Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
NHL
USA / NHLDallas - Oilers2,263,82,91Florida - Rangers2,163,753,13
INÉ
ROZBALIŤ

Diskusia: Slováci zdolali Kazachstan 6:2 a majú prvé tri body (FOTO)

zdroj: Hokejportal/Adrián Danaj
12.5.2024 14:55 TASR

Slovenskí hokejisti si na MS v Ostrave pripísali prvý triumf. Vo svojom druhom zápase na šampionáte zdolali v nedeľu v B-skupine Kazachstan 6:2 a do tabuľky si zapísali prvé tri body.


Rozhodla o tom najmä prvá tretina, v nej sa gólovo presadili Martin Pospíšil, Martin Faško-Rudáš a Matúš Sukeľ. V druhej sa z trestného strieľania presadil Libor Hudáček, na strane Kazachov bol úspešný Alichan Asetov. V tretej ešte potvrdili triumf Slovenska svojím druhým gólom Pospíšil a Lukáš Cingel, brankár Stanislav Škorvánek inkasoval len po strele Alichana Omirbekova.

Slováci odohrajú svoj tretí zápas na šampionáte v pondelok o 16.20 proti USA, Kazachstan čaká v rovnakom čase po dni voľna v utorok výber Lotyšska.

 

SLOVENSKO - Kazachstan 6:2 (3:0, 1:1, 2:1)

Góly: 12. Pospíšil (Nemec, Slafkovský), 13. Faško-Rudáš (Koch, Sukeľ), 18. Sukeľ (Faško-Rudáš, Gajdoš), 29. Hudáček (z trestného strieľania), 42. Pospíšil (Hudáček, Nemec), 46. Cingel (Hudáček) - 24. Asetov (Danijar, Muchametov), 52. Omirbekov (Michajlis, Danijar). Rozhodcovia: Fraňo (ČR), Kaukokari (Fín.) – Briganti (USA), Fuchs (Švaj.), vylúčení: 4:5, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 9109 divákov.

SR: Škorvánek - Fehérváry, Čerešňák, Ivan, Nemec, Koch, Grman, Gajdoš, Golian - Slafkovský, Hrivík, Cehlárik - Hudáček, Cingel, Tatar - Kelemen, Pospíšil, Regenda - Faško-Rudáš, Sukeľ, Kudrna

Kazachstan: Šutov (46. Bojarkin) - Metalnikov, Breus, Orechov, Danijar, Dichanbek, Beketajev, Koroľov, Gaitamirov - Rymarev, Šestakov, Starčenko – Michajlis, Omirbekov, Savickij – Muratov, Muchametov, Paňukov – Rachmanov, Bojko, Asetov

 

Slováci boli od úvodu aktívnejší a vyslali aj prvú strelu na bránku. Kazachovia neskôr odpovedali po nebezpečnom pokuse Muchametova, keď pred Škorvánkom ´zaplával´ puk po teči. V 7. minúte mali Slováci prvú gólovú šancu, ale Sukeľ trafil len dobre postaveného Šutova. Brankár Kazachov výborne zasiahol aj o niekoľko sekúnd neskôr po strele Slafkovského. Na opačnej strane musel vzápätí Škorvánek zakročiť po strele Muratova. Slovenskí reprezentanti však boli aktívnejší, najmä pohybom sa im darilo prekonávať obranu súpera a v 12. minúte otvorili skóre. V početnej výhode zareagoval Pospíšil na strelu Nemca od modrej čiary a z bránkoviska otvoril skóre - 1:0. O 34 sekúnd neskôr viedli o dva góly, zásah Faška-Rudáša si museli arbitri potvrdiť na videu. Výbornú pasáž potvrdili Slováci aj tretím gólom, úspešný bol Sukeľ.

V druhej tretine inkasoval ako prvý Škorvánek, keď ho pri signalizovanej výhode po faule Kelemena prekonal Asetov. Potom sa však opäť zapotil Šutov, ktorý zlikvidoval šance Tatara a Slafkovského. V polovici zápasu sa do nájazdu dostal Kelemen, no obrana Kazachov ho zastavila nedovolene a z nariadeného trestného strieľania Hudáček nezaváhal - 4:1. Ďalšie šance zostali nevyužité, obaja brankári podržali svoje tímy.

Na začiatku záverečnej tretiny prežili Slováci bez ujmy presilovku súpera a hneď po jej skončení strelili piaty gól. Po druhý raz v zápase sa presadil Martin Pospíšil. O štyri minúty neskôr využil Cingel krížnu prihrávku Hudáčka a strelil šiesty gól Šutovovi, ktorý vzápätí prenechal miesto Bojarkinovi. Posledné slovo patrilo Kazachom, puk za Škorvánka pretlačil Omirbekov.

hlasy aktérov (TASR, JOJ):
        Craig Ramsay, tréner SR: "Od začiatku sme hrali tak, ako sme si povedali. Podarilo sa nám dať góly už v úvode zápasu, to nám pomohlo k dobrému výsledku. Verím, že tento tím je naozaj veľmi dobrý, dnes to potvrdil."
        Patrik Koch, obranca SR: "Bolo to lepšie ako proti Nemecku. Hrali sme náš systém, tlačili sme sa do bránky. Každý sa sústredil sám na seba a darilo sa nám plniť pokyny. Sústredili sme sa na ten systém a to veľmi zodpovedne."
        Matúš Sukeľ, útočník SR, v zápase 1+1: "Mali sme výborný začiatok, dali sme tri góly a podržal nás brankár. S takýmto tímom ako Kazachstan je dôležité dobre odštartovať. Som rád, že to tak dopadlo. Som spokojný že sme vyhrali a keď dám gól, radosť je väčšia. Ľudia nás tlačili dopredu, verím, že im budeme robiť radosť aj naďalej."
        Stanislav Škorvánek, brankár SR: "Bolo pre mňa to podobné ako v zápase s Nemeckom, nešlo na mňa veľa striel. Ale chalani mi pomohli, veľa striel zblokovali. Prvú tretinu sme vyhrali 3:0 a od toho sme sa odrazili. Kazachov sme držali od seba, s tým som veľmi spokojný."
        Martin Faško-Rudáš, útočník SR, v zápase 1+1: "Som rád, že sme vyhrali, bol to dôležitý zápas a za to sme radi. Pri mojom góle som videl, že bol gól, vedel som, že to šlo od strednej žŕdky. Zápas som si užil, bolo to nádherné, atmosféra bola skvelá. Ešte som si to nestihol uvedomiť, ale už to na mňa dolieha."
        Libor Hudáček, útočník SR, v zápase 1+2: "Nebolo to ľahké, mali sme však vynikajúcu prvú tretinu. Nedali sme súperovi nič, hrali sme to, čo sme si povedali. Mali sme potom zlé momenty, no to patrí k tomu. Bol to pekný zápas z našej strany."
        Tomáš Tatar, kapitán SR: "Bol to dôležitý zápas, odčinili sme ten prvý. Mali sme dobrý začiatok, v druhej tretine sme začali trochu špekulovať a museli sme si k tomu niečo povedať. V tretej časti to bolo opäť dobré , držali sme si puk, nevymýšľali pred modrými čiarami. Dávali sme to hlboko, tam sme silní a vytvárali sme si šance. Máme dôležité tri body, čo je super."
        Juraj Slafkovský, útočník SR: "Super zápas, konečne sa nám podarilo vyhrať, dali sme šesť gólov. Myslím si, že sme všetci boli pri chuti, samozrejme, boli úseky, ktoré musíme vylepšiť. Nemôžeme robiť zbytočné chyby a dať súperovi šancu vrátiť sa späť do zápasu. Myslím si, že to bol celkom dobrý výkon, no už sa musíme sústrediť na zajtra. To bude úplne odlišný zápas, iný level. Víťazstvo vždy naladí dobre, musíme si teraz oddýchnuť a prísť pripravení."
        Martin Pospíšil, útočník SR, v zápase dva góly: "Bolo to skvelé, naozaj skvelí fanúšikovia. Nestáva sa často, že mám počas zápasu zimomriavky. Bolo ich veľmi počuť a som rád, že sme sa im mohli odvďačiť víťazstvom."
 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MS MS 2024 Česko


Ol!ver

 

Dovolím si zhrnúť názory krčmových, nech sa poučíme takto pekne všetci:

- keby pred zápasom Pardavý neodpovedal na otázky novinárov a bol by ticho, vyhrali by sme 14:0. Pretože netreba hovoriť, treba hrať,

- ak by sme lepšie korčuľovali a boli rýchlejší, vyhrali by sme ako som napísal - zhruba 14:0, možno aj viac,

- najlepší center Brna a odskúšaný hráč z repre turnajov Cingel nemá čo na MS robiť, centra mohol hrať aj Lantoši, Hudáček či Daňo, Lantoši mal historicky najlepšiu prípravu za posledných 30 rokov,

- Sukeľ , vždy spoľahlivý, bojovny a kvalitne hrajúci center, ktorých máme nedostatok, na MS nemal byť. Dvorský , Mešá, Lantoši a Pánik by nás posunuli vyššie a s nimi by sme vyhrali aj nad Nemeckom, USA a prešli by skupinu a celý šampionát bez prehry až k zlatému víťazstvu,

- na Kelemena sa nemalo čakať, overený AHL hráč a bronzový medailista z OH je pre nás nahraditelny, mali sme Lantošiho v prípave a Pánik nebol ani zavolaný

- Čakat na takého hráča a dať ho do prípravy je nepochopiteľné, keďže nie je na úrovni Pastrňáka alebo Crosbyho

- s ôsmimi hráčmi zo zámoria, ktorí spolu trénovali necelý týždeň sme mali rozhodne vstúpiť lepšie do šampionátu a porazit nielen Nemecko, ale aj zajtra USA,

- nebyť trénerskej výzvy v zápase s Nemeckom amatérskej chyby Lašáka, zápas by sme vyhrali 8:5,

- ak by chytal Riečický, ktorý je lepší ako Škorvánek, oba zápasy by sme vyhrali na nulu,

- ak by hral Slafkovský prvú a nie druhú presilovkovú formáciu, percento využitia našich presiloviek by bolo 100%,

- ak by bol na MS Buček, Dvorský, či Mešár namiesto Tatara, naša ofenzíva by bola viac ako vyvážená,

- ak by hrala osvedčená a zohrata trojica z Trinca spolu - Čacho, Daňo a Hudáček, v každom zápase by mali každý aspoň 2 body, Tatar s Cingelom im ničia chémiu a súhru,

- deduško Ramsay si potrebuje ísť užívať penziu, nahradil by ho slovenský odborník,

P. S.: nech žijú krčmoví a ďakujeme za názory, poprosíme viac, radi sa necháme poučiť od odbornej a skúsenej verejnosti.

P. S. 2: z ohlučujucého piskotu českých bratov na hráčov Kazachstanu z KHL som takmer ohlukol. Som rád, že som naďalej počujúca osoba.
12.5.2024 - 15:04
+69

blue-311

 

Tolko namahy: A pritom si otravny rovnako, ako ti tvoji hejteri.
12.5.2024 - 15:08

strojar

 

Tolik práce a přitom taková pitomost.
12.5.2024 - 15:09

BlackCrow

 

Vás je tu násobne viac čo máte radi smrádek a teplíčko.
12.5.2024 - 15:17
+17

Ol!ver

 

Tak tak.
12.5.2024 - 15:35
+2

fabbeN

 

Toľko námahy a človek to prestane čítať pri prvom bode.
12.5.2024 - 15:40
+27

blue-311

 

A chlapec sa este utvrdzuje: Aky je dobry 🤷‍♂️
12.5.2024 - 15:49
+25

Sunkafit

 

Drsne
12.5.2024 - 15:57
+5

Great!

 

Chlapík hokejom naozaj žije no.

Pritom zbytočne dlhý, v podstate krajne infantilný príspevok. Asi chápem, čo tým chcel povedať, len si sám neuvedomil, že výhra s Kazachstanom a podobnými mančaftmi sa vobec nevylučuje s názorom, ktoré sa "akože vtipne" snažil vyvrátiť.
12.5.2024 - 18:00
+21

FP-jakubj

 

Už by ste mohli prestať s tou trénerskou výzvou, pretože rovnaké situácie posúdili rozhodcovia inak. To bolo jasné pochybenie, ale zápas sme prehrali chybami, keď sme nechali puk vo vlastnom pásme stať a dostali na 3:2. Potom sme už zapli vždy neskoro. Dnes sme tiež mali výpadky, ale nepotrestali to Kazasi do tej miery ako Nemci. Zápas nás stála koncentrácia a máme s ňou problémy
12.5.2024 - 15:09
+4

fank one

 

Tak ale toto on pozbieral od fans priamo v Ostrave.
Jestli se nepletu 😉
12.5.2024 - 15:20
0

Jamboree

 

tady nesouhlas s bodem 12: mě naopak jedna momentka souhry Tatara s Hudáčkem měla jiskru. A snad se na treninku sehrávají, protože to by za mě mohlo fungovat, jak se hledají.
12.5.2024 - 15:17
0

Ol!ver

 

Tatar hrá dobre, s Nemcami bol jeho výkon rozpačitejší, ale určite nehral zle, ako písali krčmoví, ktorí by ho vymenili za Mešára či Bučeka.

Ak by jeho strela neskončila proti Nemcom na tyčke, všetci by ho velebili.
Dnes jeho výkon ešte gradoval a urobil niekoľko krásnych akcií, pripravil tutovicu pre Pospíka atď.

No a Hudy dnes geniálny výkon do ofenzívy. Tatar kvalitný two-way hokej, to občas Hudymu chýba. Mne sa ich hra páčila a ide to viacerým formáciám, to je pozitívne.
Len netreba byť príliš emotívni, to nás môže zarezať. Ešte treba lepšie nastaviť hlavy a bude to lepšie.
12.5.2024 - 15:24
+6

strojar

 

Tatar hral proti Nemcom zle, proti Kazachom dobre.
12.5.2024 - 16:30
+8

Breadman

 

Trapne.
12.5.2024 - 15:23
+32

ridllley

 

Po jednom vyhranom zapase nad kazachstanom sa takto opustit..
12.5.2024 - 15:29
+61

adrian79

 

nakoľko mi Ridllley ušetril kopec písmenok, mal by som len jendu otázku:

- keď sú "oni" krčmoví fanúšikovia, ty sa vidíš ako?
12.5.2024 - 16:17
+14

amaskiea

 

zjavne ako ich oponent, čiže spoludiskutér
12.5.2024 - 20:36
+3

Tizo

 

takze on je antikrcmovy fanusik ci ako? lebo ja som a nie som na jeho strane...takze neviem nejak to teraz nepasuje do bublin.
13.5.2024 - 6:52
0

amaskiea

 

toto si vyšlo zo slova spoludiskutér, alebo z čoho sa ti podaril takýto záver?
13.5.2024 - 9:39
0

Tizo

 

oponent krcmoveho fanusika je antikrcmovy fanusik ci?
13.5.2024 - 11:50
0

amaskiea

 

v krcme vsetci navzajom spolu suhlasia, jeden jednotny nazor? O com potom furt tak zapalisto diskutuju?
13.5.2024 - 12:57
0

Tizo

 

potom ale musime vychadzat z toho ze vsetci su. ale oni nie su.
13.5.2024 - 19:02
0

amaskiea

 

kto sú všetci a kto sú oni?
13.5.2024 - 19:25
0

Tizo

 

vsetci su vsetci a oni su vsetci. okrem mna.
14.5.2024 - 19:22
0

amaskiea

 

týmto sa všetko vysvetlilo...
14.5.2024 - 19:34
0

Tizo

 

aber wo bin ich? som rad ze sme dosli k zdarnemu vysledku.
14.5.2024 - 22:35
0

Dracik_18

 

To nie je pravda ...aj v krčme môže byť aj iné názory....poznám to 😀
13.5.2024 - 19:23
0

hawkie

 

Mal som ťa za seriózneho diskutéra, ktorý sa do toho trošku aj rozumie, má argumenty, a špeciálne sa orientuje v mládežníckych kategóriách U18, U20 (možno si ťa s niekým mýlim). Ale teda, že krčmový spôsob prenesieš do argumentácie "z druhej strany", tak tým si sa trošku odpísal.

Ako sorry, ale ty si sa naozaj opustil? Niektoré argumenty tu ani neodzneli (napr. tá, že ak by hral Slafko prvú presilovku), tá nadsázka od teba je v niektorých momentoch vyložene trápna (zohraté dvojice-trojice z klubov a ich 2 body na zápas od každého). Dvojnásobné spomenutie Dvorského s Mešárom a trojnásobné spomenutie s Lantošim už ani nehovorím... P.S. 2 ani nehovorím -.-

Teš sa z víťazstva, ale relevantne, s odstupom - nepodceňuj a ani nepreceňuj toto víťazstvo. Zajtra je totiž nový deň, nový zápas, začína sa od 0:0, a každý bod bude dobrý.
12.5.2024 - 18:11
+18

pokemon33

 

on sa rád opúšťa a rád cituje
12.5.2024 - 19:39
+3

KrebsKandidat

 

Za stavu 2:2 hrali rybnikovy hokej az tak dobre, ze dostali gol do satne.
Panik v NHL odohral celkom urcite viac ako Kelemen.

Ked postupime zo skupiny budeme moct ciastocne hodnotit turnaj. Nie po dvoch zapasoch.
12.5.2024 - 23:24
+4

Tizo

 

to uz sme postupili do stvrtfinale?
13.5.2024 - 6:49
0

Pagliuca

 

Precitaj si tento tvoj prispevok o 3 mesiace a budes sa zan neskutocne hanbit. To ti garantujem. Budes pisat adminom nech ho zmazu.
13.5.2024 - 14:13
+3

strojar

 

A tých 69 pluskárov s ním.
13.5.2024 - 14:44
+1

strojar

 

Podľa očakávania.
Slovenské mužstvo zahralo veľmi solídne, Kazachstan bol oveľa slabší ako Nemecko.
12.5.2024 - 15:05
+9

blue-311

 

Predpovedal som ze dnes vyhrame: Som odbornik.
12.5.2024 - 15:05
+5

FP-jakubj

 

Výborne sme zapli a urobili veľký krok k víťazstvu v prvej tretine. V druhej sme bohužiaľ klasicky stratili koncentráciu, našťastie to Kazasi nepotrestali, pridali sme gól. To isté v tretej tretine, zapli sme, ale opäť sme neudržali koncentráciu. Zajtra teba bojovať 60 minút a môžeme poraziť aj USA
12.5.2024 - 15:06
+2

sloniik

 

Dnes sme zahrali naozaj dobre, aj ked sme pocas druhej tretiny este ostali chvilu v satni.

Dnes Hudy a Pospo najlepsi, Trto tiez velmi dobre.

Treba sa upokojit a zamakat proti Amikom.

Pome Slovensko!!! 🇸🇰
12.5.2024 - 15:06
+6

jozosvk

 

Gratulujem, ale ta obranná hra😵‍💫 je stále nič moc
12.5.2024 - 15:07
+6

Athotis

 

Zmiešané pocity s dneška... Kazachstan bol slabý super aby nás preveril ,taktický úbohý a jediné brankár ich podržal ešte od debaklu ...
Aj napriek tomu naša obranná hra katastrofa v zadu pri tlaku súpera zle , dopredu zbytočné prihrávanie , hlúpe fauly atď
12.5.2024 - 15:07
+11

frantapriklep

 

Dnes spokojnosť, zodpovedná prvá tretina, vytvorený náskok a potom až na chvíľkové výpadky v pohode dotiahnutý zápas. Pospisil sa dvakrát presadil, Hudacek skvelý zápas. Trošku ma mrzí, ako pôsobí Slafko, mal by mať trošku dohovorené, nehodí sa stále robiť gestá, púšťať sa do bitiek, nadávať. Lepšie by bolo sa venovať hre, v nej je skvelý. Zajtra o dve triedy ťažší zápas, uvidime.
12.5.2024 - 15:07
+26

strojar

 

Podľa pozápasového rozhovoru dostal Slafkovský poza uši už v priebehu zápasu.
12.5.2024 - 15:11
+29

DavePP

 

Aký rozhovor? Vie ho tu niekto hodiť?
12.5.2024 - 15:40
0

Ol!ver

 

Kritizoval sám seba, že nemal toľko odpovedať na provokácie a pod. Po zápase v Joj Šport.
12.5.2024 - 15:46
+4

DavePP

 

On sa to ešte naučí. Beriem to že je mladý
12.5.2024 - 15:54
+8

SmrtkaBA

 

A kedy ty dostanes poza usi?
12.5.2024 - 17:13
+16

strojar

 

Ramsay: So Slafkovským som hovoril. Kritikou rozhodcov strácame čas aj energiu.
12.5.2024 - 18:22
+2

Smith

 

Teraz som si predstavil Dana Cemana
12.5.2024 - 19:16
+3

Tizo

 

😂 hej nohy na striedacke a hlava pri stredovom kruhu. ale tak energiu mozno stracaju len hraci trener jej ma dost.
13.5.2024 - 6:57
0

ElwisNR

 

Ja by som toto víťazstvo nepreceňoval boli tam momenty ktoré sme nemali dobré.Proti USA to bude 50:50.
12.5.2024 - 15:08
+3

PeterSE

 

Na začiatku je to vždy 50:50 , ale povedzme si otvorene, s takým prístupom ako dnes nás USA v pohode sfúknu.
12.5.2024 - 15:11
+5

strojar

 

Začína sa od 0:0 a lobda je gulatá.
12.5.2024 - 15:14
+23

Kamzicibobek

 

Strojar, poslednu dobu si taky, ze mam pocit ze si si nasiel nejaku pipku 👌😁
12.5.2024 - 18:03
+3

strojar

 

Na také blbosti už nemám čas.
To je pre vás mladých. My skúsenejší pijeme.
12.5.2024 - 18:07
+14

Kamzicibobek

 

Hah,nazdravie
12.5.2024 - 18:34
0

strojar

 

Spoločne.
12.5.2024 - 19:12
+2

antinamor

 

Tí normálnejší popíjajú. Niektorí skúsenejší zasa objavujú plochoZem a hyperboly.
12.5.2024 - 20:09
+2

strojar

 

Hyperboly, paraboly a ešte všeličo iné.
Krásne spomienky na deskriptívnu geometriu.
12.5.2024 - 20:20
+2

jozosvk

 

🤣😂😍🤭
12.5.2024 - 18:50
0

blue-311

 

Atmosfera konecne dobra: kedze tam boli nitrancani 😀
12.5.2024 - 15:09
+6

adrian79

 

atmosféra dobrá?
fanúšikovia úspechu, keď naši potrebujú dodať energiu, tak sú ticho ako v kostole... nie je umenie povzbudzovať za stavu 6:1...

ja som z atmosféry teda dosť sklamaný... niekto by im mohol povedať, že keď skončí hudba na štadióne, tak oni môžu naďalej fandiť...

áno, od 5:1 už vieme aj zaspievať, aj mexickú vlnu spraviť, aj poskákať, ale ak by to bol do posledných minút vyrovnaný duel, tak by sme si užili atmosféru karu...
12.5.2024 - 15:40
+21

blue-311

 

Ber to s nadhladom: ja som vseobecne nazoru, ze na nasoch repre zapasoch (futbal a hokej, ine sporty moc nesledujem) atmosfera neexistuje. Prispevok som napisal s velkou davkou nadsazky 😀
12.5.2024 - 15:52
+4

adrian79

 

tak toto vidím podobne
12.5.2024 - 16:22
+1

fakir

 

Ako som napísal v livke k atmosfére,k lístkom sa dostali zbohatlíci a oni si myslí že ležia v Omane na plaži pod slnecnikom,asi tak
12.5.2024 - 16:44
+11

antinamor

 

Netrep, bárs by som bol citujem "zbohatlík"
12.5.2024 - 18:00
+1

Sedko NR

 

Idem nedeľu na Lotyšov, konečne som zbohatlik
12.5.2024 - 18:06
+5

FP-rivaldo7

 

su tam aj kamosi z fanklubu cize niekto to predsalen taha (:
12.5.2024 - 19:23
0

tomino10

 

fakir: Ja idem zajtra na Slovensko- USA a rozhodne sa necitim ako nejaky zbohatlik, ale ako velky hokejovy fanusik ktory bol ochotny vysoliť taku sumu za vstupenku tak si to trošku pooprav...
12.5.2024 - 21:14
0

fakir

 

Ja netvrdím že všetci do nohy,sa neopustajte zase
13.5.2024 - 15:46
0

FP-rivaldo7

 

suhlas, proti nemcom sme potrebovali zabrat a bolo na tribunach otupujuce ticho. tak isto pri oslabovke by mohol niekto spustit choral bojovat chlapci, alebo o styroch..
12.5.2024 - 19:22
+2

Sunkafit

 

Veru veľa nás bolo..Aši nebolo dosť drahô
12.5.2024 - 16:08
+2

strojar

 

Furt lacnejšie ako play off NHL.
12.5.2024 - 16:31
+2

Cotillion

 

Alebo zakladna cast v Prahe
12.5.2024 - 20:05
0

strojar

 

V Prahe stoja lístky na základnú časť viac ako 300 €?
12.5.2024 - 20:22
0

Cotillion

 

Myslel som ten dvojzapas NHL co s v oktobri bude hrat v Prahe. A ano, zacinaju v prepocte zhruba na 230 a koncia okolo 600 (mimo teda VIP apod, tie su este drahsie).

Myslel som ze zapasy nasich su od 100 do 200 eur, nie 300+? Myslim oficialne, nie z druhej ruky.
12.5.2024 - 20:32
0

strojar

 

Na dvojzápas.
To, čo píšem ja bolo aktuálne na Rangers v MSG. Ale to vieš, Nový Jork. Čo ma šokovalo bolo, že deň pred zápasom sme si v pohode kúpili päť lístkov vedľa seba. Ale zápas bol vypredaný.
12.5.2024 - 20:40
+1

Cotillion

 

Nie nie, tych 230 je na jeden z tych dvoch zapasov, zle som sa vyjadril, ak chces byt na oboch tak si priprav 500+ ako minimum

Ale teda ano, verim tomu ze v New Yorku su ustrelene ceny. Oproti Vegas ale este pohodicka.
12.5.2024 - 20:46
+1

strojar

 

Len dovetok:
Vieš si predstaviť na Slovensku si deň pred štvrťfinále play off prídeš na štadión a asi z dvadsiatich pokladní sú otvorené dve, lebo viac netreba? A lístky si kupjú pri jednej pokladni štyria Česi a pri druhej piati Slováci?
12.5.2024 - 21:18
0

antinamor

 

U nás sú na štvrťfinále otvorené tiež len dve. Viac ich nie je.
12.5.2024 - 21:45
+2

strojar

 

Máš bod.
Ale deň pred zápasom žiadna. Už nie je čo predávať.
12.5.2024 - 21:59
0

antinamor

 

Bol som, krvavé dlane mám.
12.5.2024 - 17:59
+2

adrian79

 

tak mne sa tiež stalo, na MS vo Wien, že som zo zápasu proti Rusku odchádzal s pluzgiermi na rukách a zošúchanou rúčkou rapkáča

v každom prípade ti ďakujem za fandenie , len škoda, že vás nebolo viac... a ak sú takíto fanúšikovia v menšine...
12.5.2024 - 18:43
0

fakir

 

Dnes super Libor aj Pospíšil, trebalo vyhrať,vyhralo sa , trošku mám obavu o brankára,trpnem pri každej strele,ale je to môj nazor
12.5.2024 - 15:09
+6

luciakanky

 

Vyhrali sme to je fajn, ale hra je jeden grc. A hráči pôsobia totálne mimo, nesustredení, nervózni. Slafkovský by sa mohol trocha ukľudniť, patrí k najlepším, ale to provokovanie a gestá zhadzujú jeho výkon.
S takýmto prístupom a výkonom zajtra proti USA bude po zápase po 10 minútach prvej tretiny
12.5.2024 - 15:10
+11

mahojakotyc

 

asi sme pozerali iný hokej, pretože z našej strany to bola veľakrát až exibícia . Prvá a tretia tretina fajn, druhá horšia, ale že je hra grc ? no ja Ti neviem, ale ďakujeme za názor
12.5.2024 - 15:16
+19

jozosvk

 

Obranná hra veľmi neistá
12.5.2024 - 15:21
+5

mahojakotyc

 

Prvú tretinu v podstate kazaši nič nemali, druhú tretinu dali gól a po góle v podstate mali niečo len pri presilovkách. A tretiu tretinu už obrancovia vymýšľali, ale za toho stavu si to dovoliť mohli
12.5.2024 - 15:32
+1

Ondro_RedWings

 

Craig Ramsay ti povie, čo si myslí o exhibičných kúskoch a zbytočných vymýšľačkách za vysokého stavu
13.5.2024 - 11:20
+1

sloniik

 

Ved proti tak rychlej hre kahaelkarov? Pcheee...
12.5.2024 - 15:39
+4

Thunder123451

 

Slovo grc mozno zbytocne pejorativne ale ta hra nebola dobra. Moze to zniet divne ale je to tak. Ak sa chceme dlhodobo davat na uroven Kazachov s tesit sa z vyhry o 4 goly tak potom vsetko v poriadku. Ak nie a ak si niekto neuvedomuje, ze sme spravili taky kopec hlupych chyb, ze kazdy normalny tim by trestal, ze obrana v predbrankovom priestore je priam katasrofalna ak nie horsia (vid 2 inksovany gol), ze hrame doslova tak, ze co super dovoli (nemci nedovolili a Americania nas zozeru) tak ok, zatvarajme oci a nosme ruzove okuliare. Sme majstri druheho sledu.
12.5.2024 - 16:11
+3

luciakanky

 

Ok priznávam grc bolo prehnané slovo, ale proste hráme zle a ak sa niečo nezmení a nestane cez noc zázrak tak s takýmto prístupom zajtra dostaneme nakladačku
12.5.2024 - 17:00
+3

antinamor

 

Vedľa ako tá jedľa, Jožinko
12.5.2024 - 18:02
+1

luciakanky

 

Nemáš za čo. Áno exhibícia v tretej tretine, kde uz Kazaši nevládali a sr4li na to. A neviem, je pekné, že skúšali exhibíciu, ale dakedy aj počas tohto zápasu mali problém dať gól v neexhibičnom móde. Nehráme vôbec dobre, útok ako tak, ale obrana je stach a hrôza
12.5.2024 - 15:31
+2

mahojakotyc

 

jop, mali problém a preto dali 6 gólov, prvú tretinu vyhrali 3-0 . Ja beriem Tvoj názor, ale dovoliť tímu vystreliť na bránu 16 striel ? Ja som tam videl kopec zblokovaných striel, obetavú hru. Hra vzadu nie je bez chýb, to ani náhodou, ale napísať o nej, že je to strach a hrôza je podľa mňa totálne mimo
12.5.2024 - 15:40
+9

koniferrum

 

nechápem, pohodová vyhrá, sily pošetrené (zajtra sa bude s USA inak lietať) a Slafko dostal dohovor od Craiga (za mňa super a presne vyhrá o min 4 góly ako som tipoval pred zápasom)
12.5.2024 - 18:20
0

Urpiner16

 

Výborný výkon slovákov.Fakt dalo sa na to pozerať.Faško ako náhradník ukázal že je kedykoľvek schopný nahradiť hráča zo stabilnej súpisky.
12.5.2024 - 15:10
+2

Byron

 

Slovenssko vyhralo okupanti/naši kamaráti/sú spokojní 🖕
12.5.2024 - 15:10
0

fanke27

 

Mne sa ta naša hra nejak nepáči. Ramsey razil v repre vždy systém, kde každý jeden hráč vedel čo robí, vedel kde má byť, ako má mať nastavenú hokejku, vyžadoval sa presný systém. Tentoraz to je dosť chaotické. A trochu mi príde, že sme zle nastavený v hlavách.
Mám pocit, že tie naše mladé hviezdy chcú byť až priveľmi dobrí, hrajú s emóciami, Slafkovský je stále nehnevaný, lomcujú ním emócie, strašne sme nesústredení, respektíve sa sústredíme na veľa nehokejových vecí a sa nad tým znervózňujeme, a to spôsobuje veľmi veľa chýb, nepresností v našej hre.
Škoda, že tu nie je Černák, by sme momentálne potrebovali taký Chára faktor, niekoho kto má veľký rešpekt aj na ľade a v kabíne aby to upratal trochu.

Ťažko aj hodnotiť individuálne hráčov, lebo je tam extrémne veľa chýb. Ja len spomeniem, že aj Nemec s Fehervárym dosť robia chyby vzadu. Celá 1. formácia hraje zle v obrane. Slafkovský maká a vytvára šance pre Hrivíka a Cehlárika, nemalo by to byť skôr naopak? Cingel neviditeľný, hlavne že sme nemali miesto pre Lantošiho v prvých dvoch útokoch. 3. útok, za mňa zbytočne sú spolu traja siloví hráči, bojovníci. Mi to príde aj trochu zle poskladané. Ja by som napr skôr dal Regendu nech maká on na Hrivíka a Cehlárika.
Tatara spolu s Hudáčekom a Slafkovským.

Netreba z toho robiť paniku, ešte je len začiatok, môže to ešte aj dobre vypáliť ale treba tie veci upratať a zmeniť

Musím ale aj pochváliť Hudáčeka, dnes hral omnoho zodpovednejšie a sústredil sa na svoju kreativitu, ktorú od neho potrebujeme
12.5.2024 - 15:10
+48

Fandimnasim

 

Úplne s tebou súhlasím.
12.5.2024 - 15:12
+1

strojar

 

RamsAy, RamsAy, RamsAy.
Opakuj si. Po tých rokoch by si to už mohol vedieť.
12.5.2024 - 15:13
+2

fanke27

 

Hlboko sa ospravedlňujem za túto galaktickú chybu
12.5.2024 - 15:15
+1

Ol!ver

 

"Mám pocit, že tie naše mladé hviezdy chcú byť až priveľmi dobrí, hrajú s emóciami, Slafkovský je stále nehnevaný, lomcujú ním emócie, strašne sme nesústredení,"

Áno, takéto náznaky tam sú, môže to byť problém, ale skúsenosťami sa to zlepší.
12.5.2024 - 15:14
+2

Fandimnasim

 

Inak toto som si ja na ňom doteraz nevšimla a ani v MTL highligtoch a ani Rivaldo to v reportoch nezvykol písať. Ako zvykol sa Juro rozčuľovať ale keď prehrali ale to skôr na samého seba. Ktovie no čo sa deje. Ale je tam RT nech dohovoria.
12.5.2024 - 15:18
+1

Ol!ver

 

Občas mu možno uleteli emócie aj tam, ale zatiaľ (!) to nie je úplne na škodu veci, ale môže sa to zvrtnúť k tomu zlému, dúfam, že sa to nastane.

Treba sa opýtať ľudí, ktorí sledovali celé zápasy MTL viacej

Slafko je emotívny a sebavedomý, čo v princípe nie je zle. A nemal by predlžovať striedania, nie je MacKinnon (zatiaľ, hehe ).
12.5.2024 - 15:31
+1

Scorpi

 

Ja som sledoval vacsinu zapasov Montrealu. Neposobil takto. Az prilis chce, treba ho trochu ukludnit ale inak proti jeho hre nemam ziadne vyhrady ani proti jeho sebavedomemu prejavu
12.5.2024 - 15:32
+9

Ol!ver

 

Súhlas.
12.5.2024 - 15:36
+5

fanke27

 

Úplne súhlasím, všetko je okolo neho okey, len ho trošku treba ukľudniť
12.5.2024 - 15:46
+4

Fandimnasim

 

Tak na Slafkove zápasy v MTL je najväčší odborník Rivaldo tak možno nám tu odpovie.
Áno on je emočný, ale skôr si myslím, že na základe toho 2 ročného prehnaného humbuku okolo neho už si aj on sám na seba vytvára zbytočný tlak. Je výborný nech si hrá svoju hru zvyšok mu vôbec netreba a ak áno tak až keď to fakt treba.
Pamätám si, že pred draftom bol buď rozhovor v slovenskom sportnete alebo to bolo v eliteprospects článku s Mešárom a on povedal, že Slafkovský je výborný hráč, ale keby sa menej rozčuloval a búchal s hokejkou keď to nejde bol by ešte lepší. Necitujem ho ale niečo v tom zmysle to bolo.
Ale na to tam je RT či už na jeho striedanie alebo emócie. Lebo ak si to nevedia dať na poriadok tak potom je to divné. Preto mi skôr prišlo, že tie striedania si nepredlžuje sám.
12.5.2024 - 15:37
+3

Ol!ver

 

S fenoménom brania si na seba veľa sa skôr či neskôr popasuje každá hviezda, môžme byť radi, že to Slafko zažíva takto skoro ako 18-20 ročný, lebo neskôr by mal byť už len lepší.

Nie je pre nič za nič draftová jednotka, on by to mal zvládnuť, verím mu.
12.5.2024 - 15:45
+2

Fandimnasim

 

Jasné to ho len zocelí viac ako je. On tlak zvláda dobre. Skôr taký tlak myslím na samého seba, že vie že sa na neho dajme tomu tím, rodina a fanúšikovia v tých zápasoch spoliehajú tak chce to zobrať na seba. Je v poriadku keď mu nevyjde zápas alebo napríklad nezaboduje. Sú v tíme aj iní čo by to mali potiahnuť. Ale aj to príde vekom. A presne si myslím to isté čo napísal vyššie Scorpi.
12.5.2024 - 15:49
+1

Herbert

 

Videl som vsetkych 82 zapasov tuto sezonu a slaf Si tam nikdy nedovolil predlzit stredanie.. mozno naopak vela krat ich Mal az zbytocne kratke aj ked boli v utocnom pasme tak castor krat sprintoval na striedacku Aby tam skocil cerstvy hrac.

Co Sa tyka emocii tak tam boli mozno 3 zapasy KDE to ukazal na vonok (bitka proti Buffalo)
12.5.2024 - 16:53
+4

FP-rivaldo7

 

presne tak. slafko v nhl zapasoch sa nespraval takto emocne a ak aj nejaku emociu vydal, bola v ramci medze (nadavanie na trestnej len tak popod nos nie pindovanie na plne usta, slabsie buchnutie hokejkou o zem na lavicke, krutenie hlavou, hodenie flase o zem alebo trepnutie hokejkou o stenu pri vchadzani do tunela ..). emocie v podobe bitiek a zastatia sa spoluhracov su v norme, je o hlavu vyssi, nenecha udierat do ziadneho spoluhraca a postara sa aj sam o seba.
teraz na turnaji sa snazi vydat maximum a ma pocit ze je povinny byt vsade a reagovat na vsetko, snad mu to nejaky skusenejsi clen realizacneho timu vysvetli, aby sa sustredil viac na hokej (cize asi ramsay, ostatni asisteni su na vylete).
12.5.2024 - 19:39
+1

Sani

 

Dobre si to vystihol...vysledok 6:2 mierne nadnasa nas dnesky vykon, ktory zial obsahoval az prilis negativ...a obavam sa, ze s tymto pristupom nas Amici kruto obnazia...
12.5.2024 - 15:23
+3

SmrtkaBA

 

100% suhlas, vidno ze Ramsey je len kvazi konzultant a odovzdal to Pardakovi.
12.5.2024 - 17:23
+2

strojar

 

Aaron Ramsey je welšský futbalista a Gordon Ramsey je škótsky kuchár.
Neviem čo by robili na slovenskej hokejovej striedačke.
12.5.2024 - 17:58
+8

tomino10

 

Tvoje zloženie formacie Slafko-Tatar-Hudáček sa mi velmi pozdáva.
12.5.2024 - 23:51
0

AndrejTN

 

Hneď sem čosi k tomu napíšem, len dovolám s Dvorským.
12.5.2024 - 15:11
+9

crosbynko

 

Stotoznujem sa s Tatarom. Druha tretina nam usla ale prva a tretia v pohode. Ale celkovo sme boli ovela lepsi ked sme hrali to co sme mali. Dnes najlepsi Hudy a dal aj velmi dolezity gol. Perfektny Pospisil. Nemec robi vela dobrych veci ale nevyhne sa obcas hlupostiam ale to som si vsimol ze aj Fehy obcas podkuri. Slafka by mali trosku ukludnit. Nehra zle ale ked sa sustredi na seba a vypusti svojho vnutorneho Jagra tak je ovela lepsi. Nepredlzovat si striedania a nevymyslat zbytocnosti a pojde to. Sklamanie zatial Cehlarik ktory je najslabsi clanok prveho utoku.

Hymna nadhera. Mal som slzy na krajicku. Napriek tomu co sa v tejto krajine deje a aka je spolocnost rozpoltena bolo to nadherne a bol som dojaty.
12.5.2024 - 15:12
+9

fakir

 

On sa opýta Pospišila či si zaspieval cez zápas,dobre no
12.5.2024 - 15:13
+13

crosbynko

 

Mne normalne lata z rukoch vypadla Ked som to pocul
12.5.2024 - 15:22
+9

Spišiak

 

Ďakujeme za 3 body 💪💪 stále je čo zlepšovať bolo tam veľa chýb 🙂

Pochválim dnes 4.utok hrali super a svoju úlohu splnili do bodky 🙂
12.5.2024 - 15:13
+3

PeterSE

 

Vyhrali sme, niekomu to stačí, ale zasa nedokážeme hrať celý zápas koncentrovane, niekedy som mal pocit, že sedím na 1 alebo 2 lige. Darmo, čo sa týka mentality a prístupu, takto sa na MS nehraje.
12.5.2024 - 15:13
+1

slapstick44

 

Ja len jedno - spojte Pospíšila so Slafkom a Cehla upracte do inej formácie, lebo kvalita ich súhry pôjde každým zápasom dole. Ďakujem.
12.5.2024 - 15:15
+16

micu79

 

Dnes super chalani aj vysledok dobry ale zajtra to bude uz ine kafe.
12.5.2024 - 15:17
+3

Sani

 

S vysledkom, bodmi spokojnost, nasadenie, goly, snaha vsetko fajn....ale nemozem si pomoct, mne to zatial pripada ako najhorsi hokej pod Craigom...

Chaosenie v defenzive, sarvatky, predlzovanie striedani, sperkarstvo...miestami mi to pripadalo ako hokej MS B-kategorie...
12.5.2024 - 15:18
+16

jozosvk

 

Vidím to podobne; nie je to dobre ; ináč niekto mi poslal podcast dennikaN s názvom ,, Prečo je Slafkovsky supercelebrita MS”, na čo he toto dobre ??? Naozaj novinárov robí už ktokoľvek☹️🙃 ; rovno som to aj vymazal; hrozná úroveň novinárov 🙃
12.5.2024 - 15:25
+9

FP-rivaldo7

 

nko v sporte ide smerom bulvarizacie, uz posledne nhl reporty boli viac o vztahoch v kluboch a pribehoch hracov ako o jednoduchom reporte s vypichnutymi zaujimavymi situaciami...
12.5.2024 - 19:44
+1

strojar

 

To, čo sa už niekoľko rokov objavuje v slovenských médiách, má so skutočnou športovou žurnalistikou veľmi máločo spoločné.
12.5.2024 - 20:30
+2

Maross NR

 

Lenže ľudí to zaujíma. Klikačky na nete sú a noviny podobného žánru sú najpredávanejšie. Takisto je tomu prisposobený program v TV.
13.5.2024 - 7:38
+2

amaskiea

 

na druhej strane buďme radi, že toto sa u nás deje len v športovej žurnalistike, že vo všetkom ostatnom panuje u nás už len čistá úprimnosť, zdravý rozum a profesionalita
13.5.2024 - 9:44
+2

adrian79

 

zatiaľ to tak bohužiaľ pôsobí, alebo sme si vzhľadom na našu súpisku, nastavili očakávania podstatne vyššie... aj keď nám to v takýchto prípadoch zvyčajne zle vychádza...

no nič, stále je len začiatok turnaja a šanca aj možnosti na zlepšenie tu stále sú, tak hádam ich aj využijeme je to stále turnaj o jednom zápase a ak ho budeme môcť hrať, zajtrajšok nám veľa napovie
12.5.2024 - 16:10
0

napalmdeath

 

Veta komentátora " cehlarik s hribikom sa snažia útočiť" bola úsmevná,vystužená, azda aj s veľkou dávky u irónie. Pardon ale nejde im. Nečudo juríček frustrscie.Aj fehymu zatiaľ turnaj nejde podľa očakávania ( od nemca som také očakávania nemal). So Škovránková v bráne to nepôjde. Pri všetkej úcte, toto jeho strop a v prípadnom plejof nebude muzstvo kazašských kvalít. Tomej aj hlaváj sú kvalitnejší, z cz lift priviknuti Na narocnejsich protivnikov,treba ich skúšať ktorému by sa vydaril turnaj.bo bude neskoro.bodaj by some say mylil, ale drama co netrafi nechyti. Pospisil,hudacek, regenda,Tatar a rudas vyborna.najhorsim ucasnikom prenosu,ako inak, komentator.
12.5.2024 - 15:24
+6

Ol!ver

 

Fehymu turnaj ide veľmi dobre.
12.5.2024 - 15:32
0

Urpiner16

 

Trochu som bol zas rozpačitý z výkonu brankára Škorvánka.Nehnevajte sa ale takéto góly by reprezentačný brankár nemal dostať.Zajtra nech tam dajú Tomeka alebo Hlavaja a nech sa ten Śkorvánek dá trochu dokopy.
12.5.2024 - 15:24
+14

opeKE

 

Uz sme ti majstri?
12.5.2024 - 15:26
+1

patkof

 

Začína leto, majstri sme my
12.5.2024 - 17:14
+5

Vojto83

 

1/4. Počítam tie zápasy, ktoré by sme mali vyhrať na postup. Dnes to bol nakoniec celkom pohodovy zápas. Aj keď ta obrana, to je niečo hrozne. Zatiaľ to vyzerá tak, ze je jedno, ci do nej prišli Nemec, Fehervari a Ceresnak. Je tam rovnaký chaos ako v príprave. Zajtra to bude ringišpíl. Ale ten zápas bude mať jednu výhodu. Ak sa chytí buď Hlavaj, alebo Tomík, dosť nám to pomôže. Môžeme len získať. My si musíme uhrať ešte tri zápasy , ktoré sa budú dať vyhrať.
12.5.2024 - 15:28
+4

strojar

 

Neboj sa, obranu vystuží Golian Nesmrteľný.
12.5.2024 - 16:37
0

Cotillion

 

Dnes hral...
12.5.2024 - 20:06
+1

Oranzovocierny

 

Super tímový výkon. Teraz sa treba naladiť na USA, aby sme nedostali debakel. Slovensko do toho!!!
12.5.2024 - 15:29
+4

Standacik

 

KaHaLaktikos mizeria


Gratulujem Slovaci
12.5.2024 - 15:31
+9

Cotillion

 

Mna fascinuju dve veci. Po prve kritika nasej obrany, akoze vy prvykrat v zivote pozerate hokej? Ved chyby sa deju v kazdom jednom zapase, aj horsie ako robia nasi, aj viackrat, aj v NHL, aj Kanadania, aj Svedi aj dalsi. Vy ste tu vsetci asi uzasni perfekcionisti alebo ja neviem. Chyby sa deju a diat budu, tu z toho robite tragédiu.

A za druhe, ta predposratost. S hentymi nemozme takto hrat, s onymi pri takomto vykone dostaneme a bla bla bla. Vcera vsetci predposrati pred Kazachstanom, ktorym sme dnes ukazali kde je ich miesto. Proti USA mozme len prekvapit a pravdepodobnost vyhry je na ich strane ale sak a co. Nedame tych, dame inych, ne si uz teraz vymyslat preco nedame nikoho...
12.5.2024 - 15:44
+17

NzSlovak

 

Tolko: nespokojnosti po suverennom zapase. Hra mozno mala chybicky, ale ukazuje sa enormna sila v ofenzive, ktoru sme tu uz dlho nemali. Mimo golov, ktore sme dali sme minimalne 6 tutoviek zahodili. Ja som spokojny. Zo vsetkych prvych 3. utokov ide reapekt.
Diky chalani…
12.5.2024 - 15:44
+4

vanes je dukla

 

Dobrý výkon.
Som spokojný.
Zajtr zamakať a prekvapiť.
12.5.2024 - 15:49
+1

martin_aston

 

Gratulujem našim k víťazstvu. Snáď nás nakopne ku kvalitným výkonom proti ostatným súperom.
12.5.2024 - 15:50
+1

Urpiner16

 

Zajtra Slavkovskému želám hatrick a Hlavajovi či Tomekovi veľa šťastia.Budú ho potrebovať viac ako Pardavý v Zlíne.
12.5.2024 - 15:54
+4

adrian79

 

spočiatku zápasu Tatarovi odskakovali puky, až som začal uvažovať, či ho tá posledná sezóna dala tak dole, ale následne sa rozohral a ukázal zopár naozaj pekných akcií, kde si pekne podržal puk a nakoniec mu zápas vyšiel celkom dobre

prvá tretina, hlavne výsledkovo, dobre, druhá bola teda dosť zlá, ako na ľade, tak aj v hľadisku a od 5. gólu, to bolo viacmenej rozhodnuté...

gratulujem k víťaztvu, zatiaľ mi naši zarábajú, bohužiaľ aj s Nemcami bol môj tiket správny..., ale pravdupovediac neviem, čo mám zajtra očakávať, tá hra ešte nie je to pravé orechové, ale rád sa nechám pozitívne prekvapiť držať palce v drese pred TV budem v každom prípade
12.5.2024 - 15:52
+2

DavePP

 

Vyjadrím sa ešte raz ohľadom Slafka. Včera aj dnes mal svoje výstupy. Tiež sa mi to nepáči. Je to hráč, ktorý bude hrať stále v emóciách. Neviem si predstaviť žeby toto spravil 30 ročný hráč. Verím tomu že je to len mladícka nerozvážnosť a že aj Slafko sa naučí kontrolovať emócie. Na druhej strane sa mi ale páči ze so Slafkovskym, Pospisilom a spol prišli sebavedomý hráči ktorí sa neboja zastať seba aj ostatných. Toto v našom hokeji roky chýbalo tak si vae že tu máme takých hráčov.
12.5.2024 - 15:53
+4

M4K3R

 

ma 20. ja by som iny na jeho mieste nebol
12.5.2024 - 16:04
+6

Fandimnasim

 

Áno nebol to dokonalý výkon, ale kto čakal, že im dáme 6 gólov, lebo ja veru nie. Gratulujem chalani. Dúfam, že toto ich tak správne nabudí. Som rada, že sa rozbiehajú aj ďalšie formácie aj keď sama by som nejaké útoky pomenila ako píše vyššie Fanke27. Možno preto to v zápase niekedy tak vyzerá, že šaškujú lebo nie je chémia. V ďalšom zápase menej emócii a poriadne makať. Pripraviť sa na USA a už len veriť, nemožné to nie je.
12.5.2024 - 15:55
0

Sunkafit

 

Tatár POSPISIL FASKO..NAJ
12.5.2024 - 16:00
+1

Zmrzlina

 

Pospíšil a Hudáček na výbornú
12.5.2024 - 16:00
+4

M4K3R

 

1. Fasko splatil dôveru
2. 4.utok do botky robi presne to ,co trener chce
3. Libor sa nasral, takeho Hudacka chceme kazdy zapas, bodovo nie ale sustredenim ano
4. Pospisil je mimozemstan, ked zapne turbo, obranca sa ledva stihne otocit
-
1. Šperkari
2. Zase tie emocie
12.5.2024 - 16:02
+9

U.Rannio

 

Tri body v kešeni, ale tá defenzíva stále hodne pokrivkáva. Pri prvom góle Grman nechal Kazacha voľného strieľať a ten druhý kus, čo vošiel do brány je tiež ukážkou, ako to defenzíva nezvládla. Zatiaľ som z Čerešňáka sklamaný, v českej lige mi to šlo vraj parádne. Teraz je nejaký utlmený, tie jeho prihrávky v našom pásme, tak vždy tŕpnem.
Zajtra to bude urevský ťažké. Budú musieť zapnúť na vyšší level, ak chceme aspoň jeden bodík.
12.5.2024 - 16:05
+3

Chujidlo

 

Dnes paráda obrovská rýchlosť úžasné nahrávky žiadne chyby v obrane taktika úžasná ak takto budeme hrať zajtra usa nemá nárok
12.5.2024 - 16:12
+1

FeroMotyka

 

Faško pekne oživil tú 4. formáciu, akurát ten Kudrna mi tam moc nepasuje, možno by sa mohol striedať s Daňom. Ale tak radšej nič nepíšem lebo dá náhodou Kudrna gól Poliakom a niekto ma tu vyhlási .)) Hudáček a Pospíšil tiež super. Začali sme v podstate rovnako ako minulý rok, takže zajtra čakám aspoň bod.
12.5.2024 - 16:23
+3

Tino

 

prvy utok sa trapi: Slafo natahuje striedania, Cehlarik strateny,viac pritaz, mozno aj tu ma povod jeho slabsia disciplina , zachranuje to Hrivik, ale nestaci.Nastastie ten zbytok utokov hra dpbre najma Pospisilova formacia.Vypadok v 2. tretine nas proti silnejsim superom bude stat vysledok.
12.5.2024 - 16:27
+2

Pharaoh111

 

us naz nic: nezastavi

jedine poliaci
12.5.2024 - 16:29
+1

Dracik_18

 

Ešte Poľsko zdolať a čakať na budúcoročnu skupinu
12.5.2024 - 16:36
+7

Prima

 

Celkom príjemný super na chytanie formy. Dnes sme mohli dať aj viac ako 10 gólov .Toľko vyložených šancí nebudeme mat v každom zápase. Pri oslabenich sme veľmi pasívni čo nie je dobrou vizitkou. Zbytočne robíme nezmyselne fauly ktorých sa musíme vyvarovať. Ja som s našou hrou dnes spokojný.
12.5.2024 - 16:36
+1

Hamburger

 

Tiež som prekvapený tými negatívnymi komentármi. Dnes to bol bezproblémový zápas, počas ktorého sa nikto nemusel triasť o výsledok. Jasné, je tam priestor na zlepšenie ale to je práve na tom dobré, že hra mužstva pôjde ešte hore, keď sa chytia Hrivík a najmä Cehlárik. Oni majú tradične pomalý štart, nebolo to inak na posledných MS a ZOH, pokiaľ sa dobre pamätám. Dnes tam nebol vyložene odfláknutý výkon od jednotlivcov ako proti GER. Teším sa na USA, tá premotivovanosť kvôli očakávaniam fanúšikov tam už snáď nebude.
12.5.2024 - 16:37
+2

Fandimnasim

 

Hrivík hrá dobre aj keď to premieňanie šancí musí zlepšiť. Najviac to bolo vidieť proti Nemcom. Slafkovský hrá tiež dobre, čo on im vybojuje a dáva viacero dobrých nahrávok. Ale skôr sa tu človek dočíta ako sa správa a predlžuje striedania a hru už akosi nikto nerieši. Veľa akcií prvej formácie končí na Cehlárikovi. Ja pevne verím, že sa rozbehne lebo neviem potom ako budú hrať. Ale vypracovali si aj oni dnes viacero šancí, ale aj museli brániť.
12.5.2024 - 16:43
+8

FP-rivaldo7

 

slafkova hra mi pripomina ked naskocil v decembri do prvej formacie v MTL, tam tiez rozdaval pasy do goloviek ale spoluhraci im zatial neprichadzali na chut. prisla kritika a trener sa ho zastal ze robi dobre veci a body pridu, a prisli.
12.5.2024 - 19:50
+3

strojar

 

S bezproblémovým zápasom máš úplnú pravdu. Ale súper bol slabý.
12.5.2024 - 16:57
+1

Urpiner16

 

Trochu som teraz aj sklamaný z toho že nezobrali toho Dvorského keď vidím v ostatných mužstvách také mladé tváre čo vyzerajú doslova na svoj vek ako pätnásťroční.Ako príklad z Kanady Bedard či u fínov Helenius.Pán FRÚHAUF čo vy na to?
12.5.2024 - 16:48
+11

FeroMotyka

 

Fruhauf ti odkazuje, že Cingel dal dnes gól.
12.5.2024 - 16:57
+6

Oranzovocierny

 

Bedard patrí medzi najlepších hráčov v NHL aj v tak mladom veku. Helenius mal skoro bod na zápas vo fínskej lige. Ešte niečo?
12.5.2024 - 17:00
+10

Fanusik23

 

Čo tebe ten fruhauf urobil fakt nechápem😀 čo ti frajerku prebral😅? Riešiš veci za ktoré on ani nemôže...
12.5.2024 - 17:35
+4

Urpiner16

 

Však to sú Frúhaufove slová že je mladý a že má ešte čas.
Neuvedomuje si však jednu podstatnú vec že o rok môže byť zranený príklad,potom ak bude hrať v NHL STABILNE tak sa nemusí dostať zas jednu dve sezóny na MS,POTOM ZAS niečo no a nakoniec máme z neho hráča ktorého zas nejaký tréner v repre ho nezoberie.Takže gratulujem k takejto predvídavosti či bohužiaľ nepredvídavosti.
12.5.2024 - 18:28
+2

Big brother

 

Hovoríš Fruhaufové slová povedané pred rokom.

A hlavne...ty keď si myslíš, že o nominácii Dvorského rozhodoval Fruhauf (asistent trénera zameraný na obrancov), tak to ti fakt gratulujem.
12.5.2024 - 19:31
+5

Bacilek

 

mne sa paci kazde MS Grman

nenapadny pravacik ale prakticky nikdy som ho nevidel nie ze len zahrat zle, ale on zahra vzdy nadstandard

na neho je vzdy spolah, aj z tazkej situacie vie svojim paradnym korculovanim a inteligenciou urobit to spravne riesenie

v utoku casto hlada na teč alebo kriznou uvolnuje hraca na strelu do prazdnej, prave on robi vsetky detaily dobre

ako som chvalil Fehyho dnes na moj vkus prilis dlho drzal puk, ale konecne sa mi zda ze Ceresna sa nadychuje k dobrym vykonom

este bude urcite aj Simon stupat

citim, ze zajtra sa bude lamat atmosfera v muzstve, ked zahrame dobre a snad aj urveme bodik, budu to dobre MS

ked fasneme latu, citim ze 1/4 finale tento rok nebude
12.5.2024 - 16:59
+11

gigi

 

Grman aj za mňa celkom prospešný obranca pre náš tým.
12.5.2024 - 17:26
+4

hawkie

 

Dobrý postreh, mne sa Grman tiež páčil, už druhý zápas .

Isto, ani on sa nevyhne chybám, ale je to solídny hráčik z toho "druhého sledu", od koho sa až toľko neočakáva, ale skvelo vystužuje tím a pomáha. Svojím skvelým korčuľovaním vie dopomôcť pri vývoze puku z pásma a skvelo podporuje aj útok (dnešná poistková bomba do prázdnej bránky po Faškovom teči bola skvelá )

A 100%, že Nemec bude stúpať - on na každých MS má prvý zápas poslabší, a potom rastie a graduje svoj výkon. 100%, že tomu tak bude aj teraz (dneska tomu chýbal už len gólik pri tom úniku, čo prešprintoval aj Faška )
12.5.2024 - 18:22
+4

M4K3R

 

Vidis to dobre, preto ho vzdy na MS beru.
12.5.2024 - 18:58
+2

chefe

 

Skovranek: Opäť úspešnosť zákrokov pod 90. Podľa mňa čas na zmenu
12.5.2024 - 17:08
+5

bach

 

Ja si tiež myslím že sme nehrali dobre, hlavne v druhej tretine. Dostať goly z dorážok a pretlačania sa nesmie stať. Slafko musí rychlejšie striedať. Fehy musi hru zjednodušiť a Hrivík sa musí s Cehlom zobudiť.
12.5.2024 - 17:11
+1

Cotillion

 

Jasne lebo najviac golov v sucasnom hokeji pada z dorazok a tecov pred brankou, ale my take nemozeme dostat...
12.5.2024 - 20:12
0

jh12

 

Slafkovsky zatial na tomto MS posobi viac ako klaun ako draftova jednotka. Snad zajtra
12.5.2024 - 17:12
+9

belo

 

Skus si aj pozriet nejaky zapas
12.5.2024 - 17:31
+18

jh12

 

bohuzial som si pozrel jeho zapasy nielen tu na MS ale aj v NHL a bohuzial, Simon Nemec zatial splna to co odohra v NHL odohra aj tu na MS. Viac k tomu je asi zbytocne napisat. Silne Slafko chce prevziat na seba rolu spasitela a berie to az moc emotivne
12.5.2024 - 17:43
+1

belo

 

Tolko tutoviek co dnes Slafkovsky pripravil, to klaun nedokaze, ale OK.
12.5.2024 - 17:49
+23

Fandimnasim

 

A Slafkovský zatiaľ akoze neodohral na MS tak ako v NHL? V čom v hre či bodovo? Ma 3 asistencie. Cehlárik a Hrivik nie sú Suzuki a Caufield ale vypracováva im šance. Ak uberie z emócií bude to ešte lepšie. A proti Nemcom bol spolu s treťou formáciou najlepší.
12.5.2024 - 17:50
+2

jh12

 

obaja asi vieme ze ma na viac a emocie a tie klaunovske sposoby komunikacie mu uberaju, nikde som nenapisal ze nehra dobre, skor som narazal na jeho klauniady, lebo toto keby spravi v montreale tak neviem ci nesedi dalsi zapas na tribune
12.5.2024 - 17:56
0

Fandimnasim

 

Tak na viac ma každý. Každý zápas môže mať lepší. Neviem ako reagujú v MTL ale za to čo sa dialo dnes tak to neviem či by ho dali na tribúnu. Tam sú bitky, vysmievanie a neviem čo často. Skôr by viac riešili to s tými rozhodcami. Áno mal by mierniť emócie.
12.5.2024 - 18:04
+2

Tim02

 

aj mne sa zda, ze sa chce trochu predvadzat. Ale urcite je na lade platny
12.5.2024 - 17:35
+1

HokejBJ

 

Nechápem ako môže mať niekto takýto nazor
12.5.2024 - 18:19
+2

granlund84

 

Máš málo napozerany hokej. Pozri si Marchanda, M.Tkachuka z minulosti Stevensa a ďalších. Takýto hráči bavia. Ak chces pozerať na hokejistov bez emócií zapni si play station
12.5.2024 - 19:35
0

Kurolišek

 

Ramsay má s týmto tímom viac roboty ako na olympiáde. Partiu ochotníkov a bojovníkov o ktorých často nikto nestál urobili malý zázrak. Teraz... teraz tu máme zrazu 8 hráčov z NHL (čo z toho že väčšina z nich bola práve na tej olympiáde vlastne len nikto resp. nádeje) a už je všetko ako keby inak. Očakávania, tlak robí aj s tými hráčmi divy. Radi by boli v polohe akej ju vidíme - silný tím ktorý si ľahko poradí s tzv. outsidermi. Lenže Slovensko už dávno nieje tím ktorý si len tak poradí s hocikým v áčku. Žiaden Pálffyho kolotoč aj s cvaknutým lístkom nečakajme. Preto tá kritika bola vlastne dvojnásobná - nepodali sme dobrý výkon a ono vlastne kopec ľudí si uvedomilo že ten tím nieje až tak dobrý ako si vysnívali. Zároveň si to uvedomili aj hráči a boja sa aby sa ich nádej na dobrý výsledok nerozplynul hneď na začiatku hoci do toho dajú všetko. Dnes ten začiatok bolo vidno že to na nás trošku doľahlo... našťastie súper bol mimo úplne a naši tým nasadením a kvalitou vyprevadili do šatní súpera s trojkou. Hráči ako Hrivík, Hudáček ukazujú že i keď sa tímu nedarí oni si zachovávajú svoju kvalitu a ani menej podarené výkony spoluhráčov ich neodradia od toho aby do toho dali všetko. Páčilo sa mi že hoci sa Slafkovi a Trtovi nedarilo tak tam dávali všetko - tak to má byť. Nie vždy sa Vám zadarí ale dôležité je aby ste tam dali čo vo Vás je. Regenda a spol. neskutoční borci, to proste takých bojovníkov čo máme parádička. Faško dnes vybojoval neskutočný počet pukov a mohol dať aj "normálny" gólik. Menej dobré výkony nebudem vyťahovať, vyhralo sa 6:2 je to zbytočné ale Cehlo by si mal dať jeden tréning navyše, hlavne čo sa týka držania puku. Celkovo sme dnes podali jeden dobrý výkon kde sme ukázali že prvý zápas sme nezvládli a nie že to bol len reálny obraz na čo máme.
12.5.2024 - 17:30
+3

gigi

 

Zatiaľ ma nepresvedčili slovensku brankári tam nás momentálne neuveriteľné tlačí topánka. Lašák by si to tiež mal uvedomiť.
12.5.2024 - 17:31
+1

Kopcansky Palachar

 

Tak nas nepotrapili, vyborne borci. Druha tretina - vystraha. stale je vela co zlepsiovat. Vela. Ale dokazeme sa v utoku udrzat na puku a ieco vymysliet. Treba makat na hre vo vlastnom pasme a prechode. Toto ked zlepsime tak budeme nebezpecni a mozeme hrat s kazdym uplne bez obav. Usetrili sme trochu sil aj nervy. Zajtra nemame co stratit.

Do brany Hlavaj.

A pomenit utoky. Uz vidime formu a silu, tak sa toho netreba bat.

Hudy-Marty-Slaf/Fehy-Ceresnak
Cehlo-Hrivo-Legenga/Ivan-Nemo
Kelemen-Cingel-Tatar/Koch-Grman
Kudrna-Sukel-MFR //Gajdos//
12.5.2024 - 17:37
0

gigi

 

A hlavaj bude lepší ? Ako rád by som ak by to tak bolo ale zatiaľ výkonmi túto sezónu nepresvedčil. Nemám proste top brankára ako majú napríklad Česi Dostála. Nalejme si čistého vína.
12.5.2024 - 17:40
+1

Kopcansky Palachar

 

Myslim, ze Hlavaj sa ukazal v lespsej forme, akorat si odsral to flakanie hracov v pripravnom zapse s USA. Minimalne bude odpocinutejsi. Kludne tam moze dat Tomeka, je to uplne jedno. Urcite prebehla dohoda uz a ten co bude zajtra chytat o tom uz dnes vie aby s tym zaspaval a chystal sa na zapasovy den ako jednicka v brane. Tomek aj Hlavaj maju lepsiu formu ako Stano. Stanovi kusok chyba, ale je to dobry brankar. mozno nema svoju top formu co potrebujeme, ale je ma kvalitu. Dnes malo striel, nie je v zapase, zajtra bude plno striel, iny sport.
12.5.2024 - 17:46
+2

FeroMotyka

 

Tak ale vidíš, že majú brankára z NHL Mrázka a ten od Nórov za tretinu dostal 3. Kanada tiež neudrží čisté konto proti VB a tiež chytal brankár z NHL. Niekedy to nie je len čisto o brankárovi. A keď obrana dovolí 3x dorážať hráčovi puk do brány tak ťažko sa nedostáva gól.
12.5.2024 - 18:44
+3

errko

 

Dali sme 6, mohli sme aj viac, kto by to cakal? Ale kritiky neurekom. Nehovorim, ze mame mat ruzove okuliare, ale Cechov vynasame do nebies,ze dali slabych Norov a tu nebudeme spokojni s nicim. Aj ja ich kritizujem, ale Nitra ma naucila, ze asi si to treba nechat az na koniec. Je to team, niekomu den vyjde, niekomu nie. Zalezi, co prevazi. Skusme zajtra vliat do toho energiu a radost
12.5.2024 - 17:48
+2

Kopcansky Palachar

 

Existuje taky graf kde su zaznamenane pohyby s pukom. Da sa povedat, ze sme ich dnes ugrilovali. S prehladom. Ale stale viac chudacikov co maju problem ocenit. samozrejme, ze sa da vela kritizovat, ale na to by museli mat vybavu, aby to podali na urovni a nevyzerali jak priblbli hejteri, asi maju nejake problemy v hlave ked sa ani nevedia tesit z jasnej vyhry.
12.5.2024 - 17:54
+4

Cotillion

 

Ten graf by ma zaujimal, mame link?
12.5.2024 - 20:16
0

Mato-Mi

 

Slaby hokej z nasej strany. Dnes mal Kazachstan dostat 14 golov a nie 6. Neskutocne sme neschopni v zakonceni.
Prvy utok ihned rozbit, Slafko tam nema s kym hrat.
Pocas sezony mi tu par ludi pisalo, ze aj po vyhrach som kriticky.
Ano, som. Dnes to jednoducho nebol dobry zapas z nasej strany. Vela chyb, ktore by lepsie muzstvo trestalo.
Velmi som zvedavy na zajtrajsi zapas. Hadam chalani zregeneruju a budeme USA vyrovnanym superom.
Bud JOJka umyselne spomaluje obraz v zapase ked hrame my, ale mne sa zda, ze v ostatnych zapasoch sa hra akysi rychlejsi hokej
12.5.2024 - 17:50
+7

Great!

 

Tak tieto tri body nás de facto zachraňujú v A kategórii. Pre niekoho formalita, ale prvý cieľ splnený.

Ak majú fanúšikovia vyššie ambície, než 8-10 miesto, sila kádra by sa mala alebo nemala ukázať zajtra.

Lotyši nám v boji o stvrtfinále pomáhajú, ak dnes stratia všetky body, na 4 miesto by mohlo našim stačiť teoreticky aj 9 bodov.
12.5.2024 - 18:09
0

peters

 

Kratko ku komentátorom, ..je to ovela horsie, ako to bolo na RTVS, nema to emóciu, komentovanie take jalové, nudne. Nemaju svoj nazor, nevšímajú si podstatne veci, napr. nevšimli si ani nemca v bránkovisku. Snažia sa byt neutrálni, do haja, ale ved to trochu treba prezivat, to je nasa mentalita a ludia to maju radi. Ano, cesi sa snažia tiez neutralne, ale tam to je skor o objektívnosti a odbornosti. Podla mna cista katastrofa JOJ, nevedia to robit.
12.5.2024 - 18:10
+11

Great!

 

Tak RTVS s Gasparom to robili 20 rokov, je prirodzené, že tá skúsenosť im pomáha.

Ak by sme chceli byť objektívni, mali by sme porovnať prvé MS zo strany Gaspara a spol. so súčasným štábom Joj Plus.

Mne Pavol Gašpar nikdy nesadol, komentuje vyslovene tendenčne, alibisticky a často badať aj hokejové nedostatky, oproti kolegovi a futbalovej entite M. Merčiakovi, pôsobí ako mladší "bráška".
12.5.2024 - 18:38
+4

Urpiner16

 

Ja Merčiaka s tým napodobňovaním Karola Poláka ktorému nesiaha ani po členky tiež nemusím a som rád že ME vo futbale bude mať markíza.Ale ja aj tak všetko pozerám na čtsport takže som na markízu zvedavý.
12.5.2024 - 18:43
+2

Great!

 

V čom konkrétne nesiaha Merčiak, po členky Polákovi?..

Doba sa zmenila a toto vyjadrenie je niekde na úrovni, ze Šatan nikdy nesiahal po členky, Golonkovi.

Merčiak je vo svojom obore absolútnou špičkou, nielen čo sa vedomosti týka, ale aj prejavom, postrehmi, uvažovaním a zanietením. Komentovania typu "uspávač hadov", je dnes prežitok.

Hoc samozrejme za ten bossing a celkovo, čo sa v kuolároch hovorí o ňom ako človeku ala "Braňo, prečo si ma takto zarezal", to je na inú debatu.
12.5.2024 - 18:58
+10

strojar

 

Na to, koho Merčiak v redakcii buzeroval, sa môžem vykašľať.
Ale to, že svojim guľometom slov dokáže otráviť každý prenos, je pre diváka utrpenie.
12.5.2024 - 19:12
+3

Cotillion

 

Neviem kto je Polak a je mi to jedno, ale skriekajuci Merciak, Hlavena (pred Hlavenom fakt len boh ochranuj) a do mensej miery Gaspar je pre mna absolutne utrpenie, ci sa jedna o hokej, nas futbal alebo napr LM.

Merciak ti vytiahne z brucha nejaku statistiku zpred 50 rokov, to ano - ale potom stravi cely zapas EL tym, ze sa cuduje ako je mozne, ze West Ham pod Moyesom hra low block s nizkym drzanim lopty. Co je horsie, akakolvek takticke nuancy su mu uplne nezname, donedavna nepoznal ani ten low/mid/high block, nie este pomerne zasadne ale malicke rozdiely pri roznych formach pressingu a podobne.

Ak niekto chce vidiet ako sa robi skutocne dobry komentar (a studio a podobne) futbalu, staci aby si naladil Premier League na Canal+ Sport. Ti ludia tam Premier League ziju, su do nej absolutne zapaleni a je to pocut v ich komentari, kedy sa dokazu nadchnut pre zdanlive malickosti ale zaroven nikdy nesklznu k pavianiemu vrieskaniu ako Merciak.

A k povodnemu prispevku, komentatori su mozno zhruba standardni ale vsetko ostatne vratane studia, hosti a spolukomentatorov ma JOJ na vyssom leveli ako kedy mala RTVS.
12.5.2024 - 20:28
+3

strojar

 

Možno že komentátori na Canal+Sport žijú Premier League, ale dozvieš sa od nich čo uvarila babička brankárovi, keď bol u nej ako dvanásťročný na prázdninách?
Nedozvieš.
Merčiak ti to povie presne.
12.5.2024 - 20:44
+3

Daewo_KS

 

Uplne sa stotoznujem s tou castou ohladom Canal+Sport, v nasich podmienkach je to priam az anomalia v tom najlepsom vyzname slova.
13.5.2024 - 10:07
+1

strojar

 

To som ešte nežral.
Merčiak "futbalová entita".
Dobre si ma pobavil. Rozhodne lepšie ako neustále zbytočné informácie melúci generátor slov Merčiak.
12.5.2024 - 19:10
+2

Urpiner16

 

Merčiak ako hovorí Strojár ma strašne vyrušuje pri tom komentovaní tým ziapaním a až príliš na seba upozorňuje aby zaujal aký je on odborník.Je to také silené za každú cenu.
12.5.2024 - 19:39
+1

FP-rivaldo7

 

mna vyrusuje tento spolukomentator futbalu - duris
https://www.facebook.com/futbalovezakulisie/videos/933225295228845/
12.5.2024 - 20:02
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
rasti_assez

 

JOJ si vazim, lebo napr. dokazala vzbudit zaujem o reprezentaciu u T.Zaborskeho. To RTVS, Hanlon, Vujtek,Ciger nikdy nedokazali.
13.5.2024 - 10:31
+1

BieloModra

 

OT: Chcela by som sa s vami podelit o skusenost:
Dobra rada pre vsetkych ktori ostavaju aj na zajtrajsi zapas.
Nikdy nekupujte listky inak ako z oficialnych zdrojov. Pokial kupujete listky od ludi co nepoznate a poskytnu vam aj OP, skontrolujte si aj platnost OP. V ziadnom prípade sa nefotte s listkami kde sa da nacitat QR kod, ani inak nezvernujte listok.
Dnes "moji ludia " skoncili hned na prvej kontrole a tym, ze vtupenka uz bola oznacena. Miesto zazitku ostal len plac a 600€ v prdeli, vratane mojej netery.

Vsetkym co si to mozu vychutnat, prijemny zazitok
12.5.2024 - 18:10
+11

Sedko NR

 

Celkom by som si myslel, že toto je samozrejmosť... Je mi to luto.
12.5.2024 - 18:27
+4

BieloModra

 

pre nas ano, pre niekoho nie.... tak, ale fotit sa s listkami som videla uz aj skusenejsich harcovnikov, nevadi pouceni "sme" a ty zajtra uzivaj ci vlastne dnes sa vracias ? a dik
12.5.2024 - 18:37
+3

Sedko NR

 

My ideme až ďalšiu nedelu na dvojzápas.
12.5.2024 - 18:59
+1

BieloModra

 

Tak sa vidime v sobotu ano?😀
12.5.2024 - 19:12
+1

Sedko NR

 

Ano ☺️
12.5.2024 - 19:18
+1

Urpiner16

 

Bohužiaľ došlo na moje slová že Škorvánek je na MS neistý čo sa prenieslo na neho z play off zápasov.Ak to niekto nevidí tak nechce počuť krutú realitu.
12.5.2024 - 18:31
0

Mato-Mi

 

Bielomodra o listkoch a ty o Skorvim
12.5.2024 - 18:57
+11

Jamboree

 

to je strašný: to mě mrzí
12.5.2024 - 19:01
+2

Urpiner16

 

Áno na českej televízii na toto upozorňovali ale u nás som nikde nevidel na žiadnej TV pred MS aby si na toto dávali ľudia pozor.
To tá slovenská naivita a informovanosť verejnosti.
12.5.2024 - 19:06
+4

BieloModra

 

Preto som to sem dalo nacitane kody su casty jav
12.5.2024 - 19:11
0

FP-rivaldo7

 

bolo to aj v nasich spravach ze pozor na priekupnikov ze je v obehu plno falosnych listkov
12.5.2024 - 19:58
0

BieloModra

 

To je tak ked ta zenie adrenalin a radost a rozum je v tesnom zavese...stalo sa je vela "sikovnych" a vo fanzone sa stretlo viac ludi co mali falosne listky, nevadi stalo sa 👊👊
12.5.2024 - 19:10
0

Urpiner16

 

U nás treba informovať o hlúpostiach,senzáciách ale o takýchto veciach nikoho to nezaujíma.V tomto česi v informovaní pre verejnosť sú ľudskejší a viac dbajú na poriadok.
12.5.2024 - 19:16
0

FeroMotyka

 

Tak sú domáci, je to logické a v podstate aj taká povinnosť. U nás by sa určite tiež o tom informovalo ak by to bolo u nás, ale súhlasím, že keby aspoň u nás niekoho trošku to zaujímalo tak by o tom informovať mal, keďže tam je aj veľa ľudí od nás.
12.5.2024 - 19:27
+1

strojar

 

LEN a LEN z oficiálnych zdrojov.
Je mi ľúto, že ste sa nechali takto dobehnúť.
12.5.2024 - 19:16
0

BieloModra

 

Juj dakujem
12.5.2024 - 19:27
0

KrebsKandidat

 

Ludia su svine, zial
13.5.2024 - 13:57
0

rasti_assez

 

Mna tiez, bral som to, ze MS funguju ako hodinky, pritom ako ceska rezia okamzite po neplatnom gole na 3:4 hned namiesto standardneho opakovania golu, odhalila ten milimetrovy ofside dlho pred golom.
13.5.2024 - 8:32
0

rasti_assez

 

To ma mrzi, taketo podvody by som cakal niekde v rozvojovych statoch, prekvapuje ma, ze sa to organizatori nesnazia riesit, konfrontovat s tymi, co maju vstupenky zakupene na sporne miesto.
13.5.2024 - 8:27
0

Kopcansky Palachar

 

Ak by si o tom daco vede, tak by si vedel, ze to riesia. Policia monituruje okolie stadiona kamerami, ma tam ludi v civile a ma tam velke monitorovacie vozidlo ked sa moze kazdy poskodeny obratit. Upozornuje sa na to kazdy rok. Falosne vstupenky je folklor ak je podvodnikom jasne, ze sa ludia budu trhat po vstupenkach a zjavne stale dobry obchod pre mnohych, bohuzial ludia su ludia.
V Prahe uz odhalili podvody za vysse 20 000 eciek. Snazia sa to riesit.
13.5.2024 - 10:55
+2

BieloModra

 

ano riesia to, uz sa aj vie kto bol ten prajny cloviecik a je na neho podane trestne oznamenie
13.5.2024 - 13:11
0

amaskiea

 

a v čom bol teda ten zádrhel, aby to bolo jasné (hoci možno len ja som taký necháoavý), že šťastný majitel vstupenky zverejnil foto svojej vstupenky/v...niek, a nejaký chytrák si z toho stiahol prislušné kódy?
13.5.2024 - 13:31
0

Cvikelka

 

Cehlarik musí dať gól. Inak sa nepreberie.
Brankár dosť mimo formu, no lepšieho nemáme v mužstve.
Inak naša hra je dosť pomalá. Pritom od príchodu trénera sa hrávalo rýchlo. No tieto MS je to pomalé.
Česko hralo dva x po sebe a hra bola rýchla ako hrom.
12.5.2024 - 18:24
+2

Fandimnasim

 

Takže Ramsay utoky nepremieša..."Prikláňam sa k tomu nemiešať ich, to je môj plán. Pospíšilov útok hral veľmi dobre, Sukeľov útok hral dobre. V prvých dvoch útokoch sú hráči, na ktorých sa vždy môžeme spoľahnúť.“
Pritom sám povedal, že viacero hráčov hra na hrane. Taktiež Kelemen povedal v rozhovore, sa ich už bali posielať na ľad ze už hrajú moc tvrdo, aby neboli vylucovaní. No uvidíme.
12.5.2024 - 19:06
0

Mato-Mi

 

Takze uz vieme, preco su nase presilovky take slabe.
Boli ste spokojnejší aj s presilovkou?
Bude to zápas od zápasu lepšie. Nemali sme čas to ani trénovať, prišli sme neskoro. Analyzovali sme to a dnes to bolo dobré.
L. Hudacek
Cize nasi prisli neskoro
12.5.2024 - 19:11
0

Kurolišek

 

Pardavý je tam celý čas tak ja som kľudný.
12.5.2024 - 19:24
0

nerorome

 

Za mňa náš najlepší hráč dnes Sukeľ. Okrem krásneho gólu a asistencie aj tradične skvelé oslabovky a buly
12.5.2024 - 19:27
+1

granlund84

 

Z našich dneska bolo najviac vidno Laža a Nagyho
12.5.2024 - 19:29
+3

strojar

 

Aj Lintner dostal veľa priestoru.
12.5.2024 - 20:34
0

BieloModra

 

Aj Danko vedla Satana
12.5.2024 - 20:37
+5

Cvikelka

 

Hádam nechcež vedľa Andela 😁
12.5.2024 - 20:53
+1

BieloModra

 

Cert ako diabol🧐
12.5.2024 - 22:17
+1

strojar

 

Myslela si Šatan ako Danko?
12.5.2024 - 23:22
+1

hawkie

 

Tom-tom sedel vedľa Mura? o_O
12.5.2024 - 20:54
+1

Mato-Mi

 

Ano, kamosi.
12.5.2024 - 20:56
+1

BieloModra

 

Medzi nimi bola partnerka pana Danka, svorne priatelsky...ty kokos to je na mna moc
12.5.2024 - 21:55
+2

strojar

 

Veď sú kamoši, tak sú spolu.
12.5.2024 - 21:19
+3

antinamor

 

Ako môže byť niekto pri zmysloch kamarát s Andrjuchom Semaforovičom?
12.5.2024 - 21:49
+2

strojar

 

To si moc nepochválil Miroslava z Jacoviec.
12.5.2024 - 21:54
+4

BieloModra

 

Ale no tak!
12.5.2024 - 21:58
+1

strojar

 

Ale áno. Je to smutné.
12.5.2024 - 22:05
+4

antinamor

 

Možno nie sú kamaráti.
13.5.2024 - 7:25
0

BieloModra

 

https://sportovy.cas.sk/fotogaleria/2893339/andrej-danko-na-ms/1

zeby to bolo ze zvorilostne? uprimna radost
13.5.2024 - 7:41
0

antinamor

 

Nie dobrý kapitán, tento semaforovič, vzdával sa minimálne 6x za zápas, čo pozerám fotečky.
13.5.2024 - 8:18
0

BieloModra

 

Tak mna sem zhodili z volakej inej galaxie ...teda
12.5.2024 - 21:55
0

antinamor

 

Mňa by zase mohli vystreliť niekam, kde bude počet Kapitáňov, Snehuliakov, dezinfokráľovien a plochoZemcov presne 0 na km².
13.5.2024 - 8:13
+2

nerorome

 

Dúfam, že ich zdoláme aj v auguste na OH kvalde...
12.5.2024 - 19:35
+2

FP-rivaldo7

 

priznam sa nezazil som podobnu situaciu ze po dvoch vzajomnych priestupkoch prislo trestne strielanie proti timu ktory pravidla porusil ako prvy. ake su v tomto pripade znenia pravidiel?
12.5.2024 - 20:01
+3

amaskiea

 

Zápas som nemohol sledovať. Čo som tu letmo preletel report a postrehy niektorých na diskusii, tak mi z toho vyplýva, že dnešný súper nás nepreveril tak, ako Nemecko, čiže to, či dokážeme na týchto MS naozaj urobiť nejakú zmenu nášho sedavého spôsobu hokeja, sa ukáže až pri ďalších súperoch. A Slafko je premotivovaný. Tak?
Teším sa z Pospíšila (bol dnes vylúčený?) aj z FaškaR.
12.5.2024 - 20:48
+1

strojar

 

Nebol vylúčený, iba hral hokej. Veľmi dobre.
Ale súper bol aspoň o triedu slabší ako Nemci.
12.5.2024 - 21:21
0

amaskiea

 

dík
12.5.2024 - 21:28
0

Cotillion

 

Ja by som len doplnil, ze sice ano, bol super slabsi, ale zaroven my sme podstatne zlepsili vykon a super mohol hrat len to, co sme mu dovolili. A toho vela nebolo.
12.5.2024 - 21:36
+2

strojar

 

Viac menej súhlasím.
Ale takto isto možno hodnotiť aj prvý zápas.
Hrali sme iba to, čo nám Nemci dovolili.
12.5.2024 - 21:47
+1

miko 75

 

Libor Hudáček o šarvátkách s Kazachstanom:
Ak by som vyzeral,ako Slafkovsky,tak zahodím každého do tretieho radu.🤣🤣🤣
12.5.2024 - 21:52
+16

warn1ng

 

Piste si co chcete, aj tak nam to cele vyhral sudruh Danko s jeho "dcerou" pri Satanovi vo VIPke
13.5.2024 - 13:07
+2

BieloModra

 

nie je podstatne co si napisal ale ze si napisal tesim sa
13.5.2024 - 13:10
0

warn1ng

 

Jooooj, tu som tu som!! Len co som zapol internety tak na mna vybehla ta aktualita
13.5.2024 - 13:12
0

BieloModra

 

taky trapasik jaj tesim sa kokos asi som uz stresovala plati do co vzdy MEGA POZOR!
13.5.2024 - 13:14
0

warn1ng

 

ale ved vies, “ja budu chodit po spickach”
13.5.2024 - 13:23
0

BieloModra

 

no ved prave
13.5.2024 - 13:26
0

warn1ng

 

13.5.2024 - 13:33
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Tím Z Skóre B
1. Poprad 50 163:119 94
2. Michalovce 50 167:121 90
3. Spiš. N. V 50 163:138 87
4. Košice 50 147:117 81
5. Slovan 50 157:160 77
6. B. Bystrica 50 151:172 76
7. Zvolen 50 165:160 76
8. Nitra 50 172:158 76
9. Trenčín 50 144:156 75
10. L. Mikuláš 50 136:161 64
11. N. Zámky 50 133:159 58
12. Humenné 50 121:198 46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Arniel sa stal trénerom Winnipegu, nahradil Bownessa

Novým trénerom hokejistov Winnipegu Jets sa stal Scott Arniel. Na poste nahradil Ricka Bownessa, ktorý po konci sezóny v NHL ukončil trénerskú kariéru. o 09:25 - TASR


Florida prehrala v predĺžení v play off prvýkrát od 2016

Hokejisti Floridy Panthers prehrali v predĺžení v play off zámorskej NHL prvýkrát od šiesteho zápasu prvého kola vyraďovacej časti v roku 2016. "Panteri" podľahli v noci na sobotu v druhom stretnutí finále Východnej konferencie na ľade New Yorku Rangers (1:2 pp) a v sérii je stav 1:1. Víťazný presný zásah zaznamenal Barclay Goodrow, ktorý dal v tejto sezóne štyri góly v 80 zápasoch základnej časti a v 12 dueloch play off má už na konte štyri, z toho dva víťazné. o 09:05 - TASR


Waddell odstúpil z postu prezidenta a generálneho manažéra Caroliny

Don Waddell v piatok odstúpil z postu prezidenta a generálneho manažéra klubu zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes. Vo funkcii GM ho dočasne nahradí jeho doterajší asistent Eric Tulsky. včera o 20:07 - TASR


Ocenenie pre trénera roka získal Tocchet

Cenu pre trénera roka v NHL získal kouč Vancouveru Rick Tocchet. Jack Adams Award si kanadský tréner vyslúžil za to, že Canucks priviedol k triumfu v Pacifickej divízii a druhému postupu do play off v priebehu uplynulých deviatich rokov. 23.5.2024 11:34 - TASR


Keefe by sa mal stať novým trénerom New Jersey Devils

Sheldon Keefe by sa mal stať novým trénerom hokejistov New Jersey Devils v NHL. Podľa agentúry AP klub potvrdí príchod kanadského kouča vo štvrtok. V New Jersey pôsobí aj slovenský obranca Šimon Nemec. 23.5.2024 10:44 - TASR


Granlund bude chýbať Fínom vo štvrťfinále proti Švédsku

Fínsky hokejista Mikael Granlund bude chýbať Fínsku vo štvrtkovom štvrťfinále MS proti Švvdsku v Ostrave. Od disciplinárnej komisie si totiž vyslúžil jednozápasový dištanc za zákrok na Švajčiara Andreu Glausera v utorňajšom dueli základnej skupiny. Granlund sa dopustil kroščeku do oblasti hlavy a krku, čím porušil pravidlo číslo 59, informovala o tom oficiálna webová stránka šampionátu. 22.5.2024 16:31 - TASR


Byram dostal dištanc na jeden zápas za faul na Puljujärviho

Kanadský hokejový obranca Bowen Byram dostal trest zákaz činnosti na jeden zápas na MS v Prahe. V sobotňajšom dueli proti Fínsku sa v prvej tretine prezentoval faulom proti útočníkovi Jesseovi Puljujärvimu, ktorého hokejkou zasiahol do oblasti slabín. Disciplinárna komisia IIHF usúdila, že závažnosť Byramovho zákroku zvýšila skutočnosť, že sa v danom momente pozeral iným smerom, čím dosiahol menšiu pozornosť súpera. 19.5.2024 17:03 - TASR


Tréner Brind'Amour sa dohodol na predĺžení zmluvy s Carolinou

Kanadský hokejový tréner Rod Brind'Amour zostáva v klube Carolina Hurricanes. S klubom NHL sa dohodol na novom dlhodobom kontrakte. Spolu s ním budú pokračovať aj jeho asistenti, informoval portál TSN. 19.5.2024 09:53 - TASR


USA povedie Sullivan, premiéru absolvuje na Turnaji štyroch krajín

Hokejistov USA povedie na ZOH 2026 (6.- 22. februára) tréner Mike Sullivan. Premiéru vo funkcii absolvuje už na Turnaji štyroch krajín, ktorý sa uskutoční v januári 2025. Sullivan pôsobí v Pittsburghu Penguins, ktorý v rokoch 2017 a 2016 doviedol k triumfu v Stanleyho pohári. 18.5.2024 16:45 - TASR


Berube je nový tréner Toronta, podpísal štvorročný kontrakt

Craig Berube je nový tréner hokejistov Toronta Maple Leafs. Podľa zámorských médií podpísal s kanadským klubom NHL štvorročný kontrakt. Vo funkcii vystriedal Sheldona Keefea, ktorý pred týždňom skončil na striedačke "javorových listov" po piatich sezónach. 18.5.2024 07:32 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

25. 05. 2024
ŠvédskoČesko
3:7REPORT
23. 05. 2024
USAČesko
0:1REPORT
ŠvédskoFínsko
2:1 PPREPORT
KanadaSlovensko
6:3REPORT
ŠvajčiarskoNemecko
3:1REPORT
21. 05. 2024
FínskoŠvajčiarsko
1:3REPORT

Najviac bodov

Matthew BoldyUSA14 bodov
2.Tkachuk B.USA13
3.Josi R.SUI11
4.Gaudreau J.USA11
5.Cozens D.CAN10

Najlepší strelec

Dylan CozensCAN8 gólov
2.Tkachuk B.USA7
3.Fiala K.SUI6
4.Kapanen O.FIN6
5.Boldy M.USA6

Najlepší brankár

Samuel HlavajSVK93.94 perc
2.Gustavsson F.SWE93.02 %
3.Ersson S.SWE92.5 %
4.Genoni L.SUI92.41 %
5.Haukeland H.NOR91.61 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1819
2.Švajčiarsko729:1217
3.Česko726:1416
4.Fínsko721:1410
5.Rakúsko721:297
6.Nórsko715:256
7.Dánsko715:296
8.Veľká Británia712:303
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Švédsko735:921
2.USA737:1616
3.Nemecko734:2415
4.Slovensko726:2312
5.Lotyšsko719:299
6.Kazachstan712:316
7.Francúzsko713:264
8.Poľsko711:291