Diskusia: Slovan prehral v Rapperswile 1:4, v tabuľke C-skupiny skončil bez bodu
Hokejisti Slovana Bratislava neuspeli ani vo svojom poslednom vystúpení v C-skupine Ligy majstrov. V utorok prehrali na ľade švajčiarskeho tímu Rapperswil-Jona Lakers 1:4 a v tejto sezóne nezískal ani bod. Úradujúci slovenský šampión hral v prestížnej európskej klubovej súťaži aj vlani, v F-skupine však v konkurencii Třinca, Fribourgu-Gotterón a Leksandu IF ...
Úradujúci slovenský šampión hral v prestížnej európskej klubovej súťaži aj vlani, v F-skupine však v konkurencii Třinca, Fribourgu-Gotterón a Leksandu IF rovnako nezabodoval.
V druhom stretnutí už istých postupujúcich v "céčku" fínsky klub Tappara Tampere zdolal nemecký EHC Red Bull Mníchov 4:0 a triumfoval v skupine.
Liga majstrov - C-skupina:
Rapperswil-Jona Lakers - HC Slovan Bratislava 4:1 (4:0, 0:1, 0:0)
Góly: 1. Noreau, 5. Embacher (Capaul), 8. Eggenberger (Profico), 9. Noreau (Moy) – 26. Pecararo (Harris). Rozhodovali: Kopitz (Nem.), Hebeisen - Cattaneo, Altmann (všetci Švaj.), vylúčení: 3:3 na 2 min, presilovky: 2:0, oslabenia: 0:0.
Rapperswil: Meyer – Profico, Pauchard, Sataric, Baragano, Elsener, Noreau – Zangger, Albrecht, Forrer – Lammer, Čajka, Moy – Eggenberger, Wick, Brüschweiler – Capaul, Alge, Embacher
Slovan: Baroš (8. Coreau) – Beňo, MacKenzie, Golian, Gachulinec, Ackered, Maier, Demo – Takáč, Harris, Pecararo – Šotek, Zigo, Fominykh – Matoušek, Minárik, Lukošík – Török, Lipiansky, Bezák – Kukumberg
Švajčiarsky tím začal v úvode lepšie a už v 32. sekunde otvoril skóre zápasu. Noreau sa presadil cez obranu Slovana a prekonal Baroša. V 5. minúte viedli domáci už 2:0. Capaul prihral Eggenbergerovi, ktorého strela skončila v sieti. Rapperswil potom využil prvú presilovú hru, keď dal svoj druhý gól v zápase Eggenberger. Brankára Bartoša vystriedal Coreau. Kanaďan si však neudržal čisté konto ani minútu, keď domáci využili aj druhú početnú výhodu. Noreau vystrelil od modrej čiary a upravil na 4:0. "Belasí" sa presadili až v druhej tretine. Harris prihral Pecararovi, ktorý prekonal Meyera. Hostia sa napriek ďalším šanciam už nepresadili. V závere to skúsili aj bez brankára, no švajčiarsky tím si ustrážil trojgólový náskok.
ďalší zápas:
Tappara Tampere - EHC Red Bull Mníchov 4:0 (0:0, 3:0, 1:0)
Góly: 24. a 37. Savinainen, 26. Thomas, 50. Jürgens
konečná tabuľka C-skupiny:
1. Tappara Tampere 6 4 1 1 0 20:9 15 - play off
2. Red Bull Mníchov 6 3 1 1 1 21:15 12 - play off
3. Rapperswil-Jona Lakers 6 2 1 1 2 19:19 9
4. HC SLOVAN BRATISLAVA 6 0 0 0 6 9:26 0
Rubrika: Turnaje → Liga majstrov
- FP-lacerta21
- Konecny vysledok je este velmi lichotivy ... aj ked realne svajciarom stacilo necelych 10 min aby slovan rozobrali na srubky a zvysnych 50 min si to dotukali s prstom v r...nose
- 11.10.2022 - 21:57
- +16
- maček
- ja neviem.....minulá diskusia po zápase so Zvolenom mala na mňa neblahé dôsledky
tak ale kedy použiť argumentáciu protivníka zo zápasu 10:2 ak nie teraz....skúsime parafrázovať v opačnom garde:
...že Slovan zas prehral 4:1, nehovori nič o kvalite Slovana, určite to nie je o tom, že by sme boli horší ako Rapperswille...ba čo viac, dovolím si tvrdiť, že Slovan bol lepším tímom, pretože Rappers boli lepším len prvú tretinu....aj to snáď len do desiatej munúty... No druhú a tretiu tretinu bol bezvýhradne lepší Slovan, bo v súčte týchto tretín sme ich prevalcovali 0:1.... a všetci vieme, že na konci bič tlieska a kde máš deodorant, tam si človekom.......
