Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii Summer Camp 2022
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovensko - Kanada 1:5 v A-skupine, obhajca rozhodol v 2. tretine

zdroj: TASR
16.5.2022 17:50 TASR

Slovenskí hokejisti prehrali vo svojom treťom zápase v základnej A-skupine na MS vo Fínsku s Kanadou 1:5.


Jediný gól slovenského tímu strelil Samuel Takáč, ktorý v 13. minúte v presilovke vyrovnal na 1:1.

Favorizovaný zámorský tím rozhodol o svojom víťazstve v 2. tretine, v ktorej strelil dva góly a odskočil Slovákom na 1:3. V úvode tretej časti pridali Kanaďania štvrtý gól, ktorým definitívne zlomili odpor zverencov Craiga Ramsayho. V bránke Slovenska dostal prvýkrát na turnaji príležitosť Adam Húska, ktorý si popri piatich inkasovaných góloch pripísal 39 zákrokov.

Slováci majú po víťazstve nad Francúzskom 4:2 a prehrách s Nemeckom (1:2) a Kanadou tri body a v tabuľke sú na priebežnom 6. mieste. Obhajcovia titulu Kanaďania zatiaľ nestratili ani bod. S 9 bodmi sú na 1. mieste A-skupiny.

Slováci nastúpia na ďalší zápas v stredu 18. mája od 19.20 SELČ proti Švajčiarsku, Kanaďania budú hrať po dvojdňovej pauze vo štvrtok od 19.20 s Kazachstanom.

 

A-skupina (Helsinki):

SLOVENSKO - Kanada 1:5 (1:1, 0:2, 0:2)

Góly: 13. Takáč (Nemec, Regenda) - 11. Lowry (Severson, Anderson), 27. Dubois (Cozens, Roy), 38. Dubois (Geekie, Graves), 42. Sillinger (Lowry, Anderson), 52. Geekie (Cozens, Holden). Rozhodovali: Ansons (Lot), Ohlund – Yletyinen (obaja Švéd.), Seewald (Rak.), vylúčení: 4:4 na 2 min., presilovky: 1:1, oslabenia: 0:0, 3585 divákov.

zostavy:

Slovensko: Húska - Čerešňák, Rosandič, Nemec, Ivan, Grman, Jánošík, Gachulinec - Tatar, Krištof, Pospíšil - Regenda, Minárik, Slafkovský - Lantoši, Roman, Liška - Takáč, Tamáši, Sýkora - Lunter

Kanada: Thompson - Whitecloud, Chabot, Severson, Sanheim, Mayo, Holden, Graves - Roy, Dubois, Cozens - Anderson, Lowry, Sillinger - Batherson, Barzal, Johnson - Comtois, Mercer, Gregor

 

Hra mala od úvodných sekúnd rýchle tempo, ktoré vydržalo po celú prvú tretinu. Kanaďania rýchlo preverili pozornosť slovenského brankára Húsku niekoľkými strelami a v 3. minúte sa po Rosandičovom faule dostali k prvej presilovke. Slovenský tím ju zvládol bez inkasovaného gólu, pričom po Krištofovej prihrávke mal veľkú príležitosť Slafkovský, ale Thompsona neprekonal. V 8 minúte sa gólom neskončil tlak, v ktorom mali sľubné šance Regenda, na opačnej strane trafil Dubois žŕdku Húskovej bránky.

Kanaďania išli do vedenia po strele Seversona, ktorú Húska vyrazil pred nepokrytého Lowryho, od ktorého sa puk odrazil do bránky - 0:1. Slováci sa v 13. minúte dostali k prvej presilovke, ktorú využili už po šiestich sekundách. Ujala sa Takáčova krížna strela, ktorú podľa oficiálneho zápisu napokon netečoval Regenda - 1:1. Hra mala naďalej spád, Slováci úspešne čelili kanadským snahám o ofenzívu a sami viackrát podnikli útočné výpady. Do konca prvej časti sa už skóre nezmenilo.

Druhá tretina priniesla väčšiu aktivitu kanadského tímu, ku ktorej mu pomohol aj faul Rosandiča na Comtoisa, po ktorom nasledovala 4-minútová presilovka. Prvú časť z nej Slováci, napriek kanadskému tlaku, zvládli, no v 27. minúte inkasovali. Dubois z ostrého uhla prihrávkou hľadal spoluhráča, ale Slafkovský si puk nešťastne stečoval za vlastného brankára - 1:2. Na 2:2 nevyrovnal Krištof, ktorý síce prestrelil Thompsona, ale puk neskončil v bránke. Sľubné gólové príležitosti mali Tamáši aj Ivan, ale ani oni neprekonali kanadského brankára. Jeho náprotivok Húska sa vyznamenal aj proti úniku Lowryho v oslabení, ale v 38. minúte tretíkrát inkasoval. Slovenská obrana nechala v predbránkovou priestore priveľa priestoru Duboisovi, ktorý ležiac na ľade dostal puk do bránky - 1:3. Pomer striel bol po druhej tretine 33:25, čo svedčalo o atraktívnom dianí.

Už po 68 sekundách tretej časti pridali Kanaďania štvrtý gól, ktorý ich definitívne upokojil. Obranca Jánošík najskôr zastavil prvú strelu Sillingera, ale opakovaný pokus kanadského útočníka prešiel cez Húsku do bránky - 1:4. Slovenský tím následne nenadviazal na sľubný výkon z prvej a druhej tretiny a proti rozbehnutému súperovi často komplikovane riešil jednoduché situácie. Kanaďania hrali jednoducho, bezhlavo sa nehrnuli do ofenzívy, ale naďalej boli nebezpeční. Potvrdili to v 52. minúte, keď po pozičnej chybe Slovákov Cozens vysunul Geekieho, ktorý v samostatnom úniku nezaváhal - 1:5. V 56. minúte mohol mladík Sýkora okoreniť svoj debut na MS gólom, ale zblízka neprekonal Thompsona. Kanaďania sa v 58. minúte dostali k presilovke, v ktorej neprekvapil Húsku.

 hlas (zdroj: RTVS):
Michal Ivan, obranca SR: "Škoda, že nám Kanaďania strelili gól hneď v úvode tretej tretiny. Možno by sme inak spravili tlak. Nás to, žiaľ, otupilo. Mrzieť ma môže aj moja šanca v 2. tretine. Keby som dal z toho gól, mohlo to vyzerať inak. Kanaďania mali šance, ale takisto aj my."
Mislav Rosandič, obranca SR: "Nemáme ani jeden bod, chceli sme však nejaký získať. Mali sme svoje šance, ale nevyužili sme ich. Góly spred bránky nás zhadzovali z koňa. Pred treťou tretinou sme si hovorili, že je všetko otvorené, ale hneď sme dostali gól "z bufetu," a bolo... . Nie sme efektívni. Neviem, ako chceme s jedným streleným gólom vyhrať zápas. Musíme si k tomu niečo povedať."
Adam Húska, brankár SR: "Držali sme s nimi krok dve tretiny, dokázali sme ich aj zavrieť. Ale nechcelo to tam  padnúť, podržal ich brankár. V tretej tretine nám už ušli."
Jakub Minárik, útočník SR: "Dve tretiny sme mali veľmi dobré, za stavu 1:2 sme mohli vyrovnať. Potom sme však dostali tretí gól a tretia tretina už bola z našej strany slabšia. Hovorili sme si, že ten tretí gól s nami nemôže nič urobiť, ale nešlo to."

tabuľka A-skupiny:

1. Kanada 3 3 0 0 0 16:5 9

2. Švajčiarsko 2 2 0 0 0 11:2 6

3. Dánsko 2 1 0 0 1 9:7 3

4. Nemecko 2 1 0 0 1 5:6 3

 

5. Francúzsko 2 1 0 0 1 4:5 3

6. SLOVENSKO 3 1 0 0 2 6:9 3

7. Taliansko 2 0 0 0 2 3:11 0

 

8. Kazachstan 2 0 0 0 2 2:11 0

 

 

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MS MS 2022 Fínsko


Peryo

 

Výsledok to neukazuje ale podľa mňa dobrý výkon. Rozhodli asi najmä skúsenosti
16.5.2022 - 17:58
+9

emoxx1

 

Kanada má o máličko nižší vekový priemer ako naši. Ak skúsenosti, tak len tým, že hrajú lepšie súťaže, ale hlavne rozhodla kvalita.
16.5.2022 - 18:17
+35

len_tak

 

Chýba nám obranca na presilovku, nejaký bombardér a ešte niečo ... team spirit.

Tak idem si niečo dať do krčmy aby som toho ducha vyvolal.
16.5.2022 - 18:26
+5

Peter19

 

Nebolo to zle, ale paradoxne dnes neslo hlavne skusenejsim oporam. Mislav podla mna velmi zly zapas, Trto stratil asi styri ciste puky v tretej tretine a Lanti je zatial dost neviditelny. Este by som mozno spomenul Kika Pospisila, ten ma veeelmi laxny pristup k zapasu castokrat. Zas asi lepsie ako jeho prepinaky co zvykne mat ked sa tyto ukludnia a zaberu, neobavam sa o dobre zapasy.
16.5.2022 - 18:34
+2

kaviarista

 

vsak to je najvacsi problem Pospisila, ze on potrebuje dohravat suboje, aby sa nabudil. Je to sucast jeho hry. Samozrejme, ze dostava prikazy, aby nefauloval a tym padom sa uz neciti ako ryba vo vode. Nedohrava tie suboje zakazdym cisto a to je naozaj problem.
Aj taky Lazo kym nespravil desatminutovy trest, tak nehral dobre
16.5.2022 - 19:04
+3

frantapriklep

 

Dnes konečne dostal šancu v tom prvom útoku, po akej si volal, popravde ten výkon nebol ani zďaleka ideálny. Taký Sýkora si šancu užil oveľa viac 🤔
16.5.2022 - 19:07
+6

kaviarista

 

co znamena optimalny vykon proti Kanade? V podstate vsetky 4 utoky dokazali Kanade v dvoch tretinach zavarit a to 4 minutove ospabenie bolo prvym zlomovym momentom. Ani nie tak fyzicky, ako psychicky. Treti gol to uz potom dorazil a ja som vedel, ze je po zapase. Ani nie kvoli dvojgolovemu manku, ale podla priebehu ako k nemu doslo.
16.5.2022 - 19:38
+2

amaskiea

 

Taký hráč ti je na turnaji úplne na hovno, aj keby dal v každom zápase gól, lebo svojimi úletmi to dokonale neguje, rozhodí celé mužstvo a úplne pokazí celý zápas (ako sme uňho mali možnosť vidieť už viackrát), a keď to bez tých úletov nevie, tak spánombohom potom celý tím.
16.5.2022 - 20:36
+3

kaviarista

 

vsak este nebol v troch zapasoch na trestnej, takze si da povedat neboj, nejaky gol este prida, ale zabrat musia aj Trto s Kristofom, lebo stale hraju pod svoje moznosti
16.5.2022 - 21:08
+1

hawkie

 

Mne sa práve zdá, že Mišo Krištof z nich hraje najlepšie (aj s ohľadom na jeho výškový deficit), minimálne dnes odohral veľmi solídny zápas; chce to len tie góly...
16.5.2022 - 21:13
+2

napalmdeath

 

On hra stále svoje.v dobrom. Nie je vyditelny, ale v tomto mužstve je na správnom mieste.
17.5.2022 - 0:51
0

kelnička

 

Krištof je úplne márny.on by už mal byť jednym z lídrov.ja vlastne nechápem čo je jeho úlohou v tomto tíme.gol nedá ani do prázdnej,v presilovke moc vytvoriť nedokáže, mladých nediriguje,a potiahnuť v kritických fázach zápasov mu tiež moc nejde.u mňa je už dlhšie veľkým sklamaním.
17.5.2022 - 8:06
+2

frantapriklep

 

Zaujímavý zápas. Hrali sme nebojácne, aktívne, ale časom rozhodla kvalita Kanaďanov. Kým my sme nedali ani tutovky, javorové listy dokázali skórovať aj z pološancí, čo trochu našich zrážalo psychicky. Výsledok nakoniec taký, ako sa dalo čakať, hoci dobrý výkon Húsku držal dlho tím v nádeji na lepší rezult. Nevydalo. Ale bola radosť sledovať Sýkoru, ešte si aj vyskočil na dvojmetrového Lowryho, čím rozosmial kanadskú striedačku. V ďaľších dueloch treba nadviazať na tie lepšie momenty, bolo ich v zápase dosť. Zázrak neočakávam ani proti Helvétom, boj o štvrťfinále sa začne v piatok s Kazachmi. Dovtedy naštartovať niektorých, ktorí ešte akoby neboli stále v obraze, zapracovať Fehyho a popracovať na presilovkách a zakončení. Stále môžeme príjemne prekvapkať.

