Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan so štvrtou prehrou v Lige majstrov, postúpiť už nemôže

zdroj: TASR/ -
10.9.2022 19:46 TASR

Slovan nestačil v Nemecku na Mníchov.


EHC Red Bull Mníchov - HC Slovan Bratislava 5:1 (0:0, 4:1, 1:0)
      Góly: 24. Street (Seidenberg, Eder), 28. Tiffels (Street, Eder), 33. DeSousa (Daubner, Redmond), 36. Hager (Lutz), 41. Eder (Street, Tiffels) - 26. Haščák (Beňo, MacKenzie). Rozhodovali: Nikolič (Rak.), MacFarlane (USA) - Heffner, Hofer (obaja Nem.), vylúčení: 1:2 na 2 min, presilovky a oslabenia 0:0, 2123 divákov.
      Mníchov: Aus den Birken - Boyle, Abeltshauser, Blum, Szuber, McKiernan, Redmond, Daubner, Seidenberg - Tiffels, Street, Eder - De Sousa, Hager, Lutz - Ehliz, Smith, Ortega - Kastner, Schutz
      Slovan: Coreau (36. Hlavaj) - Valach, Ackered, MacKenzie, Beňo, Golian, Sersen, Gachulinec, Maier - Haščák, Rapuzzi, Pecararo - Török, Minárik, Fominych -  Matoušek, Zigo, Lukošík - Dej, Šotek

      Domáci sa dostali do presilovky už po osemdesiatich sekundách hry, keď išiel na trestnú lavicu MacKenzie za hrubosť. Slovan oslabenie zvládol, no do ďalšieho sa dostal o desať minút neskôr, keď sa Gachulinec previnil hákovaním. Onedlho sa však vylučovalo aj na druhej strane, za ten istý zákrok dostal trest McKiernan. K prvej väčšej príležitosti sa dostal Mníchov, Tiffels našiel pred odkrytou bránkou Edera, ktorý však minul. O minútu bol v šanci Haščák, keď išiel sám na aus den Birkena, šancu však nepremenil.
      Do vedenia sa dostali domáci v 24. minúte. Najprv vystrelil Seidenberg a puk dorazil za Coreauov chrbát Street. "Belasí" odpovedali o zhruba minútu a pol, keď sa z ľavej strany presadil Haščák. Ich súper sa dostal opäť do vedenia v 28. minúte, po Tiffelsovom teči strieľanej nahrávky od Streeta. Dve veľké šance následne nepremenil Haščák, čo opäť potrestali domáci. Vydarenú akciu najskôr predviedli DeSousa a Daubner a následne skóroval Hager, keď si Coreau nepostrážil bránkovisko a inkasoval z bezprostrednej blízkosti. Na ľade ho potom vystriedal Hlavaj.
      Záverečné dejstvo otvoril Mníchov gólom už po pätnástich sekundách po kombinácii Tiffelsa, Streeta a Edera. Ďalšie dve veľké šance domácich zmaril Hlavaj, ktorý si pripísal sedemnásť zákrokov, o tri viac, než Coreau v priebehu 36 minút.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Turnaje Liga majstrov


DraciaTlama

 

Nie je haMba prehrat. Ale je haMba prehrat takto.
Bez jedinej vyhry.

BBB to krasne zhodnotil, snad sa BBB nenahneva ze sem dam jeho prispevok:

-BBB-


Comu nerozumies? Ani v "plnej" sile proste Slovan na timy ako je Tampere, Mnichov ci Rapsville proste nema, nevraviac o tom, ze dneska je tam vyber bez 4 "elitnych" utocnikov Harrisa, Rapuzziho, Takaca ci Kytnara. V obrane sa spoliehame na pomaleho a neobratneho Sersena a ten kanadsky brankar "z NHL" je zatial jedno velka paux paus .. Plus na lavicke traja asistenti .. Cize co je na vysledkoch a predvedenej hre na nechapanie? Praveze vysledky a vykony su uplne pochopitelne.. Pokial Slovan nedostane v CHL do skupiny nejakych Poliakov, Madarov, Britov ci Irov, tak proste na body moze zabudnut. Ak co i len bod uhra v dvojzapase s Rapsvillom, tak to bude stastie, nahoda, omyl ..
10.9.2022 - 19:52
+25

Pierre

 

S tou lavičkou je to neuveriteľne presné ... Slovan nemôže viesť Pardavý ani Podkonický ..
10.9.2022 - 19:59
+24

errko

 

ja nejdem oponovat ani tebe ani BBB... ale preco Krakow, Belfast, Ljubljana ci ine 'podradnejsie' timy maju prijatelnejsie vysledky a Slovan tu schytal 4ty raz hanbu? Ci uz su ci nie su tam 4 'elitni', takto to skoncit nemalo.
Nevidel som jediny zapas a zily mi to netrha, len konstatujem. Alebo proti Nitre, Kosiciam a Bystrici superi vypustali a teraz sa hecuju lebo nastupuju proti velkemu Slovanu? To tazko
10.9.2022 - 20:02
+26

DraciaTlama

 

pointa j emyslim inde - na kvalitne timy tento Slovan nema.

SKor to bola poklona tym "podradnejsim" timom.

Uvodzovky ok?
10.9.2022 - 20:04
+4

Westbeast0

 

Nevypustali, ale kvalitu treba nahradit bojovnosťou... Nie je mozne, aby bol super ktory vyhrava 5:1 bol pri kazdom 50:50 puku rychlejsie... Da sa odpustit ze prehraju, to je jasne, ale ja som tych hracov co skutocne chceli spocital na prstoch jednej ruky...
10.9.2022 - 20:07
+8

DraciaTlama

 

West, PRESNE
10.9.2022 - 20:11
+3

Sunkafit

 

napríklad my teraz hrame proti Manheimu či jak sa to píše a sme o dosť lepší...ale kkt z toho prehrávame aj tak...
10.9.2022 - 20:28
+1

DraciaTlama

 

Mannheim

2x n

10.9.2022 - 20:35
+1

Sunkafit

 

teraz nam dali dalši...mali 5 šancí a dali nam 2 gole....v prvej tretine sme boli ovela lepší aj vdaka 3 presilovkám a nič...prehra škoda...keby naš mužstva vedeli premienať šance mali by sme iné výsledky aj pri porovnávaní s lepšími ligami takto nie
10.9.2022 - 20:39
+3

DraciaTlama

 

Kiezby ste vyhrali aspon Vy.
10.9.2022 - 20:46
+5

zahorak009

 

Krakow má jednu výhru s Villachom. Inak 2x prehra so Straubingom. Belfast 3x prehra(0:4,1:5,3:6).
Olimpija 4x prehra(0:4,2:7,2:3,2:4)
Slovan 4x prehra(2:5,1:4,0:2,1:5)
Kde tam vidíš ten obrovský rozdiel, že jedni majú prijatelné výsledky a druhí haMbu? Hlavne keď si ani jeden zápas nevidel...
11.9.2022 - 0:30
+2

FP-lacerta21

 

Trošku si zabudol na Katowice ktoré porazili Zürich , Aalborg ktorý zdolal Spartu či Stavanger ktorí zdolal Fribourg…
To znamená že už len v tejto sezóne aj poľské, dánske či norske tímy dokázali poraziť popredné české či švajčiarske ltimy… kým Slovan dvakrát ligol s nemcami a o dvoch minulurocnych prehrách s juniorkou Trinca sa baviť ani nemusíme …. A to už kus rozdiel a aj haMba je, nemyslíš
11.9.2022 - 6:07
+30

pupo

 

