Diskusia: Slovan prehral s Rapperswilom 4:6
Hokejisti HC Slovan Bratislava prehrali aj vo svojom piatom zápase C-skupiny Ligy majstrov. V stredu podľahli na domácom ľade švajčiarskemu tímu Rapperswil-Jona Lakers 4:6. V tabuľke sú na poslednom 4. mieste bez bodového zisku. Švajčiarsky tím zaznamenal prvé víťazstvo v riadnom hracom čase, no tiež už nemá šancu postúpiť do vyraďovacej fázy.
Zverenci Jána Pardavého sa stretnú s Rapperswilom v poslednom zápase základnej skupiny v utorok 11. októbra.
V druhom stretnutí už istých postupujúcich v "céčku" fínsky klub Tappara Tampere zdolal nemecký EHC Red Bull Mníchov 4:3 po samostatných nájazdoch.
Liga majstrov - C-skupina:
HC Slovan Bratislava - Rapperswil-Jona Lakers 4:6 (1:2, 0:0, 3:4)
Góly: 8. Haščák (Zigo, Beňo), 51. Fominykh (Zigo), 56. Zigo (Beňo, Haščák), 59. Haščák (Pecararo, Takáč) – 4. Forrer, 12. Moy (Jensen, Albrecht), 42. Maier (Albrecht, Jensen), 47. Baragano (Rowe), 54. Jensen (Baragano), 60. Moy (Baragano). Rozhodovali: Šindel (ČR), Stano - D. Konc ml., Durmis (všetci SR), vylúčení: 3:2 na 2 min, presilovky: 0:2, oslabenia: 0:0, 2656 divákov.
Slovan: Coreau – Ackered, Valach, Beňo, MacKenzie, Golian, Gachulinec, Maier – Haščák, Zigo, Fominykh – Takáč, Harris, Pecararo – Matoušek, Minárik, Lukošík – Török, Bezák, Šotek
Rapperswil: Meyer – Elsener, Maier, Vouardoux, Aebischer, Sataric, Baragano, Pauchard – Jensen, Albrecht, Alge – Bruschweiler, Schroeder, Moy – Eggenberger, Rowe, Čajka – Zangger, Dunner, Forrer
Švajčiarsky celok sa dostal do vedenia už v 4. minúte zápasu, keď Sandro Forrer prekonal brankára Jareda Coreaua. Domáci však vyrovnali, keď Marcel Haščák prestrelil Robina Meyera. V 12. minúte dostali hostia šancu hrať presilovú hru, ktorý využili už po siedmich sekundách gólom Tylera Moya.
V druhej tretine mali šance oba tímy, no diváci gól nevideli. Začiatok tretej časti patril Rapperswilu, keď sa v priebehu piatich minút presadili Fabian Maier a Inaki Baragano. Slovan ešte dokázal znížiť, keď v 51. minúte skóroval Daniil Fominykh. Hostia potom využili presilovú hru po zakončení Nicklasa Jensena. "Belasí" ešte v závere dva razy prekonali Robina Meyera. Najprv Michal Beňo nahral Tomášovi Zigovi, ktorý z prvej prestrelil Robina Meyera. V predposlednej minúte dal svoj druhý gól v zápase Haščák, no 58 sekúnd pred koncom Moya trafil prázdnu bránu domácich a rozhodol o triumfe hostí.
ďalší zápas:
EHC Red Bull Mníchov - Tappara Tampere 3:4 pp a sn (1:1, 1:0, 1:2 - 0:0, 0:1)
Góly: 19. Eder, 33. Lutz, 41. Street – 15. Tuulola, 44. Virta, 48. Henriksson, rozh. nájazd Ojamäki
tabuľka C-skupiny:
1. Red Bull Mníchov 5 3 1 1 0 21:11 12
2. Tappara Tampere 5 3 1 1 0 16:9 12
3. Rapperswil-Jona Lakers 5 1 1 1 2 15:18 6
4. HC SLOVAN BRATISLAVA 5 0 0 0 5 8:22 0
Rubrika: Turnaje → Liga majstrov
- ZtrykoSlazoU
- Pozerajte: STB na lade na 1-notke
- 5.10.2022 - 22:34
- +1
- Kurolišek
- Prehrať 11 zápasov za sebou je tiež umenie. Gratulujem. Predpokladám, že to skončí 2 sezónou bez bodu. To sa zrejme nepodarilo nikomu. Ani maďarským, poľským alebo ghanským klubom.
- 5.10.2022 - 22:49
- +81
- ZtrykoSlazoU
- co si taky napepreny, o nic neslo
keby chceli, tak vyhraju, ale nechceli - 5.10.2022 - 22:53
- +23
- Westbeast0
- BB ani nechcela onehda a aj tak sa im podarilo vzdy nejake body naskrabkat...
- 5.10.2022 - 23:01
- +16
- maček
- No takto. Porazte nás v plazoff o majstra a potom môžete rozdávať dobré rady do života.
Dovtedy by som asi radšej sedel na gánku, šúpal nožičkami a nevravel nič.
Ale tak každý máme inú náturu.
Vidíme sa v plazoff a potom sa povyprávame. - 5.10.2022 - 23:41
- +14
- Kurolišek
- Predminulú sezónu ste skončili za nami... a aj tak ste hrali Ligu majstrov. Nezávidím - naopak držal som Vám tam palce. Ale takú hanbu Slovensku tam zatiaľ nikto nerobil. A to tam hrala Bystrica hoci sa jej nechcelo.
- 6.10.2022 - 16:50
- +2
- omen
- ako nie v zlom... vykon Slovana minulu sezonu bol zalostny... ale taku haMbu, ze slovensku ligu vylucili z CHL, neurobil Slovan
Ok, ak tebe v zahraci, kde urcite zijes, kedze to vies porovnat, Slovan vyrobil taku haMBu, ze sa nechces priznas pred priatelmi, ze si zo Slovenska, tak ma to fakt mrzi - 6.10.2022 - 19:57
- +1
- Kurolišek
- tvl už nebuďte ako ofučaná manželka... je to hanba, treba sa k tomu postaviť čelom a nesnažiť sa to zhodiť že čo by tam urobili iné kluby keby tam hrali... 11 zápasov 0 bodov čo chceš napísať? Slovenskú ligu nevylúčili, nebolo to finančne výhodné pre žiadny z našich klubov posledné roky a pochybujem že je to výhodné dnes pre Slovan. Preto to nechceli už hrať. Ak to však Slovan hrá tak by nás mal reprezentovať. Neboj naložil som aj skoro majstrovi Popradu za trápne vystúpenie v Kontinentálnom pohári ale to nič nemení že Vám v týchto súťažiach fandím. Slovan tomu proste nedáva to čo si tá súťaž zaslúži... to je celé.
- 7.10.2022 - 16:40
- 0
- Kurolišek
- Jeden titul z Vás nerobí hegemóna.
