Diskusia: Slovenský tím posilní v kvalifikácii aj Adam Sýkora
Slovenský hokejový útočník Adam Sýkora posilní reprezentačný tím v blížiacej sa kvalifikácii na ZOH 2026. V utorok o tom na sociálnej sieti informoval Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH).
Sýkora je zatiaľ štvrtý hráč zo zámoria, ktorý potvrdil svoju účasť na kvalifikačnom turnaji. Štartovať budú aj obranca Šimon Nemec a útočník Tomáš Tatar z New Jersey Devils i útočník Martin Pospíšil z Calgary Flames. Devätnásťročný Sýkora pôsobí v organizácii tímu NHL New York Rangers, v súčasnosti hrá za jeho farmársky tím Hartford Wolf Pack v nižšej AHL. V uplynulej sezóne zaň nastúpil v 66 dueloch s bilanciou 23 bodov (8+15), v play off pridal 10 stretnutí (0+3). V roku 2022 hral na svetovom šampionáte vo Fínsku a na uplynulých juniorských MS vo Švédsku bol kapitán slovenskej reprezentácie.
Slovensko bude o olympijskú miestenku bojovať na štadióne Ondreja Nepelu v Bratislave proti Rakúsku, Maďarsku a Kazachstanu. Zápasy sú na programe na prelome augusta a septembra.
Rubrika: Slovensko → Reprezentácia
- hawkie
- Predbežne ho vidím ako brutálny boost 4. formácie, hoci si ho viem predstaviť aj ako power-forwarda s Pospíšilovcami v 3. formácii (v prípade absencie Regendu/Kelemena)
- 14.8.2024 - 16:01
- +2
- M4K3R
- To si dobre vymyslel s Pospisilovcami by to bol k**va neprijemny utok
- 14.8.2024 - 16:11
- 0
- hawkie
- Tam je kľúčové, aby si "les enfants terribles" ustrážili intenzitu nedovolených faulov , Syky pri svojej veľmi aktívnej hre je totižto jeden z najmenej faulujúcich hráčov (tento rok za Hartford v 76 zápasoch len 4 trestné minúty).
V hlave si predstavujem, ako vybojuje viaceré puky pri mantineli v útočnej tretine pre spoluhráčov vo výhodnejšej pozícii . - 14.8.2024 - 16:20
- +4
- bach
- A si aj predstavuješ, že Pospišilovci budú oplacať fauly na Sykoru?
- 14.8.2024 - 16:29
- +4
- hawkie
- Nie .
Čo tým chceš btw. povedať? - 14.8.2024 - 16:35
- 0
- aMigos2
- Sorry ale Sykora mi nepride az taka wau posila, ze ho predstavuju uz ako 4. ale sak asi dobry marketing alebo uz nikto viac wau nebude … Zverejnite mi Kelemena a budem hepy😀
- 14.8.2024 - 16:37
- +19
- Zkubydu
- Je oblubeny u Satatna, lebo: hoci opat raz ako ze SZLH (rozumej Satan) tak trochu alibisticky Molnara vyhodili z reprezentacie, kym zo Sykoru ako ucastnika rovnakeho predmetneho incidentu urobil kapitanom timu.
- 14.8.2024 - 16:54
- +16
- aMigos2
- No kapitola Molnar je u Szlh dalsi vysmech po KHL. To uz asi netreba byt rozhorčení lebo si idu svoje.
Dokedy bude Satan pri moci? - 14.8.2024 - 16:57
- +5
- Sani
- Neviem ako prebiehala sarvatka, ktora danemu incidentu predchadzala, ale pachatel predmetneho ublizenia na zdravi bol Molnar a proti Sykorovi nebola vznesena ziadna obzaloba...ci mylim sa?
- 14.8.2024 - 17:03
- +7
- Zkubydu
- Nevies, ale tvrdis: to pisali:
Do hromadnej šarvátky sa zapojili aj hokejisti HK Nitra a slovenskej reprezentácie do 20 rokov Ondrej Molnár i Adam Sýkora, ktorí hrali za nitriansku školu. - 14.8.2024 - 17:10
- +3
- Sani
- Ze bola hromadna strkanica, kde sa strkal aj Sykora vieme....ale pytam sa este raz:
Vysetrovanie preukazalo pachatela (tazkeho ublizenia na zdravi) Sykoru, alebo Molnara?
Bolo vznesene obvinenie na Sykoru, alebo na Molnara?
- 14.8.2024 - 17:21
- +26
- Mmmmmm
- Nie je to náhodou tak že sa vyyjadrili že pokiaľ nebude ukončené to vyšetrovanie u Molnára tak sa o repre ani nebudú baviť? Resp dávnejšie som čítal že to ete nie je uzavreté, bohvie ako to je teraz
- 14.8.2024 - 17:35
- 0
- Zkubydu
- toto sa pisalo...: https://sportnet.sme.sk/spravy/hokej-ondrej-molnar-adam-sykora-zlate-moravce-nitra-florbal-bitka-reakcia/
nez cokolvek bolo potvrdene Satan rozhodol. Za mna pochybili v Nitre, posielat na nezmyselny turnaj hokejistov. Za 2.)chyba bola ze isli. a za3. najdolezitejsie, bud nemali vyhodit nikoho, alebo obidvoch. Lenze Satan. - 14.8.2024 - 17:40
- +4
- martin_aston
- Ak nevidíš rozdiel medzi zapojením sa do strkanice, a spôsobením ťažkého ublíženia na zdraví, tak ťažko ďalej diskutovať.
- 15.8.2024 - 11:32
- +2
- Zkubydu
- obvinili organizatora turnaja: "V tejto súvislosti nás zaujímalo aj to, ako skončilo trestné oznámenie na organizátora turnaja. Podľa našich informácií bolo toto trestné oznámenie postúpené na priestupok. Mnohí zúčastnení sú z tohto rozhodnutia prekvapení, pretože si jednoznačne myslia, že v tomto prípade zlyhala organizácia turnaja. Podľa informácií, ktoré máme k dispozícii, na turnaji nebola zabezpečená zdravotná služba, usporiadateľská služba a rozhodcovia boli študenti."
Asi sa Satan a jeho zvaz zas raz ukvapil - 14.8.2024 - 17:53
- +1
- Adrumko
- jasne, nabuduce na skolsky turnaj treba zapezpecit medzinarodnych rozhodcov a pre istotu aj tazkoodencov
- 15.8.2024 - 6:25
- +9
- aMigos2
- furt je to hrac do 3-4 lajny.. Takze pre mna je lepsie vediet ze pride dobry utocnik najma streelec ako napr. Lantosi alebo Kelemen.
- 14.8.2024 - 17:18
- +5
- Big brother
- Veď ano, je len vravím, že Sýkora je dobrý hráč do 3-4 formácie.
- 14.8.2024 - 18:11
- 0
- Zkubydu
- do 3-4 formacie : je aj Kelemen a Regenda
- 14.8.2024 - 18:25
- +1
- aMigos2
- asi nejdeme porovnavat Kelemena a Sykoru ze. Point je, ze su hraci pred nim, ktori mali byt oznameni v pripade ak budu hrat.
- 14.8.2024 - 18:38
- +4
- Big brother
- Veď ja nevravím, že nie. Ale pokiaľ dobre rátam, tak v 3 a 4 formácii bude 6 útočníkov.
- 14.8.2024 - 22:33
- +1
- Orbi
- Lantosi a strelec??? Neviem ako presne v českej extralige, ale v reprezentácii on strelcom nikdy nebol ani nebude. Príde do repre a má problém vystreliť na ms (prípravu nerátam) do prázdnej bránky respektíve normálnu strelu. Unho je v repre problém pomaly trafiť futbalovú bránku.
- 15.8.2024 - 9:40
- +4
- Kopcansky Palachar
- Dalsi marketing budu kolaboranti co nevedia inak uzivit rodiny. A bude to marketing, ktory obere zvaz o prachy sponzorov. SNSatan nevie do akeho pruseru aj seba namaca. A to nemyslim jeho posobenie na tej stolicke kde sa mu zapacilo.
- 15.8.2024 - 10:12
- +5
- Zkubydu
- Mozu povolat aj Molnara: ten tiez vi oplacat fauly na Sykoru... Mozno povolaju aj jeho... tiez je zo zamoria.
- 14.8.2024 - 16:51
- +3
- Nitraaa
- Mozno by si si mohol zistit rozdiel medzi AHL a OHL predtym nez tu zacnes vypisovat taketo blbosti
- 14.8.2024 - 17:12
- +9
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Nitraaa
- Nechapes ty lebo tu obvinujes Sykoru zato ze sa dostal po faule do konfliktu so superom , co je v akomkolvek sporte uplne normalna vec , co ma Adam s tym ze sa do toho konfliktu zapojili aj ostatni a ze Molnar zbil neakeho chalana?
- 14.8.2024 - 17:22
- +8
- Zkubydu
- Ja rozhodne Sykoru neobvinujem: asi by si mal skusit citat s porozumenim. A pokial ide o Molnara jednu pecku dostal a jednu pecku vratil...Kto z Nitry koho kedy dokopal, alebo preco to novinar nafukol, to je vec na debatu. Jedine koho kritizujem je Satanov zvaz.
- 14.8.2024 - 17:44
- +1
- Zkubydu
- Nejde ani tak o vznik, priebeh, ci zaver kauzy. Dolezite je ako rychlo nasiel SZLH : riesenie. O tom ze Pochybiliobaja zrejme netreba diskutovat, ale urobit z jedneho kapitana a druheho vyhodit je Satanovske
- 14.8.2024 - 17:12
- +3
- hawkie
- Bohužiaľ (najmä pre Molnára), kódex reprezentanta sa uplatnil, a podľa mňa úplne právom - pokým je vedené voči nemu trestné stíhanie, nemôže reprezentovať...
Na druhej strane sa vynára otázka, prečo sa kódex neuplatnil aj voči KHL-károm... a tiež, prečo ukončenie tej kauzy trvá OČTK tak dlho... - 14.8.2024 - 17:31
- +5
- Zkubydu
- Omyl Hawkie bolo to uplne nepravom: dnes uz trestne oznamenie neexistuje, to ze si dali po papuli je iba priestupok a organizator zlyhal. O to viac je smiesne ze vtedy konali ASAP a teraz si zo zostavou davaju na cas. Hlavne ze hlasovalo 30 z 80, aby ziskali 52% pre ucastnikov KHL. Osobne sa domnievam, ze to natahuju, len preto aby ziskali aspon 1 z KHL, ked to uz kluby schvalili... Za mna si myslim, ze v ten piatok oznamia ze nikto z RuZka nepride
- 14.8.2024 - 18:06
- +3
- AgentCooper
- Molnar sposobil tazke ublizenie na zdravi, Sykora nie. Neprekrucaj a neklam.
- 14.8.2024 - 18:59
- +11
- hawkie
- "dnes uz trestne oznamenie neexistuje" - zdroj poprosím, odkiaľ máš túto informáciu? Lebo toto je novinka asi pre všetkých. Ak neexistuje trest. ozn., tak čo potom? Iné konanie vo veci? Bolo to postúpené na súd? Alebo je to celé pasé?
"to ze si dali po papuli je iba priestupok" - nie, ak je tam ťažké ublíženie na zdraví, ktoré podľa medializovaných informácií bolo.
Disclaimer - ja samozrejme Molnárovi fandím, a veľmi si želám, aby svoj talent dokázal využiť a naplno prejaviť aj v mužskom hokeji. Zároveň, pre dobro všetkých (najmä jeho, ako aj jeho budúcej kariéry) bude len dobré, ak sa tá kauza (úplne) vyrieši a uzavrie. - 14.8.2024 - 21:08
- +2
- Zkubydu
- Prispevok 17:53: a tusim som uviedol aj link na zdroj...
- 14.8.2024 - 21:12
- 0
- hawkie
- Tá správa je stará 1.5 roka, z článku rozhodne nevyplýva, že trestné oznámenie neexistuje. Právnik síce nie som, ale ak je niečo klasifikované ako priestupok, ešte neznamená, že nebolo podané trestné oznámenie (a vzhľadom na vážnosť zranení intuitívne predpokladám, že tam bolo začaté trestné konanie).
https://sportweb.pravda.sk/hokej/reprezentacia/clanok/691660-trener-stale-veri-ze-na-ms-pridu-aj-nemec-so-slafkovskym-rozhodlo-sa-o-molnarovi-a-pobezalovi/ (december 2023) - „K neúčasti Ondreja Molnára na juniorských majstrovstvách sveta platí stanovisko spred roka. Nebude súčasťou tímu, kým orgány činné v trestnom konaní incident riadne nevyšetria. Vyjadrilo sa vtedy vedenie SZĽH,“ informoval na twitteri redaktor RTVS Patrik Mitas.
https://tvnoviny.sk/sport/clanok/869077-pobil-sa-na-skolskom-turnaji-prisiel-o-ms20-v-pripade-ondreja-molnara-nastal-vyrazny-posun (28.11.2023) - „Uvedená trestná vec sa nachádza v štádiu prípravného konania a vyšetruje ju odbor kriminálnej polície Okresného riaditeľstva PZ v Nitre,“ povedala pre TVNOVINY.sk hovorkyňa Krajského riaditeľstva Policajného zboru v Nitre Viktória Borloková. - 14.8.2024 - 21:20
- +2
- Bacilek
- Tebe nedochadza stale jedna dolezita vec
nebol som tam ani ja ani ty, takze sa mozme len domnievat kto a ako pochybil, ci pochybili obaja alebo nikto
ale NA MOLNARA a nie na Sykoru je podane trestne oznamenie
je uplne jedno ci bol Sykora len ucastnikom alebo az iniciatorom, alebo naopak obetou tej bitky
nikto na neho trestne oznamenie nepodal, tak absolutne nechapem co ho hadzes do jedneho vreca s Molnarom - 14.8.2024 - 17:35
- +3
- Zkubydu
- Trestne oznamenie mozem podat aj na teba: ak posles svoje inicialy. Potrestat lebo bolo podane trestne oznamenie je Satanovske.
- 14.8.2024 - 17:46
- +1
- Sani
- Uz sa na to radsej vykasli, lebo sa tu zbytocne dost zhadzujes....
- 14.8.2024 - 17:51
- +13
- AVEMNE
- napríklad tak ako si ukázal a nie to nieje diskusia len znoška tvojich domnienok
- 14.8.2024 - 18:49
- +8
- Zkubydu
- To ze ty nerozumies faktom: a nechapes je jedina moja domnienka. ostatne su fakty podlozene zdrojom.
- 14.8.2024 - 22:16
- +2
- bigi
- najprv by si musel vies nejaku diskusiu, ty len stale opakujes to svoje a uuz ti to tu par krat bolo vyvratene a stale si ides svoje dokola
- 15.8.2024 - 12:24
- 0
- Bacilek
- v piatok poobede bude tlacovka a nominacia
Pospesovci su paradni, fandim im, nebyt Martina, Kikovi fakt neodpustia nikdy
ale tak ako nas tato dvojka bratov moze raz potiahnut k medailam, môže byt aj opacny extrem, nebude sa darit a spolocne totalne rozoštvu kabinu
verim v to prve, aj ked netreba zabudat na vyslovene spinave fauly Martyho v zavere sezony ala Wilson a Kikove prepinacky, je to srdciar ale tak trochu Vladoo Weiss na korculiach
fandíme - 14.8.2024 - 17:19
- +2
- hawkie
- Osobne si myslím, že kabínu nerozštvú.
S Martyho faulami súhlas, ale Kika prirovnať k Weissovi podľa mňa úplne nesedí (k tomu by som prirovnal skôr Libora Hudáčka ) - 14.8.2024 - 17:32
- +2
- fanke27
- Aj to je myslím prehnané hokejistu so správaním Weissa by Ramsey vykopol okamžite
- 14.8.2024 - 17:38
- +4
- Fandimnasim
- Tak to mi nejako nedáva zmysel. Martin Pospíšil je vynikajúci hráč ale nemyslím si aby Craig prijal Kristiána kvôli Martinovi. Veď MS boli jeho prvé v mužskej repre čiže až také slovo nemôže mať a nie je to Chara, či Hossa aby už teraz mal nejaké slovo v repre. Čize aj keď Kristiána pozvú určite nie kvôli Martinovi. Aspoň to je môj názor. A ak je to opačne tak takéto machinácie sa mne nepáčia a toto by sa robiť nemalo. Žiaden hráč nemá byť viac ako druhý v reprezentácii.
- 14.8.2024 - 17:49
- +1
- Bacilek
- mozem sa len domnievat mozno nemam pravdu
a zas si nemyslim ze to bolo v zmysle, ked nezavolate brata, nedojdem (napokon mohol to urobit uz pred MS a neurobil)
ale myslim ze to bolo nieco v zmysle:
rad pridem, ale mam velky sen, chcem si zahrat s bratom v repre, jeho minulost totalne mrzi, chce sa vratit, rucim za neho ze nebude ulietat
a tym ze si Marty spravil na MS neskutocne meno a totálne ho ako centra do buducnosti budeme potrebovat tak takyto scenar je podla mna pravdepodobny a prizmurili oci - 14.8.2024 - 18:33
- +3
- Fandimnasim
- Jasné ja chápem čo tým myslíš ono by to aj dávalo zmysel lebo obaja to už aj viackrát do médií povedali. A aj Kristián je dobrý hráč a určite je veľa ľudí čo by ich videlo rado spolu. A nevzali ho na 2 MS čo boli a iné turnaje a v klube hra tak už by dávalo zmysel ak by ho pozvali.
Len ja keď si zoberiem aký je Craig zásadový tak z tohto mi to zmysel nedáva a ani by to tak nemalo byť, žeby zobral niekoho len preto že to chce jeho brat. Taktiež sa sám pred MS24 vyjadril ku Kristianovi však vieme. To už len tak polemizovať môžeme. - 14.8.2024 - 18:54
- +1
- Bacilek
- podla mna nie
aj z Martyho aj zo strany RT aj z nasej strany fanusikov tam bolo vela neistoty
az na par fandov ktori ho cenili za to ze sa takto po otrasoch mozgu vratil, pripadne hrstku najskalnejsich, podla mna nikto z nas uplne netusil co Marty repre prinesie, resp. nepredikoval az taky prinos
ja si myslim ze ani RT uplne nevedel do coho ide, mali urcite iste obavy, tie zakerne fauly v zavere sezony, vela vyluceni, v minulosti bitky, predsa len kratky turnaj kde vylucenie rozhodne zapas je ine ako NHL...k tomu ten tien kauzy s bratom a jeho s Bokrosom a vieme ze Sarky s Bokrosom su jedna ruka) .... ale riskli to, brali ho lebo proste hrac NHL s cerstvou zmluvou sa oslovit musi, to by ich ludia zozrali...
a mozno aj viac ratali s tym ze Marty odmietne a mali by to vyriesene
Marty zas z jeho strany v repre doteraz nic velke nedokazal, nemal v nej meno (a ked, tak pospinene) , tiez uplne nevedel do coho ide, tak tam nemohol robit ramena ze bez brata nie... s radostou by mu vysvetlili ze takto nie
po MS ako nas najlepsi hrac, lider, najpozitivnejsie prekvapenie ma teraz praveze uplne ine karty, minimalne je aj verejna mienka na ich strane a mnohe im teda zabudla... prekryl to tym vykonom na lade ta seba aj az za brata
takze normalne si myslim, ze im dal slusne najavo:
vidite dokazal som Vam co mozem pre tim spravit, velmi by ma potesilo keby ste Vy spravili nieco pre mna
nehovorim ze to bolo uplne tak, mohol byt len pojitkom a prebehol novy rozhovor Kika s RT, mohol kludne aj Kiko sam iniciovat rozhovor
ale som presvedceny ze nejaku rolu tam Marty zohral, minimalne svojim odkazom na lade
- 14.8.2024 - 21:22
- +6
- pupo
- K Sarky s Bokrosom sú jedna ruka, bol to Sarky čo ho na ten turnaj preboxoval, Ernest by ho nebral
- 15.8.2024 - 9:46
- 0
- hawkie
- Skôr si nemyslím. Keď ho neposlal kade ľahšie po tých jeho priblblých rečiach na MS 2019, tak potom naozaj nie.
Hudy vie byť skvelý a rozdielový hráč (proti súperom z rangu "povinných jázd" na posledných MS bol kľúčový hráč, bodovo úplne explodoval). Uznávam, že za posledné roky aj osobnostne dospel (už to nie je ten "frajerík" z MS 2012 a 2013 ("napíš to tam" )).
Ak je naozaj problémom Kikovo gesto/rituál (posedávanie na kraji mantinela), tak potom naozaj neviem no... - 14.8.2024 - 21:11
- +1
- Bacilek
- cisto teoreticky:
po MS sa nic nehralo, Kiko nemal ako presvedcit vykonnostou ze do repre patri, len diplomaciou, aj Craig sa nevyjadril pred MS v zmysle ze ho neberie kvoli vykonnosti ale kvoli problemom ktore mal s nim v minulosti..(vztahovym)
vtedy nenominovany, teraz hej... nieco prebehlo v zakulisi a palivom bol Martyho prinos pre repre
za mna je to ocividne
inak Hawkie, co Ty a Lantosi... viem ze ho moc nemusis.... chces aby bol teraz nominovany? - 14.8.2024 - 21:33
- 0
- hawkie
- Ad. Kiko - práve toto, že mu nedali ani v príprave šancu. A iní hráči (trebárs taký Cingeľ?) dostali po rokoch zase šancu. Je to zaujímavý kolobeh no... Ale keď si uvedomím, koľko kvalitných hráčov z EU líg by mohlo prísť (ak nemajú zranenia) - Cehlo, Hrivo, Lanti, Hudy, Studenič... Ak príde Kiko, to je 6, zo zámoria sú istí traja (Syky, Maťo Pospec a "stačí len začať hyena" Trto). To ešte Kelo a Pali Regenda ďalší. Nejaké ďalšie meno zas nepôjde...
Ten posledný odsek - to si myslel zo srandy? Lebo skôr je o mne známe, že Lantoši je môj obľúbený hráč .
Ale aby som odpovedal - určite by som bol rád, keby tam je, a keby ho konečne opäť po rokoch spojili s Cehlom a Hrivom (neviem prečo s tým má Pardák alebo niekto iný problém, tá formácia by išla jak dobre zabehnutá 1.9 TDI). Jeho nenominovanie tak na OH22, ako aj na MS24 vyvolalo kontroverzie. Keby bolo keby - po bitke je každý generál - takto nemala repre náhradníka za bez formy hrajúceho Cehlárika (ktorý mal skrátka krízu => hral veľmi zle...).
Lantiho by som v repre rád videl, ale odo mňa to samozrejme nebude závisieť , a je otázne, či po tom sklamaní (keď si oddrel celú prípravu, a nedostal sa ani medzi náhradníkov) sa nebude sústrediť skôr na sezónu. Ale v hierarchii je Hudy pred ním (hoci by tomu tak nemuselo byť za každých okolností)... - 14.8.2024 - 22:19
- 0
- Bacilek
- jaaaj zmylil som si to, Ty nemas rad Chromiaka...
viedli sme taku drobnu diskusiu o pravakoch, mne sa pacia obaja aj Lantosi aj Chromiak ale Tebe Chromiak moc nie... - 15.8.2024 - 9:09
- 0
- hawkie
- Ehm, toto tiež nie je úplne pravda . Maťa Chromiaka mám rád a fandím mu veľmi (takú strelu z ľavého kruhu má málo SVK hráčov) ale nepatrí medzi mojich TOP obľúbených .
Zároveň, očakávam od neho, že sa už pomaly začne presadzovať stabilnejšie => teda, že si zastabilizuje výkony, aby bol top kanonier v tíme, v ktorom hrá (ak AHL, tak AHL.. a ak dostane príležitosť v NHL - kiež mu to vyjde! ) - 15.8.2024 - 9:58
- 0
- Bacilek
- jj tam ta jedna mačeta vo svedskej lige u Libora... to nezabudnem nikdy... a nikdy to nepochopim
- 14.8.2024 - 17:44
- 0
- hawkie
- Viacerí hráči mali skraty v zápasoch - to sú emócie a adrenalín, vedu by som za tým asi nerobil (hoci to môže čosi o hráčovi napovedať...)
- 14.8.2024 - 21:12
- 0
- Bacilek
- len aby som uviedol veci na pravu mieru:
ja Hudyho milujem, uz od cias co bol v Slovane a vystrielal im titul s Kosicami, ma nieco nepopisatelne, nieco naviac, je to frajer a dovolim si tvrdit ze od casu co zomrel Palo Demitra, nemame v repre hraca typu Libor, ktory vidi hru proste inak... inak ako ostatni a spravi nieco necakane, genialne
Palffy, Stumpel, Reway, Demitra, Hudacek...
to su samorosty, hraci ktori vzdy tak trochu budu obchadzat system a urobia vec co nikto necaka - 14.8.2024 - 21:38
- +4
- hawkie
- Ja ti nevím Karle... Hudy je dobrý, ale za posledné roky sa mi nezdá, že by dokázal aj proti súperom TOP 6 výraznejšie zarezonovať svojím výkonom (možno sa mýlim, ale faktom je, že každý človek má selektívne mozaikové videnie hráčov, keď si zapamätá niekoľko pozitívnych alebo negatívnych momentov z jeho kariéry a zápasov... to by som vedel uviesť výraznejšie príkladu tu).
Proti súperom top rangu sa na posledných MS ukázala herná veľkosť a vyzretosť Slafkovského, Nemca a Maťa Pospíšila. Hudy je fun-to-watch hráč, na európskej úrovni určite geniálny, ale (osobne si) nemyslím, že až tak veľmi geniálny. Efektný áno, ale... (Nemec má podľa mňa lepšie videnie hry... do budúcna si počkaj na Mešára, Dvorského, Pobežala, Chrenka)
V dodatku ešte - Hudy je dobrý, ale je sranda, že raz si dole, raz dolu - aj on mal výkyvy vo výkonoch - na MS pred rokom by nedal gól azda ani do prázdnej, tento rok pre zmenu išiel neskutočné bomby. - 14.8.2024 - 22:06
- +3
- Demon
- "Raz si dole, raz dolu".
To je zo slovnika, ci patri do slovnika? - 14.8.2024 - 23:59
- +5
- hawkie
- Moje nervy , to som ako mohol napísať? (ale verím, že pointu ľudia pochopili ).
Každopádne áno, asi to pôjde do HP slovníka breptov - 15.8.2024 - 8:17
- 0
- pupo
- Je to skôr o aktuálnej forme a pohode po dlhej sezóne vrátane playoff. Hudy robil tie iste veci v Čechách jak pred rokom v Lotyšsku
- 15.8.2024 - 9:52
- 0
- hawkie
- Nechcem sa s Tebou hádať, ale nemôžem úplne súhlasiť. Čím to potom je, že v Čechách mu to padalo v podstate aj z bufetu, kým v Lotyšsku nedával ani do prázdnej...?
Robil to isté, a zároveň to nebolo to isté...? - 15.8.2024 - 10:03
- 0
- pupo
- V Čechách mu vyšla ta otočka na modrej v Lotyšsku by sa na modrej potkol. Pozri na Cehlarika jak hral v Čechách ..
- 15.8.2024 - 11:00
- 0
- hawkie
- Veď ja súhlasím, a to som uviedol niekde vo vlákne tiež, že Cehlárik hral veľmi zle, a tento rok skrátka mal krízu...
- 15.8.2024 - 11:09
- 0
- Bacilek
- ano zabudol som do toho prispevku napisat ze od Demitru a Hudyho je v buducnosti najväčší prislub na takyto typ hraca Dvorsky a Mesar
- 15.8.2024 - 9:54
- 0
- hawkie
- Môže byť, veď ja sa nehádam .
Ak ide o kľučky a také tie technické "vychytávky" a efektnosť, tak Mešár 100%, Dvorský asi tiež, a podľa mňa aj Pekarčík by (vďaka svojej rýchlosti a postave) mohol takým byť.
Z mladších ročníkov si ale veľkú kreativitu sľubujem od Pobežala. Neviem, či si videl tohoročný HGC - Kazda (08ka) ukazuje v tomto veľké prednosti, a (podľa Maja Michalovského) rozhodne najkreatívnejší center od čias Réwaya sa ukazuje byť Chrenko jr. - 15.8.2024 - 10:02
- +1
- Bacilek
- super bodaj by tak bolo, dufam ze Pobezal bude v Nitre dostavat stale viac a viac sanci
- 15.8.2024 - 14:46
- +1
- Nerkio
- Tak zatial sa planuje do druhej formacie k dvojicke Bubela a Jackson .Vcera dal krasnu nahravku a Bubela s toho dal gol.
- 17.8.2024 - 21:59
- 0
- Bacilek
- ja si skor pamatam Stampyho ako tvoriveho centra s paradnou nahravkou
lebo two way hraca si okrem ineho ja predstavujem ako centra ktory forcheckuje, backcheckuje a hlavne vie pritvrdit v rohoch v oboch pasmach a ziskat tim puk... toto Stampy az tak nerobil pokial si pamatam - 15.8.2024 - 9:38
- +1
- hawkie
- Na úvod poznamenám, že dobrá diskusia toto , zaujímavé témy tu rozoberáme
A k tomuto príspevku - podľa mňa to bude aj prirodzeným vývojom hokeja, keď v minulosti sa tieto detaily až tak neriešili, resp. kreativita veľa ráz stačila.
Dnešný hokej sa enormne zrýchlil, fyzická úroveň je trošku iná ako v minulosti (keď bolo veľa likvidačných faulov... nehovorím, že teraz nie sú, ale asi je to lepšie ako v minulosti); najmä systémové veci v tíme začali ísť do popredia . - 15.8.2024 - 10:09
- 0
- amaskiea
- "...kreativita veľa ráz stačila..." - u nás. A v podstate tento pohľad u nás žije až doteraz.
- 15.8.2024 - 11:07
- +1
- Ol!ver
- Čím bol starší, tým bol zodpovednejší vzadu, okrem toho, celú kariéru tvoril hru zozadu, na čo je /bolo veľa centrov aj učených.
- 15.8.2024 - 11:08
- +2
- Fandimnasim
- Zo Sykoru sa teším, že ho po dlhšom čase uvidím v Áčku. Takeho hráča ako on v repre nemáme, myslím v štýle motorová myška. Taký hráč nám na MS23 a MS24 chýbal. Ja dúfam, že sa raz v repre stretne veľká časť hráčov ročníkov 04 a 05.
- 14.8.2024 - 18:00
- +2
- raza1
- zostava : 2 týždne pred kvalifikáciu a stále nemáme zostavu . tešíme sa z mladého sykoru no neviem neviem co zas zväz mota keď sú im dobrý aj hráči z khl asi sme v obave ci sa vôbec postúpi cez Kazachstan vyzerá to na peknú blamáž
- 14.8.2024 - 18:44
- +3
- aMigos2
- Riad sa heslom nasej szlh - hlavne nenapadne
- 14.8.2024 - 18:49
- +3
- miško DUKLA
- piatok 16:00 sa mi zdá zverejnia celú nomináciu
- 14.8.2024 - 18:54
- +1
- aaaaaa
- V Piatok bude zostava celá zverejnená tak kľud
- 14.8.2024 - 18:54
- 0
- Izo
- také Rakúsko dá von zostavu až po nás v pondelok
- 15.8.2024 - 1:16
- +2
- Jose17
- To že ty tú zostavu nepoznáš, neznamená že kompetentní ju už nemajú hotovú. Fakt si tiež tak naivný, že si myslíš, že doteraz nekontaktovali vybraných hráčov?
- 15.8.2024 - 10:11
- +6
- tristan
- Ohlasujeme Sykoru ako posilu do repre... nečudujem sa, že hráme kvalifikáciu o OH
- 14.8.2024 - 23:04
- +10
- Big brother
- O každom hráčovi sa povie, že je posila. To je taký žargón.
- 15.8.2024 - 8:40
- +2
- tristan
- Tomu rozumiem ale za mňa je to stále hráč na rozhrani 4 päťky a nahradnika - skôr nahradnika ak sú k dispozícii všetci hráči a je predstavený ako 4. V poradí, čím si to zaslúžil neviem.
- 15.8.2024 - 13:06
- +1
- Izo
- mňa skôr zaujíma či dajú dáky prípravák na zohranie sa aspoň proti niekomu z extraligy.
- 15.8.2024 - 1:22
- +3
- nerorome
- Podľa Martina Toth-Vaňa...: Pozvánky dostali napr. hráči Grman a Gernát. Ešte, že som počkal s kúpou lístkov, kým nebude zverejnená nominácia. Nič zlé repre neprajem, ale na štadión im fandiť neprídem. Je mi to fakt ľúto...
- 15.8.2024 - 9:56
- +12
- nerorome
- A ešte k téme..: V stredu Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) oznámil, že celú nomináciu zverejnia generálny manažér reprezentácie Miroslav Šatan a hlavný tréner Craig Ramsay v piatok na tlačovej konferencii. Dnes ráno však zväz informoval, že ju preložili na pondelok ráno.
- 15.8.2024 - 10:01
- +1
- strojar
- Asi mešká let z Floridy.
- 15.8.2024 - 10:22
- +1
- DraciaTlama
- Grman sa už tesi: Hokejista Mário Grman tvrdí, že dostal pozvánku do hokejovej reprezentácie, hoci už pôsobí v KHL. „Teraz sa zmenila na Slovensku vláda, čiže náš už môžu povolať,“ povedal na jednom z telegramových účtov.
„Povedal som im po posledných majstrovstvách, že idem do KHL a že vždy, keď ma zavolajú, rád sa pripojím k tímu. Závisí to aj od toho, či ma tím v KHL pustí. Teraz však máme v auguste kvalifikáciu na olympiádu a neviem, či to už môžem povedať… Áno, pozvali ma, som z toho naozaj nadšený,“ povedal hráč Admiralu Vladivostok. - 15.8.2024 - 10:05
- +3
- DraciaTlama
- Hokejista Mário Grman tvrdí, že dostal pozvánku do hokejovej reprezentácie, hoci už pôsobí v KHL. „Teraz sa zmenila na Slovensku vláda, čiže náš už môžu povolať,“ povedal na jednom z telegramových účtov.
https://dennikn.sk/minuta/4147047/ - 15.8.2024 - 10:06
- +1
- Jose17
- Celkom som s tým počítal, keďže napríklad, Grman, Gernát alebo ani Krištof už napriek priebehajucej príprave v KHL doteraz v zapasoch nenastúpili (napr. narozdiel od Jurča)..
- 15.8.2024 - 10:13
- 0
- HeyYou
- „Teraz sa zmenila na Slovensku vláda, čiže náš už môžu povolať.“
chlapec ma talent na tieto žvásty zjavne, po skončení svojej omračujúcej hokejovej kariéry si nemusí robiť starosti o svoje ďalšie profesné smerovanie a v pohode by sa uplatnil v slovenskej politike, skúsenosti z ruska sú na nezaplatenie - 15.8.2024 - 10:26
- +24
- amaskiea
- doba, kedy sa nedalo nič iné, len si z morbídnej reality robiť srandu, je zase späť, spolu s Večnými Časmi
- 15.8.2024 - 12:31
- +2
- Smith
- Takze chlapik je este aj velky fanusik vlady ked ju tak odveci spomina.. To bolo teda ubohe vyjadrenie.
- 15.8.2024 - 10:10
- +21
- hawkie
- Ja som mu naopak vďačný, že bol úprimný , sme sa aspoň dozvedeli niečo, čo sme síce tušili, ale potrebovali aj tak počuť a vidieť na vlastné buľvy
- 15.8.2024 - 10:30
- +8
- pali97
- Tešiť sa môže, ale v tomto prípade sme prišli minimálne o Pospíšilovcov a repre o tisíce fanúšikov, vrátane mňa.
- 15.8.2024 - 10:30
- +6
- rabl
- hej, Pospíšilovci to nevedeli. Ty kde žiješ. Myslím, že základná komunikácia prebehla a sám som zvedavý, či sa nájde vôbec 1 hráč, ktorý odmietne repre kvôli tomu...
- 15.8.2024 - 10:33
- +6
- Fandimnasim
- Nemyslím, že Pospíšilovci nepôjdu keď už Martin je potvrdený a vie o tom, že môžu ísť hráči z KHL. Takisto už sa úplne inak vyjadril aj Lantoši a tiež je ochotný reprezentovať keď príde pozvánka.
- 15.8.2024 - 10:38
- +1
- AaaaaaA
- O nikoho neprídu ...veď s Grmanom boli aj teraz na MS a čo myslíš , z len kvôli tomu že išiel do KHL ho tí spoluhráči začnú nenávidieť ? ...to len tu v diskusii sa im nadáva .
Ale jednotlivo hráči sa medzi sebou poznajú od detstva a to že niekto ide do ligy kde by niekto iný nešiel neznamená , že sú teraz nepriatelia - 15.8.2024 - 11:02
- +10
- Ol!ver
- Veru.
- 15.8.2024 - 11:08
- +1
- Breadman
- Grcam, aspon to nemusim pozerat a ani ma nebude lakat ist na stadion.
- 15.8.2024 - 15:00
- +3
- rabl
- To je jedno, v podstate zvaz ich tam chce, trener ich tam chce, vacsina ludi ich tam chce... Kto ma s tym problem, nech to nesleduje a nefandi. Neda sa vyhoviet vsetkym, tak sa vyhovie vacsine a vybavene.
Predtym ako sa znova zacne niekto navazat do mna, tak moj nazor je nepodstatny, nakolko to pozerat nebudem. - 15.8.2024 - 10:09
- +7
- evgeni71
- ako si vypočítal tú väčšinu ľudí?
- 15.8.2024 - 10:20
- +2
- rabl
- Hodil som do guuglu prieskum, otvoril som 10 a viac relevantnych ankiet ohladom tejto problematiky a vsade bol súhlas nad 60%. Samozrejme, ze som bral ohlad reletantnu vzorku populacie s minimalnou ucastou nad 0,1% populacie krajiny. Nikde to nedopadlo opacne, nemam najmensi dovod tomu neverit, nakolko zmyslanie nasej populacie koresponduje s vysledkami.
- 15.8.2024 - 10:29
- +4
- Urpiner17
- pozri sa čo si väčšina zvolila a radostne akceptuje každé rozhodnutie tejto vlády...je to smutné, ale obyvatelia slovenska sú podporovatelia tejto vlády a takéhoto režimu...tu pokrokové zmýšľanie nikdy nebude...
- 15.8.2024 - 11:09
- +17
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Peryo
- Pokiaľ budú v repre khlkari môže tam prísť aj mcdavid a crosbym no aj tak ma nebude zaujimat
- 15.8.2024 - 15:03
- +6
- kelnička
- Nádherná diskusia.normalne cloveka poteší ked si uvedomí že sa rozhodol prestať sledovať TV,socialne siete,ignorovať politiku.skoda ze aj tato stranka zacala kopirovat spolocensku situaciu na SK.
Vypnite to chodte na bike,kupko,grilovať,uzivajte si rodiny,privately
Pekny zvysok leta VSETKYM
PS:kedy sa to vlastne hra?? - 15.8.2024 - 15:13
- +3
- amaskiea
- z výberu ti vypadla sauna a správne poradie je: bike, sauna, grilovanie
- 15.8.2024 - 15:58
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- ufák
- Repre pre mňa skončila. Mám byť na ňu pyšný a nie sa za ňu hanbiť.
- 16.8.2024 - 19:16
- +1
- amaskiea
- Lováci, toto ste chceli?! hik
- 16.8.2024 - 19:19
- 0