Diskusia: Slovensko nebude mať zástupcu v LM, nahradí ho poľský šampión
Slovensko nebude mať v sezóne 2024/2025 svojho zástupcu v hokejovej Lige majstrov. Dôvodom sú neuspokojivé výsledky slovenských klubov v uplynulých troch ročníkoch LM. Vedenie súťaže sa rozhodlo slovenského majstra nahradiť poľským šampiónom.
Slovenské kluby mohli v minulých sezónach štartovať v Lige majstrov len na základe pozvánky od vedenia súťaže (CHL). Predstavitelia CHL rozhodujú na základe viacerých kritérií ako športová konkurencieschopnosť, štruktúra riadenia, infraštruktúra a návštevnosť. Pozvánku do nadchádzajúcej sezóny už slovenský majster nedostal. "Keďže slovenskí zástupcovia neboli v uplynulých troch sezónach v zápasoch CHL po športovej stránke úspešní, CHL dospela k rozhodnutiu, že je férové rotovať a umožniť Poľsku, aby sa v nasledujúcom ročníku opäť ukázalo na európskej scéne," uviedlo vedenie súťaže v stanovisku na svojej oficiálnej webstránke.
Okrem Poľska dostali pozvánky aj kluby z Dánska, Francúzska, Nórska a Veľkej Británie. Sezóna 2024/2025 v Lige majstrov sa bude hrať opäť s 24 tímami. Jedno miesto je rezervované pre obhajcu titulu (Servette Ženeva), 18 miesteniek sa rozdelí medzi účastníkov zo zakladajúcich krajín (tzv. Shareholder Leagues) a päť tímov bude súťažiť na základe pozvánky (Challenger Leagues).
Slovenské tímy nedokázali v uplynulých ročníkoch LM postúpiť zo základnej fázy do vyraďovacej. V sezóne 2023/2024 v novom formáte súťaže nezískal extraligový majster HC Košice v šiestich zápasoch ako jediný z účastníkov ani bod a skončil v tabuľke základnej časti na poslednom 24. mieste.
Rubrika: Turnaje
- BlackCrow
- Ja pierdole..
- 20.3.2024 - 12:03
- +27
- Shinody33
- bober
- 20.3.2024 - 12:05
- +11
- iqac
- gryże
- 20.3.2024 - 12:12
- +7
- Radovan123
- Chomik!
- 20.3.2024 - 13:08
- +1
- alexijoo77
- Jaky fajny.
- 21.3.2024 - 10:43
- 0
- matell157
- Pinguin austriacky pinguin 😅😅😅
- 25.3.2024 - 9:18
- +1
- Mpbh
- Pekne no ale dalo sa to cakat...
- 20.3.2024 - 12:05
- +9
- azzurri
- Presne tak
Fackovacích panákov tam nepotrebujú !!! - 20.3.2024 - 17:50
- +6
- Standacik
- BaW: Quo Vadis?
- 20.3.2024 - 12:05
- +5
- emoxx1
- Tak keby sme boli len o trošku lepši...
- 20.3.2024 - 14:46
- +5
- Standacik
- POLYTYKU NESPˇAJAJŤE ZO ŠPORTOM!
- 20.3.2024 - 12:06
- +43
- antinamor
- Politiku Maťo nespomenul ani slovom.
- 20.3.2024 - 12:10
- +5
- Standacik
- Jaj?... pardon
- 20.3.2024 - 12:12
- +10
- Mato-Mi
- A vlastne si to napisal lepsie ako ja.
- 20.3.2024 - 12:13
- +6
- antinamor
- A keby len zlomkom tušíš ako ma to veľmi štve. No nechajme to, lebo ma v tejto súvislosti napadajú samé čierne myšlienky.
- 20.3.2024 - 12:17
- +17
- Mato-Mi
- Nestve to len teba.
- 20.3.2024 - 12:26
- +17
- yogi
- To sme viaceri..
- 20.3.2024 - 19:24
- +3
- Sani
- Ktovie, cim som porusil pravidla diskusie, ked som napisal....ze okrem vyssie zmienenych problemov smeruje krajina aj do bankrotu....
- 20.3.2024 - 16:19
- +6
- gabi98
- Konspiroval si!
- 20.3.2024 - 18:50
- +4
- helmut600
- Kdyby jsi měl informace na zakladě faktů a dat a ne toho co si myslis při tom když piješ pivo ta by jsi věděl, že i Řecko bylo před bankrotem a ten bankrot dopadnul tak, že mu odpustili 50% dluhu. A jede se tam dál a průměrná mzda je v Řecku stále daleko větší než na Slovensku nebo v Česku. Pro tvoji informaci v roce 2008 byl průměrný důchod v Česku 400 EUR a na Slovensku 300 EUR ale v Řecku to bylo 1200 EUR.
- 20.3.2024 - 20:50
- +3
- Sani
- Helmutko, ze ty to v konkretnych datach nevidis, neznamena ze sa to nedeje....
Ze mame momentalne najrizikovejsiu prirazku v EU je vymysel? ze demografia neuprosne preklapa tazisko z produktivnej do starnucej populacie nie je fakt? Ze kazdorocne miname vyrazne viac nez vyberieme na (uz beztak enormnych) daniach je hoax? Hospodarime neustale deficitne aj dobrych casoch!
A co sa tyka Grekov, ked povazujes to, ze krajina sa dostane do situacie neschopnosti splacat svoje zavazky (cize de-facto mäkky a riadeny bankrot) za normalne, tak mas asi rudym satkem zaviazane oci....Ano, bolo to ovela jemnejsie ako tvrdy, neriadeny bankrot, keby ich Europa nechala padnut....ale aj tak by som tu nechcel zazivat run na banky, obmedzenie vyberov a podobne chutovky....
Bud rad, ze vasa terajsia vlada sa chova zodpovedne a nesnazi sa surfovat na umelom ekonomickom raste hnanom bezbrehym zadlzovanim - 20.3.2024 - 23:38
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Sani
- Na to sme prilis mali....samozrejme, ze nejaka podmienena pomoc zrejme bude, aby ten bankrot nebol uplne tvrdy (napr. ze z mesiaca na mesiac nebudeme vediet vyplacat dochodky a statne platy, atd)....Ale inak sme velkostou idealny kandidat na ktorom by si Europa mohla vyskusat aj tvrdsie, trhovejsie riesenia....
- 21.3.2024 - 8:51
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Analytix
- No ak budeme pokracovat v nastupenom trende, tak mozme onedlho hravat Putin Cup s Ruskom a Bieloruskom 🤔
- 20.3.2024 - 21:40
- +4
- pukfan
- Vďaka progresívnemu Šimečkovi, ktorý robí Slovensku len zle. Čo sa týka CHL v hokeji, aspoň sa zobudia tupci, čo si myslia, že úroveň našej ligy stúpa.
- 21.3.2024 - 12:08
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- amaskiea
-
ešte na Radičovú s Dzurindom a Miklošom si zabudol
- 21.3.2024 - 17:15
- +4
- DraciaTlama
- Nuž...
- 20.3.2024 - 12:06
- +2
- antinamor
- Myslím, že po zásluhách za posledné roky. Príliš veľa vody sme tam nenamútili, rovnako alebo podobne tam zahrajú aj Poliaci.
- 20.3.2024 - 12:06
- +8
- doc.koniferum
- no vidiš.a ešte aj tí poliaci keď tam hrali naposledy tam myslím nejaké body pochytali.dokonca aj írsky Belfast,plus francúzi a čosi sa mi zdá aj Wales.
- 20.3.2024 - 12:35
- +3
- emoxx1
- Áno... Aj Poliaci vedeli urobiť body.
- 20.3.2024 - 14:45
- +2
- sam96x
- Neskutočná hanba.
- 20.3.2024 - 12:07
- +29
- Sunkafit
- Poslka liga kde Humenne by hralo o titul a to ichje PO je parodia na hokej nas nahradi...krasa
- 20.3.2024 - 12:07
- +14
- AgentCooper
- Je to hanba a vysledok prace "manazerov" v slovenskych kluboch.
Odchodom Remziho z postu trenera repre skonci aj posledna fungujuca vec v slovenskom hokeji. - 20.3.2024 - 12:08
- +31
- Nitraaa
- “Dôvodom sú neuspokojivé výsledky slovenských klubov v uplynulých troch ročníkoch LM. “ Takze za toto preberaju zodpovednost kluby ktore tam posledne 3 roky hrali .
- 20.3.2024 - 12:15
- +13
- Proky99
- Takze ak by tam hral niekto iny z ligy, tak situacia by bola ina? To si fakt myslis ze tato liga a hocikto z tej ligy mal alebo ma na viac ako tie kluby ktore nas reprezentovali posledne 3 roky?
Pricinu hladaj v tom ze z nasej ligy a je jedno z ktoreho klubu doslova uteka vsetko kvalitnejsie slovenske a 7 legionarov ti ani z daleka kvalitu nenahradi. Zaroven je nemozne mat iba na ligu majstrov 12-13 legionarov - 20.3.2024 - 13:29
- +7
- FP-jakubj
- V lige ich môžeš rotovať, veď je to aj žiadúce, keď hravas viac zápasov. Často sa hráči podpisovali aj na obdobie počas LM. Takže možnosti sú, len to odzrkadľuje schopnosti ľudí v našich kluboch.
- 20.3.2024 - 13:43
- +2
- Urpiner17
- jo...určite chceš mať na tribúne 5 legionárov, ktorí ti rotujú....lebo 150 tisíc do rozpočtu naviac, pre takúto srandu to sú uplne drobné....
- 20.3.2024 - 14:18
- +3
- ctibor
- To je aky hlupy argument? Slovan ci Kosice boli najlepsi z ligy...o dost lepsi ako Nitra.
Ale ty tvrdis, ze ak je tam Nitra, tak sa toto nestane? Nitra mala vyhrat ligu a mohla nas o tom presvedcit. - 20.3.2024 - 13:36
- +7
- sloniik
- Ja v jeho prispevku nevidim nikde Nitru, ty snad ano? Alebo si len domyslas?
Ale ked uz sa bavime o Nitre a jej posobeni v CHL, tak Nitra tam veru hanbu slovenskemu hokeju nespravila. - 20.3.2024 - 14:00
- +22
- ctibor
- Je to fanusik Nitry, takze samozrejme, ze to vtiahnem na nu.
A toto vyvinovanie sa z toho je jednoducho smiesne...liga ako taka je slaba a vobec nepomoze, ked to budeme vztahovat len na Slovak ci Kosice...kedze tieto kluby su to najlepsie, co tu bolo za posledne 3 roky. Chapes? Ani naznakom to netreba zvalovat len na nich, lebo je to hlupost...
- 20.3.2024 - 14:44
- +2
- sloniik
- A preco by sa to malo zvalovat na vsetkych manazerov? Ved za vysledok timov v CHL, su zodpovedni ti, ktori tam boli.
A preco je samozrejmost vtahovat jeho klub do tejto debaty len preto, ze je z Nitry?
- 20.3.2024 - 14:50
- +1
- Proky99
- A preco “sikovnejsi” manazeri inych klubov nevyhrali tu ligu, neposkladali aspon na tu ligu najlepsi team? Mohli ist reprezentovat, isto by svajciarskeho alebo nemeckeho majstra vyskolili z hokeja
To je taka slovenska logika vseobecne vo vsetkych oblastiach nielen v sporte, to oni zato mozu to nie my.
Postavme sa uz tej realite kus, robime to tu na hovno vsetci, vsetci sme v jednom bahne a kym nezacneme vsetci makat a tahat za jeden povraz a neprestaneme sa tu obvinovat nikdy to lepsie nebude - 20.3.2024 - 14:57
- +4
- bigi
- a preco tonezvalovat na vsetkych manazerov? skus si odpovedat preco mame take postavenie v CHL ake mame? za to nemoze len jeden manazer ale vsetci, ci mame kratku pamat
- 21.3.2024 - 6:51
- 0
- KrebsKandidat
- Tak Nitra na rozdiel od tvojho Slovana nejake tie body v LM ziskala. Aj Kosice. Ktory to klub dostal pozvanku do LM napriek tomu, ze majster ligy nebol? A papierovo deklaroval, ze idu aj nieco uhrat?
- 21.3.2024 - 11:17
- +2
- bigi
- a preco hral slovan tu LM aj napriek tomu ze nebol majster? lebo si to na roozdiel od tej NR dokazal na diplomatickom poli vybavit
- 21.3.2024 - 11:28
- 0
- strojar
- Tiež si už roky všímam, že Slovan si dokáže všeličo vybaviť.
Napríklad nie tak starú intervenciu Fica u Putina, aby ich ešte nechali v KHL. - 21.3.2024 - 12:47
- +2
- amaskiea
- o tom, čo si kto dokáže vybaviť, by si ty radšej mal iba mlčať a byť rád, že si rád
- 22.3.2024 - 6:54
- +2
- bigi
- preto lebo dokazal vyuzit to ze bielorusi dosli o miestnenku a vdaka svojim kontaktom si tu divoku kartu vybavil, taku istu moznost mali vsetci, ale sme na slovensku takze vieme preco tomu tak nebolo
- 22.3.2024 - 6:30
- +1
- sloniik
- A nemal by postavenie Slovenska v ramci europskych sutazi manazovat prezident SZLH? Nemal by prave on byt na tom diplomatickom poli hlavnou postavou, ktora by zabezpecila ucast nasich timov napr. aj v CHL? Ved to nie je nejaky maly turnajcek, kde sa tim sam prihlasi.
- 3.4.2024 - 11:07
- 0
- Wana
- Nedávam to za vinu Slovanu, tak ako sa píše nižšie sme v tom všetci spoločne. Ale jedným dychom treba dodať že ked už sa ide do CHL tak nech to kluby neberú ako prípravu a nech nasadia to najlepšie čo majú, a toto má Slovan za toto maslo na hlave...
- 22.3.2024 - 12:53
- 0
- Nitraaa
- Ja netvrdim ze keby tam hra Nitra ze to dopadne inak , ale v clanku je to jasne napisane , riesia posledne 3 roky a vtedy tam Nitra nehrala . Dokonca sme vyhrali kontinentalny pohar ktory nam mal zarucit dalsiu miestenku . Bohuzial vedenie tejto sutaze nezaujimalo ze ten pohar sa uz hra a miesto v CHL zrusili . Takze si myslim ze Nitra vo svete reprezentovala slovensky hokej lepsie ako nase kluby v chl za posledne 3 roky . Mozno nie v tak kvalitnej sutazi ale vyhra v akomkolvek europskom pohari prida na kredite klubu , lige aj celkovo slovenskemu hokeju . To ze nas v chl bez problemov nahradia neakym klubom ktory by mal u nas problem v druhej lige nam vela kreditu neprinesie
- 20.3.2024 - 16:46
- +5
- doc.koniferum
- ak si mysliš,že poľský majster by mal u nás problém v 2 lige tak si na veľkom omyle
- 20.3.2024 - 17:39
- +1
- KrebsKandidat
- A co tam hodit na Ziliny alebo Rimavsku Sobotu? Obaja zastupcovia nasej ligy deklarovali, ze tam nejdu byt do poctu len a o ligy maju zaujem a chcu nieco uhrat.
- 21.3.2024 - 11:15
- 0
- hawkie
- Kks, prečo si taký vzťahovačný? NR nespomenul ani v náznakoch (to, že Goofy má nickname Nitraaa je v tomto prípade irelevantné)
- 20.3.2024 - 14:02
- +4
- gaspi
- kde to tvrdí? za tri roky majstri v LM neuhrali NIČ - to že majstrami boli kluby ktoré boli na tom nič nemení, a to jeho konštatovanie by bolo pravdivé aj keby tam hrala Gelnica a tiež neuhrala nič...
- 20.3.2024 - 14:03
- +3
- DENISO6
- Liga ide hore hovorili...je kvalitnejšia hovorili...
- 20.3.2024 - 12:11
- +24
- antinamor
- Reči sa hovoria a chlieb sa je.
- 20.3.2024 - 12:12
- +15
- belo
- Mozno ide. Ale ako rychlo v porovnani s inymi
- 20.3.2024 - 12:35
- +5
- napalmdeath
- Ved ide, ale aj ostatné ligy, teda stále len kvalitu ostatných líg dohaname.
- 20.3.2024 - 14:36
- +1
- iqac
- Sa neviem rozhodnúť, či je to tragédia, alebo komédia našej ligy
- 20.3.2024 - 12:11
- +4
- Qazz
- Tragédia našej sranda ligy
- 20.3.2024 - 12:29
- +5
- fakir
- Nesťažujte sa,ďaleko mať nebudeme na fantastický hokej do Nového Targu a ešči aj krowky a slovenské kurčeta na tarhu nakupime
- 20.3.2024 - 12:12
- +7
- LuukyBB
- * Na jednej strane pochopiteľné.
To čo tam predvádzajú slovenské kluby (áno v minulosti aj BB), je jednoducho smutné. Neobstojí ani argument, že to brali ako prípravu. To aj niektoré ďalšie kluby z iných líg, napriek tomu, každý bod, ktorý slovenský klub získal bol skôr zázrak.
* Na druhej strane aj niečo nepochopiteľné.
To ako sa o takomto kroku rozhodlo. Sadli si za stôl a povedali:
Aha SK kluby nezískali žiadny bod, dajme šancu niekomu inému.
Jednoducho to nemá žiadne reálne, pravidlami opečiatkované krytie.
Je ťažké vytvoriť nejaký koeficient ako vo futbale, ale nejaké kritériá by to asi malo mať.
Našim klubom sa v podstate vydýchne. Asi žiadny tú súťaž nebral nejak vážne, a pripadalo mi to, že im je skôr na obtiaž. A to aj časovo, aj finančne... - 20.3.2024 - 12:12
- +22
- martin_aston
- Vzhľadom na to, že mimo zakladajúce ligy sú ostatní pozývaní, v podstate je to divoká karta. Tak asi na to netreba špeciálne pravidlá. Tie potrebujú na svoje mužstvá.
Keď dostal Goran Ivaniševič divokú kartu vo Wimbledone, tak ho vyhral. Naše tímy dostali divokú kartu 3x, nevyhrali ani len zápas. - 20.3.2024 - 18:23
- +7
- Flak108
- Som zvedavý co tam poliaci uhraju. Inak je to veľmi zla reklama pre hokejovu krajinu akou slovensko je.
- 20.3.2024 - 12:12
- +4
- antinamor
- To čo aj my. NIČ.
- 20.3.2024 - 12:14
- +2
- doc.koniferum
- Antiamor ale uhrajú.
- 20.3.2024 - 12:37
- 0
- Dominios
- ak by dostali takych superov ako my naposledy, fasli by same laty
ak dostanu trochu lepsich, kludne mozu par bodov ziskat
ale cele je to zle nastavene a toto je len dokaz, ako cela ta CL je nezmyselna a nehodnotna... ani UEFA, a to je ina banda mafianov, si nedovoli taketo zonglovanie co dava celkom dobry kredit ich sutaziam (hoc ja sam velmi spochybnujem smerovanie futbalovej LM)
takto ked si par manazeris bude len tak za pochodu vyberat kluby/krajiny tak je to k smiechu pretoze to nema nic so sportom spolocne a len to dokazuje, ze v skutocnosti stale par panov co do toho naliali prachy si chce len urcovat kto s kym a kedy, ale tak, aby ich koni v sutazi bolo najviac, mali najlepsie podmienky a teda aby vyhravali a ostatni su pre nich spina do poctu - 20.3.2024 - 12:17
- +25
- LuukyBB
- Podpis.
No a tu dvojnásobný podpis.
"(hoc ja sam velmi spochybnujem smerovanie futbalovej LM)" - 20.3.2024 - 12:19
- +3
- evgeni71
- tak hlavne toto neorganizuje IIHF, tak ako LM organizuje Champions league, mýlim sa?
- 20.3.2024 - 13:07
- 0
- Dominios
- nie, nemylis
navyse, IIHF je skor analogia ku FIFA -> celosvetovo
UEFA je europska a v hokej teda asi poriadne ani nema analogiu
ale to nie je tak dolezite, problem je, ze ked niekto stoji za ligou ako je "Liga Majstrov" a ta ma mat nejaku prestiz, tak ta by mala byt budovana naozaj poctivo, poriadne a malo by to byt postavene na hodnotach, prevazne sportovych a fakt je jedno kto to vlastni
ano, stale je volbou to ignorovat, nezucastnit sa (vsak slovenske kluby?), ale vsetci uznajme, ze v pripade niecoho ako Liga Majstrov by sa to stat nemalo - 20.3.2024 - 14:32
- +2
- evgeni71
- LM=Uefa tak som to aj myslel sorry
- 20.3.2024 - 20:55
- 0
- evgeni71
- No ale toto si založili samé kluby a kludne sa to mohlo volať Oblíž prst liga a vtedy by to asi menej bilo do očí...
ale súhlasím ano malo by byť tak ako píšeš - 20.3.2024 - 20:57
- 0
- Mato-Mi
- My sme hokejovou krajinou iba na reklamnych putacoch. Vid navstevy na stadionoch a vysledky nasich muzstiev v konfrontacii s Europou.
- 20.3.2024 - 12:25
- +28
- Flak108
- Veru, keď som si pozrel navstevy v Európe tak to nieje žiadna hitparáda. Ale to ide ruka v ruke s úrovnou vsetkeho u nás.
- 20.3.2024 - 13:08
- +10
- Mato-Mi
- Ale co sa tyka ponoziek vo farbach trikolory na spatakoch pocas MS, patrime urcite do svetovej spicky
- 20.3.2024 - 13:16
- +14
- FP-jakubj
- Tak reprezentácia tiahne, ale čo sa týka marketingu klubov, tak je to zúfalstvo. Pritom v zahraničí bje často aj omnoho viac možností, ako tráviť čas.
- 20.3.2024 - 13:46
- +4
- TinoH
- Aj to, pokým sa nám ešte ako tak darí...
- 20.3.2024 - 15:22
- 0
- HokejBJ
- A toto je jedna vec ktorú nechápem, keď proste je niekto fanusik a chce to vyjadriť na svojom oblečený tak tu zažíva výsmech ponižovanie. Pritom normálna vec vo svete, som raz videl fotku z nejakého Nemeckého sídliska počas Eura a tam každý jeden balkón mal vyvesené vlajku. A najlepšie keď niekto sa tomu človeku vysmieva ze určite je fanúšik uspechu, kokos to tiež sa pozastavujem nad tym
- 20.3.2024 - 17:11
- +2
- napalmdeath
- Mame ďaleko od hokejovej krajiny, sme samozvane hokejoví. Poloprazdne zastaralé štadióny niesu vizitkou hokejovej krajiny. To ze par dni v roku (aj to len do vypadnutia, resp ukončenia účasti na turnaji MS) si každý hnup, ktorý by pri otázke "vymenujte kluby účinkujúce v našej najvyššej súťaží" zlyhal, nájde čas na ozieanie na terase a vykrikovanie goool, to neznamená že sme hokejva krajina. Kopanú hra každý chlapec na dedine, ligu majstrov sleduje viac ludi ako nhl. Z toho sa nestriela, len upresňujem konštatujem.
- 20.3.2024 - 14:47
- +4
- Lukash_ke
- Zas papezskejsi ako papez, v zahranici majú vsetci vysoku skolu fanusikovsku? Daj prototyp hokejovej krajiny pre referenciu.
- 20.3.2024 - 20:21
- +1
- kingston
- Pred 2 rokmi mali 2 kluby...: A ziskali 3 vitazstva. A to nad muzstvami ako Farjestad ci Zurich.... my sme neuhrali ani bod
- 20.3.2024 - 16:22
- +2
- vzdy.na.statie
- Aspon ze je ta nasa liga vyrovnana.
- 20.3.2024 - 12:13
- +4
- HokejBJ
- Chvalabohu. Je to síce hanba ale aspoň jednak sme ušetreny od este väčšej hanby v podobe prehier a určite je to úľava aj pre naše kluby, keďže usetria na nakladoch, lebo vždy som čítal pred LM ako ich to vyjde draho a tak aspoň je o starosť menej. Ako takto úspech slovenského hokeja podľa mňa nestojí na tom ci budeme hrať LM alebo nie, tu skôr ide o imidz našej ligy, to na margo bulvárnych portalov ktorý z toho už robia neskutočnú senzáciu a hanbu blamáž a ešte neviem co nenapadá ju má iné výrazy momentálne ktoré sa používajú
Avsak treba povedať, že ten rozpis bol brutálny. Košice ale aj v minulosti Slovan mali taky los ze akoby sme nášho futbalového majstra poslali do skupiny LM s Man City Realom Madrid a PSG a teraz chceli od nich nech uhraju body a postúpia. Košice mali oboch finalistov v rozpise a s Genevou prehrali doma o gól. A potom pozriem na rakúske kluby jak si tam hrajú proti Francúzom Nórom. Neskutočne - 20.3.2024 - 12:14
- +22
- granlund84
- Ak chces ušetriť tak nerob hokej. Načo. Nehraj ani prípravu veď aj tá niečo stojí. Zbytočne. LM je prestíž, je to ocenenie že to čo robíš má zmysel. Daj čísla koľko je účinkovanie v nej stratové..
- 20.3.2024 - 12:20
- +15
- HokejBJ
- Mňa sa to nepýtaj a ani to není môj nazor. To sú veci ktoré som si prečítal pred LM od našich klubov. Pises akoby som ja za to zodpovedal. Ja s tebou súhlasím s týmto ze to je neskutočný blud ale ono to je naozaj tak, strasne naše kluby plakali keď mali ísť hrať LM pre financie
- 20.3.2024 - 12:33
- +2
- topska
- ako ktore
- 20.3.2024 - 13:51
- +1
- napalmdeath
- LM je prestíž? Sledovanosť miziva, a nezískat ani bod tomu sa nehovorí prestíž. Najprv si musíme porilovat vlastnú záhradku. Neúčasť, nahradenie poľským klubom je len facku na prebratie sa, inak by som z toho nestrielal
- 20.3.2024 - 14:50
- 0
- granlund84
- Prestíž je hrať 6x s Humenným... hokej nemá takú sledovanosť ako futbal. U nás nikto nesleduje švédsku alebo fínsku ligu. Áno hrať s švédskym alebo švajčiarskym majstrom ne prestíž. Ale tu nikto nemá žiadne ambície...
- 20.3.2024 - 16:23
- +2
- granlund84
- Neskutočná hanba. Hrajme sa ďalej na vlastnom piesočku. Aký zmysel má bojovať o titul v bezvýznamnej lige?? Vedenie ligy a vedenie nášho hokeja nech sa pozrie do zrkadla...
- 20.3.2024 - 12:14
- +8
- Nitraaa
- Pozeraju sa a su spokojni , ved vyplata pride kazdy mesiac takze vsetko je ako ma byt
- 20.3.2024 - 12:16
- +3
- Kekot
- sportovy funkcionar jedno z naj povolani , ja absolutne nechapem zaco beru ludia okolo Satana 8k mesacne co vlastne cely rok realne robia
- 20.3.2024 - 20:47
- 0
- luciakanky
- Akože celá hokejová liga majstrov je jedna veľká paródia. A naše kluby k tomu tak aj pristupovali.
Neboli výsledky, nebol záujem, tak tam dajú niekoho iného, ale fakt som zvedavá čo dokážu Poliaci - 20.3.2024 - 12:16
- 0
- Urpiner16
- Dokážu veľké guľové.
- 20.3.2024 - 18:09
- +2
- Wana
- Ale je to vačší trh ako Slovensko tak sú zaujímavejší ako my + duplom ked hovno hráme...
- 22.3.2024 - 12:59
- +1
- jurssik
- Nakoniec som rád že sa našej Dukle nedarí práve teraz, keď naša liga je bezvýznamná a nie sme na hokejovej mape.
- 20.3.2024 - 12:17
- +3
- LuukyBB
- To je, ale veľmi zvrátená logika voči vlastnému klubu.
Nevadí, že hráme hrozne.
Teraz hrajú všetci hrozne, a my ešte hroznejšie.
- 20.3.2024 - 12:21
- +7
- jurssik
- Píšem len o tom v akom období sa klubu nedarí.
Mr. Veľmi zvrátená logika. - 20.3.2024 - 12:37
- +3
- DENISO6
- Naopak mňa to mrzí o to viac. Liga je kvalitou možno na úplnom dne a Trenčín v nej nevie za tie 3 roky ani do play off postúpiť. Za mňa to je potupa.
- 20.3.2024 - 12:28
- +17
- jurssik
- Veď toto...
- 20.3.2024 - 12:38
- +1
- LuukyBB
- Presne tak Deniso...
- 20.3.2024 - 20:26
- 0
- FeroMotyka
- TOP liga no. Ale pokým nie je Slovan pripravený tak zbytočne tam má niekoho
- 20.3.2024 - 12:18
- +1
- wilkinson22
- A kto okrem KE a SBA zo štvrťfinalistov by mal nato hrat CHL, ak by vyhral ligu?
- 20.3.2024 - 12:24
- 0
- topska
- my
- 20.3.2024 - 13:53
- +2
- wilkinson22
- 👀🤔
- 20.3.2024 - 14:30
- 0
- Proky99
- Ale no turnaj v Polsku ste nevyhrali s Ceckovymi muzstvami ta co chcete robit so svajciarskym alebo nemeckym majstrom, pripadne ceskym alebo svedskym. A navyse mali ste vyhrat titul a mohli ste tam byt
- 20.3.2024 - 15:02
- +2
- Kekot
- Vy to ste ti co ste v KP nedokazali porazit horske muzstva z azie ?
- 20.3.2024 - 20:50
- +2
- jehro
- Cele je to o tom ze schpny Slovaci odchadzaju von aj ked v niektorych pripadoch su to podobne alebo rovnake podmienky ale radsej ide von, dokonca aj ked je to slabsia liga. Potom to vyzera tak ako to vyzera.
- 20.3.2024 - 12:25
- +2
- frantapriklep
- Who cares?
Táto bezvýznamná liga nemá žiadnu vážnosť, je to stratová zábavka pre kluby. Tie naše k tomu tak aj pristupovali, také boli aj výsledky.
Ak by mala aspoň 30% cveng futbalovej ligy majstrov, bolo by to iné. - 20.3.2024 - 12:33
- +19
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- ZtrykoSlazoU
- ked pise o nasej lige: tak ano
- 20.3.2024 - 13:44
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- TinoH
- Nemôžeš porovnávať popularitu futbalu a hokeja...futbal je celosvetový fenomén, hrá sa takmer v každej krajine sveta. Choď iba na juh do balkánske časti Európy, čo pre nich znamená taký basketbal. Tam hokej takmer nepoznajú.
- 20.3.2024 - 15:30
- +1
- granlund84
- Medzinárodné zápasy sa hrajú v každom športe. V basketbale určite nie sú tie kluby ziskové. Ale hrajú to. Chcú sa porovnávať s najlepšími. O tom by mala byť podstata športu. Ale u nás neee, tu sa stačí hrať na vlastnom piesočku. Bezvýznamná liga.... krásny názor. Ešteže si to fini, švédi, česi a švajčiari nemyslia. Už myslením na nich nemáme tak sa nečudujme že im nemôžeme v hokeji konkurovať
- 20.3.2024 - 16:29
- +7
- PeterLucky
- Bez urazky, strasnu sprostost si o basketbale napisal. Za to ze sa u nas nehra ta skutocna Euroliga, alebo ty o nej nevies, neznamena ze nie je. Ta dlhodoba skutocna Euroliga (nie LM v baskete pre male kluby) je ako europska NBA a navstevy a platy v nej su perfektne.
- 20.3.2024 - 16:57
- +4
- moke19
- prepáč, myslím si, že to Granlund myslel inak...
- 20.3.2024 - 18:25
- 0
- granlund84
- Neboj sa poznám Euroligu, Eurocup, Ligu Majstrov aj iné poháre ktoré hrajú aj naše kluby. Až na Euroligu ktorú hraje európska smotánka a ktorá je na 90% uzavretá ostatné súťaže neverím že produkujú obrovské zisky ktoré kryjú klubom náklady. Ale hrajú to, porovnávajú sa medzi sebou a majú nejaké ambície. V hokeji vidím že žiadne ambície u nás nie sú. Toto je môj názor, som sklamaný že žiadny kompetentný sa k tomu nevyjadrí, toto je aj diplomatická hanba. Hlavne že sa okolo hokeja motá XY zbytočných ľudí ktorí vážne neviem za čo berú peniaze.
- 21.3.2024 - 0:20
- 0
- Westbeast0
- To je vysledok toho co som pisal vcera pod nas zapas, liga je vyrovnana, ale z dovodu ze tej kvality v nej vyrovnane ubúda...
- 20.3.2024 - 12:35
- +3
- juromt
- ...: Este tu niektori dajte ten, ako kvalita nasej ligy stupa
uz aj polsky majster ma v europe vyssiu cenu
- 20.3.2024 - 12:36
- +8
- Mandrake
- Nerozumiem tomu, veď každým rokom ide naša extraliga hore🤔
- 20.3.2024 - 12:38
- +1
- doc.koniferum
- áno ide.lenze zároveň idú aj iné ligy hore.
- 20.3.2024 - 12:45
- +2
- TinoH
- Idú hore, lebo si vedia zabezpečiť aspoň takých, ak nie lepších legionárov, ako u nás. Treba si zobrať našu HL, kto sú v čele tabuliek produktivity...importu, až na výnimku Bučeka
- 20.3.2024 - 15:35
- +3
- ZACHI.m
- je to fér, bohužiaľ; čo by nebolo fér, keby poľského majstra dajú hrať do nejakej ľahkej skupiny, pretože taký luxus slovenskí majstri v CHL nikdy nemali, vždy dostali samé ťažké váhy
- 20.3.2024 - 12:46
- +10
- mareckoSVK
- typické slovenské, znevažovať čo je naše a velebiť cudzie
- 20.3.2024 - 12:48
- +6
- BieloModra
- veru nie, vypomstila sa nam nasa "flakacka" a vypomstilo sa nam aj to ako k tomu kluby pristupovali, proste kvalitna pripava na ligu... a tu to mame, prilezitosti bolo dost, nebol zaujem
- 20.3.2024 - 12:59
- +15
- Dracik_18
- presne tak
- 20.3.2024 - 13:00
- 0
- topska
- vypomstila sa nam aj nasa diplomacia podla mna
- 20.3.2024 - 13:54
- +4
- BieloModra
- to neviem, ale mozne to samozrejme je....
- 20.3.2024 - 14:44
- +1
- alfikus
- No super.... Tento rok mohol prísť zlom
- 20.3.2024 - 12:54
- 0
- Riky21
- Ajtak CHL nikoho nezaujima hoci ma tu ludia presviedcali. Pre kluby to su pripravne zapasy, pre fanusikov to nieje az take zaujimave. Hoci ludia ma tu presviedcali o opaku. Ked tu pred par tyzdnami bol clanok o finale CHL, tak tam bolo asi 5 komentarov. Jednoducho pokial v CHL nehra tvoj klub, tak je to pre nestranneho fanusika nezaujimave. Radsej si pustim akykolvek zapas NHL ako CHL.
- 20.3.2024 - 12:55
- +6
- VladimírVladimirovič
- Každý: sa na vec pozerá inak. Pre mňa je CHL najobľúbenejšia hokejová súťaž v Európe, o to viac ma mrzí neúčasť slovenského majstra. Je pravda, že CHL nie je taká populárna, za všetkým by som však hľadal peniaze, nie športovú kvalitu. Tá súťaž a zápasy v nej sú vysoko kvalitné, problém je, že futbalová LM je s financiami niekde inde a vie tak prilákať viac sponzorov, reklamy a tým aj ľudí.
- 20.3.2024 - 14:22
- +7
- Dracik_18
- BB nie ktorá sa ani neprihlásila ?
- 20.3.2024 - 13:01
- +11
- Gerlach2655
- Dakujeme BB 😃
- 20.3.2024 - 15:47
- +2
- Proky99
- No len napis nam vase vysledky z kontinentalneho pohara a aj mena superov s ktorymi ste hrali myslim ze 2-3 roky do zadu? Bolo to sa mi zda v Polsku konkretne
- 20.3.2024 - 14:24
- +5
- Tip-Top
- Chalani z ESETU, to vsetko kvoli vam
- 20.3.2024 - 12:56
- +2
- DraciaTlama
- Mozes to nejako detailnejsie?
- 20.3.2024 - 13:38
- +2
- Ondrej
- Ak keď si myslím, že Liga Majstrov je zbytočný projekt, ktorý do pár rokov zakape, je to veľmi smutný pohľad do zrkadla, kde sa nachádza úroveň našej ligy.
- 20.3.2024 - 13:00
- +4
- Kurolišek
- Môžeme si zahrať Ligu Majstrov s Ruskom, Bieloruskom a Čínou. Niektorí by sa aj zaradovali a konečne by sme získali body... s Čínou. Ale to je tak keď Slovan a Košice veľkolepo vykrikujú ako im ide o LM a potom tam nezískajú ani bod a robia len ostudu. Kľudne nech robia Poliaci, tí sa potešia. Naši sa tvárili že ich to obťažuje.
- 20.3.2024 - 13:04
- +9
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Kurolišek
- Ozaj ale druhý pohár... Kontinentálny... ten máme radi - vyhrali sme ho 5x to nikto nemá. vyhrali to tuším už všetky kluby ktorého sa ho zúčastnili. Teda okrem Popradu čo nikdy nič nevyhrá (jáááj tak teraz dostanem
).
- 20.3.2024 - 13:06
- +6
- Sunkafit
- Vyhrat ten pohar sa oplati o trocha viac ako vypadnut v skupine LM
- 20.3.2024 - 13:39
- +1
- Kurolišek
- Ten pohár je momentálne prestížny tak pre Francúzov... ale kedysi hmm, hrali ho aj Fíni, Rusi malo to svoju kvalitu. Dnes veru nie. Aj som sa čudoval čo tam chce Poprad a Nitra ale tak každý má svoje priority a Nitra to aspoň vyhrala takže si to môže napísať do kroniky.
- 20.3.2024 - 13:45
- +2
- BieloModra
- nemas pravdu
vyhrat podujatie pod zastitou IIHF ti otvara aj sirsie moznosti ako napriklad byt usporiadatel podujatia a to myslim, ze nie je uplne marne
- 20.3.2024 - 13:49
- +4
- topska
- no my sme tam isli kvoli chl
- 20.3.2024 - 13:55
- 0
- Kurolišek
- A bolo to miesto pre víťaza ešte vtedy garantované? Lebo Nitra ho nedostala práve s tým, že už miesto v CHL sa víťazovi nedáva automaticky.
- 20.3.2024 - 14:23
- 0
- topska
- ano bolo
- 20.3.2024 - 14:29
- 0
- Sunkafit
- ked sme sa prihlasovali aj my tak este bolo
ale zmenili to po podaní prihlášok
- 20.3.2024 - 16:38
- +1
- Kurolišek
- Ale veď ja ti neprotirečím... písal som len o prestížy. Finančne ak to odohráš doma je to len a len plus.
- 20.3.2024 - 14:22
- 0
- evgeni71
- ty vole fuu, ypsilon po ž
- 20.3.2024 - 14:36
- +7
- antinamor
- Level Lama. Píš ako počuješ.
- 20.3.2024 - 15:26
- +1
- Kurolišek
- Mal som tam prestížny a vymazal n aby som to skrátil na y už zabudol. Nedá sa to editovať bohužiaľ.
- 20.3.2024 - 20:35
- 0
- Daewo_KS
- Slovami klasika: niekedy, žiaľbohu, a niekedy je to aj chvalabohu, že žiaľbohu.
- 21.3.2024 - 8:16
- 0
- Nemehlo
- Oni uz dopredu vedia, ze Poprad bude majster?
- 20.3.2024 - 13:14
- +4
- ZtrykoSlazoU
- dosledok pp: predsednictva
- 20.3.2024 - 13:33
- +2
- hello, havarju
- Super vizitka, keď zástupcu majú aj Maďari aj Poliaci..
- 20.3.2024 - 13:15
- +3
- AquariusPP
- Mne tá liga pripadá dosť preceňovaná. Na SVK o ňu nie je záujem čo dokázali aj predchádzajúci naši zástupcovia ktorí tam uhrali nič. Mne chýbať nebude. Obávam sa že hokej v Európe popri futbale jednoducho je na okraji záujmu a povolanie POL do tejto ligy je ozaj akt zúfalstva...
- 20.3.2024 - 13:20
- +1
- Bystričan
- Nie len na SVK o ňu nie je záujem. Keď vznikla / resp. obnovila sa / majster jednej zo zakladajúcich krajín, Česka, sa do nej neprihlásil z dôvodu, že je pre nich nezaujímavá, zbytočná a zbytočne vyhodené peniaze.
- 20.3.2024 - 15:17
- +1
- taksatunga
- nehrali to nase kluby este v lete, ked su vsetci na dovolenkach a nemaju kompletne supisky a v plnej sile? nehovorim, ze v novembri by boli vysledky lepsie, ale aspon by to hrali pocas rozbehnutej sezony.
- 20.3.2024 - 13:25
- 0
- MaToooo
- To je veľmi smutné a je to pre našu ligu hanba...
Slovenský klubový hokej sa dostáva do suterénu európy. - 20.3.2024 - 13:29
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Oveckin8
- konecne dostali rozum....ved majster nasej pseudo ligy tam bol iba ako fackovaci panacik.....
uz aj poliaci su natom lepsie ako slovensky majster
- 20.3.2024 - 13:32
- +2
- radopKE
- To, že dostali pozvánku, neznamená, že sú na tom lepšie,ako my. Dosť o tom pochybujem.
- 20.3.2024 - 13:48
- +2
- Podbradok
- Bez peněz do hospody nelez. Profesionálny šport je veľmi drahý a na Slovenku nikdy nebolo peňazí nazvyš.
- 20.3.2024 - 13:33
- +2
- Navi01
- Všetky ligy sa posunuli a posúvajú míľovými krokmi vpred. Tá naša bohužiaľ dlhodobo stagnuje a v mnohých veciach, ktoré sa konkrétne týkajú SVK hokeja ide zlým smerom. Ten kto si myslí, že pomáha milión legionárov vidí výsledok akurát v kanadskom podovaní. To evidentne nestačí a nemá žiaden efekt.. Nemáme ani mladých, nechodia sem ani bývalí skvelí hráči pred dôchodkom, liga nemá žiaden lesk, kredit svoju značku kvality, vlastne až na pár nadšencov na štadiónoch a tu v on-line priestore, nikoho nezaujíma. Mira som ako hráča obdivoval, ale je vidieť, že jeho slovo a práca, ktorú vykonáva nemá takú kvalitu ako bolo jeho hokejové umenie.
- 20.3.2024 - 13:36
- +7
- Fandimhokeju
- Peniaze, peňeži, peníze. Nič viac, nič menej. Množstvo zahraničných firiem, tí však míňajú peniaze doma. Jediný subjekt, ktorý zo zahraničia seriózne sponzoruje hokej je US Steel.
- 20.3.2024 - 15:33
- +1
- aaaaaa
- Myslím , že SVK kluby to ani nejak nebude mrzieť . Celá táto hokejová LM je absolútne neatraktívna a je o ňu veľmi mali záujem . Stačí si zapnúť prenosy keď hrajú Švédske , Švajčiarske , Fínske mužstva doma ...na ligu plne štadióny a na LM ani z polovice není štadión zaplnený a atmosféra ako v kostole .
Celé rozdelenie aj tých skupín bolo vždy zvláštne ...SVK tymy nezískali body ale väčšinou dostali majstrov so Švajčiarska , Švédska , Nemecka a potom iné skupiny hrajú poliaci proti norom alebo angličania s francúzsmi - 20.3.2024 - 13:36
- +3
- ZtrykoSlazoU
- uz nasi predkovia hovorievali: ze horsi poturcenec od turka
a posuvanim v case sa u nas vobec nic nezmenilo
tento "narod" si nezasluzi vlastny stat
zasa raz skoncime, ako nejake podnestersko... - 20.3.2024 - 13:42
- +3
- kocsma
- Ak zdieľaš takéto názory a slovo národ dáš do úvodzoviek, zvážil by som odsťahovanie. Nemyslím to zle, len mi pride prehnané tu pohŕda vlastným národom. Podľa ústavy môže ktokoľvek kedykoľvek opustiť slobodne tento štát pokiaľ nemá byť vo výkone trestu
- 20.3.2024 - 13:59
- +3
- ZtrykoSlazoU
- uz aj fasisticke nemecko sa davno vysporiadalo so svojou temnou minulostou, len tento mizerny akozenarod to nedokazal ani za sto rokov
a ani nikdy nedokaze - 20.3.2024 - 14:12
- +4
- kocsma
- Som rád, že sa vyjadruješ k veci. Ale ja najviac nechápem ľudí ako ty, odjakživa nadávajú na svojich krajanov vyslovene nemajú ani jedno pekné slovo na to odkiaľ pochádzajú, ale miesto toho aby za ten čas sa odsťahovali niekde do Česka, kde konečne budú žiť medzi normálnymi ľuďmi a v normálnom štáte, ale oni miesto toho tu ostanú celý život, a neustále nadávajú na tento národ miestami až vyslovene ním pohŕdaju a podstate tým tu podkopávaju morálku
- 20.3.2024 - 14:18
- +4
- ZtrykoSlazoU
- ale sak k veci sa nevyjadrujes ty,
lebo si vobec nepochopil pointu
co pre mna vobec nie je ziadne prekvapenie
a kruh sa uzavrel - 20.3.2024 - 14:25
- +3
- braniiislav
- Miro Šatan bude mať k tomu tlačovku.
teda mal by, keby jeho obľúbeným zvieraťom nebol pštros.
- 20.3.2024 - 13:44
- +11
- fabbeN
- Ja som za to rád. Zbytočný turnaj
- 20.3.2024 - 13:45
- +1
- fabbeN
- Na začiatku sa snažili aspoň nejako zapojiť fanušikov, získať si priazeň (myslím, že sa na dres vybraného tímu vedelo dostať meno fanušikov). Posledných pár rokov ani netuším kto je víťaz, kto sa vôbec dostal do finále,..
- 20.3.2024 - 13:46
- +3
- ZtrykoSlazoU
-
- 20.3.2024 - 13:47
- +2
- rabl
- Vysvedcenie nasich klubov a celkovo nasej ligy. Potom nech nadavaju dalej, ze ludia nechodia, tu je dovod, chyba kvalita.
- 20.3.2024 - 13:58
- +3
- M4K3R
- CHL je dobry napad ale stoji za hovno. Hrat to pocas sezony , cestovat po europe je blbost, ludia su presiteny domacej ligy a nie to este chodit na CHL pocas sezony. Viac by sa mi pacil turnaj niekedy v lete iba s majstrami lig. Aj na vstupnom by sa zarobilo, aj na vysialacich pravach, spropagoval by sa hokej v danom mieste / krajine, usetrilo na cestovani. Partia v muzstvach by sa posilnila. Mozno ze aj vylet by si fanuskovia v lete spravili po europe.
- 20.3.2024 - 13:58
- +2
- PeterLucky
- Ale ved toto uz davno bolo. Volalo sa to Super Six a hrali tam majstri RUS, CZE, SWE, FIN, SVK a SUI. 6 muzstiev, 2 skupiny po 3, hralo sa to v januari.
- 20.3.2024 - 14:03
- +6
- HokejovyAkademik
- tak toto je dyka do chrbta noveho ministerstva skolstva!!!!! kratko po jeho vzniku
keby to ministerstvo bolo zriadene iba na vytahovanie penazi z rozpoctu pre spriatelenych ludi tak by to nevadilo ale..... - 20.3.2024 - 14:07
- +5
- HokejovyAkademik
- teda po novom ministerstva sportu!!!!!
- 20.3.2024 - 14:09
- +1
- ZtrykoSlazoU
- I Love: drotaris ❤️
- 20.3.2024 - 14:17
- +2
- strojar
- Málo výkričník.
- 20.3.2024 - 18:46
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- hello, havarju
- Len pozn. Je tam aj klub z Maďarska..
- 20.3.2024 - 14:13
- +1
- ZtrykoSlazoU
- typicky pohlad: clena tohto po pee-chee naroda
- 20.3.2024 - 14:19
- +5
- zasi
- ako si to mohlo vedenie CHL dovoliť,keď ja mám v cene permanentky zahrnuté aj zápasy v tejto lige?:argh
teda v prípade postupu tam)
alebo to naše vedenie už "tušilo a preto sa tak poponáhľali s predpredajom? - 20.3.2024 - 14:10
- +1
- DraciaTlama
- Myslíš?
- 20.3.2024 - 14:42
- +2
- zasi
- ja už fakt neviem čo si mám o tom predčasnom predpredaji myslieť
- 20.3.2024 - 15:06
- +1
- zasi
- doteraz vždy sa permy riešili po sezone a aj cena sa odrážala od výsledkov,vyhrali sme ligu?fajn pribijeme trochu?bude LM?fajn ďalší argument
neprešlo sa ani do semi(pribijeme menej,nech ich nenaštveme)
- 20.3.2024 - 15:13
- +1
- Fandimhokeju
- Presne. Pred rokom zdvihli ceny za permu, lebo CHL. Dalo sa to akceptovať. Videl som na živo 3 super zápasy, síce prehry, ale boli medzi nimi aj dvaja finalisti CHL. Teraz perma je drahšia ako minulý rok a k tomu žiadna CHL. Ja osobne si tú permu kúpim, ale koľkí si to rozmyslia a vykasľú sa na to.
- 20.3.2024 - 15:26
- 0
- zasi
- aj ja kupim,ale keď tak človek nad tým rozdumuje...
- 20.3.2024 - 15:39
- 0
- weefoe
- Tiež som si ju zaplatil a potom som videl správy
že Poliaci, tak nech si ich majú - 20.3.2024 - 22:24
- 0
- Fandimhokeju
- Teraz tento marketingový ťah, či lepšie povedané vychcanosť už viacej chápem. Lebo doteraz to nikdy takto nerobili.
- 20.3.2024 - 15:42
- 0
- SpeedyGonzales
- Netreba za všetkým hneď hľadať nejaké sprisahanie. "Early bird pricing" je osvedčená stratégia predaja vstupeniek na eventy - športové, hudobné (festivaly, koncerty), kultúra, výstavy, konferencie, atď.
Zákazník je spokojný, lebo má vstupenku za lepšiu cenu ako potom neskôr v riadnom predaji, predajca je spokojný, lebo má účastníkov podujatia "poistených" vopred, vie lepšie a presnejšie plánovať a celkovo ma lepší cashflow.
To, že "doteraz to nikdy takto nerobili" ako argument neberiem, doba je ťažká, inflácia, všetko je drahé, náklady stúpajú, ľudia míňajú menej, firmy šetria, sponzori šetria, ... Chvalabohu, že z klubu ide nejaká iniciatíva, keď chcú ekonomicky prežiť, musia sa začať obracať, inovovať, skúšať aj nové veci. Treba kráčať s dobou, obrazne povedané - časy keď stačilo hodinu pred zápasom otvoriť okienko s pokladňou na lístky sú už dávno preč.
Ale v podstate o nič nejde, kto vie, že chce permu tak či tak, kúpi si ju teraz, výjde ho to lacnejšie. Kto váha, alebo kto si chce počkať ako bude poskladaný mančaft, ok, môže, len to už potom bude o tých pár eúr drahšie. - 20.3.2024 - 18:00
- 0
- Fandimhokeju
- Tu ide hlavne o to, že "early bird pricing" funguje v HC Košice už niekoľko rokov, ale toho roku to posunuli o 3 mesiace skôr, ešte do stávajúcej sezóny. Zatiaľ sa playoff pre KE vyvíja dobre, ale liga končí o niekoľko týždňov. Fanúšik ešte nevie aká bude, čo i len v náznakoch budúca sezóna. Aký bude káder? A cena permy je vyššia ako minulý rok. Minulý rok po majstrovskej sezóne sme vedeli, že uvidíme CHL. Teraz je už jasné, že ani v prípade ďalšej majstrovskej sezóny tu žiadna CHL nebude.
Čiže to načasovanie ukončenia "lacnejšej" permy, keď fanúšik vôbec nevie, čo má očakávať od budúcej sezóny, je diskutabilné.
- 20.3.2024 - 21:01
- 0
- pupo
- Je to súkromná súťaž a nemusíme teraz riešiť jak je naša liga na ho*no. Na Sui Swe Cze Ger Fin sa nedotiahneme ale posledné roky sme odskočili od Ebelky. S futbalovou LM ma spoločný len názov, síce sa to zlepšilo a mužstva neprerábajú jak tomu bolo kedysi,od 1/4finale tu súťaž berú vážnejšie
- 20.3.2024 - 14:16
- +1
- Kurolišek
- Hrala tam Bratislava Capitals, ktorá tam postúpila z našej 1.ligy
A hneď prvý rok dala v pohode play-off.
(Ber to ako na odľahčenie)... Kluby ako Salzburg sú kvalitné a vycvičili by naše kluby ako nič ale zvyšok nieje nič extra oproti nám. V Marketingu sú ale rozhodne tak o svetelný rok pred nami. Preto to tam ten Capitals chcel skúsiť. Lenže keď sa pokazí toľko vecí...
- 20.3.2024 - 14:33
- +1
- wilkinson22
- Až na Salzburg, Viedeň a Klagenfurt, vieme ostatné tímy preplatiť, vypočujte si nové Pressko 😁
- 20.3.2024 - 14:39
- +1
- pupo
- Salzburg a KAC ktorý sú vďaka sponzorom niekde inde, duplom Red Bull ale oni vychovávajú skôr talenty. Viedeň ponúkala tento rok cudzincom okolo 30k€.
- 20.3.2024 - 14:46
- +1
- pupo
- Samozrejme že je a hlavne mame lepších domácich hráčov. Prokop síce trepe o lepšom lobingu ale pochybujem že vie aké sú v tej súťaži pravidla, pravdu ma v lepších výsledkoch o ktoré sa postaral hlavne Red Bull
- 20.3.2024 - 14:50
- 0
- cy2kz
- Nechápu,: proč má pořád někdo snahu srovnávat hokejovou ligu mistrů s fotbalovou...
Neúčast slovenského (slovenských) klubů je za mě škoda.
„Rozhodnutí jsme učinili na základě konkurenceschopnosti, manažerské struktury a návštěvnosti. ... stojí na webu Champions Hockey League". Asi kladli důraz na slovo manažerské, ale chtěli to trochu odlehčit.
Cesta do CHL teď nejrychleji povede asi jen přes KP.
Za mně s podivem, že Polsko, Dánsko, Francie, Norsko a VB mají zájem ji hrát, Slovensko ne. - 20.3.2024 - 14:45
- +2
- Kuboslav97
- Naše Košice body nezobrali, Slovan dva roky taktiež. Banská Bystrica svoji prístupom taktiež veľmi nepomohla.
Jednoducho vyhodnotili, že za obdobie 5 sezón slovenské kluby nepriniesli požadované hodnoty značke "CHL".
Výsledkovo, marketingovo, manažérsky, etc.
Pár tesných prehier a naše pomery a ťažký los Košíc na tom nič nemení.
Podľa mňa tá liga má budúcnosť a európky význam. Hokej bol vcelku pozerateľný.
Otázky, ktoré si musia páni vedúci zodpovedať:
Ako sa k tomu postavíme?
Má význam sa zdravo nasrdiť a športovo ukázať, že do ligy patríme?
Chcú vôbec túto ligu naše kluby hrať?
Mali by sa hanbiť za to, že poľský majster je pre CHL atraktívnejší ako náš?
Čo musíme do budúcna urobiť aby sme boli v CHL úspešnejší?
Ja si osobne myslím, že lige napreduje a že je na to oveľa lepšie - hlavne finančne oveľa zdravšia.
Lenže ostatné ligy napredú tiež. - 20.3.2024 - 15:07
- 0
- Kuboslav97
- * naša liga napreduje*
- 20.3.2024 - 15:09
- 0
- Jimmy Tulipan
- Slovenské kluby tam mali najvyššie návštevnosti. Po športovej stránke to bola posledné roky bieda.
- 20.3.2024 - 18:34
- +1
- Kurolišek
- Neúčast slovenského (slovenských) klubů je za mě škoda.
Ja si to nemyslím. Už riešili raz náš nezáujem majstra ktorý nechcel hrať LM. Teraz sa k tomu pridali ešte aj nulové výsledky. Ja osobne na ich mieste mám jedno či je to spôsobené kvalitou alebo nezáujmom. Veď nech hrá ten kto ten záujem má. Krakov tam nejaký bodík chytí pretože pre nich to bude veľká prestíž a na peniaze pozerať nebudú. Zas tak skvelý nie sme aby sa nám museli prosiť hrajte tu ligu a nerobte tam hanbu. - 20.3.2024 - 16:13
- +1
- Sunkafit
- KP miestenku už nemá
- 20.3.2024 - 16:40
- 0
- alfikus
- PP si myslím že CHL by v kľude hral
- 20.3.2024 - 16:53
- 0
- FP-rivaldo7
- Slovensko vypadlo z LM, LM vypadol zo slovenskeho playoff. nahoda? nemyslim si (:
- 20.3.2024 - 14:48
- +8
- GB11
- To tak je keď sa vytvorí niečo “nové” Slovenské kluby na to 💩 toto alebo aj Slovenský pohár. Tady pre nás je len Liga naša slabučká ale posnažiť sa aj inde to nie! Zaslúžene sme vonku. Pozrime sa na ČR tam v lige boli Vítkovice na predposlednom mieste a hrali Semifinále. Pardubice štvrťfinále! A aj taký spengler cup boli Pardubice vo finále.
- 20.3.2024 - 14:51
- +4
- pupo
- A Trinec nevedel roky postúpiť zo skupiny, lebo tu súťaž mali na háku. Sú to pre nich prípravné stretnutia a nik nerieši výsledky
- 20.3.2024 - 14:57
- +2
- TinoH
- Berie sa krajina ako taká, nie konkrétny klub, a česi mali výsledky. V poslednom ročníku Vítkovce semifinále, Pardubice štvrťfinále. Nestači? Keď netreba výsledky, tak nerobme už vôbec nič. Mimochodom, platí to aj v živote...
- 20.3.2024 - 16:10
- +4
- Lukash_ke
- Nie je to o kvalite, je to o trhu, a ten poľský je ďaleko väčší.
Jedno riešenie by možno bolo. Poprad vyhrá majstra a budeme mať účastníka aj my. - 20.3.2024 - 15:01
- +5
- opeKE
- Jasne, ze to je o velkosti trhu. Napriek tomu sa ale nenechakme uchlacholit tym, ze poliakov brali len kvoli tomu. Je jasne, ze nase muzstva akokolvek to zoberieme tam poslednych 5 sezon neukazali vobec nic. Dalej si povedzme, ze nasa diplomacia na klubovej urovni je absolutna 0 a taktiez zvazova je minimalne na urovni nameranej hodnoty stanice Vostok. Ked to vsetko zmixujeme nemoze nam vyjst nic ine. Chlacholit sa tym, ze ta liga nema prestiz, ma katastrofalny marketing a aktualny hraci system je dost neprehladny (i ked futbal bude mat rovnaky v buducej sezone) je tak pre nas tu na HP.
P.S. : monterky Engelbelt Strauss mam demonstrativne vyhodit ci si este nechat?(su fasa - elektrikarska verzia / skryta reklama
)
- 20.3.2024 - 15:44
- +2
- HokejBJ
- Fúú poľský hokejový trh není určite väčší ako náš. Uz keď Švédi nevedia vyptedavat zápasy LM tak taky malý hokejový trh ako je v Poľsku už určite nie. Tam ide skôr z manažérskeho pohľadu prečo nás nechcú a i neochota tu ligu hrať
- 20.3.2024 - 17:05
- +1
- omen
- Úprimne sú myslím, že je chýba našej diplomacie... v tomto by som očakával, že bude viac proaktivna Aj keď nevidím do zákulisia a možno im krivdim, lebo je pravda i to, že CHL je skôr súkromný produkt, ktorý potrebuje ťažiť i na marketingu a návštevnosti A treba uznať, že marketing mnohých klubov je skôr na plač a návštevnosť ovplyvňuje "malý trh" A je jedno či kvalita išla hore či dole
- 20.3.2024 - 15:12
- +3
- newMHCfan
- Pekne to zacina, no na nieco to museli hodit. Jednoducho povedane je to nezmysel, ale dava to zmysel. Vyjadrenie preparadnej SZLH na ktore cakame uz vsetci pomaly 3 roky ohladom KHL hracov, nase ocividne “pohrdanie” touto sutazou, jasny odklon od zapadneho sveta. Mne to dava uplny zmysel. Bude este horsie
- 20.3.2024 - 15:14
- +3
- newMHCfan
- No Ja ked citam tuto diskusiu Ja sa fakt nestiham cudovat.
Tak vlastne je to o nicom, nikoho to zaujima a pod dristy cize vlastne my na svk sme zase ti chytrejsi, mudrejsi Ved co my by sme sa mali zapodievat s nejakou LM. Pchee, Ved nech konecne zamakaju a zlepsia vsetko a potom nas mozu pozvat a my I’m to ukazeme ako sa to hra. Pre Boha Ved mi tam nie sme Lebo placeme a otvorene ze sme chudobni chudaci, nariekame ze nemame nato, a vlastne preto je to onicom liga. To je take slovenske. Sme chudaci, nariekame a vlastne Ved oni su ti slabi a pod. Uprimne keby nase kluby tam zabrali tak dam ruku do ohna ze na PO by bolo vsade vypredane a to nehovorim keby sme naaaaaahodou urobili uspech tak by sme si to nalepili na hranice a chvalili sa tym dalsich 50 rokov. My sme strasny narod!!! - 20.3.2024 - 15:28
- +4
- TinoH
- Holubičí...
- 20.3.2024 - 15:58
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Lukkas
- Je to smutné. Každý klub, ktorý sa účastnil, by si mal položiť otázku, či spravili všetko pre to, aby to bolo lepšie. Hoci šport je niekedy krutý, myslím že to úplne nereflektuje úroveň, ale pri tých výsledkoch je to zo strany CHL pochopiteľné.
- 20.3.2024 - 15:45
- +1
- TinoH
- Konšpirácie, v tom sme najlepší...svetová špička
- 20.3.2024 - 15:56
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Duri_L
- No je to cele naprd a aj ako fanusik HC Kosice musim uznat, ze minulorocne vystupenie Kosic v lige majstrov bolo defacto klincom do rakvy pre ucinkovani slovenskych klubov v CHL.....no nic, idem si na zdvihnutie nalady pustit novy album Judas Priest:
https://www.youtube.com/watch?v=1h9QU9c2Q7s&list=PLvsYXqtYjMYfbELy8aTURjr7UlYCY0GMI&index=1 - 20.3.2024 - 16:04
- +3
- zahorak009
- Dobrá volba
- 20.3.2024 - 17:04
- +1
- Zmrzlina
- Hanba!
- 20.3.2024 - 16:04
- +1
- blue-311
- Sice je to smiesny, nie sportovy: ale biznis projekt. Ale aj tak je to smutne ze nas nahradzaju poliaci…
- 20.3.2024 - 16:48
- +2
- Tizo
- ole nasa liga ide hore. a to tu bolo reci ked tunajsi "odbornici" ohrnali nosy nad madarmi a poliakmi v lige. vraj naco si kazit ligu nejakymi trpaslikmi. trapslikmi co hraju ligu majstrov miesto nas. nasa liga by mala aspon zastupcu...
- 20.3.2024 - 17:00
- +1
- Jimmy Tulipan
- Tak zasa najlepšie HU kluby tu hrali a nič prevratné neukázali. S PL by to bolo možno trochu lepšie no v priamej konfrontácii medzi majstrom HU-PL-SK by sme, myslím si, nemali žiaden problém
- 20.3.2024 - 18:51
- +1
- doc.koniferum
- ale mali.poľská liga je síce nič moc no také 3-4 ich najlepšie kluby by sa v našej extralige nestratili.čo sa maďarov týka to neviem
- 20.3.2024 - 19:12
- 0
- strojar
- S maďarskými klubmi to už Richard Veľký Citrón vyskúšal.
Bola to úplná blbosť. - 20.3.2024 - 20:00
- 0
- Tizo
- tak neviem ci neukazali. napriklad so ziadnym inym klubom nemaju kosice tak otrasnu bilanciu ako s timom mac budapest a co je najhorsie ze to uz asi nikdy nebudeme mat prilezitost to vylepsit.
- 20.3.2024 - 19:24
- +1
- Kopcansky Palachar
- "Nj, ked to beries ako pripravu, alebo vykrikujes, ze sa ti to neoplati a este k tomu hras .ovno, tak sa necuduj, ze ta tam nechcu." Tak vraveli uz stari slavieni so samsonom lahvovym v rukach miesto hokejky.
- 20.3.2024 - 17:04
- +4
- Peppe
- Problem vidim aj v letnej priprave klubov…kym ine kluby beru tieto zapasy LM vazne, tak tie nase akoby hrali bez chuti a opatrne, aby sa nikto nezranil…
- 20.3.2024 - 17:32
- +2
- gigi
- Ja len, že pekná hanba. Viac asi netreba dodávať.
- 20.3.2024 - 17:53
- +1
- Urpiner16
- Len tak ďalej.A vypisuje podaktorí ako ten trubiroh veľký brat z TN ako liga ide hore Trt makový ide.
- 20.3.2024 - 18:14
- +1
- Kopcansky Palachar
- Paradny argument. Wow, kamo. Takze liga ide dole, ci len nestupa, alebo idu ostane ligy rychlejsie dopredu, ci ako si to mame vysvetlit?
- 20.3.2024 - 19:18
- 0
- Big brother
- To, že vedenie CHL dalo pozvánku poľskému majstrovi namiesto slovenskému neznamená, že polská liga je kvalitnejšia ako slovenská, ty tupelo. Je to kvôli slabým výsledkom v CHL, napr. aj kvôli slabým výsledkom Košíc (ktoré mali pomerne ťažký žreb).
- 20.3.2024 - 19:24
- +1
- Lubino14
- Big: pride mi to trosku smiesne od cloveka ktoreho klub sa pre istotu radsej ani neprihlasil a zbabelo usiel odtial.
- 21.3.2024 - 16:47
- 0
- martin_aston
- Pre všetkých, čo tvrdia, že je nespravodlivé, že nášho majstra nepozvú. Stačilo byť zakladajúcim členom, a majster by tam bol.
Alebo stačilo presvedčiť herne, a boli by sme tam naďalej. Boli sme tam pozvaní, nepresvedčili sme, hotovo. Poľský majster toho ukáže určite menej, ale zase ide o väčší trh. Či prehrá všetky zápasy slovenský alebo poľský majster, je v podstate jedno. Ale zápas uvidí v Poľsku viac ľudí, reklama sa viac oplatí. - 20.3.2024 - 18:26
- +2
- thovthKe
- No čo: v čase ako sa táto liga zakladala žiaden Sk klub nemal na miestenku. Ale dohodli sa (kluby) že jedno miesto zakúpia pre ligu. Tie rokovania viedol istý Paštinský, kluby dlho oblboval že bude, bude ... a nebolo. A ako český zástupca neskôr povedal, pár krát núkali Slovensku miesto, ale zástupca klubov (Paštinský) nereagoval a odmietol.
Náhodou vtedy Slovan šiel do KHL, tak asi náhodou ich zástupca torpédoval miestenku pre Slovensko, klub majstra v Lige majstrov.
Ok, môže sa to niekomu zdať ako výmysel, ale neskutočne ma s***e, že v tej dobe sa to zmanažovalo tak, že dnes musíme čakať na "pozvánku".
Ak sa nemýlim vstupné bolo 500 000 a tie zväz by "naškrabkal" - 20.3.2024 - 18:42
- 0
- omen
- pockaj, chapem to spravne, ze tvrdis, ze Slovan moze za to, ze kluby si nekupili miestenku do LM?
- 20.3.2024 - 18:51
- +1
- thovthKe
- Takto: len som opísal ako to bolo (ok,môžem si nepresne pamätať).
Paštinský bol šéf klubov, prišiel zo Slovana, Slovan v tej dobe šiel do KHL a je logické (z pohľadu reklamy, sponzorov), že nechcel konkurenciu mať.
Je doložiteľné, že kluby sa opakovane pýtali Paštinského (v tej dobe zástupca ligových klubov) ako je to s tou miestenkou. P. opakovane tvrdil, že rokuje a fasa že bude ... nebolo ... po čase český zástupca vo výbore čo to organizoval na plnú hubu povedal cca ... Slovensko sme pár krát oslovili, až nakoniec nám zástupca sk. klubov povedal, že nemajú záujem (cca v dobe keď doma klubom tvrdil, že rokuje o účasti)
Kluby si nekúpili miestenku, lebo okrem Ba a Ke, v tej dobe nik na to nemal (preto poverili P. aby kúpil 1 pre ligu, na ktorú sa kluby zložia). Slovan šiel do KHL a v Ke usúdili, že ten pol mega za to nestojí. - 20.3.2024 - 20:41
- 0
- Standacik
- Paštinský prišiel zo Slovana?
- 21.3.2024 - 12:31
- 0
- bigi
- tak ty davas dobry material ale mal by si bvymenit dilera.
slovan robil vsetko preto aby LM vznikla, bol clenom predchodcu LM. ano ked sa rozhodol ze ide do KHL, a khl nesla do LM tak slovan sa stiahol. ja sa ta opytam kde boli ostatne kluby? preco sa nepripojili ku klubom z europy ktore zakladali LM? za tomoze k slovan alebo manazeri tych klubov ktore sa na ta vys...bodli, alebo slovam moze za to ze nas majster odmietal hrat LM? najma ked hral v KHL a este sa majstrovi na to skadal cely zvaz a potom to dodmietol. ked sa slovan vratil do ligy tak si slovan pre tu miestenku isiel sam a po diplomatickom poli si ju vybavoval, preco to nerobili ostatny manazeri? ale ano moze za to slovan lebo im to nevybavil, ale to je take klasicke natrcat ruku , daj - 21.3.2024 - 7:44
- 0
- thovthKe
- Ok: Písal som to aj vyššie, kluby sa dohodli (ako Slovan už hlásil, že on bude KHL, teda LM nechce), že zakúpia 1 miestenku pre zástupcu našej ligy.
Vybavoval to (teda mal to vybaviť) P. Zatiaľ čo zástupcom klubov u nás tvrdil, že sa rokuje, že bude, že ... v reále priamu ponuku pre ligu od organizátorov odmietol. Skutočnosť, že odmietol, priniesol český zástupca v org. výbore, už keď LM bola sformovaná.
Teda zopakujem, nepísal som, že vinný je Slovan. Písal som, že Ke nechceli dať pol mega ako vstupné (ak by dali, majú miestenku aj dnes ako ostatné zakladajúce kluby). Písal som, že ďalšie kluby, v tej dobe nemali ani zďaleka na to aby to zaplatili. Písal som, že kluby sa zhodli aby sa kúpila 1 spoločná, pre ligu. Písal som, že za kluby to vyjednával ako zástupca klubov P. Písal som, že P. ako zástupca prišiel zo Slovana.
Skutočnosť, že Slovan vtedy šiel do KHL a skutočnosť, že P. ako zástupca klubov odmietol pre našu ligu miestenku, má vedie (možno k mylnej) domienke, že LM na Slovensku niekomu nevyhovovala ako konkurenčná súťaž, z pohľadu možnost získania reklamných sponzorov.
(prkotina že taký Tipos v tej dobe reklamne podporil Slovan vyššou sumou ako sumár sumy pre všetky klubu v našej lige, to len dokresľuje).
A zas zopakujem, môžem sa mýliť, v podstate je to sled udalostí, ktoré viedli k tomu, že nemáme stabilnú miestenku v LM, ako si pamätám. - 21.3.2024 - 9:07
- +3
- bigi
- Písal som, že za kluby to vyjednával ako zástupca klubov P. Písal som, že P. ako zástupca prišiel zo Slovana.
kedy skoncil P v slovane? kedy prisiel do prohokeja? kedy vznikla LM? cize ti ta casova os nesedi, a este tam medzi tym vsetkym mas jednu medzizastvku - 21.3.2024 - 10:57
- 0
- thovthKe
- Ok: Písal som, že sa môžem mýliť.
Prišiel P. zo Slovana?
Aká medzizastávka?
A čo časovo nesedí? - 21.3.2024 - 17:46
- 0
- bigi
- Neprisiel zo slovana,
Medzizastavka v nr.
A tym padom ti to cele nesedi
Apropos nehral niekto zo slovenska v prvom rocniku chl? - 21.3.2024 - 19:18
- 0
- thovthKe
- Ok.: Môže byť. Písal som, že to už len spomienka, teda môžem sa mýliť.
Ak sa nemýlim začalo to 2014/2015 vtedy bolo za Slovensko, Košice.
Možno sa v detailoch mýlim, podstatné je, že Slovensko malo pozvánku (opakovane) byť medzi zakladajúcimi členmi, teda na rozdiel od konkrétnych klubov, by malo stálu miestenku pre jeden klub.
Skutočnosť že zástupca Slovenska, čo to vyjednával opakovane odmietol miestenku je fakt.
P., že je pôvodom Slovan je tiež fakt, a možnosť že mám skreslené spomienky je reál, ale jeho postup v tej dobe, ma naserkal ešte viac ako výkon Čaprnku v rozhodujúcom zápase PO, so Slovanom, teda môžem byť zaujatý. - 21.3.2024 - 21:26
- 0
- bigi
- nemylis sa v detailoch ale mylis sa v dost podstatnych veciach. LM zakladali kluby nie iihf a tie zakladajuce vtedy kluby mali sitotu ucasti v LM, ostatny dostavali pozvanky. problemom je ze vsetky kluby po odchode slovana sa na celu LM vykaslali a cakali ze im nieco padne. a aj padlo dostali pozvanku pre majstra(tusim), ale ci to vybavil P. alebo dostali len tak pozvanku je jedno. ale to ze nie je SK zakladajucim clenonom nie je problem P. ale klubov a ich vtedajsich manazerov. este raz keby slovan zostal v lige , bol by zakladajucim clenom a hral by LM bezrozdielu toho ci by bol majster alebo nie
- 22.3.2024 - 6:28
- 0
- thovthKe
- Však o tom som písal. P. za Slovensko dohadoval aby sme boli (liga) medzi zak. členmi, teda istá miestenka každý rok.
Slovan šiel do KHL, teda na LM nemal záujem.
Ke usúdili, že pol mega zakladajúceho člena je veľa, tak nekúpili.
Kluby sa dohodli, že kúpia (zložia sa) na jednú miestenku, čo následne za kluby vyjednával P. Doma klubom opakoval, že všetko je na dobrej ceste, že sa rokuje atď... po čase, teda už ako LM sa rozbehla, český zástupca priamo povedal, že P. ponúkali miestenku, ale on ju v mene klubov odmietal (doma tvrdil opak)
To že som P. priamo spojil v tej dobe so Slovanom, je už len "popletená" spomienka, alebo myšlienka z manuálu 1211 dôvodov prečo v hokeji nefandiť Slovanu Ba. - 22.3.2024 - 9:22
- +1
- bigi
- a uvedomujes si ze kluby a liga je rozdiel? a ako by to cele komplet narusilo?
- 22.3.2024 - 9:43
- 0
- thovthKe
- Ok, teda po lopate
Ligové kluby chceli jednu miestenku, ktorú P. vybavoval a odrbal.
- 22.3.2024 - 17:32
- 0
- topska
- Ty tomu fakt nerozumies? Ved ti to napisal uplne pochopitelne a pravdivo. Liga a kluby v nej chceli. Boli ochotni zaplatit. Cez kompetentneho to nepreslo. Co by sa narusilo?
- 22.3.2024 - 18:05
- +1
- thovthKe
- ok: však si pozri, prečítaj celé .. tam je, píšem, že kluby, liga miestenku chceli a na P. to stroskotalo.
V čom je nejasné? - 22.3.2024 - 19:03
- 0
- topska
- Ale ja reagujem na bigiho a teba chvalim ako si to vysvetlil
- 22.3.2024 - 19:10
- 0
- thovthKe
- Ups, : tak sa ospravedlňujem, sorry
- 22.3.2024 - 19:16
- 0
- monsieurBendt
- Mirko ďakujeme, nie len morálka zväzu, ale aj liga padá hlbšie a hlbšie
- 20.3.2024 - 18:44
- +6
- pupo
- Komentár síce odveci ale aspoň si kopol
- 20.3.2024 - 18:50
- +1
- varholik12
- ked mozeme hratLM nadavame ze naco je to dobre,ked nemozeme nadavame preco nemozeme typicke take slovenske
- 20.3.2024 - 19:50
- +1
- Kekot
- dakujeme p. Spilar a Ceman dobre ste poskladali muzstvo na CHL
- 20.3.2024 - 20:12
- +2
- LukeasBil
- Mne chyba najma po suzeni z 32 na 24 timov ekvivalent Europskej ligy kde by boli aj vitazi z Kontinentalneho pohara a priamo by sa postupovalo do CHL. Kontinentalny pohar je na nizkej urovni a CHL na vysokej urovni pre slovenske kluby.
- 20.3.2024 - 20:13
- 0
- Kurolišek
- Česi už ich mali v LM a bolo tam narvané.
HC Sparta Praha - Comarch Cracovia Krakov 5:4 (2:1, 2:2, 1:1)
Diváci: 2480. - 20.3.2024 - 20:40
- 0
- LuukyBB
- Veľmi zaujímavý je aj pohľad na návštevnosť pri kluboch z najlepších líg.
Ilustračne:
Majster Švédska - proti poslednému klubu Švédska / liga - plná hala...
Majster Švédska - Finalista švajčiarskej ligy / CHL poloprázdna hala...
A tak ďalej...
Ja som tejto CHL fandil, ale už začiatok s klubmi, ktoré si tam zaistili účasť kvôli tomu, že si tú súťaž sami založili bola hneď zvláštna chyba.
Price money - nízke
Atraktivita - nízka
Vážnosť akou to berú kluby - nízka
Návštevnosť - nízka
Systém / skôr nesystém, ako sa sem od stola "kvalifikujú" alebo vylúčia niektoré kluby - postavený úplne na hlavu.
Škoda, fakt som CHL fandil, ale vyzerá to tak, že je predurčená na neúspech...
- 20.3.2024 - 20:48
- +3
- Kekot
- no bez SK majstra je ten neuspech isty
- 20.3.2024 - 21:36
- +1
- Kurolišek
- Presne... bez nás to môžu rovno zabaliť
- 20.3.2024 - 21:43
- 0
- granlund84
- Ok, má to problémy ale videl si nejaké zápasy? Ja som nemal pocit žeby sa hralo na pol plynu. Tie zápasy majú vysokú kvalitu. Takže teraz budeme hľadať chyby na LM??? Fakty sú ale iné... výsledky našich klubov boli katastrofálne čiže nie, nemáme takú dobrú ligu ako si myslíme. A po druhé, načo máme v toľko oblekovych zamestnancov v našom hokeji keď diplomaticky sme na úrovni Rumunska.
- 21.3.2024 - 0:28
- 0
- rabl
- Pre tych, ktori pisu, ze nasa liga ide kvalitou hore mam otazku;
Kedy bol teda ten cas, popripade ktora sezona bola ta najslabsia?
Lebo ak bol federal kvalitny, do roku 2000 tu bola vyborna uroven kvality a navstevnosti, tak kedy potom ten nulty, teda slaby rocnik? Celkom ma to zaujima. Lebo pozeram ligu asi 25 rokov a z roka na rok mi to pride slabsie a slabsie. - 20.3.2024 - 21:13
- +4
- Kurolišek
- Vieš kedy? Keď krachla Skalica a hrozilo že nejaké Piešťany pôjdu hrať EBEL? Vtedy, už sa šuškalo že bude poloprofesionálna liga a Košice začali rozprávať o KHL alebo Českej lige no a Slovan bol preč v KHL.
- 20.3.2024 - 21:24
- +4
- rabl
- Asi mas pravdu. Slovan v khl bol ten cas, kedy sme boli na dne.
- 20.3.2024 - 21:50
- +2
- Kurolišek
- Kluby neplatili hráčov, dlhy... veľa toho bolo vtedy.
- 20.3.2024 - 21:51
- +3
- lišiak1
- toto ide na tricko v prvom rade zvolena, v druhom rade kosic a v tretom rade slovana.
oni za to mozu, im sa mozme podakovat za tu hanbu, takze dakujeme. - 20.3.2024 - 22:29
- 0
- Kekot
- a pritom stacilo keby ste ziskali titul a mohli ste to v CHL rozbalit
- 21.3.2024 - 2:50
- +3
- DraciaTlama
- Slováci.
Úspech je všetkých, neúspech konkrétneho jedného. Pripadne troch.
Sklamal si ma Lisiak,a to som sa ta hodne zastávala. - 21.3.2024 - 6:01
- +2
- radopKE
- Ako sa u nás hovorí - dobré ráno stará mama. 😁Tresol blbosť bez toho, aby aspoň trochu uvažoval, prečo to tak je. Najlepšie je ukázať na druhého a dať od toho ruky preč.
- 21.3.2024 - 7:13
- 0
- DraciaTlama
- Ano.
- 21.3.2024 - 7:30
- +1
- lišiak1
- tresol som pravdu a nic ine len pravdu.
do uvahy sa beru posledne 3 sezony, cize vina patri len a len tymto klubom.
ja za to nemozem ze zvolen sa uplne vyprdol na chl.
ja za to nemozem ze kosice sa tiez vyprdli na chl.
a ja za to nemozem ze slovan, aj ked oni tam aspon hrali, tak absolutne prepadli, no narozdiel od zv a ke, im ku cti sluzi aspon to ze tam isli a preto som ich dal az do tretieho radu narozdiel od hlavnych vinnikov a to zv a ke.
dufam ze tieto 2 timy uz tak skoro titul nevyhraju.
takze ziadne take ze slovaci, ale pekne upresnit, ze kto na tom nesie podiel viny a ja som to upresnil, bodka. - 21.3.2024 - 7:47
- 0
- opeKE
- Si pil? Kosice CHL hrali ale to by si musel aj kusok porozmyslat.
- 21.3.2024 - 17:25
- +1
- Fandimhokeju
- Konkretizuj ako a kedy sa KE vybodli na CHL. Ale fakty, nie nejaké fantazmagórie.
- 21.3.2024 - 17:59
- 0
- Tyna85
- Predpokladám, že odpoveď nedostaneš. Lebo KE sa na CHL nevybodli ale BB sa na to vybodla ako jediný SVK klub. To mu ale nesedí do jeho koncepcie "nemám rád KE" tak si kopnem.
Zjavne ani nemá prehľad kedy kto získal titul a tým pádom mal možnosť hrať CHL. - 21.3.2024 - 18:04
- +1
- Fandimhokeju
- Máš pravdu, práve vyliezol z nejakej nory a prebral sa zo zimného spánku.
- 21.3.2024 - 20:28
- 0
- lišiak1
- v akej sezone hrali ke poslednykrat v chl?
namiesto ke hral slovan a ci dobrovolne alebo nedobrovolne sa na to ke vybodli pretoze zacali robit v lige bordel s umyslom ju sabotovat. - 21.3.2024 - 21:35
- 0
- Tyna85
- V sezóne 2016/17 a teraz v tejto sezóne.
Slovan hral namiesto ZV ktorý bol vtedy aktuálny majster SR. A už v tej sezóne sme nemali miestenku od CHL. Slovan si tu miestenku sám vybavil.
Už konečne pochop že jediný klub ktorý sa na to vybodol je BB. A preto sme prvýkrát o tu miestenku prišli.
Vieš si to všetko nájsť tak prečo tu píšeš klamstvá a hadzes to na KE?
Keď sa riešilo rozdelenie ligy tak to bolo ohľadom tejto sezóny a to sme v CHL hrali. Čiže ešte niečo máš? - 21.3.2024 - 22:13
- 0
- Fandimhokeju
- https://www.championshockeyleague.com/en/teams/306bfe3617d239fb016f364c/hc-kosice#select_team=0&select_team-schedule=0
Tu máš odkaz. KE hrali 4x ligu majstrov. Naposledy v tejto sezóne. Neviem o čo ti ide, ale si na smiech. - 22.3.2024 - 3:32
- 0
- lišiak1
- kedze ja nesledujem ostatne slovenske kluby a toboz nie kosice tak som si ani nevsimol ze hrali v tej sezone chl.
ale kedze dovod pre ktory slovensko prislo o miestenku v chl boli slabe vykony tak toto kosice splnili na 100% pretoze v kolonke vyhier mali 0 a v kolonke prehier 6. - 22.3.2024 - 5:10
- 0
- Tyna85
- Ale veď Slovan za 12 zápasov nezískal ani bod no to ti nevadilo. Prečo pri KE ti to vadí?
Jednoduchá odpoveď, KE nemáš rád tak ti vadí všetko. - 22.3.2024 - 10:21
- 0
- lišiak1
- slovan spravil chybu ze tam isiel, mohol to radsej nechat tak pretoze aj tak v tej sezone neboli majstri, skoda toho tahu, ale ja sa tomu rozhodnutiu vedenia chl vobec necudujem, ved naco davat miestenky krajine kde chl bojkotuju, lebo na nu nemaju kluby peniaze?
- 21.3.2024 - 7:59
- 0
- DraciaTlama
- Dobre Lišiak. V poriadku máš svoj náýzor, na ktorý máš právo, nech je akokoľvek chabý v mojich očiach.
Bodka. - 21.3.2024 - 8:08
- 0
- lišiak1
- to neni nazor, toto sa naozaj tak ako pisem stalo cize to je fakt a to je aj dovod preco slovensko uz nema ziadnu miestenku do chl a dostalo ju polsko = hanba pre slovensko ako hrom a preto ma to stve, lebo teraz keby sme vyhrali titul my alebo aj vy, tak chl by sme hrat nemohli a to len a len kvoli pristupu zv a ke.
slovan som do toho zamiesal asi aj dost nepravom pretoze jedna vec je poprehravat zapasy, ale byt tam a druha vec je sa uplne vybodnut na chl.
dufam ze otocite seriu s kosicami a my sa postarame o zvolen, nech zvitazi spravodlivost a nech zacne uradovat karma.
- 21.3.2024 - 8:17
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- lišiak1
- ok zacala s tym bb, ale kludne toto nemalo dopadnut tak ze slovensko ostane bez miestenky, tak mi tu niekto napiste ze kto je tomu na vine?
pretoze z toho by trebalo vyvodit nejake dosledky pretoze cely hokejovy svet sa nam bude smiat aka slabucka je nasa liga a pritom opak je pravdou pretoze este nikdy nebola taka silna a vyrovnana. - 21.3.2024 - 21:37
- 0
- Tyna85
- A ako konkrétne sa KE vybodli na CHL? Veď sme v nej hrali túto sezónu. Pokiaľ si dobre pamätám tak miestenku v CHL odmietla BB a potom sme tam už miesto nemali kým neprišiel Slovan. Či len preto sú KE na vine lebo ich nemáš rád?
- 21.3.2024 - 10:00
- +1
- Urpiner16
- BB mala na to vážny dôvod odmietnuť CHL.
- 21.3.2024 - 10:05
- 0
- Tyna85
- To je v poriadku. Lenže on tvrdí, že za stratu miestenky CHL môže hlavne KE a ZV. Pričom ZV ani poriadne nedostal možnosť ju hrať a KE keď mali možnosť hrať CHL tak ju hrali. Ak by to malo byť preto lebo sme neuhrali ani bod tak ten neuhral ani Slovan. Len pri ňom tvrdí, že to je vlastne OK. Tak chcem vedieť ako konkrétne sa KE vybodli na CHL.
- 21.3.2024 - 10:18
- +1
- radopKE
- To ti nevysvetlí, leno nemá dôkazy a pádne argumenty. Len píše blbosti…
- 21.3.2024 - 12:47
- 0
- lišiak1
- takze podla teba nakoniec nikto nie je na vine a vsetko je ok a aj to, ze sme teraz na hanbu hokejoveho sveta je v poriadku a tak to asi ma byt pretoze nikto za nic nemoze a ved aj tak je to len hra a sport, takze vsetko je tip top
- 22.3.2024 - 5:16
- 0
- Tyna85
- Ty tu utocis na KE že sa vybodli na CHL. A to je vyslovene klamstvo.
Napíšeš, že nesledujes iné mužstva tak nevieš, že KE hrali túto sezónu CHL ale nemáš najmenší problém ich obviniť, že môžu za to, že CHL nám nedala miestenku. Mala sa kúpiť vtedy keď sa CHL zakladala a bolo by miesto vždy či tam uhráme nejaké body alebo nie.
Ak si naivne myslíš, že MI by uhrali lepšie výsledky jak Slovan či KE za posledné 3 roky tak si blázon. Veď sme mali v skupine budúcich finalistov. A je zároveň zaujímavé nevadilo ti, že Slovan tam 2 roky tiež neuhral ani bod to je vlastne v poriadku len KE a ZV sú zle že sa na to vybodli čo je vyslovene klamstvo. Aspoň buď človek a priznaj si, že si riadne prestrelil. - 22.3.2024 - 10:18
- 0
- Fandimhokeju
- Ten fox by sa uplatnil v politike. Ale myslím si, že už sa videl ako MI budú hrať CHL ako budúci majster. A teraz vie, že nič z toho nebude. Na druhej strane, kde je napísané, že ním naozaj budú?
- 22.3.2024 - 10:56
- 0
- Tyna85
- Hlavne si vôbec neuvedomuje aké peniaze na tú CHL treba zohnať. Chápem, že by rád videl svoje mužstvo hrať CHL ale ako píšeš ešte nie je isté, že by ho vôbec hrali. Mne sa hlavne nepáči, že prstom ukazuje na ostatné kluby, že to oni za to môžu. Ale aby si dal tú námahu a zistil si fakty tak to nie.
- 22.3.2024 - 12:30
- 0
- radopKE
- Finalistov a aj neskoršieho víťaza s ktorým sme doma odohrali perfektnú partiu. Skúsenosti rozhodli, ale ja som im na konci zápasu tlieskal, lebo naši hrali výborne.
- 22.3.2024 - 13:35
- 0
- lišiak1
- ked ste ziskali titul tak ste mali hrat chl.
kludne ste ju mohli hrat keby ste nechceli nasu ligu rozbit na dve casti. - 21.3.2024 - 17:10
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tyna85
- On ani nevie o čom rozpráva.
- 21.3.2024 - 17:46
- 0
- Tyna85
- Ty ani nevieš kedy kto získal titul a tým pádom kedy mal pozvánku hrať CHL. Opakujem KE keď mali pozvánku hrať CHL tak ju hrali, jediný klub ktorý odmietol hrať CHL zo slovenských klubov bola BB. Dovzdelaj sa než začneš vynášať súdy.
- 21.3.2024 - 17:55
- 0
- lišiak1
- takze nakoniec za vsetko moze bb, ktora posledne 3 sezony titul ani raz nevyhrala?
potom mi napis dovod preco chl dala miestenku radsej poliakom ano nam?
pretoze kvalitou ligy to urcite nebude. - 21.3.2024 - 21:29
- +1
- Jimmy Tulipan
- Ty vieš čítať? A vnímaš čo píšeš?
"ja za to nemozem ze kosice sa tiez vyprdli na chl.
...
...
slovan som do toho zamiesal asi aj dost nepravom pretoze jedna vec je poprehravat zapasy, ale byt tam a druha vec je sa uplne vybodnut na chl."
KEDY SA KE VYBODLI NA CHL?
Preco dala miestenku Poliakom nájdeš napísané na stránke CHL, ak nerozumieš anglicky, daj si to do prekladača. No aj v článku je to uvedené. - 21.3.2024 - 22:16
- 0
- Tyna85
- Podľa vyjadrenia CHL za slabé výkony.
My sme titul vyhrali minulý rok, dostali sme miestenku v CHL a aj sme tu CHL hrali. - 21.3.2024 - 22:16
- 0
- Lukash_ke
- Sa znova krutis jak hovno na lade, pritom si sa znova strapnil na plnej ciare, nemas politicke ambicie? Tam sa takym bezchrbtakom dari.
- 21.3.2024 - 22:40
- 0
- bigi
- tak ja ti to vysvetlim ako to bolo. majster hral LM najprv BB vyplakavala ze je to drahe a prispel im zvaz potom sa na to vyprdli. a prisli sme o miestnenku. prisla vojna na UA a tak chl zobrala divoku kartu bielorusom. tu zacal uradovat slovan a vybavil si to diplomaticky, a kedze neziskal vtedy titul tak sa tu zacali rozkrikova niektore kluby, ale vyslo najavo ze zvolen ako majster ani nemal zaujem, tak to splaslo ako bublina hral to slovan, potom slovan ziskal titul a hrat to opat a potom v minulej sezone titul vyhrali KE a hrali to oni. ale kedze slovensky zastupca neziskal za 3 sezony ani bod tak sa rozhodli to dat poliakom. nech si mysli kazdy kto chce co chce o krajcim, tak si myslim ze keby bol teraz v slovane a slovan by to chcel tak by to dokazal vybavit. problem je na slovensku to vacine klubov vyhovuje ze sme o tu divoku kartu prisli
- 22.3.2024 - 6:18
- +2
- lišiak1
- konecne normalna odpoved od niekoho 👍
- 22.3.2024 - 7:03
- +1
- Tyna85
- Musíš ale na to pozerať aj tak, že kluby na tú CHL fakt nemajú peniaze. Kto okrem Slovanu a ako tak KE na to majú peniaze? Ved ani jeho klub MI by na to nemal peniaze a to hovorím len o nákladoch. Druhá vec je poskladať tím ktorý dokáže v CHL aj niečo uhrať. Môžme prstom ukazovať koľko chceme ale peniaze sú ten najväčší problém a keď sa veci nezmenia tak to bude problém stále. Veď si vezmi prišiel zákon ktorý hovoril, že hokejisti majú byť zamestnanci a jediný kto to dodržiaval boli KE a Slovan lebo ako jediný si to mohli dovoliť. A nakoniec to aj tak padlo. A to nehovorím o tom, že klub ti zisk nevygeneruje čiže sám na seba nezarobí. Ak nemáš silného sponzora či sponzorov tak bohužiaľ. A sú kluby ktoré nemajú také sponzorské možnosti ako KE či Slovan. Sme na Slovensku a tak sa na to treba reálne aj pozerať a nie len ukazovať prstom a obviňovať.
- 22.3.2024 - 10:38
- 0
- bigi
- To je v poriadku a berem to. Ale tase sa pozri co tu bolo ked si to slivan vybavil ako oststne kluby robili vasne
- 22.3.2024 - 17:18
- 0
- Tyna85
- A čo, že robili vášne. Každý má nejaké vyjadrenia aj od vás z klubu chodili kadejaké vyjadrenia. To by som brala z rezervou.
- 23.3.2024 - 11:35
- 0
- topska
- My by sme na to peniaze v poslednych sezonach mali. Aj v tej ked sme o miestenku prisli a chceli sme hrat. Len vtedy sme (slovensko, nie poprad) sa tej miestenky vzdali. Nie ze nam ju nedali, proste to kompetentni nevybavili pre tie kluby (dobre, mozno klub ) ktori to hrat chceli.
- 22.3.2024 - 17:56
- 0
- Tyna85
- Mali ste 200 000 eur navyše k rozpočtu a zároveň ste mali na to vyskladať káder ktorý by aj niečo reálne uhral v CHL?
- 23.3.2024 - 11:38
- 0
- topska
- Pisem cisto o peniazoch, tie financie by sme mali presne ako pises navyse na to
- 25.3.2024 - 9:34
- 0
- Tyna85
- A to je jedna časť, druhá je aj vyskladať káder čo je oveľa zložitejšie.
Ale super, že ste aspoň časť peniazi na to mali. - 25.3.2024 - 17:16
- 0
- radopKE
- A čo ste spravili vy pre hip hop v Slovenskom hokeji,keď tu drístaš takéto bludy?
- 21.3.2024 - 7:05
- +1
- lišiak1
- toto nie je ziadny blud, ale je to fakt, ktory sa ti samozrejme nepaci, lebo tvoj klub na tom nesie velky podiel viny.
- 21.3.2024 - 7:48
- +1
- radopKE
- Ži si ďalej v tej svojej realite😂
- 21.3.2024 - 7:53
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tyna85
- Práveže je to tvoj blud. Ešte aj link na článok ti dali a ty aj tak opakujes svoj výmysel.
- 21.3.2024 - 17:58
- 0
- varholik12
- bojime sa konfrontacie asi tak
- 21.3.2024 - 5:46
- +1
- SpeedyGonzales
- porovnania futbalovej LM a hokejovej LM sú scestné. To čo je pre futbalového fanúšika LM, je pre hokejového fanúšika NHL. Najväčšie hviezdy, značky, legendy, šlágre.
Snáď každý futbalový fanda má okrem svojho lokálneho favorita aj svoj obľúbený "európsky" mančaft: ManUtd, LFC, RM, Barcelona, Bayern, Milan, Juve, Ajax, atď.
Paralela s hokejom - skoro každý hokejový fanúšik má nejaké svoje obľúbené mužstvo NHL. Vie vymenovať nejaké mená, obľúbených hráčov, súčasných alebo aspoň minulých.
Rovnako vo futbale - každý pozná mená ako Haaland, Mbappe, Salah, Ronaldo, Messi, Neymar, Raul, Beckham, Ronaldinho, Zidane, Beckenbauer, Maradona, Pelé, ... Takéto mená lákajú. Značky lákajú.
A teraz realita. Koľkí z nás poznajú aspoň zopár "hviezd" CHL? Má niekto z nás obľúbencov v tímoch ako Tappara, Skelftea, Innsbruck? Má niekto nejaký vzťah k týmto mužstvám? Kto sú ich najlepší hráči? Sleduje ich niekto aj mimo CHL? Vie niekto z nás rozoznať logá Vaxjo, Ilves, Geneva, Belfast, Bolzano?
Nepochybujem, že CHL môže priniesť dobrý hokej, ale pre nezainteresovaného diváka je to málo, tím X vs tím Y, to proste neláka. Nie je to ako futbalová LM, je to niečo ako sledovať dajme tomu Sturm Graz - Visla Krakow v konferenčnej lige. Alebo zápas Kostarika - Irán na futbalových MS. Futbal možno fajn, ale človek sa proste musí strašne veľmi nudiť aby si to pozrel.
Čo sa s tým dá robiť? Úprimne neviem, v konkurencii NHL asi veľa nezmôžu. Napadá mi možno nejaký krátky turnaj, kde by hrali výhradne majstri krajín, tam by sa možno vedel fanúšik možno trošku stotožniť s krajinou, v zmysle "dnes hrajú česi proti švédom, zajtra naši a fíni", ale aj to je asi málo. - 21.3.2024 - 12:14
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- KrebsKandidat
- Hm, takze nevies, kto zo slovakov hra za Pardubice ci Trinec?
Napriklad.
- 21.3.2024 - 23:53
- 0
- lišiak1
- porovnavas neporovnatelne, ale skoda casu na teba reagovat.
- 22.3.2024 - 5:20
- 0
- Wana
- Osobne by som CHL reformoval na spôsob ligy národov vo futbale... Spravil by som výkonnostné koše a nech hrajú spolu majstri krajín resp líg podobnej váhovej kategorie... Švajčiarov nebaví hrať s nami a nás so Švajčiarmi...
- 22.3.2024 - 13:07
- 0
- topska
- A ci nam trochu neublizila hokejovo-politicka orientacia smerom na vychod
- 22.3.2024 - 19:39
- +1
- fagaf
- A načo nám je liga majstrov ?
Veď v semifinále budeme mat zastúpenie 4 krajín.
POPRAD ( POĽSKO )
KOŠICE ( MAĎARSKO )
MICHALOVCE ( UKRAJINA )
SPIŠSKÁ NOVÁ VES ( SLOVENSKO )
Samozrejme, berte to len ako vtip. Žiadnu nenávisť.
A keď si sa urazil , tak nereaguj.
👌 - 25.3.2024 - 8:48
- +1