Diskusia: Stanoviská Banskej Bystrice a KR SZĽH k súboju Gachulinec - Wedman
Séria medzi Banskou Bystricou a Žilinou má za sebou okamih, ktorý rozvášnil banskobystrické vedenie klubu.
Bežala 56. minúta zápasu číslo štyri vo štvťfinálovej sérii medzi Banskou Bystricou a Žilinou. Stret obrancu Daniela Gahulinca s Mattom Wedmanom znamenal pre útočníka Banskej Bystrice otrasenie a ťažký návrat z ľadovej plochy na striedačku. Dlhší čas sa nehralo, pričom rozhodcovia daný okamih na videu zhliadnuť odmietli.
Moment, ktorý prinútil predstaviteľov Banskej Bystrice k dnešnému stanovisku a videu.
KR SZĽH na dané stanovisko následne reagovala svojím videom i stanoviskom.
Rubrika: Slovensko
- zratca
- Tak uz vyplakavame aj my 😆
Jedine co ma mrzi, ze v stanovisku komisie nevidim zmienku o tom, ako mienia riesit (opakovane) pochybenie rozhodcov... Cele stanovisko vzniklo iba preto, aby ukazali fakera BB klubu, ktory si pytal dodatocny trest pre gachulinca...
Vyriesili to opat k nespokojnosti vsetkych: nedali dodatocny trest, ale ani neoznamili trest pre rozhodcov, ktori pochybili. A ze tych chyb bolo (nielen v tomto zapase) na obe strany... - 24.3.2025 - 20:08
- +3
- dejvidBB
- Ako toto je uz smiesne, dnes Rapac 5+dkz a ten kamen z fantagiro si to bol pozriet na videu a v sobotu nemal ani snahu. A piska si dalej...
- 24.3.2025 - 20:11
- +6
- evgeni71
- kamen z fantagiro
- 25.3.2025 - 7:36
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PystaZH
- "Na Bystricu volnejsie"
- 24.3.2025 - 20:36
- +1
- AVEMNE
- ukážkové 5+DKZ + trest 3 zápasy
- 24.3.2025 - 20:40
- +1
- pucoo
- Nejdem teraz hodnotiť zákrok, akurát, len to, že z videa slh je vidieť... nič. Len nejaké grafické prvky na úrovni "skicára". Čakal som nejaký detailnejšie záber z iného uhla.
- 24.3.2025 - 20:45
- +1
- Westbeast0
- Neuveriteľné co ten zvaz stvara, je to cim dalej tym horsie... Cize podla tohto vykladu teraz moze obranca odzadu vystartovat s hokejkou v jednej ruke na puk a druhou dat laket hracovi na hlavu a krk a bude to max za 2 minuty... A to video zostrihane na urovni prvého stupna informatiky spolu s hudbou blahozelania k narodeninam su len cersnicka na torte tejto tragedie...
- 24.3.2025 - 20:54
- +4
- dejvidBB
- Ver tomu ze keby tam lezi na tom lade 10 minut tak by si to sli aj pozriet a aj by dostal vyssi trest.
- 24.3.2025 - 21:04
- 0
- Dracik_18
- Bystrické 9 sekundové video bolo lepšie
- 25.3.2025 - 6:18
- 0
- Žilinčan
- Hráč Žiliny nemenil smer jazdy, mal záujem hrať puk, bol pri ňom prvý. Faul tam bol ale na 5 minút? Ten neodpískany krošček predtým vyzeral rovnako nebezpečne.
- 24.3.2025 - 20:55
- 0
- nameless
- 😀😀
- 24.3.2025 - 21:37
- 0
- schnek
- Ešte by som to porovnal s Mezeiovým 5+DKZ v poslednom zápase a týmto "nefaulom" Gachulinca. Celé to rozhodovanie je na smiech.
- 24.3.2025 - 22:04
- +1
- Žilinčan
- Toto bol faul za dve minúty. Ale takých bolo v tomto zápase neodpískanych viac
- 24.3.2025 - 22:17
- +1
- schnek
- Veď práve, že to bol faul, za aké sa bežne udelujú 2 minúty, ale dostal 5+DKZ a Gachulinec blindside + zásah hlavy, čo by malo byť 5+DKZ a nedostal ani dvojku.
- 24.3.2025 - 22:57
- 0
- Žilinčan
- Schrek: Čiže za to, že on dostal 5 minút keď mal dostať dve, mal dostať aj Gachulinec 5 namiesto tých dvoch ktoré mal dostať?
- 24.3.2025 - 23:08
- 0
- schnek
- Nie, zle si pochopil, Gachulinec mal dostať 5+DKZ za to, aký zákrok urobil. Mezeia som dal len príklad ako prísne sa posudzujú zakroky na hlavu.
- 24.3.2025 - 23:42
- +1
- Dracik_18
- Gachulinec vôbec nemal dostať 5 DKZ
- 25.3.2025 - 6:19
- 0
- Žilinčan
- Schrek: Nie nepochopil som zle. Gachulinec nemal dostať 5 plus dkz a tým pádom je všetko ostatné čo si napísal zbytočne
- 25.3.2025 - 11:01
- 0
- Westbeast0
- Poprosim konkretne casi kedy neboli "taketo" zakroky odpiskane, mozno mi nieco z tribúny uslo... Dik
- 24.3.2025 - 23:01
- 0
- Žilinčan
- Westbeast: Áno ušlo Ti, nájdeš si určite keď budeš chcieť, par sekúnd predtým faul na nášho hráča.. Neodpískany dvoj minútový. Ale bolo ich viac, na obe strany
- 24.3.2025 - 23:09
- 0
- Westbeast0
- Pockaj, pisal si taketo, cize chapem to ako podobne... Ak myslis late hit Turnbulla, to bolo na dve minuty aj ked ten obranca sa velmi ochotne porucal na zem kedze ho videl a na narazal moznost sa pripravit na rozdiel od Wedmana... Dufam ze ten ukazkovy strom Wedmana na Millera ako faul neberies, lebo to sa potom nemame o com bavit...
- 25.3.2025 - 6:37
- 0
- Žilinčan
- O strome Wedmena tu nikto nepíše, nedomyšlaj si
- 25.3.2025 - 10:54
- 0
- Žilinčan
- Westbeast: Alebo sekera na Fejesa, tam bola aj krv.. To sa tiež nepískalo, čas Ti nepoviem, tiež si nájdeš keď budeš chcieť
- 24.3.2025 - 23:13
- 0
- Westbeast0
- Ok, bola sekera a bola tam aj krv (neviem z ktorej časti tela isla tá krv), bola to teda sekera alebo vysoká hokejka? Tak či onak, to je trest na 2 alebo 4 min., ale tu sa bavíme o treste na 5+DKZ...
- 25.3.2025 - 10:23
- 0
- Žilinčan
- Tu sa nebavíme o treste 5 plus dkz lebo toto nebol trest na 5 plus dkz
- 25.3.2025 - 10:55
- 0
- Westbeast0
- No vidis, zle som sa vyjadril, trest nebol, ale faul na 5+DKZ podľa toho metra ako je nastaveny toto playoff to podla mna bol a o opaku ma nepresvedci nejake trapne videjko zo strany DK...
- 25.3.2025 - 11:46
- +1
- peters
- Nechapem zaslepenosť, ktoru tu niektori predvádzajú. Teraz hodnotíme tento konkretny zakrok a je uplne jedno, ci bolo pred tym aj 100 faulov. To akoze ked niekto niekoho zraní a faul sa neodpiska, tak mozem o 5 min. urobit nieco podobne, alebo horsie a budem argumentovať tym, ze nejaky faul rozhodca neodpiskal predtym?! Nechapem vas Žilinčania. Ten faul bol úmyselný a zakerny s možnými nasledkami na zdravi. Hokej je tvrda a kontaktná hra, ale zakernost tam nema co robit ci je to uz pri mojom, alebo súperovom time. No a to, ze komisia dala vyhlasenie ake dala hovori len to, ze nieco nie je ok. Miso Handzus dobre vedel, preco zo SZLH odisiel, lebo hlava smrdi od hlavy, citit tam tu pachut na vsetkych úrovniach.
- 24.3.2025 - 22:31
- +6
- roman
- Hovorísa "Ryba smrdí od hlavy". (Kde je Strojar ked ho treba)
- 25.3.2025 - 10:27
- +2
- RoboKE
- To je pre Kamenného pavúka do zbierky
- 25.3.2025 - 13:14
- 0
- Mato-Mi
- 😂
- 25.3.2025 - 13:43
- 0
- fanke27
- Nestranne zhliadnuté z mojej strany.. za mňa jednoznačne 5+DKZ
- 24.3.2025 - 23:00
- +6
- ZABAneuvaeritelna
- Dobre vysvetlené
- 24.3.2025 - 23:45
- 0
- Jimmy Tulipan
- HockeySlovakia vypusti na svetlo sveta video, kde vysvetluje/obhajuje rozhodnutie rozhodcov z ladu.
Neriesim ci rozhodli spravne, alebo nie, ale preco, naozaj by ma zaujimalo preco, ma video ako podmaz rockovu verziu popevku "Happy birthday to you" to naozaj nechapem - 25.3.2025 - 0:37
- 0
- PaliBB
- *Predstiera obrovské prekvapenie*
- 25.3.2025 - 5:54
- 0
- Mato-Mi
- Tie vyjadrenie z KR ma asi neprestanu udivovat.
- 25.3.2025 - 6:31
- +3
- bigi
- klasicke vyjadrenie KR rozhodcovia rozhodli spravne vsetko je v poriadku, v cze robia rozhodcovia vacsie koniny ale sa to aj riesi, u nas by jonak obhajil aj vrazdu rozhodcom.
a disciplinarny senat je tiez kategoria sama o sebe, skoda reci, to uz fakt pri ich neschopnosti mali nechat hrat az do odvolania, lebo teraz v tom robia este vacsi problem - 25.3.2025 - 6:49
- +2
- Urpiner16
- Jonák tam nemá čo robiť.Stačí si spomenúť čo robil ako rozhodca.
- 25.3.2025 - 7:40
- +2
- fabregas001
- podľa mňa to tu niektorí poriadne prifarbujete ... Gachulinec nie je zákerný hráč, čiže ak to aj faul 5+DKZ bol, tak určite nie úmyselný .... jednak ako som písal, Gachulinec nie je zákerný hráč a po druhé žilinskí hráči to majú momentálne v hlavách dobre nastavené, čiže držia si podľa mňa nervy na uzde ... a po ďalšie, ak ste už niekedy držali hokejku v ruke a keď idete proti prihrávke, ktorá vám ide popod nohy, tak pri pohybe hokejky pod nohy ide automaticky pri pravákovi ľavá ruka resp. lakeť smerom dohora ... z tohto videa ani nie je vidieť či tam bol zásah do hlavy a krku, ale ak aj bol, tak určite to úmysel nebol ale súhlasím s tým že rozhodca by si obhájil aj 5+DKZ a nikto by nič nemohol povedať proti, ale nesúhlasím s tvrdením že to bolo zákerné a úmyselne ....
čo sa týka vyjadrenia BB mimo toho faulu, čo riešia Skladaného, že komunikuje s rozhodcom a že je v štrukturách SZĽH, tak toto mi už príde úplne cez čiaru ... totálne neprofesionálne a detinské, keďže rozhodcovia v tejto sérii pískajú rovnako na jednu stranu ako aj na druhú, robia chyby, ale na oboch stranách a ak idú kvôli tomuto jednému zákroku tvrdiť že, kvôli nemu prehrávajú v sérii 3:1 a tvrdiť že rozhodcovia pískajú tendečne pre žilinu len kvôli tomu že je Skladaný v štrukturách SZĽH, tak mi to len príde akoby sa sami seba chceli obhájiť a vyviniť sa z momentálneho neúspechu + samozrejme urobiť tlaky na rozhodcov .... keď už tak, mali ostať len pri tom faule a nemali zachádzať do konšpirácií, to si mohli odpustiť ... človek, ktorý nevidel ani jeden zápas si z toho môže myslieť že vyhrávame 3:1 len vďaka rozhodcom a jediný ako tak sporný moment bol tento ... - 25.3.2025 - 7:52
- +5
- zratca
- ad Skladaný: chapem co myslis... z mojho pohladu je tam hlavny message ten, ze timy nedodrzuju pravidla/dohody, a ti co sa snazia tie dohody dodrzovat (napr. ze sa nekomentuju rozhodnutia rozhodcov, ze s rozhodcami bude komunikovat iba kapitan + hlavny trener) tak su v podstate v nevyhode... lebo nikto neoceni, ze dodrzuju dohodu, a super nema ziadny postih z toho, ze tu dohodu nedodrzuje...
tak ale taka je bohuzial momentalna nalada v celej spolocnosti, ta frustracia z toho ze dodrziavanim pravidiel nic nedosiahnes... - 25.3.2025 - 8:39
- +2
- DEWW
- Keď komisii šéfuje niekto, čo celú svoju kariéru žral ľuďom nervy kvôli svojej nekompetentnosti, tak čomu sa čudujeme? Čakal snáď niekto, niečo iné? Už len to, že po takomto faule si neboli pozrieť video. A chybných rozhodnutí v tom zápase bol kvantum
- 25.3.2025 - 8:28
- +2
- XXL
- žilina hra dlhodobo špinavy hokej . Same držanie , sekanie a pod. len skusaju co si rozhodca všimne a co nie a väčšinou im to vyjde Tym nehodnotím výsledok serie .
- 25.3.2025 - 9:26
- 0
- Žilinčan
- Xxl: Toto bol vysoko objektívny názor. Žilina ktorá je rýchlejšia ako BB nepotrebuje hrať spínaný hokej. BB hra oveľa tvrdšie v tejto sérii. A to dlhodobo je len taky tvoj výlev, inak sa to ani brať nedá
- 25.3.2025 - 11:05
- +2
- XXL
- jaaaaj ved dobre. ano zilina je vsade skor . to ale nic na mojom nazore na hru žiliny nezmeni. zas nebud vztahovačny a nesnaž sa tu všetkým odpovedat a vyvracat ich nazor lebo tvoj je najobjektivnejsi.
- 25.3.2025 - 11:10
- 0
- StLouis
- XXL: Ja sa akurát smiať musím na tom tvojom príspevku. U teba je to až zaujatosť a vidíš len to čo chceš. Žilina hrá dlhodobo špinavý hokej? Povedz, ktorý klub hrá úplne bez sekania a držania? Keby som veľmi chcel, tak nájdem u každého klubu v extralige držanie, sekanie. Je to súčasť hry. A čo je dlhodobo? Na tomto sa smejem najviac, pretože Žilina je prvú sezónu v extralige a silne pochybujem, že si Žilinu sledoval v SHLke. Ty dlhodobo. Si zaujatý a nič viac.
- 25.3.2025 - 14:42
- 0
- StLouis
- A čakám odpoveď, ktorý klub hrá vždy čisto? Ty špinavý hokej... a predstav si že väčšina fanúšikov z iných klubov práve chváli útočnú hru Žiliny a jej prínos v extralige. Si zaujatý a nič viac
- 25.3.2025 - 14:46
- 0
- Yxcvbnm
- Tak vacsiu chobotinu si uz napisat ani nemohol 🥲😂 ale chapeme, frustracia
- 25.3.2025 - 13:35
- 0
- nitro2
- To HAPPY BIRTHDAY v pozadí hrajú pre koho?
- 25.3.2025 - 12:17
- 0