Sparta absolvovala ranný tréning bez ohľadu na zápas proti danom. Sui LM podľa výsledkov neberú moc vážne v rankingu sú tesne pred Ebelkou. Je veľký rozdiel mat v skupine Mníchov alebo Straubing.
Vcera bol Mníchov hrateľný a skončilo to jasnou prehrou.
11.9.2022 - 10:03
+4

DENISO6

 

Nie nieje to až taký rozdiel (hlavne v LM) mať Mníchov alebo Straubing
11.9.2022 - 10:29
+2

pupo

 

Keďže v Straubingu bývam tak ti môžem povedať že to rozdiel je
11.9.2022 - 10:31
+4

DENISO6

 

To máš super aspoň môžeš ísť na hokej keď tam príde Mníchov, bude to veľmi vyrovnaný zápas dvoch rovnocenných mužstiev
11.9.2022 - 12:32
+1

BaW

 

Tak Slovan je aj pre mňa sklamanie. Táto príprava dokázala, že ruská, švédska, fínska, švajčiarska, nemecká aj česká liga sú pred nami, zas sme jednoznačne podľa prípravákov pred tou rakúskou, čiže 7 v Európe je.
Ale myslel som si osobne, že nemeckej a českej dokážeme konkurovať viac.
Je ale pravda, že Tappara, Mníchov sú fakt TOP európske kluby, lenže to som si myslel aj o Slovane.
Neviem, nechápem.
Košice aj Nitra dokonca aj tá kritizovaná Bystrica uhrali viac.
Je tu priestor zamyslieť sa v Slovane.....
11.9.2022 - 1:25
+9

Zkubydu

 

TOP europske muzstvo je aj SLOVAN: akurat ze hra hoUno a nie hokej.
11.9.2022 - 2:33
+4

BaW

 

Neviem, či je chyba fakt v tréneroch, lenže minulý rok tu bol Döme a tiež bola „chyba” v ňom.
Alebo v prístupe ( ale však to deklarovali, že to neberú ako prípravu ).
Uvidíme aj ako v lige budú hrať, neviem sklamanie.
Nemci musia byť už méta, keď chceme ísť ešte vyššie.
Nie pôsobiť tam ako nechcem povedať čo.
11.9.2022 - 11:23
+2

Urpiner16

 

Chyba je u vás v tom že Sersenovi a pár hokejistom ktorí už na to nemajú,nemá kto povedať páni stačilo.Ďakujeme vám za to čo ste pre nás urobili ale už musíme dať priestor mladej krvi.
Pardavý s Podkonickým im to nepovedia lebo sú mäkkí kamaráti s nimi.Chelo by to ozajstného a tvrdého trénera a nie asistentov kamarátskeho typu.
Jednoducho tam je celý problém.
Riešenie?Vypajtlíkovať tých oboch aby tam priešiel niekto kto bez problémov ukáže zas niektorým privilegovaným že dovi,dopo.
11.9.2022 - 11:40
+4

pupo

 

Sersen Kytnar Matousek Maier mai už zmluvu pred príchodom Pardaveho. Máš veľmi jednoduché riešenie, podľa teba by sme museli vyhodiť min. polku mužstva, tu s tebou súhlasím,ALE kto ich nahradí,hlavne keď majiteľ nezvýšil rozpočet a mame na krku Haščákovu zmluvu…
11.9.2022 - 11:52
+1

-BBB-

 

to prosim ta co je za argument - "mame na krku Hascakovu zmluvu" .. ta zmluva bola podpisovana minuly rok, ked tam bol aj terajasi majitel, aj terajsi "trener", aj terajsie vedenie, len GM sa vymenil .. Nemyslim, ze je problemom Hakyho zmluva, to ani nahodou ..
11.9.2022 - 11:55
+2

pupo

 

Výška kontraktu je problém.
11.9.2022 - 12:00
+2

-BBB-

 

Pre koho? V ligenemas rozpocet. A pre Hrubeho to problem urcite nie je, kedze to odklepol vysku aj dlzku kontraktu. Takze pre koho je ta zmluva problem?
11.9.2022 - 12:01
+3

-BBB-

 

* v lige nemas limitovany rozpocet
11.9.2022 - 12:03
0

pupo

 

Ja som kritizoval od začiatku ten podpis,hlavne tu dĺžku kontraktu,pre Hrubého to určite neni problém,ale tento rok už podobne zmluvy nerozdávame
11.9.2022 - 12:08
+2

-BBB-

 

Ano nerozdavame,, takze k prvotnej myslienke ,, Aky problem je Hascakova zmluva? Pre koho je to problem?
11.9.2022 - 12:15
0

pupo

 

Bere peniaze za ktoré by sme hlavne pri dĺžke kontraktu dokázali podpísať lepších hráčov.
11.9.2022 - 12:17
+2

-BBB-

 

Cize to, ze mame Hascaka znamena, ze sme nepodpisovali kvalitnejsich hracov ,, OK. To mi staci a asi aj vsetkym okolo ako vysvetlenie. Vdaka.
11.9.2022 - 12:19
+2

pupo

 

Nehovorím že nám to bránilo podpisovať kvalitnejších hráčov. Ja sa bavím o hráčoch jak Bakoš ktorý majú už svoju cenu
11.9.2022 - 12:26
+1

-BBB-

 

Bakos , ci Zaborsky ak sa teda budeme bavit o hracoch so ako tak koketuju so SVK ligou a maju ako tak kvalitu, su hraci do 1, ak zavriem obe oci max do 2 utoku .. koho teda z hracov Slovana v prvych dvoch utokoch na kridle by si vymenil? Takaca? Hascaka? Pecarara? Rapuzziho? Ci nebodaj zase odsunieme na okraj mladych ako je Fominikh, Minarik, ci Lukosik, Sotek? Neviem, nic proti tebe, ale niekedy by to chcelo troska aj zapojit teleso postavene na krku, nez vypustim taku chobotinu, ze problemom je Hakyho zmluva. Ta urcite nieje problem ani pre rozpocet Slovana, ani pre majitela, ani pre moznost podpisovania hracov do buducna. myslim, ze predlzenie s Takacom je toho dost vysokym dokazom, ze podpis zmluvy s Hakym, je skor problem pre teba, ako pre klub ,, s cim v zasade aj suhlasim.
11.9.2022 - 12:33
+1

pupo

 

Presne Hascaka by som vymenil, ale ma zmluvu a to som myslel že ho mame na krku
To že chceme dávať priestor mladým berem a nemám s tým problém.
11.9.2022 - 12:44
+1

-BBB-

 

V tomto sa zhodneme ,, ale nie v tom, ze to je problem jeho zmluva, keby to bol problem, rozviazat je ju najmenej .. On je dost na prachy, staci mu ponuknut par 100K na ruku ked sa ukonci zmluva a ako vidis aj na HP, napr. polovicka PP ma perma erekciu ked sa len Haky spomenie.. Len neviem ako by ho zaplatili..
11.9.2022 - 12:50
+1

pupo

 

Ja som to nemyslel tak že si jeho zmluvu nemozeme dovoliť,ale že mame hráča v prvom útoku kde by sme podľa mna mohli podpísať lepšieho. PP po podpise Zaborskeho asi padol.
11.9.2022 - 13:03
0

-BBB-

 

Lepsieho v zmysle? Ja si myslim, ze Hascak na pomery SVK ligy je nadpriemer. nemyslim ze Bakos, ci Zaborsky /ten urcite nie/ by ho dokazali nahradit bodovo ..
11.9.2022 - 13:10
0

pupo

 

Na naše pomery patrí k špičke tu neni o com,ale mužstvo to naňho musí hrať. Tu je podľa mna hráč akým je Bakoš lepší hlavne čo sa týka Playoff kde Od Hascaka chýbal impulz
11.9.2022 - 13:21
0

-BBB-

 

mal body? mal ,, dal dolezite goly? dal .. ja teda niesom jeho velky fanusik a neskakal sem meter ze sme ho ziskali, al eako citam, ty ho mas riadne v zuboch ..
11.9.2022 - 13:55
0

pupo

 

V základnej časti prekonal moje očakávanie a hlavne prebudil Rakúšanov, v playoff ma sklamal.
11.9.2022 - 14:05
0

-BBB-

 

OK, cize ta sklamal a z toho dovodu povazujes jeho zmluvu za problemovu a nevyhodnu pre Slovan ,, vidis, ako sme sa krasne po par spravach dostali k rieseniu daneho problemu
11.9.2022 - 14:09
0

pupo

 

Ja nepovažujem jeho zmluvu za problémovú,skôr jeho výkony hlavne čo sa týka LM a playoff .
11.9.2022 - 14:13
0

-BBB-

 

OK ,, toto vlakno vlastne zacalo preto, ze si nenapisal, ze problemom, preco Slovan v zasade nepodpisuje hracov, je zmluva s Hascakom ,, prepac, ze som si tuto info vycucal z prsta,, /este ze sa to da precitat/
11.9.2022 - 14:16
0

pupo

 

Aspoň sa nenudis
11.9.2022 - 14:25
0

-BBB-

 

Praveze mam taku "lazy sunday" vylozene nohy, aktualne Tomasa od Krujsov sledujem, kde tu citam co to na nete a tak ,, takzaj sa celkom nudim, tak tu vykecavam ..
11.9.2022 - 14:31
0

pupo

 

Ja podobne a zachvíľku idem na Färjestad.
11.9.2022 - 14:34
0

Urpiner16

 

Tu nestačí len kritizovať ale konať.A to obávam sa že u vás nemá kto konať.Doma na TL to stačí aj s týmito hráčmi na 1.miesto zatiaľ.Ale na medzinárodnom poli polka hráča na to nemá rýchlostne a ani hokejovým umením.Preto tí hráči sú tam kde sú lebo vedia že tu za celkom slušný plat vedia že konkurencia na lavičke nie je taká aby sa báli o flek.To je celé.
11.9.2022 - 12:17
+1

pupo

 

Jak chceš konať? Vyhodíš polovičku mužstva ktorá nemá na medzinárodnú úroveň ale stále patrí k tomu lepšiemu v domácej súťaži a nahradis ju akými hráčmi?
11.9.2022 - 13:08
+1

Urpiner16

 

Ja som le pomenoval váš problém keď tu zalamujete že v LM ste jaloví.Však nemusíte vyhadzovať nikoho.Ak ste spokojný len v našej lige tak nemusíte nič riešiť.S tými skúsenými dôchodcami to môžte vyhrať znova.
11.9.2022 - 13:18
+1

pupo

 

Fanúšikovia Slovanu to tu podľa mna moc neriešia,každému je jasne že v tejto skupine by sme museli odohrať “zivotn” zápas aby sme mohli pomýšľať na víťazstvo. Bohužiaľ nestalo sa ,včera tam proti mnichovu určite šanca bola ale zrazili nás blbe chyby a nepodržal brankár. Ja by som takisto radšej pozeral na hokej aký preferuje Ramsay,ale realita je ina a to neznamená že som s nou spokojný
11.9.2022 - 13:28
0

Urpiner16

 

Ak by bol Ramsay v Slovane tak bez ohľadu na krátkodobé výsledky urobí presne to čo som tu vyššie opísal.Starci na chmelu na lavičku a mladí na ľad aj za cenu krátkodobého neúspechu i nelichotivých výsledkov.Ale ten progress by za neho orok o dva prišiel taký že tá dôvera by sa vyplatila.
11.9.2022 - 13:35
+1

pupo

 

Tak zostanme v realite:
1. Podobného trénera nenájdeme
2.mladý na lad tu každý s tebou súhlasí,ale zatiaľ ich nemáme. Projekt MK je konečne krok vpred a mal by im prechod uľahčiť
3.Slovan si nemôže dovoliť neúspech a nelichotivé dlhodobé výsledky
11.9.2022 - 13:49
0

BaW

 

Tu je rozdiel medzi nami.
Že vy takých ako ja beriete tak, že on to brzdí ružovými okuliarmi, pritom je to nezmysel a pritom je tu u takých čo to takto berú totálny alibizmus, ktorí povedia, že ako na to prišiel ten kolega, že Slovan je európsky klub.
Európsky klub Slovan je a toto, čo predvádza je zle aj pri tých súperoch v tej skupine. A európsky klub MUSÍ byť ( a treba pre to robiť všetko) aj Košice, Zvolen, Bystrica.
Nitra má moje sympatie. Tá je dravá, verí si, ide všade vyhrať a aj jej fanúšikovia nerozoberajú súperov,zmluvy. Pritom vedenie vytvorí vždy kvalitný tím.

Toto ťa posúva. Nie reči ako ten dole napíše,prosím ťa čo si, my sme tam a na viac nie je. To je čo? Ležím si v svojej postieľke a postaviť sa netreba ???? Však načo a čo vôbec čakáme.... Totálny alibizmus.
Alebo potom druhý pól podhonocovanie.

Ku kádru.
Haščákova zmluva ...
A to je problém ju zrušiť, urobiť prestup, vymeniť ho ?

K tým hráčom majú pravdu títo ľudia.

Sersen mal už po tejto sezóne povedať ďakujem a mohli mu vybaviť nejakú ICEHL, tam s tým menom by si ho vážili a kľudne by si ju zahral...
Ackered to je tak obranca na dnešný Trenčín, alebo tiež ICEHL do útoku ok, obrana guláš.

Valach, Matoušek atď.



11.9.2022 - 14:26
+3

pupo

 

Ja som nechápal už návrat Krajciho, tie kontrakty ktoré rozdával a ešte predĺžil …;(
Je to tak ľahké rozviazať s Hascakom tu zmluvu?
11.9.2022 - 14:37
0

BaW

 

Tak ja neviem.
Keď niekto berie veľké prachy a hokej berie tak, že moja robota je stáť na kruhoch a vystreliť a odstriedať, tak nech sa páči, je tu Mikuláš, Zámky, Spišská, tam s týmto prístupom môže pomôcť.
Alebo potom Francúzsko, Taliansko, Británia, Dánsko, kľudne.
Ale na Slovan to nemôže byť.
11.9.2022 - 14:55
0

Standacik

 

týmy tohto rangu praveže haščáka vobec nepotrebuju, Slovane mal kto za neho makat, tu nie.
11.9.2022 - 19:20
+1

topska

 

Lenze Hascaka chceli aj top europske ligy
12.9.2022 - 13:56
0

BaW

 

no tak nech ide.
Ak budú na neho niekde vo Fínsku na neho robiť. A on bude strieľať.....
Nech sa páči.
12.9.2022 - 22:34
+1

BaW

 

Urpi súhlasím.
11.9.2022 - 12:40
+1

-BBB-

 

TOP Europske muzstvo je Slovan,, Aj ako fanusik Slovana sa spytam, akou rovnicou si toto vypocital? Na zaklade akeho tvrdenia je toto "fakt"? Lebo Slovan ziska hraca do svojho kadra az vtedy, ak prave timy ako Mnichov, Tampere, ci Rapsville o neho nemaju zaujem, resp, inak, ak o hraca, nie je zaujem v ligach ako je FIN, SWE, SUI, DEL, CZE a bohuzial aj KHL ci aj AHL, tak vtedy je realitvna moznost ze ho ziska Slovan. To, ze na SVK jpatri k TOP timom neznamena explicitne, ze kvalitativne je TOP aj v Europe, to vidime druhy rok aj v CHL a ak este aj to "troska kvalitne" na pomery Europy, ako vcera, nenastupi, tak tazko sa moze pocitat s uspechom a na lavicke moze stat aj kvarteto head coaches z NHL .. cim samozrejme netvrdim, ze Pardak nie je jeden velky omyl .. Ja neviem, vela z Vas to preziva asi viac, ako samotny klub, pretoze okrem vyhlaseni, nespravili nic pre uspech v CHL, snad kazdemu mueslo byt jasne, ze s kadrom co Oto zlozil, proste konurovat tejto skupine aku maju nemohli, ano, asi by to bolo ine, keby bola skupina ja neviem, Krakow, Slovan, Belfast a Ljubljana, ale aj tak by tym hokejom po rohoch bez strelby bol problem ..
Ale nic to nemeni na fakte, neprezivajme to tak, stale budem tvrdit, ze na sezonu akykolvek tim, nejde teraz o Slovan, skor pripravia zapasy s Mnichovom, Tampere, rapsvillom, ci nedavny Danube Cup, ako zapasy s CZE 1.ligistami, ci POL, HUN ligistami .. Nech je to akokolvek, tak aj CHL pre timy z rozpoctom ako je Slovan, moze byt a bude vzdy len spestrenie pripravy, kedze v CHL Slovan moze vyhrat /aj ked to doteraz sa nepodarilo/, ale nemoze vyhravat, to je proste nemozne .. Peknu nedelu vsetkym.
11.9.2022 - 11:47
+12

julo

 

11.9.2022 - 2:54
+2

pupo

 

Minule som s tebou výnimočne súhlasil, teraz zas trepeš… Zas porovnávaš neporovnateľne a podľa toho usudzuješ
11.9.2022 - 10:17
+1

ElwisNR

 

Ja som pozeral do 4:1 hráči Slovana mi chvíľami pripadali ako by sa šetrili na štart TEL a góly?Tie Slovan dostával po fatálnych zaváhaniach v obrane možno z toho mohol byť aj lepší výsledok.
10.9.2022 - 20:03
+4

DraciaTlama

 

Tiež som mala pocit "len sa nezrantit".
Hm.
10.9.2022 - 20:12
+4

BaW

 

A tu je ten rozdiel v tej zdravej nitrianskej optike a potom v optike hľadania problému všade inde, ako u niektorých.
11.9.2022 - 14:29
+1

mar11

 

Je to smutná realita,že nie len Slovan,ale žiadne slovenské mužstvo nedokázalo v CHL absolútne nič...hráme sa na svojom piesočku a tvárime sa sa,ako nám kvalita ligy ide každým rokom hore a klamem sami seba.Pridu takéto zápasy a vyzleču nás do naha
10.9.2022 - 20:07
+7

FP-lacerta21

 

Absolútne nič dokázal Slovan za dva roky v CHL…
Kosice, Nitra a dokonca i Bystrica uhrali slušne výsledky, body a dokonca aj postupy zo skupín…. Kosice aj víťazstvo v PO so Skelefteou ….
Ale ido to čo ty považuješ za nič
10.9.2022 - 22:22
+61

moke19

 

som zvedavý, či Ti Mar11 odpovie, ja som Ti plusko dal, pretože vtedy KE išli jak pílka
11.9.2022 - 16:42
0

Captain

 

Rekordna šnura zapasov v LM bez vyhry pokračuje
10.9.2022 - 20:14
+8

DraciaTlama

 

Inak, toto su stats:

RED: SLovan

Strely na branku:
37:19

Powerplay
2:1

Brankari:
95%:86%

Shots blocked
18:13

Hits
8:10

10.9.2022 - 20:14
+4

GB11

 

Pardavý: Nieje trenér pre Slovan
10.9.2022 - 20:16
+18

BlackCrow

 

+
10.9.2022 - 20:49
0

Zkubydu

 

Perdavy nie je vobec trener: tam treba skoncit.
11.9.2022 - 2:35
+18

pardak89

 

Pardavý je génius 😁 Keď zistil, že ako súper Slovan neporazí, infiltroval sa a začal s rozkladom z vnútra 😄
11.9.2022 - 12:14
+10

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
moke19

 

čiže len asistent v repre? tam je ok?
11.9.2022 - 16:43
0

bigi

 

pardavy nie je trener pre nikoho
12.9.2022 - 7:14
+3

ZtrykoSlazoU

 

dobra previerka pred ligou, ked bude liga
10.9.2022 - 20:27
+4

DraciaTlama

 

este ze ta tu mame

si take moje osviezenie ked som nasrata
10.9.2022 - 20:27
+2

omen

 

rozculovat sa nad tym ako Slovan hral nema vyleky zmysel... skoro ziadne muzstvo by vodu dnes nenamutilo bez 3 prvych centrov a najlepsieho hraca musztva
preto sa chce zamerat najma na pozitiva tejto pripravy: 1) v brane sa mi pacil Hlavaj Sice neviem co zo zamorskou posilou, ktoru podpisali na dva roky, ale dufam, ze Hlavaj bude jednotka 2) v obrane sa mi paci vyvoj Bena v utoku si miesto vypytal Lukosik, za mna urcite namiesto Toroka 4) z posil sa ukazali fajn najma Minarik a Pecararo ukazuje potencia
Nedami vsak napisat i moju prvu kritiku na pracu manazera Hascaka Napriek tomu, ze je este len priprava, nemam pocit, ze by sme doviedol aspon jedneho hraca, ktory by posunul hru Slovana vyssie
10.9.2022 - 20:46
+4

NasHokej97

 

To sme podpisali toho spomaleneho snehuliaka na dva roky ?
10.9.2022 - 20:51
+9

omen

 

bohuzial Mrzi ma to hlavne i preto, ze v Brne maju 5 brankarov a tak Tomek mohol prist aspon na hostovanie, ak nie prestup
10.9.2022 - 21:12
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
NasHokej97

 

Hlavaj momentálne jasná jednotka. Beňo spravil značný progres, naopak Golian mi príde že oproti nemu trocha stagnuje. Lukošík sa ukazuje veľmi dobre. Torokov podpis sme viacerí nechápali a ja stále nechápem načo tu je (Dneska mal jedno dobré striedanie). Minárik bude dobrá posila, už len svojím pohybom a hrou teľom kľudne odcentruje 3. formáciu. Naopak u Pecarara neviem aký potencial si dneska u neho videl. Pri ňom som si všimol akurát tak jednu lepšiu prihrávku a odfláknutý backcheck pri 4. gole.

No od Haščáka som tiež čakal zaujimavejších hráčov. Keby som podpisoval hráčov podľa toho čo ukázali v príprave tak jediného z tých posíľ by som bral Minárika.
10.9.2022 - 21:37
+10

omen

 

s tymi posilami suhlasim A to si myslim, ze Minarika by podpisal hociaky manazer, kedze Pardavy ho tu chcel a mali ho odskusaneho i z repre Myslim, ze este Ackered nemusi byt zla posila, ale tiez som cakal viac golov A zamorakov vzdy tazko ohodnotis v priprave, Pardavy sa sam vyjadril, ze Pecararo si potrebuje este zvyknut Ten potencial som nevidel dnes, myslel som vseobecne pripravu, napr. doamce zapasy CHL neboli az tak zle z jeho strany
By ma velmi zaujimalo ako boli ocakavania od Hascaka ako su vo vedeni spokojny z ich naplnovanim
10.9.2022 - 21:50
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
omen

 

Dakujem... som v zivote fakt spokojny
11.9.2022 - 17:25
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
napalmdeath

 

Asi to nebude na "daaakujeeme". Janči mal skúsiť Temeš verziu so nezaujímavym letným turnajom.
10.9.2022 - 20:46
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
NasHokej97

 

Mali sme dobrú pasáž v 2. tretine, inak to zase bola hra mačky s myšou. Hlavaj momentálne jasná jednotka. Minárik dobrý výkon. Fajn bolo vidieť hrať i Deja, ale chlapec musí na tom korčuľovaní hodne popracovať .

No nič, v lige snaď už niečo vyhráme.

10.9.2022 - 21:11
+3

gabi98

 

Btw. Andrej Podkonicky je ešte stále v Slovane?
10.9.2022 - 21:39
+1

DraciaTlama

 

je
10.9.2022 - 21:52
+3

gabi98

 

A v akej úlohe Lebo minimálne ja ho vôbec nevnímam takto cez médiá. Vždy je v popredí Pardak.
11.9.2022 - 7:34
0

DraciaTlama

 

Asistent
11.9.2022 - 8:19
+2

gabi98

 

Pardavy je hlavný?
11.9.2022 - 9:48
0

DraciaTlama

 

Hej
11.9.2022 - 9:53
+1

gabi98

 

Tak to som dosť prekvapený, že akceptoval takéto pozičné poníženie.

Navyše, keď ho nahradili na poste hlavného trénera po získanom titule a trénerom, ktorý počas sezóny dostal vyhadzov.
11.9.2022 - 12:42
+4

-BBB-

 

Tak tam islo si myslim o nic ine ako o vidinu "reprezentacie" .. kedze Slovan k sebe stiahol ako GM repre, tak aj oboch asistentov, tak nejak Hruby ocakava nieco podobne, ako v repre sa snazi a uspesne aplikovat Craig /5 hore, 5 dole, totalny hokej/.. len sa tu pozabudlo na to hlavne, nie je tu Craig a ni eje tu kader danej kvality Cize to ze asistenti nieco nakreslia na treningoch a pred zapasmi a v prestavkach je sice pekne, al enevedia reagovat na to, ked to proste nejde, u Pardaka to bolo vidiet v TN, u Potkana aj min, sezonu v Slovane ,, nakolko podla mna subjektivne, Slovan vyhral titul, nie preto ze tam bol Potkan, ale aj napriek tomu, ze tam bol Potkan.
11.9.2022 - 12:47
+4

gabi98

 

Mne je to úplne jasné, len to niekto mal vysvetliť Hrubému.

Na druhej strane, takto aspoň bude trošku napinavejsia liga, možno
11.9.2022 - 13:59
+1

-BBB-

 

Berme to tak, ze aj Hruby sa len uci v tomto fachu .. este mu dajme par sezon, kedy sa aj on nauci, ze nie slova robia vysledky, ale ciny ..
11.9.2022 - 14:01
+1

Hrobar

 

Potkan aspoň razí cestu moderného hokeja, Pardavý ide historickou cestou v rohoch. Výsledok je ale asi rovnaký.
11.9.2022 - 14:41
+1

Sisa15

 

Uvidime: Ale prosím ta veď hral len presne to čo nastavil Dome ale na druhej strane dobre to robi chalan neprejde veľa dni a zase bude hlavným trénerom dúfam že zo bude ešte z kraja sezóny nech sa úkazu jeho kvality . Podľa mna vždy bude len asistent
Btw ale do kamery rozpráva pekne a to sa hold novinárom páči 😊
11.9.2022 - 15:06
0

Hrobar

 

Však Dome sa snažil o moderný hokej, len nedokázal reagovať na priebeh zápasu. Ale to ani jeho nástupcovia.
11.9.2022 - 16:01
0

Sisa15

 

Yes: Jednoznačne konštruktívne realisticky napísané! 👍
11.9.2022 - 15:08
0

Peryo

 

Potkanovi dosť pomohli fíni. Čo som počul nepokračovali lebo viac si chceli presadiť fínsky štýl a hrubý má vidinu hry našej repre
12.9.2022 - 9:18
0

Haxito

 

Marcelka čakáme ťa v Poprade
10.9.2022 - 22:00
+3

Bascovansky

 

Tak kandiduje za poslanca... verim ze sa vrati domov.
11.9.2022 - 9:42
+1

marco32

 

pozrel som si ich dva zapasy a jedna velka katastrofa ten team ... napisem k tomu len dve vety ktore mne za mladi treneri vtlkli do hlavy
1: dopredu mozes - dozadu musis
2: kazdy hrac je hratelny
10.9.2022 - 22:29
+1

Cvikelka

 

Pardák von?
10.9.2022 - 22:31
+2

Sisa15

 

Nech si ho len nechajú mi ho v Dukle nechceme 😊
10.9.2022 - 22:34
+2

Cvikelka

 

Sisa15: V TN je jedno co bude za trénera. Tam je najneschopnejsie vedenie v celej lige.
10.9.2022 - 22:39
+9

Sisa15

 

Uvidíme 😊
11.9.2022 - 2:28
0

julo

 

Sbytocne
11.9.2022 - 3:00
0

ZOOMER

 

Hanba
10.9.2022 - 22:40
+2

ZtrykoSlazoU

 

gadzove domu
10.9.2022 - 23:30
+2

Hrobar

 

máš: rád rizoto
10.9.2022 - 23:40
+1

WinnipegJets

 

Máš sestru?
11.9.2022 - 0:01
+4

Dzunkes

 

Dalo sa to cakat priznajme si na rovinu
11.9.2022 - 1:44
+1

Zkubydu

 

Ak niekto cakal ze Slovan uspeje vCHL: v skupine s Mnichovom, s Tampere tak ja nie... Mozno tak s Rapersville, ak uz obom o nic nepojde. A k ostatnym, co si tu mastia "pupek"s dobrymi vystupeniami pripominam ze Bystrica nakupovala od finov skoro pokazde poltucet, Nitra tusim kupila aj 9 s Libercom a posledne posobenie Kosic tiez nepovazujem za oslnive, ked pred 6 rokmi zo 6 zapasov spravili 4 prehry 1 remizu a 1 vyhru so skore 12:20!!!
11.9.2022 - 3:09
+4

julo

 

!!!
11.9.2022 - 3:21
+5

FP-lacerta21

 

Neviem odkiaľ máš tieto štatistiky, ale v15/16 aj 16/17 hrali KE len 4 zápasy v skupine keďže skupiny boli po 3 tímoch a v oboch rokoch postúpili do vyraďovačky kde síce nepostúpili ale najprv doma vyhrali nad Skelefteou a o rok remízovali s fribourgom
15/16 1 V 1Vp 2P 7:8
16/17 1V 3P 10:15

https://sk.wikipedia.org/wiki/HC_Ko%C5%A1ice#Poh%C3%A1r_eur%C3%B3pskych_majstrov
11.9.2022 - 6:23
+17

FP-lacerta21

 

A????
Ako sam pises urobili vyhru v ZC a remizu v Play Off
A co zatial za 10 zapasov v CHL urobil Slovan???
Porovnavaj dalej ... 😁😁😁
11.9.2022 - 14:31
+7

Zkubydu

 

pre FP-lacerta21 jedna info o kvalite uvedeneho zdroja: Vitajte na Wikipédia
Editovať môže ktokoľvek a každé vylepšenie pomáha.
Ďakujeme, že pomáhate svetu objavovať!
11.9.2022 - 13:10
0

FP-lacerta21

 

A???
Ktore info o CHL tam chces spochybnit ci vyvratit???
Na wiki mas aspon celu historiu ligy majstrov, kym na tej tvojej max neprehladnej len od 2014/15 ... ale novodoba liga majstrov zacala o par rockov skor...
hladaj a ak wiki neveris, aspon sa nou inspiruj pri hladani ...
11.9.2022 - 14:40
+6

FP-lacerta21

 

Aha…. už vidím, ty si zrátal dokopy základnú časť aj vyraďovačku … trochu neštandardné, hlavne ak to porovnávaš so Slovanom, ktorý nie že nikdy do PO nepostúpil, ale ani v ZČ nebodoval …
11.9.2022 - 6:43
+19

Zkubydu

 

Ak sa bavime o CHL, a chceme porovnavat Kosice a Slovan, tak "oceliari" : sa tam za ostatnych 5 rokov ani nedostali. Aj preto ma ju bilanciu len 2 kluby a to BB-18z-4v-14p sk:36:68
a SLovan: 10z-0v-10p a skore-12:39
doplnim uz spomenute Kosice: 6z-1v-1r-4p a skore 12:20

Faktom je aj to ze to bola este CHL "v plienkach"
11.9.2022 - 13:30
0

julo

 

KE odohrali v lm 6 zapasov hej?
11.9.2022 - 13:58
+5

FP-lacerta21

 

Pre teba novodoba CHL zacala pred 5 rokmi???
😁😁😁
11.9.2022 - 14:32
+5

sKEta

 

cize ak CHL bola v plienkach co aj tak nebola tak to znamena co ? ze vsetci okrem HCKE boli v plienkach tiez a bolo jednoduchsie uhrat lepsie vysledky alebo ako si to myslel ?
11.9.2022 - 14:45
+6

Zkubydu

 

Otto H. je taky manager: ako Jano P. trener.
11.9.2022 - 3:16
+6

nitranitricka27

 

Vy to tu fakt velmi zovšeobecňujete a to isté ten divácky záujem... Preboha veď hra moje mužstvo ligu majstrov najviac čo sa v europe dá a mali ste dokopy 8400 ludi na dvoch domacich zapasoch, ja to nechapem poňali ste to dost podobne ako BB tak v lige najsilnejší a najelpší mančaft a v europe kde sa mate ukazať aky ste dobrý fans ako sa v KHL hovorilo a aký mate dobrý kader ktorý vyhral ligu tak príde toto a nič, veď si pamatam ako to bolo u nas na Skelefteu, Liberec, Plzen aj Stavanger všetci sa chceli od hráčov až po fanúšikov predviesť pred hokejovým svetom... Aj ked sme nemali možno najlepší kader na začiatku sezony tak hrači šlapali jak o život a vyhrali aj skupinu jeden rok a keď sa aj nedarilo tak sa zas ukázali fanúšikovia a vo Vitkoviciach aj v Plzni to bolo neskutočné a domaci si to velmi dobre zapamatali... Pride mi to od Hrubeho a predtym aj od Kovala také proste že doma sme najlepší to nám stačí a hotovo a keby sa aspon fans chceli ukazať ale ach nič radšej, ovela viac by si tam zaslužil byť napriklad Poprad, Košice alebo my čo maju realne motivaciu aj mimo vlastneho pieskoviska a potom tu ešte budete písať že to je obraz SVK hokeja... Ani zďaleka a len mimochodom nekomentoval by som vaše mužstvo keby nezovšeobecňujete aj na iné mužstvá že nič neuhrali v europe
11.9.2022 - 3:29
+33

BEBE22

 

Asi tak nejak....
11.9.2022 - 8:27
0

TommY_D

 

Čo tu zas spomínaš nás, každý rok čo sme to hrali sme dokázali bodovať alebo vyhrať s top favoritmi skupiny, narozdiel od vás sme už mali nový format kde sa ťažšie postupuje zo skupiny a ťažké skupiny. Napriek tomu sme si nikdy si žiadnym tímom neurobili hanbu a nazbierali dosť bodov. Na výjazdoch či už v lugane alebo Mníchove bolo tak 5x viac fanúšikov ako mala BA teraz a to sme 8x menšie mesto. Áno domáce zápasy sme (asi) nikdy nevypredali, ale taký je už fanúšik všade a bolo leto, povedomie o tejto súťaži nulové. To si nemyslím že je len náš problém. Ale tak vy v Nitre ste skvelí, tak už tu ligu konečne znova vyhrajte a ukážte nám aký káder tam pošlete a ako to vyhráte
11.9.2022 - 8:41
+11

TommY_D

 

Keď ste postúpili zo skupiny mali ste tam Plzeň a stavanger, ako pri všetkej ucte z takej skupiny keď postupujú dvaja by postúpil aj Slovan so súčasnou formou. V prvom kole playoff ste dostali 12:0 od Vítkovíc.
11.9.2022 - 8:49
+18

Zkubydu

 

Nam staci ze hrame pekny hokej, ktory bavi divakov doma aj vonku: a ze vychovavame hracov do NHL. Kolko ste ich vychovali v Bystrici vy a nemusis len za poslednych 5 rokov, mozes ist aj do hlbsej historie Tomy_D???
11.9.2022 - 13:38
+1

TommY_D

 

Reagoval som na príspevok s úplne inou pointou, ale to je take slovenské všetko pootacat
11.9.2022 - 14:03
+6

KrebsKandidat

 

Rovnako je take slovenske, ze mi sme to sice nedali ale to preto, ze sme to mali tazsie.
11.9.2022 - 16:47
+1

TommY_D

 

*my
11.9.2022 - 17:02
0

TommY_D

 

A pozor pozor ja som sa nikde nevyhováral že sme to mali ťažšie, len som poukazoval že je úsmevne tu každý rok po prehre iného timu písať ako oni dokázali neviem čo a ako všetci ostatní robia hanbu.
11.9.2022 - 17:08
0

KrebsKandidat

 

Dakujem za opravu a ospravedlnujem sa za hrubku.
Trochu ma nastvalo, ze nori a Plzen, postupil by aj Slovan. S Plznou sme hrali dobre, to bol dost pozeratelny hokej. Aj ked ma doma nastvalo par divakov. Mohli byt radsej doma ako hned v uvode zapasu nadavat na hosti.
Dvojzapas po postupe bol, samozrejme, uplne o inom.
Nitra, Banska i Kosice bojovali, snazili sa. V pripade SBA som ten pocit velmi nemal. A v kontexte toho, ze "mensie" hokejove krajny v LM hraju naplno, nie som presvedceny, ze by to Bratislava dala, s takymto pristupom.
11.9.2022 - 20:10
+2

omen

 

hm... takze by si tam zasluzili byt Poprad, ktory nebral uplne vazne ani svoj Tatransky pohar, alebo Kosice, ktore prehrali na turnaji so svedskymi prvoligistami a vyraznejsie so svedskym extraligistom... ano Nitra by si to zasluzila pre vynikajuce publikum, ale zas nie je to divacka sutaz Ano, mozeme sa bavit o tom, ze by mozno vyhrali nejaky zapas Ved aj v nasej lige z casu na cas, muzstvo zo spodu porazi to vyssie No nie je to ziadne pravidlo, skor vynimka Ale v minulej sezone vyhral Slovan ZC i PO a i tento rok budu opat asi vysoko To je realny obraz nasho hokeja
Ale chapem, ze rozdiel medzi recami a pred CHL a realitov bol velky Na druhu stranu som radsej, ak Slovan bude vyhlasovat ako chce sutaz hrat ako BB, ktora vzdy vyplakavala, ako ju to zatazuje a len jej to maju preplatit a je to vlastne len akesi "nutne zlo" Ano, reci Slovana su marketing, kotry zabezpecuje i to, ze snad nas v buducnosti z CHL zas nevykopnu A vysledky na lade vedenie sutaze az tak neriesi ako fanusikovia
11.9.2022 - 9:28
+8

pupo

 

Tak Nitra nemala šancu proti podpriemernemu Del mužstvu, preto podľa výsledkov by asi ťažko iné mužstvo uhralo viac…
11.9.2022 - 10:11
+3

Nerkio

 

Zabúdame dodať fakt že hráči mali covid .A nie jeden hráč .Preto dalsi zápas odohrala Nitra s juniormi.
11.9.2022 - 10:17
+1

pupo

 

Riešim jak všetci len výsledky a podľa toho usudzujem
Zachytil som len výsledok proti Schweninngenu, včera nám tiež chybali kľúčoví hráči,ale podľa mna a výsledkov by ťažko iné SVK mužstvo uhralo viac v tejto skupine….
11.9.2022 - 10:24
+4

omen

 

Tak vyzerá to tak, že i Slovan mal chorých viacerých hráčov... Dnes i s toho dôvodu zrušili autogramiádu
12.9.2022 - 13:57
0

Sunkafit

 

včera sme boli celý zapas lepší proti Manheimu..ked tu stále vypisuješ o Straubingu...ano prehrali sme aj ten ale boli sme lepší
11.9.2022 - 10:43
0

pupo

 

Kto stále vypisuje o Straubingu a nezachytil som žeby ste proti nemu hrali?
11.9.2022 - 10:49
+2

bigi

 

viac by si to zasluzili poprad, ked alebo vy. evidentne CHL o vas nestoji a ked si to teda zasluzite ovela viac tak si to vybojujte
12.9.2022 - 7:24
0

BlackCrow

 

A čo na to prezident ??
11.9.2022 - 5:41
0

laugo29

 

Budem sa opakovat. Dome do Tn bola urcite vacsia vyhra pre nas ako Pardavy do Slovana.
U nas v TN si myslim zs budeme ho este chvalit a ospevovat.
TN bude este mozno aj prekvapenim tuto sezonu
(5-6miesto)
11.9.2022 - 9:03
+4

Sunkafit

 

TN bude v poslednej 4ke ligy
11.9.2022 - 10:44
+4

nerorome

 

Poslednej trojke je presnejšie 😉
11.9.2022 - 13:01
+1

Sunkafit

 

nechcel som byť krutý
11.9.2022 - 13:52
+1

KrebsKandidat

 

Ale ste prajni, semifinale pre Trencin.
11.9.2022 - 16:49
+1

Sisa15

 

To sa ešte uvidí ja tvrdím že okolo 8-9 😊
11.9.2022 - 15:00
+1

Sisa15

 

Uvidíme : Nechaj tak veď teraz sa uvidí kvalita trénerov! Ten Slovan fans nenávidený Dome im vydláždil cestu k titulu a aj tak to bolo malo. Ja som rada že je v TN
11.9.2022 - 15:00
+1

theck

 

vysoko ambiciozny klub opat sklamal asi bude niekde chyba soudruzi
11.9.2022 - 9:29
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
theck

 

ja som nikoho neurazal
11.9.2022 - 9:53
+2

DraciaTlama

 

Ten ton...ten ton
11.9.2022 - 9:58
+1

Tyna85

 

Urážať človeka len preto lebo napíše niečo na Slovan? A to nenapísal nič zle.
To snáď nemyslíš vážne.
11.9.2022 - 12:21
+8

Lukkas

 

Nevidel som všetko, ale je to samozrejme sklamanie. Malou útechou je samozrejme progres Hlavaja, Beňa, či Lukošíka, ale bude treba pridať, aby z toho nebolo trápenie aj v lige.
11.9.2022 - 10:03
+4

nerorome

 

Nebude. Fínsky majster a nemecký vicemajster sú úplne iné kafe, ako kluby našej najvyššej sútaže 🧐
11.9.2022 - 13:03
+2

Ciconr

 

Tu sa ukazuje presne problém ze v našej extralige je Slovam tlačení na 1 miesto ci rozhodcami alek aj Szhl ináč by Nitru vo finále nikdy nepokazil. Ale v europe im piskaju normálne a prejavuje sa ozajztna sila teamu
11.9.2022 - 11:45
+2

nitranitricka27

 

Zas tu nekonšpiruj... finale bolo odpiskane uplne v pohode, možno volakedy bejvavalo
11.9.2022 - 11:51
+14

Corgi77

 

finále nebolo o rozhodcoch ale o tom že Nitre došla šťava a fyzicky nás Slovan pretlačil v posledných 2. zápasoch.
11.9.2022 - 13:21
+7

-BBB-

 

Szhl? Nepokazil? Ozajztna? Uz ta nastastie decko nepodarene upratali vlastni
11.9.2022 - 13:41
+2

Dracik_18

 

Niektorý fetuju a cico z NR taký
11.9.2022 - 14:26
+1

sKEta

 

??? vykon NR vo finale bola jedna tragedia ( 2 zapasy boli OK aby som nebol kruty )
11.9.2022 - 14:53
+5

Byron

 

Cico na čom fičíš? Toto by som chcel aj ja.
11.9.2022 - 15:00
+2

BieloModra

 

Cico, ty v akej casovej slucke sa momentalne nachadzas?
11.9.2022 - 15:04
+7

bigi

 

a vies kto piskal domace zapasy slovana?
12.9.2022 - 7:30
0

Medvedjevegetarian

 

Slovan nič neukázal je to jedna veľká hanba. Niektorí musia byť zo včerajšieho dňa veľmi sklamaní, najmä fanúšikovia Slovana.
11.9.2022 - 11:52
+1

-BBB-

 

No vidis, a niektori zase vcera mali vianoce ..
11.9.2022 - 13:03
+3

Medvedjevegetarian

 

Prečo Vianoce
11.9.2022 - 19:54
0

FeroMotyka

 

Ešte majú 2 zápasy a obidva vyhrajú!
11.9.2022 - 13:10
0

nerorome

 

V prvej štvorke po ZČ budú (bez poradia) Slovan, Nitra, Zvolen a Košice. Od piateho po ôsme miesto budú (bez poradia) Poprad, BB, SNV a Michalovce. Na 9.mieste budú Nové Zámky. V poslednej trojke skončia (bez poradia) Trenčín, LM a Prešov. Za barák. Bačkov samozrejme 🤣
11.9.2022 - 13:12
0

nerorome

 

A trošku som netrafil diskusiu 🙉🙊🙈🤪 Sorry
11.9.2022 - 13:13
+4

len_tak

 

Slovan dostal bůra: A toľko radosti.
11.9.2022 - 13:17
+3

MackoPu

 

Rovnako (a horsie) by dopadli aj ine nase timy.
11.9.2022 - 13:23
+2

sKEta

 

lenze ine SK timy niesu celovvetovo uznavane velkokluby a vykladna skrina SK hokeja
11.9.2022 - 14:56
+1

FeroMotyka

 

Jo jo, to má asi takú váhu ako keby poviem, že Košice by aspoň niečo uhrali lebo kedysi sa im tam zadarilo.
11.9.2022 - 15:01
0

Kelthuzad123456

 

Televízny seriál "Výklep"...diel štvrtý
11.9.2022 - 18:32
0

gerlach

 

Slovan mal najlepšiu prípravu zo všetkých klubov v extralige. Teším sa na nich doma v Poprade , ale zároveň mám obavy že sú v takom zápasovom tempe na rozdiel od nás, že nebudeme vedieť kde je sever. Aj ked sever sme my
11.9.2022 - 19:18
+2

Sunkafit

 

Inak..neviem uz s kym som pisal o, tych solarnych paneloch na stadiony....dnes tu bola firma ktora sa zaobera ich montazou a hovorili ze to je nevratna utopia a taku elektraren by nepripojili do siete...
12.9.2022 - 8:45
0

trevor

 

Tu:

https://www.hokejportal.net/?q=clanok/na-slovicko-medzi-sezonami-s-dusanom-mrazom-predsedom-predstavenstva-hkm-zvolen/120479/diskusia
12.9.2022 - 8:58
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
1. Spiš. N. V 54 173:152 104
2. Košice 54 172:130 101
3. Nitra 54 197:163 97
4. Žilina 54 174:146 94
5. B. Bystrica 54 161:145 88
6. Poprad 54 178:144 86
7. Slovan 54 164:159 81
8. Trenčín 54 150:155 80
9. Michalovce 54 157:153 80
10. Zvolen 54 174:174 73
11. L. Mikuláš 54 140:173 59
12. N. Zámky 54 114:260 29
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
a

Bleskovky

Olomouc zdolal Jihlavu 2:1 v treťom zápase a v baráži vedie už 3:0

Hokejisti HC Olomouc zvíťazili aj v treťom zápase baráže o účasť v českej extralige nad Duklou Jihlava 2:1 a v sérii hranej na štyri víťazstvá vedú už 3:0. Sú tak krok od potvrdenia svojej príslušnosti v najvyššej českej súťaži aj pre ročník 2025/26. Na víťazstve sa podieľal jednou asistenciou aj slovenský útočník Silvester Kusko. pred hodinou - TASR


Edmonton predĺžil o dva roky zmluvu s obrancom Embersonom

Vedenie kanadského hokejového klubu NHL Edmonton Oilers uzavrelo nový dvojročný kontrakt na 2,6 milióna USD s obrancom Tyom Embersonom. o 09:54 - TASR


Tkachuk trénoval s Panthers a môžno stihne štart play off proti Tampe Bay

Americký hokejista Matthew Tkachuk trénoval s Floridou prvýkrát od februárového zranenia a mohol by nastúpiť na úvodný zápas play off, v ktorom sa Panthers predstavia v noci na stredu v derby na ľade Tampy Bay Lightning. o 09:35 - TASR


Švajčiari zdolali v príprave Francúzov 5:2

Maďari v ďalšom stretnutí zdolali Nórov 2:0. Švajčiari zdolali ďalších slovenských súperov Francúzov 5:2. Maďarsko - Nórsko 2:0 (1:0, 0:0, 1:0) Góly: 16. Kiss, 51. Ortenszky. Francúzsko - Švajčiarsko 2:5 (1:1, 1:2, 0:3) Góly: 16. Rech, 22. Spinozzi - 7. Berni, 23. Simic, 31. Ritzmann, 50. Ramel, 52. Marchon. včera o 22:20 - TASR


Vo finále sa stretne USA s Kanadou

Hokejistky USA sa stali prvými finalistkami majstrovstiev sveta žien v Češku, domácu reprezentáciu zdolali v semifinále 2:1. O triumfe zámorských hráčok rozhodla v 49. minúte Laila Panneková. Ich finálovým vyzývateľom bude Kanada, ktorá deklasovala Fínsko 8:1. včera o 21:42 - TASR


Česi prehral s Rakúšanmi 3:4 po predĺžení, rozhodol Zwerger

Českí hokejisti prekvapujúco prehrali v sobotňajšom prípravnom zápase pred majstrovstvami sveta s Rakúskom 3:4 po predĺžení. O triumfe súperov Slovenska v základnej A-skupine šampionátu rozhodol v 61. minúte Dominic Zwerger. Maďari v ďalšom stretnutí zdolali Nórov 2:0. včera o 19:52 - TASR


NY Rangers prepustili trénera Laviolettea i asistenta Housleyho

Klub zámorskej hokejovej NHL New York Rangers v sobotu prepustil hlavného trénera Petra Laviolettea. Vedenie tak reagovalo na to, že tím nepostúpil do play off. O prácu prišiel aj asistent Phil Housley. Majiteľ klubu James Dolan a generálny manažér Chris Drury začnú čo najskôr hľadať nového kormidelníka a očakávať sa dajú aj zmeny v hráčskom kádri. V organizácii pôsobí aj dvadsaťročný slovenský útočník Adam Sýkora, ktorý strávil sezónu na farme Hartford Wolf Pack v AHL. včera o 19:36 - TASR


Prvými finalistkami Američanky, Češky zdolali 2:1

Hokejistky USA sa stali prvými finalistkami majstrovstiev sveta žien v Češku, domácu reprezentáciu zdolali v semifinále 2:1. O triumfe zámorských hráčok rozhodla v 49. minúte Laila Panneková. včera o 17:31 - TASR


Anaheim po dvoch sezónach prepustil trénera Grega Cronina

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks v sobotu prepustil trénera Grega Cronina, ktorý pôsobil v tíme od júna 2023. Šesťdesiatjedenročný kormidelník nedokázal v dvoch sezónach postúpiť s tímom do play off. Ducks obsadili v prebiehajúcom ročníku 12. miesto v Západnej konferencii a šieste v Pacifickej divízii. Základnú časť zakončili štyrmi prehrami v sérii. Cronin mal zmluvu do konca nasledujúceho ročníka. Anaheim sa nedostal do vyraďovačky sedem rokov po sebe. včera o 17:22 - TASR


Švajčiarky zdolali Švédky 3:2 a skončili piate

Švajčiarske hokejové reprezentantky obsadili piate miesto na majstrovstvách sveta žien v Českých Budějoviciach. V sobotnom zápase zdolali súperky zo Švédska 3:2. Severanky obsadili šiestu priečku. včera o 13:30 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 04. 2025
Nitra - Košice o 18:00
23. 04. 2025
Nitra - Košice o 18:00
25. 04. 2025
Košice - Nitra o 18:30

Odohrané zápasy

19. 04. 2025
KošiceNitra
5:1REPORT
18. 04. 2025
KošiceNitra
0:2REPORT
15. 04. 2025
NitraŽilina
7:4REPORT
13. 04. 2025
ŽilinaNitra
3:2 PPREPORT
12. 04. 2025
ZvolenKošice
0:5REPORT
11. 04. 2025
NitraŽilina
2:3REPORT

Najviac bodov

Andrew CalofPOP67 bodov
2.Cracknell A.POP59
3.Boucher M.BBY56
4.Josling S.TRE56
5.Olson K.ZVO54

Najlepší strelec

Adam CracknellPOP35 gólov
2.Olson K.ZVO32
3.Krastenbergs R.MIC31
4.Boucher M.BBY29
5.Josling S.TRE28

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS94.09 perc
2.Grigals G.TRE93.03 %
3.Rabčan E.BBY92.75 %
4.Vay Á.POP92.7 %
5.Rychlík R.ZIL91.7 %