Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii Medailová výzva
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan prerušil tréningový proces, hlási sedem pozitívnych prípadov

zdroj: Hokejportal.net/Matúš Zeťák
23.1.2022 15:24 TASR

Hokejový klub HC Slovan Bratislava požiada Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) o odklad najbližších zápasov v Tipos extralige.


Dôvodom je zhoršený zdravotný stav mužstva po návrate z Popradu.

Ako informoval bratislavský klub na svojej facebookovej stránke, v nedeľu ráno sa uskutočnilo antigénové testovanie mužstva na koronavírus, ktoré odhalilo sedem pozitívnych prípadov. Rovnaký počet hráčov je chorý a zostal doma. V pondelok ráno prebehne komplexné PCR testovanie hráčov a realizačného tímu Slovana.

"Klub komunikuje s RÚVZ Bratislava a s okamžitou platnosťou prerušuje tréningový proces," uviedol HC Slovan s tým, že o ďalších krokoch bude informovať. "Belasí" neodohrali už nedeľný duel 33. kola Tipos extraligy na ľade Nových Zámkov pre koronavírusovú nákazu v domácom tíme.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Dzunkes

 

Slovan,Zvolen,N.Zamky a Michalovce?parada...ach jo
23.1.2022 - 15:53
0

ajwen77

 

Aspoň sa to teraz vyselektuje ako minulý rok a bude pokoj.
23.1.2022 - 16:04
+1

sspp

 

To nieje zarucene kedze pp a nz mali uz 2x
23.1.2022 - 16:08
+1

ajwen77

 

Tak je to aj o zodpovednosti teamu hráčov klubu.
23.1.2022 - 16:15
+1

topska

 

Akoze zodpovednost ze sa nebozkali negativni s pozityvnymi a nedostali to naraz vsetci?
23.1.2022 - 16:20
+11

ajwen77

 

Presne plus skupinove objatie na umyvarne 🤣🤣🤣
23.1.2022 - 17:03
+2

BieloModra

 

No...na beznu chripocku celkom infekcne svinstvo...skore uzdravenie vsetkym
23.1.2022 - 16:09
+20

kocsma

 

To absolútne nič nemení na tom, že to je podobné ako chrípka
23.1.2022 - 16:13
+19

wilkinson22

 

S chrípkou to má spoločné že je to vírus
23.1.2022 - 16:37
+41

BieloModra

 

Nechaj taaak no ved on isto vie co bude so zjazvenymi plucami a prieduskami o 5-10 rokov
23.1.2022 - 16:42
+28

kocsma

 

Ty rozmýšľaj prve čo sa snažím naznačiť
23.1.2022 - 16:48
+4

Sheva7

 

Tak jazvu po kovide mam na lavej strane pluc,ale pluca sa zregeneruju časom
23.1.2022 - 17:05
+1

MiroHKM

 

Nezregenerujú, len zdravá časť s časti zväčší svoj objem a čiastočne tým nahradí poškodenú časť, ale tak ako pred tým, to už žiaľ nikdy nebude.....
24.1.2022 - 6:39
+9

LenTak93

 

akurát, že omikron napáda pľúca už v oveľa menšej miere
o chvíľku už budú zbytočné akékoľvek opatrenia
23.1.2022 - 17:35
+6

ZOOMER

 

No v USA maju rekordne hospitlaizacie tak o chvilu nebude mozno kto chodit na hokej takym tempom
23.1.2022 - 18:47
0

topska

 

To tempo sa tam zastavilo
23.1.2022 - 18:50
0

ZOOMER

 

Nezastavilo,este niesu na vrchole
23.1.2022 - 18:55
0

Radovan123

 

Nove pripady su už na zostupe a krivka hospitalizácií ma klesajucu tendenciu. Za 3-4 dni už by mala viditeľne klesať.
23.1.2022 - 19:07
0

topska

 

Nevysvetlis...Nerozumie co myslime pod zastavenim
23.1.2022 - 19:16
+2

LenTak93

 

tak pán je virológ, epidemiológ, hokejový manažér, tréner a bohviečo ešte máme sa čo učiť od neho

zrejme mu zase ktosi niečo nadiktoval, aby sem napísal
23.1.2022 - 19:48
+3

ZOOMER

 

Jaj tak,tak potom lekar zo Slovenska zle pise ze niesu za vrchlom.
https://www.facebook.com/jakub.hloznik
23.1.2022 - 19:53
0

ZOOMER

 

"Dáta z USA ukazujú , že ani nie. Majú tam najviac hospitalizovaných od začiatku pandémie cca 151 000. Čo je horšie, majú najviac hospitalizácii detí vo veku do 5 rokov a to vlna nie je stále na svojom vrchole. "
23.1.2022 - 19:54
0

PeterLucky

 

Milujem, ked sa Slovaci pohorsuju nad situaciou v americkom zdravotnictve, ale nevidia stav ich vlastneho zdravotnictva (ktory je otrasny). LOL
24.1.2022 - 2:34
+3

ZOOMER

 

+bol objaveny novy variant BA.2 ktory podla vsetkeho tiez ako tak dokaze obist ochranu po klasickom omikrone ale to je este priskoro hodnotit.
23.1.2022 - 18:56
0

strojar

 

Ešte si zabudol pripísať ten svoj objav o 10 000 mŕtvych na Slovensku denne, ktorým si sa tu už prezentoval.
23.1.2022 - 23:37
+1

ZOOMER

 

?
23.1.2022 - 23:38
0

topska

 

Pomerne neškodný omikron má 10000 nadmernych úmrtí denne v neoficiálnych štatistikch

Napísal: ZOOMER / 21.1.2022 : 9:13
24.1.2022 - 0:03
+8

BieloModra

 

Uz teraz su zbytocne a spomenula som aj priedusky
23.1.2022 - 18:55
+2

Voevoda

 

Zdroj?
23.1.2022 - 19:15
0

ZOOMER

 

K čomu ?
23.1.2022 - 22:52
0

strojar

 

K 10 000 mŕtvym na covid na Slovensku denne.
23.1.2022 - 23:38
0

roman

 

Svadba bude kedy?
24.1.2022 - 7:15
+4

strojar

 

V stredu.
Už sa ma to tu kadekto pýtal a už som veľakrát odpovedal.
24.1.2022 - 7:32
+1

ZOOMER

 

https://twitter.com/DrEricDing/status/1481020158151991298
3 tisic tyzdene,10 tisic mesacne.
Bihuzial ani to neni doreportovane kedze v Afrike to je este horsie ako u nas a nie vsetko presne reportuju.
Tych 10 tisic je realnych ale neviem uz najst zdroj k tomu,kedze sa to objavil len graf a vysvetlenie v Dingovych komentaroch.

Nikto nepisal o Slovensku
24.1.2022 - 9:42
0

topska

 

Tak si to tam mal upresnit kedze sa diskutovalo o nasej lige - o Slovensku
24.1.2022 - 11:37
0

kocsma

 

aha. A čo myslíš, že s chrípkou si nemohol skončiť v nemocnici? Alebo dostať zápal pľúc? Tieto reči milujem jedna strana sa bude tváriť, že to nie je chrípka, ale úplne iné ochorenie keď to je taky veľký do neba volajúci blud, ten priebeh je úplne podobný chrípke. A ďalšia strana ide ochorenie zlahčovať, lebo to je len chrípka a toto je tiež taky istý blud čo tu píšete vy dvaja.
23.1.2022 - 16:47
+1

Mato-Mi

 

Aspon v nedelu dajte pokoj s koronou a modlite sa
23.1.2022 - 16:53
+5

HeyYou

 

to bielomodra. najskor prdla a potom zabuchla dvere a teraz sa tu spusti boj na zivot a na smrt
23.1.2022 - 17:12
+14

BieloModra

 

☺ano ano nemala som cas rozdzigavali sme TN
23.1.2022 - 18:54
+14

nnestor

 

😆
23.1.2022 - 20:14
+1

BieloModra

 

Sak co sa da na to napisat ☺
23.1.2022 - 20:32
+6

roman

 

Suhlas
24.1.2022 - 7:16
0

hello, havarju

 

Ty si zaspal asi jeden a pol roka? Kde si bol? Všetci už pochopili, čo je Covid zač.
23.1.2022 - 18:59
+1

Tizo

 

ak ma niekto v autobuse chripku je nemozne aby nakazil niekoho ineho? potom neviem o com boli stale chripkove prazdniny ked je chripka taka neinfekcna. btw. skore uzdravenie.
23.1.2022 - 18:51
+1

BieloModra

 

Samozrejme ze ma to je jasne ...toto treba povedat tym rodinam pomaly 18000 pozostalym
23.1.2022 - 18:54
+7

kocsma

 

Ale ty si furt myslíš, že to nejako zlahcujem. Sa spamätaj. Takže podľa teba pri chrípke nemáš horúčky? Bolesti svalov? Únava? Strata čuchu? Nemôžeš pri chrípke dostať zápal pľúc? Rozmýšľaj prosím ta
23.1.2022 - 21:25
0

BieloModra

 

Upokoj sa ja tych sivych nevladnych ludi pomaham z tych stavov dostavat mudrujete a prd viete chlapi
23.1.2022 - 21:31
+19

kocsma

 

Ja už fakt neviem, že či zlým jazykom ti to vysvetľujem, alebo či to ty nechceš pochopiť. Aký je priebeh choroby pri chrípke a pri covide? Skoro taky istý
23.1.2022 - 23:24
0

JuloBB

 

Prestaň sa zhovaďovať, môžeš na to doplatiť!
25.1.2022 - 14:58
0

kocsma

 

A nie, ja nezoľahčujem covid, ako sa snažíš celý čas naznačiť. Práve naopak, snažím sa upozorniť na vážnosť chrípky. Že ste tu vy traja či kolky mali šťastie, že ste mali slabú chrípku (podľa mňa ste ju ani nemali, ale len silnejšiu nádchu) tak to neznamená, že to tak mali všetci. S chrípkou ste mohli skončiť aj v nemocnici s silným zápalom pľúc. Mohlo vás to odpáliť na týždeň, dva, ako mňa napríklad
23.1.2022 - 23:44
0

topska

 

Uvedomujes si ze BieloModra asi vie viac o priznakoch jednotlivych chorob (ak teda nepracujes podobne v zdravotnictve) a asi vie ci mala niekedy chripku alebo nie?
24.1.2022 - 0:01
+6

kocsma

 

