Diskusia: Slovan priznáva finančné problémy, prinášame vám stanovisko klubu
Slovenský hokej sa pomaly prebudí z letného útlmu a začiatkom augusta sa začne oficiálna fáza prípravy na ľade na nový súťažný ročník. Nie všade je však situácia optimálna. Problémy so štadiónom a teda aj prípravou hlási bratislavský Slovan. Prinášame vám oficiálne stanovisko klubu.
Väčšinová akcionárka klubu pani Elena Hrubá zabezpečila bezproblémové financovanie klubu, ako aj tvorbu kádra A mužstva pre novú sezónu 2024/25 v rozsahu svojho 57 %-ného podielu. Keďže však menšinoví akcionári páni Pavol Hofstädter a Eduard Jánošík sa na spolufinancovaní klubu vo výške svojho 43 %-ného podielu doteraz nepodieľali, klubu postupne vznikli záväzky, vrátane toho za užívanie zimného štadióna.
V ostatných týždňoch prebiehali medzi zástupcami väčšinového akcionára HC SLOVAN Bratislava a Správou telovýchovných a rekreačných zariadení hlavného mesta SR Bratislavy (STaRZ), ktorá je správcom Zimného štadióna Ondreja Nepelu, rokovania o podmienkach úhrady sumy za užívanie zimného štadióna družstvami HC SLOVAN a HC SLOVAN mládež o.z. v sezóne 2023/24 v celkovej výške 488 tisíc eur, ktorá vznikla nielen činnosťou klubu, ale v nemalej miere činnosťou HC SLOVAN mládež o.z.
K podmienkam a časovému plánu úhrady tejto pohľadávky rokovali v uplynulých dňoch riaditeľ STaRZ Ladislav Križan a členka predstavenstva HC SLOVAN Bratislava a.s. Mária Henselová so svojimi právnymi tímami. STaRZ podmieňuje prístup jednotlivých družstiev HC SLOVAN k využívaniu zimného štadióna dohodou o splatení pohľadávky. Slovan navrhol okamžitú úhradu väčšej časti dlžnej sumy vo výške cca 300 tisíc eur, pričom zvyšné finančné prostriedky by uhradil zo svojich obchodných a marketingových príjmov do začiatku sezóny. V rámci navrhovanej úhrady mali byť záväzky za občianske združenie HC SLOVAN mládež uhradené v plnej výške. STaRZ trval na neprijateľných podmienkach, ktorými podmieňuje začiatok prípravy ľadu na všetkých troch ľadových plochách zimného štadióna vrátane hlavnej plochy.
Absencia dohody medzi klubom a správcom zimného štadióna nateraz komplikuje začiatok spoločnej prípravy A mužstva, ako aj detských a mládežníckych družstiev HC SLOVAN na novú sezónu v domácich podmienkach. Taktiež znemožňuje odohratie minimálne prvých dvoch plánovaných prípravných zápasov na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu proti Komete Brno (8.8.) a HC Olomouc (13.8.).
Aktuálna situácia komplikuje aj začiatok predaja sezónnych vstupeniek 2024/25 a zápasových vstupeniek na sériu prípravných zápasov, ktorý môže byť spustený až po vyriešení tohto problému. O ďalšom riešení vzniknutej situácie bude klub fanúšikov priebežne informovať.
Všetky ostatné úlohy a záležitosti spojené s prípravou klubu na novú sezónu sú nateraz zo strany väčšinovej akcionárky klubu zabezpečené, pričom naďalej pokračujú procesy, ktorých cieľom je predaj klubu novému strategickému partnerovi za podmienky zachovania riadneho fungovania klubu a občianskeho združenia HC SLOVAN mládež, ktorú považuje majoritná akcionárka za rozhodujúcu.
Rubrika: Slovensko
- gabby
- páni Pavol Hofstädter a Eduard Jánošík : budu zrejme velmi doveryhodne a kompetentne osoby 🤑 v podstate je uz asi zrejme ako klub fungoval do decembra minuleho roka a kto to ,,tahal,,
- 24.7.2024 - 18:54
- +29
- FP-Tommynko
- Štadion: Treba si postaviť vlastný, nedá sa donekonečna hrať na NAŠOM národnom štadióne.
- 24.7.2024 - 18:55
- +31
- VSS Košice
- Ani NR nehra na svojom
a este jeho prevadzku financuju aj ludia ktorych hokej absolutne nezaujima . Takze v pokoji sklop uska a dalej suchaj nozickami .
- 24.7.2024 - 20:26
- +88
- VSS Košice
- skoda ,ze stale nedokazes citat s porozumenim a ano KE su na tom inak ako NR
- 24.7.2024 - 21:28
- +38
- Wana
- Šúchaj nohami
Na financovaní modernizácie Steel arény sa sumou 5 miliónov eur podieľa Fond na podporu športu (FNPŠ), zvyšných 708 230 eur poskytne OZ Košická aréna, ktorá Steel arénu prevádzkuje. - 24.7.2024 - 23:22
- +2
- Urpiner17
- Gratulujem ti, že si vyčítal nejakú vec na internete…nájom za zimak pre HC je 800k+ na sezónu….takse Šuchať nohami môžeš ty….
- 25.7.2024 - 0:35
- +28
- Wana
- Nájom za užívanie vecí by mal byť taký aby pokrýval všetky náklady, čiže aj náklady na rekonštrukciu, hlavne keď tak HC hráte od začiatku.
Tak nech HC KE platí vyššie nájomné (keďže je majoritný najomnik) aby prevádzkovateľ nemusel pýtať 5mega dotáciu od štátu. Keď na to nemáte tak tam nehrajte alebo aspoň nedristajte košičania ako si platíte celý nájom sami a že vy štát nevyciciavate (vaše slová)...
- 25.7.2024 - 1:13
- +7
- Urpiner17
- extrem jak si mimo...ale tiež názor....
- 25.7.2024 - 7:52
- +19
- weefoe
- Došiel domov nasatý a potom ti to píše, tak?
- 25.7.2024 - 8:21
- 0
- carli
- staraj sa : o svoj valal a o ňom vypisuj- Do Košíc ťa je veľký prd
- 25.7.2024 - 9:01
- +4
- Wana
- Starám sa do toho čo je platené z verejných zdrojov teda z daní ktoré platím aj ja.
- 25.7.2024 - 10:21
- +10
- Tyna85
- "Na modernizáciu Steel Arény prispel Fond na podporu športu sumou päť miliónov eur. Financie na rekonštrukciu arény získa Občianske združenie Košická aréna, ktoré ju prevádzkuje."
"V občianskom združení disponuje mesto Košice a Slovenský olympijský a športový výbor zhodne s 33,33-percentným podielom na hlasovacích právach. Okrem nich vlastnia podiely ako súkromné osoby aj Martin Joščák (17 percent), Ľubomír Veme a Anton Jura (obaja po 8,17 percenta).
"Okrem Fondu na podporu športu sa na rekonštrukcii budú podieľať pôžičkami a darmi aj sponzori a obchodní partneri Košickej arény."
Dúfam, že sleduješ a riešiš všetko do čoho dá fond na podporu športu peniaze. - 25.7.2024 - 10:49
- +1
- Wana
- V rámci možností sa zaujímam, ako by sme sa mali všetci o verejné zdroje, hlavne pri tejto dlhoprstej vláde... A ja som nikde ani len náznakom investíciu nespochybnil a doprajem vám ju. Len my vadí ako ste tu titulovali zvyšok SR, ale to už sa zas cyklíme...
