Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan prehral s Třincom 1:4, v tabuľke skončil bez bodu

zdroj: TASR/Jaroslav Novák
13.10.2021 20:19 TASR

Hokejisti Slovana Bratislava prehrali aj vo svojom poslednom vystúpení v F-skupine Ligy majstrov. Na domácom ľade podľahli v stredu Třincu 1:4 a v tejto edícii európskej klubovej súťaže nezískali ani bod.


V drese českého majstra sa objavili aj štyria slovenskí hokejisti. Obranca Martin Marinčin a útočníci Vladimír Dravecký, Miloš Roman a Patrik Hrehorčák. Všetci traja útočníci sa presadili aj gólovo. 

V minulosti Slovensko v hokejovej Lige majstrov reprezentovali HC Košice, HK Nitra a HC ’05 Banská Bystrica. Zo skupiny sa podarilo postúpiť v ročníku 2015/2016 Košiciam, ktoré potom nestačili na Skelefteu, o rok neskôr aj Nitre aj Košiciam. Oba tímy potom prehrali v šestnásťfinále play off. Nitra s Vítkovicami a Košice so švajčiarskym mužstvom Fribourg-Gottéron. Slovan sa však stal prvým slovenským zástupcom, ktorý v základnej skupine LM nezískal ani bod.  Slovan sa však stal prvým slovenským zástupcom, ktorý v základnej skupine LM nezískal ani bod.  
    
LM - F-skupina:
HC SLovan Bratislava - HC Oceláři Třinec 1:4 (0:0, 1:3, 0:1)
Góly:
34. Yogan (Valach, Urbánek) – 21. Hrehorčák, 27. Ramik (Peterek), 28. Roman (Jaroměřský, Adámek), 44. Dravecký (Michálek, Adámek). Rozhodovali: Stano, Snášel – D. Konc, Šoltés, vylúčení: 3:3 na 2 min, navyše Matěj na 5+DKZ za napadnutie hlavy a krku, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:1.
Slovan Bratislava: Hlavaj (28. Gudlevskis) – Gachulinec, Golian, Valach, Maier, Štajnoch, Beňo, Královič – Fominykh, Zigo, Jääskeläinen – Urbánek, Kytnár, Yogan – Lukošík, Preisinger, Sukeľ – Kundrík, Trubač, Bubica
Oceláři Třinec: Kacetl – Marinčin, Doudera, Michálek, Zahradníček, Adámek, Jaroměřský, Matyáš – Kofroň, Matěj, Dravecký – Szturc, Čmiel Christov – Ramik, Peterek, Martynek

Oba tímy nastúpili do zápasu s vedomím, že nemajú šancu na postup zo skupiny. Aj preto tréner oboch tímov šetrili niektoré opory a šancu dostali aj nové mená. Hostia mohli ísť do vedenia už po 32 sekundách, keď sa k puku dostal slovenský obranca Martin Marinčin, ale jeho strelu zastavila žŕdka. Hráči českého majstra sa lepšie pohybovali, v prvej tretine mali viac šancí. Jednu z nich nevyužil Szturc, na opačnej strane mohol vyrovnať Zigo. Slovanu potom nevyšla ani kombinácia Preisingera s Lukošíkom.

V druhej tretine sa hráči Třinca ujali vedenia vo vlastnom oslabení, keď ďalší Slovák Patrik Hrehorčák obral o puk Goliana a vzápätí prekonal Hlavaja. V 27. minúte po ďalšej chybe obrany zvýšil na 2:0 Ramik a o 49 sekúnd neskôr vyhnal Hlavaja z bránky Miloš Roman - 0:3. Až po po tomto góle sa dostali k slovu aj domáci, na 1:3 znížil Yogan. O pár sekúnd trafil Sukeľ po prihrávke Preisingera  žŕdku, hostia si napokon udržali dvojgólový náskok až do záveru 40. minúty. 

V tretej tretine sa presadil aj tretí slovenský útočník v drese hostí. Dravecký využil prihrávku Adámka a prekonal bezmocného Gudlevskisa. Slovan mohol niečo urobiť s výsledkom v záverečnej päťminútovke, keď hral presilovú hru po faule Matěja na Fominycha, ale najväčšiu šancu zmaril Urbánkovi brankár Kacetl. 

hlasy po zápase:
Róbert Döme, tréner Slovana: "Urobili sme obrovské chyby, nechcem však chalanov haniť, lebo sú mladí, niektorí mali 16 a 17 rokov. Pre nich je to obrovská škola a nám to ukázalo, kde je európsky hokej. Třinec vyhral zaslúžene."
Václav Varaďa, tréner Třinca: "Chceli sme postúpiť ďalej, odohrali sme vyrovnané zápasy so švédskym Leksandom, potom aj s Fribourgom. Bolo ťažké motivovať hráčov, keď sme už nemali šancu na postup, ale pristúpili sme k zápasom so Slovanom zodpovedne. Boli to kvalitné zápasy aj u nás aj tu v Bratislave."
    
konečná tabuľka F-skupiny:
1. Fribourg  6 6 0 0 0 25:9  18
2. Leksand   6 4 0 0 2 17:16 12
3. Třinec    6 2 0 0 4 15:17  6
4. SLOVAN    6 0 0 0 6  8:23  0

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


ZACHI.m

 

nikdy som si Slovan zrovna nezastával a áno, je to hanba, ale Slovan bol proste papierovo najslabší; s divokou kartou ho hodili medzi ťažké váhové kategórie. boli tam aj skupiny, kde by to bolo o inom; keď si pozriem skupinu G (tímy z Rakúska, Francúzska, Ukrajiny a Dánska) alebo skupinu H (tímy z Rakúska, Talianska, Poľska a Nórska), to by vyzeralo inak.... asi schválne dali také mužstvá spolu, aby bol nejaký ten outsider aj v play-off
13.10.2021 - 20:26
+17

pupo

 

Rozumne zhodnotenie dik. Nič to nemení na tom že nám chyba kvalita neviem kedy prídu tie sľúbené posily
13.10.2021 - 20:36
+5

Martello

 

tebou dve spomínané skupiny mali takéto zloženie z dôvodu, že Rakúsko, Francúzsko, Dánsko, Poľsko a Nórsko mali olympijskú kvalifikáciu v pôvodných termínoch CHL. (To síce aj Slovensko, ale Slovan s divokou kartou nemal na výber)
To ale nič nemení na tom, že takéto riešenie rozdelenia tímov prinajmenšom nie je férové a už vôbec by sa na základe tohtoročných výsledkov týchto skupín nemal určovať koeficient líg do ďalších ročníkov
13.10.2021 - 21:31
+11

Riava

 

Možno zloženie skupiny nebolo férové voči Třincu a zvyšným 2 účastníkom skupiny, ktorí nakoniec postúpili, ale voči Slovanu to férové bolo, pretože získal divokú kartu a teda je na mieste dať ho k náročným súperom s tým, že nech sa teda ukáže, či sme ho dobre vybrali.

