Diskusia: Slovensko zorganizuje majstrovstvá sveta v roku 2029
Majstrovstvá sveta v hokeji sa v roku 2029 uskutočnia po tretí raz na Slovensku. Rozhodol o tom Kongres Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) v piatok v dejisku MS v Štokholme.
Slovensko bolo jediný kandidát a schválenie organizácie bola v podstate formalita. Prezident Slovenského zväzu ľadového hokeja Miroslav Šatan v marci informoval, že delegácia zväzu navštívila kancelárie IIHF v Zürichu a odprezentovala stav našej pripravenosti a predstavy o MS. Celá prvá fáza pokračovala návštevou Hannesa Ederera a Petra Forsberga Košíc a Bratislavy. V metropole SR sa k nim pridal člen Rady IIHF a predseda komisie pre podujatia a šampionáty Franz Reindl. Záverečná prezentácia sa odohrala priamo v Štokholme, ako informoval SZĽH na svojom účte na facebooku, odprezentovali ju vo štvrtok večer.
Na Slovensku sa v ére samostatnosti uskutočnil svetový šampionát v rokoch 2011 a 2019. Hokejovú elitu privítala Bratislava a Košice, v oboch mestách sa bude hrať aj tentoraz. V oboch prípadoch sa Slovákom na domácom šampionáte nedarilo, zostali pred bránami štvrťfinále. Hlavné mesto SR zažilo atmosféru MS aj v rokoch 1959 a 1992, keď podujatie v rámci Československa spoluorganizovalo spoločne s Prahou. „Veľmi sa z toho teším. Bolo by dobré, keby sme tu mali ešte jeden reprezentatívny štadión, ale to sa v najbližšom období asi nestane. Ale napriek tomu na teším, na Slovensku boli predtým v oboch prípadoch výborné šampionáty,“ povedal pre TASR Jozef Stümpel, majster sveta z roku 2002.
IIHF už dávnejšie určila organizátorov najbližších MS. O rok sa bude hrať vo švajčiarskych mestách Zürich a Fribourg (od 15. do 31. mája 2026), v roku 2027 privítajú elitu nemecké mestá Mannheim a Düsseldorf (14. - 30. mája 2027) a v roku 2028 sa bude hrať v Paríži a Lyone vo Francúzsku od 12. do 28 mája.
Branko Radivojevič, bývalý reprezentant, držiteľ striebornej a bronzovej medaily z MS: „Myslím si, že je to dobrá správa pre všetkých Slovákov. Vždy, keď u nás boli majstrovstvá sveta, tak to bolo špeciálne. Môžeme vidieť, že v Štokholme aj v Herningu to nebola žiadna hitparáda návštevnosti, možno okrem domácich zápasov. Ukazuje sa, že keď sú šampionáty na Slovensku, v Česku či Lotyšsku, tak patria k tým najlepším, čo sa týka atmosféry aj návštevnosti.“
Dominik Graňák, bývalý reprezentant SR, držiteľ striebornej medaily z MS: „Myslím si, že to bude pre Slovákov zasa veľká vec. Mám pocit, že kedykoľvek sa majstrovstvá sveta hrajú buď na Slovensku alebo v Českej republike, tak je to vždy veľmi dobre zorganizovaný turnaj. Myslím si, že sa na to tešia aj hráči a to vždy priláka aj zaujímavé mená. Uvidíme, koľko budeme mať o štyri roky hráčov v NHL. Predpokladám, že do tej doby sa bude musieť urobiť niečo aj so štadiónmi.“
Adam Sýkora, súčasný reprezentant SR, účastník dvoch MS: „Myslím si, že to je veľká vec pre Slovensko. Viem, že ľudia na Slovensku žijú majstrovstvami. Bude tam určite úžasná atmosféra. Je veľká vec, že môže byť u nás už tretí šampionát, za čo som veľmi šťastný. Verím, že do roku 2029 sa zlepšíme a prídeme oveľa lepšie pripravení a skúsenejší.“
Anton Siekel, prezident Slovenského a olympijského športového výboru (SOŠV): „Správu o pridelení MS 2029 Slovensku som dostal práve počas môjho príhovoru na 68. valnom zhromaždení SOŠV. Je to fantastické. Pevne sme verili, že Kongres IIHF rozhodne už dnes. Môžeme sa začať pripravovať na šampionát. Fakt, že nám pridelili MS, je garanciou toho, že nie je na čo čakať a prvé kroky sa môžu začať robiť už zajtra. Všetci vedia, že Košice musia zvýšiť kapacitu svojho štadióna.“
Rubrika: Slovensko
- lili ruza
-
Super, teším sa.
- 23.5.2025 - 9:57
- +1
- frantapriklep
-
Skvelé. A verím, že napriek menším štadiónom návštevnosť týchto MS tromfneme.
- 23.5.2025 - 10:03
- +5
- lili ruza
- Tromfneme, verím tomu.
- 23.5.2025 - 10:04
- +3
- nerorome
- Bude.
- 23.5.2025 - 10:05
- +2
- chefe
- musi byt, aj keby boli v becku
- 23.5.2025 - 10:30
- +1
- Ivo
- Nemusí. aj pred 2019 sa to riešilo. Je to nejak tak že ms pred nemôžeš vypadnúť ale ak vypadneš skorej tak máš smolu.
- 23.5.2025 - 10:47
- +3
- HokejBJ
- Nie. Ak by sme hrali rok predtym v becku tak bezohladu na to ako by sme skoncili by sme mali isty postup. Ale i tak becko hrat nebude, lebo nikde nevypadneme. Uz by s tym ste mohli prestat.
- 23.5.2025 - 10:58
- +32
- GB11
- Už len kvôli tebe a podobným ako je Šatan by sme vypadnúť mohli aby ste nežili v tom že všetko je dobré …
- 23.5.2025 - 11:22
- +24
- nerorome
-
- 23.5.2025 - 11:28
- +3
- Jaroslav-TN
- Ideš zhnusiť ďalšiu diskusiu?
- 23.5.2025 - 11:33
- +15
- martin_aston
- Dobré to nie je, ale má pravdu, nevypadneme. V súčasnom formáte a súčasnom rozložení kvality je vypadnutie mimo realitu. A posledných 10 rokov sa to nijako nezmenilo. Jediná viditeľná zmena vo svete je posun Švajčiarov hore, a istá stagnácia Čechov (minuloročný titul I'm doprajem, ale placka už nie je zvykom).
- 23.5.2025 - 12:14
- +2
- strojar
- Že si sa postavil do zlého radu keď Pán Boh rozdával rozum?
- 23.5.2025 - 12:19
- +6
- FeroMotyka
- Slovensko si zaslúži turnaj, kde vyhráme všetko a to nám práve nižšia divízia ponúka.
- 23.5.2025 - 13:06
- +2
- dusan1980
- Tvoja zlost a nenavist je taka velka ze radsej nech aj vypadneme do Becka len aby si bol stastny ze ?
- 23.5.2025 - 13:24
- +17
- counter
- Čiže patríš k tej znôžke , čím horšie , tým lepšie...
Gratulujeme - 23.5.2025 - 18:06
- +2
- HokejBJ
-
- 23.5.2025 - 18:06
- +1
- Kuči
- Mozno sa zmenili pravidla, ale toto bolo povedane priamo zo SZLH v roku 2017 ohladom domaich MS v 2019.
„MS v hokeji 2019 sú pridelené Slovensku, a to platí. Dostávame ich štyri roky dopredu a pod ochranou sme len pre rok 2018. V prípade nášho vypadnutia z A kategórie MS tento rok, MS ostávajú u nás, či na nich slovenský tím bude alebo nebude. Zostupový kľúč aplikovaný v tomto roku je taký, že automaticky vypadáva posledný tím z parížskej skupiny. V prípade ak by Dáni skončili ôsmi, nevypadnú. Vypadne siedmy tím z tej skupiny, ktorý má menej bodov, respektíve horšie skóre pri rovnosti bodov. V prípade nášho zostupu a nepostupu z I.divíze MS, bol by domáci šampionát bez slovenskej účasti.“
https://www.hokejportal.net/?q=clanok%2Fslovensku-hrozi-domaci-sampionat-bez-slovenska%2F73047 - 23.5.2025 - 11:33
- +2
- Ivo
- ďakujem, že si to vytiahol. presne toto som myslel
- 23.5.2025 - 11:56
- +3
- hokejfanda
- Ak sa dobre pamätám bývalo to tak že ak hosťujúca krajina nevypadla až do majstrovstiev rok pred organizáciou, tak v tej rok pred organizáciou majstrovstiev mala ochranu a nemohla vypadnúť, ale tak asi sa niečo zmenilo.
- 23.5.2025 - 13:57
- 0
- Kuči
- Ano, to nikto nerozporuje. Ak bude slovenská repre v roku 2028 v najvyššej kategórií, nemôže vypadnúť do nižšej. Ak by však v roku 2028 štartovala v nižšej divízií, nemá automaticky zaručený postup do najvyššej kategórie.
- 23.5.2025 - 15:02
- 0
- FeroMotyka
- Také sme počúvali aj v mládeži, ale tak dufajme že ešte dlho zostane takýto formát, to jediné nás drží hore.
- 23.5.2025 - 13:05
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- puk11
- To nie je pravda.
- 26.5.2025 - 14:54
- 0
- napalmdeath
- Hádať sa nejdem, neviem ako to je nastavene dnes, ale 1998 Švajčiari ako domáci boli nasadení do Áčka. Druhá vec, ms je kšeft, a ta návštevnosť by bola mazivá. Teda usudzujem, že ponechanie nás v bečku by bol nezmyselný ťah. A tretia vec, ani by som to nerozoberal, osobne to vidím, že naši sa budú pohybovať na 7. Až 12 mieste. Aj keby sme vypadli, sme schopní prinavratiť ačkovú príslušnosť.
- 24.5.2025 - 10:14
- 0
- Dracik_18
- je to tu
...na rade je olympiáda v Šamorine
- 23.5.2025 - 10:06
- +28
- rastislavke
- Ďakujeme : Ministerstvu športu za diolomaciu. Vôbec to nebolo tým, že sa neprihlasili iní
- 23.5.2025 - 10:08
- +27
- nerorome
- Tým iným niekto bránil sa prihlásiť ?
- 23.5.2025 - 10:09
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Standacik
- Keby Miňisťerstvo robilo diplomaciu, od IIHF by Slovensko ziskalo dookoncovesmirny zakaz organizovat toto podujatie
- 23.5.2025 - 10:11
- +9
- lili ruza
- Pôvodne boli kandidáti aj Maďarsko a Veľká Británia. V januári 2025 sa rozhodli, že sa už nebudú uchádzať.
- 23.5.2025 - 10:12
- 0
- sloniik
- V pohode bude v Samorine tiez. Postavit zasnezovanu halu nebude problem a na hokej nechaju zamrznut vodu v bazene
- 23.5.2025 - 10:09
- +1
- dk
- a tunel do polska pod tatrami
- 23.5.2025 - 10:46
- +2
- Dracik_18
- aj cez Donovaly
- 23.5.2025 - 10:50
- +2
- amaskiea
- až do štátnej kasy
- 23.5.2025 - 11:09
- +12
- frantapriklep
-
Opravte ma, ak sa mýlim, ale obe MS u nás boli ziskové a priniesli slovenskému hokeju peknú finančnú injekciu, takže na tomto mieste treba oceniť tých, ktorí MS 2029 získali pre Slovensko, lebo to bude nielen z finančného pohľadu veľké plus pre náš hokej.
Počkaj, uff, to môžem takto v týchto dňoch? Je možné, že "nemenovaný zlý manažér" a "neschopní ľudia okolo neho" urobili niečo skvelé pre slovenský hokej?
No nič, verím, že sem odborníci prídu a vysvetlia mi, prečo je vlastne toto zlá správa a ako to treba očierniť. - 23.5.2025 - 10:16
- +28
- lili ruza
- MS2019 v Bratislave a Košiciach priniesli Slovenskému zväzu ľadového hokeja (SZĽH) zisk vo výške 7,5 milóna eur pred zdanením, čo je približne o päť miliónov viac ako v prípade svetového šampionátu v roku 2011
- 23.5.2025 - 10:26
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- amaskiea
- Súčasný prezident SZĽH a GM reprezentácie písal v škole aj výborné diktáty, Franto, doplň si to do tej tvojej elégie, veď ide o tú istú osobu, tak to nie sú hrušky s jabĺčkami...
- 23.5.2025 - 11:17
- +21
- frantapriklep
- Dnes ti vôbec nejde, tento príspevok pôsobí až zúfalo, na mieste kde by si ho mohol dať, pcháš len smajlíky a tu je úplne off topic. Nevadí, zrelaxuj cez víkend, v pondelok možno budeš v lepšej forme.
- 23.5.2025 - 11:28
- +10
- amaskiea
- došli ti argumenty?
- 23.5.2025 - 11:41
- +10
- frantapriklep
- Zbytočne provokuješ, dobre vieš, kde môžeš v tej téme pokračovať, ak máš o to reálny záujem.
- 23.5.2025 - 11:44
- +5
- amaskiea
- Franto, napadlo ťa niekedy, že strojar tému Šatan silí až tak, že tým vyvoláva skôr opačnú reakciu?
- 23.5.2025 - 12:04
- +2
- frantapriklep
- Popravde nie. Nemám pocit, že by niekto začal Šatana uznávať kvôli strojarovi
Ak naznačuješ, že niekto začne nenávidieť Šatana kvôli mne, tak ani to neočakávam. Skôr začne nenávidieť mňa. A s tým viem fungovať úplne v pohode - 23.5.2025 - 12:14
- +5
- amaskiea
- ja hovorím o jednorazovej reakcii, resp. o základnej dôveryhodnosti argumentácie (jednej alebo druhej strany), nie o tom, že niekto si na základe jedného prepnutého príspevku úplne otočí na niečo názor ...ale pri 1000 takých príspevkoch, ako ich pri každej možnej aj nemožnej príležitosti sádže náš tunajší voodoo šaman, možno aj to
- 23.5.2025 - 12:45
- +3
- Kuči
- Takže tým pádom by sme mali automaticky chvaliť aj Juraja Širokého či Vladimíra Nemečka, ano?
A čo presne sa na základe tej peknej finančnej injekcií zlepšilo? Pýtam sa pre kamaráta. - 23.5.2025 - 11:40
- +16
- frantapriklep
- Za získanie a usporiadanie MS určite.
Zabi ma, ale neviem detailne. Pamätám si, že zväz chcel peniaze použiť na mládežnícky hokej, kluby extraligy tlačili na zväz, aby z tých peňazí sanoval kluby po korone. Fakt neviem, ako to celé dopadlo. Koľko kluby dostali a či. - 23.5.2025 - 11:50
- +4
- Standacik
- Tak zase oba MS organizoval Igor, nech bol prezident a sekretár zväzu taký, aky bol, MS organizovať vedel
- 23.5.2025 - 11:54
- +4
- strojar
- Skúsil si, ale tento pokus ti nevyšiel.
To nie je zlá správa. To je správa, že Slovensko zvíťazilo v súťaži, kde bolo jediným účastníkom. - 23.5.2025 - 12:22
- +5
- Fandimhokeju
- Ale môžme sa na to pozerať aj z pozitívneho pohľadu. Ak zistili, že kandidujeme, tak dobrovoľne odstúpili, aby nemuseli byť za Slovenskom.
- 23.5.2025 - 16:38
- +2
- napalmdeath
- Mam započítať aj nezdaneny "tunelig" širokého a jeho rekonštrukcie nepelu s pristavbou hotela?
- 24.5.2025 - 10:20
- +3
- nerorome
- Fíni už oslavujú
- 23.5.2025 - 10:17
- +37
- frantapriklep
-
- 23.5.2025 - 10:21
- 0
- OUTBLAST
- Už teraz vyleteli na burze akcie liehovarov 🤭
- 23.5.2025 - 17:06
- +3
- opeKE
- Pamatam sa ako v 2019tom v jeden bezny den v skupinovej faze vykupili komplet vsetku vodku v bille v auparku (ke) dokonca aj tu "domcekovu"
a v nasom neslavnom zapase sedel vedla mna pan v tricku s finskym motivom tak sme kecali po anglicky a v polovici zapasu som zistil, ze to je madar a len byva v Dobrych casoch a ze bohuzial
bude musiet pit hned ako dojde na ubytko lebo tam sa pije nonstop
.
- 23.5.2025 - 17:46
- +4
- Jamboree
- Super storka: Madar v Finskym dresu to jsem ejste neslysel. V Ostrave melo nemeckej dres Kahuna cesky dite - protoze sou pribuzny.
V Liberci v bilotygrim dresu chodi fandit Nemci a ja mqm sem tqm na sobe slovenskej, danskej a finskej.
No na MS sem v Praze kecal s Nory a Svedy, v Ostrave s Lotysi, ale vypadali opravdove, nativne : D - 23.5.2025 - 22:42
- +1
- opeKE
- Madari v 2019 neboli v acku ale bol to velky fanusik hokeja z okolia Debrecenu. A potom sme aj srandovne komunikovali nakolko viem ako tak po madarsky, no hokejovu terminologiu samozrejme nie
tak som prechadzal do anglictiny.
- 24.5.2025 - 12:29
- 0
- Tino
- v 2019: chodilo do KE koli MS hodne madarov, nie len do steel areny, ale aj kulturparku
- 24.5.2025 - 13:22
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- DENISO6
- Nerozumiem prečo MS 18 bude v Bratislave a Piešťanoch. Trenčín po tej rekonštrukcii nebude zas niečo spĺňať?? Mantinely?
- 23.5.2025 - 10:31
- +4
- frantapriklep
- Možno málo miest na sedenie. V BA a PN je viac miest na sedenie. Ale len tipujem.
- 23.5.2025 - 10:33
- 0
- DENISO6
- V Trenčíne je o 1000 miest viac na sedenie ako PN. Jedine hotel by mohol byť problém. Nerozumiem tomu, TN je 25 hlavné mesto kultúry a takéto podujatie in utečie.
- 23.5.2025 - 10:47
- +4
- martin_aston
- V TN je 7 hotelov (áno, top sú asi iba 4,možno 5), Teplice sú za rohom, toto by som nevidel ako problém úplne. Súhlasím, je to veľká škoda.
- 23.5.2025 - 12:19
- +1
- frantapriklep
- Okrem Elizabeth a Magnusu ktoré ešte? Lebo popravde inde neviem poslať kolegov zo zahraničia, keď prídu.
- 23.5.2025 - 12:33
- +1
- evgeni71
- Minimalne Grand a kludne aj Veverica
- 23.5.2025 - 12:42
- +1
- Navi01
- Fúú to sú také hotely no neviem....
- 23.5.2025 - 12:47
- +2
- martin_aston
- No, horšie ako olympijská dedina to nebude
. Zase, toto sú 18ky, asi nemusia všetci bývať v 5*. A komu by nevyhovovalo, Teplice sú kúsok.
- 23.5.2025 - 21:35
- 0
- evgeni71
- Asi tak, chlapci au asi potomkovia kráľov ;-D
- 25.5.2025 - 0:47
- 0
- martin_aston
- Magnus, jasná voľba. Elisabeth (moja srdcovka, ale Rammstein asi nespomína s takou láskou
, Grand hotel na Palackého, Hotel pod hradom (neviem, akú presne majú kapacitu), Veverica (na toto si fakt neviem zvyknúť
, ale prerobené majú pekne a dobré gastro), Hotel na Gáborikovom štadióne, a ešte je Garni hotel za Allianzom/daňovým úradom).
A teraz, reálne poznám Tatru a Magnus, V Grand hoteli som iba jedol, ale mal som dobrý dojem. Pod hradom neviem, aký je veľký, a ostatné sú nižšiej triedy. Ale, keď sa pozrieme na to, aké bývajú olympijské dediny, tak podľa mňa by zniesli minimálne kritériá aj tie ostatné. Prípadne, veď z Teplíc je to fakt kúsok. - 23.5.2025 - 21:34
- 0
- lili ruza
- Prosím Ťa odkiaľ vieš, že to bude v BA a PN. V SNV sa rekonštruuje štadión aj kvôli MS U18.
- 23.5.2025 - 10:38
- +1
- nerorome
- https://x.com/PatoMitas/status/1925817017698832834?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet
- 23.5.2025 - 10:40
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- lili ruza
- Tak to som prekvapený, ale zas aj MS U18 2022 DI sa pôvodne mali hrať v SNV a nakoniec to dali do PN.
- 23.5.2025 - 10:42
- 0
- tristan
- Ja sa ani nečudujem, že sme nemali konkurenciu v usporiadaní MS. v Amerike to absolútne nikoho nezaujíma, bol som v Helsinkach na MS tam 500m od arény nikto nevedel, že nejaké MS sa konajú. Vo Švédsku teraz keď som bol tak reálne nula cela nič zmienky o hokeji v meste, každého zaujímala Eurovízia, tá bola všade. Dokonca bary polroka dopredu mali vypredané miesta na sledovanie tej show. Švédi ani len štvrťfinále proti Česku nevypredajú. Celkovo vidím čiernu budúcnosť MS ak nepríde nejaká reforma, lebo stráca to vo vyspelých krajinách (okrem Česka) rapídnym spôsobom na atraktívnosti. Teším sa, že budú MS opäť na Slovensku, viac ma ale mrzí, že to prekryje všetky zaváhania zväzu a nie je ich málo po MS vo Švédsku.
- 23.5.2025 - 10:33
- +10
- roa
- No, pokiaľ vo Švédsku každého zaujímala Eurovízia a nie hokej, tak to Švédsko sa uberá do peknej ...
- 23.5.2025 - 10:45
- +23
- tristan
- oproti aréne je obrovský športový bar s kockou obrazoviek nad barom, volá sa O´Learys a boli sme tam pred zápasom s Kanadou aj po zápase a nepremietali zápasy ale tu Eurovíziu, najprv semifinále v repríze a potom finále v polroka vypredanom bare, ale pustili nás aspoň na stojáka a musím uznať, že atmosféra bola prekvapivo super. Vravím už vo Fínsku som nemal pocit že som v meste kde sa hrá MS a teraz už vôbec.
- 23.5.2025 - 11:02
- +2
- Sani
- Eurovizia...: Ja sa teda Europy zastavam kde sa da....ale bez tejto saskarne, kde sa vsetci pretekaju o najväcsi bizar....by som asi prezil...
- 23.5.2025 - 14:28
- +17
- FeroMotyka
- Akože nehovorím, že tam nie je aj zbytočný bizár, ale celkovo to je super. Ešte keď v tom je zapojeny taký "boj" medzi krajinami. Mňa to tiež nebavilo hlavne keď som ani nevedel, že to poriadne existuje a potom Slováci tam uz ani neučinkovali. Ale česi má do toho zatiahli, tam to ide a nie je zlé. Ale tak chápem, že niekoho to baviť nemusí vôbec, tiež nepozerám všetko čo sa veľa ľuďom páči.
- 23.5.2025 - 14:59
- 0
- ReviznyTechnik
- Eurovízia je TOP, ak chceš odoslať politický, alebo kultúrny message.
- 23.5.2025 - 16:51
- 0
- napalmdeath
- Musel som gŭgliť co to je, alsia spevácka súťaž. To je teda top, to ti poviem
. Ze my vôbec sledujeme nočné prenosi hokeja, keď máme takú topku
- 24.5.2025 - 10:28
- 0
- WERTYU
- Horsie je ze na Slovensku ludi zaujima Farma, Ruza pre nevestu a podobne chujoviny… potom sa necudujme ze sme tam kde sme…
- 24.5.2025 - 11:59
- +4
- strojar
- No, Eurovízia Song Contest sa tebou spomínaným lahôdkam dosť približuje.
- 24.5.2025 - 15:13
- +1
- counter
- A teraz sa treba pozrieť, kto produkuje ten odpad a vymýva mozgy ľuďom ktorí aj tak nevedia kde je sever. Smutné
- 24.5.2025 - 16:56
- +2
- HokejBJ
- Ja si myslim ze popularita MS v hokeji je taka ista ako bola pred 10 rokmi aj 15 rokmi. A jediny kto tu neustale nad tym hromzi sme my a Cesi
- 23.5.2025 - 11:01
- +2
- ŠIMIKE
- pritom mne napr. pride eurovizia zbytocna blbost
- 23.5.2025 - 11:02
- +6
- tristan
- aj podľa mňa, ale zjavne inde to tak nevnímajú
- 23.5.2025 - 11:06
- 0
- Tino
- ja mam: podozrenie, ze cez Euroviziu si rozne krajiny riesia svoje male mindraky/komplexy.
- 23.5.2025 - 11:13
- +7
- hello, havarju
- No teraz vo Bazileji mimo arény, kde bola samotná súťaž Eurovízie bol ešte vypredaný štadión, kde bolo 35000 ľudí, ktorý súťaž sledovali na veľkoplošných obrazovkách.. a napr. skladbu Tommyho Casha tam zborovo spieval celý štadión ..
Áno, popularita tej súťaže je pre nás nepochopiteľná. - 23.5.2025 - 12:22
- +9
- tulen - kosice
- abba: vyhrala eurovíziu v 74-om ... potom tvorila nezanedbateľné percento hdp švédska
- 23.5.2025 - 12:54
- +3
- Jose17
- To by sme potom my boli kľúčovým účastníkom každý rok
- 24.5.2025 - 13:38
- +1
- Dominios
- v skandinavii to takto bolo vzdy, vo Fin mozno o kusok lepsie
ale neboj, teraz budu svajciaci, nemci - to su krajiny, ktore sportom ziju a ziju aj hokejom; to nie je len o unudenych americanoch a skandinavcoch, stale tu su krajiny, ktore to robit chcu a vedia
trochu otaznik su ti francuzi, ale nechajme sa prekvapit, bude to aspon nieco nove - 23.5.2025 - 11:53
- +3
- emoxx1
- Do škandinávie chodím každý rok. Mám ju prejazdenú od Trelleborgu až po Trondheim a to dvoma trasami. Okolo Gotteborgu aj okolo Štokholmu. Nemaj mi to za zlé, ale nazvať Škandinávcov unudených je jednoducho nevedomosť.
Chápem, že našinec nechápe, prečo mala Eurovízia vyšší záujem ako MS. Tam má Eurovízia roky obrovskú popularitu.
No nalejme si čistého vína. Kým sme počas MS my hromadne nadávali a zavzdušnovali sa, oni sa pri Eurovízii zabávali. - 23.5.2025 - 14:30
- +13
- Dominios
- ano ano, ja som to zle napisal, to unudeni malo byt len na americanov, zle som pouzil spojku "a" na skandinavcov, ktori mali byt uz bez tohto privlastku
oni nie su unudeni ludia, skor naopak, oni su dost zivyaj zaujem o hokej oni maju, akurat, ze oni ho aj doma maju tak kvalitny, ze bez poriadneho promo proste nemaju za potreby chodit na random zapasy, ktore niektore su proste kvalitou dost za ich ligami
- 23.5.2025 - 15:30
- 0
- emoxx1
- Jedna vec je promo, druhá, že im nemáš čo ponúknuť. Crosby alebo Feury sa tam objavujú počas sezóny v súťažnom NHL zápase. A tie slabšie tímy. Keby som obyvateľ Štokholmu tak na čom ma vieš zlomiť aby som šiel na zápas Slovensko Slovinsko? Pozriem na zostavu Slovákov a hneď vidím, že vo švédskej lige sú traja lepší ako v repre a sledujem ich tu pod nosom celý rok a za násobne nižšie vstupné.
Všetko má zas aj svoje výhody. Vďaka tomu, že ten všeobecný záujem o hokej vo švédsku nie je taký fanatický ako u nás tam lístky na NHL stoja výrazne menej ako v Prahe. - 23.5.2025 - 15:50
- +1
- napalmdeath
- Nemám za zlé, severania v globale sú nudni
- 24.5.2025 - 10:29
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- rasti_assez
- Pred 20timi rokmi bola sledovanost neporovnatelna.Finale 2002 bolo najsledovanejsim programo STV v historii.Ulice v mestach boli pocas zapasov narodneho timu prazdne.Podla toho, co vidim posledne roky takymto tempom o pat rokov nebude hokej na Slovensku nikoho zaujimat a sampionat bude skor prepadak.
- 23.5.2025 - 10:35
- +2
- Kurolišek
- JOJ mala takú sledovanosť ako nikdy predtým... a keby sme hrali semifinále tak spadnú serveri. To že hráme ako hráme sa samozrejme odzkradľuje aj na sledovanosti. Niekto si povie že to nemá cenu keď hráme hov...
- 23.5.2025 - 11:19
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- meero
- Nechajme sa prekvapit, ci si zas budu moct spekulanti v pohode nakupit bambilion listkov. Ja uz tusim.
- 23.5.2025 - 10:53
- +1
- roa
- Špekulanti vždy boli, sú a vždy budú.
- 23.5.2025 - 11:09
- +2
- FeroMotyka
- Za koľko predávaš?
- 23.5.2025 - 13:10
- +3
- newMHCfan
- Perfektný výkon!
Na to, že nikto iný ani nekandidoval, sme to tam totálne rozbili. To je presne to vizionárstvo, ktoré nám tu roky chýbalo,že keby sme aj do 2029 vypadli do Béčka, majstrovstvá sveta si aj tak dáme doma, v Áčku!
Fakt super robota, odmeny by si zaslúžili veď takéto "víťazstvá" sa nerodia každý deň. - 23.5.2025 - 11:13
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tino
- takze : steel arena si v kratkom case prejde dalsou rekonstrukciou, fajn sprava .
- 23.5.2025 - 11:15
- +4
- BlackCrow
- +
- 23.5.2025 - 11:24
- 0
- napalmdeath
- Co na to jozko golonkovie?
- 24.5.2025 - 10:31
- 0
- Kurolišek
- No ale to sa nebude hrať na Slovane to MS18... ale v Ružinove. A Slováci budú hrať v Piešťanoch.
- 23.5.2025 - 11:18
- +1
- lili ruza
- „Majstrovstvá sveta sú na programe v apríli budúceho roku. Pevne verím, že dovtedy už bude všetko hotové,“ uviedol Vladimír Hovaňák, riaditeľ STEZ Spišská Nová Ves.
Od októbra 2023 je isté, že Slovensko usporiada turnaj elitnej kategórie majstrovstiev sveta hokejistov do 18 rokov. V roku 2017 sa tento šampionát konal v Poprade a Spišskej Novej Vsi a Spišiaci veria, že to tak bude znova. Podľa vedenia Slovenského zväzu ľadového hokeja do úvahy prichádzajú dve alternatívy - dve mestá na východe a dve mestá na západe Slovenska.
„Verím, že šampionát bude zorganizovaný minimálne rovnako kvalitne ako naposledy v roku 2017. V Poprade a Spišskej Novej Vsi boli solídne návštevy. Verím, že v roku 2026 dokážeme tento ukazovateľ ešte navýšiť," uviedol Miroslav Šatan pred rokom a pol na webe SZĽH
Čítajte viac: https://spisgemer.korzar.sme.sk/c/23484061/velka-rekonstrukcia-zimneho-stadiona-na-spisi-sa-zacala-na-prace-pojde-vyse-sest-milionov.html - 23.5.2025 - 11:26
- 0
- Kurolišek
- To že niekto verí že to tak bude znova... neznamená že to tak bude znova
- 23.5.2025 - 11:36
- +1
- tulen - kosice
- zatlač slzu: bratislava & piešťany
- 23.5.2025 - 12:56
- 0
- Standacik
- napr. mne to je úplne jedno,
základom je, že sa trochu ovakuje štadión - 24.5.2025 - 17:14
- 0
- Kurolišek
- Z dopisu diváku jsme vybrali: Petr Štursa: Tak snad do té doby Slovensko nesestoupí do B divize.
Martin Svoboda: Tak když už ho nebudou hrát (v té době už budou v nižší soutěži), tak ho aspoň budou hostit😉
Mirek Nejedly: Aby v roce 2029 vůbec hráli na MS s jejich sestupnou výkonností. 😀
Miroslav Nekolný:
Tak snad se do tý doby udrží v elitní skupině.
Přinejhorším budou v roce '28 uměle vytaženi zpět. - 23.5.2025 - 11:25
- +4
- frantapriklep
- Milé odkazy. Hrouza nepsal nic?
- 23.5.2025 - 11:34
- +1
- Kurolišek
- sport.cz
- 23.5.2025 - 11:38
- +1
- frantapriklep
- Len mi napadol Hrouza, ktorý raz vysvetloval tým trom slovenskym hokejistom "v dobrom", že on ich vlastne obdivuje, keď sa snažia o niečo nemožné, stať sa hokejistami aj keď sú Slováci.
- 23.5.2025 - 11:40
- +2
- emoxx1
- Famózna scéna. A vôbec celý seriál...
- 23.5.2025 - 13:02
- +1
- amaskiea
- to je to, kde hrá trénera Langmajer?
- 23.5.2025 - 13:05
- +1
- emoxx1
- Áno. Lajna.
- 23.5.2025 - 13:08
- 0
- dusan1980
- Mne zas napadlo Jardo ze cešti hokejisti opětovne nastoupili na lad v sandalich a bilich ponozkach.
Odmitli opustit led i po duraznem upozorneni od rozhodčiho
Tak zapas museli skontumovat - 23.5.2025 - 13:30
- +1
- Jamboree
- Hrouzek v*le: Dytrojt, dva roky pengvins, šikejgou.
Za tu zkomoleninu hrajes Frantys celej mesic bez suspera, je to jasny?!
A mne budes vykat! - 23.5.2025 - 22:48
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- FeroMotyka
- A teraz tie Slovenské ako išiel Český hokej dole po Spengler Olympiáde
- 23.5.2025 - 13:12
- +1
- nigol
- Takže ďalší rok bez štvrťfinále
- 23.5.2025 - 11:27
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Dominios
- Tento "uspech" ma viacero rovin. Hned prva je ta, ze zrejme sa pouzije na zatienenie nasho neuspechu na prebiehajucich majstrovstvach. Ale o tom uz bolo napisane asi dost...
Prichadza to ale v dobrom case, IIHF musi byt ticho, bez ohladu na akukolvek politiku a vsetko okolo, aktualne navstevy su tak slabe, ze aj mala kapacita steelky je oproti tomuto bohate postacujuca. Ano, ani u nas nebude ani zdaleka vypredany kazdy random zapas, ale po skusenosti z minulosti, horsie to nebude. Snad ale ceny neptrestrelia, inac to bude fiasko.
Lenze este vacsie fiasko moze nastat, ked sa toho sampionatu zucastnia slovaci len v hladisku. Snazim sa verit, ze tieto majstraky bola vynimka, ale to dusno, ktore je teraz v nasom state a aj hokeji je tak velke, ze naozaj sa mozeme dovtedy porucat.
Netreba toho ani tak vela. Jednak sami si pilime konar pod sebou, ale co ak sa napr. skonci vojna? A rusi/bielorusi sa vratia? V tom momente o tazkeho supera viac, menej bodov a este vacsia sanca, ze budeme v problemoch namoceny az po usi. A este aj ti bielorusi v minulosti nas vedeli poriadne potrapit...
Takze Miro a spol., uzite si tento mega uspech v 0 konkurencii. Pre Slovensko je to fantasticka sprava (teraz bez ironie). Lenze rukavy si treba vyhrnut, pretoze toto bola jedna z tych veci, ktora nam mohla byt ukradnuta. Realne problemy s v nasom hokeji su uplne niekde inde. A pri sucasnom vedeni statu (ak by nedajboze tam ostalo), aby sa nestalo, ze akykolvek zisk z tychto majstrakov nakoniec nebol cely niekde vo vilach v chorvatsku... - 23.5.2025 - 11:31
- +21
- frantapriklep
- Výborný príspevok. Takto by som si predstavoval konštruktívnu kritiku
Toto môžem len podpísať. - 23.5.2025 - 11:38
- +4
- napalmdeath
- Netrep, to nikomu nezáleží oči. Posledne ms na Slovensku sú toho dôkazom.
- 24.5.2025 - 10:34
- 0
- Cvikelka
- Taliansko Francúzsko Slovinsko
Británia Ukrajina Maďarsko
Litva. To budeme mať súperov. - 23.5.2025 - 11:39
- +2
- ekaver
- 2029? Ktovie, kde bude Slovensko, aby sme nedopadli ako Bielorusi s MS....
- 23.5.2025 - 11:49
- +5
- frantapriklep
- O tom môže národ rozhodnúť v najbližších voľbách. Hľadiac na súčasné alternatívy k vládnej moci nie som príliš veľkým optimistom. Kde sú noví Dzurindovia?
- 23.5.2025 - 11:52
- +6
- napalmdeath
- Noví Dzurindovi? Však mladý esdékáúčkar uhrik je co?
- 24.5.2025 - 10:35
- 0
- Marchand63
- Nezabudaj na Meciara, ten ho rozpredal svojim ludom za korunu.
- 24.5.2025 - 17:06
- +4
- counter
- Nenamietal , no strategické podniky predal ten malý čert
- 25.5.2025 - 0:24
- +2
- Urpiner16
- To nie že ho rozpredal.Napríklad rozdelil železnice na 3 samostatné subjekty a každý z nich je v strate Už roky.
- 24.5.2025 - 17:08
- +1
- Urpiner16
- V Anglicku a Holandsku tiež v 70 rokoch rozdelili železnice a začali vykazovať stratu.Keď to nazad časom spojili lebo si uvedomili že jedna firma je naviazaná na druhú začali vykazovať zisky.Pán POLITIK ŽELEZNIČIAR DOJEBABRAL ČO SA DALO.
- 24.5.2025 - 18:23
- +1
- topska
- Ale teraz vo svete skor badat tendencie podobneho rozdelovania predsa nie?
- 24.5.2025 - 18:30
- 0
- Urpiner16
- A narobiť kopu byrokratov.
- 24.5.2025 - 18:52
- +1
- topska
- Nerozumiem fakt, skor opak...Ale bavime sa o ekonomickej stranke a potencionalnom vykazovani zisku ci straty. Ale ak mam zle info tak beriem.
- 24.5.2025 - 19:13
- 0
- marvin
- Pls dostuduj si ako je to v UK https://en.wikipedia.org/wiki/Rail_transport_in_Great_Britain
- 24.5.2025 - 19:10
- 0
- emoxx1
- V princípe dobrá správa. Pre zväz dobrá možnosť zarobiť si slušné peniaze.
No popravde vyhrali sme bez boja. Môj syn pred nedávnom zobral zlato v taekwonde preto, lebo do finálového zápasu proti nemu súper nenastúpil. Nechcel aby som ho na stupni víťazov fotil(aj tak som ho odfotil) a medailu hodil do šuflíka. Nezavesil ju k tým vybojovaným. Tak nejak by sme mali vnímať aj tento "úspech". Tu medailu v podobe pochvaly, že chlapci zvládli ste to hodiť do šuflíka. Zbytok energie nech sa presmeruje na kvalitnú organizáciu a na jej komerčný a snáď aj športový úspech. - 23.5.2025 - 12:13
- +14
- dominator97
- kedy naposledy alebo kolkokrat sa v poslednej dobe odohral pri tychto kandidaturach priamy "boj"?
- 23.5.2025 - 12:26
- +1
- emoxx1
- To nijak nesúvisí s princípom ktorý som popísal. Ten platí pre všetky takéto kandidatúry.
- 23.5.2025 - 12:28
- 0
- dominator97
- namiesto "boja" je to dnes vacsinou o spolupraci a dohode...a pripravuje sa to a rokuje sa o tom vopred
- 23.5.2025 - 12:37
- +3
- Tino
- domnievam: sa, ale je to len moja spekulacia, ze sucastou balicka bolo najst rok, mozno aj po dohode so zahranicnymi partnermi , kedy by bola konkurencia najmensia, idealne ziadna.To ze sme "nebojovali" nie je nutne zal info, nebojovat mohol byt ciel, strategia, hrali sme to na istotu.
- 23.5.2025 - 12:49
- +4
- Fandimhokeju
- Je v tom aj storočnica organizovaného hokeja na Slovensku, ktorá pripadá na rok 2029.
- 23.5.2025 - 16:47
- +2
- Great!
- Dobrá správa pre Slovensko. Určite aj pre Česko a Fínsko
..A vlastne ak budú už hrať aj Rusi, tak aj pre nich. Sledujúc spoločenskú situáciu, tak na zapasoch budu mat dost priaznivcov..
Snáď bude dobrá účasť hviezd, keďže o pár mesiacov neskor bude olympijský turnaj.
Rozumiem, prečo sme hrali naposledy v KE, ale tentokrat by sme sa nemuseli prisposobovat CZE a nechat našich v Bratislave. - 23.5.2025 - 12:31
- +1
- Marchand63
- Triedny boja
a polarizacia spolocnosti cislo 17312, teraz o to kde ma hrat Slovenska repre oficialne zahajena. - 23.5.2025 - 12:36
- 0
- gabi98
- Cesi a Slovaci nesmu byt v tej istej skupine. Neplati, samozrejme, ak organizatori chcu uplne "zarezat" jedno z dejisk.
Ak Slovensko v BA, tak Cesko v KE.
Ak Slovensko v KE, tak Cesko v BA. - 23.5.2025 - 12:44
- 0
- Dominios
- neboj, este sa hlada cesta, ako sem dostat RUS
- 23.5.2025 - 12:47
- +3
- amaskiea
- áno, v tom prípade Česko v BA, Slovensko v KE má logiku, v opačnom garde nie, aj (ale nielen) z dôvodu, že plejaf by v každom prípade malo byť v BA
- 23.5.2025 - 12:48
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Great!
- Češi si nájdu cestu rovnako do Košíc, ako do Bratislavy, stále to majú o tisícky km bližšie ako do Švédska.
Keby sme Čechom západný sused my, určite by nám dobrovolne nenechali svoju väčšiu halu a nepresťahovali sa sami do menšej na náš úkor a to dokonca dvakrát za sebou.
Tohto sme schopní naozaj len my. - 23.5.2025 - 23:55
- +6
- Profesor
- naše dve stadiony sú a rovnakej úrovni a keď sa v KE spraví to nafuknutie tak bude rozdiel len niečo vyše 900 miest
- 24.5.2025 - 0:03
- 0
- Marchand63
- Ked dve, tak dve.
- 24.5.2025 - 0:14
- +2
- Breadman
- Dve stadiony, dva piva.
- 24.5.2025 - 4:26
- +4
- Great!
- To mi pripomína jeden nápojový lístok v miestnom bufete.
Jedno pivo - 1 eur
Dve pivá - 2 eur.
Dva pivá 100 eur. - 24.5.2025 - 10:51
- +3
- strojar
- Ledva zasadená jabloň už aj rodí.
Kam sa hrabe Mičurin na Šatana. - 23.5.2025 - 12:42
- +2
- frantapriklep
- A ty si "Newton" spod tej jablone
- 23.5.2025 - 12:47
- +12
- roa
- Čo ti stúpil na otlak, Franto? Veď to bolo vtipné.
- 23.5.2025 - 14:25
- +3
- amaskiea
- Čo ti stúpil na otlak, Roa? Veď to bolo vtipné.
- 23.5.2025 - 14:28
- +2
- roa
- Beriem.
- 23.5.2025 - 14:29
- +2
- FeroMotyka
- Takže 2029 Rusko, tešíme.
- 23.5.2025 - 13:14
- +3
- Segment42
- Neviete prečo sa hrali MS v Amerike naposledy v roku 1962? Neni tam o to záujem?
- 23.5.2025 - 13:57
- +2
- napalmdeath
- Nieje. Fíni a Česši majú hokej ako top sport. A štátne krajiny z Európy po kopanej nna druhom mieste. V zámorí je hokej o pár poradí dole, aj tí ktorí ľúbia hokej pozrú radšej nhl ako nejaké Slovinsko.
- 24.5.2025 - 10:42
- 0
- PeterLucky
- Poznam americky hokej zvnutra celkom dobre a ma to viacero rovin, ak mozem rozvinut debatu. Prvy problem je, ze na americkych TV hokejove studio v maji riesi iba NHL Play-Off, MS ako bezny divak ani nevies ze sa niekde hraju. Na kanadskych TV okrem NHL davaju aj MS, ale tiez len ako taky doplnok, lebo v tomto case roka je aj Memorial Cup, co je finale junioriek v CHL- to si Kanadania strasne idu. No potom druhy problem zase je, ze americky hokejovy zvaz je dost rozdeleny na regionalne partie, z ktorej si kazda mysli ze ma svoj patent na hokej: Michigan, Minnesotta, Nove Anglicko su hlavne skupiny. Kym by sa oni dohodli, ze kde by sa ten turnaj konal, tak by sa 4 krat pohadali. Sidlo zvazu je v Colorade, USA Hockey Arena pre U18 NTDP je v Michigane, a sidlo NHL je v New Yorku. No a klasicky problem - termin. Ten termin je z hladiska NHL Play-Off tak na draka, ze by si ten turnaj musel organizovat na univerzitnych stadionoch alebo v halach, co nemaju najomcu. Neviem ako 4 roky dopredu oznamis IIHF stadion NHL, ktory zrovna o 4 roky nebude hrat play-off
A kvoli MS zapasu Francuzsko-Kazachstan s 350 divakmi nikto pripadny NHL zapas prekladat nebude. Akoze varianta s univerzitami nie je uplne nepredstavitelna, ale neviem ci by cudzinci leteli do Ameriky kvoli turnaju napr. na Univerzite Severna Dakota (cca 12 tisic kapacita) alebo Univerzite Minnesotta (cca 11 tisic kapacita). Dalsi problem su casy zapasov - bude sa hrat podla Europy na obed, alebo bude sa hrat normalne vecer lokalneho casu a Europania bude hore o 3 rano? Ja som teraz bol v Dallase na MS18 a tam boli zapasy robene na europsky cas napriklad v stredu o 12:00. No kto z domacich dojde na taky zapas? Deti v skole, dospeli v praci, jedini ludia v hladisku tam boli skauti, rodicia a ine muzstva z turnaja. V idealnom svete by to mohlo fungovat keby ten turnaj mohol byt v mestach s profi hokejom v hokejovych krajoch: Detroit-Grand Rapids, Minneapolis sam, Boston sam, Boston-New York, Chicago-Milwaukee a taketo kombinacie. Kazdopadne by listky na slabe zapasy museli davat za symbolicke vstupne, alebo ich rovno rozdat. Neviem si predstavit Americana so vztahom k hokeju, ze by isiel na tie slabe repre s hracmi ktori by sa mali problem presadit pomaly aj v AHL. Budme realisti, clovek s NHL narokmi ma proste problem si uzit niektore MS zapasy. Ved aj ja som sa pristihol pri zapasoch Slovenska ako rozmyslam, ze ci by ten mancaft vobec vyhral slovensku ligu. Jedinu cestu vidim v nejakom super-nepredpokladanom dohodnuti sa NHL s IIHF. No a tam je IIHF diplomaticky a financne tak neuveritelne slaba, ze NHL si robi co chce - ved NHL nie je ani clenom IIHF.
- 25.5.2025 - 8:21
- +3
- DocentMladsi
- v roku 2029 uz nebude hokej na slovensku nikoho zaujimat
- 23.5.2025 - 14:11
- +3
- nerorome
- Super správa zo siete X: ZOH 2026 budú bez hokejistov Ruska.
Dnes sa o tom malo rozhodnúť na Kongrese IIHF.
Základné skupiny:
A: 🇨🇦🇨🇭🇨🇿🇮🇹
B: 🇫🇮🇸🇪🇸🇰🇫🇷
C: 🇺🇸🇩🇪🇱🇻🇩🇰 - 23.5.2025 - 14:56
- +26
- Brooks
- Neviem, nad čím sa muselo tak dlho rozmýšľať. Rusko patrí do...Ruska a nie na OH.
- 23.5.2025 - 15:06
- +10
- nerorome
- V marci boli voľby v MOV a tak sa s rozhodnutím pravdepodobne čakalo na nového šéfa, resp. šéfku. IIHF nemohla rozhodnúť bez konzultácie s MOV, ktorý má OH pod palcom.
- 23.5.2025 - 15:12
- +2
- nerorome
- Čo by malo zároveň znamenať, že náš dres na ZOH neoblečú minimálne takí hokejisti, ktorí tam budú pôsobiť aj v nasledujúcej sezóne (počas ZOH sa KHL isto nepreruší, keďže Rusáci nepôjdu). Nie je však vylúčené, že sa tam dostanú "prípady" ako boli teraz na MS Húska, Rosandič a Krištof.
- 23.5.2025 - 15:09
- +3
- Jamboree
- Italie?! : Grrrr
Kde je moje Polsko! - 23.5.2025 - 22:50
- 0
- thovthKe
- Fín, Švéd, Slovák, Talian
uvádza sa inde
- 24.5.2025 - 21:34
- 0
- Brooks
- To asi o niečom hovorí, keď sme boli jediný záujemca o organizáciu. Bolo by dobré sa zamyslieť nad každoročným konaním MS, najmä ak NHL splní svoj sľub, že SP bude každé 4 roky s tým, že sa bude čo 2 roky striedať s OH s hráčmi z NHL. Neviem, kto potom bude chcieť na tých MS hrávať, keďže tie "naše" MS by už mali v tom dvojročnom cykle turnajov s najlepšími hráčmi (ZOH 2026, SP 2028, ZOH 2030 atď.). A ďalšia nemenej podstatná otázka je, kde v r. 2029 bude náš hokej a celkovo Slovensko ako také.
- 23.5.2025 - 15:00
- 0
- evgeni71
- Ok tak sa zamysli a organizáciu Ms nechaj na inych
- 23.5.2025 - 16:36
- +2
- KrebsKandidat
- A to musi ta hracka NHL zaujimat kazdeho viac ako MS?
- 23.5.2025 - 18:06
- +1
- crosbynko
- Bolo by to fajn, keby sme zbytocne nemuseli zvacsovat Steelku
A mozno toto da impulz nasim hracom znovu zacat reprezentovat a vytvorit kostru repre. Snad dame uz aj to stvrtfinale. Silny rocnik 99 bude mat akurat tridsat rokov. Dorastu 04 a 05. Snad aj z tej 07 daco dorastie. Uvidime. Mali by sme na tom byt lepsie ako v sucastnosti. Ked si porovname kvalitu top kadra teraz a o styri roky. - 23.5.2025 - 15:34
- 0
- Jaroslav-TN
- O koľko miest sa má zväčšiť steelarena? Alebo na akú kapacitu sa má navýšiť?
- 23.5.2025 - 16:11
- +1
- Matej8199
- Nad 10 000 má mať, presné číslo neviem
Čiže sa navýši o cca 1 600 miest na sedenir - 23.5.2025 - 18:19
- +3
- Jaroslav-TN
- Ďakujem za odpoveď
- 23.5.2025 - 19:51
- 0
- Jimmy Tulipan
- to je pekne, ale tie chodby su narvane ked je plnka uz teraz + dalsich 1600 miest
- 24.5.2025 - 1:03
- +2
- mato_ke
- Vieme aj kedy a kto to má dať dokopy? Či klub, mesto, zväz? Nepôjde o nízke číslo..a rád by som videl aj reálne kde tých 1000+ miest vznikne. Čo viem, že dole k mantinelom majú ísť nejaké miesta, ale to bude pár desiatok, max stovák ale nie tisíc+
A či to bude hotové až k dňu začiatku MS29 alebo už dajme tomu o pár mesiacov, rok, dva? Mohlo by to vzniknúť čím skôr a začal by z toho profitovať aj klub, ktorý by mohol (minimálne miesta dole pri mantineloch) predávať a záujem by podľa mňa o tie miesta bol určite. - 24.5.2025 - 11:17
- 0
- marvin
- https://www.kosiceonline.sk/pozitivny-vysledok-studie-realizovatelnosti-priblizil-steel-arenu-k-ms#:~:text=Ko%C5%A1ick%C3%A1%20Steel%20ar%C3%A9na%20spln%C3%AD%20po,kapacitu%20pre%2010%2Dtis%C3%ADc%20div%C3%A1kov.
- 24.5.2025 - 13:03
- +1
- mato_ke
- Vďaka moc
- 24.5.2025 - 18:11
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Kopcansky Palachar
- Super. Slovensko aj Cesko su velmi dobre destinacie pre MS. Vieme aj vyhravat. Ked nemas supera, nemozes prehrat.
- 23.5.2025 - 16:37
- 0
- ReviznyTechnik
- Tých čo nereprezentovali nebrať, nech si organizujú MS v AHL.
- 23.5.2025 - 16:45
- 0
- dukat77
- ms hokeji 2029: tak nám to vyšlo. ale je tu otázka rok 2011-2019 sme vyhoreli ako fakle a nepostúpili sme do štvrťfinále a obávam sa že ani neraz to nepríde je to až za 4 roky môže sa toho veľa stať ale už neverím. a včera Dánsko paráda aj ked mi ušiel tiket nevadí som sa tešil postupu Dánska . a tým to by som chcel povedať aby si Slovensko zobralo príklad z Dánska ako sa bojuje za svoju krajinu nechali tam celé srdce bojovali o dušu a sa im to vrátilo .
- 23.5.2025 - 17:58
- +1
- nerorome
- Petr Briza to akurát pre Sport.cz dementoval 🤷♂️
- 23.5.2025 - 20:06
- 0
- opeKE
- ufff. toho som sa obaval. Este ked to dementuje Petr (myslene v dobrom nakolko poznam jeho postoje) tak asi naozaj ide v pozadi riadne ruSSke diplomaticke peklo/vydieranie/korimpovanie.
- 23.5.2025 - 20:23
- 0
- BieloModra
- Bohuzial
- 23.5.2025 - 21:06
- 0
- homer J
- JE to vraj iba akési odporúčanie. Hlavné slovo má olympijský výbor. Ak som to teda dobre pochopil
- 23.5.2025 - 21:56
- 0
- BieloModra
- https://www.hokejportal.net/?q=clanok/rusi-udajne-nebudu-startovat-na-olympijskom-turnaji/141204
- 23.5.2025 - 19:59
- +1
- opeKE
- dik stratilo sa to v inych clankoch... hadam to bude pravda
- 23.5.2025 - 20:24
- 0
- poprader
- Dúfam že ešte aj pár rokov nedovolia aj po ukončení vojny sa zúčastńovať na MS, mne tam rozhodne tie ruzzke ksichty nechýbajú.
- 24.5.2025 - 1:44
- +8
- napalmdeath
- Čosi, vieš o koľko iihf prichádza na vysielacích právach? Hungotatárskych emirátoch je hokej populárny a vhodným populistickym materiálom pre oligarchov
- 24.5.2025 - 13:17
- +1
- topska
- O kolko? Toto ma zaujima lebo co viem tak tie prijmy su momentalne takmer identicke ako s Rusmi.
- 24.5.2025 - 13:22
- 0
- counter
- Slovensko by mohli nejakým spôsobom tiež dostať mimo diania, v oblasti vysielacích práv sme jedna odrobinka a z hľadiska kvality sme nikto , stratový projekt na rozdiel od ruského hokeja . Ste vy ale chudobný...
- 25.5.2025 - 0:16
- 0
- sloniik
- MS v parahokeji: Zajtra zacinaju MS v parahokeji a nasich viete pozerat na tomto linku 💪
https://usahockeytv.com/?fbclid=IwY2xjawKdrjdleHRuA2FlbQIxMQABHuHM5d8Y3GvIcl97KEpl2yJzhNfUkxpTkuKjXDKwzR7Bc1ZwZ0MTH3oqxhRX_aem_8d5Pasx-fPrUSFHPiO_c0A#msdynmkt_trackingcontext=f9e0d894-3ce5-4dca-83a6-af439d6a0200 - 23.5.2025 - 21:40
- +7
- frantapriklep
- Viackrát sa objavilo v diskusii, že to nič nebolo, získať MS, keď nebol protikandidát.
Treba si uvedomiť ale aj to, čo je za tým. Že tomuto prideleniu predchádzali mesiace príprav, prezentácií zodpovedným. Keby to nebolo dobre pripravené a odkomunikované, tak by Slovensko tie MS nedostalo. A zrejme ani ostatní uchádzači by sa dopredu nevzdali. - 24.5.2025 - 9:59
- +3
- Zubo27
- Čo by sa stalo, keby nebol žiadny kandidát? IIHF šampionát nasilu niekomu pridelí?
- 24.5.2025 - 12:20
- +1
- topska
- Nie nasilu ale ano, s niekym by sa dohodli aj s urcitymi kompenzaciami alebo vyhodami.
- 24.5.2025 - 12:24
- 0
- napalmdeath
- Nieje. Fíni a Česši majú hokej ako top sport. A štátne krajiny z Európy po kopanej nna druhom mieste. V zámorí je hokej o pár poradí dole, aj tí ktorí ľúbia hokej pozrú radšej nhl ako nejaké Slovinsko.
- 24.5.2025 - 13:17
- 0
- Kurolišek
- Kopaná je čo? To už ani Česi nemajú.
- 24.5.2025 - 17:12
- 0
- Kurolišek
- Tu je taký prehľad čo si o tom myslia bratia Česi: https://www.facebook.com/photo/?fbid=1289072942939742&set=a.582808113566232
- 24.5.2025 - 17:08
- 0
- neoBB
- Takže vypadneme na domácom šampionáte 🤣🤣
- 24.5.2025 - 17:12
- 0
- raza1
- ved to už nikto nechce organizovať tak preto nám to zas dali ..nemali sme protikandidáta aj Maďari sa radšej odhlásil to usporiadať
- 24.5.2025 - 20:17
- 0
- topska
- Ale najprv kandidati boli, odhlasili sa ked sme prejavili zaujem
- 24.5.2025 - 20:50
- +1
- Big brother
- Najlepšie turnaje sú vždy v Česku a na Slovensku.
- 25.5.2025 - 11:38
- 0
- martin gal
- Tak dovtedy,hádam zasadená jabloňka prinesí nejakú úrodu.
- 26.5.2025 - 12:48
- +1