- 25.7.2024 - 12:12
- +7
- Tyna85
- Tituloval to jeden človek. Tak ako jeden človek od vás tu písal nech si Slovan postaví vlastný štadión. Hlavne vďaka jeho príspevku sa to celé spustilo ale tam ti nejako nevadilo, že napísal riadnu blbosť ani si to neriešil. Dotklo sa ťa to vycuciavanie. Čo chápem je to blbosť. Ale zároveň je aj fakt, že mesto Nitra dotuje fungovanie zimného štadióna oveľa viac ako mesto Košice.
- 25.7.2024 - 12:49
- +3
- Tizo
- keby si sa zaujimal o verejne zdroje tak by si vedel ze pozicku schvalili v septembri za vlady inych dlhoprstych ako ti co vladnu teraz.
- 25.7.2024 - 16:27
- +1
- Tizo
- to co je za kravinu? ked niekomu prenajmem byt tak vymenu okien platim ja nie on. on mi plati najom ja sa staram o podmienky a podla toho urcujem vysku najmu.
- 25.7.2024 - 16:22
- +2
- Wana
- A ty máš brať za byt taký nájom aby si z neho po 20r vedel zaplatiť tu výmenu okien... Ak si od nájomcu necháš platiť len za energie tak logicky na rekonštrukciu nemáš a musíš vyciciavať štát cez dotácie.
- 25.7.2024 - 17:41
- +1
- Tizo
- cize ked statny olympijsky vybor ktory je akcionarom dostane statne peniaze je to problem? alebo inak ak stat investuje do svojho majetku?
- 25.7.2024 - 17:44
- 0
- Podarcis
- Este by sme mali vziat do uvahy cielene financie (Fond na podporu sportu) versus rozpocet mesta/samospravy z ktoreho sa financuje sport na ukor zivota vsetkych obyvatelov ... tak kto "vyciciava" ??? 🙃
- 25.7.2024 - 18:13
- +1
- Wana
- Nieje to problém, práveže je dobre že sa investuje do športovej infraštruktúry z hocijakého zdroja štátu (či samosprávy, fondu, EU peňazí atď). Len sa navzájom netitulujme ako vyciciavači keď každý nejakým spôsobom štátne peniaze v menšej či väčšej miere využíva (tak ako my cez priame platby na štadión a vy cez nepriamu dotáciu na rekonštrukciu). Celý čas poukazujem len na to aby sa jeden nevyvysoval nad druhým, sme v jednej malej krajine a spoločne v tých exkrementoch. To že to tu pár nedovzdelancov čo sa dajú spočítať na prstoch jednej ruky nechápu tak to je ešte na volebný výsledok celkom v pohode
- 25.7.2024 - 19:02
- +3
- Tizo
- este raz miesas jablka s hruskami. vyciciavanie som nepouzival a povazujem to tiez za ubohost. ale ty davas dohromady dve uplne odlisne veci.
- 25.7.2024 - 21:50
- +3
- Zkubydu
- tu sa musim zapojit do debaty wana, kde sa podla teba investuje do sportovej infrastruktury??? Lebo povazujes: za infrastrukturu K-parky a umele ihriska na futbal pre 4+1??? Napriklad v Bratislave zburali cca 40 futbalovych ihrisk a stadionov a postavili jeden jediny Kmotrikov komplex, jeden "narodny" Širokeho hokejovy stadion+hotel, za ktory Slovan teraz nema cim zaplatit. Postavili "zopar umelych ploch na maly futbal, jednu plavaren a teraz zo desat workoutov. Toto je podla teba športova infraštruktura? V Nitre hraju v šope ktoru nafuknu z 3600 na 5500, ked sa hra o titul. Za to tam stoji nadherny futbalovy komplex. Neviem sice aka liga sa tam hra? V Poprade je tiez novy a krasny futbalovy stadion, len ani Poprad som v extralige ani 2. lige nevidel. A bol si niekto v Topolcanoch na tom stadione, tam sa hra 2. najvyssia hokejova liga. Vacsina tychto sportovych arealov je postavenych za Ceskoslovenska a mnohe este za Komancov, ktore rozkradli zlodeji typu Siroky&Kmotrik a spol. A to nehovorim o okrajovych sportoch ako Biatlon a bezecke lyzovanie na Skalke... a mimochodom v Bratislave staval kedysi aj cyklisticky velodrom a dnes uz je ponom len diera, rovnako ako po famoznom stadione Petržalky, kde chodilo 10.000 divakov na ligu a uz 30 rokov tam rastie burina a pritom ti co tam trenovali, hrali v Lige majstrov proti Glasgow Celtics, ci Rangers, Porto... a aj im nalozili 5:0... A aby to nebolo len o Bratislave, bol niekto na nedavno extraligovom stadione v 3. najvacsom meste na Slovensku??? Tomu ty hovoris infrastruktura?
- 26.7.2024 - 8:38
- +3
- Wana
- Zkuby asi sme sa nepochopili. Ja nepíšem že je dostatočná infraštruktúra ale že každá investícia do športovej infraštruktúry je vítaná... Máme obrovský investičný dlh v mnohých odvetviach, šport nevynímajúc...
- 26.7.2024 - 12:10
- +1
- bigi
- citam tieto tvoje sracky uz druhy den, chlapce ty si tak totalne mimo ze az. uz ti to tu x ludi napisalo a stale si ides svoju blbost dokola. ked si myslsis ze vsetci okolo su blazni len ty si lietadlo tak asi nebude vsetko uplne v poruiadku na tvojom prijmaci.
a teraz k tej tvojej blbosti co si opat napisal, ako hlupu argumentaciu .
ak niekomu prenajim dom a ministerstvo vypise vyzvu trebars na vymenu kotla alebo na zateplenie tak sa prihlasim, a nerobi to najomca, a ani to nedavam do najmu, lebo ma konci dna to znizi moje naklady, a znizi to energeticku zataz aj pre stat, cize win/win/win pre vsetky strany. si uvedom ze stat tie dotacie nedava na krasne modre oci, ako sa tu uz dva dni snazis vsetkym nabulikovat - 26.7.2024 - 7:17
- +4
- Proky99
- Kosice (rovnako ako Slovan) si za svoj stadion platia nemale sumy, ziadne vyciciavanie statnej spravy ako zvysok ligy, takze najprv si zisti veci a potom mudruj 😉
- 24.7.2024 - 21:55
- +43
- Wana
- Ešte raz:
Na financovaní modernizácie Steel arény sa sumou 5 miliónov eur podieľa Fond na podporu športu (FNPŠ), zvyšných 708 230 eur poskytne OZ Košická aréna, ktorá Steel arénu prevádzkuje.
Tak šúchaj nohami... - 24.7.2024 - 23:22
- +2
- fanke27
- Trošku to pletieš.
Ani jeden klub si nepostavil štadión z vlastných peňazí.
Čo sa týka ale nájmu, tak jedine Košice a Slovan si platia obrovskú sumu za prenájom štadióna. Ak sa nemýlim tak KE cca 1milion, BA ešte o niečo viac.
Ostatným klubom to platia mestá.
Takže Proky má v tomto pravdu.
Okrem Košíc a Bratislavy všetkým klubom platí prenájom štadiónu defakto štát - 24.7.2024 - 23:35
- +27
- Wana
- Reagujem na toto: ziadne vyciciavanie statnej spravy ako zvysok ligy
Takže prevadzkovateľ dostal dotáciu, ak túto dotáciu nepremietne do zvýšeného nájmu tak je to vyciciavanie ako vyšité... - 24.7.2024 - 23:42
- +4
- Wana
- Čo samozrejme nepremietne takže sme sa na to aby ste mohli v steelke hrať skladali aj napr my v NR... Tak ako sa vy skladate na hokej v NR, tak sa tu nehrajte na chrumkavých ako si vy všetko platíte sami...