Podľa mňa plne legitímne.
13.10.2021 - 23:01
+13

Martello

 

samozrejme, plne súhlasím. Hovoril som o neférovosti rozdelenia tímov do skupín, Slovan som v tomto kontexte vynechal. Ten môže byť len rád, že mal príležitosť sa zúčastniť.
Hovorím skôr o tom, že rakúske tímy by normálne bojovali o postup zo skupiny, zatiaľ čo tento rok to mali značne zľahčené a postúpili na úkor tímov z Česka, Fínska, Nemecka či Švajčiarska
14.10.2021 - 0:57
+4

Riava

 

Súhlasím.
14.10.2021 - 8:08
+1

RytierZV

 

No bolo vám toto treba vy veľký Slovan veľká 100rocnica ... Veď to by ani Zvolen horšie od vás nedopadol...ale hrať ste chceli o sto šesť ...proste mal tam byť podľa pravidiel Zvolen a nie vy...na tu máte výsledok....už či chcel Zvolen hrať ozaj čie nie alebo nebolo pre nás tam miesto nevie nikto na 100% hlavne že vy ste sa tam dostali silou mocou
13.10.2021 - 20:31
+26

amentma

 

Toz nulu by zahrala aj Zilina
13.10.2021 - 20:33
+34

ajwen77

 

Aj Detva 😁
14.10.2021 - 3:09
+3

Marchand63

 

Vsak ale Zvolen sa vyjadril, zeby aj tak nesiel, nie? Jedine Poprad po tom bazil a lepsie by v tejto skupine tiez neskoncil.
13.10.2021 - 20:39
+5

topska

 

Nie, podla pravidiel ste tam nemali ist ani vy a ani Poprad pred Slovanom. Podla pravidiel tam nemal ist nikto zo slovenskej ligy. Slovan si vybrala CHL a vybrala si ho zo VSETKYCH KLUBOV V EUROPE, cize aj z Popradu, Vitkovic, Kalpy, Wolfsburgu, Cracovie, DVTK, Barcelony ci Luxemburgu.
13.10.2021 - 20:47
+21

len_tak

 

Treba poslať demarš na CHL, že ako si to predstavujú. Veď sa mali spýtať APHK, tí by im povedali ktorý je ten správny klub.
13.10.2021 - 20:54
+1

Marchand63

 

APHK by z trucu odporucil Slovan aby sa na nom pozabavali 😀.
13.10.2021 - 21:10
+5

topska

 

Ale APHK by spravne odporucila najprv Zvolen (nech sa uz dohodnu ako to bolo lebo toto je tiez take idzem nejdzem , potom Poprad a potom Slovan. Lebo APHK nezaujima to ze Slovan ma krajsi zimak a silnejsie meno v Europe, ich zaujima ako sa skoncila sezona a ranking ligy pre moznu ucast v buducnosti.
13.10.2021 - 21:21
+3

Cia

 

Pravidla su ze CHL prideluje divoku kartu ked ju dostal Slovan tak je to podla pravidiel, ci?
13.10.2021 - 20:58
+2

cy2kz

 

Musíš číst mezi řádky
13.10.2021 - 21:01
+2

thovthKe

 

No neviem:
Pochybujem, že vyberali zo všetkých klubov z Európy, ale keď to vy tvrdíte, tak zaručene bude to pravda.
Chyba sa u nás stala v dobe zrodu tejto súťaže:
- ani Ke, ani BB ani Slovan, Tn atď. v tej dobe nechceli dať pol mega aby sa stali zakladajúci člen (= istá účasť každý rok)
- ešte väčšia chyba bola, že vtedajší zástupca ligových klubov "klamal" a tvrdil, že o našej účasti sa rokuje, ešte aj vtedy keď už bolo po rokovaniach - teda ani zväz nekúpil miestenku (na čo bolo ponuka a to by znamenalo, že každý rok mohol zväz obsadiť jedno miesto - prečo to tak bolo je otázka na Slovan, ok na istého od Slovana Paštinského (ak sa nemýlim), ktorý to vtedy takto kamufloval a indícia, že miestenku v lige majstrov naschvál "sabotovali" aby nebola konkurencia pre Slovan v KHL, je isto len môj stihoman)
- veľká chyba bola a je účasť/neúčasť v posledných rokoch keď majster napriek pozvánke nehral

Teda aj v najbližších rokoch budeme môcť len tíško sledovať, či pozvánku (ak vôbec) dostane majster, alebo zas "vyberú" Slovan.
13.10.2021 - 21:32
+6

topska

 

Aj ked som z Popradu a chceli sme tam tak nemam preco neverit sefovi CHL. Samozrejme, nie vsetko bolo povedane ale je to "jeho sutaz" a ked to tvrdi on tak...Bolo to na nom a jeho kolegoch, ci sa tam Slovan tlacil alebo nie. Co sa samozrejme tlacil ale to mu ja osobne nemozem zazlievat. Kazdy mysli v prvom rade na seba.
13.10.2021 - 21:43
+1

thovthKe

 

Ok:
Samozrejme, že sa Slovan tlačil.
Ja som len (možno nepresne) spomenul kde je puk zakopaný a my nemáme istú každoročnú účasť. (my = majster našej ligy)
Ináč v dobe zakladanie sa Slovan spomínal ako jeden zo zakladajúcich, ale potom sa rozhodol že KHL je lepší kšeft, tak sa zakladajúcim členom nestal, ale "boli reči", že má pred dohodnutú účasť v prípade potreby.
Nie je to súťaž šéfa, ale zakladajúcich členov.
13.10.2021 - 22:02
+3

topska

 

Ano, poslednu vetu si spravne opravil. Tak nejako som to myslel kedze ten sef musi vediet co hovori aj z pohladu zakladajucich clenov.
13.10.2021 - 22:12
0

bigi

 

poviem ti prekvapenie, slova by bol zakladajuci clen, ale v tom case isiel do KHL a ako vieme kluby KHL CHL nehravaju
15.10.2021 - 7:17
0

Sunkafit

 

Proste nemal tam byt nikto...
14.10.2021 - 5:59
0

topska

 

Kolko bolo vcera ludi na zapase?
14.10.2021 - 13:30
0

topska

 

Sorry
14.10.2021 - 13:30
0

bigi

 

a to tam ten zvolen mali dotiahnut nasilu ked to sami zvolencania nechceli hrat?
15.10.2021 - 7:05
0

Cylo24

 

Skoda, ze som nebol. Mohol som vidiet hracov ako Sukel, Lukošik, Trubač a Hlavaja v brane. Nabuduce by som dal vstupne od 20€ vyssie.
13.10.2021 - 20:35
+18

Riava

 

Dnes to bola hra mačky (Třinec) s myšou (Bratislava). Vlastne, Bratislava bola tou myšou v každom ich zápase skupiny.
13.10.2021 - 20:39
+4

Vojto83

 

Asi nielen mňa napadá otázka, prečo vôbec Slovan chcel hrať túto súťaž. Evidentne to nedalo nič im, ani súperom. Akurát to opäť zhodilo kvalitu našej ligy o ktorej si mnohí vrátane mňa myslíme, že ide hore. A ked sme presvedčení, že je to ka,dy rok lepšie, príde facka a pád do reality. A ze Slovan a KHL... Kedykoľvek sa tam vrátia, dopadne to rovnako. Naše kluby sa môžu hrať maximálne tu na vlastnom piesocku. Alebo keď chcú čosi vybojovať v takej súťaží, musia dať do toho oveľa viac srdca Slovan si z toho spravil okresné majstrovstvá v krasokorčuľovaní na rybníku. Len škoda, že svojim prístupom stiahol aj celý náš klubový hokej. Naše kluby by si mali dobre rozmyslieť, ci chcú hrať túto súťaž a vi budú v budúcnosti ochotné dat do zápasov naozaj všetko. Lebo ak to majú brat ako nutné zlo, potom to nemá zmysel.

13.10.2021 - 20:40
+20

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
azzurri

 

A pritom keby ma trinec Céčko tak prehrajú aj s nimi
13.10.2021 - 21:06
+8

azzurri

 

Hanba sk Slovan …
13.10.2021 - 21:06
+5

Marchand63

 

Hovno mas v hlave chlapce.
13.10.2021 - 21:12
+9

HeyYou

 

vsimol som si, ze cast modov sa tu ide posrat z nejakeho toho vulgarizmu a taketo toxicke zvasty tu svietia dlhe hodiny, pekna vizitka..
14.10.2021 - 7:42
+4

OUTBLAST

 

Nikdy som neriešil ludí podla toho odkial sú ale akí sú...ale ty si presný príklad toho čo sa myslí pod pojmom malomeštiacka zakomplexovanosť 🤦
14.10.2021 - 11:20
+4

len_tak

 

Nenávistné komentáre: Priťahujú potrebu sa vyjadriť, čím väčší počet príspevkov, tým lepšie príjmy z reklamy. Niekedy mám pocit, že to nechávajú zámerne. Najlepšie asi nereagovať, nehádžme perly sviniam.
14.10.2021 - 12:39
+1

Marchand63

 

Prvy zapas co hrali v Leksande bol od Slovana vyborny aj ked prehrali.
13.10.2021 - 21:12
+4

bigi

 

takze v preklade, mame sa hrat iba na nasom malom piesocku a potlapkavat sa po pleci ako sme super?
15.10.2021 - 7:41
+1

topska

 

No myslim ze mohli zobrat radsej klub ktory sa tam chcel dostat a mal prednost. Nebol by stratovy (netrvdim ze Slovan bude ale mam take info ze bohuzial ano), aj plnsie tribuny by boli, zostava aj na dnesny zapas bez mladikov ktori isli ziskat skusenosti (aj to je cesta, preco nie no budu to Slovanu vyhadzovat na oci) a v neposlednom rade by neslo o Slovan a aj keby prislo k siestim prehram tak by nebolo tolko zloby Skoda. Ale Slovan je Slovan a mal k CHL aj napriek tabulke po sezone blizsie (aj zo strany vedenia CHL samozrejme). No toto nam do buducna nepomoze, v rankingu si zapiseme nulu a opat sa prehlbuje problem s tym ci tam a kedy budeme niekoho mat a kolko miesteniek.
13.10.2021 - 20:41
+1

omen

 

pockat, ty tvrdis, ze Slovan sa tam nechcel dostat? ci zle som pochopil tvoju prvu vetu?
13.10.2021 - 21:06
0

topska

 

Zle si pochopil resp. som to nestastne naformuloval. Nechcel som menovat klub Ale kedze to pisem ja tak je asi jasne o koho ide. Mal som to napisat takto asi: "No myslim ze mohli zobrat radsej klub ktory z pohladu umiestnenia v lige mal prednost a mal tiez zaujem sa do CHL dostat podobne ako Slovan.
13.10.2021 - 21:25
+1

Marchand63

 

Ani v Poprade by ste dnes nemali plnsiu tribunu, keby ste bi v stave ako Slovan, ze uz neslo ani o cest.
13.10.2021 - 21:14
+1

topska

 

Nemyslim si ale dobre, my sme v tomto tiez nevypocitatelni v Poprade co sa tyka divackej otazky
13.10.2021 - 21:22
+1

Marchand63

 

Si pamatam nabombovany TP co ste mali a navstevnost bola velke sklamanie.
13.10.2021 - 21:28
0

topska

 

Ano ale ta navstevnost vtedy bola katastrofalna vseobecne a hlavne povedomie o samotnom klube ci to co sa v nom dialo. Ja viem, je tu korona a aj my sa teraz trapime s navratom divakov na zimak no situacia sa v tomto rapidne zmenila. V pripade CHL by sme ich dovolim si tvrdit dokazali pritiahnut efektivnejsie. Uz len ked si porovnam vtedajsie marketingove moznosti ktore sme mali my v klube a ako vieme fungovat teraz...Ale ako pisem, zarucit to neviem. Ak by vsak nebola korona tak ti garantujem ze by to tu praskalo vo svikoch.
13.10.2021 - 21:46
0

paljuka

 

