Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovensko už neposilnia hráči z NHL a nik nepríde ani z Česka

zdroj: TASR
2.5.2025 22:34 TASR

Slovenskú hokejovú reprezentáciu neposilnia na MS 2025 vo Švédsku a Dánsku hráči z NHL, ktorí


so svojimi tímami ukončili sezónu vypadnutím z play off. Ide o štvoricu Juraj Slafkovský, Erik Černák, Šimon Nemec a Tomáš Tatar. Informoval o tom v piatok večer po víťaznom prípravnom zápase Slovenska nad Francúzskom (4:2) vo Zvolene prezident Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) Miroslav Šatan.

Šéf slovenského hokeja objasnil aj dôvody: „Na jednej strane to boli nesúhlasné stanoviská klubov, respektíve silné doporučenia, alebo bola situácia, že hráči sú unavení, hrali so zraneniami. Takže sa rozhodli, že sa majstrovstiev sveta tento rok nezúčastnia. Tatar mal osobné dôvody, Slafkovský bol aj pod tlakom doporučenia klubu, Černák hral so zranením a tá istá situácia je i s Nemcom. U týchto dvoch si vyžaduje ich stav nejakú liečbu.“

Šatan priznal, že ešte niektorí hráči prichádzajú do úvahy, že by národný tím posilnili: „Je tam Kňažko, Gernát, Regenda, Okuliar a Mešár. Máme teda ešte tri až päť mien. Uvidíme, kto a kedy so svojím klubom vypadne a či budú títo hráči zdraví. Budeme sa snažiť ponechať si dve miesta na hráčov, ktorí ako prví vypadnú a budú môcť prísť.“

Slovenskú reprezentáciu neposilnia ani hokejisti, ktorí hrali finále českej extraligy. Oslovení boli Miloš Kelemen, Peter Čerešňák, Marek Ďaloga, Kristián Pospíšil a Lukáš Cingel. „Bohužiaľ, chalani nie sú zdraví. Dúfali sme, že sa nejakým zázrakom dajú dokopy. Vieme, že hrali finále a všetci išli cez bolesť. Tých chalanov, čo sme oslovili, mali ťažšie zranenia. Boli sme prekvapení, že vôbec odohrali finále. Potrebujú sa dať teraz dokopy, niektorým z nich hrozia aj operačné zákroky. Takže ich, žiaľ, na majstrovstvách sveta neuvidíme,“ informoval o tom médiá asistent reprezentačného trénera Peter Frühauf.

Aktuálna situácia prezidenta Šatana neteší, vyjadril sa k nej nasledovne: „Reprezentácia nie je pre nikoho povinnosť, je to česť. Bolo to tak kedysi, je tomu tak aj dnes. To, že títo hráči neprídu, je fakt. Každého by potešilo, ak by prišli, ale zase je to príležitosť pre mladých chlapcov, ktorí sú tu. Musia sa pobiť o miesta a verím, že naši fanúšikovia budú fandiť aj takémuto mladému tímu na majstrovstvách sveta.“

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


opeKE

 

Tak sme sa vratili v case... 2017. Teraz tam mame AUT,FRA a SLO
3.5.2025 - 8:20
+6

speedman

 

A nenechali sme nič na náhodu.
3.5.2025 - 8:37
0

AaaaaaA

 

Keď pozerám na obranu , tak Gernat by bol obrovská posila ale bohužiaľ vyzerá to , že nebude stíhať MS .


Škoda , že pri toľkých výpadkoch neboli oslovení hráči ako Daňo , Griger ktorí by patrili v mužstve k najlepším útočníkom
3.5.2025 - 8:23
+1

chefe

 

griger ma na velke turnaje ban.
3.5.2025 - 9:54
0

miško DUKLA

 

Napríklad ja si vôbec nemyslím, že Daňo alebo Griger by nejakým spôsobom pomohli smerom do útoku. Tam mame za mňa kvalitu do TOP 8. Ale obrana to je veľký des a hrôza. Brankári budú musieť predvádzať skvelé výkony.
3.5.2025 - 12:13
+3

pupo

 

Pre nás je obrana des a hrôza, ale u súperov proti ktorým sa už teraz trasieme by Golian Beno Petrovicky patrili do top 5-6 obrancov. Mame tam Mudraka Kocha Grmana Ivana , ziadna slava ale oproti našim superom o 1/4 finále nadpriemerný obrancovia
3.5.2025 - 12:20
+1

miško DUKLA

 

Uvidíme ako Lotyšsko ale áno máš pravdu oproti Rakúsku, Slovinsku a Francúzsku určite
3.5.2025 - 12:43
0

Jamboree

 

Chtelo by to alwspon 1 obrance ze zamori: Knazko.

Klidne by mohl byt osloveny i Kmec (nebo kdo je ten o kom se tu bavite) a Radivojevic.
3.5.2025 - 12:56
0

FeroMotyka

 

Ta Kmec čo viem oslovený bol, ale Vegas ho nechcelo pustiť na otočku kvôli príprave keďže hrajú play-off a môže byť pripravený tam.
3.5.2025 - 15:08
0

evgeni71

 

Jambore jambore že Radivojevič
3.5.2025 - 15:18
0

Dzunkes

 

Ak uz teraz nevypadne tak nikdy
3.5.2025 - 8:27
+2

Dzunkes

 

*nevypadneme
3.5.2025 - 8:27
0

Mikan

 

Ahojte,myslel som si,že tam budú aspoň jedna -dve osobnosti,chalani to budú mať ťažké,vedenie versus hráči určite to tam nie je kóšer,reprezentácia už nie je vôbec lákavá,je to aj situáciou na Slovensku,takže milí fanúšikovia,trpme,kalkulujme,inak to tu už asi nebude.
3.5.2025 - 8:39
+2

Elite

 

To je krásne ked hráčov vychováme na SK, štát ich podporuje, kvoty v extralige aby sa ňuňatka rozohrali a oni sa na nas z vysoka... ked treba reprezentovat Slovensko..
3.5.2025 - 8:40
+6

rasticek

 

" ked treba reprezentovat Slovensko"

To je nejaká povinnosť?
3.5.2025 - 10:16
+13

Elite

 

Ano mala by byť...
3.5.2025 - 11:23
0

Scandi1

 

Neviem v akom storočí si zamrzol ale súčasná generácia (do 25r)sú na 90% produkt rodičov a nemaju byť za čo vďačný .Presadili sa aj napriek kvalitnej výchove zväzu .
3.5.2025 - 12:24
+17

pupo

 

Vychovávať by mali v prvom rade kluby a nie zväz.
3.5.2025 - 12:38
+3

FeroMotyka

 

Tak min. Slafko, Nemec by o nejakej výchove SK asi mali čo rozprávať .)))
3.5.2025 - 10:38
+3

emoxx1

 

Aký štát podporuje aké kvóty? Koľko tých hráčov u nás vychovávame? Koľko to stojí ich rodičov. Ako im je ten štát nápomocný v dobe keď do toho treba len sypať peniaze a ešte nikto netuší či z neho športovec naozaj bude. Strašne veľa nezmyslov si dokázal vložiť do minimálneho počtu slov.
3.5.2025 - 11:02
+22

miško DUKLA

 

To čo napísal je úplná blbosť. Ale ti rodičia dávajú tie peniaze dobrovoľne nikto ich do toho netlačí v žiadnom klube alebo podobne.
3.5.2025 - 12:15
+1

emoxx1

 

Prosím? Takže máme hokej/šport zadarmo? Ktokoľvek príde dostane výstroj a trénuje?
3.5.2025 - 12:20
+6

pupo

 

Podmienky začať s hokejom sú u nás oproti iným krajinám dobre (aj vďaka zväzu) , neskôr však poriadne zaostávame.
3.5.2025 - 12:33
+2

emoxx1

 

Áno ten prvý rok v predprípravke. Ktorý je vlastne to najmenej. Ten je lacný aj keby s ním nikto nepomáha.
3.5.2025 - 13:01
+1

miško DUKLA

 

Nikto nenúti rodičov platiť im tréningy naviac, výstroje sa aj dostávajú. Napr v Kanade niečo nemysliteľné
3.5.2025 - 12:44
+1

emoxx1

 

Táraš... Chodil som na naše zimáky s deckami roky. Všetko platiš sám. O tréningoch navyše som nerozprával.
3.5.2025 - 13:00
+5

Žilinčan

 

Čo všetko platíš sam? Neviem v akom meste to tak máte. Mesačne členské je cca 80 eur v ktorom máš 5 krát v týždni ľad,suché tréningy plus sobota zápas, bus zaplatený plus obedy a plus tréner. Mne sa to vôbec nezdá veľa. Snáď nechceme všetko zadarmo. To by bolo najdrahšie. Jasne že keď chceš kúpiť dieťaťu profi výstroj zaplatiš si, ale vieš zohnať kvalitnú aj z druhej ruky.
3.5.2025 - 15:14
+2

weefoe

 

Ale hore to bolo podané ako keby to štát nejako celé platil pomaly....
3.5.2025 - 15:44
+2

emoxx1

 

80€ je veľmi priaznivá cena. Tu za predpripravku priplatis +/- tretinu viac. Suché tréningy sa platia zvlášť. Nezabúdajme, že členské a výstroj nie sú jediný náklad.
No hlavne to nebolo o tomto. Ja som zmierený s tým, že hokej je finančne náročný šport, len mi vadí, keď sa tu chceme tváriť ako štát vynakladá neskutočné prostriedky aby vychoval športovcov a oni potom nejdú reprezentovať. Naozaj to v tejto rovine nie je.
3.5.2025 - 16:00
+1

miško DUKLA

 

To nikto netvrdí ale tých rodičov nikto nenútil aby si to platili. Poznám aj XY sociálnych prípadov, ktoré nemusia platiť členské a ich deti môžu športovať.
3.5.2025 - 17:17
0

emoxx1

 

Akože nikto nenúti. Rozveď to lebo tomu neverím. Nechcem tvrdiť, že klameš, ale prinajmenšom to veľmi idealizuješ.

Môže to byť možné jeden dva prípady v ročníku aj to musia byť mimoriadne talenty aby ostatným rodičom nevadilo, že oni platiť musia a on nie.
Tak daj to na presno. Prídem dnes do hociktorého klubu v BA, že chcem prihlásiť dieťa na hokej. Ako to mám urobiť nech nemusím platiť. Hneď to využijem.
3.5.2025 - 19:17
+1

greendeath

 

Štát ich prd podporuje.: Rodičov to stojí takmer celé náklady,okrem štadiónov ktoré platia mestá,nie štát.
3.5.2025 - 14:45
+2

weefoe

 

A čo takí rodičia?
Štát, ktorý by mali podľa teba reprezentovať, nedá ani zďaleka toľko námahy a financií do toho ako rodičia a niekde aj kluby.
A sa čudujem, že tento štát ešte niekto vôbec chce reprezentovať.
3.5.2025 - 15:42
+2

Urpiner16

 

Majú čo chceli.Každá akcia vyvolá aj reakciu.Bude ešte veselo v tejto našej gubernii soudruzi.
3.5.2025 - 8:43
+27

pupo

 

Chýbajú nám PP obrancovia, tu by nám strašne pomohol príchod Kňažka s Gernatom, ale ináč to mužstvo nevyzerá zle.Zas malujeme čerta na stenu, jak sa ideme zachraňovať , alebo básnime o bojkote.
3.5.2025 - 8:51
+2

J4kuubbb

 

PP obranca je super ale načo, keď skoro vždy sme v dolnej časti využitia presiloviek, lebo to kreslí trénerský mag
3.5.2025 - 9:35
+3

TvojTatoRamon

 

Na toto som zvedavý. : Presilovky. Máme tam dvoch presilovkových bombardérov. Už keď teraz budú tie presilovky zle tak ja nefiem uš
3.5.2025 - 9:38
0

pupo

 

Chyba nám obranca, jediný je Mudrak a aktuálne bude druhým asi Rosandic.
3.5.2025 - 9:39
0

J4kuubbb

 

Budu presne také ako každý rok, neviem koľko tam je pardavy, ale tie presilovky sú na smiech a plač. Neviem ci aj v Zlíne si kreslí presilovky, ale tam ma tiež parádne čísla
3.5.2025 - 9:44
+1

Joey772

 

Aspoň uvidíme reálny stav SVK hokeja ,, taký cingel mi tam isto chýbať nebude veľmi sa teším na Dvorskeho hlavne nech sa nezraní
3.5.2025 - 8:54
+1

pupo

 

Tiež Cingela moc nemusím a vadil mi minule MS v druhom útoku, ale hral prvého centra v Brne takze kvalitu ma a určite bude tento rok chýbať. Škoda Dalogu od semifinále hral fantasticky
3.5.2025 - 8:57
+3

Joey772

 

Rovnako som není zvedavý na Tatara, tieto MS majú jedinečnú príležitosť ukázať sa hráči druhého sledu
3.5.2025 - 9:00
+4

Jamboree

 

Kolláre bych minimalne sakra zavolal: Kdyz ne i Paulovice aspon na zkousku do zapasu s Francii
3.5.2025 - 12:59
+1

P24

 

Koláča by som si tam vedel predstaviť aj ja, evidentne však chalanov z Brna nechceli volať. Najskôr preto, že ani jeden z nich by nebol vyložene rozdielový, plus kométa hra úplný opak toho, čo repre
3.5.2025 - 18:43
0

pupo

 

Brali by Cingela Pospisila a aj Dalogu.
3.5.2025 - 18:54
+1

JA_98

 

No QF bude zázrak kedže zas prídu reči “ako všetci vedia hrať hokej a nieje už ľahký súper”. Teším sa na mladých, hlavne Dvorského a myslím že vzhladom na zostavu by mali mať aj dostatok priestoru na ľade.
3.5.2025 - 9:00
+1

blaznivyir

 

Nejak bolo, nejak bude, o rok MS zasa budú. Na štvrťfinále môžeme zabudnúť, každý bod bude dobrý k záchrane. Keď budú bojovať, hrať so srdcom,prehry mi nebudú vadiť.
3.5.2025 - 9:00
+2

FeroMotyka

 

No budú, ale možno bez našich .)) ale nie, udržať by sa mali, predsa je tam nejaký priestor aby skončili mimo štvrťfinále a bojom o zostup.
3.5.2025 - 10:40
+1

pupo

 

To sa fakt ideme triasť s Aut Slo Fra? Nevidim dôvod prečo by sme nemali bojovať s Lat o postup do 1/4.
3.5.2025 - 9:08
+6

JA_98

 

Ideme a ver že budeme radi za výhry o gól. Už včera keď nás Francúzi točili pri stave 3:1 a ich prázdnej bráne som nemal úplne dobrý pocit. Nechcem byť negatívny ale mesledujem MS a hokej 1.rok.
My sme nikdy nevedeli hrať sebavedome proti outsiderom aj s lepšimi zostavami. Že by sme im dali po 2.tr 5/6:0 a dohrali si to. Vždy sa do hláv vkradlo “akési slovenské uspokojenie” a bola dráma..
3.5.2025 - 9:15
+2

pupo

 

Francúzi hrali komplet a aj tak sme boli lepším mužstvom. To čo spomínaš je o prístupe a asi to je v našej nature, aj Craig to dookola spomína jak si my dokážeme skomplikovať jasne zápasy.
3.5.2025 - 9:28
+2

TvojTatoRamon

 

Kde sú časy : Keď sme po dvoch tretinách s outsiderom už len dohrávali zápas. A vlastne. Šak my ich dohravame aj teraz len ne za stavu 5:0 ale za stavu 3:4
3.5.2025 - 9:40
0

pupo

 

2004 sme sa s hviezdnou zostavou triasli v 1/4finale proti biednym Sviajciarom, 2010 proti Norom o postup, 1996 nás prehra proti Aut stala Turnaj , 2002 sme vyhoreli proti Ger v prvom zápase a v tej istej kvalde sme “dohrávali” aj proti Lat, výbuch na domácich MS 2011. My si dokážeme komplikovať život s každým mužstvom, na druhej strane od nástupu Craiga tieto zápasy vyhrávame. Je to o prístupe a disciplíne
3.5.2025 - 9:54
+3

evgeni71

 

Urcite sme to nikdy nevedeli?
3.5.2025 - 15:20
0

Ivo

 

Pomaly vytahujme už kalkulačky...tohto roku jasná úloha zachrániť sa....ale bude to tazke
3.5.2025 - 9:12
+2

Cvikelka

 

Pštros hlavu do piesku
3.5.2025 - 9:18
+7

steevee

 

Toto je odkaz akože ministrovi: Myslím si ze toto je organizovaný bojkot. Pomyselný klinec pri rozhodovaní hráčov ci ísť alebo neísť zabil ex-starosta z Očovej vyjadrením o uprednostneni hráčov z KHL. Ľutujem Orosa. Jedine pozitívum je ze dostanú šancu hráči z ďalšieho sledu. Ale budú to mat v konkurencii svetového hokeja extrémne ťažké a budú pod veľkým tlakom. Túto není co závidieť. Štvrťfinále bude veľký úspech. Kľúčové bude nevypadnut. Ale body do celkového koeficientu za umiestnenie budú asi pred OH chybat...
3.5.2025 - 9:30
+5

pupo

 

Ved po tom vyjadrení nikoho s khl nebrali, naopak ignorujú kvalitných hráčov ktorý by nám určite pomohli. My na OH sme takze nám body môžu byt jedno
3.5.2025 - 9:34
+1

MackoPu

 

Kazdy bod/umiestnenie sa rata do tabuliek krajin pre dalsie OH, nie ?
3.5.2025 - 10:23
+1

pupo

 

Áno ale tak dôležité pre nás koeficient na zoh 2030 tieto MS nebudú.
3.5.2025 - 10:37
+1

miro-nr

 

Aj doteraz sa ratali a skončili sme pod čiarou aj ked teoreticky sme tam v posledných rokoch mali najlepších .
Možno sa chlapci hecnu a zahraju nad očakavanie !
3.5.2025 - 15:00
0

ŠIMIKE

 

ten minister tam ešte bude 3 ms.. to chcu bojkotovať dokedy ako?
3.5.2025 - 12:18
+1

