Diskusia: Slovan získal kanadských útočníkov Harrisa a Ranforda
Vedenie slovenského hokejového klubu HC Slovan Bratislava uzavrelo v utorok ďalšie dva kontrakty pre nový ročník 2020/2021. So zmluvami na obdobie jednej sezóny súhlasila dvojica kanadských útočníkov Brant Harris a Brendan Ranford, ktorá vlani spoločne nastupovala v drese švédskeho Mora IK.
Obaja Kanaďania prišli do Mory až v priebehu sezóny 2019/2020 a vytvorili produktívnu ofenzívnu dvojičku. Harris si ako center spoločnej formácie pripísal v 27 dueloch 20 kanadských bodov, jeho kolega z krídla Ranford zaznamenal v 29 dueloch 23 bodov a bol tretím najproduktívnejším hráčom mužstva.
"Do tímu sme hľadali rozdielových hráčov na trhu. Situácia ohľadom slovenských hokejistov tohto levelu nás prirodzene nútila hľadať v zahraničí. Keďže sme zároveň chceli, aby hráči, na ktorých bude tréner môcť stavať produktivitu, boli s mužstvom už 30 – 45 dní pred začiatkom sezóny, dávali sme tiež dôraz na ich zohratosť tak, aby si čo najviac na ľade rozumeli. Siahli sme preto na vcelku ojedinelú možnosť angažovať Brendana a Branta, ktorí strávili časť minulej sezóny dokonca v jednom útoku," povedal pre klubový web hlavný poradca a koordinátor nových vlastníkov Maroš Krajči.
Pred švédskou anabázou pôsobil 30-ročný Harris dve sezóny úspešne v tíme Red Bull Salzburg. V oboch rokoch sa dostal nad úroveň 30 bodov, v ročníku 2017/2018 zaznamenal 44 bodov. Medzi najproduktívnejších hokejistov patril aj v rámci East Coast Hockey League (ECHL), kde v štatistikách dosiahol takmer jeden bod na zápas. Štarty si počas svojej kariéry pripísal tiež v American Hockey League (AHL).
Dvadsaťosemročný Ranford nastupoval päť sezón nepretržite v AHL. V tíme Texas Stars sa zaradil medzi najproduktívnejších útočníkov. V štatistikách sa dvakrát dostal cez hranicu 50 kanadských bodov. V roku 2010 si ho vo vstupnom drafte z pozície 209 vybrala Philadelphia Flyers. V NHL ale odohral len jeden zápas za Dallas. V ročníku 2018/2019 si vyskúšal prvýkrát európske pôsobisko, za Eisbären Berlin zaknihoval 28 bodov.
- strojar
- Už len aby najtlstejší hygienik s Igorom Trnavským pustili na štadióny aj nás divákov.
- 4.8.2020 - 13:33
- +11
- lanti
- ja nechápem že sa niekto pozastavuje nad strojarom ešte na tomto portály..
- 4.8.2020 - 14:44
- +2
- mladywoody
- Povedal som si, že nebudem reagovať na jeho príspevky, ale teraz som nevydržal.
- 4.8.2020 - 15:01
- +5
- rasťoZv
- Odhliadnuc od vulgárnejšieho slovníka, v čom nemá pravdu? Videl si už tučnejšieho hlavného hygienika?
- 4.8.2020 - 15:47
- +3
- Danny23
- Ak máš trocha rozumu, dôjde ti, že to tento pán strojar myslel posmešne! Vtom tkvie ten idiotizmus.
- 4.8.2020 - 16:11
- +13
- Old School
- Áno, vyznelo to hrozne debilne od neho, ale na druhej strane, teraz je fakt otázka na mieste, či vôbec sa začne sezóna na jeseň...
- 4.8.2020 - 16:25
- +2
- lišiak1
- jasne ze sa zacne, ako o tom vobec moze este niekto pochybovat?
otazka znie len, ze kolko divakov bude povolenych, ale aspon na tych 50% by to vydat malo. - 4.8.2020 - 17:25
- 0
- Aladár Miazga
- to všetko záleží len a len na nás ( nemyslím nás na HP ) ľuďoch, ako zodpovedne sa budeme správať.
- 4.8.2020 - 17:28
- +1
- Dracik_18
- nepokazme si to
- 4.8.2020 - 17:48
- +3
- mladywoody
- A načo mám odpovedať na takú otázku? Rozum mať na svoju prácu napríklad môžeš, ale taktnosť a a prirodzenú inteligenciu, keď sa ma pýtaš takú otázku asi nemáš.
Prajem príjemný zvyšok dňa. - 4.8.2020 - 17:59
- +6
- strojar
- S tvojou prirodzenou inteligenciou to určite dotiahneš ďaleko.
Budem ti držať palce. - 4.8.2020 - 21:18
- 0
- HeyYou
- napriklad do mestskeho zastupitelstva? alebo to si vyzaduje prenikavejsi intelekt?
- 4.8.2020 - 21:39
- +4
- strojar
- Iste väčší ako máte vy dvaja dokopy.
- 4.8.2020 - 23:20
- 0
- noano
- uz som sa tesil ze Mora hra Shl, a opat do ligy len druholigisti. Minule zase polska najvyssia sutaz- Zvolen, dnes Trencin.. Pritom tu boli kecy , kolko je volnych finov , svedov z najvyssej sutaze.- to Hruby zgrlosi uz od zaciatku? Fnuk.
- 4.8.2020 - 20:57
- 0
- Tehelnepole
- Pekné...
- 4.8.2020 - 12:47
- +1
- Sheva7
- Slovan ešte brankara a zrejme na teraz kader komplet
- 4.8.2020 - 12:49
- +3
- MaxSBA
- oni ešte myslím chcú dvoch obrancov.
- 4.8.2020 - 12:56
- +1
- gta98
- Tak aj Slovan sa uz vyfarbil. Vyzeraju slusne, najma Ranford moze byt skutocnym esom ak mu to tu sadne.
- 4.8.2020 - 12:50
- +1
- burnzie
- Harris bol perfektný v Salzburgu aj proti nám 3 roky v CHL čo som bol na výjazde toho som chcel do BB niekedy alebo Duncana čo hral dlho za Salzburg
- 4.8.2020 - 12:51
- +2
- GB11
- Heňa Jaborník do Trenčína
Ondrej Janík zostáva v Skalici - 4.8.2020 - 12:53
- +3
- WOLF 27
- super podpisy tuto sezonu su kadre vsetkych timov okrem LM a DT nadupane
- 4.8.2020 - 12:57
- 0
- topska
- bez názvu...
Valasek dobre to nie ako trapkovia podpisuju rezbarov
Napísal: WOLF 27 / 1.8.2020 : 13:31
- 4.8.2020 - 13:01
- +8
- Adam138
- Okre: Okrem LM DT a KE si zabudol
- 4.8.2020 - 13:51
- +1
- omen
- ano, teraz uz mam pocit, ze kader je lepsi ako minuly rok
co ocenujem na posilach je, ze su skoro vsetko pred 30-tkou ale zaroven uz dost skusenosti
Neviete mi niekto co sleduju juniorku povedat ci mlady Ejem, Richard Petras alebo Repka maju sancu sa uplatnit i v zapasoch? Alebo budu len do poctu? - 4.8.2020 - 12:57
- +2
- Aladár Miazga
- do počtu
- 4.8.2020 - 17:29
- +1
- hello, havarju
- Najprv mi pripomenuli Randalla a Hopkirka
Ale ozaj veľmi pekne Slovan. Týchto asi nebudeme mať veľmi radi - 4.8.2020 - 13:00
- +2
- heimi
- Ja osobne by som mal radcej basarabu v tyme plus dajakeho mladsieho co ma vacsiu motivaciu nastartovat karieru v europe ale snad to bude ok
- 4.8.2020 - 13:04
- +2
- warn1ng
- Slusne posily, velmi slusne. Ale chcem teraz na trochu inu temu. Uz dlhsie si vsimam portal Sport.sk. Za vcerajsi a dnesny den sa na tom portali objavili styri clanky o Slovane Bratislava. Po jednom clanku tam ma Bystrica, Nitra, Poprad a Nove Zamky. Ja chapem ze Slovan je asi najsledovanejsi klub u nas a Sport.sk je sukromny spravodajsky portal a ide im hlavne o kliknutia, ale musia to robit tak naoko? Urcite to tak robi viacero portalov, nielen Sport.sk ale tam mi to udrelo najviac do oci. Uvediem priklad, vcera sa HKM podarilo podpisat na dalsiu sezonu Allana McPhersona, na portali Sport.sk ani len pismenko. Ale za to teraz pri obede si len tak scrollujem Sport.sk a vsade Slovan, Slovan, Slovan... Ja to nemyslim zle ani voci Slovanu, ani voci fanusikom ale podla mna nezavisle spravodajstvo by k tomu malo pristupovat trochu inak.
- 4.8.2020 - 13:05
- +33
- hello, havarju
- To je aj v rádiu - športové správy len o Slovane. Žiadny iný hokejový tím v rádiu, okrem RTVS - neexistuje. Včera bol Krajči v každom rádiu a predpokladám, že aj o týchto nových hráčoch budú informácie všade. Tým nehovorím, že by o nich nemali hovoriť, ale stále je to ako v čase KHL. Je však pravda, že aj v tých rádiách robia ľudia, ktorí sú väčšinou z Bratislavy a tak to aj vyzerá. O televíziách už ani nehovorím.
Možno by sme mali byť radi, že sa hovorí o našej hokejovej lige, ale že to je len o Slovane je už aj trochu trápne. - 4.8.2020 - 13:14
- +7
- bigi BLOG
- tak za prve daj si facku, za to ze tvrdis ze v tych radiacha a tv su ludia vacsinou z bratislavy, to je cisty vyfabrikovany blud len preto aby ti zapaol do mozajky.
vies ono to moze byt aj tym ze slovan na tom PR aj dlhodobo pracuje, a v ostatnych kluboch to prakticky neexistuje - 4.8.2020 - 13:19
- +19
- warn1ng
- Urcite su kluby ktore nemajju skoro ziadne PR. Ale pozri sa napr. na Poprad, Zvolen, Michalovce,atd... Je mnoho timov ktore sa snazia robit PR. Ale silno pochybujem ze k nim na zimak zavital niekto s mikrofonom Sport.sk
- 4.8.2020 - 13:22
- +3
- topska
- Ten pocet sa neda porovnat
- 4.8.2020 - 13:29
- +9
- bigi BLOG
- no na prvej stranek je to 4:2 neratam to kde informuju ze slovan nevstupil do nevho prohokeja. ked si pozrem dve strany tak je tam 5 clankov o slovane 3 o pp, nr, BB tak o nie je az taky rozdiel. a ako pisem ide aj o PR a slovan teraz zacal podpisovat hracov ked uz dost vela muzstiev malo nejaky zaklad
- 4.8.2020 - 13:35
- +1
- warn1ng
- videl si nejaku posilu mimo slovana ktora bola v headlinoch sprav? ja ani jednu.
- 4.8.2020 - 13:39
- +3
- bigi BLOG
- zas az tak to nesledujem, ale kedze si s tym prisiel tak som si pozrel hekej slovensko, aano je tam najviac clankov o slovane kedze v slovane sa nieco deje (o predaji vracani sa isytch ludi apod..) ale zase niektore ine kluby az tak nezaostavaju aby tto olo tak ako to pises
- 4.8.2020 - 13:46
- +2
- warn1ng
- Rozhodne nie tolko ako o Slovane. A ja som sa sem ani neprisiel hadat o tom ktory klub ma kolko clankov. Mozno sa nejakych par clankov mihne niekde vzadu aj o inych timoch ako Slovan... Ale ako si len Sport.sk zapnem, co na mna prve vybehne? Slovan. A tak je to dost casto. Na titulnych stranach malokedy vidim Poprad, Bystricu, Zvolen, Trencin, Michalovce, atd... A Kosice tam boli len v suvislosti s peniazmi. Slovan je tam pravidelne. Rozhovor s Krajcim? Baaach titulna strana. Rozhovor s nejakym hracom Slovana? Baaach titulna strana. Pride/pridu do Slovana nejake posily? Baaach titulna strana. A netvrd mi, ze to tak nieje.
- 4.8.2020 - 13:31
- +5
- bigi BLOG
- pozrel som si posledne dva tyzden co pisali o hokeji a bum 18 clankov o slovane, 11 o PP a NR. pises ze o KE tam je len v suvislosti o peniazoch, tak o slovane je z tych 18 clankov 4 o novom majitelovi a predaji slovana a dalsie 3 su s tym predajom a spojene a nebavia sa tam o hokeji ako takom.
to ze mas nieco pocitovo je jedna vec ale fakty su niekde inde - 4.8.2020 - 13:51
- +5
- warn1ng
- Co ine sa moze pisat o Kosiciach, ako len o peniazoch ze ano? Kedze kader zatial nepredstavuju. Stale tam je clankov o Slovane najviac. A clanky o PP a NR neboli ani raz, ani jeden raz v headlinoch. To ze ich niekto napisal je sice pekne, ale su tam niekde skryte vzadu. Zatial co clanky o Slovane ti hned na zaciatku vybehnu vo velkom.
- 4.8.2020 - 13:56
- +2
- bigi BLOG
- no vidis a o slovane sa pisalo az ked sa zacalo sepkat o preaji tak sa pisalo o tom teraz slovan podpisuje hracov tak sa pise o nich. neviem ktore clanky su alebo nie su v headlinoch, kedze to necitam, ale su tam clanky nie len o slovane ako sa nastu snazis presvedcit
- 4.8.2020 - 14:00
- +1
- warn1ng
- Kde sa vas snazim presvedcit ze su tam clanky LEN o Slovane? To si ma zle pochopil potom. Ja sa vas tu nesnazim presvedcit prakticky o nicom. Ja len pisem, ze clanky o Slovane sa na tom portali uverejnuju v inych poctoch a trochu v inej pozicii ako o inych muzstvach. Nic viac.
- 4.8.2020 - 14:02
- +1
- totik
- Pretoze na tie clanky o Slovane ludia klikaju. Keby klikali tak ako na Slovan aj na clanky o Poprade, Bystrici, Zvolene tak su na titulnej strane.
- 4.8.2020 - 14:06
- +5
- hello, havarju
- A rádia počúvajú len v Bratislave
- 4.8.2020 - 14:09
- +18
- warn1ng
- Ved ja to chapem, ale aspon nech tam vidim nejaku snahu pisat o niecom inom ako o Slovane. Mna nezaujimaju nejake clanky zasite vzadu. Urcite by sa nieco naslo aj v inych kluboch o com napisat... Nemusi to byt na titulnej strane, ale aspon nech to tam najdem...
- 4.8.2020 - 14:09
- +2
- bigi BLOG
- tak asi je logicke ze tie clanky co najviac zaujimaju ludi su v popredi aby tych ludi nalakali aj na ine clanky, ktore tam realne tiez su.
- 4.8.2020 - 14:20
- +1
- totik
- lenze nebudes davat dopredu clanok, na ktory ti klikne malo ludi. Najdes clanky aj o inych kluboch, staci ist do kategorie hokej - slovensko
- 4.8.2020 - 14:22
- +2
- Hasan13
- Blbost cislo 1: Slovan na PR dlhodobo pracuje? Ved xy leto po sebe ste boli 4 mesiace ticho z neistoty čo bude.
Blbost cislo 2: V inych kluboch PR prakticky neexistuje? Z fleku ti tu vymenujem hneď dva kluby ktoré to robia lepšie ako Slovan - Poprad, Zvolen a zvyšok je úplne porovnatelný so Slovanom.
Blbost cislo 3: V celoslovenskych mediach pracuju Bratislavcania narodení inde.
Chapem aj to, ze vyslat redaktora do 5 minut vzdialeneho klubu je iné ako ho vyslat niekde inde.
Ja chápem ze Slovan je značka, ale faktom je aj to ze médiá by mali mať aspoň snahu pôsobiť ako vyvážené celoslovenské médiá. A to sa teda mnohým mediám nedarí. - 4.8.2020 - 13:36
- +22
- bigi BLOG
- no vidis a trosku si odporujes, aj ked slovan utlmil svoju cinnost hadaj kto ostal zamestnany? bol to VAjda a ten ma co na strosti v slovane? no neuhadol by si ale zrovna marketing a PR
- 4.8.2020 - 13:52
- +1
- Hasan13
-
Ja viem kto je Vajda, píšem o fakte, že na PR nepracujete o nič lepšie a ako iné slovenské kluby a pravidelne ste boli posledne roky 4 mesiace ticho. Rozposielanie pozvanok na tlačovky a podobne nie je ziadna nadludská práca ktoru by inde nezvladali alebo nerobili.
Je to skor ochota médií pôsobiť vyvážene, personálne obsadenie novinárov a tak ďalej. Slovan sám o sebe nerobí nič lepšie ako iné kluby preto aby bol stále v médiách, okrem toho ze je vacsia značka. - 4.8.2020 - 14:09
- +2
- MackoPu
- Media by mali byt kazdemu ukradnute. Ziju si vo svojich bublinach a plnia si svoje plany a ciele.
- 4.8.2020 - 17:31
- +1
- hello, havarju
- Máš pravdu - žijú v Bratislave, pracujú tam. Nemyslel som tím, že sa narodili v Bratislave, nepresne som sa vyjadril.
Stále si nemyslím, že to je len o tom, že PR Slovana pracuje lepšie ako iných tímov - dokonca, že v iných tímoch neexistuje. - 4.8.2020 - 13:26
- +2
- KrebsKandidat
- Este nemate oficialne noveho majitela a uz to facky rozdavas
Ach ano, svata BA. - 4.8.2020 - 15:42
- +1
- advokatiss
- Ja doplnim len na pousmiatie. Nitra podpisala Stastneho, titulna fotka v drese Slovana. My tam mame spolocny clanok o Welshovi, Vybiralovi, Vasasovi a Slobodovi. Z nich je asi najlepsi podpis Welsh potom Vybiral, titulna fotka Sloboda v drese Slovana
- 4.8.2020 - 13:15
- +21
- advokatiss
- Som nevedel, ze Stastny prestupuje zo Slovana do Nitry
- 4.8.2020 - 13:39
- +12
- totik
- Poslednu pouzitelnejsiu fotku A. Stastneho mame v systeme v drese Slovana. Bolo toho vtedy vela preto som nehladal ine.
- 4.8.2020 - 14:04
- +3
- advokatiss
- Beriem, a pri tom som hned napisal, ze len na pousmiatie, a co z toho vzniklo
- 4.8.2020 - 14:09
- +1
- totik
- Pohode, ja sa na tejto diskusii celkom smejem
Vacsina sprav o posilach je z agentur, jedine, co sme zmonitorvali sami, je zo vcera O’Donnell.
A k titlunej strane, tam ide to, co sa klika. Ked sa bude klikat golf bude tam golf, ked sa bude klikat BB bude tam BB. Lenze najviac sa klika Slovan, co je vidno aj v najcitanejsich clankoch. - 4.8.2020 - 14:14
- +3
- topska
- Platia si pausalne za vyuzivanie agentury, nic ich ta fotka od nich nestoji ak ju pouziju namiesto svojej archivnej (urcite nechcem teraz zivit konspiracie
)
- 4.8.2020 - 13:31
- +6
- totik
- len tak zo zaujimavosti:
Fotku Slobodu najdes lahko
Welsh nema v agenture nic, dajme tomu ze ides hladat na google. najdes tam ako tak jednu pouzitelnu, na ktoru vsak nemas prava (ta co bola aj tu na HP)
Vybiral agentura nic, google som nenasiel tiez ziadnu pouzitelnu
Akurat Filip Vasas ma este fotky, ktore sa daju pouzit - 4.8.2020 - 14:20
- +2
- topska
- Ved jasne, ja viem ake je to hladat fotky...Len som mu chcel vysvetlit ze sa da siahnut do databaz agentur ktore si konkretne medium plati
- 4.8.2020 - 14:24
- +2
- lukass111
- oni hlavne platia agenturam TASR a SITA a v ramci zmluv s nimi mozu pouzivat ktorukolvek archivnu fotku...takze by urcite nasli aj inu
- 4.8.2020 - 13:40
- +1
- zahorak009
- Tak foťku Šťaváka v drese NR asi ešte nezoženieš... A či je teda vyfotený v drese Slovana,BB,TN... je úplne jedno.
Sloboda hral prakticky len za Slovan,tažko by si ho hladal v inom drese.
Ale inak máš recht,média protežujú Slovan.Pravda,podľa toho aké.Sport či celé Aktuality medzi objektívne či nestranné rátať nemôžeš. - 4.8.2020 - 13:38
- +3
- totik
- Pretoze fotku Slobodu zozenies najlahsie.
- 4.8.2020 - 14:09
- +1
- brankarik19
- Ja som prestal sport.sk sledovať úplne a o nič závažné som neprišiel takže aj to je možnosť
- 4.8.2020 - 13:17
- +1
- Aladár Miazga
- A ako to môžeš vedieť, keď ho nesleduješ ?
- 4.8.2020 - 17:34
- +2
- strojar
- Treba si založiť rádio, televíziu, noviny alebo webstránku a môžeš na nej písať všetko, čo uznáš za vhodné.
- 4.8.2020 - 13:36
- +11
- KrebsKandidat
- Ak maju ludia pocit, ze musia vsade otvorit clanok o SBA a k tomu kazdy jeden, tak ano, zdvihne to pocet kliknuti.
- 4.8.2020 - 15:41
- +1
- Goethe
- Úplne súhlasím, že stále sú články na šport.sk len o Slovane veď si teraz pozrite posledný rozhovor s mladým Bučekom.
Článok s titulkom “ V Bratislave je veľa miest na pozeranie, ale aj dobrý nočný život, žartuje Samuel Buček”. Je jasné, že na neho začnú kydať už len po prečítaní nadpisu a to si vačšina ľudí ani neprečíta celý článok a už začnú vypisovať hejty, budú lajky a zasa sa spraví veľké haló. - 4.8.2020 - 17:09
- +1
- FP-Romanides
- Tieto posily vyzerajú na papieri naozaj veľmi dobre.
- 4.8.2020 - 13:13
- +1
- burnzie
- Budú mať lepší káder ako 2 posl sezóny v KHL keď kamarát Jurko nechcel dať ani groš
- 4.8.2020 - 13:15
- +4
- PeterLucky
- Tak toto je dobra blbost, ocividne si KHL moc nevidel. S prvym utokom s hracom z posledneho teamu ceskej ligy a dvomi hracmi z 9. teamu druhej svedskej ligy by si v KHL ani neuhral to, ze nebudes posledny v konferencii. Nech maju akokolvek dobre statistiky, toto by na KHL vobec nestacilo. Ved O'Donnell uz za Peking hral 25 zapasov a mal 0+2. Tito hraci su maximum aktualnych financnych moznosti klubu v kombinacii s reputaciou ligy. Nie uplny low cost, ale ani europska prva trieda.
- 4.8.2020 - 14:07
- +8
- KrebsKandidat
- S reputaciou ligy. Ake utrpenie to pre teba musi byt, sledovat tu vasu znacku prave v nej.
- 4.8.2020 - 15:49
- +1
- lišiak1
- presne tak, tiez si myslim, ze slovan ma velmi precenovany kader, ale na slovensku ligu by mohol ako tak stacit, striebro by ste z toho mohli vykuzlit
- 4.8.2020 - 17:27
- 0
- liskin10
- Brandon Ranford je synovec brankára Billa Ranforda
- 4.8.2020 - 13:22
- +2
- duri
- Janus a dvaja podobní beci ako títo útočníci a top káder na základnú časť.
- 4.8.2020 - 13:26
- 0
- Sunkafit
- Krasa...majstri
- 4.8.2020 - 13:30
- +1
- LenTak93
- tak Slovan má podľa mňa na papieri lepší káder ako pred rokom
škoda, že my teraz ustúpime z pozícií, toto mohli byť opäť vybičované zápasy - 4.8.2020 - 13:31
- +2
- AndrejTN
- fúha, už aj stačí nie
- 4.8.2020 - 13:38
- 0
- lanti
-
toto nemyslíš vážne
- 4.8.2020 - 13:42
- +19
- topska
- V com konkretne? Ako myslis herne, kvalitou kadrov, zazemim, marketingom, financiami, prenosmi, trenermi, scoutingom alebo komplexne?...Lebo toto je zaujimavy nazor
- 4.8.2020 - 13:52
- 0
- gta98
- A v com z tebou vymenovanych veci by mohla byt nasa Liga lepsia nez DEL?
pobavil ma chalan, keby napisal ze Ebel, tak s nim aj budem suhlasit, ze herne aj ano, financne samozrejme nie, ale takto to je len na pobavenie..
- 4.8.2020 - 13:57
- +2
- BaW
- Poslednýkrát.
Kvalita ligy sa určuje podľa kvality hokeja. Už som to písal minule.
Podľa marketingu, zázemia, počtu šnúrok do korčule, pukov, hokejok by bola aj japonská liga vyššie ako napríklad maďarská a poľská, by bola aj švajčiarska liga druhá na svete, by bola aj francúzska, rakúska či britská vyššie ako tá naša, by bola aj česká liga na úrovni EBEL.
Takže kto to nemyslí vážne.
Kvalita ligy - kvalita hokeja.
Ostatné veci sú ovplyvnené ekonomikou daných štátov, to už som tiež miliónkrát písal.
Azda niekto nemôže MYSLIEŤ VÁŽNE ( keď tu padlo toto na mňa ), aby Slovensko s reálnym zárobkom okolo 800 eur, malo rovnaké podmienky v hokejovej lige ako sú v Nemecku, kde sú reálne platy okolo 3000 eur. To je tak ťažké na slovenské pochopenie ? - 4.8.2020 - 14:00
- +4
- topska
- Takto si vysvetlujes kvalitu ligy ty. Mnozstvo ludi si ju vysvetluje inak tak hned neutoc. Ak sa robi nejake porovnanie lig tak sa tam urci ci sa to riesi podla kvality hokeja alebo vseobecnejsie. Vies mi niekde najst podla coho to nevieme na slovensku pochopit a ty mas tak jasnu pravdu ze nam to musis vysvetlovat? Lebo ja som cital, videl v televizii v ramci roznych programov ci pocuval ja neviem na prednaskach ci diskusiach aj ine nazory ako to ze ta kvalita ligy je len o kvalite hry...
- 4.8.2020 - 14:28
- +3
- BaW
- Kvalita liga je o kvalite hre. To je azda logické.
Futbal - Ukrajinská futbalová liga s Kyjevom a Šachťarom je kvalitnejšia ako Belgická. Avšak celkové zázemie má lepšie belgická.
Každý ale povie, že ukrajinská liga je lepšia.
Či to majú robiť rebríčky na základe čoho ako ?
Kto útočí ?
My pochádzame práve z Nemecka, len slováci nikdy nebudú mať sebavedomie. To je problém slovákov, že všade, kde majú niečo kvalitné hľadajú hneď hnoj. Je to fakt na nepochopenie.
Rebríček klubov UEFA sa robí podľa čoho ???? Podľa VÝSLEDKOV. Keď má lepšie výsledky Srbsko ( hoci ide o chudobný národ ) ako dajme tomu Švajčiarko - tak je lepšia srbská liga ( a to je ). Pritom vo Švajčiarsku majú tri krát lepšie zázemie, štadióny, podmienky, marketing - ale lepšia je srbská liga.
Ešte treba objasniť ?
To nie, že PODĽA MŇA to tak je.... To tak je.
Ak sa budeme baviť o podmienkach na Slovensku a v Nemecku - je to jasné - nemám sa o čom baviť. Ale, čo tak sa pozrieť na to optikou, že akú ligu máme na Slovensku v tomto "šedom priemernom" štáte a akú ligu vo vyspelom Nemecku - podobné, podľa mňa na SVK bude kvalitnejšia. Touto optikou, že aká česť a hrdosť je to robiť takto v tejto krajine, to ťa asi ani nenapadlo však ? - 4.8.2020 - 14:41
- +8
- topska
- Ty si ma vobec nepochopil? Ved si precitaj co pisem. Pytal som sa ta podla coho to urcujes. Odpovedal si mi. Ja som ti napisal ze poznam aj ine rebricky kde sa porovnavaju aj ine veci ako kvalita hry ale sa to tam presne vysvetli. A odrazu som clovek bez hrdosti, nemam sebavedomie, hladam hnoj...Kazda a jedna diskusia s tebou sa dostane do tychto kolaji, vsetkych hadzes do jedneho vreca a neriesis ako to druhy diskuter mysli.
Na koniec: Každý ale povie, že ukrajinská liga je lepšia...Vsetci? Urcite? Spomenul si koeficienty. Ukrajina je pod Belgickom. Hodil som si to do googlu a nasiel som opacne nazory. - 4.8.2020 - 15:03
- +2
- BaW
- Tá ukrajinská a belgická liga bol príklad v rýchlosti.
Nikoho neurážam konkrétne - urážam mentalitu, ktorá je v mojich očiach ŽIAĽBOHU nesprávna, pretože vás samých ťahá dole.
Ale asi to až tak na Slovensku človek nevysvetlí. Mám tých predkov z krajiny, kde si ľudia za svojim išli, kde sú na svoje veci hrdí, kde si verili aj keď dostali na búdku tak, že sa zdalo, že sa nepostavia a kde si svoje nespochybňovali. Hovorím, je to škoda si takto ubíjať potenciál.
A k tomu ( ako do diskutér myslí ).....
A ty si myslíš, že len v ČR rešia, čo máme na Slovensku ?
Že vo Francúzsku niekto rieši ruskú ligu ?
Tak prečo by som ja mal riešiť ligy ako DEL, EBEL. Ja si propagujem svoje veci.
- 4.8.2020 - 15:10
- +2
- topska
- Tak prečo by som ja mal riešiť ligy ako DEL, EBEL. Ja si propagujem svoje veci.
Liga bude vysoko kvalitná
Zrejme aj pred DEL po rokoch.
Napísal: BaW / 4.8.2020 : 13:40
Sak ty si zacal porovnavat a riesit ligu DEL - 4.8.2020 - 15:21
- +5
- BaW
- Vyzdvihol som slovenskú súťaž. Je na tom niečo zlé ?
- 4.8.2020 - 16:21
- +2
- topska
- Nie je. Ja som chcel len vediet naozaj bez toho aby sme niekoho uprednostnovali lebo Slovensko ze v com konkretne je lepsia. Nic viac nic menej.
- 4.8.2020 - 16:40
- +1
- BaW
- Jasné. Aj mňa tu každý deň niečo od.ebe. Presne tak ako píše kolega hore. Podľa tejto logiky porovnávania líg, keď bude mať lepšiu výstroj povedzme Jožko Sládok, tak keď ho porovnáme s Erikom Černákom, tak síce áno herne je lepší síce Erik, no, ale tak pozor - Jožko má lepšiu výstroj. Takáto je logika porovnávania týchto ľudí. Ja som si až dodnes myslel, že ide o šport a kvalitu
- 4.8.2020 - 19:40
- +3
- topska
- Nie ty si si vybral jednu vec aby si spochybnil moju logiku. Aj ked na 90 percent spolu suhlasime podla mna, len ty musis silou mocou ako v kazdej druhej diskusii najst nieco aby si mohol napisat ze slovaci si necenia co maju, ze nemaju gule a pod
peace.
- 4.8.2020 - 20:08
- 0
- HeyYou
- na 90 % suhlasis, ze srandaliga je herne lepsia ako DEL?
- 4.8.2020 - 21:01
- +1
- topska
- Nie, suhlasim s tym podcenovanim sa a nevazenim si toho co mame.Pripadne ze ak sa riesi kvalita ligy tak primarne v jej hernej kvalite. Ak tam das ine elementy podla coho ich porovnavas tak by si to mal ozrejmit.
- 4.8.2020 - 21:53
- 0
- topska
- fuu o tom sa pobav s BaW, to ti da viac
- 4.8.2020 - 23:33
- 0
- HeyYou
- tak o tom vazne pochybujem
- 5.8.2020 - 5:54
- +1
- topska
- nemyslim ze toto je to spravne miesto na take debaty a ak sa mam o tom s niekym bavit tak urcite osobne lebo inak s takmer urcitostou sa ludia v urcitych okamihoch nepresne pochopia
- 4.8.2020 - 23:34
- 0
- strojar
- Áno, Slováci (vo väčšine) si necenia čo majú a sú schopní tvrdiť, že za hranicami rastie zelenšia tráva.
Bohužiaľ. - 4.8.2020 - 21:24
- +1
- topska
- plne suhlasim...kym sa neprekrocia hranice a proste sa vymysla
- 4.8.2020 - 21:54
- 0
- BaW
- Respektíve, keď ty budeš mať k dispozícii Porsche a ja budem mať k dispozícii Opel Corsa a pôjdeme na rovnako do cieľa, tak DeBil som ja však ? Nie ten, čo má k dispozícii superauto ?
Fakt. Logika od stredu Európy na východ vždy chýbala a bude musieť ako vidím, žiaľ ešte veľa vody pretiecť Dunajom kým sa to zmení.....čo je veľká škoda. Pre vás hlavne. - 4.8.2020 - 14:45
- 0
- topska
- A mas pravdu ze podla pukov, snurok do korcule a pod je pred nami aj Asia league. Ked sa porovnava toto.
- 4.8.2020 - 14:29
- 0
- mischo82
- Marosko ma nasral tym jak odpisal Barryho, ale zasa treba uznat, ze vie aj potesit
- 4.8.2020 - 13:52
- +2
- Tehelnepole
- Mischo, ja mám Barryho velmi rada, ale uznaj sam, ze v zapasoch posobil ozaj.. akoze mam na salame vasu rybnikovu ligu.
- 4.8.2020 - 13:55
- +6
- iHC
- Ja Ti neviem. Mne chýbať nebude. V niektorých zápasoch som z neho mal pocit, že je na ľade nasilu. Plus, tiež súhlasím s tým, že ligu a súperov zjavne podceňoval, čo viedlo k lacným gólom...
- 4.8.2020 - 14:26
- +4
- Adam138
- Dajte Slovanu rovno titul bezkonkurenčné najlepší káder az sa bojim tých vypraskov čo budeme dostávať
- 4.8.2020 - 13:54
- +1
- Tehelnepole
- no.. titul je už dávno zadaný....vieme komu...
Baraníííí, fór no... - 4.8.2020 - 13:55
- +6
- KrebsKandidat
- Barani budu mat storocnicu?
- 4.8.2020 - 15:54
- 0
- NasHokej97
- No nevyzerá to zlé...
XXX
XXX
Sersen-Bačík
Meszároš-Štajnoch
Maier-Alisauskas
XXX-XXX
O'Donnell-Harris-Ranford
Buček-Bortňák-Rapáč
Mráz-Kytnar-Sukeľ
Kundrík-Urbánek-Petráš - 4.8.2020 - 14:15
- +2
- NasHokej97
- Ostávaju teda voľné 3 legionárske miesta. Škoda, že pravdepodobne budeme znova mať 2 legionárov brankárov..
- 4.8.2020 - 14:19
- 0
- Deividson.
- Pochybujem. Jeden bude legionar urcite a druhy bude Slovak. Podla mna by mal prist este jeden utocnik a jeden lepsi obranca plus nejaky mlady. A verim, ze toho Aliho nebrali do tretej obrany.
- 4.8.2020 - 14:25
- +4
- Breadman
- Tak tak, Ali bude v prvej alebo druhej obrane, urcite nie v tretej.
Ten brankar bude zrejme Saprykin, Galimov dnes podpisal Rige. - 4.8.2020 - 14:29
- +1
- Aladár Miazga
- a ja si myslím, že to bude Nalimov
- 4.8.2020 - 18:13
- 0
- omen
- tiez si myslim, ze by sa nemalo zabudat na zranenia (aj ked si ich nik nepraje) a tiez treba mat trochu konkurenciu v time... ale mozno sa pocita s tym, ze chlapci z AHL sa tu budu rozhohravat
- 4.8.2020 - 14:31
- 0
- Tehelnepole
- aj Isbister?
- 4.8.2020 - 14:47
- +1
- Aladár Miazga
- skôr takto to vidím
Meszároš-Alisauskas
Sersen-Štajnoch
Bačík-Maier
Ranford-Harris-O´Donnell
Buček-Bortňák-Rapáč
Urbánek-Kytnár-Sukeľ
Kundrík-Mráz-Petráš - 4.8.2020 - 17:49
- +1
- blesk93
- Koho by ste chceli do Slovana z tych spominanych brankarov z KHL? Saprykin, Nalimov, Galimov, Gudlevskis?
Niemi, aspon z toho co citan v diskusii, nepride - 4.8.2020 - 14:27
- 0
- MaxSBA
- Makarov?
- 4.8.2020 - 15:15
- +3
- TomaschBA
- Posily: No včera maroško spominal že chyba komplet 1utok plus branka
Dnes mame 2zamorskych tak pocitam že ešte 3hokejisti do prveho utoku chybaju..1utočnik 2obrancovia plus brankari teda ak som to dobre pochopil či? - 4.8.2020 - 14:57
- 0
- trevor
- Prvý útok už máš z týchto troch zámorákov, O´Donnell + dvaja dnešní.
- 4.8.2020 - 15:10
- +1
- Urpiner16
- Ako je to s tou schémou vlastníkov Slovana pri stránkových kostarických firmách ohľadom toho začarovaného kruhu kde jedno koliesko je i pán taxikár?
- 4.8.2020 - 15:26
- +5
- Old School
- Už to nerieš prosím ťa...
- 4.8.2020 - 15:42
- 0
- Urpiner16
- Neboj nebudem.Už to riešia iní kompetentní.Príde na psa mráz neboj sa.Potom sa nečuduj keď sa to tu bude rozobrať a zas budem mať pravdu ktorá sa vám bude ťažko počúvať.
- 5.8.2020 - 7:17
- 0
- Tehelnepole
- Napíš na Slovan, nie sem.
- 4.8.2020 - 21:01
- 0
- yaro.s
- Tak Slovan bude veľmi silný.
U mňa z toho, čo vidím,číslo jedna...O dobrom, aj keď ešte nezverejnenom brankárovi nepochybujem.
A to ešte nebudú chýbať prostriedky na vylepšenie počas sezóny. - 4.8.2020 - 16:07
- 0
- fanke27
- Slovan zložil suverénne najlepší káder. Klobúk dole.
Potom až ide trio Zvolen, Poprad, Michalovce.
Stred zatiaľ Nitra, Bystrica, Trenčín.
Zvyšok bude slabota.
Košice nehodnotím pokiaľ nebudem vidieť aspoň nejakú súpisku, ale keďže je situácia aká je a káder sa nám celý rozpadol a vypredal, tak očakávam tím plný mladíkov.
Pevne verím, že sa v Košiciach dajú veci do poriadku, túto sezónu nejak odklepeme a ďalšiu sa vrátime tam kam patríme - 4.8.2020 - 16:17
- 0
- Ten z Bystrice
- Nemyslím si že sa dá nazvať "suverénne najlepší". Legionári sú v podstate vždy mačka vo vreci,v minulosti môžu mať neviem aké vydarené sezóny v kvalitných ligách ale to im bude na dve veci ak im povedzme nesadne naša liga, nedajbože sa zrania, celú sezónu sa budú trápiť..a potom na druhej strane, príde play-off a potiahnu klub do finále. Ak by sme ale vychádzali len čisto z mien na papieri, obranu má Slovan asi najlepšiu, brankár je zatiaľ otázny ale útoky Zvolena a Popradu mi prídu o dosť nebezpečnejšie.
- 4.8.2020 - 18:53
- +1
- RhimeSBA
- Tiež si nemyslím, že máme káder suverénne najlepší v lige.
Dokonca si nemyslím, že je lepší ako ten minuloročný. Rozhodne nie ako pred PO. - 4.8.2020 - 20:56
- +2
- PeterLucky
- Rhime, suhlas.
- 4.8.2020 - 21:13
- 0
- Aladár Miazga
- Všetko ukážu až zápasy. Uvidíme aká bude chémia. Ak nás bude tlačiť "korčula" tak Maroš výrazne posilní. Tu si myslím, že na rozdiel od ostatných klubov máme ešte rezervu. + sú v hre ešte hráči, ako Studenič, možno Daňo atď.
Keby bol klub predaný skôr a skôr sa začal skaldať aj káder, tak verím tomu, že teraz by sme mohli konštatovať, že ho máme suverénne najlepší ... - 4.8.2020 - 21:23
- 0
- RhimeSBA
- Veď ja nehovorím nič o tom ako bude, čo bude, kedy bude..teraz to vnímam takto, ak príde niekto ďalší, možno to uvidím inak
- 5.8.2020 - 16:04
- 0
- Aladár Miazga
- veď v pohode, to nebolo oponovanie, ale doplnenie myšlienky
- 6.8.2020 - 9:33
- 0
- MackoPu
-
Tak pokracujeme uspesne s tym rozpoctom, kde "nemoze moc vyskakovat" v nakupoch hotovych a bodujucich posil z top eu lig. Tie jeho bachorky o rozpocte su fakt kul, aj o tom minulom, ako ho nevedel. Budem radsej verit Sportu, ze je na kader slusne velky balik. - 4.8.2020 - 17:27
- +6
- lišiak1
- ty si sa este nenaucil, ze slovanu netreba verit ani nos medzi
ocami? - 4.8.2020 - 17:29
- +1
- omen
- tak ked NZ alebo Trencin s nizsim rozpoctom si mozu dovolit top bodujuceho hraca z 2 finskej ligy, tak pre Slovan s obmedzenejsim rozpoctom nemoze byt problem ziskat hracov z 9 muzstva druhej svedskej ligy... hlavne v case ked je pretlak zamorskym hracov na eu trhu
- 4.8.2020 - 17:53
- +4
- Aladár Miazga
- Mora bola a je prvá liga.
- 4.8.2020 - 17:58
- 0
- omen
- Mora 2019 vypadla... minulu sezonu uz hrala Allsvenskan
- 4.8.2020 - 18:11
- +2
- Aladár Miazga
- áno, pravdu máš :green:
- 4.8.2020 - 18:20
- +1
- lišiak1
- lenze oni oslovili ovela viac hotovych hracov a ver tomu ze este drahsich, ktori ale ich ponuku odmietli.
keby to bolo len otazkou penazi tak by ma neprekvapilo keby preplatili aj hracov z khl, ale nastastie ti hraci sa nechcu zakopat v slovane a v "rybnikovej lige".
- 4.8.2020 - 18:05
- 0
- omen
- este ze si pri tych rokovaniach bol a rozpraval si sa s tymi hracmi "co sa tu nechcu zakopat"
ale z tvojich pripevkov je jasne, ze si len jednoduchy provokater, ktoreho sa snazia "upratat" i vlastny michalovsky fanusikovia, takze berem ta s rezervou a netreba na teba reagovat - 4.8.2020 - 18:14
- +13
- Adam138
- Našťastie ? Vidieť tu hráčov čo hrali khl by bolo super
- 4.8.2020 - 18:16
- 0
- lišiak1
- ano, ale rovnomerne roztriedenych a nie vsetkych natlacenych v jednom mansafte.
preto by nebolo od veci stanovit si v lige platovy strop.
dost bolo kupovania si titulov vdaka preplacaniu hracov. - 4.8.2020 - 18:19
- +1
- iHC
- A kto by hral potom u vás?
- 4.8.2020 - 18:21
- +13
- Adam138
-
- 4.8.2020 - 18:23
- 0
- lišiak1
- my len hrame s rovnakymi kartami s akymi sa tu hra uz dlhe roky, lebo inak sa momentalne uspiet neda.
ale to neznamena ze by sa to nemalo nejak upravit. - 4.8.2020 - 18:25
- 0
- Byron
- lišiak1 ty si naozaj tak prijebaný alebo chceš len ukázať svoju demenciu?
- 4.8.2020 - 19:49
- +10
- KrebsKandidat
- hlavne, ze ty si moralna autorita
- 4.8.2020 - 22:31
- +1
- lišiak1
- admin a to tebe nevadi, ze tu kadejaky retard zacne po mne nadavat a to bez toho aby sa vyjadril k teme, toto akoze z akeho dovodu nezmazes?
takymito tajtrlikmi ako je ten nado mnou sa nebudem zapodievat, ale ten dvojity meter na nadavky je uz prilis do oci bijuci. - 5.8.2020 - 0:17
- 0
- Dracik_18
- ten platový strop si ako prestavuješ ?
- 5.8.2020 - 0:49
- +1
- Renderers.
- daj si do profilu že si z NR a možeš aj ty..ak ti to chyba ku šťastiu.
- 5.8.2020 - 12:02
- +1
- hello, havarju
- Ako si prišiel na to, že Byron je z Nitry?
- 5.8.2020 - 12:35
- 0
- Aladár Miazga
- A Ty si ako prišiel na to, že to píše Byronovi ?
- 5.8.2020 - 13:19
- 0
- hello, havarju
- lišiak1 reagoval na Byrona
- 5.8.2020 - 14:53
- 0
- Renderers.
- On mozno hej ale ja nie
- 5.8.2020 - 20:54
- 0
- hello, havarju
- Vidím na koho si reagoval.
- 6.8.2020 - 8:05
- 0
- bigi BLOG
- Myslis tomu sportu kde sami novinari povedali ze hruby nebude moc vela rozhadzovat? Alebo ako?
- 4.8.2020 - 19:52
- +1
- RhimeSBA
- Zahraničné posily - hráč z vypadávajúceho klubu CZ extraligy, 2 hráči z priemerného klubu druhej švédskej ligy, Litovec do obrany (okej, nastupoval v KHL pravidelne, tak nech to je "drahý" hráč).
Odišli hráči so slušnými zmluvami (prvý útok, celá zahraničná trojka v útoku, Brust)..
Nemyslím si, že by to mal byť drahší káder ako pred rokom. - 4.8.2020 - 21:02
- +2
- Hanzal61
- My sa tu fakt niekedy hadame o nepodstatnych veciach
- 4.8.2020 - 17:50
- +2
- NasHokej97
- Inak týmto ten Roope Ranta padol ? Aj jeho podpísať by bolo si priať až moc čo ?
- 4.8.2020 - 20:20
- 0
- Aladár Miazga
- určite
- 4.8.2020 - 20:51
- 0