Diskusia: Slovanu chýbal na rekord ešte jeden gól
Hokejisti Slovana Bratislava zdolali v predohrávke 25. kola Detvu na domácom ľade 11:0. Jedenásťgólový rozdiel nie je rekordom našej najvyššej súťaže.
Historicky najvyššie víťazstvo 12:0 sa viaže ešte k sezóne 1998/1999 a tento rekord tak zostáva neprekonaný už viac ako dvadsať rokov. Jeho držiteľom je taktiež bratislavský Slovan, ktorý v prvom štvrťfinálovom zápase vtedy zvíťazil doma nad Spišskou Novou Vsou 12:0. Išlo o súboj víťaza základnej časti s ôsmym tímom. Šesť gólov strelil Slovan v prostrednej časti hry, v ďalších dvoch tretinách pridal po tri góly. Štyrikrát sa medzi strelcov zapísal Vasilij Pankov.
Naposledy si niektorý extraligový tím pripísal víťazstvo o jedenásť gólov pred trinástimi rokmi. Na začiatku sezóny 2006/2007 vtedy zdolal Martin doma Skalicu 13:2. Celkovo ide o siedmy výsledok, pri ktorom bol jedenásťgólový rozdiel v skóre (11:0, 12:1, 13:2).
Pre Detvu to bol včera historicky prvý zápas proti Slovanu na jeho štadióne. Predohrávku 25. kola sledovalo 3657 divákov. Pozoruhodné je tiež, že o jedenásť gólov Slovana sa postaralo desať rôznych hráčov. Dva góly zaznamenal iba Jindřich Abdul. Dokopy má na konte už 30 kanadských bodov, rovnako ako jeho spoluhráč Tomáš Zigo (v zápase 1+2), ktorý je vďaka vyššiemu počtu strelených gólov lídrom bodovania ligy.
PREHĽAD NAJVYŠŠÍCH VÍŤAZSTIEV V EXTRALIGOVEJ HISTÓRII (1993 – 2019)
o 12 gólov:
Slovan – Spišská Nová Ves 12:0 (štvrťfinále – 1. zápas), 1998/1999
o 11 gólov:
Slovan – Poprad 11:0 (1. kolo A série), 1996/1997
Zvolen – Liptovský Mikuláš 11:0 (12. kolo), 2000/2001
Slovan – Liptovský Mikuláš 11:0 (52. kolo), 2000/2001
Slovan – Detva 11:0 (25. kolo) 2019/2020
Spišská Nová Ves – Zvolen 12:1 (19. kolo), 1993/1994
Zvolen – Nitra 12:1 (35. kolo), 2003/2004
Martin – Skalica 13:2 (8. kolo), 2006/2007
- P24 BLOG
- by som cakal, ze tam budeme viac krat a skor s kosicami, duklou alebo slovanom, nez so zvolenom.
- 27.11.2019 - 8:52
- +4
- Roman-u2
- Práve som to išiel napísať
Tiež sa mi to nevidí
- 27.11.2019 - 8:56
- +1
- ptr421
- Ja som vedel, že Nitra po poslednom postupe niekde chytila 12, ale tiež som tipoval skôr Slovan.
- 27.11.2019 - 10:51
- 0
- danino
- Bohužial hokejova historia na slovensku nieje len o populárnom slovane, košiciach a dukle. Stací mat lepší prehlad a nebudú prekvapenia chlapci
- 27.11.2019 - 13:25
- +6
- Dzunkes
- Spisska nam dala 12ku pane a boze
- 27.11.2019 - 9:03
- +2
- hkmmanZV
- A to sme prvý zápas u nich vyhrali. Bolo to slabé mužstvo a po odchode viacerých hráčov to bolo mužstvo druholigové
- 27.11.2019 - 9:51
- +1
- borussia
- Keby dali jeden gol vyrovnali by len rekord Slovan - Moskva 0:12
- 27.11.2019 - 9:27
- +71
- zahorak009
- Si vedle jak ta jedle. Takýto výsledok nikdy nebol.
- 27.11.2019 - 11:37
- +3
- KrebsKandidat
- nie, len 0:9
- 27.11.2019 - 12:04
- 0
- zahorak009
- Presne. 0:9 bolo "doma" vo Viedni. 12:0 bolo vonku, v Moskve.
- 27.11.2019 - 12:28
- +8
- KrebsKandidat
- ten dvojzapas vo Viedni bol pre Slovan dost nestastny
- 27.11.2019 - 12:36
- 0
- zahorak009
- Tak ako napr. pre Nitru s Vítkovicami 0:7 a 0:5 v 1.kole PO CHL, keď predtým vyhrali skupinu. To bol docela šok.
- 27.11.2019 - 13:19
- 0
- KrebsKandidat
- To ano, hlavne potom co sme v zakladnej skupine uhrali celkom dobre vysledky.
- 27.11.2019 - 13:23
- 0
- Zkubydu
- Prave pre toto: je nasa liga slaba. Nepoznam inu hokejovu sutaz kde sa tak casto vyskytuju podobne vysledky.
- 27.11.2019 - 10:02
- +1
- P24 BLOG
-
: stacilo cca 10 sekund goooglenia a https://sportrevue.isport.blesk.cz/plzen-tesne-pod-vrcholem-3-rekordni-vyhry-v-historii-hokejove-extraligy#part=2 len to by clvoek nesmel byt nastaveny, ze aj keby sa tu rovno hra nhl hokej, je to nap..cu liga, lebo je to slvoenska liga, ze
- 27.11.2019 - 10:07
- +39
- Zkubydu
- medzi silne ligy radim v europe SHL a Liiga. Ceska liga aj ked je silnejsia ako nasa nepredstavuje vysoku kvalitu. Prave pre tieto nevyrovnane muzstva. A napriek snahe, ktoru si cenim, to stale nieje dokaz ze sa taketo vypadky bezne v cechach deju.
- 27.11.2019 - 11:40
- +3
- Bizzaremifo
- ..a u nás sa dejú bežne??
- 27.11.2019 - 11:49
- +3
- ŠimonKE
- Píšeš jak keby u nás bolo v kazdom kole aspoň v jednom zápase výsledok 11:0 takýto výsledok tu už dlho nebol
- 27.11.2019 - 12:23
- +4
- Zkubydu
- HK DUKLA Trenčín, a.s. 7 - 2 HK 36 Skalica, s.r.o.
HK 36 Skalica, s.r.o. 1 - 9 HKM a.s. Zvolen
HK Poprad, s.r.o. 8 - 2 HK ORANGE 20
HC Košice s.r.o. 6 - 0 HK DUKLA Trenčín, a.s.
HK Poprad, s.r.o. 8 - 3 MsHK DOXXbet Žilina
HK ORANGE 20 0 - 8 HC Košice s.r.o.
HC ‘05 iClinic B. BYSTRICA 5 - 0 HK 36 Skalica, s.r.o.
HK 36 Skalica, s.r.o. 7 - 1 HK DUKLA Trenčín, a.s.
HK 36 Skalica, s.r.o. 2 - 7 HC ‘05 i Clinic BANSKÁ Bystrica
HK DUKLA Trenčín, a.s.6 - 0
HK 36 Skalica, s.r.o.HK 36 Skalica, s.r.o.
- 27.11.2019 - 12:53
- 0
- Zkubydu
- namatkou taka mala vzorka, len jeden rocnik ani nie velmi davno a nie vsetko samozrejme: HK DUKLA Trenčín, a.s. 7 - 2 HK 36 Skalica, s.r.o.
HK 36 Skalica, s.r.o. 1 - 9 HKM a.s. Zvolen
HK Poprad, s.r.o. 8 - 2 HK ORANGE 20
HC Košice s.r.o. 6 - 0 HK DUKLA Trenčín, a.s.
HK Poprad, s.r.o. 8 - 3 MsHK DOXXbet Žilina
HK ORANGE 20 0 - 8 HC Košice s.r.o.
HK Nitra, a.s. 5 - 0 MsHK Žilina
HC ‘05 iClinic B. BYSTRICA 5 - 0 HK 36 Skalica, s.r.o.
HK 36 Skalica, s.r.o. 7 - 1 HK DUKLA Trenčín, a.s.
HK 36 Skalica, s.r.o. 2 - 7 HC ‘05 BANSKÁ Bystrica
HK DUKLA Trenčín, a.s. 6 - 0 HK 36 Skalica
HC BANSKÁ BYSTRICA 8 - 2 HK Poprad, s.r.o.HK Poprad, s.r.o. - 27.11.2019 - 13:01
- 0
- emoxx1
- To samé inak aj NHL
VAN-LA 8:2
CAR-OT 8:2
PIT-FLO 7:1
VGS-CAL 6:0
a dnes BOS-MTL 8:1
a to som prebehol len námatkovo mesiac ligy. Ale chápem kam mieriš. Strašne ma vytáčajú tieto nevyrovnané ligy. Naozaj už neviem čo si mám pustiť. V dobrej lige má končiť každý zápas na 10-až 12 sérií nájazdov. To je jasné...
- 27.11.2019 - 14:30
- +27
- SkaboMaestro
- ano iste, Česká liga nepredstavuje vykosú kvalitu ale 80% SVK hokejistov sa zo skúšky v CZE vráti s dlhým nosom ?
- 27.11.2019 - 12:15
- +3
- Gargamel123
- Nechaj ho: nema telku.
- 27.11.2019 - 12:23
- +2
- Zkubydu
- presne tak: a este vacsia sranda ze 80% cechov tu hra prve husle. To vsak nijako nevyvracia fakt ze aj ceska liga je nevyrovnana.
- 27.11.2019 - 13:03
- 0
- SkaboMaestro
- ých 80% čechov čo hrá u nás prvé husle by hralo v CZE 4 husle alebo su už za zenitom, česť výnimkám.
- 27.11.2019 - 13:30
- 0
- lubfito
- Česká liga je jedna z najvyrovnanejších v Európe. Aspoň si prosím pozri niečo o tom predtým ako napíšeš svoje dojmy. Nepíšeš fakty, fakt prepáč ale nie.
- 27.11.2019 - 14:00
- +2
- zahorak009
- Nesúhlasím s tou nevyrovnanosťou. Keď si pozrieš tabuľku ELH a porovnáš so začiatkom sezóny, tak zo začiatku jasne "poslední" Zlín či Kladno už niesu najslabší a priebežne sa poradie mení skoro v celej tabuľke, každý môže poraziť každého.
- 27.11.2019 - 12:34
- 0
- lubfito
- Prepáč že ti do toho vstupujem, ale to naozaj porovnávaš silu a vyrovnanosť sútaže podľa pár zápasov v ktorých sa vyhrá vysokým rozdielom? A na tomto zakladáš svoju argumentáciu, kde tvrdíš že naša liga je slabá?
Vyrovnanosť sútaže (aspoň podľa športových novinárov a ľudí pohybujúcich sa v hokeji) určuje skôr pohľad na tabuľku, v nej počet bodov medzi prvým a posledným mužstvom. Je to oveľa smerodatnejší údaj. A predsa vyrovnanosť ligy tiež nemá nič spoločné s jej silou. Zhodneme sa, že Liiga je silná liga. No tento rok je zvnútra kritizovaná, že je nevyrovnaná. Po dvadsiatich štyroch odohratých zápasoch je rozdiel medzi prvým a posledným priepastných 45 bodov. Pre príklad, v TL je to 36 bodov, KHL 25, CZ 26, SHL 26.
Silu ligy taktiež nemôžeme určovať najextrémnejšími výsledkami v sezóne. Na to máš úplne iné, presnejšie ukazovatele. Predstavme si, že v bulharskej lige by za sezónu nepadol takýto vysoký debakel. Budeme tvrdiť že je lepšia ako naša TL? Myslím si že aj keby sa to stalo, tak si nikto ani nepomyslí, že liga v Bulharsku je kvalitnejšia.
Týmto príspevkom nechcem tvrdiť že TL je uberliga, alebo sme kvalitou niekde na špici. Chcem len povedať, že mne osobne nedáva zmysel určovať kvalitu podľa vysokých výsledkov. - 27.11.2019 - 13:57
- +6
- Zkubydu
- Lubfito, hadam nechces brat v potas nazor: "športových novinárov" ved ti sotva ovladaju nasich hracov v domacej sutazi, nepoznaju ani nasich reprezentantov, tie ich clanky typu "Ctrl C Ctrl V" ani nehovorim, ani len nahodou nemaju prehlad o zahranici, vid športových komentátorov, či už na Dajto, na Huste TV ale aj v RTVS ved to je uplny ameterizmus...
a na tvoju otazku: ze "preco je nasa liga slaba" ti odpoviem takto. Nas jediny stabilne silny tym, alias Banska Bystrica roky nenachadza premozitela doma. Staci vsak hrat CHL a od juniorov z JYP kupi 12:0 a hned prve dva zapasy tohoto rocnika skoncili dovedna 1:9 v neprospech naseho majstra.
Dalej ten zatracovany a vacsinou slovakov nenavideny Slovan, 7 rokov ho vsetci len kritizovali aky je slaby a ze len robi hanbu slovenskemu hokeju. Netvrdim, ze nerobil, ale ten isty Slovan, navyse bez trenerskej kapacity Orszaga a ci absolutne najviac zdecimovany len s troma legionarmi je zrazu suverenne na cele nasej ligy. Co to je ak nie jasne argumenty? - 27.11.2019 - 14:38
- +1
- lubfito
- Prepáč mi, ale ja som sa ťa nepýtal či je naša liga slabá. Sledujem ju dosť dlho na to, aby som vedel kde sa v hierarchii európskych líg nachádza a aká je jej sila.
Pýtal som sa na to, že či naozaj svoju zakladáš argumentáciu na základe zápasov s vysokým rozdielom.
Aby sme zbytočne neplytvali energiou, áno zhodneme sa v tom, že naša liga nie je TOP liga.
Pekný zbytok dňa ti prajem.
- 27.11.2019 - 14:56
- +2
- Zkubydu
- nie urcite nie je jedinym ukazovatelom vysoky vysledok,: ale jeden z mnohych... ostatne som ti zosumarizoval aj a kazdopadne si vazim ze vstupujes do diskusie. A je jedno aky mas nazor, je to len diskusia. ak by sme my pustili do ligy 80 juniorov bola by tiez slabsia, ale pre rozvoj mladych hracov by to bolo lepsie. Dalej u nas je v priemere 7-9 legionarov v muzstve. vo finsku su sotva 2-4 a su aj take timy co nemaju ani jedneho. Napriek tomu su dalej ako my.
- 27.11.2019 - 15:24
- +4
- Zkubydu
- Nasa liga je daleko za ceskou: a aj ta je slaba.
- 27.11.2019 - 15:58
- 0
- michaelfrolík
- Ty si velmi mimo, ale je super, ze sa za to nehanbis.
- 27.11.2019 - 16:25
- +4
- Zkubydu
- este ze ty si presne...: Blahozelam
- 28.11.2019 - 11:29
- 0
- KrebsKandidat
- no to, ze maju len 3 legionarov neznamena, ze maju slabych hracov, ci?
- 27.11.2019 - 14:59
- 0
- Zkubydu
- Lubfito ked uz porovnavas finsku ligu (lebo s tou bulharskou si to prestrelil): tak mas pravdu ze vo finsku kvalita sla rapidne dole. Za prve lebo v nej hraje vyse 80 (juniorov a novacikov) kolko ich hra u nas????
a potom rozdiel medzi 13. (to je u nas posledny LM/NZ )a 4. je 14 bodov a u nas 23 bodov. Kym u nas moze byt majster maximalne Slovan, B.Bystrica, alebo ak boh da tak Kosice vo Finsku to moze byt Karpat, IFK Helsinky, JYV, oba kluby z Tampere, Luuko Rauma, aleboaj Kookoo a keby hral tak aj Jokerit.
A posledny ukazovatel debaklom o 6 a viac golov tam zo 177 zapasov skoncilo len 2x kym u nas 5x viac a to sme hrali u nas o sedem zapasov menej.
Posledny ukazovatel, cisto hypoteticky:ako by skoncil duel medzi
povedzme 4. Zvolenom, alebo Michalovcami a predposlednym TPS Turku, alebo 13. Asat Pori? Pockam na tvoj tip. - 27.11.2019 - 15:09
- +1
- 88Backo
- Pár týždňov dozadu Oskarhom-Färjestadt 0:12...
- 27.11.2019 - 12:36
- +7
- Tino
- dnes: v noci montreal vs boston?
- 27.11.2019 - 12:49
- +1
- tucba
- nhl nieje vyrovnana sutaz predsa !
- 27.11.2019 - 13:29
- +4
- vlado.1989l
- Slabý je tvoj príspevok, túto sezónu Carolina - Ottava 8:2, Montreal - Boston 8:0, Tampa - NY 9:3, Colorado - Nashville 9:4. Takže podľa tvojho tvrdenia je NHL slabá liga.
- 27.11.2019 - 14:08
- +9
- kurtsteiner
- Boston-Montreal 8:1,zas taka poslabsia liga.hodnotis ligu podla rozdielu skore v jednotlivych zapasoch?
- 27.11.2019 - 14:40
- +1
- prezident
- Najlepšie, čo sa mohlo stať sa nestalo, konkrétne, že by Detva vyhrala. V takom prípade by sa Stantienova stolička už trocha rozkývala. Najhoršie, čo sa mohlo stať, sa stalo, a to bezvýznamný rybníkový zápas z oboch strán. Ak by sme podali takýto výkon v zápase s väčšinou klubov druhej českej ligy, tak prehráme. Ale v tejto akože "lige slovákov" to stačí - na nudu a zívanie. Úroveň ako zo suterénu volá po tom, aby skončil výber vstupného a začal nábor divákov. Pretože 99,9% ľudí táto ZŤP komédia nebaví. A je úplne jedno, aký z tých všetkých provinčných klubov sem príde "na zápas roka až desaťročia - pre nich". Napätie žiadne. Radosť z výhier žiadna. Nekvalita vysoká. Dobojujme túto sezónu a skúsme na 1-2 roky EBEL. Ideálne s Košicami a Trenčínom, spoločný odchod. Zvyšok nestojí ani za zmienku, nech hrajú ako amatéri pre radosť.
- 27.11.2019 - 10:04
- +13
- Sunkafit
- Videl som Porubu a stacilo...
- 27.11.2019 - 10:26
- +12
- Sunkafit
- Ebel by som vam doprial
hlavne tebe...potom by si sa prebudil...tie bludy o kosiciach a trencine
hahaha
- 27.11.2019 - 10:28
- +30
- Ottawa Senators
- Dokedy bude tento ešte revať za niečim, na čo ani nemal, respektíve nemal jeho klub?
- 27.11.2019 - 11:15
- +4
- Kain
- Vazne ma udivuje, ze na neho stale niekto reaguje.
- 27.11.2019 - 11:17
- +2
- Hrobar
- mna udivuju tie pluska na jeho komentoch
- 27.11.2019 - 13:05
- +5
- iHC
- Nie tak dávno tu niekto (tuším z KE) v rámci srandy popisoval ako dôjsť "vlastnoručne" k +11.
- 27.11.2019 - 14:34
- +2
- WinnipegJets
- dobrý deň pán prezident, verím že sa vám na tímy ako Detva nepozerá dobre, predsa posledné roky ste tam chodili kvôli kvalitným súperom. Ja by som povedal, že viac % ľudí táto komédia baví lebo po 7 rokoch tam môžu ísť s tým, že nenasýtia síce svoje hokejové duše pohľadom na súperových hviezdnych hráčov, ale dosť pravidelne odchádzajú zo štadióna s výhrou.
Myslím, že oproti poslednej sezóne to divácky nie je až taký veľký rozdiel, predpokladám, že predtým bolo predaných o dosť viac permanentiek a tak isto ich mal viac aj klub, čím sa návštevnosť na zápasoch zvyšovala. A pochybujem, že nejaký Graz, Linz, Fehervar, Innsbruck či Znojmo s celou EBEL ligou spasia vaše túžby po krásnom hokeji - 27.11.2019 - 11:13
- +7
- hello, havarju
- Jemu to zbytočne píšeš - on ti neodpovie
- 27.11.2019 - 11:45
- +2
- bigi BLOG
- eeeejha dalsi odobornik ktory vie ako sa slovanisti citia.
divacky oproti minulej sezony je to v priemere cca 2000 ludi. popravde len v5 zapasoch extraligy bolo viac divakov ako v divacky najslabsom zpase KHL - 27.11.2019 - 12:16
- +3
- Ondrej
- Tak zase nebudme ako politici, tych domacich zapasov bolo len 11. samozrejme nikto necakal ze budete mat rovnake navstevy. Rovnako si nemyslim, ze v Ebel by to bolo lepsie, skor si myslim ze naopak, este nizsie navstevy.
- 27.11.2019 - 12:26
- 0
- bigi BLOG
- bolo ich 12, ale to je len detail. ale ja som na niekoho reagoval a ten bol jeden z dalsich co sa nas slovanistov snazi presviedcat ako to prezivame, na to bola prioritna moja odpoved. a ta druha vec bola uz len dovetok, kedze on hodl hausnumera vycucane z prdele aby sa mu to hodilo. fakty su jasne aj vtakej slabej sezone kde boli veci okolo bola primerna navstevy podstatne vysia ako na extralige kde sme na cele
- 27.11.2019 - 13:01
- +1
- WinnipegJets
- Tak mi prosim vysvetli ako to prežívate. Čo teba bavilo na hokeji v minulej sezóne?
Nevidim tam žiadne numero v mojom prispevku okrem jednej sedmičky ktorá vyjadruje roky - 27.11.2019 - 14:35
- +2
- Lukash_ke
- ja si myslim, ze im vela divakov zobral futbal, ale zvalit to na kvalitu ligy je pohodlnejsie
- 27.11.2019 - 17:15
- +1
- iHC
- Nemyslím. Futbal s hokejom nekolidovali ani raz. Je nás viac, čo chodíme aj na futbal aj na hokej. Osobne by som to skôr videl v nezáujme ľudí o čokoľvek, resp. aj v tom, že na KHL chodilo dosť ľudí z iných miest, ktorých Slovan nejako zvlášť nezaujímal (skrátka išli na KHL, lebo to bolo “in”).
- 27.11.2019 - 17:30
- +3
- Lukash_ke
- vychadzam z toho, ze predtym tam bolo na futbale viac organizatorov nez divakov, novy stadion urobil nejake cisla a to mohol pocitit aj hokej? Samozrejme iba domnienky. Kolidovat spolu nemusia, aj tak neverim, ze gro ludi chodi pravidelne na hokej aj futbal, takych ludi je malinko.
Tiez suhlasim s tym, ze to bude nezaujmom o hokej ako taky, ale to sa tu potom nemame o com bavit, toboz urazat kvalitu ligy a mesta co ju hraju. (nenarazam na teba) - 27.11.2019 - 17:43
- +2
- iHC
- S druhou časťou súhlasím. K prvej - ono na Pasienky sa chodilo veľmi ťažko z viacerých dôvodov. Tehelné pole, aj keď je poloprázdne, tak má skoro v každom kole najvyššiu návštevu v lige. Teda nárast na futbal vidím ja v tomto. Každopádne súhlasím aj s tým, že publikum na futbale a na hokeji nie je 1:1 to isté. Sú tu značné rozdiely. Aj preto by som úbytok na hokeji videl hlavne v tom, čo som uviedol vyššie.
- 27.11.2019 - 18:27
- +3
- bigi BLOG
- co som sa bavil s viac slovanistami, tak ti to napisem tak ze teraz to neprezivame vobec, ziadne emoci nic prosto to len akceptujeme.
a co nas bavilo v minulej sezone? hokej teraz ziadny nie je. ziadna rychlost nic, hraci maju milin casu na vsetko atd...
mozno si nehodil cisla ale len tak z hlavy si si vycucal ze tie navstevy nie su o moc horsie - 28.11.2019 - 6:21
- 0
- WinnipegJets
- a čo ako fanúšikovia očákavate? fakt tú EBEL? alebo zas KHL?
myslel som to tak, že klub určite rozdal omnoho viac permanentiek sponzorom a viac ich mal aj pre seba a aj keď tí ľudia nechodili, furt sa to počítalo. - 28.11.2019 - 11:44
- 0
- WinnipegJets
- interesantné. Na to že reálne hrozilo že Slovan nebude hrať nikde.. ale fajn, chápem že to je trochu krok späť
- 28.11.2019 - 14:33
- 0
- Ondrej
- Ty si clovece tak mimo... Akoze snivat o lige, kde by som pochyboval, ci po sportovej stranke je lepsia ako nasa... Ano je tam relativne kvalitny RBS, ale zvysok... Nehovoriac o neatraktivite supera... Slovenska liga je to jedina a aj najlepsie riesenie pre Vas. V lepsich ligach ako ceska a KHL Vas nechcu a ani na to nemate, a pchat sa pre bratislavkseho fanusika neatraktivnej EBEL nie je tiez vyhra.
- 27.11.2019 - 11:33
- 0
- Zkubydu
- EBEL: je podobny shit.
- 27.11.2019 - 11:42
- 0
- Bizzaremifo
- KE aj TN ti na nejakú EBEL kašlú..chod si tam hrať sám, možno ťa budú baviť tie "atraktívne" zápasy
..že hráte našu ligu je len a len chyba tvojho vedenia pán prezident
.. a popravde za tie tvoje večné znevažovanie ostatných klubov by si si už zaslúžil
- 27.11.2019 - 11:48
- +4
- KrebsKandidat
- EBEL na 1 ci 2 roky? Kludne aj hned, pod podmienkou, ze sa na Slovensko uz vratit nebude(te) moct.
- 27.11.2019 - 12:04
- +7
- Tino
- rozhodne: bez KE...nevidim dovod preco by sa mali KE chciet pomahat dvihat uroven inej ako SVK ligy.
- 27.11.2019 - 12:49
- +2
- Urpiner16
- Nechápem.Stantien vlani PP po mizerných suchotách v predchádzajúcich rokoch vytiahol mužstvo skoro do finále.Nechýbalo veľa.Herný prejav mužstva bol vynikajúci.Teraz vedie mužstvo a je na čele ligy,dalo 11 gólov a ty tu hovoríš niečo o rozkývaní stoličky Stantiena keby Slovan prehral s Detvou.Tebe a tvojim požiadavkám je v našich končinách ťažko vyhovieť.Myslím si že o Ebel môžeš zabudnúť.Vás už nikam nepustia to ti garantujem.
- 27.11.2019 - 10:20
- +7
- Westlund32
- Určite domá onanujes nad plagátom Stantiena keď ho toľko spominas
- 27.11.2019 - 10:55
- +16
- Urpiner16
- Keby ti chcel na nose narásť aj s tými čo ťa pluskujú idiot.
- 27.11.2019 - 13:17
- 0
- forwardPP
- Už si sa aj urobil?
- 27.11.2019 - 13:45
- +5
- stan-PP
- Vynikajuci herny prejav u nas
tak to som sa velmi dobre pobavil na obed, dikes
- 27.11.2019 - 11:20
- +7
- Urpiner16
- Ten Tričko mal pravdu.Vám ten riedky vzduch polopoľský tam hore nerobí dobre.
- 27.11.2019 - 17:34
- 0
- burnzie
- Prezidente s Pepem si môžeš podať ruku tieto povýšenecké ABH sa už fakt nedajú čítať a to len od vás 2 a jeden sa ešte urazí, že urážky... To, že tvoj klub bol v KHL beznádejne posledný utvoril najnegatívnejšie rekordy a robil hanbu celému SVK to ti nevadilo čo? A čo v EBEL? Tam by taká Vienna, Linz a Salzburg by si spravili trhací kalendár z nejedného klubu u nás.. Stačí sa pozrieť na ich súpisky... Videl som vlani zápas Viedne naživo a rozhodne som sa nenudil a aj o 2 týždne sa tam chystám
- 27.11.2019 - 13:45
- +6
- iHC
- prezidenta by som so Slovanom moc nespájal. On má zjavne Slovan u ... keď si želá prehru (viď vyššie), resp. stále chce niekam inam.
Podľa mňa on je presne ten typ, ktorý chodiť na hokej začal až keď to bolo "in" "lebo KHL.."
A som presvedčený, že ak by Funky Capitals ohlásili zámer KHL, alebo EBEL, on bude prvý v rade "fandiť" tomuto tímu a na Slovan si nespomenie.
- 27.11.2019 - 14:41
- +7
- Gargamel123
- Ten Turek: je tiez nejaky labilny,ci to len po vcerajsku...
- 27.11.2019 - 15:11
- 0
- HCKEFANS
- (Troška podrobnejšie údaje k zápasom)
Najvyššie víťazstva na nulu v Základnej časti: (o 11 gólov)
- Slovan - Poprad 11:0 (3:0,2:0,6:0)-(sez. 1996/97, seria A, 1. kolo, 25.2.1997)
Góly: 4. Lipianský, 10. Ľ. Kolník, 18. Ľ. Kolník, 22. Ščepko, 34. Ľ. Kolník, 42. Kropáč, 43. Verčík, 45. Kropáč, 45. Verčík, 54. Lipiansky, 56. Ščepko
-----
- Zvolen - L. Mikuláš 11:0 (3:0,3:0,5:0)-(sez. 2000/01, 12. kolo, 8.10.2000)
Góly: 1. A. Rajčák, 9. Pohorelec, 12. Šechný, 22. Paciga, 29. P. Vlk, 31. Mifek, 41. Pohorelec, 44. Lipták, 53. Šechný, 54. Pukalovič, 57. Pohorelec
-----
- Slovan - L. Mikuláš 11:0 (4:0,5:0,2:0)-(sez. 2000/01, 52. kolo, 27.2.2001)
Góly: 12. J. Štefanka, 14. Babka, 16. J. Štefanka, 16. Ľ. Kolník, 27. M. Hudec, 27. Hreus, 33. M. Hudec, 33. Kuľha, 34. Rataj, 47. Rataj, 56. Ľ. Kolník
-----
- Slovan - Detva 11:0 (1:0,5:0,5:0)-(sez. 2019/20, 25. kolo, 26.11.2019)
Góly: 5. Viedenský, 22. Štajnoch, 23. Pance, 35. Abdul, 35. D. Jendek, 40. Kytnár, 44. Abdul, 48. R. Bondra, 53. Zigo, 57. M. Hudec, 59. Matoušek
Ďalšie zápasy s rozdielom 11 gólov:
- SNV - Zvolen 12:1 (4:0,6:0,2:1)-(sez. 1993/94, 19. kolo, 24.11.1993)
Góly: Petrovič 2, Čmel 2, M. Horváth 2, Bednár 2, Farkašovský, Fedor, Repka, J. Macejko - Konstantinidis
-----
- Zvolen - Nitra 12:1 (4:0,5:0,3:1)-(sez. 2003/04, 35. kolo, 28.12.2003)
Góly: 11. J. Čierny, 13. Šechný, 16. J. Čierny, 19. J. Čierny, 22. I. Majeský, 25. Pohorelec, 28. Cibula, 32. Bartek, 40. Šechný, 46. Bartek, 52. Babka, 59. Škvaridlo - 60. V. Nemec
Poznámka: Iba 34 sekúnd delilo Zvolen od rekordného zápisu 12:0
-----
- Martin - Skalica 13:2 (5:1,3:1,5:0)-(sez. 2006/07, 8. kolo, 29.9.2006)
Góly: 7. Koložváry, 10. Podstavek, 11. Vantroba, 15. Klepáč, 16. Koložváry, 27. Ďatelinka, 39. Trokan, 39. J. Török, 42. Važan, 44. Kuric, 48. Špirko, 49. Markovič, 53. J. Török - 20. J. Liška, 40. T. Višňovský - 27.11.2019 - 18:37
- +11
- gabby
- Nemo to v podstate poyebkal
- 27.11.2019 - 20:14
- +2