33

 

Obraz SR, odkaz aj pre Šatana!!!!: Chlapcom, ktorí tam budú držím palce
3.5.2025 - 9:38
+5

Old School

 

Akože zranenia, akože únava. Neúčasť hráčov len odzrkadľuje aktuálny stav spoločnosti na Slovensku. A ja sa im vôbec nečudujem. Ja byť hráčom, na ich mieste by som tiež v tejto situácii neprišiel. Ale chalanom toho druhého sledu, ako sa tu o nich už písalo, budem držať palce. Ideálna príležitosť pre nich ukázať tento rok, čo v nich naozaj je.
3.5.2025 - 9:47
+6

chefe

 

Problem je vo zvaze. Riadi to uzka skupina ludi ovplyvnena agentami. Ignoruju hracov ako dano, studenic, ruzicka, griger a boh vie koho este. Ked sa vybera medzi hracmi dvoma hracmi, tak uprednostia hraca, ktoreho treba predat. Vymna ludi nevyriesi nic. Treba tam siroku skupinu ludi, ktori budu moct zasahovat do nominacie, inac tam nikdy nebudu najlepsi hraci.
3.5.2025 - 9:57
+4

FeroMotyka

 

Skalicky, nehovorím že by nomináciu na MS dal, ale vôbec sa mi nepáči ako z neho nás zväz alebo ako to povedať, spravil niekoho kto sa vykašlal na repre kvôli svojej vlastnej svadbe. A najhoršie, že veľa ľudí tomu stále verí, že to tak bolo lebo ho už odvtedy nevolajú ani na blbé Kaufland cupy. Nikto si už neuvedomí, že tie MS boli posunuté a proste takú udalosť ako svadbu nedokážeš len tak odložiť o týždeň či mesiac aby si na tom nestratil alebo zachoval miesto, kde sa mala konať.
3.5.2025 - 10:49
+5

azzurri

 

Správne chlapci
Neoplatí sa reprezentovať túto skorumpovanú zlodejskú krajinu
3.5.2025 - 9:58
+22

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MackoPu

 

To z toho vyplyva ?
3.5.2025 - 10:22
0

azzurri

 

A ešte to doplním že nie je to česť ani hrdosť reprezentovať tento rozkradnutých štát
To by tu muselo vyzerať všetko inak
3.5.2025 - 10:10
+10

miro-nr

 

Sa čudujem,že sme za posledných dvadsať rokov vobec zložili nejaku partiu čo bola ochotná reprezentovať
3.5.2025 - 15:05
+2

worth

 

Sledovať tento rok nebudem, len dúfam, že nevypadnu aby sme sa zase nemuseli vyhrabavat z Bcka keď sa situácia (dúfam) vráti do normálu.
3.5.2025 - 10:12
+3

Urpiner17

 

Do Bečka tento rok nie je možné vypadnúť…maximálne najskôr buduci
3.5.2025 - 10:50
0

Kopcansky Palachar

 

Zlaty vek adiktologie. Tolko ludi zavislych na sockach, uplny extrem. Miliardari co to stvorili sa musia ujeba.at od rana do vecera ako pekne im vdaka algoritmom nastavenym na konflikt a dosah naskakuju prachy na "uctoch".
Kvantum dezole ludi si proste ako fet dava pravidelnu davku konspiracie, nenavisti. Niekomu zase staci nejaka ina nemocia. Vsetko je k dispozicii. Stacia jeden ci dvakrat kliknut.
Nenavist prizivovana politkmi. Nepriatel musi byt. Treba na niekoho zvalit vlastny posraty zivot ci zaostavanie krajiny ako celku. Metoda ovladania spolocnosti vymyslena v davnoveku. Funguje to stale.
Dnes dezole nenavidia Slafka. Samozrejme aj ostatnych co si dovolili odmietnut a v ich primitivnom videni sveta. Nemozu to predychat. FB ide ako pila nenavisti a vykrikov zaostalej luzy. Citia sa zradeni, asi im doslo, ze nebude medaila a ich zivot bude stale o hovne, bez stipky radosti. Mediami prizivovana pohadka o Jurovi, co najviac clankov aby boli kliky. Vlhova zranena, Sagan skoncil, teraz fici hlavne Slafko. Nik im nespravi lepsiu citatelnost. Obycajny bulvar, upadok medii co pred vysse desatrocim skocili na spek zakladatelom socialnych sieti.
Par dni az tyzdnov si bude dezole na tomto hejte ficat. Potom sa objavi zase nieco nove kde si opat vyleju zlc. A takto dookola ide ich zivot. Pritom si staci odinstalovat par aplikacii, na net sa pripajat iba v nevyhnutych pripadoch, vybavit si veci a normalne zit zivot. Nie schizofrenicky pochybovat a nenavidiet so sklopenou hlavou nad obrazovkou. Maju to tazke, kazda zavislost je extremna svina, nebezpecna. Zacarovany kruh.

Tak sa chalani dajte do poriadku, uzite si dovolenky, volno a spravte si kvalitnu pripravu na dalsiu narocnu, olympijsku sezonu. Nech vam drzi zdravie a velmi sa vas na ZOH tesime.
3.5.2025 - 10:35
+21

ŠIMIKE

 

na zoh dostanú nakladacku od každého, co si tu budeme klamať.. pre nás zbytočný turnaj
3.5.2025 - 12:20
0

miro-nr

 

Keby z tohto portalu odišiel každý kto je tu zbytočný ,tak tu je desať komentarov za den- no dufam ,že si pochopil pointu.
3.5.2025 - 15:10
0

FeroMotyka

 

To ma mrzí, zrovna keď povolili KHL hráčov a mohli sme ísť vďaka nim pre medailu. Akurát škoda, že zrovna teraz ten tím musí viesť Országh.
3.5.2025 - 10:37
0

pupo

 

Orszagh mohol odmietnuť.
3.5.2025 - 10:39
0

FeroMotyka

 

Mohol, ale asi nečakal toľko charakteru.
3.5.2025 - 10:52
+1

pupo

 

Tak Vlado je naivný a o ničom nevedel. Boha ved to bolo už mesiace známe že nám s nhl nik nepríde, to iste lídri s Európy. Takisto dobre vedel že nebudú volať Studenica alebo Ružičku.
3.5.2025 - 11:14
0

FeroMotyka

 

Neviem ako jasné, asi ako to, že prídu, ale ok. V tom prípade je Országhova taktika tu vyhorieť nech má pokoj od ľudí, kt. ho chcú do repre a nechajú ho riešiť si klubovú trénerskú kariéru.
3.5.2025 - 11:19
0

pupo

 

Presne, je jak väčšina ľudí na soc. sieťach alebo aj tu na HP, všetko je na ho*no, nemáme šancu a ideme sa len zachrániť. Tak negatívne to nebolo 2017 a tam sme mali aspoň dôvod , tu konspirujeme ,držíme sa blbosti, len aby sme si potvrdili vlastný názor….
3.5.2025 - 11:25
+2

FeroMotyka

 

Všetko nie, počasie je ok.
3.5.2025 - 15:11
0

Urpiner16

 

No veď toto.Škoda že si toto nevyžrali tí dvaja čo sú tam dlhodobo Pardavý,Frúhauf až do dna kde jeden mal byť hlavný.Tam by sa ukázalo akých nástupcov si vychovali.
3.5.2025 - 10:53
+1

blaznivyir

 

Tých dvoch od budúcej sezóny nechcem vidieť na lavičke SR
3.5.2025 - 11:07
+2

ctibor

 

Nech si všetci oddýchnu…

nemusia nič nikomu dokazovať a určite tomuto štátu nič nedlzia, kedze ten im nikdy nič ani nedal.
3.5.2025 - 11:15
+5

apa

 

To sa len tak nevidí toľko zloby,nenávisti a neprajnosti od ľudí.To hádam nikde vo svete nie je že ľudia kydajú na rodný štát a prajú mu len to najhoršie.Veď tu nejde o pár ľudí ktorí tu riadia štát /aj to neviem čo s tým majú/ a zväz tu ide o našu republiku v ktorej žije vyše 5 miliónov ľudí a to by si mali uvedomiť tí ktorí odmietli reprezentovať oni predsa reprezentujú nás ostatných a nie hŕstku či už politikov,alebo funkcionárov.Nepamätám si toto že by nejakí hráči toto urobili z politických dôvodov každý predsa vie že ide reprezentovať hlavne svoju rodnú vlasť a svoj národ.
3.5.2025 - 11:16
+5

Tyna85

 

Ale ty hráči aj majú právo povedať nie. Nie sú povinný reprezentovať na každých MS.
Zároveň treba byť aj kritický na stav krajiny a politikov ktorí ju vedú do záhuby.
Či mám sa tváriť, že je všetko v poriadku ak nie je? Mňa doma učili pomenovať problémy tam kde sú a nie skrývať sa za nadnesené slová ako je tu všetko "fasa".
3.5.2025 - 11:37
+8

miro-nr

 

Nemusíme vidieť vo všetkom politiku.
Skratka chlapci nemožu isť-a je jedno z akych dovodov.
Už davnejšie sa pisalo,že Slavko nepojde aj keby sa nedostali do PO a Nemec sa zranil v pred OH turnaji.
Ano niekedy platilo ,že reprezentovať je česť,no už asi nie na ukor svojho zamestnania. Sa pozrite ako sa zmenila doba,ako sa zmenili hodnoty. Co si myslite ,že len tu ? Nie všade na celom svete.A ludia su lakomejší a egoistickejší,aj športovci .
Rozhodli sa sami ,alebo im to prikazal klub. Bodka.
3.5.2025 - 15:18
+2

frantapriklep

 

Bude sa zase konšpirovať, či je za tým Huliak, hráči z KHL, alebo iní židojašteri. Treba to proste zobrať ako fakt. Budú tam mladé pušky, hráči z Európy, môžeme len prekvapiť.

O rok na olympiádu možno pôjdu všetci najlepší, uvidime.
3.5.2025 - 11:41
+2

RoPa

 

Presne tak.: Mnohým sa páči konšpirovať všade, aj v tejto situácii. Je to tak jednoduché sedieť za klávesnicou a vypisovať subjektívne domnienky namiesto overených informácií. Treba prijať neúčasť spomínaných hokejistov ako fakt a urobiť všetko preto, aby tí, čo reprezentujú, nemali pocit, že im nikto neverí a nefandí.
3.5.2025 - 12:16
+1

warn1ng

 

Za tie "konspiracie" si v prvom rade moze Huliak sam.. Tym ze sa pcha tam kde ho nikto nechce, a Satan tam len stoji tlieska a sucha nohami. Zaroven politicky rozkazuje, pardon ziada, aby sa nemiesala politika do sportu. To je az komicke.
Hraci KHL v repre dalsim hracom vadia, poznam ich zopar aj sam. Ano, stale je to ale mensia skupinka.
Ja osobne si ale nemyslim ze tieto tebou vymenovane "konspiracie" zohrali ulohu pri rozhodovani Slafkovskeho, Nemca alebo Cernaka.
Povedali nie, pretoze jednoducho mohli a nikto im nedal dovod povedat ano. Narazam teraz najmä na fanusikov. Ved sa pozri aky shitstorm sa na ich hlavu strhol tu, a to som este ani neotvoril FB,Xko a podobne.. To za takychto ludi maju ist oni bojovat na MS?
Vela ludi tu spomina na casy minule, ako sa niekedy reprezentovalo.. To naozaj nicomu nepomoze, take spomienky. Treba riesit to co je tu a teraz. A je to teda velky problem. Tie argumenty o tom ako sa chodi bojovat za Slovensko, za dvojkriz na hrudi, aj cez zranenia uz naozaj neobstoja. Za ake Slovensko maju ist konkretne bojovat? Ved sme vsetkym vo svete len a len na smiech, vo vsetkom.. A namiesto toho aby sme aspon ako narod drzali spolu, tak este aj sami po sebe to stekame.
Chlapci nemaju ziadny dovod reprezentovat, kluby im povedali ze im to neodporucaju, takze "vyhovorku" maju.. A este raz, vobec sa im necudujem.
3.5.2025 - 12:25
+5

tulen - kosice

 

a akí: budú nadšení a vysmiati, keď ich na letisku bude vítať mr. rudo v novej bomberke a rifliach 😂
3.5.2025 - 12:27
0

Abdulláh

 

Šatan: to je tvoja vizitka! Odstup!
3.5.2025 - 11:55
+1

micu79

 

Presne som vravel pred par dňami že Černák bude zranený a na OH budú všetci zázračne fit.
3.5.2025 - 12:03
+1

ŠIMIKE

 

čiže neprišli hráči ani x khl ani nhl

vyhral fanúšik zas
3.5.2025 - 12:21
+4

mikisk

 

Dá sa niekde pozrieť kto je momentálne ešte stále vo výbere? Človek, aby si viedol nejaký excel, keď chce mať prehľad.
3.5.2025 - 12:41
0

miško DUKLA

 

Zostava nehrajúcich Slovákov na MS :
Zostava bez ohľadu na všetky okolnosti.

Brankári:
Šimon Latkoczy (92,2%, Univ. of Nebraska-Omaha/NCAA)
Stanislav Škorvánek (91,4%, Mountfield Hradec Králové)
Adam Gajan (88,5%, Univ. of Minnesota-Duluth/NCAA)

Obrancovia:
Marek Ďaloga (44z, 18b, +1, HC Kometa Brno/Česko)
Peter Čerešňák (36z, 22b, +6, HC Dynamo Pardubice/Česko)
Erik Černák (76z, 21b, +29, Tampa Bay Lightning/NHL)
Šimon Nemec (81z, 25b, +18, Washington Capitals/NHL)
Martin Fehérváry
Martin Marinčin (20z, 5b, +1, HC Ocelari Trinec/Česko)
Michal Čajkovský (40z, 14b, +7, Spartak Moskva/KHL)
Christian Jaroš (51z, 12b, +9, CSKA Moskva/KHL)

Útočníci:
Libor Hudáček (40z, 30b, 11g, HC Ocelari Trinec/Česko)
Marek Hrivík (27z, 13b, 2g, Leksands IF/SHL)
Peter Cehlárik (39z, 21b, 12g, Leksands IF/SHL)
Martin Pospíšil (81z, 25b, 4g, Calgary Flames/NHL)
Kristián Pospíšil (46z, 35b, 8g, HC Kometa Brno/Česko)
Tomáš Tatar (74z, 17b, 7g, New Jersey Devils/NHL)
Juraj Slafkovský (79z, 51b, 19g, Montreal Canadiens/NHL)
Adam Ružička (65z, 45b, 26g, Spartak Moskva/KHL)
Marián Studenič (50z, 44b, 14g, Färjestad BK/SHL)
Alex Tamáši (50z, 34b, 19g, Mountfield Hradec Králové/Česko)
Miloš Kelemen (36z, 16b, 8g HC Dynamo Pardubice/Česko+AHL)
Adam Liška (58z, 20b, 8g, Severstal Cherepovets/KHL)
Marko Daňo (44z, 26b, 19g, HC Ocelari Trinec/Česko)
Pavol Skalický (51z, 27b, 11g, BK Mladá Boleslav/Česko)
3.5.2025 - 12:42
+2

miro-nr

 

To všetko za Nemcom je čo?
3.5.2025 - 15:20
0

miško DUKLA

 

To je veľký omyl o riadok posunuty😃
3.5.2025 - 17:18
0

lukiasko

 

Reálni sú už v podstate len Regenda, Kňažko a Gernát.

Šatan by mal volať do Vegas, že chlapci by hrali ale že na 1000% a tak nech ich prosíme veľmi pekne pustia…
3.5.2025 - 12:47
+3

Jamboree

 

A Mesar?: Jak to vubec vypada v playoff Ahl
3.5.2025 - 12:52
0

lukiasko

 

Laval chcú vyhrať Calder Cup.
3.5.2025 - 13:21
0

Peryo

 

Mesar sa nedostal ma súpisku lavalu zatiaľ pre play off. To hovorí o všetkom. Okuliar sa im nehodí do koncepcie údajne
3.5.2025 - 13:22
0

lukiasko

 

Checkers majú dobrý team, pôjdu ďaleko.
3.5.2025 - 13:25
+2

ŠIMIKE

 

s mesarom uz netreba počítať..zabudnite
3.5.2025 - 14:28
+1

Pukky

 

Okuliar?
3.5.2025 - 13:02
0

pupo

 

Koho by vytlačil Kmec? Nič proti nemu a chceli ho aj skúšať ale zaručovať mu MS je moc. Demeka berem ten by si určite zahral a tam by mohli meniť aj centrov počas MS, keďže Honzek by mohol hrať aj krídlo
3.5.2025 - 13:05
+2

Jamboree

 

Kocha a Petrovickeho, mozna Mudraka: Jde o formu ne o Jmeno.

4.5.2025 - 11:41
0

Jamboree

 

Satan rika ze si necha 2 volna mista: Jestli je to zase 8 obrancu a 14 utocniku,

Tak bych si nechal klidne 4 volná.
3.5.2025 - 13:06
0

Demon

 

Co uz.

Tak nejako som dufal, ked vypadli az 4 NHLkari kratko po sebe, ze by niekto mohol prist, ale je to, ako to je.

Aj ked sa priznam, ze som medzi nimi ocakaval aj niekoho z NHL, povoodne som vlemi konzervativne pocital so 4 hracmi zo zamoria. Uz teraz ich mame 5, takze v tomto smere u mna "nadplan", hoc aj kostrbaty.

Navyse Knazkovci to maju nahnute, prehravaju 0:2 na zapasy a hra sa na 3 vitazne. Takez este minimalne tam je sanca. A zrejme posledna.

Regenda moze vypadnut najskor 7.5., Okuliar este neskor a Mesar hra proti Knazkovi. A, samozrejme, opacnym smerom prstom po mape mame este Gernata, ale tam to nevyzera, ze by sa jeho klub chystal v blizkej buducnosti v play off skoncit.

Uvidime, ako sa dnes ukazu novopriselci Cederle s Rosandicom a zamorska 4ka, co vcera nehrali. Predpokladam, ze dnes nastupia.
3.5.2025 - 13:25
0

luciakanky

 

Ja na ich mieste by som neprišla tiež. Fanúšikov by mi bolo ľúto, ale mne by sa hnusilo byť v jednom tíme so Zmrdmi a robiť rohožku zamindrákovancovi z ocovej s nášivkou na bunde s vedomím, že prezident zväzu mu to všetko toleruje. Tak ako nemám chuť fandiť (aj keď tí hráči za to nemôžu) by som nemala chuť ani reprezentovať
3.5.2025 - 14:06
+6

pupo

 

Prezident zväzu to toleruje svojmu “nadriadenému” , ktorého mu tam zvolil blby národ
3.5.2025 - 14:28
0

Urpiner16

 

Kedysi najúspešnejší GM SVK Peter Šťastný by ich poslal DO PRDELE a netoleroval by nič nikomu.
3.5.2025 - 14:54
+3

pupo

 

Stastny bol GM pod Širokým ne?
3.5.2025 - 15:20
+1

mikisk

 

Trošku revizionizmu, že? Široký v časoch Petra Šťastného ako GM nemal ani zďaleka takú povesť ako má dnes.
3.5.2025 - 16:51
0

pupo

 

Jasne vtedy bol rešpektovaný podnikateľ. Nekritizujem Šťastného ale v tej dobe sme mali podobnych idiotov vo vláde
3.5.2025 - 17:19
+2

miro-nr

 

A chlapci reprezentovali bez politických blbostí v diskusiách a konspiraciach prečo ten ktorý neprišiel !
4.5.2025 - 9:32
0

Old School

 

Presne tak. Nezabúdajme ale, že ten z Očovej je tam aj preto, lebo voľby v roku 2023 dopadli tak, ako dopadli. Ktosi vyššie tu písal, že hráči majú reprezentovať fanúšikov, teda národ, a nie funkcionárov. Lenže aj tí funkcionári boli zvolení ľudom, ktorý im na to dal mandát, že tu tomu celému teraz šéfuju. Takže ja ich rozhodnutie, že tento rok nemajú záujem reprezentovať plne chápem.
3.5.2025 - 15:02
+3

miro-nr

 

Ešte šťastie ,že ťa neoslovil Šatan
3.5.2025 - 15:24
+2

azzurri

 

👍
3.5.2025 - 19:15
0

majco

 

V lepšom prípade pôjdeme do MS s niečím podobným.

Rybár Húska Hlavaj

Ivan-Gernát
Koch-Grman
Kňažko-Mudrák

Romaňák



Chromiak-Dvorský-Lantoši
Regenda-Sukel-Honzek
Sýkora-Čederle-Čajkovič
Kašlík-Roman-Takáč

Krištof
Hrehorčák
3.5.2025 - 14:57
0

Jamboree

 

Lol: Nechapu - absolutne - jak nekdo muze dat Kocha vys nez Knazka?!?!?!

(Romanak nepojede = tak slabej bek na MS proste nemuze)

Dal uz celkem OK. Az na Lantosiho, to musi bejt tvuj osobni favorit, ale 1. Lajna? Urcite ne, kdyz mas k dispozici tyhle hrace. To je nepredstavitelnej alibismus.
3.5.2025 - 15:00
+1

majco

 

Koch hrá celú prípravu s Grmanom v 2 obrane,pochybujem že sa to do MS zmení plus Kňažko je otázny ešte.

Romaňák není určite slabší ako Petrovický,Beňo a Golian.

S Lantošim súhlasím ale tipologicky mi tam sadol najviac.V 2 a 3 útoku by mohla byť fajn chémia,Čederlemu to s Čajkovičom sedelo v príprave.
3.5.2025 - 15:04
0

Jamboree

 

Ja to zkusim za chvili sem poskladat podle sebe : : D
3.5.2025 - 15:33
0

Jamboree

 

Honzek – Dvorský – Chromiak
Sýkora – Krištof – Lantoši
Čajkovič – Sukel – Čederle
Kukuča – Kašlík – Takáč
(2 místa šetřit, potenc. Dopsat Kudrnu/Minaríka?)

Rosandič – Ivan
Kňažko – Grman
Koch – Petrovický
(+2 místa šetřit= Gernát, Kmec, Radivojevič)

Hlavaj (Rybár)
3.5.2025 - 16:41
0

Jamboree

 

jasně Kňažko ještě není, tak bych stavil Radivojeviče nebál bych: se
3.5.2025 - 16:43
0

weefoe

 

Studenič?
3.5.2025 - 15:45
0

belo

 

nic
3.5.2025 - 16:15
0

BieloModra

 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DRGdQLVlcmfA&ved=2ahUKEwjVu_L90IeNAxVvgP0HHSL_N4oQwqsBegQIDBAE&usg=AOvVaw1DHCUz3-v56TjrMqKJuLe-
3.5.2025 - 17:39
+3

belo

 

ano! na toto si vzdy spomeniem pri nom
3.5.2025 - 18:58
0

BieloModra

 

👌😄 toto je vazne vyborne
3.5.2025 - 19:47
0

Liri

 

Až mi je smiešno ako tu pred voľbami šéfa zväzu ospevovali Šatana a teraz na neho tí čo ho ospevovali kydajú, nadavajú. Keď tu vtedy asi 4 napisali, že je to alibista a robí veci ako jemu vyhovuje tak im tu nadavali a tvrdili, že to nie je pravda. A ako vždy MS pred OH hokejisti ti najlepši odmietli prísť.
3.5.2025 - 16:02
+2

P24

 

Repre vedela spraviť nadplán práve vtedy, keď sa od nej nič nečakala, takže očakávam, že v súboji s lat sa rozhodne o qf. Zápasy sa budem snažiť vidieť, ale extra veľká emócia v tom nebude.
3.5.2025 - 19:07
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
1. Spiš. N. V 54 173:152 104
2. Košice 54 172:130 101
3. Nitra 54 197:163 97
4. Žilina 54 174:146 94
5. B. Bystrica 54 161:145 88
6. Poprad 54 178:144 86
7. Slovan 54 164:159 81
8. Trenčín 54 150:155 80
9. Michalovce 54 157:153 80
10. Zvolen 54 174:174 73
11. L. Mikuláš 54 140:173 59
12. N. Zámky 54 114:260 29
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
a

Bleskovky

Hrehorčák pred Kanadou: „Musíme podať životný výkon“

S ambíciou zaskočiť jedného z najväčších favoritov MS nastúpia slovenskí hokejisti na svoj piaty duel na šampionáte vo Švédsku. V sobotu o 20.20 h si v štokholmskej Avicii Aréne zmerajú sily s Kanadou, ktorá zatiaľ nestratila v A-skupine ani bod. pred 5 hod. - TASR


Tréner Hiller zostane na striedačke Los Angeles aj v budúcej sezóne

Jim Hiller zotrvá na poste trénera hokejistov Los Angeles Kings. Nový generálny manažér klubu NHL Ken Holland vo štvrtok potvrdil, že kormidelníka meniť nebude. včera o 22:30 - TASR


Reichel pre zranenie ramena už nepomôže Nemecku na turnaji

Nemecká hokejová reprezentácia sa musí v ďalšom priebehu majstrovstiev sveta v Dánsku a Švédsku zaobísť bez služieb Lukasa Reichela. Dvadsaťdvaročný útočník Chicaga Blackhawks nedohral utorkové stretnutie s Nórskom pre zranenie ramena. včera o 11:16 - TASR


Abols posilní lotyšskú reprezentáciu, nastúpi aj proti Slovensku

Hokejový útočník Rodrigo Abols posilní lotyšskú reprezentáciu na MS vo Švédsku a Dánsku. Potvrdil to generálny manažér Rudolfs Kalvitis. Abolsov tím Lehigh Valley Phantoms totiž nepostúpil do ďalšieho kola play off v nižšej zámorskej súťaži AHL. 13.5.2025 16:21 - TASR


Gachulinec sa dohodol na pokračovaní spolupráce so Žilinou

Obranca Daniel Gachulinec bude aj v budúcej sezóne pôsobiť v tíme hokejistov DOXXbet Vlci Žilina. S účastníkom Tipos extraligy sa dohodol na viacročnom kontrakte. 13.5.2025 13:17 - TASR


T. Sýkora zostáva v Drážďanoch, zahrá si opäť DEL

Slovenský hokejista Tomáš Sýkora bude aj v nasledujúcej sezóne pôsobiť v nemeckom tíme Dresdner Eislöwen. Tridsaťštyriročný útočník, ktorý vlastní aj nemecký pas, predĺžil s nováčikom DEL zmluvu o ďalší rok. 9.5.2025 18:12 - TASR


Česi dopísali na súpisku Voženílka, Kondelíka i Lauka

Vedenie českej hokejovej reprezentácie dopísalo pred úvodným duelom na MS 2025 na zápasovú súpisku útočníkov Daniela Voženílka, Jáchyma Kondelíka, Jakuba Fleka a Jakuba Lauka. Voženílek nahradí v zostave Martina Nečasa, ktorý pre problémy s doručením batožiny nenastúpi do zápasu proti Švajčiarsku. 9.5.2025 16:39 - TASR


Hischier bude na šampionáte kapitán Švajčiarska

Nico Hischier bude kapitán švajčiarskej hokejovej reprezentácie na MS vo Švédsku a Dánsku. Útočník klubu NHL New Jersey Devils bol vlani v pozícii asistenta kapitána Romana Josiho. Helvéti to dosiahli až do finále, v ktorom prehrali s domácim Českom. 8.5.2025 20:09 - - / TASR


K domácim Švédom sa pripoja obranca Gustafsson a útočník Heineman

K hokejistom Švédska sa na domácich MS (9.- 25. mája) pripoja aj obranca Erik Gustafsson z Detroitu a útočník Emil Heineman (Montreal). Po ich príchode bude mať tréner Sam Hallam k dispozícii už 19 hráčov, ktorí v sezóne 2024/2025 hrali v NHL. Švédi budú v piatok 9. mája od 20.20 prvý súper slovenského tímu v základnej A-skupine v Štokholmne. Informovala o tom oficiálna stránka zväzu. 7.5.2025 10:33 - / TASR


Švajčiarov by mohol posilniť aj Fiala, z klubu dostal zelenú

Hokejistov Švajčiarska by na nadchádzajúcich MS (9.- 25. mája) mohol posilniť aj produktívny útočník Kevin Fiala. Od svojho klubu Los Angeles Kings dostal zelenú a môže sa pripojiť k reprezentácii. 7.5.2025 09:32 - / TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

16. 05. 2025
Švédsko - Slovinsko o 20:20
Švajčiarsko - Nórsko o 20:20
17. 05. 2025
Fínsko - Lotyšsko o 12:20
USA - Nemecko o 12:20
Francúzsko - Švédsko o 16:20
Česko - Kazachstan o 16:20

Odohrané zápasy

15. 05. 2025
KanadaRakúsko
5:1REPORT
ČeskoMaďarsko
6:1REPORT
FínskoSlovinsko
9:1REPORT
ŠvajčiarskoNemecko
5:1REPORT
14. 05. 2025
LotyšskoŠvédsko
0:6REPORT
KazachstanDánsko
1:5REPORT

Najviac bodov

David PastrňákCZE9 bodov
2.MacKinnon N.CAN8
3.Teräväinen T.FIN8
4.Tolvanen E.FIN7
5.Horvat B.CAN7

Najlepší strelec

Eeli TolvanenFIN6 gólov
2.Andrighetto S.SUI5
3.MacKinnon N.CAN4
4.Horvat B.CAN4
5.Solberg S.NOR4

Najlepší brankár

Samuel HlavajSVK93.22 perc
2.Genoni L.SUI91.89 %
3.Pavlenko M.KAZ88.98 %
4.Gudlevskis K.LAT85.94 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada421:212
2.Švédsko417:312
3.Fínsko416:78
4.Slovensko47:107
5.Lotyšsko410:166
6.Rakúsko47:132
7.Francúzsko45:151
8.Slovinsko44:210
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Česko420:811
2.Švajčiarsko417:810
3.Nemecko416:99
4.USA417:88
5.Kazachstan46:143
6.Dánsko49:183
7.Maďarsko46:203
8.Nórsko49:151