- 7.10.2022 - 16:29
- 0
- Sunkafit
- Dnes som cakal bod kedze lakers nastupili v znacne omladenej zostave...hadam o rok
- 6.10.2022 - 5:56
- +3
- rene.mladenec
- niekde som cital vcera ze slovan hra ligu majstrov lebo buduje znacku...tak sa mu to celkom dari
- 6.10.2022 - 11:11
- +12
- FP-lacerta21
- Pokus c. 11 ….. a ………. zasa nič ….
Super bez motivácie postupu, bez brankárskej jednotky a bez 4 najlepších hráčov vrátane najproduktívnejšieho hráča swi ligy, sba doma, SVK rozhodca …… a zasa bez bodu
… hm … kdepak soudruzi z sba udelili chybu !?! - 5.10.2022 - 23:02
- +41
- omen
- vo finale nestrielali do brankara
- 5.10.2022 - 23:08
- +6
- poprader
- Že sa nemali s...t tam kde nemali, Nitra a BB nám aspoň spravila meno v Európe, paštekári len hanbu.
- 5.10.2022 - 23:08
- +13
- maček
- No takto, síce som to napísal už vyššie, ale repetitóru máter studiórum, že?
Porazte nás v plazoff o majstra a potom môžete rozdávať dobré rady do života.
Dovtedy by som asi radšej sedel na gánku, šúpal nožičkami a nevravel nič.
Ale tak každý máme inú náturu.
Vidíme sa v plazoff a potom sa povyprávame. - 5.10.2022 - 23:44
- +2
- Athotis
- Sám dobre vieš že nestačí vás poraziť v PO aby hrali slovenské mužstvo ligu majstrov už dva krát to neplatilo
- 6.10.2022 - 5:43
- +29
- FanOfNorth
- Toto je clanok o Vasej neskutocnej dvojrocnej jazde v lm... co tu splietas playoff preboha
- 6.10.2022 - 10:08
- +19
- BieloModra
- nooo strasna sranda
veru .... pytam sa kolko bodov ste nazbierali vy?
- 6.10.2022 - 7:22
- +7
- -BBB-
- Ta NR uhrala v CHL viac bodov za jednu sezonu, ako Slovan za dve .. to su proste fakty.
- 6.10.2022 - 9:28
- +33
- blue-311
- Dakujeme: Dufam, ze dostanete pozvanku aj v buducej sezone
- 5.10.2022 - 23:13
- +4
- Captain
- Šokantné
- 5.10.2022 - 23:19
- +1
- NasHokej97
- Výkon hlavne sa nezraniť. Jediné pozitívum bol gol Fomynikha. Hrá dobre, ale niečo tomu chýba. Snaď ho ten gol nakopne. Inak celá tá formácia Haščák-Zigo-Fomynikh hrala prekvapivo dobre.
- 5.10.2022 - 23:19
- +5
- FP-lacerta21
- Ak je jedinou motiváciou tímu hrajúceho CHL, po 11 zápasoch z 11 bez bodu, pred vlastným publikom “iba” hlavne sa nezranit, tak nech sa tam nepchajú … načo to potom hrajú !?! HaMba !!!
- 5.10.2022 - 23:29
- +33
- omen
- CHL nastavuje zrkadlo... to co staci v nasej lige, je bohuzial velmi malo i ked super hra na pol plynu
Slovan nastupil do prevej tretiny akoby hral s Nitrou a ked sa v tom zapase dostal do tempa, tu im to svajciari nedovolili Brankar na nasu ligu tiez staci, ale v Europe je priemer az podpriemer Tak ako na MS ci olympiade ani v CHL sa bez brankara sa vyhrava velmi tazko Pecararo si v nasej lige uhra i akciu sam, ale tu bolo vidno, ze si so spoluhracmi nerozumie a ja uz fakt neviem koho chcu k nemu skusit Na nasu ligu stvrta patka je schopna hrat hokej, teraz sa ukazalo, ze Bezak vyssi level vobec nezvlada V nasej lige absencia Rapuzziho a Kytnara nema az taky vpliv na vysledky, tu sa ukazalo, ze ich nepritomnost Slovan zdegradovala na 2 pouzitelne utoky V nasej lige obrana zvlada oslabenia tak, ze Slovan je medzi najlepsimi v tejto statistike, v CHL patri Slovan k tym horsim
Doprial by som CHL kazdemu z nasej ligy, tak hybaj vyhrat titul a ukazte ako sa v Europe hra - 5.10.2022 - 23:27
- +9
- FP-lacerta21
- Kosice, Nitra i Bystrica vám to už ukázali…. Tak hybaj sa im aspoň z diaľky trochu priblížiť 😉
- 5.10.2022 - 23:34
- +52
- omen
- mali vtedy asi silnejsie muzstva... Slovanu staci na nasu ligu zatial co ma, na CHL to nestaci... ale suhlasim s tebou... hybaj
- 5.10.2022 - 23:46
- +2
- ZtrykoSlazoU
- treba jednoznacne zvyraznit: ten kosicky uspech este z cias ferencjozku
- 5.10.2022 - 23:53
- +3
- Dracik_18
- Ukázali? túto sezónu? , či minulú sezónu?,alebo tu sezónu keď sa BB pre istotu ani neprihlásila? 🤗🤗
Z minulosti sa nedá večne žiť 😉 - 6.10.2022 - 9:30
- +1
- BieloModra
- a Slovan z nej nezije? na medzinarodnej urovni urcite
- 6.10.2022 - 10:07
- +6
- Dracik_18
- Nemá z akej ..jedine okolo roku 2008 keď skončili 3 na turnaji super six...
- 6.10.2022 - 10:19
- 0
- maček
- Draku.... a Ty si sa kedy narodil?
- 6.10.2022 - 10:24
- +1
- BieloModra
- on sa vyliahol
- 6.10.2022 - 10:28
- +1
- Dracik_18
- Hádam nejdeme KHL porovnávať s LM ..či ?
- 6.10.2022 - 10:34
- 0
- napalmdeath
- ale treba povedať, źe vtedy to bolo prekvapením. .nie len pre zahranićie, ale aj pre nás. to boli sánky dolu. Veď dovtedy tam žilina len nejaký bodík uhrala. to bola len taká lastovićka, ktorá ako to uź býva leto nezrobila.aj terajśie výsledky poukazujú, že máme stále slabú ligu v porovnaní so štátmi, s ktorými sa porovnávamy, chceme porovnávať. úprimne, kto by aj investoval do naśej ligy viac šupiek keď na hokej tu chodí menej ĺudí ako v poľsku. kde je śum, tak je reklama, kde je reklama tam sú peniaze. ľudia chodia na hokej do krćmy, krčmy sú spoko. s našou základňou a záujmom o hokej s pohĺadu celej populacie SR môžeme byť radi, źe sme tam kde sme. veď to je zázrak
- 6.10.2022 - 12:57
- 0
- FP-lacerta21
- Presne tak....
Tu tvoju poslednu vetu by som na vasom mieste dal ukovat z kovu a vyvesit nad hlavny vchod na stadione slovana ... 😁😁😁 - 6.10.2022 - 10:28
- 0
- Dracik_18
- Nechaj na nich ,čo si dajú na hlavný vchod 😉
- 6.10.2022 - 10:46
- 0
- Radovan123
- Toto vaše zhadzovanie ligy a našich mužstiev len preto lebo neviete získať bod je už trápne.