Móže byť takto??? - 11.10.2022 - 22:21
- +20
- FP-lacerta21
- Akurat ti to ide na Sport 1, pred chvilkou to zacalo, uz je 4:0, tak si otvor pivko zober svoj bic co " tlieska" a pozri si ten "fasa" hokes s lepsim slovanom ... 😁😁😁
- 11.10.2022 - 22:25
- +13
- counter
- Tento argument podľa mňa nemá v športe výpovednú hodnotu , Slovan aj ak by bol lepší 16 tretín z tých 18 a prehral by všetky zápasy ,tak by mal aj tak 0 boxov . Akože NULA. Netreba tu miešať ligu a Ligu . Neviem kto to dosiahol zo Slovenských tímov , no Slovan je zjavne unikát, robiaci meno SK na klubovej úrovni.
- 11.10.2022 - 23:10
- +5
- zahorak009
- Aleže vóbec si neporozumel, co tím chtěl říci...
- 12.10.2022 - 5:59
- +5
- maček
- ....v poriadku, zapamätaj si tento znak ^ ... v mojich textoch bude označovať začiatok a koniec parafrázy. Nemyslel som si, že práve priamy účastník zájazdu a jeden zo smútiacich pozostalých danej myšlienky sa nebude vedieť zorientovať v texte, nakoľko to tam máš ešte aj oddelené trojbodkami, ale tak ľudia sme rôzny. Takže len pre teba: ^ ...že Slovan zas prehral 4:1, nehovori nič o kvalite Slovana, určite to nie je o tom, že by sme boli horší ako Rapperswille... ^
A čo sa týka mojej haMby, nuž bez haMby som si myslel, že tunajšie osadenstvo má isté inteligenčné kvality a nepotrebuje vysvetľovať samozrejmé, ale tak smutne priznávam, že som sa mýlil.
Tvoj prízemný manipulant, Maček.
Že já sem lez .....
- 12.10.2022 - 9:15
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- maček
- dobre
- 12.10.2022 - 12:38
- 0
- Marchand63
- Slovan futbal aj hokej si mozu dat patentovat slogan " Naljlepsi doma!".
- 11.10.2022 - 21:58
- +15
- amaskiea
- veru, najlepší u nás
- 11.10.2022 - 23:03
- +4
- Cvikelka
- To je tak, keď sa setríš na Trenčín. Titul je náš 😀
- 11.10.2022 - 21:59
- +8
- EMXJHMSXL
- A potom sa budeme pred novou sezonou v LM cudovat, ze preco mame v len jednu miestenku, aj to s odretymi usami. Len pre zaujimavost dnes Krakow-Farjestad 4:3
- 11.10.2022 - 22:04
- +12
- FP-lacerta21
- OMG, teraz pozeram na Sport1 zaznam, vsak za Rapperswil hra viacero juniorov, nemaju ani menovku na drese... a este ti juniori davaju aj goly ... 🥴
- 11.10.2022 - 22:17
- +15
- zahorak009
- OMG,a kdeže to ty, chlapec môj pomýlený pozeráš? Lebo za Lakers nastúpil 1 hráč vo veku 17 rokov a mal asistenciu. Alebo že by vo Švajci bol juniorský vek do 35 rokov?
Za domácich nastúpili 4 hráči do 20 rokov, z ktorých jeden dal gól a najmladší mal asistenciu.
Slovan mal do 20 rokov 5 hráčov, bez bodov.
Keď si chceš pokopkať, treba poriadne a nie si robiť z huby, v tvojom prípade z prstov, riť. - 12.10.2022 - 6:40
- +7
- Sunkafit
- A? Za nich nenastupili 4 top hraci..dslej som radsej ani nepozeral tak co places
- 12.10.2022 - 7:07
- +1
- FP-lacerta21
- Ako výhovorka fajn, az na to , že kolki juniori sba dali gól či aspoň bodovali?
- 12.10.2022 - 7:15
- +5
- zahorak009
- Ty asi nevieš čítať, že? Za Lakers nastúpil vekom 1 junior a mal asistenciu. Celkovo mladí nastúpili 4 a mali 1 gól a tú asistenciu. Za Slovan 5 a bez bodu. Takto som ti to napísal. Pre istotu upresním, že mladí hrali 4. útok plus obranca v 1. Za Slovan nastúpili vekom 2 juniori(aspoň myslím, že tam Šotek ešte patrí).
Tí štyria plus 22 ročný brankár(aj to je junior?) sú v podstate mimo 1.týmu Lakers. V Slovane sú tak traja mimo, resp. pendlujú. Plus "brankár" Baroš. Toto sú holé fakty, nie výhovorka.
Ešte raz - ak chceš pokritizovať, kľudne aj s posmechom, nech sa páči, je za čo. Ale ojebabrávať pri tom nemusíš.
- 12.10.2022 - 7:35
- +2
- FP-lacerta21
- Junior je do 20 rokov … sám si si odpovedal …. Takze bude stačiť ak si prečítaš svoju vlastnú odpoved 😁😁😁
- 12.10.2022 - 7:39
- 0
- FP-lacerta21
- Do 18 rokov je dorast … čo si mal asi ty na mysli … ale ja od začiatku píšem o junioroch t.j. do 20 rokov … a to si potvrdil aj ty, že super mal takých v tíme 4 a na rozdiel od sba bodovali 😉
- 12.10.2022 - 7:42
- +2
- zahorak009
- Iste. Lakers 4,Slovan 5.
- 12.10.2022 - 7:44
- 0
- FP-lacerta21
- No, tak sme sa pochopili ….
- 12.10.2022 - 7:45
- 0
- Sunkafit
- Rozdiel medzi Kytnarom a Cervenkom Jensenom a dalsimi bude troska iny..
- 12.10.2022 - 8:03
- +2
- gabby
- nenastupili 4 hraci za Rappi?: ved nehrali vcera 10 hraci co hraju ligu pravidelne a celkovo v doterajsom priebehu ligy nazbierali 50 bodov... Cervenka, Jensen, Forrer, Schroeder, Rowe, Dünner z utoku, Aebischer, Djuse, Maier z obrany a k tomu Melvin Nyffeler 🥅😉 ... ked sa pozries do statistik NL a zapasov Rappi tak zistis presne ale nakolko chodim na Rappi dost pravidelne viem povedat ci chybali len hraci do poctu alebo body 🏒😉
- 12.10.2022 - 9:50
- +1
- gabby
- nic to vsak nemeni na fakte ze vcerajsi zapas by s velkou pravdepodobnostou skoncil uplne inak aj priebeh by bol iny ak by v hlave Jana a RT neskrsol napad postavit hentoho pseudobrankara do klece! kazdy normalny a pricetny videl ze v 8min zo 4 striel bolo 3:0 a ked studeny Coreau dostal z prvej strely 4 kusok bolo ,,vymalovane,, , dalsi priebeh vsak ukazal ze Coreau mal ist do 🥅 odzaciatku a nie skusat ,,diru Baryho,, po vojne mozno kazdy general ale zase kto pozna Barosa a jeho ,,kvality,, neni general ale normalny fanusik... ten chlapec nech chytal druhu ligu pripadne pocka ci sa neozve este Dvůr Kralove alebo Trhaci Kadan 😉 Slovan hral napokon vyrovnanu partiu s druhym timom Rappi lebo ten vcera nastupil o tom neni polemika neni ! Jano tam ho nechaj v becku ak nechces byt zase nabuduce za ,,chuja,, 👋
- 12.10.2022 - 10:59
- 0
- Sunkafit
- Chcel som byt jemnejsi..
- 12.10.2022 - 11:32
- 0
- FP-lacerta21
- Za svajcov ti 4 juniori reálne hrali, nemali ani menovku a bodovali gól + asistencie …. Kým z tých tvojich sba juniorov väčšina len otvárala dvierka a podávala vodu … a na ľade boli max na rozkorčuľovaní pozbierať puky … koľko bodov že to spravili ti sba juniori v dnešnom zápase, či celkovo v CHL , či aspoň v našej lige tento rok ??? …. Tak kto si tu robí z huby riť … 😁
- 12.10.2022 - 7:28
- +4
- zahorak009
- Hej? Takže Šotek, Lukošík, Golian a Beňo len otvárali dvierka??? 😁😁😁 More, kto si robí z huby riť?
- 12.10.2022 - 7:38
- +2
- FP-lacerta21
- Podľa štatistík asi áno…
Btw. min traja z nich už majú 20+ , Golian dokonca 21+, čiže štatút juniora už nespĺňajú nikde ….. Či zasa pre niekoho výnimka? 😁 - 12.10.2022 - 7:51
- +6
- zahorak009
- Golian tam nepatrí,moja chyba. Ak tam ale nepatrí Beňo a Lukošík,tak tam nepartí ani Capaul,ktorý je o 5 dní starší,ako Adam. Takže žiadny junior nedal včera gól,nieto góly a teda v tvojom pôvodnom príspevku vyslovene ojebabrávaš. Či zasa pre niekoho(Capaul) výnimka?
- 12.10.2022 - 12:56
- +2
- FP-lacerta21
- Cize su ma sumarum za swi 3 juniori a za sba az 1 .... 😁😁😁😁😁
- 12.10.2022 - 18:51
- 0
- zahorak009
- Šotek, Kuko
- 13.10.2022 - 17:00
- 0
- omen
- +mlady Lipniansky
- 13.10.2022 - 17:30
- 0
- ZtrykoSlazoU
- us vyhravame...
- 11.10.2022 - 22:09
- +1
- Ricardinho13
- Baroš naskočil poriadne dokopy do 2 stretnutí za Slovan pokiaľ viem a v oboch bol deravý ako ementál.
Inak pre porovnanie ešte aj Belfast v skupine s Trincom, Davosom a Skellefteou dokázal uhrať 2 body. - 11.10.2022 - 22:17
- +9
- doc.koniferum
- nielen Belfast a Krakow ale myslím ešte jeden poľský klub
- 11.10.2022 - 23:11
- +2
- doc.koniferum
- Katovice a aj Maďari
- 11.10.2022 - 23:14
- +2
- Jono
- Kua dobra kefa za 10minut 🤦🏻...
- 11.10.2022 - 22:24
- +3
- Norik
- Slovan je slabucky na medzinarodnej scene: V Lige Majstrov ho skoda. Len hanbu robi.
Bystrica aj Nitra aspon so ctou reprezentoval. Ale slovan? No, skoda komentovat... - 11.10.2022 - 22:34
- +10
- Fandimhokeju
- To so cťou s prižmurením jedného oka tak pri Košiciach
Košice 18záp. 13bodov
B.Bystrica 18záp. 8bodov
Nitra 10záp. 6bodov
Bratislava 12záp. 0bodov - 12.10.2022 - 1:54
- +8
- Fandimhokeju
- Korekcia po uvážení : To so cťou by som sa ani pri Košiciach neodvážil povedať. Maximálne tak nebola to až taká hanba. Pričom všetky mužstvá aspoň niečo dosiahli, okrem jedného. Viď tabuľka vyššie.
- 12.10.2022 - 2:10
- +1
- Norik
- Daj aj skore.. : A so ctou je to u vsetkych spominanych.. Okrem Slovana. Sorry 12 zapasov 0 bodov by si ako pomenoval???
- 12.10.2022 - 7:30
- 0
- Nemo83
- Banská Bystrica mala z 18 zápasov 13 bodov (v prvej 6, v druhej 4 a v tretej 3)
- 12.10.2022 - 9:28
- +2
- Fandimhokeju
- Neviem odkiaľ si čerpal údaje, ale ja z oficiálnych štatistík. A tam Banská Bystrica účinkovala len v 2 ročníkoch. Potvrdil mi to aj článok na HP o účinkovaní slovenských mužstiev. So cťou by som pripustil 50% účinkovanie a to dosiahli len Nitra a Košice v jednom ročníku, ale celkove ani jedno z mužstiev to nedosiahlo. Samozrejme to je moje kritérium, každý to máme inak nastavené.
- 12.10.2022 - 10:47
- 0
- Westbeast0
- 17/18
HC05 Banská Bystrica 5:3 Red Bull Salzburg
HC05 Banská Bystrica 5:2 Tappara Tampere
18/19
HC05 Banská Bystrica 5:2 HC Lugano
HC05 Banská Bystrica 2:3ot HC Pilsen
19/20
HC05 Banská Bystrica 3:2so Red Bull Munich
HC05 Banská Bystrica 3:4ot Färjestad Karlstad
Tak im odkáž nech si to opravia...
- 12.10.2022 - 10:55
- +2
- Fandimhokeju
- V princípe máš pravdu, ale aj ja. Pozri a preštuduj oficiálne statistiky. V jednotlivých ročníkoch sa rôzne bodovalo, tak som vychádzal z prvej štatistiky podľa percent ako je to uvedené primárne. Preto som napísal, že každý máme svoje kritériá.
- 12.10.2022 - 11:34
- 0
- Westbeast0
- Nijako ináč sa nebodovalo, neviem aké ročníky myslíš, ale od začiatku CHL v tomto formáte (15/16) sa boduje 3 za výhru, 2 za výhru po pp alebo nájazdy a 1 za prehru po pp alebo nájazdy... Neviem čo sú podľa teba oficiálne štatistiky ale určite to tam majú zle... A jediným kritériom v hokeji by asi mali byť body, nie percentuálna úspešnosť.
- 12.10.2022 - 12:27
- 0
- Fandimhokeju
- https://www.championshockeyleague.com/en/teams/306bfe3617d239fb016f364c/hc-kosice#select_team=0&select_team-schedule=0
Tu je odkaz. Ročník 2016/2017 4.oktober Košice - Fribourg 1:1 bez overtime. Ešte raz Košice v skutočnosti získali 19 bodov v CHL podľa bodovania. Podľa akýchkoľvek kritérií sú Košice najúspešnejšie slovenské mužstvo, aj keď v rámci Európy sú to podpriemerné výsledky. - 12.10.2022 - 12:41
- 0
- Atlan
- to nie je o roznom bodovani rozdiel je v tom ze ty tam ratas body aj za play-off zapasy preto je tam napriklad spominany zapas s Friburgom (1:1)
- 12.10.2022 - 12:50
- 0
- Fandimhokeju
- Ok. Beriem to. Mal som si to lepšie preštudovať. Ale to nepopiera nič z toho, čo tvrdím vyššie.
- 12.10.2022 - 13:08
- 0
- Norik
- Mas to blbo. : Nitra z 10 zapasov vyhrala 3. Takze je rozdiel 6 bodov za 3 body a 6 bodov za 2 body.
Uz zacinas pliest percenta, lebo slovan je tragicky v lm a tocis to, len aby nebol to vyzeralo lepsie..
Nevyzera. Stale je hanba na medzinarodnom fore.. - 12.10.2022 - 13:22
- 0
- Fandimhokeju
- Neobhajujem Slovan, len ma zaujalo, že si vôbec nespomenul Košice pri účinkovaní v CHL, ktoré sú na tom najlepšie zo slovenských mužstiev. Aj keď aj to je viacmenej pod priemer. Opakujem sa, všetko pochopíš ak si prečítaš celú vetvu.
- 12.10.2022 - 13:56
- 0
- Hasan13
- Trepeš a ešte sa ani nevieš ospravedlniť.
Nitra 10 zápasov 3x výhra 1x prehra nie je 6 bodov ale 10. - 12.10.2022 - 13:23
- 0
- Hasan13
- 1X prehra pp.
- 12.10.2022 - 13:23
- 0
- Atlan
- aby ste sa tolko nemuseli dotahovat o bodoch
oficialny CHL ranking:
48. KE
58. BB
59. NR
97. SBA - 12.10.2022 - 13:54
- +2
- Fandimhokeju
- Ďakujem za podporu. V jednoduchosti je krása.
- 12.10.2022 - 14:10
- 0
- Fandimhokeju
- A Košice podľa tvojho bodovania 19 bodov. Ja som vychádzal z percentuálne úspešnosti ako je to na oficiálnej stránke.
- 12.10.2022 - 12:05
- 0
- gabby
- Baroooóš je díra 🎃
- 11.10.2022 - 22:37
- +3
- sKEta
- Slovan hokejovy aj futbalovy su super kluby len nesmu hrat s nikym spoza hranic
- 11.10.2022 - 22:40
- +6
- omen
- fakt nema rad futbalovy Slovan.... ale, ktory slovensky futbalovy klub posledne 2-3 roky sa vyrazne presadil mimo nasich hranic? mne sa zda, ze Slovan asi najviac
- 11.10.2022 - 22:46
- 0
- errko
- je mi to viacmenej jedno, ale dostat sa do skupiny Konferencnej ligy kde vlastne staci porazit jedneho papierovo slabsieho supera, nie je nejake vyrazne presadenie sa.
Myslim, ze vsetci zucastneni su radi, ze tohtorocna edicia LM je za nami (nimi) a najblizsie sa mozeme 'zhovadit' ak Nitra pohori v KP - 11.10.2022 - 22:49
- +2
- omen
- ale i to dostanie sa do Konferencnej ligy Slovensku prinasa body, btw. sa tam nedostali dalsi 3 kluby zo Slovenska Ale chapem, ze ak si bol nastaveny na to, ze Slovan mal hrat Ligu majstrov, tak to muselo sklamat
- 11.10.2022 - 22:56
- +1
- errko
- nemal hrat ani som nebol nastaveny, ale ked mame porovnat vychodiskovu poziciu pre Slovan a Trnavu v Europe, tak ta sanca dostat sa do skupiny je sakra odlisna.
Ale body nech zbieraju, aspon jedno predkolo keby sa nasim klubom podarilo posunut v rankingu - 12.10.2022 - 9:33
- 0
- Sunkafit
- Ked Nitra pohori v KP nebudem plakat ze liga je slaba ale bude to len nasa chyba
- 12.10.2022 - 7:10
- +1
- omen
- prosim ak budes mat cas skopiruj sem tie prispevky, ktore pisali, ze za prehry Slovana v LM moze slaba liga Nech viem o co sa stale opieras Lebo ja som si este raz prechadzal predoslu diskusiu a vsetci uznali, ze to bola vina Slovana
- 12.10.2022 - 10:33
- 0
- Sunkafit
- Hladaj mne sa nechce...aj tu su naznaky len radsej su ticho...
- 12.10.2022 - 11:35
- 0
- bigi
- Tak jedneho vravite kefalin? Hmmm matematika ti asi moc nesla. Kedze slovensky majster vdaka koeficientu zacina v 3 predkole.
Slovan sa na rozdiel od ostatnych do tej KL dostal a aj tam bodoval. Bodaj by takych klubov na slovensku bolo viac co by dvihali koeficient aby nemuseli zacinat v 3 predkole - 12.10.2022 - 8:24
- +2
- errko
- no pockaj Bigi... to ze porazili niekoho co si uz ani nepamatam v 1.predkole, to beriem ako samozrejmost, bez toho by ziadna dalsia Europa nebola. Potom si spominam vypadnutie s Fradi, vypadnutie s Olympiakos a teda ostala zachrana v podobe Mostaru.
Ano mas pravdu, bodaj by bolo takych viac, ale nemozes porovnavat sancu/moznost dostat sa do KL pre Slovan (ktory tam pada zhora a fakt mu ostane len jedno predkolo ubojovat) a pre dalsie 3 timy, ktore by museli ako outsideri prejst cez troch/styroch. Ale je to uplne vedlajsie - 12.10.2022 - 9:29
- 0
- Dracik_18
- tak preto RK tesne prehral s Rigou 3:0 ?
- 12.10.2022 - 11:00
- 0
- errko
- napisal som to niekde?
vystupenie RK, TT aj DS bolo v podstate slabe, resp neprekocenie tiena. Uz som aj zabudol, preco toto riesime
- 12.10.2022 - 11:46
- 0
- bigi
- Takze prve predkolo di nepamatas a ni supera tak sa to nerata, hmm zaujimava uvaha. Ale to jic nemeni na tom ze ich dlovan aby sa dostal dalej musel vyradit. A aj z toho dovodu ho musel vvyradit aby mu stacilo vyradit dalsieho jedneho aby bol v KL. Cize slovan musi vyradit do poharovej europy aspon dve muzstva (a hlavne toho prveho)
Nic to nemeni na fakte ze slovan zo vsetkymi 4 odohral vyrovnanu partiju.
Spominas ze slovan ma jednoduchsiu cestu, ano aj nie. Slovan musi najprv vyhrat titul doma. Ale to mize kazdy. A za druhe nesmie narodny koeficiet zvysovat len jedno muzstvo ale viacej, aby mali aj ti ostatny lahsiu cestu tak ako majster - 12.10.2022 - 11:52
- 0
- doc.koniferum
- čože sa futbalový Slovan?sám tomu neveríš.
- 11.10.2022 - 23:10
- 0
- black33
- Dielo dokonané
ako sa vraví do tretice všetko dobré tak hádam sa o rok podarí získať ten jubilejný bodík
- 11.10.2022 - 22:40
- +3
- Dracik_18
- Nemáte v BB dosť problémov?
- 12.10.2022 - 5:08
- 0
- omen
- Tak Baros v Slovane zatial z 11 striel dostal 6 golov... sice s nemyslim, ze je to uplne zly brankar a za vsetky goly mohol, ale prospelo by mu zmenit prostredie a znova sa nastartovat Alebo ho odpratat do MK Zvysok zapasu je zbytocne komentovat, kedze Svajciari stiahli na pol plynu Pri takychto zapasoch vsak Slovan musi menit taktiku a nasadit povestny beton Je pekne, ze sa mladi hraci ucia, ale ked nie je kvalita, tak trener by to mal vyvazit zmenou taktiky MS20 naposledy ukazali, ze tvrdohlavo hrat to iste, nema zmysel
Este by som sa zastavil pri dvoch veciach:
1) dufam, ze sa riesi nahrada za Rapuzziho, lebo tazko verit, ze po jednom-dvoch tyzdnoch sa vrati ok
2) ta zmluva s Tiposom so zmenou nazvu je riadny ofajc Podla zmluvy bude musiet byt na lade a mantineloch umiestne logo podla manualu Tipos Slovenska hokejova liga Ak to nepresadili teda cez APHK, tak to obisli cez mesto Ja viem, ze je to prostredie, kde musis zabit aby si nebol zabity, ale takyto konkurencny boj mi lezie krkom A mesto tomu asistuje za trapnych 200tis. Ak doteraz som nebol rozhodnuty, tak teraz definitivne viem, ze nebudem volit Valla - 11.10.2022 - 22:42
- +4
- FanusikZamkov
- Ale hlavne sa bude môcť vysielať zápasy Slovana keď hrajú doma v Bratislave na Tipsport TV. Nebudú môcť prerušiť priame vysielanie na Šport 1 alebo 2 . Zdá sa že aj od Hrubého sú vplyvnejšie osoby ktorým jeho počin sa nepáčil. konečne nejaké riešenie v prospech Slovenského hokeja.
- 12.10.2022 - 7:32
- 0
- bigi
- A na to si ako prisiel
- 12.10.2022 - 8:26
- +1
- maxiM
- Treba si to poriadne pozriet. Tie loga su v hale A a B. Nie na hlavnej ploche. Este do toho moze zasiahnut aktualne podpisana zmluva medzi HC a mestom, ze co vsetko si mozu a nemozu. Podla toho sa to bude urcite korigovat na zapasoch slovana.
- 12.10.2022 - 9:29
- 0
- NasHokej97
- No po prvej tretine som čakal 10ku. Do nášho golu jasne v réžií Rapperswillu, potom sa to viac vyrovnalo, vedeli sme si nejaké šance vypracovať. Baroš druhý zápas, druhý krát striedaný. Či za tie goly môže alebo nie, on má snaď 50% úspešnosť. Veľmi sa mi páčil Fominykh, Kuko si tiež zahral viac než obvykle.
Do budúcnosti dúfam že ak vedenie bude dávať vyhlásenia o nejakých výsledkoch v CHL, tak adekvátne bude zodpovedať tomu aj káder. Inak nech to pekne berme ako prípravu. - 11.10.2022 - 22:50
- +6
- Sunkafit
- Krakow nema lepsi kader...
- 12.10.2022 - 6:01
- +4
- aMigos2
- To kto dobrovoľne podpísal toho Baroša, ktorý všade kde bol tak vyhorel?
- 11.10.2022 - 22:51
- +2
- Miso26
- Snáď bude teda v Slovane záujem o miestenku do CHL aj o rok.
- 11.10.2022 - 23:04
- +5
- pupo
- Prečo nie , veľmi dobre sme sa pripravili na ligu
- 11.10.2022 - 23:12
- +4
- mareckoSVK
- Dúfam, že nie...
- 12.10.2022 - 1:24
- 0
- BieloModra
- bude, ved priprava je to naozaj kvalitna
- 12.10.2022 - 7:54
- 0
- amaskiea
- asi nezaspím teraz:
ani bod, hanba...
ale liga je kvalitná...
to len slovan je slabý...
a zlýzlýzlý
umcaca dumcaca
svet nie je čiernobiely...
pravda je niekde uprostred...
nemiešajte politiku do športu...
umcaca dumcaca - 11.10.2022 - 23:09
- +9
- maček
- snažil som sa pri čítaní tvojho eposu držať poker face .....
.................ale umcaca dumcaca ma dostal definitívne do kolien..
....hovado ftipnélen prosím ťa nebuď prekvapený, keď ti tu niekto začne vysvetlovať, že umcaca dumcaca "nemá v športe výpovednú hodnotu" ako sa to stalo tutohľa vyššie mne pri"a všetci vieme, že na konci bič tlieska a kde máš deodorant, tam si človekom......"
Neviem de si, neviem čo práve robíš, ale nech sa ti darí, priateľu - 11.10.2022 - 23:24
- +1
- Sunkafit
- Ano hlavne prvy odstavec
- 12.10.2022 - 6:03
- 0
- MajklKE
- Slovan zas hanba.....
- 11.10.2022 - 23:36
- +2
- BaW
- Tu sa zas stretla odbornosť....
Nejdem po takýchto zápasoch s prístupom akým Slovan mal, aj keď to bol tím z jasne lepšej fínskej ligy, druhý tím z lepšej švajčiarskej a jasný líder z o niečo lepšej DEL, robiť Slovanu obhajobu, pretože si ju nezaslúži za prístup.
Aj keď tradíciou v pozostatkoch mentality slovákov je to, že keď nevyjde niečo tak sa slovami rozbije celý domček a po odchode sa za 2 minúty ešte vrátite s krompáčom a roztlčiete ešte aj odpadnutú strechu. Tak to máte v génoch s tým nič nenarobím.
A potom obdivujete Regendovu mentalitu, keď nerieši NHL, OH, Extraligu či pôsobenie možno vo Francúzsku a všade driape. Dosť kontrast, no čo už smutné.
A zrazu máte preč myšlienky o Regendovi, Nemcovi, ktorí z našej ligy išli rovno do NHL, zrazu je preč OH, kde spolu s ligistom Takáčom, boli hlavnými strojcami bronzu, zrazu nevidíte Sýkoru a to kde sa liga posunula. Atď, atď.
Ešte raz, neobhajujem Slovan, prístupom mal zvládnuť doma aspoň švajčiarsky tím a nemcov.
Ja len zopakujem, teraz treba aby taká Nitra vyhrala kontinentalny pohár a boli tam dva kluby a tým pádom aj šanca na schodnejších súperov, tĺcť okolo seba nebudem.
A perlička.
Na futbalový Slovan sa tiež s touto odbornosťou radšej vykašlite.
Keď vytvoria aj ostatné, aspoň dva ďalšie slovenské futbalové kluby konkurenčné prostredie a nebudú brať klub iba pre predaj hráčov do zahraničia a biznis a budú hrať za posledné 4 roky 3 krát nejakú prestížnu európsku ligu a budú bežne vyhrávať, alebo hrať vyrovanane s takými ako PAOK Solún, Bazilej, Olympiacos s tým, že beriem, že je to skrz určitým veciam vo futbalovom Slovane krkolomné, tak potom sa ozvite.
Frajeri DOMA. Aspoň to DOMA je paralelné s tým Slovanom aj u vás. Iba v inom kontexte, na gauči a s pivom v ruke. - 11.10.2022 - 23:36
- +9
- sKEta
- ale no , ved s tym rozpictom co ma futbalovy Slovan by taketo “ vysledky “ dosiahol asi kazdy , 3-tie predkolo LM nieje ziadny uspech ani skupinova faza konferencnej ligy ak zacinas v LM
- 11.10.2022 - 23:55
- +3
- Atlan
- "Ja len zopakujem, teraz treba aby taká Nitra vyhrala kontinentalny pohár a boli tam dva kluby a tým pádom aj šanca na schodnejších súperov, tĺcť okolo seba nebudem."
je jedno kolko tam budeme mat timov pokial budu zaradene do najnizsieho vykonnostneho kosa tak schodnejsi superov dostanu asi tazko - 12.10.2022 - 0:07
- +2
- BaW
- OK. Tak treba makať ešte o to viac, to pomôže ešte viac lige, klubom, konkurencii.
Iná možnosť nie je. - 12.10.2022 - 12:34
- 0
- Pharaoh111
-
Prešiel rôček — aj žiaľ z očiek.
Ktosi klope na oblôček:
Kto to, kto to? „Ja, som z mesta,
blúdim — neznám, kde tu cesta?“
Tam napravo, mladý pane —
za Nepelom na tej strane! - 11.10.2022 - 23:42
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Byron
- Kto je najlepší v hokeji a futbale? Slovan. Si len zakomplexovaný trtko ktorý to nevie prežiť.
- 12.10.2022 - 7:10
- +1
- BieloModra
- napriklad ja nie som zakomplexovany trtko a tiez ma to mrzi ze nas majster nie je schopny uhrat ani bod. A uhraj si to sam pred sebou ako chces, ale tento vysledok je naozaj smutny a az zahanbujuci
- 12.10.2022 - 7:27
- +2
- lanti
- Presne tak.
- 12.10.2022 - 7:29
- 0
- BieloModra
- niekedy mam podla videneho pocit ze hrali lepsie Dunaj cap.... a vobec nejde o to aby si tu clovek dokazoval nieco lebo Slovan.... ja som im ako zastupcovi nasho hokeja fandila
- 12.10.2022 - 7:32
- 0
- HeyYou
- hrali ho lepsie, lebo superi boli na vylete v BA a o nic neslo.
- 12.10.2022 - 8:19
- +1
- BieloModra
- aha
tak dobre
- 12.10.2022 - 8:41
- 0
- BieloModra
- takze dolezite je len sa zucastnit ano?
- 12.10.2022 - 8:42
- 0
- BieloModra
- ok tak zakomplexovaneho trtka vynechame zvysok plati
- 12.10.2022 - 7:51
- 0
- HeyYou
- tak jeden z dvoch vrcholov sezony mame za sebou, vidime sa v semifinale PO, to medzi tym treba nejak prezit..
- 12.10.2022 - 8:21
- +2
- Byron
- Ja len dúfam že Baroš má už zbalené veci.
- 12.10.2022 - 8:51
- +2
- Ol!ver
- Niektorí fans Slovanu sú neskutočné netykavky, mali by si hlavne oni priznať a uznať, že nezískať ani bod (!!) je jednoducho hanba a bola by aj pred 5 rokmi, aj 20-timi, ak by sa hrala LM.
- 12.10.2022 - 9:29
- 0
- lanti
- No mne tu chýba klasický slovanistický nábeh ľudí, čo keď sa niečo povie zle na Slovan, tak automaticky je tu cigánska férovka a ešte sa to otočí vlastne proti tvojmu názoru
- 12.10.2022 - 10:02
- 0
- FP-lacerta21
- A ja sa cudujem ze sem nenabehol ten zakomplexovany admin s belasymi okulirmi co tu aj najmensi naznak kritiky na najhorsi klub v historii chl maze hlava nehlava... 😁😁😁
- 12.10.2022 - 19:01
- 0