Diskusia: Slovensku podľa vývoja renkingu hrozí kvalifikácia na ZOH2026
Slovenský hokej nemá istú priamu účasť na olympijskom turnaji 2026 v Miláne/Cortine.
Rozhodol o tom štvrtkový výsledok štvrťfinále MS v Rige. Nemecko vyradilo favorizované Švajčiarsko a po nedeľnom finále šampionátu vyjde nový rebríček IIHF, v ktorom bude Slovensko figurovať na 9. priečke. Na ZOH sa predstaví prvých 8 tímov, reprezentácia organizujúcej krajiny a 3 úspešné mužstvá z kvalifikácie. Slovensko však ešte nie je definitívne mimo priamej účasti, otázny je budúci štatút v súčasnosti vylúčeného Ruska.
Slovenská hokejová reprezentácia cestovala do Rigy na renkingovej pozícii číslo 8. V "polotovarovej verzii" prebiehajúceho turnaja má po vyradení v základnej fáze už fixný zisk 3290 bodov. Nemci mali isté minimum 3275, ktoré im zostávalo v prípade vyradenia vo štvrťfinále (a celkové 8. miesto na MS). Lenže zdolali favorita a polepšia si minimálne o 100 bodov. Slovákom nielenže uchmatli 8. priečku a poslednú priamu miestenku na zimnú olympiádu, ale sami v priebežnom renkingu prerazili už na 5. priečku a ohrozujú Švédov.
Domáce Lotyšsko v rozpracovanej rebríčkovej verzii vstupovalo do svojho večerného štvrťfinále MS s 3090 bodmi na 11. pozícii, v prípade postupu sa posúvalo na desiatu pred Dánsko. Na ďalší prienik potrebovalo získať v nedeľu v Tampere titul, vtedy by vyrovnalo bodový počet Slovenska. Zavážil by najnovší záber (1200 bodov za titul). Slováci za Rigu dostali 960, za vlaňajší turnaj 750 (75 percent z 1000), za rok 2021 je to 500 (50 percent) a za 2020 iba 240 (25 percent). Súčet 3290 dotvára 840 za 75 percent z 1120 olympijských bodov po bronze v Pekingu.
Na predných priečkach rebríčka nemá nikto nič isté a po MS môže dôjsť k viacerým zmenám. Aj tie však majú svoje limity. Vedúcich Fínov môžu zosunúť iba oba severoamerické tímy, ale so 110-bodovým mankom prenasledujúcej Kanade sa to nemusí podariť ani prípadným štvrtkovým priamym vyradením Suomi. Definitívny rebríček 2023 po nedeľnom finále určí aj zloženie dvoch osemčlenných základných skupín MS 2024 v Česku. Známym reťazcom 1-4-5-8-9-12-13-16 a 2-3-6-7-10-11-14-15.
Svetový renking nie je len formálne vyčíslenie sily jednotlivých krajín. Generuje sa z výsledkov na vrcholných podujatiach a určujú sa podľa neho schémy na tých istých akciách, teda na MS a ZOH. Štruktúru renkingu determinujú prehľadné koeficienty. Za MS i za ZOH sa prideľuje nastavený počet bodov, za 1. miesto 1200, ďalej 1160, 1120, 1100, za piatu priečku je 1060 atď. Tieto body sa raz ročne (v olympijskej sezóne dvakrát) aktualizujú so 100-percentným bodovaním najnovších MS, 75-percentným za predchádzajúce, za šampionát predtým sa prideľuje 50 percent bodov a ešte predtým 25 percent. Rovnaký formát platí aj pre ZOH, tie majú v roku svojho konania 100 percent a na konci cyklu už len 25. Pre rok 2024 preto bolo už v roku 2021 dôležité, ako si bude Slovensko počínať v olympijskej kvalifikácii a vo februári 2022 na hlavnom turnaji v Pekingu. Priamu cestu na zimné hry Miláno-Cortina však skomplikoval fakt, že na troch MS v rade skončili Nemci pred Slovákmi a to dvakrát výrazne postupom do semifinále, v tom sobotnom v Tampera a potom aj nedeľnom zápase o zlato/bronz si môžu bodový záber ešte vylepšiť.
Ak bude na ZOH štartovať aj pre vojnu suspendované Rusko, na olympijský turnaj sa bude treba opäť prebojovať mimo sezóny. Traja ďalší účastníci 12-členného olympijského turnaja (ak IIHF formát nezmení) vzídu z viacstupňovej kvalifikácie. Jej záverečný stupeň sa stal osudom Slovenska aj pre rok 2020 (pandémia presunula na 2021) a po štyroch priamych účastiach v rade (Turín 2006, Vancover 2010, Soči 2014, Pjongčang 2018). Slovenská reprezentácia v závere augusta 2021 postúpila z bratislavskej vetvy a o polroka neskôr v Pekingu dobyla historický bronz.
Rubrika: MS → MS 2023 Fínsko a Lotyšsko
- Pukky
- A čo? Ak nevyhráme kvalifikáciu, tak čo potom chceme na OH?
- 25.5.2023 - 18:08
- +39
- HokejBJ
- Ale je to somarina celá kvalifikácia. Nerozumiem prečo sa hraje. Úplne zbytočne sa dáva priestor slabším krajinám vytlačiť krajiny ktoré majú lepšiu kvalitu. Veď si pamätám ako nám polovicu hráčov nechceli kluby uvoľniť a uvoľnili až možno tyzden pred OH kde ostatný trénovali možno aj mesiac. Pritom si zoberme že hrajú sa len 3 zápasy čo vytvárajú obrovský tlak na tímy. Ja by som celú kvalifikáciu zrušil a proste poslal na OH prvých 12 tímov a ak organizátor nie je medzi 12 tímami postúpi prvých 11. A postúpia tam všetci ktorí si to vybojovali za 4 roky. Nie krajina ktorá len vyuzila momentum
- 25.5.2023 - 18:33
- +25
- Kurolišek
- No veľa prekvapení v tomto smere nieje... a ani postup Slovinsko by som do toho nerátal. V podstate nám tam vždy ukázali že sú tam oprávnene. A či postúpi Dánsko alebo Nórsko už fakt nieje o zásluhach ale momentálnej forme. Kvalifikácia je v poriadku ale rátať do neho Rusko je ako rátať Nacistické Nemecko počas 2. svetovej vojny.
- 25.5.2023 - 18:35
- +8
- Pukky
- Proste je taký formát turnaja a inak to nebude. Ale napíš na MOV a možno sa nad tým zamyslia a zmenia to.😉
- 25.5.2023 - 18:37
- 0
- HokejBJ
- Veď to má napadlo že či to není tým že MOV požaduje od kolektívnych športoch kvalifikácie. Ale za mňa zbytočne. Môj názor
- 25.5.2023 - 18:44
- +1
- Tizo
- lol. to ako naozaj? zbytocny priestor slabsim krajinam vytlacit tie silnejsie. no ked ich vytlacia asi silnejsie nebudu.
- 25.5.2023 - 18:56
- +12
- moke19
- prikláňam sa na Tvoju stranu, aj to je umenie, nastaviť aktuálnu formu počas kvalifikácie
- 27.5.2023 - 10:14
- 0
- ptr421
- nasadenie do kvalifikácie je 9,14,15,19 podľa rebríčka.
to sa vážne ideme zo.rať z tímu čo skončí na MS 7. v skupine, ďalšieho čo vypadne a z tímu, ktorý je v strede 1. divízie? - 25.5.2023 - 20:21
- +3
- Mato-Mi
- Ked sme sa posrali z Kazachstanu, mozeme sa posrat z kohokolvek.
- 25.5.2023 - 21:28
- +9
- HokejBJ
- Takto, ide o to že za akých podmienok sa to hraje. Slabšiemu tímu majú prakticky výhodu v tom že ich hráči nehrajú v kvalitných ligách a tak ich uvoľnia v dostatočnom predstihu na prípravu a pripravujú sa možno aj mesiac zatiaľ krajiny ako my dostanú svojich najlepších hráčov tak tyzden pred kvalifikáciou a to je rozdiel.
A ďalší faktor je že to je o troch zápasoch. Proste ten tlak že musíš vyhrať 3 zápasy a ešte k tomu že od teba sa čaká že musíš postúpiť. Není to vôbec tak jednoduché a nechápem naco je to dobre. Tak postúpi krajina ktora mala v auguste formu nie ta ktora na to ma kvalitatívne a dokazovala to v priebehu 4 rokoch - 25.5.2023 - 21:55
- +1
- opeKE
- Lebo kazda krajina ma pravo si vybojovat ucast. Aj burundi ak bude v iihf a prejde kvaldou (kvalda je az celkom od spodu) moze ziskat zlato. Tak ako v zjazdovom lyzovani postupuje do druheho kola vsetko co doslo prve kolo.
- 25.5.2023 - 22:05
- +4
- belo
- ktovie co by si pisal keby sme my boli na nizsom mieste v rankingu.
- 26.5.2023 - 4:02
- +3
- slapstick44
- Tak to sme jednou nohou tam. Tí nájazdníci z kolchozu si najbližšie dekády pozrú olympiády len v televízii.
- 25.5.2023 - 18:10
- +15
- Pukky
- Hej, môžu. Ale až postavia ukrajincom tých 24 zimných štadiónov, ktoré im zničili.
- 25.5.2023 - 18:15
- +30
- Mato-Mi
- Myslis? Ja verim v to, ze russom hrat neumoznia na OH, ale na mojom nazore to stat nebude.
- 25.5.2023 - 18:17
- +21
- Pukky
- Tak ono výstavba poriadneho zimného štadióna trvá nejakú tú päťročnicu. Najmä na UA, kde majú rovnaké know how pri verejných obstarávaniach, ako u nás.
- 25.5.2023 - 18:19
- +8
- Mato-Mi
- Vydalo IIHF nejake stanovisko v tomto duchu?
- 25.5.2023 - 18:21
- +2
- Pukky
- Robil som si srandu. Bodaj by...
- 25.5.2023 - 18:22
- +2
- AgentCooper
- O ucasti Ruska na ZOH nebude rozhodovat IIHF, ale MOV. To je sice rovnaka zgerba uplatnych uchylov, ale nastastie su tu krajiny, ktore su schopne bojkovat ZOH s ucastou vrahov a nasilnikov.
A dalsia vec.. ak maju hrat ruski vrahovia a nasilnici na ZOH, take ZOH nas nemaju co zaujimat. - 25.5.2023 - 18:23
- +38
- Mato-Mi
- Mas pravdu, ze to bude na MOV a presne ako si pisal, tam su rovnako uplatni funkcionari.
- 25.5.2023 - 18:24
- +2
- belo
- klasika bojkot, neposles team na OH. Minimalne su tam fini ktori by to spravili
- 26.5.2023 - 4:06
- +2
- miško DUKLA
- Tak to snáď nie
- 28.5.2023 - 14:33
- 0
- Ten z Bystrice
- Rusko by sa na takýchto podujatiach (a vlastne ani na žiadnych iných) nemalo ukázať najbližších 50 rokov, nieže "uvidíme čo bude o rok" .
- 25.5.2023 - 18:23
- +33
- HKMajka
- Nemecko sa nezúčastňovalo 50 rokov na žiadnom podujatí?
- 26.5.2023 - 16:22
- +3
- gortman123
- Ale az po totalnej porazke a okupacii.
- 26.5.2023 - 17:38
- 0
- Mato-Mi
- Obavam sa, ze porovnavanie povojnoveho Nemecka a russka nie je na mieste. russi su stale zaseknuti niekde v minulosti.
- 26.5.2023 - 17:44
- +2
- Mudrc
- ZOH 2026: ZOH sa hrajú až v roku 2026 prečo by sa nemali započítať výsledky ešte z MS 2024 ?
Spoliehať sa že Rusko tam v 2026 nebude je mimo. - 25.5.2023 - 18:23
- +3
- AgentCooper
- Pretoze IIHF rozhodla, ze uz po MS 2023 bude rozhodovat o nasadeni timov do predkvalifikacii a kvalifikacii na ZOH.
- 25.5.2023 - 18:24
- +6
- phelipe
- Olympiáda je ešte veľmi ďaleko.
Ešte sa teraz nedá povedať, či na nej budú Rusi a Bielorusi, to sa môže ešte 10x zmeniť.
V každom prípade, ak by to tak bolo, pomohlo by nám to, pretože by sme nemuseli v lete ísť hrať kvalifikáciu niekam do Kazachstanu, ale zase na druhej strane olympijský turnaj bez Ruska a prípadne aj Bieloruska by mal nižšiu úroveň.
- 25.5.2023 - 18:24
- 0
- AgentCooper
- Nie je to daleko, kedze na ZOH prebieha kvalifikacny proces, ktory sa ma zacat uz na jesen 2023 a koncit cez leto 2024.
Nezabudaj, ze kvalda na ZOH 2022 sa mala hrat v auguste 2020, iba kvoli korone sa to posunulo o rok neskor. - 25.5.2023 - 18:29
- +6
- Kurolišek
- Fakt nechápem prečo by tam malo byť Rusko a už vôbec nechápem prečo by malo mať priamy postup.
- 25.5.2023 - 18:33
- +12
- Kelthuzad123456
- Do kedy nas tu budete krmit clankami o tom, ze nam ma niekto pomahat? .. Neuhrali sme si to na MS, musime hrat kvaldu.. Proste a jednoduche!!
- 25.5.2023 - 18:46
- +17
- Mato-Mi
- Amen.
- 25.5.2023 - 18:48
- +1
- Kurolišek
- Podľa mňa nakoniec nebudeme. Neviem si predstaviť že by budúci rok v marci niekto zahlasoval za účasť Ruska na olympiáde.
- 25.5.2023 - 18:58
- +1
- Big brother
- Nikto v článku netvrdil, že nám má niekto pomáhat, iba vysvetlil situaciu.
- 25.5.2023 - 19:14
- +2
- zomi
- Presne tak.
Už si nehrajme na to, že to nie je v našich rukách a že berieme do rúk kalkulačky.
- 26.5.2023 - 12:21
- +1
- Urpiner16
- S tými kalkulačkami dopadneme raz tak že bude počítať to či vypadneme do B-čka alebo máme podľa kalkulačky ešte nejakú teoretickú nádej ostať v A kategórii MS.
- 26.5.2023 - 12:25
- +1
- Sunkafit
- aspon bude viac hokeja juhú
- 25.5.2023 - 18:51
- 0
- Pukky
- Aspoň niečo vyhráme.
- 25.5.2023 - 19:05
- +5
- ZtrykoSlazoU
- hrame kvaldu: no a coooo
- 25.5.2023 - 19:01
- +4
- Poprad_eskape
- Karma
- 25.5.2023 - 19:03
- +2
- fanda55
- Najväčší nezmysel je Rusko, ktoré berie body za 3 miesto hoci nehrá žiadny turnaj. Tam zmysel trapneho nezmyselného rebríčka IIHF konci. Lebo odmietajú Rusko a pri Tom mu pripisujú body za MS. Čisté farizejstvo.
- 25.5.2023 - 19:12
- +24
- P24
- Ja len taka otazka: Nie je týmto vybavená otázka ďalšieho krekovho pôsobenia? Ci nebodaj chceme ísť na oh k kvaldu s trénermi, pre ktorých to bude turnajový debut?
- 25.5.2023 - 19:27
- 0
- juromt
- ...: Kvalifikacia nas minule oh celkom slusne nakopla
- 25.5.2023 - 19:53
- +3
- belo
- tiez myslim, ked sme mali uspesnu kvaldu, mali sme aj kov, nie?
- 26.5.2023 - 4:09
- +1
- hello, havarju
- To sanitky sú na vine, najprv nás nechceli vo štvrťfinále a teraz nás už nechcú ani na olympiáde. Asi za to, že z poslednej olympiády máme medailu
- 25.5.2023 - 19:54
- +3
- Tizo
- sanitky?
- 25.5.2023 - 21:27
- 0
- Tizo
- ah ok uz mi doslo po odoslani.
- 25.5.2023 - 21:27
- 0
- Quantanamera
- Mi rozum zostáva stáť: z toho čo tu čítam. Veď nech zakážu hrať na OH všetkým, ktorí sú teraz (alebo dnes boli) vo štvrťfinále MS tak, aby Slovensko nemuselo hrať kvalifikáciu a postúpilo priamo. Už musím zareagovať takto, lebo ma niektoré príspevky unavujú (a to ich na HP čítam rád), ale treba si uvedomiť že od čias trénera ZDENA C. hráme stále skoro to isté umiestnenie. Čo do prčic vlastne chceme? Len to, na čo máme. Ani Craig nedokázal zmeniť naše hlavy tak, aby sme štvrťfinále hrali pravidelne.
- 25.5.2023 - 19:56
- +2
- Big brother
- Craig spravil kus dobrej kvality, len ono to nie je len o hlavách. Dôležitým aspektom je aj kvalita hráčov.
- 25.5.2023 - 20:00
- +3
- hees
- Craig 9miestny spravil kus dobrej kvality.
- 25.5.2023 - 20:37
- 0
- Fandimhokeju
- Asi sa treba zmieriť s tým , že kvalifikáciu budeme hrať. Aj keď kombinácií je veľa, plus ešte zákulisie s Rusmi. Nakoniec je možné, že v prípade pravdepodobnej neúčasti Ruska je možné, že z kvalifikácie postúpia prvé 2 družstvá.
- 25.5.2023 - 20:00
- 0
- Fandimhokeju
- Zaujímavo to povedal Siekel. Podľa neho návrat Rusov na OH by znamenal koniec vojny. Mal povedať, že koniec vojny by znamenal návrat Rusov na OH. A to je obrovský rozdiel vo výrokovej logike.
- 25.5.2023 - 20:08
- +2
- Zmrzlina
- Rusi budú mať mužský hokejový tím na ZOH 2026. Schváli to MOV, IIHF a prihovorí sa za to aj NHL, pokiaľ pôjdu hráči NHL na tieto ZOH.
My kvalifikácia, no zapríčinili sme si to sami. - 25.5.2023 - 20:19
- 0
- HA RA Bin Ladin
- To sa nestane. Fakt by bol bojkot, nehovoriac o bezpečnostných opatreniach. Nereálne.
- 25.5.2023 - 20:52
- +6
- Zmrzlina
- Už v roku 2024 bude previerka na LOH
- 25.5.2023 - 21:48
- 0
- opeKE
- Sak bude... pridu tam dementi ako na australian open s trickami putona a Ztkami a podobne... take LOH nemienim pozerat
- 25.5.2023 - 22:09
- +8
- HA RA Bin Ladin
- Dúfam že kvaldu si zahráme. Znamenalo by to, že putinova vojna skončila. Žiadny iný scenár si nepripúšťam. Neviem si predstaviť agresorský štát na olympiáde ani by ma netešilo, že by vojna stále trvala a my postúpili priamo.
- 25.5.2023 - 20:48
- +6
- Cvikelka
- Nič iné nám nezostáva, len napadnúť vojensky Švajčiarsko.
Toľko nervov čo nás to stálo, je nehorázne. - 25.5.2023 - 20:49
- +2
- hello, havarju
- Presne! Toto nemôžme nechať len tak!
- 25.5.2023 - 20:54
- +2
- hees
- Museli by sme to vysvetliť ako ropné dobrodružstvo a zabiť aspoň milión civilistov.
- 25.5.2023 - 20:57
- +3
- hello, havarju
- Špeciálna operácia - by bol dobrý názov...
- 25.5.2023 - 21:04
- +10
- ptr421
- je nutné denacifikovať Švajčiarsko! že sme cez vojnu spolupracovali s Nemeckom a napadli sme Poľsko? ale súdruhovia, nedajme sa oklamať pomýlenými reakcionármi na výplatnej páske imperialistických tajných služieb. každý predsa vie, že 2. svetová vojna sa začala 22.6., pardon, 29.8.1944 a predtým sa absolútne nič nikde nestalo.
- 25.5.2023 - 21:24
- +8
- HA RA Bin Ladin
- Omyl, každý predsa vie, že 2.sv vojna sa začala mníchovskou zradou
- 25.5.2023 - 21:48
- +4
- amaskiea
- no, ale potom bol 3 roky mier až do júna 1941
- 25.5.2023 - 21:51
- +7
- Tino
- zle jazdyky hovoria: ze 2. svetova v Europe zacala obcianskou vojnou v ESP, ini si zase myslia, ze obsadenim AT, ja si myslim,ze 2. svetova zacala po DE volbach 1933 , ked Hitler prevzal moc a zistil, ze kumpani v IT, ci JP su fajn a pojdu mu +/- po ruke.
- 26.5.2023 - 12:13
- +2
- Mato-Mi
- Dalsi, co si precital o milione mrtvych civilistov a uz dalej nepatral po pravde. Stacila mu nepodlozena informacia a siri ju dalej.
- 25.5.2023 - 21:26
- +3
- Cvikelka
- Mato-Mi: Druhu svetovú som začal ja.
Potom som dostal celú sadu lexaurínu a bolo po vojne.
Sláva psychiatrom. - 25.5.2023 - 21:59
- +3
- amaskiea
- prečeš si tú ofinu konečne na druhú stranu a vylez už z Innu, lebo prechladneš, Dolfi
- 25.5.2023 - 22:12
- +2
- Cvikelka
- Ofina mi ochorela hed som si robil kebab.
- 26.5.2023 - 10:04
- +1
- hees
- To nie je jediné ropné dobrodružstvo treba spočítať všetky... 9000/280771=32x menej je dôležitý jeden život ako druhý.
- 27.5.2023 - 12:09
- 0
- Mato-Mi
- Cize si len potvrdil mnou napisane, ze tych milion civilistov si si vycucal z prsta. Pisal si o ropnom dobrodruzstve USA a mrtvych civilistoch. Spocitaj vsetky obete, ktory "zapricinilo" americke ropne dobrodruzstvo a daj sem konecne cislo, nech sa tocime okolo faktov.
Tych 9.000 mrtvych civilistov na Ukrajine je k comu? Lebo pokial si chcel porovnat ludi zabitych USA a ZSSSR(russkom), tak asi by stacil spocitat len pocet mrtvych kvoli hladomoru za Stalina a USA su v tom pripade v porovnani s russmi len taki pajaci, ze? Plus k tym "par" milionom(cca 3-6milionov) pripocitaj este tych minimalne 9.000 Ukrajincov od zaciatku "specialnej vojenskej operacie". - 28.5.2023 - 20:01
- +2
- Podbradok
- Už v minulosti často bývali ZOH o ničom kvôli NHL a veľkým peniazom. Teraz, keď to ešte zmrzačili cez dvojité kilometre, propagandu a brutálne politické tlaky, sa na to celé môžem.. Coubertin sa môže v hrobe obracať.
- 26.5.2023 - 9:42
- 0
- Mato-Mi
- Veru, ta propaganda a politicke tlaky v russku, su nieco otrasne.
- 26.5.2023 - 10:22
- +7
- Podbradok
- Na politiku sa môžem.. Mrzí ma, že hokej na ZOH je neustále celé desaťročia decimovaný kvôli rozličným dôvodom, ktoré sa už nakopili tak, že turnaj pre mňa osobne prestal byť zaujímavý. Ak bez Rusov, tak nech tam aspoň pustí NHL hráčov, ale neverím už ani na jedno z toho.
- 26.5.2023 - 10:31
- 0
- LenTak93
- veď na ZOH 2026 by mali štartovať hráči z NHL
- 26.5.2023 - 10:37
- +1
- Podbradok
- Super! Lebo to isté sľubovali aj pre Peking, ale nakoniec to dopadlo inak. Tuším však kvôli pandémii. Snáď to teraz vyjde.
- 26.5.2023 - 10:40
- 0
- nerorome
- Slovensko bude hrať na ZOH 2026 bez potreby kvalifikácie za splnenia dvoch podmienok súčasne:
1. Rusko bude vylúčené z účasti na ZOH 2026
2. Lotyšsko sa nestane majstrom sveta na MS 2023 (v takom prípade by malo v renkingu IIHF rovnaký počet bodov 3290 ako naši, ale vďaka lepšiemu umiestneniu na MS 2023 by boli v rebríčku pred nami a tak v prípade vylúčenia Ruska zo ZOH 2026 by práve Lotyši dostali poslednú "priamu" miestenku namiesto nich)
V prípade, že MOV (v spolupráci s IIHF) umožní štart RUS na ZOH 2026 a BLR v kvalde na ZOH 2026, tak Slovensko (pravdepodobne v auguste 2024) bude jedným z troch hostiteľov 3 kvalifikačných turnajov (okrem nás LAT a DEN). Ak sa Lotyši nestanú majstrami sveta, tak by sme mali za súperov 14. a 15. tím renkingu IIHF po týchto MS + jedného súpera z predchádzajúcich kôl kvalifikácie. Ak sa Lotyši stanú majstrami sveta, tak by sme mali za súperov 13. a 16. tím renkingu IIHF + jedného súpera z predchádzajúcich kôl kvalifikácie.
Ak sa tento rok budú (ako minulý rok) prideľovať RUS a BLR, aj napriek neúčasti na MS, body do renkingu IIHF podľa ich postavenia v ňom pred MS 2023 (RUS - 3. miesto a BLR - 14. miesto), tak našimi istými kvalifikačnými súpermi by boli Kazachstan (14. miesto po týchto MS) a Bielorusko (15. miesto po týchto MS), resp. v prípade titulu majstra sveta pre LAT by to boli Francúzsko (13. miesto) a Rakúsko (16. miesto).
Ale...
Podľa tweetu Roberta Zárubu vraj tento rok RUS aj BLR dostanú iba po 820 bodov do renkingu, tzn. akoby skončili obaja na poslednom 16. mieste. A v takomto prípade by nastali posuny a našimi kvalifikačnými súpermi by boli Kazachstan (14. miesto) a Rakúsko (15. miesto), resp. v prípade titulu majstra sveta pre LAT by to boli Francúzsko (13. miesto) a Bielorusko (16. miesto).
Howgh ! - 26.5.2023 - 10:07
- +5
- VSŽ!
- Wau, to by kvalda mala gule!
- 26.5.2023 - 12:11
- 0
- Render 77 Nr
- Keď na to nemáme tak nech hráme kvalifikáciu a nie sa spoliehať ze nepustia Rusov .
- 26.5.2023 - 10:30
- +2
- strojar
- Treba sa pozrieť pravde do očí a pozrieť si ranking IIHF.
Slovensko sa s Ramsaym a predtým bez neho pohybuje už roky na hranici 8.-9. miesta. - 26.5.2023 - 11:43
- 0
- Tino
- tak: pred nim to boli aj 3 bodove, ci 5 bodove MS co znamena,ze SVK bolo pred Ramsey v procese "padania" ,s Ramey sa stav zastabilizoval na 8-9 mieste.Pravda je statistika, neobkecatelna pravda a statistika pred ramsey a s nim je teda sakra rozdiel
- 26.5.2023 - 12:06
- +2
- strojar
- Nie je.
Päť rokov pred Ramsayom jedno striebro z MS, päť rokov s Ramsayom jeden bronz z OH.
Inak stále cca 9.miesto. - 26.5.2023 - 12:34
- 0
- nerorome
- Ramsay začal s "veľkými turnajmi" na ZOH 2018, takže päť rokov pred ním sú roky 2017, 2016, 2015, 2014 (MS+ZOH) a 2013. Na MS 2013 - 8. miesto, ZOH 2014 - 11. miesto, MS 2014 - 9. miesto, MS 2015 - 9. miesto, MS 2016 - 9. miesto a MS 2017 - 14. miesto. To sú FAKTY.
- 26.5.2023 - 12:37
- +6
- Tino
- nejak: nam tam vypadol rok 2017 a 14. miesto ze ano
- 26.5.2023 - 12:51
- +2
- nerorome
- Náhodou
- 26.5.2023 - 12:52
- +3
- Tino
- zaujimava: je tiez statistika ziskanych bodov proti superom tzv 2. sledu pred Ramseym a s nim, toto je imho jeho najdolezitejsi prinos pre repre .
- 26.5.2023 - 12:55
- +3
- nerorome
- Máš recht.
- 26.5.2023 - 13:02
- +1
- strojar
- Už tu chýba iba zmienka o tom aké to mohlo byť fantastické, keby to Ramsaymu nekazili asistenti.
Potom by to bolo perfektné. - 26.5.2023 - 13:10
- +2
- Tino
- ja: to skor beriem tak, ze sme tie roky prehajdakali,typicky SVK sposobom. Urobili sme obrovsky progres, nastavene je to skvele, teraz len byt trpezliv a pockat si na rozdielovych hracov , ktori urobia vysledky, avsak nema kto pokracovat a zveladovat
Ja nevinim psa ked nejaky , niekoho kusne, vinim majitela, pes je len pes, nastroj.
- 26.5.2023 - 13:30
- +1
- hello, havarju
- Náhodou, diskusia o äsistentoch je na tomto portále veľmi zaujímavá.. V každom prípade ich prínos a pravdepodobne rovnaky ale zodpovednosť je hlavne na to hlavnom trénerovi...
- 26.5.2023 - 22:50
- 0
- strojar
- Na tomto fóre nie je o asistetoch žiadna diskusia.
Na tomto fóre sa v diskusiách na asistentov iba nadáva. - 27.5.2023 - 7:06
- 0