- 24.7.2024 - 23:44
- +5
- Wana
- Keby prevádzkovateľ dostal od štátu pôžičku a tu by musel splácať a premietol by to do zvýšeného nájmu tak nepoviem ani mäkké f... Takto je to stále tak ako u nás aj u vás ako proki píše vyciciavanie štátnej správy...
- 24.7.2024 - 23:46
- +5
- fanke27
- Ale Steel Arena neslúži len klubu HC Košice, rovnako tak štadión v BA, sú to multifunkčné haly, aj pre rôzne iné podujatia, kde väčšinu týchto stavieb financoval štát. Takisto tieto štadióny nepatria hokejovým klubom Košíc, ani Slovanu. Čiže jedna vec je stavba športovísk štátom na Slovensku, s ktorou hokejové kluby nemajú nič.
Druhá vec je nájom za používanie štadiónov hokejovými klubmi. A tu je obrovský rozdiel. Lebo len KE a BA si ten nájom platia sami. Ostatným klubom sa priamo štát podieľa na fungovaní / rozpočte klubu.
Ale samotná stavba štadiónov nie je v réžii klubu. To že štát prispeje na modernizáciu Steel Arény, tým nezvýši rozpočet klubu. Nepodieľa sa na chode hokejového klubu.
Kdežto v ostatných kluboch vám štát prispieva na samotný chod / rozpočet klubu. To je diametrálne odlišná vec.
Vy defakto dostanete od štátu dajme tomu pol milióna na prenájom štadióna, teda pol milióna od štátu do rozpočtu klubu.
Košice a Bratislava dajú zo svojho rozpočtu milión na nájom. - 25.7.2024 - 0:01
- +27
- Wana
- Tak napríklad konkrétne táto 5mega dotácia zo štátu klubu HC Košice zabezpečí šetrenie na prevádzke a energiách nemalé prostriedky - slová Langa...
Ja vám to nezávidím, chvála Bohu že sa tie peniaze nalejú do toho aby sa zlepšila hala. Furt lepšie jak ich prežrať alebo rozkradnúť (iné táto vláda nevie). Len my príde vtipné ako sa stále bijete do pŕs ako si vy celú prevádzku štadióna financujete sami. Každému klubu na Slovensku sa všetci nejakou čiastkou skladáme na chod štadióna či už v BA, NR alebo KE. Tak to proste je a na Slovensku to inak nebude... - 25.7.2024 - 0:09
- +4
- fanke27
- Stále pletieš hrušky s jablkami.
Áno, pomôže to aj klubu.
Ale opakujem, to nie je adresná pomoc štátu smerom do klubu HC Košice, to je pomoc Steel Aréne, teda združeniu akcionárov. Pomoc štadiónu ktorý sa využíva aj na mnohé medzinárodné športové akcie. Keby Košice vlastnili ten štadión, tak to je iné vec, ale to nie sú peniaze pre klub.
Kdežto vy dostávate peniaze na chod klubu každú sezónu. Hokejový klub adresne dostáva túto pomoc. Defakto vám štát platí prenájom štadióna.
My si prenájom haly platíme sami. To je veľký rozdiel medzi ostanými klubmi vs KE a BA - 25.7.2024 - 7:30
- +14
- Wana
- Fanke ale ja neporovnavam ako sú financované štadióny po SR a v BA a v KE. Reagujem na prokyho ktorý označil všetkych okrem KE a BA ako vyciciavacov štátnej správy. Áno platíte viac, teraz som si pozrel články a vyjadrenia z doby keď ste sa museli vysťahovať zo Steelky - platíte za energie čiže prevádzkové náklady (energie) čo samozrejme nieje málo a je to oveľa viac ako iné kluby to je jasné. Ale to nieje všetko čo sa má za takú arénu platiť a nieje to ani trhové nájomné ako tu píše Jimmy. Proste je zcestne ak píšete že si platíte všetko a zvyšok Slovenska okrem BA označujete za vyciciavačov a že máme šúchať nohami.
- 25.7.2024 - 7:48
- +4
- fanke27
- Ale to nemôžeš tak brať ako to berieš ty ! Chápeš tomu zle, nižšie som ti to vysvetlil.
Proste HC Košice nedostane od štátu ani euro v tomto prípade !
To, že dostanú majitelia Steel Arény dotáciu na rekonštrukciu je druhá vec ! Ale to je preboha živého druhá firma ! Nie HC Košice dostali peniaze ale druhá firma !
Ale napr Nitra dostane defakto fyzicky každú sezónu od štátu peniaze na chod hokejového klubu ! Klub fyzicky, nie niekto iný, klub dostane peniaze !
HC Košice nedostáva žiadne peniaze !
Teda Sory dostávame smiešnych 16k od mesta na mládež, čiže 99,9999% réžie klubu si platíme my sami !!!!!!!! - 25.7.2024 - 8:10
- +12
- Wana
- Správne a tá cudzia firma ak by nedostala tu dotáciu od štátu musela by ju zohľadniť v nájomnom HC KE čo sú bežné trhové mechanizmy. Či ty budeš prenajímať byt kde máš náklady 200e za 200e a prípadne vymalovanie po odchode nájomníka budeš platiť zo svojich a pôjdeš do mínusu?
- 25.7.2024 - 8:25
- 0
- fanke27
- Čiže ja keď mám napr firmu, platím riadne nájom a príde za mnou správca budovy, že získal dotáciu od štátu na rekonštrukciu budovy, čím si zhodnotil on hodnotu svojej budovy a mne povie, že mi zníži aj náklad na energie,tak ty to budeš brať tak, že moju firmu protežuje štát hej?
Nebuď smiešny. Raz by si to spravil, tak ťa právne napadnem a za také vyjadrenie veľmi rýchlo pohoríš
Kdežto keď tvoja firma dostane fyzicky od štátu na tvoj účet firmy peniaze / alebo ti vystaví štát faktúru za nájom štátnych priestorov na 0€, tak áno ja môžem povedať o tebe, že ťa protežuje štát a priamo tebe pomáha !
- 25.7.2024 - 8:37
- +16
- Tizo
- ty vidis rozdiel medzi pojmami prevadzka a investicia do dhm? vidis rozdiel medzi tym ak klub da milion z rozpoctu inej organizacii a tym ze ten milion za niekoho zatiahne mesto?
- 25.7.2024 - 16:33
- 0
- Proky99
- Skusim ti to vysvetlit po lopate tak jednoduchsie. Ak sa raz odstahujes od mamky a nebudes mat na kupu noveho bytu, bude uplne v pohode ak pojdes do podnajmu za podmienky ze si ho budes platit sam, ale v pripade ze budes v podnajme a stale ti to bude platit mamka a ty budes prispievat 1 eurom to uz bude trapas.
No a teraz k stadionom v Bratislave a Kosiciach, tie stadiony sluzia aj na ine ucely ako je hokej a kludne sa moze stat ze onedlho pricupkas aj ty napriklad na nejaky brutalny koncert do Bratislavy a ta hala bude “sluzit” aj tebe. O tu halu sa musi niekto starat, to znamena ze za kazde podujatie sa tej hale plati aby prezila a mohla sa dalej rozvijat a ponukat sluzby celemu Slovensku (ako napriklad MS). No a Slovan aj Kosice si ten prenajom platia v plnej vyske ako si to danne stadiony nastavili. Tak ako ty nebudes investovat do prenajateho bytu, ale ocakavas ze v cene najomneho tam budes mat nejake standardne podmienky.
A este k tym stadionom, preco su prave v Ke a Ba? No lebo inde by sa neuzivili, uz Bratislava ma co robit kedze maju okolo seba Vieden aj Budapest. Ale keby take malomestiacke zmyslanie mal kazdy ako ty, tak na Slovensku nemame ani to malo co sa zazrakom podarilo postavit.
Doplo ti uz? Prepac, jednoduchsie sa uz nedalo
- 25.7.2024 - 0:02
- +31
- Wana
- Takéto litánie plne invektiv si nechaj na doma, tam je na to možno niekto zvedavý...
Ak si budeš platiť nájom cudzieho domu sam a príde mamka a dá tvojmu prenajímateľovi 20k napr na zateplenie baraku alebo fotovoltiku čo spôsobí že budeš platiť mesačne namiesto 200e len 100e to už rodičovská pomoc alebo vyciciavanie nieje?
Aj napr v NR slúži štadión aj na iné účely, tiež tam občas býva nejaký koncert/akcia...
Na návštevu zimáku v BA snáď raz docupitam keď už to mám električkou č.4 z Kráľovského údolia 18min na Českú...
A presne ako píšeš súhlasím s tým že prevádzkovateľ by mal nastaviť nájomné tak aby hala prežila a nemusela dostávať 5mega dotácie. Len to by to klub HC KE asi neutiahol. A ako píšem vyššie to by bola škoda keď sa v tejto republike prostriedky len prežierajú a rozkrádajú, radšej nech to ide do tej vašej haly a nech to má úžitok. Len sa už prosím prestaňte na východe byť do pŕs ako si to všetko platíte sami, je to smiešne detinské a malomeštianske či ako si to nazval...
Prepáč jednoduchšie to už neviem... - 25.7.2024 - 0:32
- +7
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- fanke27
- Ty tomu fakt nerozumies..
Príklad toho bytu.
To že by vlastník bytu/domu dal spraviť napr zateplenie svojho domu, tak tým tie peniaze nedáva tebe ! On si zvýšil hodnotu svojho domu, zrekonštruoval svoj dom, áno klesnú aj náklady, ale to je investícia do jeho domu, nie do teba ! To je prípad Košíc.
Ale keď ti v tom dome povie, že neplať mi nájom, tak ti defakto platí najóm vlastník domu, čiže konkrétne TEBE bude dávať mesačne peniaze ! To je prípad Nitry.
A to čo hovoríš ty, že kvôli tej rekonštrukcii si my nemôžme hovoriť, že si platíme všetko sami je blbosť.
To si máme my zaplatiť rekonštrukciu cudzieho štadiónu?
To jak keby tebe vlastník domu povedal, že tak zaplať mi zateplenie domu. Ty by si zaplatil zateplenie cudzieho domu, ktorý nevlastníš?
Myslím, že určite nie.
Takisto ani HC Kosiče nevlastnia štadión, nemajú prečo platiť rekonštrukciu štadióna.
Čiže ak štát dá na štadión peniaze tak jednoduchšie obrazne povedané prídu peniaze na účet akcionárov štadióna, nie na účet HC Košice.
Rovnako tak na najom nedostane klub HC Košice ani euro od štátu.
Suma sumárum klub HC Košice nedostane od štátu nikdy nič.
Kdežto napr Nitra alebo iné kluby tie peniaze od štátu každú sezónu dostanú.
Takže áno klub HC Košice si svoje fungovanie platí každú sezónu v plnej miere sám !
Nehovoriac ešte o mládeži, lebo viacerým klubom (neviem či Nitre) platí mládež tiež mesto.
Košice dali klubu tuším smiešnych 20tisic. Náklady na hokejovú školu Košíc sú dlhodobo okolo pol milióna eur !
Takže opäť áno, Košice si platia 99,99% sezóny sami z vlastných zdrojov.
Ostatným klubom povedzme možno 30% sezóny uhrádza štát kvoli nájmu a mládeži. To je veľmi veľký rozdiel ! - 25.7.2024 - 7:57
- +16
- Tyna85
- No ale veď KE za používanie štadióna platia nájomné.
Platí HK Nitra za používanie štadióna nájomné? - 24.7.2024 - 21:56
- +15
- Proky99
- Ke si ho platia v 100% vyske (ak to nie je v 100% vyske tak minimalne 95% urcite, nejake drobne mesto dava na mladez), v akej percentualnej vyske si svoj stadion plati Nitra? Alebo skusim inak, kolkymi percentami im ho dotuje statna sprava?
- 24.7.2024 - 22:12
- +6
- Wana
- Skúsim inak - Štátna správa vám zadotuje 5mega na rekonštrukciu ktorou sa zabezpečí to že klub bude mať menšie náklady na prevádzku a energie... Či to už sa neráta?
- 24.7.2024 - 23:52
- +2
- Proky99
- Posledna reakcia na teba, ak byvas v podnajme, okna mas na rit a uz par rokov mas nedoplatky, pricom samozrejme aj najomne vysoke, pojdes a kupis ty tie nove okna, alebo pojdes za majitelom bytu? Stadion ma nejakych vlastnikov a ani jeden z nich nie je klub, co ma klub s tym ako a za ake peniaze sa hala rekonstruuje? Ved predsa v prvom rade vlastnici haly budu mat nizsie naklady, nasledne ano oni to mozu premietnut do najomneho. Ved ano hala sluzi primarne hokeju, ale aj inym podujatiam a vlastnici budu mat na tom v konecnom dosledku zisk, pricom ked jednym z vlastnikov je statna organizacia beriem ze to je v pohode.
- 25.7.2024 - 0:14
- +5
- Wana
- Trošku trepeš ale nebudem ťa zosmiešňovať. Vysveltíš mi prosím čo má nájom so spotrebou energií? Nepoznám zmluvu medzi HC KE a prevádzkovateľom steelky ale ak by v nájomnom boli energie tak by ste sa asi počas covidu nesťahovali... Ja prenajímam nejaké nehnuteľnosti a spotrebu energií a nájom vždy musíš rozdeliť, na to ti stačí sedliackym rozum, dôvody ti asi písať nemusím, či? Tak isto by Lang nespomínal to že energie sú 100k mesačne a že rekonštrukciou značne ušetríte...
A presne to je to absurdné ako sa vy bijete do pŕs ako si všetko platíte sami a pritom štát musí dotovať rekonštrukciu lebo ak by to nespravil tak by to dopadlo nasledovne:
Prevádzkovateľ by HC KE zdvihol nájom aby mohol rekonštrukciu zaplatiť, čo neviem či by HC utiahol keďže je majoritným nájomníkom (asi nie všakže) a HC by sa tým pádom muselo sťahovať a tým pádom by sa steelka zavrela...
Prosím ťa nebuď už tak zadubený že štátna pomoc je len z rúčky do rúčky (že za iných sa platí nájom) ale aj iná napríklad taká ako u vás teraz že je zadotovana rekonštrukcia ktorú by nikto nezaplatil a vám ešte aj hodí pár desiatok možno stoviek tisíc eur do rozpočtu na ušetrených nákladov na prevádzku... - 25.7.2024 - 0:53
- +1
- VSS Košice
- Je pekne ako si sa zakusol ale si mimo aleze uplne . Skus si najst kto vlastni SA a potom ...
- 25.7.2024 - 5:24
- +13
- carli
- zbytočná: strata času čítať tie jeho blu dy. Nie to ešte aj na ne reagovať.
- 25.7.2024 - 9:16
- +2
- radopKE
- Čo má nájom spoločné so spotrebou energií? To fakt? Práve si sa zosmiešnil.
- 25.7.2024 - 6:29
- +12
- Wana
- Nájomné je sú sčítané položky za nájom veci+spotrebované energie. Vy platíte prevádzkové náklady čo je viac ako iné kluby ale zároveň nie všetko. Takže hovoriť zvyšku Slovenska aby suchalo nohami lebo vy si platíte všetko a nazývať nás vyciciavačmi nieje na mieste. Vám tak isto štát prispieva na chod a tak je to správne
- 25.7.2024 - 8:09
- 0
- BlackCrow
- dyg more ty už choď spať po totej nočnej bo za chvíľu treba ísť zas
- 25.7.2024 - 8:14
- +7
- Wana
- Ja som na dovolenke a nedalo sa mi večer spať po tom čo som sa dozvedel že vy si musíte komplet všetko platiť sami a my zvyšok Slovenska sme len vyciciavači. Aká to skrivodlivost....
- 25.7.2024 - 8:17
- +2
- Tyna85
- Čiže to čo napísal ten týpek, že Slovan si ma postaviť vlastný štadión je OK?
Prečo si potom HK Nitra nepostaví nový vlastný štadión?
Ja si nemyslím, že ostatné kluby sú vyciciavaci ale určite to majú jednoduchšie ako Slovan či KE. Lebo ruku na srdce ak by ste si v NR mali platiť energie za používanie štadióna tak by to dosť citeľné zasiahlo do rozpočtu klubu. - 25.7.2024 - 8:26
- +5
- Wana
- Tyna s týmto súhlasím. Platíte viac ale nemôžete nazývať zvyšok vyciciavači a že mame šúchať nohami- to bol spúšťač celého toho konfliktu tu...
- 25.7.2024 - 8:29
- +3
- Tyna85
- To teda nebol, začal to týpek od vás ktorí napísal, že si Slovan má postaviť vlastný štadión a nepoužívať "národný". Chces mi povedať, že štadión v NR si klub postavil sám? No nie nepostavil tak o čom ten týpek vôbec píše.
Tiež si nemyslím, že ostatné kluby sú vyciciavaci ale rozhodne dostávajú od mesta viac podpory na prevádzku štadióna ako Slovan či KE. - 25.7.2024 - 8:40
- +5
- Wana
- Môjho konfliktu tu s 2-3 Košičanmi. To čo píšeš ty s tým súhlasím a s Fanke diskutujeme. Zvyšok uráža...
- 25.7.2024 - 8:45
- +2
- Tyna85
- Stále to ale začal týpek od vás na ktorého si ani raz nepoukazal, že napísal totálnu blbosť ale riešiš tu, že nájomca má platiť rekonštrukciu lebo mu to zníži náklady na nájom. Preco by mal nájomca hradiť náklady vlastníkovi? Kde si videl niečo také, že nájomca platí rekonštrukciu vlastníkovi nehnuteľnosti?
Dám ti ďalší príklad. Pred MS 2019 žiadala spoločnosť ktorá vlastní štadión v BA peniaze na rekonštrukciu myslím chladenia a ďalších vecí. Aj vtedy to mal hradiť Slovan lebo veď bol majoritný nájomca a teoreticky by mu to malo pomôcť?
Ja chápem, že sa ťa dotklo to vyciciavaci a je to blbosť. Ale tým čím sa ty oháňas je blbosť tiež. - 25.7.2024 - 9:52
- +2
- Janciar17
- Preco?
- 25.7.2024 - 19:22
- 0
- carli
- vyciciavači nie sú: len fungujú za odližných podmienok ako tie dva kluby. Lebo iné by neutiahli
- 25.7.2024 - 9:20
- 0
- BlackCrow
- Boha to na dovolenke riešiš také kkciny ?
- 25.7.2024 - 12:21
- +2
- penepi
- Trepeš a zosmiešňuješ sa každým príspevkom jedine ty. Vykašli sa už na to, ty frustrát.
- 25.7.2024 - 8:03
- +13
- Tyna85
- Lenže tá rekonštrukcia sa nerobí pre klub ale preto aby sa šetrili energie pri prevádzke štadióna a zároveň už treba aj opraviť strechu a iné veci.
Ako ty vieš koľko klub ušetrí na nájomnom? No nevieš len si "myslíš".
Namiesto toho aby si opravil toho typka čo tu riešil postavenie vlastného štadióna, že píše blbosť tak tu ideš dokazovať niečo čo ani nemáš ako vedieť. - 25.7.2024 - 8:16
- +2
- Wana
- Lang povedal že vám to ušetrí náklady na prevádzku, ktoré sú momentálne 100k mesačne
- 25.7.2024 - 8:26
- 0
- Tyna85
- Ja som sa pýtala či vieš koľko to ušetrí na nájomnom a to nevieš lebo to Lang nepovedal, povedal len koľko sa platí mesačne nájomné a že je to veľká suma.
- 25.7.2024 - 8:34
- +2
- carli
- on nech sa stará : a vypisuje o tom ich všesvetovom štadione. Do iných ho nič nie je.
- 25.7.2024 - 9:23
- 0
- radopKE
- Aréna bude mať menšie náklady na prevádzku,ale to automaticky neznamená,že klub ušetrí na nájme...
- 25.7.2024 - 6:23
- +5
- Janciar17
- A myslis ze po tej rekonstrukcii im nezvysia najom pri dalsej zmluve? Na 100%. To je biznis. Nemyslim ze stat nejako prioritizuje KE. V porovnani s inymi klubmi je to skor naopak,takze...
- 25.7.2024 - 19:21
- 0
- carli
- tak to je: Ked niekto v novoveku objaví hokej. Potom zamachrovane si začne naťahovať pipíka a porovnávať s inými, neporovnateľnými. Potom len vypisuje z dlhej chvíle a seká hlú posti.
- 25.7.2024 - 9:15
- 0
- Jimmy Tulipan
- Neviem koľko Nitra platí, no je kus rozdiel platiť trhové nájomné a symbolické.
- 24.7.2024 - 22:17
- +4
- BieloModra
- Ok...otqzka stoji inak...preco si mensinovi akcionari Slovana neplnia svoju psiu a zakladnu povinnost vo svojom podnikani a sice preco sa nepodielaju na plneni svojich zavazkov...kludne sa ale pobavme o NR a KE ... ked sa citi Slovan doma na Nepelovi, nic ine mu neostava ako platit...licencne konanie mame ake mame, uhorkovu sezonu prezijeme do septembra sa " veci" volako utrasu
- 24.7.2024 - 22:33
- +5
- omen
- prepac dievca, ale cela ta otazka vznikla uplne inak... preco si Slovan nepostavi vlastny stadion aby nemusel hrat na VASOM/NASOM stadione... keby nejaky bambula z Nitry neprisiel provokovat, tak sa nemusite bavit o NR a KE
(btw.to ze si nas niektori z KE zastali je vlastne pekne) - 24.7.2024 - 22:43
- +22
- BieloModra
- Na pointe to nic nemeni, sudny clovek si vyselektuje, kto sa chce natahovat sa natahuje...pravda je taka, ze toto nie je 1x kedy sa riesi vase najomne a uz zosnuly p. Hruby mal presme pre tahanice s mestom viziu vlastneho stadiona
- 24.7.2024 - 22:51
- +3
- VSS Košice
- Otazka je , splaca mesto ten stadion ? Ano splaca tak o akom "nasom" stadione chlapec pise ?
- 24.7.2024 - 23:04
- +7
- BieloModra
- Pytaj sa jeho...
- 24.7.2024 - 23:11
- +2
- VSS Košice
- OK ...
- 24.7.2024 - 23:16
- +1
- BieloModra
- Tym nechcem samozrejme obhajovat tie vykriky do tmy o vasom/ nasom stadione
- 24.7.2024 - 22:53
- +2
- VSS Košice
- tak ...
- 24.7.2024 - 22:54
- +1
- Tyna85
- Zastať by sa mal každý rozumný človek ktorému je jasné, že žiaden hokejový klub na SVK si štadión na ktorom hraje nepostavil sám.
Veď ľudia z NR túžia po novom štadióne už roky, tak prečo si ho nepostavia? No lebo na to klub nemá financie a potrebuje pomoc aj od štátu/mesta. - 25.7.2024 - 8:02
- +1
- carli
- presne : tak
- 25.7.2024 - 9:25
- 0
- dimi3
- Nerozumiem: Takze my na Slovensku si mozeme dovolit taky luxus, ze nechame zimak len na potreby repre, kde vlastne repre aj tak hra pripravny zapas 1-2 krat do roka? Ja myslim, ze je to ok, ze to vyuziva hokejovy klub. Vdaka tomu zimaku sme mali u nas MS. A potom mal akoze lahnut uhorom a Slovan by hral napr. v Ruzinove?? Myslim, ze my v Nitre radsej robme vsetko preto, aby sme mali nejaky lepsi zimak a tesme sa z kazdeho zimaku na urovni, na ktorom sa hra liga. Lebo tie niektore slovenské zimaky su ozaj v zalostnom stave.
- 24.7.2024 - 21:14
- +28
- carli
- podľa toho: sústavne vypisujúceho asi hej. Alebo lepšie, po MS zbúrať. Aby ho od závisti neporazilo.
- 25.7.2024 - 9:30
- 0
- aaaa
- ako chceš využiť Náš národný štadion. Ktorý extraligový klub si zo svojho postavil vlastný? Myslíš, že ke%d postaví Nitra nový štadion, tak si to klub zatiahne zo svojho, alebo to budú peniaze štátu, vucky a mesta. Slovan si ako jediný hradí celú réžiu štadiona zo svojho. Ostatným klubom to platia mestá.
- 25.7.2024 - 12:35
- 0
- Podarcis
- Tak tymi dvomi poslednymi vetami si sa zaradil na argumentacnu uroven typka z Nitry ...
- 25.7.2024 - 17:19
- +2
- aaaa
- nechapem Ta
- 25.7.2024 - 18:40
- 0
- Podarcis
- Pustil si "exaktne" tvrdenie, ktore ale nie je pravdive ...
... co tak Kosice a teraz uz aj Zvolen !?! - 25.7.2024 - 18:53
- +2
- aaaa
- myslíš, že som dal jediny klub, a ďalši su Košice. Moja chyba. Neuvedomil som si to. Možno už aj Zvolen.
- 25.7.2024 - 19:44
- 0
- omen
- vyhlasime rovnaku zbierku ako Kosice?
- 24.7.2024 - 18:57
- +21
- Urpiner17
- Vyskus, možno 60k sa podarí vyzbierať
- 24.7.2024 - 23:04
- 0
- Tizo
- sa chces zbierat za tych dvoch neplaticov?
- 25.7.2024 - 16:43
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- wedro
- Pán Široký vráte sa 🥺😴🤤
- 24.7.2024 - 19:05
- +5
- Janciar17
- Co ty dvaja pajaci nic neplatia?! Pekne ksichty na obrazovke aj ja viem robit. Ta pani asi vedela preco sa toho klubu chcela hned zbavit.
- 24.7.2024 - 19:05
- +6
- mitoO
- Mozno by bolo namieste, rozmyslat o narodnom klube. Kadeco uz predsa mame narodne.
- 24.7.2024 - 19:08
- +9
- doc.koniferum
- a projekt nech vypracuje Andrej "Semafor"
- 24.7.2024 - 23:07
- +10
- Cvikelka
- A bude sa podávať aj národné jedlo? 😀
- 24.7.2024 - 23:30
- +4
- doc.koniferum
- samozrejme.a konzumentom budú za chrbtom hrať v krojoch oblečení Taraba a Huliak na fujare a husliach.
- 25.7.2024 - 12:10
- +1
- Cvikelka
- To není CZ seriál Hospoda 😃😃😃
- 25.7.2024 - 12:52
- +2
- apa
- Ak to predajú tak to bude koniec Slovana.
- 24.7.2024 - 19:16
- +1
- topska
- A to akoze preco?
- 24.7.2024 - 19:20
- +1
- penepi
- Ja ti neviem, ale keď chcem kúpiť klub (hoc výhľadovo aj 100 %-ný balík akcií), tak predsa najskôr jednám s väčšinovým majiteľom (čo je v tomto prípade Hrubá s 57 %) a minoritní akcionári ma dovtedy absolútne nemusia trápiť, keďže sú de facto irelevantní.
- 24.7.2024 - 20:12
- +5
- Standacik
- a na tych irelevantnych ten predaj nateraz padol
- 24.7.2024 - 20:34
- +4
- penepi
- Predaj padol pre nároky Hrubej.
- 24.7.2024 - 23:26
- +7
- Tizo
- mafia z ja a ty.
- 25.7.2024 - 16:44
- +1
- aaaa
- že to padlo je pre Slovan dobre, alebo zle?
- 25.7.2024 - 18:41
- 0
- Tizo
- tazko povedat. slovan bol az na vynimky stale silne podporovany preto aj pre kvalitu sutaze je dobre financne stabilny slovan. na druhej strane tito ludia maju nejaku historiu a po sirokeho anabaze tu zas bude na slovan naplute..
- 25.7.2024 - 21:54
- 0
- nigol
- Koľkože to fanúšikov Slovanu sem prišlo prispieť... Niekomu tak málo stačí ku šťastiu
- 24.7.2024 - 19:10
- +3
- mikisk
- 2 x vymazaný koment a 1 fanúšik si trošku podpichol ohľadom národného pred tebou. Doslova celé Slovensko.
- 24.7.2024 - 21:00
- +10
- ori
- Keďže však menšinoví akcionári páni Pavol Hofstädter a Eduard Jánošík sa na spolufinancovaní klubu vo výške svojho 43 %-ného podielu doteraz nepodieľali, klubu postupne vznikli záväzky, vrátane toho za užívanie zimného štadióna.: Dlhsiu dobu to vyzera tak, ze spominana dvojica ponala posobenie v Slovane len ako prilezitost fotit sa s legendami klubu pred zapasmi. Ak si pani mysleli, ze im uz staci sediet na zadku a cakat kym sa klub preda, tak je najvyssi cas zobudit sa, kym este ich podiel v klube ma nejaku cenu, lebo klub so stotisicovymi dlhmi niekde v spodnej casti tabulky asi velmi vyhodne nepredaju.
- 24.7.2024 - 19:10
- +27
- Marchand63
- Koho koniky boli tito dvaja hochstapleri? V zakulisi sa davno sepkalo, ze jeden z nich je pstrosov.
- 24.7.2024 - 19:25
- +6
- emoxx1
- To sa rozpráva v hokejovom prostredí už dlho, že minimálne jeden z nich je iba koník spomínaného pána.
V každom prípade začína týmito krokmi pani Hrubá získavať môj obdiv. Mne tento jej ťah vyslovene pripadá ako vydurenie pštrosa. 😃 - 24.7.2024 - 19:34
- +15
- Standacik
- a ved nebol pštrosov konik Hruby?
- 24.7.2024 - 20:11
- 0
- emoxx1
- Hrubý to kupoval naozaj pre seba.
- 24.7.2024 - 20:18
- +1
- Standacik
- oukej, ja som to pisal skor v kontexte nazoroveho spektra, a aj vztahoch vo VV
- 24.7.2024 - 20:40
- 0
- Wana
- Pštrosa identifikujem ako Šatana?
- 25.7.2024 - 14:52
- +4
- OUTBLAST
- Presne ako som vravel,že to nebude len tak po jeho smrti a už je to tu...dva príserky už sa cukajú ,ktovie či aj dačo netunelovali kým bol klub v pohode...
- 24.7.2024 - 19:15
- +8
- micu79
- To zas bude cirkus chcelo by to jedného nového vlastníka.
- 24.7.2024 - 19:34
- 0
- FanusikKosic
- Ci voci Slovanu citime rivalitu, alebo nie, liga Slovan potrebuje. Bola by skoda ak by sa klub potacal niekde na spodku tabulky s financnymi problemami. Aj my sme mali este nedavno obrovske financne problemy a nastastie sme sa z toho nejako vymotali. Teraz je na rade Slovan. Drzim palce
- 24.7.2024 - 19:37
- +48
- Flak108
- Pripájam sa.
- 24.7.2024 - 19:56
- +4
- radopKE
- Asi tak. Každý, kto sa z tohoto stavu Slovana teší, musí byť chorý na hlavu.
- 24.7.2024 - 20:56
- +19
- dimi3
- Plne súhlasím. Keď zomrel p. Hrubý, tak ostalo take ticho a prazdno, ze co dalej. A mal som obavy, ze pridu presne tieto problemy. Slovan potrebuje noveho a normalneho majitela. Drzim palce, aby sa niekto taky nasiel.
- 24.7.2024 - 21:22
- +2
- Profesor
- snáď to dobre dopadne a budeme mat o rok silný slovan
- 24.7.2024 - 19:41
- 0
- Profesor
- o mesiac 😅
- 24.7.2024 - 19:43
- +1
- Kopcansky Palachar
- Tragikomedia slovenskeho hokeja a obraz spolocnosti ako takej. Neuveritelne zaostavame v akomkolvek naznaku kultury prakticky na kazdej urovni a v kazdom odvtevi sportu a nielen sportu.. Len pridrble medialne hry, odvracanie pozornosti od toho doleziteho a dlhorocne zaostavanie za vsetkymi, ktori maju aspon minimum rozumu. Uz to nie je ani take ako kedysi, ked sme aspon zasmiali, toto tu je stav, ze tu nikto nema ani sajnu ako sa z tohoto dostat.
- 24.7.2024 - 20:08
- +33
- Deividson.
- 100%.
- 24.7.2024 - 20:55
- +3
- Cvikelka
- Takáto vec není na smiech. To sa môže stať v každom našom klube.
- 24.7.2024 - 20:34
- +4
- ElwisNR
- Je to smutné ja som Slovan sledoval ešte v extralige v dobe pred KHL keď tam hrávali odchovanci a osobnosti potom som ich účinkovanie v KHL bral len ako rozmar majiteľov a veľa sa toho nezmenilo.
- 24.7.2024 - 20:47
- +6
- DENISO6
- No na toto zas dopláca iba nevinný fanúšik...
- 24.7.2024 - 20:52
- +1
- pukfan
- “STaRZ trval na neprijateľných podmienkach, ktorými podmieňuje začiatok prípravy ľadu na všetkých troch ľadových plochách zimného štadióna vrátane hlavnej plochy”.
Neuveriteľné… tak pre SLOVAN sú neprijateľné podmienky to, že STARZ chce len svoje zmluvou podložené peniaze.
Slovan má praktiky z 90tych mafiánskych rokov. - 24.7.2024 - 21:21
- +26
- MackoPu
- Tak toto som tiez cumel ze uhrada zvysku je uz neprijatelna poziadavka.
- 25.7.2024 - 8:33
- +6
- BieloModra
- Vsetko docasu...podla mna by sa nektori mohli zamysliet ako by sa ako fanusikovia citili, ak by sa taketo veci tykali ich oblubeneho klubu.
Trosku treba sfuknut kolty, Slovanu fandit nemusime, ako supera ho brat mozeme...
Historicky sa bavime o znacke aj ked sa zda, ze jeho hviezda straca lesk a je na zainteresovanych ako so situaciou nalozia snad aj k spokojnosti vsetkych vratane fanusikov hokeja a hlavne pre nich a akionari, majitelia aj ludia v zakulisi Slovana snad chapu co je v hre - 24.7.2024 - 21:33
- +4
- SIvSI
- budou hrat u naaaas
- 24.7.2024 - 21:35
- +3
- Quantanamera
- Bože moj: čo to len čítam v tomto článku. Dúfam, že dostanú licenciu na novú sezónu. Nieže im ju niekto bude chcieť odoprieť.
- 24.7.2024 - 21:41
- 0
- doc.koniferum
- To aj veríš tomu čo si napísal?že nedať Slovanu licenciu.to skôr stretneš mimozemšťanov
- 24.7.2024 - 23:12
- +3
- Proky99
- Rivalita bokom, drzte sa Slovanisti nech si to v Prahe mozme rozdat na lade ako 2 najlepsie kluby na Slovensku a nech ten zapas ma grady
- 24.7.2024 - 22:15
- +8
- AndrejTN
-
Toto neveští nič dobré..
Ja pre tú srandu králikov ešte pozriem do tarot kariet, ale neverím moc v dobré výsledky, čiže pán Boh pomáhaj... - 24.7.2024 - 22:21
- 0
- AndrejTN
-
Update:
No jasné, hneď prvá karta Satan, ale žiaľ nie Miro..
To už som ani ďalej neťahal a rovno si idem spraviť Francúzsku polievku, Boh žehnaj hlavnému mestu. - 24.7.2024 - 22:22
- +5
- Cvikelka
- AndrejTN: Polievku nehaj tak. Skús niečo silnejšie. Ako je slivovica, hruškovica..... je to účinnejšie.
A ak ani to nepomôže, potom skúsiť odborníka navštíviť. 😃😃😃😃 - 24.7.2024 - 23:33
- +2
- carli
- po pár pohárikoch: sa mu možno aj ten jeho Miro zjaví
- 25.7.2024 - 9:41
- +3
- doc.koniferum
- a s pivkom na zapitie?
- 25.7.2024 - 12:12
- +1
- Zmrzlina
-
- 25.7.2024 - 1:15
- 0
- weefoe
- Držím palce, aby sa to poriešilo.
- 25.7.2024 - 8:31
- +1
- -BBB-
- No ELA, vitaj vo velkom svete machinacii, vysokej hry patriotov a neuprimnych ludi vo velkom "biznise".
Je skoda, ze ti tuto lekciu ako to funguje pri takychto obchodoch, musia dat prave pri Slovane (kde trpi velke mnozstvo fans) a ze bez problemov ludia kolo Korbacku obetuju jednu sezonu Slovana, aby sa predajna cena zrazila na minimum, neprekukla si to. Takto uz "kamarati" ktorych ocino do Slovana dotiahol kopu za Korbacku a necakaj, ze do toho daju co i len €, kedze plan je jasny, klub musi mat dlhy, nesmie mat kde hrat, nezaplatia sa poistky importom napriklad, /dlh voci STARZu je len spicka ladovca, co sa aktualne deje v Slovane/, tym padom importy mozno ani nedoletia a nasledne budes pritlacena k muru, s klubom, ktory ma 1/2 cenu ako pred par mesiacmi. Tak vitaj vo svete velkych machinacii a velkych obchodov.
Nie nadarmo ti bolo radene pravnikmi, "Chces predavat Slovan? Odkup najskor podiely od Janosika a Hofstadtera na seba a predavaj potom ako 100% akcionar." Teraz uz je neskoro, vysoka hra patriotov sa rozohrala a cielom je dostat Slovan na dno, aby predajna cena bola nizka. To ze si ti dvaja, nenechali kozu na tvari a pospinili pamiatku tvojho otca, je uz vec druha. Takto sa to bohuzial robi v takychto obchodoch, ze sa prave zakulisnymi tahmi znizuje predajna cena, ak kupujuci ma vacsie skusenosti a paky a znamosti. Verim, ze je ti jasne, ze previazanost J&T a p. Križana, nie je nahodna, cim ti je jasne, ze STARZ ti proste nedovoli splatkovy kalendar a nepusti ta na stadion. TU vobec nejde o hokej, o fanusikov, tu ide opat a raz cisto len o prachy. O prachy za SLOVAN !! - 25.7.2024 - 9:31
- +62
- strojar
- Pekná a výstižná analýza.
Konečne niekto píše k veci namiesto smiešnych prekáračiek o tom kto koľko platí za štadión. - 25.7.2024 - 10:32
- +6
- Tyna85
- Veľmi smutné 😞
- 25.7.2024 - 10:56
- +2
- strojar
- Na tom nie je nič smutné.
To je biznis, takto to chodí. Tu ide v prvom rade o peniaze. Šport, v tomto prípade hokej, je až druhotný. - 25.7.2024 - 12:34
- +1
- Tyna85
- Pre mna to smutné je, keďže podľa mňa by to nemalo byť len o peniazoch.
- 26.7.2024 - 8:50
- 0
- strojar
- Ja nepíšem, že je to LEN o peniazoch, ale že je to v takýchto prípadoch V PRVOM RADE o peniazoch.
- 26.7.2024 - 11:40
- +1
- Aladár Miazga
- áno, krásne to všetko do seba zapadá ...
- 25.7.2024 - 13:05
- +3
- Sani
- Janosik a Hofstader svoje podiely neplanuju predat? Lebo v opacnom pripade by si strielali do vlastneho kolena umyselnym zrazanim hodnoty Slovana a tym padom aj vlastnych podielov....
- 25.7.2024 - 16:18
- +3
- Tizo
- chcel som napisat preco to od tych dvoch nimandov nekupi ale po tom co pises by asi jej snaha nemala zmysel. oni za svojich 43 dostanu viac prachov ako ona za 57. za dobre odvedenu prácu. nenadarmo tito "financnici" a ich kamarati od konkurencie drzia vsetkych politikov za gule. oklamat truchliacu dedicku bola malina.
btw. to uz kde sme ked uz clovek cita ze aj milionari maju dlhy? - 25.7.2024 - 16:59
- +4
- Red Eagl
- Skvelo zhodnotene a s velkym nadhladom. Uz len vytlacit a prilepit to tym Smradom na dvere
- 27.7.2024 - 12:33
- +1
- PeterLucky
- Uz to konecne predajte niekomu, kto chce mat kvalitny hokejovy klub a nielen kvalitne chlebicky vo vipke. Je to nehodne tohoto mesta, fanusikov a mena klubu.
- 25.7.2024 - 9:35
- +4
- Herbert
- Kde bude v auguste trenovat mladez Slovana?
- 25.7.2024 - 10:38
- +1
- Cvikelka
- Možno zamrzne dunaj
- 25.7.2024 - 12:53
- +1
- Tino
- SVK hokej: potrebuje silny, stabilny Slovan, verim, ze sa toto nestastne obdobie podari preklenut rychlo , drzim palce.
- 25.7.2024 - 12:20
- +2
- Westbeast0
- Vyjadrenie STaRZ-u: “Prekvapilo nás medializované stanovisko HC Slovan, v ktorom uznáva dlh voči STaRZ a zároveň deklaruje snahu splatiť tento dlh. Prekvapenie je o to väčšie, že záväzky si klub neplní už od decembra 2023 a po všetkých rokovaniach, ktoré STaRZ korektne s HC Slovan po celý čas viedol, odmietal Slovan tento dlh uznať a uhradiť. Ak je pravdou, že hokejový klub zmenil názor a je ochotný písomne uznať dlh a zároveň začať uhrádzať svoje záväzky, ktoré sa k dnešku už vyšplhali na vyše 500-tisíc eur, STaRZ je pripravený okamžite začať so spúšťaním prevádzky ľadových plôch pre potreby všetkých družstiev klubu vrátane mládeže.
Pre úplnosť dodávame, že napriek uvedenej situácii STaRZ po komunikácii s klubom umožnil všetkým družstvám klubu riadne dokončiť sezónu 2023/24. Od decembra 2023 STaRZ aktívne hľadal mimosúdne spôsoby úhrady dlhu so zástupcami klubu, a to bez obmedzení športovej činnosti klubu v prebiehajúcej sezóne 2023/24. A rovnako platí, že STaRZ má napriek všetkému stále záujem dospieť k dohode tak, aby sa prvý prípravný zápas plánovaný na 8. augusta konal v domovskom štadióne klubu." - 25.7.2024 - 15:30
- +2
- MackoPu
- Amen
- 25.7.2024 - 23:39
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- strojar
- Zatiaľ to vyzerá ako seriózny problém.
A to je veľká škoda. - 26.7.2024 - 11:42
- 0
- amaskiea
- stadion, KHL, kolotoč, a ještě pštrosa vole
- 26.7.2024 - 12:23
- +1
- BlackCrow
- Pštros je můj!
A gdo Ti hu kúpil Ty.?.!
- 26.7.2024 - 12:30
- +1
- amaskiea
- Ty herečko!
- 26.7.2024 - 13:18
- 0
- BlackCrow
- Dívajte sa na ňu.. Prí masérka.. Kurva je to! Šak já ju znám! Já s ňu žiju ne? Co žiju.. Žil sem. Už na ňu seru!
Hotové! - 26.7.2024 - 19:00
- +1
- Mihalpp
- “STaRZ trval na neprijateľných podmienkach, ktorými podmieňuje začiatok prípravy ľadu na všetkých troch ľadových plochách zimného štadióna vrátane hlavnej plochy.”
Haha, poziciam si 100€ od kamarata. Navrhnem, ze mu vratim 70€. A ked s tym nebude suhlasit, tak poviem ze trva na neprijatelnych podmienkach 😁
- 27.7.2024 - 18:51
- +4
- Jimmy Tulipan
- A dohodnes sa s ním ze mu to vratis o mesiac. O polroka neskôr sa ozves zeby si mu to teda vratil ale nie vsetko. A ked bude požadovať vrátenie celej sumy hned, tak mu splechnes do tváre aké je to hovado, ze to chce hned a všetko.
- 27.7.2024 - 22:24
- +2
- amaskiea
- ...a jeden "veľkopodnikateľ" (podnikajúci vo veľkom za verejné peniaze) to už len spoza rohu sleduje so Širokým úsmevom na tvári
- 29.7.2024 - 18:17
- +1
- Mihalpp
- Si to este lepsie vystihol ako ja 👌
- 27.7.2024 - 22:50
- 0