Ale ja som chrípku zažil a aj covid a je to take iste závazne ochorenie. Nechápem prečo máte všetci za potrebu chrípku zlahčovať. Pritom tiež vás to mohlo dosť odpáliť, mohli ste dostať zápal pľúc , alebo aj skončiť v nemocnici, dokonca pár ľudí do roka na to umrelo. Lenže na chrípku je skoro každý očkovani, tam je ten rozdiel. Či podľa teba to tak nieje? Vysvetli mi to z tvojho pohľadu.
24.1.2022 - 0:18
0

topska

 

Nie, na chripku predsa nie je skoro kazdy ockovany. To nie je pravda. Ja pisem ze asi nie je na mieste tvrdit ze clovek ktory sa tym zivi a robi v zdravotnictve predsa vie ci mal chripku. A asi vie lepsie kedze sa tym zivi ake su jednotlive priznaky a priebehy lepsie. Ty to posudzujes podla seba. Ona podla kazdodennej prace. A nie, ani statistiky a ani lekari a ani ja neviem vedci netvrdia (vacsina, opierajuca sa o urcite fakty) te ide o take iste zavazne ochorenie. Ona nezlahcuje chripku, poukazuje na vacsie nebezpecenstvo pri covide. Vseobecne, nie pri kazdom.
24.1.2022 - 0:34
+4

topska

 

*To nie je pravda. Ja pisem ze asi nie je na mieste tvrdit ze clovek ktory sa tym zivi a robi v zdravotnictve nevie ci mal chripku alebo silnu nadchu.
24.1.2022 - 0:35
0

kocsma

 

Aký vedci toto tvrdia?
24.1.2022 - 1:17
0

topska

 

Kludne si to vygoogli, nebudem tu tie stovky ci tisice menovat. Je na to mnoho uhlov pohladu, neskutocne mnozstvo studii a statistik ktore v poslednych mesiacoch (a bohuzial uz sa da povedat ze rokoch) toto prebrali zo vsetkych stran. Ale ak si to studoval alebo sa tomu venujes vo volnom ci dokonca pracovnom case tak kludne daj nejake fakty. Ja na to odbornik nie som, preto mi ostava len hladat zdroje a porovnavat ich. No uz len ked sa pozriem na pocet ludi ktori zomru nepriamo na chripku rocne (600-1000) tak je to cislo na Slovensku nizsie ako pri korone. A 90 percent z nich su ludia vo vysokom veku s dlhodobymi chronickymi chorobami. Pri korone su tie cisla trochu ine. Opakujem, ide o nepriame ochorenia. Je to ale samozrejme stale vysoke cislo.
24.1.2022 - 1:28
0

strojar

 

Priemerný počet úmrtí na chrípku na Slovensku v rokoch 2007 - 2017 bol 1 503 ročne.
Cca 800 v sezóne chrípky a zvyšok v priebehu celého roka.
24.1.2022 - 7:35
0

Mato-Mi

 

800 úmrtí ročne je prepočet nadmerného počtu úmrtí s respiračnými príznakmi (teda nie len na chrípku) v mesiacoch chrípkovej epidémie (bez virologického potvrdenia pôvodcu ochorenia). Je to teda štatistický odhad celkového dopadu chrípky a ďalších respiračných ochorení, ktorý zahŕňa priame aj nepriame dôsledky vírusu chrípky. Presnejšie ide číslo 816 v týždňoch chrípkovej epidémie a celkových 1503 úmrtí priemerne ročne, ktoré môžu súvisieť s chrípkou a s inými respiračnými ochoreniami- MZ SR.
Napriklad v chripkovej sezone 2018/2019 to bolo 40 umrti na chripku.
24.1.2022 - 7:55
+6

kocsma

 

Ale dobre, ja sa tu nebudem donekonečna hádať. Ja ustupujem, dajme tomu, že si vyhral a máš pravdu. Ja som si chrípkou prešiel a stále budem tvrdiť, že chrípka je neprijemne ochorenie a môže byť aj nebezpečné a to dosť. No a s tým očkovaním to je pre mňa novinka, mňa ako malého očkovať dali a myslel som si, že skoro každého tak isto. A inak, viem, že covid je ešte nebezpečnejší ako chrípka, ale ja neberem chrípku ako ľahkú chorobu
24.1.2022 - 1:22
0

topska

 

Ja s tebou suhlasim ale to nebola vobec podstata mojho prveho prispevku. Skus si ho precitat este raz a mozno pochopis co mi vadilo
24.1.2022 - 1:38
+1

topska

 

Inak proti chripke mame zaockovanych nieco pod 5% obyvatelov, proti korone desatkrat viac
24.1.2022 - 1:40
+2

HeyYou

 

"No a s tým očkovaním to je pre mňa novinka, mňa ako malého očkovať dali a myslel som si, že skoro každého tak isto."

vies o tom, ze tie ockovania, ktore si absolvoval ako maly sa nevztahuju na chripku, resp. ockovanie na chripku je treba absolvovat kazdorocne na jesen?
24.1.2022 - 7:12
+4

LenTak93

 

a väčšina tých antivaxerov robí z prečokovania na koronavírus niečo nenormálne, ba sa z toho smejú
áno, súhlasím, že očkovať sa každý druhý mesiac je prehnané, ale raz ročne? nič nezvyčajné a nič nezvládnuteľné
mám Janssena od septembra a ak bude treba, dám si to na zimu znova, ale teraz v tom nevidím zmysel
24.1.2022 - 8:55
+3

strojar

 

A čo tých takmer 96%, ktorí sa pravidelne neočkujú/neočkovali proti chrípke?
To sú tiež antivaxeri alebo ak sa nazývajú?
24.1.2022 - 11:01
+1

kocsma

 

Ja mam 3 dávky, ja antivaxer nie som. A tak isto proti alergii ma očkovali každý mesiac
24.1.2022 - 12:07
0

hawkie

 

A to je super, že máš 3 dávky. Len tým, že pôsobenie toho vírusu je tak strašne variabilné, si treba dávať pozor na to, čo hovoríme. Lebo faktom je, že na Slovensku kvôli COVIDu zomrelo cirka 10k ľudí, a to nie je málo (keď pravidelne každý rok zomrie okolo 50k, tak to je 1/5, a to nie je málo).

To, že si nemal ťažký priebeh, kocsma, Ti gratulujem, a teším sa s Tebou , ja ale poznám ľudí, ktorí mali veľmi ťažké priebehy (čo predtým s chrípkou vôbec nezažívali, ale teraz to bolo iné), keď 2 mesiace boli v nemocnici s odídenými pľúcami na 66%, a doteraz sú ešte stále slabí.

Ja COVID podceniť nechcem (3. dávku dostanem asi budúci týždeň); pevne dúfam, že omikron sa svojou "silou" bude blížiť k chrípke (a teda oproti ostatným variantom bude výrazne slabší), ale to je len moje zbožné prianie, žeby tomu tak bolo...

Život musí ísť ďalej, ale prosím, nepodceňme to nikto...
24.1.2022 - 12:14
+4

nnestor

 

ja som momentalne doma teraz s omikronom. som ockovany (jansen) a mozem to prirovnat ku chripke. po 6 tom dni som stale nesvoj.
25.1.2022 - 22:58
0

hawkie

 

Skoré uzdravenie prajem.

Ale toto podľa mňa je rozdiel oproti bežnej chrípke (čo som ju mal naposledy, tak som bol mimo max 2-3 dni, pri COVIDe to podľa mňa trvá trošku dlhšie (môj otec mal tiež)... ale asi je to individuálne)
25.1.2022 - 23:04
+1

nnestor

 

dakujem. ano, trva to o nieco dlhsie urcite. a zalezi aj od veku a pridruzenych chorob. aj ja prajam vela zdravia.
26.1.2022 - 12:22
0

bigi

 

takze na slovensku je skoro kazdy na chripku ockovany? kde si nabrl tieto statistiky? sam pises ze par ludi do roka na to zomrelo, a vies kolko ludi zomrelo na covid?
24.1.2022 - 14:14
0

topska

 

Napisal ze sa mylil o tom ockovani, zbytocne to tu zase vytahovat
24.1.2022 - 14:28
0

kocsma

 

Áno viem, to sú jednoduché údaje, ktoré si viem zistiť do piatich sekúnd. Ale čo chceš vlastne teraz tým naznačiť?
24.1.2022 - 15:25
0

bigi

 

Ty si porovnal chripku s covidom. A napisal si ze na chripku zomrelo par ludi do roka. Co je dost rozdiel od covidu. Preto sa to neda porovnavat
24.1.2022 - 16:31
0

Mato-Mi

 

Ja som mal v zivote aj chripku, viac krat. Aj covid, zatial len raz. Ale chlape, neda sa to porovnat. Priebeh choroby este ano, ale nasledky su pre mna neporovnatelne. Uz rok a mesiac strata cuchu a chuti(aj ked postupne sa to lepsi), pol roka bolesti na hrudi, strata kondicky, dnes sa zadycham aj pri cinnostiach, ktore som predtym zvladal. Ak niekto porovnava chripku a covid, tak to moze len ten, ktory nema ziadne nasledky.
23.1.2022 - 21:42
+18

LenTak93

 

možno by bola fajn štúdia, koľko ľudí má reálne následky a čo je ich pôvodcom
ja som prekonal covid pred rokom a necítim žiadne následky
23.1.2022 - 21:45
0

LenTak93

 

a aby som doplnil, tak covid som nemal pár dní a ani mi netiekol "iba" soplík
ale bol som odpálený riadne na pár dní, bolo to horšie ako nádcha, či chrípka, hrdlo a celé to dýchacie ústrojenstvo to znášalo najhoršie
23.1.2022 - 21:46
+2

Mato-Mi

 

Vidis, ja som mal lahky/mierny priebeh a nasledky uz vyse roka. U kazdeho je to individualne.
23.1.2022 - 22:08
+8

LenTak93

 

veď áno, preto by ma zaujímalo, čo za tým je
preto by ma zaujímala nejaká štúdia, ktorá by zohľadňovala následky po chorobe s tým, aký bol u jednotlivca priebeh a aké mal dovtedajšie choroby/diagnózy, ktoré mohli mať na to vplyv
23.1.2022 - 23:02
0

hello, havarju

 

Z chrípky som nemal nikdy nic, žiadne nasledky, týždeň po chrípke si fit.
Po Covide som stále zadychaný, už som prešiel všetkými možnými vyšetreniami. Čuch som nemal 10 mesiacov, potom sa objavil, ale len občas, teraz nemám znova žiaden - rok a štyri mesiace po Covide.
Áno je to individuálne, ale ani priebeh Covidu si s chrípkou nikdy nezamenim - je to jednoducho iné - nikdy ma tak nebolelo telo a hlava ako pri Covide.
23.1.2022 - 23:18
+1

