Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Slovan prehral s Tapparou 2:5, Pardavý bol spokojný s 3. tretinou

zdroj: TASR/-
1.9.2022 22:37 TASR

Hokejisti HC Slovan Bratislava neuspeli vo svojom prvom zápase v C-skupine Ligy majstrov 2022/2023. Vo štvrtok podľahli na domácom ľade fínskemu majstrovi z uplynulej sezóny Tappare Tampere 2:5. V ďalšom zápase sa zverenci Jána Pardavého stretnú s nemeckým tímom Red Bull Mníchov. Tento duel odohrajú opäť doma v sobotu 3. septembra o 16.00 h. V skupine majú ešte...


Hokejisti HC Slovan Bratislava neuspeli vo svojom prvom zápase v C-skupine Ligy majstrov 2022/2023. Vo štvrtok podľahli na domácom ľade fínskemu majstrovi z uplynulej sezóny Tappare Tampere 2:5.

V ďalšom zápase sa zverenci Jána Pardavého stretnú s nemeckým tímom Red Bull Mníchov. Tento duel odohrajú opäť doma v sobotu 3. septembra o 16.00 h. V skupine majú ešte Rapperswil, zápasy so švajčiarskym tímom odohrajú v októbri.

Úradujúci slovenský šampión hral v prestížnej európskej klubovej súťaži aj vlani, v F-skupine však v konkurencii Třinca, Fribourgu-Gotterón a Leksandu IF nezískal ani bod.

 

HC Slovan Bratislava - Tappara Tampere 2:5 (0:1, 0:3, 2:1)

Góly: 42. Takáč, 46. Rapuzzi (Pecararo) - 18. Henriksson (Seppäla, Nieminen), 21. Kemiläinen (Merelä), 29. Ojamäki (Kemiläinen, Lehtera), 33. Ojamäki (Virta, Kuusela), 53. Merelä (Lehterä, Savinainen). Rozhodovali: Soos, Žák – Synek, D. Konc, vylúčení: 4:2, presilovky: 1:2, oslabenia: 0:0, 4638 divákov.

 

Slovan: Coreau – Valach, Ackered, MacKenzie, Beňo, Gachulinec, Sersen, Maier – Pecararo, Rapuzzi, Haščák – Fominych, Minárik, Takáč – Lukošík, Zigo, Matoušek – Šotek, Preisinger, Török - Kukumberg

Tappara: Heljanko – Kemiläinen, Vittasmäki, Thomas, Tuulola, Matuškin, Seppäla, Nieminen, Jürgens – Merelä, Lehterä, Savinainen – Kuusela, Virta, Ojamäki – Kelleher, Tanus, Granath – Luoto, Moilanen, Henriksson

 

Fínsky tím začal lepšie, Coreaua zachránila v úvode žŕdka a potom musel brankár Slovana zlikvidovať strelu Moilanena, ktorý bol vo veľmi dobrej pozícii. Aj potom mali navrch hostia, mali lepší pohyb a najmä sa ľahšie dostávali do útočného pásma. Skóre otvoril v 18. minúte Henriksson, presadil sa po dorážke.

V druhej tretine zvýraznil fínsky majster svoju prevahu dvoma gólmi. Najskôr sa presadil Kemiläinen po strele bez prípravy a po ňom dvakrát Ojamäki. Najskôr využil presilovú hru piatich proti trom a potom zakončil rýchly protiútok. V závere druhej 20-minútovky zachránila Slovan od piateho gólu ďalšia žŕdka.

V tretej tretine sa Slovan nadýchol, najskôr sa dočkal po Takáčovom góle, keď útočník Slovana po vlastnej akcii prekonal Heljanka. Potom dali domáci ďalšie dva góly, ale ani jeden arbitri neuznali pre hru vysokou hokejkou. Rapuzziho presnú strelu však áno a zrazu to bolo 2:4. Takmer pridali aj tretí, ale Ziga vychytal v perfektnej pozícii brankár hostí. Skóre duelu napokon uzavrel Merelä po ďalšej využitej presilovke.

 

hlas po zápase:

Ján Pardavý, tréner Slovana: "V prvej tretine to bolo celkom vyrovnané, stíhali sme rýchlostne. Oni dali gól po našom nedôraze. Druhá tretine nám vôbec nevyšla, všade sme boli neskôr, góly nás zlomili mentálne. Pred treťou tretinou sme si v kabíne povedali, že musíme ukázať, že sme tím a niečo musíme so zápasom spraviť. Ukázalo sa, že potrebujeme dať gól. Myslím si, že jeden z neuznaných gólov mali arbitri uznať. Ukázali sme v tejto časti hokej, aký chceme hrať."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Turnaje Liga majstrov


Riky21

 

Nechapem jednu vec: v statny sviatok sa hra hokej v hlavnom meste hokejovej republiky. Vstupne zacina na 6€. Domaci Slovan ako majster extraligy hra proti finskemu majstrovi. Tappara je momentalne hokejova spicka v Europe. A stadion je z polovice prazdny. Nechapem. Pri tych cenach a takom superovi mal byt stadion vypredany. Co viac chcu ludia?
1.9.2022 - 23:15
+37

julo

 

Varhany
1.9.2022 - 23:17
+13

Daewo_KS

 

Tazko povedat, aj k nam svojho casu do KE chodili v ramci hokejovej ligy majstrov spickove europske timy a takisto (ak si dobre spominam) boli tie navstevy urcite slabsie, nez by som cakal.

Uz som to tu pisal, napr. Tappara je hokejova obdoba dajme tomu Juventusu Turin, preto je velka skoda, ze si ludia nechaju sancu ujst vidiet taky klub na vlastne oci.
1.9.2022 - 23:20
+7

ZtrykoSlazoU

 

Do: meho
1.9.2022 - 23:20
+3

julo

 

Sbytocne
1.9.2022 - 23:23
+1

omen

 

za mna napr. mozem povedat, ze vdaka predlzenemu vikendu (v piatok dovolenka) som na chalupe... ale suhlas, ze takyto zapas si zasluhuje vacsiu navstevu, i vypredany stadion by bol malo
1.9.2022 - 23:20
0

penepi

 

Tiež som čakal trochu viac (nejakých 6k), ale zas nejakú katastrofu by som z toho nerobil. Hokejová Liga majstrov proste nemá zatial taký cveng, potom nepomôže ani to, že príde Tappara. Musia popracovať na marketingu a spraviť to v očiach bežného fanúšika prestížnou súťažou. Za všetko hovorí to, že na tom prípravnom pohári pred dvoma týždňami boli plus mínus rovnaké návštevy.

Inak ale hokej dobrý. Prvé dve tretiny hostia jasne lepší, ešte tú prvú sme sa ako tak držali, druhú sme nenastúpili a mali zadarmo kolotoč. Do tretej Fíni evidentne poľavili a naši pekne zapli. Veľká škoda, že za stavu 2:4 sme nepremenili vyloženú šancu, z protiútoku prišiel faul a následný gól na 2:5 v oslabovke.
1.9.2022 - 23:21
+7

fagaf

 

Edo bol vo Viedni 🤣 možno aj preto.
2.9.2022 - 0:35
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sunkafit

 

Asi listky len pre tych co boli na PO a heslo mailom a overovaci kod poštou v obalke
2.9.2022 - 5:50
+2

AzraeI

 

Marketing. Ked Slovan hral s klubom NHL, tak o tom cele Slovensko vratane babicky na lazoch pfi Oravskej lesnej vedelo pol roka dopredu. Neporovnavam to, ale o tomto zapase okrem zasvatenych bezna verejnost v podstate ani netusila. Ani o jeho exkluzovnosti. My sme hokejova republika pocas MS a olympiady.
2.9.2022 - 6:51
+1

napalmdeath

 

My nie sme hokejová republika! To je len pablud, marketingový ťah, ako ľudí dostať na terasu. Štadióny seniorských súťaži zívajú prázdnotou. To že ľudia idú na terasu počas ms, to poukazuje akurát že sme ozralecka republika. O to svedčia aj iné skutky. Voľba Mečiara,Slotu, Matoviča, Fica... To triezvy nedáš.
2.9.2022 - 8:00
+27

HokejBJ

 

Tu už ani nemôžeš ísť si hokej počas MS pozrieť vonku s kamošmi lebo ti tu začnú ľudia nadávať do ožraleckej krajiny a ešte to vypluskuju. Neskutočne.
2.9.2022 - 13:59
+3

Dybala57

 

Še neuražaj pekne ce pytam. Šicke zname, že tam šedziš nonstop. Ja dávam paľčisko hore a tebe dam plusko zaraz jak pozveš na ceplu borovičku. Šicke pijeme a ty najvecej.
3.9.2022 - 0:59
+1

omen

 

suhlas, na Slovensku okrem tych MS a olympiady stale vladne futbal... napr. na taky Mostar prislo i v case dovoleniek 15 tis. ludi... a nie nie je to len o marketingu
2.9.2022 - 10:19
+1

HokejBJ

 

Nie sme futbalová krajina. Pozri si návštevnosť na futbalovú ligu veď tam máš bezne 300 návštevy kde na extraligu je štandard 1000 ludi a play off je skoro všade vypredané. Tak isto v nižších ligách sú pekne návštevy na 2 ligu prišlo v Trebišove či kde počas play off 2000 ľudí kde vo futbale na nižšiu ligu ti ledva príde 800 niekedy.

Proste tieto mená ako Tappara tu nikomu nič nehovoria pretože v hokejovom svete máš len NHL a to je tak všetko iné ligy hokejový fanúšikovia nesledujú. V Česku majú tiež biedne návštevy na LM a na ligu majú plno

Proste sme hokejová republika a jasne toku hovoria čísla. Za to že v Bratislave prišlo viacej ľudí na futbal ešte neznamená že tak funguje celé Slovensko. A mimochodom v minulej sezóne najviac ľudí chodilo na hokejový Slovan a nie na futbalový
2.9.2022 - 13:45
+3

omen

 

navstevnost na hokeji dost ovplivnuje PO, ktore je vzdy divacky velmi atraktivne... ak by sme si vsak zobrali zakladnu cast, tak sm si nasiel statistiky za sezonu 2019/2020 kde sa PO nehralo a priemer na zapas bol 2406, pricom v tejto sezone bol priemer na zapas vo futbale 2480 Takze by som to z mna zhrnul asi tak, ze ludia pridu hlavne vtedy ak o nieco ide
2.9.2022 - 14:05
+1

gaspi

 

A teraz si to este preratj ma priemernu velkost stadiona…
2.9.2022 - 14:32
+1

bigi

 

Ked ides takto na to tak si to este prerataj na pocasie, ked futbal sa hral este pomaly tyzden pred vianocami a to sa hra vonku
3.9.2022 - 8:45
0

bigi

 

Zase neprehanaj nie sme ani hokejova ani futbalova republika to su len take floskuly
3.9.2022 - 8:43
+1

bigi

 

Ale v tom zapase aj o nievo islo
3.9.2022 - 8:42
0

napalmdeath

 

Čo na tom nechápeš. Ved to sa traduje už desaťročia. Počas sviatkov je tehelne pole a nepelak prázdny lebo sú všetci z pozoňu odcestovani, sli domov na východ ku babičke.
2.9.2022 - 7:45
+2

pepa78

 

Bolo nas 4638ks: to co je stale viac ako inde poskladaju za par zapasov. Bratislava je este prazdna, vsetko je mimo. Netvrdim, ze by bolo vypredane ak by sa hralo o tyzden neskor, tak o 2-3tis by bolo viac a cas 19:30 je tiez len tak tak
2.9.2022 - 8:21
+1

BieloModra

 

ani nahodou tam nebolo tolko ludi.... realne po zaratani predanych permic ano... podla odhadu tam bolo tolko ludi ako na Lauko... co je min o 1000 menej oproti ohlasenej navsteve
2.9.2022 - 8:36
0

Palec Brickfield

 

Tych necelych 5000 tam vcera realne bolo.
2.9.2022 - 10:22
0

maček

 

Jasne, že bolo. Šaak aj 3000 je necelých 5000.
Pozri, do čísla 4638 sa rátajú aj permanentkári bez ohľadu na to, či na štadióne sú, alebo nie. A nechceš mi snáď tvrdiť, že tam boli šecii permoši do nohy. Zvlášť ak bol štátny siatok a stačilo vziať jeden deň dovolenky na krásne 4 voľné dni v lone rodnej usadlosti alebo na chate, alebo v Dubaji.
2.9.2022 - 10:38
0

Palec Brickfield

 

Ano ved aj 4000 je necelych 5000… ale je to v principe jedno. Nemyslim vsak, ze tam bolo o 1000 menej ako pise BieloModra.
2.9.2022 - 11:47
+1

soli

 

Podľa mňa sa rátajú tí, ktorí tam reálne sú.
2.9.2022 - 12:54
+1

-BBB-

 

V tomto ta poopravim priatelu ,, Ale pocet ludi na stadione, je pocet ludi co presli turniketmi. nerata sa do toho ziaden predaj pemanentiek, ci listkov na zapas ..
2.9.2022 - 13:00
+1

maček

 

V tom prípade sú moje výpočty irelevantné, ako sa s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou pravidelne v mojom živote deje
Vďaka za opravu, len by som sa spýtal, či si si s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou naozaj istý, pretože v minulosti sa objavoval na kocke o.i. fanfarónsky oznam že: 10048 divákov - vypredané a nie vešetky sedadlá boli obsadené a nie všetci permanentkári z mojej bubliny boli na štadióne. Ale ak sa to zmenilo minulých rokoch, tak to potom sedí. Opatruj sa.
2.9.2022 - 14:01
0

-BBB-

 

To ze sa s tym obcas pocas sezony hraju, ani neviem kvoli comu, je asi fakt, ale cely ten system pocitania divakov ako na futbalovom, tak na hokejovom stadione je spravovany systemom pocitania ad hoc pipnutia QR kodu spustenom hodinu pred zapasom, konciacim po 2 tretine hokeja aka 70 min. futbalu. Pocitat zacina od 0 a vysledne cislo BY MALO BYT cislo co sa napocitalo na turniketoch .. to uz ako si to upravia, je vec druha .. podla mna vcera to mohlo byt kludne celkom realne cislo .. nieco malo pod pol stadiona to bolo. Aj ked v zasade sa dotahujeme o tom, ci je trava svetlo zelena, alebo este viac svetlo zelena
2.9.2022 - 15:43
+1

-BBB-

 

PS - rad som Vas s ukaslanou farebnou videl ..
2.9.2022 - 15:45
0

BieloModra

 

👊napodobne...
2.9.2022 - 16:09
0

pepa78

 

…2min predtym,: Ako hlasili pocet ludi som hovoril kamosovi, ze odhadujem pomer obsadenych sedaciek a volnych 50:50. Za tie roky co chodim na Slovan sa moje odhady lisia tak o 10% max a nerataju sa predane permanentky, ale kolko realne prejde cez turnikety…
2.9.2022 - 14:12
0

Palec Brickfield

 

Suhlasim s tebou. Za tie roky co chodim na stadion, viem s podobnou odchylkou trafit pocet divakov.
Vcera som to tipol okolo 5000.
Je pravda, ze za branami to bolo prazdnejsie ale napriklad becko mi pripadalo celkom plne.
2.9.2022 - 14:46
0

BieloModra

 

Ok beriem...vy viete ja som to brala tak opticky
2.9.2022 - 16:09
0

babel

 

dovolenky!
viem, nepracujúci, to nechápu.
2.9.2022 - 8:51
+1

Dybala57

 

Ceply hot dog najľepše hnetkaj pri vstupe a rovno do ruky.
3.9.2022 - 0:55
0

pali97

 

Ono na Slovensku sa ten klubový európsky hokej nejako necení. Možno, keby tu prišlo nejaké CZ mužstvo, s ktorým je ešte bývalá federálna rivalita, tak by bola návšteva nostalgicky vyššia napriek nižšej kvalite daného tímu oproti napr Tappare. Dá sa vlastne povedať, že ľudí to reálne nezaujíma a chyba je aj v médiách trochu, ale to už je maslo na hlave marketingu klubu. Lebo ja napríklad, aj keď hokej dosť sledujem, viem, že to malo začať 1. septembra, a aj keď to viem, tak som si dnes nejako na to vôbec nespomenul, keď som ten dátum videl. Odnikiaľ to na mňa "nevyskočilo". Škoda.
1.9.2022 - 23:26
+2

Riky21

 

Na KHL ludia chodili. Aj na superov druheho sledu. A ak sa dobre pamatam tak pod 20€ vstupne nebolo. Aspon teda na tych par zapasov co som bol ja. Mna ta dnesna navstevnost velmi prekvapila lebo bola sanca, ze na tento predlzeny vikend pridem do Bratislavy. Preto som si pred par dnami kukol ticketportal, ze po kolko sa predavaju vstupenky. Cakal som nad 15€ a ked som zbadal ceny 6€, 8€ tak som si automaticky pomyslel, ze to bude vypredane. Ked som dnes vecer zapol sport1, tak som bol sklamany. Hlavne po tom osiali co bol aj vdaka olympiade a drafte som cakal, ze ten zaujem o hokej bude vacsi. Ale asi mas pravdu, ze je to maslo na hlave marketingu klubu. Ja niesom z Bratislavy ale na FB namna posledne tyzdne vyskakovali prispevky o tom, ze futbalovy Slovan bude hrat konferencnu ligu a neviem co vsetko. Tych zapasov bolo viac. Vkuse nieco vyskakovalo. Ale o CHL nikde nic.
1.9.2022 - 23:45
+2

pupo

 

Aj v KHL boli tie zápasy koncom augusta/začiatok sep. slabšie navštevované, 5-6k
Ľudia idu radšej na dovolenky, marketing by som určite neriešil
2.9.2022 - 9:25
0

KrebsKandidat

 

Aha. Tak nist. Ja som si pamatal, ze sa listky na Slovan v KHL minimalne 1 sezonu drazili.

http://www.stcity.sk/khl-je-v-bratislave-vasen-slovan-na-nej-zaraba/
3.9.2022 - 1:13
0

pupo

 

Dúfam že nejdes porovnávať úvodnú sezónu v khl, kde vládla eufória po senzačnom striebre v Helsinkách a bol ešte lockout
3.9.2022 - 10:23
0

KrebsKandidat

 

Ach, Helsinky, hrali sme super. To bol tim.
4.9.2022 - 1:23
0

napalmdeath

 

Pred,môžeš zavolať koho chcem. Je to ako so všetkým,. Koncerty,futbal, ... Je sviatok, všetci u babicky východe.
2.9.2022 - 8:06
+2

Lukkas

 

Mne sa nepáčilo, ako odovzdane sme hrali v závere druhej tretiny. Prišlo mi, že rovnako sme nastúpili aj do tretej. Našťastie prišiel gól Takáča, ktorý nás nakopol.

Veľmi bolo vidno, aký je pre nás dôležitý Harris, bez neho naša zostava vyzerala o dosť slabšie.
1.9.2022 - 23:33
+4

BieloModra

 

Tak navsteva za ludove vstupne uz bola spomenuta...
Ked Slovan zabudne na to ze mu staci hrat poslednu tretinu, tak to bude fajn...
1.9.2022 - 23:34
0

BieloModra

 

A aby som nebola zle pochopena...strasny krc...normalne sebavedomo drzo do supera....ved Fini sa prvu tretinu prizerali a vyckavali co domaci vymyslia...
1.9.2022 - 23:37
0

Dellal

 

Tampere dostalo po druhej tretine pokyn to len dokorculovat, prva lajna im ju prakticky presedela na lavicke... a az vtedy Slovan nieco hral.
Bola to haMba. Kolotoce, miestami exibicia... ak by Tampere dnes potrebovalo dat 10 golov, tak by ich dali do konca druhej tretiny.
To o tretej tetine je az smiesne... samozrejme, ze ich bude mat Slovan najlepsie ak po 2. tretine uz bude davno po zapase.
1.9.2022 - 23:47
+11

BieloModra

 

dobre... ja som to videla ja som na tom zapase bola. Rozdiel v kvalite bol evidentny ale Slovan vykorculoval a uz prehraval... ja pisem o tom nastaveni.
2.9.2022 - 8:13
+1

NasHokej97

 

Prvá tretina ešte OK. Tappara jasne lepšia, ale aspoň sme mali nejaké náznaky. V druhej tretine mi prišlo že hráčov psychicky nalomil ten rýchly gol. Mohli sme potom dakovať že sme prehrávali iba 4-0. V tretej tretine po Takáčovom podávali tak 10 minút "histerický" výkon. Škoda spálenej šance Ziga a následných zbytočných faulov.

Keď neberiem moc do úvahy tú 10 minútovku, tak jediný hráč ktorý sa mohol ako tak rovnať súperovým hráčom bol Takáč. A to mi prišiel bez Harrisa tiež tak polovičný.
1.9.2022 - 23:40
+1

NasHokej97

 

*y
1.9.2022 - 23:42
+1

omen

 

ak to prezeniem, tak dnes podla puku v sieti sme prehrali len 4:5 Hlavne ten gol Pecarara mohli uznat... Inac dnes jeho najlepsi zapas v drese Slovana Mam vsak pri Pecararovi jednu otazku na niekoho znalejsieho pomerov: preco ho Slovan angazoval? aby ste ma nechapali nespravne, tak Hascak sa vyjadril, ze ho nevidel hrat (mozno len zo zaznamov) a mali len jeho pokrocile statistiky, Pardavy sa v poslednom podcaste vyjadril, ze este si musi zvyknut na eu lad, ze zatial to nie je ono Preco potom nezobrali niekoho z eu klzisk? Niekoho koho mohol Hascak i realne na par zapasoch odskautovat Ved uz pocas PO vedel, ze bude novy manazer To fakt v Slovane nevedia zaplatit kvalitu napr. z ICEHL alebo SHL? Alebo bol len za niekoho nahrada?
1.9.2022 - 23:43
0

omen

 

Samozrejme som myslel druhu švédsku ligu
1.9.2022 - 23:50
+1

zahorak009

 

V 2019 hrali za Moru v Allsvenskan a rok na to došli do Slovana. Ranford a Harris. Odskúšaní na eu klziskách, produktívni, hokejovo na rovnakej vlnovej dĺžke, s Takáčom by boli neskutoční... Nepochopil som, prečo Ranford odišiel.
Inak, aj O'Donnell alebo Yogan mi došli lepší ako zatial "neprispôsobený" Pecararo. Len dúfam, že sa prispôsobí čo najskôr a čo najlepšie
2.9.2022 - 8:59
+2

NasHokej97

 

Neodišiel Ranford (aj) kvôli Domemu ? No a čo ti ja viem či O'Donnell a Yogan boli o niečo lepší v príprave ako teraz Pecararo. Yogan bol pomaly na vyhadzov, ten sa zobudil príchodom Haščáka. No a pri O'Donnellovi si živo pamätám ako nevedel trafiť príklep bez toho aby zľuftoval puk.
2.9.2022 - 9:56
+1

omen

 

O´Donnell bol dlho tragicky, ku koncu sa rozbehol, toho mi az tak luto nebolo, ale Ranford sa mi vcelku pacil... preto nechapem, ze v Slovane neskautovali napr. nejakeho hraca z druhej svedskej ligy opat... hlavne, ked i tuto sezonu ich prislo na Slovesnku par (BB, Zvolen)
2.9.2022 - 10:16
+1

zahorak009

 

O´Donnell bol najproduktívnejší hráč a najlepší strelec. Aj keď... v priemere bodov na zápas bol až 4. za Ranfordom a Harrisom,ktorí mali viac ako bod na zápas a tiež za Gašparom,ktorý mal rovný bod na zápas. Teda v základnej časti.
Vlani Yogan mal tiež viac ako bod na zápas,ale tiež je pravda,že zo začiatku nič moc.
2.9.2022 - 13:12
+1

mahojakotyc

 

Vysvetlí mi niekto logickú podstatu vyjadrenia Pardavého? Góly nás psychicky zlomili a následne za 15 minút bolo vďaka príhovoru od srdca zlomenie fuč a tím hral ako znovuzrodený ? To je mi teda bájka. Ak je raz niekto v danom zápase zlomený, nepozbiera sa. Má chlapec čo sa vyjadrení týka, na čom pracovať
2.9.2022 - 0:01
+2

PeterLucky

 

Tak asi je v dnesnej PR instagram-twitter dobe nie jednoduche povedat: hrali sme p**u 2 tretiny, bez Harrisa sme polovicni, nestihali sme v nicom a zobudili sme sa cez 2. prestavku, ked vsetkym doslo v akom lese sme na TOP europskej urovni a ze pristup zo slovenskej ligy nestaci ani na to byt sparring partnerom finskemu majstrovi. Davno su prec casy z roku 2008, ked sme boli na Europskom Pohari Majstrov treti a nabili sme MODO s Krizanom v brane 4:1 a Sasu Hovi bol najlepsi brankar turnaja.
2.9.2022 - 4:01
+6

MackoPu

 

Este je tu druha moznost, ze treba popracovat na chapani textu.
3.9.2022 - 11:33
+1

BlackCrow

 

Ukázalo sa že potrebujeme dať gól Jano volaj za asistentku Romanu čo prestúpila k štartérovi. Budete dobrá dvojka..
2.9.2022 - 7:02
+3

doc.koniferum

 

Raz neviem čo si myslieť o našej lige.Aj si človek myslí,že kvalitou to neni zle ako kedysi a potom príde liga majstrov a tam neukazeme nič.
2.9.2022 - 7:02
+1

Mato80

 

Mužstva našej ligy a nielen oni ale aj repre trpia na slabučkú obrannú hru. Dostávame strašne lacné góly viď prvý zo strany Tapary. Na túto úroveň by som ponechal max Sersena Beňa (iba koli perspektíve) a Ackereda (iba koli hre dopredu). Ale akých iných hráčov zobrať tých pár lepších hrá vonku a to je všetko čo svk trh ponúka. V útoku som zvedavý dokedy si budú držať Haščáka tipujem tak prvý mesiac a papa pretože s týmto prístupom to už nebude ani na našu ligu….Matoušek Ok bojuje na našu ligu ešte Ok ale tu bolo vidno to slabé korčuľovanie. Naopak sa mi ľúbili Takac, Lukosik, Fominik, Minarik dobre korčuľujú a tým pádom sa v takýchto stretnutiach nestratia ale potrebujú spoľahlivých obrancov vzadu s dobrou rozohrávkou a to Slovan na tuto úroveň jednoducho nemá a len tak rychlo ani mat nebude
2.9.2022 - 7:29
+5

Karolko 15

 

A čím to si bude, že taká Tappara si tých dobrých korčuliarov vychováva aj sama a Slovan to nedokáže .. čo tam majú iný ľad? Áebo chyba bude asi niekde inde ako až u mužov ?
2.9.2022 - 9:08
+1

BieloModra

 

to sa naozaj toto pytas ?.)) to naozaj chces porovnavat nas hokej a vychovu mladeze, dostupnost a pod nasho mladeznickeho hokeja s tym finskym?
2.9.2022 - 9:25
+4

BaW

 

Tak Tappara je tím, ktorý by mohol hrať v NHL. A jeden z najväčších favoritov LM.
Nejdem už riešiť, prečo máme v LM zatiaľ stále len jeden tím a takéto skupiny, boli o tom debaty....

Každopádne myslieť.....
Tak na NHL, AHL, Ruskú, Švédsku, Fínsku ligu sme žiaľ nikdy nedosahovali aj keď je naša liga kvalitnou ligou v Európe, nie až level úzkej špičky.

Potom je tu Švajčiarsko a veľké peniaze aj vďaka ekonomike toho štátu.

Potom pri makaní dosiahnuteľné méty ako Nemecko a Česko.

A potom sme my. A potom veľa líg za nami.
Ja som so stavom nejakej svetovej deviatky na svete spokojný, teším sa z toho, avšak makať určite treba.
Najmä v hlavách - hranie od polovice zápasu, školácke chyby, samozrejme infraštruktúra, zázemie atď.
2.9.2022 - 13:55
0

julo

 

Tappara a NHL,dalej uz ani netreba citat..
2.9.2022 - 14:00
+9

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

Ale ten kader jednoducho na to nema. Ved si zober ich asi najlepsieho hraca minulej sezony ktory ide do NHL bojovat o miesto v zostave. Ich utocnici legionari z minulej sezone sa neuplatnili svojho casu ani v AHL. Top obranca Leskinen dostal dvojcestnu zmluvu a uz teraz je viac menej jasne ze zacne na farme. Luoto detto. Podpisali Amika ktory by si v NHL tukol tak na zaciatku campu asi. Do obrany zobrali Kanadana ktory si "zahral" v NHL 5 zapasov. Najvacsou hviezdou tam bude asi Okamaki ktory sa neprebojoval okrem jedneho zapasu do zostavy Finska na OH kde neboli hraci z NHL a Lethera ktory na NHL nemal. To su fakty. Nechcem sa hrat na odbornika, je to diskusia, dal som svoj nazor. Kludne daj ty svoj preco by mohli hrat v NHL
2.9.2022 - 19:58
+4

KrebsKandidat

 

Posral si to Prezradil si verejne tajomsto. Nebol super hodny Slovana v priprave - zatial
3.9.2022 - 1:16
+1

topska

 

Ale mozeme sa na to pozriet aj z pohladu inych muzstiev Liigy a podpisov v zamori. TPS Nurmi ktory hral fantasticky minulu sezonu (napozeranych mam dost zapasov) ide na farmu. Ich zamoraci su AHL hraci. Broznovy Ilves - najlepsi obranca (?) Johansson smer farma. Zmluvu s tampou ma Masin ktory sa za 4 roky svojho casu do NHL ani nepozrel. V obrane hviezdil Amik z ECHL a podpisali AHL hraca Kanadana s dvoma zapasmi v NHL. Jukurit ktory bol v zc na cca rovnakej urovni mal v zc jedneho z top utocnikov mladika ktory ide na farmu a ich asi najlepsi Palmu sa v zamori neuplatnil
2.9.2022 - 20:16
+2

BaW

 

Áno topska. Tradične veľmi dobré štatisticky zhodnotené. To si ty.
Až na to, že šport nie je matematika.
Ja som to povedal k tomu, čo som videl na ľade a hovorili o tom aj komentátor s hosťom, že ide o jeden z najlepších klubov v Európe. A taký by hrať azda mohol ( ešte raz, nenapísal som, že vyhrať ju ).
Ale keď tak nad tým uvažujem, vás pár sakra musí a má problém s iným pohľadom, názorom, spôsobom....ako vy sami. Sila ináč.
3.9.2022 - 16:11
0

topska

 

Sila? Poziadal som ta o nazor a preco si ho myslis. A uz tu musis zhadzovat ludi. To nie su len statistiky, to je realita. Neviem naozaj preco povazujes za statisticke ukazovatele to kto kde podpise. Tak kto tu ma problem s inym pohladom, nazorom, sposobom? Porovnaj si tvoje posledne dva komentare a moje. Beriem, porovnavas to podla videneho v jednom zapase (?), ja z toho co si o hracoch myslia v zamori (ci idu do NHL tie hviezdy alebo na farmu alebo ci v NHL alebo AHL prerazili). Prave ze som sa statistikam schvalne snazil vyhnut. Ale ok. Ak tieto moje veci ma prebit alebo ma ma presvedcit jeden zapas proti Slovanu v lete a nie to co som sa snazil naznacit ja tak sa ti to u mna nepodarilo. Aj ked RESPEKTUJEM.
3.9.2022 - 16:20
+4

BaW

 

Vôbec nie topska.
Nesnažím. Iba hovorím, že podľa toho, čo som videl hrať ( bolo to fakt kvalitné ). Hlavne druhá tretina....
Ale ty zas, presvedčiť a štatistika.
Jo však jasné, že tí hráči hrajú vo Fínsku preto lebo ich v NHL nechceli, boli na farme a preto sú vo Fínsku nie v NHL. A zas tí čo hrali 7 obrancu u nich môžu hrať tu a tí čo hrajú tu 7 obrancu tu môžu hrať vo Francúzsku.
Však to dáva logiku.

Ja niečo strelím na základe prvého dojmu a fakt to korčuľovanie bolo na super úrovni ich a ty hneď prídeš, otvoríš Elite a ideš do ekonomicky triediť.
To ako keď som povedal, že česká liga je o 10% vyššie ako naša, tak hneď sa tu vynorilo pár matematikov a štatistikov, že na akom základe o 10% pane Božé.
Netreba život brať tak strnulo. A treba chápať, že niekto môže rozmýšľať štatisticky, niekto na základe emócií, niekto na základe toho, čo sa mu jednoducho páči.
3.9.2022 - 16:31
0

DraciaTlama

 

BaW: A treba chápať, že niekto môže rozmýšľať štatisticky, niekto na základe emócií, niekto na základe toho, čo sa mu jednoducho páči.


A vieš BaW že v tomto s tebou súhlasím?
3.9.2022 - 16:38
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
DraciaTlama

 

Čudná reakcia.

Nevadí.
3.9.2022 - 17:48
+2

topska

 

A treba chápať, že niekto môže rozmýšľať štatisticky, niekto na základe emócií, niekto na základe toho, čo sa mu jednoducho páči.

No vidis, tak sa drz toho co pises a respektuj.
3.9.2022 - 16:40
0

bigi

 

Je jedno na zaklade coho chces porovnavat ty sam. Ale nemozes cakat ze tvoje porovnanie bude niekto brat vazne ked ho stavas na emociach. Emocie su sice pekne a do sportu patria, ale nie je to ziadna velicina ani premenna na porovnanie niecoho ked ides s niekym do diskusie
3.9.2022 - 22:42
+2

topska

 

Este jeden postreh. Ak by azda mohli hrat tak by ti hraci v NHL hrali. V minulosti alebo sucasnosti ci buducnosti. A kedze ich vidim v telke v tychto dnoch tak to zjavne realita nie je. Kolko z nich ak by bol zaujem by NHL odmietlo? Nikto, jeden, dvaja? Nemam pravdu? Co si o tom myslis? A to nepisem o tom ze ti hraci nie ze tam nehraju ale ze by cele muzstvo tam malo byt cize ja neviem v porovnani s Montrealom alebo Buffalom, Arizonou a pod. najslabsimi muzstvami by niekto z nich musel dosahovat z dlhodobejsieho hladiska v NHL uroven Suzukiho, Pricea, Mathesona, Dadonova, Monahana, Gallaghera, Kellera, Schmaltza, Courseho, Dahlina, Skinnera ci Okposa...Aspon ja neviem troch styroch z nich. Nie statistiky, herne, fyzicky a pod. A kedze nikto z nich to nedotiahol v zamori doteraz ani na tretie stvrte patky a momentalne ich ani tam zastupcovia zamorskych klubov vobec nevidia (nie to este byt lidrom a hracom prvej, druhej patky v NHL aj pri najslabsich timoch) tak ja tvrdim ze v NHL by toto muzstvo absolutne hrat nemohlo. Po hernej stranke. Naozaj velmi rad si vypocujem tvoj nazor na toto.
3.9.2022 - 16:29
0

BaW

 

Hore som ti to presne vysvetlil.
3.9.2022 - 16:32
0

topska

 

Ty nikdy nepresviedcas? Ti pripomeniem par komentov?
3.9.2022 - 16:41
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BaW

 

A teraz môj postreh.
To si vážne myslíš, že ja, keď napríklad robím na sezónu rozpočet, tak tam je napríklad šanca na povedzme nejakú trošku romantiku.
Tam urobíme rozpočet podľa hráčov, členov, sponzorov, príjmov a výdavkov a tam je to jasné.
Ale takéto poučovanie tu v anonymnej diskusii, kde navyše 50% ľudí ma ďaleko k priemernému IQ je o čom?
Tu priestor na porovnanie líg do tabuľky, o porovnanie líg o percentá, či dajme tomu unesenie sa hrou je. Či nie? Ideme na to čisto pragmaticky? Len potom na čo sú tu teda všetky tieto vlákna.
3.9.2022 - 16:41
0

topska

 

Ja tu nie som anonymne, ty ano
3.9.2022 - 16:55
0

BaW

 

To je ale tvoj výber kamarátko.

A môj ďalší postreh?
Kde boli vtedy títo odborníci, keď sa Fín trénujúci v Extralige, že naše najlepšie kluby by mohli hrať bez problémov v Liige ?

Kde sú teraz tí, čo sa tu bili, poväčšine fandiaci BA Capitals, alebo tí česi, keď som povedal FAKT ( dfraft hráčov Nemca, Mešára, prestup Regendu či Bučeka do najlepších líg, prínos našich ligistov v reprezentácii a bronz z OH či napríklad terajšie prípravné zápasy, keď všetko vyhrali slovenskí extraligisti proti rakúskym tímom )....kde sa ospravedlnili ?

Navyše tí dvaj, traja česi. Ty to nevidíš??? Že si tu chodia leštiť ego ???
Že,. keď sme my mali bronz na OH, gratulujem nič? Ale len taký a taký turnaj. A keď sú niekedy vyššie oni, tak hneď to dajú pocítiť, aj keď pri ich podmienkach je smiešne kde vlastne sú... Nejaký trulko tu ide písať o balení knižiek. U mňa by balil tak krabice.

Na tieto fakty sa nereaguje ?
3.9.2022 - 17:06
0

BaW

 

Fakt že naša liga je bez diskusie kvalitnejšia ako rakúska.
3.9.2022 - 17:09
0

topska

 

Neviem, ja som z ich strany take spravanie nezaznamenal, ked potrebujem nejaku info alebo postreh od nich tak som s tym nemal nikdy problem a vzdy sme vedeli debatovat slusne a bez urazania ci zosmiesnovania. Dokazali to a aj respektovat nazor inych a dat svoj postreh, namietky. U teba s tym mam problem. Ale moze byt ze sa tak spravaju. Budem si vsimat.
3.9.2022 - 17:14
0

BaW

 

Keď im povieš, že sú vo všetkom vyššie.
Vtedy v pohode.
Kašlime na to.
Teba si vážim, robíš tiež prácu pre šport, si síce o dosť aj v takýchto diskusiách pragmatický ako ja, ale beriem to v pohode.
Dá sa s tebou rozprávať.
Aj keď som najskôr na neba možno neprávom trošku vyletel.
Ale vždy si vážim ľudí, ktorí tu robia okolo športu.
Ale urážky, neuznanie mojej pravdy od iných, alebo nejaké svine, či, či balím rozrvh, takých si nebudem vážiť nikdy a je to pre mňa tých 50% bez toho aspoň priemerného IQ.
3.9.2022 - 17:20
0

KrebsKandidat

 

cy2kz - daj sem aspon 2 prispevky, kde si sem prisiel honit ego.
cy2kz - snad prepracis, ze ta tu ratam za cecha a nie "len" za moravaka
4.9.2022 - 1:31
+2

Captain

 

Polske Katowice so 7 legionármi v zostave (z toho jeden japonec) dokázali s Rogle prehrat o gol 4:5 a tu galaktikos nič
2.9.2022 - 8:03
+7

ZOOMER

 

No ja ti neviem, LM hrali aj KE aj NR a hrali daleko lepsie ako Slovan,treba povedat ze Slovan ma tazky zreb ale ked Kosice vedeli v tom case porazit svedskeho majstra tak....

Nedpodcenili v Slovane trosku legionarov? Ten Pecararo nic moc no....
2.9.2022 - 10:23
+3

BaW

 

Aj podcenil káder, o tom som už písal, ale aj ako píšeš ty žreb.....

2.9.2022 - 13:57
0

maček

 

Už som to tu niekoľkokrát riešil, ale ak fanklub nezlepší svoj hudobný fíling, tak to povzbudzovanie nikdy nebude moc silný faktor podpory domáceho mužsta. Tie africké protirytmy sú skvelé... na karneval do Ria, ale tu by sa viac hodil bombadil z rímskej galéry, ktorý jasným pevným a rovnmerným rytmom strhne ľudí. Títo chalani ako keby kopírovali svoje sexuálne začiatky. Sú rýchli a zmätení.
2.9.2022 - 10:44
+8

Deividson.

 

Fankluby oboch Slovanov su stratene uz roky, to je jedna blamaz.
3.9.2022 - 7:50
+1

amaskiea

 

africké protirytmy ja som to kedysik volal že vysypané krumple z vreca, ale možno sa im medzitým predsa len podarilo apgrejdovať ten kŕčovitý antirytmus na africké protirytmy, neviem
3.9.2022 - 8:53
0

Atlan

 

a spievaju do tych africkych protirytmov aj povestnu africku "šošolóózu"?
3.9.2022 - 12:52
0

97

 

Doufal jsem, že Slovan vyhraje a dozvíme se - víme od koho - , jak se SVK Extraliga přibližuje horším týmům NHL, protože v Evropě už moc lepšího než Tampere není.
2.9.2022 - 12:25
+11

Lubino14

 

my dufame , ze zas neurobi hanbu ako minuly rok s nulou v pocte bodov.
2.9.2022 - 14:58
+2

Urban Horn

 

Souhlasím,čekal jsem něco podobného..Hlavně jsem věděl,že zdejší "odborník" opět nevynechá svůj fetiš ohledně porovnávání lig..Ale podle
čeho to porovnává,to ještě nebyl za dobu svého působení na Hokejportálu
schopen logicky vysvětlit.A bohužel se toho asi nikdy nedočkám,když něvěřícně musim číst o Tampere v NHL..Tohle je tak NHL 95,Playstation 1..Hezký den
2.9.2022 - 15:46
+8

cy2kz

 

Zajímalo by mě, čím se ten člověk reálné živí, nebo jestli ještě nebalí učebnice a nebude si psát rozvrh hodin
2.9.2022 - 20:55
+2

DraciaTlama

 

Kluci, koho myslite?
2.9.2022 - 21:04
+1

ZOOMER

 

Baw
3.9.2022 - 10:41
0

Urpiner16

 

Pardavý ako hráč beriem.Ako tréner u mňa nula bodov.Tie jeho vyhlásenia po zápase.No neviem čo si o tom mám myslieť.Mám dilemu ako tá novinárka z markízy na premiéra.
2.9.2022 - 15:54
+4


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
1. Spiš. N. V 54 173:152 104
2. Košice 54 172:130 101
3. Nitra 54 197:163 97
4. Žilina 54 174:146 94
5. B. Bystrica 54 161:145 88
6. Poprad 54 178:144 86
7. Slovan 54 164:159 81
8. Trenčín 54 150:155 80
9. Michalovce 54 157:153 80
10. Zvolen 54 174:174 73
11. L. Mikuláš 54 140:173 59
12. N. Zámky 54 114:260 29
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
a

Bleskovky

Fínsko - Švédsko 5:0 v prípravnom stretnutí

Fínski hokejisti zvíťazili vo štvrtkovom prípravnom stretnutí pred MS nad Švédmi hladko 5:0. Obe severské mužstvá budú súpermi Slovákov v Štokholme. V základnej A-skupine sa so slovenskými reprezentantmi stretnú aj Lotyši, ktorí zdolali doma Švajčiarov 3:2 po nájazdoch a taktiež Rakúšania, ktorí podľahli Nemcom 2:3. včera o 21:30 - TASR


Ristolainen podstúpil operáciu, nestihne prípravný kemp pred novou sezónou

Fínsky hokejový obranca Rasmus Ristolainen z tímu NHL Philadelphia Flyers sa bude po operácii trojhlavého svalu na pravej ruke zotavovať šesť mesiacov. Nestihne tak prípravný kemp pred štartom novej sezóny. včera o 17:57 - TASR


Drury zostane generálnym manažérom NY Rangers, podpísal viacročný kontrakt

Chris Drury zostane generálnym manažérom New Yorku Rangers. S klubom zámorskej hokejovej NHL podpísal nový viacročný kontrakt. Informoval o tom portál tsn.ca. „Jazdci" prvýkrát od roku 2020 nepostúpili do play off. Vlani však získali Prezidentskú trofej pre najlepší tím základnej časti a prebojovali sa do finále Východnej konferencie. včera o 17:06 - TASR


Švédov na šampionáte posilnia aj Zibanejad a Backlund

Švédsku hokejovú reprezentáciu posilní na nadchádzajúcich MS ďalšia dvojica hráčov z NHL. Účasť Miku Zibanejada z New York Rangers a Mikaela Backlunda z Calgary Flames vo štvrtok potvrdil tamojší zväz na svojej oficiálnej webstránke. včera o 16:41 - TASR


Pastrňáka Boston uvoľnil, o jeho účasti sa rozhodne v pondelok

Českú hokejovú reprezentáciu môže na MS vo Švédsku a Dánsku (od 9. do 25. mája) posilniť útočník David Pastrňák z Bostonu Bruins. O jeho účasti sa definitívne rozhodne v pondelok. 23.4.2025 20:05 - TASR


Gadžijev sa stal druhou hviezdou zápasu v USHL

Slovenský hokejový brankár Šach Gadžijev prispel 30 zákrokmi k hladkému postupu po trojzápasovej sérii svojho Muskegonu Lumberjacks do semifinále USHL. Dvadsaťročný gólman, ktorý vlastní aj ruský pas, sa stal druhou hviezdou stredajšieho tretieho štvrťfinálového stretnutia (5:3). 23.4.2025 09:30 - TASR


Seattle sa po roku rozlúčil s trénerom Bylsmom

Dan Bylsma už nie je trénerom hokejistov Seattle Kraken. Na lavičke najmladšieho tímu NHL skončil po jedinej sezóne. 22.4.2025 07:45 - TASR


Hudáček dostal štyri góly, Kolín prehráva s Eisbärenom 1:2

Slovenský hokejový brankár Július Hudáček prežil neúspešný deň v drese Kolína v treťom finále nemeckej DEL. Jeho tím prehral v pondelok na ľade Eisbärenu Berlín 0:7 a slovenský gólman po štyroch inkasovaných góloch opustil ľad v 29. minúte. Nahradil ho Tobias Ancicka. Kolínčania prehrávajú 1:2 na zápasy, štvrtý duel budú hostiť v stredu 23. apríla. Na nemecký titul čakajú od roku 2002. 21.4.2025 20:10 - TASR


Do bránky Washingtonu by sa na úvod play off mohol vrátiť Thompson

Hokejistom Washingtonu Capitals by sa mohol vrátiť do bránky v úvodnom stretnutí štvrťfinálovej série play off Logan Thompson. Dvadsaťosemročný Kanaďan má za sebou druhý plnohodnotný tréning s tímom. 21.4.2025 08:28 - TASR


Olomouc zdolal Jihlavu 2:1 v treťom zápase a v baráži vedie už 3:0

Hokejisti HC Olomouc zvíťazili aj v treťom zápase baráže o účasť v českej extralige nad Duklou Jihlava 2:1 a v sérii hranej na štyri víťazstvá vedú už 3:0. Sú tak krok od potvrdenia svojej príslušnosti v najvyššej českej súťaži aj pre ročník 2025/26. Na víťazstve sa podieľal jednou asistenciou aj slovenský útočník Silvester Kusko. 20.4.2025 19:40 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

25. 04. 2025
Košice - Nitra o 18:30

Odohrané zápasy

23. 04. 2025
NitraKošice
2:3REPORT
22. 04. 2025
NitraKošice
1:4REPORT
19. 04. 2025
KošiceNitra
5:1REPORT
18. 04. 2025
KošiceNitra
0:2REPORT
15. 04. 2025
NitraŽilina
7:4REPORT
13. 04. 2025
ŽilinaNitra
3:2 PPREPORT

Najviac bodov

Andrew CalofPOP67 bodov
2.Cracknell A.POP59
3.Boucher M.BBY56
4.Josling S.TRE56
5.Olson K.ZVO54

Najlepší strelec

Adam CracknellPOP35 gólov
2.Olson K.ZVO32
3.Krastenbergs R.MIC31
4.Boucher M.BBY29
5.Josling S.TRE28

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS94.09 perc
2.Grigals G.TRE93.03 %
3.Rabčan E.BBY92.75 %
4.Vay Á.POP92.7 %
5.Rychlík R.ZIL91.7 %