- 5.10.2022 - 23:42
- +33
- doc.koniferum
- tak ja ti raz neviem čo si myslieť o našej lige.človek je pomaly presvedčený,že neni zlá (však tých dobrých zápasov je dosť) a príde liga majstrov a tá ten dobrý dojem z našej ligy úplne otočí.tak aká tá naša liga skutočne je?!lebo ja ju mám niekedy ozaj problém zaradiť
- 5.10.2022 - 23:53
- +5
- omen
- prepac, nasa liga je uzasna... Slovan by dnes prehral i z trapiacim sa Trencinom a je vlastne zazrak, ze je na cele ligy... Za 5 kol im superi darovali alebo predali 13 bodov a ked nie, tak za to mozu rozhodcovia Alebo hra Slovan v lige ovela lepsie, lebo superi ho vybicuju k ovela vacsim vykonom Vsetko mozne
- 5.10.2022 - 23:54
- +7
- omen
- *s
- 5.10.2022 - 23:56
- 0
- FeroMotyka
- To aj Humenné by zahralo minimálne rovnako a získalo by rovnaký počet bodov.
- 5.10.2022 - 23:28
- +5
- maček
- No takto. Až nás porazí Humenné v plazoff o majstra a potom môžeš rozdávať dobré rady do života.
Dovtedy by som asi radšej sedel na gánku, šúpal nožičkami a nevravel nič.
Ale tak každý máme inú náturu.
Vidíme sa v plazoff a potom sa povyprávame. - 5.10.2022 - 23:45
- +4
- maček
- Ako chcel som zhodnotiť výkon nášho mužstva, ale zistil som, že vlastne nie je pre koho. Žlčníkári už zhodnotili. ...idem hádam huby pozrieť, či rovnomerne schnú.
- 5.10.2022 - 23:49
- +3
- ZtrykoSlazoU
- idzes na ganek: supac nozickami
- 6.10.2022 - 0:08
- +17
- doc.koniferum
- trištvrte koša mi minulý týždeň z večera na ráno zhnilo.deň roboty v riti.dobru noc.
- 6.10.2022 - 0:15
- 0
- AzraeI
- Si kup susicku. Ale to hovovorim ja, komu splesneli susene smrcky.
Inak s akou zostavou pride Slovan do PO. Necha tychto tu oddychnut, ci horsa do autobusu? Ci oddychovali na lade? - 6.10.2022 - 5:28
- +4
- DraciaTlama
- to vážne?
- 6.10.2022 - 9:20
- +1
- Westbeast0
- Ano, do polievky aj pod maso, ma prijemnu korenistu vonu...
- 6.10.2022 - 9:53
- 0
- AzraeI
- Vies co, vacsinou to mrazievam, ale som si povedal, ze take vysusene vcelku v omacicke budu jak pre francuzskeho grofa. No a kedze rastu zjara a vtedy je pocasie vsakovake, tak asi blbo uschli a az minule som to zistil, bol to uder rovno do srca.
- 6.10.2022 - 9:50
- 0
- doc.koniferum
- keby si videl čo som našiel za posledný týždeň a pol padol by si na riť.bez srandy
- 6.10.2022 - 10:21
- 0
- maček
- bacha na to, čo píšeš....tu to sledujú iní profesionáli
...a tým nemyslím seba samozrejme :lol.
- 6.10.2022 - 10:27
- 0
- doc.koniferum
- nechcem sa chváliť,tiež som profík.
- 6.10.2022 - 10:49
- 0
- BieloModra
- a to ake huby si zbieral? sak pokial su to neprestarnute kusy a spracujes to hned neexistuje aby zhnili. V lese radost doma starost a too ja som za posledne 4 vikendy tych hub nazbierala naozaj dost ale je pravda ze ich susim v susicke a to co sa nezmesti na krajane na susiak na pradlo postupne prekladam
- 6.10.2022 - 7:12
- +1
- doc.koniferum
- len hríby
- 6.10.2022 - 9:13
- 0
- BieloModra
- tak ale to je smola.... toto sa mi este nestalo...
- 6.10.2022 - 9:26
- 0
- BaW
- Tak zas Tappara je tím z jasne kvalitnejšej fínskej ligy, Rapperswil z kvalitnejšej švajčiarkej a Mníchov je jasný líder v o niečo lepšej DEL.
Keď zoberieme fakt, prečo sme sa dostali v CHL na úroveň 1 klubu ( keďže sa žiaľ vtedajší majster Banská Bystrica na túto súťaž vyflákol ) a že sa rapídne podcenilo posilenie kádra, tak to v tejto skupine zas nejaký šok prečo by sme teraz mali nastoliť typický slovenský folklór ako tragikomicky tliachať, privolávať potopu a ako poslední zhasínať NIE JE.
Treba makať, aj Nitra v kontinentálnom pohári, mať opäť dva a možno tri mužstvá a potom aj skupina aspoň jedného bude niečo na spôsob Česko, Rakúsko, Francúzsko a potom aj iné východiskové pozície.
Áno, ako hovorí kolega - tie kluby, čo získali body - MALI LEPŠIE KÁDRE, čím je vysvetlené všetko.
Ako dnešní hráči Slovanu ako Matoušek, Kytnár, Sersen, Valach a už vôbec nie Torok, Golian, Maier, Bezák, Preisinger na Európu ( myslím samozrejme KHL,SWE,FIN,SUI,CR a NEM ) jednoducho nemajú.
Nehovorím o Rakúsku, Francúzsku atď.
Brankár Coreau je len priemer z hľadiska Európy, Pecararo, Ackered, MacKenzie to sú také posily tak na rozhodnutie proti nejakému štvrtému tímu našej ligy.
Minárik tak chcecking line, v čom bol ok aj v reprezentácii.
Jednoducho z tohto kádra - Takáč ( európska trieda ), Harris, Rapuzzi ( dá sa aj na európsku ligovú šesťtku ) výborne sa ukázal Hlavaj, spomínaný Minárik do checking line, rovnako tak aj Zigo, Beňo, Gachulinec, Fominik ( poslední traja menovaní taký európsky priemer, v určitých činnostiach vynikajú a určité postrádajú ).
To je 1 brankár a 8 hráčov.....
- 6.10.2022 - 0:34
- +8
- PeterLucky
- Ludskou recou: to co v slovenskej lige staci na titul, nestaci v CHL ani na bod v skupine (iked sme mali velmi tazky los). A Macek spravne povedal - ked je to take lahke a mate patent na robenie hokeja, hor sa porazte nas v Play-Off a chodte davat rozumy Europe. Najlepsi v tomto boli Trencania svojho casu, hlavne ked ich hracom islo v NHL a dominovali nasej repre…a teraz je Dukla na vypadnutie.
- 6.10.2022 - 4:37
- +7
- Prostars
- Plazoff
- 6.10.2022 - 9:47
- +3
- Sunkafit
- Ludskou recou...j..u na to...cele je to o pristupe rozdiel kvality tam je a bude...ale toto je o pristupe a nicom inom
- 6.10.2022 - 10:27
- +4
- KrebsKandidat
- No, prvy krat ste v CHL hrali bez toho, aby ste Playoff vyhrali, ale co tam potom...
