Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Druhá výhra nad Rakúskom. Ramsay: Som sklamaný zo spôsobu hry súpera

zdroj: SZĽH/Andrej Galica
2.5.2021 22:43 TASR

Slovenskí hokejoví reprezentanti zvíťazili v nedeľnom prípravnom stretnutí pred MS nad Rakúskom 2:0. V Piešťanoch položili základ triumfu už v prvej tretine, v ktorej skórovali v presilovkách Miloš Roman a Adrián Holešinský. Čisté konto si udržal brankár Július Hudáček.


Zverenci trénera Craiga Ramsayho nadviazali na sobotné víťazstvo 3:1 v prvom dueli s Rakúskom. V doterajších šiestich prípravných zápasoch dosiahli tri víťazstvá v riadnom hracom čase, jedno po predĺžení, jedno po nájazdoch a pripísali si jednu prehru po predĺžení. Pred MS v Rige ich čaká ešte dvojzápas v Prahe proti domácemu Česku (6. a 7. mája).

Slovensko - Rakúsko 2:0 (2:0, 0:0, 0:0)

Góly: 13. Roman (Faško-Rudáš), 17. Holešinský (Krištof, Faško-Rudáš). Rozhodovali: Stano, Lokšík – Synek, D. Konc ml. (všetci SR), vylúčení: 7:13 na 2 min., presilovky: 2:0, oslabenia: 0:0, bez divákov.

Slovensko: J. Hudáček – Nemec, Jánošík, Kňažko, Koch, Grman, Ďaloga, Bučko, Gachulinec – Liška, Sukeľ, Slafkovský – Faško-Rudáš, Krištof, Holešinský – Regenda, Roman, Hrehorčák – Buc, Kollár, Fominych

Rakúsko: Starkbaum – Maier, Hackl, Zündel, Wolf, Jakubitzka, Kirchschläger, Schnetzer, Brunner - Umler, Rauchenwald, Richter - Huber, Baumgartner, Harnisch – Schwinger, Nissner, Spannring - Thaler, Maxa, Antonitsch

O prvý rozruch sa postarala štvrtá formácia SR vedená Kollárom, ktorá zavrela súpera v obrannom pásme a viackrát nebezpečne ohrozila brankára Starkbauma. Prvú vyloženú šancu si vypracoval v 7. min Liška, ktorý sa kľučkou zbavil Hackla, ale Starkbaum jeho blafák prečítal. Obrovský nápor Slovákov pokračoval, Krištof vyzval k zakončeniu Faška-Rudáša, ktorého strelu stihla rakúskeho obrana v poslednej chvíli zblokovať. Starkbaum si držal čisté konto aj po presilovkovej šanci Holešinského. Gólovo vyšla až netradičná presilovková kontra druhého slovenského útoku, keď v 13. min po prihrávke Faška-Rudáša prekonal rakúskeho brankára bekhendom Roman - 1:0. V 17. min pridal druhý gól Holešinský, ktorý dorazil do siete puk po zakončení Krištofa.

V druhej časti domáci ďalej herne dominovali, Rakúšania však už lepšie napádali a dávali si väčší pozor na chyby v defenzíve. A dokázali aj sami pohroziť v presilovke, ako to ukázal Richter v 28. min, keď zblízka dorážal len do betónu Hudáčka. Na druhej strane sa neujala strela Ďalogu po vysunutí od Lišku. V 35. min slovenská obrana zabudla v oslabení na Richtera, ktorý sa ocitol sám pred bránkou, ale trafil iba dobre postaveného Hudáčka. Slováci stratili v druhej tretine Michala Krištofa, ktorý odstúpil z hry pre zranenie.

Rakúšania stále cítili šancu na dobrý výsledok a hneď v úvode tretej tretiny mohol po zaváhaní Jánošíka a prihrávke Richtera znížiť úplne voľný Rauchenwald, vyznamenal sa Hudáček. Súper citeľne pritvrdil, nepríjemný "hit" od Hubera inkasoval obranca Kňažko, ktorý bol po zákroku otrasený, ale zápas dohral. Slováci si kontrolovali vývoj a mali príležitosti aj na navýšenie náskoku. V 45. min Kollár mieril spomedzi kruhov vysoko nad, v presilovke potom neuspeli v dorážkach Holešinský a Liška. Rakúšania si museli pomáhať faulami, po vylúčeniach Jakubitzku a Spannringa mali Slováci možnosť hrať presilovku o dvoch hráčov, ale predčasne ju ukončili Regenda, ktorý vyzval na pästný súboj Hackla, a ďalším faulom Faško-Rudáš. Následne sa museli domáci brániť v oslabení, v ňom unikol rakúskej obrane Buc, Starkbauma v nájazde neprekonal. Skóre sa nezmenilo ani pri šanci Fominycha, či šikovnom teči Regendu po strieľanej prihrávke Nemca. Rakúšania sa už nedostali ani k záverečnej power play, snahu o vyrovnanie definitívne zmaril faulom Rauchenwald.

hlasy po zápase:
Craig Ramsay, tréner SR:
"Po prvej tretine to už nebol hokejový zápas. Nemám rád taký hokej, to nebolo o korčuľovaní, o prihrávkach. Som sklamaný zo spôsobu hry súpera, bolo to hlúpe. Som hrdý, ako naši hráči hrali, bojovali, ale neviem pochopiť, ako môže niekto takto hrať, snažiť sa zraniť protihráča... Som z toho sklamaný. To, čo hrali Rakúšania, to nebolo o hokeji. My takto špinavo nehráme. Krištof by mal byť v poriadku, niečo si podvrtol, nechali sme ho radšej odpočinúť. Noví hráči ako Regenda, Roman a Hrehorčák podali solídny výkon, naskočili do tímu a odviedli dobrú prácu. Som veľmi potešený ich hrou. Rovnako som spokojný aj s výkonom brankára Hudáčka. V úvode nemal veľa práce, ale potom predviedol niekoľko dôležitých zákrokov."
Adrián Holešinský, autor druhého gólu SR: "Bol to strašne fyzický zápas. Nečakali sme, že budú Rakúšania takto hrať, bolo to od nich až nepekné. Zvládli sme to, vyhrali sme, dúfam, že chalani nemajú žiadne vážne zranenia. Verím, že v ďalších zápasoch ešte zlepšíme efektivitu v presilovkách."
Adam Liška, útočník SR: "Bolo tam niekoľko zákrokov, situácií, v ktorých by sa už súboje nemuseli dohrávať, ale Rakúšania ich dohrávali. Snažili sme sa s tým niečo urobiť ako tím. Je škoda, že sa také zákroky stali. Dlhodobo nestrieľame veľa gólov, z takého tlaku, aký sme si vypracovali, by sme mali viac vyťažiť."
Július Hudáček, brankár SR: "Rakúšania mali v úvode menej striel, ale potom si vypracovali pár šancí, na ktorých som sa chytil. V takýchto zápasoch, v ktorom súper nemá veľa šancí, si aspoň môžem odskúšať komunikáciu so spoluhráčmi. Z každého zápasu sa treba nejako poučiť. Tie ďalšie budú ale kvalitatívne niekde úplne inde."

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


Pukky

 

Asi najslabší super za posledných 10 rokov na medzinárodnej úrovni. Ocenujem našich, že v poslednej tretine sa rychle zbavovali puku, pretože super prestal snažiť hrať akože hokej a dal sa na zápasenie. Podiel viny na nervozite mali aj standartne neschopní rozhodcovia, ktorí namiesto zopár 5 plus dokonca ( najmä za pichnutie zemi ležiaceho súpera a lakte do tváre) alibisticky dávali 2 min aj za zákroky, ktoré mali jediný cieľ s to zraniť. Nabudúce hrajme so súperom, ktorý pošle hokejistov a s rozhodcami, ktorí majú cit pre hru.
2.5.2021 - 23:08
+24

erik24

 

INFO k Jarosovi: jeho tim sa zucastni play off AHL, Dansky vyber odmietli z tohto dovodu Blichfeld a True, ktori budu hrat v play off AHL, cize by som asi velmi s Jarosom neratal na MS...timy NHL tam chcu postavit co najlepsie timy s prospektami svojimi, cize tak...dnes repre trener Heinz informoval o tom novinarov v Dansku, ze ti dvaja budu hrat playoff AHL a nepridu
3.5.2021 - 13:29
+2

theck

 

Totálny nezmysel zo strany Pacifickej divizie v AHL. Znemožnia reprezentovať hráčom kvôli ich bezcennému playoff. AHL ma tento rok slabú úroveň a mohli teda ked už iduú hrať playoff pustit hráčov,čo chcú reprezentovať a s ostatnými hrať kedže aj San Jose vypadlo. A napr. Jarošovi také playoff dá akurát baraní k***t
3.5.2021 - 14:02
+3

erik24

 

velmi jednoducho odpoviem, takto rozhodlo vedenie San Jose Sharks v ich pripade...cize tim NHL...nie AHL... ja tomu tiez nerozumiem, MS by im podla mna dalo viacej nez playoff AHL, ale tak je to ich biznis, asi chcu vytrieskat za zapasy playoff nejake peniaze, pacificka divizia si myslim, ze budu mat aj fanusikov na tribunach, inak by to pre nich nemalo ziadny zmysel...to je moj nazor len ale...
3.5.2021 - 14:59
+1

erik24

 

Česi chceli Korenara brankara, no to iste...
3.5.2021 - 15:59
0

erik24

 

inak je zaujimave, ze v Cesku tlacovka, kde trener povie s kym este rata z Europy, kto pride a nepride zo zamoria z timov, ktore uz nemaju sancu na playoff a my stale nic, aj ked Panik, Studenic budu mat coskoro po sezone...takisto by uz mali mat vykomunikovaneho Ruzicku, Lotyssi aj ked su domaci tim uz maju prislub klubov u trojice obrancov z AHL - Jaks, Rubins a Cukste, ze ich pustia aj pred skoncenim sezony AHL, 16.5. maju odlet z NY, vedia, ze Merzlikins aj ked ma po sezone na MS chytat nebude, ocakava babatko a nechce nechaz partnerku samotnu v Amerike a do Európy ona len tak ist nesmie a z Lotyšska za nou tiez nesmie nikto ist, cize ostane s nou, Balcers zo San Jose takisto potvrdeny prichod ak sa nezrani samozrejme, Rusi vedia s kym nemozu a s kym mozu pocitat, len my sme potichu...Danov ak pustia kluby posilni Nielsen aj O. Bjorkstrand...pre nas by bol super Sekera uz len kvoli kabine, chyba nam taka osobnost ako je on, k mladym takeho potrebujeme...dallas je tri body od play off, ma o zapas menej ako Nashville....cize ak nepostupia, je to na Andrejovi potom...
3.5.2021 - 16:52
+4

theck

 

Presne tak toto som už spominal skor. Pokial naš realizačný tím už komunikoval s hráčmi a niekto im prislubil mohli to dať von aj iné repre tak robia aj nekomunikovali tak je to smutne.
3.5.2021 - 17:01
+2

HokejBJ

 

Komunikovali určite, aspoň v minulosti tomu tak bolo že komunikovali spolu priebežne celú sezónu tak neverím že tomu tak nie je teraz len to nedávajú von.. Aspoň podľa mňa to tak je
3.5.2021 - 17:04
0

HokejBJ

 

Presne tak aj mňa toto štve
3.5.2021 - 17:02
+1

erik24

 

zatial podla vydenych supisiek bude nasa skupina tazka, Nori a Taliani...velmi slabe vybery, Kazachstan vela hracov bude nerozohratych, ale z tych troch ich tipujem najvyssie, o postup si to rozda Lotyssko a Nemecko, v nasej skupine posledna VB, Bielorusko, Dansko, Slovensko budu zvadzat boj s tymi dalsimi...Bielorusi zatial skladaju velmi kvalitnu obranu, plus zaujimavy utok, dani skusena obrana zo svedska a par harcovnikov v utoku...nasi mladost a dravost...verme, ze pride stvorica Sekera, Panik, Studenic a Ruzicka na MS zo zamoria, budeme ich potrebovat....Svajciari skladaju opat silny tim, aj ked uz dvaja utocnici z ich ligy sa ospravedlnili, ale na ich mieste maju inych v
kvalitnych utocnikov...nasa skupina bude daleko zaujimavejsia a zapasy v nej budu podla mna vyrovnanejsie ako v tej druhej, kde su tri slabsie timy, zatial co u nas len VB....obrana Bieloruska zatial budi velky respekt pre mna...
3.5.2021 - 21:57
+1

Cotillion

 

Zo zatiaľ videného, bez hráčov spoza mora.

Cehlarik - Hrivik - Holesinsky
Fominykh - Krištof - Pospíšil
Liška - Sukel - Skalicky
Regenda - Roman - Hrehorcak

Áno áno, ja viem, Slafkovsky bla bla. Myslim, že tie krídla v štvrtom útoku sú v podstate jedno, úplne kľudne tam môže byť miesto Regendu a nič sa nestane. Hrehorcaka by som nechal, ak kvôli ničomu inému, tak aby s Romanom hrával oslabenia. Takisto ako Sukel s Liskom.

Čo sa tyka hráčov spoza mora, osobne hádam, že príde Ružička a jeden z dvojice Studenic a Panik. A potom takto:

Cehlarik - Hrivik - Panik/Studenic
Holesinsky - Ruzicka - Pospíšil
Fominykh - Kristof - Skalicky
Liska - Roman - Sukel

Regenda, Hrehorcak a Slafkovsky v pozícii náhradníkov. Oslabovku samozrejme Roman s Liskom a Sukel so Skalickym (alebo tak nejak podobne, proste primárne títo 4 hráči). Osobne sa mi z pohľadu stavby teamu popravde pozdáva skôr ta prvá zostava, ale táto druhá je očividne individuálne lepšia.

Obrancov si netrúfam tipovať. Jednak neviem aké sú možnosti spoza mora, druhak neviem ako sa predvedú Gernat a Rosandic. Jedine čo by som tam tipoval, že obaja Kňažko aj Nemec by mali ísť (aj keby jeden z nich len v pozícii náhradníka) a naopak ísť by určite nemal Koch.
2.5.2021 - 23:27
+8

Sunkafit

 

Suhlas
3.5.2021 - 5:55
0

erik24

 

ak rozdelis dvojicu, ktora hrala spolu takmer celu sezonu, tak klobuk dole...by som povedal, ze dvojica Pospisil a Skalicky bude hrat spolu...takisto ako Cehlarik a Hrivik...alebo Roman a Hrehorcak, bola by skoda burat zohrate dvojicky...sa nam uz dlho nepodarilo mat tolko dvojiciek...inak Regenda - Roman - Hrehorcak by mohol byt naozaj zaujimavy stvrty utok...uvidime kto pride z poza mora...Studenic by mohol, Lantosi zevraj podla zamorskych novinarov sa neprida k prvemu timu, za mna je to ale kravina, boston bude chciet ist daleko a bude potrebovat viacero hracov do taxi timu, jedine, ze je vacsina zaockovana....a aj tak to nieje istota, ze sa nenakazia...cize mne to zmysel nedava aby ho nechali odist...panik som zvedavy ako sa k repre postavi tento rok...pre nas by bol urcite platny, ale uvidime...koho by som ale chcel urcite vidiet pri prestavbe, ak teda o nej hovorime je Ruzicka....centrov vela nemame v Europe po zraneni Grigera tam jedno okienko za mna je, ktore nieje zaplnene...nejdem ani tipovat, ze kto pride a nepride...je skoda zranenych z EU - Krivosik, Griger, Hudacek a Bakos, ale verim, ze chalani co su tam, ich bojovnosťou dokazu nahradit...aj ked Griger, Krivosik by mali prve MS ako motivaciu urcite velku takisto...
3.5.2021 - 6:06
+5

erik24

 

Za mna EU vyber

Cehlarik - Hrivik - Slafkovsky
Pospisil - Kristof - Skalicky
Regenda - Roman - Hrehorcak
Liska - Sukel - Kelemen
Fominykh - Holesinsky - Fasko-Rudas

Buc a Kollar papa, z finale by som nebral okrem Kelemena nikoho...co sim videl, Bondra by nestihal rychlostne aj ked je to kvalitny utocnik...
3.5.2021 - 6:19
+15

erik24

 

a Slafkovsky mozno ako 13 utocnik a Holesinsky do prveho, ale urcite by som nerozdeloval dvojicky Cehlarik - Hrivik, Pospisil - Skalicky a Roman - Hrehorcak....Regenda si sadol s Hrehorcakom a Romanom, Holesinsky sa v priprave roztrielal, mohol by tazit zo zohratosti Cehlarika a Hrivika...Finsky utok nieje o com...a Liska so Sukelom defenzivne ulohy...Liska v priprave zatial nic moc, ale na MS si svoje odohra podla mna...
3.5.2021 - 6:50
+6

GZA

 

Takto sa mi to celkom pozdáva.
3.5.2021 - 7:45
0

zomi BLOG

 

Vyzerá, že Kelemen je out a keď príde do útoku zámorská posila, tak bude treba v útoku škrtať hráčov s takmer na vlas rovnakou výkonnosťou či formou. Bude to pre trénerov ťažké. S tým Liškom súhlasím, lebo zatiaľ sa z neho vytratilo to povestné - trhač ľadu. Na druhej strane treba priznať, že zatiaľ nehrá v tom "svojom" útoku...Ale to okrem vytvorených dvojičiek zatiaľ nik.
4.5.2021 - 6:38
+1

erik24

 

Hascak je zraneny, kto vie ci nastupi dnes alebo este vobec v serii, ako ho bude limitovat zranenie atd. navyse vek nezastavis a nieje to jarda jagr. skokan bude hrat, mne osobne v nasej extralige sa paci, ale nepride mi pre repre ako rozdielovy hrac, ktory tam superovi zatopi vyrazne, navyse ked mu prepne, oslabi svoj tim a to sa mu uz stalo viackrat, ze zbytocne fauloval a MS nieje dlhodoba sezona alebo playoff na styri zapasy vyhrate....takze aj ked fandim PP a oboch si vazim velmi a som si vedomy ich kvality, za mna to na repre nieje, Stupka takisto hra kvalitne finale, ale zo Zvolena za mna len Kelemem, dobre korculovanie, vie aj dopredu aj dozadu, zahrat, takze za mna jedine on z finale, Bondra ak nezobral Marcinka tam nema co robit, marcinko je tiez silny na puku, pred brankov, ale obaja su rychlostne slabsie na tom, cize mne Rado Bondra nesedi do systemu, ktory chce hrat nas realizacny tim...
3.5.2021 - 10:25
+4

zomi BLOG

 

Bondra, leda na oslabovky by s nim Krek počítal. Ale ak už nestihne žiaden zápas proti Česku tak pochybujem aby ho vzali na MS. Aj ako náhradníka, lebo bohužiaľ počas celej sezóny neboli repre zrazy tak bol by to bez odskúšania dosť veľký risk. Navyše trochu aj nespravodlivé keby teoreticky šiel na úkor niektorého z mladíkov, ktorí sa vcelku minimálne perspektívne ukázali... Podľa mňa je smola pre Filipa Mešara, že nemohol ukázať svoje schopnosti v repre. Ale netreba zúfať, veď ten chalan ak popracuje na svojej fyzičke a nepoľaví v zveľaďovaní svojho výkonnostného rastu, potom má šancu si v repre zahrať - až... až... Asi tak.
3.5.2021 - 12:07
+3

poseidon

 

Na mňa napriklad Liška so Sukeľom v doterajších zápasoch absolútne nezapôsobili a na oslabovku môže kludne aj Roman s Hrehorčákom, a Skalický s Krištofom. Teeneagerov nejdem riešiť, chce sa mi zvracať z livky, kde bolo plno hejtu najmä od nitrianskych nickov. Hanba.
2.5.2021 - 23:50
+8

erik24

 

sorry ale Kristof na oslabovku.....
3.5.2021 - 6:51
0

theck

 

Akože takto surovo hrat prípravný zápas je choré. Hrali ako drevorubači z 15 kanadskej ligy vymletí dementi Naši zasa chabá koncovke mantinelový hokej ako celú prípravu. Dúfam, že Krištof bude ok. Po tomto bloku by mal byt vyradený Koch je tragicky, neistý, vylučovaný a panikári, takto hrať proti takým žobrákom v príprave, čo chce potom robiť na MS. Ďalej Kollár nič moc neukázal a Buc. Faško dnes docela ok ale stále mi pripadá príliš slabučky fyzicky na ďalších lepších a lepších súperov. Hudaček takmer bez práce jeho sa hodnotit príliš nedá. Presilovky ovplyvné tým že ich hrali skor naše deti takže ich moc neriešim.
2.5.2021 - 23:53
+3

Chewbacca

 

K Rakúšanov sa vyjadrovať nebudem, toho tu pribudne ešte dosť.
Koch by sa mal jednoznačne porúčať, chalan je žiaľ totálne mimo formu.
Prekvapil na naozaj Nemec, keby chalan nemal "košík" tak by som si myslel, že ide o skúseného harcovníka.
Čo sa týka Slafkovského, chalan je šikovný a má to v sebe, no na MS to ešte nevidím, maximálne ako náhradníka.
Dostal naozaj množstvo skúseností po týchto zápasoch a verím, že budúcu sezónu už aj nazrie do fínskej najvyššej súťaži, ale chalan ešte potrebuje čas a budúcu sezónu môže zahviezdiť aj na MS ako Kakko u nás na MS
Čo sa týka Regendu, tak ten ma naozaj prekvapil a takého hráča by chcel mať v kádri asi každý
Ale jednoznačne treba popracovať na koncovke, gólov síce nedostávame veľa ale žiaľ ani nedávame... pár hráčov ešte príde, tak sa to snáď zlepší

Obrovským sklamaním bol rozhovor s trénerom, kedy komentátor prekladal počas rozhovoru bez toho aby to na pozadí aspoň stlmili alebo si nechali preklad po rozhovore... takže sa akoby prekrikovali a nebolo z toho nič
3.5.2021 - 0:09
+9

Prostars

 

Zahviezdi ako Kakko? Fakt mi nedalo.
3.5.2021 - 2:37
+5

HkmDetva

 

Aj na slovensku sa moze narodit kakko...
3.5.2021 - 3:44
0

mircoo

 

ale to by sa musel volat Kakkoš
3.5.2021 - 15:21
+1

Sedko NR

 

Nabudúce ich už nevolať, nešlo im absolútne o hokej, ale o to kto koho viac dokaličí. Drevorubači. To, že to bolo za výraznej pomoci našich rozhodcov je už úplne na smiech. No a nakoniec je skvelý športový zážitok sledovať hokej na televízii Dajto s ich profesionálmi. Nabudúce by to mohla dávať Noe...
3.5.2021 - 0:15
+24

HkmDetva

 

Tv Lux
3.5.2021 - 0:47
+4

Yuro81

 

Veľmi dobrý nápad ! Hlavne v posledných rokoch tieto prenosy našej repre pozerajú hlavne davy veriacich (v to čo sa nedá vidieť a pochopiť) no a konce našich zápasov sa nesú duchu hromadných modlitieb za dobrý výsledok... nie často vyslyšaných
3.5.2021 - 10:51
+5

vyzerexpress

 

Dufam ze si Regenda vylucenim a zmarenim presilovky nepodrezal pod sebou konar. Mne tiez pride zatial slusne hrajuci ale Ramsey je zasadovy. BTW .. ak som to dobre pochopil tak 25 korculiarov ide (16+9 predpokladajme) tak to len jeden obranca je naviac ... ci ?
3.5.2021 - 0:17
+2

HkmDetva

 

Predpokladam 15+10 to je viac naco by nam bolo 4 utocnici navyse
3.5.2021 - 0:48
+3

vyzerexpress

 

tak na normalne MS chodia 14+8 ... utocnici sa vedia cestejsie zranit plus by si mohol flexibilne reagovat na priebeh turnaja. Uvidime ... tych obrancov az tolko nemame ... realne vyuzijes 7 obrancov ... uvidime ci este dojde obrana z USA ale realne to nevidim ... NULA ks.

3.5.2021 - 0:59
+4

HkmDetva

 

Uvidime ale doteraz hrame na 8 tak si myslim ze aj budeme nie?
3.5.2021 - 3:45
0

HokejBJ

 

Nemám dobrý pocit z MS. Ako hráme dosť dobre, toto je asi najlepší herný prejav v príprave odkedy si pamätám ale ta naša koncovka to je neskutočne... Keď sa nedokážeme presadiť ani proti takým šmatľakom tak neviem čo budeme robiť proti Rusom Švédom to pôjdeme na fajný kotlikovy. Pevne verím že sa šetríme na MS (tak ako v 2019 sme v príprave šetrili a počas MS sme hrali o 3 levely vyššie). Ináč Slafkovsky dúfam že bude hrať 4 útok na MS pretože zatiaľ keď hral v 4 útoku tak patril k najlepším na ľade. Ináč toto by mi mohol niekto vysvetliť že čo on konkrétne v zápase robí zle, kde robil chyby a miesto koho by tam mal byt, pretože čo sa týka invidualnych chyb ma ich najmenej z tímu, keďže v zápase ho dosť sledujem a fakt malo kedy niečo vyslovene pokazil ak vôbec. Neviem asi ostatný odneho čakajú že bude dávať 2 goly v každom zápase alebo sa len potrebujú na niekom odbaviť. Česi nás dosť preveria tam aj keď prehráme ale zahráme obstojne tak to bude dobre
3.5.2021 - 0:17
+4

hello, havarju

 

Hlavne proti Rusom, Švédom to bude iný hokej. Títo Rakúšana sem prišli vyslovene brániť s autobusom zaparkovaným pred brankárom. Proti takým ako Rakúsko sme vždy museli tvoriť my a čakali sme vždy gólové hody, ale ani v najlepších časoch to proti nim bol vždy len boj a nie okulahodiaci hokej.
Proti lepším budeme v opačnom garde a som zvedavý ako sa týmto štýlom hokeja s tým vysporiadame. Zatiaľ ani Nemci a ani Lotyši a už vôbec Rakúšana nás v obrane až tak veľmi nepreverili.
3.5.2021 - 9:52
+5

zomi BLOG

 

Tá naša koncovka, verím že sa zlepší ešte príchodom hráčov z fínskej ligy a bolo by dobre ešte zo zamoria. Nezatracoval by som mladých, ktorí sa na MS nedostanú, lebo keď budú na sebe naďalej makať, lebo v príprave vidia, čo a kde ešte majú na sebe zlepšiť, tak môžu byť pre budúcnosť silný základ našej repre. Napríklad, aj keď sa začnú uplatňovať v kvalitných zahraničných súťažiach. Na našu radosť naši hokejisti sa už naučili celkom inak korčuľovať ako to bývalo v nie tak dávnej minulosti. Ale ešte sa majú v čom zlepšovať. Napríklad v streľbe, lebo ani v tejto činnosti nestačí iba len talent. Z talentu nevyžili ani napríklad Pálffy, Šatan, Bondra, Hossa a i. ...Aj taký vyzretý strelec ako bol Peter Bondra, ktorý do NHL prišiel vtedy z veľmi kvalitnej -svetového mena - Československej ligy zistil, že ešte veľa, veľa musí na sebe pracovať. A nielen on...Začali na sebe ešte viac pracovať, drieť a potom sme videli a obdivovali ich umenie. Potom naši zlatí chlapci už nepotrebovali toľko nacvičovať neraz spomínané presilovky. Oni si vlastne na rozkorčuľovaní povedali, že čo a ako to budú hrať, vyskúšali si to a vedeli, že čo a ako. Žigo so Stampim vedeli, že kde v útočnej tretine budú mať Boleka, či Šarkyho. Vedeli, že kedy Zeus bude pred bránkou na teči a Hossa, Demitra, Gaborík hrali skoro na slepo...Tak isto z modrej sme mali umiestnenú a razantnú strelu. Ale to musia naši mladici veľmi pilovať a úspech sa dostaví. Preto by som ich nekritizoval, lebo nikto nespadol z neba učený. A chalani, pevne verím, že chcú a budú sa chcieť zdokonaľovať. Tak im držme palec...
3.5.2021 - 12:37
+9

HokejBJ

 

A inak Rakúsko dnes 10 striel na bránku.......10
3.5.2021 - 0:18
0

HkmDetva

 

Ty si ako citron v tej reklame tiez im to musel zopakovat... jasne ze 10 ked od polky zapasu uz nechceli hrat ale polovat
3.5.2021 - 0:50
+2

Vojto83

 

Tento spolok rakúskych masiarov, ktorým hádam aj jodlovanie ide lepšie, ako im išiel dnes hokej,by mal niekto naučiť, ze hlavy nemajú len na česanie. Okrem prvej tretinu nie je v podstate co hodnotiť. Takže by som sa pristavil pri inej veci. Pár ľudí tu nie je spokojných s Ramseym. Zachytil som niečo také, vraj ma zle výsledky, ze nekomunikuje s hráčmi počas time outu... To sú také veci... Uvedomte si, ze nežijeme cca pred dvadsiatimi rokmi. Pamätám si, ze s Rakúskom sme hrali aj pripravak v roku 1993, keď sa ešte len formovala reprezentácia. Bolo to v Prievidzi a ten zápas sme vyhrali 7:1. Ale odvtedy sa veľmi veľa vecí zmenilo. Hokej je uplne inde, také výsledky už nie sú bežné. Dnes, ani včera, sme sa netrapili herne. Trapime sa len v koncovke. Alebo mi niekto chce povedať, že nevidí rozdiel medzi našou hrou pred Ramseym a teraz? To snáď nie. Myslím, ze hrame najlepší hokej za posledných X rokov. Moderný, založený na rýchlosti, s jednoduchým prechodom do útoku. Ze to tam nepadá, to je druhá vec. Ale nemyslím si, ze je to o trénerovi. Mame veľa mladých chalanov, ktorí ešte stále potrebujú odohrať veľa ťažkých zápasov. Bude to len lepšie. Uvidíme vo štvrtok a piatok. To bude ideálna previerka pred MS. Ale poviem pravdu... Fakt by som nechcel byť na mieste trénerov a rozhodovať o tom, kto z tohto kádra nepôjde na MS.Lebo každý z tých chalanov ma svoje plusy a odchodom každého niečo stratíme.
3.5.2021 - 0:20
+35

Prostars

 

A príchodom niekoho miesto nich nezískame?ale iná vec ma zarazila. Zjavne sa v určitých veciach vyznas, no zamýšľať sa nad tým ze dakedy sme dali 7 a dnes len 2 Góly? Véd ti brankári v dnešnej dobe sú niekde úplne inde než tí čo boli a k tomu aj systém hry hlavne v obrane sa zmenil. Na všetko je oveľa menej času, parádička finticky a góly do prázdnej brány sa už nedávajú. Teraz sa 5 hráčov po skladá pred brankárom a musíš mat fest šťastie to pretaviť do gólu, aj keď áno aj čisté šance sú, ale to je zas ta téma brankárov vtedy a teraz. Koniec koncov už aj tí naši hráči sa skôr zameriavajú v tréningoch na celkovú hru mužstva a fungujúci systém ako na individuálne prednosti a šikovnosť v zakončení a preto je to na úkor gólov.
3.5.2021 - 2:47
+3

JozoNR

 

V jednom sa velmi mylis...paradicky, finticky a goly do prazdnej brany sa stale davaju a to prave v timoch, ktore dominuju...v timoch, kde ich ma kto robit - bohuzial, my taketo individuality uz nemame a to je zakladny rozdiel a aj dovod, preco nedame Rakusanom a pod. 6ku., ale uspokojime sa s tym, ze sme vyhrali. Zato nemoze ani trener, ani ti hraci, co su tam, lebo na to Demitrovske a Hossovske proste nemaju.
3.5.2021 - 7:09
+6

HkmDetva

 

Ale najazdy davali šupy aj tuto sobotu aj minulu...
3.5.2021 - 8:06
0

strojar

 

Opakuj si:
RamsaAy, RamsAy, RamsAy,...
3.5.2021 - 5:39
+1

erik24

 

suhlas, az zapasy s Ceskom budu previerka pre chalanov...tam ta kvalita bude inde aj korculiarska aj celkovo nez Rakusko, tam sa ukaze, kto ma na MS a kto nie....myslim, ze v utoku sa caka uz len na Kelemena, Skalickeho, Pospisila a zamorakov, z obrancov pride Rosandic a Gernat, plus zamoraci - bodaj by prisiel aj Sekera a Jaros, Marincina Toronto nepusti aj ked vobec nehra na MS, jedine, ze ho pustia sa kusok rozohrat, otazne je, ci by bol posilou, ked skoro vobec nehral tuto sezonu..jemu doporucujem uz NHL zabalit a ist do Europy spat...skusil to, nevyslo, ale lepsie hrat v KHL ako sediet cele sezony v NHL na tribune...
3.5.2021 - 7:05
+4

Navi01

 


Slabší super ako Rakúsko na MS nebude. Naša presilová hrá to je niečo "úbohé"

Áno včera sa nepoznali, ešte nevedia svoje mená, telefónne čísla si nevymenili, netrénovali to.Chcieť od nich trafiť bránku to treba trénovať, veď to je len pripravák...ešte je času na MS.

Dnešný zápas odhalil veľa zlého a hrozne málo dobrého. Treba urgentne vybavovať aspoň pár hráčov zo zámoria. Mladíkov (17) za mňa aj napriek dnešného Slafkovského nevydarenom zápase treba zobrať.Ak budeme hrať takto, potom na MS budeme mať problém s každým. Tá efektivita je žalostná.



3.5.2021 - 0:23
+2

HokejBJ

 

Už sa to pýtam po x krát, čo konkrétne v zápase Slafkovsky pokazil že to bol jeho slabší výkon. Poprípade mi napíšte čas kedy urobil zlu vec. Lebo podľa mňa robí najmenej invidualnych chyb
3.5.2021 - 0:29
+5

Navi01

 

Zhrniem to. Myslím, že dnešný jeho výkon bol z tých všetkých, čo som ho videl hrať najhorší. Ja som však jeho veľký fanúšik a na MS ho jednoznačne vidieť chcem. Tam problém nevidím. V iných veciach sa my dvaja nezhodneme.
3.5.2021 - 0:40
0

Rusty7550

 

Neverím že Rakusko je slabšie ako Velka Britania. Aj napriek tomu že sa udržali v Ačku narozdiel od Rakušanov. Gernat by mohol vyrazne pomoct tým presilovkam.
3.5.2021 - 0:29
0

vyzerexpress

 


Gernat moze presilovkam pomoct... len zase ci Ramsey bude s nim spokojny obranne 5na5. Je tam velky prislub od Gernata to hej ... A tak zase az taka konkurencia nie je no ...
3.5.2021 - 0:36
0

vyzerexpress

 

Gernat moze presilovkam pomoct... len zase ci Ramsey bude s nim spokojny obranne 5na5. Je tam velky prislub od Gernata to hej ... A tak zase az taka konkurencia nie je no ...
3.5.2021 - 0:35
0

strojar

 

RamsAy, RamsAy,...
3.5.2021 - 5:41
+5

janosik95

 

Podla mna dneska by som juniorov hodnotil tak ze Nemec suoer Slafkovsky nic neukazal a knazko zle a to aj este pred tym hitom. Tie presilovky su ostuda. Nemame hracov co by nieco vymusleli.
3.5.2021 - 1:02
+1

vyzerexpress

 

Tak presilovku asi chcu nasvicovat s hracmi ako skalicky hrivik gernat cehla ... takto to hrali na totalnu improvizaciu... Ale ANO ... je to HANBA i ked dnes presilovky hralo SR U20
3.5.2021 - 1:06
0

Gargamel123

 

a svist ju potom: balil do folie
3.5.2021 - 1:40
+1

vyzerexpress

 

Tak suhlasil som ze presilovky boli tragicke az nedostojne... to ale nemeni nic na fakte ze ak to postavia na Gernatovi ( nejakom reziserovi ) v zadu a v utoku na Cehla Hrivik Skalicky ... zohraju 3 varianty ako to hral trencin s Ackeredom tuto sezonu ... ze nasa presilovka sa nemoze stat silnou strankou.
3.5.2021 - 1:49
+1

HkmDetva

 

Aj Nemec je fajn ten uplne prekvapuje stale viac a v utoku kanoniera Pospisila si zabudol
3.5.2021 - 3:50
+1

BaW

 

Takto ?: No teraz mi to vychádza takto... Keď sa pozerám na to optikou trénerov a nie to, čo by som chcel úplne dajme tomu ja....

Brankári, ešte nedávno by som nepovedal, že tam bude Hudáček, ale keď ho teda nominovali a dali mu šancu a odchytal dnes nulu, zrejme bude na MS, verím, že mu prvýkrát v živote MS sadnú....

M.Tomek a Konrád, tam už v tejto fáze asi nie je o čom.

Obrana: Ako sme niektorí aj ja písali nedávno napríklad Sekeru či Jaroša, respektíve niekto spomínal aj Marinčina, tu podľa mňa prišlo také vytriezvenie.....

U Ďalogu, fantastického mladíka Nemca asi nie je o čom....
Ale...u mňa dosť výrazné, ale, aj keď som nikdy nestresoval a vždy verím....
Zrejme sa tam dostanú Jánošík a Grman a tí nehrajú celú prípravu prakticky nič....
Gernát sa pridá avšak toho sme ani nevideli zatiaľ, iba treba veriť, že bude aj v reprezentácii fakt dobrý.....

Gachulinec, Kňažko zrejme pôjdu aj keď tieto zápasy s Rakúskom to už bolo slabšie ako s Nemeckom, najmä Kňažko dosť chyboval, Gachulinec zas možno iba skresluje krivku skrz menej času na ľade - uvidíme....

A potom si bude môcť vybrať s trojice Rosandič, Bučko a Koch a ak sa na to pozerám optikou trénerov - zoberú podľa mňa Kocha....pozná ho, verí mu, no musím povedať, že hrá úplne z formy.....
Bučka podľa mňa nezoberie, ten hrá nevýrazne a Rosandiča sme ani nevideli a je to hlavne taký "ofenzívny maškrtník", avšak nepredpokladám, že bude v prvých dvoch formáciách a do štvrtej bude veriť Kochovi....
No neviem, či sme sa trošku nezamotali, respektíve či aj bolo z koho už v tejto fáze, ale nakoniec tá defenzíva tak celkom čudne vyšla....
Ako určite Ďaloga, Nemec - super no u ostatných je to podľa mňa tak na verím v Boha.....počnúc brankármi, keďže jednotka asi bude gólman, ktorý mal vždy strašne slabé čísla v repre.....

Útok: tam si myslím, že nie je čo maturovať u hráčov Hrivík, Holešinský, Fominykh, Cehlárik ( azda, lebo prvý zápas nejak, že by bol o triedu lepší ako sa písalo.... ), verme, že zo zámoria budú hrať dobre - Studenič, Ružička.....a tí, čo sme ich nevideli ako Skalický, K.Pospíšil ( verme )...

Krištof a Liška musia tiež pridať....

Neviem ako tu u niektorých môže byť polemika u Regendu, to je výborný hráč....Nechápem, ako niekto môže napísať o ňom, že ako náhradník....Komplexne, korčuliar, silovosť, bije sa za tím, stred ( clona a dorážka )....
Rovnako nechápem, ako niekto môže napísať na 17-ročného Slafkovského, že tlačenka....teším sa na nich ďalšie zápasy....
Dnes hral fakt dobre aj Roman, ten potenciál tam je.

No a potóm výýýrazná polemika - Marcel Haščák.
Myslím si, že hráč, ktorý má 80 bodovú sezónu, životnú formu akú ešte nemal a pri momentálnej streleckej "potencii" národného tímu - nie je o čom. To by bol asi aj tréner blázon, keby ho nezobrali a nejaký akožeargument, že na MS sa výrazne nepresadil neobstojí, pretože nikdy a nikde nemal toľko priestoru, toľko gólov a bodov ako dnes v Poprade a pokiaľ bude hrať napríklad v druhej päťke, bolo by bláznovstvo ho nezobrať, opakujem pri tom, keď strelca jednoducho nemáme....

Zo Zvolena by som určite bral R.Bondru a Kelemena ( verím, že tak urobia ) a zrejme nechajú aj mladého Kollára, možno skrz tomu buly aspoň....

A práve preto verím, že nebudú pozerať na pokročilý dátum, čo sa týka nášho finále a pôjdu aj Haščák, Kelemen a R.Bondra, pretože Buc je mimo formy, Hrehorčák, Faško-Rudáš - to na MS nie je....

Pánik sa na to podľa mňa vy....

No, každopádne mám zmiešané pocity, hlavne ako sa vyvinula obrana, ale teším sa na Čechov a potom aj na MS.





B: J.Hudáček ( KHL ), M.Tomek ( Liiga ), Konrád ( ČR Extraliga )

O: Nemec ( SR Extraliga ), Gernát ( ČR Extraliga ), Ďaloga ( ČR Extraliga ), Gachulinec ( SR Extraliga ), Kňažko ( SM-sarja ), Jánošík ( SHL ), M.Grman ( Liiga ), Koch ( ČR Extraliga )

Ú: Cehlárik ( SHL ), Hrivík ( SHL ), Studenič ( NHL ), Holešinský ( SR Extraliga ), A.Ružička ( AHL ), K.Pospíšil ( Liiga ), Fominykh ( SR Extraliga ), Krištof ( Liiga ), Skalický ( Liiga ), A.Liška ( KHL ), Slafkovský ( SM-sarja ), Regenda ( SR Extraliga ), M.Roman ( ČR Extraliga ), R.Bondra ( SR Extraliga ), M.Haščák ( SR Extraliga ), M.Kelemen ( SR Extraliga ), A.Kollár ( SR Extraliga )
3.5.2021 - 1:11
+2

TomasP3

 

Očami tvojej optiky: si sa celkom opustil
3.5.2021 - 1:36
+14

BaW

 

Prečo ?
3.5.2021 - 1:41
0

Standacik

 

To musíš vedieť ty, ale je očividné, že to nie je optika trénerov, ale taká tvoja. Top strelec Haščák zahrá horšie ako nebodujúci Roman a Hrehorčák
3.5.2021 - 7:42
+3

sebot

 

Skoda ze sa skonci finale tak neskoro a uz ich nevyskusaju. Urcite by som skusil Hascaka s Hrivikom a Cehlarikom ale takto bez pripravy je to na zvazeni ci pojde na MS aj skrz toho kto pride z NHL.
3.5.2021 - 2:21
+2

HkmDetva

 

Finale moze skoncit utorok alebo stvtok cisto teoreticky netvrdim ze to tak ma byt alebo bude
3.5.2021 - 3:57
+3

hefky

 

Hascak isto nie ani vekom a ani hrou nema co robit v tomto tíme.
3.5.2021 - 8:53
+6

erik24

 

takze na MS tento rok pojde 28 hracov, cize minimalne 9 obrancov zobere realizacny tim, ak nezobere 10, za mna by mal ist prave Gachulinec prec alebo Bucko, Rosandica by som zobral, v cesku mal kvalitnu sezonu, zlepsil sa aj smerom v hre dozadu...cize urcite by som ho zobral, dalej Daloga, Nemec, Knazko, Janosik, Grman, Koch, verim v Jarosa, uvidime co Sekera...

moja idealna obrana
Sekera - Jaros
Daloga - Nemec
Gernat - Grman
Janosik - Rosandic
Koch - Knazko

pa Bučko a Gachulinec podla zamoria, ak nepride nik zo zamoria, zobral by som dvojicu Ivan a Kubka alebo Kotvan zo Zvolena, Bucko a Gachulinec tam proste nepatria
3.5.2021 - 10:37
+1

erik24

 

Ivan hra obstojne, za mna urcite lepsi ako menovana dvojica...
3.5.2021 - 10:38
+1

vajconr

 

Kubka, Kotvan lepší ako Bucko? Nesranduj
3.5.2021 - 10:53
+2

erik24

 

kazdi mame svoj pohlad na vec, vyssie je ze radsej Gachulinec ako Bucko, takze za mna urcite Ivan a potom je to v podstate jedno, ten 10 obranca, ak ich pojde 10, tak si aj tak podla mna nezahra...
3.5.2021 - 10:58
0

ErikHKM

 

Ked sa budú niekedy organizovať Majstrovstvá v drevorubacstve treba si pozvať chlapcov z Rakúska
Otrasný hokej čo hrajú a este k tomu samé zakerenosti z ich strany
3.5.2021 - 5:23
+4

dusan1980

 

Prva tretina vyborna
Ak tak budeme hrat na MS bude fajn
Druha tretia boli adolfiho Jatky a takto nikto na MS hrat nebude cize to hodnotit nejdem.
Som rad ze Rakusania su v Becku kde aj patria s tymto ich prejavom.
Treba skusenosti do zakoncenia v podobe chlapov spoza mora.
Mladi aj vcera zahrali dobre
3.5.2021 - 6:13
+1

erik24

 

ci ste za alebo nie, Slafkovsky na MS urcite nech ide...je to hrac typologicky do prvych dvoch utokov a tam velmi na vyber nemame...Cehlarik, Pospisil, Skalicky a Hrivik a Holesinsky, Kristof... zvysok utoku ako Hrehorcak, Roman, Fominykh, Fasko-Rudas, Sukel, Kollar, Buc su utocnici do tretej a stvrtej formacie, co nechcem znizovat ich hokejovu kvalitu ani zdaleka, ani náhodou....ale ani jeden momentalne nema na to byt v prvej sestke...typologicky...Roman s Hrehorcakom aj Sukel mali v kluboch ulohy, ktore plnili na jednotku, Fasko-Rudas, Kollar, Fominykh proste kvalitu na prve dva utoky nemaju v repre...aj ked su to perspektivni hraci stale...Buc sa nikde inde ako do stvrteho utoku ani nehodi...Liska v priprave zatial velmi nepresvedcil, ale urcite do tretej a stvrtej formacie patri v nasej repre aj pri silnejsom vybere, keby tam bol aj Hudacek, Bakos, Griger a Krivosik...cize za mna Slafkovsky na MS urcite patri, mozno nie hned od zaciatku, ale urcite ked ide 28 hracov by som ho hrat dal na MS...Prvy s Bielorusmi bude dost fyzicky narocny zapas by som povedal, obrana Bieloruska bude tento rok velmi kvalitna...cize kludne prvy zapas s Hrivikom a Cehlarikom, ale uvidime co Panik, Ruzicka, Studenic a Lantosi zo zamoria, za mna je Dano tento rok out, buduci rok ma hrat za Trinec, tak uvidime ako sa chyti v Trinci...potrebovali by sme aby sa to aj v nom opat prebudilo...
3.5.2021 - 7:02
+3

frantapriklep

 

Na MS by hrali tri presilovky 3 na 5 za sebou a rozmysleli by si takúto hru. Lokšík môže pískať ešte ďaľších 20 rokov, aj tak nebude mať cit pre hru. Stano sa snažil vylučovať, ale stále je tam zrejme nejaký ten pocit, že je Slovák a musí byť na domácich prísnejší.

Nečudujem sa, že hráči stratili chuť hrať hokej. Ale šancí bolo dosť na 5-6 gólov, tá koncovka nebude zrejme silnou zbraňou tohto tímu. Ale rýchlosť a dravosť hej. Ale reálny obraz nám ukážu až Česi o pár dní.
3.5.2021 - 7:10
+2

BieloModra

 

an sa necudujem ze bol Ramsay sklamany lebo hru co predvadzali rakusania a hlavne v tretej tretine to uz bolo asi dost aj pre tych co tvrdia ze mame priteplene pravidla, bolo to otrasne. Pacilo sa mi ze sa im nasi hraci dokazali postavit a ukazat ze nie sme "fackovaci" trosku zaujato za to chvalim hlavne Holesinskeho... min za tu hokejku v zuboch. Hokej taky hore-dole a nie najlepsou vizitkou je ze z tolkeho mnozstva stiel sme dali len dva goly..... v tomto mancafte aky hral v Piestanoch chyba strelec... strelec nie nastrelovac lebo do mantinelov to plieskalo statocne. Ale inak sa mi paci ako sa suhajkovia snazia.... treba do timu skusenost a goly
3.5.2021 - 7:30
+5

Tino

 

koncovka: mi prida " juniorska" nedorazna, nepresna...vsetko ostatne za mna fajn, co sa vcera dialo ovplyvnilo hru svk tak ze sa snazila vacsina hlavne nezranit...
3.5.2021 - 7:32
0

Tehelnepole

 

Nuž pozieracov Mozartovych guliek uz na prípravky nezavolame a hotovo.
A vôbec, veď pri takýchto súperoch sa naši vôbec neukázali.
Nech idú na MS mladasi, aspoň získajú skúsenosti.
3.5.2021 - 7:34
+6

fanda55

 

Nič nové, vždy to boli drevaci s hokejkami co sa chceli skôr mlátiť ako hrať hokej. Takýto super je o ničom, lebo neodhali žiadne slabiny + môžu niekoho vážne zraniť.
3.5.2021 - 7:36
+2

Ol!ver

 

Neuveriteľné, že domáci (!!) rozhodcovia nedali aspoň jeden-dva vyššie tresty.
3.5.2021 - 7:51
+1

HkmDetva

 

Je jedno ci domaci alebo hostujuci oni maju byt nestranny a kedze je to tazke tak su skor proti domacim
3.5.2021 - 8:17
0

HkmDetva

 

*nestranni
3.5.2021 - 8:18
0

Ol!ver

 

Sú to prípravné zápasy, nemusia pískať prehnane nestranne (čiže v konečnom dôsledku sú prísnejší na domácich)...
3.5.2021 - 10:05
+1

pokemon33

 

Juraj Slafkovsky je tu teraz horuca tema..jeho problem je v tom,ze vsetci fanusikovia hokejovej repre ho teraz sleduju pozornejsie ako vsetkych ostatnych a ti naivnejsi si myslia,ze v kazdom zapase da gol alebo asistenciu a pomedzi spravi styri klucky,da 5 bodycekov,zblokuje 10 striel,knokautuje superovho hraca,da touchdown,podari sa mu aj homerun a zavrsi to vitazstvom v grandslame,vsetko samozrejme za jednu tretinu... fakt neviem ake ocakavania maju ludia od tohto hraca,Satan a spol. ho tam neberu aby TERAZ robil body,je to investicia do buducnosti,tak kde sa berie ta netrpezlivost? Hrac v predraftovej sezone bol naposledy na MS v roku 1946! 1946!!! ( Lintner style)... aj ked v pripade toho hraca sa vtedy nedalo hovorit o nejakej preddraftovej sezone,kedze prvy bol az v roku 1963,ale to som napisal len pre ilustraciu aby sme si uvedomili,ze Slafkovsky moze byt najmladsim hracom MS za poslednych 75 rokov
3.5.2021 - 8:26
+35

pokemon33

 

*prvy DRAFT bol az v roku 1963
3.5.2021 - 8:28
0

consigliere

 

Tak dúfam, že vypatlaným slaf hejterom sa po prečítaní tohto príspevku už konečne otvoria oči - však Sunkafit a Akademik ? Inak výborne zhrnuté.
3.5.2021 - 8:37
+15

Sunkafit

 

Aky hejter vy ste tu uz komlet jebnuty? Ja som napisal ze by som ho nezobral lebo su tam lepsi a zasluzia si to viac.. ma cas....a vsetci sa idete z toho posrat
3.5.2021 - 10:19
+9

poseidon

 

Ak dovolíš, k tomuto pár postrehov : už len to že napíšeš, že sú tu všetci jeb..í, a ty si lietadlo /sťa by jeden slovenský politik IM/ svedčí o niečom. Myslím si že je absolútna blbosť nominovať zostavu podľa toho, kto si čo "zaslúži", za zásluhy môže ísť tak hráč alebo nejaká legenda napr. na svoje posledné MS... realizačný tím nominuje podľa postov, akí hráčí sa im typologicky hodia, nevezme 10 strelcov, alebo 10 centrov, alebo 10 checking line hráčov, zrážačov. Každý nominovaný bude mať s najväčšou pravdepodobnosťou svoje úlohy a taktiku a to sa bude snažiť dodržiavať. Plne chápem, že by si tam videl čo najviac nitranov, budiž, určite tam nejaký budú, a oprávnene. .
Btw : z toho čo som videl ja v doterajšách zápasoch, patrili všetci traja "násťroční" k lepšej polovici tímu.
3.5.2021 - 11:34
+2

Sunkafit

 

Ukaz ten hejt este raz ta vyzivam mudrc
3.5.2021 - 12:06
0

poseidon

 

Skús adresovať nicku consigliere, nie mne
A hlavne sa ukludni, reveš ako malé decko, je to na pousmiatie.
3.5.2021 - 12:49
+5

Sunkafit

 

A? Ty si chcel poukazat ze medzi jebnutych nepatris? Este raz kde je ten hejt na Slafkovskeho sa pytam
3.5.2021 - 15:12
0

Sunkafit

 

To bolo na tych 14plusiek ano su lebo som tam oznaceny za hejtra slafkovskeho a mam k nemu jeden prispevok sa zobudte ...a tie tvoje sracky si nechaj ze ja tam chcem co najviac hracov z NR ..co ty vies co ja chcem...ja tam chcem 12 najlepsich utocnikov

Moja zostava cca ak pridu: cehlarik hrivik studenic
pospisil kristof skalicky
holesinsky ruzicka hascak
liska roman sukel
Regenda kelemen slafkovsky

Gernat jaros
Daloga nemec
Janosik rosandic
Knazko grman
3.5.2021 - 12:27
0

Sunkafit

 

Toro jee hejt? : vela ludi bude plakať ale co vidim celu pripravu Slafko má este čas je tam kopa hračov ktory hraju paradne a šancu si zaslužia pred ním
3.5.2021 - 12:34
+2

HokejBJ

 

No daj mi tých kopu hráčov. Práveže Slafko robí najmenej invidualnych chyb, akože ako si na to prišiel? Že prehraje jeden súboj? Lebo tých chýb on nerobí veľa
3.5.2021 - 14:00
+1

janosik95

 

Suhlas, podla mna max do 4ho utoku alebo tribuna. Nehra zle ale nic nehra dopredu vobec neni nebezpecny zabera tam miesto niekomu kto si to viac zasluzy napríklad holesinsky alebo fominykh alebo fasko-rudas.
3.5.2021 - 20:14
+1

Sunkafit

 

Ukaz ten hejt lebo inak si len series do huby
3.5.2021 - 11:12
+2

pokemon33

 

Moj prispevok sa venoval len Slafkovskemu,no samozrejme sa tyka aj Nemca,ten ci uz so Slafovskym alebo bez neho bude takisto zjavom MS,kedze v historii draftu by tak mlady hrac na MS este nebol... nam "hrozia" hned dvaja
3.5.2021 - 8:37
+3

Tino

 

ja by som: zdoraznil ze slafkovsky nie je nasa slabina v utoku, rovnocenny a suhlasim s nazorom , ze ak je rovnocenny uprednostnime jeho....typek zlepsi korculovanie a ja nepochybujem ze zlepsia a pokial sa nezvlci bude z neho velky hrac....to ako hra do tela teraz, ako je odolny je neuveritelne,jeho kolegovia lietaju po lade pri mensich narazoch on ustoji raz tolko....dalej prehlad , predvidanie, toto je nas klenot v utoku pestovat si ho musime rovnako ako nemca v obrane...
3.5.2021 - 9:51
+2

pokemon33

 

Ano jeho stabilita na korculiach je na jeho vek obdivuhodna... ja si pamatam ked sme mali na MS 30+ rocnych hracov ktori na lad padali bez dotyku protihraca,typek dostal puk na hokejku a mal ist do brejku ci nieco vymysliet no potkol sa o svoje tarbave nohy a rozcapil sa... toto naozaj zase chceme? Prehlad a predvidanie detto, mali sme na MS uz X 30+ hracov,co nevedeli nahrat na meter volnemu spoluhracovi,teraz mame dvoch 17rocnych co dokazu prihrat bez toho aby pritom zavreli oci a ludom sa to nepaci...rok neboli MS a ludia za ten cas zabudli, ze akych tarbakov sme tahali na MS... a teraz maju ist dva prospekty ktore budu mozno aj tak len nahradnici a ludia maju krvave oci
3.5.2021 - 10:17
+8

Tino

 

je to len nazor: neberiem to zase ako ze mame spolu bojovat, rozumiem obavam, nie sme celkom zvyknuti na take nieco, tradicia ze sa uprednosntuju mladi u nas nie je a odrazu mame 2 len 17 rocnych co je ak na svetove pomery nevidana vec....podla toho co sa odohralo doteraz si zalsuzia ist, ale este pridu dalsi hraci , 2 zapasy proti CZ ktore ukazu na com cca sme a potom sa uvidi...nemec to ma ak sa neico nepokazi iste, aj vdaka tomu ze obrana je nie idealna, slafkovsky neviem, tam je konkurencia daleko vacsia.
3.5.2021 - 10:28
+1

pokemon33

 

Ano zapasy proti CZE vela naznacia...no tento rok moze ist na MS viac hracov a teoreticky tam nejaki hraci nemusia hrat vobec,iba trenovat s timom... bol by som nerad aby prislo ku zraneniam, no ak by sa zranili povedzme dvaja utocnici,tak ani v takom pripade by Slafkovsky ako nahradnik nemusel zasiahnut do hry, pri zraneni tretieho utocnika (pravdupovediac,nepamatam sa kedy sa nam naposledy zranili na MS traja utocnici az tak,ze by na ms uz nemohli hrat) by uz zasiahol do hry,to su vsetko moje uvahy,nemusia ho treneri zobrat vobec alebo naopak mozu hu supnut do zakladnej zostavy a prekvapia nas... v konecnom dosledku ide o to, ze tym najposlednejsim zdravim utocnikom moze byt kludne Slafkovsky,konkurencia v utoku sice je,no nie az taka, ze by sme mali k dispozicii 15 utocnikov z NHL,AHL,KHL,FIN,SWE...a tym najposlednejsim zrejme nebude nejaky starsi hrac,to by bola zbytocnost podla mojho skromneho nazoru
3.5.2021 - 10:55
+1

Tino

 

koncovka je velmi: slaba proti CZ uz nebudeme moct takto lietat ako proti lotysom, DE, alebo AT...Cz nas rozoberu v momente, tam uz bude chciet aj chytro, s rozvahou, sanci bude menej a ked budu potrebujeme ich premenit a to este stale nebude uroven MS....takze si mylsim z toho co sa stalo doteraz budu hladat strelca zarovne hraca ktory bude schopny hrat to co chcu....neviem kde taky je
3.5.2021 - 11:18
0

BieloModra

 

navyse chalani ked su pod tlakom zacinaju zmatkovat
3.5.2021 - 12:03
0

Tino

 

jj: ale to pripisujem aj vypadnutiu kristofa...bolo vidiet ze chybala hlava ked vypadol, ja som zrovnany s tym, ze to na MS nebdue pekne ako proti tymto slabsim superovm, budeme jazdit hore dole, budeme vysoko napadat, bude to vyzerat nesurodo ak proti nam nastupi vyssia kvalita a nam bude chybat rozum na lade....ale je to mlady team, neda sa vsetko ...to ako velmi budeme zmatkovat rozhodne obrana a tam potrebujeme rozvahu.
3.5.2021 - 12:19
0

BieloModra

 

suhlas
3.5.2021 - 12:26
0

pokemon33

 

Strelec a este ku tomu taky co bude schopny hrat to co chcu u nas momentalne nie je...mas pravdu,sanci bude menej a tam bude zalezat na tom kto dokaze dat nejaky ten usmudlany,skaredy gol...Bondrove, Palffyho ci Satanove lahodky to nebudu .. a tie skarede goly si budu musiet medzi sebou rozdelit viaceri,otazne je kolki to budu... prave mnozstvo tych hracov rozhodne o uspechu ci neuspechu... a samozrejme defenziva a disciplina plus brankar....a este tie nase slovenske omacky ako treba hrat celych 60 minut atd
3.5.2021 - 12:11
+2

pokemon33

 

Spominany hrac bol Alfred Huber z Rakuska a bolo to v sezone 1946/47,takze som sa o jeden rok sekol... a pred nim to bolo este par hracov pred druhou svetovou vojnou
3.5.2021 - 8:47
+1

Athotis

 

Chcem sa ťa spýtať akú investíciu do budúcna bude mať s toho Slovenska repre? že ho štartujú do NHL a potom ho možno uvidíme raz za pár rokov na MS? Reprezentácia by nemal byť na to aby pomáhala mladým hráčom na draft , repre má byť výber tých najlepších sa ak chceme skúsataldych treba urobiť výber do 23 rokov a hrať snim viac prípravných zápasov
3.5.2021 - 8:57
+4

Tino

 

riziko: ze sa dostane do klubu ktory bude hravat pravidelne finale play off tam je , ale nie tak velke aby sme ho nemohli za investiciu, spolu s nemcom povazovat.....investicia nespociva len v tom ze mu repre pomoze vytiahnut sa medzi najlepsich v drafte, hrat NHL nie je take marne z pohladu repre, vid chalani ktori nam vyhrali MS....neda sa ocakavat kazdorocny benefit, hoci ak sa nam podari systematickxy cez repre poslat do NHL aspon jedneho , aspon 1 sa neskor v tej repre na MS objavovat bude....dolezitejsie je, ze sa vysiela signal mladym hracom, ze ak budu makat, nie saskovat ale makat maju sancu v repre a repre im pomoze.....tento signal nemusi zachytit a pochopit vsetci ale my sa orientuj una chytrejsich ktori sa prilezitosit aku ponuka NOVA repre chytia.
3.5.2021 - 9:18
+13

pokemon33

 

Investiciu,hmm: Mozno aj taku,ze ak raz bude hrat NHL a skonci mu predcasne sezona ,tak sa bude rozhodovat ci ist na MS alebo na dovolenku a rozhodne sa pre MS prave z dovodu,ze si spomenie ako bol v time 17rocnym benjaminkom a mal moznost sa ucit od starsich hracov,ktori uz co to odohrali... znie ti to sentimentalne,vsak?...investicia to moze byt aj preto, ze chalan vobec nemusi hrat NHL,no prave tento sampionat mu otvori oci a ukaze kde je naozajstny hokej a prave to mu pomoze aby sa presadil v Turku,kde bude hrat x dalsich sezon a x dalsich sezon bude chodit na MS, kde za par rokov nebude 25rocnym mladikom v time ale ostrielanym hracom z finskej alebo hocijakej inej europskej ligy,ktory bude robit body v nasom time a ty sa pri tom radovani z jeho golu oblejes pivom alebo ak si abstinent tak nejakym inym napojom...a ak sa nebudes z toho radovat,tak repre ti je ukradnuta a preto ti moze byt ukradnute aj to,ci tam pojde alebo nie...a nakoniec,Satan a spol. ho povolali do timu a verim,ze to nie je banda amaterov a vedia preco ho tam povolali a co si od neho do buducna slubuju
3.5.2021 - 9:43
+13

pupo

 

Neverím že sa nájde ešte iný človek ktorý dá pod tuto blbosť plusku
3.5.2021 - 9:47
+12

Chewbacca

 

Pridal si naozaj zaujímavý príspevok a len k nemu dodám ešte zaujímavosť, že ak by sa Slafkovský na MS dostal, tak by bol nielen ako si napísal najmladším hráčom na MS za posledných 75 rokov ale najmladším hráčom vôbec
Doteraz drží tento rekord švajčiarsky hráč Bibi Toriani z roku 1928! Kedy nastúpil na majstrovstvá sveta vo veku 17 rokov a 4 mesiace
A Juraj ako hráč narodený 30. marca by tento rekord ešte o necelé 2 mesiace skresal
Vyššie som spomínal, že možno by som dal chalanovi ešte rok aby mu takáto zodpovednosť neuškodila... ale na druhej strane, takýto talent sme tu nemali už veľmi dlho a keby zahral na MS obstojne, tak mu to môže veľmi pomôcť

A samozrejme s tvojim príspevkom súhlasím, ľudia nemôžu čakať od čerstvo 17 ročného chalana ktorý hrá prvé zápasy za seniorov, že bude on tým ťahúnom a strelcom
3.5.2021 - 10:22
+10

crosbynko

 

Pripadne ak by sa nim Slafkovsky nestal moze sa nim stat este aj Nemec.
3.5.2021 - 13:26
+1

Ol!ver

 

Súhlas.
3.5.2021 - 11:34
0

crosbynko

 

To fakt nikdy nikto nebol v ziadnej repre na MS odvtedy ked mal viac ako jeden rok od draftu? To by Nemec so Slafkom boli riadni premianti. Uz len za to ich treba zobrat. Svoje miesto si zastanu.
3.5.2021 - 13:15
+2

Sunkafit

 

Moja zostava cca ak pridu: cehlarik hrivik studenic
pospisil kristof skalicky
holesinsky ruzicka hascak
liska roman sukel
Regenda kelemen slafkovsky

Gernat jaros
Daloga nemec
Janosik rosandic
Knazko grman
3.5.2021 - 8:38
+1

trolo

 

Michal Hreus: "náš hráč gestikuloval očami"
3.5.2021 - 9:00
+6

Corgi77

 

správne to má byť:

Náš eeeee hráč eeeooooeeeuuuu gestikuloval eeeee očami.
3.5.2021 - 9:11
+22

Urpiner16

 

Hokej hodnotiť nebudem vzhľadom na to že dej zápasu bol jednoznačne v našej réžii.Upriamil by som znovu zas pozornosť na rozhodcu Stana ktorý opäť nezvládol zápas a to z oboch strán kde spolu s Lokšíkom neodpískali evidentné fauly na oboch stranách hlavne v druhej tretine.Je to hanba nad hanbu vraj medzinárodný rozhodca ktorý v našej najvyššej súťaži dostal oprávnene stopku vo štvrťfinále ale DK už nemala viac odvahu na tvrdší trest.Včera sme videli že to nebol len ojedinelý prehrešok z našej ligy.On nezvláda ani mezdzištátne zápasy a včerajší zápas bol toho dôkazom.Nepotrestané lakte do tváre,hrubé zákroky a pán rozhodca s tým nerobí absolútne nič.Môžte sa hanbiť pán Stano.
3.5.2021 - 9:03
+6

Corgi77

 

tak Julo Hudáček ich pochválil.
3.5.2021 - 9:06
0

Urpiner16

 

Hudáček už svojími nešťastnými vyjadreniami aj z minulosti asi včera ich pochválil za to že nebol vylúčený príklad Ďaloga za evidentný lakeť do tvári rakúšana.To potom by aj rakúsky brankár mal ísť pred mikrofón a poďakovať sa za to isté z ich strany čo neodpískal.
3.5.2021 - 9:20
+1

Lukash_ke

 

Aké nešťastné vyjadrenia mal v minulosti?
3.5.2021 - 18:50
0

TonoS

 

Útok by mal byť viac menej v pohode, len s obranou to bude slabšie. Sekera je na rozhraní PO, môže prísť no nemusí. Jarošov tím v AHL možno bude hrať nejaký turnaj ako náhradu za PO v rámci ich divízie, takže aj keď San José nepostúpi do PO, je dosť možné že si ho stiahnu práve do AHL. S Marinčinom, Fehym no a Chárom samozrejme rátať nemôžeme. Takže naši najskúsenejší a asi aj najlepší obrancovia budú Ďaloga s Gernátom, čo samozrejme nie je zlé ale neviem neviem či to bude stačiť na silné mužstvá Ruska, Švédska, Česka a aj Švajčiarska...
3.5.2021 - 9:50
+2

Tino

 

bude to tazke: ale pomoct moze ze hrame hokej kde brania vsetci , toto robia samozrejme vsetky vyspele krajiny a s mozno lepsimi hracmi, ale nam ine neostava ako hrat prave takto a nastastie to uz robime.
3.5.2021 - 9:58
+1

TonoS

 

Áno jasné len predsa by sa hodilo keby sme tam mali aspoň jedného z dvojice Sekera/Jaroš, najlepšie oboch . Tiež je obrovská škoda Čajkovského s Čerešňákom, to by bola tiež kvalita a skúsenosť...
3.5.2021 - 10:08
+2

Tino

 

neda sa: nic robit mame mlady team mali by vladat, druha vec je disciplina, ale ine nez to robit prave takto nepomoze ...a som rad ze takyto hokej sa snazime robit nie prvy rok, nie je do dokonale, ale nie je to ani vyslovene spatne.
3.5.2021 - 10:12
+1

Demon

 

Celkom by ma zaujimalo, v akom pomere obrancovia - utocnici sa zlozi zaverecna nominacia.

Ak by to bolo 10+15, cize 5 plnych formacii, tak je dost realne, ze menoslov obrancov je uz finalny, pripadne s 1 zmenou, ak sa predsa len podari prichod niekoho spoza mlaky.

A fakt je ten, ze s obrancami to momentalne nie je ziadna velka slava. Minimalne zopar adeptov by sa naslo, co by sa mohli o miesto strachovat, keby ich ale bolo za koho vymenit.

To iste v pripade brankarov, zrejme tam pojdeme s trojicou Hudacek - Konrad - Tomek. Hoci tam tiez moze byt este v hre Huska. A v takom pripade budem ozaj velmi zvedavy, koho zo sucasnej trojice vyskrtnu.

A samozrejme najvacsie "dobrodruzstvo" je to medzi utocnikmi, kedze tam este urcite nejake mena pribudnu, ci uz z Finska, zamoria a sancu ma aj niekto z domaceho finale (aj ked osobne si nemyslim, ze sa tak stane, pokial sa seria ZV-PP expresne rychlo neukonci).

Mozno to napokon daju na 9+16 a v pripade prichodu niekoho z AHL/NHL skrtnu az 2 bekov z tohto kadra?
3.5.2021 - 9:54
0

Urpiner16

 

Za mňa najväčšie prekvapenie sezóny je michalovský hráč Regenda.Ako som minule písal hrou pripomína skôr švédskeho útočníka u ktorého do poslednej chvíle neviete čo spraví s pukom alebo ako okabáti obrancov.Ako keby na ľade hral za nás hráč zo škandinávie.
3.5.2021 - 10:12
+8

kolombo

 

Skoda tohto zapasu, nesplnil uplne to co sme potrebovali. Na druhej strane ukazal stale pretrvavajuci problem v zakonceni. Chyba nam lepsia finalna prihravka aj kvalitnejsie zakoncenie. Podobne aj pri presilovke to nie je ono, mame tam sice Nemca ktory by to mal rezirovat a uz v tomto veku to celkom vie ale ked nam to v zapase nefunguje tak alternativu zatial nemame. Herne je to celkom fajn, hrame casto u supera, hrame rychlo, bojovne, timovo, konstruktivne ale superom sa casto dari drzat nas mimo nebezpecnych zon. A ked uz mame dobru sancu len tazko ju premiename. Verim a dufam ze sa nam este podari podvihnut nasu hru smerom k MS lebo sa nam moze lahko stat, ze budeme zbierat tesne prehry v zapasoch v ktorych budeme potrebovat vitazstva. Uvidime co prinesu posledne dva zapasy s Cechmi.
3.5.2021 - 10:46
+1

hawkie

 

Po včerajšku...: Hrozný zápas, kde sa najmä po druhej tretine len poľovalo - Fomynikh, Holešinský, Nemec, Slafkovský, Roman, Liška... je super, že sa Regenda neváhal pobiť za nich (a už niekto správne poznamenal - aká škoda, že tam neni Čajka, ten by za tím vypľul aj dušu).

Aď. hra (najmä v 1. tretine):
- nepochopím kritiku na Miša Krištofa - stojím si za tým, že je to jeden z mála kreatívnych hráčov, ktorá včera hrala zápas, a hoci mal 2x veľkú šancu dať gól, a nedal, dva góly Slovenska padli aj vďaka nemu (teraz neriešim jeho asistenciu, ako skôr výborné vyvedenie puku s prečíslením, narážačkou s Faškom-Rudášom, a lahôdkovým zakončením Romana), vynikajúco forcheckoval, a na tej jednej oslabovke, ktorej bol, si odohral tiež svoje (podľa mňa by ho, napriek menšiemu vzrastu, bola obrovská škoda)
- miliónkrát omieľaný Nemec by mal mať istotu MS - vek nejdem riešiť, on je tam naozaj jeden z najlepších obrancov, a aj v silnejšej konkurencii (hypoteticky ak by tam boli Čajkovský, Černák, Jaroš, Sekera) by obstál so cťou
- Slafkovský je tiež veľmi zaujímavá kapitola, ale nemyslím si, že je tlačenka... ak nič iné, aj vo 4. formácii by si svoje odohral; problémom naozaj je, že ľudia majú od neho až prehnané očakávania (nie, dneska už nikto nebude robiť kolotoč okolo rakúskej brány a'la Žiggy Pállfy so zakončením Višňovského (MS 2003)... aj Rakúšaci, napriek drevorubačstvu sú hrou niekde inde)
- bude ešte veľmi zaujímavé, kto ďalší príde z Liigy, resp. AHL/NHL, lebo práve hráči ako Fominykh, Holešinský, Liška, Faško-Rudáš, Hrehorčák, Súkeľ, Roman (a teoreticky aj Regenda) by boli zo svojich postov vytlačení, a pritom (títo menovaní) si svoje naozaj odviedli (a veľmi rád by som ich na MS videl)
- Buc určite out, ten ledva má na 4. útok, a aj tam má silnejšiu konkurenciu, ktorá si dokáže nielen prihrať, ale aj založiť protiútok (Liška, Súkeľ)
- Kollár podľa mňa tiež out, hoci, uvidíme, aká bude situácia s centrami (a.k.a. vidím tam len čisto teoretickú šancu) - nedá sa povedať, žeby si Aďo svoje neodviedol, ale v celej príprave je taký nemastný-neslaný... mám ho ako hráča veľmi rád (mnohí nechápali jeho nominácii, a ja Vám poviem - posledných minimálne 10 zápasov za Nitru to bol jeden z najlepších hráčov tímu; a na body nehľadím, lebo tie vedia veľmi skresľovať - viď. Slafkovský)... nehrá zle oslabovky, na 4. formáciu by to (ako center) možno bolo (určite lepší, než Buc, navyše, pravák a šikovné ruky), a najmä, je asi jeden z najlepších na buly (aspoň teda, čo som videl).

V sumári - absolútne nezávidím trénerom ich "príjemné starosti" - toto bude veľmi ťažká voľba, lebo je tam naozaj veľa šikovných hráčov, ktorí by si tú finálnu nomináciu zaslúžili , ale každého sa zobrať nedá .

A ešte jeden dodatok - pri ľavom kruhu v útočnom pásme (musí byť pravák, a nie ľavák (ak teda chcú strieľat z prvej, a nie to zahrať na 50 prihrávok, kým konečne niekto vystrelí...) - takýto "kiks" na presilovkách priam píli moje oči).
3.5.2021 - 11:29
+2

Janci

 

dobrá telovýchova , súboje dohrávané žiadne cukre tí Rakušania , IQ hokej maštal sa ísť biť v presilovke 5 na 3 , neviem čo sa nelúbi že hrali tvrdo a dôrazne ? červený koberec Nám nik na MS nebude dávať k ich bráne a nedostaneme nič zadarmo , s takýmto hokejom není šanca ísť do štvrťfinále proste není , Ramsay to nemyslíš vážne toto aby Kanaďan povedal , ved v lige majú kanadanov a amíkov viac ako my není sa čomu diviť že tak hrajú ich hokej nebol nikdy na krásu založený ale na bojovnosti to vie každý , my im pošleme hráča do šatne , oni Nám tiež ale nehrali cez hranu len Naši sú není z ligy na to zvyknutí a to je problém takýchto nezmyselných vyplakavacých písmenok
3.5.2021 - 11:55
+1

cappycathy BLOG

 

Rakúsky tréner: Hrali sme fantasticky.

Ja som sa od druhej tretiny neskutočne bála ci sa chlapcom nieco nestane, lebo Rakusania hrali jak keby usli z psychiatrickej liečebne, čiste jatky, krvave oci mali neskutocne. Nemalo to nic spoločne s hokejom a ja sa našim nečudujem, že radšej dávali pozor na seba a puky len odhadzovali. Rakúsko proste hralo šialený antihokej.

Neviem, ako to bude hráčmi spoza mora, ale z tohto teamu by som vyradila Buca, absolútne nepoužiteľný a mladší hrajú lepšie. Určite by som nechala Kollára lebo centrov je málo a je šikovný, vie to miestami pekne podať, hoci to nie je dokonalé ale určite by som sa ho ešte nezbavovala, všetko záleží od toho, kto ešte je na linke a riešila to až po dvojzápase s Čechmi.
Jedine by som im odporúčala trénovať one - timery. Okukať videa Pastrňáka i Ovečkina, možno by sa nám to viac zišlo.
3.5.2021 - 11:58
+2

Urpiner16

 

K tomu aby sa niekomu niečo vážne stalo prispieval i svojími neverdiktami rozhodca Stano svojou benevolentnosťou kde hrubé zákroky ostali nepotrestané.Ak by tam totiž bol poriadny rozhodca a trestal to v zárodku od začiatku a nekompromisne tak by sa to nestupňovalo.
3.5.2021 - 12:34
+4

hawkie

 

Plný súhlas: Ako bývalý florbalový rozhodca potvrdzujem, že je to presne tak - ak sa hneď na začiatku neurčí určitá línia pískania, resp. sa prehliadajú niektoré veci, potom sa to môže takto zvrtnúť, a tá frustrácia potom prechádza aj na hráčov, ktorí sa venujú všetkému, len nie hokeju...

Nechápem, ako je možné, že ten Stano vôbec má tú rozhodcovskú licenciu (a inač, dodám, že aj ja som veľakrát mal veľmi zle odpískané zápasy, kedy som to skrátka nezvládol; a áno, rozhodcovi treba čas, aby do tej činnosti sa postupne "priučil", ale Stano už píska dlhé obdobie, za ktoré sa mohol naučiť tieto veci), a prečo takého NErozhodcu nominujú na MS (nepoznám veľmi hokejových rozhodcov na Slovensku, ale s Baluškom sa to nedá ani porovnať...).
3.5.2021 - 13:12
+2

kolombo

 

Na druhej strane vcera som skoro odpadol ked Stano vylucil Rakusana a nasledne mu vysvetloval na trestnej lavici co a ako. To som od neho v nasej lige este nevidel. Ved predsa on tak "rad" komunikuje na ihrisku s hracmi a trenermi ze sa mu to celkom nepodoba.
3.5.2021 - 13:27
+3

zomi BLOG

 

Podľa mňa, rozhodcovia za vedený boj hosti mali napomenúť striedačku, či coacha. Lenže jeden sudca sa lúčil s kariérou, tak už zrejme to nechcel dramatizovať a druhý už sa nevie dočkať MS
3.5.2021 - 13:04
+2

crosbynko

 

Vcera mi zamotal hlavu Holesinsky vynikajuci vykon. Kristof tiez super aj Fasko ale ked Misa vyradilo zranenie odisiel zo zapasu aj Fasko. Presilovky slabe ale na MS tolko priestpru juniori v nich urcite tolko nedostanu. Ak sa nemylim mame teras 10 obrancov a naratal som 14 utocnikov. Do obrany okrem Sekeru a Jarosa uz velmi nema kto prist takze vyhodia este max 2-3 mozno nikoho. Najvacsi adept na vyhadzov je Koch potom je to uz dost vyrovnane medzi niektorymi. Vykonom zatial vycnieva najma Daloga. Pri ostatnych je viacmenej jedno kto by odisiel ale snad aspon jeden z dvojice Knazko Nemec ostane a aj ked sa mi prve zapasy viac pacil Knazko tak Nemec rastie od zapasu k zapasu a posledne zapasy sa mi paci viac. Len neviem ci si mozme dovolit na MS aby boli obaja v zakladnej zostave. Do utoku este pridu dvaja Fini. Ziadneho z finale by som nebral. Naozaj sa mi nechce pozerat ako zase Hascak spaluje sance na MS. Uvidime ci bude chciet prist Panik a hadam pride Ruzicka a Studenic. S Lantosim velmi neratam a Dana ani nechcem. Keby prislo 5 utocnikov tak zrejme 4 pojdu prec este. Vyhodil by som urcite Buca nic extra tomuto timu nedava a je stary. Dalsi adept Kollar. Ostatne dva vyhadzovy by boli dost tazke.
3.5.2021 - 13:42
+3

Demon

 

Ja som tu sice uz viackrat spominal, aj vyssie v tejto diskusii, ze Ruzicku vidim zo zamoria najrealnejsie, ale prave som sa na to pozrel dokladnejsie a zistil, ze Calgary hra svoj posledny zapas 2 dni pred startom MS - spolu s Canucks suverenne najdlhsie.

Ak si ho budu chciet podrzat do konca a vyskusat na par zaspasov v NHL, tak papa MS.
3.5.2021 - 14:48
0

crosbynko

 

To fakt sa hra ta zakladna cast tak dlho? :O
3.5.2021 - 14:58
0

Demon

 

Hlavne tieto 2 kanadske timy to natahuju.

Napr. NJD aj Detroit koncia o vyse tyzden skor, takze v tomto ohlade by Panik, ci Studenic, neboli nerealni. V inych ohladoch, samozrejme, vyvstavaju nejake dalsie otazky.
3.5.2021 - 16:04
+1

crosbynko

 

Kedze v AHL okrem toho pacifiku nebude PO tak Studenic je asi realny. U Panika sa obavam ze sa mu nebude velmi chciet. S tym Calgary som to nevedel myslel som ze skoncia ovela skor.
3.5.2021 - 16:25
0

Demon

 

Ja tiez doteraz

Ako pisem vyssie, az dnes som si to vsimol a to tu uz dobry tyzden vypisujem, ze najviac realny je Ruzicka, lebo Studenicovi (a par dalsim), sa konci kontrakt a vacsina zaroven moze mat play off povinnosti.

Snad sa Panikovi bude chciet prist. A potesil by aj Sekera, ak to Dallas v zaverecnom finisi neda.
3.5.2021 - 17:26
0

dominator97

 

panik ma fajnu zmluvu, sezona dlha nebola (hoci sa hralo pomerne vela) ...tak len nech pride, nanho by som sa tesil mozno najviac
3.5.2021 - 20:37
+2

strojar

 

Zdravý Mišo Krištof patrí medzi najlepších slovenských centrov.
O jeho mieste v reprezentácii nemôže byť najmenších pochýb.
3.5.2021 - 13:50
+8

erik24

 

je to tak...na centri ci sa nam to paci alebo nie mame Hrivika, Kristofa, Ruzicku, Griger a Romana...
3.5.2021 - 19:49
+1

erik24

 

Hudacek sa lepsie citi na kridle, cize jeho skoda tam pchat...Marcinka dlhodobo v repre ignoruju
3.5.2021 - 19:50
0

erik24

 

lepsich centrov momentalne nemams, skoda Ziga, od neho som cakal viac...ale este to moze nastartovat, potom je tam Sukel ale aj ten sa zasekol...rozbeh mal dobry..
3.5.2021 - 19:58
0

Demon

 

Este by som doplnil Pospisila.
3.5.2021 - 21:14
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Bennett si za narazenie Colemana nezahrá jeden zápas

Hokejový útočník Floridy Panthers Sam Bennett dostal za narazenie Blakea Colemana z Tampy Bay trest na jeden zápas. Svojmu tímu tak bude chýbať v druhom súboji 1. kola play off NHL, ktoré je na programe v noci na stredu. Informoval o tom web NHL.
včera o 09:51 - TASR

Švajčiarsky brankár Schmid dostal trojročnú zmluvu od New Jersey

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol na trojročnej spolupráci s brankárom Akirom Schmidom. Dvadsaťjedenročného Švajčiara si "diabli" vybrali v 5. kole draftu v roku 2018 zo 136. pozície.
17.5.2021 19:20 - TASR

MacKinnon by mal stihnúť 1. kolo play off

Hokejisti Colorada by mali mať v 1. kole play off NHL k dispozícii na Nathana MacKinnona. Dvadsaťpäťročný útočník vynechal štyri z posledných piatich zápasov základnej časti pre zranenie v dolnej časti tel. Pred pondelkovým štartom série so St. Louis však už trénoval na ľade.
16.5.2021 08:59 - TASR

Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 v príprave

V prípravnom zápase pred hokejovými MS 2021 zvíťazilo Švajčiarsko nad Lotyšskom 2:1. sumár: Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 (0:1, 1:0, 0:1) Góly: 37. Dzierkals - 1. Simion, 55. Hofmann
15.5.2021 21:20 - TASR

ČR - Rusko 4:0 na Českých hrách, domáci vyhrali turnaj v Prahe

Hokejisti Česka zvíťazili v záverečnom zápase Českých hier nad Ruskom 4:0. Domáci turnaj tak zakončili bez prehry a vyhrali ho so ziskom 8 bodov. Rusi skončili s tromi bodmi na poslednom štvrtom mieste o skóre za Fínskom.
15.5.2021 17:53 - TASR

Švédsko - Fínsko 3:2 na Českých hrách

Švédski reprezentanti zdolali v sobotnom zápase Českých hokejových hier Fínov 3:2. Na podujatí v rámci Euro Hockey Tour dosiahli prvé a jediné víťazstvo. České hokejové hry /Praha/: Švédsko - Fínsko 3:2 (1:0, 0:1, 2:1) Góly: 7. Froden, 49. Hallander, 59. Rasmussen - 60. Sallinen
15.5.2021 13:19 - TASR

Zub predĺžil zmluvu s Ottawou o dva roky

Ruský hokejový obranca Arťom Zub bude v zámorskej NHL naďalej pôsobiť v Ottawe Senators. S kanadským klubom sa dohodol na predĺžení zmluvy o dva roky. V sezóne 2021/2022 zarobí 1,75 milióna USD, v ďalšom ročníku 3,25 milióna.
15.5.2021 10:25 - TASR

Nemcov posilnia Rieder, Bergmann a Gawanke

Nemeckú hokejovú reprezentáciu posilní pred MS v Lotyšsku Tobias Rieder. Útočník Buffala Sabres sa pripojí k tímu priamo v Rige. Okrem 28-ročného Riedera sa na šampionáte v nemeckom drese predstavia aj dvaja hráči pôsobiaci v AHL - Lean Bergmann a Leon Gawanke.
15.5.2021 09:29 - TASR

Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 v príprave

Švajčiarski hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom stretnutí pred svetovým šampionátom v Rige nad Lotyšskom 3:0. Švajčiari budú vo štvrtok 27. mája súperi slovenských reprezentantov v A-skupine MS. prípravný zápas pred MS Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 (0:1, 0:2, 0:0) Góly: 9. a 21. Simion, 30. Ambühl.
14.5.2021 20:17 - TASR

Karlsson opustil tím Kazachstanu, nahradil ho Jeremejev

Brankár Henrik Karlsson sa podľa portálu shaiba. kz rozhodol opustiť tréningový kemp hokejovej reprezentácie Kazachstanu. Trénerský štáb sa namiesto neho rozhodol povolať na MS do Rigy Demida Jeremejeva z HK Temirtau.
14.5.2021 12:26 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 05. 2021
Rusko - Česko o 15:15
Nemecko - Taliansko o 15:15
Bielorusko - Slovensko o 19:15
Kanada - Lotyšsko o 19:15
22. 05. 2021
Dánsko - Švédsko o 11:15
Nórsko - Nemecko o 11:15

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Najlepší strelec

Najlepší brankár

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov