Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
ELH
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Športovým subjektom príde 2-miliónová prvá pomoc, situáciu ďalej mapujú

zdroj: TASR
14.10.2020 15:00 TASR

Predstavitelia vládnej koalície predložia prostredníctvom poslancov v Národnej rade Slovenskej republiky zmeny zákonov o športe a o fonde na podporu športu. Umožnia tak zaslanie dvoch miliónov eur, ktoré by mali byť formou prvej pomoci pre športové kluby.


Zároveň vláda pracuje na systémovej forme sanácie dopadov pandémie na šport. "Mala by to byť rýchla pomoc pre kluby, ktoré veľmi trpia. Hľadáme spôsoby, ako sanovať straty športového hnutia. Pracujeme na tom intenzívne, kluby však majú rozdielne náklady, vznikli rôzne škody. Pokiaľ chcem nastaviť jednotný systém pomoci, musíme situáciu najprv zmapovať," zdôraznila v stredu na tlačovej konferencii Jana Kiššová, poradkyňa ministra hospodárstva. Na zákaze konania hromadných podujatí sa nič nemení. "Je nám jasné, že zatvorenie športovísk je rana. Chcel by som však vyzvať všetkých zástupcov športovej obce, aby držali spolu, boli príkladom a konala zodpovedne. Musíme byť trpezliví a urobiť všetko pre to, aby sa čo najskôr táto negatívna situácia vyriešila," vyhlásil Radovan Sloboda, poslanec NR SR a podpredseda Výboru NR SR pre vzdelávanie, vedu, mládež a šport.

Od štvrtka sa budú môcť až do odvolania konať len najvyššie profesionálne súťaže v piatich odvetviach, celkovo osem. Šesť palubovkových a mužské vo futbale i v hokeji. "Ak by najbližší víkend súťažili všetci registrovaní športovci, tak by to bolo 10.000-12.000 ľudí. Teraz sme znížili ich počet na 1000-1200, bol to argument v rámci boja za zníženie mobility. Som stopercentne presvedčený, že nič viac sa vybaviť nedalo," konštatoval štátny tajomníka Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR pre šport Ivana Husár.

Športy, ktoré sa medzi vyvolenú päticu nedostali, sa teraz obávajú, že budú musieť úplne utlmiť svoju činnosť a nebudú môcť ani trénovať. Štátny tajomník Husár pripomenul, že to nemusí byť pravdou. "Z našej strany je predčasné hovoriť o tom, čo je zakázané a čo je povolené. V nedeľnom programe Ústredného krízového štátu zatvorenie športovísk explicitne vyslovené nebolo. Spomínalí sa iba fitnescentrá, kúpaliská, wellness centrá, či sauny. Otázka tréningu individuálnych športov sa riešila, dohodli sme sa, že keď bude návrh opatrení hotový, budeme ho pripomienkovať. Už počas jari naša sekcia vypracovala kritériá pre jednotlivé športy, aby mohli pokračovať v tréningovom procese a povolili nám ich aplikovať. Treba si však uvedomiť, že teraz je krivka nakazených podstatne horšia ako na jar," pripomenul Husár.  

Viaceré športové zväzy dúfajú, že sa aj napriek zákazu hromadných podujatí sa uskutočnia niektoré preteky. Obzvlášť atléti bijú na poplach, pretože 24. októbra je na programe Dudinská päťdesiatka v chôdzi, na ktorej plánuje obhajca olympijského zlata Matej Tóth bojovať o limit pre budúcoročné hry. "Uvedomujem si, že je tu jedna z posledných šanci pre Mateja Tótha splniť limit do Tokia. Obával som sa však, že keď kompetentných vydráždim, tak nielen, že sa mi nepodarí vybaviť výnimku pre Dudinskú päťdesiatku, ale nebude ani pre tých päť športov. Mám však nádej, že toto chodecké podujatie bude. Považujem jeho konanie za verejný záujem. Matej Tóth je jedným z najväčších vzorov pre naše deti. Bude to tragédia, keď nebude môcť zabojovať o účasť v Tokiu," skonštatoval štátny tajomník.  

Na Slovensku sa od štvrtka 15. októbra nebudú môcť konať žiadne iné hromadné podujatia. Pri ligových výnimkách platí podmienka, že sa uskutočnia bez divákov a hráči/hráčky budú mať pravidelné testy. Ústredný krízový štáb SR reagoval na rastúce počty nakazených koronavírusom. Prijaté opatrenia budú platiť do momentu, kým sa kĺzavý sedemdňový medián nezníži pod hodnotu 500.

Od septembra boli športové zápasy a súťaže vyhlásené za rizikové podujatia s tzv. "superšíriteľmi" nového koronavírusu. Pôvodne boli od 1. septembra do 1. októbra zakázané vonkajšie hromadné športové akcie s účasťou 1000 a viac divákov. Nesmeli sa organizovať ani interiérové podujatia nad 500 ľudí. Zároveň platilo odporúčanie neorganizovať žiadne hromadné podujatia. Neskôr bola diskusia o redukcii účastníkov na 100, resp. 50, no napokon sa 14. septembra rozhodlo o ponechaní vtedajších obmedzení. Na základe nových opatrení sa preruší sezóna vo všetkých domácich športových súťažiach s výnimkou spomenutých piatich líg. Neuskutočnia sa turnaje a šampionáty, zrušené sú všetky ostatné profesionálne aj voľnočasové aktivity športovcov.
 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Tehelnepole

 

prepáčte: ale náhodou som pozerala o 5 minút 12 na RTVS v nedelu a Fico hovoril ze v kapitole Podpora sportu je 20.000.000,-€ ktore staci proste previest a uvolnit na pomoc klubom... kde je tych 18.000.000,-€?
14.10.2020 - 15:03
+7

kamenný pavúk

 

nahodou som to pozeral aj ja: a to bol iba hlas podobny ficovi, na obrazovke bol nejaky alkoholik a troska
14.10.2020 - 15:13
+67

doc.koniferum

 

tiež som pozeral a súhlasím.musím ale dodať,že jeho súper lepší nebol a bolo na ňom vidno,že ide v šľapajach jeho precedu.suma sumárum:z oboch sa mi chcelo grcať.
14.10.2020 - 15:28
+12

Frey77

 

Ono je na tom smutné to, že tá troska týchto všetkých nymandov zo súčasnej vlády, strčí rozumovo do vrecka. Sprchovací zákon napadol, ústavný súd ho zastavil. 5 mesiacov vyhlasuje, že ich pokuty,..... majú právnu nulitu, oni na to prišli teraz,....Neviem či je alkoholik, ale ak je troska, tak títo sú potom pacienti psychiatrickeho ústavu
14.10.2020 - 15:31
+19

ctibor

 

V com niekoho da Fico do vrecka? Mozno akurat v takom populizme, ktory plati na tych najjednoduchsich.

Nebyt Fica a jeho volicov, tak by sa mozno ani jednotlive strany nepredbiehali v populizme a vznikla by uplne ina vlada so stranami, ktore maju aj riesenia. Tato vlada je aka je, ale Fico a SMER je jednoducho velke zlo.
14.10.2020 - 15:34
+63

Mato-Mi

 

ctibor: presne tak.
14.10.2020 - 15:41
+3

strojar

 

Nuž,minimálne diletanta Hegera v nedeľnej debate určite.
A to bol k nemu mimoriadne milosrdný.
14.10.2020 - 15:41
+19

ctibor

 

To je pravda. Heger velmi zly debater. To sa Ficovi zase neda upriet...ak na nom nie je tlak v debate, tak ako opozicny poslanec je ozaj velmi neprijemny.
14.10.2020 - 15:46
+4

Tehelnepole

 

Mne ten Heger tiež pripadal slaby....
14.10.2020 - 15:49
+3

fany

 

Najlepší bol Fico ,keď mu dal lístok s telefónnym číslom na prokuratúru. Mňa by tiež celkom zaujímalo ,prečo ešte nie je v base.
14.10.2020 - 16:10
+3

Sani

 

Gen. prokuratura: ...som zvedavy, ci by mu nukal cislo aj keby tam sedel Lipsic.....z tej predstavy mu este teraz zviera polky...
14.10.2020 - 23:29
+5

fany

 

A Lipšicovi čo bráni ?
14.10.2020 - 23:43
+1

Sani

 

...zvolenie Lipsica do tej funkcie je politcky nepriechodne....zbesile pistanie mysi zo strachu pred kocurom je prihlucne...

...ale nevadi, aj ked tam bude clovek menej motivovany a s mensim akcnym radiusom...tak oproti panovi spoluziakovi-pekelnikovi to bude posun vpred a NAKA sa nudit nebude....
14.10.2020 - 23:51
+4

noano

 

alebo aj Meciar, Lexa st. Lexa ml. Brhel, Poor, Siroky, Hascak, Kalinak, Slota, Harabin, Pociatek, Palacka, general Lorinz,Kovacik, sudcovia , prokuratori,a atd. Vsetci su von ...
15.10.2020 - 11:52
0

warn1ng

 

Aj Hitler bol velmi dobry debater, a vsetci dobre vieme ako to dopadlo.
14.10.2020 - 17:40
+2

Radovan123

 

Wow...žeby tak svet fungoval od antického grécka?
14.10.2020 - 18:41
+4

rasti_assez

 

Oni by to uspesne zvladli. Ako zvladol ako advokat prehrat vsetky spory Slovenska pred europskym sudom a rozkradnut stat ako premier.
14.10.2020 - 16:30
+4

Frey77

 

Aj Hegerovi dal iste čísla, kde má volať ak vie o rozkradani. Tak nech sa páči, nahlas na polícii trestný čin keď o ňom vieš! Kto kradol, basa!Len to treba aj dokázať, nie len tliachat ako Igor
14.10.2020 - 17:14
+5

rasti_assez

 

Je mozne ze o nicom nevedel, ako ti jeho kamosi.Jeden mlatil zenu a doma mu bezala citacka bankoviek, dalsi nasiel u babky na povale par milionov v igelitke.Alebo Kajetan so zlatymi tehlickami ci ten jeho podareny syncek, ktory ako cerstvy maturant vie tak lacno kupovat byty.A na to cislo staci povedat, ze to rozkradol on, alebo len hlas podobny Ficovi, vlastnou hlavou? Mozno zozenu aj nejake potvrdenie z Belize, ze tam nema v banke ucet.
14.10.2020 - 17:37
+9

KrebsKandidat

 

Fico uz moze aj za to, ze terajsia vlada mentalne ostala v opozicii?
14.10.2020 - 16:40
+5

Frey77

 

Daj mi tie strany, ktoré majú riešenia, dakujem
14.10.2020 - 17:12
0

ctibor

 

No mas tu nejakych analytikov, ktori hodnotia pred kazdymi volbami programy jednotlivych stran v kazdej oblasti zivota. Otvor si google a skus to.

Ale viem, ze ty si volic Harabina, LSNS ci SMERu ( ak ma pamat neklame), tak toto je skor hrach na stenu.
14.10.2020 - 17:53
+16

moke19

 

ako strkal do vrecka sme videli posledných 12 rokov
15.10.2020 - 7:33
+5

AdamNR

 

Sama si si odpovedala, hovoril Fico...
14.10.2020 - 15:13
+8

Jozef0708

 

Sama si si nato odpovedala
V kapitole ŠPORTU
a nie v kapitole hokeja
14.10.2020 - 15:13
+2

Ejo

 

Vzhľadom na to kto to hovoril, by som tomu už z princípu neveril. A ak náhodou (možno prvý krát) hovoril pravdu, je dosť možné že súčasné vedenie krajiny zas ani netuší, že taký fond existuje.
14.10.2020 - 15:15
+2

ctibor

 

Ten ano Je vtipne ako sa Fico a Pellegrini teraz hlasia k sportu...ako keby im na nom zalezalo, ked tu vladli. Snad im na to skoci co najmenej Slovakov.
14.10.2020 - 15:16
+23

Frey77

 

Neviem, multifunkčné ihriska v každom valale, nové štadióny, zrekonštruované telocvične,..... Ale je pravda, že každý máme svoj uhol pohľadu
14.10.2020 - 15:33
+17

ctibor

 

Chlieb a hry...

1. Co? Ake stadiony sa stavaju? Ten NFS, ktory stat mal preplatit nepravoplatnym dodatkom Kmotrikovi? 91 mil.eur? Ci ta nadpriemerna dotacia Poorovi? 20 mil.eur? A zvysok Slovenska dostane spolu 45 mil. eur na nejakych 20 stadionov. O hokejovych stadionoch je skoda rozpravat.
2. Multifunkcne ihriska su fajn, len keby tam nebol ta pachut, ze vacsina sla do obci, kde je starosta SMERak.
3. Telocvicne predsa rekonstruuju mesta, obce a samospravne kraje. A osobne nevsimol som si, zeby sa za tych 12 rokov s nimi nejak extra pohlo.

SMER serie na sport 12 rokov. Nie je postavena olympijska strelnica, nie je kanal pre vodakov, Osrblie vyzera otrasne a mohol by som pokracovat asi donekonecna. Kazda investicia spojena so SMERom bola jedna velka kradez vid NFS ci napr. sucasny atleticky stadion v Bystrici, kde chceli dat drevene lavice na oval. A to ani nespominam ten slavny zakon o sporte.
Ano..kazdy mame na to iny pohlad, ale uprimne...do toho tvojho sa neviem vobec vzit.
14.10.2020 - 15:44
+48

Sunkafit

 

Robotnici a firmy su stale nevyplatene s tych slavnych ficovskych stadionov
14.10.2020 - 16:06
+19

strojar

 

Osrblie nie je celkom vhodný príklad.
14.10.2020 - 19:31
0

ctibor

 

Kvoli tej kauze?
Ako z nejakeho pohladu suhlasim, ale prispevok bol hlavne o stave sportovisk v nasich najuspesnejsich sportoch. Za 12 rokov tam SMER mohol kludne postavit aj novu Eifellovku s lanovkou a k tomu najmodernejsie biatlonove centrum.

Ale to je tak, ked niekomu stacia predrazene multifunkcne ihriska v kazdom smerackom valale a myli si kompetencie statu a miestnych samosprav.
14.10.2020 - 20:12
+16

zahorak009

 

Nooo, lebo za Mickey mousa sa tých hál a štadiónov teda postavilo...
15.10.2020 - 21:29
0

ctibor

 

To co je za hlupost? Co on ma s tym vlaknom? Koho este nevytiahneme? Milosa Jakesa? Sana Macha?
15.10.2020 - 22:40
0

ctibor

 

9 plusiek ...
my sme odkazani sa mat zle v tejto krajine.
14.10.2020 - 17:53
+6

Denisoo6

 

Nie som Fickov fanúsik ale myslim že pre šport čo to spravili.Už podomnou spominane ihriska. Ja si neviem predstaviť Igora na korčuliach alebo ako kope do lopty..
14.10.2020 - 15:46
+10

Maross NR

 

Za 12 rokov veľmi veľmi málo a systémovo absolútne nič. Ak už niečo, tak predražené alebo len kamošom.
nebyť Fica, nie je ani Matovič.
14.10.2020 - 16:29
+12

warn1ng

 

Mas pravdu. Postavil sa jeden dvojnasobne predrazeny zimny stadion pre Sirokeho, ktory sme mu zaplatili my. A restrukturalizaciu (rozumej odrb) jeho Vahostavu sme taktiez zaplatili my.
14.10.2020 - 17:37
+20

topska

 

Ak to dobre chapem toto nie je ta dotacia z "eu penazi", tie este ani nemame pre slovensko vyrapovane a na ucte
14.10.2020 - 16:43
+1

Frey77

 

Chap tomu tak, že do decembra máme vyčerpať 5,84 miliardy eur. A Chap tomu tak, že to povedal Heger v nedeľu v priamom prenose, sú to peniaze z rozpočtu, ktorý si navýšil o 8 miliárd
14.10.2020 - 17:11
+2

topska

 

Ok
15.10.2020 - 1:26
0

Horizon

 

EU peniaze budú budúci rok
14.10.2020 - 19:49
+1

fanhokej28

 

Úplne smiešna suma. Ďakujem všetkým ktorí ste toto zvolili.
14.10.2020 - 15:22
+12

hoKEjka

 

Fico s Kotlebom by istotne dali viac a tiez by zachranili ku tomu aj cely svet.
14.10.2020 - 17:05
+25

lišiak1

 

svet by mozno nezachranili, ale istotne by dali sportu viac.
14.10.2020 - 20:12
+1

batman

 

Ano. Mozno presne 1488 melonov. Len tak nahodou.
14.10.2020 - 20:23
+17

zahorak009

 

Tak toto si potentoval. Za to dostaneš 4 roky a 4 mesiace natvrdo.
15.10.2020 - 21:31
0

N-R-N-R

 

Takže, ak by Fico či Kotleba nedali športu viac, tak nemáme právo kritizovať súčasnú koalíciu? Správne tomu rozumiem?
15.10.2020 - 7:40
0

hoKEjka

 

Uplne nespravne. Reagujem na jeho vetu “dakujem vsetkym, ktori toto zvolili” .. Akosi totiz nevidim ziadnu stranu u ktorej by mohla byt iba mala nasej, ze by to bolo lepsie
15.10.2020 - 9:26
+6

N-R-N-R

 

Súhlasím. Ťažko si predstaviť že by za Fica alebo Kotlebu bolo lepšie, lenže v mnohých diskusiách sa práve toto používa ako argument proti kritike Matoviča.
15.10.2020 - 9:46
+2

Big Bear

 

Cosi, nikto neda viac, ako liberalna vlada dokaze naslubovat a zreformuje celu galaxiu. Urcite. Do 10 rokov. Ked si to (my) nepokazime. No a s Kotlebom a Kocnerom zvykne ranajkovat vas super turbo minister hospodarstva
15.10.2020 - 10:30
+4

B-MO

 

az na to ze tato vlada nie je ani z daleka liberalna, ale viac ako konzervativna a jedine sluby co sme tu pocuvali za posledne roky isli tiez nie z liberalneho spektra
15.10.2020 - 13:54
+2

strojar

 

Otvorene si robia (nielen v tomto prípade) z ľudí srandu.
14.10.2020 - 15:28
+15

Frey77

 

V nedeľu sám Igorov klon, Heger potvrdil, že do konca roka je v kase 5,84 miliardy eur. Pri otázkach, ako ich chce minút tam vyťahoval grafy, tabuľky, proste klasiku OLANO. Takže peniaze sú, dalo by sa pomôcť klubom, ľuďom, podnikom,.... Ale pustiť tu 2 mega a tváriť sa, že ako my pomáhame, nehnevajte sa, ale to je výsmech Rišo, viem že si len obyčajný oportunista, ale veríme ti, že to dáš aj 2x a pošleš cvoka na smetisko dejín
14.10.2020 - 15:36
+21

Mato-Mi

 

Ktory Riso? Sechny?
14.10.2020 - 15:41
+7

rasti_assez

 

to by dobre nezrobil
14.10.2020 - 16:31
0

doc.koniferum

 

nie,Kapuš.
14.10.2020 - 16:33
+1

moke19

 

počúvaj sopliak, nepovedal že sú v kase, ale že sa dajú, na základe projektov získať, vidíš ten rozdiel? vidíš to, že to budeme musieť raz zaplatiť? (či len FICO?)
14.10.2020 - 17:14
+12

doc.koniferum

 

len sa pekne chlapci,len sa pekne.
14.10.2020 - 17:25
+1

Radovan123

 

Tak to je ešte väčšia "sranda" keď všetko zatvárajú hneď na to prehlásia že všetci budú odškodnení ale kedy nevie nikto lebo peniaze v podstate neexistujú
14.10.2020 - 18:52
+1

strojar

 

A hneď aj prijali zákon, podľa ktorého sa už bude iba zakazovať podnikanie BEZ NÁHRADY.
Aj s hlasmi SaS, s ktorou si Magor vytiera riť.
14.10.2020 - 19:36
+5

Horizon

 

Osškodnení budú.
To ale neznamená, že bude pokryté všetko. To ani náhodou. Toľko peňazí nikto nemá.
14.10.2020 - 19:51
+2

B-MO

 

nevysvetlis, ale Strojar, zabudol si dodat ze sice zakaz zalovat stat o nahradu SKOD vo vynimocnom stave, ale teraz to dolezite, ak sud rozhodne, ze nariadenia NEBOLI v ramci zakona a ustavy! a nie to ze nedostanu kompenzacie, to je absolutne nieco ine a toho sa to netyka priklad ak ti stat nariadi kvoli zivotnemu prostrediu aby si na svoj komin do fabriky namontoval filter tak nebudes moct od statu ziadat nahradu skod ktore ti vzniknu ako naklad v uctovnictve ,ale mozes poziadat o kompenzaciu cize dotaciu na technologiu..
15.10.2020 - 14:24
+1

B-MO

 

trochu som to hore poplietol ups ..ak sud rozhodne, ze to bolo v ramci zakona a ustavy nebudes moct zalovat stat o nahradu skody. dolezite je tam to slovo SKODY a nie kompenzacii ako takych..
15.10.2020 - 14:39
0

Frey77

 

Ešte raz To nie sú peniaze z EU hlupák, to sú peniaze zo štátneho rozpočtu, ktorý si navýšili! Takže hlupák, peniaze sú v kase a môžu sa nalievat kdekoľvek! Budeme to musieť zaplatiť a títo za 8 mesiacov zarubali 8 miliárd sekeru len na tento rok a ďalšia rubanica je budúcoročný štátny rozpočet,kde bude zasa sekera ako hrom
15.10.2020 - 13:47
+2

Urpiner16

 

Ak sa o rok situácia zopakuje tak už žiadna pomoc nebude lebo nebude z čoho.Pokiaľ tu nebude vakcína tak nielen šport bude trpieť.Neviem ale šport bez divákov to nebaví ani hráčov.Pozeral som futbal Slovensko-Írsko ale to sa nedalo vôbec pozerať lebo obidve mužstvá hrali hrozne pod svoje možnosti.
14.10.2020 - 15:58
+1

micu79

 

tato vlada nepostavi ani latrinu od zaciatku su proti sportu
14.10.2020 - 17:38
+16

Radovan123

 

Sranda že Michalovce ako mesto dajú ročne vyše milión eur na šport...kebyže nejaký cudzinec uvidí to porovnanie tak bude mať zrejme pocit že Michalovce sú automomna časť ktorá si ťaží ešte ropu Dubai Slovenska dpč
14.10.2020 - 18:56
+3

Sunkafit

 

uvidíme či im to vydrží viac ako rok dva
14.10.2020 - 19:39
+2

lišiak1

 

ty sa radsej staraj o svoju nitru kde mate primatora sopliaka hipstera od zaludov, tam to pre zmenu ja vidim na sezonu, dve.
14.10.2020 - 20:21
+4

fanpp

 

Kamarát, ty keby si vedel kde je sever, tak HK Nitra ma zo všetkých klubov asi minimum dotácií od mesta..
14.10.2020 - 20:30
+7

NZ Hockey

 

Najmenej dotácií od mesta máme bohužiaľ o parník my
14.10.2020 - 21:00
0

fanpp

 

Preto som tam dal to asi, lebo viem ze Nitra nemá s mestom na ruziach ustlate.
14.10.2020 - 21:19
0

strojar

 

Túto informáciu máš odkiaľ?
15.10.2020 - 7:28
+1

N-R-N-R

 

Tak koľko mesto NR dáva do športu?
15.10.2020 - 7:43
0

mitoO

 

Do sportu dava (dotacie) 416 658€.

Napriklad:
Názov žiadateľa - strategické športy schválená dotácia
2020
1 HK Nitra, s.r.o. a MMHK Nitra n.o. 170 816,00 € (to bude mimo nakladov na stadion s najvacsou pravdepodobnostou, strojar by mojol potvrdit/vyvratit).

Inak celkovy rozpocet na sport je 2 478 530 €.
Z toho sportove zariadenia: 1 280 000 €.
15.10.2020 - 9:10
+2

Sunkafit

 

Ale je to uplne jedno uplne nepodstatne...podstatne je ci MI budu nieco znamenat viac ako rok dva a bude to mat nejaky vyznam
15.10.2020 - 8:33
+1

Sunkafit

 

Ja sa budem starat o co ja chcem a ty si mozes akurat tak buchat hlavku do stola
15.10.2020 - 8:30
+1

ctibor

 

To je sice pekne, ale tak treba sa potom pozriet, ze v akom stave maju sportoviska, kolko km cyklochodnikov, kolko najomnych bytov ponuka mesto atd. Ja v Michalovciach nezijem, cize ja to neviem objektivne zhodnotit. Ale zase kebyze zijem v meste, ktora takto dotuje sport, tak by som o to prisnejsie posudzoval vsetko toto. Lebo je fajn, ze si mozes povedat, ze moja Duklicka je pred Slovanom v tabulke, ale pokial nemas kde dat dieta do skolky, tak ti to je na 2 veci
14.10.2020 - 21:13
+5

lišiak1

 

pretoze u nas to ma pod palcom smer (nastastie).
14.10.2020 - 19:04
0

Radovan123

 

No práveže som chcel povedať že to nezáleží vždy od politického zastúpenia ale od ľudí keďže mesto pracuje so svojím rozpočtom.
14.10.2020 - 19:27
+4

Big brother

 

Od ludí? Ako od obyvatelov?
14.10.2020 - 19:45
+1

Radovan123

 

Myslení človeka
14.10.2020 - 20:13
0

Big brother

 

No ved to je kogické. V myslení človeka čo o tom rozhoduje, t.j. v myslení mestských poslancov. Ale do kedy...
14.10.2020 - 20:18
0

Horizon

 

Len výpadky rozpočtov samospráv sú dosť veľké.
Tak neviem dokedy im to vydrží.
14.10.2020 - 19:55
+1

lišiak1

 

jasne, od ludi to zaviselo aj za cias kadehaka bobika kedy nase mesto vyzeralo ako skanzen.
14.10.2020 - 20:17
0

Big brother

 

No to je výhra teda
14.10.2020 - 19:44
+1

Big brother

 

Uvidíme ako sa to rozdelí. Ešte, aby nebolo medzi klubmi dusno
14.10.2020 - 19:53
0

WOLF 27

 

Fico by dal 20 milionov a celkovo vsade by slo viac penazi sport skoncil je to jasne prechadzame na uroven faerskych ostrovov
14.10.2020 - 19:57
+2

Big brother

 

Fico by dal...ale pred volbami.
14.10.2020 - 20:02
+11

Sunkafit

 

Aspon 200 minimalne
15.10.2020 - 8:35
+1

hello, havarju

 

Fico má veľa peňazí. Fico by dal určite najviac.
14.10.2020 - 20:03
+8

Sani

 


Kviz:
1.) ake su hlavne zdroje prijmovej stranky statneho rozpoctu (krjiny ktora nema vyrazne aktiva, ci nerastne bohatstvo)... ?

A) priame a nepriame dane + pozicky na financnych trhoch + strukturalne fondy EU
B) aktualny premier dava zo svojho, podla toho aky je vludny....
C) rastu na stromoch

2.) odvadzas nejake dane mily pane..?
15.10.2020 - 8:57
+8

hello, havarju

 

To je zbytočné vysvetľovať. Fico by dal a hotovo!
15.10.2020 - 9:26
+6

fanpp

 

Stále tvrdím, že politika je druhé najstaršie povolanie a je veľmi pribuzdne tomu prvému. To ako by sme doma riešili ci sme PRO ruský ci PRO americký. Asi môžme byt aj ugrofinski, ale podstatne je ako vieme s prijmom v domácnosti hospodáriť. Preto tvrdím, že politika ako taká by mala zaniknúť a štát by mali viesť ekonómovia. Súhlasím, že Fico je výborný politik, keďže ustal s noblesou všetky kauzy za 12 rokov a to sa už fetovalo a pilo v parlamente vo veľkom, obrabali sa chovankyne a pod. Vzniklo o ňom veľa videí ako si protireči ale už aj Matovic chcel od pelegriniho plaaan a keď sa teraz spýta Puskarova na Matovicove plán tak sa pýta a aký?? Je veľmi slabucky a zobral si na plecia veľa. Mohol by byť dobrý opozičný politik, za mňa skôr dobrý novinár, ale premiér nie. Opatrenia sú ťahané ako zajace z klobúka, valí sa to na nich z každej strany.
Stále som tvrdil a bol som apoliticky, že nech tam sedí zelený, modrý, červený, človek sa aj tak musí postarať o seba sám, vlastnými rukami, hlavou. Bohužiaľ prišla táto doba, kedy sme jednoducho zo strany štátu zatvorení a hotovo. Na začiatku sme kvôli 15 ľuďom nechali pomaly skolaboval ekonomiku, teraz 1500 infikovaných denne a nevidel som striekat zastávky, košíky v marketoch, verejné miesta, obmedzenia vo vlakoch, autobusoch, ako tomu bolo v marci. O WV Kii Peugeote je ticho. Žeby vo fabrikách kde pracuje 5,6 10 tisíc ľudí vírus nebol?? Ci kvôli plneniu štátneho rozpočtu držíme informačné embargo a títo ľudia môžu byť v prvej línii? A v každom klube je už skoro polovica nakazenia, niečo mi tu nehrá. Vo Švajčiarsku, Nemecku majú už niekoľko mesiacov v každej reštaurácii povinné hostia vyplnovat dotazníky, aby sa vedelo dohladavat a u nás? Ti ľudia sa nakazili na svadbách? Však niekto ten vírus tam musel už doniesť, ale skrtnu nám stretávanie sa rodín, lebo viac dat nemajú a polka Oravy pracuje v žilinských fabrikách...
Sme v zacarovanom kruhu, nikto sa pravdy nedovolia a ani sa ju nedozvie, všetkým čo ich obmedzenia postihli prajem všetko dobré a pevne nervy. Zajtra možno opäť vyjde po 4 dňoch slnko ????
14.10.2020 - 20:10
+13

Bizzaremifo

 

14.10.2020 - 21:10
0

OUTBLAST

 

..: Výstižné do bodky..

Vo VW už púšťajú aj víkendové zmeny ktore zatial neboli takže navyšujú zjavne vyrobu...a keď sa tam (alebo u iných automobiliek) objaví nejaký pozitív tak ho nechajú doma a idú ďalej tichučko a štát sa tvári že to nevidí lebo dobre vedia že by zasa nastavili paprče za plné bomby kompenzu a štát ako správny pušipajtáš automobiliek by im tie bubáše aj dal...
15.10.2020 - 14:28
+3

MackoPu

 

Ak by sa u nas zaviedlo povinne evidovanie v restauraciach, na 1000% by volbu nas plac, ze osobna sloboda, bla bla, diktatura, bla bla , policajny stat. A presne viem, kto by krical najviac.
15.10.2020 - 18:23
+2

KrebsKandidat

 

Tak by tam nespokojny jedinec nesiel a hned by bolo lepsie A. mensie riziko nakazy B. mohli by mat podniky otvorene
15.10.2020 - 23:19
0

MackoPu

 

On by tam sice nesiel, ale vykrikoval by dokola uplne rovnako.
16.10.2020 - 0:06
0

KrebsKandidat

 

Nech si krici, robi to aj teraz. Ale pomohlo by to ludom, ktori nariadenia respektuju.
16.10.2020 - 11:06
0

sumobb

 

Fanpp-no vykonštatoval si to dobre, tak povedz aj ako ďalej by to malo byť.
14.10.2020 - 21:11
0

fanpp

 

Ja som len niekto. Nie som odborník, virolog, ekonóm. Ale niekedy mám pocit že zlyháva zdravý rozum. Stačí si len porovnať situáciu v marci a teraz. V prvej vlne boli prázdne a mesačne mesta a mali sme 15 infikovaných denne. V lete sa netestovalo ako je tomu teraz tak sme boli ok. Ale vírus mal tiež prázdniny?? On tu bol a žili sme. Osobne si myslím, že ak by sme otestovali všetkých obyvateľov tak 75% by bolo pozitívnych. Sam som zvedavý co sa ide s týmto svetom udiat, či je to len biznis, alebo nás fakt príroda trestá.
14.10.2020 - 21:28
+5

miko 75

 

Nie je to tak,ako si myslíš, veď práve preto boli v prvej vlne také nízke čísla,lebo bolo všetko pozatvarane, fabriky nevydávali,hranice zatvorené, bola veľmi nízka mobilita ľudí,k tomu letu, áno testovalo sa menej,ale bolo aj menej indikacii na testovanie a vírusy v lete slabnu, chápeš, že keď je 30 stupňov,tak sa kvapôčky,ktoré vydychujeme,tak nešíria a k tomu otestoovaniu celej populácie,určite to nerastie tak,ako si myslíš, že viac testov, rovnaký nárast pozitívnych,pri tvojej úvahe,ak by sme mali pri všetkých otestovanych 755% pozitívnych,tak sme za vodou,llebo už by sme mali premorenu populáciu, blbosť,v prvej vlne urobili v Česku plošné tesnenie na 100 000 obyvateľoch a premorenost im vyšla,ak sa dobre pamätám, buď necelé dve,alebo tri percentá, jasné druhá vlna je silnejšia,aj v Čechách,aj u nás,tak to číslo by bola asi väčšie,ale určite nie 75%.
15.10.2020 - 11:06
+3

miko 75

 

Tam mám chýb,ani sa nejdem opravovať, písané v rýchlosti,len to číslo je 75%, podstata ale tá istá.
15.10.2020 - 11:09
+1

fanpp

 

Sú to len úvahy, moje aj tvoje, nič z toho co si napísal nepopieram. Len sedliacky rozumom... Keď to vie prepupknut na jednej svadbe, že idú zatvoriť celý okres. Keď to majú pomaly v každom klube z 50% a to je tam do 30 ľudí tak koľko toho musí byť vo wolksvagene, kde je 3000 ľudí na jednej zmene. Nechcem nikoho uraziť ale pracuje tam dosť jednoduchších ľudí, ktorí sú najväčší rebeli proti covidu. Sam pracujem externe pre automotív sektor a bol som v nejednej fabrike, kde drvivej väčšine ľudí chýbajú základné hygienické nevyky.
15.10.2020 - 13:05
+2

miko 75

 

Veď jasné, reálne číslo pozitívnych je ďaleko väčšie,ako odhalených,ale určite nie 75%,to by už bola premorena populácia,len toľko k tomu.
15.10.2020 - 13:24
+3

Jaroslav-TN

 

Prečo by on mal povedať ako to bude? Nato sú tu iní, že?! Zhodnotil to ukážkovo, palec hore
14.10.2020 - 21:29
+4

Sunkafit

 

Presne tak
15.10.2020 - 8:41
0

MaxSBA

 

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/121580537_2532631267028193_350969955105342949_n.png?_nc_cat=100&_nc_sid=58c789&_nc_ohc=btnmpD9C2NAAX88X7uv&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_ht=scontent.xx&oh=1071cb754eadc306ce8f3474c752dd1d&oe=5FAEAC1F

14.10.2020 - 21:18
+5

sumobb

 

Ak je to choroba zo skúmavky tak niekto vedel aký parádny biznis to bude. Rúška, testy, dez. vakcína- nádherný obrat.
14.10.2020 - 21:40
+1

sumobb

 

Zabudol som rakvy.
14.10.2020 - 21:42
+1

KrebsKandidat

 

A usetrene prachy na dochodky, este na to si zabudol
14.10.2020 - 23:18
0

Sani

 

...v tejto diskusii je krasne vidiet, ake ma slovac plytke pamätove korienky a pre sme aj budeme logicky furt v prdeli....uz zacinaju vyzvat trosecnika Fica, mna j*b*e...

...od toho isteho Robina, ktory to tu so svojou partiou lupeznikov v dobrych casoch zhumploval nevidanym sposobom a zatinal dlhove sekery...ocakavaju, ze v tazkej krize by ukociroval verejne financie...

....ale nic prekvapujuce, ked niektorym staci argument, ze v kapitole podpora sportu je 20 mega (bez akychkolvek doplnujucich informacii na co su pripravene a viazane)...ale zla nova vlada ich nechce rozhadzat z helikoptery....

14.10.2020 - 23:45
+23

MaxSBA

 

na druhej strane pozri, tam nie je nikto normálny, človek sa teší,že padne SMER a potom čo príde, Matovič sa začne hádať so Sulíkom a podobne, to im tiež nepridá a ľudia im takto dôverovať nebudú, vid prieskum čo vyšiel včera ,už je po pol noci ak to takto bude pokračovať tak dopadneme zlé, to nehovorím o tom,že prieskum polis či aký to bol, v opatrenia dôveruje 45 percent a až 55 percent ľudí nedôveruje opatreniam.... A to nehovorím o tom,že tam kde mam mamu, včera bola COVID pozitívne testovaná sestrička, takže mám depresie.
15.10.2020 - 0:10
+8

Sani

 

1.) Matovic je uplne rovnaky ako vzdy....tak ako sa pohadal s konzervativnymi Palkovcami, Hribovymi disidentami, Hlinom, liberalmi...tak teraz so Sulikom...ziadne prekvapenie....
Clovek nemusi byt zrovna psycholog, aby u neho videl nejake-tie patologicke poruchy osobnosti...

Napriek tomu by bol pri 6% percentach ako stekajuci strazny pes prinosny...ale ako lider pri kormidle, to je zrejmy pruser....

2.)Absolutne nesuhlasim, ze na druhej strane nie je nikto normalny....Strana Za ludi a do velkej miery aj SaSka odvadzaju dobru robotu....
Rezorty diplomacie, obrany, spravodlivosti zatial vedene na urovni...verim, ze na zivotnom prostredi a podohospodarstve sa vypucuju nanosy smerackeho bahna...

3.) Co maju spolocne mena ako Dobros Trnka, Kajo Kicura, Monika Jankovska, Krajmer, Mako, Dusko Kovacik...? Pozehnani a nominovani SMERom, stal za nimi aj uzasny Pele.....

4.) Na Slovensku zial nie su zvolitelni normalni ludia....vzdy si radsej vyberu prihonievaca Borisa Kollara, ako technokratickeho a nudneho Mira Kollara...

A pokial sa toto nezmeni, budeme Bananistan a do 20 rokov na beton skrachujeme ako Grecko...







15.10.2020 - 8:29
+13

Westbeast0

 

Bohužiaľ si nikto nemôže byť istý, či o 4,8,12 rokov nebude podobný menoslov spájaný s akoukoľvek inou vládou...
15.10.2020 - 9:00
+3

juromt

 

,,,: prave naopak, moze si byt isty ze bude.
15.10.2020 - 9:05
+3

Sani

 

...perfektna argumentacia...Fero ma odr*aval, ale budem s nim nadalej spolupracovat, lebo co ked aj Juro by ma od*bal...
15.10.2020 - 10:33
+9

Sunkafit

 

Drsne ale pravdive
15.10.2020 - 10:30
+1

OUTBLAST

 

To: Je princíp politiky...nedostane sa tam nikto kto neni vydierateľný a kto sa tam nezviezol na niekoho chrbte ...možno tak kotleba ktorého podcenili keďže si dlho držal závan percent ako nízkotučné mlieko ale ten sa zdiskreditoval sám so sebou a s retardami ktorými sa obklopil...
Inak sú to všetci len obýčajné biele kone a prakticky 20 rokov rotované ksichty..
Udivuje ma že po tých rokoch ešte dokážu mať ludia v sebe tolko naivity aby uverili že keď sa teraz objaví ďalšia skupinka pajácov ktorá už xkrát zmenila stranu,má za sebou pofidérnu minulosť a 156x prevrátila kabát..že to bude tá super zmena čo bude teraz robiť dačo pre pospolitý ľud...
15.10.2020 - 14:43
+3

Sunkafit

 

Potom prisla korona to je cele
15.10.2020 - 8:43
0

dufus

 

máš depresiu?je to vážna choroba a určite sa liečiš,alebo máš len "bežný smútok??
podla množstva príspevkov a smajlíkov máš to druhé
15.10.2020 - 9:48
0

MaxSBA

 

mamina je v kome ťažko chorý pacient, je v hospici.... a bola tam covid testovaná sestrička, tak asi toľko k tomu smútku, nechcem aby sa niečo stalo. Inak vlastne sorry,že si tu nejak vylievam srdce, ale potreboval som sa rozpísať.
15.10.2020 - 10:22
+8

Lukash_ke

 

si trochu podcenil schopnosti internetovych odbornikov, mozes byt len rad, ze na zaklade jedneho prispevku mas hotovu diagnozu, v podstate vdaka dufusovi a ostatnym renomovanym specialistom ani nemusime platit zdravotku... future is now

Teraz vazne, mamke prajem rychle uzdravenie a nech sa aj tebe ulavi.
15.10.2020 - 10:44
+5

Sani

 

Dufus ma ale pravdu...pri klinickej depresii clovek nie je schopny diskutovat na internete....Co ale neznamena, ze nepreziva tazke chvile a takisto prajem MaxSBA aby to dobre dopadlo...
15.10.2020 - 11:03
+4

MaxSBA

 

pozor, nie som na tom tak zlé, takto zlé som bol viac menej od novembra do decembra, kedy som viac menej ani nejedol či nepil, snažím sa s tým vyrovnať, preto ja som rád aj za to,že som pri mamči a podobne, zas sa nemôžem utápať stále v smútku, len to človeka mrzí vnutorne, ak nemôže ísť ani na návštevu k nej a tak dalej, na druhej strane je to pre ňu aj lepšie, lebo keby som bol ja infekčný tak si budem spytovať svedomie... ale tak čo už, bojuje dlho a to ma teší najviac.
15.10.2020 - 12:03
0

MaxSBA

 

jasné sani ja to chápem predsa len, prvé mesiace sú ťažké, potom to nejak človek musí prijať a naučiť sa s tým, preto ked sme tam chodili som si užíval každú jednu sekundu s ňou, potom žiaľ prišla korona a na dve mesiace to zavreli. Od maja nás opäť pustili do konca augusta a už som tam nebol opäť mesiac. Nuž len ta bezmocnosť, človek by jej tak rád chcel pomôcť ale nemá ako. Aj lekári vraveli,že s ňou nemôžu nič robiť, pokiaľ sa neprebudí. Tak jej dávame času a v napätí čakáme, kým sa nám zobudí.
15.10.2020 - 12:09
+4

dufus

 

Lukash_ke,vidím že si jeden z jednoduchších ludí ,
na základe jedného príspevku mu dufus určil diagnozu......ved on si ju určil sám ty odborník ,preto sa pýtam či ho lieči lekár ked vie že má depresiu
bože ale aj na takých svieti slnko....
mimochodom nikde nepíšem čo by mal kto robiť v momentálnej situácií lebo tomu prd rozumiem,
a odborníkov tu je dosť to je pravda,stačí pozreť kto má milion poznámok ku všetkému....
15.10.2020 - 13:00
+1

MaxSBA

 

Veď kľud ľudia
15.10.2020 - 14:04
0

Lukash_ke

 

co ja viem... asi mas pravdu no
15.10.2020 - 17:39
0

noano

 

nech to dobre dopadne
15.10.2020 - 13:15
0

Tehelnepole

 

MaxSBA: MaxSBA, klud. Neklesaj na duchu, OK?
Mamina bude v poriadku, verim tomu a prajem Ti to.
Drz sa dobre?

Je tu jeden diskuter ktory ma maminu v kome napriklad, si nedavno vylial srdiecko. Chcem tym len povedat, ze kazdy mame nejaky svoj udel a netusim preco niekomu nalozi tolko a inymu tamtolko, ale
nikdy nemame viac na sebe, nez dokazeme uniest.
15.10.2020 - 9:55
+5

kimi2028

 

Trochu máš to popletené nedôveruje 42%. Isté percento nevedelo sa totiž vyjadriť. Priznám sa, že v súvislosti s opatreniami som čakal dôveru nižšiu. Vyslovene nedôveruje 18%, čo nie je zle číslo vzhľadom na to, že na Slovensku žijú jednoduchší ľudia a žerú Fica, Pellegriniho či Kotlebu. Tí frflú na všetko...
15.10.2020 - 7:54
+5

nerorome

 

A tí inteleguáni žerú asi všetci Matoviča s Boriskom, však ?
15.10.2020 - 13:53
+3

juromt

 

,,,: to su tie uvahy tych jednoduchsich ... na to aby si bol za integilenta staci nenavidiet Fica. To nevadi ze si pred tym volil ANO, SIET a teraz OLANO
15.10.2020 - 15:37
+3

sumobb

 

Vytĺkať politické body s tejto choroby je hyenyzmus a odporný postup všetkých strán. V tomto by mali všetci postupovať spoločne, nie si hádzať polená pod nohy. Tak to potom vyzerá aj medzi ľuďmi, nevie sa komu veriť a komu neveriť. Už by sa mali páni politici prebrať a nehrýzť o to koryto tak otvorene.
15.10.2020 - 8:09
+1

amaskiea BLOG

 

Parlamentný systém je založený na politickej súťaži. Podľa mňa sa niečo pozitívne zrodí skôr zo súboja názorov, než z nejakej idylickej jednoty - videli sme za komunizmu ten raj založený na až mŕtvolne jednotnej nehybnosti.
To nakoľko každá zo strán pristupuje k tomu úprimne, alebo sa snaží zo všetkého len hlava nehlava vytĺcť svoj vlastný kapitál, je už druhá vec. Ale aj to sa vlastne lepšie ukáže vo vzájomnom súboji postojov, než keby boli všetci "znehybnení" v jednotnom šíku.
15.10.2020 - 10:16
+2

sumobb

 

amaski-nikdy som nechcel byť,nebol som a nie som komunista. Dom rád že sa zmenil režim. V príspevku som myslel na chorobu-že v tom ako zvládnuť covid by mali postupovať spoločne nie si hádzať polená pod nohy kôli vyšším preferenciám.
15.10.2020 - 15:38
0

amaskiea BLOG

 

Sorry, to som nijako nemyslel na teba, bol to len názorný príklad, ak to vyznelo osobne, tak ma to fakt mrzí, moja chyba, nechcel som.
15.10.2020 - 15:56
0

nerorome

 

Denník N dnes:: Nejasné pravidlá pre športovcov

Dodnes zostáva nejasné, či športové kluby môžu naďalej trénovať. To znamená, či nižšie športové ligy alebo dorast môžu pokračovať v tréningoch vonku, na bežeckých dráhach či na umelej tráve.

Ešte v utorok popoludní to nevedelo ani ministerstvo školstva, čakalo na upresnenie opatrení od úradu verejného zdravotníctva. Hygiena však k tomuto spresnenie v stredu večer nevydala.

Pri voľnočasových skupinových športoch v exteriéri sa nemôže stretnúť viac ako šesť ľudí. Týka sa to najmä tých, ktorí si zvykli vonku s priateľmi zahrať futbal či volejbal.

Zrušili sa tiež všetky nižšie športové súťaže. Konať sa môžu len medzinárodné zápasy a stretnutia prvej ligy vo futbale, basketbale, hokeji, volejbale a hádzanej. Hrať však musia bez divákov, pred prázdnymi tribúnami.

Úrad verejného zdravotníctva tvrdí, že povoľuje aj všetky hromadné podujatia nevyhnutné na priebeh elitných športových súťaží. Či to znamená len technickú a organizačnú podporu pri zápasoch, alebo aj tréningy, hygiena ešte sľubuje spresniť na svojej stránke.

GRATULUJEM HYGIENIKOM/ODBORNÍKOM, ŽE DOPREDU (skôr ako sa príjmu a zverejnia) PREMYSLIA, AKO KTORÉ OPATRENIA VLASTNE MYSLIA A pozdravujem do parlamentného bufetu
15.10.2020 - 13:36
0

strojar

 

Práve v tomto je pes zakopaný.
Drvivá väčšina ľudí by bez nejakých zásadných problémov dokázala opatrenia akceptovať a dodržiavať.
Len by nesmeli zmätočné, chaotické, nejasné a bez akceptovania a znalosti oblastí, ktorých sa týkajú.
Opatrenia vydávajú už pol roka a stále sa to nenaučili.
15.10.2020 - 15:47
+3

Tehelnepole

 

Stopercentne súhlasím.
15.10.2020 - 16:56
0

OUTBLAST

 

..: Presne tak...a hlavne normálne odkomunikované a nie diktátorskou rétorikou s použitím osočovania ...
Plus ignorovanie čohokolvek čo vybočuje z ich hláv..
Vyhradenky v obchodoch nechcú od ludí v produktívnom veku cez ,obchody až po dôchodcov a on zadre že bude to tak a jeho vôbec nezaujíma čo si o tom kto myslí...nuž...
15.10.2020 - 19:03
+1

Tehelnepole

 

Co vy na to ? : https://sport.aktuality.sk/c/465244/hokejisti-musia-zaplatit-aby-mohli-odohrat-zapas-v-kanade-vyriesili-finance-problemy-nezvycajne/

Liga s pätnástimi tímami dlho nevedela, čo sa bude diať a či si vôbec tento rok zahrajú nejaké zápasy. Napokon sa situácia vyvinula tak, že hráči si síce môžu obuť korčule, no má to veľa podmienok.

Pôjde len o prípravné stretnutia a budú hrať proti sebe stále dva rovnaké tímy. Liga je rozdelená na severnú a južnú divíziu. Dva tímy z každej divízie sa môžu dohodnúť a odohrať spolu štyri zápasy v priebehu troch týždňov.

„Pre dobro všetkých sa na konci tunela objavilo svetlo s nápisom: ‚Áno, budeme môcť odohrať nejaké zápasy’,” povedal hlavný kouč tímu Sherwood Park Crusaders Adam Manah pre CTV News.

Na jeden duel bude môcť prísť len sto divákov, kluby tak prídu o financie a keďže musia zabezpečovať aj chod zápasov, rozhodli sa pre nezvyčajný krok. Ak hráči budú chcieť nastúpiť na zápas, budú musieť zaplatiť.

„Je to zvláštne, nie je to úplne zvyčajné. Ale rozumiem tomu. Kluby majú veci, za ktoré musia platiť,” povedal Tanner Fincaryk, hráč tímu Crusaders.

„Nie je to koniec sveta. Budeme šťastní, ak budeme môcť hrať, čiže budeme musíte niečo málo zaplatiť... Teda, ak chcete hrať prípravné zápasy,” dodal Matthew Savoie z rovnakého celku a prezradil aj, koľko ich to bude stáť. „Myslím si, že je to tisícka za mesiac (cca. 650 eur pozn.), ale v každom klube je to iné.”
15.10.2020 - 14:41
0

topska

 

Ako ono to nie je az tak nezvycajne, v zamori su ligy kde si hraci musia platit aby vobec hrali. Pridali sa k nim. Ale taka rozumna cena
15.10.2020 - 15:48
0

topska

 

Napriklad vo wshl sa tie poplatky pohybuju okolo 10 000 dolarov za sezonu. A to este si musia kupit vystroj a zaplatit stovky eur za ubytko v rodine. Pre porovnanie v IFK Helsinky sa plati do 400 eur mesacne pri mladeznikoch.
15.10.2020 - 16:12
0

topska

 

Tak dnes sa rozhodlo ako sa moze trenovat (mimo extraligy):
skupina ľudí aktívne zapojených do tréningovej činnosti nesmie v rovnakom čase a rovnakom priestore presiahnuť 6 osôb (5 hráčov a tréner, alebo 6 hráčov),

- pri tréningu v exteriéri musí byť medzi jednotlivými max. 6 člennými skupinami dodržaná vzdialenosť min. 5 metrov,

- v interiéri sa môže súčasne nachádzať max. 1 osoba na 15 m2 plochy a medzi jednotlivými osobami, ak nevykonávajú priamo športovú činnosť, musia byť zabezpečené odstupy 2 metre a musia mať prekryté horné dýchacie cesty,

- hráči aktívne vykonávajúci športovú činnosť nie sú povinní pri výkone športovej aktivity mať prekryté horné dýchacie cesty,

- je povinnosťou hráčov a všetkých účastníkov používať na zabezpečenie pitného režimu výhradne vlastnú označenú nádobu,

- všetky ostatné osoby, ktoré sa zúčastnia na tréningu alebo sa budú nachádzať na športovisku, sú povinné mať prekryté horné dýchacie cesty,

- na ihriskách bude k dispozícii nádoba s dezinfekčným prostriedkom na dezinfekciu rúk,

po skončení tréningu bude vykonávaná dezinfekcia všetkých použitých tréningových priestorov, najmä tréningových pomôcok, dotykových plôch, kľučiek a podláh a hygienických zariadení,

- pri striedaní skupín hráčov vykonávajúcich tréningovú aktivitu na rovnakom športovisku, tréneri zabezpečia dostatočný čas a priestor na dodržanie bezpečnej vzdialenosti meniacich sa futbalistov a dohliadnu na vykonanie dezinfekcie použitého športového náčinia,

- uvedené usmernenie sú prevádzkovatelia športových zariadení povinní umiestniť na viditeľnom mieste predmetného športového zariadenia.

Toto vydalo sfz
15.10.2020 - 17:05
0

Urpiner16

 

Upresnenie opatrení do 6 ľudí v interiérnom prostredí čo sa týka iných športov mimo tých 5 hlavných neexistuje.Pýtam sa prečo?Potom niektoré športové zväzy na Slovensku nevedia čo majú robiť.
15.10.2020 - 22:00
0

strojar

 

Počkaj kým sa Magor vráti z Bruselu.
Nariadi odborníkom čo majú vyskúmať a oni to vyskúmajú.
15.10.2020 - 22:19
+1

topska

 

To co som tu postol zase zmenili. Ale plati to predsa pre vsetky sporty.
15.10.2020 - 22:24
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Michalovce313:88
4.Poprad311:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2 tt ak Švajčiarsko-Hokej-liga-piatok-výsledky
včera o 22:13 - TASR

Gurjanov podpísal s Dallasom nový dvojročný kontrakt

Ruský hokejista Denis Gurjanov podpísal s Dallasom Stars nový dvojročný kontrakt. V nováčikovskej sezóne bol s 20 gólmi najlepší strelec tímu zámorskej NHL. Na základe novej zmluvy zarobí ročne 2,55 milióna USD.
včera o 12:07 - TASR

Čech Simon podpísal ročný kontrakt s Calgary

Český hokejový útočník Dominik Simon podpísal zmluvu s Calgary Flames. Nový kontrakt mu vynesie 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 26-ročného centra na oficiálnej stránke.
včera o 11:33 - TASR

Virtanen sa dohodol s Vancouverom na novej dvojročnej zmluve

Kanadský hokejista Jake Virtanen sa dohodol na novej dvojročnej zmluve s klubom zámorskej NHL Vancouver Canucks. Tá mu zabezpečí celkovo 5,1 milióna amerických dolárov. Dvadsaťštyriročný Virtanen sa podpisom kontraktu vyhol arbitráži.
včera o 08:46 - TASR

Rus Kulikov sa na rok upísal New Jersey

Ruský hokejový obranca Dmitrij Kulikov bude v kariére pokračovať v New Jersey Devils. S klubom zámorskej NHL sa dohdol na ročnom kontrakte v hodnote 1,15 milióna amerických dolárov. Uplynulé tri sezóny strávil 29-ročný hráč vo Winnipegu Jets, v minulom ročníku odohral v základnej časti 51 zápasov s bilanciou 2+8, v play off pridal štyri duely (0+2).
včera o 07:51 - TASR

Zürich - Zug 3:6 vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy na ľade Zürichu 6:3. výsledok: Zürich - Zug 3:6.
22.10.2020 21:58 - TASR

HV 71 - Brynäs 6:4 vo štvrtkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti HV 71 zvíťazili vo štvrtkovom domácom zápase švédskej ligy nad Brynäsom 6:4. výsledky: Färjestad - Örebro 7:3, HV 71 - Brynäs 6:4, Lulea - Leksand 5:2, Rögle - Frölunda 5:4, Växjö - Malmö 4:3.
22.10.2020 21:34 - TASR

Tappara Tampere - Ässät Pori 5:3 vo fínskej lige

Vo štvrtkovom stretnutí fínskej hokejovej ligy zvíťazila Tappara Tampere nad Ässätom Pori 5:3.
22.10.2020 20:18 - TASR

Brown sa dohodol na zmluve s Ottawou a vyhne sa arbitráži

Kanadský hokejista Connor Brown sa vyhne arbitráži. So svojím klubom NHL Ottawou Senators sa dohodol na trojročnej zmluve, ktorá mu zabezpečí celkový príjem 10,8 milióna dolárov.
22.10.2020 18:31 - TASR

Carolina angažovala brankára Bibeaua a obrancu Shorea

Vedenie Caroliny Hurricanes angažovalo Antoinea Bibeaua a obrancu Drewa Shorea. Obaja podpísali ročné kontrakty. Klub o tom informoval na sociálnych sieťach.
22.10.2020 17:41 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

25. 10. 2020
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Michalovce - N. Zámky o 18:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Bartánus M.MIC4
4.Lalancette C.MIC4
5.Hrnka T.NIT4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov