Diskusia: Slovensko - Lotyšsko 1:5 v A-skupine, Slováci bez šance na postup (FOTO)
Slovenskí hokejisti stratili šancu na postup do štvrťfinále 88. majstrovstiev sveta v Štokholme. Rozhodol o tom ich nedeľňajší šiesty zápas v A-skupine, v ktorom podľahli Lotyšsku 1:5. Tretím postupujúcim z „áčka“ sú Fíni, kvarteto štvrťfinalistov skompletizuje jeden z dvojice Lotyšsko a Rakúsko. Ich súboj je na programe v utorok 20. mája o 12.20 h.
Severania obsadia najhoršie 4. miesto. Rakúšania potrebujú na postup zdolať svojho súpera v riadnom hracom čase, Lotyšsku stačí uhrať bod. Slováci môžu mať v prípade plného bodového zisku s Fínskom spolu 10 bodov, v prípade rovnosti bodov s Rakúskom však nehrá v ich prospech vzájomný zápas, v ktorom Slováci prehrali 2:3 po nájazdoch.
Slovenskí hokejisti nepostúpili medzi osem najlepších mužstiev naposledy pred dvoma rokmi v lotyšskej Rige. Vlani na šampionáte v Česku podľahli v boji o semifinále favorizovanej Kanade 3:6.
A-skupina MS:
Slovensko - Lotyšsko 1:5 (1:1, 0:3, 0:1)
Góly: 10. Čederle (Takáč, Kňažko) - 3. Egle (Andersons, Jaks), 22 Ločmelis (Tralmaks), 26. Bukarts, 35. Andersons (Lavinš, Egle), 57. Abols (Daugavinš). Rozhodcovia: Campbell (Kan.), Kaukokari (Fín.) - Gustafson (USA, Niittyla (Fín.), vylúčení: 3:3, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 7894 divákov.
Slováci mali dobrý vstup do zápasu. Ihneď si vypracovali dve sľubné šance. Najskôr zneškodnil Gudlevskis strelu Sukeľa a následne aj bekhendový pokus Honzeka v úniku. Boli to však Lotyši, ktorí sa presadili z prvej strely na bránku. Hlavaja prekonal v tretej minúte Egle, ktorý pôsobil v Liptovskom Mikuláši. Slováci dokázali vyrovnať ešte v prvej desaťminútovke. Prvú presilovú hru v zápase využil Čederle, ktorý nastúpil v početnej výhode premiérovo. Lotyši boli blízko k vedeniu v 14. minúte, keď sa snažil zasunúť puk spoza bránky Ravinskis, ale Hlavaj stihol včas položiť betón na ľad. Slováci mali šance aj v druhej presilovke, najskôr na zadnej žrdi neskóroval Regenda a do siete nezapadla ani strela Sukeľa, ktorá mierila tesne mimo. Na opačnej strane v oslabení mohol poslať Lotyšov do vedenia Egle, ale takisto netrafil priestor bránky.
V úvode prostrednej časti potrestal Ločmelis nepresnú prihrávku Sukeľa. Slovenský kapitán chcel posunúť za vlastnou bránkou puk, no našiel priamo Tralmaksa, ktorý adresoval puk autorovi gólu a ten si vychutnal bekhendovým blafákom Hlavaja. V druhej časti položili Slovákov chyby. Po nej padol aj tretí gól do siete Slovenska, keď si Hlavaja vychutnal Bukarts. Komfortný trojgólový náskok zabezpečil v 35. minúte lotyšskému výberu Andersons.
Na zachovanie postupových nádejí potrebovali Slováci získať aspoň bod. Lotyši však boli od úvodu tretieho dejstva koncentrovaní a nepúšťali svojho súpera do výhodných pozícií. Slováci päť minút pred koncom stiahli Hlavaja, no v hre bez brankára inkasovali gól z hokejky Abolsa.
Hlasy po zápase /zdroj: TASR a JOJ Šport/:
Vladimír Országh, tréner SR: „Mali sme veľmi dobrý vstup a celkovo veľmi dobrú prvú tretinu. V druhej sme spravili dve zbytočné chyby, ktoré Lotyšov naštartovali. Nás to dalo dolu psychicky a Lotyši si to už potom postrážili. Naši hráči sa snažili, bojovali, ale súper trestal naše zbytočné chyby. To nás zlomilo. Chalani chcú, bojujú, no jednoducho to nejde. Vždy chcete dosiahnuť viac. Hráčom, ktorí tu sú, sa nedá vytknúť snaha. Možno chýbajú skúsenosti a viac kreativity.“
Matúš Sukeľ, kapitán SR: „Prvá tretina bola vyrovnaná, no v druhej sme spravili chyby, po ktorých sme dostali góly. Potom sa to už ťažko doťahovalo. Keď sme my mali šance, nedokázali sme skórovať. Trvá to celý turnaj, gólov dávame málo. V budúcnosti musíme byť dôraznejší a dávať viac gólov, pretože s jedným sa nedá víťaziť. Do zápasu s Fínskom dáme všetko, určite nebudeme odovzdaní.“
Matin Chromiak, útočník SR: „Bohužiaľ to nevyšlo. Štart sme mali dobrý, aj celá prvá tretina bola dobrá. Ale v druhej strelili Lotyši pár rýchlych gólov a myslím si, že to nás položilo. Mali sme šance, ale oni dali gól z každej strely.“
Pavol Regenda, útočník SR: „Opäť sme nedali gól, je to naša slabina. Lotyši majú kvalitných a skúsených hráčov, ktorí vedia premieňať šance. Dnes boli lepší. Mali by sme sa viac tlačiť na bránku. Robíme všetko, čo sa dá, no taký je hokej. Teraz nám to možno nejde, no spravíme všetko pre to, aby sme to v budúcnosti lepšie zvládali.“
Sebastián Čederle, útočník SR: „Veľmi nás to mrzí, pretože sme všetci vedeli, že musíme zvítaziť, aby sme postúpili. Musíme hrať jednoducho, strieľať a zbierať dorážky. V závere sme skúsili hru bez brankára, škoda, že to nevyšlo ani v nej. Zápas proti Fínsku bude náročný. Vieme, že majú dobrý tím, no pôjdeme doň s cieľom zvíťaziť.“
tabuľka:
1. Švédsko 6 6 0 0 0 25:3 18*
2. Kanada 5 5 0 0 0 28:2 15*
3. Fínsko 5 3 1 0 1 18:8 11*
4. Lotyšsko 6 3 0 0 3 16:19 9
---------------------------------
5. Rakúsko 6 1 2 0 3 15:17 7
6. SLOVENSKO 6 2 0 1 3 8:22 7
7. Francúzsko 6 0 0 1 5 7:24 1
--------------------------------
8. Slovinsko 6 0 0 1 5 6:28 1
* - istý postup do štvrťfinále
Rubrika: MS → MS 2025 vo Švédsku a Dánsku
- SANSharks
- hádam ste nečakali, že vyhráme: žiadna streľba, len nahrávky do rohov, je rok 2025 a hrá sa úplne iný hokej
treba to povedať narovinu a požičiam si slová Vincenta Lukáča, ktorý v rozhovore hovorí...Musíme byť šťastní , že sme sa zachránili!! - 18.5.2025 - 22:49
- +14
- Duri_L
- Mr. Rudo este zapasi s postupovou kalkulackou
- 18.5.2025 - 22:55
- +16
- Colion
- pan minister nas dostane o rok do elitnej kategorie rusko bielorusko tajikistan
- 18.5.2025 - 23:08
- +16
- counter
- Mne je jedno kto tam , len sa pýtam a žiadam odpoveď. Čo s Tým má minister?
Poprosím konštruktívne, ďakujem. - 18.5.2025 - 23:48
- +8
- M4TO
- Zbytocne zatahovanie sportu do politiky svojimi vyhlaseniami, ziadostami apod. Ved predsa polotika do sportu nepatri 🙃
- 19.5.2025 - 1:08
- +9
- Ercole
- Čo má minister športu so športom? No ten aktuálny veru že nič.
- 19.5.2025 - 3:06
- +44
- redwings
- 🤣🤣🤣
- 19.5.2025 - 6:24
- +4
- Sani
- Cize sa mame zmierit, ze minister sportu je len okrasna funkcia na fotenie sa s hviezdnymi sportovcami a odlievanie mliecka bokom zo statnej dojnej kravy (ktoru vsetci tazko krmime)...
Keby to bolo naopak, ze chlapci donesu placku....ver tomu, ze by sme pocuvali o ohromnej zasluhe ministerstva sportu.... - 19.5.2025 - 9:01
- +4
- tommii
- Odpoved: Minister sportu poslal otvoreny list Satanovi nech nominuje hracov KHL a nech politikarcenie da bokom, to je( to ked politik radi koho ma vziat to je level expert politikarcenia) a Mirko vzal radsej z KHL , radsej vzal Slovanistov bez formy, radsej vzal opäť kamarstov Jankov A Petra za asistentov trenera, hraci ako Dano Studenic Ruzicka, hraci SNV a ini mu neboli dobri , urazil hracov ako Slafko ked povedal ze je tu korupcia , a postupne mu odmietli vsetci co vedia hrat, zobral 8 talentovanych hracov mladych a zvysok bol len komparz na ktory sa nedalo pozerat rovnako ako na MS 2017 lutujem ludi co sli do SWE a nebola to lacna zalezitost
- 19.5.2025 - 10:32
- +3
- Sani
- V jednej casti kritizujes nominacku KHL a v druhej si pytas Ruzicku....
- 19.5.2025 - 11:03
- +7
- redwings
- Huliak, jednoznačne musí odstúpiť! Minimálne za to, ako zle hrali hráči z KHL!
- 19.5.2025 - 6:23
- +6
- tomMHC
- A prečo? On by povedal že on tam nehrau 🤣
- 19.5.2025 - 7:57
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- V_S_Z
- Gratulujem Lotyšsku, Slovensko úplne marné. Komentátori splietajú úplné nezmysly. To je proste nonsens čo sa deje v tejto krajine, toto je úplne choré, ani sa nečudujem hráčom, že sa radšej vyhovoria na zranenia a neprídu.
Hokej len vystihuje stav krajiny - 18.5.2025 - 22:53
- +69
- FP-jakubj
- Toto ale ľudia chcú, žiadny progres, urobíme zo Slovenska skanzen
- 18.5.2025 - 22:55
- +36
- LukasNR
- Skanzen je niečo pekné, zo Slovenska sa stáva žumpa Európy. Kde sa všetko rozpadá a vo verejnom priestore sa šíria sračky ktoré sa dajú porovnať, vlastne nedajú sa s ničím. Stratená krajina....
- 18.5.2025 - 23:06
- +70
- pesonen
- "Neuspesny projekt z 90. rokov" je asi najlepsie pomenovanie tejto parodie na stat.
- 18.5.2025 - 23:10
- +32
- LukasNR
- Nemusíme sa báť. Čoskoro nás skúsia podeliť. Potom sa teším ako budú hubu otvárať všetci čo to netušili a nedalo sa to čakať. Zhodou náhod to budu takí čo doprajú chlapcom zarobiť krvavé prachy v KHL.
- 18.5.2025 - 23:14
- +35
- Duri_L
- Lepsie pomenovanie je "Meciarov startup"
- 18.5.2025 - 23:33
- +1
- Sani
- Mali sme dost priestoru to zmenit aj to vyzeralo nadejne v urcitom obdobi...Ale DNA na ktorom Mufti staval stat je stale pritomne a taha nas dolu ako magnet...
- 19.5.2025 - 9:03
- +3
- amaskiea
- už ujo TGM tvrdil, že na akých ideách štát založíš, na tých potom aj pokračuje
- 19.5.2025 - 9:40
- +5
- Jurigagarin
- stav krajiny: Vláda samí zlodej, reklamy samé tipovanie, herne, automaty, výsledky 20 rokov prakticky žiadne furt len obmieňame a obhajujeme potápajúcu sa loď nášho hokeja, hviezdy sú dnes idioti z ruže pre nevestu tí nás asi nepotiahnu nikde,instagramy, dane, zlodejiny, ofajče, ludia sú už úplne mimo. Hudec dnes pekne povedal TREBA ZAČAŤ OD SEBA ... to je jediná cesta. Mali by sme sa zamyslieť kam chceme smerovať ako národ a začať sa tak správať, voliť normálnych ľudí vo voľbách, správať sa príkladom, šikovným pomôcť ak sa dá a hlupákov pranierovať, mať nároky na seba aj svojich blízkych a jednoducho pracovať na budúcnosti lebo 20 rokov sme zaspali. Potápame sa a ak sa nezobudíme celkovo ... Slovensko je ako krajina v prdeli.
- 18.5.2025 - 23:10
- +56
- hefky
- Voľby zrušiť lebo je to podvod
- 18.5.2025 - 23:21
- +1
- LukasNR
- Neboj už sa natom pracuje.
- 18.5.2025 - 23:23
- +19
- Adriano23
- Prosím ťa zas tu nekonšpiruj. Toto je fakt choré akí konšpirátori na Slovensku sú.
Jasné ak to nie je Soroš, tak to je Huliak, Šatan, Fruhauf, Sýkora a pod ... toto už je moc. - 18.5.2025 - 23:11
- +4
- Wana
- Posledný nech zhasne... Kritizovať treba zväz nie hráčov čo tam šli...
- 18.5.2025 - 22:53
- +27
- FP-jakubj
- Mirko a ostatní sú spokojní a dajú si štedré odmeny, Huliak im dopraje
- 18.5.2025 - 22:56
- +31
- MiTo0220
- Presne ,zväz sa môže hanbiť, hlavne že Lažo vyskakuje v každej prerušenej hre s Kauflandom
- 18.5.2025 - 22:57
- +19
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Svarog77
- Chlapci ďakujeme!!!
- 18.5.2025 - 22:54
- +1
- newMHCfan
- Nikdy, ale naozaj nikdy v živote som ani len nedúfal, že sa dožijem toho, že nás Lotyši – tí pomalí, bezzubí, starí Lotyši – rozbijú na majstrovstvách sveta v suchých dresoch! Zažil som už kadejaké šampionáty, rôzne pády a trpké prehry, ale toto… toto je úplne presne to, čo si zaslúžime. Áno, je to definitívne za Satana! A hanbím sa. Hanbím sa ako pes – nielen za hokej, ale za všetko, čo sa v tomto štáte deje… Z tejto unavenej, zlomenej krajiny, ktorá už ani nevie, čím vlastne je. Ruská gubernia…zaradili sme sa medzi obycajnych luzrov v Europe vo vsetkych smeroch!!!
- 18.5.2025 - 22:54
- Wana
- Vyžltiť
- 18.5.2025 - 22:55
- +7
- DL27
- Slovensko je znovu tá čierna diera Európy ako v 90-tych rokoch za Mečiara. Akurát s tým rozdielom, že vtedy sme mali dobrých hokejistov
- 18.5.2025 - 22:56
- +48
- MiTo0220
- Žltým 🟨
- 18.5.2025 - 22:58
- +5
- Great!
- To sú tie stereotypy. Slováci prehrajú s Lotyšmi zo 6 zapasov MS, 5.
Ale polovica populácie sa nad Lotyšský hokej povyšuje a stále považuje ten náš za lepší
A polovica z tej polovice si to stále mysli aj o Svajciaroch a Nemcoch.
Spomienkovy optimizmus. - 18.5.2025 - 23:00
- +31
- doc.koniferum
- vidím to rovnako.trochu mimo témy,ale nedá mi to: behom 2 týždňov som si v tv kukol dva filmy,Pianista a Útek zo Sibíri.vieš čo je sila?že tu dnes masa ľudí velebí režimy,hrôzy a všetky tie choré veci ktoré vtedy hýbali svetom.kto tie filmy videl vie o čom hovorím.no a tak potom vyzerá nie len spoločnosť,ale aj šport.realne sme nakoniec ozaj hrali o záchranu.
- 18.5.2025 - 23:06
- +12
- crosbynko
- Ked uz mimo temy. Niekedy sa mi zastavuje mozog co niektori ludia dokazu zdielat a sirit za sprostosti. Polovica ludi nedokaze ani len odllisit dobro od zla. Dnes som sa s kamosom rozpraval ze oni tam hore su uz lenivi aj sofistikovane kradnut. A ludia im este tlieskaju lebo sa boja imaginarnych nepriatelov, zblbnuti vo svojej bubline uplnymi hlupostami.
- 18.5.2025 - 23:16
- +8
- lucano22
- Pozri si film Volyň
A vlastne všetci žlto-modrí vlajočkári. A potom daj, či si našiel rozdiel medzi Ruskom a Ulrajimcom - 19.5.2025 - 8:53
- +3
- bigi
- ked beries volyn ako priklad tak nie je rozdiel medzi UA a slovenskom, vsak ano. rusi su teda velmi velmi vysoko nad nimi. apropos kedy sa odohrala ta volyn, ked uz tu ty a tebe podobny tymto akoze argumentuju
- 19.5.2025 - 9:19
- +7
- weefoe
- Smutný film, avšak určite vieš aj to čo tomu predchádzalo, však.
- 19.5.2025 - 9:24
- +5
- FP-jakubj
- Keby som si ten film pozrel, tak by som zistil, ze za tych skoro 100 rokov sa Rusi nijak nezmenili a tu Volyn robili aj Rusi v Katyni a dnes to iste robia na Ukrajine. Ziadna zmena
- 19.5.2025 - 10:34
- +4
- Tino
- schopnost: ochota vyrovnat sa s vlasntou minulostou je rozhodujuca,Volyn bol masaker a tragedia, nie vsak bez kontextu, ale naledovala sebareflexia, prislo nieco podobne zo strany RUS po riadenom hladomore v 30 rokoch 20. storocia, nielen na UA , ale aj kazachstane? nasledovala sebareflexie po rozpade RUS imperialneho projektu na zaciatku 90. tych rokov, ktory bol dovod nespocetne zverstiev spachanych na podrobenych narodoch? ani nahodou, naopak dnes RUS bekaju aka to bola skoda, ze sa im zemliankovo rozpadlo.
- 19.5.2025 - 11:11
- +12
- Sani
- No vidis a napriek tomu co sa odohralo, Poliaci ten rozdiel medzi sucasnym RUS a UKR nachadzaju....
- 19.5.2025 - 11:25
- +3
- LukasNR
- Tak. Okrem peňazí a budúcnosti nam tie ..... dokázali ukradnúť aj hokej......
- 18.5.2025 - 23:08
- +13
- sanyo
- Podpis!!! Vyzltit!
- 18.5.2025 - 23:37
- 0
- redwings
- Tiež nechápem, prečo sme ako spoločnosť zaradili spiatočku!
- 19.5.2025 - 6:26
- +2
- bigi
- hmmm, zase sa netvarme ze sme niekedy na lotysov vedeli, dotraz sme az na jedne zapas vsetky zapasy na MS s nimi prehrali
- 19.5.2025 - 7:19
- 0
- DENISO6
- Píše sa tu o hráčoch KHL ale za mňa je obrovské sklamanie čo predvádzajú celý turnaj hráči z AHL. Počúvam ako je to druhá najlepšia liga a ti naši chlapci tam majú celkom slušné štatistiky a potom sa na nich pozeráš v repre a neveríš vlastným očiam. Oni mali byť lídrami a tu úlohu nezvládol ani jeden. U mňa obrovské sklamanie ja som im aj dnes veril že to pôjde...čo už
- 18.5.2025 - 22:54
- +22
- FeroMotyka
- Nedýcha sa im dobre v jednej kabíne s takými hráčmi, čo si budeme.
- 18.5.2025 - 22:56
- +11
- DENISO6
- No hlavne že cez leto budú všetci spolu sedávať na terasách a na gulášoch
- 18.5.2025 - 22:59
- +21
- jofo1
- Tipujem,ze oni by do tej khl tiez isli.
- 19.5.2025 - 5:42
- +2
- FeroMotyka
- Už by tam boli.
- 19.5.2025 - 8:55
- 0
- moňo
- Tu ani nejde o to, ako ti hraci z KHL hrali, ale o to, ze tam vobec boli. Uplne tym narusili celu atmosferu okolo hokejovej repre. To ako bola skoro na kazdych MS, nie len v muzstve, ale aj v celom narode sudrznost a prajnost, tak to teraz bolo na bode mrazu.To, ze ti hraci z KHL tam boli prd platni, je len ceresnicka na torte.
- 18.5.2025 - 23:00
- +65
- DL27
- Slušné štatistiky má v AHL len Dvorský, ktorý patril k najlepším hráčom vo svojom tíme. Regenda, Chromiak a Okuliar sú taký lepší priemer, ani jeden nepatrí k nejakým top hráčom v rámci AHL. V top100 bodovania ligy bol jedine Dvorský. No a Honzek so Sýkorom sú štatisticky podpriemer aj v rámci svojich tímov, ani jeden nemá ani pol boda na zápas, obaja sú okolo hranice 0,4 bodu na zápas v AHL. To znamená, že síce v tej súťaži hrajú, ale žiadni rozdieloví hráči to nie sú a takých ako oni tam hrajú stovky. Ešte Studenič bol v rámci AHL v poslednej dobe nadpriemerný útočník, čo potvrdzuje aj po odchode do Švédska, ale zaťatý Mirko ho predsa volať nebude.
- 18.5.2025 - 23:06
- +5
- FP-jakubj
- Hanba, vyzliecť dresy a Šatan Huliak Országh Fruhauf Pardavy odstúpiť!!!
- 18.5.2025 - 22:54
- +4
- hefky
- Vyserte sa už na toho Huliaka.Preco to stále robíte?Hokej hrajú hráči
- 18.5.2025 - 22:56
- +4
- FP-jakubj
- Pretože funkcionári majú h**** na hlave. Načo ťahali hráčov z KHL? Prečo tam stále držia Pardaveho? Čo robil Fruhauf? Dúfam, že chlapci majú chochmes a odstúpia
- 18.5.2025 - 22:58
- +35
- willy
- Ja by som sa na neho aj vysral...akurat je to technicky trochu komplikovane...
- 19.5.2025 - 9:50
- +3
- Duri_L
- je celkom mozne, ze huliak zajtra vyhlasi, ze sme nepostupili, lebo sme nevzali viac hracov z KHL
- 18.5.2025 - 23:05
- +21
- moňo
- Presne toto ma napadlo
- 18.5.2025 - 23:06
- +2
- crosbynko
- To ze dvaja ani nedvihali a jeden este hra (asi) to samozrejme Rudo vediet nebude.
- 18.5.2025 - 23:19
- +4
- Duri_L
- rudo vyhlasi, ze za tymi khlkarmi co ani nedvihali mobil (udajne Jaros) mali treneri letiet osobne do russka!
- 18.5.2025 - 23:23
- +3
- crosbynko
- Vidim ze si nasiel odpoved
Pobavilo. Aj ked on je toho schopny a to uz smiesne nie je.
- 18.5.2025 - 23:26
- 0
- Duri_L
- ved prave, rudo povie, ze na ich mieste by osobne isiel do ruska a obisiel vsetkych slovakov hrajucich v khl
- 18.5.2025 - 23:35
- 0
- Bahno
- Lotyšsko bolo proste lepšie.
Netreba sa nanič vyhovárať. - 18.5.2025 - 22:54
- +6
- frantapriklep
- Prvá tretina nevyzerala zle, boli sme aktívnejší, mali sme šance, len to zakončenie bolo také ako celý turnaj - juniorské. A keď prišli v druhej tretiny veľké chyby a góly, už sa to rozpadlo a do konca sa mužstvo len trápilo.
Proste neprekročilo tieň celého turnaja. Počas celého chýbali lídri, ktorí by to potiahli.
Lotyši si to vybojovali a s Rakúšanmi zabojujú o playoff, my skončíme tento rok veľmi hlboko, ale tak treba to zobrať a do budúcna si uvedomiť, čo chceme na turnajoch dosiahnuť. Lebo ísť na ne s béčkom je už v súčasnej dobe veľké riziko. Tento tím aspoň tú záchranu uhral, ale ak zložíme nabudúce podobný, aj to môže byť problém. - 18.5.2025 - 22:54
- +5
- Norik
- No,lebo uz mame iba tychto B-ckovych: hracov.
10 golovych za celu sezonu. Ti nebudu davat goly. A na 0:0 neuhrame. - 18.5.2025 - 23:26
- +5
- hefky
- Kritika musí byť už od mládeže.Alfa a omega
- 18.5.2025 - 22:54
- +1
- MiTo0220
- Netreba ich hejtovať odohrali to načo mali a mužstvo malo na 7 bodov tento rok.
Odohrať dôstojne proti Fínsku.
Toľko. 🙏 - 18.5.2025 - 22:54
- +4
- TomasP3
- To by sa: za vlády Radičovej a vysielania v Slovenskej televízii nestalo. Aký vysielateľ, také výsledky.
Posadíš najlepšieho centra, necháš tam pána, namiesto ktorého by aj spevák z Kryštofa hral lepšie a čuduješ sa, že súper vyhrá dvojnásobok buly. - 18.5.2025 - 22:54
- +5
- TomasP3
- Morálne : som mal z každého gólu Lotyšska radosť, veľmi divný pocit po tých rokoch. Požičiam si zo siete x od @dicky_ric
Jedna vec sa musí Šatanovi uznať. Ešte nikto nedokázal poštvať fanúšikov proti vlastnému národného tímu, tak ako on. - 18.5.2025 - 22:56
- +54
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- moňo
- Ty si sem asi zablúdil, že?
- 18.5.2025 - 23:27
- +27
- patkof
- Ťažkýkamen: Ty budeš asi Rudo
- 18.5.2025 - 23:28
- +21
- meero
- Neviem, či Rudo ovláda hentie interňety
- 18.5.2025 - 23:46
- +3
- Voevoda
- Mohli aspon tym detom na konci pri odchode do satni tlapnut, aspon niekoho by dnes potesili
- 18.5.2025 - 22:55
- +6
- PeterLucky
- Prosim Vas chlapi, co mate historicke statistiky. Co bola nasa najvacsia prehra s Lotysskom?
- 18.5.2025 - 22:55
- +1
- mato_ke
- Čo tak narýchlo pozerám tak 5:1 v 2015 rovnako ako dnes.
- 18.5.2025 - 23:00
- +2
- PeterLucky
- Dakujem
- 19.5.2025 - 0:15
- 0
- mato_ke
- Nech sa páči.
Ale možno niekto nájde niečo väčšie z histórie..nešiel som dopodrobna, ale nespomínam si na nejaké vyslovene fiasko. - 19.5.2025 - 0:26
- +1
- Lukis13
- Asi netreba pisat o chybajucej kvalite - ziadny lidri, strelci, obranca do pp. Jedna statistika je vypovedajuca ako akakolvek analýza 8g v 6z?! To je málo aj na futbal…
- 18.5.2025 - 22:56
- +12
- Duri_L
- Strasna bieda co sa tyka poctu golov, to nebude sampionat na ktorom sme strelili najmenej golov po siestich zapasoch?
A v poslednom siedmom proti Finsku uz tuto statistiku asi velmi nevylepsime, uspech bude aj 1 gol do finskej branky. - 18.5.2025 - 23:02
- +2
- Cimrman
- Hviezdy z AHL niesu také hviezdy ako ich prezentovali.
- 18.5.2025 - 23:07
- +6
- jofo1
- Hviezda,skor hviezdicka, je iba Dvorsky. Ostatni su aj v ahl iba do poctu
- 19.5.2025 - 5:45
- +2
- matus93
- Urobili si z nás prcu Švédi , Kanada a aj Lotyši .. a to je veľmi smutne .. ak beriem mladý team na MS tak k tomu postavím aj RT ktorý dokáže ušiť taktiku .. počas celého turnaja sme sa nevyvarovali juniorským chybám a je jedno ci sa jazdilo nejazdilo .. smutný pohľad .. takto rozrbana repre nebola už dlho .. ale tak nevadí .. príde pardavy a bude dobre ..
- 18.5.2025 - 22:57
- +3
- Cotillion
- Tento tim bol slaby aj na nase pomery, to ano. Ale aby toho nebolo malo, tento realizacny tim ich zarezal tak, ako som uz davno nevidel.
Od Satanovych nominacnych failov. Ze vobec bral odpad, co bol ochotny podpisat po roku 2022 v KHL. Ze ked uz ich bral, tak odignoroval toho najlepsieho kvoli troche kokainu. Ze odignoroval nasho najlepsieho hraca v EU.
Narozdiel od niektorych si nemyslim, ze by nejaki Faskovia, Danovia ci ini urobili rozdiel, nemaju na to uplne rovnako, videli sme to minule roky. Odignorovat niektorych ale uplne bol proste fail.
Co je ale hlavne su obrovske preslapy a nepochopitelne rozhodnutia trenerskeho timu. Uz po dvoch zapasoch bolo vidiet, ze treba tie utoky uplne poprehadzovat. Sukel je skvely kapitan, bojovnik, vacsinou spolahlivy a zodpovedny hrac. Ale za ziadnych okolnosti to nie je prvy center. A to iste plati aj o Takacovi.
Mame par hracov co vedia nahrat a par dalsich co by teoreticky mali vediet dat gol. Namiesto toho aby sme ich spojili, tak my dame tych teoretickych strelcov do jednej lajny (aby si nevedeli prihrat) a prihravacov spolu (aby nevedeli dat gol).
To ze sa ESTE STALE spoliehaju na Kristofa je neuveritelne, ten bol zdaleka najhorsi nas hrac. V obrane sme na vyber sice nemali, ale to je mozno aj dobre, lebo som si isty, ze by posrali aj to.
V podstate to iste plati aj o presilovkach. A v konecnom dosledku takto zbytocne vyvijali tlak na tych hracov, ktori boli tak strasne dosrati pred kazdym zapasom, ze proste ani nemohli vyhrat.
Na tych hracov je myslim zbytocne nadavat, snazit sa snazili. Tento realizacny tim je ale hlavnou pricinou nie len prehier, ale absolutne nesebavedomej, ustrachanej, chaotickej hry. A musi byt kompletne cely vymeneny, od GM az po posledneho asistenta. Lebo toto uz bolo moc. - 18.5.2025 - 22:57
- +17
- AgentCooper
- Ja vidim ako najvacsi problem nemominaciu Minarika.
- 18.5.2025 - 23:01
- +1
- AgentCooper
- * nenominaciu
- 18.5.2025 - 23:02
- 0
- miko 75
- Nič to chlapci nič to za to, že nám aj so zetkarmi o chlp ujde zlato.😄
Obrovská hanba, Šatan aj celý RT ven. - 18.5.2025 - 22:58
- +12
- crosbynko
- Prva tretina bola fajn. Pacilo sa mi to. Az na tie zahodene sance. Potom sme Lotysom nahrali na dva goly a spadlo nam to vsetko ako domcek z karat. Bolo by v nasom hokeji vyvetrat. Aj v state celkovo. Stale si myslim ze buducnost moze byt fajn. Sakra, ved v poslednej dobe v mladezi hrame pekny hokej, ja verim ze nam ta generacia dorastie
Vlani Slafko schytaval zlava sprava od roznych Golonkov a Lukacov a od dvojtyzdnovych fanusikov aky ja namysleny a slabucky. Za 0+8. Dnes sme dali zatial 8 golov za turnaj. - 18.5.2025 - 22:58
- +17
- jofo1
- No ved ani ten Slafko nedal ani jeden gol
- 19.5.2025 - 5:48
- +2
- Standacik
- kilavec jeden
- 19.5.2025 - 9:06
- 0
- NR
- Keby som mal znazornit stav nasej krajiny a spolocnosti ako takej,presne toto by bol jej obraz...a je úplne jedno z akeho politickeho "smeru" sa nato pozerate.
Tato partia reprezentantov zato nemoze,oni su len ti "herci" co to znazornili.
Nech uz zacne liga... - 18.5.2025 - 22:58
- +7
- AgentCooper
- Megahanba a blamaz: Od zlozenia kadra, zlozenie formacii, neexistujuci kaucing, bezducha hra, alibisticke reci o mladom kadri. Nevieme pomenovat pravu pricinu - na zvaze a vo vedeni repre su ludia, ktori tam nemaju co hladat, ludia, co za par euro navyse od statu taraju o dvojitej moralke a nominuju do repre hracov hrajucich za krvave peniaze v lige propagujucej vrazdenie nevinnych ludi.
Miro Satan, klobuk dole pre tvojou ochotou reprezentovat, dakujeme za Remziho, dakujeme za kovy z MS, dakujeme za ZOH 2022. Ale tuto sezonu si nam urobil hanbu pred celym hokejovym svetom. Pre Lotyssko je vitazstvo nad "molodcami" z Ruskeho becka jednym z najvacsich triumfov na MS (okrem domaceho kovu samozrejme). - 18.5.2025 - 23:00
- +25
- templar
- Dnes som veril, že to dáme...ale Kráľovstvo 13. dôchodkov naviac zjavne nemá...
- 18.5.2025 - 23:00
- +29
- amaskiea
- Kráľovstvo 13. dôchodkov
- 19.5.2025 - 9:02
- +6
- Sani
- Podla toho ako sa vyvija demografia...tak toto toxicke spojenectvo gerontokracie a kleptokracie bude len silniet...
- 19.5.2025 - 10:06
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- micu79
- Skoda ani jeden zapas sme nehrali dobre ale toto uz bolo cez ciaru teraz budeme pocuvat ze treba sa poucit.
- 18.5.2025 - 23:01
- +2
- Navi01
- Či sa to niekomu páči, alebo nie. Toto je Šatanova vizitka. Odstúpenie je to najmenej, čo môže urobiť. Toto už nie je len o pocite hanby, ale je to pocit smútku. Krajina len dostáva, čo zasieva ...
- 18.5.2025 - 23:02
- +15
- PeterLucky
- Cely trenersky a manazersky stab vyhodit a podpisat normalnych trenerov na plny uvazok. Ziadne klubove zamestnania, proste si repre trener? Studuj hracov, volaj ich trenerom, chod po zapasoch, chod na skolenia v Kanade a neviem kde inde. A kludne nech su to cudzinci, alebo normalne vystudovany kvalitny profesional Slovak. Dobry byvaly hrac nerovna sa dobry trener.
- 18.5.2025 - 23:07
- +27
- HokejBJ
- Presne tak moje slova toto
- 18.5.2025 - 23:18
- +1
- dusan1980
- Kamrat a kto by tam mal ist
prave tieto majstrovstva boli krasnym prikladom ako to bude vyzerat az budeme mat pri kormidle nasich trenerov
Bodka
A lepsieho ako je Orszagh asi ani nemame - 19.5.2025 - 9:16
- +1
- Sani
- Aby sme este neplakali, ked namiesto Satana dosadia Machalu, Vinca Lukaca, alebo podobny kaliber...
- 19.5.2025 - 12:33
- +5
- Zkubydu
- skore pred poslednym zapasom s Finskom je 8: 22 = 16. miesto v efektivite strelby, zalostny hokej bez napadu, s mnozstvami chyb, bez charakteru, bez zodpovednosti, hanebny vykon....Nasi najlepsi hraci boli z nasej Extraligy. Treba sa zamysliet a vyvodit dosledky. Pardavy, Petrovicky, Lasak, Fruhauf, Satan. Cas na rezignaciu! Chce to zmenu v mysleni a prestat si klamat. Mame na viac!
- 18.5.2025 - 23:02
- +9
- hoKEjkavsz
- Esteze som mal doma slivovicu: Na tu nasu hru sa nedalo pozerat, chvala bohu ze nase trapenie skoncilo. Este utrpiet s finskom a game over
- 18.5.2025 - 23:05
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Duri_L
- ale Ukrajinci ma tiez dost sklamali, ze ten zapas s Japonskom nezvladli, to by sme mozno o rok hrali s nimi i my
- 18.5.2025 - 23:06
- +2
- LukasNR
- My budeme o rok hrať turnaj s Ruskom a Bieloruskom. Kludne si to odlož a vytiahni keď sa sem dotrepú.
- 18.5.2025 - 23:11
- +5
- FeroMotyka
- Pre Jojku, budúce MS na JOJ Play miesto Borisa a Brambora by som privítal Vinca Lukáča, to by bolo podívaničko.
- 18.5.2025 - 23:05
- +3
- dk
- ved pozeraj ruzu pre nevestu alebo farmu, ak ta fascinuju primitivni ludia
- 19.5.2025 - 6:19
- +7
- FeroMotyka
- Pozerám.
- 19.5.2025 - 8:57
- 0
- Mudrc
- 7 bodov zodpovedá kvalite tohto výberu. Dakujeme chalani za bojovnosť a hlavne ochotu reprezentovať !!!
Pozdravujeme hlavne našich
“zranených”
“nedoliecenych”
“unavených”
“rodine priateľkám chýbajúcich”
“klubom lekárom nepustených” - 18.5.2025 - 23:05
- +8
- Zkubydu
- Ak by to nesili tak ako sili: verim, ze polovica by sa popremahala. Robi sa to tak ako sa to robi, tak prisli take stanoviska ake prisli. Ako sa do hora vola, tak sa z NHL ozyva
- 18.5.2025 - 23:09
- +4
- Fandimnasim
- A čo akoze ti čo neprišli za to môžu? Hrať mali hlavne tí čo prišli. Stále vieme zvaliť vinu na niekoho. V roku 2022 hrali vtedy 18roční Slafko a aj Nemec. Tiež boli ospravedlnenky. A chalani to zvládli a spolu s nimi aj 17 roční Sýkora. Dokonca aj Kanadu vedeli potrápiť aj keď prehrali. My máme na všetko len výhovorky. Teraz by kritici brali "len" tých 8 Slafkových asistencií.
- 19.5.2025 - 7:20
- +10
- Great!
- Ak by na MS hrali Rusi a Bielorusi, nehrali by Slovinci a Maďari.
Tým pádom by bol vyrovnaný zápas s Francuzskom našim zápasom de facto o záchranu.
Dostali sme laty, a velké laty. Ramsey pán boh zaplať dostal zápaľ pľúc pred MS, v opačnom prípade by dostal infarkt na MS.
Mladíkov si nevšímajme, ale 80% tohto tímu na MS nemá kvalitativne, čo hľadať. Ospravedlnky sú realitou, hráci nemajú zaujem reprezentovat, nemáme druhý sled (vlastne ani prvý), a celkovo turnaj MS v hokeji v zásade chátra, viď prázdne tribuny šampionátu. - 18.5.2025 - 23:06
- +5
- Zkubydu
- ale nehrali: tak sme sa zachranili uz davno
- 18.5.2025 - 23:10
- 0
- Great!
- Hej no. Osobne si myslim; ze by hokejovému Slovensku prievan v podobe vypadnutia aj prospel.
Takto sa tam cez Maďarov, Slovincov, či Talianov nejakym sposobom držíme. - 18.5.2025 - 23:19
- +5
- crosbynko
- Ja osobne si nemyslim ze by to pomohlo. Posomralo by sa, chvilu by to bola tema a potom by sme isli tak pekne po slovensky dalej.
Pred MS som ti odpisal pod koment ze si k svk hokeju prilis kriticky. Ale musim uznat ze si sa nemylil - 18.5.2025 - 23:30
- +3
- Great!
- No možno by sa naštartovalo čosi, samozrejme výsledky by neprisli hned. Kto vie.
Ano, som kritický, mňa tá nekvalita v každom smere, či už na strane metodickej, manažérskej, hráčskej až irituje.
Už som rokmi spracoval, že zlatá generácia už nebude, ale ani tie lastovičky nie sú.
- 18.5.2025 - 23:44
- +3
- crosbynko
- Chvilu to vyzeralo dobre. Omladili sme, dalo sa na to pozerat. Vrcholom bol asi Peking. Stale verim ze z nastupujucej generacie nieco bude aj ked uz nevyzeraju tak "nablyskane" ako ked boli na Hlinka-Gretzky druhi a drvili Ameriku, Finsko. Osobne mam velke obavy o Mesara, trochu mensie o Honzeka a iste obavy aj o Dvorskeho ale aj Nemca. Slafko ako sam povedal by mal konecne zacat hrat od oktobra. Je ich malo a pri kazdom z nich ma nieco vyrusuje co ich zraza dole. Verim ze este budu napredovat. Napriklad taky Chromiak, sorry ale ja tam od jeho poslednych MS nevidim nejaky velky progres. Ale ja som svojho casu predpovedal ze do NHL sa nedostane ani Cernak takze dufam ze mi co najviac hracov vytrie zrak.
- 19.5.2025 - 0:01
- +1
- Great!
- Ja som skeptický pri všetkých z nich, ruku do ohna by som nedal ani za Slafka. Vyrušujú ma na ňom hokejové nedostatky, aj nehokejové
Ak bude mat aspon jeden z tebou menovaných v NHL kariéru podobnú tej našej niekdajšej dobrej druhej vlne (Zednik, Handzuš, Nagy, možno Šatan) budem spokojný.
Na hviezdu prveho rangu moc nepoškuľujem.
- 19.5.2025 - 0:14
- +3
- jofo1
- Mesar a Honzek tento rok velke sklamanie, Dvorsky pozitivne prekvapil, Slafko OK ale od draftovej jednotky sa predsa len caka viac
- 19.5.2025 - 5:52
- +1
- Sani
- Stretlo sa viacero faktorov, zial negativnych: ...ona ta chybajuca kvalita sa da do urcitej miery "ošáliť", ale musi ju vykryt nieco ine: fungujuci herny system, zivotna forma niektorych hracov, super klima v kolektive, heroicky brankar, atd...A my sme tento nemali ziadne tromfy na prekrytie tej chybajucej kvality...
Vzhladom na stav v akom sa momentalne nachadzame ako stat, asi musime byt radi aj za to, ze sa tento rok podarilo udrzat A-cko a ziskali sme este trochu casu so sebou daco robit... - 18.5.2025 - 23:07
- +7
- MackoPu
- No problem, ziadne emocie.
- 18.5.2025 - 23:07
- +10
- Adriano23
- Tak naši neprekročili svoj tieň. Po prvej tretine mohlo byť v pohode 3:0 pre nás namiesto toho z 5 striel 1 gól. Do toho úvod do druhej tretiny ako sa patrí z troch striel dva góly a bolo po zápase. Na strely po druhej tretine 20:19 a skóre 1:4 to je zrkadlo týchto MS z našej strany.
Je neskutočné že Lotyši mali vo svojom kádri 18 hráčov z minuloročných MS a naša kostra nebola. Aj tí Švajčiari ktorí majú veľké možnosti tak tá kostra je u nich pravidelne rovnaká a z top hráčov im vždy niekoľko príde detto Nemci a u nás nie ...
Očakávam že tu príde plno hejtu. Bol to tím bez lídrov. Ale nech si hovorí kto čo chce celkovo ten herný prejav nebol až taký zlý. Nato že v tíme nebol žiaden top útočník z našej strany vedeli sme každého súpera zatlačiť, aj pri tej Kanade sme mali pomerne dosť šancí. Čakal som od Lotyšov väčší tlak, ale oni "len" trestali naše chyby.
Najväčší spaľovač šancí Krištof zahodí každý zápas 2-3 tutovky. Ale jeho formácia pravidelne vedela zavrieť súpera v útočnom pásme a vedel sa do šancí dostávať. Detto Lantoši, pritom on mal aspoň dobrú strelu, ale taktiež čo ten nedá... Dnes nezahrali moc ani hráči z AHL a kapitán Sukel, tak tomu dnes taktiež zápas moc nevyšiel.
Je neuveriteľné, že pri streľbe a veľkej šanci nieže netrafíme bránku, ale ani nevystrelíme, lebo zluftujeme a pošleme súpera do brejku. Do dnes som toľko krát v živote nevidel "zluftovanie" ako dnes za celý zápas. Keď v čistej šanci sa nám podarí vystreliť tak to je buď do hrude brankára, ale do tyčky.
Neostáva nám nič iné iba fandiť našim na klubovej úrovni, nech ich čo najviac hrá v najlepších ligách a nech tam bodujú a patria k lídrom... - 18.5.2025 - 23:07
- +6
- MackoPu
- Na zatvaranie v pasme, aj to otazne, sa nehra. Ani na splasene vagony na lade.
- 18.5.2025 - 23:21
- +3
- Adriano23
- To máš pravdu, na to sa nehrá. Preto máme 7 bodov a končíme v skupine.
- 18.5.2025 - 23:24
- 0
- Sani
- Kritizovany Lantosi ale dnes nacapoval spoluhracom asi 3 tutovky, co som letmo naratal....o hodnoteni hracov sa este asi bude pisat vela, ale mna napriklad zaujal Regenda, ktory od svojho vyborneho zaciatku v repre udrzuje linearne klesajucu krivku vykonnosti...
- 18.5.2025 - 23:22
- +5
- Adriano23
- Ja proti Lantošimu normálne nič nemám a za mňa momentálne patrí do repre, aj pri najsilnejšom zložení. Vytvárať šance chalan vie, ale toľko tutoviek čo on vie zahodiť je na zaplakanie. Ako niekedy mu vyjde zápas kde dá aj viac gólov, ale potom séria zápasov kde pozahadzuje ... veď videli sme včera.
Regenda je za mňa sklamanie, niekedy zbytočne držal puk namiesto nahravania, predlžoval si neraz zbytočne striedanie atď. Ale tak mali potiahnuť iní ... - 18.5.2025 - 23:27
- 0
- jofo1
- Lantosi goly nikdy nedaval a zrejme ani nebude.
- 19.5.2025 - 5:54
- +1
- hawkie
- Máš recht Sani.
Keby bolo keby... keby má ako spoluhráča Draisaitla alebo iného vysoko-oktánového strelca, tak má každý zápas v priemere 2 alebo 3 asistencie... ale na toto sa nehrá no.
O Regendovi nechcem povedať, že je preceňovaný - má svoje kvality, ktorú sú v našej repre využiteľné. Tiež si nemyslím, že hrá horšie, ako na OH a MS 2022 (vtedy skvelo využil situácie, v ktorých bol, a súperi boli o niečo... hokejovo menej vyspelí..? + lepší spoluhráči), faktom ale je, že hral už aj lepšie. Mnohí od neho márne čakajú, že bude strojom na góly, veď on je kks typický veľmi fyzický power-forward do bottom-six, navyše aj málo technický (včera som postrehol najmä jeho veľmi zlú rozohrávku z obranného pásma, keď na 6 metrov nevie presne prihrať do jazdy). A niekto tu už spomenul, že odkedy dostal ten hit od Kanaďana, bol ako keby úplne vypnutý. - 19.5.2025 - 10:19
- +1
- dast
- .: Ralfs Freibergs: Slováci z KHL? Extra motivácia, my sme na strane Ukrajiny!
Gratulujem Lotyšom .... - 18.5.2025 - 23:12
- +41
- Sani
- Najhorsie na tom celom je akym vyvrhelom sme sa v Europe stali, co vzbudzuje v ostatnych krajinach extra motivaciu aby nas sekli dole....to je neznesitelna hanba, ovela horsia nez vyprasky v hokeji...
- 18.5.2025 - 23:17
- +51
- LukasNR
- Hanba v športe, hanba v kultúre a doslova životu nebezpečné hry vo vede. To je Slovensko 2025.
- 18.5.2025 - 23:21
- +38
- Adriano23
- Lebo to vadí s prepáčením a vešekerej úcte k nemu, nejakému Freibergsovi, tak to neznamená že to vadí celej Európe. Pretože evidentne to nevadí ani Frantíkom a ani Slovincom. Rakúšanom, Švajčiarom, zámorakom a pod je to totálne jedno ....
- 18.5.2025 - 23:22
- +9
- FP-jakubj
- Nerozprávaj somariny, kakas si neuveriteľne sám do úst, až to bolí
- 18.5.2025 - 23:26
- +32
- Adriano23
- Rád sa nechám poučiť, čím si kakám. To tvoj útočný komentár len vypovedá o tvojom stave ...
- 18.5.2025 - 23:34
- +7
- Adriano23
- Vobec sa nečudujem kde sme ako krajina, keď vidím slepotu ľudí pri tvojom urážlivom komente.
To že Drozg hrá za Slovinsko a minulý rok za frantíkov bol Da Costa asistent kapitána, akosi veľa ľudom uchádza. V zámorí sa tlieska Ovcovi a ľudia si myslia, že hlavné mesto Európy je Londýn, ale okey.
Toto bez prepáčenia tupé tunelové videnie sveta je najväčšie zlo na Slovensku a nech je niekto "progresívec", "sociálny demokrat", "liberál", "vaxer", "antivaxer" "neverič" ... tak vždy si žije len v tej svojej bubline a škatulkuje všetko a všetkých naokolo ... - 18.5.2025 - 23:55
- +12
- AgentCooper
- Mna nezaujima postoj Francuzov ani Slovincov k pre nich nepodstatnemu sportu akym je hokej. Stavim sa, ze 90% frantikov nevie, ze nejake MS v hokeji existuju, ze sa hra nejaka KHL a ze existuje Da Costa.
My sme tu na "dostrel" Moskvy, mame hranicu s Ukrajinou, kde denne zomieraju ludia. A my zoberieme do reprezentacie nasho narodneho sportu ludi bez moralky? Ludi obliekajucich symboly vojnoveho besnenia?
Nech si gembler Grman (ano, gembler, kvoli tomu ho vyhodili z Vitkovic), Rybar, Kristof a spol. kludne "zivia rodiny" krvavymi peniazmi. Ale ja ich v repre vidiet nechcem.
Tu mas vysledok Satanovej "dvojitej moralky". Totalny marazmus a rozklad repre. Ale presne v takom rozklade je cely tento mafiansky stat. - 19.5.2025 - 1:02
- +46
- DL27
- Krásny príspevok, keby som ti mohol dať 100 palcov hore, tak ti ich dám. Je to presne tak, ako píšeš. Tento týždeň som bol 3 dni v Rakúsku, práve počas zápasu Slovensko-Rakúsko. Na druhý deň som sa pýtal rakúskeho kamaráta, či videl zápas. On to samozrejme nevidel a ani netušil, že Rakúsko hralo so Slovenskom a vôbec neriešil, že sa hrajú nejaké MS. A takto to vníma väčšina Rakúšanov, Nemcov a o Francúzoch už ani nehovorím. Tam si to vystihol úplne presne, možno 90% krajiny ani netuší, že sa hrajú nejaké majstrovstvá a že existuje nejaký Da Costa. Hokej je vo väčšej miere sledovaný len v zopár krajinách na svete, pre drvivú väčšinu krajín je to absolútne okrajový šport, asi ako u nás nejaký kriket alebo ragby.
A rovnako neznášam toto relativizovanie zla a "nemiešanie športu a politiky", alebo ako to nazýva tá ignorantská podržtaška Šatan, prisluhovač tejto zlodejskej kolaborantskej zberby, ktorá sa chodí pchať do zadku masovému vrahovi a najväčšiemu vojnovému zločincovi v novodobej histórii. Hokej a šport celkovo je v tejto krajine len obrazom celej spoločnosti a presne ako hovoríš, v rovnakom rozklade, ako celý tento mafiánsky štát... - 19.5.2025 - 2:19
- +12
- Adriano23
- AgentCooper, to je úplne v pohode že to teba nezaújma, je to tvoja vec.
Reagoval som na hráčov z KHL načo prišla odpoveď s urážkami. Kde som žiaden moj postoj k ničomu nedával, len som uviedol, kde hrajú aký hráči.
Je hodne alarmujúce keď len uvediem fakty, že kto kde hrá, aký hráči sa berú do daných líg, bez vyjadrenia mojho osobného názoru na danú vec ma niekto začne urážať a vymýšľať si drísty a ľudia mu pritom "tlieskajú". Mám veľké obavy či sme sa nevrátili o 50 rokov spať ... Ešte som v príspevke zastal Freibergsa. Za mna šialené čo sa potom spustilo... - 19.5.2025 - 9:03
- +2
- Sani
- ...ale ja teraz nepisem o hokeji Ado, momentalne prebieha drsnejsia hra...Pobaltie a Poliaci ju chapu, ini ju chapu menej a niektori vôbec...
- 18.5.2025 - 23:26
- +15
- Adriano23
- Jasne Sani.
Len narážam na tých hráčov z KHL. Kde krajiny ako Slovinsko, Francúzsko v pohode nominujú hráčov z tej ligy. A keby Andrighetto stále hrával v KHL, tak Švajčiari ho tiež v pohode nominujú ...
Ale to je jedno. Grman s Rybárom nato, že prišli z KHL ničím nevyčnievali od priemeru... - 18.5.2025 - 23:33
- 0
- FP-jakubj
- Pretože Slovinci alebo Francúzi nemajú také skúsenosti s Rusmi ako Slovensko, Maďarsko Pobaltske štáty Poľsko alebo Východné Nemecko no a tiež Česi. KHL jednoducho je politická liga a hráči slúžia na propagandu, podobne ako na ňu slúži aj Fico, aby mohli Rusom ďalej vymyvat mozgy
- 18.5.2025 - 23:37
- +13
- Adriano23
- Ešte raz. Zaútočil si na mňa tak teraz daj fakty. Tieto tvoje "skúsenosti" si nechaj do politickej diskusii niekde na FB alebo Xku. Tu sa bavíme o hokeji.
Takýe ešte raz Slovinci majú na súpiske Drzoga. Pozri si kde hrá. Minulé MS u Francúzov mal dokonca "A"čko Da Costa. Takže toto sú drísty hej? Nabudúce trošku s kľudom a rešpektom reaguj, lebo hrať sa na morálku, ale zároveň urážať, odsudzovať a chovať sa sám amorálne to je na Slovensku v poslednom čase veľká móda.
Ďalej "neutrálne" krajiny majú celú vojnu na UKR u prdele, či sa to tebe páči, alebo nie. Podpora týchto krajín UKR je v súčte ďaleko nižšia ako samotná Slovenská. Do tohto sa vonkoncum tu na tomto fóre, ale nechcem púštať.
Ešte raz ťa poprosím, uveď mi fakty v čom moj príspevok bol nepravdivý... - 18.5.2025 - 23:46
- +5
- FP-jakubj
- Netuším, prečo by som v tomto ohľade mal riešiť Francuzov alebo Slovincov. Keď si nevieš dať dve a dve dohromady, tak musíš na Nový Čas, tam sa vytesuju, že si z nich niekto urobil srandu a tvária sa seriózne
- 18.5.2025 - 23:52
- +5
- Adriano23
- Jakub, pozri sa načo si reagoval... aké dve a dve dokopy. Vadí to Freibergsovi (lotyšom), nevadí to FRA (Da Costa), SLo (Drozg), USA/CAN tam asi sám uznáš čo im viac vadí ak si aspoň kapanek zdatný.
Neviem čo tu splietaš nejaký nový čas, či jak sa to píše. Bavíme sa tu o hokeji, a ty mi tu hodíš nejaký nový čas. Sorry, ale ak si vyšiel z nového času tak sa tam prosím ťa vráť spať. - 18.5.2025 - 23:59
- +2
- FP-jakubj
- Ale veď ty tu prispievať na úrovni nového času. Už sa spamätaj, vysvetlené máš všetko
- 19.5.2025 - 0:26
- +4
- dast
- Adriano: zijem na Islande, na oddeleni mam kolegov z iks europskych krajin, azie, afriky, juznej aj severnej ameriky, celkovo vo firme pracuju ludia 42 narodnosti. Ver mi, nechces vediet, co si o nasom zaprdenom slovensku myslia. Specialne ludia z krajin geograficky blizko rusku. Co povedal Freibergs len odzrkadluje hokejovu nuansu nasej krajiny. Vsetko ostatne je este ovela vaznejsie v dnesnom globalizovanom svete, to ma trapi ..... a malo by aj teba ... a vsetkych ostatnych slovakov tiez.
- 18.5.2025 - 23:54
- +15
- Adriano23
- Dast v poriadka ja proti tvojim skúsenostiam nič nemám, rešpektujem ich a aj akceptujem. Len ja som reagoval na Saniho prispevok o Freibergsovi. Že nie len Slovensko, ale aj ostatní majú hráčov z KHL a iným to je úplne jedno (nie všetkým). Sani odpovedal, že to bral zo všeobecného pohladu, načo som mu odpovedal že jasne rozumiem ja som to myslel na hráčov z KHL a naša debata kultivoane skončila. Potom prišiel moralista s urážkami, bez faktov a začala sa politická diskusia.
Ja už odmietam, pomaly pri každom článku baviť sa o politike, kydania len na Slovensko a pri faktoch sa tváriť, že niesú ako napr že za FRA a SLO hrajú hráči z KHL, že v DELke oslavujú Hudáčka v NL bez najmenších kecov berú hráčov z KHL... to že či sa to mne páči, alebo nie je druhá vec, ale fakty sú jasné.
Jasné to sú tvoje skúsenosti a ja ich plne rešpektujem. Ja tiež žijem v zahraničí a keď sa aj stretávam so zahraničnými ľudmi, tak nejaké slovensko je im ukradnuté. Vačšinou majú názor na Slovensko cez vlaastnú skúsenosť s návštevou (čo je zvyčajne veľmi pozitívna), alebo im nejaký dobrách zo Slovenska nakydal na Slovensko sposobom takým negatívnym, že úhlavný neprijateľ by to lepšie nespravil. Ale možno na Islande beží v novinách pravidelne niečo zo Slovenska netuším. Ale ako si už písal post sovietske krajiny to riešia hodne. V Lotyšsku žije 25% rusov, tak tam to určite berú ináč. Do Poľksa jazdím hodne často a nemám ten pocit, žeby nás nejak brali zle. Každopádne toto nebol ciel mojho príspevku, reagoval som na úplne niečo iné, preto ma to mrzí kde sa to dostalo. Naprosto každého chápem, komu nie je lahostajny tento marazmus v spoločnosti. A o to viac mi príde úbohejšie keď kadejaký moralista poukazuje na morálku, káže čo má druhý robiť, myslieť si a pod, pritom jeho vlastné správnanie je amorálne a úbohé... - 19.5.2025 - 8:56
- +2
- crosbynko
- Mozno JPP ale pocul som ze sa na svk podnikatelov vo vyspelom svete uz pozeraju vraj cez prsty. Uz je to citit ta nasa posramotena povest v zahranici.
- 18.5.2025 - 23:31
- +3
- jofo1
- Ano, vela firiem si rozmysli ci podnikat v state,kde skoro polovici obyvatelov by nevadilo keby sme boli znova ruskou koloniou.
- 19.5.2025 - 6:00
- +4
- bigi
- a som bol minuly tyzden v polsku vo viacerych firmach a v kazdej jednej sa napisem to slusne, pytali na Tica a jeho vztah k russku
- 19.5.2025 - 7:51
- +3
- tomMHC
- Taká malá vsuvka. Kamarát robí s autami a minulý týždeň volal 2x do Nemecka a raz do Rakúska. Keď sa ho pýtali odkiaľ je a on povedal že Slovensko, tak dvaja mu hneď bez pardónu zložili a tretí sa ho pýtal na "Fika" a Rusko. Že to sa mu za 20 rokov čo robí s autami nestalo. Takže aj takto nás začínajú vnímať.
- 19.5.2025 - 9:31
- +4
- Crash
- taky typ historky som tu uz videl a nehnevaj sa ale toto mi pride ako pasivne klamstvo. Nerozumiem preco by toto niekto riesil pri ksefte z autami a navyse Rakusan ktoreho krajina je neutralna a neviem ci este doteraz neobchoduju potichu z Ruskom. Nechce sa mi tomu verit ale tak nepoznam cely kontext. A tak sa spytam, stava sa to aj Madarom? Lebo ich politika je taka ista. Nechap ma zle ja som tiez velky kritik Šatana len mi uz tu nejake nazory pridu dost prehnane a plne emocii
- 19.5.2025 - 11:56
- +4
- strojar
- To, čo napísal, nie je prehnaný názor, ale primitívny výmysel.
- 19.5.2025 - 15:54
- 0
- tomMHC
- To je aj každá tvoja veta, čo tu čítame roky ujo
- 19.5.2025 - 22:11
- +2
- tomMHC
- Pozri to je v poriadku, ja som bol tiež z toho trochu mimo, ale ten človek mi v živote neklamal...možno len narazil v jeden deň na troch blbcov, čo mi ale príde ako až moc veľká náhoda
Netuším či sa to stáva aj Maďarom, kedže žiadneho osobne nepoznám
Skrátka len som napísal to čo mi človek ktorý mne nikdy neklamal povedal. Nič viac nič menej. Úplne v pohode to beriem neboj sa.
- 19.5.2025 - 16:01
- +1
- moke19
- Tvoj kamoš pretavil svoj názor do vymyslenej historky, ja mám za sebou roky v Nemecku, a keby si počul ich názory teraz na EU a veci okolo nej, bol by si tiež veľmi prekvapený.
- 19.5.2025 - 17:07
- 0
- Tino
- Hanebne: Aj ked sa to pokusia zlahcovat,dnes proti nam nehral vyber NHL.Hlavy budu musiet padat a Satan so svojim sekretarom, ak maju v sebe nejaku cest uz pisu rezignacne listy.Rozvratili sme kabinu sposobom, ktory sa len tak nevidi, politika , ktora sa do hokeja montuje a ktorej zvaz fanusikuje sledovala prave toto, rozvrat je to co ma v popise prace zaujem ,ktory organizuje vselijakych Huliakov.Cele MS hrame be, systemu, poctivy rybnik, katastrofalne presilovky, dlhokanske striedanie, starsi hraci, ktori mali byt tahuni,ale nezvladli tlak hraju, naopak trestame mladych talentovanych.Orszagha mi je luto, myslim,ze chcel pomoct,ale z organizacie v teame sa nevykeca, imela, ktore mu robia asistentov musia v repre skoncit, je to slepa ulicka, vieme to roky,neviem co sa este musi pokazit aby boli definitivne odpalkovani.
- 18.5.2025 - 23:14
- +32
- moňo
- podpis
- 18.5.2025 - 23:18
- +1
- ekaver
- nemusia, ani neskončia, vládnu tu najsprostejší zo sprostých , rútime sa celá spoločnosť do strašných sračiek
- 19.5.2025 - 9:13
- +9
- Mato80
- Tým ľudom co tam boli by mali minimalne preplatiť vstupenky lebo toto čo predviedli od druhej tretiny to je silná káva, včera som za nimi stál ale dnes sorry takto sa za nás nehrá, keď sa na tie ms dostanem tak tam musím trhať ľad a nie toto čo dnes predvádzali….
Problém je v našom myslení a nastavení, keď nás porovnám s Lotyšmi tým tam prídu všetci hráči,vážia si reprezentáciu ťahajú za jeden povraz.
My medzi sebou bojujeme miesto toho aby sme sa spojili, neustále konflikty či už medzi szlh a klubmi alebo szlh a hráčmi a nikto z tých ľudí si neuvedomuje že sa porazame sami tak ako sme sa porazili sami v dnešnom zápase na ľade.
Nerád to hovorím ale ryba smrdí od hlavy, bohužiaľ moc sa od Nemecka nezmenilo….kedysi sme sa chceli priblížiť TOP6 ale skôr nas začali dobiehať Švajčiari a Nemci teraz nás s prstom v nose dajú Lotyši a dobiehajú Rakúšania Dáni a podobne….
- 18.5.2025 - 23:14
- +2
- Adriano23
- Bolo vidieť ako tá ich impotencia v zakončení ich zhadzovala dolu. Aj keď chceli, ale proste ak z 20 striel dáš jeden gól a súper z toho istého počtu 4, tak to veru na psychike nepridá. Keď už prekonajú brankára tak zazvoní tyčka.
Teraz sa pekne ukazuje, že nechať "doma" hráča ako je Studenič je trestuhodné... - 18.5.2025 - 23:18
- +2
- MackoPu
- Polovica su skuseni hraci, co sa nemozu vyhovarat na rozklepane nohy a ruky. Jednoducho superi sa posunuli a nam chybala kvalita. A Mirecek, nech si to ego (vs.Studenic) strci, i tak vzhladom na nominaciu ho trápiť nemusi.
- 18.5.2025 - 23:28
- +3
- Mato80
- Presne ale nie len to koľko rokov sa tu bavíme o vhadzovaniach, hre v obrannom pásme aby sme viac strieľali osobnych súbojov a nemení sa absolútne nič. 18-tka skončila síce 4 ale tam to boli tie iste malé detaily ktoré tu stále všetci spomínajú a nič sa nemení tak ja neviem to sme fakt až takí neschopní na všetkých úrovniach v tom hokeji? A do toho si ešte sami spravíme nepohodu
- 18.5.2025 - 23:41
- +2
- to je jedno
- Najspokojnejší musi byť Craig, že mu osud doprial vyhnutie sa tejto blamáži, v inak celkom obstojnom angažmáne. A nás fandov môže tešiť, že sa vyhneme Švajčiarom alebo Čechom vo štvrťfinále. Tam by to už hrozilo dvojciferným výpraskom.
- 18.5.2025 - 23:14
- 0
- kelnička
- Ja sa teraz pýtam.ako chce Šatan opäť vniesť do reprezentácie pozitívnu náladu?ako chce tích na ktorých má najbližšie roky stať naša reprezentácia presvedčiť o svojej kompetencii o kompetencii realizačného tímu?
Lebo tento turnaj bol HLAVNE zlyhaním jeho a ľudí ktorými sa v repre obklopil.neverim v ich sebareflexiu a neverím že si toto zlyhanie vôbec priznajú no tak nejak tuším že po tomto všetkom ostane ďalších pár hráčov znechutených.
Takže máme pred sebou olympijskú sezónu a ak je to tak že Šatan zo svojej pozície z hráčmi zo zámoria nekomunikuje počas sezóny lebo však na čo,tak bude olympiáda len ďalším fiaskom.a všetkým tým ktorí sú ešte opojení našim bronzom spred 3 rokov chcem len jedno.toto nie je známka 7 ročnej práce Šatana a Craiga. - 18.5.2025 - 23:15
- +6
- LukasNR
- Presvedčiť o kompetencií? Ty si si nevšimol že v tejto krajinu už niečo ako zodpovednosť a následky neexistuje? Pokiaľ máš to správne tricko nezodpovedáš sa nikomu za nič.
- 18.5.2025 - 23:19
- +16
- Fandimhokeju
- Problém Šatana okrem iného je aj ten, že on sa na svet diva svojim pohľadom. On, keď mohol, tak prišiel za každých okolností. A myslí si, že aj ostatní takto rozmýšľajú. Presne z toho istého dôvodu zo super hráčov, až na minimálne výnimky,nie sú dobrí tréneri.
Lebo tým kvalitným hráčom netreba toho veľa vysvetľovať a aj tak rozhodujú zápasy. - 19.5.2025 - 2:01
- +1
- hoKEjkavsz
- Ze s tym uz nedate pokoj: Miesate tu politiku a vnasate medzi nasich hracov aj fanusikov nenavist
- 18.5.2025 - 23:15
- +3
- GWJ
- Aha, takže lepšie je sklopiť uši a držať krok..
- 18.5.2025 - 23:35
- +11
- hoKEjkavsz
- To nikto nepovedal: Ale robit rozbroje kvoli hracom z khl, tak si len serieme na vlastnu hlavu
Nas hokej nie teraz sa dostal do suterenu, ale uz pekne davno - 19.5.2025 - 0:49
- +4
- Maross NR
- My sme si nasrali na hlavu sami tými hráčmi z KHL. Danko s Huliakom sami vniesli politiku do hokeja.
- 19.5.2025 - 9:04
- +9
- bigi
- tu politku tam doniesom prezident zvazu , GM reprezentacie a miňister sportu
- 19.5.2025 - 7:55
- +13
- amaskiea
- a v neposlednom rade aj prezident republiky
- 19.5.2025 - 7:58
- +14
- bigi
- ale sak pistu harabina som neocul sa vynadrovat k hokeju a nominacii
- 19.5.2025 - 9:21
- +4
- amaskiea
- jaj, vlastne som sa pomýlil
- 19.5.2025 - 9:43
- 0
- N-R-N-R
- nemá čas, akurát nedávno vyhral konkláve
- 19.5.2025 - 12:09
- +3
- amaskiea
- HA-BE-MUS HA-RA-BI-NAM
- 19.5.2025 - 12:13
- 0
- ReviznyTechnik
- Prvé MS Čo si myslím, že ak mali nejaké lepšie kontrakty naši hokejisti sľúbené, tak im ešte zavolajú a zrušia. Z AHL sa vrátia všetci a budú reprezentovať v našej lige v 3 či 4 útoku na viac nemajú. Otázka znie či by sme nemali dať ako republika peniaze z daní radšej do zdravotníctva, hokej zbytočne tie peniaze žerie celkovo a nepotrebujem vychovávať treťotriednych AHL hráčov.
- 18.5.2025 - 23:17
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- rastislavke
- Ďakujeme ministerstvu športu : Všetci vieme, že majstrovstvá bez Ruska nemajú zmysel a my predsa nebudeme bojovať a predlžovať bitku na ľade. V play off sú aj tak len dekadentné krajiny a podporovatelia vojny.
- 18.5.2025 - 23:19
- +9
- Tino
- Nevypadli: Sme a kvalitnejsimi supermi sme hrali podla dezolatneho gusta, nevzdorovali sme , vediac ze ten Swe,can ci lotys raz z toho obranneho pasma SVK odide.Ak robime repre pre siroke masy, robime to skvele, vyborne citame nalady obyvatelstva a hernu strategiu prisposobujeme jej zelaniam.
- 18.5.2025 - 23:26
- +4
- aaaaaa
- Dnes sme opäť dali dobrý úvod , ale dokážeme zahodiť aj nemožné a z prvej šancí súpera dostaneme gól ...ešte sme vyrovnali , ale po druhom góle a veľkej chybe sme sa úplne zložili .
Aj v minulosti naše mužstvá s väčšími menami sa dokázali po takom priebehu zlomiť ...tento menej skúsený a kvality tím potreboval sa dostať do vedenia a ísť na tej pozitívnej vlne , bohužiaľ šance zahodene a po góle hlava dole .
Dnes v live každý kritizoval Lantošiho ale ten v prvej tretine fantastickými prihrávkami vytvoril tri gólové situácie pre Regendu a Sukela ...keby dali tak je hrdina .
Bohužiaľ o hračoch z AhL o ktorých sa vraví , že môžu v budúcnosti byť v NHL ukázali veľmi málo . - 18.5.2025 - 23:20
- +2
- patkof
- Budúci rok : Verim že naša repre bude bez :
Rybár, golian, beno, Grman, Krištof a v prvom rade Šatan (Huliak, SNS)
Nezobrať pri tejto biede hráčov ako studenic, demek, kmeč je pekna maškarada
- 18.5.2025 - 23:20
- +12
- GWJ
- Skôr sa obávam že ťa prvá skupina bude jadro teamu..
- 18.5.2025 - 23:32
- 0
- AaaaaaA
- Kmec čo hral celý rok juniorku , tak ten by nás určite spasil .
Demek by zapadol k neviditeľným hračom z AHL - 19.5.2025 - 0:03
- +3
- patkof
- Jaj tak radsej neschopaci z KHL 😂 keby aspon Ružička ale nie my radsej hento
Kmec a demek mohli získať skúsenosti a Urcite by horší neboli - 19.5.2025 - 0:07
- +1
- Sani
- Nemam problem s Golianom a Benom...akurat musia mat na pleciach adekvatnu porciu zodpovednosti a uloh...Nevidim dôvod ich zatracovat
- 19.5.2025 - 12:30
- +1
- strojar
- Zatracovať určite nie.
Ale ani volať ich do reprezentácie. - 19.5.2025 - 15:55
- +2
- Senn
- hokej bola posledná vec v ktorej boli slováci ešte súdržní a držalo ich to pokope, aj to sa už podarilo rozbiť, komu to len vyhovuje hmm
- 18.5.2025 - 23:22
- +2
- frotto
- Tych par zltomodrych Svedskych dresov tak pekne podciarkli tie facky, ktore si Slovensko zasluzilo.
- 18.5.2025 - 23:30
- +1
- Cotillion
- Pokial je inak toto pravda, coz nema preco nebyt, tak to len podciarkuje ako strasne zle cely realizacny tim toto muzstvo nastavil a ako zle ich pripravil na turnaj.
Slováci vyzerali už na tréningu pred dvojzápasom s Kanadou a Lotyšskom zle. Tréner Országh musel viackrát zastavovať tréning pre nepresné prihrávky a postavenia hráčov. Rovnaké chyby potom kopili jeho zverenci v oboch zápasoch.
Katastrofa! - 18.5.2025 - 23:31
- +4
- Ricardinho13
- A presne o tom to aj bolo. Totálne nepripravený tím na MS, ale bohužiaľ Vlado na to všetko sám nestačil.
Pardavý a Fruhauf sú bohužiaľ najslabšími asistentmi v histórií slovenskej repre a úplne najhoršie na tom je, že to vôbec nevidia.
Žiadna sebareflexia, nula bodov ! - 19.5.2025 - 7:37
- +8
- Vlad87
- presne ... ked pocujem dnes Fruhaufa ako hovori o tom ako boli hraci fantasticky nastaveni, a uz na treningu sa to cele rozpadlo ... ake ruzove okuliare musi mat nasadene, alebo vyslovene balamuti verejnost a chrani si zadok
katastrofalna zostava v tom realizacnom, katastrofalna - 19.5.2025 - 16:44
- +2
- Zkubydu
- Ministerstvo sportu: kseftu a propagandy na cele s nekonzistentnym RT maju zlozit ucet za tento ich spolocny katastrofalny fail!!!
- 18.5.2025 - 23:34
- +4
- pablob26
- Od velkej zmeny ktoru mal M.S. priniest do naaho hokeja sa casom zase zmenilo na nieco zvlastne co sa ani neda pomenovat. No co uz, aka krajina taky politici, aki politici taky hokejovy zvaz a aky zvaz taky hokej.
- 18.5.2025 - 23:34
- +4
- Fandimhokeju
- Však celé ministerstvo vzniklo len preto, aby sa mohli rozdrbať peniaze. To je celé. Však prvé, čo nový minister urobil bola zmena vo vedení štátnej stávkovej spoločnosti Prečo práve na tejto pozícii? A to bola len zmena ministra a nie celej vlády,keď sa to akosi predpokladá.
- 19.5.2025 - 2:09
- +2
- napalmdeath
- Prosím niekoho z diskutérov na lavičku : Môžte hanbiť, nadávať hráčom. Nemal som veľké oči, ale aj mňa výkony niektorých sklamali, vypichol by som Krištof, grman, rybar (hráči z cinsko-ruskej ligy), aj koch ma slabý turnaj, ale najväčším pochybenim je trénerský štáb. O pardavom sa tu diskutuje roky, ten nemá ani na našu ligu. Niektorí sa budete hnevať, ale orszag je rovnako premenovaný trener. Ja osobne som nepočul nič o taktike, stratégii, hernom prejave.... tlieskať pod vajcami a kričať na chlapov "hráme, poďme,ideme,..." , ci hladiet do tabletu, ci bol offside,to môže hociktorý z nás. 1. Neviem, či otszak nesleduje nhl, alebo ma ružové okuliare, ale deň pred najdôležitejším zápasom sme hrali s Kanadou, tímom, aký my nevyskladame ani na OH a my hrám otvorenú partiu. Stratég by nastolil hru a vstup do zápasu ako outsider, ktorý môže nanajvýš prekvapiť. Tak ako kedysi do zapasou vstupovali Nemci, rakusania, kazasi, či madari. Betónová a čakať na brejky. Jednak by sme dostali menej gólov, hlavne pri betónovými neminie toľko energie, ved tretiu tretinu boli ako vybrané špagety. Samozrejme sa to odzrkadlilo dnes, kedy od druhej tretiny nevladali na veľkých lotysov, a v tretej tretine ani napriahnut na priklep. 2. Nehovorím, že by nás dvorsky dnes spasil, ale v porovnaní s takym Kristovom, lepšie buly, držanie puku, prehľad v hre, prihrávka, strela. V AHL vedia využiť jeho potenciál, v nhl obstál a orsag z neho urobí najslabší článok muzsta. Obzvlášť ho posadí, keď sa omiela omladenie q prestavba muzstva, získavanie skúsenosti. 3. Vyzerá to tak, že pani tréneri si ani nepozrel nerozanaluzuku hru súpera. Lotyši hralinstle to, čo bolo evidentne, že z roho dostávame najviac gólov. Furt sa motali v priestoroch, kde vedeli, že je naša slabina. NS trener sa len počas zápasov pozerá na trápenie svojich zverencov, a tlieska im poza uši. Žiadna zmena, reakcia na hru, vývoj. Jednoducho na to ešte nevyzrel. Čerešničkou bolo dnes odvolanie brankára. Aši je silne veriaci. Vidí že jeho zverenci majú problém vsietil väčší počet gólov aj súperovi, ktoré sa pol zápasu nevie dostať do útočneho pásma (slovinci), ze sa na golnatrapia, že po zápase s Kanadou sú ústraní, a on očakáva že to vyrovnajú. To neverili ani hráči, a to je základ. Pred par rokmi, keď ktejg pozmenil nás herný prejav, a výrazne omladil nás tím, Česky komentatori predpovedali sk hokeju velku buducnost. Zabudli, ze nemame postavicku na omladenie trenerskej pozicie. Na záver sa chcem ospravedlniť všetkým, ktorým som sa posielal, keď sklamali svoj fiktívny národný tím, vypisovanie formácie, lebo každý jeden to rozlozil lepšie ako ako pani kormidelníci. Cederle môže kľudne nastúpiť na "regendovu" dráhu a pribudnúť k nhl. Mudrak tiež milé prekvapenie turnaja.
- 18.5.2025 - 23:35
- +1
- meero
- Akurat, ze na betonovanie potrebujes obranu a brankara, co chyti aj nieco ine, nez dvere od striedacky. To sme my nemali.
- 18.5.2025 - 23:55
- +2
- Fandimhokeju
- Tiež si myslím, že akýkoľvek RT z prvej štvorky našej ligy by vedel ušiť taktiku na súpera lepšie ako títo umelci.
Veď si len spomeňme na finálovú sériu, aké to boli trénerské šachy navzájom. Pred každým zápasom sa navzájom prekvapovali, kto vymysli niečo nové a podobne sa reagovalo aj počas zápasov. - 19.5.2025 - 2:20
- 0
- omen
- ako fanusik Slovana som tuto sezonu na sklamania zvyknuty a preto i chapem, ze kopeme vsade naokolo a najradsej by mnohi z nas zobrali sami moc do ruk, ALE:
je zbytocne sa rozculovat nad nejakym Huliakom, mame co sme si zvolili... buduce volby radsej vysvetlujte vo svojom okoli, aby sa tam nedostali taketo kreatury
je zbytocne sa rozculovat nad prichodom hracov z KHL, opat sa pozrite okolo seba, aj tu na HP, kolko ludi ich obhajuje a co je najhorsie obhajuju samotnu rusku agresiu
je zbytocne sa rozculovat nad Šatanom... sam aj tak neodstupi... aj ked tu sa mi zda fer, niektore jeho kroky kritizovat
neviem ci ma zmysel sa rozculovat na trenerom... on hracov do nominacie nepozival, mal na vytvorenie muzstva cca. mesiac a to je zalostne malo
...tento rok je to bohuzial bieda a mozno je vlastne dobre niekde vypustit svoju frustraciu, len vsetko s mierou - 18.5.2025 - 23:42
- +2
- FP-jakubj
- Neviem, či si to vsimas, ale my tu biedu hráme už dosť dlho. Jednoducho tréneri stagnujú, nevieme vychovať hráčov a tí nevedia ani naplniť predpoklady.
- 18.5.2025 - 23:49
- +3
- kubinho
- Tych prehier a sklamani odkedy sledujem hokej bolo milion, ci uz na klubovej alebo repre urovni. Ale vzdy mali nieco spolocne. Hrozne mrzeli.Ale tento rok ma mrzi jedina vec ... ze mi je vysledok repre uplne ukradnuty. Mrzi ma len, ze takto zacinaju repre karieru chlapci, ktori maju byt nadejou do buducna.
Inokedy som si kvoli 2 tyzdnom MS uplne preskladal program, aby som videl kazdy zapas. Tento rok som videl prvy so Svedmi a dve tretiny dnesneho. A je mi hrozne luto, ze mi to nie je luto. Pretoze ak sa veci v krajine a hokeji nezmenia, prichadzam o cast zivota.
Verim, ze nie navzdy.
Mladasi, vela stastia v buducej sezone v zamori, snad uz v NHL. - 18.5.2025 - 23:51
- +16
- counter
- Nerozumiem prečo tu pán administrátor nezmazal 2/3 politických zlyhaní (príspevkov). TOTO je HP , nie žumpa politických skrachovancov , poprípade podnecovačov.
- 18.5.2025 - 23:52
- +11
- FeroMotyka
- HP - hokej,politika. Tak keď chceš cenzurovať iné názory, tak si založ vlastný web.
- 19.5.2025 - 9:05
- +2
- counter
- Presne ako píšeš, založ si vlastný web , kde tá skrátka bude mať význam tvojho ponímania.
Niekde sa musí každý prejaviť, keď mu to život nedovolí. - 21.5.2025 - 17:21
- +1
- amaskiea
- Na krv:
Čo tam po výsledku, ale ten rybník, čo hráme... Chalanov mi je ľùto, toto zďaleka nemôže byť ich limit. Keby takto šaškovali (Tinov výraz, veľmi výstižný) aj v kluboch, tak sa profesionálnym hokejom neuživia. Sú zjavne úplne dole a dnes ešte špeciálne bolo treba zatĺcť ešte hlbšie do zeme Dvorského.
Koľko rokov už sledujeme bezradnosț týchto asistentov? Pardavý je tam minimálne od r. 2022, vtedy sa vyjadril, že Fíni hrajú nepozerateľný betón, ale my nehráme vôbec nič. Koľko rokov ešte si budeme takto zabíjať vlastný repre hokej? - 18.5.2025 - 23:57
- +13
- Tino
- Jo: Dvorskeho vytrestali na pana, takto sa to robi, posadime mladeho talentovaneho,hrat nechame skusenych, ktori maju team tahat,ale nerobia tak.Team je mentalne na dne, vedia/vidia ,ze to nefunguje,neveria lavicke , neveria si navzajom, takto rozvratenu kabinu si pamatam z roku 2017.
- 19.5.2025 - 7:47
- +4
- ori
- Nic to chlapci nic to za to, ze nam uslo zlato, skusime to o rok na to.
PS: Ocakavana prehra, papierovo bol ten tim na vypadnutie. Ako sa prve roky po Ramseyho nastupe clovek tesil na kazdy zapas, tak teraz je to uplny opak. Hanba Satan za nominaciu s kolaborantami z KHL ktori za peniaze nosili dresy so Zkom. Hanba Satanovi za dokazovanie si kto ma vacsieho pipika pri odstaveni Studenica a K. Pospisila. Hanba trenerom ako hodili Dvorskeho pod autobus - nezabudnite mu o rok hovorit ako je repre povinnost a ako mu pomohla v kariere. - 19.5.2025 - 0:01
- +16
- P24
- Ono...fakt sa stretlo viacero blbych okolností.: V lete bola oh kvalda a budúci rok budú oh. Je logické, že viacerí hráči tieto ms vypustili. Do toho prišiel problém s craigom. Ten sa nemusel stat, keby sme to jeho pôsobenie nenaťahivali do nemoty, ale tiež to vybuchlo v blbej chvíli. Problém so streľbou je u našich hráčov problém tiež dlhodobo. Tiež celkom nerozumiem, prečo sa na to cielene nezameriavame, ale ok. A netvárme sa, tá blbá nálada v krajine tiež majú svoj vplyv. Nemôžem povedať, že by ma ten výsledok sklamal. Možno som čakal, že sa aspoň niekto z ahlkarov chytí, ale ani sa netvatme, se sú to chalani, ktorí trhajú rekordy. Lotyšsku budem v ďalšom priebehu určite fandiť a my by sme sa mali dať dokopy. Nielen v hokeji.
- 19.5.2025 - 0:08
- +2
- Mark101
- Toto je asi najzvláštnejší šampionát pre mňa. Nejako mi bolo jedno ako odohráme zápas. či vyhráme alebo prehráme. Takú ľahostjnosť k repre som ešte nezažil. Aj v tých rokoch čo sme boli blízko vypadnutia som mal väčšie pocity ako teraz. A po dnešku sa to ešte prehĺbilo. Po prvej tretine mi volala kamarátka že prišla o člena rodiny kvôli rakovine. Po rozhovore s ňou mi prídu celé tieto MS ešte viac nepodstatné než predtým. Jo, celé to povolanie KHL hráčov bolo totálny nezmysel. Ale zrazu mi to ani nepríde ako dôvod nad nejaké rozčuľovanie sa. Mal som v pláne sa tu nejako rozpísať ohľadom hokeja ale nie je to podstatné. Viac ma dnes zasiahla tá druhá vec. Nech ste akokoľvek naštvaný (a právom) na stav repre a všetko okolo tak nič nie je tak podstatné ako naši blízky. Vážte si každú sekundu s nimi. Pardon za sentiment, len ma to vzalo.
- 19.5.2025 - 0:09
- +9
- mato_ke
- Súhlas.
A je mi to ľúto. Ja sa tiež na veci v športe dívam inak odkedy nie sme v rodine komplet ako kedysi..
Človek pochopí, že to je "len" šport, ktorý vie v ťažkých chvíľach aj veľmi potešiť a podržať, no zároveň človek si uvedomí, že život je o niečom inom. - 19.5.2025 - 0:35
- +2
- FeroMotyka
- Je to tak, aj v mojom okolí to bolo tento rok také chladné, pozerať sa pozeralo ale skôr zo zvyku. A hlavne vedľa mám krčmu, kde mi borci spoilerovali väčšinou góly keďže pozeravam cez Internetovú TV a tento rok dokonca mali aj zatvorené cez zápasy večer a víkend. Ale na U18 to tam žilo
- 19.5.2025 - 9:11
- +1
- U.Rannio
- Chýbala nám artiléria ( 8g - 6z ) a ešte k tomu niektorí naši hráči aspoň chytali asistencie pri súperových góloch.
- 19.5.2025 - 1:15
- +1
- LacoTN
- Hmm: Ako to napísať? Zachránili sme sa v A-čau. Výsledky aj hra nič moc, útok až na pár momentov zlý, obrana ešte horšia. Aj keď ešte hráme s Fínskom, treba sa pozerať dopredu. Čo po MS? Sebareflexia musí prísť… .
Na druhej strane to čo tu niektorí diskutujúci popísali je viac smutné ako naše výsledky. Tá frustrácia, ťahanie politiky do hokeja atď. …. .
Ja osobne budem fandiť aj ďalej.
PS: Asi sme potrebovali takúto facku, nech sa konečne zobudíme. - 19.5.2025 - 2:16
- +3
- Fandimhokeju
- Len taká malá zaujímavosť. Počet hráčov z českej ligy v oboch mužstvách na rovnakej úrovni,pričom prakticky celá obrana bola "Česká". Brankár lotyšov hral za TN, Egle za LM, Daugavinš za MI. Naši hráči z Čiech, škoda slov. Ich úlohy v tímoch sú až na výnimky nie liderské. A potom sa čudujeme.
- 19.5.2025 - 2:52
- +3
- Handlo
- Dobro zvitazilo nad zlom.
- 19.5.2025 - 6:06
- +9
- Big brother
- Nesledujem to, ale včerajšia výhra lotyšov ma úprimne potešila.
- 19.5.2025 - 6:24
- +13
- Urpiner16
- Nuž došlo na moje slová že s lotyšmi neverím ani za mak že vyhráme.Šatan Craigove asistenčné krovie tam prívaril roxorom myslím Frúhauf,Pardavý,Prtrovický a byť na Vladovom mieste za takýchto podmienok odídem lebo toto nemá dobrú koncovku.
- 19.5.2025 - 6:51
- +2
- warn1ng
- Zapas som nesledoval, takze vykony nemozem hodnotit. Ocividne som ale o vela neprisiel. Nepaci sa mi ale uplne hejtovanie nasich hracov (samozrejme mimo KHL, tam je to opravnene a zasluzene). Oni su len vysledkom, treba riesit pricinu. A tym je realizacny tim, vedenie zväzu a ano, aj politici. Neviem odkial sa nabral ten trend angazovania "zlatych majstrov" do funkcii na zväze. Preboha, to nikto nevidi ze to nefunguje? Pardavy, Petrovicky, Lasak.. dalej taky Fruhauf. Vie mi niekto vysvetlit ake vysledky dosiahli tito pani v trenerskej kariere?
Najväcsim problemom slovenskeho hokeja, je Miroslav Satan. Je to velmi smutne konstatovanie, ale je to proste fakt. Tak dobry hrac, a takto to cele pokazit.. Smutne, velmi smutne.. Nechat sa ovladat ludmi ako Huliak alebo Fico, a robit nominacie podla toho ako ten bravciak z Ocovej povie.
Tento pad na dno treba zastavit co najskor. Navrhujem napriklad zacat tym, ze sa nebudu volit take hovada ake su tam teraz. Ale to len taky navrh..
Takze obut bagance, navliect monterky a ide sa.
Ja vam budem drzat palce. - 19.5.2025 - 7:02
- +10
- Urpiner16
- Vidíš máš pravdu Lašáka sim nespomenul.Presne ako Šatan.Dajú tam Rybára bez formy so švédmi a Kanadou ako keby sme nemali lepších brankárov.Polticky to zas zbabrali .Ani jeden hráč z khl nebol rozdielový a povedal by som že podpriemerný.Lašák von.
- 19.5.2025 - 7:10
- +1
- luciakanky
- Žiaľ obavy a krutá realita sa naplnili. A nie nebolo to o tom, že neverím. Zachranili sme sa čo mal byť od začiatku cieľ a ten sa splnil
- 19.5.2025 - 7:14
- +1
- bigi
- mna by zaujimalo ci tito kolaboranti Rybár - Húska - Grman - Rosandič - Krištof boli taky gamenchangery, ze to stalo za to rozbit vsetko od fanusikov az po kabinu, a najma za tu haMbu ktoru sme zase utrzili
- 19.5.2025 - 7:18
- +18
- Tino
- Isteze: To stalo za to,rozvrat samotny bol ciel, kto nema v palici nasrane rozumel.KHL tema/hraci splnili ucel,perfektne odvedena praca,hnevatbsa na satana,laza, ci spriatelenu politikunema zmysel, su to len nastroje, uzitocni idioti , zlo zasial zaujem, ktory toto cele vymyslel a urobil z toho realitu.
- 19.5.2025 - 7:57
- +7
- Standacik
- klidek klidek, nech ti nepraskne žilka
- 19.5.2025 - 8:59
- +1
- Sani
- Najlepsie je sledovat ten neskutocny progres aki zetkari v intergalaktickej lige dosiahli....mozno sme ho az tak nevideli v hre, ale verim, ze sa rapidne zlepsili vo viacerych cinnostiach ako napr. selektivna hluchota, nastupovanie do geometrickych tvarov propagandy, ci salutovanie voccovi....
- 19.5.2025 - 9:22
- +9
- sloniik
- Tak nejak som veril, ze to dame. Ako som pisal v livke, aj emocia sa u mna dostavila, prvykrat tieto MS. Ono to aj vyzeralo dobre na zaciatku prvej tretiny. Potesil ma Cedov gol a Takacova paradna prihravka. Potom vsak sa to preklopilo do nasej klasiky. A este horsie to bolo, ako v predoslych zapasoch. Vcera to bolo hrozne u kazdeho.
Hracov nevychovava zvaz, ale nase kluby a pripadne rodicia zabezpecia vychovu hraca v zahranici. To vsak ani zdaleka nestaci. Nie su tu poriadne akademie, nie len pre hracov ale aj pre trenerov. A potom to tak vyzera na nasej lavicke, ze tam stoji zopar starsich chlapov, ktori nevedia, ako trenovat narodny tim. Na AHLkarov by som az tak velmi nenadaval, ved su to mlade ucha, ktore naberaju skusenosti v A-narodaku. Preco sa tak deje az teraz a neboli sucastou timu uz skor, to je na zamyslenie.
Pozrel by som sa na vyber hracov do timu. Ak mal niekto formu, nezavolaju ho, lebo nebol odskusany, ale zoberu takych, ktori odskusani boli, boli hrozni, ale boli odskusani, tak ich berieme na MS. Robi sa tu halo okolo KHLkarov, no ti nemuseli ani chodit, hrozny vykon. To radsej mohli zobrat dalsich z nasej ligy.
A zvaz? Tam budu asi vsetci spokojni, ved doniesli kanadskeho trenera a ziskali pre Slovensko medajlu na ZOH. Ale nepochopim, preco nejazdia treneri a vedenie zvazu za chalanmi na zapasy zahranicnych lig. Preco ich nesleduju, ako hraju, s akymi hracmi ich stavaju, ci sa im dari, ake maju slabiny a zas ake maju silne stranky? Absolutne s nimi podla mna nekomunikuju. Ozvu sa im raz rocne, ci nepridu na MS. No ak nie je o nich zaujem cely rok, tak veru nie je zaujem ani z ich strany. A este, ked hraci ukazu, ze je nieco zle, tak sa druha strana zacne urazat, namiesto toho, aby si vstupila do svedomia. Ale to by sme asi vela chceli. - 19.5.2025 - 7:31
- +4
- Mato80
- Najdesivejšie na tom je že ako malo stačilo Lotyšom aby tento zápas rozhodli.
Už som dnes čítal že dajme Orszagovi viacročnú zmluvu, to fakt?
Veď Keby tu 2/3 prispievateľov trénujú Lotyšov tak nás dajú aj tak lebo by sa stacilo zamerať na buly a zatváranie útočnej tretiny nič iné by nebolo nutne povedať a my sme nedokázali s tým nič spraviť cely turnaj takisto s presilovkami tak komu chceme dávať viacročný kontrakt, zobudme sa a hlavne prestaňme s tým preťažovanim kamarátov a začnime dosadzovať odbornosť - 19.5.2025 - 7:31
- +2
- Fandimhokeju
- To protežovanie kamarátov funguje na všetkých vysokých úrovniach štátnej správy. Veď repre je tiež štátna.
- 19.5.2025 - 7:52
- +4
- pucoo
- Nuž... treba sa poučiť, hrať od zápasu k zápasu, celých 60 minút, viac strieľať a tlačiť sa do bránky!
- 19.5.2025 - 8:28
- +2
- rastislavke
- Treba korčuľovať, zlepšiť disciplínu, trošku šťastia. Máme to vo svojich rukách.
- 19.5.2025 - 8:36
- +2
- amaskiea
- hlavne to šťastie, len trochu toho povestného šťastíčka, inak nám nechýba nič, nemáme si čo vyčítať...
- 19.5.2025 - 8:40
- +2
- dusan1980
- Chybal hlavne Ramsey: Za 7 rokov Craiga na striedacke som ho nepocul ovedat ze na to nemame
Za 20 dni Orszagha pri streidacke som to pucl viac ako 10 krat
A tu bol zasadny problem
Chybal system,chybalo sebavedomie ,to co nam vstepoval Craig je za par dni prec
Tu je krasny priklad co sa udeje ked nas hokej preberu Slovenski treneri
Vo vsetkej ucte k Vladovi ale vypadol s Bystricou so Zilinou a my ho dame do repre ?Precenovyn neskutocne a jeho kvality sa teraz ukazali
To neboli len kvality kadra ale hlavne relizacneho teamu
Pripominam ze Craig pocas sezony so slabsim kadrom vyhral co sa dalo
My sme sa prave vratili 10 rokov dozadu...A ak tam bude dalsie 3 roky tak skoncime v Becku - 19.5.2025 - 9:17
- +2
- ekaver
- A čo sme čakali, krémeše?
- 19.5.2025 - 9:18
- +1
- Srdciar
- Su to mladý chlapci od nich sa nedozvieme čo sa deje nechcú si to kaziť za celý čas nezaznelo sme super partia ako to po minulé roky vždy bolo vychádza mi to tak že všetci čo odmietli tak kôli hráčom z khl proste nikto nechcel byť spájaní s nimi mať čisté svedomie keby to boli aspoň hráči čo za niečo stoja ale tí dvaja nam nepriniesli absolútne nič akurát rozvrat kabíny.Mirko Šatan stálo ti to za to počúvať ministra lesného zverstva 💙
- 19.5.2025 - 9:40
- +3
- amaskiea
- neboj, pôjdeme do riti s Ukrajinou, hoci časovo po nej, ale v podstate spolu s ňou, dočkáš sa
- 19.5.2025 - 12:55
- +8
- tazkykamen
- jasné a po nás Česko, Europa, cely svet a celá galaxia
- 19.5.2025 - 13:06
- 0
- rastislavke
- už choď do riti s tým Ruskom: nech sa stiahnu späť do mongolska a neotravujú. Nikomu nechýbajú, ích slávna KHL stojí na tom, že ich financiu Gazprom, čiže my. Bez nich by boli, level kazachstan.
- 19.5.2025 - 13:08
- +9
- Pierre
- Pozdravujem chalanov čo sa pohoršovali nad tým keď som po zápase s FR napísal že to sú naše posledné body na tomto šampionáte. Toto je naša realita a s tým sa treba zmieriť. Ale berme to pozitívne, ušetrili sme si hanbu vo štvrťfinále s CZ, lebo to by bol zase len debakel. Takto si ešte ponadávame zajtra a máme vybavené na tento rok
- 19.5.2025 - 11:01
- +3
- FeroMotyka
- Možno Finov dajú
- 19.5.2025 - 11:04
- 0
- amaskiea
- thak určiteeee
- 19.5.2025 - 12:09
- +2
- Urpiner16
- Presrali sme postupový zápas s lotyšmi takže s fínmi to ani cenu pozerať.
- 19.5.2025 - 12:14
- 0
- FeroMotyka
- Kedy inokedy ich poraziť keď nie v zápase, kedy výhra proti nim by bola pre nás v podstate zbytočná.
- 19.5.2025 - 14:30
- 0
- Urpiner16
- Nesranduj.Veď fínom sa tak ťažko dávajú góly.
- 19.5.2025 - 14:44
- 0
- FeroMotyka
- Nehovorím, že vyhráme 5:1. Tak 2:1 alebo 3:1 do prázdnej
- 19.5.2025 - 15:27
- 0
- amaskiea
- to je ako obvyklá odpoveď na otázku, že prečo by mali češi chcieť s nami spoločnú ligu: no lebo pre nás by to bolo úžasne atraktívne...
- 19.5.2025 - 15:06
- +2
- dukat77
- slovenská realita : včera som zápas nevidel ale stačí mi výsledok 1-5 svedčí o všetkom. proste hanba toto je slovenská realita ... treba sa pozreť pravde do očí a si naliať čistého vína a povedať si pravdu aj ked pravda boli a ludia ju nemajú radi.podme hokeju ludia vy si myslite že niekomu záleži na hokeji ? tažko a poviem prečo lebo každý hrabe pre seba pre svoj prospeh. pýtam sa ako može politika zasahovať do sportu ako može politika hovoriť koho nominovať na MS ? hokeji ...... to ako vážne vedenie nášho hokeja si nevie povedač stop a buchnuť po stole ? ako naše vedenie si nevie urobiť poriadok . vedenie slovenskeho hokeja odvolať aj trénerov orsag pardavy lasak prihauf petrovicky preč. jednoznačne najhorší treneri akých máme .... satan a jeho vedenie by malo odstúpiť po tom to fiasku po tom čo urobili len velku hanbu satan bol dobrý hráč to ano ale ako manazer zlihal na celej ciare on si nominuje hráčov ktorých chce s nevie urobit krok prisposobit sa ustupit musi si svoje ego vivršovat že on je niekto a nikto mu nebude toho kafrat. satan zlihal ako manazer hračov pýtam sa prečo studenica odpisal aj ruzicka oby dvaja chalani urobili chybu a sa omluvili a studenica to aj mrzi boli najlepsi strelci ligah ci swdsko rusko swedske media s apytaju ako je mozne najlpsi strel vo svedsku je slovak a nejde na ms ? krutili hlavou . pytam sa preco tych dvoch nezobrali ? priklad dano , jurčo ,? ved hraci ako jurco dano ruzicka studenic by dali kvalitu do muzstva . ale satan ma svoje ego a nevie povedat ok zavolae ich ...... ti hráci chybali ale ludia vy si myslite ze ludom na slovenskom hokeji zalezi vobec nie im nejde o nas keby im slo o fanusika slovenskeho hokeja tak urobia ustupky zavolaju hracov ako som pisal a mozno teraz sme stvrt finale ale nie im ide o svoje ega nevedia ustupit odpustit...... fanusik hokeja je sklamany nasrani smutný len preto lebo hokej riadia ludia co maju slovensky hokej u prdele. pýtam sa prečo slovensky hokej neriadia ludia čo niečo dokazali ako hossa handzuš bondra palffi stumpel vysnovsky gaborik ti to hraci by to mali zobrat do ruk a nie amateri.ludia na slovensku maju problem cela krajina je rozklade od finacii po sport vsetko je len hnoj vsetko sa zakriva pod koberec. nikto nevie nic urobit politika kapitola sama o sebe oni nemyslia n aludi ale na seba tak aj sport satan a spol nevedia urobit radost ludom na slovensku pre hokej co cela krajina si zela praje aby dva tyzdne bola radost na slovensku aby sa tesili na hokej ale miesto toho je sklamanie ako kazdy rok nievie sa povedat daj me prec svoje ego a daj me tam hracov ako dano studenic ruzicka jaros jurco keby mali manazment charakter chrbtovu kost tak tych hracov zavoilaju a mozno by aj bola spokojnost . a teraz NHL hraci ako chromiak dvorsky honzek maju 20 rokov 18-19 dosli malu tazku sezonu AHL prisli oni neboli unaveny pztam sa ti to chalani hrali dobre su mladi maju vsetko pred semou ale si vazia krajinu odkial prisli oni ne boli unaveny tak isto kanzko regenda dakujeme ti to hraci mau srdce pre slovensko palce hore pytam sa prečo sa nepovie slovenskému fanúšikovi pravda do oci preco ho klamu priamo do oci ? ake maju hraci vyhovorky ako je mozne 20 rocny nemec slafkovsky sa vyhovaraju na unavu ? prosim aka unava to tito dvaja nemohli prist odohrat 7 zapasov ? za eri demitru satana a spol sa chodilo hrat pametam si demitra zlomeni malicek na ruke St. Louis Blues ho necchelo pustit demitra si buchol po stole a prisiel to tam bol manazer peter stastny . pametam si demitrovi sa narodilo dieta a manzelka mu povedla chod reprezentovat ja to zvladnem ludia sa esia na hokej urob im radost a siel. slafkosky nemec sklamanie 20rokov to ma a sa vyhovara. co sa tyka tatar ok pohode chapem ale on prisiel rok 2024-2023 -2022 a cernak to je kapitola sama o sebe on co rok sa len vyhovara kazdy rok to iste on bol iba raz to bol rok 2019 doma ked sme hrali MS . keby mala byt spravodlivost a ja by som to urobil ako to povedal aj vinco lukac nezobrat hracov na olimpiadu do torino rok 2026 ako nemec slafkovsky cernak to bi bol trest. nech sa hraci uvedoma odkial prisli kto ich vychoval.
- 19.5.2025 - 13:16
- +1
- Fandimnasim
- Ale prosím ťa napíšeš, že Tatar ok a Nemec bol na MS 2021, 2022, 2023 a 2024. To sú 4 roky po sebe. A tento rok neprišiel pre zranenie nie únavu. Slafkovský bol MS 2021, 2022 a 2024. 2023 nebol lebo mal zranenie od januára do apríla čo je asi logické, že neprišiel lebo vedel, žeby nebol platný. Tento rok vynechal lebo to tak cítil a my by sme to mali rešpektovať. Černák mal zranenie samotný klub to avizoval plus niekoľko hráčov z Tampy. Títo hráči sú veľmi potrební pre repre, čiže žiadne zákazy to je somarina.
Za druhé títo hráči zato ako hrali tí čo sú na MS nemôžu. Sanoval niekto v 2022 Slafkovského, Nemca a Sýkoru (dvaja mali 18 a tretí len 17 rokov). No nie nesanoval lebo chlapci ukázali, že na to mali a tak aj hrali aj keď jasné robili aj chyby. A ešte sú moc mladí aby si búchali po stole, či Šimon alebo Juraj. Kluby ich platia nie reprezentácia.
- 19.5.2025 - 13:43
- +4
- beefstarter
- mal prist Rudo pred zapasom urobit podobny prihovor ako vtedy Jano a boli by sme vyhrali
https://www.youtube.com/watch?v=gwc2beY2BpY - 19.5.2025 - 15:21
- 0