Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii Summer Camp 2022
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovensko - Dánsko 7:1, Slováci do štvrťfinále, Nemec: Rozhodlo nastavenie v hlavách

zdroj: TASR
24.5.2022 17:52 TASR

Slovenskí hokejisti postúpili do štvrťfinále MS vo Fínsku. Rozhodli o tom po víťazstve 7:1 nad Dánskom vo svojom poslednom zápase v základnej A-skupine, ktorý bol zároveň priamy súboj o posledné postupové miesto zo skupiny.


Slováci zamierili za presvedčivým víťazstvom vydarenou prvou tretinou, v ktorej strelil kapitán Tomáš Tatar dva góly, čím potvrdil ich prevahu. Tá bola ešte markantnejšia v druhej časti, v ktorej Pavol Regenda, Mislav Rosandič a Juraj Slafkovský zvýšili slovenský náskok na 5:0. Po presilovkovom góle Dánov v 48. minúte sa ešte v závere zápasu v presilovkách presadili Šimon Nemec a druhýkrát v zápase Pavol Regenda.

Slovensko sa v pozícii štvrtého tímu A-skupiny stretne v Tampere s víťazom B-skupiny. Na jej čele boli po siedmich odohratých zápasoch Švédi, no domáci Fíni za nimi zaostávali o dva body a pred sebou mali večerný (od 19.20 SELČ) duel s Českom.

 

A-skupina (Helsinki):

Slovensko - Dánsko 7:1 (2:0, 3:0, 2:1)

Góly: 10. Tatar (Krištof), 20. Tatar (Krištof), 22. Regenda (Slafkovský, Nemec), 33. Rosandič (Lunter, Nemec), 39. Slafkovský (Krištof), 59. Nemec (Takáč), 60. Regenda (Nemec, Lantoši) - 48. Blichfeld (M. Lauridsen, Ehlers). Rozhodovali: MacFarlane, Rekucki (obaja USA) – Sormunen (Fín.), van Oosten (Kan.), vylúčení: 4:4 na 2 min., navyše M. Lauridsen (Dán.) 10 min. OT za nešp. správanie, presilovky: 2:1, oslabenia: 0:0, 3084 divákov.

Slovensko: Húska - Čerešňák, Fehérváry, Nemec, Ivan, Grman, Rosandič, Gachulinec, Jánošík - Tatar, Krištof, Slafkovský - Regenda, Roman, Takáč - Lantoši, Tamáši, Liška - Sýkora, Kollár, Lunter

Dánsko: Dahm - M. Lauridsen, Lassen, Kristensen, Jensen Aabo, N. Jensen, Larsen, M. Jensen - Bau Hansen, Nielsen, Ehlers - Aagaard, Regin, Storm - Blichfeld, Wejse, Bjorkstrand - Asperup, Jakobsen, Poulsen

 

Dáni sa na kľúčový zápas proti Slovensku naladili pondelňajším víťazstvom nad Kanadou (3:2), no v prvej tretine herne aj pohybom zaostávali za slovenským tímom. Ten sa od úvodných striedaní snažil o ofenzívny hokej a zároveň bez väčších problémov čelil ofenzívnym snahám Dánov. Brankár Húska bol dlho bez zákroku a napokon čelil v prvej tretine iba trom pokusom. Slováci išli do vedenia v polovici úvodnej časti. Krištof vyhral buly v útočnom pásme pre Tatara, ktorého strelu ešte tečoval dánsky obranca a Dahm nestihol zareagovať - 1:0. V 17. minúte sa Dáni počas signalizácie trestu usadili v pásme, Slováci však situáciu zvládli bez inkasovaného gólu rovnako ako následné oslabenie, v ktorom tím podržal pohotový Húska. Už počas hry piatich proti piatim, 22 sekúnd pred prvou prestávkou, vyšiel Slovákom rýchly protiútok, v ktorom Krištof uvoľnil nepokrytého Tatara a slovenský kapitán blafákom prekonal Dahma - 2:0.

Gól "do šatne" upevnil sebavedomie Slovákov, ktorý si ho zvýšili v úvode druhej časti tretím gólom. Prvú presilovku svojho tímu využil v jej závere Regenda, keď zblízka dorazil strelu Nemca - 3:0. Ramsayho zverenci boli v hernej pohode, bez problémov zvládli ďalšie oslabenie, v ktorom mohol Liška zvýšiť slovenský náskok. Dáni v prostrednej časti zvýšili početnosť streľby, za výrazného gólového manka častejšie otvárali defenzívu, avšak bez želaného efektu. Naopak, v 33. minúte pridali Slováci štvrtý presný zásah. Obranca Rosandič dosiahol svoj prvý gól na MS, keď jeden z dánskych obrancov tečoval jeho strelu za Dahma - 4:0. Dáni neprekvapili slovenskú obranu ani v následnej presilovke, keď druhýkrát v priebehu druhej tretiny sedel na trestnej lavici obranca Grman. Slováci boli aktívni aj v napádaní súpera v rozohrávke, z čoho vyplynul piaty gól. Krištof vybojoval puk pre Slafkovského, ktorý sa natlačil k bránke a zblízka prekonal Dahma - 5:0.

Slováci sa v úvode tretej tretiny nehrnuli do ofenzívy a skôr sa sústredili na stráženie presvedčivého náskoku. Dáni sa dostali k niekoľkým strelám a Húsku prvýkrát prekonali v 48. minúte. Regenda hral so zlomenou hokejkou, dostal menší trest a presilovkový tlak Dánov zavŕšil Blichfeld - 5:1. V 54. minúte mohol Nemec zvýšiť slovenský náskok, ale zblízka neprekonal dánskeho brankára. O štyri minúty sa Slováci dostali k druhej presilovke, v ktorej sa usadili v pásme a najmä Tatar viackrát ohrozil Dahma, ale bez gólového úspechu. Podarilo sa to až obrancovi Nemcovi, ktorý už po návrate vylúčeného Kristensena prvým gólom na MS upravil na 6:1. Dáni si po góle vybrali trénerskú výzvu v domnení Tatarovej prihrávky rukou, neuspeli a následne dostali trest za zdržovanie hry. V presilovke Regenda prestrelil Dahma a svojím štvrtým gólom na MS uzavrel na 7:1.

      hlasy (zdroj: RTVS a TASR):
Miloš Roman, útočník SR: "Podali sme zodpovedný výkon. Tomáš Tatar nás naštartoval, v druhej tretine sa Dáni po štvrtom góle položili. Hrali sme dobre celých 60 minút. Kontrolovali sme zápas, triumf je zaslúžený. Môžeme sa pozerať na to, čo bude ďalej."
Šimon Nemec, obranca SR: "Prežívame veľké emócie. Sme veľmi radi, že sme dnešný zápas takto zvládli. Rozhodlo nastavenie v našich hlavách. Nemali sme na výber, museli sme vyhrať. Išli sme do toho naplno. Dáni mali ťažší program, v nohách mali zápas s Kanadou. My sme na nich vybehli. Sme radi, že sme si postup vybojovali sami, hoci Kanada určite získa nejaké body s Francúzskom. Výsledok 7:1 je pekný a môžeme sa od neho odraziť."
Michal Krištof, útočník SR: "Zvládli sme to ako veľký a skúsený tím. Počas turnaja sme každý zápas boli lepší a lepší. Dnes sme hrali jeden za druhého. Dáni nám od začiatku nestíhali. Bolo vidieť, že majú za sebou ťažký zápas. Vedeli sme, že keď nahodíme puk do útočného pásma, tak ho vybojujeme a dokorčuľujeme my. Z toho sme aj dali nejaké góly. Najmä v pohybe sme boli lepší."

tabuľka A-skupiny:

1. Švajčiarsko 7 6 1 0 0 34:15 20*

2. Nemecko 7 5 0 1 1 26:20 16*

3. Kanada 6 4 0 0 2 27:17 12*

4. SLOVENSKO 7 4 0 0 3 23:19 12*

 

5. Dánsko 7 4 0 0 3 18:18 12

6. Francúzsko 6 1 1 0 4 10:17 5

7. Kazachstan 7 1 0 0 6 19:31 3

 

8. Taliansko 7 0 0 1 6 12:32 1**

 

*-istý postup do štvrťfinále

**-zostup do A-skupiny I. divízie MS

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MS MS 2022 Fínsko


Kurolišek

 

Dáni... toto máte za Kolín.
24.5.2022 - 17:57
+34

kamenný pavúk

 

danom to pokazilo rozlosovanie
24.5.2022 - 18:03
+3

Kurolišek

 

Mali získať bod s Nemeckom a dnes by mali len voľné korčuľovanie.
24.5.2022 - 18:13
+10

kamenný pavúk

 

ved vravim: rozlosovanie
24.5.2022 - 18:15
+3

Kurolišek

 

Rozlosovanie? Čo ma prehrá 0:1 spoločne s rozlosovaním. Dáni môžu byť radi že rozlosovanie bolo bez Ruska... to by panečku mohli tak len smutne pozerať kto postúpi do play-off. Dánom uškodilo 7 gólov v našej bránke.
24.5.2022 - 18:18
+28

Kurolišek

 

*v ich bránke
24.5.2022 - 18:19
+3

nerorome

 

V roku 2010 na MS sme hrali 13.04. od 20:15 s KAZ (5:1) a hneď na druhý deň od 16:15 s DEN (0:6 už po prvej). Len sa história zopakovala
25.5.2022 - 7:47
+2

doc.koniferum

 

určite nie.paradoxne sme mali bodovať v zápase,kde sme hrali najhoršie-proti Švajčiarsku.tam sme mali toľko výhod od rozhodcov,že viac sa už nedá.
24.5.2022 - 18:44
+14

Kurolišek

 

To hovorím Dánom... že tam mali získať bod. Ak by plakali nad zlým losom.
24.5.2022 - 18:48
+2

doc.koniferum

 

berem späť.ale pravdu mám.
24.5.2022 - 18:54
+1

zomi

 

Ja od počiatku hovorím, že sme nemali prehrať s Nemeckom...
24.5.2022 - 19:41
+5

Jojodatko

 

Dáni si to pokazili sami ze včera nechali na ľade všetko a dnes ťahali nohy za sebou
24.5.2022 - 19:07
+8

Joey772

 

Na šrot sme ich roz.ebali nápiš to tam 😁
24.5.2022 - 17:57
+55

vzdy.na.statie

 

Dnes velka parada, ak takto daju aj stvrtfinale....Slafkovsky ak sa nic nestane z neho bude svetovy hokejista.
24.5.2022 - 17:57
+41

black33

 

Sfetovy
24.5.2022 - 19:13
+3

Yuro81

 

Takych by sa naslo...za autobus.
24.5.2022 - 20:27
0

Cepo22

 

Krásne 🏒🇸🇰👏🥉
24.5.2022 - 17:57
+2

palacinka

 

Danom nepomohol ani Vlado Weiss starsi na striedacke 😀: Parada chalani, super vykon 👌
24.5.2022 - 17:58
+33

AndrejTN

 

24.5.2022 - 18:00
+3

Dracik_18

 

Práveže keby tam bol tak ubráni..ako každú remízu 😃
24.5.2022 - 18:43
+4

MaxSBA

 

jak sa hovorí v prvej lige...

brnkačka
24.5.2022 - 17:58
+9

len_tak

 

Už dobrnakli: ... Dáni.
24.5.2022 - 18:27
+1

crosbynko

 

Danom vcera ta vyhra ublizila fyzicky aj psychicky. Na to sa ale historia pytat nebude. Ani na to ze tu nie je Rusko. 3x po sebe play off. Vdaka chlapci. Simon 4 body. Neni to nahodou rekord od svk obrancu?
24.5.2022 - 17:58
+50

Sunkafit

 

v livke sa dočítaš že nehrá nič
24.5.2022 - 18:19
+11

belo

 

do livky sa casto chodia isti jedinci proste vydavit. tam je to prilis emotivne
24.5.2022 - 18:28
+6

Demon

 

Liveku som necital, pisali tam na neho dnes ludia kritiku? Alebo spominali predchadzajuce zapasy.

Dnes hral Nemec velmi dobre (a body su toho podciarknutim). Ale nemeni to nic na veci, ze mal na tomto turnaji aj slabe vykony.

Ako spominal po zapase Valabik - Nemcovi chutia zapasy, ked hrame prevazne v ofenzive.

Stafetu slabsich vykonov dnes prebral, aspon z mojho pohladu, Grman, ktoremu tento zapas velmi nevysiel.

Nevadi, hlavne, ze vysiel muzstvu celkovo - a hlavne hlavne, ze im vysiel vysledkovo.
24.5.2022 - 18:28
+11

jozino

 

Nic proti nemu nemam, ale casto hadze prihravky na korcule a dostava spoluhracov pod tlak a stracame puky. Ale z toho sa vyhrajka a bude velky obranca z neho
24.5.2022 - 19:22
+11

miro-nr

 

No daj ktorý naš obranca má bezchybné prihravky a tolko bodov ako on,daj poprader!
24.5.2022 - 21:45
+3

jozino

 

Ňydrančan: U obrancu sa ti mozem na body z vysoka vyaslat, na to su utocnici. A Michal Ivan je vzadu bezkonkurencne lepsi a jeho prihravky su tiez presnejsie
24.5.2022 - 23:12
+5

Turkey

 

Ale aj o 5 rokov starší, či?
25.5.2022 - 11:01
+1

jozino

 

preto som napisal, ze "Ale z toho sa vyhrajka a bude velky obranca z neho"
25.5.2022 - 20:41
0

crosbynko

 

V 18 rokoch obranca ma skoro bod na zapas. Chcel by som aby vsetci hrali take nic.
24.5.2022 - 19:23
+18

Voevoda

 

Zase neprecenujte tie body, hlavne u obrancu.
24.5.2022 - 20:25
+5

crosbynko

 

Hej lebo je to uplne bezne. Simon robi tento rok jeden ofenzivny rekord za druhym. Samozrejme ano u obrancu nie su primarne body. Ale zase ani Karlsson a Burns by nevyhrali Norrisa keby neboli produktivni.
24.5.2022 - 21:06
+8

miro-nr

 

Najviac sa do neho navažaju popraderi,asi vieme prečo-lebo nemá pokoru,asi mu Skokan nepožičal Ked Čerešnak urobí v zapase 4 hrubky tak to je nič to sa stáva ,ked Šimon 3 tak nedokaže presne prihrať. Zaujímave,že ked nevie poriadne prihrať tak ako može mať dnes tri Ačka. Pozrime si +- štatistiky.
Samozrejme,že aj kazí,ale kolko golov padlo po jeho chybách/fauloch ?Kolko toho zachranil a kolko vybojoval,to nechcu vidieť. Nevadí,ja nedelím hračov v repre na slovanista,nitrančan ,košičan ,poprader,ale je tu kopec takých.Slovensko je krajin kde sa uspech závidí
24.5.2022 - 21:53
+13

miro-nr

 

Uspech sa neodpúšťa
24.5.2022 - 22:11
+5

jozino

 

hlavne komplex ta neopusta
24.5.2022 - 23:13
+4

hawkie

 

Bez prepáčenia Jozino, ale Ty máš (z nejakého dôvodu) komplex z NR hráčov, lebo si na nich naozaj ľúbiš zgustnúť...

Karin (Tehelnepole, Draciatlama) to povedala najlepšie - tuto je akákoľvek klubová príslušnosť nepodstatná, je to jeden tím, ťahajú spolu za jeden povraz (o to je to krajšie, keď v jednej formácii hral Takáč so Sykym, keď ešte predtým nastupovali vo finále play-off proti sebe, a v tej formácii veľmi skvelo spolupracovali ... ale to je len jeden príklad z mnohých...).
25.5.2022 - 10:25
+2

Roy33

 

Ved nič také na toho Nemca nepovedal aby sa do neho nitrania tak púšťali... Má občas problém s presnou prihrávkou? Má. Ale má preboha 18 rokov a každý hokejista má niečo lepšie a niečo menej. Má kopec času a skvelé podmienky to zlepšiť a som si istý že raz bude hviezda nhl.
25.5.2022 - 12:30
0

jozino

 

Simon Nemec je Liptak, nie z Nitry, tak skus znovu. A kde aktualne hra mi ozaj jedno. Minule som napisal kriticky aj na Tatara aj Minarika, po zapase so Svajciarskom Ceresnaka. A teraz mi v tom najdi komplex z Nitry.
25.5.2022 - 20:28
0

bielypuk

 

vacsiu vypovednuhodotu maju +/- body...
25.5.2022 - 6:41
0

Hanzal61

 

Chod hrat ked zaspis o 2 v noci ... a slovaci 2 dni free... ale ver tomu ze Dani by nas vyklepali jak rezne
24.5.2022 - 20:47
+4

N-R-N-R

 

Už nepi, máš prepitý mozog.. 🤦
24.5.2022 - 21:00
+10

Hanzal61

 

Poprosim bez tych naraziek a slusne ... nikto tu nic zle nepise a troska slusnosti
25.5.2022 - 9:35
+2

mahojakotyc

 

Ak niekto bude znevažovať, respektíve degradovať náš výkon unavenosťou Dánov, tak mu natiahnem cez monitor. Každý tím odohral za v podstate rovnaký čas 7 zápasov. Niekto hral back to back zápasy skôr, Dáni neskôr. Nik im nekázal takto sa vyšťaviť s Kanadou. Toľko na začiatok. Aj tak si myslím, že systém, ktorý sme dnes hrali by slávil úspech. Nevyhrali by sme asi 7-1, ale myslím si, že by sme vyhrali. Hrali sme totiž dobre. Dnes absolutórium pre celý tím, takto si ja predstavujem zápas. Na jednej strane viem, že tam boli nedostatky, ale jednoducho som si ich nevšímal, pretože ma ten hokej bavil a mali sme ho pod kontrolou. Vo štvrťfinále tam nechať všetko, na postup by sme porebovali strašne veľa šťastia, zázrak doslova, ale tie sa v hokeji dejú. Mne bude bohate stačiť, ak sa naši o ten zázrak pobijú
24.5.2022 - 17:59
+61

Hanzal61

 

Toto si fakt napisal ???taku hovadinu???
24.5.2022 - 20:48
+1

Myšo

 

V pohode
24.5.2022 - 18:00
+3

addy91

 

Krása ide sa do štvrťfinále, dnes proste bezchybný výkon, takýto vysledok by snáď nečakal ani najväčší optimista..daní to včera prekaučovali, mali sa radšej šetriť na nás..ale tak ich chyba 😃 večer snáď fini dáky vodík stratia..lepšie ísť na svedov ako na nich..inak slafko znovu potvrdil, že už je pripravený na NHL, Trto dnes ten správny vodca, Regenda klobúčik a Šimon Nemec absolutorium...1+3 v dnešnom zápase..celkovo 1+5 ..náš najproduktívnejší obranca..tlieskam..Slafko aj Šimon istá top 5 v drafte ..Slafko budúci rok NHL..Šimon o dva
24.5.2022 - 18:00
+24

rastislavke

 

dôležité je: aby Slovenská mládež a hráči boli opäť zaujímaví pre GM tímov nhl... toto môžu byť prvé lastovičky (spolu s Černákom a Fehervárym)
24.5.2022 - 18:02
+17

Johan Harju

 

Jak víš že Slavko příští rok NHL ? Nějaký informace ? Info ohledně Šimona taky prosím
24.5.2022 - 18:32
+2

emoxx1

 

Tak ako dúfame.
24.5.2022 - 18:36
+4

len_tak

 

Má to od Theodori.
24.5.2022 - 18:36
+12

FeroMotyka

 

Asi má tiež "kamaráta".
24.5.2022 - 20:15
0

Hanzal61

 

Svrtfinale a letime domov
24.5.2022 - 20:48
0

Bukowsky

 

Ale veď dobre, potom už budeš spokojný, či ako?
24.5.2022 - 22:51
+6

Hanzal61

 

Budem este si daju chlapci ranajky na hoteli a rano v blave na letisku uz vybaluju
25.5.2022 - 9:33
0

matus93

 

Zostať na zemi .. 1/4finale je o 60minutach, v ktorých je jedno akú si mal skupinu , ci si postúpil s odretými ušami alebo suverénne .. proste skoncentrovať sa a odohrať najlepsi zápas na turnaji a potom je možné všetko .. je fajn že huska sa posledné zápasy chytil a že craig opäť prevzal velenie ..tento mladý tím dokázal vyhrať zápasy, ktoré musel vyhrať a to sa cení … patrí sa poďakovať .. skupina síce hrateľna no postup do 1/4 nie je samozrejmost .. verím v malé prekvapenie
24.5.2022 - 18:00
+11

pribina01

 

Kalap dolu pred všetkými! Nič VIAC netreba povedať...
24.5.2022 - 18:00
+2

LacoTN

 

Najlepší výkon: Tak dnes na parádu, dokonca sme to vyšperkovali na 7:1. Myslím, že to bol asi najlepší výkon pod Craigom, samozrejme ak zabudnem na výhru so Švedskom na OH. Gratulácia, len tak ďalej.
24.5.2022 - 18:01
+2

gta98

 

Ja som az prekvapeny, akou taktikou dnes Dani chceli uspiet, od zaciatku zapasu hrali pasivne. Ich problem, konecne sme im to vratili aj s urokmi. Keby Dani venovali zvysky tej energie do hry a nie do demolovania stadionu (dvierka na striedace a plexi) tak mozno by nas viac potrapili.

Je na case to vratit uz konecne tym Finom a idealne u nich doma. Tak ako si to oni vzali u nas.
24.5.2022 - 18:01
+19

azzurri

 

Po tom čo vcera hrali proti Kanade zbytocne ako o život im dnes už zvyšky energie zostali akurát tak len na to demolovanie
24.5.2022 - 18:23
+13

HKMajka

 

Dáni to mali dať ,,na Bokroša" a sústredit sa na jeden,postupový, zápas.Včera sa ,,vyšťavili" a dnes nestihali našim
24.5.2022 - 21:18
+3

azzurri

 

Presne tak.včerajší zápas bol pre nich úplne nepodstatný a vyhra im nič nezarucila,neriešila
24.5.2022 - 21:43
+1

Urpiner16

 

Ale riešila.Oni to vsadili nato že im stačí dnes aj bod ale taktika nevyšla.
24.5.2022 - 21:52
+4

azzurri

 

Tak taku taktiku mohli len tupci vymyslieť
24.5.2022 - 23:41
+1

bielypuk

 

vyhra nad Kanadou ma privlastok historicka, hraci aj trener si ju budu pamatat do smrti... postup do osmicky s naslednou prehrou s s Finmi, by si nepamatal uz o dva dni z nich nikto...
ertet?
25.5.2022 - 6:54
+2

amaskiea

 

to je porazenecký prístup
25.5.2022 - 6:57
+4

bielypuk

 

a v com, ze sa ukazali ako pravi sportovci a nie ako Svedi v Turine?... nespekulovali, bojovali a tak to a byt vzdy... porazili Kanadu a samozrejme chceli aj postupit, ale neslo to... o akom porazeneckom pristupe tu pises, kde ho vidis?
25.5.2022 - 7:43
+3

amaskiea

 

ak na turnaji obetuješ všetko pre jeden zápas s tým, že v ďalšom vývoji by to bola aj tak stopka, to je čisté porazenectvo, a úprimne pochybujem, že takto rozmýšľajú Dáni
25.5.2022 - 7:47
+2

bielypuk

 

porazenectvo?... je ti znamy vlastne vyznam tohto slova?
nieco ako sportova cest je ti pojem cudzi, ze?
25.5.2022 - 9:27
0

amaskiea

 

nie, nie je mi cudzí, a nezamieňam si športovú česť s romantickým heroizmom
25.5.2022 - 10:36
+1

DavePP

 

Tatár dúfam dneska umlčal kritikov 😁 Slafkovský, tak pri tom hráčovi musí hrať každý lepšie. Tak talentovaného hráča v tak mladom veku Slovensko ešte nemalo. Keď bude napredovať v nastolenom trende tak v NHL bude hráč proti ktorému sa bude ťažko hrať a bude strašiakom pre každý klub. V 18 takýto hrať? Aký hráč celosvetovo takto hral v 18 rokoch? Vyrastá nám snáď budúca legenda teším sa že vychádza taká hviezda v našej dobe
24.5.2022 - 18:02
+20

gta98

 

Matthews. Bez srandy, takto hral v 18 rokoch medzi seniormi naposledy Auston. Ale ved cas ukaze, ale nemyslim si, ze Wright je aktualne lepsi, mozno ma len vyssi potencial do buducna, to uz nech posudi Montreal. Slafko musi ist prinajhorsom ako dvojka, to inak nejde.
24.5.2022 - 18:05
+8

DavePP

 

Nevidel som hrať Wrighta ale neviem či nemá vyše stobodove sezóny. To je ťažko povedať kto je lepší. Ale myslím si že Slafko 😃 Prajem Slafkovi 1 draftu ale neprajem mu Montreal radšej dvojka do NY (ak Chicago kúpi ten ťah čo sa rieši tak Chicago).
24.5.2022 - 18:09
+4

gta98

 

Nehra tak, ako McDavid. Proste nema tu poziciu neotrasitelnu, samozrejme, ze je to skvely hrac, ale neni tak neohrozeny ako sa zda.

Ale ja by som tiez radsej Slafka inde ako do Montrealu. Kazdopadne z druheho miesta, ziadny Cooley ani zo srandy nemoze ohrozit jeho poziciu. To uz vidia vsetci, ze ak ma niekto sancu zosadit Wrighta, tak len Slafko.
24.5.2022 - 18:14
+6

DavePP

 

No jedine on. To je fakt hráč svetového kalibru jak vychádzali hráči Eichel, Leine, Mathews, tak isto teraz Slafkovský, Wright
24.5.2022 - 18:16
+1

Joey772

 

Čím lepšia organizácia ho získa tým menej ho uvidíme na MS v budúcnosti a to je škoda
24.5.2022 - 18:17
0

DavePP

 

Ale na najbližšej olympiáde ho uvidíme v najlepších hokejových rokov. Dúfam Na to sa teším jak on bude dominovať nad každým súperom.
24.5.2022 - 18:23
+7

Deividson.

 

Koho akoze by nam mali ponuknut Hawks za 2nd pick?
24.5.2022 - 18:24
+1

gta98

 

Kanea

Neviem, ale ja by som vam rad ponukol z Minnesoty Fialu a Dumbu. Mate dvoch super hracov hned teraz a vy nam date 2nd pick, nech si ku Kaprizovovi dame Slafka a je to
24.5.2022 - 18:28
+4

DavePP

 

Neviem koho ale reálne sa rieši že Chicago chce kúpiť vysoký žreb a New Yersey je ochotný ho predať. Myslím že ešte jeden klub z hora je ochotny predať žreb. Uvidíme no ako to dopadne. Asi by Hawks ponúkli dvoch dobrých hráčov podľa mňa v prípade dvojky
24.5.2022 - 18:29
+1

stewart71

 

V Chicagu by som si Ďura vedel predstaviť.
24.5.2022 - 18:45
+8

DavePP

 

Ja si viem predstaviť aj konkrétnu formáciu
Ďuri Kane DeBrincat. To by som si teda rád pozrel tu súhru.
24.5.2022 - 18:50
+8

Big Bear

 

To by bolo perfektne. Nech im len Trto nakeca, ze Slafko je skoro taky dobry v utoku ako Jaros. A Hossa nech zas spracuje Chicago. Slafkovsky- Kane to by boli bomby hned v prvej sezone, ako ked tam prisiel Panarin.
24.5.2022 - 18:56
+6

amaskiea

 

Agentúru na zviditeľňovanie Slafka treba
24.5.2022 - 19:04
0

Deividson.

 

Neviem ci tam su hraci hodni 2nd pick. A urcite nebudu pustat hraca ako DeBrincat.
24.5.2022 - 22:21
0

Big Bear

 

Z Danska mal 114-bodovu sezonu v juniorke Blichfeld. A to je celkom solidny hrac, ale na rozhrani NHL/AHL. A vyhral bodovanie ligy v svojej sezone. Wright? 8.miesto v bodovani, nedal ani 100b co by sa od talentu, nieto este 1tky, cakalo. Stamkos, Tavares, Hall, aj taky RNH davali s prstom v nose a cele jr.ligy sa tocili okolo nich. MacKinnon sice nie, ale ten to potom, drtil v Play-Off skrz naskrz. Wright v play off 3 goly v 11 zapasoch. Lider ako repa teda fakt. U muzov nic. Urcite ma potencial, ale tu poziciu No.1 si vykonmi neobhajil vobec. Zo sportoveho hladiska to je uplne jasne. Hlavne nech ma Slafko co najplynulejsi prechod do NHL, ten Montreal moze kludne ozeliet si myslim
24.5.2022 - 18:37
+3

dominator97

 

o tom ale draft je...ze sa nekladie hlavny doraz na ten okamzity prinos pre tim
24.5.2022 - 18:14
+2

bielypuk

 

a cim? a skor pri Slavkovskom musi kazdy hrat lepsie, aj vcera bol nasim najepsim hracom...
25.5.2022 - 7:00
0

Hokejman

 

Dámy a páni, pre takéto zápasy sa oplatí ŽIŤ HOKEJOM.
24.5.2022 - 18:02
+14

vincomir

 

"Do národného tímu sa, naopak, s pompou vracia ako líder Tatar. Čo v ňom dokázal? Čím, okrem nepomerne vysokých príjmov, hokejový svet zaujal?"

Vincent Lukáč, Košice 13.5.2022
24.5.2022 - 18:03
+58

ctibor

 

Nie je to hlupost Vinca, hlupost je toho redaktora, ktory mu este po tolkych rokoch dava priestor v mediach.
24.5.2022 - 18:09
+53

Pharaoh111

 

vinco aj bulvar chcu z niecoho zit,tak si pomozu,zbytocne to aj rozoberat
24.5.2022 - 18:16
+13

Kopcansky Palachar

 

Je to absolutna hlupost hlavne Vinca. Dat pristor mu moze dat akykolvek novinar, aj v Boris a Brambor bol...Ale dat takuto odpoved plnu zavisti z Tomasovych prijmov a toho, ze hra v NHL. Je haMba a obycajna sprostost pana Lukaca. Bez sebareflexie, bez rozumu a este aj hlupo pourazat. Take typicke pre nemalu cast nielen tohto naroda.
24.5.2022 - 18:43
+40

Sani

 

Co cakat, je to stale ten isty prostoduchy Vinco ktory sa chvalil ako si ho mafia vazi...

Trosku z toho citit frustraciu, ze on nemohol monetarizovat svoj talent podobne ako Tatar...
24.5.2022 - 18:50
+3

ZtrykoSlazoU

 

nemohol,lebo zisk mu kradla prazska bolsevicka agentura
24.5.2022 - 19:20
0

amaskiea

 

typický malý človiečik s klapkami na očiach, neotrasiteľné presvedčenie o nedocenenosti vlastnej osoby - pre mňa jeden z najlepších reprezentantov mentálneho nastavenia priaznivcov SNS
24.5.2022 - 19:00
+9

bielypuk

 

a napisal snad nieco, co nesedi?... neries Vincove pohnutky, ale len relevantnost jeho prispevku...a v tom sa nesekol...
25.5.2022 - 8:01
0

amaskiea

 

"Čím, okrem nepomerne vysokých príjmov, hokejový svet zaujal?" - relevantnosť? Nesranduj, prosím ťa.
25.5.2022 - 12:31
0

bielypuk

 

namiesto blabolov si mal konkretne napisat, cim ten "hoejovy svet" vlastne zaujal...
25.5.2022 - 13:56
0

amaskiea

 

jasné, na tvoje želanie dám fundovanú a striktne vecnú odpoveď na Vincovu opileckú rečnícku otázku zo 4. cenovej
25.5.2022 - 15:10
0

napalmdeath

 

Neskac do Vinica (v podsvetí zvaného Vinczeza) on je kamarát s mafianmi predsa 😀
24.5.2022 - 20:03
0

Myšo

 

Vinco Lu káč: Oleoleole
24.5.2022 - 18:10
+4

hees

 

Tatar sa tam neprišiel poprechádzať, ale dral ľad aj keď sa mu nedarilo backcheckoval.
24.5.2022 - 18:55
+10

bielypuk

 

to je presna definicia hraca 4. lajny
25.5.2022 - 8:04
0

hello, havarju

 

to akože hráč prvej lanjy nemusí drať ľad a bekčekovať?
25.5.2022 - 13:07
+1

amaskiea

 

čo ti, ten hrá predsa srdiečkom, pre oko diváka
25.5.2022 - 13:27
+1

bielypuk

 

no to by mali vsetci, ale hrac, vraj top lajny, by k tomu mal ponuknut este aj kopu pridanej hodnoty vo forme kreaivity, zrucnosti, vodcovstva atd...a to Tatar nie je schopny ponuknut... tvoja odpoved na moj prispevok je skutocne detinska a ukazuje ako svet okolo seba "vnimas"...
25.5.2022 - 14:11
0

bielypuk

 

mas pravdu, on a lider?... ani vcera nic neukazal, prvy gol nahodny, pri druhom sice pekny blafak, ale cele to vypracovali Kristof so Slavkovskym, naviazali na seba styroch Danov a Kristof to perfektne prihral volnemu Tatarovi...
za sedem zapasov som nevidel, ze by Tatar nieco vytvoril, vypracoval, z coho by tim mohol profitovat... proste NIC...
25.5.2022 - 7:56
0

mannheim

 

Ty si niečo zlé zjedol ?
25.5.2022 - 9:01
+6

bielypuk

 

napis nieco k veci...
25.5.2022 - 9:29
0

potocik

 

Hra dobre a ty si honis na nom len ego, znizujes kvality u hracov na zaklade vlastnej predstavy. Ano je to tvoj nazor, mas nan pravo, ale furt citat tie tvoje vylevy hluposti je uz unavne, staci ked to napises raz, nie tu otravovat priestor.
25.5.2022 - 10:03
+5

bielypuk

 

no uz by chybalo len to, aby som ich "znizoval" na zaklade predstav niekoho ineho... mam oci a vidim a na zaklade videneho tvrdim, ze Tatar nie je ani omylom rozdielovy hrac, dokonca ani nadpriemerny...
skor ty si honis pri Tatarovi, ale nie ego...
preco citas moje "hluposti", co som ta snad uhranul zbavil svojpravnosti a urobil z teba masochistu?...ved ich ignoruj, mne je to egal...
25.5.2022 - 14:27
0

ZtrykoSlazoU

 

My chceme: supera
24.5.2022 - 18:03
+2

Scandi1

 

Ja si želám Suomi už ich raz musíme zarezať.
24.5.2022 - 18:04
+1

napalmdeath

 

Suomi,bolo by to krásne prekvapiť, ale tam ich betón prestreliť. Majú inkasovaných len 5 gólov. Šancu zaskočiť favorita máme skôr u svedov.zatial sme zvládli slabšie mužstva,je čas prekvapiť favorita. Ale to by bol postup o boja o medajle,teda prekvapili by celý hokejový svet.
24.5.2022 - 20:08
+2

Pukky

 

Tohtoročné MS - úspech.
24.5.2022 - 18:05
+3

Caezar

 

GRATULUJEM 🙂: Najlepší výkon slovenských hokejistov na tohtoročných majstrovstvách sveta. 👍 🙂 💪 Prvýkrát na šampionáte všetky tri tretiny TOP! 😊🇸🇰

Naše draftové najväčšie prospekty:
Juraj Slafkovský 1+1
Šimon Nemec 1+3 !
Paráda
24.5.2022 - 18:05
+18

Caezar

 

Apropo:: Juraj Slafkovský skončil s bilanciou 3+6 ako najproduktívnejší Slovák a Šimon Nemec s bilanciou 3+3 ako najproduktívnejší slovenský obranca! 👍💪
24.5.2022 - 19:06
+12

Caezar

 

Oprava : Šimon Nemec ovšem 1+5 🙈
24.5.2022 - 19:11
+6

counter

 

Apropo, niečo už skončilo?
Inak dnes Slafko 1+2 opráv si chybu 😏
24.5.2022 - 22:44
+3

stewart71

 

Chlapci paráda
24.5.2022 - 18:06
+1

addy91

 

Ešte k Šimonovi ..po Slafkovky je spolu s Tatarom a Kristofom nás najproduktívnejší hráč...obranca 18 ročný...aj keď je možno trochu v tieni Juraja ale je to spolu s ním náš najväčší talent od Gáboríka
24.5.2022 - 18:07
+21

opeKE

 

Takze FIN-CZE 1tka za barak
24.5.2022 - 18:07
+5

hawkie

 

Bačkov barák?
24.5.2022 - 18:26
0

FP-jakubj

 

To bude 0:0 nikto nechce hrat s Kanadou
24.5.2022 - 19:07
0

kaviarista

 

Chlapci nuda: ale este 3 take nudy si prosime
24.5.2022 - 18:09
+3

Sheva7

 

Slafkovsky on musi hrať NHL nasledujucu sezonu žiadna AHL a podobne
24.5.2022 - 18:09
+11

Joey772

 

Byť ním dám verejné vyjadrenie nech ho draftuje tým ktorý mu zaručí hranie v NHL
24.5.2022 - 18:13
+13

amaskiea

 

hit the point
24.5.2022 - 18:16
+4

Joey772

 

Viem že sa to nestane ale tak mohol by si dupnúť 😁
24.5.2022 - 18:22
0

amaskiea

 

jasné že sa to nestane, ale o to nejde, skôr o to, že tu všetci onanujú, na ktorom mieste bude draftovaný. Ak by mal ísť aj z prvého a potom zostať 5 rokov na farme, tak to ako keby ani nebol draftovaný...
24.5.2022 - 18:26
+7

wilkinson22

 

Takto si dupol Lindros a skončil bez SC
24.5.2022 - 18:41
0

Dracik_18

 

Ako vieš ,keby si nedupol , že by získal SC?

24.5.2022 - 18:46
0

wilkinson22

 

Lebo by hral v Quebecu, ktorý sa presťahoval do Denveru, a ako vieme Colorado po presťahovaní získali SC 😉
24.5.2022 - 18:51
+7

Dracik_18

 

Ale Colorado by nemalo tých hráčov čo malo keď vymenili Lindrosa 😉
25.5.2022 - 5:30
+1

wilkinson22

 

Tak išiel Forsberg za Lindrosa plus nejaký iný hráči a COL získalo pick v 1. kole draftu, kde si vybralo Thibaulta ktorého vymenilo za Patricka Roya, viem že sú to len hypotézy a nikdy sa nedozvieme ako to mohlo byť, ale či by hral Sakic s Forsbergom alebo Lindrosom asi by to bolo na rovnako 😉
25.5.2022 - 8:52
0

Dracik_18

 

no asi
25.5.2022 - 9:00
0

liskin10

 

tých hráčov tam bolo viacej + cash

Steve Duchesne
Peter Forsberg
Ron Hextall
Kerry Huffman
Mike Ricci
$15M cash
1993 1st round pick (#10-Jocelyn Thibault)
future considerations (Chris Simon 1994 1st round pick (#10-Nolan Baumgartner))
25.5.2022 - 10:23
0

amaskiea

 

ach, to boli časy, keď kraľovali Colorado a NJD...
25.5.2022 - 10:38
0

liskin10

 

série COL-DET
25.5.2022 - 10:51
0

LenTak93

 

keď hráme s Dánmi posledný zápas v skupine, tak sa niekto lúči

2011 - Demitra
2019 - Nagy
2022 - Nielsen
24.5.2022 - 18:09
+46

Standacik

 

A z ktorého týmu sa hráč lúči, minimálne ten nepostupuje
24.5.2022 - 18:11
+34

belo

 

takze aj toto sme im vratili?
24.5.2022 - 18:41
+2

LenTak93

 

a ešte som zabudol...

2014 - Šatan

tak toto je fakt pekná zaujímavosť
24.5.2022 - 21:33
+8

Nerkio

 

Je až neskutočne ako Český komentátori chvália našich najmladších hráčov a ako nám závidia odvahu realizačného tímu .
24.5.2022 - 18:10
+60

azzurri

 

Ano tiež pozerám hokej na Čechoch
24.5.2022 - 18:19
+14

DraciaTlama

 

Nerkio, to vazne? Nam fandili? hm..hm.. som zarazena. Myslela som ze nepraju.
24.5.2022 - 18:31
+1

hawkie

 

Karin, neviem, či to myslíš ironicky (lebo ja moc iróniu rozoznať neviem ), ale ono je to tak - drvivá väčšina českých fanúšikov a aj komentátori nám fandia; len vždy najviac počuť tých neprajníkov (podobne, ako aj inde, v iných aspektoch života - vždy vytŕčajú tí hlučnejší)
24.5.2022 - 18:36
+16

DraciaTlama

 

nemyslim to ironicky praveze

to je....pekne od nich
24.5.2022 - 18:40
+1

hees

 

Za mňa nám nefandia, ale objektívne posudzujú skutočnosti ... Ak niekto hrá dobre trocha to prifarbujú, že hrá super ...ale ak niekto hrá prd aj to správne pomenujú a tak ja to úplne za fandenie nepovažujem skôr, že sú nejakým spôsobom pozitívne k nám naklonený.
24.5.2022 - 18:57
+4

pifel

 

Fandia a nie raz to aj povedali.. takze skus sa nato pozriet objektivne a nie svk ocami..
25.5.2022 - 6:59
+2

napalmdeath

 

Hru Našich komentujú pozitívnejšie, zároveň objektívnejšie, hlavne odbornejšie. "ak nechceme inkasovať gól toto oslabenie jednoducho musíme zvládnuť", "musíme byť lepší,musíme byť aktívnejší" a podobne bludy tam počuť nebudeš. Na RTVS sa počas celého zápasu nič poriadne nedozvies.tie isté frázy, aj to ako komentovanie pre mentálne zaostalych.
24.5.2022 - 20:15
+12

azzurri

 

Suhlasim a na čt sport komentujú 1+1 u nás 2+1.mali by este jedného zobrať lebo ich je malo a ten Hajko ked začne po nepodstatnom góle alebo za rozhodnutého stavu bliakať preafektovane gool gol goool a ten druhy sa k nemu este pridá tak mám dosť
24.5.2022 - 21:08
+6

milsvo

 

Ja som vcera pozeral 2/3 na CT sport a poslednu som pocuval v aute na RTVS (SRo)... a bol to teda ohromny rozdiel. Nevedel som sa dockat kedy konecne dorazim domov a zas si pustim Hokej na CT.
25.5.2022 - 9:08
+1

Joja

 

Dracia Tlama: Tiez som bola prekvapená,ale naozaj nam prajú...v kazdom zápase
24.5.2022 - 20:39
+1

pifel

 

Preco prekvapena?
25.5.2022 - 7:04
0

bielypuk

 

snazia sa byt objektivni a profesionalni, tak to ma byt a v tom im drukujem, nic ine, toboz nejake prianie Slovakom, v tom nehladaj...
25.5.2022 - 9:35
0

pifel

 

Preco by nam nefandili co su Slovaci?
25.5.2022 - 6:58
+5

belo

 

aj kanadski komentatori nonstop ospevuju Slafkovskeho. Dnes aj Nemca viac ako obycajne. Ale napriklad aj Fehervaryho.
Tatara ospevuju furt pamataju si snad vsetky jeho sance
24.5.2022 - 18:43
+13

Nerkio

 

Nezabudnú vždy spomenúť odvahu mat troch takto mladých chalanov .A aj to že chalani si to zaslúžia .Dnes veľmi chválili Nemca že rastie od zápasu k zápasu a viac si dovolí .A už x krát povedali že oni nemajú gule na takéto mladá mužstvo
24.5.2022 - 18:46
+11

Sani

 

Sice tie gule nemaju, ale mozno keby kvoli tomu nechali doma produktivnych hracov z Europy, alebo aj niektorych z NHL....tiez by to prinieslo kritiku...
24.5.2022 - 18:55
+1

Kopcansky Palachar

 

Oni halavne kritzuju tu neodvahu ceskeho RT to na seba zobrat. Aj oni maju top prospect, ale s amikmi nehral a to dost kritizovali. Dnes ho vymenili asi za Simeka, ktory hraje vcelku prd na to, ze to je hrav NHL. Za Pesana bola vacsia kritika, Jalonen zobral mladsich ako Jiricek, Blumel aspon a urcite sa to oplatilo.
24.5.2022 - 19:11
+2

Sani

 

Nechcem sa Pesana zastavat, (jasne, ze to na ZOH dobre nezlozil)....ale na MS sa vseobecne brava viac tinedzerov nez na ZOH...Fini vyhrali Peking s geriatriou...
24.5.2022 - 19:21
+2

napalmdeath

 

Za mňa fehy dnes naj. Vládne od kedy prišiel. celkový prejav 1000 z 10tich
24.5.2022 - 20:16
+4

Byron

 

Tak aspoň v 1 veci sme lepší ako Dáni🤥
24.5.2022 - 18:10
+2

lukiasko

 

Neviem kto tu porovnával Kakka so Slafkovským…

Kakko 10z 7b
Slafkovský 7z 9b

Super chlapci. 3 zápas PO za nami verím že ešte 3 PO zápasy pred nami
24.5.2022 - 18:10
+26

PeterLucky

 

Neskoro ale predsa! : Dnes super vykon, vyhodou tychto turnajov je, ze historia si nebude pamatat ako sme hrali hovno celu skupinu, ak vo vyradovacke zaberieme. Svojho casu boli v tomto Cesi majstri. Najviac ma tesi, ze sa velmi dobre ukazuju nasi mladi hraci, potrebujeme ich v NHL ako sol!
24.5.2022 - 18:11
+5

napalmdeath

 

Pripomínam, s outsajdermi sme nazavahali. Boli aj výpadky,ale všetko ide podľa plánu.uradnut body favoritom mohol byť len bonus. Toto mladíkom dá viac do budúcnosti, fanúšikom viac,ako výhra nad kanady ale zahanbujúce prehra s nejakými spagetami.
24.5.2022 - 20:22
+2

Ol!ver

 

Gratulujem celému tímu, som absolútne spokojný.

Kapitán - Tomáš Tatar, keď sa nebude dariť, a internetoví zakomplexovanci ťa budú neoprávnene hejtovat, ako to bolo u NIEKTORÝCH do dnešného zápasu, spomen si na to, koľko krásnych okamihov si prežil v najcennejšom drese, koľko krásnych nezabudnuteľných zážitkov, o ktorých je hokej, si zažil v drese s dvojkrížom na hrudi

A tá hlučná menšina, ktorá ťa hejtovala, ťa bude po KONCI tvojej kariéry uznávať, pýtať podpisy a zdraviť na ulici, keď už emócie z čiastkových neúspechov opadnú, v čase, kedy sa bude bilancovať tvoja úspešná kariéra. Pretože tvoja kariéra v repre BOLA a JE úspešná.
Ukázal si a podčiarkol si už TERAZ, že si veľký hráč a pravý kapitán, ktorý ide mladším hráčom príkladom.
Gratulujem. 😎😉
24.5.2022 - 18:12
+27

Cepo22

 

Pre tieto vaše slová som v piatok a sobotu rozkričiaval štadión .Lebo Tomáš Tatar je náš kapitán hej hej.👏👏
24.5.2022 - 18:22
+10

Ol!ver

 

Ďakujem, že to robíte.
24.5.2022 - 20:43
+6

lanti

 

Tak..máme koniec skupiny.

Výborná bodka za celou fázou ktorú sme doteraz odohrali a ja by som vyzdvihol dnes náš team ako bojoval a hral , obetovali sa všetci za jedného a jeden za všetkých. Presne takýto výkon by sme mali podať a aj keby prehráme, tak by nás to určite nemrzelo .

TOMAS TATAR - tento turnaj vo všeobecnosti hrá veľmi dobre, mal smolu , nepadalo mu to ako ani počas sezóny v Jersey..ale tá energia a emócie ktorými dokázal tento zápas zdobiť to je hodné leadra nášho teamu a preto má právom to C na hrudi . Som hrdý naňho a dúfam, že nám odokryje ešte viac zoseba a ukáže všetkým hejterom prostredník.

MICHAL KRISTOF sa mi neskutočne páčil v pozápasovom rozhovore a tie jeho vyjadrenia sú obdivuhodné. Zápas z jeho strany výborný.

Mladíci Adam,Juraj,Šimon...to je neuveriteľné v ich veku čo oni dokážu. Adam sa mi páči veľmi na tomto turnaji a ďakujeme Nitre, že mu pomáha nahliadnúť do veľkého sveta.


NIELSENOVI gratulujem za neuveriteľnú kariéru, extrémne cenný hráč nielen pre klub ale aj pre reprezentáciu , je radosť vidieť ako všetci hráči cítili s ním a snažili sa aj kvôli nemu dosiahnúť nemožné.

Veľká gratulácia páni a poďme si dať jedno chladené
24.5.2022 - 18:12
+23

napalmdeath

 

Zabudol si na fehyho. To jeho príchod a spočiatku otalajuce premiestnenie sladká k Tomášovi priniesli porážky papierovo slabších a očakávaný postup do vyradovaciek
24.5.2022 - 20:25
+5

Ol!ver

 

Regenda NHL hráč, snáď sa mu bude v Česku dariť a bude zdravý🙏

No a Mišo Krištof mal vždy dobré prihrávky, vyborne. Nerád vypichujem jednotlivcov, takže všetci výborne, Húska tiež znovu veľmi dobre odchytaný zápas.
24.5.2022 - 18:12
+23

fanda89

 

Aj Bakos ma po sezone 17/18 podpisanu novu zmluvu v Brne potom podpisal novu v More a potom dalsiu v Providence Bruins.
24.5.2022 - 18:18
+6

Adriano23

 

Tak dnes sme danov absolutne k nicomu nepostuli a za prvych 15 minut boli bez strely na branku. Ukazalo sa, ze Tatar a aj Kristof su spravni lidri a v tych najtazsich chvilach ukazu ich majstrovstvo. Aj ked sa golovo trapili po celu zakladnu cast.

Klobuk dolu, takto zdolat danov. Len som zvedavy s cim zas pride vecne neskokojeny "pravy" slovensky fanusik ...

Kazdopadne v playoff narazime s najvacsou pravdepodobnostou na jedneho zo skandinavcov, co su podla mna na tomto turnaji obaja hlavni aspiranti na zlato, pre mna vacsi ako svajciari.

Sportu zdar priatelia, uzime si tieto prijemne pocity. Pretoze za posledny rok sme uz tri krat postupili do stvrtfinale na velkych turnajoch (OH, MS), co to uz nebolo nejaky ten piatok.

Craig obrovske absolutorium a este vacsia vdaka. Kde oproti minulorocnycm MS, ale aj OH sa vymenilo mnoho hracov a aj tak dokazeme konkurovat "najlepsim".
24.5.2022 - 18:13
+11

Byron

 

Aký Craig? Šibe ti? Keď prehrávali stále ste nedávali na asistentov zrazu po postupe je king Craig🖕
24.5.2022 - 18:17
+2

amaskiea

 

dnes bol nadpriemerne aktívny, nesledoval si to?
24.5.2022 - 18:20
+23

Byron

 

Nie stačilo mi keď som ho videl keď prehrávali!
24.5.2022 - 18:24
0

amaskiea

 

a si to nepochopil, však?
24.5.2022 - 18:28
+24

Adriano23

 

Pozdravujem Byron aj ja

Prispevok bol zrejme na teba velmi narocny na pochopenie ... tak skusim inac.
Od zaciatku ako prisiel Craig k repre som jeho fanusikom, vzdy vyzdvihujem jeho charizmu, hokejove znalosti resp odborne ako aj ludske. Nevynimajuc pracu s hracmi ci realizacnym timom. To ze Pardavy mal na starosti presilovky a boli tragicke si vsimli snad vsetci az na teba. Ja osobne nikdy nehejtujem asistentov trenera, ci kustodov, maserov a pod, je to kapanek od veci.

Ale je mi jasne, ze ty si uprene cakal na prvy prispevok, kde sa objavi pochvala na Craiga, ale u mna si kapanek prestrelil.
24.5.2022 - 18:25
+19

Byron

 

Tak mňa neprekvapuje komunita HP kde po každej prehre sa tu kydalo na asistentov pričom Craig tam stál ako trúba zato dnes ho tu idete po výhre chváliť do nebies. Úbohé nič viac.
24.5.2022 - 18:30
+5

amaskiea

 

presne som vedel, že si to nepochopil (prečo "tam stál ako trúba")
24.5.2022 - 18:33
+29

Tino

 

ale: ze vobec nic...na srot takpovediac ...keby si mu to aj rovno povedal preco aj tak nic
24.5.2022 - 21:10
+3

Kopcansky Palachar

 

Ak si vezmes Time Out pri zakazanom uvolneni supera, tak jasne, ze ho komunita bude kritizovat. Zasluzene a opravnene. Zlych rozhodnuti bolo od asistentov viacej a ak ma Pardavy zodpovednost za PP, tak jasne, ze ho zasluzene a opravene budeme kritizovat. Nemusime kritizivat len vykony hracov ale aj trenerov. A Craig bol jediny kdo na seba zobral prehry aj ked nenapadne poznamenal, ze hraci maju problem dodrziavat taktiku. Ano dnes sme hrali konecne cely zapas Craigovu taktiku a hokej, ktory chce od hracov a tento vysledok ho opravuje k tomu aby sme samozrejme chvalili. Podobne ako hracov. Ty co si jak keby ti vcely uleteli, plny negativizmu a snahy o posmievanie. Toto ta vazne bavi?
24.5.2022 - 18:58
+12

Ol!ver

 

Chceš povedať, že by sme ako repre áčko nemali mať, resp. nemali zohnať lepších asistentov?

Chlapci na to nemajú a desí ma, že by oni išli o rok-dva-tri trénovať repre ako hlavní tréneri, resp. jeden z nich.
Keď nemáš cit, tak ho buď nikdy nezískaš, alebo musíš dlhé roky získavať skúsenosti.

No a kritizovaní boli zaslúžene, za oddychové časy, striedania a vyjadrenia.
24.5.2022 - 18:29
+20

Byron

 

Dpc a dedo tam je načo????
24.5.2022 - 18:32
+3

amaskiea

 

na to aby tých dvoch vodil stále za ručičku
24.5.2022 - 18:34
+30

potocik

 

, to to uz musi pochopit.!!!
25.5.2022 - 10:14
+1

amaskiea

 

a vidíš...
25.5.2022 - 10:39
+1

amaskiea

 

Craig im dnes ukázal trénerský prípravkársky šlabikár (lebo musel), že napríklad oddychový čas sa berie, keď ideš do oslabenia a nie do presilovky...
24.5.2022 - 18:32
+21

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Matej8199

 

Pán Procházka, ste to vy ?
24.5.2022 - 18:53
+1

pali97

 

Výkon, na ktorý som ja osobne čakal celý turnaj. Nejde o to či Dani boli alebo neboli unavení, nič sme im dokopy nedovolili.

Bol to super výkon, taký ako nás to Ramsay učil - sebavedomý, organizovaný, zodpovedný, tímový.

Ja osobne by som si prial Finov do štvrťfinále - ofenzívne sú na tom horšie ako Švédi, áno defenzívu majú pevnú, no je na čase im už to všetko odplatiť či?
24.5.2022 - 18:13
+8

matus93

 

To už bolo na čase na OH a nič každopádne napriek tomu, že Fíni hrajú doma .. z dvojice Fíni - Švédi by som aj ja asi radšej tých Fínov .. raz sa to zlomiť musí
24.5.2022 - 18:17
+4

jh12

 

Vinco lukac, kamarát bulváru, gambler a skrachovanec.
24.5.2022 - 18:14
+4

amaskiea

 

Dáni som mal dnes pocit, že sa snažia hrať srdiečkom. Naši snaha o pripomenutie toho, čo ich naučil Craig. Sú tam chyby, ale s takouto hrou budem spokojný bez ohľadu na výsledok.
Už som si zvykol, že nehráme rybník, a na týchto MS ma to znovuoživenie profesorskej zádumčivej trápenky naozaj fyzicky bolí.
Pomaly si zvykám aj, že štvrťfinále...
24.5.2022 - 18:15
+9

azzurri

 

Gratulácia k postupu.pre mna to bolo jasne už včera po včerajšom výkone danov.asi nemajú ich tréneri,realizačný tým rozum lebo to čo predviedli sa len tak nevidí.včera sa hádzali do striel,hrali ako o život a pritom o nič neislo.bolo jasne že o všetkom rozhodne dnešný zápas takze včera sa mali vyprdet a prehrať hoci aj 10:0 ale tak im treba.bolo nemysliteľné po tom čo mali oddych len 17 hodín a po tom čo včera trhali ľad a hrali proti Kanade ako udereni že by dnes vládali a niečo uhrali.asi sú na hlavu lebo tak ako hrali včera mali hrať dnes a tak ako hrali dnes mali hrať včera.ale dík že nam to uľahčili
24.5.2022 - 18:16
+4

Kurolišek

 

Koho zaujíma čo a ako Dáni máli náročný program. Ja keď si spomeniem aký až katastrofálny program sme mali na olympiáde kde sme hrali skoro v kuse tak ten bronz je fakt niečo neskutočné. Som rád že sme kvalitu potvrdili postupom do štvrťfinále. Boli sme jednoducho lepší ako Dáni čo hrali hru - čakanie na chybu hoci už bolo 0:2.
24.5.2022 - 18:17
+5

Sunkafit

 

pekne chlapci
24.5.2022 - 18:18
+1

Sani

 

Dani boli vyflusnuti, ale aj tak si nepamatam, ze by sme niekedy takto vo velkom style zvladli rozhodujuci zapas v skupine...bravo chlapci

BTW pozdravujem vsetkych Tatarologov...

24.5.2022 - 18:19
+12

ZtrykoSlazoU

 

do karat nam zahral aj osud, ale si predstav, keby nam ten dnesny zapas nevysiel tak ako danom, to by tu bolo riadne nablito...
24.5.2022 - 18:24
+2

ElwisNR

 

Chlapci to zvládli na parádu.Dánov sme do ničoho nepustili okrem gólu v presilovke.Výborne zahral TATAR v pravej chvíli potiahol mužstvo a super zahrali aj ďalší mladíci.Konečne sme opäť v 8 najlepších a snáď táto skúsenosť pomôže aj týmto chlapcom v ďalšej reprezentačnej kariére.
24.5.2022 - 18:19
+2

Demon

 

Ciel splneny, s turnajom u mna spokojnost

Uvidime, ci bude aj nadplan.
Snad, ale, ak aj nie, beriem, co mame.
24.5.2022 - 18:20
+5

Suchár

 

Kde su ti: co hanili Tatara?

🤮🤮🤮🤮
24.5.2022 - 18:23
+2

azzurri

 

Na to aby si mohol toto napísať potrebuje Tatár este vela ukázať.ci ti staci len jeden zápas v skupine proti neškodným,neschopným a vyšťaveným danom?
24.5.2022 - 18:29
+5

jozino

 

Tu som. A stale zopakujem, chalan sa snazi, ale svetovy vykon zas nepodava. Druhy gol bol krasny, o tom bez debaty, ale pri prvom mal kusisko stastia. A napriklad ucho 18-rocne Slafko ma o 3 body viac ako Tatar, rovnako ako on ma aj Nemec a v goloch je lepsi hrac z nasej ligy (Regenda). Porovaj si to s vykonmi inych NHL hracov, Pastrnaka alebo Granlunda. A nielen body ale aj herny prejav.
24.5.2022 - 19:28
+3

Ol!ver

 

Herný prejav má Trto spolu so Slafkom najlepší, čo sa týka útočníkov. Regenda má NHL výkonnosť už teraz. Pastrňák a Granlund mali lepšiu sezonu ako Tatar a sú väčšie hviezdy.

Bum bac tralala
24.5.2022 - 19:42
+16

azzurri

 

To je bez debaty o tom sa netreba ani baviť.Tatár nikdy ziadna veľká hviezda nebol a stava sa z neho priemerný hráč čo nám vlastne ukazujú jeho výkony na MS a aj výkony tuto sezónu v NHL.a myslim že uz aj minula sezona nebola z jeho strany ziadna sláva.a vôbec to nie je o tom že by som ho hanil ale proste za mna je taká realita
24.5.2022 - 19:47
+2

jozino

 

Kazdy triezvy to vidi, ale niektori hned nasadzuju ruzove okuliare a robia z neho vacsiu hviezdu ako McDavid len preto ze prisiel za nas hrat na MS
24.5.2022 - 19:54
+2

Ol!ver

 

Tiež by som chcel mať aspon na dve hodiny také čiernobiele myslenie. Zaujíma ma, aké to je.
24.5.2022 - 20:27
+9

napalmdeath

 

Chýbajú ti? 😀
24.5.2022 - 20:28
+1

amaskiea

 

Musíme sa poučiť :
presilovka na konci, hoci gól padol už za rovnovážneho stavu, ale toto bolo v extrémnom rozmere úplne názorné - súpera treba v početnej prevahe najprv uvariť a nie po buly do 15 sekúnd streliť brankárovi do hrude a prerušená hra - pri tomto si ja už celé desaťročia trhám z našich vlasy, to isté, keď máme buly v útočnom pásme po icingu...
24.5.2022 - 18:23
+6

Sedko NR

 

Toto je ten výkon, paráda páni. S touto hrou ešte spravíme niečo vo štvrťke. K mladým hráčom sa asi nemá ani zmysel už vyjadrovať, neskutočné, na toto sme roky čakali. Dánov som už včera nechápal či si to zle vyrátali alebo čo, ale takto sa vysiliť pred kľúčovým zápasom, v zápase čo prakticky nič neriešil, no neviem. Všetko hralo včera proti ním, či už čas kedy skončili, či čas kedy začínali dnes, či rozpis ladovej plochy. Zbytočné dvojnásobne, pretože s touto našou hrou by aj tak vela nezmohli
24.5.2022 - 18:25
+4

Srdciar

 

Takže hráme s Finskom, Česi si nechajú Nemcov,a Fini vyhrajú aby hrali snami a nie z Kanadou,Svedom prischne nakoniec Kanada.
24.5.2022 - 18:27
+3

DraciaTlama

 

Prekrasne, nadherne vedela som to! Parada.
24.5.2022 - 18:32
+4

amaskiea

 

tak to pred tebou smekám. Ja keby som bol tipér, tak dnes prehrám barák, lebo to, že naši dnes vyhrajú max. o gól, by som bol vsadil za milión, pričom by som to bral ako istotku, lebo som bol presvedčený, že prehrajú.
24.5.2022 - 18:36
+1

DraciaTlama

 

mozes si to overit v LIVke, pred zapasom, predpovedala som vyhru nasich v riadnom case. Citila som to.
24.5.2022 - 18:40
+2

amaskiea

 

Overiť? A čo si ty nejaký ten dobrák z nástrojarne, že ťa treba preverovať, či čo?
24.5.2022 - 18:51
0

FP-jakubj

 

1,76 kurz, ze nepadne gol pocas prvych 9 minut, krasne.
24.5.2022 - 19:10
+1

amaskiea

 

amen tma
24.5.2022 - 19:16
0

ZtrykoSlazoU

 

aj dinom danom: si zaspievala...
24.5.2022 - 19:22
0

Colion

 

S najmladsim muzstvom spravit stvrtfinale, moze sa to hodnotit ako uspesny turnaj
24.5.2022 - 18:38
+8

hawkie

 

Výborný výkon celého tímu, a dneska si hádam tú kritiku nezaslúži nikto... Ešte aj (mnou toľkokrát kritizovaní) Dano Gachulinec a Lunter odviedli skvelú robotu (Lunter navyše veľmi rozumná zadovka na strelu Rosandića, kde skvelo pred bránou clonil Kollár).

Osobitne vyzdvihovať nejdem nikoho, lebo všetci odviedli svoju robotu na 120% a do jedného si zaslúžili toto kolektívne víťazstvo .
24.5.2022 - 18:40
+3

richardd6

 

Proti Švédom by sme hrali 15:20, proti Fínom 19:20 či to sa ešte nevie?
24.5.2022 - 18:42
0

Kopcansky Palachar

 

Dnes dobra taktika, dobry pohyb, dobre napadanie a velmi dobry vysledok. Dani vystaveni emocne, ale hlavne sme ich my nasou hrou nepustili do zapasu. Dani zvolili betonovu taktiku a dufali, ze to nejak uhraju. Pekne sme ich vyviedli z omylu umnou taktikou a rychlou hrou. Pre dost neskuseny team, aky pri absenciach mame, je velky uspech hrat QF MS. Treba chalanaom pogratulovat a podakovat. Desat hracov si strelilo svoj prvy gol na MS. Krasa.
24.5.2022 - 18:50
+4

Kurolišek

 

Užívajme si tieto hokejové časy... 3x štvrťfinále za sebou a aj s jednou medailou. Dlhé roky sme sa "postili".
24.5.2022 - 18:52
+18

zvolencan1

 

A s najmladším tímom na turnaji, pokiaľ viem.
24.5.2022 - 23:34
0

Hokejista2

 

Krasa dnes naš najlepši výkon zatial na turnaji ani vo sne by ma nenapadlo že vyhrame 7:1 najma proti danskemu betonu,tatar dnes umlčal neprajnikov a potvrdil že je lider slafko opäť krasa naňho pozerať začinam mať čoraz viac pocit že bude draftova jednotka,dnes vyborni tak isto regenda ktorý podla mna može kludne nasledovať kroky kelemena z bučekom a podpisať kontrakt v nhl krasa pozerať aj na adama sýkoru ide na draft tento rok ak sa nemylim že? Ak hej tak prve kolo si rozhodne zasluži,nemcovi a rosandičovi gratulujem k prvym golom na ms,teraz treba dobre zregenerovať a pripraviť sa na štvrtfinale ak to budú fíny tak nastal čas im to všetko oplatiť ak to budú švedi tak určite prijatelnejši super ako finsky beton ale nech už to je ktokoľvek tak verim že opäť postupime do bojov o medaily.SLOVENSKO DO TOHO!🇸🇰🇸🇰🇸🇰
24.5.2022 - 18:59
+9

Nerkio

 

Ide ale prvé kolo to nebude …Druhé ,dúfajme .
24.5.2022 - 19:04
+1

Dzunkes

 

Ked im tecie do top@nok tak vedia zahrat gratulacia
24.5.2022 - 19:04
+2

Lubomier

 

gratulujem chlapci: potesilo
24.5.2022 - 19:10
0

U.Rannio

 

Podarilo sa, vďaka. Parádny predvedený výkon. Dáni toho už v 3. tretine mali dosť, ale víťazstvo a 3 body do tabuľky sa počítajú.
24.5.2022 - 19:11
0

HA RA Bin Ladin

 

Vychádza mi to dokonca tak, že ak by kanada náhodou prehrala o gól, práve ten posledný regendov gól by nás posunul na 3.miesto
24.5.2022 - 19:17
0

amaskiea

 

Nezarátava sa najskôr skóre z minitabulky? A zápas s FRA do minitabulky nepatrí, takže ak dnes CAN prehrá v riadnom hracom čase, tak sme tretí(?)
24.5.2022 - 19:22
0

amaskiea

 

blbosť, sorry
24.5.2022 - 19:24
0

kaviarista

 

vychadza ti to zle
24.5.2022 - 19:29
+1

HA RA Bin Ladin

 

Minitabulka.. kanada 7:4 .. dansko 4:9 .. my 8:6 .. hej zle. to som zbrucha po zapase a rovno odpocital aj to jednogolove manko s francuzskom... este jeden gol trebalo
24.5.2022 - 19:45
+1

jozino

 

Vysledok potesil, vysoke skore netreba brat prehnane vazne, Danom uskodil vcerajsi zapas, cely zapas len vliekli nohy za sebou, vo stvrtok to bude ine tempo, nech dostaneme kohokolvek.
24.5.2022 - 19:24
0

cappycathy

 

Wau, som nadsena, mala som citak ze vyhrame, ale ze takto divoko, to vobec nie. Fakt pekny kolektivny vykon, v prvej tretine sme zacali trosku opatrne, mala som pocit ze vyckavame kus na Danov ale od 10 minuty sme si uz isli svoje a Tatar-áčik nás naštartoval. Huska podal tiez super vykon, mal par tazsich zakrokov po hluchych minutach.
Mne je jedno kto bude vo 1/4finale, dolezite je podat rovnaky a este lepsi vykon.
Na Danoch bolo vidno ze im idu velmi tazko nohy, oni sa vcera znicili a dnes boli fakt len svojim tienom. Ale je to karma za vyjadrenia ich trenera.

HOR SA DO 1/4 FINALE!!!
24.5.2022 - 19:26
+1

Prima

 

Dnes paráda.Od zápasu s Kazachstanom ide forma hore. Dúfam, že vydrží ešte aspoň jeden zápas aj keď by som bol rád že až po finále.
24.5.2022 - 19:29
0

omen

 

ked tu mnohy rehabilituju Tatara po vacnasobnom hejte na jeho osobu, bolo by mozno fajn zamysliet sa i nad trenermi... Ak sa totiz prehrava, tak je to vina Pardaveho a Podkonickeho, ktory nezvladaju svoju funkciu Ale ked sa vyhrava a postupuje sa dalej, tak je to uz vyborna praca Ramsayho Podla niektorych musi byt Craig neskutocny mag, ked muzstvo prevezme vzdy len pri vyhrach
24.5.2022 - 19:32
+4

omen

 

*mnohi
24.5.2022 - 19:34
0

amaskiea

 

achjaj
24.5.2022 - 19:34
+4

jozino

 

uprimne: si myslis ze Podkonicky s Pardakom su dobri treneri na repre urovni?
24.5.2022 - 19:38
+4

omen

 

nemyslim, ale to ciernobiele videnie sveta mi pride vtipne... vyhrava sa: vyborny Graig, prehrava sa: zly Pardavy a Podkonicky
24.5.2022 - 20:03
+18

Dzunkes

 

24.5.2022 - 20:05
0

amaskiea

 

Dnes nebol oddychový čas ani po icingu, ani pred našou presilovkou. Náhoda?
Hrali sme jednoduchšie, priamočiarejšie, viac sa tlačili do brány, častejšie strieľali, menej sme vozili puky, menej dumali nad každým rozhodnutím na ľade... - toto sa nás snaží naučiť Craig od začiatku. Náhoda?
24.5.2022 - 20:09
+7

omen

 

takze Pardavy s Podkonickym ucia hracov iny system? vravia hracom aby hrali zlozitejsie, netlacili sa do brany, aby vymyslali pri strelbe, viac vozili puky... az musel zakrocit Ramsay... no skoda, ze az v 7 zapase
nebude to tym, ze hraci postupne viac zacinaju chapat co od nich trener chce? ze to muselo i sadnut? viac sa zohrat? novy museli pochopit? sam Tatar spominal, ze sa muzstvo zlepsuje, ze zacinaju viac ako tim chapat tomu co od nich trener vyzaduje (parafrazujem)
24.5.2022 - 20:19
+5

jozino

 

tito hraci nie su ziaci, ale profi hraci. Ti musia po 1 mitingu chapat co od nich trener chce. Za svoje kariery si uz zahrali XY roznych stylov. Kluby nastavuju taktiky na kazdy zapas, na kazdeho supera zvlast.
24.5.2022 - 20:26
+4

amaskiea

 

Neviem čo ich učia, ale zjavne to doteraz nefungovalo. Craig bol dnes na striedačke viditeľne aktívnejší ako doteraz. Na požiadanie ti to môžem vysvetliť aj podrobnejšie, že prečo to doteraz nechával na nich.

Teraz začínajú hráči chápať čo? To čo väčšina z nich "pochopila" už v minulosti pod Craigom? Amnézia?
Craig dokázal už niekoľkokrát, že s naším "neelitným" výberom vie hrať aktívny rozumný a účinný hokej. Čo dokázali Podkonický s Pardavým? Jo, Podkonický s nabúchaným kádrom poraziť vo finále dorastencov z Nitry. A Pardavý? Nepochopiť ani na vlastnej chybe ako sa dostáva súper pod tlak. Nedokázal dať tímu nejakú hernú fazón alebo "zostrojiť" nejakú presilovku ani v srandaligových pomeroch. Zbabelo bláboliť o nepozerateľnom betóne tímu, ktorý nás 2x na jednom turnaji porazil, to dokázal.
24.5.2022 - 20:35
+11

omen

 

takze este raz... Podkonicky s Pardavym chceli hrat nieco ine? a Graig sa len prizeral... tak toto chcem fakt vysvetlit Preco stale mate niektori potrebu tu robit z Ramsayho len bábku Niektori tu dokonca pred MS naznacovali, ze hracov nevyberal on
To, ze hraci rastu do toho systemu som nepovedal ja (Tatar:"Stále sa učia všetky ostatné detaily okolo systému a podobne." "Každým dňom je naše mužstvo lepšie, chalani rastú." Kristof:"Zlepšujeme sa z taktickej stránky.") Fanusikovia mali ocividne velke ocakavania od toho, coho su hraci schopny Ved su profici, asi mali hrat od zaciatku dokonale
24.5.2022 - 21:24
+3

amaskiea

 

Keby im Ramsay do toho zasahoval, nebola by to ich práca, ale Ramsayho práca a oni by ešte boli v omyle, že to robia dobre, čo by sa neskôr po odchode CR škaredo vypomstilo. 6 zápasov mali na to, aby niečo vymysleli/poskladali/vyladili - samostatne, tak ako keď tu už Ramsay nebude - výsledok sme videli všetci. Ty si videl postupný vývoj - od vyslovene diletantskeho koučovania, až po úplné osvojenie si Ramsayho prístupu. Ja nie a ani by som na takú zázračnú premenu za 6 zápasov neveril apriori, plus jasné indície, že včerajší zápas bol kompetenčne vedený inak, než predošlých 6.
25.5.2022 - 6:36
+2

omen

 

Aha, takže ak v autoškole mi učiteľ pomáhal alebo v škole mi radili čo a ako, vlastne to robili zle Asi sa nezhodneme na tom, čo znamená byť učiteľ Už vidím Ramsayho ako pozoruje vedenie tréningov spoza plexiskla a skripa zubami, že čo ich ten Pardavy s Podkonickym učia Alebo počas taktickej porady, či rozoberani videa popíja kávičku a v hlave nadáva, aké blbosti hráčom hovoria Nesúhlasil so zložením útokov, ale mlčal, aby sa to naučili... Ak však hovoríš len o koučovani počas zápasu, tak ad1 veľmi zuzujes trénerskú prácu a ad2 stále nevysvetľujes prečo za prehry môže Pardavy a za výhru Graig, ako to niektorí radi robia, keďže sú stále jeden trénerský tím
25.5.2022 - 7:38
+2

amaskiea

 

ale oni nie sú v autoškole, on ich predsa nemá naučiť trénovať od samého začiatku - tvoj príklad je úplne absurdný, toto nie je trénerský kurz, i keď P+P dokázali, že by mali začať tým kurzom, napriek tomu repre nie je vhodným miestom pre takéto kurzy.
Nehovorím iba o koučovaní zápasu, neškrípal zubami, nepopíjal kávičku, naopak, dokonca aj oficiálne bral zodpovednosť na seba, úplne správne (koniec koncov je to stále jeho kompetencia a jeho rozhodnutie, že ju interne delegoval ďalej), očividne vie čo robí a jeho úloha, tak ako ju na tomto turnaji vzal na seba - dať asistentom priestor, aby skutočne autonómne a kontinuálne pracovali - je extrémne náročná na to, aby to rozhodnutie dodržal vo všetkých ohľadoch - od prístupu k samotným asistentom, cez správanie a prípadné rozhodovanie sa v kritických okamihoch, až po výstup do médií.
25.5.2022 - 8:03
+2

omen

 

Takže ešte raz P+P chceli hrať niečo iné? Ty im vycitas, že sú nekompetentni, ale potom je nekompetentný aj Ramsay, ktorý to neriešil To je ako v tej autoškole, ak by prišiel niekto na kondičné jazdy, kde učiteľ očakáva, že niečo vie A on ho nechá prejsť 6 blokmi, kde vidí, že nič nevie, ale nechá to tak, až keď vidí, že hrozí vážna nehoda To podľa mňa nie je dobrý učiteľ No aspoň ma teší, že nepatris do toho čiernobieleho stáda a uznávas, že aj prehry správne zobral GR na seba a tým je pre mňa asi táto diskusia uzavretá
25.5.2022 - 8:26
+2

Tino

 

samozrejme: ze prehry zobral na seba technicky koucoval on, ze to v reale robili asistenti nehralo rolu pri preberani zodpovednosti....avsak predchadzajuce zapasy celkom zrejme koucovali prave oni a vyzeralo to smutne, proti SUI poctivy rybnik od zaciatku do konca...ako za starych dobrych cias aj s rohovym hokejom ktory nesie rukopis prave P+P...mozeme hovorit, ze craig ich nic nenaucil a je vinny, alebo mozeme pripustit, ze na to proste nemaju...ja a nie len ja som toho nazoru, ze plati to druhe.
25.5.2022 - 9:41
+1

gabi98

 

Ja nerozumiem, a nikdy som nerozumel, tomu "vychovavaniu trenerov" skrz toho, ze bude robit asistenta skusenenemu trenerovi, ci uz v reprezentacii alebo v klube.

Nevravim, ze to nemoze dat tomu "uchadzacovi" vela. On moze mat vo svojej hlave dobre myslienky (to je este ten lepsi pripad, len si nie som isty ci to plati pre nasu asistentsku dvojicu na repre lavicke), ale musi to vediet odovzdat timu, musi vediet pracovat s ludmi.

Aby som to skratil .... Pokial na to dotycny nema, tak moze stravit 10 rokov po boku samotneho Scottyho Bowmana, bude mu to prd platne.

25.5.2022 - 10:20
0

Tino

 

ja v tom istu logiku vidim: zial plati ako pri vacsine inych zamestnani a povolani...ze to ci na to neikto ma , alebo nema zistime vacsinou az ked to zacne robit...mozno P+P krivdim, mozno potrebuju viac priestoru, mozno celu situaciu citam zle....ale ja ocakavam od ludi, ktori mu 5 rokov robili asistentov , ze ak po tych 5 rokoch dostanu zapas kde t ovedu oni vedu to tak ako to robi ich ucitel...a to som zial nevidel a keby to bol 1 zapas a boli to nejake individualne zlyhania ktore prekryli systemove da sa to prekusnut/ prejst, pochopit...ale ak dobre citam to co som videl tak som videl pod P+P bohapusty , nezmyselny rybnik...obavam sa ze obaja su slepa ulicka, resp lepsi scenar potrebuju viac casu /co tiez nie je v poriadku , ale dajme tomu/....ak potrebuju viac casu znamena to ze sme sa nezamerali na najlepsich....repre musi viest najlepsi a musi to robit presne tak ako to nastavil craig, nie rybnikom /..obavam sa co bude po odchode CR
25.5.2022 - 10:36
+1

gabi98

 

Ze co bude po odchode CR ?

Ja v tom mam jasno. Trener musi byt zo zahranicia, a v idelanom pripade aj jeho asistent/i.

Samozrejme ... ani dalsi trener zo zahranicia nie je zarukou kontinuity po Craigovi, ale na Slovensku nevidm momentalne kandidata vhodneho pre repre .... mozno s prizmurenim vsetkych 4 oci, ked zapocitam aj okuliare, tak Vlado Orszagh pripadne este Fenes na poziciu asistenta.
25.5.2022 - 10:47
+1

amaskiea

 

a k tomuto poznaniu "nám" veľmi dopomohla aj skúsenosť na týchto MS, ktorú "máme" vďaka Craigovi
25.5.2022 - 10:49
0

amaskiea

 

je možné aj, že sme sa zamerali na tých najlepších, a oni napriek tomu (že sú najlepší) potrebujú viacej času

ale samozrejme súhlas
25.5.2022 - 10:47
+1

Tino

 

mozno: toto neviem posudit, sem tam ma napadne ake boli tlaky, ako sa t oselektovalo a triedilo, aky bol kluc preco odpadlai ini asistenti az sa to vykrystalizovalo do tejto podoby...ci sme si to strazili....ide o to , ze adepti musia byt sledovani, mozu byt totiz dravejsi ako konkurencia, ale nie lepsi...co je uvedomujem si spekulacia, ale nejako mi hlava neberie ze P+P dokazali preliezt tak, ze ostali oni dvaja....a mozno je to cele inac ako sa ja ako laik domnievam a byt spickovym trenerom a odbornikom je skutocny kumst ktory bez talentu nejde robit uspesne, ze nestaci len tvrdo makat a vediet sa ucit od najlepsich .
25.5.2022 - 11:00
0

amaskiea

 

ja som mal dojem, že to je skôr rotácia s dôrazom na kvantitu - aby ich bolo čo najviac, čo si to vyskúšanjú - než že by v tom bola nejaká premyslená selekcia, ale, ako som už napísal, je to len môj dojem zvonku
25.5.2022 - 11:04
0

omen

 

Nechcel som sa k tomu vracať, ale zas je to tu... takže jediný zápas, kde to mal Ramsey v rukách bol zápas s Dámskom? Lebo ostatné sme hrali rybník? Nehovorím, že P+P sú top tréneri, robili i chyby a na vedenie repre musia ešte dorast Ale toto dvojfarebné videnie je smiešne
25.5.2022 - 10:56
+1

amaskiea

 

Nevidel si rozdiel v jeho včerajšej aktivite na striedačke oproti predošlým zápasom?
25.5.2022 - 11:06
0

omen

 

Videl A ty na základe toho tvrdíš je to jediný zápas na ktorý pripravoval Ramsay?
25.5.2022 - 11:18
+1

Tino

 

nevieme: ci jediny, ale vyzeralo to tak,ze vacsinu viedli asistenti...realne som sa tym ja napr zacal zaoberat po zapase so SUi ktory mi nedaval zmysel, vobec nijako to nezapadalo do seba, preco odrazu hrame toto a takto...
25.5.2022 - 11:49
+1

amaskiea

 

Nie len na základe toho, tak mi to celé totiž dáva logiku. Druhá možnosť je, že Ramsay úplne stratil schopnosť viesť tím, ktorú ix rokov doteraz mal, to mi logiku nedáva.
Alebo ako si to vysvetľuješ ty?
25.5.2022 - 12:05
0

omen

 

Tak stále treba mať na pamäti, že veľa hráčov, ktorí už poznali prácu Ramsayho,odmietlo alebo nemohlo Taktiež máme mladý káder Ti hráči nie sú stroje, aby hneď všetko pretavili z teórie do praxe (sami hráči to potvrdili) Taktiež to boli ťažký a húževnatý súperi Mi sme si už akosi zvykli, že Ramsayho hra prináša úspechy, ale to sa nemôže automaticky predpokladať A áno, asistenti mali i väčšie právomoci (viď presilovky), ale hlavný tréner bol stále Ramsay
25.5.2022 - 14:05
+1

amaskiea

 

1. Koľko ich je tam teraz, ktorí sú pod Ramsaym prvýkrát (resp. boli prvýkrát v príprave na tieto MS)?
2. Taktiež máme mladý káder (a opomenul si, že káder zložený aj z hráčov z domácej ligy) - ale s týmto Ramsay tiež vedel úspešne pracovať už doteraz, to je jeden z jeho najväčších plusov, čo tu dokázal - ukázal že sa to dá aj s nimi - mladí a hráči z domácej ligy.
3. Úspechy sa pri Ramsayho hre nemôžu automaticky predpokladať, to musí byť jasné každému, ale pri návrate k nášmu mantinelovému zádumčivému rybníku môžeš tie úspechy rovno úplne vylúčiť.
4. Hlavný tréner bol stále Ramsay, to sme si už vysvetlili, a všetci, pardon, mnohí sa desíme toho, čo nám Pardavý s Podkonickým na tomto turnaji ukázali ako budúcnosť s nimi dvomi a bez Ramsayho.
25.5.2022 - 15:05
0

omen

 

1. takze z fleku Tamasi, Minarik a Sykora, malo zapasov Ivan a Kollar... oproti olympiade tu nie je 12 hracov, co by boli asi prve vybery keby mohli Dokonca sam Ramsay zdoraznil, ze neucit ten system nie je lahke citujem: "Keď trénujete v klube, máte celý ročník rovnakých hráčov. Každý vie, čo má robiť.Sem prinesieme hokejistov z celej Európy a Severnej Ameriky. Častokrát musíme zmeniť štýl ich hrania z klubov. Dookola to riešime, lebo ich prirodzenou reakciou je ustupovať, miesto toho, aby hrali smerom dopredu.Potom sa chytáme za hlavu, keď zrazu všetci piati na ľade ustupujú. My chceme hrať agresívne."
2. mlady kader znamena, ze niekedy hraci robia chyby, nie vzdy zapas im vyjde a tiez je otazka kvality suvisiaca s prvym bodom
3. toto je taka podpasovka, ani pod Ramsaym sme vzdy nehrali super
4.suhlasim s tym, ze trener repre musi dokazat svojeu opostatnenost klubovymi uspechmi a skusenostami, preto si nemyslim, ze P+P maju byt automaticky nastupcami
25.5.2022 - 18:17
+1

amaskiea

 

už sa točíš niekoľkýkrát v tom istom dokola, ale stále si nijako logicky nezdôvodnil náhly výpadok Ramsayho schopnosti naučiť niečo funkčné aj úplne nových hráčov za menej ako 6 zápasov
25.5.2022 - 18:29
0

omen

 

Toto su 4 MS na ktorych trenuje repre... dva krat nepostupil, preco ich vtedy nevedel naucit hrat nieco funkcne? 2 OH, raz bronz, ale raz opat nic...
Ja uz fakt nechapem co chces pocut (citat) Ok, tak teda budem s tebou suhlasit... Ak to ma v rukach Ramsay, tak budeme vo finale (minimalne), hraci budu vzdy dokonale hrat jeho system (jeho slova si asi vymysleli novinari) a ak nieco nehodou nevyjde bude to vina Pardaveho s Podkonickym Tak?
25.5.2022 - 18:43
+1

amaskiea

 

To máš potom ťažké, keď jednotlivé hráčske činnosti, disciplínu alebo zmenu celkového obrazu hry posudzuješ podľa konečného umiestnenia. Nechcem byť nezdvorilý, ale ak napíšeš napr. o r. 2019, že ich nič funkčné nenaučil, tak tu celý čas zbytočne spolu míňame energiu.
25.5.2022 - 18:56
0

omen

 

to som netvrdil, ale chces mi povedat, ze v r. 2019 sme hrali stale dobre? nehrali sme casti zapasov mantinelovy rybnik? je teraz porovnatelna kvalita?
25.5.2022 - 19:27
+1

amaskiea

 

"dva krat nepostupil, preco ich vtedy nevedel naucit hrat nieco funkcne?"
25.5.2022 - 19:37
0

omen

 

"že ich NIČ funkčné nenaučil"
25.5.2022 - 19:41
0

amaskiea

 

nie som si istý, či správne chápem, ale v čom ty vidíš významový rozdiel medzi:

a) nevedel ich naučiť hrať niečo funkčné

a

b) nič funkčné ich nenaučil
?
25.5.2022 - 20:07
0

omen

 

pre mna A) znamena vysledok... funkcne=funguje to, prinasa to zelany efekt
B) znamena, ze vsetko co robia je zle... a to som nechcel povedat
25.5.2022 - 20:14
0

amaskiea

 

zaujímavé

podľa mňa, že ich nevedel naučiť niečo funkčné, znamená, že ich nič funkčné nenaučil, čiže to isté ...ale môžem sa mýliť
25.5.2022 - 21:56
0

amaskiea

 

mantinelový rybník si nepamätám, pamätám si kvalitný hokej proti USA, proti Fínsku (tam sme sa dlho držale, ale nakoniec nás zbúral rozbehnutý Kakko), Kanade (tam sme mentálne neustáli záver, inak to bol zápas ako remeň), individuálne chyby v kľúčovom zápase proti Nemecku (ktoré nás stáli zápas), Francúzsku (tam sme to ale nakoniec ustáli), nejaké krátke zaváhanie proti Británii aj s Hudáčkovou (trojnásobnou) filozofickou vsuvkou a na záver, keď už o nič nešlo, proti DEN sa niektorí naozaj opustili (na čele s L.Hudáčkom)... ale že by sme niekoľko zápasov hľadali nejakú fazónu, nevedeli si vôbec poradiť s nedostatkami, tápali a robili chyby na úrovni hokejových krajín tretieho sveta, nič podobné tam určite nebolo

Vlastne kým sa tu o tom bavíme, som si uvedomil, že celý čas pôsobenia Craiga tu nie je o tom, že by zakaždým učil chalanov veci odznova, len sa snaží zaviesť nejakú univerzálnu kostru prístupu k zápasu a postupne odbúravať jeden zlozvyk za druhým (ktorých máme požehnane - technických, taktických, mentálnych...), takže to nie je točenie sa dokola, ale nejaký vývoj, postupného odbúravania a zdokonaľovania už naučeného ...až teraz zrazu bum, všetko zabudli, vymýšľajú každý zápas koleso ako v období okulahodiaceho hokeja
25.5.2022 - 20:02
0

omen

 

myslim, ze o 2019 sa nemusime bavit, ked sam uznas, ze tam "rybnikove" momenty boli
a paradoxne sa mozno zhodneme i v druhej casti, len si nemyslim, ze je to az take zle-urcite nie kazdy zapas a preco je to podla mna tak som sa ti uz niekolkokrat snazil vysvetlit
25.5.2022 - 20:25
0

amaskiea

 

ty sa asi pohybuješ v nejakej inej dimenzii, bez urážky, ja napíšem hneď na úvod: "mantinelový rybník si nepamätám" a ty mi na to napíšeš, že uznám, že tam rybníkové momenty boli... mám pocit, že si rozumieme čím ďalej, tým menej
25.5.2022 - 21:59
0

omen

 

asi som zle pochopil slovne spojenia: "nakoniec nás zbúral" "mentálne neustáli záver" "individuálne chyby" "nejaké krátke zaváhanie" "niektorí naozaj opustili" ...som pochopil, ze si to myslel ako nieco negativne Pre mna su toto tie rybnikove momenty... ale ak si to chapal ako prejavy kvalitneho hokeja, tak sa ospravedlnujem
25.5.2022 - 22:10
0

amaskiea

 

asi vôbec nechápeš, čo je rybník - rybník je absencia systému, improvizácia

individuálne chyby, zaváhania, slabšie momenty sa ti budú stávať vždy, za akéhokoľvek systému, dokonca aj Fínom
25.5.2022 - 22:23
0

omen

 

som rad, ze si vyjasnujeme pojmy... takze ak hrac zacne improvizovat, nedodrziava system hra rybnik.. ok, beriem (ja to chapem, trochu inak, ale beriem) Ak teda Ramsay na tychto majstrovstvach vyhlasil "Dookola to riešime, lebo ich prirodzenou reakciou je ustupovať, miesto toho, aby hrali smerom dopredu." tak spravne chapem, ze hraju rybnik Tak v com sa nezhodneme?
25.5.2022 - 22:47
0

amaskiea

 

no, a keby sa im Craig do toho neustále montoval, nemali by sme ani teoretickú šancu zistiť, ako na tom tí dvaja v tomto sú
25.5.2022 - 10:45
+1

mannheim

 

Stále si myslím, že je dôležité nielen to čo im hovorí, ale aj kto im to hovorí. Jednoducho rešpekt sa získava celý život, a keby si to chcel akokoľvek vytesniť, chlapa s minulosťou hráča a trénera v NHL budeš žrať inak ako dvoch asistentov z našej ligy bez nejakej hviezdnej trénerskej minulosti. Nehovoriac o tom, že je to kanaďan, čo je bod naviac.
25.5.2022 - 11:30
+1

Standacik

 

Videli sme herný prejav v kluboch
24.5.2022 - 19:40
+5

Breadman

 

24.5.2022 - 19:48
+2

julo

 

A zas to nestastne finsko..
24.5.2022 - 19:49
+5

ZtrykoSlazoU

 


inac dansko je taka krajina,ktoru by sme vseobecne mohli nasledovat

z byvaleho ost bloku si myslim,ze estonsko je dobrym vzorom,ale to uz su viacmenej skandinavci tiez
24.5.2022 - 20:07
+4

Urpiner16

 

Dánov sme riadne nachytali na hruškách.Azda najlepší výkon našich na turnaji.Gratulujem.
24.5.2022 - 20:07
+2

frantapriklep

 

1
24.5.2022 - 20:08
0

frantapriklep

 

Paráda, chlapci



Takýto priebeh sme si zrejme nepredstavovali ani v najmokrejších snoch. Ale od prvých minút bolo vidieť, že sme dobre nastavení, plnili sme, čo bolo treba, a do útoku zavelil kapitán gólmi. Tomáš sa rozstrieľal v pravú chvíľu. Dánom to zobralo akúkoľvek nádej, popravde Dáni pôsobili od začiatku unavene a nestíhali s našimi hráčmi. Ako som písal včera, ich výhra s Kanadou bola impozantná, ale už včera to zaváňalo Pyrrhovým víťazstvom. Stali sa tak trochu aj obeťou smolného rozlosovania, ale vedeli to dopredu a mali sa zariadiť. Dnes chalanom niet čo vyčítať, bol to výkon ako sa patrí a zaslúžene znamená postup do štvrťfinále. Poďakovanie za postup patrí hráčom, aj realizačnému tímu, ktorý ich dobre pripravil počas dvoch voľných dní. Štvrťfinále bolo cieľom, ten bol splnený, všetko navyše bude úspechom. Vyberať si medzi Fínmi a Švédmi je ťažké, ale asi predsa len radšej korunky, s nimi nám to ide lepšie. Takže ešte fandíme večer Čechom.

24.5.2022 - 20:09
+1

kaviarista

 

Pardavy: nase presilovky su dobre . Boji sa o flek alebo je hokejovy analfabet? Aj jedno aj druhe je zle.
24.5.2022 - 20:21
+3

BieloModra

 

Paradny kolektivny vykon velka gratulacia chalani!: Ako som vcera pisala: letovy manazer z letiska v Kodani sice fandi ale z vyhry sa tesit nebude...a isto sa netesil

Obrovska radost :tleskam:
24.5.2022 - 20:40
+5

BieloModra

 

.... a este som zabudla take golove hody som ani ja optimista veru necakala
24.5.2022 - 20:43
+3

Hanzal61

 

Nespravodlive ..... Slovensko 2 dni free Dani rozjebali Kanadu okolo 2 v noci isli spat ... chore kto ten program schvalil ...
24.5.2022 - 20:45
0

amaskiea

 

no strašne nám to je všetkým ľúto ...okrem tých, ktorí tu pri každej maličkosti v opačnom garde rumázgajú o celosvetovom sprisahaní proti slovenskovi, tí si toto dobre zapamätajú pre budúcnosť
24.5.2022 - 20:49
+9

BieloModra

 

Ja uz 1.5 hodiny smoklim rumazdzam a zvazujem ako to zvratit
24.5.2022 - 20:58
+2

Kurolišek

 

Program bol daný vopred. Kto nad ním plače je divný. Prečo neplačú nad tým, že mali ľahšiu skupinu ako tú v ktorej je Fínsko, Švédsko, Česko a USA. Z tej by isto postúpili? Presne vedeli čo a ako, koľko bodov treba a koľko nestačí. Včera dobre vedeli že hoci vyhrajú nad Kanadou tak stále budú musieť bodovať s nami. To že si zle rozložili sily je ich problém, nie náš.
24.5.2022 - 20:53
+12

BieloModra

 

Ok...ak by bolo to garde opacne tak by si napisal ze ach jaj my sme mali v nohach?
24.5.2022 - 20:59
+1

Hanzal61

 

Nie lebo dani by nas dali lavou zadnou
25.5.2022 - 9:34
0

BieloModra

 

ja neviem podla mna nie je spravne takto znizovat vykon nasich chalanov.
25.5.2022 - 10:19
+1

azzurri

 

To je chyba danov že sa s Kanadou zbytocne totálne zabili,zničili.naco tak včera hrali ked dobre vedeli že rozhodovať sa bude dnes?sa mali včera na to vykašľať a len odohrať hoci aj s veľkým debaklom
24.5.2022 - 21:15
+4

nerorome

 

Cieľ SPLNENÝ. Každé ďalšie víťazstvo bude NADPLÁN. Ďakujem a gratulujem najmladšiemu mančaftu na MS. Ramsayho poprosím "na motať" ešte na Svetový pohár 2024 😎
24.5.2022 - 22:20
+3

luciakanky

 

Gratulujem k postupu, dakujem za pekne chvile pred tv, takymto vykonom ste dali zabudnut na nevydarene zapasy a tragicke presilovky.
Ak tento vykon a pristup zopakujete aj vo stvrtfinale tak vam nikto nic nebude moct vycitat.
24.5.2022 - 22:31
0

BaW

 

Tento zápas hlavne ukázal mentálnu zdatnosť.
Inú mentalitu pri reprezentačnom trénerstve, ktorá fúka od Ramsaya.
A potešili hlavne veci:

Že aj napriek tejto opačnej náture a pri tom ako tieto médiá a „fanúšikovské“ podhubie napríklad aj tu robí samodeštrukčný tlak, tak naši to ustáli asi prvý krát fantasticky.

A, že sa forčekovalo, napádalo a drvilo absolútne celý čas zápasu.

To sú bombové zistenia!

Držím palce ďalej.
25.5.2022 - 0:27
0

granlund84

 

Dánsky tréner sa pekne opustil po zápase ale má krátku pamäť. V roku 2018 bola presne takáto situácia ale v prospech Dánska. Mali tri dni na prípravu posledného rozhodujúceho zápasu proti Lotyšsku ktoré deň predtým hralo s Canadou. A výsledok? 1:0 pre Lotyšsko
25.5.2022 - 5:08
+2

nerorome

 

Na MS 2010 sme hrali 13.04. od 20:15 s KAZ (5:1) a hneď na druhý deň od 16:15 s DEN (0:6 už po prvej). Včera sa len vesmír dostal do rovnováhy. Takže tak
25.5.2022 - 7:50
+5

Urpiner16

 

Raz je chyba dánov že majú skalp nad Kanadou a zápas nevypustili ok.Teda rozumej mali ho podľa niektorých prehrať a šetriť sa na nás.Inokedy je vychcanosť čechov že si vybrali nemcov lebi si údajne vybrali nemcov,prípadne vychcanosť američanov že nedali gól čechom a zámerne to hrali na prehru.
Som zvedavý čo za fantasmagórie ešte niekto vymyslí.
25.5.2022 - 7:51
+4

amaskiea

 

treba, od zápasu k zápasu, vždy už v prvej tretine dať do toho všetko, aby si ťa zakysleného v ďalších dvoch súper natrel na rohlík - také nevieš?
25.5.2022 - 8:07
0

bielypuk

 

co je to rohlik?
25.5.2022 - 9:39
0

amaskiea

 

to je bohemizmus, tie ja rád používam
25.5.2022 - 10:43
0

BieloModra

 

mala edukativna vsuvka na zneistenie oponenta : botník topánkovník
cop vrkoč
doprovod sprievod
guličkové pero guľôčkové pero
hranolky hranolčeky
kľud pokoj
mlsný maškrtný
nápodobne podobne
čumák ňufák
dopis list
fena, fenka suka, sučka
hranolky hranolčeky
kotník členok
kukátko priezor
podtržník podčiarkovník
pomazánka nátierka
razítko pečiatka
rohlík rožok
sranda zábava, žart
tlačítko tlačidlo
vada chyba
výdaje výdavky
25.5.2022 - 10:48
0

bielypuk

 

a ako mam niekomu zazelat "prijemnu zabavu"...?
25.5.2022 - 14:39
0

bielypuk

 

mal si napisat cechizmus aby aj ostatni vedeli, ze sa nehras za kazdu cenu na bohema, ci dokonca na...
25.5.2022 - 14:36
0

kimi2028

 

Ja si myslím tiež, že je to skôr trest za ich rečí. Každý vedel, že práve tento zápas bude dôležitý a rečí Dánov, ako nás zdolajú tak zostali na naše šťastie v ich šatni. Naši zvládli ho pekne. Mal som strach, že ako zregenerujeme. My sme museli odohrať 6 ťažkých zápasov za 9 dní (2x 3 zápasy za 4 dní) a čakať na posledný, preto vyše 2 dní. Nabrali naši chlapci veľkú silu a patrí im za to veľká vďaka. Ako bonus si zahrajeme s jedným kvalitným súperom.
25.5.2022 - 9:59
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZSkóreB
1.Slovan50189:118107
2.Zvolen50175:135100
3.Nitra50189:13797
4.Michalovce50136:14088
5.Košice50155:13282
6.Poprad50165:16171
7.Spiš. N. V50131:13770
8.B. Bystrica50142:14669
9.Trenčín50124:13866
10.Prešov50115:16756
11.N. Zámky50125:16853
12.L. Mikuláš50112:17941
TímZVVPPPPGB
1.Žilina4534452188:76115
2.Skalica45256311192:12490
3.Martin46263512161:12389
4.Humenné44216215138:10377
5.Topoľčany43224215140:11076
6.Dubnica43177415145:12669
7.P. Bystrica45202419121:13768
8.Trnava46165520155:17463
9.Žiar n. Hronom46171622108:14259
10.MK Slovan45136422115:14755
11.Levice4611233098:15840
12.Brezno46101431106:17536
SR 18242112044:1169
Aktualizované: 27.2.2022 20:07
TímZVVPPPPGB
1.Poprad191310587:4441
2.Nitra181212372:5540
3.Košice191202568:3938
4.Trenčín19942477:6637
5.B. Bystrica19832655:5732
6.Slovan18901968:6528
7.Skalica195211153:6620
8.SR 189511235:2118
9.Žilina17324842:6017
10.Zvolen172111339:779
11.Martin151101329:755
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Slovan201320577:4643
2.B. Bystrica181222276:4142
3.Zvolen201222478:4842
4.Nitra181031456:4037
5.Trenčín21913886:6932
6.Púchov16920548:3231
7.Poprad16803558:4027
8.Skalica16631663:5325
9.Michalovce16621744:4123
10.Košice16522755:6421
11.Trnava206111254:8221
12.Martin193121351:10213
13.Žilina163021133:6911
14.Sp.Nová Ves140011324:761
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Žilina4534452188:76115
2.Skalica45256311192:12490
3.Martin46263512161:12389
4.Humenné44216215138:10377
5.Topoľčany43224215140:11076
6.Dubnica43177415145:12669
7.P. Bystrica45202419121:13768
8.Trnava46165520155:17463
9.Žiar n. Hronom46171622108:14259
10.MK Slovan45136422115:14755
11.Levice4611233098:15840
12.Brezno46101431106:17536
SR 18242112044:1169
Aktualizované: 27.2.2022 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50

Bleskovky

Farabee podstúpil operáciu platničky, zotavovať sa bude 3-4 mesiace

Hokejista Philadelphie Flyers Joel Farabee podstúpil operáciu, pri ktorej mu lekári odstránili poškodenú medzistavcovú platničku v krčnej chrbtici. Po zákroku sa bude zotavovať tri až štyri mesiace, takže nestihne štart prípravného kempu "letcov" a možno vynechá aj úvod novej sezóny NHL. včera o 11:55 - TASR


Burakovsky blízko návratu, možno nastúpi v šiestom finálovom zápase

Švédsky hokejista Andre Burakovsky by sa mohol v noci na pondelok v šiestom zápase finále play off NHL na ľade Tampy Bay vrátiť do zostavy Colorada. Dvadsaťsedemročný útočník vynechal predchádzajúce tri stretnutia pre zranenie ruky, ktoré utrpel vo finálovom dueli číslo dva, keď blokoval strelu krajana Victora Hedmana. včera o 10:35 - TASR


Kreider absolvoval úspešnú operáciu zápästia

Americký hokejista Chris Kreider absolvoval úspešnú operáciu zápästia. Krídelník New Yorku Rangers sa bude po zákroku zotavovať dva až štyri týždne, informoval klub NHL na Twitteri. Chirurgický zákrok vykonali na špeciálnej chirurgii v nemocnici v New Yorku, pričom lekári odstránili z hráčovho zápästia malý fragment kosti. 25.6.2022 12:07 - TASR


Chicago povedie tréner Richardson

Novým trénerom hokejistov Chicaga Blackhawks bude Luke Richardson. Dohoda ešte nie je oficiálna, no podľa TSN 53-ročný kouč čoskoro podpíše s vedením klubu NHL zmluvu. Richardson nahradí na poste Dereka Kinga, ktorý dočasne viedol "jastrabov" po prepustení Jeremyho Collitona. 24.6.2022 18:11 - TASR


Nashville ponúka Forsbergovi osemročnú zmluvu

Švédsky hokejista Filip Forsberg môže v tíme Nashville Predators pôsobiť ďalších osem rokov. Tím NHL mu ponúkol novú zmluvu, v prípade nedohody sa stane nechráneným voľným hráčom. Forsberg odohral za Nashville 10 sezón a s 220 gólmi je už historicky najlepším strelcom klubu. 24.6.2022 09:21 - TASR


Hunterová je ďalšou ženou v pozícii asistentky GM, povýšili ju v Chicagu

Meghan Hunterovú povýšili v klube zámorskej hokejovej NHL Chicago Blackhawks na pozíciu asistentky generálneho manažéra. Stala sa štvrtou ženou v histórii profiligy na takomto poste a treťou v súčasnosti aktívnou. Vo Vancouveri sú momentálne asistentkami GM Cammi Granatová a Emilie Castonguayová. 23.6.2022 10:57 - TASR


Maurice sa stal novým trénerom Floridy

Hokejistov Floridy Panthers povedie v novej sezóne NHL z pozície hlavného trénera Paul Maurice, ktorý vo funkcii nahradil dočasného kouča Andrewa Brunettea. Ten dostal ponuku zostať v organizácii Panthers. Vedenie klubu sa s Mauriceom podľa zámorských médií dohodlo na trojročnej zmluve. 23.6.2022 08:13 - TASR


Pánik prispel gólom k triumfu Chicaga v treťom finále

Slovenský hokejista Richard Pánik sa gólovo presadil aj v treťom zápase finále play off zámorskej AHL. Presným zásahom prispel v noci na štvrtok k hladkému triumfu Chicaga Wolves nad Springfieldom Thunderbirds 4:0, po ktorom sa jeho tím ujal vedenia v sérii 2:1 na zápasy. Slovenský krídelník, podobne ako v druhom dueli, otvoril skóre v 15. minúte počas presilovej... 23.6.2022 07:38 - TASR


Kučerov vynechal tréning, ale vo štvrtom finálovom zápase zrejme nastúpi

Ruský útočník Nikita Kučerov pravdepodobne nebude chýbať hokejistom Tampy Bay Lightning vo štvrtom zápase finále play off NHL (vo štvrtok o 2.00 SELČ). V treťom stretnutí proti Coloradu utrpel po kolízii s obrancom Devonom Toewsom zranenie nohy a následne vynechal stredajší tréning. 22.6.2022 22:04 - TASR


Tréner Woodcroft zostáva na striedačke Edmontonu

Jay Woodcroft povedie hokejistov Edmontonu Oilers aj v ďalších troch sezónach NHL. Vedenie kanadského klubu v utorok potvrdilo, že sa dohodlo so 45-ročným trénerom na predĺžení kontraktu až do konca ročníka 2024/2025. Informoval o tom oficiálny web zámorskej profiligy. 21.6.2022 21:32 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

29. 05. 2022
FínskoKanada
4:3 PPREPORT
ČeskoUSA
8:4REPORT
28. 05. 2022
KanadaČesko
6:1REPORT
FínskoUSA
4:3REPORT
26. 05. 2022
ŠvajčiarskoUSA
0:3REPORT
FínskoSlovensko
4:2REPORT

Najviac bodov

Denis MalginSUI12 bodov
2.Červenka R.CZE11
3.Dubois P.CAN10
4.Schneider P.AUT10
5.Hischier N.SUI9

Najlepší strelec

Nico HischierSUI6 gólov
2.Dubois P.CAN6
3.Asplund R.SWE6
4.Blichfeld J.DEN5
5.Malgin D.SUI5

Najlepší brankár

Jussi OlkinuoraFIN99.03 perc
2.Swayman J.USA95.31 %
3.Šilovs A.LAT95.24 %
4.Hellberg M.SWE93.18 %
5.Buysse H.FRA93.14 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Švajčiarsko734:1520
2.Nemecko726:2016
3.Kanada734:1815
4.Slovensko723:1912
5.Dánsko718:1812
6.Francúzsko711:245
7.Kazachstan719:313
8.Taliansko712:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Fínsko725:519
2.Švédsko727:1018
3.Česko719:1313
4.USA718:1213
5.Lotyšsko714:208
6.Rakúsko716:227
7.Nórsko715:295
8.Veľká Británia710:331