Ze Slovan neziska zrejme ani jeden bod druhy rok po sebe, je na zamyslenie pre vedenie - na co je to takto dobre. - 6.10.2022 - 11:53
- 0
- BaW
- Naschvál som to napísal takto. Nedávajme to do pozície, že čo stačí v našej lige nestačí na Ligu majstrov.
Skôr prečo sme sa ocitli s jedným klubom a na základe toho, že sa niekde na CHL vykašľali v takejto skupine.
Teraz treba aby vyhrala kontinetálny pohár Nitra, mali sme viac a viac tímov a dostali sa opäť do skupiny aj s niekým s Rakúska, Francúzska, možno Poľska.
Som presvedčený, že skupinu s nejakým tretím tímom českej ligy a s rakúšanmi, či nórmi by Slovan aj dnes mohol vyhrať.
S druhou stránkou samozrejme súhlasím.
Všetci narážajú na Slovensku len na Slovan, ale naozaj je potrebné aby robili aj iný KONKURENČNÉ prostredie, pretože aj o tom to je.
Doma štvrtý, piaty, šiesty tím tabuľky Slovan bez námahy dá a potom, čo sa týka prvej 6-tky líg v Európe s poprednými klubmi je toto výsledok.
To je fakt a pravda. - 6.10.2022 - 14:21
- +4
- topska
- Pockat my mame jeden tim hlavne preto lebo nasa liga je v koeficiente dolezitom pre ucast v CHL na 11. mieste ci kolkom. A tvoja "oblubena" Icehl na tusim stvrtom len tak mimochodom
- 6.10.2022 - 14:43
- +1
- BaW
- Áno, keď si CHL rakúšania vytvorili a nasačkovali klubov toľko, že pokiaľ by to bolo reálne na základe nejakých pravidiel.
ako napríklad vo futbale, tak tam majú móoožno 1 klub. Takže taký koeficient znamená tak vieš čo.
- 6.10.2022 - 15:37
- 0
- topska
- A ty poznas ten koeficient? Predstav nam ho teda a ak je chybny a tendencny tak to nemam problem uznat. A vies o tom ze sme mohli mat podobny pocet klubov na zaciatku ale ani jeden klub sa nechcel stat zakladatelom sutaze? Vsetci by sme boli na rovnakej startovacej ciare. Ale som zvedavy hlavne na to vysvetlenie koeficientu.
- 6.10.2022 - 15:41
- +2
- BaW
- A na základe ekonomiky ( rozdielnej ) daných štátov ani nebudeš môcť splniť, keďže by si si ohrozil možno aj účasť v domácej súťaži.
Ale ok, koeficient.
"naši nechceli byť".... - 6.10.2022 - 16:00
- 0
- topska
- Ved ale ty pises ze ti vadi ze tam mame jeden klub. A ked ti dam presne dovody preco tomu tak je tak odrazu tvrdis ze ich tam viac ani nemozeme mat vlastne? ci zle chapem? Co by sme nemohli splnit? nerozumiem.
- 6.10.2022 - 16:05
- +4
- bigi
- a co branilo slovenskym klubom podielat s na vytvoreni CHL? mali vyslapanu cestu od slovana len stacilo prebrat stafetu, po tom co slovan odisiel do KHL. ti garantujem jedno ze keby slovan neodchadzal do KHL tak patri ku zakladatelom CHL
- 7.10.2022 - 6:16
- 0
- topska
- Ak som ho dobre pochopil tak si mysli ze tomu zabranilo to ze by to nezvladli po financnej stranke dotovat tu ligu. Ale neviem teda kolko by to stalo
- 7.10.2022 - 13:20
- 0
- BaW
- Áno viem. Napíšeš, že pri zrode CHL boli oslovené aj naše kluby a odmietli.
OK boli.
Lenže každú normálnu európsku súťaž v iných športoch tvoria zväzy, federácie na základe tradícií, úspechov, mena daného športu vo svete čo sa týka krajiny ako takej a NIE KRAJINA sama od SEBA.
Takže takýto koeficient je asi to, ako keby ja som prišiel pri cieľ, teba postavím do stredu dráhy, dám si svoje podmienky a keď ich nebudeš chcieť tak začneš od stredu dráhy a na tomto základe prídeš druhý.
Čiže bezpredmetný koeficient. - 6.10.2022 - 15:48
- 0
- topska
- No a ako sa teda tvori ten koeficient?
- 6.10.2022 - 16:03
- +2
- Atlan
- odpovede sa nedockas
- 6.10.2022 - 18:14
- +2
- topska
- Skusam to dlhodobo a neuspesne
- 6.10.2022 - 20:09
- 0
- BaW
- Čo dlhodobo?? Ako dve hodiny? Ja aj reálne žijem život, nie som tu prilepený asi ako ty.
K otázke predpokladám výsledky daných klubov ako všade inde?? - 6.10.2022 - 20:45
- 0
- topska
- Ze ked sa ta nieco spytam tak skoro nikdy nedostanem normalnu odpoved.
Si si isty? Ok. Tak potom pre boha nechapem preco ti ten koeficient vadi...Ved to nie je tak ze sa spocitavaju body cize rakusania maju styrikrat vacsiu sancu ich ziskat...
Ty vies prd o mojom zivote, odpusti si take reci. Ale mam dost volneho casu, dovolis aspon mne prosim nosit ti v robote krabice? - 6.10.2022 - 20:55
- +2
- BaW
-
opäť si nesklamal...
Urážlivý ako žena s krámami.
Vieš o čom vôbec hovorím? Alebo len zas potrebuješ byť premúdry.
Ja hovorím o tom, že RAKÚŠANIA si defacto túto LM vymysleli!
A od začiatku DOSADILI viac klubov, ako je na ich hokej podľa kostolného poriadku v poriadku.
Pretože je to žiaľ „súkromná" LM.
Keďže IIHF ( asi neschopná) ako je to futbale, že LM, EL aj CONFL organizuje UEFA, nie, že Švajčiarsko, alebo Portugalsko SI zorganizuje vlastnú LM a dosadí si rovno 6 klubov.
Ja hovorím o tom. Aj keď tá LM je podstatná, aj keď dorobila Bystrica to, čo dorobila.
A ABSOLÚTNE neobstojí niečo také, že boli oslovené naše kluby!
Matematik ako ty by mal vedieť, že a Slovensku žiaľ nemáme také ekonomické PODMIENKY na to, aby sme spoločne zastrešovali s bohatším Rakúskom hokejovú Ligu Majstrov.
Pretože v našom ponímaní by to mohlo znamenať, že si NAŠE kluby ohrozia dajme tomu aj existenciu v domácej lige.
Ty normálna odpoveď.
Tu ju máš. - 6.10.2022 - 22:11
- +1
- topska
- Ani ty si nesklamal
Ale clovek s tvojim spravanim a este aj anonym niekde v diskusii ma nedokaze urazit, to si fandis.
Dakujem za odpooved - 6.10.2022 - 22:29
- 0
- FP-lacerta21
- Hracska kvalita je jasne na strane swe, fin a pod timov, ktore chcu a mozu postupit.... ALE!!!
Ako chcete ospravedlnit prehry s beckom Rapeswille ci dokonca dvakrat s juniorkou Trinca!?!
A okrem toho nikto necaka ze budete vyhravat pravidelne, ale sem tam ubojovat nejake vitazstvo ci aspon bod.... hmmm
Uz to dokazali nórske, danake, dokonca dva polske timy... a tie su kvalitou urcite nizsie ako sba....
.... moznych vysvetleni je viac, len treba otvorit oci, postavit sa k tomu celom a zacat od seba .... - 6.10.2022 - 10:45
- +3
- amaskiea
- tak začnite od seba a namiesto jalového bedákania nad tým, ako si Slovan robí čo chce, sa k tomu postavte čelom a konečne mu to zatrhnite (na všetkých úrovniach, nielen na hernej) - ste v obrovskej presile 11 ku 1 a máte k tomu dokonca aj strešnú organizáciu APHK, ale zatiaľ ste nevyprodukovali nič, len sa ľutujete, aj na tých mnou vyššie uvedených oficiálnych úrovniach (kluby + APHK)
- 6.10.2022 - 10:58
- +5
- KrebsKandidat
- Chces to zvrhnut na diskusiu kto ma kde vacsinu?
- 6.10.2022 - 11:54
- 0
- amaskiea
- Chceš zostať v polohe, že Slovan to má všetko všade tak ošetrené, že ostatným naozaj nezostáva iné, len sa ľutovať?
- 6.10.2022 - 12:05
- +5
- BaW
- FP-lacerta21 a Amaskiea.
Tu máte vlastne pravdu obaja.
Na jednej strane, ako som písal aj hore súhlasím s Amaskiea, že je na ostatných kluboch, aby to konkurenčné prostredie robili, aby to mal Slovan ťažké už tu a bol na to zvyknutý a nútený posilňovať aj pre CHL.
Na druhej strane ten Rapperswil bez dosť opôr aj minulý rok Třinec, ktorý prišiel doslova s béčkom je zas hanbou Slovanu.
Selektujme tie názory prosím. - 6.10.2022 - 14:24
- +4
- ZtrykoSlazoU
- podla mna ma slovan len smolu: v tom, ze okolo nepelu a tehelneho pola sice postavili pressburg, ale vybudovali z neho bratislavu...
- 6.10.2022 - 0:58
- +8
- fank one
- Tento tvoj vedecký výskum je už definitívne dokončený, alebo ešte doladuješ detaily? 😀
- 6.10.2022 - 5:49
- +4
- ZtrykoSlazoU
- matematicka fyzika a logika: kam vstupila noha bolsevika, velmi dlho nic nerastie
- 6.10.2022 - 9:48
- +4
- Kelthuzad123456
- Jaa neviem...keby to bol basket, prehra s Lakers je ok..v hokeji trochu divne s nimi prehrat...Hral Lebron?
- 6.10.2022 - 6:35
- +4
- BieloModra
- proste taka jesenna klasika
- 6.10.2022 - 7:05
- 0
- ZtrykoSlazoU
- navrhujem premenovat na: sklamane biele kone a prihlasit na kockobal...
- 6.10.2022 - 9:52
- +1
- BieloModra
-
kockobal...
nic ale zase nebolo to zase ze vrazdenie neviniatok no
- 6.10.2022 - 9:55
- 0
- BieloModra
- netreba sa zaoberat Nitrou. Reprezentuje nas Slovan ... kader postavili na nasu ligu tak potom to je taketo. Pokial to beru ako pripravu ok.... len to mohli povedat aj fanusikom aby sme necakali dake body ci aby sme to nebrali ze nas reprezentuju no
Klub s najvyssimi ambiciami a taka draha priprava....
- 6.10.2022 - 7:21
- +3
- Sunkafit
- Nabuduce by me hli hrat napriklad o 23:00
- 6.10.2022 - 9:01
- 0
- BieloModra
- stale lepsie ako o 15:00
- 6.10.2022 - 9:04
- 0
- Atlan
- zase len si spomen co sa tu dialo ked v BB vyhlasili ze to beru len ako pripravu...
- 6.10.2022 - 9:48
- +3
- BieloModra
- no ved to... vam sa vykrikovalo do aleluja.... ale aspon ste otvorene povedali ze sa vam to neoplaca, dostali ste potom tusim prispevok od zvazu hrali ste ale potom ste uz ucast odmietli nie?.... toto je ale taky pripad ze min rok tusim dostal Slovan pozvanku ci ako to uz neviem presne a sli
ja som si naivne myslela ze chcu
- 6.10.2022 - 9:52
- +1
- Atlan
- zda sa mi ze nam dali kompenzaciu pri druhej ucasti aj to bolo tusim len do vysky aby nesiel klub do minusu ale samozrejme je otazne ako to cele vyuctovali predsa len sme na Slovensku
tretiu sme uz myslim odmietli a zo Slovenska nesiel nikto az vlani dostal Slovan divoku kartu a tento rok boli oficialne ako vitaz nasej ligy
sam som zvedavy ako to bude buduci rok ci niekto od nas dostane pozvanku vzhladom na biedny slovensky koeficient resp ci sa vy prekopete cez kontinantalny pohar - 6.10.2022 - 10:14
- 0
- BieloModra
- hej tak to bolo... a ako pises uvidime
pre mna to je minimalne fanusikovska vyzva, treba povedat ze my sa vieme aj v tomto smere zmobilizovat
- 6.10.2022 - 10:25
- 0
- Atlan
- vy ste ale v tomto smere ina galaxia
- 6.10.2022 - 10:52
- 0
- BieloModra
-
no a to je ta parada.)) mnohi tomu nerozumeju ale nas to bavi
- 6.10.2022 - 10:59
- 0
- KrebsKandidat
- Keby hrali takto v priprave tak ich snad utlcete
- 6.10.2022 - 11:55
- 0
- Lukkas
- Nebolo to zlé, ale na body to chcelo, aby Coreau neprespal prvú tretinu. Páčil sa mi útok Fominych, Zigo, Haščák. Minule som frflal práve na Fominycha, ale včera hral výborne.
- 6.10.2022 - 7:27
- +1
- Miso26
- Reprezentácia ligy jak lusk
- 6.10.2022 - 7:37
- +12
- DraciaTlama
- Za to moze NITRA.
Keby nas NITRA naposeldy riadne preverila a nachystala na CHL tak vyhrame.
HaMBA NITRA!
one, ama pravdu aj Ztrykoslazou, nam sa len nechcelo. - 6.10.2022 - 7:56
- +5
- BieloModra
- pekne vitam
a nie a nie vam pomoct.... to je tragedia toto
- 6.10.2022 - 7:59
- 0
- DraciaTlama
- veru
zamyslite sa nad sebou! - 6.10.2022 - 8:29
- +1
- BieloModra
- ale sak zapliest sa s diablom?
neviem no
- 6.10.2022 - 8:32
- +1
- maček
- Presne! Ale že úplne presne! 🤣🤣🤣
- 6.10.2022 - 9:03
- 0
- BieloModra
- no
BM- belasa macka sa nam zobudila....
- 6.10.2022 - 9:05
- 0
- maček
- ....baterky sú už nabité?
- 6.10.2022 - 9:19
- 0
- BieloModra
- este nie
cakam kym udrie blesk
- 6.10.2022 - 9:25
- 0
- maček
- Nemusíš....kardiostimulátor 🤣
- 6.10.2022 - 9:29
- 0
- -BBB-
- fuu , diky,, lebo moja hlava pomotana si uz predstavovala a uabudol som vypnut vizualizaciu ...
- 6.10.2022 - 9:45
- +1
- tomassko.no1
- bohuzial ze dava slovan nasu ligu takmer s prstom v zadku a v chl si ani neskrtne hovori skor o urovni nasej ligy. nahovarame si ze ide liga hore... mozno ide, ale v europe ide hore asi viac a teda zaostavame. o par rokov budeme takymto tempom fasovat aj od PL a HU teamov.
- 6.10.2022 - 8:52
- +2
- errko
- cela CHL je aka je, bohuzial... 2600 ludi? Uzasny marketingovy prinos, myslim ze aj ti domaci sa idu radsej pozriet na ligu, kde ich cakaju tri body, zvysenie ega a dokonca aj ti superovi hraci povacsine rozumeju nadavkam, ktore im smeruju. Co taky finsky, nemecky ci svajciarsky klub, naco sa pretrhnut, pre koho? Nezranme sa, o par dni pride Mikulas ci Presov a tam ukazeme, ze na nas nik nema. A vy ostatni mlcte, porazte nas doma, potom reprezentujte vonku. A ked nas aj nahodou porazite, my si najdeme cesticku, ako dostat dodatocnu pozvanku, ved my sme pojem, nas vsade chcu a vitaju
- 6.10.2022 - 9:59
- +13
- -BBB-
- Aj si si buchol pestickou po stole pri tom zamindrakovanom prispevku? Ci?
- 6.10.2022 - 10:13
- +6
- errko
- nie
ako pise Macek nizsie, tak to presne je. Treba to brat s nadhladom, tu poslednu vetu som si mohol odpustit.
Suma sumarum, tych 11 zapasov bez bodu je proste katastrofa a je jedno ake tazke skupiny to boli. Nitra fasla doma 0:9 hanba neskutocna, ale aspon dake zablesky tam boli, body z Plzne, remiza v Skelleftea.
Mna skor zaujima, preco to nelaka, preco to klub nema prioritne postavene vyssie ako par uvodnych ligovych kol, ved tam dozenu hocikedy. Aj basketbalova, volejbalova ci hadzanarska liga majstrov je pre timy nieco viac, len ta hokejova nema cveng - 6.10.2022 - 10:29
- +1
- -BBB-
- Bohuzial prave ta posledna veta uplne znegovala ten sarkazmus ktory si pouzil presne a vecne a v zasade trefne na uroven urevaneho placka z NR, ktoremu zly SLovan ublizuje a preto ho nenavidi ..
- 6.10.2022 - 10:37
- +2
- maček
-
Ty si proste hovado
Na začiatku príspevku som ešte chvíľu veril, že Ty po dobrom....ale vzápätí si ma vrátil do obrazu.
Som rád, že Ťa poznám - 6.10.2022 - 10:52
- 0
- maček
- Chcel si to napísať ako sarkastický text, ale keď si to po sebe prečítaš s chladnou hlavou, tak je to presne do bodky tak, ako to aj v skutočnosti je. Potom už len zabojovať s vlastným egom a nestarieť sa do ega druhých a slovami čiernej ouce môjho živočíšneho druhu Šampónového mačiaka: dobre bude...
- 6.10.2022 - 10:13
- +2
- DraciaTlama
- Errko,
nalozili ti BBB a Maček, ja ta uz necham zit. - 6.10.2022 - 10:26
- +1
- errko
- dakujem, velkorysa... ale Macekove neberiem ako nalozenie, preco?
- 6.10.2022 - 10:29
- 0
- maček
- De si bola včera večer????
To o kolkej sa chodí domov????
Potom jasné, že sa nestíhajú príspevky do HP písať, keď sa flákaš kade tade!!!
- 6.10.2022 - 10:29
- 0
- -BBB-
- Len do nej, len do nej ,, ja som ju posielal domov,, a ani za boha nechcela ist ..
- 6.10.2022 - 10:38
- 0
- maček
- Prosím Ťa, nabudúce ju vyšikuj ešte normálnou štvorkou, nemám rád keď chodí domov s rozmazanými šminkami nočákom...
- 6.10.2022 - 10:56
- 0
- DraciaTlama
- som čítala nočníkom...
- 6.10.2022 - 11:02
- +2
- -BBB-
- Tebe sa to povie ,, uz so jej aj povedal, ze uz ju viac nechcem vidiet, ze uz nelubim, ze mam ladsiu ,, aj tak sedela jak prikovana .. zareagovala az na to ked som jej povedal, ze som dal dole susedovu macku ,, to uz bolo na nu moc a utekela na nočák ..
- 6.10.2022 - 11:19
- 0
- DraciaTlama
- ...aehm..toto...to je..ako...to to čo je
- 6.10.2022 - 11:20
- +1
- DraciaTlama
- chalani...ja sa momentalne borím s kurzom na technika BOZP a TPO a mne už z toho jebe
tu sa aspon odreagujem - 6.10.2022 - 10:56
- +1
- maček
- No čo ja viem....práve som si Ťa vizualizoval, ako cestuješ v štvorke navlečená do azbestového obleku hutníckeho komplexu Třinecké železárny a pri vystupovaní narážaš kuklou do každého jedného nadhlavového madla
...no nič, robota čaká, U Krba je bojová predpríprava a potom hybáj dobýjať zborený a vyplienený Agrokomplex. - 6.10.2022 - 11:03
- 0
- DraciaTlama
- sa smejem
- 6.10.2022 - 11:05
- +1
- BieloModra
- sa nesmej!
Macek ani netusi co je to za kastu taky technik
a ze chodite v civile a s dobrym planom mas vystarane o prijem a skoliace dni cely rok
on na to pozera ako ked bol kdesi na exkurzii
- 6.10.2022 - 11:11
- 0
- maček
- Som rád, že mám svojho hovorcu a nemusím sa starať sám o svoje pozitívne PR. Kardiostimulátor mi už klepe z posledného....snaž sa.(smajlíky si doplň jak uznáš za vhodné)
- 6.10.2022 - 11:17
- 0
- BieloModra
- chod uz
- 6.10.2022 - 11:24
- 0
- DraciaTlama
- dik
fakt dikes - 6.10.2022 - 12:39
- +2
- maček
- A ešte som zabudol. Na včerajšom zápase bol náš kotol aj s bubnami dosť zakríknutý.
Zistil som, že je to tak lepšie.
Lebo keď sa tí bétoveni chytili bubnovať, dojebkali všetko už po druhom takte...
A keď sa chytili skandovať slušňáci z tribún oproti, lebo už sa nedalo vydržať to ticho s konštantným podmazom švajčiarskej hrrrstky verných, tak to kotol svojimi antirytmami stopol do desať sekúnd.
Kedy už naše vedenie pochopí, že keby poskákali týmto belasým nešťastníkom bubny a poslalo ich do preč...aaaale že navždy, tak by sa zvýšila úroveň fandenia ale že rádovo.
Krv mi vrie v žilách, keď si na to spomeniem!
(a to napriek tomu, že môj hudobný vkus tu bol bezprecedentne napádaný) - 6.10.2022 - 11:10
- 0
- amaskiea
- Rytmická skupina Arytmia?
- 6.10.2022 - 11:16
- 0
- maček
- Bingo!!!!
- 6.10.2022 - 11:17
- 0
- Deividson.
- Zrkadlo ligy, nič menej, nič viac.
- 6.10.2022 - 11:15
- +2
- Lukkas
- To síce áno, ale z toľkých zápasov sme nejaký bodík niekde urvať mohli.
- 6.10.2022 - 12:43
- +4
- granlund84
- Rozdiel medzi Slovanom a Rapperswilom je menší ako rozdiel medzi Belfastom a Trincom. Čo sa týka kvality. Čo sa týka slovenských klubov v Európe a je to absolútne jedno v akom športe je problém mentálny. Tie zápasy nezvládajú v hlave
- 6.10.2022 - 13:16
- +3
- ctibor
- Velmi zaujimava logika niektorych prispievatelov.
Po prve ziaden nas klub v LM nic nedokazal, tych par bodov muzstiev nie je ziaden uspech. Nehrajme sa tu na to, ze sa tu vyhravala LM doteraz a zrazu pride Slovan a ten nic.
Slovan je minulorocny majster a aktualny lider tabulky. Ak on nedokaze hrat dostojnu rolu v LM, tak je to na smiech, ked vase kluby su este slabsie?
Nasa liga ma nejake specifika, vysli z nej minuly rok Nemec ci Regenda, ktori bojuju o NHL, ale hraju/hrali v nej prim aj hraci ako Hascak ci Bucek, ktori v medzinarodnom hokeji su strateni...nepodcenujme a ani neprecenujme, ale hlavne sa neznizme k posmeskom, kedze v tejto sracke je cely nas klubovy hokej spolocne. - 6.10.2022 - 13:30
- +7
- ZOOMER
- Haluz že ideš hodnotiť hascaka,ten si už zahraničím prešiel a Buceka čo nemal možnosť hrať svoj hokej ale tvoj názor
- 6.10.2022 - 14:30
- 0
- topska
- To sa akoze cely hokejovy svet voci Bucekovi spikol podla teba? Prisiel do USA, Kanady, Finska a Ruska a vsade mu davali co, ulohy bitkara?
- 6.10.2022 - 14:40
- +4
- ZOOMER
- Nie,skor ze nedostal poriadnu sancu. Vo Finsku odohral iba 5 zapasov,v Rusku mal najvyssi ice time 7 niečo minut a 3-4 formaciu bez presilovky.
- 6.10.2022 - 17:24
- 0
- topska
- ale ved tam hraval aj pripravu, bol dlhsie na ociach, asi nie su vsetci analfabeti...V Rusku, Cesku, Finsku, Kanade, USA...Ja si myslim ze vedia co robia
- 6.10.2022 - 20:08
- +2
- topska
- To Cesko v kontexte debaty som tu dal nespravne.
- 7.10.2022 - 13:17
- 0
- Ol!ver
- Ok
- 7.10.2022 - 16:32
- 0
- Ol!ver
- Takže 3 štáty z 5 si dal nesprávne.
- 7.10.2022 - 16:33
- 0
- topska
- Asi si ma nepochopil. Ja nenarazam na to ze sa vsade neuplatnil (aj ked mozeme mozno riesit ci to v tej juniorke nemalo byt lepsie lebo ani v CHL a uz vobec nie potom v USHL nebol najmladsi). Mne isto o to ze nemozeme tvrdit ze ho vsade mali za odpad a nedopriali mu moznost ukazat sa alebo ze vsade jednoducho neodhadli ulohy ake by mal mat. To je scestne. Hadam si nemyslel ze ked pride do Finska alebo Ruska tak sa vsetci z neho hnusne povedane pokakaju, to nie. Ale tvrdit opak ze vsade mu robili napriek alebo nevedia hracom dat spravnu rolu je este viac od veci. Aj v tom Rusku mu dali sancu v nejakom tom pripravaku aj vyssie.
- 7.10.2022 - 17:24
- +1
- Ol!ver
- Ok. A v zámorí hral len do 19, či aj ako 20 ročný?
- 7.10.2022 - 17:36
- 0
- Ol!ver
- A v Kanade bol zranený, celkom vážne, takže to by som mu nevycitoval.
- 7.10.2022 - 17:37
- 0
- bigi
- chudak bucek, on vlastne nedostal poriadnu sancu a vsetci mu ublizuju. skor je otazka preco okrem ruska od vsadial utiekol po par zapasoch
- 7.10.2022 - 6:26
- +1
- BieloModra
- opytam sa inak .) preco ste ho tak silou mocou chceli do timu a preco ste robili maximum aby ste si ho udrzali?.... taka skor basnicka otazka lebo vsetci vieme preco. Tak ked pisete ze tento vysledok je obraz ligy, tak potom ak chcete byt lepsi treba hracov lovit v inych ligach a nie v tej nasej. Navrhujem nechat Buceka Bucekom.... to je uz znama geneza, on vie co a ako a ako nalozi so svojou karierou je jeho vec
- 7.10.2022 - 7:20
- 0
- bigi
- ty si zase posplietala tri veci do kopy, ale ok.
to preco podpisali buceka nasi chapem, ale preco ho chceli udrzat som nepochopil dodnes, apropos jeho angazman u nas sa zaradil do roadov prepadakov ktore bucek ma na svojom konte, az na NR tam jedine mu to este ide.
- 7.10.2022 - 9:36
- 0
- BieloModra
- evidentne si zabudol na jeho aktivnu bilanciu do zranenia a evidentne nevies ake mal od vas ponuky aby ostal aj v dalsej sezone
a to sa ja nemam v umysle absolutne hadat ci natahovat sa tu len by som ti odporucila trosku zmenit ton to ako sa u vas skautuje aj po vymene spotroveho riaditela je jasne
- 7.10.2022 - 9:48
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- -BBB-
- Pouzil si presne /bez vyjadrovania sa k teme debaty/ retoriku zamindrakovaneho sedlaka !!! Gratulujem ti k tomu .. smutne.
- 7.10.2022 - 10:40
- +5
- bigi
- Este jeho angazman u nas bol nevydareny, a nechapem preco ho chceli podpisat. A ked tak pozri na co som tym prispevkim reagoval. Ale ked ma bucek rovnaky pocit (a podla jeho vlastnych vyjadreni ma) ze mu vsetci ublizuju a nedaju mu sancu, yak to je len jeho pocit. Faktom je ze vydareny angazman mal vzdy iba v NR. Z vacsiny destinaciu utiekol alebo ho vyhodili
- 7.10.2022 - 12:58
- +1
- U.Rannio
- Dlho som čítal príspevky k mnohým článkom , ale už mi nedá prihodiť pár slov.
Kedysi som fandil Slovanu, keď ešte v čsl. lige bol spolu iba s VSŽ Košice, potom pribudla Dukla Trenčín, potom sa Slovan stal, tuším rok 77/78, nie som si istý tým ročníkom majstrom čsl. ligy a traja Šťastní boli v prvej šestke kanadského bodovania ligy. Fandil som Slovanu , až kým to nedoj...l Široký, potom to už nebol ten Slovan, ktorému som zamladi fandil. Podobné je to aj s futbalovým Slovanom, len ten dojeb...l zas Kmotrík.
Hokejový Slovan sa vydal na výlet do KHL, kde si Široký neviem, čo predstavoval, lebo okrem prvého roku, to išlo iba dole vodou. Ale slovanistickí ultras, ktorí tu obhajujú tú veľkú nulu po 11 zápasoch CHL, čo má zatiaľ Slovan na svojom konte, my pripadajú tou svojou zúrivou obhajobou, že nie je toto, že Slovan nemá toto, že Slovan..., že Slovan toto...a tak ďalej.
Mne je jedno, kto bude v našej gubernii majster, ja si chcem najmä pozrieť kvalitné zápasy v čo najvyššej kvalite.
A je mi u p..., kto to bude robiť/ predvádzať, ale nerád čítam, či pozerám o "kvalite" našich mančaftov a najmä o ich " vysokokvalitnej" hre predvedenej v tých daných zápasoch.
Darmo sa tu budú fanúškovia rôznych týmov priam až zúrivo biť za svojich milášikov, to nepomôže kvalite jednak našej záhumienkovej ligy - aj keď tu budú zúrivo sa biť mnohí za vysokú kvalitu našej ligy, a ich obľúbené mančafty. Ale to nepomôže ten našej "vysokej" kvalite našej ligy, tá kvalita, ktorá sa prejavuje aj v TOMTO ročníku CHL-ky, ktorú valcuje svojou kvalitou Slovan.
Sem-tam vyskočí u nás nejaký hráč, čo ukáže svoju kvalitu, ale JEDNA lastovička jar nerobí. - 6.10.2022 - 18:09
- +1
- bigi
- ukaz mi kde tu slovanisti obhajuju tych 11 prehier?
- 7.10.2022 - 6:28
- +1
- PeterLucky
- Ako sa hovori: prianie je otcom myslienky
- 7.10.2022 - 18:37
- 0
- nigol
- Kto si ešte príde uľaviť? Psychohygiena je dôležitá!
- 6.10.2022 - 18:19
- +2
- U.Rannio
- Čo sa ti nezdá? Neprečítal si si príspevky svojich ultras, ako obhajujú svojich milášikov? Napísal som , je mi u p..i, kto vedie našu ligu, či ju vyhrá, ale s..e..r..i..e ma, ke´d tí zúriví obhajcovia kvalít svojich vlastných mančaftov nevidia tú úbohosť svojich týmov a to, čo predvádzajú na medzinárodnej úrovni, kde majú ukázať, čo dokážu svojmu súperovi, ale v drvivej väčšine slovenské týmy fasovali a dalo by sa povedať vo zvieracej terminológii, že stiahli chvost a ušli. To ukázal aj veľký Slovan ( veľký, podľa jeho zúrivých fanúšikov) v tomto ročníku CHL. Aj v minulom.
- 6.10.2022 - 18:38
- 0
- nigol
- Kebyže takéto výsledky dosahoval iný SK klub, určite by som sa neprišiel na ňom do diskusie vybúriť alebo vysmiať. Ale veď nech si každý robí čo chce...
- 6.10.2022 - 18:54
- 0
- nigol
- A to inak nebola reakcia na tvoj príspevok, ten sa mi zdal OK
- 6.10.2022 - 19:07
- 0
- U.Rannio
- Dear Nigol, ale veľkí slovanistickí fans z toho robia , to čo sa tu píše. Nekriticky obhajujú to , čo predvádza Slovan najmä na medzinárodnej úrovni, kde podľa mňa nereprezentujú iba svoj klub , ale aj Slovensko, A to ma s.e.r.i.e, čo predvádzajú na medzinárodnej úrovni a to ich všetci obhajujete, ako matovičovči svojho boha IM v parlamente. Mne je jedno, že niekto vyhrá slovenskú ligu bez straty bodu a budú ho vlastní fans nosiť na rukách a bozkávať im zadky a prídu do Európy a tam dostanú od každého na p... To je k čomu. Že som najväčším kohútom na svojom hnojisku. Ale odíde zo svojho hnojiska a skončí na pekáči nejakého cigáňa.
- 6.10.2022 - 19:07
- +1
- Byron
- Fandi svojmu super klubu aby sa dostal až do LM a tam všetkým ukázal aký je úžasný 😀 možno sa niekedy aj splní tvoj mokrý sen
- 6.10.2022 - 19:57
- +1
- DraciaTlama
- ale ved ma pravdu
- 6.10.2022 - 20:07
- +3
- bigi
- nemyslim si ze ma pravdu, skor naopak, klame a umyselne. lebo nikto zo slovanistov tu slovanneobhajuje za to ze prehral 11 zapasov skor naopak. ale to ze obranuju slovan pred fanusikmi klubov ktory sa prisli vysmievat a pritom aniten slaby slovan nedokazu porazit. ale to je o inom
- 7.10.2022 - 6:32
- +5
- omen
- to je neuveritelne ako sa musite doma za pocitacom haMbit za Slovan... chcem len pripomenut, ze Slovan v predchodcovi CHL v Europskej lige dva krat porazil CSKA Moska, vyhral nad TPS Turku, dva krat porazil Luleu, 3 krat vyhral nad, v cechach tej dobe dominatnym, Vsetinom, porazil i Färjestads ci Metallurg Magnitogorsk alebo Frankfurt Lions
nemam rad odpovede acohento, ale po A) niektori ste vtedy este neboli na svete a teda si mozno nepamate a po B) vytahovat vysledky inych slovenskych muzstiev v CHL je rovnaka logika
... to vsak nemeni nic na tom, ze vysledky Slovana su zatial zalostne a netusim kto kde zo fanusikov slovana napisal, ze boli skvele Zaroven je realita, ze sice v CHL ma nula bodov, v lige ma zatial 13 - 6.10.2022 - 20:14
- +4
- Standacik
- čo bolo, to bolo, terazky som....
- 7.10.2022 - 7:06
- +1
- FanKE
- Rapperswil je tím, ktorý by mohol hrať v NHL...
- 7.10.2022 - 17:45
- 0
- topska
- prestan
- 7.10.2022 - 17:59
- 0
- topska
- Su normalni v tych Zamkoch s tou sirenou? X rokov zakazane a musi to riesit rozhodca na konci tretiny a este ludia bucia
- 7.10.2022 - 18:32
- 0
- topska
- sorry
- 7.10.2022 - 18:33
- 0