Ale Topska nic v zlom ale uz by stacilo toho nariekania a zufania KEBY tam bol Poprad v kazdej diskusii ku lige majstrov si tu vylejes srdce ako by to bolo ziskove krasne a neviem ake… je to liga MAJSTROV takze prvy predpoklad je byt majster (pokial si to danna liga neposrala v minulosti) to ste nesplnili a stale ani nesplnate, dalsi predpoklad je byt akcionarom v tej lige to tiez nie no a tym poslednym predpokladom je mat sikovne vedenie ktore ma kontakty aj mimo svojho okresu idealne aj mimo statu a to splna len Slovan tak preto tam hrali… to ci mali zisk alebo stratu ci to bola dobra reprezentacia alebo nie nechaj na posudeni ich vedenia a fanusikov…
Sustredte sa na kontinentalny pohar, vyhrajte ho ako dalsi klub zo Slovenska a potom mozno ak sa nezmenia pravidla tak si to vyskusate a bodka ziadne keby neexistuje…
13.10.2021 - 21:32
+14

topska

 

Prosim ta, ved ja som jeden z mala ktory tu bojuje proti nezmyselnym a nepravdivym prispevkom ohladom toho preco tam je SLovan a nie Poprad a som na strane Slovana. Tak pozor na to co tu o mne pises. Absolutne si nepochopil moj prispevok. Este aj v nom som svojim sposobom ten Slovan obhajoval. Ak je toto vyliatie srdca tak potom mame zrejme iny nazor na to ako ma vyzerat hokejova diskusia. A nie, nenecham to len na posudeni ich vedenia a fanusikov kedze oni reprezentovali aj nas hokej, nasu ligu a ich vysledky maju dopad na buducu ucast klubov z nasej ligy kedze ide o koeficienty.
13.10.2021 - 21:51
+3

paljuka

 

No ok tak sustredte sa na reprezentaciu a ziskajte kontinentalny pohar pri tej ucasti ktora tam je by ste nemali prehrat ani jeden zapas… pri vsetkej ucte s ligou majstrov nemas ty a ani Poprad ziadne skusenosti - vypocty, prepocty a kalkulacie su sice pekna vec ale realita je trosku ina… mozno si to raz vyskusate a potom mozme zhodnotit, ale obcas mi to pride ze mate na vsetko patent vsetko viete robit najlepsie a zvysok Kosice, Nitra, Slovan, Banska je - bola banda amaterov lebo to robili so stratou…
troska pokory by nezaskodilo…
13.10.2021 - 22:04
+4

topska

 

Pockat ja som sam napisal ze by sme zrejme tiez viac vody nenamutili. A nie, nepotrebujem patent na to aby som vedel ci to bude stratove alebo nie. Lebo to som vedel uz davno a to by bolo poistene niekym kto by sa o to postaral. Na to sme nepotrebovali ani ziadne vypocty, prepocty a kalkulacie. Rozumieme sa?
13.10.2021 - 22:08
+2

BaW

 

Máte chlapi obaja pravdu, avšak musím povedať, že táto súťaž jednoducho je taká "jeho" respektíve "ich súťaž", ako píše nad mnou. V sezóne pár rokov dozadu postúpili zo skupiny aj Nitra aj Košice a o rok na to sme mali len jeden mančaft. Prečo ? Aké zakladajúce kluby ? Aké istú účasť preto, že na začiatku dali prachy ? Tak nech sa to nevolá Liga majstrov. Vôbec teraz neriešim Slovan, ktorý fakt sklamal....
13.10.2021 - 22:38
+2

cy2kz

 

BaW, ty jsi nepoučitelný analfabet: https://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/111186/diskusia&#pid3839537

A to schválně nedávám odkaz na svůj příspěvek nad tím v odkaze.
14.10.2021 - 8:46
+3

Zkubydu

 

Topska: myslim ze na koeficiente uz nemohli slovanisti nic pokazit.
14.10.2021 - 12:40
0

topska

 

V tejto skupine to mali mimoriadne tazke ho zlepsit
14.10.2021 - 13:28
+1

Zkubydu

 

Pekny prispevok Paljuka: davam plus
14.10.2021 - 12:38
0

Sunkafit

 

Plnsie tribuny...ten bol dobry
14.10.2021 - 6:04
+1

topska

 

Kolko bolo vcera divakov?
14.10.2021 - 13:31
0

strojar

 

https://www.youtube.com/watch?v=gojOrULetxA
14.10.2021 - 15:01
0

88Backo

 

Gratulujem Slovanu k tomuto slovenskému rekordu v počte bodov,toto už nikto neprekoná,maximálne vyrovná😀
13.10.2021 - 20:45
+49

RytierZV

 

😀🤭👌
14.10.2021 - 8:46
0

Kurolišek

 

Všetko už bolo napísané... som zvedavý ako sa vedenie Slovana postaví k tomuto. Či strčia hlavu do piesku, šak všetko bolo silné tak sa nedalo viac alebo si nasypu trošku popol na hlavu. Pretože len odohrať zápasy je strašne málo čo si od toho Slovan sľuboval.
13.10.2021 - 20:46
+3

topska

 

Treba ale dodat ze nie vsetky zapasy len odohrali
13.10.2021 - 20:48
+3

Kurolišek

 

Podali dobrý výkon, zabojovali, potrápili súpera? To sú také kecy ktoré nám úspešné krajiny radi nechávajú. Oni radšej berú víťazstva a body.
13.10.2021 - 21:02
+5

topska

 

To je uz ina rec
13.10.2021 - 21:33
0

sKEta

 

ano , niektorych sa len zucastnili
13.10.2021 - 23:33
+1

poseidon

 

Majitelia Slovana na mňa pôsobia ako naivné ovce, ak dokážu zamestnať človeka ako Krajčí, ktorý v prvom rade myslí na seba.
13.10.2021 - 21:28
+8

sspp

 

No ze sa nehnbia takto pokazit slovanu storocnicu🤔🤔🤔🤥🤥🤥🤥
13.10.2021 - 20:53
+7

RytierZV

 

🤭😀👏👌
13.10.2021 - 21:46
+1

Kurolišek

 

Necekal jsem zazraky ale imperialiste by se zaradovali !
13.10.2021 - 21:01
+5

GZA

 

Ju, ju, juuuj, tak to je blamaageeee
13.10.2021 - 21:01
+4

Jago

 

A určite postúpili len Košice?
Postúpila aj Nitra, ktorá aj vyhrala svoju skupinu. Prosím Vás,keď už to preberáte,aspoň si to prečítajte.
13.10.2021 - 21:04
+2

poseidon

 

0,00 bodov, skóre 8:23 = druhý najhorší tím CHL. Hanba. Som zvedavý dokedy bude mať taxikár dôveru eseťáckych oligarchov.
13.10.2021 - 21:05
+17

burnzie

 

Hlavne, že jeden fanúšik Slovana vyťahoval BB, že tam nič neuhrala ale vždy min 5 bodov v skupine sme uhrali dokonca i bod vo Švajčiaraku v Ambri Piote tuším.... A tak isto ten užívateľ by videl Slovan v KHL, že radšej prehry a hokej ako naša liga to bol taký argument že koniec.... KHL boli len Jurajkov a Maroškov biznis.... A to nič proti Slovanu len na margo toho čo tu popísali minule niektorí, že žiadny iný svk klub nemal tak ťažkú skupinu...
13.10.2021 - 21:22
+13

TommY_D

 

Plzeň, Lugano, JYP bola ťažia skupina ako mali teraz a dokázali sme zobrať 4b
13.10.2021 - 21:27
+9

burnzie

 

Dokonca Jastrzebie získalo 6 bodov
13.10.2021 - 21:23
+8

omen

 

no smutno je mi... nie zeby o nieco slo, ale 0 bodov je fakt haMba... aspon keby sa Slovan tvaril, ze to nechcel hrat a bola to pre nich pritaz ako BB Naopak marketing Slovana isiel na plne obratky a z tohoto hladiska by ma neprekvapilo, keby Slovan dostal pozvanku i buduci rok Z ucasti v CHL sa vsak bude Slovan par zapasov zviechat a min. brankari by potrebovali nejakeho mentalneho kouca Myslim si vsak, ze vacsia haMba pre ligu bude ak toto muzstvo skonci na prvom mieste, tak ako to tipovala velka vacsina pripievatelov na zaciatku sezony
13.10.2021 - 21:24
+7

RebelMemoryPP

 

A možno to Slovan urobil naschvál aby mu už každý veril že prečo sa pcha do KaHaeL,že naša liga je onicom a preto sa nemá s kým porovnavat z dlhodobého hľadiska..😂🤪
13.10.2021 - 21:25
+1

kolombo

 

No mohlo to dopadnut aj lepsie ale co uz. Tesime sa ze nam nasa liga rastie a mozno je to aj pravda, no na druhej strane rastu aj ostatne ligy a na to zabudame. Otazka znie ci nasa liga dobieha tie kvalitnejsie a to sa zial ukazuje ze nie. Ktovie ci sa nam tie ligy aj nevzdaluju. Tolko k uvaham o kvalite lig. V praktickej rovine si myslim ze tieto vysledky Slovan len tak nenecha a v lige nam spocita .
13.10.2021 - 21:31
+1

wedro

 

Třinec potvrdil rolu favorita...

Gólik Draveckeho bol🍰


Ps:SBA ako prvé slovenské mužstvo nezískal ani bod.
V tabuľke pravdy ostane v archíve Lige majstrov číslica 0️⃣




𝗧𝗮𝗸𝘇𝗲 𝘁𝗮𝗸®️




13.10.2021 - 21:34
+6

amaskiea

 

Ale čo, šak my aj tak pójdeme do káháel...
13.10.2021 - 21:45
+3

MatoZV

 

Tie zakulisne svinstva okolo "samopozvanky" sa vcelku vypomstili.
13.10.2021 - 21:56
+5

Janciar17

 

Toto Vam trebalo? Gratulujem
13.10.2021 - 22:07
+3

Asert

 

Papagáje Bratislavské hlavná vec že ste sa vysmievali že BB tam neukázala nič a vy nemáte ani jeden bod... Narobila ste poriadnu haMbu. Nabudúce tam už ani nechoďte. Mal tam ísť radšej právom Zvolen. Vy ste sa tam votreli a karma vám to vrátila. Všade kade chodíte po medzinárodnej scéne tak len na smiech ste banda slovanistická
13.10.2021 - 22:14
+17

aaaaa

 

Ach nepreživajte to tak ... LM v hokeji nemá takmer žiadny význam . Veľký počet mužstiev dáva hrať aj slabšie kádre aby top hráčov šetrili na ligu .

Nehovoriac , že keď si zapnete prenosy tak oproti ligam sú tie štadióny poloprázdne .
13.10.2021 - 22:16
+3

BaW

 

Potom prečo sa to volá Liga Majstrov a na čo sa to hrá ? Keď za Třinec nastúpi na 1 zápas aj pár hráčov z českej prvej ligy a za týždeň za Slovan hráči z Modrých Krídiel ???
13.10.2021 - 22:41
+1

topska

 

Ved nikto nikoho nenuti ju hrat. Moze tam ist kto chce. Je to dobrovolne. Aj v basketbale Kosice odmietli hrat podobnu sutaz kde idu majstri lebo sa im to neoplati. A predsa sa nad tym nikto nepozastavi. Na co sa to hra? Lebo hokej je biznis a stale je vela klubov ktorym to prinasa viac plusov ako minusov. Hra tam kazdy rok drviva vacsina vsetkych majstrov ktori maju miestenku. Ani vo futbale (kvalifikacie), basketbale, hadzanej, volejbale a ja neviem kde vsade v podobnych ligach majstrov ju nemaju vsetci majsti alebo priamu.
13.10.2021 - 22:47
0

black33

 

0,0,00 bodov Gratulujem 100-ročnica úspešne oslávená
13.10.2021 - 22:21
+9

KrebsKandidat

 

S kludnym svedomim sa ucinkovanie Slovanu da zhodnit ako dobry zaklad do buducnosti - na to, aby sa s dalsou ucastou zlepsil a prekonal dosiahnute.
13.10.2021 - 22:57
+1

bwpow

 

Robite tu z toho neviem aku dramu. Proste Slovan len nastavil zrkadlo celej Slovenskej extralige, konecne existuje objektivne porovnanie kvality. O nicom inom to nie je a je zbytocne viac diskutovat.
13.10.2021 - 22:58
+4

Sunkafit

 

Trt bačov
14.10.2021 - 6:22
+7

BieloModra

 

ano?.... no dobre
14.10.2021 - 7:06
+3

BieloModra

 

neviem ci si sledoval po odkupeni klubu tlacovku p. Hrubeho a akcionarov, sudiac podla precitaneho myslim ze skor nie. Slovan s jeho ambiciami by sa totiz na zaklade tych vyjadreni nikdy nepostavil dobrovolne do pozicie nastavovaca zrkadla, nikdy by sa neuspokojil s vysledkom aky uhral. Minula sezona bola pre klub ako taky sklamanim a do tejto mali a maju este smelsie plany, chyba bude totiz niekde inde a ja osobne chapem rozcarovanie fanusikov ktori im ako zastupcovi nasej ligy fandili lebo ju reprezentovali.
14.10.2021 - 7:14
+8

kocsma

 

Oficiálne : Od kedy sa vytrovila nová hokejová liga majstrov, v súťaží pôsobili tri slovenské kluby a to Košice, Nitra, Banská Bystrica, v tejto sezóne sa ku nim pridal štvrtý tím a to Slovan. Oficiálne po tomto zápase môžeme potvrdiť, že NIKTO NIKDY z našich klubov nezahral po výsledkovej a ani po hernej stránke slabšie ako tento Slovan. Každý jeden tím dokázal hrať vyrovnané zápasy a aj poražať ťažkých súperov (Nitra, Košice). Takže výhovorky typu, lebo extraliga, lebo toto a tamto nie sú na mieste
13.10.2021 - 23:30
+16

sKEta

 

Slovan nesklamal , potvrdil svoju kvalitu aj to ze prerastol SK ligu a zasluzil by sa stat klenotom KHL
13.10.2021 - 23:31
+17

prezident

 

Plánová porada.

Tik-tak, tik-tak, v prítmí a tichu zasadačky sa ozývajú nástenné hodiny.

Je 13:11 hod., začala (im) siesta.

Všetci odišli, skončili, stolík je uprataný.

Iba cez sklenené steny preniká z chodby trocha svetla. Dopadá na noviny, ktoré na ňom zabudli. S čiernym a veľkým titulkom: 9-2-0-7-16. V redakcii sa dlho do noci radili, či vybrať 6-0-0-6, alebo 9-2-0-7-16. Sú pokrútené, v tvare rozvaleného "U", ako keď ste ich stočili, chvíľu držali vo forme papierového valca, niekoľkokrát povolili, vzápätí dotiahli, a nakoniec voľne pohodili. V dolnej časti je fotografia bezmocných a sklamaných hráčov SBA.. sú na kolenách, .. a puku, ktorý je za bránkovou čiarou. 9-2-0-7-16!

Večer všetkým poslal do skupinového četu správu: "Míting bude o 10:30 hod., GM". Mimo neho potom napísal ďalšiu: "Deniska, poprosím Ťa, kafíčko a obedík pre nás všetkých na 12:00 hod., chceme suši, vďaka". Pohodička, lážo-plážo. Navonok uvoľnená atmosféra, ako keby sme vyhrali skupinu, a čakalo sa, koho dostaneme v play-off. V rovnakej miestnosti, pred niekoľkými mesiacmi, rozprával o sezóne, na ktorú fanúšikovia nezabudnú. "Storočnica, kurva, každý musí makať na 100%", opakoval, a chodil nervózne sem a tam.

Po trapase pokojne sedí, mimovoľne prstami klopká po titulke novín, a silene sa usmieva. Úprimne, necíti hanbu ani vinu. On? "Čo Jenny, už pracuje, alebo je stále s malou doma?", začal žoviálnou pretvárkou. Úplne mimo reality, ktorú nevníma. "Hmm, to je fajn, a časom asi v banke, že?", odpovedá bez toho, že by skutočne počúval trénerove slová. Zápisnica z porady pôjde majiteľom. Musí byť bez sebareflexie, bez ospravedlnenia, maximálne pokrivená, aby skreslila fakty, ako sa dá. Ohh, štatistiky.. toto je jeho plán, má to! "Áno, ekonómka, pamätám sa", zasekol sa.. oči mu po prvýkrát padli na titulok, 9-2-0-7-16. "Chuji", pomyslí si v duchu o novinároch. Dnešok je dôležitý, hodnotiaci, a chce, aby mal pozitívny výstup.

Každý kope za seba. Tréner na poradách pravidelne používa videoprojektor. Pred chvíľou položil svoj notebook na noviny, a zakryl nimi prednú stranu. Zlovestných 9-2-0-7-16 sa dočasne stratilo. Obhajuje sa, vysvetľuje, že "chýbala dominancia, a najmä body legionárov". Na stene žiari grafika, z ktorej vyplýva, že v 24 zápasoch v CHL získali AY, WR, BH, JJ a MMcK spolu iba 3 body.. vie, že je to šialene málo, a rovnaký počet má TZ, t. j. jeden jediný hráč. "Ale, ..", skáče mu GM do reči, "počkaj, BH valcuje v SK lige, a WR sa tam tiež rozohral, všakže?", a vzápätí diktuje: "Deniska, do zápisnice, poprosím Ťa, WR po priemerných výkonoch v CHL je v domácej súťaži na vzostupe, a jeho angažovanie hodnotíme doposiaľ ako správny krok!"

Pri prezentáciách má tréner ruky väčšinou prekrížené na hrudi. Klasika, a obranná reč tela, že medzi ním a GM nie je ideálna harmónia. Po slovách GM ich nečakane vystrie pred seba, prezrádzajú, že je nervózny a nesvoj.. hrá sa s hranami notebooku. Nešikovne ho posunie, ten sa troška šuchne dopredu, a presne ohraničí priestor medzi veľkým titulkom a fotografiou. Je tam uvedené: 9 zápasov, 2 výhry, 0 remíz, 7 prehier v druhej najvyššej súťaži - 16. miesto. Prehry s Frýdkom-Místkom sú tragédiou. Vypadnutie z CHL je štatistika. Myslím si, že presne toto bude stratégia GM ako pochovať európsky klubový trapas. Zneužije štatistiky, pretože.. no to sú už slová niekoho iného, "sú ako bikini, dá sa nimi ukázať všetko zaujímavé, a schovať všetko podstatné".

A, čo noviny, ich titulok, svedomie, a výzva, aby povedal(i) do médií aspoň "Prepáčte"!?! Zrolované, v rukách trénera, keď GM diktuje ďalšiu vetu: "AY strelil v CHL svoj premiérový gól, a ukázal potenciál." [za priebežného stavu 0-3 v rozlúčkovom zápase]

Bye-bye, CHL.

Navždy za Slovan, navždy za Bratislavu!
14.10.2021 - 5:59
+15

kolombo

 

Keď dal Yogan gól, hneď som si na teba spomenul a vravím si, že ťa chcel potešiť na záver účinkovania v LM .

#ThisLastOneForMrPresident
14.10.2021 - 10:44
+1

Tehelnepole

 

Prečo mám pocit, že Slovan nehral tak, ako mohol a mal na to, ale hral preto, že musel?
14.10.2021 - 7:04
+2

dusan1980

 

OSTUDA
14.10.2021 - 7:17
+5

strojar

 

HC Slovan Bratislava s veľkou radosťou víta svoj návrat na európsku klubovú hokejovú scénu a urobí všetko pre to, aby dobre reprezentoval slovenský klubový hokej.
14.10.2021 - 8:23
+10

-BBB-

 

Superi su jedna vec,, ale pristup druha .. toto ucinkovanie v CHL sa neda hodnotit inak ako faux paus .. este SWE a SUI super OK ,, aspon snaha bola .. ale po dvojzapase s CZE majstrom je to jedna velka haMba .. dufam, ze uz Nas tam nezavolaju, uz len kvoli pristupu aky sme mali.
14.10.2021 - 9:23
+5

amaskiea

 

Tak akosik ti mi to vychádza, že máme síce nového majiteľa (vďaka Nebesiam aj za to), ale to je asi tak všetko, lebo inak podľa šéftrénera a hlavne gen.managéra, akých angažoval, mi to silno vychádza, že so Slovanom ako novým prírastkom do svojho majetkového portfólia už nemá žiadne ďalšie ambície, len ten "zárez", bohužiaľ.
14.10.2021 - 10:11
0

Cylo24

 

Oni tomu hlavne nerozumeju. Ocividne staci, ked tam obcas korculuju v 4.formacii nejaki juniori a maju pocit, ze robime s mladezou a ich zapracovavaju. Potom zahraju doma s Topolcanmi 0:7...
14.10.2021 - 10:36
+3

Deividson.

 

Včera sa dalo toto maximálne čakať. Ja som skôr veril, že vyhrajú v Třinci. Včera museli dať B-zostavu lebo keby nastúpili v plnej sile a aj tak prehrajú s Frýdkom, tak by bol prúser ďaleko väčší. Takto si môžu povedať, že mladí zbierali skúsenosti a výsledok je nepodstatný. Body mohli získať v prvých zápasoch, tam, narozdiel od ligy, hrali celkom dobre. Takže účinkovanie v LM je skreslené tou 0 na konte, ale výkony v zápasoch so švédmi či šviajčiarmi neboli vôbec zlé. Mne skôr prekáža zlá hra v lige, ale to už je iná téma.
14.10.2021 - 11:28
+2

Thunder123451

 

Prepacte - neprecital som si cely chat
Skusim tak ako nestrany fanusik
Je jedno ci sa jedna o Slovan, alebo Bansku Bystricu alebo Nitru alebo …
Netreba hanobit Slovan
Treba sa narovinu spytat - preco kluby nasej ligy povazuju tuto sutaz sa “stratovu”?
Pre ostatne ligy stratova nieje
Preco sa nase top tymi zriekaju reprezentovat nasu ligu v Lige Majstrov (este raz ja niesom slovanista - som uplne nestranny)
Nie je radsej lepsie sa poziet na vsetky nase tymi, ktore zial nie su schopne konkurovat ziadnemu top timu v inej europskej lige?
So vsetkym smutkom si myslim, ze nasa liga je jedna z najhorsich v europe
Toto je nazor - nezabite ma
14.10.2021 - 11:49
+2

Zkubydu

 

Nuz preto je stratova, lebo : sme posledny z poslednych, nech uz tam hra Slovan. Bystrica ci Kosice. Nemci rakusania, Nori ani Dani nemaju problem naliat do CHL prachy, lebo ak pride dobry tym tak maju plny dom a nikto nema problem zaplatit aj 30€ za listok lebo konecne vidi dobry hokej. U nas sa boja pytat 15€ a aj to pride len 1700 ludi a to cca polovica zadarmo.
14.10.2021 - 12:55
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
TímZSkóreB
1.Nitra944:2621
2.Michalovce926:2420
3.Slovan935:2719
4.Poprad1039:3116
5.Zvolen933:2716
6.Košice927:2613
7.B. Bystrica925:2713
8.Trenčín1024:3112
9.Spiš. N. V921:2310
10.L. Mikuláš922:2710
11.N. Zámky925:329
12.Prešov920:406
TímZVVPPPPGB
1.Žilina11802146:2026
2.Humenné11720243:2425
3.Topoľčany9610234:1620
4.Žiar11601431:2719
5.Skalica9420340:2816
6.Dubnica11420537:3516
7.Brezno11501525:3916
8.Trnava11411546:4715
9.P. Bystrica9402321:2614
10.Martin11312533:3913
11.MK Slovan10311530:4412
12.Levice10100921:393
SR 187011514:313
Aktualizované: 20.10.2021 20:53
TímZVVPPPPGB
1.Poprad9700243:1721
2.Banská Bystrica8422033:2418
3.Nitra8511132:2618
4.Skalica8420231:2116
5.Trenčín8411235:2815
6.Slovan8401332:2513
7.Košice9302426:2611
8.SR 184210115:88
9.Žilina8022421:356
10.Zvolen9111621:416
11.Martin9000915:530
Aktualizované: 7.10.2021 13:45
TímZVVPPPPGB
1.B. Bystrica10611241:2821
2.Slovan8610130:1820
3.Púchov10610327:2120
4.Skalica8601137:1419
5.Nitra10520334:2619
6.Zvolen10511342:2818
7.Poprad10502336:2317
8.Košice10411432:3515
9.Trnava10500530:4015
10.Trenčín10311532:2712
11.Martin10301628:4810
12.Michalovce8120511:217
13.Žilina8101619:384
14.Sp.Nová Ves10001919:511
Aktualizované: 7.10.2021 13:59
TímZVVPPPPGB
1.Žilina11802146:2026
2.Humenné11720243:2425
3.Topoľčany9610234:1620
4.Žiar11601431:2719
5.Skalica9420340:2816
6.Dubnica11420537:3516
7.Brezno11501525:3916
8.Trnava11411546:4715
9.P. Bystrica9402321:2614
10.Martin11312533:3913
11.MK Slovan10311530:4412
12.Levice10100921:393
SR 187011514:313
Aktualizované: 20.10.2021 20:53
Tím ZVVPPPPGB
1.Fehérvár10700334:2321
2.Ľubľana9602133:2220
3.Salzburg10430331:2218
4.Dornbirn9421228:2417
5.Znojmo9500435:3015
6.Klagenfurt9403229:2515
7.Bolzano9411330:3315
8.Bratislava9321329:2514
9.Innsbruck10320525:3513
10.Villach8310427:2311
11.Val Pusteria10212525:3610
12.Graz9203425:359
13.Linz10122522:349
14.Viedeň9210618:248
Aktualizované: 20.10.2021 08:47
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13

Bleskovky

Thornton dostal od ligy maximálnu možnú pokutu

Oddelenie pre hráčsku bezpečnosť NHL potrestalo hokejistu Floridy Joea Thorntona pokutou 1875 dolárov. Skúsený útočník sa previnil v utorkovom derby s Tampou, v ktorom v závere prvej tretiny zasiahol Borisa Katchouka hokejkou do citlivých miest. Pokuta 1875 dolárov je najvyššia možná podľa kolektívnej zmluvy.
o 07:59 - TASR

Edmonton umiestnil brankára Smitha na listinu zranených hráčov

Hokejisti Edmontonu Oilers prišli na dlhší čas o svoju brankársku jednotku. Mikea Smitha trápia problémy v dolnej časti tela a kanadský klub ho v stredu zaradil na listinu zranených hráčov NHL. Na jeho miesto povolal z farmy Stuarta Skinnera, informovala agentúra AP.
o 07:45 - TASR

SaiPa Lappeenranta - Lukko Rauma 2:5 vo fínskej lige

Hokejisti Lukka Rauma zvíťazili v stredajšom zápase fínskej ligy na ľade SaiPy Lappeenranta 5:2. Slovenskí útočníci Pavol Skalický a Kristián Pospíšil nebodovali. Liiga - streda: SaiPa Lappeenranta - Lukko Rauma 2:5, KalPa Kuopio - Ässät Pori 4:3, Pelicans Lahti - Jukurit Mikkeli 4:7, JYP Jyväskylä - KooKoo Kouvola 2:3, Ilves Tampere - IFK Helsinki 3:2 pp a sn
včera o 20:35 - TASR

Anisimov sa po 13 rokoch v NHL vrátil do Lokomotivu Jaroslavľ

Ruský hokejový útočník Arťom Anisimov podpísal kontrakt do konca sezóny 2021/2022 s klubom Lokomotiv Jaroslavľ. Klub KHL o tom informoval na oficiálnom webe. Anisimov má za sebou 13-ročnú kariéru v NHL, v rámci ktorej odohral celkovo 814 zápasov, v ktorých dosiahol bilanciu 188 gólov, 205 asistencií (393 bodov).
včera o 19:06 - TASR

Bučnevič dostal za hlavičku na Crousea dvojzápasový dištanc

Ruský hokejista Pavel Bučnevič nebude môcť nastúpiť v najbližších dvoch zápasoch St. Louis v zámorskej NHL. Oddelenie pre hráčsku bezpečnosť ho potrestalo za úder hlavou do Lawsona Crousea v pondelkovom dueli s Arizonou Coyotes, v ktorom Blues zvíťazili 7:4. Bučnevič sa dostal do potýčky s Crouseom v závere prvej tretiny. Súpera pritom zasiahol "hlavičkou".
včera o 10:40 - TASR

Legendárny útočník Bossy má rakovinu pľúc

Legendárny kanadský hokejista Mike Bossy má rakovinu. Oznámil to v otvorenom liste po tom, čo odstúpil z pozície hokejového analytika v televízii TVA. Informoval o tom web nypost.
včera o 08:16 - TASR

Čerešňák prispel dvoma asistenciami k víťazstvu Plzne nad Spartou 5:4

Slovenský hokejový obranca Peter Čerešňák prispel dvoma asistenciami k víťazstvu domácej Plzne nad Spartou Praha 5:4 v utorkovej predohrávke vianočného 35. kola českej extraligy. Domáci po dvoch tretinách prehrávali 1:3, no v treťom dejstve dali štyri góly a tešili sa z triumfu.
19.10.2021 20:05 - TASR

V Mníchove je už 16 hráčov nakazených koronavírusom

Už šestnásť hokejistov nemeckého klubu Red Bull Mníchov sa nakazilo koronavírusom. Pozitívne testy vyšli aj šiestim členom realizačného tímu a vedenie najvyššej súťaže DEL odložilo Mníchovčanom už tri zápasy. Prvé prípady koronavírusu sa v mníchovskej kabíne vyskytli v sobotu a neuskutočnilo sa ani nedeľné stretnutie s Norimbergom.
19.10.2021 17:51 - TASR

Domi má zlomené rebro, Columbusu bude chýbať 2-4 týždne

Hokejistom Columbusu Blue Jackets bude najbližšie dva až štyri týždne chýbať v zámorskej NHL zranený Max Domi. Dvadsaťšesťročný útočník utrpel v sobotnom víťaznom zápase proti nováčikovi Seattle Kraken (2:1 pp) zlomeninu rebra. Klub ho v pondelok zapísal na listinu zranených hráčov.
19.10.2021 12:29 - TASR

FHR nesúhlasila s vymenovaním Kovaľčuka za generálneho manažéra na ZOH

Predstavitelia Ruskej hokejovej federácie (RHF) nesúhlasili s vymenovaním Iľju Kovaľčuka za generálneho manažéra reprezentácie na ZOH 2022 v Pekingu. Vymenovali ho za manažéra vzťahov s hráčmi NHL.
19.10.2021 12:01 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 10. 2021
Slovan - Poprad o 18:00
22. 10. 2021
L. Mikuláš - B. Bystrica o 17:00
Spiš. N. V - Košice o 17:30
Michalovce - Prešov o 17:30
Zvolen - Trenčín o 18:00
Nitra - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

19. 10. 2021
PopradTrenčín
2:3REPORT
17. 10. 2021
PopradNitra
3:4 PPREPORT
L. MikulášSpiš. N. V
3:1REPORT
PrešovSlovan
2:4REPORT
MichalovceB. Bystrica
1:0 PPREPORT
N. ZámkyZvolen
1:4REPORT

Najviac bodov

Patrik SvitanaPOP17 bodov
2.Tvrdoň M.NIT15
3.Skokan D.POP14
4.Takáč S.SBA14
5.Buček S.NIT13

Najlepší strelec

Samuel BučekNIT8 gólov
2.Zuzin P.ZVO7
3.Skokan D.POP7
4.Šiška J.NZA7
5.Klhůfek P.KOS7

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS93.97 perc
2.Melicherčík M.SNV93.85 %
3.Honzík D.NIT92.53 %
4.Lackovič J.NZA92.11 %
5.Tomek T.POP91.89 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov