Diskusia: Slovanu nepomohol ani raritný gól, Oremusa potešili iba tri veci
Pre hokejistov Slovana Bratislava sa začal zápas v Košiciach nádejne, no napokon prehrali štvrtýkrát za sebou. V utorňajšom šlágri 43. kola Tipos extraligy podľahli domácim "oceliarom" 2:3 po samostatných nájazdoch a tréner Peter Oremus neskrýval kritiku. "Keby som mal iných hráčov, tak by dnes nastúpili iní hráči," poznamenal.
Slovanisti začali duel ubránenými oslabeniami a do vedenia išli gólom Samuela Takáča v 11. minúte. Skúsený útočník potrestal chybu brankára Rastislava Eliaša v rozohrávke a z ostrého uhla trafil prázdnu bránku. Takáč skóroval v dvojnásobnom oslabení ako prvý extraligový hráč po troch rokoch. Bol to pre neho už tretí gól v početnej nevýhode v sezóne a 15. v slovenskej extralige. Povzbudivý rezultát prvej tretiny však hostí nenaštartoval. "Druhá tretina bola katastrofa," poznamenal útočník Jakub Minárik, ktorý ako jediný z oslovených hráčov prišiel na pozápasové rozhovory.
Košičania otočili v druhej tretine na 2:1, no Slovan dokázal vyrovnať v tretej časti zásluhou Radovana Puliša. "V tretej tretine sme začali hrať hokej a vyrovnali sme. Mohli sme získať aj tri body, ale viac šťastia v nájazdoch mali domáci. Najmä začiatok zápasu bol pre nás náročný, mali sme tam veľa oslabení. Ten gól sme si zaslúžili za ubránené oslabenia," poznamenal Minárik. Slovan prehral štvrtý zápas v rade, čo sa mu stalo prvýkrát od novembra, keď nebodoval v piatich dueloch za sebou. Tentoraz však nešlo o "čisté" prehry, ale trikrát z nich vydoloval aspoň bod. "Zbierame aspoň bodíky, ale to nie je to, čo chceme. Potrebujeme víťaziť a ísť čo najvyššie v tabuľke," konštatoval Minárik. Podľa Oremusa boli ubránené oslabenia jedno z troch pozitív na výkone tímu. "Predĺženia ani samostatné nájazdy nám nejdú tak, ako by som si predstavoval, ale to je to druhoradé. Dnes som spokojný iba s tromi vecami. Brankár (Denis) Godla výborne, oslabenia výborne a bod. S ničím iným. Niektorí dnes hrali veľmi slabo," uviedol tréner Slovana.
- axxel
- No Oremus vyzeral byt riadne nahnevaný
- 29.1.2025 - 15:37
- 0
- PeterLucky
- Pridavam sa.
- 29.1.2025 - 15:59
- +1
- Breadman
- Suhlasim, ak sa potvrdi, ze Godlu planuju pustit prec.
- 29.1.2025 - 16:56
- 0
- PeterLucky
- Ten klub potrebuje restart a mozno aj rebrand dresov. Aj situaciu s bufetmi vyriesit konecne...
- 29.1.2025 - 17:01
- 0
- OUTBLAST
- Bufety dosť záležia od starzu ako "majiteľa" štadca...ak si oni vypýtajú taký nájom že by trebalo predávať pivo za 6 eur a mila keksík za 3 aby si na tom dačo zarobil...tak sa na to každý vysere...🤷
- 29.1.2025 - 17:16
- 0
- martin_aston
- Za rebrand dresov hlasujem. Na Slovan Penguins som si ani za tie roky nezvykol. Vždy sa veľmi teším, keď oblečú klasické belasé dresy.
Niežeby boli dnes v lige jediní (však MI Islanders). - 29.1.2025 - 17:58
- +7
- OUTBLAST
- Súhlas...tie papagáje som ani ja dodnes neprekusol 😬
- 29.1.2025 - 21:56
- +1
- Pietro10
- tie Michalovce to je masaker
pamatam si este aj Nove Zamky, pred bykom co maju teraz, mali len s napisom "Nove Zamky" a to bola tiez riadna kopirka Minnesoty
- 30.1.2025 - 9:46
- +1
- martin_aston
- Tu sa musím NZ zastať. Oni majú na logu svoju pevnosť (aj dnes je pod býkom), čo bola unikátna stavba svojej doby. Áno, istá podobnosť s Dallas Stars /Minesota North Stars tam je, ale tá pevnosť je história mesta, takže podľa mňa "legit"
:
https://www.novezamky.sk/Cn/2002/2002-39s/pevnost.html
- 30.1.2025 - 15:32
- +1
- martin_aston
- NZ sú podľa mňa "legit", aj keď podobnosť so Stars tam je. Ich logo malo (a stále pod býkom má) novozámockú pevnosť - Újvar, o ktorú zvádzali tuhé boje rakúske a osmanské vojská.
https://www.novezamky.sk/Cn/2002/2002-39s/pevnost.html - 30.1.2025 - 15:35
- +1
- tulen - kosice
- pekne, krásne: po tých rokoch prichádzame na to, že najkrajšia je klasika ... slovan je belasý, dukla červená alebo žltá, košice oranžovo čierne ... 100000000 % súhlas
- 30.1.2025 - 12:55
- 0
- BlackCrow
- košice sú čierne a tiež biele. bejvávalo keď boli oranžovo-čierne
- 30.1.2025 - 14:30
- 0
- martin_aston
- Ja osobne som sa veľmi potešil, keď sa Dukla vrátila k starému logu (nech aj vloženému do štítu), a to mám náš hrad veľmi rád (Omar a Fatima, Matúš Čák, atď), a tiež k vínovo červenej farbe miesto tej rajčinovej. Rovnako, keď Slovan vytiahne tie krásne belasé dresy, má to šmrnc. Je to jednoducho súčasť identity, aj napriek dočasným experimentom.
- 30.1.2025 - 15:39
- +1
- martin_aston
- A rovnako aj u vás, oranžovo-čierna je parádna. Vynára sa mi nostalgia starých derby rokov deväťdesiatych
.
- 30.1.2025 - 15:40
- +1
- omen
- pre klub bude najlepsie ak bude mat kazdy mesiac ineho manazera... alebo to budu nastriedacku robit fanusikovia Havlicek je tam 5 mesiacov... nehovorim, ze vsetko urobil perfetne, dokonca niektore veci dost pohnojil, ale realne mu treba dat sancu, nech zlozi muzstvo podla seba
- 29.1.2025 - 17:37
- +1
- ori
- Moje vyhrady praveze smeruju k tomu, ako to planuje vyskladat. Informacie o ponuknuti novych zmluv Oremusovi a Pecararovi a naopak oznameni Godlovi nech si hlada novy klub (Twitter) su za mna tazko vysvetlitelne.
- 29.1.2025 - 19:30
- +1
- omen
- co sa tyka Godlu, tak vacsina fanusikov Slovana ho za zaciatok sezony vyhadzovala a posielala kade lahsie... prichod Kiviho bol za mna logicky Ja tiez suhlasim, ze dvojica brankarov, vratane Godlu by bola super... len ci ma taky nazor i Godla... teda otazka: nechce on odist?
Pecarara sme tu uz tiez rozoberali... aj jedna (nechat) aj druha volba (odist) bude kontroverzna
Oremusa neviem obhajit
ja chapem, ze kazdy z nas by to urobil lepsie, ale za kazdeho hovoria vysledky... na tie Havlickove treba este pockat - 29.1.2025 - 20:07
- +1
- ori
- Ja som sa Denisa od zaciatku zastaval.
Mal kratsiu pripravu, z repre si doniesol zranenie/chorobu, k tomu sa mu narodilo dieta co tiez na nejaky cas narusi spankovy rezim.
Vedel by som ti dat X pripadov z NHL, kedy aj takym brankarom ako Saros, Shesterkin ci Vasilevskyi trvalo par mesiacov permanentneho chytania kym sa dostali do pohody. Tu ludia zatracovali Denisa po pripravnom zapase! Jesus, odtial potial.
Som uprimne zvedavy ako si Havlicek obhaji, ze Kiviho podpisal, lebo "potrebujeme 2 vyrovnanych brankarov", ergo Godla + Andrisik mu prislo malo. Tak teraz posle prec repre brankara a kde chce hladat toho druheho "vyrovnaneho brankara ku Kivimu"? - 29.1.2025 - 20:44
- 0
- ori
- For the record: Pod dostanim sa do pohody myslim meratelne brankarske advanced stats, ktore sa v zamori dost analyzuju. Ako uspesnost zasahov voci low danger / high danger shots ci goals saved above expected.
Pri utocnikoch / legionaroch maju ludia trpezlivost, ze si zvykaju a rozohravaju sa, ale brankara su schopni hodit pod autobus po jednom zapase. Prilis skoro ste nad nim zlomili palicu. - 29.1.2025 - 20:49
- 0
- OUTBLAST
- Inak toto a tým Godlom aj je prabda tak to je slušná demencia ...kvalitný brankár a ešte aj slovák ...na sezónu potrebuješ dvoch kvalitných ,nemôžeš sa spoliehať iba na jedného a tých slovenských je málo tak aby nemali zabraté 2 import miwsta iba v bránke 🤦
- 29.1.2025 - 22:05
- 0
- PeterLucky
- Okrem nahrady za Godlu sa obavam este viac koho planuju podpisat z hracov v poli. Lebo dalsiu sezonu hrat s obrancami ako Kubka ci Maier, tak to hadam nemozu mysliet vazne. Aj v kvalite legionarov do utoku by si clovek vedel predstavit poriadny upgrade a ne zase 35. reprizu serialu s nazvom "Ako dufame, ze z ECHL utocnika sa stane za jedno leto hrac o dve kategorie lepsi."
- 29.1.2025 - 22:18
- 0
- omen
- teraz uplne vazne: to uz viete akych legionarov budu buduci rok podpisovat? ze to budu hraci z ECHL?
- 29.1.2025 - 22:34
- 0
- axxel
- No ved práve teraz sa tvorí mužstvo na budúcu sezónu... po sezone už je neskoro ... nie je žiadnym tajomstvom, že k vám ma ísť Marcinko, alebo najproduktívnejší hráč českej ligy Tralmaks, už ma od budúcej sezóny zmluvu v Karlových Varoch hoci ešte hra za Kladno ... akobmne osobne sa to nepáči, lebo sezóna je akurát pred playoff a hráči už podpisujú zmluvy v inych kluboch ... potom uz aj podvedome hráči strácajú motiváciu hrať za svoje pôvodné kluby, keď vie, že od budúcej sezóny ma zmluvu inde ... nobalentak to v hokeji chodí
- 29.1.2025 - 23:54
- +1
- omen
- ale ved jasne... toto viem... Len na Slovensku nebyva zvykom zverejnovat hracov skor a uz vobec nie, ak pridu od supera z ligy Tym ze unikol podpis Marcinka sa ukazuje, ze realne Slovan pracuje na skladbe noveho muzstva a preto ma zaujima, ze odkial prameni pesimizmus, ze to zase budu hraci z ECHL
- 30.1.2025 - 7:40
- 0
- HeyYou
- ty snad po tej mizerii z minulych rokov cakas nejaku zazracnu zmenu?
na poste gm je stale len ucen, plus fakt ako alibisticky presrali tuto sezonu ma nenaplna velkym optimizmom. - 30.1.2025 - 8:04
- 0
- omen
- neviem, ci zazracnu zmenu, ale ano ocakavam, ze nepridu hraci z ECHL... i tuto sezonu urcite mohli ist do tychto hracov (boli ponukany na trhu), ale podpisali skor Ortegu, Ahnelova, Kiviho a chceli i Greena Naopak poslali do Popradu Murphyho Samozrejme sa to este moze pred koncom prestupoveho este zmenit, ale stale nechapem tie ECHL vibe scenare
- 30.1.2025 - 8:25
- 0
- bigi
- ja som to hovoril uz po sezone ze by tam mal prist niekto iny, bohuzial potvrdzuje sa ze oremus fakt na to nema. da sa mu podakovat za minulu sezonu ktora bola ako bola ale uz stacilo. ale obavam sa ze do konca sezony uz to potiahne, le verim po sezone s s nim rozlucia a konecne pride na lavicku kvalita, uz by sa patrilo
- 30.1.2025 - 6:37
- +1
- amaskiea
- Keby som mal iných hráčov, tak by dnes nastúpili iní hráči is the new Dejte mi lidi, já to udělám...
- 29.1.2025 - 16:15
- +2
- Mikan
- Ahojte,žiadna reálna sebareflexia hráčov Slovana,kam sa hrabú s týmto šedým priemerom ,Oremus to dobre vie,to bude ťažký boj v PO.
- 29.1.2025 - 16:29
- +2
- bigi
- a oremusova sebareflexia je kde? nemal by zacat od seba?
- 30.1.2025 - 6:48
- 0
- strojar
- Stačí si uvedomiť kvalitu kádra Slovana a priznať si, že hra a umiestnenie tej kvalite zodpovedajú.
Čo bolo, bolo. Terazky je to takto. - 30.1.2025 - 7:18
- +2
- kernels
- ..akože..: ..výstup ako keby diktovali tempo zápasu🤦♂️do 10 min. 1-vej tretiny nevedeli kde im hlava stojí..z toho pramenily fauly a oslabenia ktoré spomína..a potom prišile obrovský kiks zo strany nášho brankára🤦♂️nech sa nikto nehnevá, ja nehrám profi hokej a je mi jasné, že je to ťažké hlavné v takých zápasoch..no aj ako amatér viem, že brankár by nemal ani náhodou hrať puk z rohu klziska cez stred 🤦♂️🤦♂️tobôž nie pri presilovke 5 na 3 🤦♂️a toto bol moment vďaka ktorému má Slovan bod..mohla to byť jednoduchá jazda za 3 body pretože okrem toho momentu Slovan neukázal absolútne vôbec nič🤷♂️
- 29.1.2025 - 16:35
- +5
- OUTBLAST
- Keď akýkolvek hráč Slovana spojí pojmy nájazdy a štastie tak by si mal dať hneď facku...
Však to je neuveriteľná paródia,úplne to majú na saláme 🤢 - 29.1.2025 - 17:17
- +2
- martin_aston
- Tak takéto reči patria do kabíny, nie do médií. Nakoniec, za výkon zodpovedá tréner, tak sa k tomu treba postaviť chlapsky.
Na druhej strane, pre tých, čo ho posielajú preč, Oremus je jeden z najúspešnejších trénerov, ktorý zbiera medaily s rôznymi mužstvami, dlhodobo (ach, to naše posledné striebro.
Z mojho laického pohľadu aj teraz Slovan stabilizoval, z minuloročného prepadáku spravil celkom dobrú sezónu a teraz to tiež ide celkom fajn (a nie, merať dnešný Slovan cez zápas s Košicami nie je fér, tie tímy sú inde).
Áno, má svoje muchy, nemá cit na brankárov (napríklad prečo Kiviaho, keď je Godla, ale to aj vo Zvolene bolo tak), neproduktívne sa háda s rozhodcami, na tlačovkách vraví viac, ako by bolo treba.
Ale to sú také detaily na profile úspešného trénera. Myslím, že je pre Slovan veľkým prínosom a zbaviť sa ho by bola veľká chyba.
Osobne som veľmi zvedavý na Slovan v budúcej sezóne, verím, že už v plnej paľbe. A doprial by som Oremusovi, aby to celé dirigoval. - 29.1.2025 - 17:44
- +2
- strojar
- Ja Oremusa vcelku uznávam, ale mám poznámku k tomu zbieraniu medailí.
Je iné zbierať medaily s nabúchanými kádrami ako povedzme s Liptovský Mikulášom či povedzme Michalovcami. - 29.1.2025 - 18:12
- 0
- martin_aston
- Ale zvyčajne medaily a tituly získavajú nabúchané kádre. Jediný majster - underdog, ktorý mi v histórii EL napadá, je Žilina. Ktorá sa k titulu dostala kombináciou darčeka od Plandoru (že vyhodil počas PO Stavjaňu, odvtedy séria NR-ZA nabrala úplne iný smer) a dobre vytvrdeného betonu, ktorý predvádzali v PO.
A možno aj naše striebro. Tiež sme neboli žiadny top tím v sezóne 2017/18. - 30.1.2025 - 11:59
- 0
- strojar
- Pridaj vlaňajšiu Nitru.
- 30.1.2025 - 13:27
- 0
- martin_aston
- Premýšľal som aj nad ňou
.
Ale po zvážení ich ako úplného underdoga na úrovni majstrovskej Žiliny neviem vnímať. Mužstvá na 5. až 9. mieste mali 75-77 bodov. Ako mohli skončiť 9., mohli aj 5. A na 4. Košice strácali 6 bodov.
Ale súhlasím, určite boli mužstvom druhej vlny, nie top mužstvom daného ročníka. - 30.1.2025 - 15:23
- +1
- Aladár Miazga
- "poviem" to takto. Áno patria takéto reči do kabíny, ale len do vtedy , kým sa krčah nerozbije.
Ak Oremusa hráči nerešpektujú, alebo na to nemajú a on nemá iných, tak sa môže pol sezóny v kabíne aj rozkrájať. Vedenie mu pri tom opakuje, že posily nebudú, nech maká s tým čo má.
A on chudák musí počúvať a čítať fanúšikov, ako na to nemá a má sa pratať z klubu, tak aj touto cestou dáva najavo ako sa veci majú. Nebude predsa hazardovať so svojím menom ... - 29.1.2025 - 19:29
- +1
- martin_aston
- Áno, môže to byť stratégia tohto typu.
Ale, ak na to hráči nemajú, tak profesionáli, či v Slovane, či v iných kluboch to predsa budú vidieť/vedieť. Názory fanúšikov ho podľa mňa až tak trápiť nemusia. (A teda, otázka znie, na "čo" majú mať hráči v sezóne tak turbulentnej ako bola pre Slovan táto).
Čo sa týka rešpektu, ak hráči trénera nerešpektujú, tak niekde pri výbere sa stala chyba, a tá ide aj za trénerom. A tým by som sa teda na tlačovke asi nechválil.
Ale ako píšem, podľa mňa je Oremus dobrá voľba pre akékoľvek slovenské mužstvo a v Slovane odvádza dobrú prácu. Len, osobne som citlivý na ľudí, ktorí sa vyhovárajú na svojich podriadených. Pretože tí ľudia sú ich zodpovednosťou (výber, vzdelávanie, trénovanie, etc.), a zlyhania hráčov sú na konci vždy zlyhaním trénera/manažéra. A teda, level "Zdeno - repre tréner" asi nikto nikdy neprekoná.
- 29.1.2025 - 19:44
- +1
- GeraltZoZvolena
- U Oremusa je problém aj v tom, že ťažko mu nájsť hráčov, s ktorými bude spokojný. Nemá sa rád so zámorskými importami (on ľúbi hľadať posily na všetky svetové strany a teda vieme, ktorá strana je jeho najobľúbenejšia), zo Zvolena vyštval Rymshu, ktorý mál v 6 zápasoch 7 bodov (ok, medzitým sa aj zranil, ale keď hral, tak všetko robil naplno), nevie pracovať s mladými hráčmi, maximálne sem-tam nejakého postaví a čaká, kým urobí chybu, aby ho mohol nechať dosedieť zápas na lavičke. V jeho svete titul možno získať iba s kádrom, ktorý bude o triedu lepší ako súperi (takto nejako to naformuloval v rozhovoroch vo zvolenských časoch a myslím aj pred touto sezónou to zopakoval v nejakom rozhovore). Ak si myslí, že nejaký extraligový klub mu dá dokopy top 15 slovenských hráčov v ideálnom hokejovom veku a doplní to moskaľmi, tak to prajem veľa šťastia. A ako už bolo x-krát napísané, s mužstvom nacvičí 1 herný variant a nič navyše.
Ak príde do nového tímu, dokáže dodať potrebný impulz na celú sezónu, ale akonáhle niekde ostane dlhšie, už začne byť príčinou nových problémov, ktoré nedokáže riešiť a začne kydať na všetkých naokolo. To, ako zo Zvolena nechal vyhodiť jedného z najlepších trénerov brankárov akých sme tam kedy mali bola už iba čerešnička na torte. - 29.1.2025 - 21:15
- +5
- Aladár Miazga
- Budúcu sezónu Kúdelka
- 29.1.2025 - 22:15
- 0
- martin_aston
- Tipujem, že má jazykovú bariéru v AJ. Čo samozrejme nie je ospravedlnenie, po anglicky sa naučiť dá.
Nemyslím si, že tituly získal len s "o triedu lepšími mužstvami", bolo to rôzne.
To, že má relatívne nižšiu variabilitu herných štýlov som si všimol aj ja. Ale zase, aj Robben vedel iba jednu kľučku, a akú kariéru spravil.
Podľa mňa, kým to Slovanu hrá (a podľa mňa im to v súčasnosti hrá dobre), bola by škoda ho vymeniť.
A áno, s brankármi (a asi aj ich trénermi) to podľa dostupných infos moc nevie. - 30.1.2025 - 12:05
- 0
- bigi
- Hra ako hra. Ano nejakym zazrakom sa body zbieraju ale na hru sa neda pozerat
- 30.1.2025 - 16:00
- 0
- martin_aston
- Nuž, sme slovenská extraliga, a toto je naša herná úroveň. Či žiaľ, či chvala Bohu, už je na každom. Áno, aj sa som niekedy z úrovne smutný. Ale koľko peniaze dovolia, toľko sa hrá.
Ono aj nám sa vyčíta, že hráme strašne, a fínskeho zaďoura, a podobne. Ja vravím, že je jedno, či je mačka čierna alebo biela. Dôležité je, či chytá myši. - 30.1.2025 - 19:46
- 0
- bigi
- to ze ho hraci nerespektiju je koho chyba? pozri sa pritiahol si ztam svoje kone, tie nekritizuje tak ako ostatnych. mlady hrac ked spravy chybu tak si uz nezahra. realne nemame prvy utok a s tym nic nerobi a to vsetko je koho chyba? ked trener nevie zareagovat na vyvoj zapasu tak koho je to chyba? to co robi z godlom je koho chyba? to je presne tens tyl ze vsetci za to mozu len ja som lietadlo
- 30.1.2025 - 6:55
- 0
- martin_aston
- Ak trénera hráči vedome nerešpektujú, je to chyba trénera, súhlasím. Do úplných detailov ja nevidím, pokojne môže platiť, čo píšeš. Ale na "big picture" je vidieť trénera, ktorý má dlhodobé medailové úspechy, a ktorý v posledných dvoch sezóznach spravil z klubu vo veľkej finančnej a hráčskej neistote výsledkovo dobre stabilizovaný tím.
S Godlom úprimne nerozumiem ani ja. Minulý rok kvôli nemu arogantne odmietol Haláka, a teraz Godla nechytá. V čom je tam problém? (a teda, už som písal vyššie, jedna z Oremusových slabín je, že to podľa mňa nevie s brankármi, takže nech je to čokoľvek, je to opäť symptóm tejto slabiny). - 30.1.2025 - 19:50
- 0
- Deividson.
- Najlepšie to vystihol jedného dňa Zdeno C. A už dlho to platí 🙂
- 29.1.2025 - 19:56
- +1
- amaskiea
- hej, hej, zahájil éru vidláckeho Slovana
i keď, vlastne skôr len oficiálne oznámil...
- 30.1.2025 - 7:25
- 0
- Deividson.
- Slovan bol vždy vidlácky. Kšefty, špinavé prachy, vypalovanie rodičov mladých a detí… Akurát, že mal dobrých hráčov a často dominoval. Dnes je to už len taký amatérsky chaos.
- 30.1.2025 - 8:35
- +4
- amaskiea
- veď hovorím, on to len zoficiálnil
ale zas vždy ako vždy, bratia Šťastní, alebo potom Jaško-Rusnák-Bezák&Co., vtedy bolo vidláctvo možno tak na státí hore na Céčku, ak bolo, ale to dnešné amatérske blúdenie to určite nebolo, veď Slovan by dnes bez tej minulosti nebol nič viac, len klub, ktorý sa skoro utopil v Ruskej Prdeli, a od návratu odtiaľ s holou riťou a zveseným nosom sa stále len hľadá. Za tých 5 (či koľko to už je) rokov mi prídu aj "nové" kluby ako Spišská alebo Michalovce oveľa nosnejšie, než tento náš Desperado z Hlavnej Vsi. - 30.1.2025 - 9:43
- +2
- maček
- podpis
- 30.1.2025 - 11:55
- 0
- OUTBLAST
- Najlepší zmrd bol onehda Lenárt...dali ho k mládeži (šéf juniorky) a keď chlapci prehrali pár zápasov v rade tak došiel do kabíny a na motiváciu zadrbal že sa im strhne 2 alebo 3tis skk a tí čo nedostávajú ešte platy že nech donesú z domu tisícku 🤦
Isto všetci v kabíne zaťapkali v akej sú super spoločnosti...
Potom sa hore troška prebrali že toto je asi cez čiaru a degradovali ho k lístkom...potom už jeho ego ťapkalo iba keď sa odbavoval na luďoch ktorí mali nekvalitne vytlačený lístok a nechcel ich pustiť turniket na dzuriláku 💩 - 30.1.2025 - 13:27
- 0
- Orlieoko
- Oremusov, Havliček : Mna osobne ten Oremusov hokej nebaví. Oremus bez Kmeča je ako hokejista bez hokejky. Havlíček na pozíciu GM nemá a budúcu sezónu sa to plne ukáže....som zvedavý kto bude mať väčšiu trpezlivosť, či divák.... či majitelia... 🤔
- 29.1.2025 - 20:42
- 0
- NasHokej97
- Takze Ritchie a este k tomu asi pribudne nejaky import a Slovak. Toho Slovaka nejak casto Prokop spomina, to by hadam nerobil take halo okolo hraca typu Jendek (jedine toho si tu viem predstavit). Alebo chceme toho Kupca/Petrovskeho ?
- 30.1.2025 - 19:35
- 0
- Slovanista77
- Bude to hráč typu Jendek. Konkrétne Jendek samotný...
- 30.1.2025 - 19:40
- 0
- NasHokej97
- Tak ten sa dal ocakavat, vlastne jediny daval zmysel. V ramci moznosti dobry podpis na doplnenie kadra.
- 30.1.2025 - 19:56
- 0
- Breadman
- Ten dalsi import ma kto byt?
- 30.1.2025 - 20:01
- 0