Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
ELH
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Štadiónmi sa ponesie protestné búchanie hokejok, APHK:"Nemôžeme byť ticho"

zdroj: facebook
10.9.2020 12:28 TASR

Štvrtkové zápasy Tipsport Kaufland Cupu sa budú niesť v znamení protestov proti nedostatočnej podpore slovenského hokeja zo strany štátu. Hráči na ľadovej ploche sa po úvodnom vhadzovaní nezapoja do hry, ale 30 sekúnd budú protestne búchať hokejkami o ľadovú plochu. Asociácia profesionálnych hokejových klubov (APHK) a zástupcovia hokejistov zároveň vyzývajú aj ďalších športovcov, aby podporili ich postoj počas svojich zápasov či súťaží.


"Na rozdiel od iných sfér spoločnosti sa hokej i celý slovenský šport nedočkali počas obmedzení žiadnych kompenzácií či štátnej pomoci. Svoj postoj k diskriminačnej nečinnosti štátu smerom k športu a hokeju zvlášť vyjadria hokejisti už počas štvrtkových stretnutí Tipsport Kaufland Cupu. Úvodných 30 sekúnd ôsmich štvrtkových stretnutí Tipsport Kaufland Cupu sa bude niesť v znamení protestu voči nečinnosti štátnych orgánov, ktoré v náročnej dobe zabúdajú na šport. Hráči na ľadovej ploche sa nezapoja po úvodnom vhadzovaní do hry, ale protestne budú búchať hokejkami o ľadovú plochu," píše sa o proteste APHK v tlačovej správe.

Hokejisti chcú protestom upozorniť na veľký problém, ktorý vznikol dôsledkom protipandemických opatrení v hokeji i celom slovenskom športe. "Profesionálne hokejové kluby v Slovenskej republike prichádzajú pre obmedzenia o výrazné sumy, ktoré by za normálnych okolností utŕžili zo vstupného. Hokej neprofituje z predaja televíznych práv, európskych pohárov či transferov hráčov. Kluby i hokejisti sa snažia dodržiavať všetky nariadené hygienické opatrenia a pravidlá zo strany štátnych inštitúcií, ale podpory či kompenzácií sa im nedostáva."

K súčasnej situácii vydala APHK a zástupcovia hokejistov vyhlásenie, TASR ho uvádza v plnom znení a bez redakčných úprav: 

"Hokej i celý šport sú v súčasnej dobe výrazne postihnuté odvetvia našej spoločnosti, ktoré prepadli sitom štátnych podporných balíčkov. Kompenzácií sa napriek veľkým obmedzeniam, ktoré ovplyvnili ich činnosť či prácu, nedočkali profesionálne kluby, hokejisti, športoví odborníci a ani zamestnanci v športe, ktorý má v našej spoločnosti výraznú podporu a predovšetkým význam pre verejné zdravie celej populácie. Vyzývame všetkých kompetentných, aby sa už konečne začali zaoberať problémami hokejových i ďalších športových klubov, ktorým hrozí v dnešnej dobe zánik. Znamenalo by to nielen zvýšenie nezamestnanosti, ale aj úpadok profesionálneho športu na Slovensku. Negatívny dosah by to malo na reprezentáciu Slovenskej republiky. Práve so športovcami sa verejnosť najviac identifikuje a ich úspechy spájajú celý národ. Berieme s plnou vážnosťou nariadenia a opatrenia štátu, akceptujeme ich a od začiatku sa im prispôsobujeme. Zdravie je pre každého z nás najdôležitejšie. Kluby robili a naďalej robia všetko preto, aby sa sezóna mohla riadne začať. Potrebujú však aj fanúšikov, ktorí by mohli byť pri rešpektovaní všetkých nariadení epidemiológov a hygienikov na tribúnach minimálne v rovnakých počtoch ako v Česku či od začiatku októbra vo Švajčiarsku. Bez podpory fanúšikov nemá hokej veľký zmysel. Slovenské hokejové kluby na svoje prežitie potrebujú kompenzácie za príjmy, o ktoré prichádzajú vplyvom opatrení a obmedzení pre návštevnosť podujatí. Kluby žiadajú vládu, aby zaviedla podobný kompenzačný model za zákaz účasti fanúšikov na športových podujatiach ako v Česku, kde sa štátna podpora vypočítava podľa priemernej návštevnosti za posledné súťažné ročníky vynásobenej priemernou cenou lístka. Kompenzácie by mali zahŕňať aj nedohratie poslednej sezóny, najmä jej najvýznamnejšej časti play off, i náhradu príjmov profesionálnych hráčov a športových odborníkov, ktorí prepadli sitom štátnej pomoci. Nemôžeme byť ticho! Vyzývame aj ďalších športovcov a športové organizácie, aby sa k nám pridali. Zástupcovia štátu, začnite konať a podporte konečne aj slovenský šport a hokej! Nebuďte jeho hrobármi!"

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


SmrtkaBA

 

Spravne, aj ja budem buchat vareskou o hrniec. O ktorej to bude aby som to mohla zosynchronizovat? Ak by sa pripojil kazdy fanusik z kazdeho hokejoveho mesta to by bol ramus a som presvedcena ze by to viedlo k zmene.
10.9.2020 - 12:33
+20

mitoO

 

Len buchajme na balkonoch, kto balkon nema, nech si aspon otvori okno.
10.9.2020 - 12:38
+5

Lukash_ke

 

myslel som, ze to ukoncis: kto balkon nema, nech si ho kupi
10.9.2020 - 12:45
+12

Akademik

 

mito: dobré bude ak budeš búchať hlavou o stenu aby sa Ti rozsvietilo... každá firma, každý SZČO (opatrenie č. 4), dalej všetci si mali možnosť ako obchodné spoločnosti požiadať o pomoc prostredníctvom opatrení ...akú takú to nekomentujem ale mali možnosť .... keďže všetci sa prihlásili k tomu aby hráči boli SZČO tak mali len minimum zamestnancov a teda problém pre nich z dôvodu opatrení, hráči ako som spomenul mali možnosť a ja som s tým pomohol 5 hráčom a dostali 210 EUR od marca do júla. asi toľko k tomu, čo tam čítam, že sa nedočkali kompenzácií .... s tým nesúhlasím a považujem to za ich neschopnosť a nie nečinnosť štátu.
10.9.2020 - 14:03
+5

strojar

 

Milý Akademik,
jednotlivé kluby, pôsobiace v hokejovej extralige, sú obchodné spoločnosti. Predmetom ich podnikania je o.i. predaj lístkov a z toho príjem zo vstupného. Tento predmet podnikanie je rozhodnutím štátneho orgánu radikálne obmedzený a toto obmedzenie nie je ŽIADNYM spôsobom zo strany štátu kompenzované. Ani čiastočne.
ŽIADNE z jestvujúcich štátnych opatrení neumožňujú týmto obchodným spoločnostiam (= hokejovým klubom) požiadať o štátnu pomoc.
10.9.2020 - 14:16
+14

Nemehlo

 

A ved nech im vykryju usli zisk, v Nitre to bolo v roku 2019 -50 000.
10.9.2020 - 14:39
0

strojar

 

Priemerná návšteva v uplynulej sezóne bola v Nitre asi 2 638 divákov.
Obmedzenie zo strany štátu na 500 účastníkov zápasu, keď budem počítať priemerné vstupné iba 5 €/zápas, znamená ušlý príjem cca 11,5 tis. za JEDEN zápas.
10.9.2020 - 15:04
+2

Nemehlo

 

Keby boli hraci zamestnanci nemam s tym najmensi problem, ale aby zo statnej podpori boli plateny cez klub zivnostnici v ziadnom pripade.
10.9.2020 - 15:12
+3

Nihal

 

No tak ale pockat. Ty si to dal velmi cierno bielo.

Ti "zivnostnici" predsa v sportovej oblasti utvaraju nejake sportove hodnoty pre klub a fanusikov toho klubu.
Stat predsa nebude podporovat len nejakych "zivnostnikov", ale cele sportove hokejove dianie, ktore je na to naviazane. Od zakladnych zamestancov klubu, cez hracov az po fanusikov, ktori chcu vidiet ich klub sutazit, vyhravat a napredovat, a nezabudajme aj na mladez, ktora je viazana na jednotlive materske kluby.

Nie to predsa len o podporovani hracov, ktori su SZCO. Tento problem je omnoho rozsiahlejsi.
10.9.2020 - 17:18
+1

Akademik

 

strojár: možno som mily pre teba možno nie, no v žiadnom prípade s tebou nesúhlasím, že predaj lístkov je predmet podnikania, taký predmet podnikania jednoducho neexistuje. Boli výzvy na poskytnutie dotácie v oblasti športu Účel 02 Reštart športu po epidémii Covid-19,žiadosti do 15, júla 2020, boli a sú vytvorené možnosti na poskytnutie pomoci.

10.9.2020 - 16:27
+1

mato79

 

Na kultúrne podujatia sa lístky nepredávajú, či ako to je?
10.9.2020 - 16:45
0

Big brother

 

Nie. Nasadnime do tankov a zrovnajme parlement so zemou!
10.9.2020 - 17:06
0

Akademik

 

Big brother: ty čítaš čo píšeš??? aby si nemal problém!!!
10.9.2020 - 17:29
+1

Big brother

 

Prosim ta, necitiš tam "trochu" ironie, ty "problem"?
10.9.2020 - 17:31
+1

Akademik

 

Big brother: aspoň vidíš ako sa to dá zobrať, nie každý to vidí ako ty ... mne je to jedno ty tankista
10.9.2020 - 17:45
0

Big brother

 

Ano, ja mám v garaži nejaké tanky.
10.9.2020 - 17:59
0

N-R-N-R

 

to si ty, Slota? :O
11.9.2020 - 9:57
0

ten čo nevie

 

To buchanie treba inde a niekomu po gebuli
10.9.2020 - 18:22
+1

Frey77

 

KONEČNE!!! Držím palce, očividne to s tími tam hore za dobre nejde! A teším sa na statusy pána premiéra, som veľmi zvedavý, ako názve hokejistov a športovcov všeobecne.
10.9.2020 - 12:35
+7

penepi

 

Nech si ich nazve ako chce. Nad všetkým, čo ten tajtrlík prehlási, sa dá akurát pousmiať a nie ho brať vážne. Akurát smutné, že ešte stále mu tie drísty žerie cca 18 % elektorátu. Pozitívnou správou je, že na rozdiel od Smeru kedysi, nemá stabilnú voličskú základňu, takže ďalšie voľby môže mať pokojne len nejakých 10 %, ak znova nezažiari v kampani, čo ale z pozície premiéra bude takmer nemožné.
10.9.2020 - 12:42
+22

Gargamel123

 

bud spokojny: o dva roky mate fica naspat
a mozno budes zasa fandit slovanu v khl,so sirokym na cele
10.9.2020 - 12:46
+15

penepi

 

Ty budeš veľký mysliteľ.
10.9.2020 - 12:48
+25

Gargamel123

 

sleduj slovenskeho volica: a % smer+hlas,po tom vsetkom co tu narobili
10.9.2020 - 13:18
+17

Akademik

 

penepi: myslím, že najväčšia škoda je tých predchádzajúcich 12 rokov jednej vlády a z toho 4 roky absolútne jednej strany. mali peňazí a len ich porozdávali svojim panáčikom. Prečo nedali viac peňazí do športu aby vytvorili podmienky ako financovať kluby aby si mohli vytvoriť rezervy na horšie obdobia??? tak sa dalo z veľkej miery prdísť situácii, ktorá teraz je. Rozdávali peniaze na nezmyselné projekty, ktoré ako vidieť nefungujú, sú absolútne stratové ale hlavne predražené na malú domov. To neurobil ten čo ho ohováraš, a či má stabilnú základňu alebo nie je absolútne jedno. Tí predchádzajúci pánkovia mali, majú a pomáhali tým čo pomoc nepotrebovali ahlavne hádzali peniaze do studne bez dna
10.9.2020 - 17:38
+5

penepi

 

Som ten posledný, kto by sa išiel zastávať Fica a spol., takže tu došlo k zjavnému nepochopeniu. To nič nemení na tom, že Matovič je obyčajný diletant spolu s tým magorom, ktorého ovláda duch svätý.
10.9.2020 - 19:40
+1

lišiak1

 

ja sa kludne zastanem aj fica aj kotlebu aj danka, aj hociakeho ineho pripadneho nahradnika za premiera lebo vsetci z nich by to spravili urcite lepsie ako ten tragedko #nepokazmesito.
10.9.2020 - 23:50
+1

Maross NR

 

11.9.2020 - 7:41
+4

warn1ng

 

Uvidime aky ucinok to bude mat.
10.9.2020 - 12:35
0

wilkinson22

 

Veď ja už dávnejšie tvrdím že by sa mali fankluby spojiť tak ako majitelia fitness centier a ísť protestovať do BA, a nie len tu na hokejportáli si vylievať srdiecka
10.9.2020 - 12:36
+5

hello, havarju

 

A nie to tak náhodou, trochu málo? Ak protestovať, tak treba trochu pridať. Inak je to ozaj len ako píše Smrtka, že bude búchať vareškou o hrniec
10.9.2020 - 12:38
+1

Corgi77

 

Treba prísť keď bude zasadať "konzilium odborníkov" a tam im treba búchať s hokejkami po hlavách, možno potom by sa prebrali.
10.9.2020 - 12:38
+12

doc.koniferum

 

nepomôže.sprostá hlava nebolí.
10.9.2020 - 12:39
+3

burnzie

 

Hlavne,že za podobný názor som bol kritizovaný a posielali ma na kadejaké psycho terapie.....
10.9.2020 - 13:47
0

gabi98

 

A očividne ti ta terapia nepomohla. Musíš absolvovať asi viac sedeni.
10.9.2020 - 13:57
+25

burnzie

 

Ako vidím aj ty očividne podporuješ to ako sa postavili k nášmu športu... Škoda reči pozri na Čechov ako vláda aspoň kus pomohla
10.9.2020 - 14:16
0

amaskiea BLOG

 

pozri sa na Čechov a porovnaj ich hokej s tým naším ževrajhokejom aj s tými ževrajodborníkmi v ňom
10.9.2020 - 14:26
+3

warn1ng

 

Ale opytaj sa preco ta vlada pomohla, preto lebo im na sporte zalezi, alebo preto lebo maju o mesiac volby? Ja si myslim ze to druhe. Keby u nas boli o mesiac volby, vies ako by sa vo velkom pomahalo? Joooj. Dobre by bolo vsetkym. Bohuzial je po volbach.
10.9.2020 - 14:35
0

lišiak1

 

aj svajciari maju o mesiac volby?
10.9.2020 - 16:34
+1

Gargamel123

 

nie ti maju: 300 eurove mesacne platy
10.9.2020 - 16:45
+3

Sunkafit

 

Ked bude kazdy den plus 100 mozu sa aj na hlavu postavit...jedine kompenzacie za vstupne za to som ale aby sme sa tlacili na stadionoch to nie
10.9.2020 - 14:05
+2

nerorome

 

Vzhľadom na tie červené vlajky predpokladám, že ich možno niekto na FB následne obviní zo smeráctva či komunistických praktík
10.9.2020 - 12:39
0

Dukla_Trenčín_38

 

Sme s vami!!!
10.9.2020 - 12:39
+2

Tricko30

 

Wilkinson ale pozor je tu veľa Igorovich oveciek co tie opatrenia podporujú aj keď to môže zničiť hokej v meste.500 moze byt na hokeji tam corona nebude ale keď už bude 502 ludi na zimaku tak tam bude strašný prenos tejto infekcie.a to co chceli moze viac ludi na zimak ak každý bude mat negatívny test to zas chceli naplniť vačky kamošovi Mistríkovi
10.9.2020 - 12:39
+7

wilkinson22

 

A ty si myslíš že keby bol niekto iný pri moci tak by to bolo iné?
10.9.2020 - 12:55
+21

Roman-u2

 

Verím tomu, žeby to bolo iné, napr. odborníci by zohľadňovali aj m2 interiéru a vedeli by aspoň trochu logicky odôvodniť opatrenia... Títo nedokážu presvedčiť ani samých seba...
10.9.2020 - 14:02
+9

bigi BLOG

 

A vies o tom ze vacsina tych odbornikov by aj pri inej vlade bolo rovnakych
10.9.2020 - 14:30
+6

Roman-u2

 

Odborníci by síce boli rovnakí, ale je otázka, či vôbec bolo nejaké konzílium? Na podobné situácie máme krízový štáb, v ktorom väčšina odborníkov z konzília nie je
10.9.2020 - 16:29
+1

Sunkafit

 

Nevies ze potom by korona neexistovala a miesto -12 percent dhp by sme boli jediny v europe v pluse?
10.9.2020 - 14:08
+7

Turiec

 

Keď je v meste 50 km/h rýchlosť (v minulosti bola 60 km/h), tak na prechode stihneš zabrzdiť a nezraziť dieťa a keby si išiel 51 už nezabrzdíš? Tie čísla majú iný význam, aký mu prikladáš ty a tisíce ďalších. A argumenty o 500 a 501 divákoch, resp o 23:00 a 23:01 sú také škôlkarske. Na základe aktuálnych dát sa musia nastaviť hranice. A tie musia mať nejakú konkrétnu hodnotu. Logické.

A inak. V aute musíme mať pásy a nevyplakávame, že nás škrtia a vodiči v nich musia byť pripásaný hodiny. Alkohol 0 promile (nie 0.1). Rýchlosť 50 (nie 55) atď atď. Tu nejde o Matoviča ani nikoho iného. Skús si dať odpoveď, ako by si to ty sám (ne)vedel lepšie nastaviť.
10.9.2020 - 18:49
+8

Gargamel123

 

budiovu ocko zobral na hokej: a tam si vsimla ze niekto buchol hokejkou o lad,tak hned zuzitkovala svoje skusenosti
10.9.2020 - 12:41
+7

FanNR

 

Teba ocko nikdy nezobral na hokej, len ti buchal hlavičku o hokejku a co z toho vzišlo? Máš skúsenosti s buchnutou hlavičkou.
10.9.2020 - 12:53
+10

Gargamel123

 

teba ocko nezobral na hokej: lebo ani nevie ze ta ma
10.9.2020 - 13:00
+2

gabi98

 

Plackovia.

Vďaka takým diletantom na športových funkcionarskych stoličkách je svk hokej v dezolátnom stave.

Nezodpovedne manažovanie bez rizikovej analýzy s jediným riešením, ked sa nieco dobabre: vyplakávania a ukazovanie prstom na iných .
10.9.2020 - 12:42
+35

Radovan123

 

Ja žasnem ako za každej okolností nájdeš výhovorku aby sa nepovedalo zlého slova na tvojho pána
10.9.2020 - 12:55
+23

fonte

 

Ty si teda riadny vymetenec.
10.9.2020 - 13:01
+13

Gargamel123

 

das aj nejaky: argument...
10.9.2020 - 13:07
+6

fonte

 

On dal aky argument? Ukazovanie prstom na inych? Z coho maju tie kluby utiahnut tu sezonu? Zijes na tejto planete? Co este treba vysvetlovat? Nie kazdy ma oligarchu ako Slovan, co ma miliony na rozdavanie, teda zatial....
10.9.2020 - 13:15
+5

amaskiea BLOG

 

Z čoho máme všetci utiahnuť naše životy? Každý máme svojho oligarchu alebo štát, ktorý sa o nás stará?
10.9.2020 - 13:39
+9

gabi98

 

10.9.2020 - 14:04
0

fonte

 

Vies co je to dotacia? Na sport, kulturu atd.? Si tak mimo, alebo to len hras?
10.9.2020 - 14:24
+2

amaskiea BLOG

 

Nie, prosím ťa, povedz mi, čo je to dotácia, lebo z toho, čo som doteraz odpozoroval na Slovensku, by to malo byť to, na čo funkcionári nášho hokeja vydržia nečinne čakať už cca. 30 rokov, a to to asi nebude, podľa mňa, či?
p.s.: Jedno je isté, ty to nehráš...
10.9.2020 - 14:43
+4

Westbeast0

 

Ale teba ak opatrenia obmedzili vo výkone tvojho zamestnania (nižšie tržby, zatvorená prevádzaka), ty (alebo tvoj zamestnávateľ) si mohol žiadať od štátu kompenzáciu... Aj v športe sa točia ľudia čo sa tým živia, oni boli takisto obmedzení vo výkone ich zamestnania. Ako konkrétne pomohol štát zamestnávateľom športovcov? Myslím si že štát by sa mal v tejto situácii postarať o každých, nie určité skupiny odložiť na vedľajšiu koľaj...
10.9.2020 - 15:57
+3

amaskiea BLOG

 

Ja mám nižšie tržby, obmedzenú prevádzku, prijal som opatrenia - aj hygienické proti corone (ešte predtým, než sa jamkatý Prndolini spamätal, keď si uvedomil, čo by mu mohli ľudia zdecimovaní naozajstnou pandémiou urobiť za to "zdravotníctvo", čo tu po ich "vládnutí" zostalo, a začal konať), aj manažérske na zníženie škôd vo firme. Zatiaľ som o žiadnu kompenzáciu nežiadal, zatiaľ ma stále držia riešenia, ktoré som našiel mimo štátnej pomoci.
10.9.2020 - 16:10
+5

Westbeast0

 

Tak si potom šikovný, ale tú možnosť pomoci od štátu stále máš...
10.9.2020 - 16:13
0

amaskiea BLOG

 

to dosť závisí od toho, ako dlho sa tu ešte budú pretláčať hrdinskí zástancovia slobody neobmedzovanej rúškami s hrdinskými bojovníkmi proti Hnusobe lebo moje opatrenia určite nevydržia ani zďaleka všetko a ani večne
10.9.2020 - 16:26
+4

Nemehlo

 

"Ako konkrétne pomohol štát zamestnávateľom športovcov?" A ktory hokejista je zamestnany?
10.9.2020 - 16:13
0

Westbeast0

 

To sa ideme chytať za slovíčka? Ok, tak ako pomohol štát tým, vďaka ktorým sa športovci živia športom?
10.9.2020 - 16:30
0

Gargamel123

 

ja skor na margo tej novej kultury tu: namiesto argumentov k napisanemu hned urazky
10.9.2020 - 13:39
0

lišiak1

 

na co ti ma dat argument?
dalsia zaslepena matelkova ovecka, ale ze vas tu je.
10.9.2020 - 16:32
+2

BlackCrow

 

Vymetenec si ty fiam. Lang je ťažký amatér, o tom potom ale popálil sa raz a stačilo mu. Vy ostatní budete papať..
10.9.2020 - 13:21
+3

tn

 

Toto platí jedine ak sa pozeras do zrkadla.
10.9.2020 - 20:50
+1

Kelthuzad123456

 

Tiez si myslim, ze su tam amateri a neschopaci..
10.9.2020 - 13:01
0

Akademik

 

gabi98: plne s tebou súhlasím a dodám len vytrčaním dlaní zo stoličky v office nasypte nám lebo už nemáme...
10.9.2020 - 13:55
+4

borussia

 

Donedávna ste takto papagáje nevyskakovali však?
10.9.2020 - 14:09
+2

gabi98

 

“Thak urciteee ... “
10.9.2020 - 14:14
+2

strojar

 

Nože skús aspoň naznačiť nejakú rizikovú analýzu, ty manažér.
10.9.2020 - 14:20
+2

amaskiea BLOG

 

radšej keby skúsili v kluboch
10.9.2020 - 14:35
+2

gabi98

 

Ja nie som manažér , ale dakujem za oslovenie , pán Poslanec.

S Vami to je síce ako hrach na stenu hadzat, ale skúsim zjednodušene aby ste to pochopili.

Idete zostavovať rozpočet pre hokejový klub XY na sezonu 2020/21. V rozpočte počítate s nemalým obnosom peňazí prichádzajúceho z predaja vstupeniek a permanentiek.

Predpokladajme, ze ako manažér nežijete v podzemnom bunkri s alobalom na hlave a teda ste znaly pomerov v krajine a vo svete.

Ktoré sú tie faktory, ktoré ohrozujú napĺňanie rozpočtu na sezonu 2020/21 ?
10.9.2020 - 14:36
+7

fonte

 

No faktor penazi zo vstupneho, pre pana jana Nebudu peniaze, nebude rozpocet, co si zhuleny? Rozumies po slovensky, ze podstatna cast rozpoctu pre vacsinu klubov je vstupne a ze to nemaju ako nahradit? Navyse je tato kriza a teda dostanu menej aj od sponzorov, kedze je prepad ekonomiky? Kolko mas rokov??? 12?
10.9.2020 - 14:42
+4

amaskiea BLOG

 

ty si aký hustý, človeče, a ako ťa tak pozorujem, ešte postupne hustneš
10.9.2020 - 14:49
+10

fonte

 

Najlepsie halusky su v Rimavskej Sobote?
10.9.2020 - 14:57
0

Gargamel123

 

on sa nepyta: to bola recnicka otazka
10.9.2020 - 15:12
0

lišiak1

 

pocuj sopliak, chod sa ty radsej hrat s autickami a prestan tu uz konecne vypisovat sprostosti.
10.9.2020 - 16:31
+1

gabi98

 

Trafená hus ?
10.9.2020 - 17:37
+6

poseidon

 

Dúfam, že to pomôže a v dobrom vyprovokuje aj ostatné športové zväzy, a aj bežných ľudí aby nakoniec protestami v uliciach vyprevadili tento smiešny vládny katoliban na smetisko dejín.
10.9.2020 - 12:43
+9

starosta

 

Mohli by všetci 30 sekúnd biť nášmu Matrtkovi hokejkami po hlave.
10.9.2020 - 12:45
+9

Gargamel123

 

70 rokov to tu dodrbavate: a za vsetko moze matrtko
sak to mal napravit za 6 mesiacov
10.9.2020 - 12:50
+14

poseidon

 

Veru môže. Je neschopný, s diktátorskými sklonmi a absolútnou neschopnosťou vykonávať svoju funkciu, pridaj k nemu náboženských fundamentalistov Krajčiho s Hegerom a máš hotové hniezdo zla a nebezpečenstva pre republiku. Pozri sa na Bielorusko, tam vládne podobný psychopat. Chceš aby sme tak dopadli?
10.9.2020 - 13:03
+19

Gargamel123

 

tak alebo onak: bielorusov nic dobre necaka,aspon najblizsich 200 rokov
tam kde raz ruska bogandza slapne dlho nic nerastie
10.9.2020 - 13:10
+5

poseidon

 

To je druhá vec, ale o tom nie je podstata toho o čom je tu debata.
10.9.2020 - 13:12
+1

Gargamel123

 

presne to je: podstata dnesneho stavu u nas
10.9.2020 - 13:21
+4

amaskiea BLOG

 

už aby boli naspäť Kočnerove opičky...
10.9.2020 - 13:32
+8

Roman-u2

 

Kočner ich tam má dosť aj teraz, ale na druhej strane nerobme z Kočnera pána Slovenska, pánov tu je viac, ale z Kočnera "sme" si urobili stelesnenie zla...
10.9.2020 - 14:05
+7

amaskiea BLOG

 

verím, že poznáš pojmy ako metafora a abstrakcia
10.9.2020 - 14:24
+2

OUTBLAST

 

..: Vždy ma fascinovalo keď jednoduchí ludia pridružovali Kočnera výhradne iba k smeráckej sebranke...polka degešov z terajšej koalície má doteraz stiahnuté kakaové domčeky či nezačne spievať....
10.9.2020 - 21:40
+3

amaskiea BLOG

 

výraz Kočnerove opičky ber len ako abstrakciu, skrátené vyjadrenie toho, ako sa štát u nás postupne zmenil na jeden obrovský tunel verejných prostriedkov a eurofondov smerujúci do vreciek "našich ľudí" a ako tomu všelijaké štátne opičky robia křoví. Kočner samotný je v tom celom podľa všetkého v podstate bezvýznamná nula, jedno z koliesok malej až strednej veľkosti, ktorého epizódna rola sa len zhodou vonkajších okolností dostala trochu viac do popredia, takže ešte raz opakujem, len abstrakcia, ktorá mala byť názorná, ale ako vidím, skôr mýli a zavádza, moja chyba
10.9.2020 - 21:56
0

OUTBLAST

 

