam si k telke o 19tej, ale zrejme ty ano, ked vies, co tam davaju.
15.10.2020 - 14:38
0

Scorpi

 

Ja poznam niekoho, kto robi v zdravotnictve a neveri na covid...ale zaroven veri, ze v mcdonalde pouzivaju ludske maso, konkretne z deti...takze neviem ci ta tvoja prva ruka nebude ta ista osoba alebo niekto podobne vysinuty
15.10.2020 - 11:22
+3

MackoPu

 

Huste. Ja zase poznan jedneho, ktory veri, ze pri tom masakre kamionom v Nice tie mrtvoly vyhadzovali z toho kamiona, lebo sa ich chceli zbavit.
Aj taki su medzi nami a maju volebne pravo.
17.10.2020 - 10:35
0

bigi BLOG

 

Z prvej ruky keby si aspon trosku vedel ako na slovensku musi prebiehat proces s tym aby mohli napisat ze clivek zomrel na covid. Preto potvrdenie umrtia na covid nie je hned ale trva nejaky cas.
14.10.2020 - 16:44
+7

gallup nr

 

pozostali zrejme cakaju, kym im nepipnu peniaze na ucet...
14.10.2020 - 18:29
+3

Maross NR

 

Práveže u nás sa zakaždým robí pitva. U nás ma to skôr v prvej vlne ťahalo ku konšpirácii, že tie čísla sú snáď aj podhodnotené, aby sme boli európska jednotka. Za konšpiráciu sa ale ospravedlňujem
14.10.2020 - 17:03
+9

hello, havarju

 

Myslím, že moc ďaleko nie si od pravdy. A možno je to aj teraz, veď si zober len to dievča - raz zomrela na Covid, potom nie a potom znovu áno.
14.10.2020 - 19:07
0

bigi BLOG

 

Mas to vysvetlene vysie
14.10.2020 - 19:27
+1

hello, havarju

 

Ja viem ako to je. Napísal som to dosť akoby "pritiahnuté za uši".
14.10.2020 - 19:57
0

GB11

 

Preto dostali 7 od Detvy lebo už nanich išiel tento smrtiaci vírus
14.10.2020 - 11:45
+1

amentma

 

Akoze tieto cisla su brutalne... Ked sa to takto masivne rozsiri vramci klubu, tak to celostatne testovanie par tisic ludi je dost slaba vzorka... By som bol celkom zvedavy na cislo, keby sa jednorazovo otestovala cela populacia...

Nechcem zlahcovat rizikovost pre seniorov a ohrozene skupiny, ale keby sa realne vedelo o vyskyte v celej populacii, tak by ta smrtnost asi klesla na uroven podobnu chripke...
14.10.2020 - 11:55
+18

RudoNR18

 

Vies ako u nas funguje testovanie.. Nechcu po tebe ziadny obcansky ani dalsi doklad totoznosti.. Len Meno a cas... Takto tam moze ist hocikto...jednoducho v tom maju Bordel/chaos takze nejake cisla by som bral s rezervou...
14.10.2020 - 12:04
0

kill27

 

Bol som na teste dva krat a vzdy chceli OP.
14.10.2020 - 12:27
+21

N-R-N-R

 

Aj ja som bol na teste a OP nechceli, iba sa ma opýtali na meno a na hodinu na kt. som bol objednaný a "odfajkli" si údaje ktoré som im predtým dal
14.10.2020 - 12:29
+9

RudoNR18

 

Ono sa to lisi kraj od kraja.. No proste v tom maju bordel
14.10.2020 - 13:57
0

Aasen36

 

Bol som: 2x na testoch a raz chceli a raz nie
15.10.2020 - 10:05
0

HKM fan33

 

Hrať v Miškovci pred plným štadiónom sa jednoducho oplatí: Nemali KE pôvod nákazy podobný?
14.10.2020 - 12:04
+9

JuloBB

 

Sú jednotlivci ktorí tvrdia že športové podujatia nie sú zdrojom nákazy
14.10.2020 - 13:23
+2

fany

 

A čo fanúšikovia pľuli na hráčov, či nemali 2 metrové odstupy?
14.10.2020 - 16:17
0

HKM fan33

 

Fanny ked prídeš na štadión kde sa pred ním aj dnu voľne pobybujú ľudia bez obmedzení myslíš, že to nie je problém? a rozostupy ? nežartuj jasné že boli v skupinách na sebe...
14.10.2020 - 16:42
+1

fany

 

Ale ako nakazili hokejistov? Ja som bola v Detve na poslednom ,keď sa dalo. Viem ako to tam vyzeralo. A pohoda, klídek, tabáček.
14.10.2020 - 16:48
0

Nerkio

 

V Detve kde je 150fanusikov ???dobry príklad
14.10.2020 - 18:21
+3

fany

 

Nebolo náhodou povolených 500 divákov pre všetky štadióny? A Detva hrala so Zvolenom, takže počty sa veľmi nevychylovali z priemeru. To po prvé. A po druhé Detvanci sú najväčší ožrani, neprisposobivi, nezodpovedni laznici a prave preto ich korona obchádza a čaká, kedy ju absolvujú všetci zodpovední slušnáci. Tak funguje Covid-19.Nepokazme si to.
14.10.2020 - 18:46
+3

Athotis

 

Áno a preto je Detva červený okres
15.10.2020 - 5:21
+4

fany

 

A preto tam sedel jeden pán zo Zvolena bez rúška. Mám ho rada a nie som sviňa a intrigánka ako Ty a spol. Teda sedeli tam mnohí, či zo Zvolena, či z Detvy ,ale toto meno je hokejovo veľmi zaujímavé. A ja aj s kámoškou som sedela celý čas S rúškom na nose a ústach. Tak pozdravujem.
15.10.2020 - 14:00
+1

AndrejTN

 

To sú argumenty vhodné decka, nie dospelej ženy.
14.10.2020 - 18:28
+6

N-R-N-R

 

tak namiesto urážania, daj protiargument
15.10.2020 - 11:57
0

fany

 

Žiadny nemajú. Naivne si myslia, že sa zosypem ,keď mi tu budú nadávať a osočovať ma, ale mňa to o to viac baví.
KEĎ DOCHÁDZAJÚ ARGUMENTY,PRIHÁDZAJÚ NADÁVKY. A tu na HP sa to napĺňa na 100% a nemyslím len voči mne.
15.10.2020 - 14:04
+2

AndrejTN

 

Ja neviem ani kto si, občas ťa tu evidujem, robiť ti zle, aby si sa zosypala mi za to nestojí keďže nemám fakt dôvod na to .. a argument je taký, že to čo si napísala je úplna blbosť. Jedna hala,štadión ktorá je viac menej úplne uzavretá a je v nej cca 50ludí ( napr. to ,čo si bola ty v Detve kľudne aj 200+) je úplne v pohode miesto na nakazenie.. zober si, čo ludí tam dýcha jeden vzduch, plus emócie(výdychy) pri góloch atď.. sa rovná rozvírenie vzduchu a všetko okolo.. to znamená, že keď tí diváci sú síce od nich celkom ďaleko, ale nakaziť sa môžu úplne jednoducho..v podstate ti tu píšem to,čo už jeden užívateľ predomnou..to je môj argument, ale ako čítam, čakám, že si aj tak pôjdeš svoje. Maj pekný deň
15.10.2020 - 15:33
+2

MackoPu

 

Skus si aj vsimat, ktora "strana" tie nadavky pouziva , ake, na koho a dovody.
15.10.2020 - 18:04
+1

crosbynko

 

Napiste niekto nejake zhrnutie kolko uz kde bolo prestavam to stihat sledovat. Ved to mala uz snad polovica ligy. Chvalabohu zatial nebol nijaky vazny priebeh.
14.10.2020 - 12:07
0

Handlo

 

Uz bolo nakazenych vo svete 10 tisice sportovcov a kazdy jeden bol do 5 dni zdravy.
14.10.2020 - 12:42
+1

topska

 

Ale ale toto je vymysel
14.10.2020 - 13:03
+11

leomessi

 

zaujímal by ma priebeh choroby ...
mozno by mohol Slovan zverejnit v akom su stave hráči , nie konkretne samozrejme , ale vseobecne ...
poznam vo svojom okolí asi 5 osob , ktorí boli doma pocas toho ako sa liečili z covidu 19 a vsetci mali rovnaky priebeh ... ako pri nadche
14.10.2020 - 12:17
+2

strojar

 

Pozitívne testovaných,
pozitívne testovaných,
pozitívne testovaných,
pozitívne testovaných...
Nie chorých.
14.10.2020 - 12:19
+17

ZOOMER

 

aký je v tom rozdiel?
"Z pozitívne testovaných nemá väčšina žiadne príznaky, niektorí však vykazovali v posledných dňoch mierne symptómy ochorenia."

"niektorí však vykazovali v posledných dňoch mierne symptómy ochorenia."

To,že na začiatku nemajú symptomy neznamená že nemôžu ešte mať. Je dokázané že najhoršie dni sú 4-5.
14.10.2020 - 12:24
+9

gaspi

 

nato ti neodpovie...
14.10.2020 - 13:18
+3

feo

 

Prenasacov,
prenasacov,
prenasacov,
prenasacov.
Niekto sa nezaprie... a pomalsim to treba opakovat.
14.10.2020 - 12:26
+46

gaspi

 

14.10.2020 - 13:18
+1

Sunkafit

 

Dost ludi nepozna pri tomto rozdiel
14.10.2020 - 14:11
+1

Bert113

 

Podľa mňa už je to čudné. Dokedy planujete ešte toto. Aj som to tušila, včera som vravela že po poprade, ďalši na rade je slovan
14.10.2020 - 12:24
+2

azzurri

 

A teraz Detva
14.10.2020 - 12:44
0

chatarhk

 

Slovan zháňa trenera, zatiaľ nikoho nemajú, tak to hodili na covid.
14.10.2020 - 14:49
+1

KeFanKe

 

Už je to tady
14.10.2020 - 12:25
0

Kurolišek

 

Nechcem aby to vyznelo nejak zle alebo nebodaj že im to prajem...

...ale možno im to pomôže. Horšie ako hrali doteraz to snáď ani nemôže byť.
14.10.2020 - 12:35
+1

Radovan123

 

Nam zase nepomôže že ingeme aktuálne horí sklad
14.10.2020 - 12:49
0

Tehelnepole

 

ale tak.. ved mate dalsich 296 sponzorov
14.10.2020 - 12:59
+4

Mato-Mi

 

To je Ingemacky sklad?
14.10.2020 - 12:59
0

Radovan123

 

Ťažko presne povedať že ingema ale väčšina tak hovorí a išlo to od ich skladu...je možné že ešte pekáreň
14.10.2020 - 13:18
0

Radovan123

 

Takže auto nakoniec
14.10.2020 - 13:19
0

Mato-Mi

 

Cize hokej zachraneny
14.10.2020 - 13:27
+1

Radovan123

 

No nebolo mi všetko jedno a tento rok už druhý krát
14.10.2020 - 13:31
+1

poseidon

 

Športovci dostanú aktuálne podporu vo výške cca 120 €/mesačne. Práve to ohlásil ten trnavský idiot aj s Gorilou Krajniakom. Gratulujem Vám voliči OLANO - sprosté a vymetené ovce.
14.10.2020 - 12:40
+22

harakara

 

tak tak tejto vláde sa podarí za pár dni zničiť celé Slovensko. Nie vírus nás zničí ale Matovič aj s tou jeho bandou.
14.10.2020 - 13:02
+6

Arthur Dent

 

Nefandite mu: Az taky skvely Matovic nie je. Slovensky sport a aj cele Slovensko je v hrobe dlhodobo. Platilo to uz pred Matovicovou vladou. Toto je len posledny klinec do rakvy.
14.10.2020 - 13:25
+13

warn1ng

 

Pokracuje sa v nastolenom trende.
14.10.2020 - 13:28
+4

burnzie

 

Toto je totálna fraška... Už som videl nejeden komentár typu Robo vráť sa tak to už sme ako dopadli ako som už písal len kecy kecy a kecy len poniektorí ozaj veria, že šport dostane tú injekciu... Ešte doteraz sa priamo nevyjadril z nich čo a ako budú uhradené straty ešte za 1 vlnu...oni stále len dačo riešia a analyzujú to dovtedy krachne polovica klubov či prevádzok a odpoveď bude lebo Smer lebo Fico nám nechal prázdnu špajzu.... Boli viac postihnuté krajiny vírusom a každá aspoň trochu pomohla záchrannou fin injekciou no tu je to na zaplakanie amatéri Heger a Krajniak
14.10.2020 - 13:17
+6

gaspi

 

s tou špajzou sa vzdy smejem... ked hovoria ze nemaju peniaze lebo "ficovci" kradli, tak ale ked "matovičovci" nekradnú tak ten rozdiel by mali mať k dobru ked rozpočet majú rovnaký. Plán mínus reálne minuté je viac ako plán mínus reálne minuté mínus ukradnuté... či?
14.10.2020 - 13:23
+4

warn1ng

 

Tak ale ten rozdiel by sa prejavil az o nejaky rok cca (nieze by som si myslel ze Matovicovci nekradnu). Tie peniaze sa sami v statnej kase po nastupe novej vlady nevygeneruju.
14.10.2020 - 13:27
+5

bigi BLOG

 

ja len ze myslis ze tie ficove dlhy za kradnutie, sa jeho odchodom zmazali?
14.10.2020 - 13:42
+9

burnzie

 

Ty sa budeš zastávať Matoviča zrejme aj keď bude resp vznikne historická nezamestnanosť.....takže vlastne budeš súhlasiť s tým, že ak nepodporia šport a odvetvia ktoré si to žiadajú aj za to môže Fico..... Toto je neschopnosť tejto vlády nič viac
14.10.2020 - 13:54
+5

bigi BLOG

 

by ma zaujimalo kde si vycital z tohto ze sa zastavam matovica? uz som ti to tu pisal minule ja na rozdiel od teba som ani matovica navolil
14.10.2020 - 14:28
+9

gaspi

 

to som nepovedal, ale rozpočet plánovali s deficitom aj jedna vláda aj druhá, ale tá čo nekradne by ten deficit mala tým pádom rýchlejšie zmazávať (ked má rozpočet +- rovnaké príjmy a vo výdajovej časti tie € neukradnem tak tie peniaze musím mať k dobru.. 2+2 sú vzdy len 4...)
14.10.2020 - 13:56
+2

bigi BLOG

 

hej ale asi je teraz ina doba, kedze mas vdaka krize nizsie prijmy a vysie vydaje. kdezto sudruhovia slubovali vyrovnany respektive prebytkovy rozpocet, a miesto toho bol deficitny a to boli nazvyme to dobre casy, co sa tyka ekonomiky. to sa s dneskom porovnat neda ci?
14.10.2020 - 14:30
+3

KrebsKandidat

 

Nezmazu, ale nevsimol som si, ze by ludom prestali strhavat dane z vyplat. Ani na blokoch z obchodov som si nevsimol, ze by sa dane prestali platit.
14.10.2020 - 14:11
0

bigi BLOG

 

nie? ale tie prevadzky co boli zavrete a teraz budu zase tie dane neplatili, anitie blocky na ktorych si si to mohol vsimnut nedavali, cize realne prijem je momentalne nizejsi, a naopak vydaj vyssi
14.10.2020 - 14:31
+3

KrebsKandidat

 

Tie zavrate, tomu rozumiem. Tie, co nedavali, to je na danovakoch aby ich riesili. Mensi prijem je, o kolko, je otazne. By ma napriklad zaujimalo, ako mozu byt poistovne tento rok v stratach, ked sa odkladali operacie a vysetrenia. Minimalne jedna poistovne urcite.
14.10.2020 - 14:36
+1

bigi BLOG

 

To ze nedavali blocky som myslel tym ze ked boli zavrete prevadzky tak ani nemohli davat blocky.
14.10.2020 - 16:50
+3

KrebsKandidat

 

Oka. Ale dane neplatia len podnikatelia.
14.10.2020 - 17:37
0

bigi BLOG

 

Tak podme pokracovat. Vela zamestnancov islo na 60%platu a naopak stat doplacal cast ich miezd.
14.10.2020 - 19:29
+2

KrebsKandidat

 

Predstav si, ze v mojom okoli ani tam kde robim doma neostal nikto a stat mu teda na plat nedoplacal. Osobne ani nikoho nepoznam, komu na plat doplacal. Za to sme dane platili. A s tych 60% platu sa dane platili normalne.
14.10.2020 - 21:29
0

bigi BLOG

 

ktore krajiny myslis? nemecko cesko atd..? a uvedomujes si ze tie krajiny bacovali s prebytkami a nie deficitom?
14.10.2020 - 13:43
+3

Radovan123

 

Taká otázka:bacovalo Slovensko niekedy v ére samostatnosti s prebytkom?
14.10.2020 - 14:04
0

strojar

 

Kriste Ježiši.
Je radosť vládnuť takýmto ľuďom.
14.10.2020 - 15:35
+3

Radovan123

 

Diki
14.10.2020 - 17:51
0

warn1ng

 

V tom su uz zahrnute tie kompenzacie pre kluby?
14.10.2020 - 13:26
0

Radovan123

 

No mám pocit že ani nevedia načo kluby potrebujú peniaze...ale potom radi posielajú hneď kontroly viď.Sered kde keď sa im niečo nezdá pýtajú naspäť peniaze
14.10.2020 - 13:42
0

Handlo

 

Odbornici a epidemiologovia , mozem sa opytat ze co ma nastat ked sa vsetko zastavi a nebudeme ani vychadzat z domu ? To sa bude cakat kym virus zanikne?
14.10.2020 - 13:42
+1

topska

 

Riadia sa podla medianu
14.10.2020 - 13:44
+1

strojar

 

Myslíš podľa toho mediánu, od ktorého sa odišlo, lebo je ako podklad na prijímanie rozhodnutí nevhodný?
14.10.2020 - 14:15
+3

Tehelnepole

 

Odišlo? ved ten "Priemer" zakvíkal, že ked bude median pod 500 uvolni opatrenia.
14.10.2020 - 14:22
+1

Patomato

 

ono celý ten median aj čísla štatistík je blbosť.Nech otestuju 500 ludí a bude 500 v pohode
14.10.2020 - 17:57
+1

bigi BLOG

 

ano momentalne je nevhodny, ako priklad mas v inom clanku. kde karin supla prispevok ako sa v poltary stazuju ze musia zatvarat fitka a pri tom su zeleny, a to bol clanok z predvcera dneska uz su cerveny
14.10.2020 - 14:33
+2

fany

 

Hihihi Poltár má 19 ,slovom devätnásť prípadov a sú červený. To majú od Ička za trest ,lebo sa ozvali. Taký Bardejov by musel byť bordový s nádychom do čiernej. A Bratislava by blikala ako na diskotéke v deväťdesiatych rokoch.
14.10.2020 - 16:05
+10

Tehelnepole

 

Staying sľube... Staying sľube..aah aaah
14.10.2020 - 16:10
+1

Tehelnepole

 

Dooo piki predikcia

Staying alive
14.10.2020 - 16:11
+2

iHC

 

Boris to včera u Zavodskeho v štýle “na Borisa” vysvetlil. Odporúčam si to vypočuť. Jeho konštrukcie sú najlepšia “Stand up comedy” za týždeň.
15.10.2020 - 5:48
+3

topska

 

zase sa vratilo
14.10.2020 - 15:54
0

speedman

 

To si sa preklikal na zlú stránku.
14.10.2020 - 13:57
0

BieloModra

 

Ked budes doma na samotke nebudes sa mat koho pytat nasprostaste otazky
14.10.2020 - 13:59
+8

Tehelnepole

 

si zabila
14.10.2020 - 14:11
+1

BieloModra

 

Uz som sa par x pristihla ze ja by som vedela odobrat krv uz aj eesusto
14.10.2020 - 14:29
+4

Handlo

 

Ked budes potrebovat nejake surne osetrenie a kvoli covidu ho nedostanes , alebo vodari, obchodnici budu na tej samotke a ty nebudes mat co pit tak prestanes nasproste odpovedat.
14.10.2020 - 14:38
+5

BieloModra

 

Hej... problem je ten ze teba vobec nezaujima odpoved ty si len jasne a cielene napisanym prispevkom potreboval dat vsetkym jasne najavo postoj k momentalnej situacii...ale neboj sa bude aj lepsie
14.10.2020 - 14:48
+7

Handlo

 

Podla medianu bude lepsie?
14.10.2020 - 15:18
+1

fany

 

Handlo presne pre tú Tvoju prvú časť som mala navretu včera zilu, ale to zdravotnicke ťažko vysvetlíš. Nase zdravotnictvo je na úrovni Rumunska, ale niektorí lekári a o sestrách radšej pomlčí sa tvária, že spasili svet. A korona im bohovsky vyhovuje už sú prekavickovani ta het. Včera keby mi prišiel pod ruku minister zdravotníctva, tak som v správach hneď v prvom prispevku. Ale zas aby som nebola za obludu, jeden z piatich lekárov nezabudol na sľub a sem tam aj vidím ako to má vyzerať. A presne ako vravíš mali by si ísť oddýchnuť aj vodári, aj smetiari, aj upratovačky, lebo niekto si myslí, že je nadclovek a este sa nehanbí pýtať peniaze.
14.10.2020 - 18:37
+4

Bizzaremifo

 

Prekavickovani??? ľudia v prvej line v ustavičnom strese a pod tlakom??... Ty žena máš naozaj vážne problémy...
14.10.2020 - 20:50
+13

fany

 

Ja sa kde stretávam s lekármi v prvej línii? V okr. Zvolen 103 prípadov a až JEDEN prípad v nemocnici. To lekári nie sú v prvej línii, ale rovno vo vojnovom stave Včera som mala tú česť byť u lekára. Objednaná na 11.00 zobrali ma 12,20,ale to je to najmenej, to si nosím knihu. Ale na chodbe ešte tri lekárky .U dvoch sa za 1 hodinu 20 minút vystriedali po 2 pacienti. U tretej NULA Zato s rehotom 3 dc hrnčeky s kávou a hihihi hahaha.A jedna sestrička stihla medzičasom sprdnúť staršieho pána, že načo prišiel, či nevie ,že má najprv volať.

Príklad 2- vyvolávam ako sprostá, potrebujem termín. Ešte to aby zdvihla. Našťastie mám nohy zdravé a rada chodím. Prídem do čakárne ,ani noha. Tak zazvoním ešte zo srandy. Zvoní. Zdvihla ?Tak určitéééé. Ešte ,že dvere otvorila a s doktorkou pri káve.

Ver mi. To mám vážne problémy. Neprajem Ti ,aby si si niekedy spomenul na mňa ,keď budeš potrebovať lekára či pre seba, deti, alebo rodičov.
14.10.2020 - 21:20
+5

rasti_assez

 

Ked nemas nic lepsie na praci ako pocitat pacientov.Ako ti, co lezia na izbe a stlacaju tlacidla ze su v nebezpecenstve, pritom chcu uvarit kavu.A viete aj sestry maju pri lozkach dost vazne problemy s chrbticou, ked musia 2 60 kilove otacat kazde dve hodiny 150 kilovych.Ale zavidiet sestram kavu sa da vzdy, vsak?
15.10.2020 - 11:31
+7

fany

 

Tak tento bol dobrý. To kde varia sestričky pacientom kávu? Prosím, prosím napíš mi ,hneď zajtra si idem vybavovať na poisťovňu miestenku.
A 2 60 kilové sestričky pokope si kde videl? Jedine ,že si si ich pomýlil so študentkami zdravotnej školy a platené sestričky sedeli na káve.
A Ty čo zaujímavejšie robíš v čakárni u lekára 1 hodinu a 20 minút. Jáááj ja viem. Nadávaš ako 80% chlapov . A vieš, veľké počty to neboli do 4. Za normálnych okolností, keď sa nedá vyhovárať na COVID ,by sa tam zvrtlo tých ľudí +- 20.Teraz sa vyšetruje cez telefón, ak sú niektoré sestry tak milé a dvíhajú.
Ale kecať sa dá vždy, však.
15.10.2020 - 14:19
+1

Tehelnepole

 

Heydukova, 1987, onkologia. Tam mi zomrel otec. Napriklad.
15.10.2020 - 14:42
+1

rasti_assez

 

Manzelka sa chysta do nocnej sluzby a kavu vari pacientom na zavolanie. Ano nema 60kg, mozno 70. Takze ked maju leziakov, ktorym hrozia dekubity, kto ich asi tak otaca kazde dve hodiny, asi duch svaty nie?Pribuzni, ktori ich vykrmuju a ked im treba narovnat plachtu, zdvihnut postel, umyt tak volaju sestry. O obriadeni, ked sa pospinia alebo umyti ani nehovorim, to sa radsej s hnusom poberu prec.Ale nadavat na sestry po internetoch to im ide. Jasne, vsetko robia studentky zdravotnej skoly, ktore maju vysokoskolske vzdelanie a zjedli vsetku mudrost sveta, tak to by bolo pekne. Ony vacsinou ani nepohnu prstom, ved prax je najlepsia zasivaren, pozname to z vlastnej skusenosti, ale dozrieva kazdy. Ako vidim, vobec nerozumies o com tu pises.
15.10.2020 - 14:59
+7

BieloModra

 

Asi by bolo dobre mila fany keby si si stala za slovom a tak ako ti vadilo ze na hokejovom webe sa pise malo o hokeji tak sama sa venuj tymto temam je ich tu dost a prestan znevazovat robotu druhych ludi neustalym hejtovanim zdravotnictva...absolutne nerozumies problematike a svoje poznatky mozes riesit na inych miestach...tu Matovic..tu sestry...tu Bardejov... neviem ake mas starosti ale kazdy mame len tu nevypisujeme ako cholerik utrhnuty z retaze
15.10.2020 - 15:21
+17

fany

 

Hádať sa so zdravotníkmi o BORDELI v zdravotníctve nemá žiadny zmysel. To je presne to isté ako s Ficom o 10 ročnom rozkrádaní republiky. HOWK. Skutok sa nestal.
15.10.2020 - 16:06
0

BieloModra

 

Ved to je tvoj problem ze ty sa potrebujes hadat ale aj taka asertivita ma svoje pravidla a hranice ...si zbehla a zda sa ze aj vyrecna najdi si linky a adresuj staznosti tam kde patria...ja ti zelam vsetko zdravie sveta ale ty si nechovat túto zlc voci vsetkym co niekedy obliekali uniformu vzdy je volba ak nie si spokojna kde chodis hladaj lepsie
15.10.2020 - 16:21
+9

FP-Romanides

 

Poprad v karanténe, Slovan má nakazených, to už proti nám naozaj nemá kto hrať? Zrušte to a dajte nám ten pohár.
14.10.2020 - 13:44
+6

Adam138

 

Nestačí vám že ste včera získali pohár z hokejovej ligy majstrov
14.10.2020 - 13:53
+31

gaspi

 

tak ked im tampa vyfúkla Stenlykap
14.10.2020 - 14:00
+10

juromt

 

...: Akurat ze teraz si na tricka napiste ze Prehrali sme co sa dalo!
14.10.2020 - 20:18
+3

BieloModra

 

redakcia HP chvalim za zmenu a vyber foto
14.10.2020 - 13:58
+9

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
micu79

 

Podme tipovat ktory klub dostane koronu ako posledny a dostane za prve miesto covid cap.
14.10.2020 - 14:52
0

Tehelnepole

 

V otázkach získania pohára sa prosím obratte na kolegu Kovala.
14.10.2020 - 14:57
+12

hello, havarju

 

To som nevedel, že Koval je tvoj kolega
14.10.2020 - 15:08
+4

Tehelnepole

 

vsetci sme tu taka pracovna hokejova rodina
14.10.2020 - 15:24
+5

bwpow

 

Dolezite je zostat pozitivnym
14.10.2020 - 15:23
+10

ctibor

 

Podla vsetkeho je vidiet, ze napad Kosic so zacatim ligy neskor, by bolo tym najlepsim riesenim.
14.10.2020 - 15:24
+2

NR

 

V com?nic sa do vtedy nezmeni ohladne pozitivnych a keby sa zacne v decembri tak sa sezona nedohra ani do konca leta pri tomto trende co tu je teraz. Este par odlozenych zapasov, muzstiev v karantene a ta sezona zacne byt dost neregularna podla mna aj ked by som sa z nasho postavenia v tabulke mal asi tesit.
14.10.2020 - 16:41
+5

fany

 

Treba počkať, kým si prejdú Covidom všetky tímy a potom sa uvidí ,či získali imunitu. Ale aj tak si myslím, že majitelia klubov si taký luxus nedovolia ,aby držali ľad kvôli 2 hodinám denne.
14.10.2020 - 16:51
0

Nemehlo

 

ze majitelia klubov a lad, to je dobry vtip. Ale poslednu dobu ich sem davas vela.
15.10.2020 - 10:22
+3

topska

 

A to o akych kluboch pises?
15.10.2020 - 15:10
0

Old School

 

Pánabeka, tak tu sa to rozšírilo jedna radosť. No nič no, sú to hokejisti, za pár dní by mali byť z toho vonku.
14.10.2020 - 16:57
0

ten čo nevie

 

Ja neverom na tie cisla co uvadzaju kedze volaju vysledky aj ludom co neboli na testoch a takych je vela co pocuvam z okolia maju v tom bordel
14.10.2020 - 19:20
+1

ten čo nevie

 

A najlepsie bolo ked boli doma jednu babku testovat a o dva dni volaju ze je pozitivna a pani jej vravi ze testy zabudli unich doma
14.10.2020 - 19:22
+2

ZOOMER

 

Vies ze toto su take dezinformacie ze keby si ich napisal na FB tak ta moze vysetrovat policia za sirenie poplasnej spravy?
14.10.2020 - 20:09
+9

ten čo nevie

 

Ale niesu
14.10.2020 - 20:32
0

mhc23

 

Aké sú to dezinformácie keď sám minister zdravotníctva vysvetľoval, že prečo sa stáva, že neprídu na test a pošlu im sms, že sú pozitívni aj keď sám sa pri tom vysvetľovaní domotal
14.10.2020 - 23:46
0

ZOOMER

 

Ano,prave preto to pisem. Je rozdiel urobit chybu v rodnom cisle alebo v tomto pripade co pise on ze to je podvod,to su dve odlisne veci.
15.10.2020 - 8:37
+3

Gargamel123

 

vyskusali rusku ligu: mohli by aj vakcinu,uz maju dve
14.10.2020 - 20:31
0

andy33 BLOG

 

ked uz na HP je vacsia debata o koronaviruse nez o hokeji, to uz je zle.
15.10.2020 - 0:17
+1

Tehelnepole

 

Šak beží Covid liga...
15.10.2020 - 7:24
0

mitoO

 

Dolezite je verit v tomto boji venerologom. Nie nejakemu Sulikovi, ci mudrosracom.
15.10.2020 - 9:22
+4

strojar

 

Je nejaký problém s pohlavnými chorobami?
15.10.2020 - 9:36
0

Tehelnepole

 

Prečo venerologom preboha?
15.10.2020 - 9:50
0

mitoO

 

Lebo pan Boris Kollar tak povedal: https://www.facebook.com/1729940727285183/posts/2791935374419041/
15.10.2020 - 10:04
+5

Tehelnepole

 

Umrela som...
15.10.2020 - 10:05
+1

mitoO

 

Prepac
15.10.2020 - 10:08
+2

iHC

 

Som písal vyššie, že Boris dal top "stand up comedy" roka
15.10.2020 - 10:04
+2

-BBB-

 

tak ked mas COVID a citis sa na kokot, tak komu mas verit? Logicky, venerologom
15.10.2020 - 11:18
+8

michaelfrolík

 

Detva, here we go
15.10.2020 - 14:42
0

zahorak009

 

Teda podľa mňa sú na svete aj iné testy na covid ako všelijaké antigénové, PCR či rýchlotesty.
Najlepší je S52. Ak sa začnem blbo cítit, nalejem si padesátdvojku slivovicu. Ovoniam - ak cítim tú krásnu vôňu, nemám covid. Vypijem-ak cítim skvelú chuť, tak nemám covid. Samozrejme, treba test viackrát opakovať. Problém je, že ma môže na druhý deň bolieť hlava, čo je príznak covidu. Takže treba znova pretestovať... Manželka je zo mňa už pár dní vyslovene nadšená... Ešteže idem zajtra do roboty...
15.10.2020 - 22:49
+4

Tehelnepole

 

Tak už ich je 23... Zdroj Twitter Slovana
16.10.2020 - 10:06
0

strojar

 

Je ich 23 pozitívne testovaných na prítomnosť covid-19.
Teraz už iba zistiť čo to znamená.
16.10.2020 - 11:01
+2

Tehelnepole

 

Viem čo chces povedat... dúfam,že to dopadne dobre.
16.10.2020 - 11:04
+2

strojar

 

Za pol roka ešte stále nikto z toho mora odborníkov-epidemiológov neprezradil čo znamená výraz "pozitívne testovaný".
16.10.2020 - 15:02
+1

Nemehlo

 

Znamena to, ze v tele sa nachadza, alebo nachadzal s vysokou pravdepodobnostou virus Sars-Cov-2.
16.10.2020 - 15:36
+2

strojar

 

Veď práve.
Lenže takmer všetci (aj verejne vystupujúci epidemiológovia) to prezentujú ako stav na hranici smrti.
A to je tragédia dnešného sveta.
16.10.2020 - 15:58
+2

Nemehlo

 

A ved co po tom, ze niekoho nakazim a ten zomrie. Tak?
16.10.2020 - 16:28
+4

zahorak009

 

Tak tak,hlavne keď máš covid s vysokou pravdepodobnosťou a nie iste...
16.10.2020 - 17:52
0

Nemehlo

 

No test so 100% uspesnostou bohuzial neexistuje, preto ak mas pozitivny test, ktory ma slabsiu uspesnost, ides na ten s vacsou.
16.10.2020 - 18:07
+2

strojar

 

Každý zomrie.
Na to ho nemusíš nakaziť práve ty. Ani nikto iný.
16.10.2020 - 18:13
0

amaskiea BLOG

 

"Každý zomrie" - zasmiali sme sa, strojar, už asi po neviemkoľkýkrát na tomto tvojom dokola opakovanom strašne srandovnom vtipe.
V žiadnom prípade ti to neprajem, ale keby si náhodou ležal (fakt nedajbože, ale keby predsa) s covidom na prístrojoch, tak by som ti prišiel povedať: "Nič si z toho nerob, strojar, je to v úplne v poriadku, vieš, lebo aj tak všetci raz zomrieme." Ale ty by si asi ani tak nepochopil, aký si chobot.
16.10.2020 - 18:39
+7

strojar

 

Zas onanuješ?
16.10.2020 - 19:23
0

MackoPu

 

Zase si sa opustil ?
16.10.2020 - 19:34
+5

amaskiea BLOG

 

to si si ma asi s niekým pomýlil, možno s týmto onanistom:
bez názvu...
Aj vlani, aj predvlani mali (nielen) vo Švédsku každý deň nových a nových chorých a mŕtvych.
Každý človek (nielen Švéd) totiž raz zomrie.
Večne živý je (bol?) iba súdruh Lenin.

Napísal: Strojar / 1.10.2020 : 13:02

************************

bez názvu...
Všetci zomrieme.

Napísal: Strojar / 13.10.2020 : 13:01

*****************


strojar


Každý zomrie.
Na to ho nemusíš nakaziť práve ty. Ani nikto iný.
dnes - 18:13
0
...
16.10.2020 - 21:47
0

strojar

 

Presne.
Ďalšia ukážka ako sústavne onanuješ nad mojimi príspevkami.
17.10.2020 - 8:29
+1

Deividson.

 

Vacsine ludi sa uz na tie tvoje picoviny nechce ani reagovat, ale Misko ma stale to odhodlanie. Nebud z toho taky rozruseny, pise len to co si tu 90% ludi mysli.
17.10.2020 - 9:42
+8

strojar

 

Ďalší onanista.
17.10.2020 - 10:05
+1

-BBB-

 

Misko , ze ta to bavi ,, ja vzdy ked vidim, jeho prispevky, nazory, postrehy, sa len pozastavujem nad tym, ako niekto tak preukazatelne mentalne retardovany clovek, moze presvedcit volicov, ze prave jeho maju volit, aj ked iba v regione .. alebo na druhej strane ako si potom poviem ,, "prave preto" .. tu ho len musime trpiet .. explicitne v jeho bohapustom subjektivnom presvedceni svojho spravneho nazoroveho razenia .. pri tom 95% HP je ten šašo na smiech .. ale, nevadi, on je spokojny , co v zasade len potvrdzuje diagnozu mentalnej retardacie.
17.10.2020 - 12:07
+7

bigi BLOG

 

Inac tymto prispevkom, najma tym zaciatkom si nahral na dobry smec. Len teraz rozmyslam ci kopnut do osieho hmiezda a vyvolat retaz reakcii z jedneho mesta
17.10.2020 - 17:12
0

strojar

 

Kolektívna slovanistická onania.
17.10.2020 - 18:13
0

worth

 

ako si ich vsetkych paradne uzemnil... jaj pockat, tu nie sme na zakladnej skole
17.10.2020 - 18:38
+4

amaskiea BLOG

 

už to začína byť nápadné, aký je na to fixovaný
17.10.2020 - 18:48
0

topska

 

A toto tu bude riesit diskuter ktory ked sa fixne na ineho clena tejto komunity tak ti bude reagovat uplne vsetko
17.10.2020 - 18:58
0

Tehelnepole

 

Struhar: Čo mas s tým onanovanim?!?! To slovo ťa nejako máta...
17.10.2020 - 19:09
0

Tehelnepole

 

Struhar= Strojár. Predikcia na mobile....
17.10.2020 - 19:10
0

strojar

 

Spýtaj sa svojho slovanistického druha.
17.10.2020 - 20:23
+1

Tehelnepole

 

Pozri. Ako sa do hory volá, tak sa z hory ozýva. Pokiaľ zmenis svoj komunikačný spôsob na vludnejsi, milší a príjemnejší, môžeš byť veľkým prínosom pre tunajšie diskusie. Nasrate v hlave nemáš.


Chalani nehnevajte sa, cítim že si šancu zaslúžil. Ak ju nevyužije, nebudem mať výčitky....
17.10.2020 - 20:33
0

strojar

 

To akože ty tu rozdávaš šance?
17.10.2020 - 20:42
+4

Tehelnepole

 

Áno...tak si to vaz. Tretiu už nedostaneš.
17.10.2020 - 22:29
0

bigi BLOG

 

Nezabudaj ze tu bol dlhy, takze jedine co zmenil je nick
17.10.2020 - 21:25
0

Tehelnepole

 

Odišiel raz, odíde zas
17.10.2020 - 22:29
0

MackoPu

 

Normalne som dnes rozmyslal, ci to bol on. Uz je to nejaka doba.
17.10.2020 - 22:31
0

Tehelnepole

 

Jasne.
Potom zobral u Romana.
17.10.2020 - 22:32
0

Tehelnepole

 

...a sklapol, zbabelec
19.10.2020 - 11:54
0

Nemehlo

 

Cize si s tym v pohode ked ta niekto zastreli?
16.10.2020 - 19:11
0

strojar

 

Myslím v súvislosti s touto pandémiou a tými testami.
16.10.2020 - 15:05
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ

Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Michalovce313:88
4.Poprad311:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2 tt ak Švajčiarsko-Hokej-liga-piatok-výsledky
včera o 22:13 - TASR

Gurjanov podpísal s Dallasom nový dvojročný kontrakt

Ruský hokejista Denis Gurjanov podpísal s Dallasom Stars nový dvojročný kontrakt. V nováčikovskej sezóne bol s 20 gólmi najlepší strelec tímu zámorskej NHL. Na základe novej zmluvy zarobí ročne 2,55 milióna USD.
včera o 12:07 - TASR

Čech Simon podpísal ročný kontrakt s Calgary

Český hokejový útočník Dominik Simon podpísal zmluvu s Calgary Flames. Nový kontrakt mu vynesie 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 26-ročného centra na oficiálnej stránke.
včera o 11:33 - TASR

Virtanen sa dohodol s Vancouverom na novej dvojročnej zmluve

Kanadský hokejista Jake Virtanen sa dohodol na novej dvojročnej zmluve s klubom zámorskej NHL Vancouver Canucks. Tá mu zabezpečí celkovo 5,1 milióna amerických dolárov. Dvadsaťštyriročný Virtanen sa podpisom kontraktu vyhol arbitráži.
včera o 08:46 - TASR

Rus Kulikov sa na rok upísal New Jersey

Ruský hokejový obranca Dmitrij Kulikov bude v kariére pokračovať v New Jersey Devils. S klubom zámorskej NHL sa dohdol na ročnom kontrakte v hodnote 1,15 milióna amerických dolárov. Uplynulé tri sezóny strávil 29-ročný hráč vo Winnipegu Jets, v minulom ročníku odohral v základnej časti 51 zápasov s bilanciou 2+8, v play off pridal štyri duely (0+2).
včera o 07:51 - TASR

Zürich - Zug 3:6 vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy na ľade Zürichu 6:3. výsledok: Zürich - Zug 3:6.
22.10.2020 21:58 - TASR

HV 71 - Brynäs 6:4 vo štvrtkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti HV 71 zvíťazili vo štvrtkovom domácom zápase švédskej ligy nad Brynäsom 6:4. výsledky: Färjestad - Örebro 7:3, HV 71 - Brynäs 6:4, Lulea - Leksand 5:2, Rögle - Frölunda 5:4, Växjö - Malmö 4:3.
22.10.2020 21:34 - TASR

Tappara Tampere - Ässät Pori 5:3 vo fínskej lige

Vo štvrtkovom stretnutí fínskej hokejovej ligy zvíťazila Tappara Tampere nad Ässätom Pori 5:3.
22.10.2020 20:18 - TASR

Brown sa dohodol na zmluve s Ottawou a vyhne sa arbitráži

Kanadský hokejista Connor Brown sa vyhne arbitráži. So svojím klubom NHL Ottawou Senators sa dohodol na trojročnej zmluve, ktorá mu zabezpečí celkový príjem 10,8 milióna dolárov.
22.10.2020 18:31 - TASR

Carolina angažovala brankára Bibeaua a obrancu Shorea

Vedenie Caroliny Hurricanes angažovalo Antoinea Bibeaua a obrancu Drewa Shorea. Obaja podpísali ročné kontrakty. Klub o tom informoval na sociálnych sieťach.
22.10.2020 17:41 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

25. 10. 2020
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Michalovce - N. Zámky o 18:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Bartánus M.MIC4
4.Lalancette C.MIC4
5.Hrnka T.NIT4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov