Diskusia: Spišiaci dosiahli historický úspech, Wojnar: "Spadne asi ´zimák´"
Hokejisti Spišskej Novej Vsi sa po prvýkrát dostali do semifinále najvyššej súťaže na Slovensku. Zvládli rozhodujúci siedmy štvrťfinálový duel play-off Tipos extraligy na ľade Banskej Bystrice po výhre 3:2, keď víťazný gól dosiahli v piatej minúte predĺženia počas presilovej hry.
Sériu hranú na štyri víťazstvá tak otočili z 2:3 na 4:3 vo svoj prospech a majú už istotu bronzovej priečky.
"Bola to parádna séria so šťastným koncom pre nás. Tešíme sa už na príchod do Spišskej Novej Vsi a najmä na semifinále. Myslím si, že spadne ´zimák´,“ vyhlásil bezprostredne po postupe do elitnej štvorky tréner Spišiakov Vlastimil Wojnar, pričom sa vyjadril aj k hektickému vyvrcholeniu série a historickému úspechu klubu: „Všetci sme veľmi radi, že sme pri tomto momente. Pre nás to však ešte nekončí. Samozrejme je to niečo neuveriteľné vyhrať v siedmom zápase štvrťfinále, no je pred nami ďalšia séria so Zvolenom a verím, že aj v nej budeme úspešní.“
Vo štvrťfinálovej sérii medzi Spišiakmi a Bystričanmi vždy platilo, že mužstvo, ktoré dá ako prvé gól, tak vyhrá. Potvrdilo sa to aj pod Urpínom. Hostia z východu republiky išli do vedenia, dvakrát viedli a napokon rozhodli duel v predĺžení. Strelec druhého zásahu Spišskej Novej Vsi Juraj Majdan neskrýval radosť: „Som šťastný za celý klub, za všetkých chalanov. Je to veľká eufória. Verím, že to nie je náš koniec, ale náš začiatok. Toto mužstvo má charakter ísť veľmi ďaleko. Bystričania boli pre nás najlepšou prípravou na semifinále. Majú veľmi dobré fyzicky zdatné mužstvo, hrali super, klobúk dole. Obzvlášť som rád, že sme to zlomili. Na siedmy zápas sa každý jeden z nás tešil. Toto víťazstvo nás môže iba nakopnúť.“
Sklamanie zavládlo v banskobystrickom tábore. Nik z hráčov sa totiž nechcel lúčiť s vlastnými fanúšikmi po prehre v poslednom zápase play-off série. „Sériu rozhodol jeden gól. Bohužiaľ, dal ho súper. Musím mu teda pogratulovať k víťazstvu. Inak bolo štvrťfinále vyrovnané. Dospelo do siedmeho zápasu, v ňom predĺženie a pre nás s trpkou príchuťou. Všetci chalani sa dali po zlom novembri dokopy, vytvorila sa neuveriteľná partia na záver sezóny, ťahali sme za jeden povraz a dotiahli sme to až sem, žiaľ posledný krok nám nevyšiel. Mali sme však na postup do semifinále,“ hodnotil koniec sezóny kapitán Banskej Bystrice Ivan Ďatelinka.
- M4K3R
- Mame vsetko co treba, paradneho golmana, obetaveho kapitana, pracantov, rychlikov a magic moment Reway, doma paradny kotol. Musime hrat ako v zapasoch 4,6,7 toto je nas hokej !
- 28.3.2023 - 9:24
- +4
- dejvidBB
- Troock nebol problem, tu bol problem ze niektohe polena tu mali take platy ako Faille a Asselin a vozili sa po tom lade ako na verejnom korculovani.
- 28.3.2023 - 9:36
- +6
- Dracik_18
- podľa mňa najväčší problém bol tréner a jeho taktika v druhom zápase hrať cez krvavé oči ...za stavu 2:0 by SNV sa hralo ťažko ...odplatu ste mali spraviť za rozhodujúceho stavu
- 28.3.2023 - 9:48
- +35
- wilkinson22
- Toto toto
- 28.3.2023 - 9:50
- +3
- Urpiner16
- K čomu vôbec nemuselo dôjsť ak by neschopná Disciplinárna komisia neumožnila hráčovi SNV Nellisovi hrať v druhom zápase.Tam je ten najväčší problém.
- 28.3.2023 - 10:49
- +9
- Dracik_18
- keby dostal aj doživotie tak aj tak by ste hrali s krvavými očami ,ale je pravda že hrať ten zápas nemal
- 28.3.2023 - 10:56
- +16
- FanOfNorth
- ze si to tu nepisal ked ten isty hrac, kvoli ktoremu tu tak places, hral po tej sekere v zamkoch dalsi zapas
- 28.3.2023 - 11:53
- +9
- mikisk
- Bingo!
- 28.3.2023 - 12:41
- +3
- dejvidBB
- Mam ti to este raz napisat aby to tie tvoje mozgove bunky ak nejake mas konecne pochopili?
- 28.3.2023 - 12:41
- +3
- FanOfNorth
- kludne napis
- 28.3.2023 - 13:01
- +3
- FanOfNorth
- len poprosim bez nadavok a placu
- 28.3.2023 - 13:04
- +2
- dejvidBB
- Disciplinarka kedze zasada len raz do tyzdna tak zasadala po nasledujucom zapase ktory odohral a potom mu dali stopku tak uz prestan s tymto argumentom.
- 28.3.2023 - 13:44
- 0
- FanOfNorth
- nerozumiem co si tym chcel povedat, sak v pohode... ked je to tak zrobene, ze az kym nezasadne DK tak moze dany hrac hrat, tak potom ok...preco potom placete ze nellis hral druhy zapas?
- 28.3.2023 - 13:50
- +5
- wilkinson22
- Keď nedostane trest v hre ako včera Ulander, tak môže hrať
- 28.3.2023 - 14:27
- +2
- HA RA Bin Ladin
- Cardwell po podkopnutí Jedličku ani len 2 minúty nedostal a BB boli spokojnučkí..
- 28.3.2023 - 12:50
- +7
- Westbeast0
- Zase táto fáma je tu šírená...
Teda opäť kopírujem môj príspevok z inej diskusie...
Westbeast0
Ako nechcel som na to zbytocne reagovat, ale kedze sa tu toto klamstvo opakuje uz v niekolkych diskusiách, napisem tu asi novinku... DK rozhodla, ze mu udeluje nepodmienečný trest 10 zapasov s platnostou od 31.3., cize den po stvrtom zapase(logicky preto nemohol nastupit v piatom zapase)... Nedam sem link, ak chces najdes si to sam...
18.3.2023 - 22:49 - 28.3.2023 - 13:16
- +3
- HA RA Bin Ladin
- Ok a ešte si prečítaj aj vašu obhajobu cardwella v diskusii
- 28.3.2023 - 14:02
- +4
- HA RA Bin Ladin
- Ale beriem, chválim, pekná vecná odpoveď
- 28.3.2023 - 14:04
- +3
- Westbeast0
- Ďakujem, snažil som sa...
Obhajobu zákroku si z diskusie nepamätám, ale čo si spomínam, po tom zákroku mu po páde niekto priľahol koleno, bol to nebezpečný zákrok ale určite nie s úmyslom zraniť kde to nešťastnou náhodou dopadlo pre Jedličku zle. Ten trest určite zohľadňoval aj vážnosť zranenia, myslím si ale že zákrok Nellisa bol proti tomuto nebezpečnejší. Teraz si tiež spomínam, že Suro vtedy zo striedačky rozhodcovi tvrdil že tam faul ani nebol...
- 28.3.2023 - 15:00
- +1
- radopKE
- Presne tak. Keby sa v tom zápase sústredili na hru a nie na pomstu, zak tá séria mohla kľudne dopadnúť ináč.
- 29.3.2023 - 5:12
- +3
- HA RA Bin Ladin
- Mali ste tak nastavený tím.. na Troockovi to celé stálo a oni to určite vedeli. Nevravím že jeho vyradenie spravili úmyselne, ale taktika znepríjemniť mu hru tvrdosťou mala logiku. Vypálilo to pre nich najlepšie ako mohlo - jeho úplným vyradením a tým pádom aj vašim vyradením.
škoda. S Troockom by cez vás skôr neprešli.
- 28.3.2023 - 9:37
- +6
- M4K3R
- jeden hrac im vypadol a konec , ufnukanci z BB su na kolenach. Nam pol serie nehral 20g Gilak, druhy center Nellis, s repre skusenostami hrajuci Romanak . Na PO potrebujes siroky kader. Snad ste si odbornici z BB nemysleli ze s 1 utorokom uhrate finale.
- 28.3.2023 - 9:41
- +15
- BischdorferBB
- Povypadávali nám viacerí hráči. Ale Troock bol jednoducho gólová záruka. Samozrejme, úzky káder tu problematizovali viacerí fanúšikovia BB. Po prehratom siedmom zápase by ste fňukali tiež.
Zipseri, užite si semifinále, ale verím, že Zvolen (posledný zástupca zvyšku Slovenska) pôde ďalej. - 28.3.2023 - 9:52
- +4
- DraciaTlama
- pôde
nové slovo do slovníka HP - 28.3.2023 - 9:53
- +2
- BischdorferBB
- Nefunguje mi klávesa "j". Správne malo byť pôjde.
Ďakujem za upozornenie, - 28.3.2023 - 10:14
- 0
- DraciaTlama
- ale ved milé
- 28.3.2023 - 10:18
- +2
- BischdorferBB
- Ale, áno. Prečo nie,
- 28.3.2023 - 10:23
- 0
- M4K3R
- ale vy fnukate od 1.zapasu chlope, jak je sme vam naschval ublizili. Ale urobit to s 2.centrom zostavy chce riadnu mozgovu kapacitu na striedacke nemyslis ? To jakeby si Tamasiho poslal na likvidacny zakrok
Nellis hral vsetko, presilovky, oslabovky...
- 28.3.2023 - 9:57
- +5
- BischdorferBB
- Nevypisoval som, že to bol úmysel. Mňa hnevalo, že Nellis nedostal okamžite disciplinárny trest vzhľadom na následky faulu. To malo jednoznačne vplyv na priebeh druhého zápasu. Samozrejme, bolo chybou, ako realizačný tím mentálne naň nastavil mužstvo.
Ale to už nemá význam rozpitvávať dookola.
Postúpili ste, bodka. Užite si to. - 28.3.2023 - 10:22
- +4
- DraciaTlama
- PoTpis
- 28.3.2023 - 10:24
- +2
- M4K3R
- s tymto suhlasim
- 28.3.2023 - 10:37
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- blaznivyir
- Áno...všetci vedia, že jeden hráč vie zariadiť playoff, už toľko to neriešte..vždy sa hovorí, že musia zabrať všetci! Každájedna päťka! Nikto ho nezastúpil! To bol váš problém a ten, že po výhre u nás ste sa videli v semifinále a výhre 4:1 na zápasy. Ani s Trockom nemáte silný káder. To, čo ste dosiahli túto sezónu je váš strop.
- 28.3.2023 - 11:58
- +3
- Urpiner16
- Ty si celý strop.Ak by bla naša prvá päťka po kope a nemuselo sa prehadzovať tak by ste nepostúpili to ti garantujem.
- 28.3.2023 - 12:01
- +3
- blaznivyir
- Tak určiteeeee😂 každý jeden tím musí prehadzovať päťky keď sa mu nedarí, len v BB nie, lebo koniec sveta. Keby hral ste majstri hej? Nesranduj prosím.
- 28.3.2023 - 14:39
- +4
- lišiak1
- ty kokso tim, ktory ani nevie ako postupil napise o druhom time ze toto bol ich strop
- 28.3.2023 - 15:03
- +6
- blaznivyir
- Strop BB, a to aj keby hrali s hocikým. A nevieme? Bo MI vedia????
- 28.3.2023 - 16:17
- 0
- Romco55
- Vam rýchlo stúpla slava do hlavy ,som zvedavý co dokážete v semifinále
- 28.3.2023 - 18:34
- +3
- wilkinson22
- Aj keby nič, ale sme tam
- 28.3.2023 - 18:39
- +2
- blaznivyir
- Neviem ako sláva...ja hovorím o BB, keby dostali namiesto nás NZ, Mi alebo aj TN či PP tak by vypadli a aj s Troockom. Je to môj názor. Napíšte mi rozdielovych hráčov? Mali brankára a trénera čo z toho tímu šlo dostať, to dostali.
- 28.3.2023 - 18:55
- +2
- Westbeast0
- Ja zase hovorim, ze s Troockom by tato seria skoncila nasim postupom. Je to moj nazor...
- 28.3.2023 - 19:34
- +3
- Yxcvbnm
- Boze, ja neviem ci mi nejaki fans ostali tak sprotiveni ako vy. Lietaze vysoko, pozor na bolestny pad
- 29.3.2023 - 11:10
- +1
- FanOfNorth
- mas pravdu, ja som mal celu seriu a to iste budem mat aj pri serii proti zvolenu... strasne im jedna cast mojej hlavy chce fandit, ale potom si premietnem akoby to vyzeralo keby urobia ten najvacsi uspech ... a uz chcem aby vypadli
- 29.3.2023 - 15:33
- +2
- M4tuss
- Myslel som, že to tvoje plackanie sú len emócie, ale ako pozeram tak u teba to je už diagnóza.. snáď nemavas nočné mory z toho
- 28.3.2023 - 12:18
- +5
- fakir
- On má svoj svet,treba ho len ignorovať
- 28.3.2023 - 13:46
- +3
- wedro
- Krásne slnečné 😎 : Máte nanich ✌️
séria NZ bola priteplena🌡️
Bezkontaktný hokej ktorý vyhovoval ZV...
Lenže teraz sa to zmení ZV mužstvo bude ich hokej poriadne bolieť ✌️
SNV hra poriadne tvrdo ešte viac ako BB ✌️
ZV tím ktorý sa nemôže spoľahnúť na brankára je kľúčová rola ☝️
SNV postúpi do finále ✌️
Takžetak®
- 28.3.2023 - 9:41
- +5
- HA RA Bin Ladin
- Ten “priteplený” NZ hokej by vás dal dole aj teraz (rovnako ako pred pár rokmi).. Vám ich štýl vôbec nesedí.. tak tíško.
- 28.3.2023 - 9:50
- +18
- wedro
- NZ hokej by vás dal dole aj teraz : Sam tomu neveríš co si napísal😉
NZ mali šťastie 🤞 ze sa dostali do prvej 6️⃣ inak by sa nedostali do play off 👍
Nemali ste vo štvrťfinále súpera ktorý by mal vážny záujem postúpiť ďalej ✌️
Takžetak® - 28.3.2023 - 9:58
- +2
- HA RA Bin Ladin
- Tak v sezóne vyhrali na zápasy 3:1 so skóre 14:8 .. už aj keď ste boli nadupaní a darilo sa vám - tak proti nim vôbec.. koncom februára ste doma fasli 2:5 a následne u nich dokonca 5:0.. áno verím že by vás mohli dať, dlhodobo to na vás vedia. Mali len smolu že schytali nás, na nás to naopak dlhodobo vôbec nevedia.
- 28.3.2023 - 10:09
- +7
- VSS Košice
- wedro je z kosic ...
- 28.3.2023 - 16:11
- 0
- HA RA Bin Ladin
- No veď to sú údaje ku Košiciam
- 28.3.2023 - 16:20
- +3
- VSS Košice
- tak si to oprav , koncom februara bolo 4:0 pre kosice a na zapasy je to 2:2
- 28.3.2023 - 16:43
- +1
- HA RA Bin Ladin
- Hej, pravda, neviem preco mi predtym zle ukázalo..
- 28.3.2023 - 17:06
- +1
- VSS Košice
-
- 28.3.2023 - 17:10
- +1
- wedro
- Ja to slovíčko nepoznám 😉
Ja sa nikdy nemýlim 😉
Takžetak® - 28.3.2023 - 10:25
- +1
- HA RA Bin Ladin
- Vychutnáme si ťa všetci po sérii
- 28.3.2023 - 12:48
- +18
- lišiak1
- neodpovie nic a trepe do vetra.
v ziadnom jeho mokrom sne sipsska do finale nepostupi, taky scenar proste neexistuje. - 28.3.2023 - 15:09
- +4
- wilkinson22
- A Michalovce v ktorom sne budú vo finále?
- 28.3.2023 - 15:19
- +3
- lišiak1
- v mojom 👍
- 28.3.2023 - 15:44
- +2
- wilkinson22
- Tak možné aj my snívať, čí?
- 28.3.2023 - 15:49
- +4
- VSS Košice
- ak nepostupite , odregistrujes sa ?
- 28.3.2023 - 16:03
- +4
- lišiak1
- a preco by som mal?
ja nikde nevyhlasujem ze dozaista cez vas prejdeme, ale podla mame omnoho vacsie sance ist do finale ako spisska.
a takisto to mozem aj ja napisat ze ak vy nepostupite odregistrujes sa?
plati to aj pre futbal, tam uz kolko rokov idete na postup?
a stale vas tam prefackuju nejake dediny
zobrali ste smetie od nas a evidentne sa im u vas dari - 28.3.2023 - 16:09
- +5
- fanke27
- Ešte že to hovorí fanúšik klubu, ktorý ma pravidelne niekoľko násobne viac košických odchovancov a vyhodených hráčov ako svojich vlastných
Tvoje príspevky sú vždy zaujímavé, slušne povedané, ale tentokrát aspoň v jednom s tebou súhlasím, tiež si myslím že Michalovce majú väčšie šance ako SNV. Ale to len preto, že mi kvalitatívne prídu lepšie ako SNV - 28.3.2023 - 16:49
- +3
- VSS Košice
- Klames, vedenie deklarovalo postup ako ciel iba tuto sezonu .
by som sa stebou stavil ale kedze si klamar tak nic s toho ,Ty fanusik uspechu ... - 28.3.2023 - 16:59
- +1
- VSS Košice
- z toho
- 28.3.2023 - 17:04
- 0
- lišiak1
- ale vsak ani v tej sezone nepostupite
a vdaka tym vasim odchovancom sme nepostupili do prvej sestky, co kosican u nas tak to traged a to plati uz peknych par sezon.
najlepsie za nas hra odchovanec zofcak a presovcan marcin, z kosicanov nic, nula, zero.
a btw, ty klames uz rovno v nicku, spajas nieco co uz neexistuje s klubom, ktoremu fandis.
rozumej, vss uz zaniklo, je to uz len historia, fandis vysnemu opatskemu, tak good luck - 28.3.2023 - 17:24
- +1
- VSS Košice
- zober loptu nie drogy ...
- 28.3.2023 - 17:30
- 0
- fanke27
- Ty tiež stále klameš
Podľa teba Košice sú už len história a mala nastúpiť neprekonateľná éra Michaloviec na čele ligy. Minulý rok sme vás vyradili v štvrťfinále, tento rok uvidíme ale rozhodne sme v pozícii favorita a toho lepšieho klubu my
A btw: nehovorím, že košickí odchovanci v Mi sú hviezdy ale nazývať ich tragédmi? Brzdi, silné slová. Hlavne ak sú od fanúšika klubu, ktorý vo svojej histórii mal koľko odchovancov, ktorí niečo dokázali? Dvoch?
Tíško šúchaj s nohami pod stolom a pozor na tie silné vyjadrenia - 28.3.2023 - 18:46
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- lišiak1
- dosli argumenty tak nastupuju nadavky?
hlupak ta kazde rano obuva.
miesat futbal s hokejom som zacal kvoli tebe pretoze ty si tu ten, ktory ma futbalovy nick, aj to prehistoricky - 28.3.2023 - 22:47
- +1
- wilkinson22
- Neviem či plakať alebo sa smiať s teba, už len po kondičnej stránke vás KE dajú dole, odohrali ste 11 zápasov za 20 dní,
- 28.3.2023 - 17:42
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- sam96x
- Na základe čoho usudzuješ, že máte väčšie šance postúpiť než my?
- 28.3.2023 - 19:06
- +3
- lišiak1
- na zaklade toho, ze my sme skusene muzstvo a vy len misiaci a aj to podli a zakerni,
ktori sa do semi v porovnani s nami dostali len cez jednu a aj to relativne lahku prekazku a aj to len o jeden haluzacky gol
- 28.3.2023 - 22:50
- +1
- wilkinson22
- Omg
- 28.3.2023 - 23:04
- +4
- lišiak1
- ber to s rezervou, nechcem rozputat ziadny flame
ale nezabudol som vam tie vase zapasy u nas a tie vase provokacie. - 28.3.2023 - 23:39
- +1
- sam96x
- Tak teraz som sa fajne pobavil.
Robíš z tých Michaloviec pomaly Boston Bruins, to môžem rovnako o vás povedať, že ste sa ľahko dostali cez Slovan, ktorý bol totálne z formy a za normálnych okolností by ste vypadli už vo štvrťfinále.
- 28.3.2023 - 23:35
- +3
- lišiak1
- a ty vies o tom, ze reci sa hovoria a chlieb sa je?
kosice uz peknych par rokov robia vsetko preto aby sa dostali do ligy, len nejako vam to nevychadza.
a teraz v barazi chytite pravdepdobne strakov trencin a to bude s najvacsou pravdepodobnostou pre vas konecna a o rok zase repete v druhej lige a tak dokolecka az bohviedokedy, lebo vzdy sa najde niekto kto vam ten postup vyfukne. - 28.3.2023 - 22:53
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Lukash_ke
- "kosice uz peknych par rokov robia vsetko preto aby sa dostali do ligy...": ☝️Potiaľ si mal pravdu 😜
Košice idú systematicky a to je na tom to, čo najviac oceňujem. Celé sa to buduje odspodu a postup sa dosiahne, keď na to budú vytvorené vhodné podmienky, teda čoskoro. Keby to Košice dali "na Lišiaka", postúpili by možno skôr, s preplateným kádrom, rok lízali spodok tabuľky a pravdepodobne zanikli. Chyby z minulosti, ktoré sa robili počas MFK za Podoláka však toto vedenie neopakuje. Ale môžeš sa naďalej tváriť ako v tom máš prehľad, ja viem, že s tebou je to strata času 😁 - 31.3.2023 - 16:49
- 0
- lanti
- lišiak: je zaujimavé jak si vyliezol jak krysa keď postupujete
hlavne že si vyhadzoval ľudí z michalovského hokeja a pľul na ten grc čo ste hrali.
ale nič protilen si komický , keby máš trochu sebareflexie a nepíšeš takéto detinské rečičky.
- 28.3.2023 - 16:54
- +13
- lišiak1
- ja som to vtedy bojkotoval, nepisal som tu, nechodil som na zapasy, a mal som vtedy na to svoje dovody a ano hrali sme grc, ale bolo to kvoli tomu neschopakovi, ktory sa u nas hral na trenera.
- 28.3.2023 - 17:29
- +1
- VSS Košice
- lolo , toto si pisal pred rokom , ako to nakoniec dopadlo?
lišiak1
ano ano bude rychla, ale nie vo vas prospech kamosko.
hravo zvitazime aj na lade aj na hladisku.
ponizime vas v steelke, budete sa hanbit ako skreckovia
13.3.2022 - 20:33
- 28.3.2023 - 20:01
- +3
- fanke27
-
a po tomto dôkaze sa tu Lišiak neukázal až do prvej výhry Mi v sérii
On videl Michalovce už na vrchole NHL - 28.3.2023 - 20:15
- +3
- lišiak1
- v hladisku sme zvitazili, v steelke sme vas ponizili, akurat postup nevysiel, ale bolo to ltt, viac sme si ten postup zasluzili vy, no bohuzial mete filmarika chovana, som zvedavy na dalsie jeho divadelne a baletne kusky.
- 28.3.2023 - 22:55
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tyna85
- Ty si aj bol na tých zápasoch? Lebo teda vôbec ste nás v steelke neponizili.
- 29.3.2023 - 7:43
- +1
- fanke27
- Ja by som bol skôr zvedavý na tvoj psychiatrický posudok..
- 29.3.2023 - 11:09
- 0
- radopKE
- To nechci vidieť. To by si nepochopil...
- 29.3.2023 - 22:32
- +1
- Spišiak
- Skôr by som povedal že fyzicky hokej BB nám vôbec nesedel... S tým sme mali problémy ... Ak sa postavili 2 hráči pred Marcela a nahadzovali puky na bránku
Táto séria bola veľmi vyrovnaná ... 3 zápasy lepšia BB 3 zápasy naši
Rozhodol 7.zapas a nepremenená 5 minútová presilovka BB ak by v nej dali gól myslím si že by nás zlomili ...
Ďakujem BB za skvelú sériu ...
A posledná vec aj keď nemám rád trénera BB dúfam že ho podpíšu pretože pre našu ligu je prínosom 🙂
Ďakujem BB aj našim chalanom a fanúšikom za neskutočne zážitky a atmosféru počas zápasov - 28.3.2023 - 10:58
- +6
- ErikHKM
- Nám práveže začal Patty chytať konecne to čo od neho čakáme každá naša formácia je silnejšia favorit sme jasný už len to potvrdiť čím skor to ukončiť tým lepšie a oddýchnuť a pripraviť sa na finále ideálne po pondelku ist do SNV za stavu 2:0 na zápasy a tam minimálne jeden vyhrať presne tak isto ako v NZ
- 28.3.2023 - 12:42
- +7
- Yoda_21
- Tolerujem ta, Wedro, lebo si zijes vo svojom svete. Ale nazyvat pritepleny a bezkontaktny hokej v serii ZV - NZ moze iba totalny mental (co asi aj si). Po prvom striedani by si potreboval kyslikovu bombu na dalsich 24 hodin, a po prvom hite by si bol na urgente este 6 mesiacov.
- 28.3.2023 - 13:12
- +7
- wedro
- Po prvom striedani by si potreboval kyslikovu bombu na dalsich 24 hodín.
Dovolím si nesúhlasiť☝️
Životosprávu aku ja mam( tu nemá nik✌️) Bez mäsa🚫 a mliečnych výrobkov 🚫 a viacmenej pijem len vodu z prameňa ♨
Žiadne sladené a kofeinove nápoje 🥤
( maximálne si dám hroznový cukor)
Takže o moju fyzickú pripravenosť sa netreba báť. Dovolím si tvrdiť na fyzických testoch by som sa nachádzal na popredných pozíciách ✌️
Nie nepotreboval by som Kyslíkovu bombu ✌️
Takžetak® - 28.3.2023 - 13:45
- 0
- DraciaTlama
- bez mäsa, bez mliecnych vyrobkov, vodu z pramena
aha
takže tak, chápem - 28.3.2023 - 13:57
- +11
- DraciaTlama
- Pozrela som si tvoje príspevky zo sameho zaciatku.
Pisal si perfektne.
Neviem co sa ti stalo.
Takze tak.@ - 28.3.2023 - 18:16
- +4
- lišiak1
- nic sa mu nestalo, len si jedneho dna pozrel na jutube cast od vasky & dano, tam obajvil to svoje takze tak a odvtedy sa to s nim vezie
- 28.3.2023 - 22:57
- +2
- radopKE
- No veď píše, že bez mäsa a mliečných výrobkov. Výsledok sa dostavil😁
- 29.3.2023 - 5:27
- +2
- Yxcvbnm
- Sam poznam vela dobrych slusnych veganov a prosim, nehadz ich do jedneho vreca s tymto tu
- 29.3.2023 - 11:15
- +1
- wedro
- Smajlík ta zachránil☝️
Takžetak® - 28.3.2023 - 18:04
- 0
- BieloModra
- Nech ma kazdy ako si mysli ze je pre neho najlepsie, ale ak si myslis ze toto je to najlepsie co mozes telu dat si vedla. Clovek nie je bylinozravec
- 28.3.2023 - 19:10
- +2
- wedro
- Práveže človek nie je stavaný na konzumáciu mäsa 🥩
Mäso v žalúdku hnije a tým pádom prichádzajú choroby
Človek ktorý nekonzumuje mäso nemá civilizačné choroby☝️
Takzetak® - 28.3.2023 - 21:36
- +1
- BieloModra
- Clovek je vsezravec, vsetko s mierou v davkach, tak aby telo dostalo vsetky potrebne latky vratane tukov kyselin a bielkovin s prihliadnutim na pomer prijem - vydaj viac tusim netreba pisat
- 28.3.2023 - 21:56
- +3
- lišiak1
- 100% suhlas wedro, alebo mozno len taky 99% suhlas, ale kazdopadne suhlas
- 28.3.2023 - 22:59
- +1
- Yxcvbnm
- Tu si vedla ty, nastuduje si moderne vedecke studie, zivocisne bielkoviny ani tuky nepotrebujes
- 29.3.2023 - 11:16
- +2
- BieloModra
- isto
skus si pozriet nieco o aminokyslinach a ich deleni, skus si pozriet nieco o glycinoch, luceinoch a pod... skus sa zamerat na B12, D, DHA, hemove zelezo a pod.... a co telo dokaze vyzazit z mlieka a vajec a co zo sosovice
pekny den
- 29.3.2023 - 11:25
- +2
- Yxcvbnm
- B12 vies doplnat, rovnako aj zelezo. Si myslis, ze B12 sa sama vytvara zvieratam v tele?
najvacsie dieteticke a zdravotnicke organizacie sveta od Australie po Ameriku v klude odporucaju vyvazenu vegansku stravu od batolat az po seniorov. Ale ak ta to zaujima vies si ich vyhlasenia aj sama vygooglit
- 29.3.2023 - 11:36
- +2
- HA RA Bin Ladin
- Tak tak, take nefiltrovane pivko, alebo kvasene produkty (pickles) - krasny zdroj B12 .. AMK tiež v pohode, nie sme obligátny mäsožravci ako mačky.. tofu je pekný zdroj, všeobecne strukoviny, ale samozrejme zdrojov je viac.. výživovo úplne vpoho sa dá byť vegánom.. sú aj vegánski kulturisti.. mliekarenská a mäsová lobby je ale mega silná.. tiež inak téma súvisiaca s pokrytectvom
- 29.3.2023 - 13:32
- +4
- Yxcvbnm
- Tak teraz si ma milo tymto nazorom prekvapil
- 29.3.2023 - 14:11
- +1
- Yxcvbnm
- Inak pamatam si ze aj Andre Deveaux, co posobil v Dukle pocas majstrovskej sezony bol vegan. A jemu by sa za to asi malokto odvazil posmievat 😃
- 29.3.2023 - 14:16
- 0
- amaskiea
- vegáni:
Mick Jagger - o pár mesiacov svieži osemdesiatnik
Paul McCartney - svieži osemdesiatnik od minulého roka - 29.3.2023 - 14:22
- +2
- Yxcvbnm
- Takych by sme tu vedeli popisat vela
sviezich, zdravych, vitalnych, sportujucich. Pomimo, ale odporucam podcast alebo knihy od nasho najfundovanejsieho gastroenterologa doc Ladislava Kuzelu. Vela zaujimavych veci co niektorym rozsiria obzory, ak su tomu otvoreni 👍
- 29.3.2023 - 15:12
- 0
- amaskiea
- Ja som všežravec, mám rád mnohé jedlá z mäsa, ale medzi mojich top mám asi viacej bezmäsitých jedál (nadovšetko milujem najrôznejšie cestoviny s makom napríklad) než mäsitých, ale podľa mňa sa tento faktor v celkovom ľudskom racionálnom životnom štýle preceňuje oproti iným. Jasné, údeniny nie je dobré jesť veľmi často, ale napríklad nedostatok pohybu/fyzickej aktivity a nadmerný stres sú oveľa vážnejšie a častejšie javy než to, keď sa niekto napcháva klobásou každý deň.
- 29.3.2023 - 16:38
- +1
- Yxcvbnm
- Ja sa som sa pri mojej byvalej stravoval pravidelne vegansky, vsetko mi chutilo, citil som sa lahko, nemusel som odfukovat 3 hodiny po jedle kym som siel do posilky alebo na bike, ziaden slofik po nedelnom obede, kopec energie. Po rozchode som sa k masu uz nevratil, ostal som vegetarian, ale citam clanky od Latalu a Kuzelu, pocuvam podcasty a znova na to nabehnem. Citil som sa omnoho lepsie. Najviac mi dali knihy od doc Laca Kuzelu, vedecke fakty podsuva naozaj v ludskej reci a hlavne vsetko podlozene studiami. Takze nic v zlom, nazory tu od hokejovych fans so mnou nijak nehnu. Sportujem od decka, od futbalu, florbalu, hokeja az po bojove sporty. A vtedy som mal najlepsiu kondicku. Clovek by si mal na sebe najlepsie vyskusat co ako sa citi
- 29.3.2023 - 16:56
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BieloModra
- Idealne je jest vsetko – zivocisne vyrobky aj rastlinne produkty a vyuzivat najlepšie benefity z oboch zdrojov. Zásadne je vyberat si take zdroje, ktoré obsahuju kvalitne bielkoviny a minimum tukov
- 29.3.2023 - 11:30
- +3
- amaskiea
- ani tuky nie sú zlé, dokonca hodnotnejšie než cukry, lebo rovnomernejšia, dlhodobejšia a aj výdatnejšia zásoba energie, akurát naše telo nie je nútené ich zdĺhavo tráviť, keďže má dostatok cukrov, tak trávi tie, je to aj rýchlejšia energia a tuky si môže uložiť do zásoby - okolo brucha, rite a v podstate všade
- 29.3.2023 - 14:04
- 0
- BieloModra
- a potom mame rozne druhy alergii, intoleranci, elzemov a pod.... a tak.)pisem kazdemu co jeho je
- 29.3.2023 - 14:18
- +1
- DraciaTlama
- presne tak
- 29.3.2023 - 14:21
- +1
- BieloModra
- nuz... ale to mas tak, ja nemam nic proti ociste, proti zeleninovej strave, strukovinam a pod... mame ich geneticky zakodovane ako potvraviny ok, len sa pre boha netvarme ze sme vymysleli pohanku a kvasok napr... ano nasi starki a generacie pred nimi si sice odvalili kus slaniny alebo cely tyzden jedli chlieb alebo zemiaky a kapustu.... ale dreli nesedeli na ritiach.... tu daju dietatu v skolke puding a kalamita... ale to je vsetko o pristupe ....
- 29.3.2023 - 14:28
- +3
- DraciaTlama
- Niekede som citala, ze ak chce clovek nieco ako "detoxikaciu" tela, tak sa ma vykaslat na nejake jedenie/nejedenie potravin v nejakom obdobi, ale ma si doprat jednodnovy post, resp. 2-dnovy. Ale po konzultacii s lakrom alebo dietologom.
- 29.3.2023 - 14:29
- +1
- BieloModra
- jasne, ine je ked ma niekto napr cukrovku a ma potrebu akejsi ocisty a ked je niekto fit.... hlad este nikomu neublizil skor mame preoblem s prejedanim sa. A kto pekne pije, sleduje si ci mu peristaltika frci ako treba, chape ze treba chodit von alebo teda aspon sem tam peso a celkove sa trosku stara o svoju schranku nepotrebuje ziadne specialne ocisty
- 29.3.2023 - 14:34
- +1
- DraciaTlama
- presne tak
a este "milujem" ten vast o hniti masa v crevach.
To sa tam normalne v crevnej mikroflore spracuva a zvyosk je hovienko. Ak ma niekto potrebu cistit si crevne klky, tak nech zere vlakninu. - 29.3.2023 - 14:50
- +1
- amaskiea
- teraz neviem či z cukrov alebo tukov ...asi z cukrov? na mňa si moc rýchla, mal by som asi jesť viacej cereálií
- 29.3.2023 - 14:24
- +1
- BieloModra
-
pit viacej caju.... bylinneho.)))))))no nic.... uzatvaram temu, lebo sa tu niekto z toho vyhadze
- 29.3.2023 - 14:30
- +3
- Mato-Mi
- Este prispejem aj ja, nakolko v uzkom okoli mam ludi, ktori boli vegani dlhe roky. Inteligentni ludia, zdravi, aktivni sportovci na amaterskej urovni, nikoho nepresviedcali o svojej pravde, viedli sme dlhe debaty o vyhodach a nevyhodach. Obhajovali, ze vsetky ziviny si vedia nahradit vo veganskej strave, nerozporoval som im to. Postupne vsak presli na vegetariansku stravu a uz rok sa stravujem aj ja vegetariansky s nimi, sice len obed, ale stravujem. Da sa to, je to chutne, zdrave.
Ale tiez som zastanca toho, ze aj maso k zivotu treba
Tolko k teme z mojho pohladu. - 29.3.2023 - 15:08
- +3
- HA RA Bin Ladin
- Volá sa to flexitariánstvo
teraz moderné (dokonca aj u nás vo vegánskej firme), hoci u našich predkov ktorí jedli mäso prakticky iba v nedeľu bežné.. Jesť mäso 3x denne je tiež extrém.. veru všetko s mierou
“Nezabúdajme na dôležitosť pestrej a vyváženej stravy a zdravého životného štýlu” - táto vetička sa čoskoro začne objavovať na vegánskych produktoch
- 29.3.2023 - 15:26
- +2
- Mato-Mi
- Som plne za za vyvazenu stravu
- 29.3.2023 - 15:30
- +1
- lišiak1
- no mas moj obdiv kamarat, minimalne za to vegetarianstvo klobuk dole.
ale veganstvo, to uz je dost hardcore - 28.3.2023 - 22:58
- 0
- Yxcvbnm
- Nerob hanbu veganom, vsetci ktorych poznam su inteligentni ludia, ty si o nich ani nezavadil
- 29.3.2023 - 11:14
- 0
- Mato-Mi
- Spisiaci, naskytla sa prilezitost na vypredanie stadiona.
- 28.3.2023 - 9:43
- +1
- fakir
- U nás aj keď bude 8000,napíšu 4800,asi tak Mato
- 28.3.2023 - 9:44
- +2
- Mato-Mi
- Preco? Kvoli peňázom?
- 28.3.2023 - 9:49
- 0
- wilkinson22
- Rišo písal, že po poslednom zápase zostalo cca 200 lístkov nepredaných, kde by ti ľudia videli neviem, jediné do sektoru hosťujúcich fanusikov
- 28.3.2023 - 9:51
- 0
- wilkinson22
- Videli=vošli
- 28.3.2023 - 9:53
- +4
- richardd6
- schody a strop
- 28.3.2023 - 10:01
- +1
- wilkinson22
- Jak v 90. , Terazky by to asi nepr šlo cez požiarnikov, vtedy stačilo ožrat šéfa protipožiarnej ochrany a bolo aj 7000 ľudí na hokeji, tie staré drevené sedačky mali jedno plus že na dve vošli aj traja ľudia keď sa potlačili
- 28.3.2023 - 10:05
- +3
- Standacik
- ale kapacita na sedenie sa nezmenila, zmenila sa na stastie a to som bol na tom že je 1700 miest na statie, a nakoniec je 1200.. pred vymenou sedačiek v 2008/9 bolo 2700 na statie
- 28.3.2023 - 12:55
- +2
- wilkinson22
- Ľudia sa zväčšujú, potrebujú viac miesta na jedného 😁
- 28.3.2023 - 13:46
- +3
- zvolencan11
- Chlapi, respektujte sa navzajom. BB mala vyhodu na svojej strane, mali 2 mecboly, nevyuzili ich, v momente, ked to mali potvrdit nezvladli tieto zapasy.
Zapasy 4 a 7 rozhodli. Bohuzial Kabac, Vyhonsky, Gabor su silove typy kde im casto vyleti hokejka nahor.
Teraz sa to bohuzial stalo pre vas osudnym.
V kazdom pripade klobuk dole ako ste sa pozviechali v priebehu sezony a kam ste to nakoniec dotiahli.
Ale Spisska nakoniec zasluzene.
Hokeju zdar a verim ze semifinalove duely nam prinesu krasne hokejove divadlo. - 28.3.2023 - 10:14
- +5
- Marek_tky
- 3/4 tímy v semifinále som trafil.
Košice, Michalovce aj Spišskú Novú Ves. Len tie Nové Zámky mi nevyšli.
Gratulujem ešte Novejša, veľmi sympatické mužstvo a dobre poskladané, pekná práca od RR. - 28.3.2023 - 10:23
- +5
- wilkinson22
- A to mal byť vrchol v budúcej sezóne
- 28.3.2023 - 10:35
- 0
- Mato-Mi
- Ved moze
- 28.3.2023 - 10:36
- 0
- wilkinson22
- CHL? 🤭🤭
- 28.3.2023 - 11:10
- 0
- Mato-Mi
- O rok finale
- 28.3.2023 - 11:29
- 0
- HC
- Ista medaila?: Vysvetli mi niekto ako prišli na to že Spišská ma už istú medailu?
Veď keď Michalovce vyradia Košice a Zvolen Spisku,tak spišská ostane bez mediali, ci? - 28.3.2023 - 11:10
- +17
- fakir
- Presne tak
- 28.3.2023 - 11:16
- +1
- Mato-Mi
- Lebo nevedia, ze 2+2=4. Ano, tvoje vypocty su spravne. Ostali 4 semifinalisti, my sme najhorsie postaveni, ale ak uhrame finale a Spisiaci vypadnu so Zv, tak su bez medaily.
- 28.3.2023 - 11:30
- +5
- ErikHKM
- Istú medailu majú zatiaľ len HC Košice
- 28.3.2023 - 12:43
- +7
- Mato-Mi
- Tak.
- 28.3.2023 - 12:48
- +3
- blablabla
- veď ak postúpia Košice a Zvolen tak Spišská má bronz, alebo sa mýlim?
- 28.3.2023 - 13:09
- 0
- Velkybrtok
- To áno ale isté to nemajú, jedine to Košice majú istú medailu
- 28.3.2023 - 13:15
- +2
- black33
- Včera mnou ešte burcovali emócie bolo to veľké sklamanie.. Takže chcem vám pogratulovať Spišiaci zaslúžene ste tam užite si semifinále
- 28.3.2023 - 14:59
- +3
- richardd6
- Ciliaka niekto nechce?
- 28.3.2023 - 17:49
- 0
- Jachym
- V Novejši za polhodinu vypredané na 99% oba zápasy,doslova šialenstvo 👏👏👏
- 29.3.2023 - 20:48
- 0
- richardd6
- Väčšina lístkov bola predana dopredu… nie večer keď sa pustil predaj
- 29.3.2023 - 21:18
- 0
- Adamoo17
- Presne tak, na štvrťfinále zápasy 3 a 4 som rovnako postupoval ako včera - hneď ako zverejnili link na predpredaji, kupoval som - bez problémov krásne miesta na A2, kde sedíme s bratrancom celé ZČ.
6. zápas "som sa pozabudol" a kupoval som lístky 10 min. po uverejnení linku - posledná dvojica sedadiel pri sebe na A2, ale stále sa našli miesta na tých najlepších tribúnach.
Lenže teraz ani nie 2 minúty po spustený predpredaja 95% miest na A2,A3,D2 a D3 bolo už predaných, nie rezervovaných a ostali len bočné sektory. Bola to celkom fuška nájsť 3 miesta vedľa seba na oba zápasy
A čo čítam príspevky niektorých permanentkárov, že nemajú svoje miesta, to by sa jednoducho nemalo stávať. A možnosť kúpi ďalších lístkov, len kvôli tomu, že mám permanentku, no... a ešte 8 kusov či koľko - to fakt treba zobrať lístok pre dedovú čivavu? Áno, my Slovač sme prorodinný národ (vidno to aj na našom parlamente). Nech aj je ponechaná takáto výhoda, ale nie v počte 8ks (max 1-2).
Á inak čaute všetci, som tu síce nový, ale HP už čítam nejaký ten čas, no teraz nastal ten čas aj sem tam niečo povedať a napísať. Inak - 30.3.2023 - 10:59
- +1
- wilkinson22
- Vitaj, čím viac nás tu bude tým lepšie 👍
- 30.3.2023 - 11:34
- +1
- wilkinson22
- Hlavne pernamentkarom ostali oči pre plač,idem si po lístky veď v pohode, mám prednostné právo, a tu zrazu rada na sekretariáte jak za komancov na mandarínky, a keď som videl po koľko lístky si odnášajú niektorí kvázi pernamentkari, tak som uztušil chybu v matrixe, po 2,5 hodine čakania nakoniec som zobral lístky na voľné sedenie, lebo by som tam asi stal doteraz, je mi ľúto že takto sme dopadli viacerí pernamentkari, a dúfam že sa klub do budúcnosti poučí, nie je možné aby si niekto na jednu pernamentku vykúpil celý rad, predpokladám že kopec tých lístkov bude na čiernom trhu
- 29.3.2023 - 21:22
- +1
- Mato-Mi
- Nechcem sa nikoho dotknut, ale to vazne? Ty ako permanentkar nemas svoje miesto?
- 29.3.2023 - 21:26
- +1
- wilkinson22
- Nie, kým som sa dostal na rad hlavne tribuny už boli v páse
- 29.3.2023 - 21:29
- 0
- Mato-Mi
- Tak to mate dost blby system. U nas sme dlhe roky permanentkari volali po tom, aby sme mali reserve na miesta, ktore si sami vyberieme. Az tusim v sezone 18/19 to klub spravil, opadol stres, ci mi niekto nebude sediet na mieste. Pocas playoff sa chodilo na zapas aj o hodinu a pol skor, len aby nam niekto nevyfukol miesto.
Plus miesto som mal garantovane aj na playoff. Myslim si, ze aj vy tam pridete, ze ked mas permu, tak si ju bude stacit prolongovat na playoff a nemusis sa bat, ci sa ti ujde listok. Lebo tymto krokom sa k listkom dostanu kdejaki prospechari, alebo ludia, ktori na hokej nepachli celu sezonu. - 29.3.2023 - 21:37
- +2
- sam96x
- Ale čo to je za nezmysel, že na jednu permanentku môžeš kúpiť 8 lístkov? Toto mi hlava neberie, ja by som takú možnosť vôbec nedal, maximálne jedného, to je všetko, to akože v klube pokašľali a riadne.
- 29.3.2023 - 22:09
- 0
- Mato-Mi
- A vobec, ake listky na permanentku? Ved permanentka je listok.
- 29.3.2023 - 22:10
- 0
- sam96x
- No práve, toto mi vôbec nejde do hlavy. Jednoducho máš permanentku, tak si obnov ty a môžeš chodiť, a nie že môžem ďalších ľudí brať na ňu.
- 29.3.2023 - 22:12
- 0
- Tyna85
- No v KE ak si kúpiš permanentku tak ti platí aj na play-off. Čiže ja nemusím nič len prísť na zápas. Čo je teraz v play-off obrovská výhoda.
- 30.3.2023 - 1:14
- +1
- M4K3R
- To je radost taku permu by som chcel. Aka bola jej cena ?
- 30.3.2023 - 10:30
- 0
- Mato-Mi
- Na stranke HC KE su ceny permanentiek. Od 150€(ZTP) vyssie.
- 30.3.2023 - 10:39
- +1
- Tyna85
- Ja som kupovala pred sezónou základnú za 209. Ešte počasia vianoc bola možnosť kúpiť za 150.
- 30.3.2023 - 12:14
- 0
- sam96x
- Máš nejakú negatívnu skúsenosť? Ma to len zaujíma zo zvedavosti.
- 29.3.2023 - 23:24
- +1
- BieloModra
- spravne, vedeli
ale u vas to volako nezvladli s tymi listkami .... u nas je to tak, ze permanentku mame na ZC s tym, ze mas prednostne pravo na kupu listka a oproti beznej cene je zlavnena. Funguje to tak, ze najskor si mozu prist kupit listky tzv rezervacka na permu a a az potom sa zvysok aj nevyzdvihnuté aj volne pustia do predaja. Jedna perma- jeden listok
- 30.3.2023 - 7:30
- 0
- wilkinson22
- Takto malo byť aj u nás ale sa to pokašľalo
- 30.3.2023 - 9:18
- 0
- BieloModra
- u nas to takto uz roky funguje
- 30.3.2023 - 9:25
- 0
- M4K3R
- Alebo dat permanentkarovi max 2listky dokupit za full cenu. To mas ako keby pre zenu a 2 deti. A nie ze jeden permanentkar odchadza s 10listkami..
- 30.3.2023 - 10:29
- +1
- wilkinson22
- Ono nezmizlo, presne sa vie kde (v ktorom automate) skončilo
- 30.3.2023 - 10:53
- 0
- Dracik_18
- na to som narážal ,nemyslel som to útočne
- 30.3.2023 - 11:08
- 0
- wilkinson22
- V pohode, ani som to tak nebral
- 30.3.2023 - 11:33
- 0
- Standacik
- Mohli to dať na spôsob Slovana: dražba lístkov a vec vybavená
- 30.3.2023 - 10:16
- 0
- Jachym
- Bolo to fakt ako rýchle prsty v milionárovi,no ja mám na oba dni po štyri lístky na rovnaké miesto,mal som šťastie
- 29.3.2023 - 21:29
- 0