Diskusia: Spišiaci posunuli konflikt z Michaloviec právnikovi
Extraligový klub HK Spišská Nová Ves sa po konflikte s činovníkmi HK Dukla Ingmea Michalovce obrátil na právnika.
V oficiálnom vyjadrení, ktoré klub zverejnil na sociálnych sieťach, sa postavil za svojich hráčov Arvina Atwala a Matta Petgraveho, ktorí boli údajne terčom hanlivých pokrikov, ktoré vyústili do fyzického konfliktu v priestoroch zimného štadióna v Michalovciach. Od prejavov rasizmu sa v stanovisku dištancoval aj michalovský klub. Podľa Spišiakov je celá vec hanba niektorých jednotlivcov, vrátane kustóda domáceho tímu.
TASR uvádza oficiálne stanovisko HK Spišská Nová Ves v plnom znení bez redakčných úprav:
"Hneď na úvod chceme uviesť, že ako klub absolútne stojíme za všetkými hráčmi, realizačným tímom a členmi nášho klubu bez rozdielu farby pleti alebo vierovyznania. Nakoľko sa na sociálnych sieťach a v rôznych médiách šíria rôzne informácie radi by sme ako klub na včerajší incident dali oficiálne stanovisko. Sme sklamaní z konania niektorých osôb počas a hlavne po včerajšom zápase medzi HK DUKLA Ingema Michalovce a HK Spišská Nová Ves. Správanie, aké predviedli je absolútne neprípustné a ponižujúce. Urážanie kohokoľvek rasistickými gestami a pokrikmi nepatrí do žiadnej spoločnosti a už vôbec nie do športovej. Je to hanba a zlyhanie niektorých jednotlivcov, ktorí takýmto správaním dehonestujú dobré meno športovej spoločnosti, Tipos extraligy a ľadového hokeja na Slovensku. Kustód domáceho tímu bol za podobne incidenty už viackrát riešený. Náš klub má v stanovách okrem iných bodov aj bod o okamžitom vylúčení člena klubu, ak sa u neho prejavia prvky rasizmu.
Aj na základe zápisu delegáta po včerajšom stretnutí, v ktorom je uvedené verbálne a fyzické napadnutie, ďalej rasistické napadnutie zo strany členov realizačného tímu domáceho klubu a usporiadateľskou službou, sme sa rozhodli celú situáciu posunúť nášmu klubovému právnikovi, po preštudovaní celej situácie zvážime právne kroky voči vybraným osobám. Na záver chceme dodať, že ako hokejový klub by sme sa oveľa radšej venovali športovým témam a nie takýmto ponižujúcim incidentom a tešíme sa z toho, že už zajtra (nedeľa, 16. januára) privítame po dlhej dobe našich najlepších fanúšikov v Spiš aréne."
Rasistické prejavy odsúdili aj predstavitelia HK Dukla Ingema Michalovce: "Na objektívne vyhodnotenie celej situácie je potrebný čas a poznanie všetkých faktov. Momentálne prebieha interné šetrenie a a preto nepripadá hráčom, zamestnancom a ani klubom samotným vynášať súdy a závery. Táto úloha prináleží orgánom na to povereným. Veríme, že všetci, ktorí vznášajú akékoľvek obvinenia, majú na to dôkazy. My ako klub sa dištancujeme od akýchkoľvek prejavov rasizmu. Nepatrí to do športu, ani do modernej civilizovanej spoločnosti. V každom prípade by sme sa chceli poďakovať usporiadateľskej službe, ktorá zabezpečila bezpečný odchod HK Spišská Nová Ves zo štadióna."
- patkof
- Držím palce ✌🏻 Snáď sa to teľa už neobjaví na zimakoch
- 15.1.2022 - 20:13
- +37
- sam96x
- No to sa už teraz bojím komentárov typu, že naši hráči to urobili naschvál aby získali body.
- 15.1.2022 - 20:33
- +2
- topska
- Moze byt podla sutazneho poriadku a pod vobec?
- 15.1.2022 - 20:57
- +3
- opeKE
- Jasne ze nie
- 15.1.2022 - 21:21
- +1
- Urpiner16
- To mi ani nepripomínaj.Zo slávistov spravili rasistov už len tým že nepokľakli pre Floydom.Nehovoriac o tom aké brutálne fauly škóti spáchali na pražanoch.
- 16.1.2022 - 10:54
- +5
- lišiak1
- a jak si isty ze "slavistov" teraz nerobia z nas?
ved tu je evidentny hon na bosorky.
a vdaka tomu honu na bosorky ma spisska mozno tu najvacsiu reklamu v celej ich hokejovej historii
- 16.1.2022 - 11:59
- +2
- fagaf
- Hádam stačilo Lisiacik ci ?
Lebo ta vaša história , stojí na základoch Spišskej 🙋♂️ - 16.1.2022 - 12:10
- +22
- matell157
- Tu by som kľudne mazal...
- 16.1.2022 - 18:04
- +3
- Estebab Dzabidal
- Urpiner: ako nic v zlom, ale nepreskakuje ti uz trosku s kontumaciou? Myslim, ze toto sa kontumovat nemoze
- 16.1.2022 - 10:00
- +2
- fanpp
- Výborne, majster sveta v nosení ladviniek hádam dostane najvyšší trest
- 15.1.2022 - 20:36
- +22
- Kikira
- Osobne som proti prehnanej rasovej korektnosti ktorá valcuje "západnú" civilizáciu. Napriek tomu, ak je pravda že sa nájde niekto kto na Slovensku v hokejovej brandži, kde sa každý s každým pozná, je schopný použiť urážku na základe farby pleti, tak to je úbohé. Jasne to vyjadruje úroveň myslenia a rešpektu k súperovi. Určite by mal byť potrestaný a jeho správanie podrobené verejnej kritike. Priestor by mali dostať aj vinníci a mali by vyjadriť podporu rovnosti práv a rovnému verejnému statusu všetkých ľudí akejkoľvek farby pleti. Nepoznám príbeh hráčov SNV, no myslím si že hráči tmavej pleti museli v svojej kariére prejsť ťažšou cestou a za to im patrí rešpekt.
- 15.1.2022 - 21:04
- +49
- mno
- tak že : Museli prejsť ťažšou cestou len kvôli tomu, že sú inak prifarbení? To je tak isto tvrdenie len na základe farebnejodlišnosti a ničoho iného.
- 15.1.2022 - 23:12
- +2
- Kikira
- Áno, v hokeji určite. V basketbale by som to netvrdil, ani v atletike.
- 15.1.2022 - 23:33
- +15
- Kurolišek
- V čom? Určite v hokeji... v čom to mali ťažšie? Fakt nechápem. To si myslíš že v USA by si niekto dovolil vylúčiť hráča tmavšej pleti iba preto že je... tmavší? To by skončil do sekundy. Do konca si myslím, že tam majú niekde aj pozitívni rasizmus t.j. na niektoré funkcie, miesta v škole musia dostať určitý počet ľudí rôznych národnosti a rasy. Indiáni, Aziati atď. V hokeji sa často hovorí, že je to "biely šport" a preto sú práveže v USA často snahy zapojiť ich viac do tohto športu.
- 15.1.2022 - 23:40
- 0
- Gargamel123
- no to by si bol: velmi prekvapkany
- 16.1.2022 - 0:01
- +19
- worth
- To si robíš srandu, či si ozaj tak naivný? Rasizmus je v športe ako hokej kde je iných ako bielych hráčov minimum určite pritomnejsi ako inde. Daj si do Google v angličtine rasizmus v us/kanadskom hokeji a uvidíš koľko článkov ti to vyhodí. Neviem čo myslíš tým "vylúčiť" hráča, ale skôr sa zamysli nad tým koľko poznámok, urážok, podcenovania asi tak môže zažiť černoch v hokejovom time.
- 16.1.2022 - 9:33
- +8
- pupo
- Čo je potom NBA?
- 16.1.2022 - 11:31
- +2
- lišiak1
- na toto ti uz neodpovedia
tam samozrejme rozhoduju kvality - 16.1.2022 - 12:00
- +1
- worth
- Nie som si istý či si pochopil čo som chcel mojim príspevkom povedať. Ja netvrdím, že v NHL je málo cernochov kvôli rasizmu, ale že keď si v nejakej spoločnosti jediný alebo jeden z mála inej farby pleti, tak si logicky uzijes rasizmu viac. Či sú biely basketbalisti šikanovaní v NBA to neviem, nesledujem ten šport.
- 16.1.2022 - 14:04
- +3
- pupo
- Možno som tvoj prvý príspevok nepochopil jak si to presne myslel, ale tento argument je podľa mna blbosť. NFL NBA MLB a potom s väčším/veľkým odstupom NHL to je priorita v Amerike.
No NBA mala minulú sezónu aférku okolo Doncica ktorého nazval Harrel tuším fck white boy. Ale každý pozná film white man can’t jump - 16.1.2022 - 14:23
- 0
- Kikira
- Ešte raz zdôrazňujem, som proti prehnanej protirasistickej nálade a pozitívnej diskriminácii. No je normálne že v každom kolektíve a hlavne medzi deťmi a mladými je inakosť problém. Ak je väčšina štíhlych tak jeden dvaja obézni si to zlíznu. A platí to aj naopak. Aj ja by som bol v Keni iný a necítil by som sa vždy komfortné. A ak sme duševne vyspelí, tak inému pomáhame a nie mu to vystrkujeme.
- 16.1.2022 - 13:30
- +5
- Kurolišek
- Nemyslím si, že si museli prejsť v kariére ťažšou cestou... určite nie ak sú z USA alebo Kanady. Prečo by mali? Tam pristupujú ku všetkým rovnako. Maximálne môžeš povedať, že je to pre nich ťažké pochopiť že prečo u nás na nich niekto takto pokrikuje keďže to nepoznajú z domova.
- 15.1.2022 - 23:36
- 0
- Sarus
- Ako vieš? Si s nimi vyrastal?
- 16.1.2022 - 7:36
- +3
- mamih
- V našom štáte asi neplatí prezumpcia neviny... Niekto tu niečo dá na internet a už je to hotová vec. A čo ak je niečo ináč? P. Rapac už niečo dával za PO štadión.... Čo potom??
- 15.1.2022 - 21:11
- +8
- Marchand63
- Rapacovci su rozmaznane decka svojich rodicov, to je pravda, ale co za hlupaka si drzite v pracovni klubu, je do neba volajuce. Kazdu jednu sezonu aby mal takyto preslap je moc, nechcel by si byt jeho manzelka, ver mi.
- 15.1.2022 - 22:37
- +25
- tosomja62
- nadavky: A to je normálne, keď po každom stretnutí Rapač nadáva rozhodcom, uráža ich... zlodej kričí, chyťte zlodeja.... To čo vystrája Rapač je neunosné.... A ešte pre fanušikov Spišskej, aby neboli prekvapení po sezóne predajú Rapačovci licenciu a bude po hokeji.....
- 16.1.2022 - 10:38
- +3
- Standacik
- ano, preto išli robiť hokej
- 16.1.2022 - 11:01
- +7
- Dan88
- Všetky Tvoje príspevky sú o Rapáčovi..tak toto je riadny komplex 🤦
- 16.1.2022 - 11:11
- +13
- lišiak1
- naco toto postupovalo do ligy.😒
a to som im v barazi fandil.🤦 - 16.1.2022 - 12:03
- 0
- Rimo
- Tiež tomu nerozumiem, čo tu Michalovce robia 😥
- 16.1.2022 - 12:16
- +33
- milmikus
- Cize kricanie do negrov,opic a ciganov vo videu zavesenom na youtube je podla teba ok?
- 16.1.2022 - 17:01
- +4
- milmikus
- Rici prebral klub pred bankrotom dostal ho do extraligy a po sezone ho preda.
Strasne nestastny zivot musis viest😢 - 16.1.2022 - 17:00
- +2
- Patomato
- mas nejaku sebareflexiu?: Ja Rapačovcov moc nemusím a to som s ričim par slov prehodil ale možem ťa uistiť že on klub nepreda.Asi si nebol ešte na hokeji ked tvrdíš že rapač nadava.Ked už si taky jednoduchší tak si niečo aspon vygugli ja youtube ako sa v hokeji nadava.Keby si chodil na hokej tak by si videl a počul jak všetci hrešia a nadavaju a naozaj už len stačí aby rozhodcovia začali nadavať hračom
- 16.1.2022 - 17:37
- +2
- tosomja62
- nadavky: ty asi nemas tolko rokov kolko rokov som ja chodil na hokej...a prečo riešila Rapača disciplinarka, ked nenadava....
- 16.1.2022 - 18:27
- +1
- Patomato
- tak asi si už hluchy ale beriem ked maš tolko vela rokov,ale nadavalo sa a hrešilo už za komošov a to boli zimaky vypredane-to by si si snad mohol pamätať.Jasne černosi vtedy nehrali ale k.. pasikave su od nepamäti,taktiež sk.. dukly sa mohutne kričalo.
- 16.1.2022 - 19:02
- 0
- tosomja62
- nadavky: Vtedy hrali hokej hraci a nie sraci.... hraci hrali lebo na to mali herne a nie, ze im hracsku karieru platia rodicia... a preto ten hokej tak vyzera...a co sa tyka nadavok, tak stale sa nadavalo to je pravda, ale hraci boli za to potrestani raz, druhy krat a potom si uz rozmysleli ci budu vulgarni, lebo od klubu dostal trest....
- 16.1.2022 - 19:22
- 0
- Kurolišek
- Klubový právnik čo s tým akože môže urobiť? Môže dať maximálne trestné oznámenie to je tak všetko. Ale to môže urobiť aj hráč ktorý sa cíti dotknutý, alebo kľudne aj divák čo bol tomu svedkom. Od Spišskej by som skôr čakal, že sa vyjadrí aj k chovaniu svojich hráčov. Pretože ich chovanie tiež bol za hranicami. Dajme tomu, že hráč ktorý bol vyprovokovaný reagoval skratovo (aj v zmysle že to mohol zobrať ako rasizmus ak tam bol) ale čo tam robili tí hráči čo "masírovali" strážnu službu?
Ja by som fakt riešil maximálne to, že usporiadatelia (a ani hráči) nedokázali "ustrážiť" kustóda. No a tie pokriky ako cigán a N word. ZA to sa treba ospravedlniť. Pokuta nás neminie... Avšak hrať bez divákov? Koľko zápasov sa už hralo bez divákov? Nestačilo už v tejto dobe? 600€ niektorí ľudia dali na permanentky a videli tak 10 zápasov.
- 15.1.2022 - 22:58
- +1
- tosomja62
- Klubový právnik : neviem, ale klubový pravnik je štátny zamestnanec, neviem či sa môže vyjadrovať?
- 16.1.2022 - 10:43
- +1
- Nixon
- Si zabil 🤣 ze statny zamestnanec 🤣🤣🤣
- 16.1.2022 - 11:05
- +13
- MackoPu
- Statný zamestnanec
- 16.1.2022 - 12:57
- +2
- mno
- takto pokrikujú a konajú len prinitívi a sedliaci: Ak by ale reagoval dotyčný skratovo, tak by to bolo asi tak isto ok, ako keby som takto reagoval na všetkých, vrátane médií, ktorí majoritu nazývajú "gadžami". Čo je tak isto rasistické, ale u nás úplne bežné a oke. len preto, lebo nie sme prifarbení. Tak že zbytočné je rozpútavanie vášní a honov. Skôr by sa patrilo voči všetkým a to na každej strane pristupovať bez robenia rozdielov rovnako. Tak to ani len níhodou nie je a potm nech sa nedivia, že takí jednoduchší a to aj bezdôvodne urážajú niekoho len preto, lebo sa mu farebne nepozdáva. len dúfam, že teraz sa nebude šíriť celým sveto aj na hokejových štadionoch šaškovanie pred zápasom a pokľakovanie na ľade. Ak už, nuž by sto mali prevádzať aj pri každom gadžovaní na majotritu od kohokoľvek vrátane médií. U ktorých je to aj v článkoch v niektorých už dlhé roky úplne bežné. Nič na tom nemení ak takéto rasistické pomenovania dajú hoci aj do úvodzoviek.
Vyjadriť sa k chovaniu by sa mali obe zúčastnené strany a osoby. Nie len jedna strana a je presne opísané kto a ako by prípadne mal a mohol z dotknutých a lebo svedkov čo podniknúť. - 15.1.2022 - 23:24
- +4
- BlooD
- ten degeško od michaloviec ešte stale chodi na zimaky?
- 15.1.2022 - 23:46
- +9
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Captain
- zmazat: tohto primitiva
- 16.1.2022 - 9:09
- +14
- Ottawa Senators
- Už aj do jaskyne dorazil internet?
- 16.1.2022 - 10:30
- +5
- moke19
- keď to dali právnikom, už nepôjde o zistenie pravdy, iba kto vyhrá..
- 16.1.2022 - 9:12
- +2
- Standacik
- vyhráva sa na základe ?
- 16.1.2022 - 9:16
- +1
- Radovan123
- Vyhráva sa na základe toho, ktorý právnik najlepšie obháji svoju pravdu.
- 16.1.2022 - 11:41
- +5
- kope
- Dobre ste spravili Spišiaci. Na takéto veci treba poukazovať.
- 16.1.2022 - 10:43
- +14
- Iglov
- Dúfam že vinníkov potrestajú čo to vyprovokovali či je to jedna alebo druhá strana .Lebo to už bolo cez čiaru čo sa tam potom dialo !!!Presne nevieme ako to vyprovokovali aktéri viníci ale ja si myslím že nie každý má rovnaké nervy aby vydržal provokovanie a hanenie ale vybuchne hneď,a keď už počas zápasu bolo provokovanie
a nadávanie, hanenie rasy tak potom sa nečudujte prečo to vzniklo.Jasne že chýba je furd na oboch stranách ale ja si myslím že ten Kustod len pridal olej do ohňa a už bol požiar ktorý sa asi ťažko dal zahasiť!! - 16.1.2022 - 10:46
- +2
- Gargamel123
- furd
- 16.1.2022 - 11:04
- +3
- riskohrasko1
- 😂 nové slovo do hp slovníka furD
- 16.1.2022 - 11:51
- +1
- SVKevo93
- Ja len v krátkosti... Ešte som nevidel tak psychicky labilného človeka na striedačke ako je kustód Michaloviec. Často má nejaký konflikt, je ako zmyslov zbavený a nie je podľa mňa schopný vykonávať akúkoľvek funkciu kde je nutný rešpekt k súperovi a práca s ľuďmi. Mal by skončiť.
- 16.1.2022 - 12:51
- +16
- frantapriklep
- Očakávam minimálne stanovisko SZLH, že Jencik už nebude pôsobiť pri reprezentácii. Hoci pri rýchlosti, akou SZLH reaguje na vzniknuté problémy, ešte dovtedy stihne aj tri turnaje
- 16.1.2022 - 13:01
- +22
- pupo
- V prvom rade očakávam takéto vyhlásenie od Mi. Viem čo myslíš ale zväz má ešte pár dni
- 16.1.2022 - 14:58
- +2
- Big brother
- Nemože posobit pri repre, to musí byt kazdemu jasné. Si neviem predstavit keby sa toto stane na MS. Takych jednoduchých ludi treba nechat trčat v diere a nie brat do sveta.
- 16.1.2022 - 15:32
- +9
- strojar
- Myslíš, že by sa k tomu mal vyjadriť generálny manažér reprezentácií?
To je ten, čo operoval etickým kódexom reprezentanta.
Alebo si myslíš, že by sa mal vyjadriť vášnivý golfista, ktorý je súčasne prezidentom SZĽH?
Alebo by stačilo, keby sa vyjadril iba Miroslav Šatan? - 16.1.2022 - 22:48
- +2
- Siny29
- Ja by som chcel na zaver podotkunť 2 veci, a to najprv, o akych 40tich minutach rasistickeho uražania včera v GBS rapač rozpraval? A ak tomu tak bolo, ja sa teda pytam prečo to neriešili s rozhodcami? Prečo teda nestiahli mužstvo ako vravel že zvažovali? Napr. sektor nad hosťovskou lavičkou sa mohol dať kľudne vypratať nie? Aby sme sa pochopili kym tu na mňa niekto vybehne, nevravim že po zapase tam nič nebolo a som za to aby sa rasisticke uražky exemplarne trestali, ale rozpravať o 40tich minutach uražania? Wtf? Už len principialne aky bol na to dôvod za stavu 3:1? Alebo kde to bolo? Na zimaku bola atmosfera pomaly ako v kostole a bolo počuť fakt všetko, ešte aj to ako si hrači kričali o puk. Tak neviem či som ja bol 40 minut v nejakej inej dimenzii alebo neviem, taketo nepodložene nezmysly o 40tich minutach sustavneho uražania su absolutne od veci. Druha vec čo by som chcel ešte dodať je, nemate niektori pocit že sa trochu v celom tomto incidente pozabudlo na pojem profesionalny športovec? Ako hrač na ľade musim ratať s tym že provokacie z hľadiska pridu nie? Ak by každy zapas každy hrač reagoval v štyle prostredniku do hľadiska tak taketo kovbojky tu mame snaď každy druhy zapas sakra. Tiež si myslim že hrač profesional nema čo reagovať na reči niekoho kto stoji na druhej strane mantinelov snaď nie? (K tejto situacii mam konečne aj fotku tak pre tych čo tam neboli kludne doložim). Hrači si po zapase podavaju ruky a klbko spišiakov sa prekrikuje s niekym mimo ihrisko pri dverach od rolby? To sme v dedinskej lige? Čo sa dialo pri odchode do šatne nekomentujem a aby bolo všetkym jasne ani nikoho nebranim, nech lietaju tresty, ale vyprosim si aby nejaky Rapač rozpraval verejne nezmysly hlavne po tom ako prave on bol minuly zapas v Mi vykazany z hračskej lavice po tom čo tam nemal čo robit. V inych športoch sa bežne deje že mužstvo odide z ihriska kym sa situacia neukludni ak tam teda boli uražky 40 minut. Vyprace sa sektor, popripade cely štadion a dohrá sa bez problemov. Druha možnosť je že prichadzali uražky od samotnych hračov, čo tiež nedáva zmysel lebo na to su tam rozhodcovia.
- 16.1.2022 - 14:05
- +11
- wilkinson22
- Áno chyba bola že to naša striedačke neriešila už po čas zápasu, ale to nijak nemení to čo sa stalo
- 16.1.2022 - 14:36
- +1
- Siny29
- Otazka je či počas zapasu bolo čo riešiť, po zapase bez debaty o tom sa nebavme, ale nemyslim si že by 40 minut len tak nečinne postavali a pozerali keby sa take niečo dialo ako to bolo prezentovane
- 16.1.2022 - 15:13
- +1
- pupo
- Rapac sa vyjadril na Twitteri že išlo o rasizmus najtvrdšieho zrna a to pocas celého zápasu
- 16.1.2022 - 15:42
- +1
- Siny29
- Rapac je tiez ta uplne najdôverihodnejšia osoba ktora tam bola…
- 16.1.2022 - 19:06
- +3
- pupo
- Ževraj boli za rozhodcom a chceli to riešiť ale ten ich arogantne odbil
- 16.1.2022 - 20:37
- +1
- Urpiner16
- Neviem či som mal len ja vlani taký pocit z Valtonena a aj ten dosť prilieval benzín do ohňa keď sa dotyčné strany vulgárnym spôsobom častovali.A keď taký kustód vidí že môže prikladať polená pod oheň aj on tak je smelý ešte od vlaňajška.
- 16.1.2022 - 15:14
- +4
- fagaf
- Nepozeral som GBS a čo povedal RR .
Ale čo viem , tak už ten predošli zápas boli problémy. Či na lade alebo mimo neho.
- 16.1.2022 - 14:48
- +1
- Siny29
- Čital som v diskusii niečo, nikde som sa ale nedočital či bol mysleny zapas ešte u nas alebo u vas
- 16.1.2022 - 15:14
- 0
- Dan88
- V reportáži redaktor spomenul zápas 9.1.2022, takže je myslený zápas v Spišskej..
- 16.1.2022 - 15:32
- 0
- fagaf
- Ale ani Korba tomu nepridal a pískať 2 zapasy v "rade" .
- 16.1.2022 - 16:28
- +1
- Patomato
- to že sa vulgarne kričí na hračov či rozhodcov je fakt,ked sa toto dostane do klubov a začnu sa vypratavať sektory tak ver to mu že to bude ako vo futbale že v každom kole sa nejaky sektor vyprace a prave toto nik nechce.Praveže tie emocie cez zapas by som moc neriešil ale hlavne toho Jenčíka a nezvladnutie odchodu supera do šatne a autobusu.Ved načo tam tí vymletí chlapci su?
- 16.1.2022 - 17:50
- +1
- Riky21
- Bol som na zapase a ako vravis atmosfera bola slaba a bolo pocut co si kricia hraci. Rapacovci siria bludy, ze sa tam urazalo 40 minut. Nejaky fanusik co sedel za striedackami na fb pisal, ze Rapac nadaval po nasich kustodoch uz po druhej tretine. Takze pravda je mozno celkom inde. Jeden Rapacik vyvolava konflikty a druhy si vymysli storku o rasizme zo strany kustoda. Zneuziju fakt, ze ruchove mikrofony zachystili nadavky ako neger alebo cigan ale vidiet, ze to krici nejaky fanusik spoza plexisla pocas tej bitky medzi striedackami. Takze ja by som sa vobec nedivil keby to nakoniec bolo tak, ze Rapac pri odchode do satne este rypol do Jencika a ten na neho vybehol. A potom vytiahli kartu rasizmu lebo z tribuny zazneli taketo pokryky. Celu pravdu sa uz asi nedozvieme. Jedine keby bol zvukovy a kamerovy zaznam spomedzi striedaciek pocas celeho zapasu. A bol by som rad ak by nieco take bolo a ak je pravda, ze Jencik mal rasisticke prejavy tak nech skonci. Samozrejme do bitky s hracmi hosti nemal ist vobec. O tom sa ani nemusime bavit. Ale o rasizme z jeho strany vazne pochybujem. Najme potom ked v piatok hovorili, ze rasizmus bol zo strany Jencika a zrazu v GBS uz bola verzia, ze 40 minut im vkuse nadavali divaci. Opakujem, atmosfera bola slaba a bolo by to pocut. A navyse nebol ani nejaky dovod od zaciatku zapasu zo strany divakov nadavat konkretnym hracom hosti. Ja osobne neriesim ci je niekto biely, cierny, sikmooky alebo neviem aky este. Premna je rozhodujuci charakter. Snad sa ukaze pravda aj ked o tom pochybujem.
Este mi niekto prosim vysvetlite preco Petgrave napadol kameramana?
Kameraman nataca konflikt a v tom:
Petgrave: "Stop, stop, what are you doing?"
Kameraman: "I am from television"
Petgrave: "I dont give a fuck"
- 16.1.2022 - 20:09
- +4
- Jano39
- Moze hrac ukazovat ze ta podrezem do hladiska. A klub napise stojime za vami chlapci. Nadhera Uz sme jak v Skotsku na futbale
- 16.1.2022 - 19:27
- +1
- cartman
- moze: podrezovat mozes - nadavat nie. a este aj pichat nozom do ludi mozes
- 16.1.2022 - 20:09
- 0
- fagaf
- Zajtra veľký článok ohľadom toho v tlačovej verzii denník šport.
- 16.1.2022 - 21:33
- +1
- Nerkio
- Hej ten článok písal Prokop ..Takze to bude určite “objektívne” …Hlavne keď vyzval po incidente že sa mu majú vyjadrit bratia ,vyjadrenie Mi ho vôbec nezaujímalo
- 16.1.2022 - 23:10
- +1
- fagaf
- Ale....vyzval všetky strany. A vyjadrili sa tam hlavne Petgrave a pán kustod.
- 17.1.2022 - 12:40
- +1
- Nerkio
- Na Twitteri vyzval hneď po incidente len jednu stranu ..
- 17.1.2022 - 12:58
- +1
- fagaf
- Na twitteri môže hádam robiť čo uzná on za vhodne či?
Neobhajujem...Jencik asi twitter nepoužíva. - 17.1.2022 - 13:17
- +1
- Nerkio
- Môže ale myslíš že to je správne od redaktora??casto mu to tam komentuje aj Vosvrda a toho sa nepýtal …Hneď po incidente tam bolo pockam si na vyjadrenie bratov .Z môjho pohladu veľmi nešťastne a neobjektívne .
- 17.1.2022 - 13:25
- +1
- fagaf
- Tak vidíš poznajú sa , chcel vedieť pohľad..teraz he ten pohľad aj v novinách a od iných ludi.
- 17.1.2022 - 14:18
- +1
- Nerkio
- Ty si čítal jeho Twitter??prislo info celé objektívne??
- 17.1.2022 - 14:36
- +1
- fagaf
- Disciplinárna : Úradná správa zo dňa 17.01.2022 (ÚS/19/21-22)
HK Dukla Ingema Michalovce – DK SZĽH začína na základe podnetu Ligovej rady EXS zo dňa 15.01.2022 disciplinárne konanie pre podozrenie zo spáchania disciplinárnych previnení (výtržnosti a fyzické napádanie podľa čl. 2 II. oddielu II. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH a disciplinárne previnenie spôsobené porušením povinností organizátora zápasu, alebo hosťujúceho klubu podľa čl. 23 II. oddielu II. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH), ku ktorým malo dôjsť v zápase EXS č. 169 HK Dukla Ingema Michalovce vs. HK Spišská Nová Ves zo dňa 14.01.2022 v jeho priebehu a bezprostredne po jeho ukončení. Zaslanie stanoviska DK SZĽH určuje do 20.01.2022 do 12:00 hod. DK SZĽH veci prideľuje číslo PL/49/21-22.
HK Rysy Spišská Nová Ves – DK SZĽH začína na základe správy delegáta stretnutia zo dňa 14.01.2022 disciplinárne konanie pre podozrenie zo spáchania disciplinárneho previnenia (výtržnosti a fyzické napádanie podľa čl. 2 II. oddielu II. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH), ku ktorému malo dôjsť po skončení zápasu EXS č. 169 HK Dukla Ingema Michalovce vs. HK Spišská Nová Ves zo dňa 14.01.2022. Zaslanie stanoviska DK SZĽH určuje do 20.01.2022 do 12:00 hod. DK SZĽH veci prideľuje číslo PL/50/21-22.
JENČÍK Marek (HK Dukla Ingema Michalovce – hlavný kustód) - DK SZĽH začína na základe podnetu Ligovej rady EXS zo dňa 15.01.2022 disciplinárne konanie pre podozrenie zo spáchania disciplinárneho previnenia (fyzické napádanie podľa čl. 8 II. oddielu I. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH), ku ktorému malo dôjsť bezprostredne po zápase EXS č. 169 HK Dukla Ingema Michalovce vs. HK Spišská Nová Ves zo dňa 14.01.2022. Zaslanie stanoviska DK SZĽH určuje do 20.01.2022 do 12:00 hod. DK SZĽH veci prideľuje číslo PL/51/21-22.
PETGRAVE Matthew David (HK Rysy Spišská Nová Ves) - DK SZĽH začína na základe zápisu o stretnutí zo dňa 14.01.2022 disciplinárne konanie pre podozrenie zo spáchania disciplinárneho previnenia (nešportové správanie sa podľa čl. 5 II. oddielu I. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH), ku ktorému malo dôjsť v priebehu a bezprostredne po zápase EXS č. 169 HK Dukla Ingema Michalovce vs. HK Spišská Nová Ves zo dňa 14.01.2022. Zaslanie stanoviska DK SZĽH určuje do 20.01.2022 do 12:00 hod. DK SZĽH veci prideľuje číslo PL/52/21-22. - 17.1.2022 - 12:41
- +3
- Mato-Mi
- Ak tomu spravne rozumiem, tak DK zacina disc.konanie voci nam, voci vam, voci Jencikovi a voci Petgravevovi?
- 17.1.2022 - 12:51
- +1
- Radovan123
- fifty-fifty
- 17.1.2022 - 13:02
- 0
- Mato-Mi
- Tak ale chyba tam este tusim Rapac, ktory pastami castoval nejakeho typka, ktoreho potom spratal Scurko.
- 17.1.2022 - 13:11
- +2
- Radovan123
- Pravda, aj som zabudol. Ale na to, že agresori boli vykresľovaní iba na našej strane, celkom uspech že sa tam aj oni dostali.
- 17.1.2022 - 13:14
- +1
- Mato-Mi
- Osobne som velmi zvedavy, ake tresty padnu v tejto kauze. Dovtedy sa asi len budem prizerat a zbytocne sa nezamyslat kto za vsetko moze.
- 17.1.2022 - 13:22
- 0
- Mato-Mi
- Len este dodam, ze si treba precitat ak Prokopov tweet, kde je zaveseny aj rozhovor s Petgraveom, ktory netvrdi nic o tom, ze mu Jencik rasisticky nadaval. To by bolo vhodne uviest pre vsetkych tych, ktori uz Jencika odsudili za rasizmus. Petgrave tvrdi, ze o rasizmus sa jednalo u ludi, ktori stali v priestoroch rolby a u jedneho cloveka, ktory sedel priamo nad striedackou hosti. O Jencikovi povedal, ze pocul, ze bol pod vplyvom alkoholu. Na otazku novinara, ci sa mu niekto za rasizmus z klubu ospravedlnil uviedol, ze nie, nakolko sa jednalo o fanusikov a nie o funkcionarov klubu a nevidi dovod, aby sa mu klub ospravedlnoval za par jednotlivcov.
Na margo toho len chcem uviest, ze rasizmus odsudzujem, ale som aj za spravodlive vyriesenie celej situacie a nie som za predcasne rozsudky, ktore tu na fore padali.
Prikladam odkaz na tweet:
https://twitter.com/Lewysko/status/1483030174132318211/photo/1 - 17.1.2022 - 13:41
- +6
- strojar
- Že "klubovému právnikovi".
To je iná firma tí spišskonovoveskí hokejisti. Aj právnika majú. - 17.1.2022 - 14:49
- +1