Štát: Začal kopať tunel v r93 odvtedy ide plynule hlbšie a hlbšie...akurát sa menia ludia v "prvej línii" s lopatou v ruke...a pokial si dakto myslí že s výmenou lopatníkov príde nejaká zmena tak je bohužial velmi naivný...
10.9.2020 - 22:25
+2

amaskiea BLOG

 

napríklad v reformných ambíciách sa jednotlivé vlády navzájom veľmi zásadne líšili
10.9.2020 - 22:34
0

OUTBLAST

 

..: Ambícia a realita neni vždy to rovnaké....
Tak isto ako je žumpa dačo rozkradnúť tak reforma štátnej veci predaním do zahraničia neni o nič lepšie...
10.9.2020 - 22:50
+2

Luke

 

To si presne trafil tým slovíčkom ambíciách. Pretože zväčša len pri nich ostalo. No možno som už senilný, skús mi teda nejaké tie úspešné reformy Dzurindovej vlády pripomenúť, lebo ja si na žiadnu voľáko neviem spomenúť. Druhý dôchodkový pilier s neobmedzeným ziskom pre súkromný sektor (nadnárodnú oligarchiu) z financií, ktoré musia občania zo zákona odvádzať, to bola čerešnička na torte.
10.9.2020 - 23:19
+3

topska

 

Rovna dan, aktivacne prace, reforma zakonnika prace, ozdravenie a reforma komercnych bank v statnom vlastnictve, z pohladu zivnostnikov a mensich podnikatelov danova reforma teda zjednodusenie danoveho systemu, zvysena suma danoveho zakladu...
10.9.2020 - 23:33
+1

Luke

 

Rovná daň je reforma? To vyžadovalo obrovské finančné prostriedky na jej zavedenie? Aktivačné práce sú reforma? Komerčné banky v štátnom vlastníctve, to myslíš tú jednu Mečiarovu Banku Slovakia? Zvýšená suma daňového základu je reforma??? No, už je veľa hodín a ja som len možno nepochopil Tvoju iróniu...
10.9.2020 - 23:46
+3

topska

 

Išlo o Všeobecnú úverovú banku, Slovenskú sporiteľňu a Investičnú banku. Vypichol som urcite veci napriklad z danovej reformy ci znizenia socialnej podpory.
10.9.2020 - 23:52
0

Luke

 

Dobre, vidím že určité veci neviem ani ja. Ale z tohto, čo si tu vymenoval, to na nejaké extra nákladné reformy teda vôbec nevyzerá. A ja som na slovné spojenie reformné ambície reagoval najmä preto, lebo si veľmi dobre spomínam na tie nekonečné Dzurindovsko-Miklošovské reči o nutnosti predaja strategických podnikov štátu na naštartovanie tých spomínaných reforiem. Takže miliardy za predaj elektrární, plynární, vodární a sieťových podnikov sa rozplynuli, čestní chlapci a dievčatá okolo Dzurindu a Mikloša sa parádne nabalili (viď záznamy z Gorily), potom sa záhadne vyparili a karavána ide ďalej. To len na margo amaskieovej snahy vyzdvihnúť niektoré vlády z minulosti a keďže je nad slnko jasné jeho protismerácke zameranie, ľahko pochopíme, koho tým myslel.
11.9.2020 - 1:22
+3

topska

 

Ale ved ok. Pytal si sa tak som odpovedal. S tymi reformami je dlhodoba spokojnost ci uz boli male alebo velke. Uznali nam ich v zahranici.
11.9.2020 - 8:03
0

Nemehlo

 

Ono to bolo nastartovane dobre, ved vidis, ze sa z toho dalo zit 12 rokov. Len nic z toho co zacala Dzurindova vlada nebolo dokoncene. Dan nam mala kazdym rokom klesat, prisiel Fico stopol to a este zaviedol "milionarsku" dan, kde spravil milionara z kazdeho kto zaraba +- 1300. Co sa vsak este nikomu nepodarilo a poriadne sa do toho nepustil su reformy skolstva a zdravotnictva a to tu najviac chyba. O infrastrukture sa netreba bavit. Tu peniaze z toho rozkradali vsetci, dialnice, cesty, kanalizacie, chodniky, osvetlenie. Najma posledne dokazali v Polsku, Cesku, Madarasku (krajiny s ktorymi sa mozme ako tak porovnavat) spravit z eurofondou, u nas sa zazracne peniaze z nich dokazu stracat.
11.9.2020 - 10:19
+1

MaxSBA

 

To bude zlomených hokejom
10.9.2020 - 12:47
0

Lukash_ke

 

Myslim, ze celkom fajn, take nenasilne, uz len dufat, ze sa toho chytia media. Predtym nez to zhejtujete, byt to v NHL urcite to vychvalite do neba.
10.9.2020 - 12:47
+10

Mato-Mi

 

Dufam, ze Sagan dnes nevyhra, aby bolo buchanie hokejok hlavnou naplnou sportovych sprav aj ked by som Petovi doprial
10.9.2020 - 13:24
+1

Lukash_ke

 

tak Sagana tiez pekne osklbali
10.9.2020 - 14:09
+4

matus93

 

Len vieš .. v NHL sa točia iné peniaze to znamená, že v prípade, že sa niečo neodohra tak prichádzajú všetci o veľké peniaze .. ja schvaľujem tento protest .. a takisto by malo prísť k odškodneniu klubov podľa priemernej návštevnosti .. len verím, že toto tu nie je jediná forma odporu a vyjednávania
10.9.2020 - 13:53
0

doc.koniferum

 

keď mohli traktoristi "šaškovať" pred parlamentom mali sa pekne krásne zobrať všetci hráči a funkcionári od extraligy až po poslednú oravskú ligu a ísť tiež.na nejaké klepkanie hokejkami sa vám môže Matel z vysoka tak...
10.9.2020 - 12:53
+6

Aasen36

 

My z Oravskej ligy : sa nazbierame ledva na zápas, nie to na protest

10.9.2020 - 13:18
+6

bigi BLOG

 

ako ja s tymi 500 repsektive 250 nesuhlasim, ale sami si za to mozu ako organizatori ale aj fanusikovia. vid nedavny tatransky pohar. na jednej strane chcete aby bolo viac divakov (podla mna najlepsie je diverzivita od kapacity) na druhej strane ukazujete ze neviete dodrziavat pravidla. nemusite s tymi pravidlami suhlasit ale ked ich chcete postupne uvolnovat tak ich treba dodrziavat lebo im davate ukazkovu zbran do ruky.

ono uz to tu raz bolo vzedy kmotrik bojoal za 50% kapacitu robil ukazky ako by to fungovalo astale by boli dodrzane predpisy, potom bum zapas v DS a nic nedodrzali
10.9.2020 - 12:54
+28

12CHI88

 

Naopak, čo som videl, Tatranský pohár mal v hľadisku najviac 380 divákov. Zvyšok povolenej kapacity zhltol personál, hráči a všetci, čo okolo zápasu pracujú. Zároveň bolo dodržané aj striedavé sedenie a na moje prekvapenie, drvivá väčšina ľudí sa nesnažila obchádzať nosenie rúška s tým, že celý zápas pili jedno pivo. Tiež som mal asi dve sekundy v hlave túto myšlienku, ale rozmyslel som to, aby nebol problém. SBSka to dosť kontrolovala.
10.9.2020 - 13:44
0

Bizzaremifo

 

predpokladám, že narážal na fanklub..
10.9.2020 - 14:35
+5

KrebsKandidat

 

Diverzita kapacity. XY-krat to citam. Ono, to by nebolo uplne zle. A ako bonus, to klubom s vacsimi stadionmi prinesie viac penazi
11.9.2020 - 0:04
0

Vl@do

 

Na hokej peniaze od tejto vlády? Ste sa zbláznili? Oni dajú radšej 700.000 eur na podporu americkej "demokracie" v Bielorusku...
10.9.2020 - 12:54
+8

Gargamel123

 

nasa bolsevikmi vybrakovana republika: nema peniaze na zakladne veci
10.9.2020 - 12:58
+5

poseidon

 

..ale 11 mega pre slovenskú kultúru a jej komediantov na úrovni špinavých handier má, že ?
Už sa zobuď chlapčiatko, tie stupídne reči Hegera o prázdnej špajzi sú akurát tak pre hlupučké ovečky, tie jediné im veria.
10.9.2020 - 13:06
+21

Gargamel123

 

a kto priviedol hokej: tam kde je teraz,na amatersku uroven
urcite matovic s hegerom
10.9.2020 - 13:12
+7

Radovan123

 

Tomu ani sám neveríš tomu čo si napísal...Roky kluby dokázali normálne fungovať a teraz sú na pokraji krachu. Tak kde je problém???
10.9.2020 - 13:18
+5

Deividson.

 

Otázka je, čo je "normálne".
To je ako keď Erik Tomáš povedal, že vláda chce zobrať dôchodcom aj to málo čo majú. A za 12 rokov dostali dôchodok na úroveň 278 EUR. Takže tak. Hezký den.
10.9.2020 - 13:35
+9

Gargamel123

 

normalne je: ze na predsezonnom sedeni so sponzormi tam vidis ex delta menezment toho casu z vodarni chrechu,cestneho podnikatela,majitela 8000 bytov,odpis vratky dph sro
10.9.2020 - 13:55
+1

fonte

 

Keby je pravica, bolo by este menej. Uz zrusili dochodky a dali to bankam, co si slepy?
10.9.2020 - 14:48
+3

Nemehlo

 

Kde zrusili dochodky? Tie co si vymyslel Fico koli volbam boli nie len ze vysmech dochodcom, ale aj vsetkym co platia odvody.
10.9.2020 - 14:52
+10

fonte

 

Hej, vysmechom nazves to, ze namiesto, aby to islo tvojej mame, babke, alebo cloveku so zdravotnym postihnutim, tak to dali bankarovi. Ten to viac potrebuje. OOOOOOOOOOOOOOOOCh moj dobry
10.9.2020 - 14:58
+4

Nemehlo

 

Ano nazvem to vysmechom, lebo za 12 rokov nepridali nic normalne a ked uz bolo hovno v gatiach tak si vymysleli aj ked veeli ze prehraju volby kolko dostanu z rozpoctu, tkroy netvorili.

Dochodky sa maju zvysovat plosne nie pridat akoze vianocny dochodok, mali na to 12 rokov a nespravili nic. Od novych nemozem cakat za 6 mesiacov, ze nieco s tym spravia najma nie v momentalnej situacii.
Taktiez sa mi nepaci, ze dnesna vlada chce siahat na peniaze v druhom pilieri.
10.9.2020 - 15:04
+7

fonte

 

Zas si nepochopil pisany text, ako vzdy.
10.9.2020 - 16:06
+2

Nemehlo

 

ty si zjavne nepochopil, ze si z dochodcov Fico robil srandu. A moja babka s tym tiez nesuhlasi skus u svojej.
10.9.2020 - 16:14
+8

fonte

 

Hej, moja nesuhlasi s tym, aby jej zobrali a dali bankarovi. Tvoja nesuhlasi, aby jej pridali, ze si Fico tym "z nich robi srandu".
Urcite by si sa nastval, keby si sef urobi srandu z teba a prida ti jednorazovo liter. Alebo ten liter dostanes na vianoce, aj tak od statu dostavas naspat mizerne sluzby. Ty si taky velkorisy, ze to radsej venujes chudobnemu bankarovi, alebo zbrojarskej firmicke.
Ty si typicky priklad toho, preco to tu vyzera, ako vyzera. Logika level 3000, ako sa dnes vravi.
Druhy pilier je zlodejina, kde tie fondy nezarobia ani slanu vodu.
Radsej nech to daju do tej vystavby, akoby to malo zmiznut v bezodnej diere.
10.9.2020 - 16:26
+1

Nemehlo

 

bezodna diera je socialna poistovna a prvy pilier. Mam ti poslat vypis ako sa zhodnotili moje peniaze v druhom pileri? Lebo ja ho mam a realne vidim, kolko mi tam peniaze zarabaju. Je pravda, ze keby si s nimi obchodujem sam zarobim viac, ale zas ja mozem podstupit vacsie rizko ako DDS. A Fico dochodcom nepridal uplne, ze nic. Slubil im, ze im niekto iny prida.
Kebyze mi sef slubi odmeny a nasledne odide a druhy mi vysvetli preco ich nemozem dostat v plnej vyske ako mi bolo slubene tak to budem akceptovat. Kym to nie je na papiery ako by to ani nebolo.
10.9.2020 - 17:17
+5

bigi BLOG

 

Za to tu si toho nepochopil omnoho viac
10.9.2020 - 16:24
+6

bigi BLOG

 

Kto kde zrusil dochodky? Uz by si mal vytiahnut hlavu z tej sudruhovej hlavy
10.9.2020 - 16:24
+7

Sunkafit

 

Plus Radicova
10.9.2020 - 14:13
0

doc.koniferum

 

samozrejme,že 11 mega im museli dať.však za nich bliakali a robili im medvediu službu na námestiach.len sa smejem,prečo Stanke,Kemka a spol nebliakajú spolu s "Za slušné Slovensko" po námestiach aj teraz po súde s Kočnerom.Ani nemôžu,keďže pri koryte sú tí,ktorým robili PR.No nič,misia sa splnila a kára ide ďalej.Neverím ani jednému z tých 150-tich,ani nos medzi očami!
10.9.2020 - 13:17
+9

walaga

 

Jasne, takze herci ci kultura su handra a sportovci nieco extra ?
Taku segregaciu si nechaj, az pride cerveny rezim.
Ty mas info o plnej spajze od koho, mladeho Kaliho, alebo jamkaca ?
10.9.2020 - 13:18
+8

poseidon

 

Tú poslednú vetu si nechaj pre deti doma na rozprávku. Ak dám 11 mega pre komediantov, dám aj na šport, to je to o čo ide. Tak ťažko pochopiteľné alebo ako ti to ešte mám ?
10.9.2020 - 13:21
+7

walaga

 

O moje deti nemaj obavy rudy gentlemane..to, ze ti niekto upiera moznost sledovat sport neznamena automaticky to, ze ludia v kulture su handra..taketo delenie na zlych a dobrych tu bolo prednedavnom po milukedves..
10.9.2020 - 13:34
+4

poseidon

 

Mám obavy o tvoj zdravý rozum a rudeho gentlemana si tiež zaves na stenu, keď sa rád pri ňom modlíš
10.9.2020 - 13:51
+1

walaga

 

Cest praci.
Predpokladam, ze uspesne plnis plany patrocnice.
10.9.2020 - 13:56
+3

poseidon

 

Evidentne vieš o čom je reč, súdruhovia ti dali dobré školenie.
10.9.2020 - 14:01
+1

walaga

 

Nuz , ucencov Erika Tomasa nie je tazke identifikovat.
10.9.2020 - 14:04
+3

poseidon

 

Od neho daj ruky preč, ten ťa nič nenaučí.
10.9.2020 - 14:31
+1

walaga

 

Citaj s porozumenim.
Prepac, my, co pracujeme v kulture, bliakame na namestiach a s dovolenim robime reklamu pre sport a kooperujeme s nim a nie naopak, musime aj nieco robit.
Predpokladam, ze ako jr u vas zvykom, budete slavit MDZ , napr zajtra, tak nam ukazete, ako vesiate cervene trencle.
10.9.2020 - 14:38
+1

poseidon

 

tak určiteeee
10.9.2020 - 14:42
+1

walaga

 

V tvojom soc dem svete nepochopitelne..
10.9.2020 - 17:07
+1

Luke

 

Dzurinda bol boľševik? To sú mi novinky...
10.9.2020 - 23:47
0

lišiak1

 

ono sa to az tak nezda, ale ano, dzurinda bol bolsveik, dokonca napisal oslavnu basen vitazny februar.
spusta bolsevikov len prezliekla kabaty a zrazu sa z nich stali velki demokrati, ale bolsevika v srdci len tak nezapries
10.9.2020 - 23:53
+1

hoKEjka

 

Aha, tvrda diktatura jedneho cloveka spolu s Putinom super, snaha o demokraciu a slobodne volby ako to je skoro vsade inde na svete fuj.
10.9.2020 - 13:05
+8

noano

 

Ty blbec rusofilny,čo ty vieš o Tom ,ako tam sú ľudia zviazaní strachom chod si tam bývať,tu chýbať nikomu nebudes
10.9.2020 - 13:48
+4

DavePP

 

Som rád za tento krok. Bodaj by sa pridali aj ďalšie športy a vytvoril sa silný tlak, o ktorom by sa veľa písalo v médiách. Snáď by to pohlo s vládou. Nieje to len o tom tešiť sa z úspechov, keď sa darí. Treba aj podporiť, hlavne v takejto situácii. Snáď sa pohnú ľady. Držím palce.
10.9.2020 - 12:55
+1

kelnička

 

Media?tie patria presne ludom ktory ovladaju institucie riadiace chod statu.nefunguje realne obcianska spolocnost.zmena nikdy nepride zhora od politikov.zacat treba doma,v panelaku,na ulici,vo svojom meste.lenze spolocnost je tak rozpolarizovana ze to uz nepojde.a to je ICH ciel...
Aby ludia nedrzali spolu.bohuzial hlavne na Slovensku to maju uplne jednoduche.a je uplne jedno ci tam bude Fico Matovic alebo Ferko Mrkvicka...
10.9.2020 - 13:12
+5

DavePP

 

Ak hej, určite niesu všetky médiá také. Nájdu sa aj také, ktoré o tom napíšu článok, len tie média väčšinou už niesú také populárne. Ale to je už na inú debatu.
Ale ak by bol vytvorený silný tlak, nedal by sa ignorovať. Snáď sa spoja všetky športy.
10.9.2020 - 13:21
+1

kelnička

 

Co znamena vsetky sporty?ako si to vlastne predstavujes?majitelia klubov je jedno ci hokej futbal kolky sach...su povacsine lokalny podnikatelia prepojeny na miestnych politikov,v asociaciach a zdruzeniach sa tocia ludia podla politickej situacie.system je nastaveny zle ale nastavili ho tito ludia a vyhovuje im.roky sa tu nebuduje koncepcia,transparentnost a Ty chces od nich co?aby zacali konat?toto je len divadlo lebo niektori prichadzaju o svoj prijem ale nie je tam primarny umysel zacat veci riesit.konstruktivne s vyhladom na buducnost
10.9.2020 - 13:29
+14

gabi98

 

10.9.2020 - 13:37
+1

amaskiea BLOG

 

:žltý príspevok:
10.9.2020 - 13:40
+2

DavePP

 

Nemyslel som doslovne že všetky športy. Mal som na mysli tie športy, ktoré sú u nás najpopulárnejšie. Zväčša sa jedna o kolektívne športy. To, či majú niektorý šéfovia klubov prepojenia s politikmi neviem. Ani to nemám v pláne riešiť. Ale ak by aj mal niekto prepojenie s politikmi, ak by jeho klubu hrozil krach, tak by sa mu to nepáčilo a apeloval by na vládu. A je jedno ci byali abo nemali prepojenia. Aspoň tak to vidím ja. Nemyslím si, že je to divadlo. Športom vážne ide o prežitie Taky futbal s hokejom sú závislé na sponzorov a návštevnosti. A tu nemáme neviem aké rozpočty. Niektorým klubom stačí výpadok v rozpočte 200 000 € a majú čo robiť, aby to dokázali ustáť. Určite to nieje divadlo. Klubom fakt ide o prežitie.
10.9.2020 - 13:42
+1

gabi98

 

Ked pomôcť tak len najpopulárnejším športom . Selektivne.

To sú ktoré ? Futbal s hokej ?

A ostatným ukázať vztyčený prostredník. Tak ?
10.9.2020 - 13:53
+1

DavePP

 

To netvrdím. Treba pomôcť každému športu, ktorý teraz trpí. Futbal, hokej bol príklad klubov, ktoré tým teraz najviac trpia. Samozrejme sú tam aj ďalšie športy ako basketbal, atď. Ale futbal s hokejom sú veľmi závislé na návštevnosti. Keby boli počas celej sezóny také obmedzenia, niektoré kluby by len na lístkoch prišli o stovky tisíc €. A sme na Slovensku. Pre kluby by to bolo likvidačné. A to nehovorím ešte o neplneni záväzkov voči sponzorom ak by bolo malo ludi.
10.9.2020 - 14:00
+2

kelnička

 

Klubom ide o prezitie?a komu nejde?a ked sa im teraz da po milione problem bude vyrieseny?ci ako mam tomu rozumiet?ano nastal problem vypadok zo vstupneho.niektory to planovali iny nie.mne tu ale absentuje racio,chut a vôla hladat spolocne riesenia.lebo zatial len citam ze vsetko je koli tomu ze sa s nimi nechcu bavit.ziadny plan B?aha ano..ak nebudu divaci nehrame...bububu...ale co ak nebudu divaci celu sezonu?a ani tu dalsiu?v kazdom klube je taky riaditel,taky menezer,dozorne easy,kontrolne organy.co robia?
10.9.2020 - 14:00
+5

DavePP

 

Ak by neboli diváci, a nedostal by šport podporu od niekoho, tak tie peniaze by nemali kluby odkiaľ ťahať na fungovanie. Preto by sa ani nehralo a by zánik šport.
10.9.2020 - 14:03
0

kelnička

 

Ubezpecujem ta ze ziadny zanik sportu nehrozi
10.9.2020 - 14:11
+2

DavePP

 

Ak klub získa na lístkoch za sezónu napr 200 000€ a od sponzorov za plnenie záväzkov vďaka návštevnosti ďalších napr 50 000 za sezónu, a na sezónu ma rozpočet trebarz 550 000, tak to je fakt problém pre fungovanie klubu ak nedostane kompenzáciu za taký výpadok. (čísla som len obrazne myslel).
10.9.2020 - 14:16
+3

kelnička

 

Tak zaniknu niektore profesionalne kluby,niekolko desiatok ci stoviek hracov a zamestnancov pride o pracu.bud sa to zacne robit inak alebo sa to stane beznou realitou.lenze toto nie je pricina...je to dosledok toho ako sa profesionalny sport robil doteraz.ako to fungovalo,aky bol system.
10.9.2020 - 14:28
+3

fonte

 

To je pricina, nerozumies tomu absolutne. Ty tvrdis, ze potraviny maju fungovat aj ked ludia nebudu nakupovat, aj po sebe citas pre boha?
10.9.2020 - 14:38
0

kelnička

 

Skus este raz...
10.9.2020 - 14:40
+1

fonte

 

Ty skus este raz, co je to robit "inak" ? A nevytahuj na mna frazy ako transparentne a podobne. Napis, ako maju vykryt straty zo vstupneho.... To budu mat problem aj kluby nemeckej bundesligy, nie hokej na slovensku....ach boze moj...
10.9.2020 - 14:44
+1

kelnička

 

Chces sa bavit o tom ako kluby nemeckej bundesligy riesia problem?no pod...daj o tom co vies.a este daj kolko je cca ta strata pre vsetky kluby v nasej najvyssej hokejovej ligy ked budeme brat cisla z minulej sezony?no pod
10.9.2020 - 14:55
+2

strojar

 

Ak zoberieme štatistiky návštevnosti za uplynulú sezónu a budeme uvažovať s priemerným vstupným iba 5 €, tak kumulovaná strata všetkých jedenástich klubov za 1 zápas je takmer 150 000 €.
10.9.2020 - 15:15
0

kelnička

 

???
10.9.2020 - 15:23
0

Nihal

 

Co ti nie je jasne? Ved jasne poukazuje na usle zisky. Kluby v nasich koncinach nemaju tolko sponzorskych prispevkov ako v inych statoch, kedze nase zakony sponzorstvo nepodporuju.

Tema nie je vobec o tom, aby kluby nieco zmenili alebo transparentnost. Je nastastie v nasej lige vela klubov, ktore idu transparentnostou, snazia sa robit pozitivne veci (Nitra, Michalovce, Trencin, Slovan len aby som vymenoval par), ale tie peniaze zo vstupneho im proste v momentalnej dobe nedokaze nikto vynahradit a su na ne odkazane.

Tak este raz, comu presne nerozumies?
10.9.2020 - 17:31
0

Nemehlo

 

Prijem zo vstupneho nie je zisk. Prijem je prijem a zisk je zisk. nemozte si zamienat tieto pojmy ako sa vam to hodi. V konecnom dosledku hokejovim klubom ziadny zisk neuchadza, lebo ho povacsine netvoria.
Z ekonomickeho hladiska by kluby nepocitili nic keby sa liga nehrala, jediny kto by o nieco prisiel su hokejisti a ti sa sami bili za to aby ostali SZCO, pochybujem, ze si platili vacsie ako minimalne odvody, takze ich narok na nejaku podporu tymto klesa.
Jediny kto by stratil su zamestnanci klubov, ktorych je tak asi 100. Toto je cisto ekonomicky pohlad na vec.
Teraz sa mozme pozriet na ten co prinasa sport spolocnosti a ci je zabava prednejsia ako zdravie. Pri tom pocte ludi co chodi tyzdenne na hokej si odpovedz sam.
10.9.2020 - 17:58
+5

bigi BLOG

 

Ako mozes predikovat buducu navstevu minulou? Lebo prave tu nie je ziadna zaruka ze ked tinprislo 1000 vcera zajtra ti pride 1000 za
10.9.2020 - 20:19
0

fonte

 

Presne cisla sa mi nechce hladat, ale radovo v statisicoch, zalezi od klubu samozrejme. neexistuje jeden dovod, preco by mali aj tak podfinancovane kluby este prist o peniaze zo vstupneho. Kovacik z NR sa vyjadril, ze pre nich je to likvidacne.
Asi nebude sam, kedze sa k nemu pripojili vsetci.
10.9.2020 - 16:02
0

amaskiea BLOG

 

neexistuje, ani corona neexistuje, je to len výmysel nadnárodného veľkokapitálu, aby mali zámienku na začipovanie všetkých (okrem nich z Veľkokapitálu, samozrejme) a nezastaví ich ani niečo tak úžasné a jedinečné, ako je náš svojstojný hokej...
10.9.2020 - 16:19
+4

strojar

 

Táto tvoja demagógia je skutočne smiešna.
10.9.2020 - 16:57
+6

tn

 

tak to uz musi byt ked tatinkovi strojarovi (smiesny-smiesnejsi-najsmiesnejsi-strojar) je nieco skutočne smiesne
10.9.2020 - 20:40
0

tn

 

Tak hladaj mudrlant. Teba tu uz davnejsie odhalili co si zac. Tak uz z toho zahranicia nemudruj ako to tu na slovensku mame riesit. Alebo si na SVK kvoli tym zubom????
10.9.2020 - 20:37
+2

DavePP

 

Jak inak? Vo svete je normálne, že aj štát dáva peniaze do športu. Tu sa dalo do kultúry milióny, ale na šport sa nedalo. Co majú kluby chodiť po ulici a pýtať peniaze ci ako k nim majú prísť? Konečne sa v posledných rokoch dvíhala úroveň ligy a teraz toto. V Čechách aj v iných krajinách sa dajú peniaze do športu v tejto situácii. Ale tu nie. Ešte sa nájdu ľudia, ktorý budú tvrdiť, nech si kluby zohnaju prachy. A odkiaľ? Keď to, odkiaľ brali veľa peňazí, nemôžu brať, a štát nedal ani euro? Niekomu to možno jedno je. Ale nežijú tu len ľudia, ktorý nesleduje šport. Žijú tu aj ľudia, ktorý milujú šport. Je to vláda aj pre tých ľudí. Niekomu možno nezáleží na tom. Tak zanikne pár klubov. Áno a co potom? Ach kam ta doba speje. Až zanikne šport, a bude na svk problém s obezitou, potom sa uvidí. Už by mali konečne pozerať aj na šport. A ne hádzať klubom polená pod nohy. Chyba mi tam väčšia komunikácia medzi klubmy a vládou. Niekedy mám fakt pocit, že niektorým je šport úplne ukradnutý.
10.9.2020 - 14:58
+2

kelnička

 

Poprosim Ta.kde na zapade dal stat peniaze sukromnemu sportovemu klubu?skus uplne konkretne
10.9.2020 - 15:02
+1

DavePP

 

Na západe neviem. V Čechách dali nahradu klubom za výpadok návštevnosti. Vo Švajčiarsku tiež som čítal, že nejak podporili abo podporia. Nesledujem to v zahraničí až tak, ale viem že v niektorých štátoch podporujú.
10.9.2020 - 15:07
+1

kelnička

 

To bola reakcia na vetu ze vo svete je normalne ze stat dava peniaze do sportu.nie nie je to normalne a urcite nie do profesionalneho sportu.ano mozme sa bavit o kompenzaciach ake schvalili v Cechach ci vo Svedsku.ale to su ojedinele pripady.ved nech daju aj u nas apriori nie som proti.nech sa porata priemerna navstevnost,urci sa system komu kolko a hotovo. Ale ja pisem o tom ze problem sa tym nevyriesi.
10.9.2020 - 15:19
+1

DavePP

 

Napíšem to takto. Nebyť tych obmadzani, tak kluby nemajú žiadne problémy. Ďalej by rástla kvalita ligy.Tieto opatrenia športu nepomohli. Teraz sa šport nachádza v takej situácii, v akej sa nachadza. Ale nieje to koli neschopnosti klubov. Klub proste potrebuje z niečoho získavať peniaze a ak hlavný príjem ktorým boli diváci sa zatrhnu, prichádzajú veľké straty pre kluby. A kluby s tým nič nemôžu robiť sú odkázané na divákov a sponzoringu.
10.9.2020 - 18:53
+1

DavePP

 

Proste to sa nedá tak fungovať, že štát zatrhne nejakému súkromní kovi niečo, čim funguje, a nedať mu kompenzáciu. Proste klub nemá odkiaľ tie peniaze zohnať.
.
10.9.2020 - 15:11
+1

hello, havarju

 

A prečo dal teda štát umelcom, resp. umeleckým zariadeniam z Fondu na podporu kultúry. Dokonca umelci na voľnej nohe ako SZČO mohli žiadať o príspevok. Veď to sú tiež osoby, ktoré na seba zarábajú a sú závislé na počtoch divákov.
10.9.2020 - 15:18
+3

Nemehlo

 

Ved mame aj fond na podporu sportu, len aktualne vizvy su v stave pripravuje sa.
10.9.2020 - 15:24
0

Nemehlo

 

vyzvy
10.9.2020 - 15:24
0

hello, havarju

 

Hej len mi stále nesedí to hodnotenie, že sú to podnikatelia a mali si to dopredu zrátať. Veď každý jeden živnostník mal možnosť dostať rôzne príspevky. Áno ty hovoríš, že nič štátu neplatili za hráčov, ale to ešte neznamená, že štát má potopiť šport, ktorý je závislý na príjme podľa návštevnosti.
10.9.2020 - 15:37
0

KrebsKandidat

 

Svedsko?
11.9.2020 - 0:06
+1

DavePP

 

A ešte jedna vec. Nevravím. Dobre, sú kluby kde to robia podľa mňa zle. Dúfam že sa neurazia Košičania ale napr tam. Dobre dalo USS peňazí, ale je otázne aká bude ďalšia sezóna. A fakt prajem Košiciam, aby sa dostali tam kde boli. Ale ja píšem o niečom inom. Sú kluby, ktoré to robia dobre. A momentálne ani Košice, ani poprad ani ďalšie kluby by nedokázali prežiť za takých opatrení. Prežili by len kluby ako Detva, Liptovský Mikuláš apod. kluby, ktoré niesu tak závislé na návštevnosti.
10.9.2020 - 15:05
0

Maross NR

 

suhlas
10.9.2020 - 14:10
0

noano

 

pokial viem tak statom boli zakazani divaci, cize je tu vypadok zo vstupneho. Tak kompenzacie su na mieste.
11.9.2020 - 11:11
0

Gargamel123

 

10.9.2020 - 13:56
0

hoKEjka

 

A ty o com? Neboj sa, media o tom budu vo velkom pisat. A uz aj pisu
10.9.2020 - 13:24
+1

kelnička

 

Pisat mozu...
10.9.2020 - 13:30
0

hoKEjka

 

Takze aka je vlastne tvoja pointa??
10.9.2020 - 13:31
+1

kelnička

 

Pointa?ze cele je to len humbuk...pre nic.ok tak da vlada klubom 10 melonov...co sa tym neriesi?ze Michalovce a Poprad zaplatia hracov ktorych nezmyselne podpisali?ok...to je naozaj systemove riesenie.to fakt
10.9.2020 - 13:35
+4

Bizzaremifo

 

PP má plus mínus rovnaký rozpočet ako v min.sezóne.. ak zakážu fanúšikov bez kompenzácie, nech sa na to radšej vytoto..
10.9.2020 - 14:39
0

kelnička

 

Vies mi napisat kolko mal minulu sezonu Poprad zisk zo vstupneho?
10.9.2020 - 14:45
0

Nemehlo

 

Kedze sa v roku 2018 stala z popradu a.s. tak tieto udaje nie su zatial dostupne na finstate. Ale ostatne kluby mali straty alebo velmi male zisky.
Asi by som si mal pytat od statu kompenzaciu na robotnikov do domacnosti.
10.9.2020 - 14:51
0

kelnička

 

To sa aj da?stratit na vstupnom?
10.9.2020 - 14:59
0

Nemehlo

 

To su celkove zisky klubov. Nemozme rozdelit z coho je ktory zisk ked to nasledne rozhadzes nie? Ako som pisal nizssie je hupost aby stat dal klubu peniaze na platbu zivnostinkom.
10.9.2020 - 15:08
0

Bizzaremifo

 

ja neviem, vychádzam z toho, že zakázali súkromnej spoločnosti podnikať...to mi ako argument stačí..
10.9.2020 - 15:55
0

amaskiea BLOG

 

Zakázali súkromnej spoločnosti podnikať?
10.9.2020 - 15:59
+1

Bizzaremifo

 

áno, zakázali im predávať vstupenky..
11.9.2020 - 10:32
0

Frey77

 

Aha, tak v ČR napr je vláda debilov ak naleje do športu 900mil KČ, plus bude kompenzovať straty zo vstupného. Aby Sparta, Slavia, Plzeň,..... mohli platiť nezmyselne podpísaných. Všetci sú debili vo svete, len ty lietadlo
10.9.2020 - 15:34
+1

GZA

 

100% súhlas, dobré vystihnutie problému. Teší ma, keď sa v slovenskom kybernetickom priestore vyskytne zmysluplný názor. Existencia autorov takýchto príspevkov vo mne zachováva zvyšky optimizmu, že táto krajina ešte nie je úplne v .
10.9.2020 - 13:46
0

BieloModra

 

No tak neviem ci to pomoze ale ja medzi 500 veru budem tlieskat vsetkym co budu buchat
10.9.2020 - 13:02
+1

fonte

 

Hokejkami treba trieskat po hlave tomu sociopatovi a jeho druzine, co sikanuje celu republiku pricom sam tie stupidne obmedzenia nerespektuje a este sa smeje potom na tlacovke ludom do tvare.
Zachvilu tu skolabuje vsetko, nielen sport. Ak si niekto mysli, ze ho to obide, myli sa. To sa bude len zhorsovat.
Co tito blazni robia s krajinou, to by ani 10 Ficovych poskokov nedokazalo a to teda pekny bordel po sebe zanechali.
Ako sa vravi, nikdy nieje tak zle, aby nebolo este horsie....
P.S. Stretneme sa traja na stadione, teda hadam este nejakych par piatkov, pokym este nieco bude...
10.9.2020 - 13:05
+6

walaga

 

Hmm, v Ke to dokazal sudruh Rasi takmer sam..
10.9.2020 - 13:20
+3

Radovan123

 

To je také ukazovať po jednom...v Michalovciach tiež bol a je Smer a urobili presný opak ako KE. Všade sa nájdu dobrý aj zlý
10.9.2020 - 13:26
+1

Gargamel123

 

ale v ke dostali smeraci po hube: na urovni primatora,lokalnych volieb,zupana aj v parlamentnych
no realita je taka ze maju stale obsadenu vacsinu "struktur"
a cisto konspiracne sa teoreticky aj takto mozu "mstit" volicom za ich vernost,obstrukcie a hadzanie polien pod nohy,potom uz len poukazovat hla aky su ti novy neschopni
10.9.2020 - 14:01
+1

GZA

 

Si veľmi naivnučký, ak si fakt myslíš, že títo "noví" sú iní.
10.9.2020 - 14:05
+3

Gargamel123

 

kde o tom: pisem
10.9.2020 - 14:39
0

walaga

 

Dik, adresuj to typkovi nado mnou s patentom na jednoznacnu pravdu
10.9.2020 - 17:53
+1

Shinody33

 

No pomahala mu este jedna "krava"
10.9.2020 - 13:57
0

walaga

 

Ano
10.9.2020 - 17:54
0

hoKEjka

 

Ako ja zasnem nad uvahami ludi, ktori tvrdia, ze bez Matovica nikto nikde nenosi ruska, nie su opatrenia. To vy zijete v nejakom alternativnom svete? Vsade su obmedzenia, vsade su ruska preboha
10.9.2020 - 13:25
+4

poseidon

 

preboha, veď to nie je o rúškach
10.9.2020 - 13:31
0

hoKEjka

 

fonte pise o "stupidnych obmedzeniach, ktore sam Matovic nedodrziava" v prvom rade on hovori AJ o ruskach.
10.9.2020 - 13:39
+1

bigi BLOG

 

To nie je tak uplne pravda? Ze ano? Je to sice divne ale na svadbach su volnejsie pravidla
10.9.2020 - 14:47
+1

fonte

 

Iste, z tych politikov, co tam su, tak 90 percent by tento cirkus robilo, ale nie vsetci a hlavne v takom mnozstve. Hlavne sa pozri na tu aroganciu moci, na tie ekonomicke opatrenia, kde sa bankam dava a ludom berie, to je zasluha Matovicovej vlady, nikoho ineho.
A to sa este len rozbiehaju. Vyckaj casu.
10.9.2020 - 14:22
+2

gabi98

 

Zlatý dobry VlaTko Meciar. No nie ?
10.9.2020 - 14:24
+6

fonte

 

Nic nevies, len trepat dve na tri pubertacke dristy. Chod si pustit pc hru a toto nechaj na dospelych.
10.9.2020 - 14:45
+6

gabi98

 

Ale dobre mi to ide, nie ?
10.9.2020 - 14:50
+2

lišiak1

 

ty co vies o vladovi ked si v case jeho vladnutia vtedy este ani nebol na svete prdus?
aha, ty vies len to co ti natrepali do gebule na markize.
#nebertenammarkizu
10.9.2020 - 23:58
0

hoKEjka

 

Hitler bol vlastne tiez ok, co my vieme kedze sme vtedy nezili. To len media ho ociernili. ... iq 0 toto
11.9.2020 - 11:24
+1

mannheim

 

Ježiši kriste, choď do prdele s velebením toho hovada starého.
11.9.2020 - 11:46
+2

bigi BLOG

 

Ty musis minimalne fajcit jamkateho, lebo ako keby som picuval jea jeho bandu a pri tom robili este horsie veci
10.9.2020 - 14:48
+2

Vojto83

 

Toto je gesto, nie protest. Ako gesto je to skvelé, ale keďže tých hore sport absolútne nezaujíma, tak je dosť možné, že sa to k nim ani nedostane. A potom tu bude len jediná možnosť. Ísť im to povedať priamo pod okná. Lebo mam dojem, že aj keď sa o tomto náhodou dozvedia, budú sa len smiať. Žiadosti o stretnutie odmietajú, takže buchanie hokejka mi ich nejako nezruší.
10.9.2020 - 13:11
+3

poseidon

 

Česká vláda vyhlásila 1.6. pomoc športovým zväzom vo výške 1 mld CZK/ 40 mil.€. Je potrebné ešte niečo k tomu dodať?

Na vláde sedí bývalý volejbalista Husár ako štátny tajomník, splnomocnenec vlády pre šport je tenista Kučera, v parlamente sedí ďalší tenista Krošlák a do partie mentálna atlétka Tabak. Čo robia tieto úbohé kreatúry pre šport, okrem brania 5000 € a viac mesačne ? Akurát lajkujú Pročkovi jeho dementné statusy.
10.9.2020 - 13:18
+23

Shinody33

 

Robia to iste ako pan Galis, ktory je poslancom smeru od roku 2006
10.9.2020 - 13:33
+5

poseidon

 

Pravdu máš, ale nemôžeme žiť v minulosti. To nám nepomôže, títo hlásali, že budú "iní".
10.9.2020 - 13:43
+4

Westbeast0

 

No počkaj, za Galisa sa aspoň postavali multifunkčné ihriská, bez toho by v mnohých obciach a mestách naše deti ozaj nemali kde športovať. Aj keď samozrejme že stavali hlavne tam, kde boli na stoličke starostov alebo primátorov naši ľudia...
10.9.2020 - 13:58
0

bigi BLOG

 

O tych multifunkcnych ihriskach za galisa by som bol radsej ticho. Si zisti ako to bolo u niektorych miestnych poslancov ako to bolo
10.9.2020 - 14:50
+5

Westbeast0

 

Ja viem veľmi dobre ako to bolo, preto tá posledná veta... Ale už len to že sa za tej vlády niečo také podarilo (tam kde boli "naši ľudia" ) je v každom prípade úspech.
10.9.2020 - 16:02
0

bigi BLOG

 

Ale to ze tam boli nasi ludia bol na tom ten najmensi problem
10.9.2020 - 16:31
+3

Gargamel123

 

preco tu pleties cechov: a porovnavas nas s nimi
oni su ina kultura,klasa,ina historia
sme sa trhali prec od nich
10.9.2020 - 13:36
+1

Frey77

 

A s kým ma porovnávať, s Moldavskom?
10.9.2020 - 15:35
+6

amaskiea BLOG

 

s niekým, kto tiež 30 rokov nič nerobí, len vyplakáva, že nemá peniaze, ako my
10.9.2020 - 15:37
+5

mannheim

 

S niekým podobným, komu vládol boľševik s hodinkami za dvadsať litrov, neschopný ani v čase konjunktúry zostaviť a naplniť aspoň vyrovnaný rozpočet, keď už nie prebytok. Tie červené svine dokázali akurát rozdrbať komplet všetko čo tu malé a veľké firmy, státisíce živnostníkov a zamestnancov zaplatili štátu na daniach. To už aj ten československý súdruh Babiš dokázal byť menej nenažraný a hospodáriť s prebytkom.
11.9.2020 - 11:50
+1

Athotis

 

K tej prvej vete treba dodať že za chvíľu sú t voľby takže nemajú na výber ak chce Babiš vládnuť dalej
10.9.2020 - 17:07
0

FanusikZamkov

 

No po prečítaní tohto článku mám dve poznámky. 1. Nie je zrejmé z článku či vedenie SZĽH pripoja k protestu alebo aspoň či vyjadria podporu tomuto protestu APHK. Alebo snáď Mirko Šatan a vedenie SZĽH zas vyčkáva - mlčí a čaká ako to dopadne? 2. Prečo táto web stránka nezverejňuje celé vyjadrenie k protestu od APHK. Prečo nezverejnili o čo im (APHK) ide a čo žiadajú a od koho. Je zarážajúce že nie sú schopný zverejniť celé vyjadrenie APHK. Aby fanúškovia vedeli o čo ide tak tu je celé vyjadrenie APHK : https://sport.aktuality.sk/c/460086/profesionalny-hokej-ziada-o-podporu-stadionmi-sa-ponesie-protestne-buchanie-hokejok/
10.9.2020 - 13:19
+3

BieloModra

 

A v com sa meni pointa a myslienka toho co si prispel od toho pod co prispievame? ci lebo Satan?
10.9.2020 - 13:25
+1

poseidon

 

Myslel asi to, že SZĽH by mal k tejto aktivite zaujať jednoznačné stanovisko a dôrazne sa pripojiť.
Slovami z úst /bez servítky/ Miroslava Šatana!
10.9.2020 - 13:29
+2

BieloModra

 

Ale ved vyckajme ci 13:20 sa oznami protest a 13:21 uz cakame co na to Satan?...
10.9.2020 - 13:33
0

poseidon

 

Šatan mal byť na tlačovke s nimi, zlatá moja. Čomu ešte nerozumieš?
10.9.2020 - 13:41
+2

BieloModra

 

Moj zlaty...ved ale SZLH predsa uznal a vyjadril obavy ved mali pokusy a zaujem o stretnutia na urovni vlady ved oni konaju asi menej dorazne ale asi tak ako to na tejto urovni ma byt...a ci vyjadri slovne podporu APHK? Myslim ze hej a ci mal s nimi byt na tlacovke? Podla mna nemusel vies moj zlatdenToto je iniciativa APHK a neuveris ale ja som celkom chapava ....pekny den
10.9.2020 - 13:57
+4

poseidon

 

, tak napr. aj ja doma vyjadrujem obavy a uznávam, že predseda vlády je psychicky narušený, aj ja by som sa chcel pokúsiť o to aby sa liečil aby mu niekto pomohol.. ALE na svojej úrovni s tým asi nič neurobím.
Slečna/pani vy ste riadne v lese.
10.9.2020 - 14:05
+3

BieloModra

 

nuz vitaj v klube
10.9.2020 - 14:06
+8

FanusikZamkov

 

poseidon úplný súhlas. Viac sa k tomu ani nedá napísať.
10.9.2020 - 13:54
0

fany

 

Presne tak.
10.9.2020 - 21:35
0

Shinody33

 

Ak bude schvalena nejaka pomoc pre hokejove kluby (nie len tie), tak dufam, ze to nebude plosna/rovnaka financna pomoc pre kazdy klub, ale bude sa brat do uvahy kolko klub odvadza do statneho rozpoctu, aka je priemerna navstevnost a podobne.
10.9.2020 - 13:26
+1

erik24

 

s cechmi sme bratia, tak si brat priklad, vedia, ze nemozu uz zatvarat, lebo by to bol krach...
10.9.2020 - 13:35
+1

Nemehlo

 

Paci sa mi veta, ze stupne nezamestnanost o kolko? 300 ludi? Ved to je nic oproti inym sferam.
Hokejistov sa nedotkla podpopra pre zivnostnikov? Asi potom nemaju tak nizke faktury.
Napr HC. Kosice mali pri trzbach 3,3 miliona zisk 112 tisic.
Slovensky sport je ekonomicke velmi zle nastaveny, je pravda ze cast z toho je koli legislative kde sponzor nie je zvyhodneny. Ale z realneho ekonomickeho pohladu tu nie je comu pomahat. A dat klubu peniaze aby ich dal zivnostnikovi je smiesne. To je ako si pyta peniaze od statu, ze tento rok nemam na nove auto aj ked minuly som mal.
10.9.2020 - 13:38
+3

mitoO

 

Nie je to celkom tak, ako si napisal poslednu vetu. Stat obmedzuje kluby v navstevnosti svojimi nariadeniami, tak by to mohol nejako kompenzovat. Aspon tu priemernu navstevnost doplatit, kym budu obmedzenia v platnosti.
Ale suhlasim s vyssie napisanym, kluby vedeli do akej sezony idu a nic im nebranilo poskladat kader, na ktory realne nemali. Aj novinari v lete pisali, ze podla podpisov to vyzera, akoby ani korona nebola. A zrazu sme vsetci prekvapeni.
10.9.2020 - 13:47
+2

Nemehlo

 

Je uplne scestne si pytat podporu od statu aby som zaplatil zivnostnika. Tu podporu si ma vybavit zivnostnik sam.
10.9.2020 - 13:55
+10

Shinody33

 

+
10.9.2020 - 13:58
0

mitoO

 

V tom mas kus pravdy, ja sa na to pozeram asi tak fanusikovsky. Napr. PP ma podla finstatu 1 zamestnaca, KE 5-9.
10.9.2020 - 14:03
+1

yaro.s

 

Len tam by bolo možné vziať trochu do úvahy "verejný prospech"
Ten šport nie je len pre tých hokejistov a športovcov, ale tiež pre dosť širokú verejnosť.
A v ťažšej dobe, vie ľudi zabaviť, potešiť..., navyše sa nebavíme o nejakých strašných peniazoch.
Určite by injekcia povedzme dvoch miliónov vo výnimočne situácii jednorázovo, iba túto sezónu, bola pre kluby spásou.
To sa u nás rozkradne pri stredne veľkom obstarávaní...
10.9.2020 - 15:31
+2

mitoO

 

Ano, bol by som zvedavy, kto a s akym konkretnym produktom by vedel urobit 4-5 akcii za mesiac s 8€ vstupnym v KE s priemernou navstevnostou 5000 ludi.
A este by si jeho produkt kupilo dokonca 2000 ludi na cely rok.
10.9.2020 - 15:41
0

Nemehlo

 

Ja nevravim, ze sa nema pomoct. Ale tento sposob vyplakavania je trosku divny vzhladom na pomery v kluboch. Ked sa pozries na ich financne vysledky, tak taketo firmy by neprezili.
Co sa tyka verejneho prospechu, tak momentalne je asi ohrozenie zdravia nad nim.
Je podla teba normalne dat niekomu x tisic na SZCO zmluvu a potom si to pytat od statu?
10.9.2020 - 15:45
+1

yaro.s

 

Dáš všetkým rovnako, nič prehnané,nie pokryť úplné náklady.
Napr. 200 tisíc na klub a nech sa snažia tiež.
Tí, čo popodpisovali na sekeru, nech si riešia tie staré podpisy a tí, čo nie, majú peniaze naviac.Tam nejde o to, kompenzovať im všetko, iba trochu pomôcť prežiť.
APHK aj tak presadí svoje, momentálne sa rozhodli, že pri obmedzeniach nezačnú...
Teraz už jedno, kto sa ako správal pri podpisoch.
10.9.2020 - 15:51
0

Nemehlo

 

Kym sa tu nespravi poriadna legislativa okolo sportu, tak sport tu bude dlho na nizkej urovni. A je jedno kto je vo vlade, lebo kazdy si najde uplne ine priority. Na druhej strane pri stavoch v akych mame infrastrukturu nie len sportovu, je trosicku akceptovatelne, ze sport ide nabok. Predsalen je skolstvo, zdravotnictvo, pracovne prostredie, komunikacie dolezitejsie ako profesionalny sport. Bohuzial sa tu dlhe roky nerobi nic v ziadnom smere.
Taka mala podotazka je kolko % ludi navstevuje sportove podujatia. Podla mna sa nedostaneme ani len k 10% obcanov. Takze treba s tym ratat, ze sport je na okraji zaujmu spolocnosti.
10.9.2020 - 15:59
+1

Kurolišek

 

Pamätáte si ako sa tlieskalo lekárom? Čítali ste že vojaci a lekári dostanú odmeny za svoj boj v prvej línii? Tým nechcem naznačiť, že im to nepatrí ale... to hokej a futbal je fakt na poslednom mieste?
10.9.2020 - 13:43
+3

Kurolišek

 

... potom nech sa nezabudnú papaláši ukazovať počas MS aký sú to fanúšici.
10.9.2020 - 13:44
+2

mitoO

 

Neporovnavaj neporovnatelne. Mne sa to tlieskanie nepacilo, ale to ze dostanu odmeny podporujem.
10.9.2020 - 13:48
+3

Frey77

 

Za čo? Lekári, okrem tých v tých stanoch, mali pandzaro,.... Odložené operácie, úkony, kontroly,..... O vojakoch sa radšej ani nevyjadrujem
10.9.2020 - 15:37
+1

Maross NR

 

Jasne, hlavne Tí na traumach a urazovkach.. niečo Ti poviem, moja manželka nemala 5 mesiacov voľný víkend.. takže netrep..
10.9.2020 - 16:19
+13

fany

 

Tak mi porozprávaj o tých vojakoch,rada sa niečo múdre dozviem.
10.9.2020 - 21:37
0

warn1ng

 

S odmenami pre lekarov a zdravotnikov nemam ziaden problem, s tymi vojakmi uz trochu ano. Ale co uz. No vyzera to ze sport je naozaj na poslednom mieste... Smutne.
10.9.2020 - 14:00
+1

Radovan123

 

Aj to sa oni museli ozvať keďže sľubovali jedno a dali druhé
10.9.2020 - 14:05
+1

petrik

 

pustit divakov na stadion by bol v sucasnej situacii prilis velky hazard, ak sa to cele nema vymknut z ruk do takej miery ze nam skolabuje zdravotnictvo tak sa zrejme aj sucasne opatrenia budu musiet este sprisnit (znovu povinne ruska aj vonku, zatvorenie kostolov, atd). takze divaci sa na hokej tak lahko nedostanu, s tym sa chtiac-nechtiac treba zmierit.

ale zakonite by s tym ruka v ruka mala ist aj nejaka kompenzacia od statu, presne ako kluby ziadaju (priemerna navstevnost x priemerne vstupne ako maju v CZ). a do boja o jej pridelenie by sa nemali pustat len hokejove kluby ale aj zvaz a dalsie sportove odvetvia aby to malo patricnu vahu. maly protestik na niekolkych nepodstatnych hokejovych zapasoch vysumi do stratena, ale snad je to len zaciatok nejakej vacsej akcie napriec celym sportom
10.9.2020 - 13:43
+2

MaxSBA

 

Ok rúška vo vnútri ešte okej ale von si ho určite nedám.
10.9.2020 - 13:47
+3

KeFanKe

 

Buchajme, tlieskajme, klepkajme ... U Matelka to nebude nič platne
10.9.2020 - 13:51
0

burnzie

 

Toto k ničomu nevedie Matovič sa vysmeje znovu ľuďom do tváre ako aj v poslednom rozhovore čo poskytol ohľadom toho či bol testovaný na covid a pod.....vraj sa máme pripraviť na ešte bäčšie obmedzenia no horšie už byť ani nemôže....
10.9.2020 - 13:52
+4

yaro.s

 

Matoviča to len utvrdí v jeho role záchrancu a spasiteľa.
On aj z toho zamietnutia vyťaží body.Stačí to správne ľuďom podsunúť a sice u športovej komunity bude ľuďmi nenávidený, ale u tej ostatnej väčšiny, ktorí športové podujatia nenavštevujú, bude ten dobrý.
Priznám sa, že aj ja mením trochu ten názor a uznávam, že určité opatrenia sú namieste.Treba nájsť správnu mieru.
Veľa tu riešite politiku, väčšinou zbytočne.
Slovensko nie je taká zaostalá, ani biedna krajina, tri štvrtiny sveta žije horšie.Nie som stary, ale veľa som pocestoval, videl...nevolím, lebo odmietam voliť menšie väčšie zlá...jedno viem isto, že SK vyzerá ako tak aj NAPRIEK politikom, nie VĎAKA nim...bežní ľudia sa o to starajú.
Politici sú tu žumpa, už dávno.
10.9.2020 - 14:07
+4

amentma

 

dufam ze nebudu buchat tymi predrazenymi hokejkami z tendra szlh, to by bola skoda
10.9.2020 - 13:53
+5

amaskiea BLOG

 

Know-how slovenského hokeja: "Daj penáze!"
10.9.2020 - 14:00
+13

fonte

 

Okrem nhl, kde si na seba zarobia je to vsade daj penaze, tak co trepes zas?
10.9.2020 - 14:33
+3

amaskiea BLOG

 

Mýliš sa. Natŕčaním žobravých paprčí ešte nikto nikdy nevychoval ani jedného hokejistu. Nikde na svete, nielen u nás.
10.9.2020 - 14:37
+2

fonte

 

Ja o voze a ty o koze. Nevadi.
10.9.2020 - 14:51
+1

amaskiea BLOG

 

Jáj, som začal tento strom o niečom inom, než si chcel ty? Tak mi to prepáč, no.
10.9.2020 - 14:54
+2

strojar

 

Know-how slovenskej vlády:
ZAKÁŽ a viac sa nestaraj.
10.9.2020 - 14:44
+9

amaskiea BLOG

 

Výborne. A súvis s celkovou mizériou v našom hokeji? Či to ťa zase ako obvykle len tak, mimo tému, napadlo?
10.9.2020 - 14:53
+2

strojar

 

Zrejme si si nevšimol, že debata je o obmedzeniach počtu divákov zo strany štátu a tým vznikajúcu stratu klubov( =obchodných spoločností) na príjmoch zo vstupného, nie o kvalite hokeja, resp. manažovaní hokejových klubov.
10.9.2020 - 15:22
+12

amaskiea BLOG

 

zrejme si si nevšimol môj príspevok, na ktorý si reagoval
10.9.2020 - 15:41
+3

hello, havarju

 

Ale reagoval dobre.
10.9.2020 - 15:45
+5

amaskiea BLOG

 

priam výborne: aj iní sú blbci, tak prečo by sme neboli aj my...
10.9.2020 - 15:55
+4

Frey77

 

Páni, tak všade vo svete sú blbci, keď vlády leju peniaze do podnikov, ekonomiky, ľudí, športu,... len ty si lietadlo
10.9.2020 - 15:40
+6

amaskiea BLOG

 

ak všade vo svete lejú peniaze do tak zaostalých a bezperspektívnych čiernych dier, ako je slovenský hokej, tak sú fakt blbci...
10.9.2020 - 15:49
+4

strojar

 

Skús si vyhľadať koľko dolárov vrazilo mesto Detroit (v krachu) do Red Wings.
10.9.2020 - 16:53
0

amaskiea BLOG

 

Red Wings sú zaostalá a bezperspektívna čierna diera, 30 rokov žijú len z podstaty, bez plánu, bez vízie, na náhodu?
10.9.2020 - 18:01
+2

strojar

 

Ako obyčajne, zase píšeš o inom ako beží debata.
debata nie je o Red Wings, ale o dotovaní športu, v tomto konkrétnom prípade hokeja, z verejných zdrojov.
11.9.2020 - 6:27
+3

amaskiea BLOG

 

presne to som sa ti snažil povedať ja v príspevku, na ktorý reaguješ, že TEBOU uvedený príklad s Red Wings je úplne mimo tejto debaty
11.9.2020 - 10:28
0

Big brother

 

Keby sa na to všetci pozerajú tak ako ty, tak sa slovensky hokej nikdy nikam nepohne. Lebo by sme boli všetci ovce, ktoré by si mysleli, že je všetko OK. Už bolo načase otvorit hubu, proste tie podmienky su zlé (odhliadnuc aj od korony). A toto čo robia, to je vrchol cynizmu. Ludia v kluboch sa možu snažit (aj snažia) zhanat peniaze, pracovat na marketingu a pod. Ale smerom do buducna je ovela doležitejšie vybojovat lepšie podmienky pre profesionalny kluby u najvyšších. Hotovo.
10.9.2020 - 16:56
+1

amaskiea BLOG

 

Výborná taktika, začať sa ozývať kvôli peniazom vtedy, keď je kríza a chcú aj všetci ostatní. Teraz je ten najlepší čas zabojovať o lepšie podmienky...
10.9.2020 - 18:05
+4

Adam138

 

Ani búchanie hokejok o ľad nepomôže
10.9.2020 - 14:02
0

borussia

 

A prečo to vlastne týto pseudoodborníci nezavrú úplne načo je tých smiešnych 500 ľudí na hokeji ??
10.9.2020 - 14:10
0

Radovan123

 

U nás 250 a to máme z vyše 110 000 ľudí cca 100 nakazených
10.9.2020 - 14:15
0

Chamois13c

 

Argument ze je prazdna spajza po 12 rokoch a nie su peniaze u mna neobstoji. Zo skusenosti viem ze je to vzdy vec priority najma v statnom aparate a ked sa chce, peniazky sa vzdy najdu treba ich len potlacit lebo sa zjavne robia hluchi slepi pani na hradnom kopci, ta kucerova iniciativa bola zda sa slaba, sam Karol priznal ze na tie konzilia nechodili ziadne zastupcovia sportu a ze na to nikto nemyslel, nikto o tom nerozpraval, bohuzial vyzera to ze to bude musiet dojst az do protestov... Myslim ze podcenili masu ludi ktoru sport zaujima a nevedia bez neho zit ako my fanusikovia tak kluby a predovsetkym hraci a ich rodiny, drzim palce
10.9.2020 - 14:12
+1

bigi BLOG

 

Ano je to o prioritach, a v tejto dituacii sport nemoze byt prvy medzi prioritami
10.9.2020 - 15:00
+4

Chamois13c

 

Bigi: Suhlasim ze spravne nie je prvy medzi prioritami ale nedat do sportu nic? To je v potiadku? Co potom robis na tejto stranke?
10.9.2020 - 15:15
+3

Lukash_ke

 

V ktorej situácii bol?
10.9.2020 - 21:11
0

gabi98

 

V podstate však suhlasim s protestom.

Hokejisti by mali poriadne pobuchat , ba az polámat hokejky na funkcionároch klubu, s ktorým sú zazmluvneni.
10.9.2020 - 14:13
+6

Radovan123

 

Niektoré kluby majú na tento rok dobre postavené zmluvy len nikto nedáva klubom stanovisko ako majú pokracovat
10.9.2020 - 14:19
0

amaskiea BLOG

 

Čože???: Kto im má dávať aké stanovisko, ako majú pokračovať? Múdry štátny úradník?...
10.9.2020 - 14:29
+5

strojar

 

Múdry štátny úradník stanovisko už dal.
Obmedzil počet platiacich divákov = podnikanie obchodných spoločností. Bez kompenzácie.
10.9.2020 - 15:25
0

Nemehlo

 

Hospodarenie obchodnej spolocnosti sa riesi rocne. Cize je jedno, ze na jeden zapas ti pride milion ludi ked tie peniaze vsetky minies na vydavky. Hodnoti sa zisk za rok z ktoreho odvedies dan. Nikto sa nebude pozerat ci si milion zarobil v janari, alebo v marci. Je to jedno ked nakoniec skoncis v minuse.
10.9.2020 - 15:29
+2

amaskiea BLOG

 

presne
10.9.2020 - 14:21
+1

kelnička

 

Hokejisti tiez nie su uplne bez viny.ale to uz je ina tema.len je na zmluvu treba vzdy minimalne dvoch
10.9.2020 - 14:36
0

amaskiea BLOG

 

ale nie je na nich, aby v tomto probléme oni hľadali systémové riešenia
10.9.2020 - 14:45
0

kelnička

 

To nikde netvrdim.ale tvrdim a vzdy budem tvrdit ze hraci su tiez sucastou a dost podstatnou celeho sukolia
10.9.2020 - 14:56
0

amaskiea BLOG

 

Ja si stále myslím, že hráči sú na neschopnosti, neodbornosti a zažitom príživníckom myslení v našom hokeji naozaj bez viny - keď použijem tvoj vlastný výraz. Skôr sú toho hlavnou obeťou.
10.9.2020 - 15:01
+1

kelnička

 

Uhol pohladu.ak niekto podpise v klube kde uz roky visia tomu niet pomoci.a ze takých je...
10.9.2020 - 15:06
0

amaskiea BLOG

 

toto ale nie je príčina, skôr jeden z dôsledkov existujúcich pomerov
10.9.2020 - 15:09
0

kelnička

 

S tym suhlasim
10.9.2020 - 15:20
0

nerorome

 

Nechcem sa funkcionárov klubov vôbec zastávať, ale tu sa počas koronakrízy menia podmienky a pravidlá zo strany príslušných orgánov štátu (vláda, ÚVZ SR) tak často a bohužiaľ častokrát aj chaoticky a bez vnútornej logiky (v obchodoch sa brala do úvahy plocha na človeka, keď sa stanovovali pravidlá pre vstup, aj v júli pri uvoľňovaní opatrení pre športové podujatia sa stanovilo 50% kapacity štadióna, teraz je to bez ohľadu na kapacitu paušálny počet a basta...), že sa ani veľmi nedivím, že mnohí z nich (funkcionárov) až príliš podľahli "letnému uvoľňovaciemu módu" a zabudli (však sme na Slovensku) na zadné vrátka (česť výnimkám).
10.9.2020 - 15:03
+2

amaskiea BLOG

 

čiže vlastne s ním súhlasíš
10.9.2020 - 15:12
0

nerorome

 

Nie tak celkom, pretože celú vec priveľmi zjednodušuje a našiel iba jedného vinníka, pričom tých spolupáchateľov je viac
10.9.2020 - 15:37
0

amaskiea BLOG

 

jasné, "spolupáchateľov" a iných výhovoriek, prečo "sa nedá", si každý diletant vo funkcii vždy už dopredu nájde dosť
10.9.2020 - 15:53
0

topska

 

Akoze teraz narazas na co? Ze im v takejto situacii mozu zrusit zmluvu? Ved to maju vsade vo svete hadam. Aj v Cesku, Nemecku, Svedsku, Belgicku...
10.9.2020 - 15:08
+2

richardd6

 

Je tu niekto kto prekonal covid alebo poprípade lekár aký má k tomu ochoreniu postoj? Aký je jeho názor lekára na opatrenia ? Diky
10.9.2020 - 14:55
0

yaro.s

 

To máš ako medzi právnikmi, alebo medzi Slovákmi, ked sa stretnú...sto ľudí, sto názorov
Väčšie zhromaždenia ľudí rizikom sú.Aj to, čo máme teraz, je dôsledkom uvoľnených opatreni a toho, že sa ľudia viac zhromažďovali a to nie len u nás.Denne som v kontakte s ľuďmi napr. Poľska, Maďarska, Nórska...všade sa to zhoršuje a budúcnosť je nie veľmi ružová.
Vírus sám o sebe pre 95% populácie problémom nie je.
Sú však rizikové skupiny, ktpré tí bezproblémoví môžu zabiť.
Najväčším nebezpečenstvom je komunitné šírenie, ktoré už neustrážiš a budeme mať plno ľudí bez toho, aby sme mali schopnosť sa o nich postarať...stovky a stovky ľudí, bez pľúcnych ventilícii a často aj personálu.
V krajinách ako Spanielsko boli domovy dôchodcov opustené, ľudia umierali od hladu, bez opatery, personal nakazený zutekal.
To je nebezpečné, nie vírus sám osebe...a už nehovorím, keby sa dostal masovo do fabrík a inde a robil ekonomické škody.
Zatiaľ u nás nahrubo vedia trasovať, zistiť pôvod a izolovať...
Inde už to tak nie je.
Takže si môžeme vybrať..,tam ťažká odpoveď.
Ktovie ako by sme sa my tu zachovali, keby sme mali priamu zodpovednosť.

10.9.2020 - 15:12
+2

braniiislav

 

cieľom opatrení je znížiť pravdepodobnosť prenosu vírusu na vyšší počet ľudí.
Obsah opatrení je skôr na báze náhodného výberu aktivít a biznisu - zakážeme napríklad toto do 22:00, toto len cez víkendy, toto do 150 ľudí - aaa, nie dajme limit 200, toto zakážeme úplne na jeden mesiac, prvého už sa môže a nech je hoci aj vypredané. a koncert tiež nechajme normálne ísť.
výsledok je, že naozaj mierne znížime šancu (pravdepodobnosť) prenosu vírusu medzi ľuďmi, ale zároveň je to krajne neférové pre mnohé odvetvia služieb a biznisu. a samozrejme bez odborných analýz a faktov.
10.9.2020 - 15:27
0

LuukyBB

 

Je mi jasné, že my ako fanúšikovia hokeja, resp. športu všeobecne môžeme byť nespokojní s nedostatočnou pomocou od štátu, no na druhej stránke je tu niekoľko ale. Najlepšie ekonomické časy sa v tomto štáte doslova prežrali. Vieme vďaka komu a vieme kto si hlavne prilepšil na úkor všeobecných zmien systému fungovania štátu. Teraz nás to dobehlo. Štát sanuje čo sa len dá. Samozrejme aj tak tu bude búrka nespokojnosti. Nedá sa myslieť úplne na všetko, a ak by sa aj dalo, tak tu máme našu krásnu prázdnu špajzu. To je fakt. Rozpočet bol po minulé roky len akýsi socialistický zdrap papiera. Posledný predvolebný rozpočet už nespĺňal ani parametre druhotriedneho toaletného papiera. Potom prišla kríza. Máme tu vládu, ktorej plne dôverujem, aj keď sú tam isté problémové články hlavne v dvoch stranách koalície... Otázka znie, odkiaľ a ako zasanovať ešte aj šport ? Ako fanúšik športu by som asi nebol objektívny. Ako občan SR sa môžem na to pozrieť tak, že niektoré odvetvia jednoducho asi nebudú patrične kompenzované. Teoreticky by som si želal aspoň polovičné kapacity na štadiónoch. Ale ani to nieje isté, a ani tento krok by nebol istotou, že to naše kluby prežijú. Je to smutné. Ale taká je realita. Klobúk dolu pred všetkými sponzormi, že aj oni v ťažkej a hlavne neistej dobe robia čo sa dá, na aspoň akú takú záchranu športu. Takže ja zatlieskam aj im, sú pre mňa "v prvej" línii pre šport. :
10.9.2020 - 15:01
+6

strojar

 

"Nedá sa myslieť úplne na všetko"

Individuálne nie, ale "štát" si občania platia preto, aby myslel na všetko.

"niektoré odvetvia jednoducho asi nebudú patrične kompenzované"

Šort zatiaľ nebol zo strany štátu kompezovaný vôbec.
10.9.2020 - 15:50
0

LuukyBB

 

Tvoje vety beriem. Otázka znie. Ktorý štát myslí na všetko ? Alebo pritvrdím. Ktorý štát myslí na všetko počas COVIDu a všetko nastaví perfektne ? V tom, že šport nebol kompenzovaný vôbec samozrejme súhlasím. A teraz, ako to vyriešiť ? Kde ubrať ? Je vôbec ešte kde ubrať ? Podľa analýz to nieje reálne. Práve naopak. Takmer každú zložku bude treba dofinancovať...
10.9.2020 - 15:56
+3

Gargamel123

 

kolko pomoci: alebo kompenzacii dostali stredny podnikatelia
to su ti,ktori realne naplnaju statnu kasu...
10.9.2020 - 16:10
+2

amaskiea BLOG

 

Zrejme by najviac pomohlo, keby všelijakí Kajetáni ubrali na zlatých tehličkách, ale to je dlhodobý problém, ktorý sa nadá vyriešiť za 6 mesiacov, a už vôbec nie v kríze.
10.9.2020 - 16:14
+4

strojar

 

No vidíš, že vieš napísať aj niečo rozumné a bez demagógie.
10.9.2020 - 17:00
0

KrebsKandidat

 

Ak nie su schopni riesit nic ine len Coronu, nemaju tam co robit.
11.9.2020 - 0:12
+1

braniiislav

 

nerešpektovať nariadenia: pýtam sa čisto teoreticky, čo by sa stalo, keby kluby toto nariadenie nerešpektovali a predávali by povedzme vstupenky na 50% kapacity štadióna, vynechali by každý druhý rad, sprístupnili by všetky únikové východy po zápase a niektoré tribúny by opúšťali svoje miesta až po 10-minútových intervaloch.

Čo sa stane, ak tieto nariadenia (podľa právnikov sú to skôr odporúčania) jednoducho nebudeme rešpektovať? Hrozí nejaká pokuta? Existuje nejaká kontrolná úradnícka mašinéria? Bude to priestupok? Trestný čin? Nič z toho?
10.9.2020 - 15:15
0

Big brother

 

TČ skôr.
10.9.2020 - 15:22
0

Nemehlo

 

Ktore mesto by dovolilo na svojom stadione porusovat zakon?
10.9.2020 - 15:26
0

hello, havarju

 

https://www.zakonypreludi.sk/zz/2007-355

desiata časť
10.9.2020 - 15:30
0

braniiislav

 

presne na to som sa pýtal, dík.
10.9.2020 - 15:47
+1

pegas44

 

K téme - môj pohľad. Na rozdiel od niektorých právnikov (viď napr. dr. Harabin) mám za to, že každý akt normatívnej povahy (teda aj opatrenie ÚVZ alebo RÚVZ) sa považuje za platný až do okamihu, kým sa o jeho platnosti právoplatne nerozhodne. Na také rozhodnutie je kompetentný iba príslušný súd. V tejto súvislosti by bolo žiaduce, aby sa napr. kluby, prípadne SZĽH alebo asociácie klubov obrátili na súd formou žaloby na určenie platnosti opatrení ÚVZ, t. j. či nariadenie obmedzení v podobe opatrenia je v súlade so zákonom. Do tohto okamihu sa má za to, že ide o platné opatrenie a sme povinní ho rešpektovať. Na druhej strane, osobný nesúhlas s opatrením možno vyjadriť odmietnutím podrobiť sa sankcii, napr. odmietnutím zaplatiť pokutu, domáhať sa vydania už individuálneho správneho aktu (písomného rozhodnutia o uložení pokuty), ktorý už ale podlieha režimu správneho konania voči ktorému možno podať odvolanie a v prípade neúspechu na odvolacom orgáne následne aj žalobu proti rozhodnutiu správneho orgánu na súde. V individuálnom spore tak možno dosiahnuť preskúmanie zákonnosti prijatého opatrenia súdom ako tzv. prejudicionálnej otázky pre rozhodnutie súdu o povinnosti zaplatiť pokutu (ide však o pomerne zdĺhavý proces). Som toho názoru, že podľa platného právneho stavu (zákonnej úpravy) je dostatok právnych argumentov na konštatovanie neplatnosti vydaných opatrení. Optimálnym riešením by bolo dosiahnutie rozhodnutia Najvyššieho súdu SR o neplatnosti opatrení ÚVZ z dôvodu rozporu s Ústavou SR a so zákonom. V Európe sú také rozhodnutia známe napr. v Rakúsku, Českej republike a možno i ďalších štátoch.
10.9.2020 - 17:21
0

Lukash_ke

 

Clovece toto odporucanie by snad bolo treba posunut na zvaz. Nedavno tu bol Sarky, mohol si to postnut, znie to schodne.
10.9.2020 - 21:16
0

WinnipegJets

 

nech si hlavne nerozbijú ľad úplne
10.9.2020 - 15:24
0

mitoO

 

Futbalisti by sa mali pridat a pred zaciatkom zapasu pol minuty dupat po travniku.
10.9.2020 - 15:36
+1

Dracik_18

 

10.9.2020 - 16:34
0

lišiak1

 

radsej by trebalo obuchat hokejkou matelkovu hlavu
10.9.2020 - 16:39
0

Gargamel123

 

co ti : brani
10.9.2020 - 16:54
0

Big brother

 

slušnost.
10.9.2020 - 16:57
+2

Gargamel123

 

slusne: sa vyjadril,s tym nema problem
10.9.2020 - 19:54
+2

matus93

 

https://www.tvnoviny.sk/koronavirus/2005418_v-nemecku-idu-robit-velky-experiment-zorganizuju-koncert-s-cielom-zistit-ako-sa-siri-covid-19

Poďme sa inšpirovať ...
10.9.2020 - 17:25
0

burnzie

 

Gabi98... Mam pocit ze si zozral vsetku mudrost sveta ty mudrlant fakt by asi tebe prospela nejaka ta terapia za tie bludy co tu vypustas a za nazory ze za inej vlady by nebolo inak..... Este raz a zrozumitelne po x krat Matovic a spol uz teraz pochovavaju nas sport uz sa k tomuto nazoru pridalo xy ludi nepocul si to jeho vyjadrenie smerom k sportu? Alebo ti to mam vyhladat zrejme ty si pojdes stale svoje a budes moralizovat x krat si kopnes do ludi tu co sa obuju do tejto neschopnej najneschopnejsej vlady aku sme kedy mali a netyka sa to lem sportu
10.9.2020 - 17:37
+2

gabi98

 

Zlatý si , ze kvoli mne si načal nové vlakno.

A ano, som múdry. Priznávam sa , a som na to hrdý .
10.9.2020 - 18:07
+5

gabi98

 

A este som zabudol .

NECH ŽIJE MATOVIC !
10.9.2020 - 18:08
+5

burnzie

 

Ja narozdiel teba nikoho neurazam a tento hp portal beriem s rezervou a nie tak vazne zrejme asi ako ty mna ked uz si mi urcil vselijake diagnozy na to si expert... Presne som cakal ked som siel komentovat ze sa ozves ty a odpoved prisla skor nez som cakal a presne v tom duchu aku som od teba ocakaval
10.9.2020 - 18:49
0

tn

 

Aky sport pochovava Matovic v Holandsku?
10.9.2020 - 20:43
+2

Ottawa Senators

 

#politikadopičezHPdiskusii
10.9.2020 - 18:31
+1

pohodaci

 

Hecovať hráčov, aby búchali hokejkami o lad, a naivne, si myslieť, že sa stým niečo vyrieši, to môže len psychopat!!!!! A čo tak predstavitelia APHK sadnúť si s kompetentnými a prerokovať to, a dosiahnuť nejaké riešenie a neťahať do toho hokejistov to predsa nie je ich robota, zato nedostávajú výplatu , ale možno vy áno....
10.9.2020 - 19:19
0

fany

 

Presne tak.
10.9.2020 - 21:40
0

topska

 

ved sedeli
10.9.2020 - 21:51
0

mhc23

 

Mali ísť radšej pred parlament, takto nič nezmôžu.
10.9.2020 - 21:34
0

fany

 

Tam má ísť v prvom rade Šatan. Maximálne s ním ako doprovod Viedenský,Švárny ,Sersen.....
10.9.2020 - 21:48
0

amaskiea BLOG

 

A kluboví managééééri? Tí teraz majú plno roboty vo vinohrade, čo?
10.9.2020 - 22:00
+1

fany

 

Nech sa páči ako doprovod môžu ísť.
10.9.2020 - 22:12
0

amaskiea BLOG

 

nepôjdu, majú veľa roboty vo vinohrade, plus bedákať, že sa nič nedá, lebo nie sú peniaze - na komparz pre Šatana im už pri uvedenom návale práce logicky nevyjde čas
10.9.2020 - 22:25
+1

fany

 

Tak pôjde bez komparzu,len nech už ide.
10.9.2020 - 22:34
0

KrebsKandidat

 

By ma zaujimalo, ako si to myslel, vela roboty vo vinohrade.
11.9.2020 - 0:14
0

mitoO

 

Podľa prezidenta michalovského klubu by si kompetentní mohli vziať príklad zo zahraničia. "V prípade, že by bola situácia neúnosná, tak sme pripravení hrať aj bez divákov, no v takom prípade by mala vláda prevziať hráčske zmluvy."

Ze sme my nepodpisali Malkina s Crosbym...
11.9.2020 - 8:50
+5

Nemehlo

 

Ja neviem to vazne kluby alebo hraci nechapu svoj pracovno pravny vztah?
11.9.2020 - 10:15
0

strojar

 

Prezident michalovského klubu sa zjavne musel zraziť s koňom.
A musel to byť naozaj veľký koň.
11.9.2020 - 10:52
0

MasacreStN

 

Cela organizacia a kluby len cakaju ako im ide stat pomahat, ale co tak zacat rozmyslat ako sukromna organizacia a zobrat to do svojich ruk. Mali 1/2 roka na to aby vymysleli vlastny produkt v podobe streamovania a cely tento smer konecne preniest do digitalnej formy, a prestat to robit ako pocas 80 rokov. Vsetci sa musia prisposobovat aktualnej situacii. Podpisali ste si tipsport, ktory ma prava na online a vybavene. Tipsport zaplati smiestnu ciastku oproti tomu co za to ziska, ale namiesto toho ste mali spravit vlastny produkt a mat penize priamo od ludi a na rozvoj celej ligy, sluzieb a podobne. Cely tento system fungovania je bezhlavo riadeny a len dajte mi prachy ja to spravim. Vyprodukujte si prachy, ktore chcete minat. Stat ak ma nieco dotovat, tak su to deti nie sukromnu organizaciu, ktora to ma ako biznis. Len plakat, plakat a nic nerobit.
11.9.2020 - 11:46
+3

hello, havarju

 

To streamovanie je dobrý nápad, len je to veľmi malá časť z toho ako keď príde celá rodina na zápas. Doma si všetci sadnú k počítaču za jeden poplatok a nikto z nich si na štadióne nič nekúpi. Za ďalšie - mnohí starší ľudia, ktorí pravidelne alebo nepravidelne chodili na zápasy takéto sledovanie zápasu jednoducho nezaujíma. Nevedia si to pustiť, alebo ďalší, ktorí v takejto kvalite za to jednoducho odmietajú zaplatiť za niečo, čo nemá kvalitu napr. tn. prenosu. Takže platený stream je len zlomok z toho, čo klub zarobí na štadióne. To môže byť len doplnok k tomu, čo klub ponúka.
11.9.2020 - 12:25
0

strojar

 

Ale sa to tu rojí odborníkmi.
11.9.2020 - 13:21
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Poprad311:56
4.Michalovce29:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice27:63
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Ruský krídelník Michejev sa dohodol s Torontom na dvojročnej zmluve

Ruský hokejista Iľja Michejev podpísal dvojročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs v celkovej hodnote 3,29 milióna amerických dolárov.
o 06:46 - TASR

Ambri-Piotta - Lausanne 2:3 pp v utorňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Ambri-Piotta v zostave so slovenským útočníkom Stanislavom Horanským prehrali v utorňajšom domácom zápase švajčiarskej ligy s Lausanne 2:3 po predĺžení. výsledky: Ambri-Piotta - Lausanne 2:3 pp, Biel - Bern 3:4, Langnau - Rapperswil 0:1.
včera o 22:22 - TASR

TPS Turku - Ilves Tampere 1:4 v utorňajšom zápase fínskej ligy

Hokejisti Ilvesu Tampere zvíťazili v utorňajšom zápase najvyššej fínskej súťaže na ľade TPS Turku 4:1. výsledok: TPS Turku - Ilves Tampere 1:4.
včera o 19:59 - TASR

Jakupov zamieril z Chabarovska do Omska

Ruský útočník Nail Jakupov zmenil pôsobisko v rámci Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL). Z Amuru Chabarovsk zamieril do Avangardu Omsk za finančnú kompenzáciu. Informovali o tom oficiálne stránky oboch klubov.
včera o 18:49 - TASR

Nordström podpísal ročnú zmluvu s Calgary

Švédsky hokejový útočník Joakim Nordström podpísal ročný kontrakt s klubom NHL Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 28-ročného centra na oficiálnej stránke.
včera o 08:21 - TASR

Arizona si poistila služby útočníka Fischera

Americký hokejista Christian Fischer podpísal s klubom NHL Arizona Coyotes kontrakt na dva roky. V organizácii pôsobí celú svoju profiligovú kariéru, po skončení sezóny 2019/2020 bol obmedzeným voľným hráčom. Dvadsaťtriročný útočník si v 56 zápasoch predchádzajúceho ročníka pripísal šesť gólov a tri asistencie.
19.10.2020 19:40 - TASR

Ottawa uzavrela kontrakt s brankárom Daccordom

Kanadský hokejový klub NHL Ottawa Senators uzavrel trojročnú zmluvu s brankárom Joeyom Daccordom. Dvadsaťštyriročný Američan odchytal zatiaľ v profilige len jeden zápas v sezóne 2018-19. Daccord v prvom roku platnosti kontraktu zarobí 700. 000 dolárov v NHL a 175.
18.10.2020 12:55 - TASR

Blues podpísali nováčikovský kontrakt so svojou draftovou jednotkou

Vedenie hokejového tímu NHL St. Louis Blues uzavrelo trojročný nováčikovský kontrakt s Jakeom Neighboursom, ktorý bol ich prvou draftovou voľbou. Blues si osemnásťročného útočníka vybrali v prvom kole z 26. miesta. Kanadský krídelník odohral v juniorskej súťaži WHL celkovo 122 zápasov, v ktorých nazbieral 98 bodov (34+64).
18.10.2020 12:39 - TASR

Grzelcyk sa dohodol s Bostonom na novej zmluve a vyhne sa arbitráži

Americký hokejista Matt Grzelcyk sa vyhne arbitráži, keď sa dohodol s Bostonom Bruins na novej zmluve. Dvadsaťšesťročný obranca podpísal s klubom NHL zmluvu na štyri roky v celkovej hodnote 14,75 milióna dolárov.
18.10.2020 08:38 - TASR

Obranca Ceci podpísal ročnú zmluvu s Pittsburghom

Kanadský hokejový obranca Codi Ceci podpísal ročnú zmluvu s klubom NHL Pittsburgh Penguins. Nový kontrakt mu vynesie 1,25 milióna dolárov.
18.10.2020 06:58 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

23. 10. 2020
N. Zámky - Miškovec o 18:00
Košice - Michalovce o 18:00
25. 10. 2020
Michalovce - Zvolen o 16:00
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Trenčín - Košice o 17:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30

Odohrané zápasy

20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT
16. 10. 2020
MiškovecTrenčín
2:3REPORT
11. 10. 2020
N. ZámkyNitra
3:4REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Lalancette C.MIC4
4.Hrnka T.NIT4
5.Gašpar R.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov