Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii Summer Camp 2022
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovensko - Nemecko 1:2, Liška: Ťažká prehra

zdroj: TASR
14.5.2022 21:46 TASR

Slovenskí hokejisti prehrali vo svojom druhom zápase v A-skupine na MS vo Fínsku s Nemeckom tesne 1:2 a s tromi bodmi im patrí štvrté miesto v tabuľke.


Nemci rozhodli o triumfe dvoma gólmi v rozmedzí piatich minút v druhej tretine, na ktoré dokázal odpovedať len Kristián Pospíšil.
      Slovensko sa najbližšie stretne v pondelok o 15.20 h s favoritom A-skupiny Kanadou. Nemci nastúpia o štyri hodiny neskôr proti Francúzsku.

      A-skupina (Helsinki):
      SLOVENSKO - Nemecko 1:2 (0:0, 1:2, 0:0)

      Góly: 32. Pospíšil (Jánošík, Tamáši) - 22. Plachta, 27. Pföderl (Noebels). Rozhodovali: Heikkinen (Fín.), Ohlund (Švéd.) - Sormunen (Fín.), Yletyinen (Švéd.), vylúčení: 3:2 na 2 min, presilovky: 0:0, oslabenia: 0:0, 4387 divákov
      SR: Rybár - Čerešňák, Rosandič, Nemec, Ivan, Grman, Jánošík, Gachulinec - Tatar, Krištof, Lantoši - Slafkovský, Roman, Regenda - Pospíšil, Tamáši, Lunter - Liška, Minárik, Takáč
      Nemecko: Grubauer - Seider, M. Müller, J. Müller, Holzer, Wissmann, Wagner, Bittner - Ehliz, Stützle, Plachta - Pföderl, Michaelis, Noebels - Fischbuch, Loibl, Schmölz - Soramies, Kastner, Ehl

      Prvá tretina veľa hokejovej krásy nepriniesla. Mužstvá hrali pozorne v obrane, fyzicky a nepúšťali sa do riskantných útokov. Strelecky boli aktívnejší Slováci, ale lepšie šance mali ich súperi. Oba tímy hrali s vysokou intenzitou i pri osobných súbojoch, ktorých postupne pribúdalo, no hralo sa čisto. Nemci od začiatku vysoko napádali slovenskú rozohrávku. Prvú šancu si vypracoval v 2. minúte Regenda, ktorý sa natlačil do bránkoviska, ale nevyšlo mu zakončenie. V 5. minúte tvrdo vystrelil spoza hradby tiel J. Müller, no Rybára neprekvapil. V 15. minúte chyboval pri zadnom mantineli Takáč, ktorý sa chcel vyhnúť napádajúcemu súperovi, no netrafil puk. Ten sa dostal ku Ehlovi, ktorý sa ho snažil pretlačiť cez Rybárove betóny, ale neuspel. Najlepšiu šancu Slovenska mal v 17. minúte Tatar, ktorému prihral Krištof, ale strela kapitána mierila tesne vedľa. O minútu neskôr prišlo zbytočné vylúčenie Nemca a Nemci si v presilovke vypracovali veľký tlak. Slováci však dobre blokovali ich strely a podržal ich Rybár.
      Skóre duelu sa zmenilo v 22. minúte. Nemci získali puk a vyrazili do útoku, Plachta prihral pred bránku, kde si Jánošík nešťastne zrazil puk za Rybára - 0:1. Slovensko sa snažilo rýchlo odpovedať a na Grubauera mierili v krátkom slede strely Lišku, Gachulinca a Rosandiča, ale ani jedna sa neujala. Naopak, Nemcom vyšiel v 27. minúte rýchly brejk 2 na 1. Noebelsovu strelu ešte stihol vyraziť Rybár, ale na dorážku Pföderla, ktorého nevytlačil Čerešňák, už nestačil - 0:2. Kontaktný gól mohol prísť vzápätí, ale Roman stroskotal na Grubauerovi, ktorý si v 30. minúte poradil aj so šancou Lantošiho a následnou dorážkou Krištofa. Slovensko sa dočkalo v 32. minúte. Pospíšilova strela najprv len presvišťala okolo bránky, no slovenský útočník si po ďalšom nahodení stiahol puk, obkrúžil poza bránku a zasunul ho za bezmocného nemeckého brankára. Po kontaktnom góle však slovenský nápor neprišiel, prekazili ho vylúčenia Gachulinca a Ivana a Nemci hrali minútu a 24 sekúnd piati proti trom. Ramsayho zverenci hrali obetavo, hádzali sa do striel a oslabenie zvládli. V závere tretiny boli niekoľkokrát blízko k vyrovnaniu, ale nepresadili sa ani v presilovke.
      Tá pokračovala v úvode tretej časti a Slováci si zahrali 44 sekúnd dokonca proti trom, síce kombinovali v útočnom pásme, ale na Grubauera mierilo príliš málo striel. Najnebezpečnejšiu vyslal už v závere obyčajnej presilovky Pospíšil. Nemci hrali v ďalších minútach umne, výborne bránili stredné pásmo, súperov takmer k ničomu nepúšťali a sami hrozili z brejkov. Po jednom z nich mohol pridať tretí gól Ehl, ale namieril len do Rybárovho hrudníka. Ramsayho zverenci len ťažko dostávali do pásma a keď sa im to už aj podarilo, nedokázali sa tam usadiť a rýchlo strácali puky. Obraz hry sa nemenil a Slovákom rýchlo ubiehal čas. V 56. minúte sa dokázali na dlhšie usadiť v pásme a v dobrej pozícii sa ocitol Tatar, opäť sa predviedol Grubauer. Slovensko dve minúty pred koncom odvolalo brankára, Ramsay si potom zobral aj oddychový čas, ale jeho zverencom sa už nepodarilo vyrovnať. Slováci prestrieľali súpera 29:16.


hlasy po zápase /RTVS a TASR/:
Patrik Rybár, brankár SR:
"Nemci hrali moderný hokej, mali vždy hráča pred bránkou na dorážku. Ale na to som bol pripravený, mali sme videorozbor. Urobili sme viac chýb."
Šimon Nemec, obranca SR: "Bol to vyrovnaný zápas, Nemci dali dva góly v prečíslení. Dobre im zachytal brankár, bolo to len o malých chybách."
Tomáš Tatar, kapitán SR: "Bol to bojovný zápas, bojovali sme, čo sa dalo. Myslím si, že nám chýba taká finálna prihrávka do šancí. Nepremenili sme šance, boli tam nejaké vylúčenia, ktoré ich dostali na koňa. Pri presilovke 5 na 3 sme dosť nestrieľali. Je to len začiatok turnaja, máme veľa vecí, na ktorých musíme pracovať."
Adam Liška, útočník SR: "Je to ťažká prehra, pretože si myslím, že sme odohrali lepší zápas ako ten prvý. Boli sme aktívni, vytvorili sme si tlak, šance, ale dali sme iba jeden gól. Musíme sa viac tlačiť na bránku, chodiť za dorážkami a tečovanými pukmi."
Peter Čerešňák, obranca SR: "Bolo to vyrovnané, boli momenty, keď mali viac z hry oni, potom zase my. Šance boli na oboch stranách, na konci sme mali tlak, ale gól sme už nedali. V prvej polovici zápasu to nebolo ideálne, strácali sme veľa pukov, postupne sme sa zlepšili. Oni hrali obetavo, blokovali čo sa dalo a keď už nejaká strela prešla, bolo to po teči. Možno nám chýbalo trochu šťastia."

      tabuľka A-skupiny:
      1. Dánsko       1 1 0 0 0  9:1  3
      2. Švajčiarsko  1 1 0 0 0  5:2  3
      3. Kanada       1 1 0 0 0  5:3  3
      4. SLOVENSKO    2 1 0 0 1  5:4  3
      
      5. Nemecko      2 1 0 0 1  5:6  3
      6. Francúzsko   1 0 0 0 1  2:4  0
      7. Taliansko    1 0 0 0 1  2:5  0
      
      8. Kazachstan   1 0 0 0 1  1:9  0

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MS MS 2022 Fínsko


Caezar

 

Stačilo dva zápasy a už mi je jasné, prečo nebol Lantoši nominovaný na OH. Korčuľovanie na vysokej úrovni, inak v lese. .... Tak isto ako Gachulinec (najväčší omyl zostavy). Slafkovsky sa dnes pred pánmi z Montrealu určite nepredal. Kľúčová mohla byť presilovka 5:3, ale iba mohla...
Z najslabšej skupiny za posledné roky možno ani nepostupíme,ak nezvládneme posledný zápas s Dánmi. Pri toľkých absenciách sa ukazuje, že nemáme takú širokú základňu ako top mužstva. Chýba strelec. Bojovnosť nestačí ...
14.5.2022 - 21:53
+72

OhavLAX

 

Toto frustrované pozápasové nariekanie milujem, už máš po jednej prehre po MS ako pozerám a zároveň si sa krásne opustil, za čo ti gratulujem.. vyspi sa, ráno si daj raňajky, čajík so sirupom, vydýchaj sa a zajtra bude lepšie..
14.5.2022 - 22:00

Myšo

 

+
14.5.2022 - 22:09
+2

Caezar

 

Vyspal som sa, dal si tie raňajky i kávu, no názor mám stále rovnaký... Žiadna frustrácia tam nebola, ale fakty a realita.
16.5.2022 - 8:23
+1

doc.koniferum

 

takže po prvé:len nedávno boli ZOH a spomeň si,ako sme ich začali a ako sme ich skončili
po druhé:ráno idem do Západných Tatier.Okoličné-Baranec-Smrek-Plačlivé-Žiarske sedlo-Žiarska chata-Okoličné.Poď so mnou,vyvetráš hlavu a uľaví sa ti po prehre.
14.5.2022 - 22:10
+5

Duke62

 

Bacha na medvede.
14.5.2022 - 22:19
+4

Sunkafit

 

Tak vysoko ziadne medvede
15.5.2022 - 4:07
0

Caezar

 

Diky za ponuku 🙂 mal som pekný víkend s rodinou. Nabudúce kľudne môžeme ísť, mám rád prírodu 👍
16.5.2022 - 8:49
0

ridllley

 

Slafko pripravil tri golovky spoluhracom..
14.5.2022 - 22:10
+34

OhavLAX

 

Presne..Ja napríklad nechápem ten hejt že hral slabo, však tam urobil mnoho dobrej práce a pripravil niekoľko tutoviek, je pravda, že poslednou dobou toho berie na seba až príliš a utápa sa v kľučkách, ale aj tak to je 18 ročný hráč ktorého už teraz na ľade cítiť
14.5.2022 - 22:15
+33

Sunkafit

 

Od zaciatku je to o jednom zapase proti Dansku...kto si mysli opak nevnima realitu
15.5.2022 - 4:05
+3

Zkubydu

 

Nemuselo to byt o tomto jednom zapase: Mame na to hrat vyrovnanu partiu s touto Kanadou aj so Svajciarmi a vieme porazit Nemcov Danov a vstky slabsie timy ako FRA NOR KAZ... Dovolim si tvrdit ze aj pri troche stastia porazit USA CZE...v stvrtfinale (Ak by sme mali to najlepsie co doma mame)
15.5.2022 - 21:01
0

dusan1980

 

Kokos: Naslo 66 dexov co Ti to olajkovali
Mehrali sme vobec zle a prehrali sme o gol. Kludne mozeme este hrat aj finale
Som zvedavy co by si potom hovoril
15.5.2022 - 13:40
+2

frantapriklep

 

Dnes to nebol dobrý výkon. Proti húževnatej nemeckej obrane to chcelo viac. Veľmi malo sme sa tlačili pred bránku, celkovo bol problém udržať sa na puku v útočnom pásme. Vzadu najmä v druhej tretine zbytočne veľa chyb, pri góloch prepadli Nemec a Rosandic, Nemci dokopy neukázali nič extra ale proste dali dva góly a vyhrali. Snáď Fehy dodá viac rozumu, treba asi aj preonacit prvý a tretí útok, elitná formácia musí byť nebezpečnejšia, zatiaľ je nevýrazná. Ponuka sa Pospíšil, či Liška.

Čaká Kanada a Švajčiarsko, každý bod z tohto dvojzápasu by bol zázrak. A potom tri duely o postup. Rozhodne sa zrejme v poslednom súboji s Danmi. Dovtedy musí mužstvo pridať a nájsť svoju tvar. Dnes to naozaj bolo slabé.
14.5.2022 - 21:53
+22

Ol!ver

 

Slabé to nebolo.
14.5.2022 - 21:57
+26

frantapriklep

 

Keby to nebolo slabé, strelíme góly a získame bod(y).
14.5.2022 - 22:00
+14

Ol!ver

 

Ok, zabudol som, že na výkon sa pozerať netreba a farby existujú len čierna a biela.
14.5.2022 - 22:03
+16

frantapriklep

 

A čo teda bolo dobré na výkone? Streľba? Presilovky? Útočná hra? Prechod do útočného pásma? Organizácia hry v obrannom pásme? Dôraz v súbojoch?
14.5.2022 - 22:07
+16

Ol!ver

 

Bojovnosť - 10/10, hlavný faktor.
Streľba - 2/10. Presilovky - 1/10. Útočná hra je taký vagny pojem, ale vôbec nebola zlá - 6/10. Prechod do útočného pásma - 7/10. Organizácia hry v obrannom pásme - 7/10. Dôraz v súbojoch - 8/10. Oslabovky - 8/10.
14.5.2022 - 22:12
+4

frantapriklep

 

Bojovnosť musí byť automatická. Nebudeme predsa na MS chváliť hráčov za bojovnosť.

Útočná hra max 4/10, veď sme skoro nemali šancu. Keď zrátame ostatne tvoje hodnotenia tak 37/70 … čiže polovica .. Celkove hodnotenie: slabé
14.5.2022 - 22:15
+23

Ol!ver

 

Dalo by sa pozrieť aj na iné faktory, celkovo slabý výkon to proste nebol.
14.5.2022 - 22:25
+3

Ol!ver

 

Bol to lepší výkon ako včera.
14.5.2022 - 22:41
+2

JozoNR

 

Ano, da sa suhlasit s tym, ze to bolo lepsie ako vcera.. ale superov vykon bol 5x lepsi ako vcera..
14.5.2022 - 22:46
0

Adriano23

 

Dobre bolo nasadenie a korculovanie. Do toho vedeli sme si aj vytvorit sance, nasi utocnici 1:1 boli lepsi resp vedeli sa obcas presadit na rozdiel od nemcov.

Ako sme znizili na 1:2 nemci zavreli stredne pasmo a proti tomuto nemeckemu stylu maju kapanek problemy ine timy a nie my, kde nam chyba snad cely tim a z lidrov je tam len Tatar v utoku.
14.5.2022 - 22:13
+3

bielypuk

 

Tatar nie je žiaden líder, nehrá nič, v útoku neviditeľný , slabší sú snáď len Tamáši, Lantoši a Lunter... jediné čo mu ide, je krútenie hlavou...
14.5.2022 - 22:47
+9

luciakanky

 

Tatar je dobry hokejista, ale lider ani nahodou nie je a to kapitanske C mu len pritazuje
15.5.2022 - 11:46
+3

Liri

 

Na týchto MS ani nie je v kabíne líder.
16.5.2022 - 8:56
0

JozoNR

 

Aky dobry vykon? Jedna tretina? Bohuzial, sme na MS, tie ocakavania su vyssie ako pocas 40 zapasovej sezony..tu musime ist kazdy zapas naplno a specialne, ak tam mame takyto vyber, ktory nevyhra inac, ako drinou.
14.5.2022 - 22:11
+4

sepinko

 

Nebolo to slabé, hrali dobre. Chýbalo šťastie a viac sa tlačiť pred bránku. Ked nemame strelca, musíme sa tlačiť pred bránku a dávaš škaredé goly. Nemci hrali velké H, ale hrali tvrdo, to nás nejako vyviedlo z miery. Mne sa zápas páčil, proti Kanade to bude lepšie zase
14.5.2022 - 22:11
+6

doc.koniferum

 

ja by som to povedal inak:taký zápas z našej strany ani dobrý,ale ani zlý.pekné momenty (hlavne v 2 tretine) striedali hluché chvíle.určite sme ale nehrali katastrofálne.veľká snaha tam bola,niekedy to bolo možno trochu utrápené.my sme všeobecne na MS odohrali už aj omnoho horšie zápasy.za mňa spokojnosť.nakoniec Nemecko už dávno neni to čo bolo.
14.5.2022 - 22:24
+2

zomi

 

Tiež si myslím, že už proti Kanade treba pozmeniť tebou spomínané formácie. Erik už nepríde, tak by som dopísal na súpisku Sýkorku. Nech prinesie mladicky elán a tzv. trhanie ľadu. Nebál by som sa, aj keď si myslím že vo finálových zápasoch PO nebol až taký skvelý, ako v semifinále. Ale chlapec si myslím aj psychicky oddýchol, tak môže mať novú a veľkú motiváciu...
15.5.2022 - 7:05
+1

cepi

 

sedi vec, ale neviem preco kazdy riesi len nasu hru a nemci akoby nic...tak podcenovany tim, ktory si zakazdym vie odohrat svoje, tobôz ak ma v kase NHL brankara + mega Seidera so Stutzlem...stale plati, ze ak nemci skoruju ako prvi, o to narocnejsie je to, takze treba brat v uvahu aj schopnosti supera
15.5.2022 - 8:09
+2

gaspi

 

To že ste neskórovali neznamená, že ste nemali šance. Niekto sa môže pozrieť na výsledok a povedať, že to bolo hrozné, ale to nie je pravda. Hrali sme dobre, snažili sme sa, hrali sme ako tím. Len sme nedokázali dať gól. Neobávam sa však toho. Nerobím zmeny len preto, aby som nejaké spravil,” vyjadril sa kanadský kouč.
15.5.2022 - 9:10
+2

ctibor

 

Viem, ze tu o chvilu nabehnu onakvejsi experti, ktori slovensky hokej poznaju este z cias teletextu, ale musim za seba povedat, ze mne sa to dnes pacilo. Po tolkych ospravedlnenkach proti tento rok ozaj silnym Nemcom sme boli v zapase mierne lepsi a aktivnejsi. Samozrejme moze za to aj priebeh zapasu, kedy sme dostali prvy gol, ale aj podla poctu striel a sanci sme mali mierne herne navrch. Ale skoda no...taketo vyrovnane zapasy rozhoduju malickosti a dnes teda sa stastie priklonilo na ich stranu. Mozno skoda useku v tretej tretine, kedy sme sa nevedeli presadit a ten tlak vystupnovat. Ta presilovka a prestavka nam paradoxne uskodila.

Ak by niekto niekedy predpovedal, ze Ivan, Grman ci Regenda vpredu budu taki dominantni pocas nejakeho zapasu MS, tak by to ludia vnimali ako vtip. Rovnako dobre Minarik. Niektorym zapas nevysiel, mam pocit, ze Lantosi sa trosku herne trapi a tym padom cela lajna na to trpi a castokrat nevoli najlepsie rozhodnutia. Tak ci onak moze to cez MS este herne zlomit. Na Simonovi sa mi pacilo to sebavedomie, ked napriek niektorym chybam vzadu a na utocnej modrej sa aj tak neustale snazil podporovat utok...vidno tam herne sebavedomie a tak to ma byt.

Samozrejme miestnym kritikom jeho vykon neujde, rovnako si urcite tu zliznu aj Tatar, Lantosi, Lunter, Ramsay, rolbar, rozhodca ... ale aj taky zivot ponuka Slovensko - hokejova republika.
14.5.2022 - 21:53
+32

zomi

 

Asi zámerne si vynechal upratovačku, lebo ta by ich istotne s portvišom vylátala. Zatiaľ by som z prehry nerobil tragédiu, ale chalani na ľade musia isté veci zlepšiť. Hlavne tu streľbu. Schvaľujem, že RT požadujú od chlapcov streľbu, ale nie takú - neslanú nemastnú, alibistickú. Musia pred sebou vidieť, keď majú na hokejke puk ako povedal Majo Gáborík, nie bránu a brankára ale sieťku... Tak pome chalani.
15.5.2022 - 7:25
+2

matejb123

 

predtym ako sa tu spusti kritika na hracov, myslim, ze kritiku si zasluzi najma realizacny tim. Po vcerajsom vykone nezmenit formacie je jednoznacne chyba trenerov.
14.5.2022 - 21:54
+17

pupo

 

Čo chceš meniť? Ja by som možno vymenil Lantosiho s Pospisilom,lebo ta 3lajna s Luntnerom nebude vedieť prehrávať súperovu päťku. Možno ešte Lisku posunúť do prvého útoku ale hrajú s Takacom a Minarikom dobre tak by som to tak nechal
14.5.2022 - 22:00
+3

Maťo NR

 

A to dúfam že už pochopili, snáď to vidí každý.
15.5.2022 - 2:33
0

LenTak93

 

18. máj 2010 - MS - Slovensko-Nemecko 1:2
15. máj 2019 - MS - Slovensko-Nemecko 2:3
14. máj 2022 - MS - Slovensko-Nemecko 1:2

čo majú tieto tri zápasy proti Nemcom spoločné? s Tomášom Tatarom v zostave sme Nemcov ešte neporazili
14.5.2022 - 21:55
+12

EliteProspectt

 

našiel sa vinník.. super
14.5.2022 - 22:00
+30

pupo

 

MS2011 nechceš spomenúť?
14.5.2022 - 22:01
+2

LenTak93

 

veď tam nehral
14.5.2022 - 22:03
0

pupo

 

Výsledok ten istý ne? Zo Satanom sme prehrali proti Nemcom kvaldu na Zoh2002 MS 2010 MS2011
14.5.2022 - 22:07
0

LenTak93

 

ale so Šatanom v zostave sme Nemcom aj porazili

ja tu nehľadám vinníka, dnes bolo Tomáša vidieť a aj jeho snahu
toto mala byť taká zaujímavosť, že Tomáš ešte nemá na konte výhru nad Nemcami
14.5.2022 - 22:10
+2

pupo

 

Tak načo spomínaš take blbosti?
14.5.2022 - 22:18
+3

LenTak93

 

a prečo ty si musíš z príspevku vybrať to najmenej podstatné a obrátiť si ho tak, že niekoho tým chcem uraziť?
ak by si sledoval moje príspevky na HP, tak vieš, že história a kdejaké štatistiky ma bavia
a dnes jedna hovorila o tom, že Tomáš Tatar nemá na konte ešte výhru nad Nemeckom, hoci nastúpil už na tretí zápas (koniec-koncov, vždy sa to skončilo o gól)
15.5.2022 - 0:27
+5

pupo

 

Presne kvôli tomuto:
čo majú tieto tri zápasy proti Nemcom spoločné? s Tomášom Tatarom v zostave sme Nemcov ešte neporazili
Štatistiky sú Ok ale nechaj to potom len o nich
15.5.2022 - 7:20
+1

Urpiner16

 

My sme nemcov neporazili ani doma na ms a to sme mali iné vtedy hviezdy a nabitý team nie ako teraz jedného Tatara.A dokonca i na druhých ms doma.Asi tak priatelia.Takže to nie je náhoda.Nemci to na nás vedia a prípravné zápasy či nemecký pohár alebo iné keď o nič nejde tam nám to výjde ale tu sme proti nim neškodní.
15.5.2022 - 7:28
+6

LenTak93

 

Prečo to berieš tak vážne?
V jednom z posledných extraligových podcastov tj na HP sa rozoberalo, že ak bol Stavjaňa vo finále extraligy, tak jeho tím ešte nevyhral. To znamená, že za prehru Nitry mohol Stavjaňa?
Neprežívaj to tak.
15.5.2022 - 7:52
+3

doc.koniferum

 

to by som veru nebol povedal,že Tomáš "až toľko krát" reprezentoval
14.5.2022 - 23:12
0

LenTak93

 

samozrejme, nie sú to jeho všetky štarty
ale na MS 2012, 2014, 2015 a na ZOH 2014 sme sa s Nemcami nestretli (a tiež ani na MS U20 2009 a 2010)
15.5.2022 - 0:30
+1

richardd6

 

Nemci boli o ten gól lepší, nevadí ide sa ďalej, prosím, ale už bez daj B a B (Boris a brambor)
14.5.2022 - 21:55
+4

Standacik

 

s Borisom, ale bez BRambora. On je vtipný ako Marcel Forgáč
14.5.2022 - 21:59
+22

luciakanky

 

Nikto nie je taky ftipny ako forgac
14.5.2022 - 22:00
+1

Standacik

 

Peter Marcin
14.5.2022 - 22:01
+3

luciakanky

 

Ten sa aspon obcas ovlada a nesmeje sa na vlastnych vtipoch
14.5.2022 - 22:05
+6

Standacik

 

Ako keď bol uragán/hurikán.. Tam mi prišiel v skutku autentický , ale teraz tú vtipnosť hrá, a to je celé zle.
14.5.2022 - 22:08
+5

hawkie

 

So všetkým rešpektom...: Ale teraz si urazil Marcela Forgáča (lebo Brambor je ešte o dosť horší...)
14.5.2022 - 22:01
+12

HA RA Bin Ladin

 

Mne sa náhodou rátajú
15.5.2022 - 0:31
+4

nigol

 

Ja som na nich hrdý, aj napriek prehre, za to ako bojovali
14.5.2022 - 21:55
+4

HokejBJ

 

Inak odmietlo na 18 hráčov MS


18!!
Ja som čakal o dosť horší výsledok pred MS. V rámci možností sme hrali dobre. Máme na to skončiť 4 v skupine, budúcu sezónu nebude ani kvalda ani OH tak už by sme konečne mohli postaviť tím ktorý by mohol ist vyššie než sme zvyknutí
14.5.2022 - 21:55
+4

Jankepe

 

Nemáme útočníka .. dúfam za ružičku a hadam povolaju aj chromiaka
Obrana nieje ideálna ale mi potrebujeme útok .
14.5.2022 - 21:55
+5

DraciaTlama

 

Bojovny zapas, tvrdy a tazky.
Prehra.
Nevadi, aspon vieme,kde nas topanka tlaci.

Vyzdvihujem Rybara, Regendu a Pospisila plus Tatar.

Hlavy hore
14.5.2022 - 21:56
+22

DraciaTlama

 

a dakujem za plus 1

to je pre mna ..vela. Tomu mojmu tajnemu.
14.5.2022 - 22:02
+1

hawkie

 

Neboj, o chvíľu budeš svetlo-zelená
14.5.2022 - 22:03
0

DraciaTlama

 

ahoj Hawkie,

ty si jedne z mal aNitrancanov ktori ma potesili pocas finale. Si raz vyhlasil, ze sa Ti pacia Slovanisticki fanusikovia, lebo tu vystuouju skromne a nechvastaju sa. Dodatocne dakujem.
14.5.2022 - 22:17
+3

hees

 

Nevtieraj sa.
14.5.2022 - 22:21
+4

DraciaTlama

 

ale heš! ovad
14.5.2022 - 22:24
+7

hees

 

Ja som tu dievčatko a potrebujem ličíky na môj príspevok ooo Ďakujem, Že je aspoň jeden wtf hokejový portál pomýlený s tik tokom
14.5.2022 - 22:33
+13

DraciaTlama

 

Pozri budem si pisat co chcem a komu chcem, neries, neovplyvnis
14.5.2022 - 22:36
+5

FanKE

 

Trafil si to presne 😆
14.5.2022 - 23:26
+3

Ol!ver

 

Tento zápas mi pripomenul, prečo nemám rád nemecký národný hokejový tím (až na Draisaitla) na čele so simulantskou plačkou Seiderom.

Nad rozhodcami by som typicky slovensky nefňukal, chyby sa stávajú, aj nám pomohli s FR. Skôr je smutné a hanebné simulovanie od Nemcov v hokeji - v športe, ktorý sa buduje a tvári ako chlapský férový šport. Kritika patrí aj zženštilým a mäkkým chlapom po celom západnom svete, ktorí by najradšej z hokeja spravili bezkontaktný šport.
Nemecký brankár chytal výborne.
Ale toto je všetko vzhľadom na sústredenie našich chlapcov (žiaľ) akceptovateľné a žiaľ aj o tom je šport, preto tieto okolnosti jednoducho NEMÔŽU profesionálnych hokejistov vyviesť z miery, či už z hľadiska streľby, hernej disciplíny alebo vylúčení.

Presilovky máme hrozné.
#Legenda87 doslova musí ísť do NHL, ak sa mi vyhnúť zranenia. Klop, klop, klop.
Robko Lantoši mimo formy, trošku sa dať do kľudu, namočiť hokejky v záchode, možno to pôjde, možné je všetko. Samko Buček by si ktovie-ako viedol na jeho mieste strelca.
Jurko Slafkovský, obrovský talent, treba makať, a hrať jednoduchšie, to je celé. Koniec hlásenia.

P.S. Pozdravujem fans Liverpoolu FC, sám im fandím od roku 2005.
14.5.2022 - 21:56
+15

FeroMotyka

 

Aspoň tí naši chlapci červení potešili. A Seider je fakt simulant a ešte aj zmrd, už som si myslel, že som jediný kto si to myslí.
14.5.2022 - 22:02
+7

JozoNR

 

Viem, ze je tazke pochvalit superov, hlavne ak hraju neprijemne, ale takych Seiderov by sme potrebovali ako sol. Dnes nasich totalne vygumoval a pre mna najlepsi hrac zapasu a jeden z dovodov, preco nasi urtocnici boli bezzubi.
14.5.2022 - 22:06
+5

Ol!ver

 

Tak samozrejme, on je výborný hokejista, ale tak isto je aj veľký zmrd. Aspoň v zápasoch, ktoré ja pozerám, sa tak prejavuje .
14.5.2022 - 22:07
+4

JozoNR

 

Ech..neviem..pride mi to ako hon na Nemca cez PO v nasej lige..je neprijemny, ale dobry a vynika.
14.5.2022 - 22:14
+1

Ol!ver

 

Nemusím ho, šport je aj o sympatiách, s Nemcom by som ho aktuálne neporovnával, jedine čo do hokejového potenciálu, ale určite nie správaním, hon naňho nevytváram .
14.5.2022 - 22:24
+2

FeroMotyka

 

Ved napr. Grubauera tu ludia chvalia alebo aj mimo tejto stranky od nas. To, ze je niekto zmrd este neznamena, ze automaticky musi byt aj slaby hokejista ved Crosby ci Marchand tiez nie su svatci, ale pritom hokejisti ako lusk. Aj ked Marchand je v zmrdstve samostatna kategoria samozrejme
14.5.2022 - 22:16
+1

fabbeN

 

Tak ste si zahejtovali a môžme ísť ďalej. Od Nemca k Tatarovi a Gachulincovi až po Regendu so Slafkovskym a Lantošim. A nakydali ste aj na štúdio a Borisa s Bramborom Plačete, že máme slabšiu súpisku lebo neprišli niektorí hráči a keď už niekto príde, tak aj tak ich bez hanby pourážate. A keby neprišli, tak si poplačete ako nikto nechce reprezentovať. A koho maju reprezentovať? Fanušikov úspechu, vždy nespokojných a frflajúcich ľudí? Sami neviete koho by ste tam chceli a keby aj prišla vaša vysnívaná zostava, aj tak by ste si poplakali.
Chalani tam bojujú a makajú a mohli by tiež odísť na dovolenky a mať chvílu kľudu. Namiesto toho zabojujú na MS a dostanú od vás “kapky”. V každom športe sa robia chyby, nikto nie je bezchybný. Najlepší útočník a aj obranca NHL urobí chybu, nie to ešte chlapci z európskych líg. Trebalo by trochu nadhľadu a nie hejtovania ale konštruktívnej kritiky. Tej som tam videl minimum.
Tiež je milé ako sa jeden nemenovaný diskutér z Popradu nevie preniesť už nejaký ten mesiac cez Nemca a označuje ho za prepnutého. Dúfam, že budeš jeho najväčší fanušik aj v zámorí a budeš sledovať záznam každého zápasu, aby sme ťa videli v diskusiach na neho kydať naďalej.
14.5.2022 - 21:56

hawkie

 

Vyžltiť.
14.5.2022 - 21:58
+3

Ol!ver

 

Nemám rád, keď sa de facto s podobnou mentalitou ako internet hereos fňuká nad hlučnou (!) menšinou, ktorá je ale stále MENŠINOU. Viem, nemyslíš to v zlom, len takto preháňať tiež nie je kóšer .
14.5.2022 - 22:01
+7

DraciaTlama

 

zavesim to pod Teba FabbeN: prosim vas,Slovenky a Slovaci, zjednotme sa, fandime narodnemu timu. Je ozaj jedno a itelevantne, kto je za aky klub v time. Horim za Gachulinca, horim za Nemca, horim za Takaca, horim za cely tim. Teraz sme pod dvojkrizom, teraz hrame za Slovensko, prosim budme vludny a jedina farba je predsa nasej zastavy, nie klubu.
SLOVENSKO.
14.5.2022 - 22:04
+10

Norik

 

Mas pravdu: Hrali sme super, nemcov sme drvili, ani neviem spocitat tie golove sance.
Vsetci boli top, ale najlepsi bol Robo Lantosi. Ten ma formu a bolo to vidiet.

Sorry, neklamme sa. Hrali hrozne a nevytvorit si poriadnu sancu a tlak proti priemernym nemcom. Co potom proti inym superom z top 5? Dnes (ale aj vcera) bol z nasej strany zapas taky, ako sme hravali 3-4 roky dozadu.
14.5.2022 - 22:14
+5

fabbeN

 

Norik, nie je rok 2002 a predstav si, že sme presne tak isto "priemerní ako tí Nemci".
14.5.2022 - 22:19
+3

Norik

 

Nemci: Boli za nami. Za 2 roky sme urobili progres, hrali sme inak, zdravo drzo, vytvarali sance.
Dnes sme sa dostali naspat o 5 rokov a tym padom stacilo nemcom aj priemerny vykon. Pri braneni sa ani moc nespotili.
Tomuto muzstvu chybaju strelci... Slavkovskeho maju precitaneho, Tatara tiez drzia na distanc. Ostatny su len bojovnici.
14.5.2022 - 22:31
+3

pupo

 

Kedy boli Nemci za nam? Posledných 5rokov určite ne
14.5.2022 - 22:34
0

Kurolišek

 

Nemci majú v obrane to najlepšie čo mohli mať. Ktovie ako by to vyzeralo keby sme mali dnes Fehervaryho a Černáka. Nemci za nami neboli posledných 10 rokov. Ešte aj na MS 2019 kde sme mali allstar výber nás prehrali. Olympiádu sme zvládli ale toto sú MS. NEhrali žiadny zázrak ale ruku na srdce - 3 body majú doma čo viac im treba?
14.5.2022 - 22:40
+2

Cotillion

 

Urobili progres a hrali inak, to hej, len sa trochu zabúda s akým teamom. Nám dnes nielenže chýbajú hráči z NHL, nám chýbajú aj hráči z Európy. A to nie malo, v podstate takmer jeden celý team. Nemcom nie. Teda nie až toľko. A o tom to je, o ničom inom. Proste ten ich team je lepší a jedine Ramsayho systém nám vôbec dal šancu bojovať o body...
14.5.2022 - 22:48
+3

pupo

 

No aj Nemcom chyba dosť hráčov
14.5.2022 - 23:08
0

bielypuk

 

Tatara na dištanc, veď ten je slabý ako čaj...
14.5.2022 - 22:58
0

FeroMotyka

 

Tak tu máš plusku keď už si ju tak pýtaš.
14.5.2022 - 22:18
0

Lukash_ke

 

Prečítal som si len tvoj príspevok a na tom skončím, ďalšie nečítam 😁 Poďme na Kanadu!
15.5.2022 - 17:03
0

yoplaiter

 

nevím, jestli je to tím špatným ledem, ale ta rozehrávka obránců je strašně pomalá, nevím proč chodili přes střední pouze po mantinelu.
14.5.2022 - 21:57
+3

DraciaTlama

 

co ti poviem, tu Tehelenpole, zmena nicku.

No a k tej nasej obrane, to je OK len ten nas utok, ten nas trapi.
14.5.2022 - 22:11
+2

yoplaiter

 

čau Karin, nevím, přišlo mi, že ta rozehrávka od nich chodí o vteřinu později než by měla, rozjetej útočník se musel často otočit... ale to víš stárnu, třeba už vidím prd -)
14.5.2022 - 22:31
0

DraciaTlama

 

vidíš dobře bratře
14.5.2022 - 22:38
+3

sebot

 

Zoberte Gaborika z toho studia dakujem.
14.5.2022 - 21:57
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mato_ke

 

Ťažko sa na to pozeralo, nemci hrali svoje typické čo predvádzajú už roky..ja žiaľ zatiaľ postrádamu u nás typický Ramseyho hokej & veľa korčuľovania, bojovnosti, dohrávania..príde mi akoby sa niekedy na niečo šetríme, či dnes alebo včera boli take pasáže, ale je nutné dodať že naozaj absencia 18 hráčov je akoby jeden celý tím, ktorý odmietol a treba povedať, že my naozaj nemáme ultra širokú základňu..takže musíme variť z toho čo máme.

Lantoši už niekoľkokrát mohol jasne a zjavne prihrať Tatarovi, ktovie či to eviduje, či v zápale hry nie, ale ako včera s francúzmi sme mohli rozhodnúť a pridať do prázdnej, tak dnes mohol Tatár po jeho prihrávke tesne pred koncom dávať do prázdnej na 2:2 ale žiaľ, dnes nás už táto minela stála body.

Neostáva nič len zregenerovať, dať sa dokopy a v dvojzápase s Kan-Sui niečo vymyslieť, ale radšej nič nečakať a s pokorou a bojovnosťou ďalej zájdeme.

14.5.2022 - 22:01
+6

Adriano23

 

Uff pozrel som si iba namatkovo livku a teraz tu par komentov ... ako nechapem tolko hejtu ...

Pozeral som to na cechoch a na rozdiel tu od podaktorych "odbornikov" celkom vychvalili Lisku, ci Minarika, ale je mi jasne ze tuna sa najdu vacsi "odbornici"

Za dalsie kolko mali nemci striel? Ved ti dali dva goly z nicoho. Dovolim si tvrdit ze sme boli v zapase o nieco lepsi a znovu sme s nemcami prehrali. Ako na Nemca tiez vidim obcas kritiku, pritom chalan co sa tyka defenzivy tak velka spokojnost, urcite lepsie vykona ako napriklad Jiricek resp podaktori "partaci" z obrany. Slafkovsky tiez celkom slusny zapas. Chalan ma 18 rokov snad nebude mat v kazdom zapase dva body. Inac superextra hviezda Seider pomerne vela obrovskych hrubiek, dokonca Slafkovsky sa cez neho dva krat pekne presadil, ale to sa asi nepocita. Dalsia star STutzle, tak tiez nemal ziaden hviezdy vykon.

Vyhral urcite stastnejsi tim. Je na com pracovat o tom ziadna, ale pisat po tomto zapase ze nemci boli lepsi je velky nezmysel. Nevadi bude to tazsie, ale verim vo stvrfinale.

14.5.2022 - 22:02
+18

AaaaaaA

 

Nemci mali viac šancí ...jasné keď už vyhrávali o dva góly tak sa stiahi ale dovtedy boli nebezpečnejší
14.5.2022 - 23:07
0

HokejBJ

 

Nesúhlasím
14.5.2022 - 23:22
+3

JozoNR

 

Dnes cele zle, ale to sa stava a hlavne Nemci nas vedia vygumovat. Nemal nas bohuzial kto nakopnut. Co ma mrzi je, ze od druhej tretiny to bol bezduchy vykon na lade, aj na striedacke, bez emocii a nuda z nasej strany a napokon aj od Nemcov. Je to skoda, lebo tito nasi mladasi by mali trhat lad a zozrat supera, aj ked prehraju..dnes sa prisposobili Nemcom, co kontrolovali svoj naskok.
Zapas sa zlomil tou presilovkou 5:3, co sme maximalne pokazili a doteraz nerozumiem, ako mozu treneri dat na modru oboch hracov, co to nemozu strielat z prvej..keby sa aspon vymenili, ale takto to bol otras, lebo si to nevedeli ani nahrat rozumne s utocnikmi, cize boli uplne zbytocni tymto stylom hry. Ani sanca v takom stave, to je trestuhodne. Snad sa trisku chlapci este zohraju a zacne im to tam aj padat..hlavne Lantosimu, lebo co ten zahodi, to je neuveritelne.
14.5.2022 - 22:02
+1

stewart71

 

Tomuto tímu chýbajú 3-4 rozdieloví hráči( Gernát, Hrivík, Cehlárik) trebárs.

A bolo by to lepšie.

Dnes lepšie ako včera, nestačilo.

Bude to tesné. Rozhodne zápas s Dánskom.

Veľa napovie už zajtra zápas Švajčiarsko- Dánsko.

Trochu mi chýba pružnosť na striedačke. Útoky nefungujú.
14.5.2022 - 22:02
+7

PinkFloyd

 

Mne sa to páčilo. Bojovali sme. Len Lantoši musí ísť do štvrtej a Liška s Minarikom vyšší ice time. Prvá formácia musí byť na ľade častejšie. Super výkon od Ivana a Minarika. Ivan mi príde ako náš najlepší obranca.
14.5.2022 - 22:02
+11

Zkubydu

 

Nemame obrancov, nemame strelca a chyba nam napadity Playmaker. Presilovky slabe a pokial bude lavak na lavom kruhu, tak nemam co povedat. Pardavy Podkonicky budicek, ked uz ste si vybrali takyto tim tak podte ukazat preco, lebo Janosik Gachulinec Tamasi a Lunter, vylozene slabe. Trto tiez nie je co sme cakali a vyhrat s Regendom Slavkovskym a Liskom a Pospisilom mozeme len raz ci občas nie stale! Na Francuzov, Kazachov, Talianov a Danov nam stacilo postavit bečko ci mozno aj céčko.
14.5.2022 - 22:03
+2

frantapriklep

 

Najviac ti vadil v nominácii Minarik pokial viem, nie Tamáši či Lunter.
14.5.2022 - 22:09
+5

Cotillion

 

Na Francuzov, Kazachov, Talianov a Danov nam stacilo postavit bečko ci mozno aj céčko.: To nebola pravda ani pred 10-15 rokmi. A už vôbec nie teraz.
14.5.2022 - 22:16
+9

pupo

 

Kto spomína Kytnara jak alternatívu sa diskvalifikuje s každej diskusie
14.5.2022 - 23:03
+7

OhavLAX

 

Mám rád hokej ako bol tento..do poslednej sekundy všetko je na tom najtenšom vlásku, tretia tretina nemala také grády a nemci nás nepúšťali ku tomu čo sme hrali ku koncu druhej tretiny, ale hokej sa mi páčil. Samozrejme chyby tam boli, ale kto ich nečakal od tohoto tímu tak bol snáď najväčší optimista..pre niektorých veľká škola, menovať tých čo dnes zahrali nebudem, na toto tu dnes bude odborníkov dosť
14.5.2022 - 22:03
0

TuriecMT

 

Skoda bod by sme si zasluzili a presilovku 5 na 3 treba vylepsit
14.5.2022 - 22:03
+5

nerorome

 

Škoda toho, na konci druhej tretiny nám to malo padnúť, keď sme ich ešte 5 na 5 točili a Grubauer nemal hokejku. Posledná tretina už bola z nemeckej strany po našej otrasnej presilovke 5 na 3 v podstate u kontrolovaná. Do zápasu s Kanadou sa pýtajú zmeny v zložení útokov. Ponechal by som len Slafkovský - Roman - Regenda. K Tatarovi a Krištofovi skúsiť Pospíšila. Dopísať Kollára a nahradiť ním Lunter, potom by som dal útok Lantoši - Kollár - Liška a checking line by bola Minárik - Tamáši - Takáč.
14.5.2022 - 22:03
+5

pupo

 

Nemáme voľne už len 2 miesta na súpiske a jedno je pre Fehyho?
14.5.2022 - 22:35
0

Joey772

 

Prvá tretina som bol unesený aký parádny hokej , v druhej sme prestali hrať a v tretej už sme sa ani nevedeli dostať do útočného pásma kurde 😁
14.5.2022 - 22:04
+2

Vojto83

 

Dnes sa zase ukázalo, že proti betónu nemáme rozdieloveho hráča. Od Slavka sa nedá čakať,že bude stále takým strelcom ako na OH. Trto nie je v takej forme, aby dal gól aj z polosance. Keď super zabetonuje stredné pásmo, nemáme čo urobiť. Chyba nám kreativita. Bojovnosť tam bola, chlapi dreli ako v bani. Ale Nemci presne vedeli, čo na nás majú hrat. Hlavne po druhej tretine. Navyše veľmi malo strielame. To fakt neviem pochopiť. Hráme 5 na 3 a uplne bez strely. Na tridsať prihrávok.Co sme mohli stratiť? Maximálne pásmo. A co ma ešte prekvapilo, že som si myslel, že po druhej tretine budú Nemci ťahať nohy. A prišlo mi to tak, ze sme nevladali skôr my. Nebola tam ta dynamika, na ktorú sme pod Ramseym zvyknutí. No nič. Ideme ďalej. Aj keď teraz to už bude veľmi ťažké. Ale stále sa dá postúpiť.
14.5.2022 - 22:04
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PeterLucky

 

Podla mna strasne nudny zapas. Odporucam si pustit o 22:30 zapas Karolina-Boston 7. zapas, nech si ludia napravia chut.
14.5.2022 - 22:04
+8

luciakanky

 

Dnes to bolo zlé, lantosi nedá gól ani do futbalovej bránky, dnes sme robili vsetko zle a o tej paradnej presilovke 5na3 netreba ani hovorit. Podaktore strely sa strelami ani nazvat nedaju.
Snad jedine pozitivum z tohto zapasu budu zmeny v zostave
14.5.2022 - 22:04
+5

Hamburger

 

Prehru hodiť za hlavu a ide sa ďalej. Už pred začiatkom MS bolo jasné, že postup do štvrťfinále bude veľkým úspechom. Dnes bolo aj viacero pozitív. V dobrom prekvapujú zatiaľ Ivan, Minárik, Liška. Chlapci bojujú, zato majú moje sympatie. Treba byť realistami, je to v podstate výber zo slovenskej a českej ligy.
14.5.2022 - 22:06
+2

Adriano23

 

Inac, zapas to bol urcite pozeratelny z oboch stran. Daleko lepsi zapas ako Kaz-Den, Cze-GB, ci Sui-Ita. I ked svajciari s talianmi na moje prekvapenie tiez pomerne pozeratelny hokej z oboch stran.
14.5.2022 - 22:07
+2

Standacik

 

Ako dnešný výkon mi prišiel lepší ako včerajší. Stane sa že vo formáciach sú kotvy, ktoré ťahajú ku dnu. Taký Lunter, viacero somarín porobil v 2019 proti Nemcom, dnes úplne nelogicky riešil situácie, a Lantoši toho zhejtujem iba na týchto MS.. On nie je strelec ale prihrávač, preto nerozumiem jeho pozícii na presilovke. Pospíšila by som vymenil práve s Lantošim. Druhý útok OK. Gachulinec tiež verím že už sa na MS neobjaví.
14.5.2022 - 22:07
+3

Kurolišek

 

Toto som písal potom čo po nominácii na olympiádu niektorí vyplakávali že Lantoši nieje nominovaný.


Kurolišek


Lantoši trpí na to že proste nedáva tie góly. Veď so spomeňme na MS2019... čo ten chlapec zahodil. Pritom má všetko. No a v SHL tiež tých gólov nieje veľa. Nechcem ho kritizovať teraz... práve naopak. Myslím, že patrí k tým lepším čo Slovensko vyprodukovalo. Bohužiaľ nedáva góly a dávať ho otĺkať sa do 3-4 line tiež nemá veľký význam. Prvý útok potrebuje hráčov čo strelia viac ako gól za olympiádu.
18.1.2022 - 2
14.5.2022 - 22:07
+9

hawkie

 

Aď. Lantoši: Hmm, preto možno hral na posledných MS tak dobre, lebo tam mal vo formácii strelcov, ktorým vedel rozdávať dosť dobré prihrávky, a Cehlárik bol dobrý strelec, Hrivík mal tiež celkom dobrú formu (navyše, s Cehlom hral nejaký ten rok v Providence, tak boli čiastočne zohratí, a Cehlo zase s Hrivom)

Najmä na MS 2019 mal inú rolu - 3. formácia, tá nie je elitná... Verím tomu, že s formou, ktorú mal v SHL by tie 3 nájazdy vtedy premenil...

A k OH - tam bolo v nominácii viacero hráčov, ktorí nedali gól alebo sa nevedeli presadiť, a predsa na nich nebol nikdy taký hejt, jak na Roba (nemôžem si pomôcť, ale zdá sa mi, že každý jeden od neho očakáva gól z každej situácie, lebo si tým svojím pohybom a pozične tú situáciu vie vytvoriť, len potom ten gól nepríde, a naňho ide brutálny hejt, a to je pravda; fakt...).
14.5.2022 - 22:17
+5

Kurolišek

 

Tento rozhovor som mal práve s tebou A 2x som ti písal že do 1. útoku sa nehodí hráč ktorý nevie dať gól. Nič sa na tom nezmenilo. A rovnako sa nezmenilo to, že Lantoši sa nehodí do útoku č. 3,4.
14.5.2022 - 22:28
+2

bielypuk

 

vyvstáva skôr otázka, či sa vôbec niekam hodí....
14.5.2022 - 23:03
+1

hawkie

 

Ja si ešte pozriem zo záznamu dnešný zápas (videl som tak 30% z neho), a teda, potom sa Ti ozvem (ak nezabudnem )
15.5.2022 - 1:21
0

pupo

 

V obidvoch zápasoch mohol Lantosi tie prihrávky rozdávať ale Robovi chyba prehľad a buďme úprimný od 3-4zápasu na MS21 hral podobne jak teraz
14.5.2022 - 23:01
+8

hawkie

 

Dobre, trebárs v zápasoch proti Helvétom a Čechom (stále MS 2021) toho veľa nepredviedol, ale to tam horel celý tím. Proti USA vo 1/4-finále mám ale doteraz v pamäti, akú tutovku pripravil Hrivíkovi. Ten ale vtedy netrafil prázdnu bránku... A s tým prehľadom teda nesúhlasím , ale na tom sa nezhodneme.
15.5.2022 - 1:25
0

MatoZV

 

Mne sa to nepacilo. Takto, MS pod Ramseym ma vzdy bavili, prave kvoli tomu ako sme hrali (hoci bez nejakeho uspechu), mi to velmi pripominalo zlate casy SK hokeja, hrali sme rychly, krasny hokej a tesil som sa zasa na maj aj kvoli hokeju. Ramsey to volal System, a ja som mu veril. Chcem ten System naspet! Ta prehra s Nemcami mi vobec nevadi, ale to, ze sa uz druhy zapas na MS nedal pozerat a nudil som sa tak, ako v casoch najvacsej sedosti a sivosti SK hokeja pred Ramseym, tak to ma mrzi.
14.5.2022 - 22:08
+14

hokejfanda

 

presne na olympiáde sa na tých chlapcov dalo pozerať aj ked prehrávali. Dneska to bola uplne iná hra
14.5.2022 - 22:11
+2

HokejBJ

 

Podľa mňa hráme tak isto len proste už máme iné očakávania. Veď keď prišiel ku reprezentácii tak už sme pomaly za úspech brali to keď sme nehrali o záchranu. V 2 tretine asi od 30 minúty sme ich tam boli jak zito. Chyba nám kvalita ale čudujme sa keď nám odmietlo 18 hráčov reprezentáciu to je jeden celý tím
14.5.2022 - 22:17
+3

MatoZV

 

Pozerali sme iny hokej. Za stavu 1:2 keby sme ich "bili ako zito" ako ty hovoris pol zapasu a aj ked nedame gol, tak nenapisem to co som napisal.
14.5.2022 - 22:51
+2

HokejBJ

 

3 tretinu nie ale od 30-40 minúty sme ich bili
14.5.2022 - 23:16
0

rastislavke

 

Nemci: Majú silnejšie mužstvo a brankára NHL. Pracantov máme až moc, nie je tam líder, ktorý zoberie na seba zodpovednosť a ide si za gólom.

Smutná je aj tá dvojica poloamaterov. Podkonicky a Pardavy sú jednoducho umelé tlačenky. Ideme takým americkým heslom "fake it till you make it." Raz po odchode Craiga títo páni odídu do roka.
14.5.2022 - 22:08
+8

hokejfanda

 

Dneska to bol škaredý hokej bohužiaľ z obidvoch strán. Nemcom sme dovolili hrať ich hru a zasa si to len ubránili. Náš prechod do pásma bol katastrofálny. Je pravda že proti Nemcom sme to nevedeli ani s hviezdnym výberom, ale dneska sme boli strašne nemohúcni. Striel bolo dosť, ale väčšinu brankár videl, dneska hlavne strašná hra pred bránkou súpera. Nebudem menovať hráčov ale jedneho si aj tak neodpustím. Bohužial Tatar ma zatial vôbec nepresvedčil, že má na to byť kapitán. Snaží sa, ale je vidno že je v NHL mimo a pozícia lídra mu nikdy nešla ani v repre.

Nečakal som zázraky, ale dosť sa obávam zápasu s Dánmi. Snad s dvojicou na zostup žiadnu haluz nedopustíme. S Kanadou čakám lepší výkon ale obávam sa že s týmto výberom nemáme ani na Kanadu ani na Švajčiarov, ktorý sú veľmi silní.
14.5.2022 - 22:08
+1

Cylo24

 

Túto prehru nesiem ťažko, kedže viac ako nemecký upracovaný hokej a ich korpulentných fanúšikov, neznášam už iba svrbenie konečníka. Škoda, že sa nepodaril aspon nejaký tvrdý hit na Seidera, keď už pre nič iné, tak pre ten účes.
14.5.2022 - 22:09
+14

Great!

 

Pevne verím, že niekde medzi nemeckým hokejom a svrbením konečníka by si svoje čestné miesto našiel aj Rišo Šechný.
14.5.2022 - 23:30
+4

Cylo24

 

😃 praveze na neho nespominam v zlom. Spomienkovy optimizmus sa tomu vravi
15.5.2022 - 10:04
+2

Mato-Mi

 

Dnes som pozeral hokej v podniku s partiou, cize mi detaily unikali, ale Nemci nas mali precitanych. Do nicoho nas prakticky nepustali, presilovka 5na3 tragicka, bez strely. Zaverecny tlak neprisiel. No nic chlapci, oklepat sa a nachystat sa na Kanadu. Mozeme len prekvapit.
14.5.2022 - 22:10
0

p_adre

 

Lantoši s tým zakončením nový Bartovič 🤪
14.5.2022 - 22:11
+4

Joey772

 

Bartovič aspoň vedel korčuľovať
14.5.2022 - 22:17
+4

KnoxXx

 

Lenze Bartovic sa bil v rohoch v 4.lajne, co je cely problem s Lantosim - v 3.formacii a mimo PP by nikomu par propagacnych pluvancov a zahodenych tutoviek neprekazalo
14.5.2022 - 22:30
+6

p_adre

 

No na MS 2015 mal Bartovič v niektorých zápasoch skoro rovnaký icetime ako Gáborík 🤪
Ale chápem, čo si chcel povedať. 👍
Žiaľ, nadrieme sa na každý gól...
14.5.2022 - 22:52
+1

kaviarista

 

Ked 4. utok hra lepsie ako elitny, tak je to hlavne pruser realizacneho timu. Zostava je namiesana zle, okrem 2.utoku.
Poprosim 1. utok Tatar, Minarik, Pospisil. Zvysok je uplne jedno v akom zlozeni bude hrat. Zislo by sa aj Romana nahradit v tom nasom najlepsom utoku, ale niet kym. Nemame centra a asi to budem opakovat po kazdom zapase. Varit mozeme len z toho, co mame. Snaha sa neda upriet nikomu, takze ziadne hejtovanie si nasi nezasluzia. Ale zmena v prvom utoku jednoducho prist musi.
Mimochodom, prestanme saskovat s kreslenim na tabulu , kde ide niekto vysvetlit nieco za 20 sekund, co si mozu vysvetlovat hodiny na mitingoch. Je to trapne. A trapnost cislo 2 bola nasa presilovka 5 na 3. Realizacia na urovni 2.slovenskej ligy.
Nevadi, ide sa dalej, Nemci nie su ziadni hochstapleri. Je co zlepsovat
14.5.2022 - 22:11
+10

emoxx1

 

Sorry, ale opäť si dokázal, že Slovensko je krajina kde rozumie hokeju úplne každý len teba to obišlo. Tá tabuľa sa tam používa práve preto, že je na to iba 30s. Bez tej tabule by to musel vysvetľovať tak 3 minúty.
14.5.2022 - 22:53
+17

kaviarista

 

uz zase tie tvoje tupe bludy? A co konkretne chces vysvetlit, za tych 30 sekund, co sa neda vysvetlit a povedat na mitingu? Ty nerozumies nielen hokeju, ale ani zivotu?
14.5.2022 - 23:33
0

emoxx1

 

Asi len to, že na mítingu pred zápasom môžeš reagovať na priebeh zápasu a prebiehajúce zmeny súpera leda tak s krištáľovou guľou.
14.5.2022 - 23:38
+7

kaviarista

 

no lebo my mame realizacny tim plny ludi ako Tortorella alebo Ruzicka, ktori ako jedni z velkeho mala koucov reagovali na okamzity priebeh hry. Nic tam nenareagujes , bud sa bude vhadzovat napravo, alebo nalavo a k tomu kristalovu gulu nepotrebujes. Jediny relevantny vyznam timeoutu je na predychanie braniaceho sa muzstva. Thats all.
14.5.2022 - 23:56
0

emoxx1

 

Tak potom celý hokejový svet používa tie Time outy a tabuľky úplne zle, alebo zbytočne. Neviem z kade si sa tu nabral, ale pozitívne je, že po tomto komente ma už nesereš, ale bavíš.
15.5.2022 - 0:02
+5

bielypuk

 

ja by som Tatara videl najradšej natribúne...
14.5.2022 - 23:07
+1

Voevoda

 

Tak si daj facku a preber sa
14.5.2022 - 23:53
+11

Riky21

 

Dnes som nestihol prvych 10 minut takze to neviem zhodnotit ale po zvysok zapasu sa mi pacilo ako hral Minarik. Na neho akosi v studiu zabudli. Inak nam nieze chyba strelec ale aj vola strielat. Niekedy si zbytocne prihravame. Presilovka 5 na 3 katasrofa. Neviem preco ale nas narodak to hra stale "po obvode" a ked sa rozhodnu vystrelit tak je to z dialky a rovno do braniaceho hraca. V pondelok dufam uz aj s Fehym a snad uchmatneme nejake body.
14.5.2022 - 22:12
+1

Žilinčan

 

Takéto zápasy sú o šťastí. Nerobil by som z toho tragédiu. Stretli sa dve vyrovnané mužstva a prehrali sme o gól
14.5.2022 - 22:12
+3

crosbynko

 

Dnes sa nam tazko presadzovalo. Skoda ze nebola aspon remiza.
14.5.2022 - 22:13
0

Mato80

 

Jasne všetci by sme chceli aby sme vyhrali každý zápas a keď sa to nepodarí tak to tu niektorí nezvládajú a opúšťajú sa. S tým co tam mame kolko hráčov hra 1x na MS nie je to zle. Bohužiaľ nerobíme v rozhodujúcich chvíľach dobre rozhodnutia resp. nevieme využiť šance a presilovky. A to je rozdiel medzi našim mužstvom a top favoritmi. Kanada včera rozhodla v presilovkách Fíni tiež Švédi pravidelne každé ms.
Takze myslime pozitívne Kanade nejaký ten bodík uchmatneme a štvrťfinále určite dáme
14.5.2022 - 22:15
+1

ElwisNR

 

Paradoxne síce sme prehrali ale mne sa zdalo že tých dobrých vecí tam bolo viac ako tých zlých.Ide sa ďalej
14.5.2022 - 22:16
+2

Peryo

 

V skratke nám henten fínsky systém nejde. Nevieme sa cez neho dostať do zakončenia. Výkon nebol zlý ale rozhodlo stredne pásmo a tam nemci hrali dobre
14.5.2022 - 22:16
+1

WOLF 27

 

Slafkovsky slabo , a toto je ms hráči s NHl dáme kazachiv, talianov a ideme domov
14.5.2022 - 22:17
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dzunkes

 

Remizka by viac tomuto dobremu zapasu slusalo Nemec nech si viac drzi nervy na uzde ako tamto uplne zbytocne🤦🏻‍♂️
14.5.2022 - 22:18
+3

hees

 

Minárik to takmer vyhral sám, kiež by mal od našich aj nejakú pomoc.
14.5.2022 - 22:18
+5

AndrejTN

 

Zatial z našich v pomere očakávania/výkon jeden z najlepších.
14.5.2022 - 22:32
+6

ZtrykoSlazoU

 


ja su spokojenej,na ten vyber co tam mame...
byt tam rusi tak sme dnes zrejme na nule...
na rade je kanada,v pondelok by to slo...

na konci tam Craig kyve rukou a zenie chlapcov naspat do pasma a pardak time out a ide kreslit, tak kto to tam couchuje...!!!

Fandim dalej
14.5.2022 - 22:18
+7

Colion

 

na večeru šnicel a cider ✌
14.5.2022 - 22:19
0

Maťo NR

 

A nech proti,Kanade tam skúsi dať Sýkorku, možno nakopne to mužstvo.
14.5.2022 - 22:20
0

FeroMotyka

 

Už sa Pardavy ospravedlnil za presilovky?
14.5.2022 - 22:21
+4

nerorome

 

Inak, keď sme na MS s Nemcami prehrali (1997, 2008, 2010, 2011, 2016, 2017, 2019), štvrťfinále, resp. umiestnenie do 8.miesta, sme na nich potom ani raz neuhrali...
14.5.2022 - 22:27
+2

Kurolišek

 

ani teraz by sme neuhrali. Ale tento rok je pre nás šťastný a tak namiesto Ruska máme v skupine Francúzsko.
14.5.2022 - 22:29
0

poprader

 

No ale to je asi jedno, kebyže nechali Rusov a Bieleorusov hrať, tak možno aj Taliani by hrali tak že by ich porazili.
15.5.2022 - 0:07
+1

Kurolišek

 

Chalani ale kritiku treba len tento zápas. Turnaj je dlhý a ešte aj z kratšieho sme po dvoch prehrách priniesli bronz takže sa zas netreba utápať v žiali. Nezískali sme dnes body - čo je veľká škoda lebo Nemci boli hrateľný. Na druhej strane treba ich zobrať niekde inde. Kanada bude mať skóre po zápase s Talianskom 35:3 a tak trošku možno k tomu nepristúpi tak ako by sa patrilo. Treba to skúsiť a niečo im uchmatnúť. Nikto od nás v tom zápase fakt nečaká zázraky.
14.5.2022 - 22:33
+1

miro-nr

 

Dnes bojovne stretnutie bez strelby (z tych 29 striel bolo minimalne 15 pluvancov),zaklincovala to presilovka 5 na 3
Chlapcom držím palce,nechcem nikoho kritizovať ,lebo možno to tým chlapcom nejde,alebo na viac tí chlapci nemajú-to uvidíme v dalších zápasoch.
Dufam,že a to zlepší,lebo chlieb a bude lamať s Danskom a možno so Švajčiarskom,no to budeme musieť predtým zvladnuť zápasy s relatívne slabšími tímami .
Chlapci a strielať a strielať a cloniť pred brankárom,len pred protivníkovým ,nie vlastným a dôraz !Oba goly sme dostali po našich nedôrazných zakrokoch v obrane !
14.5.2022 - 22:36
+1

Kurolišek

 

Miro tak ako na MS 2021 aj teraz zrejme rozhodne zápas s Dánskom. Treba ho vyhrať a najlepšie už do neho ísť s výhodou (napr. ako s Bielorusko kde súper bude musieť vyhrať za 3 body). Kritika je na mieste ako vždy po prehre. Ale je to len jeden zápas a turnaj dlhý fakt je. Minulé MS sme mali výbuchy proti Švajčiarom a Čechom. Nezvládli sme kľúčový zápas proti Švédom. Napriek tomu sme uhrali štvrťfinále keďže sme porazili Rusov. Treba práve získať takéto plusové body.
14.5.2022 - 22:44
0

Kopcansky Palachar

 

Vsak, ale fandime vsetci, neopustajme sa. Bez krvavych oci voci hracom, ale zase treba aj kritiku. Nebudme uzkoprsi ale, poste ked niekto niekoho zkritizuje, neznamena to, ze mu nefandi. Tie dlhodobe hejty od mnohych nerozvinutych mysli prispievatelov si uz ani nevsimajme. Ale odmietam len bezducho fandit ak sme na hokejovom portale. Dnes sme mohli vyhrat, ale nasa koncovka je dlhodobo proti nam. Ano, odmietlo vela hracov a ten vykon bol taky, ze sme aj tak mohli vyhrat. To nase dnesne zakoncenie by pokryl priemerny extraligovy golman a nie ze Grubauer. Skoda, ale nic sa nedeje, turnaj je stale na zaciatku a tato prehra este vobec nic neriesi. Naopak Nemci maju ambicie aj kvalitu a my sme si potvrdili, ze na to mame. Vyrovnany zapas, Nemci boli efektivnejsi.Bohuzial, to spominane zakoncenie je nieco, co trener nezmeni. Ked vidim mladych amikov ci kanadanov ako prudko a aj relativne presne im puky odlietavaju od cepeli, tak ked vidim vacsinu nasich, tak je mi do slova do placu. Roba hjetovat nebudem, toho tresta jeho strelba viac nez by bolo zdrave. Tak hlavy hore. reba to viac ubojovat pred branu ako proti frantikom. Ina cesta pre nas v podstate ani neexistuje
14.5.2022 - 22:37
+2

fabbeN

 

Grubauer chytal výborne, ich obrancovia bránili priestor pred bránou výborne a už sme boli nahratý, keďže s výberom čo máme si ten výsledok musíme vybojovať a dnes sa to nepodarilo. O tých špinavých Takáčových góloch sa hovorilo, že tie potrebujeme. Z predbránkového priestoru, lebo strelcov-sniperov tam nemáme a tak musíme veriť v dôraz a v odrazené puky.
Pred pár rokmi sa hovorilo, že zaostávame za tímami korčuľovaním a "systémom" a teraz keď to korčuľovanie zlepšujeme tak zisťujeme, že zaostávame aj so streľbou - pretože žabka na brankára streľba nie je. Môžem zhodiť aj Lantošiho ale nie je to jediný prípad toho, že strelca nemáme. Očakávajú sa od neho góly, ale tak isto sa očakávajú góly aj od iných hráčov v rovnako gólových pozíciách.
14.5.2022 - 22:50
+1

Kurolišek

 

Preto musíš brať na MS hráča ktorý strieľa góly aspoň v klube... ak ich tam nestrieľa potom ti dá ťažko góly na MS.
14.5.2022 - 22:57
+1

fabbeN

 

Podľa mňa takých hráčov nemáme veľmi ani v kluboch. Keby sme mali, tak by boli aspoň v príprave a teraz na MS. V lige nám väčšinou kluby gólovo ťahajú zahraniční hráči, v zahraničí sa veľa našich gólovo nepresadzuje. A keď sa už k nejakým tým gólom dostanú, tak na MS z nejakého dôvodu nemôžu. Zranenia,...
Nie sme v pozícií, keď jedného strelca nahradíme ďalším.
14.5.2022 - 23:24
+1

hawkie

 

Bol len jeden - Samo Buček... a - vieme všetci veľmi dobre - bol zranený .

Ono, LEN čistokrvných strelcov brať nie je dobré (treba aj "tvorcov hry"), ale to by potom nešla polovica útočníkov z tejto zostavy, nie že len Robo by nešol ... v príprave ukazoval svoje kvality, ale to ukazovali aj viacerí, a tiež dnes nedali gól... Trebárs to nie je čistokrvný strelec, inštinkt zabijaka nemá, jeho devízou je prehľad (s týmto so mnou viacerí nebudú súhlasiť, lebo 2x mal prihrať Tatarovi, a volil strelu) a vďaka korčuľovaniu aj schopnosť vypracovať príležitosti (pre seba aj spoluhráčov, videli sme to na minuloročných MS).
15.5.2022 - 1:32
0

Azrael

 

Vy tu pisete, ale Vinco to hovoril.
14.5.2022 - 22:39
+5

Great!

 

Tak treba si uvedomiť, že aj náš prvý sled balancuje na hrane úspechu a neúspechu a súčasný slovenský výber bohuzial nemá tolko kvality, ako tie predošlé dva. Chýba pokoj, kombinačná vyspelosť, celé je to také splašené. Do tohto Tatar svojim herným prejavom zapadol vynikajúco. Celú kariéru čakám, kedy sa mu z toho miešania a kľučkovania zatočí hlava a samovolne odpadne.

Tak, či onak, bude kuriozitou, keď z tejto skupiny nepostúpime, kludne sa to však može stať. Dokonca Dáni mozu byt pred zapasmi s nami už 4b napred a vybavené.

14.5.2022 - 22:39
+5

Kurolišek

 

To si nemyslím... Dáni sa nezmenili od MS 2021, kým nám mladíci z toho MS vyrástli na kvalitných hráčov a keď príde Fehy a najlepšie Černák tak to nemôžeme pustiť. Otázka znie inak. Čo chceme potom hrať v štvrťfinále? Nerád by som aby sa opakovalo "nulitné" štvrťfinále 2021
14.5.2022 - 22:47
+1

hawkie

 

Ja by som to skôr (radšej) videl na stúpajúcu tendenciu z OH (2x prehra, ale potom prišli výhry).
15.5.2022 - 1:34
+2

Kopcansky Palachar

 

Jasne a dokonca sa moze stat, ze tu skupinu vyhrame a to bude tiez kuriozita, ze. Vybavene. Pritom stacilo premenit sance a pisali by sme tu aki sme dobri...To, ze balancujeme na hrane QF tu vieme vsetci, co sme pri zmysloch a aj ked kvalita chyba, stale vieme hrat s kazdym. A o to ide. Dnes to nevyslo, tak a co. Nic sa nedeje.
14.5.2022 - 22:48
+2

ridllley

 

Tatar hra praveze velmi dobre, neviem kde mas oci. Este nikdy som ho nevidel takto bojovat, zrazat sa a ist do subojov. To ze si moze dovolit podrzat a zamiesat puk, lebo ma ruky ako vsetci zvysni hraci dokopy je zle? Jediny, co vie tym miesanim a drzanim puku hru ukludnit a pockat na prihravku. Stratil snad nejaky dolezity puk alebo co ti vadi na tom?
14.5.2022 - 22:50
+8

Great!

 

Moze byt, ze som na neho kritickejší, ako na ostatných, uznávam.
14.5.2022 - 22:54
+1

Flak108

 

Chalani makali, o to viac naštve jedna šanca na vyrovnanie keď Lanto namiesto prihrávky do prázdnej stiela na tec kde sanca na to, že padne gól je asi 1%. To zhrnulo celý zápas..

Ak neprídu zmeny v utokoch a craig nebude mať pod palcom jasne koucing tak to bude pôsobiť veeeelmi frustrujuco..

14.5.2022 - 22:47
+2

Pharaoh111

 

citam tu: ze fehy v pondelok vypadne z lietadla,rozbije kanadu a ideme valcovat
kurnik,sak mu to zaberie zopar dni, kym sa aspon "obaci"
14.5.2022 - 22:56
0

belo

 

mladasi sa vedia aklimatizovat rychlo, nie jak ja
15.5.2022 - 0:51
+2

stewart71

 

Treba sa jednoznačne posilniť zo zámoria na tie zvyšné 2 voľné miesta na súpiske aj keď by som si rád pozrel aj Adama Sýkoru.

Po dnešku Minárik a Liška poprosím viac priestoru.

Na to aký káder máme nie je to najhoršie. Nezabúdajme, pred pár rokmi by sme mali po tomto dvoj zápase 0b.
14.5.2022 - 22:57
+5

Kurolišek

 

Liška jak tam za bránkou zobral čistý puk obráncovi Nemecka a rovno zakončil. Som kukal jak puk. Toto potrebujeme. Hoci z toho nebol gól.
14.5.2022 - 22:58
+3

matus93

 

Tá presilovka 5na3 bolo, že .. fúúú .. no zle nevadí .. fehervary určite pomôže .. osobne mám pocit, že trocha “dusime” Lišku a že v ňom tkvie trocha iný potenciál ako napr na domácich ms .. a takisto si myslím, že minarik je lepší ako lunter ci tamasi .. uvidíme do dalších zápasov škoda tejto prehry lebo bola tesná a ten vykon nebol az taký zlý .. je na čase fandiť Džejárovmu Dallasu myslím že Ružička by sa nám šikol do útoku .. zajtra oddýchnuť a pri koncertovanom výkone a nepriestrelnosti brankára zobrať Kanade aspoň bod 😎
14.5.2022 - 22:59
+2

gta98

 

Skoda prehry, chybalo nam trochu viac hokejoveho umenia a neprehrali by sme. Mali sme aj dobre pasaze a v rozhodujucom momente nam chybala lepsia strela nez zabka do betonov, alebo nam chybala nahravka na uvolneneho hraca pred brankou, namiesto tej zabky. Ale hraci celkovo odohrali viac nez svoj standard, musime potrapit Kanadu a skusit na nich usit taku taktiku, aby sme ich prekvapili.

Mam aj konkretne vycitky k urcitym hracom, ktori podla mna hraju pod svoje moznosti, ale nebudem spominat, lebo ludia ktori nerozumeju hokeju a hre to beru ako hejtovanie hracov, co mohli byt na dovolenke. Treba rozlisovat, ked niekto napise, ze hrac XY je smatlavy traged, lebo nedal gol, to je hejt. Ak niekto napise, ze hrac XY zahral zle pozicne a nepokryl si priestor pred brankou, odkial padla nasledna dorazka, to neni hejt. Ludia, naucte sa to. Potom mozte mudrovat

Slovensko do toho!
14.5.2022 - 22:59
+4

Captain

 

lantoše tatare takače
14.5.2022 - 23:02
+8

ZtrykoSlazoU

 

wankere
14.5.2022 - 23:08
0

Ol!ver

 

Ja by som tiež povedal, že Dáni budú mierny favorit na postup, hrajú dosť v pohode a zdá sa, že majú formu, snáď sa mýlim a postúpime my.
14.5.2022 - 23:13
0

stewart71

 

Ak zajtra vyhrá Dánsko nad Švajčiarskom, bude to ešte zaujímavé…
14.5.2022 - 23:16
+3

belo

 

Dani Ehlers v utoku, Merzlikins v brane. Tiez tazky super.
15.5.2022 - 1:19
0

napalmdeath

 

Samozrejme s prehry neplesam,ale zápas bol v celku dramatický. Prihliadnuc,kde sa posunul nemecký hokej za posledné roky,ani konečné skóre nieje hanlivé. Gratulujem Pospisilovi k prvému gólu. Niektorým k dobrým výkonom. Niektorí troška zaostávajú,ale to som očakával už pred turnajom,tak im držím palce nech sa im začne dariť v Tom čom sú dobrí,a nech ich obchádzajú situácie, kde sa im nedarí. To ma poteší ako výmena Lantosiho v prvom útoku. Tam treba krídlo ktoré vie prihrať,ktoré vie vybojovať puk pre tatara. Ak bude náš najskúsenejší strelec dolovať puky za branou,a nemá mu kto poslať finálnu prihrávku,gól nedá.mozno sa zohrajú.drzim palce nech sa im podarí ukradnúť v najbližších zápasoch s favoritmi nejaký bod.
14.5.2022 - 23:36
+3

belo

 

Slafko alebo Regenda?
15.5.2022 - 1:20
0

bielypuk

 

ale veď aj jeden aj druhý hrá lepšie ako Tatar, to on by mal byť ten, kto vybojuje puky pre nich, keď už...
15.5.2022 - 3:04
0

RomanZa

 

Este budeme "zlati".
14.5.2022 - 23:38
0

BieloModra

 

To je hejtu toto....vsetko by sme chceli. Aj najmaldsi tim aj aby sa 18 hraci predviedli podla moznosti v co najlepsom svetle aj aby to skusenejsie nastrielalo golov...kludne porovnavajme MS s OH kde nam chybaju klucovi hraci. Generacna obmena ano vysledky nietemzabudame ze je to kolektivny sport a ignorujeme ze sme hrali s timom coma rovnako ambicie

Vcerajsi zapas bol pekne v tempe rychly korculiarsky a bolo vidiet ze nam velke problemiky robilo napadanie branenie nemcov ktori posobili kompaktnejsie.
15.5.2022 - 6:01
+1

Hokejista2

 

Bohužial zapasy s nemcami na ms už začinaju byť pre nas zakliate ako pre toronto 7zapas play-off😀,Predvedena hra sa mi pačila vyše ako proti francuzom ale bolo to celkovo už pred zapasom tak 50 na 50 štastie sa žial priklonilo na Nemecku stranu treba rýchlo zregenerovať na kanadu a pokusiť sa im nejaký ten bod ukradnuť.
P.S ufam že už aj s fehervarym.SLOVENSKO DO TOHO!🇸🇰🇸🇰🇸🇰
15.5.2022 - 6:11
+1

Urpiner16

 

Prípravné zápasy alebo zápas pred ms nie sú merítko toho ak tam niekomu niečo výjde tak je na postupujúcej vlne na MS.Budem kritický na svojich hráčov čo jeden oblieka dres BB a druhý ho kedysi obliekal.Tamáši a Lunter.Chlapci zaberte viac.Toto už už nie sú prípravné zápasy.
Mám taký pocit že poslať domov Okuliara z fínskej ligy a Faška Rudáša z českej ligy bola chyba lebo ten potenciál týchto dvoch je väčší ako tých čo im vyšiel zápas lepšie v príprave.
15.5.2022 - 6:55
+6

DraciaTlama

 

no....Faška Rudáša som doteraz nepochopila, že ho dali preč.
15.5.2022 - 10:09
+2

Urpiner16

 

No veď o tom to je čo píšem.Tamášimu a Lunterovi vyšli zápasy a šup ho.Faško šiesty najlepší nováčik v českej lige v Liberci hráva i presilovky atd komplexný hráč aj s Okuliarom z fínska pošleme domov.Tamáši nehral ani v BB CELú SEZÓNU OSLNIVO akurát počas nadstavby a pred ňou začal sa presadzovať.No a čo čert nechcel vyšla mu príprava.ALE KOMPLEXNE S Lunterom sú Faško a Okuliar už len tam kde hrajú oveľa kvalitnejší hráči.
V TEJ TRETEJ LAJNE JEDINE Pospíšil čo spĺňa moje kritériá na MS.
15.5.2022 - 10:46
+1

Turky39Pp

 

Súhlas možno miesto nich Kollar a Sýkora radšej Pospisila do prvej miesto Lantosiho 2 nechať a tretí dat Lantosi Takac Líška Takac už centra hral a 4 dat Kollar Minarik Sýkora obrana by bola
V podstate komplet ale Fehervary do druhej miesto nemca
15.5.2022 - 10:58
+3

Voevoda

 

Uz tu bolo vsetko povedane. Ja jedine co by som vytkol hracom je to minimum strelby na presilovkach a netlacenie sa do priestoru brany. Neviem, ci bolo take tazke sa tam dostat proti nemcom, ale vobec sme tam neboli resp. Sme tam boli uplne nedorazni. Potom tie nastrelene pluvatka bud Grubauer pokryl alebo ich nemal kto dorazat. To dnes podla mna rozhodlo
15.5.2022 - 7:59
0

Turky39Pp

 

Chcelo by to vymeniť Lantosiho za Pospisila alebo Líšku Čiže skúsiť Čerešňak Rosandic
Fehervary Ivan
Jánošík Grman
Gachulinec Nemec
A útoky
Pospisil Krištof Tatár
Slafkovsky Roman Regenda
Takac Minarik Liska
Lantosi Kollar Sykora
15.5.2022 - 8:53
+1

Prima

 

Ja som to videl takto. Keď naši mali strielať na bránu,tak prihrávali a keď mali prihrávať,lebo bol voľný hráč v predbrankovom priestore,tak strieľali. A to nebolo ani raz ani dvakrát aké poväčšine zápasu. Potom len stačilo nastaviť.
15.5.2022 - 10:13
0

Chewbacca

 

Zápas som síce nevidel, keďže som sa musel zúčastniť vlastnej svadby a dúfal som, že dostanem 2 darčeky a to výhru Tatrana a Slovenska a aj keď nevyšlo ani jedno tak v oboch prípadoch hovorím, že nevadí.
Podľa toho čo som si tu prečítal, tak chalani bojovali ale viazla efektivita a puky sme si až príliš ponúkali ale myslím, že na to sme si všetci už aj zvykli, že nám chýba čistokrvný strelec ale ja verím, že minimálne Slafkovsky to do budúcna istí a ktokoľvek kto naňho nadáva by si mal uvedomiť, že ten chalan bol túto sezónu dorastenec a vystrieľal nám bronz na seniorskej olympiáde (samozrejme nielen on) a myslím, že v jeho veku sa mu dá odpustiť ak urobí chybu alebo neboduje v každom zápase
Dámi a páni, máme za sebou len druhý zápas majstrovstiev sveta a ešte bude viac než dosť šancí nato bodovať, mal by to byť pre nás sviatok a radosť, že po sezóne u nás tu máme ešte takýto bonus a ja sa teším na každý jeden zápas, nech si to užijeme pred hokejovým "suchom" ktoré nastane
15.5.2022 - 11:08
+3

emoxx1

 

Gratulujem. Vstup do manželstva je veľmi dobrý krok. Tiež nevidím dôvod prečo by ti mal byť lepšie ako nám ostatným, takže si urobil správne rozhodnutie. Vitaj na palube. 😀
15.5.2022 - 11:19
+4

HA RA Bin Ladin

 

15.5.2022 - 11:22
0

DraciaTlama

 

vies ako s ahovorí, on aje šťastná a on je ženaty

Zelam vam obom, vsetko dobre a jedna (ne)vyziadana rada od starsej a mudrejsej:
Ziadajte od seba navzájom len "možné".

15.5.2022 - 11:49
+4

hawkie

 

Good job, a good luck!

Prajem Vám, aby ste mali stále elán a chuť objavovať nové dimenzie Vášho vzťahu a budovať ho neustále (mnohí zvyknú priať "nech vám to vydrží", ja ale hovorím - nech Vám to rastie (vzťah, láska, manželstvo, všetko ), veď "vydržať" je stav nemennosti, a to je podľa mňa zlé... vždy je čo budovať )
15.5.2022 - 12:27
+1

maček

 

Nevyhováraj sa, chlape!!! Si to kľudne mohol vyriešiť notársky overenou plnou mocou a niekto mohol ísť na sobáš v Tvojom mene! Takto by svatba prebehla i zápas by si videl bez zbytočných vedľajších vzruchov. Nechápem, čo ľudia trochu nerozmýšľajú
Ale keď už takto, tak GRATULUJEM!!!
15.5.2022 - 14:18
+2

julo

 

Toto je strasne slabucke chalani, 1/4 final ak uhrame mozme byt stastni..
15.5.2022 - 11:43
0

Kopcansky Palachar

 

Slabucky si akorat tak ty, strasne moc... Ten zapas bol zatial najlepsi na MS, Nemci su silni a hrali dobre, agresivne, rychlo a dali o gol viac. My sme hrali tiez dobre, chybalo stastie pri slabsej strelbe, mali sme viacej sanci nez super, len musime hrat jednoduchsie a v presilovkach nemiesat puky a donekonecna si ich posuvat, ale strielat a strielat a clonit a dorazat. Na to, ze nam chyba 20 hracov je to v pohode a je stale len zaciatok turnaja. Neviem co cakas, ze budeme drtit kazdeho a dame medailu? QF bude uspech, vsetci to vieme a nevidim dovod preco by sme tam nemali byt. To je v danej situacii nas strop. Dolezite je hrat si svoje a zlepsovat sa.
15.5.2022 - 13:31
+2

julo

 

Este si zabudol napisat,dnes uz vedia vsetci korculovat
15.5.2022 - 13:43
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZSkóreB
1.Slovan50189:118107
2.Zvolen50175:135100
3.Nitra50189:13797
4.Michalovce50136:14088
5.Košice50155:13282
6.Poprad50165:16171
7.Spiš. N. V50131:13770
8.B. Bystrica50142:14669
9.Trenčín50124:13866
10.Prešov50115:16756
11.N. Zámky50125:16853
12.L. Mikuláš50112:17941
TímZVVPPPPGB
1.Žilina4534452188:76115
2.Skalica45256311192:12490
3.Martin46263512161:12389
4.Humenné44216215138:10377
5.Topoľčany43224215140:11076
6.Dubnica43177415145:12669
7.P. Bystrica45202419121:13768
8.Trnava46165520155:17463
9.Žiar n. Hronom46171622108:14259
10.MK Slovan45136422115:14755
11.Levice4611233098:15840
12.Brezno46101431106:17536
SR 18242112044:1169
Aktualizované: 27.2.2022 20:07
TímZVVPPPPGB
1.Poprad191310587:4441
2.Nitra181212372:5540
3.Košice191202568:3938
4.Trenčín19942477:6637
5.B. Bystrica19832655:5732
6.Slovan18901968:6528
7.Skalica195211153:6620
8.SR 189511235:2118
9.Žilina17324842:6017
10.Zvolen172111339:779
11.Martin151101329:755
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Slovan201320577:4643
2.B. Bystrica181222276:4142
3.Zvolen201222478:4842
4.Nitra181031456:4037
5.Trenčín21913886:6932
6.Púchov16920548:3231
7.Poprad16803558:4027
8.Skalica16631663:5325
9.Michalovce16621744:4123
10.Košice16522755:6421
11.Trnava206111254:8221
12.Martin193121351:10213
13.Žilina163021133:6911
14.Sp.Nová Ves140011324:761
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Žilina4534452188:76115
2.Skalica45256311192:12490
3.Martin46263512161:12389
4.Humenné44216215138:10377
5.Topoľčany43224215140:11076
6.Dubnica43177415145:12669
7.P. Bystrica45202419121:13768
8.Trnava46165520155:17463
9.Žiar n. Hronom46171622108:14259
10.MK Slovan45136422115:14755
11.Levice4611233098:15840
12.Brezno46101431106:17536
SR 18242112044:1169
Aktualizované: 27.2.2022 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50

Bleskovky

Švédsky obranca Boqvist podpísal s Columbusom kontrakt na tri roky

Švédsky hokejový obranca Adam Boqvist sa dohodol s klubom zámorskej NHL Columbus Blue Jackets na trojročnom kontrakte. Celkovo mu prinesie 7,8 milióna amerických dolárov. Dvadsaťjedenročný Boqvist pôsobí v Columbuse od júla 2021, keď sa stal súčasťou organizácie po výmene z Chicaga. o 09:02 - TASR


Minnesota podpísala s obrancom Middletonom nový trojročný kontrakt

Hokejový obranca Jake Middleton bude v zámorskej NHL naďalej obliekať dres Minnesoty Wild. S klubom podpísal nový trojročný kontrakt na 7,35 milióna amerických dolárov. Minnesota získala Middletona v marci zo San Jose výmenou za brankára Kaapa Kahkonena a výber v piatom kole tohtoročného draftu. o 07:04 - TASR


Bývalý obranca Marchment zomrel nečakane vo veku 53 rokov

Vo veku 53 rokov zomrel v Montreale bývalý hráč NHL Bryan Marchment. Príčinu smrti nezverejnili, no podľa AP bola nečakaná. Niekdajší kanadský obranca pracoval od roku 2007 ako skaut San Jose Sharks. včera o 21:16 - TASR


Madiganovú povýšili na post asistentky generálneho manažéra New Jersey

Klub zámorskej NHL New Jersey Devils vymenoval Kate Madiganovú do pozíciu asistentky generálneho manažéra. Madiganová je šiestou ženou vo vrcholovom manažmente klubov NHL. Podľa generálneho manažéra Devils Toma Fitzgeralda ide v prípade 30-ročnej Madiganovej o prirodzený postup v jej kariére, keďže v nedávnom období preukázala dôvody na povýšenie. včera o 21:11 - TASR


White v Ottawe nepresvedčil, Senators ho vykúpia zo zmluvy

Pôsobenie amerického hokejistu Colina Whitea v tíme Ottawa Senators sa chýli ku koncu. Klub NHL ho v utorok zaradil na nepodmienečnú waiver listinu s cieľom vykúpiť ho zo zmluvy. Informoval o tom portál TSN. včera o 10:53 - TASR


Jessica Campbellová bude asistentkou trénera na farme Seattlu

Bývalá kanadská hokejistka Jessica Campbellová sa stala asistentkou trénera Dana Bylsmu v tíme AHL Coachella Valley Firebirds. Ten bude vo svojej prvej sezóne farmou klubu NHL Seattle Kraken. Campbellová strávila uplynulý rok v rozvojovom programe najvyššej juniorskej hokejovej ligy v USA (USHL) a bola asistentkou trénera nemeckej reprezentácie Toniho Söderholma. včera o 09:26 - TASR


Wickenheiserová bude asistentkou generálneho manažéra v Toronte

Bývalá kanadská hokejistka Hayley Wickenheiserová bude pôsobiť ako asistentka generálneho manažéra v klube NHL Toronto Maple Leafs. Okrem nej budú na pozícii asistentov GM pracovať aj Ryan Hardy a Darryl Metcalf. Trénerom brankárov sa stane Curtis Sanford. včera o 08:31 - TASR


Brankár DeSmith predĺžil o dva roky zmluvu s Pittsburghom

Americký hokejový brankár Casey DeSmith bude v NHL naďalej obliekať dres Pittsburghu. V utorok sa s vedením Penguins dohodol na novom dvojročnom kontrakte, ktorý mu vynesie 1,8 milióna dolárov za sezónu. Tridsaťročný DeSmith, ktorý sa mohol stať 13. júla neobmedzeným voľným hráčom, má za sebou štyri sezóny v NHL, pričom všetky absolvoval v tíme "tučniakov". včera o 07:41 - TASR


Cogliano zostáva v Colorade, so šampiónom podpísal nový ročný kontrakt

Úradujúci šampión NHL Colorado Avalanche predĺžil zmluvu s kanadským hokejovým veteránom Andrewom Coglianom. Tridsaťpäťročný útočník, ktorý sa mohol stať 13. júla neobmedzeným voľným hráčom, podpísal s vedením klubu nový ročný kontrakt na 1,25 milióna dolárov. Colorado získalo Cogliana v minulej sezóne pred uzávierkou výmen zo San Jose. včera o 06:55 - TASR


Sharks angažovali Griera, je prvým černochom na poste generálneho manažéra

Zámorský hokejový klub NHL San Jose Sharks oznámil meno nového generálneho manažéra. Je ním bývalý dlhoročný hráč Mike Grier, ktorý sa stal prvým černochom v tejto funkcii vo viac ako storočnej histórii profiligy. Grier nahradí na tomto poste Douga Wilsona, ktorý po 19 rokoch rezignoval. 5.7.2022 21:44 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

29. 05. 2022
FínskoKanada
4:3 PPREPORT
ČeskoUSA
8:4REPORT
28. 05. 2022
KanadaČesko
6:1REPORT
FínskoUSA
4:3REPORT
26. 05. 2022
ŠvajčiarskoUSA
0:3REPORT
FínskoSlovensko
4:2REPORT

Najviac bodov

Denis MalginSUI12 bodov
2.Červenka R.CZE11
3.Dubois P.CAN10
4.Schneider P.AUT10
5.Hischier N.SUI9

Najlepší strelec

Nico HischierSUI6 gólov
2.Dubois P.CAN6
3.Asplund R.SWE6
4.Blichfeld J.DEN5
5.Malgin D.SUI5

Najlepší brankár

Jussi OlkinuoraFIN99.03 perc
2.Swayman J.USA95.31 %
3.Šilovs A.LAT95.24 %
4.Hellberg M.SWE93.18 %
5.Buysse H.FRA93.14 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Švajčiarsko734:1520
2.Nemecko726:2016
3.Kanada734:1815
4.Slovensko723:1912
5.Dánsko718:1812
6.Francúzsko711:245
7.Kazachstan719:313
8.Taliansko712:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Fínsko725:519
2.Švédsko727:1018
3.Česko719:1313
4.USA718:1213
5.Lotyšsko714:208
6.Rakúsko716:227
7.Nórsko715:295
8.Veľká Británia710:331