:Slovensko2:
16.5.2022 - 17:58
+42

Dzunkes

 

16.5.2022 - 18:09
+1

MatoZV

 


Franta, takto to odcinim, ze?
16.5.2022 - 19:23
0

hello, havarju

 

Tak obrana je naša slabina. Nemôže to ťahať len mladý Nemec. O to viac však musí zabrať útok a premieňať šance. Dnes to tam lietalo pred kanadskou bránkou a napriek tomu sme dali len 1 gól. Chýba nám trochu šťastia, čo sa však v ďalších zápasoch ešte môže otočiť v nás prospech ak budeme takto hrať.
Veľmi ešte teší Sýkorov výkon...
16.5.2022 - 17:58
+6

ctibor

 

Ze tahat len mlady Nemec

Simon hra lepsi turnaj ako na OH ci minulych MS a dnes hral dobre, ale neda sa to urcite nazvat, ze nas taha.
16.5.2022 - 18:01
+49

hello, havarju

 

Preto som napísal, že nemôže ..
16.5.2022 - 18:02
0

hawkie

 

Faktom je, že je to náš jediný obranca s potenciálom aj dopredu (výnimka Ivan, ten hrá tieto majstrovstvá naozaj skvelo), ktorého aj bolo (nielen) dnes vidieť. Lebo Rosandič, Grman, Jánošík aj Gachulinec strieľajú zbytočne od modrej na bránku, keď tam neni ani clonenie - šance, s ktorými brankár nemá problém...
16.5.2022 - 18:06
+10

hello, havarju

 

Grman dnes hádam ani neposlal strelu na bránu, všetko do hráča pred sebou..
16.5.2022 - 18:08
0

Colion

 

na konci pre istotu uz netrafil ani ihrisko
16.5.2022 - 18:35
+1

ctibor

 

Nie je to fakt, lebo to nie je pravda.

16.5.2022 - 18:09
+5

hawkie

 

Je to pravda (asi ty máš voči nemu nejakú antipatiu, alebo čo; keď to skrátka nevidíš...)
16.5.2022 - 18:11
+3

ctibor

 

WTF...nie je to pravda, lebo je to loz. Simona mam rad, fandim mu asi ako kazdy tu, ale nie je pravda, ze ma jediny potencial dopredu. Nasepkam ti minimalne to, ze v nasom time je aj najviac bodujuci obranca z ceskej ligy.

A Simon nehra zly turnaj, lepsi ako tie, ktore nedohral, ale vobec nie je pravda, ze riesi vsetky situacie spravne. Castokrat na modrej zazmatkuje alebo rovnako trafi prveho hraca. Jeho impact na ofenzivu nie je vobec taky, zeby sa tu vyzdvihol. Samozrejme jeho potencial je neuveritelny a raz bude neskutocny, ale dnes napr. tomu tak nebolo.
16.5.2022 - 18:16
+9

hawkie

 

Ok Ctibor, tak sa dohodnime, že sa nedohodneme .

(ja som to dneska skrátka takto videl; Čerešňák je skvelý (viem, aký brutálny impact má; určite náš TOP3 EU obranca), ale dopredu od neho asi (ja) očakávam príliš veľa... v dvojici s Rosandičom sa mi javí, že veľakrát veľmi zle vyriešia prihrávku, ktorú idú posielať, a je z toho potom prúser (hoci najmä Rosandič, ale robí to aj Peťo...))
16.5.2022 - 18:25
+3

ctibor

 

Ale jasne...ved kazdy ma na to svoj pohlad, kludne sa mozem aj ja mylit
16.5.2022 - 18:29
+1

hawkie

 

Tak tak . Fandime ďalej!

16.5.2022 - 18:46
+2

hello, havarju

 

Čo ťa sere. Veď Nemec tam nemá byť ťahúňom - na neho máme hovoriť ako na Sýkorku, Slafka, že pekne, že sa snaží. Tam majú byť iné opory a nie kiksujuci hráči ..
16.5.2022 - 18:13
+2

tomino10

 

Nemôžem rozhodne súhlasiť žeby to Nemec nejako ťahal..
16.5.2022 - 18:22
+8

pokemon33

 

Sykora fantasticky debut.... skoda,ze nepremenil ten najazd,doprial by som mu gol... nevadi,makaj chalan,makaj!!! a splni sa ti sen
16.5.2022 - 17:58
+15

Sunkafit

 

výborné dve tretiny..škoda tretej...nevadí ideme dalej aj tak to bude len o zápase proti Dánsku ten rozhodne všetko....aspon som vyhral bank v práci
16.5.2022 - 17:58
+3

Dukla_Trenčín_38

 

Ten pocit keď som po prehre spokojný a hrdý na chalanov 👏👏👏👏👏👏
16.5.2022 - 17:59
+29

V_S_Z

 

Polovica zápasu vývorný výkon ale na body treba obranu s týmto sa hrať nedá
16.5.2022 - 18:00
+3

Joey772

 

kým sa neprehrávalo všetci hrali prakticky na hranici svojích možností a to bola radosť pozerať ,ale od Slafkovskeho vlastňaka to chlapca úplne vykoľajilo a s ním v hlavách odišli úplne všetci ..
16.5.2022 - 18:01
+13

vanes je dukla

 

Za mňa, je toho roku najkrajší maskot MS, za posledných desať rokov.
Nejdem kritizovať, len chcem poďakovať každému korčulujúcemu Slovákovi v dnešnom zápase.
Ramsay, si pán.
GM Montrealu a Ottawy, blééé.
Dúfam, že nikto z našich tam neskončí.
16.5.2022 - 18:01
+3

Dzunkes

 

Skoda prva polka zapasu sa dala poyom sme uz odisli...na vlastne goly ale zrejme vedieme 🤣..so švajčiarmi by bolo treba trhat lad uz aj s Fehervarym.
16.5.2022 - 18:02
+3

FP-jakubj

 

Dve tretiny sme hrali dobre, len tazko sa vyhrava, ked si dame dva vlastne goly(uz 3 za posledne dva zapasy). Rosandic by sa uz mal naucit davat pozor na hokejku, lebo ten zbytocny zakrok a este koledujuc si o zranenie. Tazko sa potom vyhrava. Tretia treina uz nezaujem z nasej strany, uz najskor chlapci odisli v hlave a mohlo pokojne padnut aj viac golov. Celkovo teda priemerny vykon, ktory urcite nebude stacit. Dnes sa Kanada porazit dala, ale to musime premienat sance a hrat 60 minut. Svajciari su hratelni, take kecy od loserov ako Orszagh, ze na nich nemame, dakujeme Vladko, chod radsej niekomu nosit palice. Treba jednoducho hrat hokej so vsetkymi aspektami a netvarit sa, ze ked budeme robit dve tri veci dobre, tak to niekto oceni.
16.5.2022 - 18:03
+12

mannheim

 

Wtf to tu píšeš o Vladovi Országhovi ? Ako si toto môžeš dovoliť napísať o chlapovi s jeho kariérou ? Ty vole, ty si kto ? Čo máš za sebou ty niktoš, keď sa takto vyjadruješ o jednom úspešnom športovcovi a trénerovi ? Strašná bedač tieto diskusie v poslednej dobe, skutočne sa vám to tu chlapci vymyká z rúk, ak to tu teda ešte niekto moderuje vôbec.
17.5.2022 - 12:18
+3

Kopcansky Palachar

 

Respekt a schopnost vyjadrovania sa aspon trocha na urovni odplavali do minulosti uz pred casom a ta lod sa len vzdaluje. Ale urcite profily sa tu vyroja cez MS, asi su mladsieho veku, ci s mentalnym oneskorenim a zanedbanou vychovou. Potom to vacsinu ludi odradza vobec tu diskutovat kvoli takemu hnoju co vypusataju ich klavesnice. Cas sa da lepsie vyuzit nez ciatanim vylevou bolavych zaostalych dusi. Moderovanie len maze komenty a vlakna s nadavkami. Stale este vela ludi po prehre nedokaze zvladnut emocie ani na druhy den a potom je takyto vysledok. Ludia su haklivi a nezvladaju pochopit citany text ani hovorene slovo, chytia sa nezmyselne za slovicko a idu si svoje. K tomu mozno treba pridat pozity alkohol pocas zapasov a je vybavene, tzv. spustenie opustenia sa... Svajciari su tento rok velky favoriti na medailu spolu s Kanadou z nasej skupiny a ten kto dostane Nemcov v QF bude nemilo prekvapeny, lebo aj oni su tento rok dost nadupani.
17.5.2022 - 13:09
+2

emoxx1

 

Od začiatku sledujem, že Orzságh miestnej komunite svojou odbornosťou nestačí a aj som chcel na to reagovať, ale už nie je čo ponúknuť. Rozmýšľal som ešte o Babcockovi, Tortorellovi, alebo Trotzovi. No to som už nechcel radšej spomínať. Tu už reálne riskujeme, že HP komunita by odhalila, že ani jeden tréner na planéte tomu hokeju nerozumie a to by bol iný porask.
17.5.2022 - 13:13
+2

Kopcansky Palachar

 

Skor to je pre Vlada pochvala ak takym nestaci jeho odbornost. Ved oni vyhrali na playstatione vsetko. Tolko prstenov a titulov a hracskych cien nema ani Wayne.
17.5.2022 - 13:21
+1

fabbeN

 

Až na pár detailov spokojnosť. Hokej hrali dve mužstvá, nehrali sme betón ako pár rokov dozadu a vedeli sme ich aj zatlačiť v pásme. Škoda, keby nám to tam padlo mohlo to byť o trochu veselšie. Sýkora skvelý výkon a škoda, že nedokázal premeniť nájazd. Nemec skvelý na presilovke, konečne pochopili že tam patrí. Ešte pár veci vylepšiť a hádam sa dočkám do konca turnaja toho, že pochválim Pardavého za presilovky.
16.5.2022 - 18:03
+5

hawkie

 

Začnem netradične. Hráč zápasu (za nás) bez pochýb Húska - čo ten tam pochytal, bolo neskutočné, a som rád; je v ňom potenciál... Škoda gólu na 1:4, ten bol taký blbý, lacnejší...

Za mňa mega hra od Sýkoru - čo tam ten chalan koncom 1. tretiny stváral som vôbec nečakal - že sa bez problémov vyrovná s fyzickosťou o 15 cm vyšších Kanaďanov (a hádam aj o 10-20 kg ťažších). Čerešničkou by bolo bývalo, keby dá ešte gól, ale nevadí...

Pochválim ešte Nemca (aj s Ivanom, no najmä Šimona) - náš najlepší obranca a hádam jediný, ktorý aj vpredu vie čosi vymyslieť. Dávno mal hrať 1. presilovkovú formáciu, lebo Čerešňák to nevie tak dobre režírovať...

A teraz v globále - výborné 2 tretiny, škoda tej tretej. Ten výkon, čo naši predvádzali bol naozaj dôstojný a pokračovať v tomto v tretej, tak verím, že aj gól padne (ten aj padol, ale bol to gól iný ...). Premiešanie formácii nebolo zlé - Lantoši hral s väčším kľudom (hoci dnes 3. formácia veľa vody "nenamútila"), 4. formácia sadla jak šerbeľ na riť... Ale je vidieť, že v 1. formácii to nebolo o Lantošim (skrátka chýba ten strelec).
Do stredy poprosím 3x vykúpať v hovne hokejky, a zopakovať výkon z prvých dvoch tretín (Helvéti s tým budú mať dozaista problém).
16.5.2022 - 18:03
+6

Ol!ver

 

Zápas ukázal, prečo potrebujeme hráča - strelca ako Chromiak. A kecy o tom, že nás junior nespasi si nechajte na dobrú noc pre deti. Dalo by sa elegantne vysvetliť, či už samotným Martinom alebo realizačným tímom, že Martin neprichádza ako nejaký spasiteľ, ale pekne pokorne - druhá, tretia formácia s miestom v špeciálnej presilovkovej formácii.
Takto to vyzerá, keď to alibisticky hráme na Studeniča (ktorý sa už raz vyjadril, že sa na tieto MS "necíti") "hierarchicky" vyššie umiestneného hráča, ktorý nemá potenciál spraviť rozdiel, jedine že by chytil životnú formu, čím netvrdím, že ho na MS nechcem. Je to ďalší rýchly robotník. Nemám za zlé, že Chromyho nezavolali a čiastočne tomu rozumiem, no podľa mňa stál za vyskúšanie,. keďže góly nedávame.

Realizačný tím vie asi viac, ale podľa mňa by mal Martin Chromiak zvládať tlak, ktorý naňho bude vyvíjaný deň čo deň v Amerike. Preto by ho mal zvládnuť aj v niekoľko málo zápasoch na MS, pričom motiváciu ukázať sa by mal veľkú. Kanadskí, švédski či fínski juniori a dokonca dorastenci tlak zvládajú ľavou zadnou.
Fans hubovali svojho času na 16 - 17 - ročných Slafka a Nemca. Na Slafka pred OH, že na to zatiaľ nemá a jeho nominácia je priskorá, dokonca to povedali aj niektoré známe mená z hokejového prostredia. Pred týmito MS fans hubovali na Sýkoru, Minárika, Tamášiho, Takáča. A všetci im zavreli papule.

Pozdravujem komentárov:

Matej "Opäť máme smolu" Hajko.
Pavol "Pán rozhodca" Gašpar.
Vladimír "Obrovská škoda" Országh.

P.S. Juraj Slafkovský, takéto odrazy sa proste stávajú. Maj v **** a hraj svoj hokej a zároveň hraj jednoducho.
16.5.2022 - 18:04
+12

ctibor

 

Druhy odsek, prva cast vety...a tym sa riad a bude dobre.
16.5.2022 - 18:07
+8

Ol!ver

 

Ty by si mal ísť do politiky, je ťa tu škoda.
16.5.2022 - 18:09
+7

ctibor

 

Nie, dakujem.
16.5.2022 - 18:18
+1

Sunkafit

 

Studenič neurobí rozdiel ale Chromiak bude spasitel...aha dalej nečítať
16.5.2022 - 18:15
+13

Ol!ver

 

Ešte raz mi zopakuj pointu, ktorú si vyčítal .
16.5.2022 - 18:21
+5

Sunkafit

 

tak potom na čo nám bude?
16.5.2022 - 18:23
+3

Ol!ver

 

Vyskúšať ho, jemu alebo repre to neuškodí.
16.5.2022 - 19:59
+3

hokejfanda

 

Gašpar to dneska zasa raz preháňal s tým svojim nemiestnym vtipkovaním v čase ked sme horeli. A samozrejme máme kopu smol.
16.5.2022 - 18:19
+1

Dzunkes

 

A co mal ako povedat?ze sme v riti a zahodte televizory?nechapem niekedy pohnutky ludi...proste nic sa nepaci a vyhoviet kazdemu sa neda!
16.5.2022 - 18:28
+6

hokejfanda

 

Nie ale fakt mi nepríde vtipné ked si niekto robí srandu z toho, že náš hráč tečoval puk do našej siete a ešte sa pritom pochechtáva. Dá sa to povedať aj ináč, ale ok.
16.5.2022 - 18:34
+2

HokejBJ

 

Ale v tomto ma fakt pravdu, toto jeho vtipkovanie je strašne prehnané
16.5.2022 - 18:58
+2

emoxx1

 

Na Ta3 Haščák povedal, že Chromiak nebude, lebo sa odmietol zúčastniť prípravy napriek tomu, že tam bola tá možnosť, že nemusel zostať. Ťažko povedať kde je pravda. Už sme si zvykli, že Haščák tiež skresluje vyjadrenia tak ako to jemu pasuje.
16.5.2022 - 18:22
+8

Ol!ver

 

To je doslova sprostosť, ak to povedal Oto takto nešťastne. Predsa ho klub nebude púšťať z prestížneho a sledovaného kanadského juniorského play off a prípadného boja o cenný Memorial Cup.
16.5.2022 - 18:24
+4

hawkie

 

Ja nechcem trepnúť blbosť, ale dávnejšie som zachytil, že Chromiak mal nejaké úmrtie v rodine (neviem, či mama, alebo otec) - neviete niekto?

Takže z tohto hľadiska by mi dávalo zmysel, že sa prípravy nezúčastnil, lebo psychicky to bola náročná sezóna...
16.5.2022 - 18:32
+1

pupo

 

Hascak sa normálne vyjadril ohľadom Chromiaka neviem odkiaľ beres že niečo skreslil alebo otočil tak jak mu to pasuje?
16.5.2022 - 19:06
+1

emoxx1

 

Tak volať hráča do prípravy keď mu ešte ide sezóna vo mne vyvoláva určitú nejasnosť. Ale je to vec názoru.
16.5.2022 - 19:16
+3

pupo

 

Riešil to s agentom a niekde som zachytil že Chromiaka to potešilo ale chce zostať s mužstvom. Tu nemusíme nič hľadať alebo konšpirovat. Chceli ho vidieť nevyšlo to nedá sa nič robiť. Nemá pre nich tu kvalitu no brainer že ho počas MS budú brat a zrejme pozerajú na viac faktorov než len štatistiky na internete….
16.5.2022 - 19:53
+1

Demon

 

Chapem, preco sa tak RT rozhodol v pripade Chromiaka, ale nesuhlasim s tym.

Volali ho do pripravy este pocas jeho prebiehajucej klubovej sezony v zamori a kedze vtedy prist odmietol/nemohol a je teda nevyskusany, riskovat to nechcu.

Rozumiem tomu, ze povolat takeho juniora, bez seniorskych skusenosti, je risk.
Ale ako som vyssie pisal, nesuhlasim s tym a mat tu moc, konal by som inak.
Lebo risk je (niekedy) zisk a tento risk nie je az taky extremny, kedze mame aj bez neho plnu zapasovu supisku.
A, ak sa neosvedci, bude len rezerva v pripade zraneni, ale, ak sa osvedci, bude presne to, co tomu muzstvu ocividne chyba.

Ale, ti co o otm rozhoduju, sa rozhodli inak a i ked sa mi to nepaci, nespravim s tym nic a z pozicie fanusika budem len fandit tym hracom, ktori tam su.

Na druhej strane verim, ze kompetentni budu ochotni a schopni vyvodit osobnu zodpovednost, ak sa ich rozhodnutia neosvedcia.

(to, samozrejme, neznamena, ze ak sa napr. neuhra stvrtfinale, ma teraz kazdy, az po Satana vratane, zlozit funkciu; ale otvorene si priznat nejake chyby, alebo aspon zapochybovat o svojej neomylnosti pri klucovych rozhodnutiach, je ta prava cesta k naprave a sposob, ako umlcat kritikov a do buducna sa podobnych chyb vyvarovat)

A uplne rovnako dufam, ze si my dokazeme priznat chyby a prehnanu kritiku, ak toto muzstvo dosiahne to, co od nich mozme realisticky ocakavat (cize sa na nich nezvali tsunami kritiky, ak neprinesu medailu).
16.5.2022 - 21:07
+4

pupo

 

To mužstvo trénuje počas celých MS asi trikrát komplet, to tam naozaj majú skúšať hráča a to sa nebavíme o predstavách trénera ktorý chce od neho vidieť určite veci
Akú chybu si majú podľa teba priznať,nemýlis si Chromiaka s Oveckinom? Nikto s nás nemá prehľad o tej lige vidime len že dal cez 40 gólov,áno je strelec ale zatiaľ len na juniorskej úrovni. My tam nemáme moc hráčov ktorý by to naňho vedeli hrať nášmu výberu chyba kreativita
Keď očakávaš medailu tak ta musím sklamať
16.5.2022 - 21:41
+1

Demon

 

Co chces pocut, teda citat? Podla mna si tu nezvladol citanie s porozumenim (medaila? este raz si precitaj posledny odstavec mojho prispevku) a asi ani emocne nezvladas co i len naznak kritiky voci tymto ludom.

Toto muzstvo ma do oci bijucu slabinu. Netvrdim to len ja, ci ini "gaucovi treneri" - Valabik to tvrdil uz pred zaciatkom turnaja, bavia sa o tom s Gaborikom pocas zapasov a ked sa pozrieme par tyzdnov dozadu, je evidentne, ze si toho boli vedomi aj "Craigovci", kedze sa Chromiaka snazili dotiahnut do pripravy.

Ak sa muzstvo bude strelecky trapit do konca turnaja, tak nepovolat strelca vo forme je dovod na kritiku.

Nemali moznost si ho vyskusat, tak sa rozhodli to neriskovat. Okay, je to na nich. Ja to akceptujem, ale aj kritizujem, kedze podla mna to riziko stalo za to - menej sme mohli stratit, ako ziskat.

A aku chybu si maju priznat? O medaile nesnivam, ani o semifinale. Ale ak nedame stvrtfinale, s ohladom na tuto skupinu, treba si uprimne povedat, ze to je vysledok pod ocakavania a pod realne moznosti timu, aj napriek plejade odrieknuti.

Sport nie je matematika - da sa skoncit nad, ci pod ocakavania - netreba sa pre to opustat a podpalovat slovenske ambasady vsade po svete, pohoreli aj ine timy. Ale tvrdit, ze to nie je vysledok pod ocakavania a moznosti, by bolo alibisticke.
16.5.2022 - 22:44
+4

Ol!ver

 

Súhlasím s tým, čo píšeš v tomto vlákne. Slovenská choroba - čítanie s porozumením sa ukázala len v tomto vlákne viackrát.
17.5.2022 - 8:04
+1

Urpiner16

 

Toho Haščáka nám tam bol čert dlžný.Tieto poťahovačky to je presne tá staršia generácia.
16.5.2022 - 19:32
+2

Roogy

 

Haščák sa ale vyjadril
v tom zmysle, že to riešil s agentom Chromiaka. To znamená, že následne agent situáciu riešil s klubom a ten to odmietol. Nie priamo Chromiak.
16.5.2022 - 19:22
0

pupo

 

Oni Chromiaka volali a počas MS sa neskúšajú hráči , to sme stvarali 2017 v Koline.
Všetci majú jeho štatistiky pred očami ale hrať ho od tých dvoch zápasoch na 20kach nevidel asi nikto. Neporovnával by som ho zo Slafkovskym či Nemcom ty sú o úroveň vyššie. Takisto mali Sýkoru 10dni na očiach a vedeli čo môžu očakávať
16.5.2022 - 18:29
+2

hawkie

 

Aj pred rokom prišiel Lantoši na MS priamo z AHL, a hneď v prvom zápase skvelo hral (prípravné zápasy nehral žiadne).
16.5.2022 - 18:34
0

Sani

 

Lantosiho vytiahli do repre este z Nitry...poznali ho
16.5.2022 - 18:37
+1

hawkie

 

No, keď myslíš prípravu v globále, tak to máš recht (pred MS 2019 odohral 2-3 prípravné turnaje), ale ja som myslel pred rokom (MS 2021), keď v príprave nehral vôbec.
16.5.2022 - 18:40
+1

BieloModra

 

Robo je trenerov oblubenec...ako pise Sani do NR chodil na zápasy prvotne koli nemu
16.5.2022 - 18:44
+3

Sani

 

Ked sa nemylim, hral aj MS19...
16.5.2022 - 18:45
+1

Pukky

 

Hráme strašne naivný hokej. Naooko pekne, ale mimoriadne neefektívne. S našou zlou úspešnosťou streľby sa s mužstvami rangu Kanady naháňame, tak vzadu nestihame a vznikajú množstvá prečíslení v náš neprospech. Navyše nastolené tempo sa nedá vydržať 3 tretiny a dosť často v druhej polovici zápasu dostávame veľa gólov. Ak by sme mali efektívnych strelcov, chápem, dáme góly a bránime. Takto je to výsledkovo zlé. Pritom s kanadou vedia hrať výsledkovo lepšie aj oveľa horšie týmy, ako Slovensko, viď. minulé majstrovstvá. Len s nimi hrajú ináč.
16.5.2022 - 18:04
+6

Sani

 

Fuuha...prve dve tretiny, ze ziadny finsko-cesky zandour, ale ideme si to rozdat s Kanadou hore-dole na dogfight...to ma bavilo

Dali by sa rozoberat nedostatky o splasenej koncovke, okienkach v obrane, slabsom dni Rosandica, ci Adamovi Huskovi, ktory epicke zakroky vykratil lacnejsimi golmi, ale na co... ITA a KAZ musime zvladnut a rozhodne sa proti Danom...
16.5.2022 - 18:05
+3

julo

 

Neskutocne mudry je ten Valabik,cudujem sa Gaborikovi,ze ho obcas neposle do pce
16.5.2022 - 18:05
+4

Dzunkes

 

a bohuzial vacsinou ma pravdu..Valabik
16.5.2022 - 18:07
+64

Zkubydu

 

vacsinou: vzdy
16.5.2022 - 19:28
+2

Kurolišek

 

aj mne se*re... a vieš prečo? že má vlastne pravdu.
16.5.2022 - 18:09
+41

julo

 

Este si to pluskujte
16.5.2022 - 18:12
0

fabbeN

 

Vidíš ako s tebou súhlasíme.
16.5.2022 - 18:20
+6

Kurolišek

 

no ale čo chceš počuť? JE to tak ako ten premúdrelí Valábik povedal. Nepomôžu nám reči Gáborika že to tam už určite padne... keď vidíme že jednoducho napadá.
16.5.2022 - 18:43
+4

DraciaTlama

 

Julo, tiež sa čudujem Gáboríkovi, že si toto nechá od Valábika...to...no..
16.5.2022 - 18:14
+2

maček

 

pozeral som na CT, v čom bol problém?
16.5.2022 - 18:27
0

kaviarista

 

problem bol v tom, ze si pozeral na CT
16.5.2022 - 19:09
+16

maček

 

16.5.2022 - 21:07
0

miro-nr

 

Pokial nepozera CT na teba tak je to ok
16.5.2022 - 22:21
+1

hawkie

 

Dobre, môžeš byť prosím konkrétnejšia Karin? (ja som štúdio nepočúval, tak neviem, či tam Valábik na totálku zotrel Brambora, abo čo )
16.5.2022 - 18:33
0

DraciaTlama

 

odpovedam ako Macekovi tak aj Hawjiemu.

Valabik uz vcer ahovoril, smerujuc na Gaborika, ze muzstvo nema strelca. Gaborik na to kontroval, ze ok, ale robiem si sance, raz to proste pride a goly budu. Na to Valabik, z enie a nie, lebo nemame strelca.
Dnes: strih na studio a ta moderatorka sa pyta nieco Gaborika a Valabik drga do Gaborikovej ruky no kde mame strelca? no kde mame strelca? No kde mame strelca? No kde mame strelca? Schvalne som to napisala 4x aby ste si to vedeli predstavit.
Gaborik reagoval s rozvahou, ze dobre Borism zatial NEMAME STRELCA ale to vrece sa riztrhne a goly pridu.. na co Valabik sa uchechtol...

celkom sa mi ten Boris sprotivil. Valabik sa proste choval ako Kurolisek, na facku.
16.5.2022 - 18:57
+7

hawkie

 

Díky za priblíženie situácie
16.5.2022 - 18:59
+1

Poprad_eskape

 

#roleplayhappyending
16.5.2022 - 19:01
+1

Nerkio

 

Mna “bavilo” ako neustále opakoval že Sykora nieje talent …len makac
16.5.2022 - 19:05
+2

julo

 

Jj,keby ten nehokejista mal aspon z polovice taky talent ako Sykora..
17.5.2022 - 0:58
+1

maček

 


Boris nevypadol z role a držal sa scenára reklamy na Kaufland. Presne takto tam predsa obaja hrajú
Keby to Valábik robil niekomu inému, tak ma to asi naserie triež, ale Bramborovi? To je predsa modus vivendi medzi nimi
.... a okrem toho mám obavy, že má Boris pravdu. Pretože toľko šancí a bez efektu už nemôže byť o šťastí, ale o kvalite hráčov a presne v tom bol ten malý, ale podstatný rozdiel medzi CAN a SK.
16.5.2022 - 19:11
+10

Zkubydu

 

Ak saroztrjne vrece d golmi proti Kazachsatanu ci Talianom: nam nepomoze. Potrebujeme porazat Nemca a Svajciara ked nie aj Kanadu
16.5.2022 - 19:31
+6

miro-nr

 

Možeme dať Talianom 20,ked zavahame s Danskom tak sme v ....
16.5.2022 - 22:24
+3

Dracik_18

 

Ty si neskutočne negatívny človek...snáď taký nie si aj v súkromí...a to sa nejedná len repre , ale NR hokeja
17.5.2022 - 7:31
+2

Ol!ver

 

Reagujem na viacerých: Ľudia, veď robia show. Aj sami avizovali, že budú naschvál vytvárať konflikty a konzervatívny slovenský divák v tom vidí aroganciu Borisa 🤣.
17.5.2022 - 13:25
0

bigi

 

ja som to nepozeral ale z toho co si popisala, tak mi to prislo ze si neuvedomili ze su v studiu MS ale mysleli si ze su vo svojej show. ale inak zatial ma valabik pravdu a nemyslim si ze najdeme nejakeho strelca co da z 5 sanci desat golov, ale ze sa na goly nadreme
17.5.2022 - 13:47
0

DraciaTlama

 

Bigi, ty si to dobre pomenoval. Obsah je u Valabika OK, ta forma bola iritujuca.
17.5.2022 - 14:43
+1

Poprad_eskape

 

B+B: A nie je to základ tejto humoristickej dvojice? Že Valábik je expert a Gáborík mu do toho struhne nejakú poznámku, že "Boris, tak to celkom nie je, máme strelcov", atď., len aby to bolo trochu vtipné a odľahčené.

Ja si myslím, že obaja hokeju rozumejú, Boris keď je sám, tak aj dobre analyzuje, ale keď sú spolu, tak to proste účelovo je len taká nie veľmi odborná talk show. Tým nechcem Gáboríka znevažovať, určite hokeju rozumie, len jeho úloha tam nie je s Valábikom odborne diskutovať, ale len tak sa tam s ním navzájom doberať. RTVS stavila na takéto nóvum v štúdiu, pridali komparzistov do hľadiska a nie je to úplne zlé. Len to treba brať s rezervou ako také odľahčenie cez prestávku, keď si v krčmách ľudia objednávajú, doma si robia snack a dolievajú z chladničky.
16.5.2022 - 18:52
+6

emoxx1

 

Diváci sú hlavný motív celých MS. Vrátili sa diváci na tribúnu, tak ich dali aj do štúdia. Dobre to podporilo fakt, že ten ľudský element je tam po rokoch prítomný aj keď je to len komparz. Navyše to celko pekne večer premostili na citronádu, kde sa jedným strihom mení cvičený komparz na publikum ktoré prirodzene reaguje na fóriky čo tam padajú. Je tu teraz silná vlna hejtu na RTVS, ale toto bol vydarený ťah.
16.5.2022 - 18:59
+29

Poprad_eskape

 

Tak som to nejak pozitívne myslel, že im to tiež osobne schvaľujem. Keď napíšem, že "nie je to úplne zlé", tak to myslím ako pochvalu.
16.5.2022 - 19:03
+1

DraciaTlama

 

No a kukam studio a GABIRIKA NIKDE
16.5.2022 - 19:04
+2

Poprad_eskape

 

Sa urazil?
16.5.2022 - 19:10
0

emoxx1

 

Ja som len podporil tvoj názor. Všetko hrá.
16.5.2022 - 19:08
+1

Poprad_eskape

 

Jop, tak som to pochopil.
16.5.2022 - 19:11
+1

HokejBJ

 

Je to presne tak ako si to napísal, tie podpichovacky robia úmyselne. Neviem či sleduješ NHL ale keď to sledujem NHL on TNT tak tam to štúdio je v podobnom duchu, ja proste nemôžem pochopiť čo sa na Tom ľuďom nepáči. Na druhú stranu vychvaľujú štúdio ČT čo je úplne obyčajné štúdio ničím zaujímavé
16.5.2022 - 19:01
+4

emoxx1

 

Pre Slovenské TV som pracoval cez 15 rokov a posledné dva prevažne pre zahraničné. Pointa je v tom, že keď som to robil tu, tak všade som čítal ako to nevieme a teraz keď to isté robím pre cudzích, tak čítam, ako to tam robíme dobre. Pritom tá istá robota a ten istý tím, ktorý sa +/- celý nasral a prestal pre miestny trh robiť. Asi toľko k tomu.
16.5.2022 - 19:06
+6

Poprad_eskape

 

Súhlasím s tebou, že to je tak ok. Aj toto B+B štúdio, aj to v NHL. Ako čisto B+B talkshow/podcasty som nesledoval a nepoznám, ale veľa ľudí mi vravelo, že sa tam snažia o humor, nie vždy to vyjde, ale hovorili o tom pozitívne, nie ako hejt. Mne sa to štúdio páči, len viacerí to tu nepochopili, a berú to vážne.

Na druhej strane ja mám rád aj "vážne" odborné štúdia ako sú na ČT alebo ako robia s Borisom počas našej ligy. Len si treba uvedomiť, že sú to dva koncepty a netreba od jedného čakať druhý a naopak.
16.5.2022 - 19:09
+4

FP-jakubj

 

Ja vidim problem v tom, ze vacsina ludi u nas to robit nevie resp maju take lacne vtipy, na ktorych sa niekto inteligentnejsi nezasmeje. Trebars mi prisiel dobry ten strih v studiu CT o tom kandskom rozodcovi z WHL, co piska MS ako debatuje s hracmi pri hre
16.5.2022 - 19:16
+3

schnek

 

To isté aj na FOX pri zápasoch NFL, tam dokonca bývajú štyria a prekrikujú sa
16.5.2022 - 20:10
+1

somrak

 

??: sak je to cele iba dohodnuté divadlo.. na oko kontroverzna diskusia, umelá rovnako jak tie potlesky ☺️
a k tomu Gabby je hrozný herec, a ešte horší analytik...
16.5.2022 - 18:54
+4

julo

 

Neviem ci to je celkom dohodnute,ten prerasteny drevak sa tam tvari ako majster svetla a s Gaborikom komunikuje ako so skvolkarom z osobitnej,a to boli hokejovo celkom inde..
17.5.2022 - 0:46
+3

somrak

 

tak ako zase urcite to necitaju z papieroveho scenara, ale ten roleplay je tam jasný: nieco ako sherlock a watson, pričom snazia sa si nasilu protirečiť aby to vyznelo new and funny.. a ked sa pozriem kolko prispevkov je tu cisto len ku nim tak v rtvs mozu byť spokojní, je to fakt osviezenie.. why not? ☺️
ale to kto mal aky talent na hokej a karieru nema vôbec žiadny vplyv na to kto vie ako analyzovat hru a tváriť sa ako odborník.. ved Gabby ked sa pokusa povedat niekolko rozvitych odborných viet po sebe tak sa stráca a uniká mu myslienka (fakt nič v zlom, no offense ☺️).. Boris ma v tomto urcite viac talentu aj skills aj praxe, tak hraje mudreho, je to jeho job.. a do akej miery je to iba zdrave sebavedomie alebo ci mu stúpla sláva do hlavy dokaze posudit iba ten kto ho pozna dlhodobo, t.j. určite nikto z nás tu ☺️
17.5.2022 - 11:21
+2

Cvikelka

 

Vilo von
16.5.2022 - 18:06
+2

DraciaTlama

 

Festival šancí: na oboch stranách. Jediný a zásadný rozdiel je, že Kanaďania boli efektívni. Proste tá kvalita bola na strane Kanady.
Faktom je, že ti epresilovke nás nalomili, to sa nesmie stávať.
Huska bol fantasticky.

No nič, hlavy hore, idem na Ementálov.
16.5.2022 - 18:07
+2

Kurolišek

 

Sklamanie... ale nie z výkonu, nie z toho že sme sa opustili v tretej tretine. Sklamanie, že mi fakt nevieme dať gól ani do prázdnej. A obávam sa že v koncovke sa budeme trápiť aj proti outsiderom. Nejak tajne dúfam, že sa prebudí Lantoši a hate od nás všetkých vyvráti, roztrhá a postaví na hlavu. Mal by namočiť hokejku do záchoda!
16.5.2022 - 18:07
+1

Sani

 

Neopustili sme sa, proste nas tretim golom zlomili....ak si niekedy robil nejaky sport, vies ze su take situacie, ktore ta proste zhodia zo sedla (alebo ako sa hovori, stratis momentum)...
16.5.2022 - 18:12
+1

FP-jakubj

 

Odporucam ti niekedy navstivit Aziu alebo Ameriku, kde sa nevzdaju ani v case 59:59, hoci prehravaju aj o 30 golov. Je to neuctive k superovi vypustat koniec zapasu, nie este celu tretinu zapasu. Podobne v Amerike sa hra 60 minut a koniec je az vtedy, ked na tabuli svieti 00:00 a nie je tam remiza. Take jednoduche to je, byt zlomeny nemas byt preco, ked sa nedari treba to stale skusat a nie prestavat.
16.5.2022 - 18:16
+2

Sani

 

Mas pocit, ze by sme to v tretej tretine vypustili..? Ja nie a ani som o vypustani nepisal, ale akurat sme tam uz nemali ten tranz ako v 2. tretine, ked sme vedeli podkurit Kanadanom...

A ze sa nevzdas ani, ked prehravas o 30 golov 59:59, to su take pateticke frazy na ktore sa mi ani nechce reagovat.....
16.5.2022 - 18:25
+4

FP-jakubj

 

Tak mozes to tak pateticky vnimat, ale ako hovorim, zober sa a skoc do tej Azie alebo Ameriky, aby si to videl na vlastne oci. Ano, vypustili sme to, nepochopitelne sme prestali po tom gole na 1:4 hrat a mrzi ma, ze snaha urobit nieco so zapasom tak klesla. Pritom sa za tych 20 minut mohol pokojne otocit zapas.
16.5.2022 - 18:30
+1

Sani

 

V Amerike som nebol, v Azii ano...avsak pri takom nasadeni, co dnes nasi hraci ukazali sa mi nezda uplne trefne pisat o vypustani...otazne je, ci by sme boli vobec schopni udrzat to tempo 60 minut...

Ty ma posielas cestovat, ja ta posielam vyskusat nejaky sport....Ked si v maximalnom vypäti, hra sa kto z koho a dostanes K.O....na podvedomi sa to proste odrazi, nech si aj American krizeny s Korejcom...Ani v NHL sa tie velkolepe obraty nedeju zas tak casto...
16.5.2022 - 18:57
+6

emoxx1

 

Najradšej na NHL mám to, že človek zažije nekonečno zápasov kde sa veselo otáča 2-3 gólové manko. Po druhej tretine som mal na jazyku Vujtkovú slávnu vetu : „Pánové, tuten zapas je na zvraceni.“ No chalani nič "nezvracali"
No tá vypustená tretia tretina trošku naznačila kde je mentálne nastavenie tohto tímu.
16.5.2022 - 18:32
+1

Kurolišek

 

Ty vieš čo... je to hrozne ťažké. Nič nám nepadá. A nieje to o tom, že máme smolu. To potom hráč má pocit - makám ako blázon a je 1:3. To sú tie zlomové momenty. Zvrátiť zápas aj s lepším materiálom by bolo veľmi ťažké.
16.5.2022 - 18:41
0

emoxx1

 

Ja netvrdím, že by sa to podarilo, ale môj pocit na konci zápasu je iný keď vidím, že sa o to snažia, ako keď vidím, že sa zápas len povinne dohráva.
16.5.2022 - 18:45
0

Kurolišek

 

On by sa nedohrával kebyže nám tam nepadne taká "haluška" na 4:1.Proste proti Kanade ani 5 gólov niekedy nestačí - nie to jeden.
16.5.2022 - 19:17
0

FP-jakubj

 

To ja zase nemam rad na KHL resp NHL, kde je za vitazstvo rovnako bodov ako za vyhru po predlzeni.Mam obcas pocit, ze na zaver tam padne gol kvoli tomu, ze sa obrane nechce branit a ked tak to dohraju v predlzeni.
16.5.2022 - 19:31
0

emoxx1

 

To je len pocit. Pri zhode bodov je prvé kritérium ktoré rozhoduje o postupe počet vyhratých zápasova hneď druhé počet vyhratých zápasov v riadnej hracej dobe. Takéto kaukulacie by sa mohli nepríjemne vypomstiť. Navyše dvojbodový systém v lige ktorá má veľa účastníkov zaručuje, že ešte posledné zápasy ŽČ je o čo hrať.
16.5.2022 - 19:35
+1

WTF

 

Minarik na presilovke
Chlapec co hra cely život 4.utok ani v juniorke nehral hádam presilovky a my ho ideme stavať na MS ?Treba využívať hráčov v činnosti ktoré vedia robiť najlepšie,nie opačne
16.5.2022 - 18:08
+4

Sani

 

Mame problemy s clonenim brankarovi a zavadzanim pred brankoviskom....co tam ma ist Tatar?
16.5.2022 - 18:13
+3

Pukky

 

Minárik je najpríjemnejšie prekvapenie doterajšieho priebehu šampionátu v našom mužstve. Prečo nevyužiť jeho formu aj v situácii, v ktorej nie je často nasadzovaný, najmä ak hráči, ktorí by mali strieľať góly, v presilovke nič nevymysleli. Toto trénerom schvaľujem, nemajú veľa možností, tak skúšajú niečo neortodoxné.
16.5.2022 - 18:14
+29

Ol!ver

 

A ešte k tomu aj dali gól
17.5.2022 - 8:09
0

FP-jakubj

 

Chlapec patri medzi najlepsich na buly v ramci tohtorocneho MS.
16.5.2022 - 18:17
+4

Hamburger

 

V prvom rade Minárik je veľmi platný na vhadzovaniach a bol aj proti Kanade. Vyhrať buly v presilovke je základ. Ale celkovo hrá Minárik nadpriemerne. A čo keď hral v Trenčíne v 4. útoku? V jeho veku je rozhodujúci progres a on sa posunul naozaj výrazne. Môžeš si byť istý, že po týchto MS nebude hrať v 4. útoku v Trenčíne
16.5.2022 - 18:17
+6

KnoxXx

 

Nemame centrov (a kazda presilovka zacina na buly), pricom alternativou je podobne na PP nepouzitelny Roman (na buly dnes 3-7, Minarik 9-8 a pred zapasom bol na 70%) a Tamasi, ktory je skoro nepouzitelny tak vseobecne. Okrem toho hra s prehladom lepsie ako obaja spominani (nielen na vhadzovani).
16.5.2022 - 18:18
+2

Zkubydu

 

Made in: Haščík
16.5.2022 - 19:34
0

hees

 

Minárik je náš najlepší hokejista na MS takže trocha preháňaš.
17.5.2022 - 10:00
0

vanes je dukla

 

Ja ešte, musím! Kubo Minárik, nenápadný pracant,absolútny makač.
Kto chce vidí.
Od prípravy, ma nesklamal v žiadnom zápase.
Repre dres, je v jeho prípade absolútne zaslúžený.
Budem mu iste držať palce v akomkoľvek extraligovom tíme.

16.5.2022 - 18:10
+6

Lukash_ke

 

Súhlas, radosť pozerať. Detto Líška.
16.5.2022 - 18:29
+4

kelnička

 

Neviem.ke jedna vec že sa hral otvorený hokej z jednej strany na druhú a druhá že to je tak všetko.
V konečnom dôsledku sme dosiahli asi toľko ako včera Taliani.
Ako fajn že mladíci tam lietajú ako odtrhnutý z reťaze ale ak chceš v takomto zápase aj reálne uspieť musíš mať viac kumštu.
U mňa najpozitívnejšie prekvapenie Ivan.
Naopak najväčšie sklamanie Krištof a Rosandič.
16.5.2022 - 18:11
+3

FP-jakubj

 

Nahodou sa na to dobre pozeralo, len u nas asi nevieme vychovat strelcov alebo neviem, tolko spalenych sanci nemaju snad ani Kazachovia, kolko toho my nepremenime. Navyse tolko vlastnych golov na takej urovni, to sa len tak nevidi. skoda toho.
16.5.2022 - 18:18
+1

Poprad_eskape

 

Chlapci sa musia otriasť, lebo je to frustrujúce, veď šance boli a fakt to tam nevieme dať. Kanada nám tie šance umožnila trocha hurá hokejom, ale nemuselo ich to trápiť, lebo sme nevyužili aj úplne vyložené šance.

Dúfam, že v zápasoch s SUI a DAN budeme efektívnejší. Lebo tie šance tam neprídu ľahšie ako proti CAN, lebo DAN a SUI budú viac brániť ako CAN. A tam tie šance už budeme musieť využiť.

Ale inak sa bojovnosť tam je, takže nie je priestor na zhadzovanie slovenských hráčov.
16.5.2022 - 18:11
+6

DraciaTlama

 

To si pekne napísal.
16.5.2022 - 18:15
+3

Poprad_eskape

 

Dik, ešte by ma zaujímala jedna vec, že ako sa tento tím dokáže vysporiadať s otáčaním zápasov. Ja im budem fandiť a veriť, ale zatiaľ sa ukazuje, že keď nám súper odskočí, tak nás to vie dať dole a zatiaľ sme nič neotočili.

Verím, že v nie ťažkej skupine napriek tomu všetkému uhráme štvrťfinále a tam sa už ten mladý tím bude môcť uvoľniť. Len nech si ďalej veria, a nech nás tu čím menej čítajú, lebo niektorí by namiesto sledovania zápasov, kde nevyhrávame, mali ísť cvičiť jogu pri relaxačnej hudbe.
16.5.2022 - 18:38
0

Cvikelka

 

Marincin Gernat Jaroš Granak Cajkovsky Sekera nám chýbajú plus ešte Feher. To je takmer celá obrana.

Hudáček Hrivo Cehlo možno Bucek Juro Kelemen. To sú dva útoky čo chybaju
16.5.2022 - 18:12
+1

Cvikelka

 

Miesto Granaka Daloga pardon
16.5.2022 - 18:13
0

Dzunkes

 

Zuzin
16.5.2022 - 18:13
+1

hokejfanda

 

Presne takýto výkon som očakával. Zlepšenie v útoku. Čo z toho keď obrana je hrozná. Nebyť Húsku, po zápase už mohlo byť omnoho skôr. Zlomový moment zápasu určite zbytočné baštrngovanie Rosandiča. Dovtedy sme boli Kanada viac než vyrovnaným.

Výkon fajn ale určite sa nebudem ako viacerí tu uspokojovať zlepšenou hrou v útoku, keď sme z toho nevyťažili vôbec nič. Práveže dnešok nám ukázal, že s tou obranou sa môžme trápiť aj so slabšími súpermi.

Škoda, myslím si že Kanadania boli dneska hrateľní, určite viac ako budú Švajčiari. Snáď si uhráme aspoň to štvté miesto, kde s najväčšou pravdepodobnosťou by sme chytili Fínov takže :/.
16.5.2022 - 18:14
+1

theck

 

Nemôžeme čakať od tohto mužstva zázraky.. pri absencii toľko hráčov je jasne že sa nebude opakovať olympiáda.. plus je dobrý výkon cca 35min ale už citeľne chýbajú niekolko rokov v repre hračí ktorí by dávali pravidelne góle
16.5.2022 - 18:15
0

gabi98

 

Zvlastny zapas.

Na hru, ako-taku, nasich sa velmi dobre pozeralo. Boli tam sice chyby, hrubky (Rosandic), ale ok.

Avsak to zakoncenie.

Z mojho pohladu ... drviva vacsina tychto hracov dnes ani na okamih neverila, ze by dnes mohli Kanadu porazit. To by som si mozno aj stavil.

Trener im moze vstiepit hernu tvar, tzv. SYSTEM, ale tu zdravu sebadoveru do nich nenaleje asi ziadny trener.

Hlavy hore, ide sa dalej.
16.5.2022 - 18:15
+5

fanda55

 

Hra možno nebola najhoršia, ale ta neefektivita nám môže zahatat cestu do štvrťfinále. A to ešte Huska pochytal kvantum tutoviek. Snaha nestačí, bez gólov to nepôjde. Snáď sa niekto strelecky chytí, lebo je to mizeria. Ale zase očakávaná, mame dricov, ale nie strelcov. Obrane Fehy hádam pomôže, aby bola istejšia. Bojujte chalani ďalej a snáď sa to ešte otočí. Treba veriť. Držím palce.
16.5.2022 - 18:15
+2

Lukash_ke

 

Nepopularny nazor: Huska nepozdrzal ked bolo najviac treba.

Na zazracne zakroky sice 1:1, ale na tie klasicke zakroky navyse bol kanadsky golman istotou, zatial co Huskovi presli aj veci, ktore nemuseli.

Body by sa hodili obzvlast v supereni s SUI a GER o druhe miesto, ale aj tak sa dnes asi s bodmi nepocitalo, takze ziadna katastrofa, katastrofa bude az ked nezvladneme nadchadzajuce zapasy. Aj ked so SUI asi este je priestor na zakopnutie?
16.5.2022 - 18:17
+5

FeroMotyka

 

Trošku ti vypadlo, že Húska okrem toho super zákroku chytil asi 4-5 únikov?
16.5.2022 - 20:19
+4

Hrobar

 

Môže byť. No môj pohľad na brankárov je, že Húska pôsobil istejším dojmom než Rybár v prvých dvoch zápasoch. Navyše chytal proti Kanade a nie proti FRA/NEM.

Nehovorím, že je lepší, no rozhodne dnes podržal. Ten 4 gól bol veľmi nešťastný, no takéto sa dávajú v NHL v poslednej dobe často.
16.5.2022 - 21:15
+2

Lukash_ke

 

Pri druhom góle sa na teč dalo reagovať, minimálne mohol ísť dole skôr.

Pri treťom góle zabudol hokejku.

Štvrtý zrušil aj teoretickú šancu na zdramatizovanie.

Ale ja nehľadám vinníka prehry. Len to podľa mňa nebolo také ideálne. Ťah postaviť Húsku mi pred zápasom prišiel dobrý, veľký brankár s NA skúsenosťami. Žiaľ nevydalo, proti CAN musí brankár vyslovene čarovať a vtedy môže byť úspech. Ale ešte raz, nech sa tu do mňa nepustí úderka, Húska zachytal výborne, len jeho náprotivok ešte lepšie. Ja sa väčšinou brankárov zastávam.
16.5.2022 - 21:50
+4

BieloModra

 

Tak na nového Hrivika ci Cehlarika si budeme musiet proste pockat. Mne sa zapas pacil prve dve tretiny vyrovnany zapas. Nasa efektivita je aka je ale hraci dru a bojuju ak sa z nich co i len 3 dobre predaju budem spokojna. Specialne ma tesi ze som vela x v zapase pocula meno Sykora. Na kosikara velmi dobry zapas a myslim ze si zasluzi pochvalu. Nase najlepsie buly Kubo Minarik to tiez treba vyzdvihnut.

Hlavy hore aj hraci aj fanusikovia. Kanada sa na nas dobre pripravila a aj pocitila.

POME SLOVENKO!!!!
16.5.2022 - 18:19
+5

vanes je dukla

 

Graňak, Sekera, podľa mňa nechýbajú vôbec.
Každý, kto má triezvy pohlad na vec, musí vedieť, že pre výslužilcov pod Craigom, nie je miesto.
Som zhrozený z takéhoto pohľadu fanúšika.
Potom sa nečudujem, že aj na zväze, by mohol mať niekto takéto pohnútky.
Ak presereme Craigovu robotu, tak sa vrátime o 15 rokov v repre späť.
Baví ma sledovať košík árov v národnom drese.
Aj dnešný výkon Sýkoru zvyšuje kredit slovenského, najmä mládežníckeho hokeja.
Akože Nitra díky. To je tá čierna robota.
16.5.2022 - 18:19
+25

BieloModra

 

Este ich par sikovnych mame ale uz teraz ma mrzi ze uz Adama S veru sledovat nebudem. Ta chut pokora a ctiziadost je obdivuhodna.
16.5.2022 - 18:23
+3

Dzunkes

 

Len akurat by mohol pomalsie rozpravat
16.5.2022 - 18:29
+1

BieloModra

 

Ja som si uz zvykla a to neviem ci si ho uz pocul ked sa tesi ja kym som mu stihla povedat po finale ze chcem podpisat dres uz mal aj fixu a dve ci modru ci striebornu
16.5.2022 - 18:36
+1

Poprad_eskape

 

To je riadne ADHD dieťa. Fest mu fandím. Škoda, že mu nevyšiel ten nájazd dnes. Síce už bolo rozhodnuté, ale by som mu doprial ten gól. No zas aj keď nedal, klobúk dole, že išiel do fintičiek a len tak to nebuchol brankárovi na prsia.
16.5.2022 - 18:41
+4

BieloModra

 

On sa tesi celym telom a zase ked si vezmes vyraznejsia sanca asi jedina v 3 tretine ten najazd kosikarsky ale bol☺
16.5.2022 - 18:47
+2

BieloModra

 

Pri mantinely ho 3 museli obkolesit aby ho zbavili puku...vysloci do silnejsieho vyssieho nebkji sa
16.5.2022 - 18:50
0

Poprad_eskape

 

Tak pravda, že z 3. tretiny som si okrem jeho nájazdu nič nezapamätal a väčšinou som analyzoval na mobile prognózu počasia v Tatrách na najbližšie dni. A ten Kanaďan dosť vyvaľoval oči pri vlastnej striedačke, keď ho tam Sýkora pekne dohral, že tento tu čo do mňa. Toto som písal pred zápasom, že takto sa majú naši traja draftoví predvádzať dnes. A myslím, že Sýkora to pochopil najlepšie, Slafkovský tiež dnes taký svoj dobrý štandard, Nemec tiež fajn, ale prajem mu, nech sa v ďalších zápasoch viac ukáže.

Škoda toho zranenia Meškyho, lebo ani MS, ani záver sezóny, asi to u neho nebude na 1. kolo.
16.5.2022 - 18:58
+3

BieloModra

 

Presne a toto je pre mna proste dolezitejsie momentalne. Iste ze vyhry by potesili viac ale...inak vazne toho Filipovho tusim ramena...urcite by tam bol teraz s nimi a mal by lahsiu cestu. Ja som fanusik aj Jedlicku v NZ tiez maju sikovnika....ti chalani potrebuju sance
16.5.2022 - 19:10
+3

Poprad_eskape

 

Tiež to tak vnímam. Na MS treba dať štvrťfinále, lebo menej by bol neúspech a potom si treba želať, aby sa zopár náhod spojilo a aby v drafte tímy z NHL potrebovali presne to, čo im títo šikovní Slováci vedia dať.
16.5.2022 - 19:14
0

BieloModra

 

Martin Misiak tiez sikovny
16.5.2022 - 19:11
+2

kaviarista

 

pozitiva: Mame uz jedneho centra Minarka a dufajme, ze Kristof sa k nemu prida v dalsom zapase. V obrane vyborne Ivan a Nemec. Do utoku priniesol presne to , co mal Sykora. Dve tretiny sme ukazali, ze mozeme hrat rovnocenne s kazdym, len ci si prave toto zoberu do hlav nasi hraci, lebo tu odovzdanu poslednu tretinu treba vymyt z hlav
Negativa nema uz ani vyznam specifikovat, tie su rovnake po kazdom zapase - koncovka a presilovky.
Zostavu uz menit netreba, len namiesto dvoch tretin musime takto odohrat tri. Trto by sa mal viac uvolnit, lebo cim viac chce, tym menej to ide. Strielat sa uz pocas turaja nenaucime, tak len pokracujme v nasadeni z prvych 40. minut a ono sa to zlomi.
16.5.2022 - 18:22
+2

Mato-Mi

 

Vela je tu toho popisaneho, v com sa zlepsit, kto hral dobre…
Jedine, co tomuto muzstvu chyba, su goly. Nic ine.
16.5.2022 - 18:22
+1

FP-jakubj

 

Trochu dost podstatny zaklad potrebny k vitazstvu.
16.5.2022 - 18:24
+2

Mato-Mi

 

Ano a presne to nasim chyba.
16.5.2022 - 18:44
0

ctibor

 

Podla mna fajn, skoda tej tretej tretiny. Kanada ma tento rok taky nenapadny, ale za to velmi silny vyber a myslim, ze su jasny favorit na zlato.

Mna tesia vykony hlavne Ivana, ktory odohral velmi dobry zapas. Rovnako aj vsetci mladi, co maju ist tento rok na draft. Samozrejme vytknut sa da vselico, ale prve dve tretiny to bol prudko pozeratelny hokej.
16.5.2022 - 18:23
0

Poprad_eskape

 

Presne tak. Treba si uvedomiť proti komu sme hrali. Videl som USA, CZE, SWE, možno kus dnes pozriem aj FIN, lebo tých som ešte nevidel hrať a podľa mňa CAN zatiaľ s prehľadom najpresvedčivejšie výkony. A to idú tak na 70% percent Každý kto má rad hokej, sa musí tešiť z takej hry jak oni predvádzajú pravidelne na MS, a to je jedno z ktorých tímov NHL si povyberajú jednotlivcov pre tento turnaj.
16.5.2022 - 18:44
0

U.Rannio

 

Výborné dve tretiny. A navrhoval by som, nech hneď dá lavička inzerát : Hľadajú sa strelci, poprípade aspoň jeden. Ihneď! Súrne!!!
Mnohí hráči potešili oko hrou, ale tie dva kiksy počas našej jednej presilovky vyrobil Čerešnák = 2 samostatné nájazdy, ešteže to Húska vychytal. No treba posilniť tú obranu a najmä hraním - čistým - do tela v okolí mantinelov, lebo Kanaďania celkom ľahko prechádzali povedľa mantinelov okolo našich hráčov.
Dúfajme, že to bude v ďalších zápasoch lepšie.
Treba aj prebrať Tatára a Lantošiho.
16.5.2022 - 18:24
0

kaviarista

 

kiksy sa deju, ale mna zaskocilo, ze mal Ceresnak az taky problem s dokorculovanim hraca. Taky Pospisil urcite nie je vo svojej beznej korculiarskej forme, ale backcheckingovat stihal.
Korculiarske nedostatky musime vykryvat pozicne, inak bude zle.
16.5.2022 - 19:24
+1

Zubo27

 

Našich zlomila psychika. Ako Valábik povedal, Regenda sa nemá čo ospravedlňovať v takomto zápase. Krištof rovnako, aj keď má 50 kilo aj s topánkami, treba si ísť vydobiť rešpekt aspoň strkanicami. Ďuro Slafkovský ako keby zabudol sú svoju zdravú drzosť ešte v Turku. Neni to ďaleko, nak si ju už aj skočí zobrať. Lantoši nič. Jemu asi nepovedali, že hokej je kolektívna hra.

Ale nechcem chalanov buzerovať, hrali 2 tretiny absolútne vyrovnanú partiu. Každý má pred sebou svetlú budúcnosť, za pár rokov keď sa títo chlapci stretnú, bude to ozaj solídny mančaft. Škoda že naši hokejisti dozrievajú pomalšie ako tí zámorskí. A vravím. Tá drzosť a sebavedomie. To musia tréneri v chlapcoch prebudiť. Tretiu tretinu sme nechali Kanadu hrať si svoju hru. Dnes sme mali na to Kanadu zaskočiť. Ale ako povedal Boris pred zápasom, museli by sme podať 100%tný sústredený výkon. To sa dialo len dve tretiny. Škoda. Štvrtý gól nás úplne položil. Inak Húska nás držal nad vodou, bolo treba premeniť tie závary pred kanadskou bránkou na góly a bolo by. Nevadí. Ostávajú nám 4 zápasy, treba z nich mať pokiaľ možno 12 bodov...
16.5.2022 - 18:29
+2

hawkie

 

Lantoši nič? Doteraz mám v pamäti, ako z prečíslenia prihral Liškovi, ktorý mal odkrytú bránu a čakal so strelou (Pospíšil by bol dávno vypálil delovku do odkrytej polovice brány; brankár sa veľmi neskoro presúval...)
16.5.2022 - 18:36
+7

Sani

 

Veru okrem tejto Liskovej situacie sa mi vybavuje este Ivan pred odkrytou branou, ktory namiesto aby to buchol z prvej si spracovaval puk, cim stratil pol sekundu...a zrejme toho bolo viac kedy by sa pytalo zakoncenie z prvej na jeden dotyk...
16.5.2022 - 18:40
+1

hawkie

 

Ono je celkom sranda, že Ivanova myšlienka bola skvelá - lebo chcel ten puk nadvihnúť, ale tak či onak by z toho gól (podľa mňa) nebol - taká paradoxná situácia - lebo keby vypáli hneď, tak je to po zemi, a to tam brankár bol. Keď si to ale spracovával a chcel vypáliť do hornej časti, tak sa tam brankár akurát hodil (a vtedy sa práve pýtala strela po zemi )
16.5.2022 - 18:44
0

stewart71

 

Robo dnes jeden z našich najlepších, podľa mňa.
16.5.2022 - 21:03
+1

hawkie

 

Či bol jeden z najlepších, to neviem, ale súhlasím, že hral skvelo. Behal, bojoval, pridal aj 3 parádne šprinty, prihrával a niekedy aj strieľal. Všímam si na týchto MS, že pridal (trošku) aj na fyzickosti (pritom on nie je vôbec fyzický hráč, skôr ťaží zo skvelej rýchlosti) a už dlhšie si všímam, že sa veľmi poctivo vracia do obranného pásma pri hroziacom prečíslení (takže má na zreteli aj obrannú hru, a v tomto sa teda tiež zlepšil).

Tým, že dnes hral v 3. útoku, tak hejterom nebol až tak na očiach. Chce to už len gól, no aj jemu chýba pokoj na hokejke; verím, že to ešte zlomí (a ak sa dostane aj do nájazdu, tak tam vykúzli také chuťovečky, aké dával túto sezónu aj za LHC...).
16.5.2022 - 21:18
+1

GB11

 

Regenda: za rok NHL
16.5.2022 - 18:30
+6

Sani

 

Zatial spolu s Janosikom nasi najlepsi strelci...
16.5.2022 - 18:59
+1

Rolba

 

Taký ťažší tréning za nami, výko neočakávaný (pozitívne), výsledok trochu aj hej aj keď mohol byť lepší. Zbaviť sa zbytočných faulov, jednoduchšie vyvážať puky a v útoku striľať odkiaľkoľvek. Dôležité budú pre nás posledné zápasy v skupine a už by sme to neboli my, keby sme nemuseli čakať do poslednej chvíle koľko bodíkov nám bude stačiť ale verím že ten postup dáme
16.5.2022 - 18:37
+1

Hokejista2

 

Škoda lebo 2 tretiny vyrovnaní hokej škoda tých šanci za stavu 1:2 myslim si že keby padol gol na 2:2 z našej strany tak by to bolo mimoriadne vyrovnane aj v 3tretine žial veľmi nam uškodil gol na 1:3 čo už ani ja som dnes nečakal zazraky a mna chlapci milo prekvapili dufam že zo švajčiarmi podame ešte lepší vykon a bude brať aj nejake body.SLOVENSKO DO TOHO!🇸🇰🇸🇰🇸🇰
16.5.2022 - 18:42
+1

Adriano23

 

A teraz uprimne, kto by to bol povedal, pred 5 rokmi, ze s hracmi ako Janosik, Gachulinec, Grman, Ivan, ci v utoku Tamasi, Minarik, Takac, Regenda ... budeme hrat vyrovnane s kanadou, az na tu koncovku.

Ano aj ten Regenda tam patri, lebo z toho velmi kvalitneho rocnika 99 v juniorskych rokoch urcite nepatril k najlepsim, neraz sa nezmestil ani do prvych 4 utokov. Chalan spravil obrovsky progres. Detto Ivan, zdalo sa posledne dva/tri roky, ze stagnuje, ale ako vidno spravil taktiez velky progres.

Som hodne zvedavy, aky vykon podaju tito "noname" hraci proti Meierovi, Hischierovi, Suterovi, Malginovi a spol ...
16.5.2022 - 18:51
+4

hawkie

 

Toto brať prosím ako joke

Keď tam spomínaš Meiera, tak mne napadlo, že nám chýba v zostave Maier (ten z SBA ), aby sme aj my mali svojho "majera"
16.5.2022 - 19:01
+3

Zkubydu

 

Kazdy co videl uhrat remizu 2:2 s Kanadou na Hlinkovom memoriale: ci body s USA (NTDP) v Arose 4:4, potom vyhru 5:2 v Puchove, alebo na MSJ v Bufallo 2:3 USA - SLOVENSKO 2:3 (0:0, 1:1, 1:2)
Góly: 32. B. Tkachuk (Poehling, J. Anderson), 57. Mittelstadt – 25. Krivošík (Buček), 56. Krivošík (Buček), 58. Buček
16.5.2022 - 19:47
+1

hawkie

 

Zkuby, Krivošíka už nerieš (Bučeka detto, ten bol ale zranený) - je tam táto zostava, takže treba fandiť im...
16.5.2022 - 20:22
+2

Adriano23

 

Kto z vysiezmienovanych hracov hral v tych tvojich spominanych zapasoch? A podla tvojej logiky mame v NHL zrejme niekolko Tkachukov ...
16.5.2022 - 20:25
0

FeroMotyka

 

Pekne chlapci dopadli. Obaja v Nitre
16.5.2022 - 20:52
+1

fabbeN

 

Mohli aj horšie
16.5.2022 - 21:55
0

Zkubydu

 

Škoda že nemohlo byť z Nitry: viac hráčov ako zo Slovanu. Byť tam Krivošík, mohli sme poraziť aj Nemcov aj Kanadu by sme potrapili viac...
16.5.2022 - 19:12
0

len_tak

 

Vysaď už tie chrenkoidy, lebo nemdopadneš dobre.
16.5.2022 - 19:22
+19

vzdy.na.statie

 

Simon Nemec jediny hrac hokejovej historie co v jednom roku absolovoval ms18, ms20, olympiadu a ms...
16.5.2022 - 19:15
+15

Colion

 

to je zaujimavy postreh
16.5.2022 - 19:17
+1

vzdy.na.statie

 

vies stara mat na CT vravievali...😁
16.5.2022 - 19:28
+1

FP-jakubj

 

Kedy to bolo? sice tam asi nie je archiv.
16.5.2022 - 19:33
0

vzdy.na.statie

 

bud druha alebo tretia tretina, sa mi zda druha, komentator povedal, nie v studiu.
16.5.2022 - 20:20
0

Amonte

 

Navzdy neprekonatelny zapis to bude po lete, ked absolvuje este jedny MS 20. To isto nikdy nikto neprekona
16.5.2022 - 23:32
+3

Ol!ver

 

Budúci rok bude snáď Dalibor, ktorý ho z časti napodobní, aj keď nebude olympijsky rok 😁.
17.5.2022 - 13:31
+2

Kurolišek

 

Nepozerajte Čechov aby ste videli našich... potom prídete o momentum.
16.5.2022 - 19:18
+5

emoxx1

 

Momentum spomínal v kuse aj Mike Emrick a nikto mu t nevyčítal.
16.5.2022 - 19:20
0

Kurolišek

 

Ak to niekto spomenie občas tak mi to nevadí... ak to počujem každý zápas 10x tak už ma to vytáča.
16.5.2022 - 19:30
+3

FP-jakubj

 

No ale autor tohoto vyroku v RTVS mi je krajne nesympaticky, najma s takym nazorom, ze sa mame sustredit len na zapasy proti DEN,ITA a KZA
16.5.2022 - 19:34
+3

luciakanky

 

Prve dve tretiny to bol paradny vykon, zase raz nas nasi chlapci strhli a poblaznili, ale tretia tretina bola zla. Ale ak zopakuju vykony z prvych dvoch tretin, zacne to tam padat tak bude dobre
16.5.2022 - 19:19
+1

Nerkio

 

Dúfam že pán B .si užil dnes debut protekčného Sýkoru …
16.5.2022 - 19:24
+5

hawkie

 

Tak sa to robí do psej... onej:
16.5.2022 - 19:32
+1

AndrejTN

 

https://www.youtube.com/watch?v=YPW0-S-XmSM
16.5.2022 - 19:34
0

DavePP

 

Musím napísať, najviac mi je ľúto Slafkovského. Lebo jazdí hore dole, vidno na ňom že veľmi chce potiahnuť náš tým, a aj ho ťahá. Berie na seba zodpovednosť v už tak mladom veku. Ale nie a nie mu to tam padnúť. Namiesto jeho excelentných výkonoch sa od jeho hokejky nešťastne odrazí puk do vlastnej brány. Ale ak to mám brať pozitívne, tak to preverí jeho morálne vlastnosti. Ale je ho ozaj radosť sledovať. Takto hrať proti hráčom NHL v 18 rokov to je excelentné. Verím že on spolu s ostatnými prinesú Slovensku ešte veľa radosti. Musím dneska ale pochváliť Sýkoru. Nohy mu išli neskutočne. Bojoval, dohrával súboje. Nebojím sa povedať že chlapec má na prvé kolo v drafte. Môže byť z neho dobrý hokejista.
16.5.2022 - 19:47
+6

DavePP

 

Ale verím že to Slafko ešte počas týchto MS prelomí tú smolu. Šance má, už tomu chýba možno pár cm alebo šťastie
16.5.2022 - 19:50
+2

hello, havarju

 

V každom prípade: mať v tíme toľko hráčov z NHL ako Kanada, tak by to bolo o inom
16.5.2022 - 19:50
0

emoxx1

 

Zas v Európe hrajú tisíce lepších.
16.5.2022 - 20:09
+1

hello, havarju

 

To som už niekde počul

Myslel som si, že má za to niekto "sfukne"
16.5.2022 - 20:15
+1

Urpiner16

 

Pozmenené útoky oproti nemcom boli viditeľne na prospech k lepšiemu čo sa týka v tomto zápase akurát súper bol oveľa kvalitnejší.Je dobre že postavili Húsku lebo Rybár si oddýchol mal by chytať na švajčiarov.
16.5.2022 - 20:12
0

Tino

 

gol : na 3:1 nas silne nalomil, skoda uz toho predchadzajuceho, chalani odohrali fantasticke 2 tretiny zial zlyhanie rosandica /nie je to hejt ale konstatovanie/ nas stalo lepsi vysledok tento mlady team si taketo veci ako dal rosandic nemoze dovolit proti can mame nadej len ak odohrame vsetko perfektne a dnes to bolo takmer take...rosandic je imho nejaky neusustredeny a tym padom nedisciplinovany a to nie je len o dnesnom zapase...
16.5.2022 - 20:26
+2

granlund84

 

Je to prehra ale iná ako v 2016. Vtedy to bolo bezradné. Teraz kruté lebo výkon bol veľmi dobrý, je zábava sledovať tento systém. Čo rozhodlo? Kvalita zakončenia. To je to čo nám chýba. V bojovnosti a vytváraní šancí to bolo vyrovnané, aj v buly aj v súbojoch. Čo ma najviac potešilo boli hráči z našej kritizovanej ligy. Nemec, Takáč, Tamasi, R(L)egenda, Minárik, Sýkora dnes boli vidieť. Škoda že Craig nemá o 10 rokov menej, dúfam že jeho nasledovníci nezidu z tejto cesty s potenciálom aký máme by to bola škoda
16.5.2022 - 20:43
+4

amaskiea

 

Z toho, čo som videl, treba zase začať chodiť pred bránku (ako sme pod Craigom vždy zvykli), cloniť, dorážať, ono to tam padne. Ani nijakého čistokrvného strelca nebudeme potrebovať a budeme zase dávať góly. Momentálne to vidím ako nejaký pokus vrátiť sa zase k nášmu okulahodiacemu zadumanému miešaniu pukov na mieste, snáď len podvedomý, dúfam. Proste klasická slovenská srdiečkárska jalová trápenka.
16.5.2022 - 20:48
+1

Tino

 

asi to bude opat proces: sa k tomuto dopracovat, ale casom k tomu dojdeme, hadam uz v zapase so SUI, ktory moze byt klucovy v nasich planoch....bude zrejme potrebne zvazit ci je tento styl s tymto teamom udrzatelny v takomto nastaveni koli problemom v obrane...prepadavame celkom casto v obrannej hre, ale pri vsetkej streleckej mizerii a nemohucnosti a nedisciplinovanosti niektorych jednotlivcov ma to co hrame bavi a tesi, pretoze toto ma buducnost.
17.5.2022 - 11:03
+2

rasti_assez

 

Hokej som nevidel cely, tak snad nikoho neurazim ale chcelo by to asi viac dedinskych chlapcov typu Regenda,Minarik, Sykora,Nemec.Ten mladicky zapal je zaujimavejsi, ako sledovanie bezradnosti dlhorocnych reprezentantov ako:Tatar,Kristof(v repre zasadne neviditelny),Lantosi. Bohuzial vsetci tito mozno maju tak max na 3.utok.
16.5.2022 - 21:34
+2

cappycathy

 

CO este napisat, preco vieme hrat len 2 tretiny? Kua...toto je slovensky sport asi, ale mi neda nepochvalit mladych.Cely zapas som pozorne sledovala obranu a dnes dvojicka Ivan Nemec asi najlepsia ci uz dozadu alebo dopredu, najmenej kiksov, najviac vyhratych subojov a zvladli aj tazke situacie pomerne s prehladom. Slafko dopredu je neskutocny, neviem preco nevyuzivame ked ho zdvojuju strojuju, a skusit aby naviazal na seba hracov...ale sance mal sam, aj inym pripravil, aj plno pukov vybojoval, ono raz sa to podda a bude z neho strelec, chce to asi pokojnejsie ruky. Rovnako tak Sykora, neskutocny skilling, to zrazanie o dve hlavy vyssich Kanadanov, to bola radost pozerat jak ich prispendlil na mantinel, skoda jeho sanci, hlavne ten mini najazd, ale ako som pisala v livke zrejme sa kus zlakol, ale je to hlavne o skusenostiach a o pokoji, na to ze hra treti zapas medzi seniormi ani nevidiet. Fakt nasi najmlandsi patria medzi tych lepsich doposial.
Rosandic dnes kuril poriadne, hlavne tie jeho vylucenia, ale celkovo ked je na lade mam nervy, rovnako tak ked vidim Janosika. Gacho hral dnes celkom slusne, oproti predoslym zapasom. na Grmanovi vidno ze nevladze sa opriet do strely s tym zranenim, a dost s tym aj riskuje a tym padom aj kuri jak piecka na drevo. Ceresnak mam pocit ze niekedy primoc chce a jeho rozhodnutia su casto nespravne, hoci sa to snazi vykompenzovat, mal by trosku hrat viac na istotu.

V utoku je jalovy Lantosi, tak ako super korculuje tak hrozne striela,,,az to neni mozne, snad sa to rozsype. Pospisil hra straasne komplikovane, tiez by mohol jednoduchsie yvymyslat. Co sa tyka Tatara jemu nemozem snahu urpiet, prvu polku zapasu bol viditelny,druhu mu asi dosla para ale vidim tu ciernu pracu, vybojovane puky, osobne suboje snazi sa ale keby mu to viac padalo tak taka kritika nanho nebude, do prveho utoku by som skusila TATAR KRISTOF LISKA.
Prekvapenim je zatal Minarik, hra vyborne do tela, na vhadzovani je neskutocny, aj rychlostne stiha.
16.5.2022 - 21:56
+2

cappycathy

 

ale zabudla som na Husku...chytal vynikajuco, dovolim si tvrdit ani jjeden gol jeho, hoci tam mu to preslo pri strtom gole, ale tam Janosik dovolil dorazku, co by sa nemalo stavat. Inak tie jeho magic saves to bola radost pozerat.
16.5.2022 - 21:59
0

Mato80

 

Ivan hral parádne už v príprave pred OH na nemeckom pohári tuším preto som bol troska prekvapený že nebol nominovaný. Ale super že ten svoj obrovský progres za posledné cca 3-4 roky potvrdzuje aj teraz na MS. Nemec hra tiež oveľa istejšie v obrane dokonca aj oproti nejakým zápasom v extralige čo je ďalšie veľké pozitívum. Dnes neskutočne mladý Sykora v 17 rokoch 1 zápas na MS neviem či si to ľudia uvedomujú ako hrali naše top nádeje na ms 20 v takomto veku. Samozrejme hokej sa vyvíja…Nad očakávanie Minarik popravde normálne nechápem od neho som vôbec nic neočakával a doslova mi zatiaľ vytiera zrak už iba keby dal nejaké goliky ale zas sú to prvé jeho MS. Tamáši hral dobre v extralige a asi pravom šiel aj na MS a i ked ho niektorí hejtuju asi koli tomu že je z extraligy za mna tiež veľké prekvapenie možno nie až ako Minarik ale hra tiež veľmi slušne. Celkovo je až neuveriteľne že 90% hráčov ktorých by ani ich kluboví fans nevybrali na MS hrajú pod Craigom neuveriteľne. Samozrejme chýba im väčší skills aby premieňali svoje šance ale myslím že nie je moc európskych hráčov aj z iných tímov ktorí by nejak žiarili vyčnievali na svojich 1 MS. O pár rokov môžme mat parádne mužstvo otázka akurát je ci budeme mat stále taky dobrý koučing.
16.5.2022 - 22:45
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZSkóreB
1.Slovan50189:118107
2.Zvolen50175:135100
3.Nitra50189:13797
4.Michalovce50136:14088
5.Košice50155:13282
6.Poprad50165:16171
7.Spiš. N. V50131:13770
8.B. Bystrica50142:14669
9.Trenčín50124:13866
10.Prešov50115:16756
11.N. Zámky50125:16853
12.L. Mikuláš50112:17941
TímZVVPPPPGB
1.Žilina4534452188:76115
2.Skalica45256311192:12490
3.Martin46263512161:12389
4.Humenné44216215138:10377
5.Topoľčany43224215140:11076
6.Dubnica43177415145:12669
7.P. Bystrica45202419121:13768
8.Trnava46165520155:17463
9.Žiar n. Hronom46171622108:14259
10.MK Slovan45136422115:14755
11.Levice4611233098:15840
12.Brezno46101431106:17536
SR 18242112044:1169
Aktualizované: 27.2.2022 20:07
TímZVVPPPPGB
1.Poprad191310587:4441
2.Nitra181212372:5540
3.Košice191202568:3938
4.Trenčín19942477:6637
5.B. Bystrica19832655:5732
6.Slovan18901968:6528
7.Skalica195211153:6620
8.SR 189511235:2118
9.Žilina17324842:6017
10.Zvolen172111339:779
11.Martin151101329:755
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Slovan201320577:4643
2.B. Bystrica181222276:4142
3.Zvolen201222478:4842
4.Nitra181031456:4037
5.Trenčín21913886:6932
6.Púchov16920548:3231
7.Poprad16803558:4027
8.Skalica16631663:5325
9.Michalovce16621744:4123
10.Košice16522755:6421
11.Trnava206111254:8221
12.Martin193121351:10213
13.Žilina163021133:6911
14.Sp.Nová Ves140011324:761
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Žilina4534452188:76115
2.Skalica45256311192:12490
3.Martin46263512161:12389
4.Humenné44216215138:10377
5.Topoľčany43224215140:11076
6.Dubnica43177415145:12669
7.P. Bystrica45202419121:13768
8.Trnava46165520155:17463
9.Žiar n. Hronom46171622108:14259
10.MK Slovan45136422115:14755
11.Levice4611233098:15840
12.Brezno46101431106:17536
SR 18242112044:1169
Aktualizované: 27.2.2022 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50

Bleskovky

Švédsky obranca Boqvist podpísal s Columbusom kontrakt na tri roky

Švédsky hokejový obranca Adam Boqvist sa dohodol s klubom zámorskej NHL Columbus Blue Jackets na trojročnom kontrakte. Celkovo mu prinesie 7,8 milióna amerických dolárov. Dvadsaťjedenročný Boqvist pôsobí v Columbuse od júla 2021, keď sa stal súčasťou organizácie po výmene z Chicaga. o 09:02 - TASR


Minnesota podpísala s obrancom Middletonom nový trojročný kontrakt

Hokejový obranca Jake Middleton bude v zámorskej NHL naďalej obliekať dres Minnesoty Wild. S klubom podpísal nový trojročný kontrakt na 7,35 milióna amerických dolárov. Minnesota získala Middletona v marci zo San Jose výmenou za brankára Kaapa Kahkonena a výber v piatom kole tohtoročného draftu. o 07:04 - TASR


Bývalý obranca Marchment zomrel nečakane vo veku 53 rokov

Vo veku 53 rokov zomrel v Montreale bývalý hráč NHL Bryan Marchment. Príčinu smrti nezverejnili, no podľa AP bola nečakaná. Niekdajší kanadský obranca pracoval od roku 2007 ako skaut San Jose Sharks. včera o 21:16 - TASR


Madiganovú povýšili na post asistentky generálneho manažéra New Jersey

Klub zámorskej NHL New Jersey Devils vymenoval Kate Madiganovú do pozíciu asistentky generálneho manažéra. Madiganová je šiestou ženou vo vrcholovom manažmente klubov NHL. Podľa generálneho manažéra Devils Toma Fitzgeralda ide v prípade 30-ročnej Madiganovej o prirodzený postup v jej kariére, keďže v nedávnom období preukázala dôvody na povýšenie. včera o 21:11 - TASR


White v Ottawe nepresvedčil, Senators ho vykúpia zo zmluvy

Pôsobenie amerického hokejistu Colina Whitea v tíme Ottawa Senators sa chýli ku koncu. Klub NHL ho v utorok zaradil na nepodmienečnú waiver listinu s cieľom vykúpiť ho zo zmluvy. Informoval o tom portál TSN. včera o 10:53 - TASR


Jessica Campbellová bude asistentkou trénera na farme Seattlu

Bývalá kanadská hokejistka Jessica Campbellová sa stala asistentkou trénera Dana Bylsmu v tíme AHL Coachella Valley Firebirds. Ten bude vo svojej prvej sezóne farmou klubu NHL Seattle Kraken. Campbellová strávila uplynulý rok v rozvojovom programe najvyššej juniorskej hokejovej ligy v USA (USHL) a bola asistentkou trénera nemeckej reprezentácie Toniho Söderholma. včera o 09:26 - TASR


Wickenheiserová bude asistentkou generálneho manažéra v Toronte

Bývalá kanadská hokejistka Hayley Wickenheiserová bude pôsobiť ako asistentka generálneho manažéra v klube NHL Toronto Maple Leafs. Okrem nej budú na pozícii asistentov GM pracovať aj Ryan Hardy a Darryl Metcalf. Trénerom brankárov sa stane Curtis Sanford. včera o 08:31 - TASR


Brankár DeSmith predĺžil o dva roky zmluvu s Pittsburghom

Americký hokejový brankár Casey DeSmith bude v NHL naďalej obliekať dres Pittsburghu. V utorok sa s vedením Penguins dohodol na novom dvojročnom kontrakte, ktorý mu vynesie 1,8 milióna dolárov za sezónu. Tridsaťročný DeSmith, ktorý sa mohol stať 13. júla neobmedzeným voľným hráčom, má za sebou štyri sezóny v NHL, pričom všetky absolvoval v tíme "tučniakov". včera o 07:41 - TASR


Cogliano zostáva v Colorade, so šampiónom podpísal nový ročný kontrakt

Úradujúci šampión NHL Colorado Avalanche predĺžil zmluvu s kanadským hokejovým veteránom Andrewom Coglianom. Tridsaťpäťročný útočník, ktorý sa mohol stať 13. júla neobmedzeným voľným hráčom, podpísal s vedením klubu nový ročný kontrakt na 1,25 milióna dolárov. Colorado získalo Cogliana v minulej sezóne pred uzávierkou výmen zo San Jose. včera o 06:55 - TASR


Sharks angažovali Griera, je prvým černochom na poste generálneho manažéra

Zámorský hokejový klub NHL San Jose Sharks oznámil meno nového generálneho manažéra. Je ním bývalý dlhoročný hráč Mike Grier, ktorý sa stal prvým černochom v tejto funkcii vo viac ako storočnej histórii profiligy. Grier nahradí na tomto poste Douga Wilsona, ktorý po 19 rokoch rezignoval. 5.7.2022 21:44 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

29. 05. 2022
FínskoKanada
4:3 PPREPORT
ČeskoUSA
8:4REPORT
28. 05. 2022
KanadaČesko
6:1REPORT
FínskoUSA
4:3REPORT
26. 05. 2022
ŠvajčiarskoUSA
0:3REPORT
FínskoSlovensko
4:2REPORT

Najviac bodov

Denis MalginSUI12 bodov
2.Červenka R.CZE11
3.Dubois P.CAN10
4.Schneider P.AUT10
5.Hischier N.SUI9

Najlepší strelec

Nico HischierSUI6 gólov
2.Dubois P.CAN6
3.Asplund R.SWE6
4.Blichfeld J.DEN5
5.Malgin D.SUI5

Najlepší brankár

Jussi OlkinuoraFIN99.03 perc
2.Swayman J.USA95.31 %
3.Šilovs A.LAT95.24 %
4.Hellberg M.SWE93.18 %
5.Buysse H.FRA93.14 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Švajčiarsko734:1520
2.Nemecko726:2016
3.Kanada734:1815
4.Slovensko723:1912
5.Dánsko718:1812
6.Francúzsko711:245
7.Kazachstan719:313
8.Taliansko712:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Fínsko725:519
2.Švédsko727:1018
3.Česko719:1313
4.USA718:1213
5.Lotyšsko714:208
6.Rakúsko716:227
7.Nórsko715:295
8.Veľká Británia710:331