LenTak93

 

Vidíš, je to individuálne. Po očkovaní som tiež nemal žiadne príznaky, ak nerátam miesto vpichu, keďže som z nejakého dôvodu potreboval napnúť sval.
23.1.2022 - 23:40
0

riskohrasko1

 

Z dôvodu že si slečne ukazoval biceps 🏋‍♂️
24.1.2022 - 14:45
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
maček

 

"pol roka bolesti na hrudi, strata kondicky, dnes sa zadycham aj pri cinnostiach, ktore som predtym zvladal." ......kua! tak ja nie som tučný!!!! ja som len prechodil kovid a ja sa tu trápim s diétami ... a to pritom kovid bez následných protilátok....
24.1.2022 - 15:16
+2

Mato-Mi

 

ja s protilatkami
24.1.2022 - 15:53
0

strojar

 

A čo bolo treba povedať tým pozostalým po 54 293 zomretých v roku 2018?
23.1.2022 - 23:44
0

roman

 

🤌
24.1.2022 - 7:24
+3

HeyYou

 

to iste, co pri covide. nefajci a prestan sa prejedat.
24.1.2022 - 7:32
+3

strojar

 

Obávam sa, že si netrafil.
Zomierajú totiž aj štíhli športujúci nefajčiari.
Človek je totiž smrteľný.
24.1.2022 - 11:03
+1

Dukllaaa TN

 

Bohužial aj keď su hrači zaočkovaný tak aj tak mame opäť situaciu spred roka verme že všetci ostanu zdraví a čoskoro nabehnu späť ja možem byť len rad že dukla to ma už za sebou.
23.1.2022 - 16:13
0

topska

 

Uz to mali vsetci u vas aj tuto sezonu? Tak to je ten lepsi pripad
23.1.2022 - 16:21
+1

Dukllaaa TN

 

Hej aj keď všetci hrači boli zaočkovaný tak vätšina hračov bola pozitívna.
23.1.2022 - 17:08
0

topska

 

No tak ked len vacsina tak to este stale neznamena ze nevypadnete aj vy na cas...
23.1.2022 - 17:20
0

Dukllaaa TN

 

Myslel som tak 90% hračov
23.1.2022 - 18:52
0

topska

 

Tak ale to je uplne v poriadku potom no ale ja som mal uplne odlisne informacie o tom kolko vasich hracov bolo posledne pozitivnych v karantene...To mas overene?
23.1.2022 - 19:20
0

babel

 

kua! zas ten poprad!
raz sme si to museli, aj mi, vybrať.
23.1.2022 - 16:17
0

omen

 

kedze asi viac ako polovica Modrych kridel ma koronu, tak bola len otazka casu kedy to dorazi i do acka
Najradsej by som chcel napisat, ze vykon v Poprade bol ovplivneny uz pociatkami choroby, ale to je skor len zelanie
23.1.2022 - 16:58
+2

Gargamel123

 


takac regenda out
lantosi liska in
23.1.2022 - 16:58
+2

Rolba

 

len aby nakoniec tam nešli Deyle, Suje a tak
23.1.2022 - 17:24
+4

Gargamel123

 

bodaj by
23.1.2022 - 17:33
0

fibonaci05

 

cele zle to to ? Dufam ze chlapci na OH budu ok
23.1.2022 - 17:17
+1

JuloBB

 

Predpokladám že do 10 dní bude liga prerušená.
23.1.2022 - 18:39
+3

Breadman

 

Bude dalsi titul?
23.1.2022 - 18:42
+14

XXL

 

bože ty somár
25.1.2022 - 9:36
+2

LenTak93

 

prečo by mala byť?
23.1.2022 - 18:44
+1

bez nicku

 

Mala by byt na chvilu pocas OH
23.1.2022 - 18:50
0

LenTak93

 

to je chyba klubov, že to neriešili od začiatku sezóny
23.1.2022 - 18:54
0

bez nicku

 

Neratalo sa s tym, ze nepojdu NHL hraci = viac hracov z EU/nasej ligy
23.1.2022 - 19:10
+1

LenTak93

 

mne je to jasné, ale o ich absencií sa nezačalo hovoriť "včera"
rovnako to podcenili v Česku a nemajú už kam cúvnuť, základnú časť neskrátia a preto budú hrať aj 4 zápasy v týždni
tam to ale kluby zobrali viac-menej v pohode z toho dôvodu, že je v podstate rozhodnuté o tom, kto zostúpi, resp. si zahrá baráž
23.1.2022 - 19:45
+1

bez nicku

 

Tak to je aj u nas resp z LM ci NZ nepojdu na OH hraci. Ale taka Nitra moze na 3tyzdne prist o 2-3 dolezitych hracov, co nie je uplne "spravodlive"
23.1.2022 - 20:06
+1

LenTak93

 

tak môžete začat predohrávať alebo si šetrite "covid voľno" práve na tieto dni
23.1.2022 - 23:14
0

Tizo

 

hascak ako? aj tentoraz to vykryl martankami? skore uzdravenie vsekym a lahky priebeh.
23.1.2022 - 18:53
+5

mitoO

 

Tak uz aj Kosice.
24.1.2022 - 11:54
+1

OceliarKE

 

Takze uz 5muzstiev v karantene..serte na to zruste ligu, toto ked sa stane v play off len s jednym muzstvom bude blamaz
24.1.2022 - 12:01
0

topska

 

Nikde vo svete ligy nerusia ale u nas to bude blamaz tak to uz teraz vzdajme...Ono treba pochopit ze ta liga aj kluby maju svoje zavazky. Co teraz s tym? S dodavatelmi, zamestancami, ludmi co sa staraju a pocitaju so sluzbami ako ubytovanie, strava atd...Ved myslime trochu aj v sirsom kontexte, hokej to nie je len rozhodujuci finalovy zapas.
24.1.2022 - 12:04
+6

axxel

 

https://www.sport.cz/clanek/podcasty-omikron-se-riti-republikou-dohraje-extraliga-zakladni-cast-a-bude-vubec-regulerni-3067753
24.1.2022 - 12:08
0

OceliarKE

 

A co si myslis ze ked sa toto stane dvom muzstvam v play off tak prerusime play off? Jedine zeby stat dal vynimku z karanteny pre sportovcov ale tomu sa mi nechce verit.. kosice dva krat v kratkej dobe v karantene, kludne moze byt aj treti krat pri omikrone
24.1.2022 - 12:49
0

mitoO

 

PO uz bude snad po omikrone.
24.1.2022 - 12:59
0

ZOOMER

 

Nebude kedze sa siri novy variant BA.2 ktory sa zda byt este infekcnejsi alebo dokaze este viac obist imunitu po prkeonani klasickeho omikronu.
24.1.2022 - 15:09
+1

ZOOMER

 

A naviac aj keby tak ak dostanes omikron, prekonas ho tak ti to nezabrani ho dostat opat,mozno budes mat uplne slabe priznaky alebo ziadne len pozitivny test,tak stale ti hraci budu musiet ak sa nieco nezmeni.
24.1.2022 - 15:11
0

topska

 

Ale o mesiac-dva? Zas neprehanaj
24.1.2022 - 15:13
0

ZOOMER

 

No urcite,tak ber to tak ze omikron povodny bol objaveny niekedy koncom novembra a je koniec januara a este neni rozsireny na Slovensku. To su 2 mesiace.

Ak to bude cca rovnako tak to vychadza niekedy na koniec marca zaciatkom aprila+podla danov je bud infekcnejsi alebo viac obchadza vakciny,no neviem si vybrat čo je lepsie pre nas.

V Dansku momentalne ho sekvenovali vo vyse 60 percentach a podla nich to zatial nevyzera dobre a do mesiaca by mal vytlacit v Dansku povodny omicron.
24.1.2022 - 15:28
0

topska

 

Do play off budu hraci premoreni, aby prisla dalsia vlna nejakeho podobneho omikronu tak si myslim ze nestihne urobit taky problem ze budu muzstva v takych karantenach ze v play off urcite hrat nebudu. Rozumies? Mne to takto vychadza. Navyse ked su vacsina ockovani a prekonani
24.1.2022 - 15:54
0

ZOOMER

 

Nerozumiem,v UK sa ludia nanovo infikovali novym variantom BA2 a boli premoreni deltou,teraz omikronom a zaockovani 3 davkou,u nas to aky priebeh bude mat?
24.1.2022 - 16:02
0

topska

 

Nevidel som take statistiky aka je sanca ze sa mlady sportovec opat takto nakazi po tak kratkom case nejakym novym omikronom. Ak to tak je tak beriem. No este som to nezaznamenal. To akoze fakt sa do dvoch troch mesiacov opat nakazili?
24.1.2022 - 16:18
0

FP-jakubj

 

Ano, pretoze virus je vzdy o krok napred pred imunitnym systemom.
24.1.2022 - 16:21
0

ZOOMER

 

No neviem ci vobec taka statistika je co sa tyka toho,ale Kosice mali v oktobri a je januar,dajme tomu take 3 dobre mesiace,to je malo.

V Cesku vysli statistiky reinfekcii ktore vychadzaju na dennej baze a dost velke percento tam je ludi do 30 rokov tak...
24.1.2022 - 16:41
0

LenTak93

 

pán odborník, som rád, že zo správy o Košiciach si identifikoval o akých hráčov ide... tebe stačí, že ide o Košice
24.1.2022 - 17:13
0

ZOOMER

 

To este neviem,len viem ze je tam min 1 pripad reinfekcie a stale nemaju dokoncene pcr testy respektive vysledky takze..
24.1.2022 - 17:18
0

OceliarKE

 

Priatelu kamaratka sa nakazila 2x v priebehu 4tyzdnov, akurat prednedavnom jej skoncila druha karantena a to podotykam ze poriadna priznakova korona, nic bezpriznakove…
24.1.2022 - 18:30
0

strojar

 

"Ak to bude cca rovnako"
A ak to nebude?
24.1.2022 - 18:09
0

ZOOMER

 

+zdroj k tomu preco nemusi byt PO po omikrone.
https://ctrlv.sk/oo9j
Doporucujem precitat cele.
24.1.2022 - 15:38
0

LenTak93

 

topska, ser už na tohto "odborníka" na všetko
24.1.2022 - 15:59
+2

ZOOMER

 

Aky odbornik na vsetko ked vychadzam len z dat a veci ktore pisu ini ludia co tomu rozumeju len niesu pretlacani u nas?
24.1.2022 - 16:01
+1

strojar

 

Takže dočítal si sa na internete.
24.1.2022 - 18:12
+1

topska

 

Mna to zaujima ale asi spamujem no...
24.1.2022 - 16:19
0

LenTak93

 

boooože, halo
dnes nie je január 2020
aj v Česku vypadávajú kluby, každý si tým prejde
playoff je na programe v marci, kedy už vírus pomaly ustupovať bude
keď sme to zvládli pred rokom, vôbec nevidím teraz dôvod na paniku
či ste už zabudli, že aj pred rokom chodili tímy do karantény?
24.1.2022 - 13:00
0

Hokejman

 

Bodajby bol január 2020.
24.1.2022 - 15:05
0

topska

 

Ja nevidim absolutne dovod to zrusit teraz a napriklad poslat na urad prace stovky a viac ludi lebo sa bojime co bude v play off. Precitaj si este raz co som napisal, hadam sa to da nejakym sposobom pochopit. Je januar. Zrusit teraz ligu by bolo katastrofou z mnohych hladisk. Tu ide o prezitie sportu, bohuzial aj v play off na to moze niekto doplatit. Aj ked je to sport a ten sa robi aj preto aby sa vyhravalo ale je to aj zamestnanie, zdroj obzivy. A nie len hracov.
24.1.2022 - 14:04
0

FP-jakubj

 

KHL v pohode prerusila celu ligu. Nevidim nejaky problem predlzit ligu o dva tyzdne.
24.1.2022 - 16:22
+2

topska

 

No ved to ze prerusila, nie zrusila
25.1.2022 - 15:41
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZSkóreB
1.Slovan50189:118107
2.Zvolen50175:135100
3.Nitra50189:13797
4.Michalovce50136:14088
5.Košice50155:13282
6.Poprad50165:16171
7.Spiš. N. V50131:13770
8.B. Bystrica50142:14669
9.Trenčín50124:13866
10.Prešov50115:16756
11.N. Zámky50125:16853
12.L. Mikuláš50112:17941
TímZVVPPPPGB
1.Žilina4534452188:76115
2.Skalica45256311192:12490
3.Martin46263512161:12389
4.Humenné44216215138:10377
5.Topoľčany43224215140:11076
6.Dubnica43177415145:12669
7.P. Bystrica45202419121:13768
8.Trnava46165520155:17463
9.Žiar n. Hronom46171622108:14259
10.MK Slovan45136422115:14755
11.Levice4611233098:15840
12.Brezno46101431106:17536
SR 18242112044:1169
Aktualizované: 27.2.2022 20:07
TímZVVPPPPGB
1.Poprad191310587:4441
2.Nitra181212372:5540
3.Košice191202568:3938
4.Trenčín19942477:6637
5.B. Bystrica19832655:5732
6.Slovan18901968:6528
7.Skalica195211153:6620
8.SR 189511235:2118
9.Žilina17324842:6017
10.Zvolen172111339:779
11.Martin151101329:755
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Slovan201320577:4643
2.B. Bystrica181222276:4142
3.Zvolen201222478:4842
4.Nitra181031456:4037
5.Trenčín21913886:6932
6.Púchov16920548:3231
7.Poprad16803558:4027
8.Skalica16631663:5325
9.Michalovce16621744:4123
10.Košice16522755:6421
11.Trnava206111254:8221
12.Martin193121351:10213
13.Žilina163021133:6911
14.Sp.Nová Ves140011324:761
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Žilina4534452188:76115
2.Skalica45256311192:12490
3.Martin46263512161:12389
4.Humenné44216215138:10377
5.Topoľčany43224215140:11076
6.Dubnica43177415145:12669
7.P. Bystrica45202419121:13768
8.Trnava46165520155:17463
9.Žiar n. Hronom46171622108:14259
10.MK Slovan45136422115:14755
11.Levice4611233098:15840
12.Brezno46101431106:17536
SR 18242112044:1169
Aktualizované: 27.2.2022 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50

Bleskovky

Kanada - Francúzsko 7:1 v A-skupine, Kanada postúpila z 3. miesta

Hokejisti Kanady potvrdili pozíciu favorita, keď v záverečnom zápase základnej A-skupiny MS vo Fínsku zdolali Francúzsko 7:1. Po piatich víťazstvách a dvoch prehrách obsadili v skupine 3. miesto za Švajčiarskom a Nemeckom a pred Slovenskom. Kanaďania nastúpia vo štvrtkovom štvrťfinále v Tampere proti víťazovi B-skupiny Švédsku, pre Francúzov sa po dvoch víťazstvách a... včera o 21:41 - TASR


Hokej-MS2022: Fíni zdolali Čechov a v Tampere si počkajú na Slovákov

Fínski hokejisti vyhrali v utorok v záverečnom zápase B-skupiny MS nad Českom 3:0 a ako víťazi sa sa vo štvrťfinále stretnú so Slovenskom, ktoré v A-skupine skončilo štvrté. Česi narazia na Nemecko. Prvá fáza vyraďovačky je na programe vo štvrtok. včera o 21:33 - TASR


Roman po triumfe nad Dánskom: "Hrali sme play off hokej"

Slovenskí hokejisti zvládli kľúčový zápas na MS a po roku si opäť zahrajú štvrťfinále. Po triumfe 7:1 nad Dánskom vo svojom poslednom zápase v základnej A-skupine ich čaká presun do Tampere, kde na nich vo štvrtok čaká víťaz B-skupiny. Útočník Miloš Roman sa na novú Nokia Arénu teší a aj na plné tribúny. včera o 18:49 - TASR


Tréner Bowness ukončil spoluprácu s Dallasom

Klub hokejovej NHL Dallas Stars a tréner Rick Bowness ukončili v piatok spoluprácu. Kormidelník pôsobil v tíme takmer tri sezóny, počas ktorých sa s ním prebojoval v roku 2020 do finále play off. Rozhodnutie odísť prišlo z jeho strany. 20.5.2022 22:03 - TASR


V Košiciach pokračujú Chovan, Riečický či Slovák, skončila štvorica

V kádri hokejistov HC Košice pre sezónu 2022/2023 nefigurujú obrancovia Jakub Cibák a Colton Saucerman a útočníci Adam Lapšanský a Michal Mrázik. Športový manažér "oceliarov" Gabriel Spilar na klubovej stránke informoval o pokračovaní spolupráce s 13 hráčmi z minulosezónneho kádra. Klub v piatok informoval aj o pokračovaní spolupráce s trénermi Danom Cemanom a Timom ... 20.5.2022 21:32 - TASR


Rakúšan Wimmer dostal za tvrdý faul stop na jeden duel

Rakúsky hokejista Philipp Wimmer nemôže na MS vo Fínsku nastúpiť na jedno stretnutie. Trest dostal za faul na hlavu a krk, ktorého sa dopustil v zápase proti Nórsku voči Eirikovi Salstenovi. Wimmer vynechá piatkový súboj proti Lotyšsku. 20.5.2022 13:54 - TASR


Nashville predĺžil zmluvu s trénerom Hynesom a jeho asistentmi

Klub hokejovej NHL Nashville Predators predĺžil kontrakty trénerovi Johnovi Hynesovi a jeho asistentom do konca sezóny 2023/2024. Hynes je vo funkcii od januára 2020, keď vystriedal Petera Laviolettea a stal sa tretím hlavným koučom v histórii organizácie. Pod vedením Hynesa vyhrali "predátori" iba tri stretnutia vo vyraďovacej časti. 20.5.2022 08:04 - TASR


Finalistami Jack Adams Trophy sú tréneri Brunette, Gallant a Sutter

Cena Jacka Adamsa pre najlepšieho trénera v zámorskej NHL pozná svojich tohtoročných finalistov. Uchádzať sa o ňu budú kormidelníci Andrew Brunette (Florida), Gerard Gallant (NY Rangers) a Darryl Sutter (Calgary). Jej zisk tak určite neobháji Rod Brind'Amour z Caroliny Hurricanes. 19.5.2022 20:05 - TASR


Bdžoch bude pôsobiť v Banskej Bystrici aj v nadchádzajúcej sezóne

Hokejový obranca Martin Bdžoch bude obliekať dres extraligovej Banskej Bystrice aj v nadchádzajúcej sezóne. Vedenie klubu potvrdilo predĺženie zmluvy s 24-ročným bekom vo štvrtok v tlačovej správe. "V HC´05 pokračujem kvôli tímu aj sebe samému, chcem sa podieľať na cieľoch, ktoré sme si stanovili. 19.5.2022 19:17 - TASR


Švédom pomôžu brankár Ullmark a obranca Pettersson

Švédska hokejová reprezentácia môže na MS počítať s ďalšími dvoma hráčmi z NHL. Tím posilnia brankár Bostonu Linus Ullmark a obranca Marcus Pettersson z Pittsburghu, ktorí priletia do Fínska po vypadnutí ich tímov v 1. kole play off. Dvadsaťosemročný Ullmark má za sebou sedem sezón v NHL a prvú v drese Bruins. 19.5.2022 11:13 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

26. 05. 2022
Nemecko - Česko o 15:20
Švédsko - Kanada o 15:20
Švajčiarsko - USA o 19:20
Fínsko - Slovensko o 19:20

Odohrané zápasy

24. 05. 2022
KanadaFrancúzsko
7:1REPORT
FínskoČesko
3:0REPORT
SlovenskoDánsko
7:1REPORT
USANórsko
4:2REPORT
NemeckoŠvajčiarsko
3:4 SNREPORT
ŠvédskoLotyšsko
1:0REPORT

Najviac bodov

Denis MalginSUI12 bodov
2.Červenka R.CZE11
3.Dubois P.CAN10
4.Schneider P.AUT10
5.Hischier N.SUI9

Najlepší strelec

Rasmus AsplundSWE6 gólov
2.Dubois P.CAN6
3.Hischier N.SUI6
4.Blichfeld J.DEN5
5.Malgin D.SUI5

Najlepší brankár

Jussi OlkinuoraFIN99.03 perc
2.Swayman J.USA95.31 %
3.Šilovs A.LAT95.24 %
4.Hellberg M.SWE93.18 %
5.Buysse H.FRA93.14 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Švajčiarsko734:1520
2.Nemecko726:2016
3.Kanada734:1815
4.Slovensko723:1912
5.Dánsko718:1812
6.Francúzsko711:245
7.Kazachstan719:313
8.Taliansko712:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Fínsko725:519
2.Švédsko727:1018
3.Česko719:1313
4.USA718:1213
5.Lotyšsko714:208
6.Rakúsko716:227
7.Nórsko715:295
8.Veľká Británia710:331