Diskusia: Stantien v Slovane končí, nahradia ho Döme a Bažány
Akcionári HC Slovan Bratislava odvolali z postu hlavného trénera Romana Stantiena, ako aj jeho asistenta Rudolfa Jendeka.
Novými trénermi sa stanú Robert Döme, Marián Bažány a Ján Lipiansky, ktorí sa práce pri mužstve ujmú už od pondelka 18. januára. Všetci traja podpísali zmluvu do konca nasledujúcej sezóny 2021/22, pričom Döme a Bažány budú vystupovať v pozícii dvoch hlavných trénerov s rovnocennými právomocami.
Stantien s Jendekom prišli k mužstvu začiatkom júna 2019 a mali zmluvy do konca prebiehajúcej sezóny. Pod ich vedením odohral Slovan celkom 85 zápasov, v ktorých sa tešil z víťazstva 58x a získal 168 bodov, čo je 66 percent všetkých bodov. Slovan priviedli na tretie miesto priebežnej tabuľky Tipos Extraligy. V posledných zápasoch musel Slovan nastupovať v silne improvizovanej zostave, keď mu kvôli zraneniam kľúčových hráčov - predovšetkým útočníkov - a ukončeniu zámorských hosťovaní, chýbalo až 54 percent všetkých kanadských bodov.
Rozhodnutie o výmene trénerov A mužstva je zavŕšením reštrukturalizačného procesu klubových činností zameraného na zjednotenie odborných činností jednotlivých zložiek klubu. Akcionári ďakujú odvolaným trénerom za ich kvalitnú prácu, čoho dôkazom je postavenie klubu v tabuľke Tipos Extraligy. "Napriek veľkému počtu zranených hráčov základného kádra sa odvolaným trénerom darilo udržiavať vysokú úroveň herného prejavu mužstva. Veríme, že nová trénerská trojica bude pokračovať a ďalej zdokonaľovať herný prejav mužstva, aby sme spoločne dosiahli stanovené ciele v kvalite a zjednotení herného prejavu A mužstva súčasne s nastavením týchto cieľov aj v mládežníckych kategóriách," píše sa v stanovisku akcionárov klubu.
zdroj: hcslovan.sk
Rubrika: Slovensko
- Pukky
- Dočasné. Za pár dní oznámite nejaké trénerské eso. Inak by nemalo význam toľko investovať do hráčskeho kádra.
- 17.1.2021 - 21:49
- +4
- NasHokej97
- Prečo by ich potom podpisovali do konca nasledujúcej sezony ?
- 17.1.2021 - 21:50
- +17
- Pukky
- A čo klubu bráni urobiť z nich následne asistentov. Ja si jednoducho neviem predstaviť prečo by slovan v tejto situácii, keď ak vyhrá dohrávku je lídrom, prepustil skúseného trénera a menoval dvoch povedzme menej skúsených trénerov. Na slovan mi takýto krok proste nesedí. Veď vyhrávate napriek zraneným top 6 útočníkom.
- 17.1.2021 - 22:13
- +4
- -BBB-
- Neoznamia,, tato trojica to dotiahne do konca sezony,,skor sa este zainvestuje do rozdielovych hracov na PO...trenerske eso az na rok v KHL .. moj subjektivny nazor.
- 17.1.2021 - 21:51
- +3
- penepi
- KHL najskôr od 2022/23 si myslím.
- 17.1.2021 - 21:53
- +5
- Tehelnepole
- Nope
- 17.1.2021 - 21:56
- +2
- ten čo nevie
- a potom zads pridu s placom
- 17.1.2021 - 21:58
- +60
- Tehelnepole
- Ty fakt nič nevieš.
S plačom sme neprišli. - 17.1.2021 - 21:59
- +1
- ten čo nevie
- jasne neviem a este aj s holym zadkom
- 17.1.2021 - 22:04
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tehelnepole
- Ach bože, čím si prispel akože týmto k úrovni v tejto diskusii? Hm!?
- 17.1.2021 - 23:07
- 0
- Tehelnepole
- Čau...
- 17.1.2021 - 23:07
- 0
- FP-lacerta21
- Ahoj
....a teraz vazne, ty si presvedcena ze pri vasom navrate do EL bolo vsetko kosher? Licencia udelena napriek terminom, dlhom za stadion, dlhom u hracov a tak...???
A to teraz sa pytam seriozne, bez rypania ci emocii po zapase, ktore, uznavam, mnou obcas po vypatych ci diskutabilnych zapasoch, lomcuju .... - 17.1.2021 - 23:18
- +22
- Tehelnepole
- Licencia bola udelená v súlade s dohodou keď Slovan odchádzal.
Čo sa týka dlhov..to bola veľká škvrna..a ver mi že mi z toho bolo zle ako aj do Širokého. - 17.1.2021 - 23:20
- +4
- Radovan123
- Ale nerieši sa dohoda a licencií ale to čo nasledovalo potom ako termíny a hlavne dlhý ktoré platia pre každý klub v lige
- 17.1.2021 - 23:24
- +3
- Dracik_18
- Všetko do termínu nestihli ..ako každý EXT klub ...
- 17.1.2021 - 23:33
- +3
- Radovan123
- Ktorý každý?
- 17.1.2021 - 23:51
- 0
- Dracik_18
- Chcel som napísať stihli..
- 18.1.2021 - 0:05
- +2
- bigi BLOG
- co sa riesi, alebo co riesite vy? to ze prohokej, ktory v tom case s extraligou nic nemal a daval terminy nikoho ezaujima, podstatne boli terminy zvazu ktorymal uz vtedy extraligu na starosti a tie slovan dodrzal. to ze slovan to nerisiel s prohokejom ale hned od zaciatku zo zvazom, a potom prohokej mutil vodu, vieme preco to koval robil. ale vdaka tomu je BB este v extralige a HC BA v rakuskej lige
- 18.1.2021 - 6:15
- +1
- vinedine78
- Vo tu trepeš o BB ty lolo, kvôli Slovanu si vzali riadenie ligy naspäť szhl, aby sa všetko urobilo akože okej. Nič viac, nič menej.
- 19.1.2021 - 13:47
- +1
- amaskiea BLOG
- a ja som si až doteraz myslel, že kvôli tomu, aby zabránili revolučnému obratu k svetlým zajtrajškom v LM výmenou Čankyho za Čankyho
- 19.1.2021 - 14:13
- 0
- bigi BLOG
- O bb trepem to ze koval si chcel nieco porovnavat a utrel nos. A ze isla extraliga pod szlh bolo davno jasne este pred navratom slovana.
- 19.1.2021 - 16:17
- 0
- Tehelnepole
- Radovan, ja neviem či to bolo Tipo topi. Chcem veriť že áno. Ja som fanúšik,nie som funkcionár ani nemá informácie... Ok?
- 17.1.2021 - 23:26
- +1
- Radovan123
- Ok, ja sa nehadam, len som napisal tak ako to bolo. O tom ci to bolo čisté je neskoro hovoriť. To je všetko 😊
- 17.1.2021 - 23:35
- +1
- Tehelnepole
- Oki
- 17.1.2021 - 23:36
- 0
- FP-lacerta21
- Minule si apelovala na slusnu diskusiu, ale dnes najprv prchko reagujes (nie na mna)
a potom pises ze nevies ci to bolo ciste...
- 17.1.2021 - 23:38
- +3
- Tehelnepole
- A to sa ešte držím a nenadávam.
- 17.1.2021 - 23:41
- +2
- FP-lacerta21
-
- 17.1.2021 - 23:41
- 0
- FP-lacerta21
- Vsak prave o to ide...
Nie o dohode o vasom navrate... To je v poriadku, ak tak znela dohoda pri vasom odchode...
Ale niekolko timov kym ste boli v khl licenciu nedostalo kvoli mensim dlhom u hracov a necakalo sa na nich, neposuvali terminy ci vyzrebovanie ligy (napr. Martin, Zilina, Piestany, Skalica atd.)
Prave v tom, v tej skvrne ktoru aj ty spominas, mnohia vidia tu skrivodlivost, rozdelovanie na rovnych a rovnejsich... - 17.1.2021 - 23:35
- +4
- Tehelnepole
- Beriem
- 17.1.2021 - 23:36
- +1
- FP-lacerta21
- Tak fajn
Pekny vecer - 17.1.2021 - 23:39
- 0
- Tehelnepole
- Aj tebe
- 17.1.2021 - 23:41
- 0
- AndrejTN
- to už končíte?
zas sa idem nudiť.
- 18.1.2021 - 1:50
- +3
- Dracik_18
- Kvôli licencií sa neposuvali termíny iných klubov ? Máš dačo s pamäťou ?
- 18.1.2021 - 0:07
- +1
- bigi BLOG
- preco klames? slovan si splnil vsetko v termine tak ako ostatne kluby ktore licenciu dostali
- 18.1.2021 - 6:16
- +1
- FP-lacerta21
-
sľubmi a splátkovými kalendármi, ktorými si Širokí vytreli rite ...
Dlhy riešil az nový majiteľ ....
Take iste splátkové kalendáre sa zamietli napr. Žiline, Piestanom či vo futbale FC Košice - 18.1.2021 - 8:22
- +3
- bigi BLOG
- je zaujimave ze tie splatkove kalendare ti nevadia u inych ako u slovanu. kedze aj ine kluby mali splatkove. neviem ci za alebo PN boli zamietnute splatkove ale pochybujem o tom.
a neviem co sem tahas futbalove kosice co maju spolocne so szlh respektive s prohokejom, ale urcite mi to vysvetlis - 18.1.2021 - 9:13
- +2
- Dracik_18
- Nikomu nezamietli splátkové kalendáre ..nikomu !
- 18.1.2021 - 10:25
- +2
- penepi
- Tak Hrubý je seriózny podnikateľ, ten sa tam nebude tlačiť pokiaľ nebude mať pokrytý slušný budget, aby sme zo seba zas robili fackovacieho panáka. A v tom prípade to určite podorujem/e.
- 17.1.2021 - 21:59
- +3
- Tizo BLOG
- preco si myslis ze hruby z firmy eset ktora je v rusku povazovana za predlzenu ruku usa bude v rusku vitany so svojim klubom? khl je aj o politike a tam hruby nepasuje. a vyjadrenia o navrate slovana boli este v case ked tam vladol bystrozraky..aj ked krajci by tiez rad snival tento sen.
- 17.1.2021 - 22:20
- +4
- penepi
- Insider a analytik sa vyjadril.
Až na to, že Hrubý už bol KHLkou pozvaný na dva eventy, a to KHL World Games do Izraela a KHL ASG do Rigy. Plus samotná liga ma záujem o návrat Slovana. Viac napr. tu: https://allbeardnoteeth.com/despite-pandemic-hruby-continues-slovan-talks-with-the-khl/
- 17.1.2021 - 22:22
- +8
- penepi
- Nebuď naivný. Tu sa netvorí bezpečnostná stratégia NATO, ale robí biznis a hokej. A v tom sú Rusi nanajvýš pragmatickí. Koniec koncov pokiaľ by nemali o Slovan (=Hrubého) záujem, tak by ho nikam ani nevolali, čiže žiadne kortešačky.
- 17.1.2021 - 23:06
- +5
- Tizo BLOG
- ludia ako rotenberg presadzuju rusku politiku vo vztahu k zapadu. preto jokerit. to iste ruski podnikatelia v nepriatelskom lotyssku o ukrajine nehovoriac. akurat hruby s uplne opacnym videnim sveta im pojde do kapusty. ibazeby chlapec uz prebehol na druhu stranu.
- 17.1.2021 - 23:28
- +2
- vajconr
- "KHL World Game Izrael" Tak to teda v hokeji je určite zaujimava akcia
. Dostal na pamiatku aj jarmulku s logom KHL?
- 17.1.2021 - 23:21
- +3
- RhimeSBA
- To bola podstata príspevku? Si si istý?
- 17.1.2021 - 23:37
- +6
- zubo
- Nie, a? Vsak pobavil sa,aj nas
- 18.1.2021 - 8:58
- +1
- RhimeSBA
- Dobre
- 18.1.2021 - 18:12
- 0
- Tehelnepole
- Ejmen.
Hm. - 17.1.2021 - 22:04
- 0
- -BBB-
- Co bolo zle na mojom prispevku? Som nejakemu NR fans slapol na otlak?
Oki , hrali ste dneska paradne .. uzil som si to
- 17.1.2021 - 22:19
- +4
- Cylo24
- asi si použil nejaky vulgarizmus, za ktorý to dotyčný schová.
- 17.1.2021 - 22:22
- 0
- -BBB-
- uz ani neviem .. ale OK .. neriesim .
- 17.1.2021 - 22:23
- +1
- Cylo24
- však minule nejaký gašpar zmazal debatu, lebo nebola o hokeji ale o politike v usa 😀
- 17.1.2021 - 22:29
- 0
- riskohrasko1
- Prečitaj pravidla diskusie a porovnaj ich s tvojim prispevkom,potom zistiš prečo.Niesom mod ,ale stihol som precitať čo si napísal.🤷♂️
- 17.1.2021 - 22:31
- +4
- -BBB-
- A co tam teda bolo zle? Ja si fakt nepamatam
- 17.1.2021 - 22:35
- 0
- riskohrasko1
- Asi keby si to jedno slovko p... hokej.. nahradil ,tak si myslim ze by to nik nezmazal
- 17.1.2021 - 22:38
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- riskohrasko1
- To ja už neviem
- 17.1.2021 - 22:40
- 0
- Big brother
- Prva liga, ale v tomto by som nevidel zmysel. Možno Rakúska...či Maďarska, ale to je blbosť asi. No veď do nejakej r..i sa hádam vopchate, držím vám v tom palce.
- 17.1.2021 - 22:06
- +21
- penepi
- Keby mal Trenčín hypoteticky dostatok finančných prostriedkov a vyhovujúcu infraštruktúru, ty by si nebodaj odmietol "strčenie sa do riti" trebárs do tej KHL? Myslím, že 99 % fanúšikov tu by sa tam pohrnulo jedna báseň.
- 17.1.2021 - 22:09
- +3
- Big brother
- No určite že by som to odmietol
- 17.1.2021 - 22:12
- +1
- Radovan123
- Ale u vás čo som si všimol pokiaľ nie sú peniaze na KHL tak hokej neexistuje. Nie ako vo zvyšku sveta kde sa hovorí: fanúšikom aj keď sa nedarí. U vás to nedarenie sú len peniaze=KHL. A samozrejme my všetci sme nižšia kasta oproti vám a našu súťaž už dopredu ako samozrejmosť beriete ako miesto pre vaše Bčko.
Tento pocit som mal zo zmazaneho komentára vyššie - 17.1.2021 - 22:20
- +4
- penepi
- Áno, máš úplnú pravdu. Presne preto sme mali minulú sezónu po základnej časti najvyššiu priemernú návštevnosť.
- 17.1.2021 - 22:25
- +2
- Radovan123
- Tak prečo sa tu prezentujete ako keby Slovan bol neodmysliteľná časť KHL?
- 17.1.2021 - 22:29
- +1
- penepi
- Nikto tu nič takého neprezentuje, tak sem nepodsúvaj svoje fabulácie. Akurát sa skonštatovalo, že KHL má záujem o návrat Slovana a fanúšikovia návrat podporujú, to je všetko.
- 17.1.2021 - 22:31
- +3
- -BBB-
- toto si sa kde docital?
- 17.1.2021 - 22:35
- 0
- XxMartinxX
- Akože aké veľké mesto ste a aké sú Mi a keď to percentuálne rozdelis tak si odpovedz sam
- 18.1.2021 - 0:57
- 0
- bigi BLOG
- mam rad tieto porovnavanie na zaklade velkosti mesta, kde sa vzdy zabudne na ostatne premenne, ale vzdy len velkost
- 18.1.2021 - 6:22
- +1
- penepi
- Ak si si nevšimol, tak zmenili sme majiteľa. Ak potrebuješ vysvetlenie, čo to znamená, tak je akákolvek debata zbytočná. Každopádne len tolko, že Hrubý sa tam nebude tlačiť, ak by sme nemali hrať pravidelne o playoff.
- 17.1.2021 - 22:24
- 0
- jozino
- Toto sme uz poculi pred prvym vstupom do KHL
Mala to byt vykladna skrina SVK hokeja, kde bude zaklad SVK repre doplnena o skusenych zahranicnych borcov
- 18.1.2021 - 12:39
- +4
- penepi
- Mnohým naozaj uniká fakt, že sme zmenili majiteľa. Je zásadný rozdiel, keď niečo povie Široký a niečo Hrubý. Či ich nebodaj ideš porovnávať?
- 18.1.2021 - 12:56
- 0
- jozino
- Neviem ci je medzi nimi rozdiel. Klub vlastni par mesiacov a ty uz vies posudit?
- 18.1.2021 - 16:41
- +1
- bigi BLOG
- Myslim ze obaja podnikaju uz nejaky ten piatok a podla ich podnikania sa da badat rodziel medzi nimi a to markantny
- 18.1.2021 - 17:49
- 0
- jozino
- Siroky velkopodnikatel v roznych oblastiach
Mozno ze Hruby ma peniaze na ta stratovu vec ako je KHL. Uvidime, mozno mu par mega rocne chybat nebude. Ja som napriklad velmi rad, ze svojho casu ked hovoril Turbo o HK Poprad a KHL to nedoslo do finale, ale ostalo to pri Levovi, ktory stejdne iba "zařval" a pritom porobil dlhy. Aspon nam neskantrili nas klub.
- 18.1.2021 - 20:10
- +1
- bigi BLOG
- Inac klub v extralige ziskova vec. Najma ked vyplatil sirokeho dlhy voci hracom
- 18.1.2021 - 20:30
- 0
- -BBB-
- vseobecne klub v extralige ziskova vec
- 19.1.2021 - 10:17
- 0
- jozino
- urcite nie je tak stratovy ako v KHL. KHL nie je, a ani nikdy nebude NHL, ze kluby ziju z horibilneho vstupneho, merch sa predava ako teple rozky po celom svete za velke prachy a kluby su v zisku. V Rusku je KHL iba hrackou bohacov, korym nebude chybat par mega rocne, pretoze ziju z ropy a plynu. A Slovan sa im chce vyrovnat? Ako vazne? Ved aj posledne Slovan zachranila ruska ropna spolocnost. Ale ako myslis, chodte do KHL a teste sa ked predbehnete Kunlun v tabulke
- 19.1.2021 - 14:38
- +2
- jozino
- paneboze, vsak tam chodte, nik vam nebrani.. A o 2-3 sa vratite zase s holym zadkom s vizitkou fackovacieho panaka pre cele Rusko
- 20.1.2021 - 11:18
- +1
- amaskiea BLOG
- už to tak neprežívaj, prosím ťa, lebo sa ti niečo stane:
Hoci som slovanista a zároveň zarytý odporca Slovana v KHL (a v podstate aj KHL samotnej), tak mám pocit, že som aj tak do tohto problému ani za celých 8-9 rokov jeho trvania neinvestoval toľko emócií, čo si tu vyplytval ty len v tomto jednom strome. - 20.1.2021 - 11:32
- +2
- jozino
-
neprezivam to tak, len reagujem na reakcie
Ok, ukoncim to iba jednou vetou: Podla mna ma vecsi prinos Slovan pre nas hokej v nasej lige a rovnako Slovanu nasa liga mu viac svedci, v nej Slovan silny team. Amen, koncim - 20.1.2021 - 11:46
- +1
- yaro.s
- Ja som Slovanu KHL prial a to myslím bez irónie.
Mne sa ten koncept jedného slovenského mužstva v kvalitnej lige páčil, keďže mi ide o slovenský hokej ako celok.
Len im to nejako nevyšlo a to nemyslím len financie, ale aj zapracovanie slovenských hráčov a potom ich využitie pre reprezentáciu.
A čo sa týka prínosu Slovana pre ligu, zbytočne o tom písať..., jeden z pilierov, momentálne najsilnejší.
Tým myslím nielen kvalitu kádra, ale zázemie, financie.
Ale že poškuľujú znovu po KHL, sa im nedivím.
Bol som tam občas na zápasoch. - 19.1.2021 - 10:48
- +2
- strojar
- Slovenský hokej ako celok mal z pôsobenia Slovana v KHL akurát tak veľké guľové. Aj s brzdou.
- 19.1.2021 - 10:58
- +5
- Sani
- ...ja si zase myslim, ze pokial nebude funkcny projekt cesko-slovenskej ligy....tak nic ine okrem skvalitnovania domacej sutaze nema zmysel....
...ano v KHL sa hra nesporne kvalitnejsi hokej, ale ci je to az taky rozdiel, ze sa kvoli tomu oplati pchat do mlyna medzi petro-plynovych oligarochov....
...ja sa radsej pojdem pozriet na Nitru, Kosice, ci Trencin, nez nejake sibirsko-azijske prdele, (kde su rivalita a naboj sterilne ako obväzy v lekarnicke).... - 17.1.2021 - 22:21
- +31
- Deividson.
- K tomu poslednemu odstavcu. Bejvavalo.
- 17.1.2021 - 23:24
- +2
- penepi
- Len sa kludne chláchol, prípadne klam samého seba.
Jediné derby, ktoré malo náboj, zostalo to s Košicami. Ak by som tam aj so zatvorenými očami pridal Trenčín a z nejakého dôvodu aj Nitru, to je stále iba zanedbatelná časť sezóny. A áno, radšej sa pôjdem pozerať na "sibírsko-ázijské" prdele ako na - pri všetkej úcte - Detvu alebo Nové Zámky, kde sú rivalita a náboj ešte trikrát tak sterilnejšie.
Keď sa darilo, v KHL mala náboj cela sezóna a bolo naozaj jedno, či sa hralo proti SKA alebo Nižnekamsku. Tá rovnica je jendoduchá. Ak budú výsledky, pri kvalitnom hokeji budú ludia chodiť a pri vypredanom štadióne už tá emócia príde bez ohladu na súpera.
- 17.1.2021 - 23:42
- +9
- XxMartinxX
- No ako myslíš len ci prídu aj ty z druhej strany
- 18.1.2021 - 2:15
- +1
- XxMartinxX
- O akom naboji hovoríš šak ten náboj bol len preto lebo slovan ako značku veľa ľudí nenávidí no khl ju berú ako co? Si odpovedz sám
- 18.1.2021 - 2:26
- 0
- pinto1000
- A ty si myslíš že prečo Hrubý bral Slovan? Kvôli našej lige? Určite pôjdu späť do KHL. To už je 100% isté. Ale ako, písal penepi,najskor od sezóny 2022/2023. A potom Capitals do našej ligy.
- 18.1.2021 - 15:14
- +1
- Hasan13
- V článku je dost dolezita veta, ze trojica je podpisana do 21/22.
Viem, že na Slovensku su zmluvy smiešna vec, ale na Slovane by to tak by nemuselo. Toto je inak dost dolezita veta aj pre KHL otázku. Zrejme o rok ešte nie. - 17.1.2021 - 21:57
- +1
- chrobi
- Pokial viem tak na KHL potrebujete súhlas SZLH a podľa môjho názoru už kluby tuto chybu neurobia a nedajú Slovanu povolenie odísť do KHL. Takze zatiaľ si neviem predstaviť odchod Slovania do KHL v teoretickej rovine.
- 17.1.2021 - 22:31
- +6
- -BBB-
- Ano ked tu tim v najvyssej sutazi zostane? Ale no .. tomu sam neveris.
- 17.1.2021 - 22:37
- 0
- chrobi
- Za okolnosti ze by jeden tím Slovana hral Extraligu by to teoreticky mozne bolo. Cas ukaze.
- 17.1.2021 - 22:59
- 0
- -BBB-
- tak, tak ..
- 17.1.2021 - 23:03
- +1
- Gargamel123
- A kde by zobral: ten extraligovy tim divakov/fanusikov.
- 17.1.2021 - 23:05
- +1
- LenTak93
- nejde o divákov
po finančnej stránke by to Slovan neustál
KHL nehrajú ďaleko väčšie a finančne stabilnejšie kluby ako Slovan. Ak Slovan bude chcieť odísť do KHL, v poriadku, ale nech zaplatí odstupné, ako Jokerit a prípadný návrat na Slovensko nech je opäť podmienený vysokým vstupným a zaradením do najnižšej slovenskej súťaže. Už žiadne šaškovanie, že keď to nebudeme zvládať, šak sa vrátime. Nie, odchádzame navždy a ak teda raz možno, tak sa tešíme na derby s Rimavskou Sobotou. - 18.1.2021 - 1:03
- +11
- Tethys
- WTF? : "...prípadný návrat na Slovensko nech je opäť podmienený vysokým vstupným a zaradením do najnižšej slovenskej súťaže."
Stupídnosť tvojho príspevku spočíva v tom, že neexistuje absolútne nijak podmienené vysoké vstupné pre zaradenie akéhokoľvek klubu do najnižšej (2.ligy) SVK sútaže. A keď si stiahneš spred svojich VSŽ-očí to červené slovanistické súkno, tak možno zistíš, že ten "strašný" SBA Vám celkom slušne zakaždým plní klubové kasičky zo vstupného (ak opomenieme momentálnu situáciu s CoViD-om)... - 18.1.2021 - 2:34
- +5
- LenTak93
- Takže znova mu umožníme, aby sa vrátil do extraligy, kedy sa mu zachce? Nie. Práve toto má slúžiť na to, aby Slovan prestal šaškovať a robiť si zo slovenskej ligy "defku".
- 18.1.2021 - 7:21
- +8
- Tehelnepole
- Na tebe tak záleží čo Slovan urobí
- 18.1.2021 - 7:36
- 0
- LenTak93
- Na mne nie, ale kompetentným by malo. A určite by už 2x nemali dovoliť, aby si Slovan robil s ligou, čo jemu vyhovuje. Slovan tu nie je pre ligu, ale liga pre Slovan.
- 18.1.2021 - 8:20
- 0
- LenTak93
- to posledné malo byť rečnícka otázka, že kto je tu pre koho
- 18.1.2021 - 8:22
- 0
- bigi BLOG
- myslim ze odpoved je jasna, liga so slovanom dostava na klub viac penazi od sponzorov ako bez slovana
- 18.1.2021 - 9:10
- 0
- LenTak93
- ešte raz
ale liga nemôže skákať tak, ako bude Slovan pískať, to musí byť opačne
takýto systém nikde na svete nefunguje - 18.1.2021 - 9:23
- +2
- -BBB-
- mozno nikde nefunguje, ale teraz uprimne a odmysli si ze som fanusik Slovana, to s tym teraz nesuvisi a aby bola chytena premysa potrebnosti,, zamysli sa nad tym globalne ,, Kto koho potrebuje viac? SVK liga Slovan, alebo Slovan SVK ligu?? Cim nevravim ze nemas pravdu, cim nevravim, ze si Slovan ma z toho robit holubnik, cim nevravim, ze zbytok ligy ma suchat nohami ..
- 18.1.2021 - 9:41
- 0
- LenTak93
- Chápem, čo chceš povedať. Ale bolo by dobré dať tomu jasné pravidlá, nie?
Lebo liga sa pomaličky začala dvíhať z dna aj bez Slovana. Išlo to, síce pomaly. Ale takto by mal každý svoj piesoček, Slovan svoju KHL a Slovensko svoju ligu. Neboli by tu zásahy typu, že Slovan raz v KHL, raz v lige. To by naburalo koncepciu. Jednak ligy a jednak aj nejakého fungovania Slovana. Sponzori by tak vedeli na čom sú. - 18.1.2021 - 9:49
- 0
- -BBB-
- opakujem, ja netvrdim, ze nemas pravdu a netvrdim, ze s tebou nesuhlasim ,, ale svet nieje cierno-biely ,, a SVK hokej vobec . a nemyslim, ze SVK hokej bude v najblizsich 10tich rokoch v pozicii, ze si moze povedat, ak by sa SLovan vracal, nech aj "z riti Palovej spat na SVK" - "nechceme ta, tahaj hrat najnizsiu sutaz a dostan sa hore" .. obaja vireme ze to je kravina a len "mentalna nevyspelost tych, co si myslia ze to tak bude" .. ale zhodneme sa, nerobme z toho holubnik .. byt na mne a chce Slovan odist, dostane podmienku timu v najvyssej sutazi.. inak by ten suhlas nedostal.
- 18.1.2021 - 10:02
- +3
- KrebsKandidat
- Slovan nasu ligu pred dvomi sezomami bez pochybnosti potreboval viac ako liga Slovan. Ked teda chcel niekde hrat.
- 18.1.2021 - 9:59
- +2
- Tehelnepole
- Krebs, naco je dobre toto meranie si?
Uznaj, ze liga SLovanu chybala.
Netvrdim, ze to nebolo aj naopak.
A hrat SLovan mal kde - bolo to tak dohodnute pri odchode. Mas na viac, sakra. Preco robis take prizemne argumentacie. - 18.1.2021 - 10:03
- +1
- KrebsKandidat
- Na nic to nie je dobre.
Vacsinu casu mi je to ukradnute. Vacsinu. Raz za cas ma to este trochu nastve, zase citat, ze liga je bez Slovana o nicom. No, nie je, pre dost fanusikov nie je a nebola. - 18.1.2021 - 10:59
- +1
- FP-lacerta21
- Teraz nie si objektívna, ani nie tak obsahom .... !!!!!
- 18.1.2021 - 17:23
- 0
- -BBB-
- tato premysa potrebnosti je irelevantna, kedze pri odchode Slovana do KHL , bola podpsiana dohoda, ze ked sa Slovan bude chciet vratit, tak sa vrati .. takze potrebnost toho, kto koho potrebuje, bola myslim explicitne vyriesena uz pri odchode do tej KHL ..
A to ci Slovan potreboval ligu, alebo liga SLovan, myslim ukazala ta minula sezona na vstevnosti, kde sa Slovan ukazal, bolo vypredane, zrazu take emocie na tribunach, ktore dovtedy neboli ,, cize tu by som dlho dokazal polemizoivat a asi by sme sa opat nezhodli.. ale tak to ma byt, to ze sa nezhdoneme, neznamena, ze si tvoj nazor nevazim,, radsej budem vecne argumentovat s rozumnym clovekom, ako sa hadat s debilom , kto ma vacsieho .. - 18.1.2021 - 10:09
- +1
- FP-lacerta21
- No to je relatívne!
Liga bez Slovanu fungovala a po čase celkom dobre...
No Slovan bez ligy takmer zakapal...
Kebyže je iná dohoda, či trosku zasadovejsie vedenie ligy, ktoré by inak zhodnotilo vaše dlhy a široké praktiky, tak nehrajte hokej, nie to ligu .... - 18.1.2021 - 17:22
- 0
- Tehelnepole
- Vzácnosť mať ťa v debate.
- 17.1.2021 - 23:16
- +2
- KrebsKandidat
- Na rok v KHL?
20.08 si ma diskusii k tlacovke Hrubeho oznacil za debila, kvoli vyjadreniam, vtedy noveho majitela, o KHL.
Vtedy som zle pocuval a tentokrat zle citam?
- 17.1.2021 - 22:32
- +4
- -BBB-
- tentokrat citas moje vyjadrenie .. Nie Hrubeho .. ale osviez mi pamat?
- 17.1.2021 - 22:36
- 0
- KrebsKandidat
- https://www.hokejportal.net/?q=clanok/tlacova-konferencia-rudolfa-hrubeho-live-video/101739/diskusia
- 17.1.2021 - 22:41
- 0
- -BBB-
- precital som si to 2x ,, pointa?
- 17.1.2021 - 22:49
- 0
- KrebsKandidat
- Tak este raz a pomaly. Pred piatimi mesiacmi si ma oznacil za debila, pretoze som vravel, ze uz na tlacovke zase spominali KHL.
Teraz tu KHL spominas aj ty.
Kto je tu teda to, co si vravel vtedy? - 17.1.2021 - 23:11
- +2
- -BBB-
- zopakujem to co vtedy a aj teraz .. nikto tam vtedy nepovedal, ze sa ide do KHL, cize bol si za debila .. vtedy len Hruby odpvoedal na otazku o KHL .. a teraz? Opat si za debila, lebo o KHL vravim ja, nie Hruby, ja , nikto iny subjektivne vravi, ze si myslim, ze Slovan odtialto sa musi dostat prec kvoli hokeju .. nevravi to Hruby, ani Krajci .. staci tak?
- 17.1.2021 - 23:17
- 0
- KrebsKandidat
- S tebou sa neda. Sebareflexia nula bodov.
- 17.1.2021 - 23:19
- +7
- XxMartinxX
- Takže keď sa ta opýtam ci chcete ísť do khl odpovieš?
- 18.1.2021 - 2:38
- 0
- -BBB-
- Ano,, ja subjektivne chcem, aby sme odisli, lebo ma to tu nebavi ,, to ci Slovan naozaj odide, vie len Hruby a spol .. my sa tu mozeme len dotahovat .. to su prave tie dve veci ktore aj krebs mota dokopy ,, kedze vtedy napisal - svojimi Slovami "Slovan chce odist" hoci to Hruby nepovedal tak, len odpovedal na otazku novinaram ze mozne je v zasade vsetko ,, a vcera tvrdil, ze uz je to tu, Slovan chce odsit,, a pri tom to tvrdim len ja .. ale kazdopadne, ako tu bolo spomenute, mal by nechat /ak vobec odide niekam/ v navyssej sutazi tim ..
- 18.1.2021 - 9:44
- +1
- XxMartinxX
- A vieš čo choďte aj do NHL lebo keď tu príde Washington ľudia sa nepôjdu pozerať na vás ale ovcu atď a áno ste super nikto na vás nemá vyhrajte co sa da všade na svete len už nech ste tam
- 18.1.2021 - 2:58
- +7
- -BBB-
- ale inak si psychicky v poriadku a vies vecne argumentovat
- 18.1.2021 - 9:45
- +2
- jozino
- kristepane: a este to zdovodnenie ""Napriek veľkému počtu zranených hráčov základného kádra sa odvolaným trénerom darilo udržiavať vysokú úroveň herného prejavu mužstva"
Slovan to dal teraz na uroven Novych Zamkov ked odvolali trenera, rovnake zhodnotenie. - 18.1.2021 - 10:31
- 0
- iHC
- Vieš, kto a kde povedal toto?
"Aj napriek splneniu predsezónneho cieľa a úspešnej sezóne sa vedenie klubu rozhodlo nepredĺžiť trénerovi Stantienovi zmluvu na novú sezónu."
- 18.1.2021 - 12:23
- +2
- jozino
- nepredlzit skoncenu zmluvu a vyhodit ternera bojujuceho o 1. miesto je rozdiel. Pri predlzeni mas aj ine faktory: Iny volny trener na trhu, financie, poziadavky trenera atd..
- 18.1.2021 - 12:41
- +1
- Enzo
- Takzvaný Marián “Ehm” Bažany
- 17.1.2021 - 21:42
- +8
- Big brother
- Celkom ma prekvapuje, že ambiciozny Slovan ide cestou experimentov, namiesto toho, aby angažovali nejakého úspešného trenera.
- 17.1.2021 - 21:43
- +2
- -BBB-
- Myslim, ze toto nebude moc experiment a Krajci a spol vedia presne co robia,, Dome bol dlho vo Svedsku, Bazany je v DE povazovany za kapacitu, Lipiansky sa mozno ma co naucit ,, uprimne, vsetko je a bude lepsie ako Bobo ,, nech sa mu dari.
- 17.1.2021 - 21:48
- +6
- Big brother
- No je tam považovany za takú kapacitu, že ho tam nikto nechce za hlavného trénera. A Dome určite nabral veľké skúsenosti v práci s mládežou, ale trénovanie áčka a zvlášť Slovana (kde sa kladie dôraz na úspechy) je niečo úplne iné.
- 17.1.2021 - 21:56
- +9
- -BBB-
- A chapes tomu ze sa Slovan snazi zapracovavat maldych do koncepcie Acka? Cize vazne ten Dome co robil vo SWE s mladezou je taky krok vedla? No nic uvidime,, nechajme to volovi, ma vacsiu hlavu. Tu sa nezhodneme.
- 17.1.2021 - 22:02
- +1
- Big brother
- Veď jasne, ale bolo avizovane aj to, že chcú vyhrávať titul za titulom a byť na Slovensku dominantným.
- 17.1.2021 - 22:08
- +2
- -BBB-
- Vsak dobre, ja netvrdim, ze moj nazor je nazor Hrubeho, ci Krajciho,, ja netvrdim, ze ked napisem bud rok KHL, ze to tak bude ,,idel len cisto o moj nazor.. cas ukaze.
- 17.1.2021 - 22:10
- 0
- 88Backo
- Videli sme tu kapacitu minulý rok v NR,keď hrali pod jeho vedením najväčší grc za posledných 10r
- 17.1.2021 - 22:10
- +14
- -BBB-
- Ty si videl nejay grc? To mi nejak nesedi, hokeju nerozumies. Este ze to co som dneska videl v podani NR bol hokej uplne super bomba parada, malo to system, malo to gule, dalo sa na to pozerat.
ty si jeden z tych hokejovych odbornikov, ktory ked sa vyhrava, tak vsetko je super a ked sa prehrava, tak vyhadzujes aj upratovacky,, tak ty sa prsim so mnou o kvalite a nekvalite hokeja nebav, nerozumies tomu .. - 17.1.2021 - 22:15
- +29
- Strnco
- Jasne, ze tomu nerozumie.
- 17.1.2021 - 22:31
- +4
- forwardPP
- Absolútny súhlas.
- 18.1.2021 - 6:17
- 0
- 88Backo
-
Ved zbadaš - 18.1.2021 - 18:44
- 0
- rijko
- A Dome sa uz moze v klude vratit na slovensko?
- 18.1.2021 - 13:27
- +2
- maček
- Nie, musí do karantény.
- 18.1.2021 - 13:52
- +1
- Goethe
- Z tohto tria mám pozitívny pocit jedine z Dömeho, ktorý určite prinesie skúsenosti zo Švédska.
- 17.1.2021 - 21:43
- +6
- Goethe
- Myslím si, že veľký rozdieľ nenajdeš v hre naších mužov a švedských juniorov
- 17.1.2021 - 21:48
- +6
- omen
- ale bohuzial starych psov uz novym kuskom nenaucis
- 17.1.2021 - 22:06
- 0
- Jakub_Thrashers
- Podotýkam juniorov/dorastencov vo švédskych regionálnych súťažiach.
- 17.1.2021 - 22:22
- +4
- ten čo nevie
- staci ze tam ma svedsko a uz je expert😄😄
- 17.1.2021 - 23:15
- +7
- matus93
- To už ste slovanisti mohli počkať do piatku
- 17.1.2021 - 21:44
- 0
- Tehelnepole
- O.K.
- 17.1.2021 - 21:45
- 0
- Dracik_18
- Döme,že ho Švédsko zmenilo .. že našiel tam svojho Ježiša 🙂
- 17.1.2021 - 21:47
- +8
- Tehelnepole
- Draku
- 17.1.2021 - 21:55
- 0
- OUTBLAST
- ..: Vo švédsku nemajú herne?
- 18.1.2021 - 9:51
- +1
- Corgi77
- Slovami Bučeka keď to uvidel: No do riti!
- 17.1.2021 - 21:47
- +28
- Goethe
- Ale Bažány nesadol celej Nitre, keďže hrali skôr na obranu preto dúfam, že jeho defenzívna hra nebude mať vyššie slovo
- 17.1.2021 - 21:50
- +1
- -BBB-
- NR sedi len Tondo ,, je to proste tak ..
- 17.1.2021 - 21:52
- +9
- iHC
- A tak zasa, Nitre nesedí nikto okrem Stavjaňu.
- 17.1.2021 - 21:52
- +5
- Goethe
- Tondo neni nesmrteľný
Jeho hokej je ofenzívny, Bažány je presný opak lebo Nitrančania pod jeho hrou veľa gólov nenastrieľali.
- 17.1.2021 - 21:54
- 0
- hello, havarju
- Aká defenzívna hra? Keď tu bol sme nehrali ani defenzívu ani ofenzívu. Na ten hokej sa jednoducho nedalo pozerať a ani body to neprinášalo.
- 17.1.2021 - 23:36
- +3
- aaaaa
- Ako trocha kruté k trénerom ...boli teraz viac prehry to áno , ale keď si pozrieme tu zostavu Slovana v posledných zápasoch najmä čo sa týka útoku , tak tam bola jedna extraligové formácia , takže s takým útokom sa takže vyhráva .
- 17.1.2021 - 21:47
- +5
- KrebsKandidat
- Vdacnost ako prasa
- 17.1.2021 - 21:47
- +8
- Tehelnepole
- ?
- 17.1.2021 - 22:00
- +1
- KrebsKandidat
- Odvolavat trenera, ked sa vyhrava aj pri rozbitej zostave. Trenera, ktory siel do klubu hoci nebolo jasne, ze vobec bude mat na hracov a vyplaty.
Z tohto pohladu vdacnost. - 17.1.2021 - 22:37
- +24
- Tehelnepole
- Môže byť
- 17.1.2021 - 23:17
- 0
- KrebsKandidat
- Je mi jasne, ze to je plne v komptencii majitelov. Mna len udivuje, ze trenersku dvojicu podrzali pri pomalom starte v lige a nie teraz. Nech sa tvojmu timu dari s novymi trenermi aspon tak ako so Stantienom.
- 17.1.2021 - 23:23
- +3
- Tehelnepole
- Ďakujem.
- 17.1.2021 - 23:27
- 0
- KrebsKandidat
- Koniec sveta tu vytahujes ty.
Ako som povedal, toto rozhodnutie je plne v kompetencii majitelov muzstva a neberiem im ho. Ze mi to nedava zmysel, je moj nazor.
Nie, nemal co riskovat, akurat robit robotu zadarmo. Ved co, pre ludi je bezne vykonavat svoju pracu zadarmo. Plati aj pre Jendeka. - 18.1.2021 - 7:43
- +2
- bigi BLOG
- ale on by to a ani to nerobil zadarmo. cize nic nerskoval. jedine to ze by ostal bez fleku kedze sa nevedelo ci sa slovan dohodne na splatkovych kalendaroch a ci dostane licenciu. ale kedze bol bez fleku aj bez toho tak nic neriskoval. a este vlastne riskoval to ze nevedel aky bude mat kader
- 18.1.2021 - 8:12
- 0
- KrebsKandidat
- Pod Sirokym SBA prachy na konci nemal, takze z toho pohladu riskoval(i). Podla mna. Ale to bola volba Stantiena, Jendeka a neskor i hracov.
- 18.1.2021 - 8:47
- 0
- bigi BLOG
- nemal mal, neriskoval nic kedze slovan keby chcel hrat extraligu tak by tie dlhy musel vyplatit, cize maximalne riskoval to ze by ich dostal neskor
- 18.1.2021 - 9:09
- 0
- KrebsKandidat
- Tak ako ich musel a vyplatil Siroky v KHL.
- 18.1.2021 - 9:38
- 0
- bigi BLOG
- a nesplacal ich? teda na zaciatku urcite potom ked zacal rokovat tak uz to nechal na noveho majitela
- 18.1.2021 - 9:58
- +2
- KrebsKandidat
- No, tuto by som tu asi radsej ukoncil, aspon teda verejnu cast. Zacina to byt zaklad na to, aby sa to zvrhlo
- 18.1.2021 - 10:06
- +1
- luciakanky
- Je to sv1nstvo, ale zase ho tam teraz budú držať na veky vekov? Bud to vyjde a nikto si na to ako sa k Stantienovi zachovali nespomenie alebo nevyjde a Stantiena im budu ludia dookola trieskat o hlavu. A som zvedava, kde Stantien skonci, ja by som hoo celkom aj u nas v BB videla
- 18.1.2021 - 7:23
- 0
- iHC
- Myslím, že môže byť. Teda, prvá časť určite. Nová trojica - držím palce. Hlavne nech sa na to dá pozerať.
- 17.1.2021 - 21:48
- +1
- sebot
- Tak toto je dobry odfajc. Z toho komentara to vyznie akoby to mali naplanovane dopredu.
- 17.1.2021 - 21:50
- +1
- Goethe
- Veľa ľudí čakalo zmenu lebo niektorí hráči nehrali čo mali ale čakal som vačšie meno
- 17.1.2021 - 21:52
- +1
- Tehelnepole
- Bažany bol ten,čo ho v Nitre chvíľu mali a potom ho vypoklonkovali? Aj ked...tu Nitru by vtedy neukoucoval ani Babcock.
Bažany je podľa mňa pán tréner. A Dome? Ja toho chlapa "těžce můžu" . - 17.1.2021 - 21:52
- +1
- Nerkio
- Bazany a pán trener ....fuuu to nejde dokopy ...Ale veď uvidíte ...možno u Vás bude úspešný
- 17.1.2021 - 21:53
- +13
- Tehelnepole
- V Nemecku ma renomé a je to Slovanista
- 17.1.2021 - 21:54
- 0
- strojar
- Čo má v Nemecku?
- 18.1.2021 - 1:28
- +9
- Tehelnepole
- To, čo ty ani v Nitre nie. A tu na HP už vôbec.
- 18.1.2021 - 7:19
- +9
- strojar
- V Nitre moji spoluobčania šesťkrát rozhodli, že mám vysoké renomé.
Názory stáda na HP ma naozaj netrápia. A tvoje už vôbec nie. - 18.1.2021 - 8:30
- +4
- bigi BLOG
- pozri sa kolkokrat vyhralvolby smer na slovensku, ale to neznamena ze ma dobre renome, to len svedci nieco o ludoch - volicoch
- 18.1.2021 - 9:08
- +11
- Tehelnepole
- Miloš,
mala osm napísaný jeden sarkastický a uštipačný príspevok. A ako som ho tak čítala, vravím si, toto predsa nie som ja. Mňa predsa nemôže definovať animozita ktorú cítim k tvojej VIRTUÁLNEJ forme.
Preto mi dovoľ tak trošku obsiahlejší úrivok z rozsiahleho cyklu (L+S).
Ja netuším, kto v skutočnosti si. Poznám sa s Tvojou dcérou z bývalej roboty, viem že vieš kto som ja a aj moje meno.
Preto je toto pre mňa dosť špecifické.
Akokoľvek, viem, že si poslanec, a áno, viem že si 6x zvolený čo má svojim spôsobom výpovednú hodnotu.
Nerozumiem, prečo píšeš sim na HP spôsobom, o ktorom dobre vieš, že je, aký je. Tvoje rozhodnutie. Možno ti robí dobre provokovať, iritovať a poskytnúť svoj pohľad na vec cez tvoje príspevky ktoré síce občas sú k veci a dosť trefné akurát je škoda, že ich podáš v takej forme, že forma zabíja obsah. Je to na škodu, lebo píšeš ozaj trefne a mýliš sa málokedy.
Akokoľvek, Miloš, ja za seba - pokiaľ nebudem vyslovene cítiť, že musím na Teba reagovať, nebudem. Vieš prečo? Iba vo mne narastá hnev a zlá emócia, ktorá je ale ako jed, ktorá otrávi mňa, ty o tom ani netušíš.
Viem, že v reálnom svete by to bolo iné.
Takže, zakaždým, ak na mňa bude šragovať slušne, vecne a k téme, nemám problém ti odpovedať.
Na zle mienené, sprosté a provokačné príspevky buď reagovať nebudem alebo okopírujem tento príspevok aby ostatní videli, prečo nereagujem.
Čau. - 18.1.2021 - 9:21
- +2
- Nerkio
- No dobre ,a prečo si teraz začala vyskakovať na jeho osobu ??on sa tá spýta iba čo má v Nemecku vás trener ??strojar tu ako jeden z mala ,ide z kožou na trh a vie sa o ňom kto je a čo je a keď s nim niekto nevie diskutovať ,útočí na jeho politické presvedčenie ...Áno často reaguje arogantne ale toto ten príklad nebol a skôr ty si vytiahla jeho osobný život ...
- 18.1.2021 - 9:48
- +5
- Tehelnepole
- Ak dovolis, toto je medzi mnou a nim.
- 18.1.2021 - 9:49
- +2
- Tehelnepole
-
- 18.1.2021 - 10:04
- 0
- -BBB-
- Aj Matovis vyhral volby a ukazuje sa, ze psychicky ten clovek v poriadku moc nieje .. cize otot asi nebude berna minca, ze aj v NR si ludia zvolia preukazatelne psychicky nevyvinuteho cloveka, ktory ani nevie si je praviciar, laviciar, liberal ..
- 18.1.2021 - 9:50
- +8
- Tehelnepole
- Yes yes yes
- 17.1.2021 - 21:54
- 0
- Chairon
- Dome?to je ten co vytahoval noz na barmanku? Takehoto chlapa by si ozaj "tezce nemusela"
- 17.1.2021 - 23:14
- +24
- Tehelnepole
- Čo?
- 17.1.2021 - 23:22
- +3
- FanNR
- Kto ti toto pluskuje?
- 18.1.2021 - 6:02
- +10
- Tehelnepole
- Ja ti nevim Karle.
Ale je to strašné milé.
- 18.1.2021 - 7:20
- +3
- Meridius
- Aj mna to hned napadlo. A este plno dalsich kopancov...Tehelne pole ma kratku pamat, alebo je mladsi rocnik
- 17.1.2021 - 23:43
- +16
- mitoO
- https://www.cas.sk/clanok/80671/dome-hrozia-mu-dva-roky-vazenia/
- 17.1.2021 - 23:49
- +1
- FP-lacerta21
- https://www.cas.sk/clanok/13772/barmanka-dome-na-mna-vytiahol-noz/
Sorry, ze novy cas, nechce sa mi viac hladat, ale vygooglis vela ... - 17.1.2021 - 23:54
- +1
- Tehelnepole
- No ale toto je fakt že neklid.
Ja som to samozrejme myslela na ľade ako hokejistu.
Ale toto nie. - 18.1.2021 - 7:27
- 0
- Meridius
- Alebo ked mu preplo a chudaka Chmelo vtedy bil ako keby dostal abstak. Uz ho tak "těžce nemusis" ze?
- 18.1.2021 - 0:27
- +5
- FanNR
- Ona je tak trochu iná.
- 18.1.2021 - 6:03
- +8
- Tehelnepole
- FanNR, je tu jeden a píše sa NRFan. A jeden z vás, nespomeniem si ktorý, si tak milo a príjemne so mnou písal. Nie som si istá.a keďže nechcem streliť vedľa, nechám toto bez odozvy a budem sledovať ako píšeš ty a ako on. A až si budem ústa,tak ti odpoviem tak, ako si za toto zaslúžiš. Ak si mal len slabú chvíľu, odpúšťam.
- 18.1.2021 - 7:26
- 0
- Gargamel123
- NRFan si pisala
- 18.1.2021 - 10:04
- 0
- FP-lacerta21
- Btw. aj to co vyviedol Chmelovi si zasluzi pozornost psychiatra ....
Je to na YT , len na mobile to s mojimi technickymi schopnostami neviem sem skopirovat - 18.1.2021 - 0:05
- +3
- Tehelnepole
- Nuž, ako by som to... Môžeme mať na iný názor avšak nie je jediný ktorému jeblo na ľade
- 18.1.2021 - 7:28
- 0
- FP-lacerta21
- No, len jemu nie len na ľade ale aj mimo... a nie raz -dvakrát... veeelmi často ... vtedy sa to veľa riešilo...
Aj jeho problémy s alkoholom a možno aj drogami... - 18.1.2021 - 8:15
- +4
- milmikus
- Mam dojem ze Dome ani juniorov netrenoval ale len mladsich.Toto je velmi zaujimavy tah ktory nemusi skoncit dobre.
- 17.1.2021 - 21:52
- +3
- Tehelnepole
- Ale...dobre to bude.
- 17.1.2021 - 21:53
- +1
- Adam138
- Stantiena by som si vedel predstaviť ako trénera KE
- 17.1.2021 - 21:53
- +4
- matus93
- Nesranduj
- 17.1.2021 - 21:57
- +21
- julo
- Nezartuj
- 17.1.2021 - 21:57
- +16
- Tehelnepole
- To...nie... Adam
- 17.1.2021 - 21:58
- +1
- zasi
- to radšej Štastný aj keby mal prevziať ďalšie dve funkcie
- 17.1.2021 - 22:00
- +22
- cipulis
- Pozerat sa ako branite jednogolove vedenie od 4. minuty, ver mi ze toto by si nechcel
- 18.1.2021 - 15:48
- 0
- Tehelnepole
- Fok, a tentoraz som sa odviazala.
Nevadí, kľudne si požičaj
To hm je taký môj... Truc a obrana a frustrácia. - 17.1.2021 - 21:58
- 0
- Cylo24
- Čo sa ako zmení? Dome nemá žiadne skúsenosti so seniorským hokejom, iba trénoval mládež vo Švédsku. Predpokladám, že sa to bude obkecávať prepojením juniorských tímov so seniorským...
- 17.1.2021 - 21:57
- +13
- Sani
- ...uz mohli Stantiena nechat dobacovat sezonu a potom nastolit koncepcne zmeny...
- 17.1.2021 - 21:58
- +5
- XxMartinxX
- To musí byť zaujímavý pocit keď si 3ti a hráš proti 4temu vyhráš a oni ta odvolaju
- 17.1.2021 - 22:00
- +19
- bwpow
- Taxikarske praktiky sa vratili
- 17.1.2021 - 22:38
- +22
- Sani
- ...no ale oproti Steflovskym praktikam je to luxus...
- 17.1.2021 - 22:43
- +1
- ten čo nevie
- to vyjadrenie taxikara nema ani hlavu ani patu
- 19.1.2021 - 12:36
- 0
- Nerkio
- No ak teraz nebude Bucek baliť kufre ....
- 17.1.2021 - 22:01
- +4
- MackoPu
- Panske zabavky.
- 17.1.2021 - 22:06
- +4
- Tehelnepole
- ?
- 17.1.2021 - 23:17
- +1
- rene.mladenec
- tiez tomu kroku nerozumiem. Preco ma Bazany v Nemecku renome ? Stale robil len asistenta. Na skusku do 1. ligy OK, ale nie pre Slovan na 2 sezony... iba ze by sa chystalo nieco vacsie pre KHL
- 17.1.2021 - 22:08
- +3
- Hasan13
- Nemá vôbec žiadne renomé, len to lepšie znie, ked to napíšeš. Hoci je to aj výmysel.
Je to asi také renomé ako má na Slovensku Fruhauf. Pri všetkej úcte k nemu. - 17.1.2021 - 22:12
- +13
- -BBB-
- vsak ale to ze maju dve sezony trenovat Slovan v SVK lige sa nic menit nemusi
Hlavne ak by to fakt malo byt postavene na juniorke - prevazne.
- 17.1.2021 - 22:18
- 0
- Daewo_KS
- Dvaja hlavni treneri s rovnocennymi pravomocami: tento “koncept” som dodnes nepochopil, ani u nas v HC KE (Simicek-Simurda), ani pri futbalovej repre (Griga-Hipp). Ved na konci dna tomu tak ci tak vzdy veli len jeden z dvojice.
- 17.1.2021 - 22:09
- +14
- Meridius
- Presne, moja rec. Akurat si niekto robi dopredu dovody na vyhovorky...
- 17.1.2021 - 22:47
- +1
- Sani
- ...tak, tak...neviem, ci existuje na svete jeden priklad kde by to fungovalo....
predstavme si situaciu, ze maju na nieco uplne odlisny nazor....tak co?...strihnu si kamen-papier-noznice, alebo daju hlasovat hracom..? - 18.1.2021 - 8:58
- +1
- sumobb
- Pravdepodobne budú mať rovnaké platy-tak je to myslené.
- 18.1.2021 - 16:31
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Chamois13c
- Asi tak ved Bob nemal riadne s kym hrat a teraz ho odvolaju divne nacasovanie este za nim budete plakat, tento experiment nevesti nic dobre
- 17.1.2021 - 22:15
- +2
- Adriano23
- Takze Dome "trenoval len mladez" ... zaujmave.
Pritom to bol seftrener akademie, ktora vychovavala hracov pre IFK Stokholm. Mal pod sebou nie len hracov ale aj trenerov ( v clanku z pred roka sa pisalo ze az 52). 52 trenerov ktorych mal pod sebou, je uz celkom slusne cislo. Na to ze "no name" Dome ich ucil ako pracovat s mladymi hracmi.
Na jednu stranu chcu "namlsani" fanusikova zmenu a na druhu stranu, novych treneroch, ktori prichadzaju z "vyspelejsieho" zahranicia z prvotriednych prostredi sa boja. Zrejme mal ostat Stantien, na ktoreho sa mimochodom tiez nadavalo ... - 17.1.2021 - 22:18
- +4
- omen
- tvoj prispevok mi pride vtipny... dobre netrnevoval len mladez, trenoval aj trenerov mladeze
lebo inak nevim co si chcel povedat, ked sam pises, ze bol seftrenerom akademie (teda mladeze), resp. ucil pracovat s mladymi hracmi (teda mladez)
- 17.1.2021 - 22:26
- +7
- NasHokej97
- Tak ja aj poďakujem tomu Stantienovi. Prišiel do klubu v stave v akom klub bol. Hokej síce pod ním teda nič moc ale výsledky celkom mal.
Nie že by som bol proti výmene Stantiena, to určite nie ale keď už mala nastať výmena čakaľ som niečo "viac". A nie výmenu typu ktorá ma núti rozmýšľať "a nebol by predsa len ten Stantien lepši ?"
Ale tak kto vie... Možno Bažánymu fakt iba nesadla Nitra. Možno Dome naozaj prinesie do mužstva zaujimavé prvky. Snaď sa našmu novému trénerskému tímu bude dariť. A samozrejme aj Stantienovi v novom pôsobisku. - 17.1.2021 - 22:18
- +23
- Cylo24
- podpisujem do bodky.
- 17.1.2021 - 22:26
- +4
- omen
- suhlasim s tebou... mne tato vymena nedava logiku, teda cas a obsadenie, vymena mala logiku uz dlsie...
- 17.1.2021 - 22:28
- +3
- gortman123
- Pozor na to, čo si želáš ... mohlo by sa ti to splniť.
- 18.1.2021 - 1:20
- +1
- Rezo
- Vyhodiť trénera po vyhratom zápase - to je také Slovanistické
- 17.1.2021 - 22:26
- +20
- Dracik_18
- Si prispel .. ďakujeme 😍😍😍
- 17.1.2021 - 22:29
- +4
- forwardPP
- Ja si pamätám, že aj Košice vyhodili trénera keď boli na prvom mieste.
- 18.1.2021 - 6:21
- 0
- Marek_tky
- Kedy
- 18.1.2021 - 10:47
- 0
- mitoO
- Tomko.
- 18.1.2021 - 10:54
- 0
- KrebsKandidat
- 20.01.2015 mali Kosice naskok 1 bodu pred BB a prepustili Tomka a Zubeka.
- 18.1.2021 - 11:04
- 0
- miko 75
- Pod Bažánym sme hrali najškaredší hokej za posledných sedem,osem sezón,ale zase je pravda, že s totálne rozbitým mužstvom, takže teraz sa uvidí, či so Slovanom spraví titul,lebo iný cieľ mať nemôžu.
- 17.1.2021 - 22:30
- +7
- nitranitricka27
- Počkať počkať ale on rozbil to mužstvo veď to tušim aj po sezone Buček hovoril že keď prišiel tak rozdelil kabinu na Kanadu a Slovensko
- 18.1.2021 - 2:27
- 0
- 88Backo
- Na Slovane sa bude hovoriť po anglicky ako to chcel v Nitre 🤣
- 18.1.2021 - 18:46
- 0
- Tizo BLOG
- slovan hra pomaly s juniormi. vyhra a odvolaju ho...koncepcia jak svina...bazany mal v delke dobre renome ale v nitre nic moc a dome? no dufam ze svoje hracske navyky nechal spolu s korculami na klinci a nenosi ich na lavicku. osobne si myslim ze tymto sa slovan oslabil. stantien nie je bowman ale poprad ci slovan minulu sezonu nehrali zle. myslim ze si nezasluzil tolko kritiky co sa nan niesla.
- 17.1.2021 - 22:37
- +6
- burizon13
- Zly nadpis clanku. Nenahradia...
- 17.1.2021 - 22:37
- +1
- mitoO
- HC Slovan Bratislava
Po tom, čo sme realizovali vlastný stream zo zápasu proti Trenčínu, nám APHK ďalšie klubové streamy zakázala. Nie je to technologicky problém. - 17.1.2021 - 22:49
- +3
- tn
- A Vy ste v APHK kes vam nieco chce zakazovat?
- 17.1.2021 - 23:22
- 0
- mitoO
- APHK ma prava na vysielanie ligy.
- 17.1.2021 - 23:30
- +2
- Gargamel123
- Co sa vlastne: za ten polrok v Slovane udialo...
Okrem toho,ze si stary,majitel, tlapol s novym...
A mozno,ze to nakoniec vsetko zaplati ta zeleznicka na Moravu... - 17.1.2021 - 23:02
- 0
- mitoO
- Vyplatili dlhy.
- 17.1.2021 - 23:04
- +1
- Gargamel123
- O to pisem: ale co dalej
- 17.1.2021 - 23:11
- 0
- vajconr
- Bazany: Tak to Vas lutujem . To bude defenzivna podívana este , ze su stadiony zatvorene
- 17.1.2021 - 23:18
- 0
- Tehelnepole
- Viacej než za Cadu?
- 17.1.2021 - 23:28
- 0
- mischo82
- pri tomto vedeni som fakt neocakaval taketo praktiky, na co je toto dobre? sak vysledky su, sme v prvej trojke a po vyhratom zapase dostat vypoved, to si Bobo aj s Rudom nezasluzili...dalsi dovod ignorovat celu tuto nezazivnu sezonu, ktora sa odohra bez divakov
- 17.1.2021 - 23:34
- +3
- Gargamel123
- Roman: pod domov
- 17.1.2021 - 23:51
- +2
- maček
- Nuž milí moji. Iba kvôli tomuto článku som sa vrátil z pelechu, kde som sa hral s mobilom späť dolu do kuchyne, kde mám laptop s plnohodnotným prístupom na svoje HP konto, pretože už ani divá sviňa nevie, aké mám heslo na HP, len ten laptop si to pamätá. Až odíde aj ten, čo bude onedlho, pretože má požehnaných šesť rokov a mnohé jeho funkcie fungujú iba na základe externých zariadení (WIFI, myš, klávesa Ender (čítaš správne - Ender, vždy keď tú klávesu stlačím, skončí aj moja trpezlivosť )neuvidíte ma viac na tomto fóre, pretože nebudem vedieť, ako sa prihlásiť. S nejakou obnovou hesla na mňa nechoďte, už niekoľko bánk mi odobralo možnosť mobilného prístupu k mojim kontám, považujúc to za hackerský útok). Kde sme to skončili? Jaaaj, vrátil som sa z exilu, aby som sa mohol vyjadriť k vnútropolitickej situácii v Slovane. Stantien. Nikdy som ho nepovažoval za plnohodnotného trénera, čo však pri úrovni mojich odborných hokejových znalostí neznamená, že ním nebol. Len ma o tom nepresvedčil. Čiste emotívne. Tá skvadra azzurra čo má prísť má u mňa reputáciu na rovnakej úrovni ako Stantien. Ale opakujem, rátajte s tým, že hokej milujem, ale nerozumiem mu.
Čomu však nerozumiem vôbec, je nejaké to laškovanie s KHL. Neviem, ako to vyjadriť, asi cez sex, tomu by mohol rozumieť každý a Karin odpustí. Je iné zbaliť babu, zamilovať sa do nej a stráviť s ňou krásnu noc i keď ten sex po technickej stránke nemusí byť nič moc a iné ísť s dokonalou profesionálkou čo vám za vaše peniaze poskytne sex o ktorého existencii ste nemali doteraz ani tušenia, ale bez emócií, bez následkov, bez toho, aby vo vašom živorte ostala po ňom akákoľvek stopa. To je u mňa rozdiel medzi našou ligou a KHL.
Vyššie uvedené informácie som samozrejme čerpal iba z odbornej literatúry, konkrétne publikácie Metodická príručka sexuálnej výchovy na druhom stupni ZŠ a Sexuálna výchova pracovné listy pre 8. ročník. - 17.1.2021 - 23:53
- +27
- Gargamel123
-
ja si stale pozriem niektore zapasy ruskej ligy
ale pri tej paralele s posobenim slovana to skor bolo
ako keby sa v sprche zohol pre mydlo a khl ho poriadne pre... - 18.1.2021 - 0:00
- +10
- maček
- Môžeme tomu interne hovoriť Na Kočnera.
A ak boh dá (alebo bohovia, to podľa preferencií), tak si raz budeme môcť povedať, že to dali Na Širokého. - 18.1.2021 - 0:06
- +9
- vajconr
- Tak zápas proti Kunlun, alebo Chabarovsku ťa teda musí trhať zo sedačky 🤣
- 18.1.2021 - 7:28
- +19
- Tehelnepole
- Bol to hokej. Nie toto čo tu predvádza táto...aehm.. Tiposliga.
- 18.1.2021 - 7:38
- +2
- gaspi
- tak načo to sledujete ked vas to nabaví?
- 18.1.2021 - 8:24
- +6
- mitoO
- Ty si pamatas, ako si tu poslednu sezonu pisala, ze treba ist naspat do EXL? Ved hrajte ten hokej, budte dominantni, nikto vam nebrani a neboj, superi sa budu musiet prisposobit. Neprisposobujte sa vy.
- 18.1.2021 - 8:33
- +14
- mitoO
- Ak by som bol fanusik SBA, tak by som ziadal pekny utocny hokej, nie defenzivny grc.
- 18.1.2021 - 9:24
- +4
- Tehelnepole
- mitoO, neprecenujes silu fanusika?
Myslim, ze vsetci, co sme tu, by sme chceli aby sa tu hralo ako v NHL.
Nuz ale... - 18.1.2021 - 9:35
- 0
- mitoO
- Ja len to, ze dobre mozete hrat aj v nasej lige.
Ale ak chcete, tak chodte kludne aj do KHL. Mne je to uz nejako jedno. Dalo sa to vydrzat bez vas, da sa aj s vami - 18.1.2021 - 9:39
- +7
- Tehelnepole
- Uvidime, jasne ze by som radsej ostala tu, a "nadavala" na Kosice
nez sa rozhorcovala nad Vladivostokom.
Mozno sa nas hokej niekam posunie az pominie tato idiotska corona. Je to cele frustrujuce. - 18.1.2021 - 9:45
- 0
- mitoO
- Ja mamm radsej vysledky 6:4 ako 1:0. 🤷
- 18.1.2021 - 9:56
- +1
- KrebsKandidat
- V KHL je mozne oboje v jednom zapase
Ked maju rozhodcovia svoj den.
- 18.1.2021 - 10:07
- 0
- riskohrasko1
- Nemas celkom pravdu s 1:0 ,ja pamatam že v KHL bol aj vysledok 12:0 🤷♂️
- 18.1.2021 - 13:01
- 0
- jozino
- lenze inak sa hra hokej zo zabezpecenej obrany v nasej lige s vasim kadrom a inak v KHL. U nas mozete hrat (ci uz utocny hokej, zabezpecena obrana, alebo vsetci 5 dopredu aj dozadu) o vrchne priecky, v KHL to bude zas vacsinou kolotoc.
- 18.1.2021 - 10:23
- +1
- Kain
- Nie kazdy fanusik SBA zdiela rovnaky nazor, ako napr. bigi. Ja osobne by som bol rad, keby ostal Slovan v nasej lige, kde by sme hrali ofenzivny hokej s rovnocennymi supermi.
- 18.1.2021 - 10:19
- +7
- FP-lacerta21
- Rozumne!!!
Takýchto slovanistov by malo byt viac, inak by na vás klub Slovensko pozeralo...
Rešpekt!
- 18.1.2021 - 17:32
- 0
- mitoO
- Lebo je to jeho respekt?
- 18.1.2021 - 18:46
- 0
- FP-lacerta21
- Ved rešpektujem fanúšika súpera, dokonca ...hmmm... akoby som... “nie najobľúbenejšieho” klubu. A môj rešpekt je v tom, že si tu v tej vašej belasej tsunami odvážil s vami nesúhlasiť a povedať si svoj názor, aj keď tu vždy hrozí, že ak má niekto názor mimo hlavného prúdu, bude zomletý, zosmiešňovaný ...
Prikladom sú aj strojár či fany a pod. kde je už mnohym úplne jedno obsah ich príspevku, ale keď vidia meno, tak majú červene súkno pred očami.... - 19.1.2021 - 16:41
- 0
- Tehelnepole
- to mau aj pri mne.. ale co uz. O to viac potesi, ak sa najde v debate ak nie zhoda, aspon slusna a plodna debata, napriklad ako teraz s Tebou.
- 19.1.2021 - 16:45
- 0
- FP-lacerta21
- Takých nás tu je viac ... No a potom “kartel/y” , ktoré naserie tvoj nick, názor, a dokonca aj to , že s ním nesúhlasíš... zosmiešnia ťa a potom ešte vyžadujú rešpekt ...
- 19.1.2021 - 17:22
- 0
- mitoO
- Samozrejme, ak su ine nazory/postoje totozne s tvojimi (alebo ich akceptujes), tak je pre nich tiez tvoj respekt. Stale to tak bolo a bude.
Alebo ty mas nejaky objektivny respekt? - 19.1.2021 - 17:33
- 0
- amaskiea BLOG
- Nie, objektívny je len pánbožko a vedecký komunizmus.
Podľa môjho typicky bratislaFsky skromného názoru je rešpekt v prípade súhlasného postoja/názoru dosť irelevantná vec. Naopak, až tam, kde je nejaký vzájomný nesúhlas/súperenie..., sa ukáže, či tam napriek rozdielom stále je nejaký vzájomný (alebo aspoň jednostranný) rešpekt.
Veď to ani neznie: "Rešpektujem váš súhlasný názor." ???
Skôr takto: "Nesúhlasím s vami, ale rešpektujem vás."
Nie? - 19.1.2021 - 18:43
- 0
- Tehelnepole
- Voltaire. Ano Amas.
- 19.1.2021 - 19:25
- 0
- mitoO
- A tam v mojom prispevku si vies nieco precitat o akceptacii.
Cize: "Respekt typek, mas spravne nazory."
Alebo aj: "Nesuhlasim s tebou, ale akceptujem tvoj nazor, mas moj respekt."
Potom je aj take: "Si tupy (podla mna), mas totalne odveci nazory (podla mna) a toto nemozem respektovat." - 19.1.2021 - 20:26
- +1
- amaskiea BLOG
- Tretia veta: samozrejme
Prvé dve:
pôvodný kontext:
RhimeSBA
Prečo si rešpekt zaslúži len postoj, s ktorým ty súhlasíš?
18.1.2021 - 18:01
+3
odpovedať
mitoO
Lebo je to jeho respekt?
18.1.2021 - 18:46
Ja to nedokážem vidieť nijako inak, ako že ty si zdôvodňoval, prečo si rešpekt zaslúži LEN postoj, s ktorým súhlasíš. "Tudíž" tam nič o rešpekte k nesúhlasnému názoru nevidím. - 20.1.2021 - 8:40
- 0
- FP-lacerta21
- A prečo by som mal mat rešpektu názorom, s ktorými nesúhlasím???
Ja Vám ich neberiem, len s nimi nesúhlasím. To snáď môžem, či??? - 18.1.2021 - 18:54
- +2
- iHC
- Lebo "ja Vám ich neberiem" = rešpektujem ich
na druhej strane rešpekt nie je súhlas. Nemusím súhlasiť, môžem však rešpektovať. Skrátka rešpektujem, že ma niekto iný pohľad/názor/presvedčenie než ja, no nesúhlasím s ním.
Naopak - musíš mať rovnaký pohľad ako ja = nerešpektujem Ťa, lebo máš iný názor na vec. - 20.1.2021 - 9:52
- +2
- FP-lacerta21
- Áno , presne preto sú tu vyzelenene a vyzltene prave také príspevky
Vid začiatok a vlastne celu tuto diskusiu - 18.1.2021 - 18:57
- 0
- HeyYou
- to "tu" sa vztahovalo na BA a priaznivcov sba.
- 18.1.2021 - 19:16
- 0
- FP-lacerta21
- Ani v tom nemáš úplne pravdu
Kain ale viac menej aj ini sú toho živým príkladom - 18.1.2021 - 19:22
- 0
- HeyYou
- nie, nie su, lebo nesuhlasit s pripadnym odchodom do khl a plakat do vankušika kvoli moralizovaniu zo strany ostatnych ucastnikov tejto skvelej ligy su dve rozdielne veci.
- 18.1.2021 - 19:46
- 0
- BieloModra
- este by sa dalo pripadne hodit ritou o zem
ak by bolo malo s tym plakanim
- 19.1.2021 - 12:57
- 0
- mitoO
- zaspali sme
- 18.1.2021 - 9:26
- 0
- Tehelnepole
- mitoO, ale ved uznaj, ze to co hrame v nasej lige je fakt.. na moje "Hm".
- 18.1.2021 - 9:08
- 0
- mitoO
- A cia je to vina, ze hrate to, co hrate?
- 18.1.2021 - 9:25
- +6
- Tehelnepole
- Ok.
- 18.1.2021 - 9:35
- 0
- -BBB-
- uhol pohladu ,,
- 18.1.2021 - 9:58
- 0
- starosta
- a 20. decembra mať po sezóne.
- 18.1.2021 - 8:26
- +6
- bigi BLOG
- vytrhnes dva zapasy ktiore sme ani nehrali doma a dostali sme v nich debakel.
ale predstav si aj v extralige sa stalo ze sme utrzili debakel - 18.1.2021 - 8:16
- 0
- KrebsKandidat
- Hm, oka. Tak aky pocit ti da zapas, kde vyhravate pres zaciatkom tretej tretiny o dva goly a nakoniec prehrate v riadnej hracej dobe? Doma, s Vitazom? Vonku ste remizovali, hoci ste viedli.
Hovoris o dvoch zapasoch. Za sedem sezon sa tych zapasov najde o dost viac. - 18.1.2021 - 8:55
- +2
- bigi BLOG
- a vies ze aj taky zapas ti da emociu aj ked mozno negativnu ze mas nervy alebo si nasraty ale je to emocia. v extralige? vyhrali sme ok prehrali sme ok nic viac nic menej berem to ako statisticky udaj
- 18.1.2021 - 9:49
- +1
- KrebsKandidat
- V poriadku. Ked ti slovenska liga ziaden pocit nedava, tak ti ho nedava.
- 18.1.2021 - 9:57
- +4
- penepi
- Aku emociu ti daju zapasy s Liptovskym Mikulasom alebo Miskolcom? Tych zapasov bez emocii v nasej lige je daleko viac a este k tomu aj kvalita hokeja je neporovnatelna.
- 18.1.2021 - 9:14
- 0
- KrebsKandidat
- Zapas s LM ako tradicnym klubom, kde vyrastlo kvantum dobrych hracov, mi urcite nejaky pocit dava. Lutost nad prepadom, radost z peknych golov co radost z toho, ako sa tento rok postupne stavaju na nohy. Aj ked hlavne angazovanim mladych zamorskych hracov.
Pokial sa i s prispenim Miskolca na lade hra dobry zapas, neviem, preco by som si ho nepozrel, ked je cas a moznost.
Isto, kvalita KHL je niekde inde.
Spominas LM, Miskolc. Ja by som sa tiez mohol spytat, co ti dali zapasy napriklad Vladivostok - Chabarovks.
- 18.1.2021 - 9:47
- +6
- penepi
- Ten opis LM je taky romanticky blud, nehnevaj sa na mna. Uz uplne vidim ako sa pri vyhre 8:0 emocionalne opustas, lebo ti je luto ich prepadu.
Co mi dali zapasy s Chabarovskom? Ked bolo vypredane, alebo aspon takmer vypredane, tak emociu, ktoru plna hala automaticky vytvori. Uz som to pisal aj vyssie, ta logika je jednoducha. Ak je plny zimak, tak je naozaj viac-menej jedno proti komu sa hra. A ak budu vysledky, tak plny zimak bude v KHL pravidelne. - 18.1.2021 - 9:56
- +3
- KrebsKandidat
- Nemoze mi byt luto za starym LM s prelomu tisicrocia, kedy bola na ich stadione dobre atmosfera a vedeli kazdeho potrapit? To je take neuveritelne?
- 18.1.2021 - 10:46
- +3
- penepi
- Luto ti to moze byt, luto to je aj mne, ale to je len obycajna nostalgia, ktora s aktualnymi emociami pri zapasoch nema absolutne nic spolocne.
- 18.1.2021 - 10:58
- 0
- Tyna85
- O tom to ale je, že ľudia nechodia na svoj klub ale na súpera. A presne sa to ukázalo poslednú sezónu keď už ani ľudia nechodili lebo ich nebavilo pozerať sa na tie prehry a hru. Čiže otázka znie na čo budú peniaze a či budú ľudia chodiť aj keď nebudete pravidelne hrať play-off.
Lebo mne osobne už Slovan v lige nechýbal. - 18.1.2021 - 13:06
- +1
- rene.mladenec
- vsetci vieme ze dostavat 0:12 a podobne vysledky od ruskych klubov hrajucich na pol plynu je uplne ina emocia ako prehrat s trencinom.
ale jasne ze 19 rocnym detom ktore zacali hokej vnimat uz ked slovan dostaval na rit v rusku nebude slovenska liga davat vela emocii. ved preto svajciari, svedi, cesi, nemci chcu ist tiez hrat do ruska - 18.1.2021 - 10:12
- +6
- -BBB-
- toto sme tu zazili uz vtedy ,, a opat sa to tu uz par krat vyskytlo,, zase Nas idete presviedcat, co chceme, co nam dava a co nedava emociu, co nas bavi a co mame sledovat .. nechces to nechat na fanusikoch Slovana, co chcu a co ich bavi a co im dava emociu?
- 18.1.2021 - 10:21
- +1
- penepi
- Zasnem nad takymto idiotizmom. Prepac, ze sme si dovolili mat svoj vlastny nazor ohladne toho, co nam dava vacsiu emociu a co nas viac bavi.
- 18.1.2021 - 10:24
- 0
- bigi BLOG
- dobre ze si mi to pripomenul musim to zmenit 19 uz je moc
ale ked si uz klikol na moj profil tak si si mohol pozret aj datum registracie a nie len vek
a teraz k tomu podstatnemu. za prve tych 0:12 sme dostavali kazdy druhy zapas ze? vlastne aj v extralige sa stalo e sme fasli desat co to s tym ma?
ale jasne ty vies vzdy lepsie ake my mame mat emocie zo zapasov. a ked uz sme pri tom tak tie zapasy v extralige bez emocii boli uz pred nasim odchodom do KHL - 18.1.2021 - 10:37
- +1
- rene.mladenec
- som tu na HP uz roky len som si vytvoril novy profil lebo som zabudol heslo.
K tej emocii, bolo by sa spytat fanusikov petrohradu alebo moskvy aku pre nich ma emociu zapas s Bratislavou. Asi by to bolo podobne ako ked zosmiesnujete LM alebo Detvu.
Ale chapem ze ine emocie su v KHL kde je pre vas kazdy zapas s nozom na krku, lebo viete ze ak sa nahodou dostanete do playoff, tak tam koncite v najkratsom moznom case a ine emocie su v nasej lige kde mate miesto v play off iste od zaciatku sezony a az na jar zacina normlany hokej (to je dlhodoby problem nasej ligy) - 18.1.2021 - 11:11
- +2
- bigi BLOG
- ako neviem ako to vnimaju fanusikovia tych muzstiev aleviem ako to vnimali hraci ako malkin, ovockin kovalcuk a dalsi
- 18.1.2021 - 11:17
- 0
- Lukash_ke
- Doteraz sa im o tom sniva
- 20.1.2021 - 9:38
- 0
- penepi
- Nam ale moze byt srdecne jedno ako nas vnimaju Petrohrad a Moskva. Rovnako ako ako moze byt LM a Detve (ktore mimochodom nikto nezosmiesnuje) srdecne jedno ako ich vnimame my.
- 18.1.2021 - 11:20
- 0
- RhimeSBA
- This...tu padajú úplné múdra.
- 18.1.2021 - 18:06
- 0
- Tehelnepole
- Macek.... Umrela som
Karin odpustí, tebe všetko
To bude čierny deň pre mňa až stratis laptop do nenávratna - 18.1.2021 - 7:24
- +3
- HA RA Bin Ladin
- Urcite si sa v tom pelechu hral len s mobilom?
- 18.1.2021 - 9:03
- +5
- maček
- Neviem, veľa si toho nepamätám, mal som tam dve švédske roztlieskavačky, počkaj opýtam sa:
Frida, Lina vad gjorde vi igår i sängen med mobiltelefonen?
Tak nič, ešte spia, ozvi sa neskôr. - 18.1.2021 - 11:27
- +10
- Nemehlo
- Dam ti tajnu radu, otvor si prehliadac, ktory si pamata heslo. Chod do nastaveni a tam si ho vies pozriet. Pripadne napis aky mas prehliadac a nasmerujem ta blizssie.
- 18.1.2021 - 18:20
- 0
- Gargamel123
-
presnejsie
cislo karty
a pin - 18.1.2021 - 18:43
- 0
- Nemehlo
- pin netreba, viac ocenim datum platnosti a cvv
- 18.1.2021 - 18:49
- 0
- strojar
- Takto "múdro" nedokáže ani Matovič odôvodniť svoju atómovú bombu:
"Rozhodnutie o výmene trénerov A mužstva je zavŕšením reštrukturalizačného procesu klubových činností zameraného na zjednotenie odborných činností jednotlivých zložiek klubu." - 18.1.2021 - 1:35
- +9
- forwardPP
- Odvolanie Stantiena chápem, malo už prísť dávno. No nechápem podpísanie týchto trénerov ktorí sú "experiment". Či víde? Som zvedavý.
- 18.1.2021 - 6:25
- +5
- BieloModra
- Toto tu je riadny bordel...ale dovolila by som si cosi...ci sa nam to paci ci nie v prvom rade je tento "proces" vec klubu ako takeho....ako si urobia tak budu mat a preto priam emotivne ( tak ako ste sa niektori) vkladat to je hadam aj na zamyslenie☺ a pritom je uplne jedno co na to fanusikovia ci slovanisti ci ini...slovanisti mozu fandit my ostatni prizerat. Chyba respekt tolerancia ci takt...ci na jednej strane ci druhej strane
- 18.1.2021 - 7:25
- +12
- Tehelnepole
- Howgh.
- 18.1.2021 - 7:38
- +1
- penepi
- Viac žien do politiky!
- 18.1.2021 - 10:30
- +6
- Senn
- Snívanie o ruskej lige a vyhodenie trénera po vyhratom zápase, klasický východoeurópsky klub mentalitou aj zmýšľaním.
- 18.1.2021 - 9:40
- +7
- wedro
- Takže tak®️: https://youtu.be/W07W1aCmRUQ
- 18.1.2021 - 9:49
- 0
- Gargamel123
-
poprosil by som divakov
aby nehadzali predmety
na ladovu plochu - 18.1.2021 - 10:21
- 0
- Dracik_18
- Krst ohňom 😁😁😁
Ach keby ste vedeli - 18.1.2021 - 10:34
- 0
- FP-lacerta21
- Inak ten komentátor čistý psychopat...
- 18.1.2021 - 17:36
- 0
- jozino
- Kym bol v PP, velmi oblube nebol kvoli hernemu prejavu, no myslim si, ze Stantien je mozno najpodcenovanejsi trener v nasej lige. Napriek tomu, ze v jeho herny prejav nebol nic moc, v PlayOff nas zastavila az BB. V minulej sezone nam "slohol" Jindra Abdula do Slovana a nasiel vybornu kombinaciu so Zigom. Asi nik by pred sezonou nepovedal, ze tato dvojica bude taka silna a Jindro, ktry mal u nas sezony 26, resp 28 bodov odrazu vyskoci na 62.
Slovan hral tuto sezonu spicu, nahanal sa s PP a ZV o 1. miesto. Ak by Stantiena vyhodili pred sezonou, lebo prisiel novy majitel, novy GM a vsetko sa pieklo, dalo by sa to lahko chapat, rovnako ak by bol Slovan niekde okolo 5. miesta a nizsie. Odvolavat trenera, ktory sa bije o prve miesto, dokonca teraz, ked ma k dispozicii 1 poriadny utok, jeden utok na urovni 3. lajny a 2 utoky juniorov a napriek tomu je tazky super, vyhrali proti TN a vcera DT, toto je rana pod pas. S takymto masakrom v kadri by sa nejedno muzstvo prepadalo tabulkou ako odtrhnuty vytah. Tahat to takto dlho v takej zostave stale o spicu tabulky by dokazali mozno 2-3 treneri v nasej lige, ak vobec.
Od Domeho netusi asi nik co cakat, no extra skusenosti nema a nemylim si, ze takyto neskuseny trener by mal by hlavnym trenerom. Sudiac podla jeho hry ked este bol hracom Slovana, cakam, ze sa bude hrat velmi tvrdy hokej na hrane, casto az za nou.(moj nazor) - 18.1.2021 - 10:20
- +15
- strojar
- https://www.youtube.com/watch?v=gX_DH0wOjP0
- 18.1.2021 - 10:21
- +1
- Gargamel123
- Aj s Mikulasom mozu byt: emocie
https://www.youtube.com/watch?v=_1Ymi_UOBcQ - 18.1.2021 - 10:55
- +1
- ZOOMER
- Dome,to je ten prepnuty co chmela este jak juniora minutu pred koncom zabil skoro?
- 18.1.2021 - 11:02
- +3
- FP-lacerta21
- Nooo, zasa v tom čase 22 ročného juniora
Ale zas ten útok kus pripomínal Bertuzziho.... - 18.1.2021 - 17:38
- 0
- ZOOMER
- Tak predsa mladší hráč,neviem koľko presne vtedy mal
To by som skor cakal nieco take od Laža ako od neho
- 18.1.2021 - 18:03
- 0
- SalenaVychodnarka
- Nevidím do interných záležitostí Slovana, ale keď sa pozriem na tabuľku, tento krok je pre mňa nepochopiteľný. Chýbajú vám reálne 2 body na prvé miesto, a to ešte nemáte odohratý 1 zápas.
- 18.1.2021 - 11:40
- +1
- frantapriklep
- Slovan chce mať ďaľší rekord vo vitríne, tak proste urobil to, že odvolá trénera v takejto situácii.
Ale Nitru a Plandorove odpálenie Stavjaňu to nedostihlo, takže sorry, žiaden rekord. - 18.1.2021 - 11:54
- +4
- jozino
-
- 18.1.2021 - 12:01
- 0
- KrebsKandidat
-
- 18.1.2021 - 12:22
- 0
- -BBB-
- vydrz, je v talone jeden tromf .. finalova seria medzi Slovanom a JebeMedveščakDVTK Dunakility MackaMysko-vec a pred rozhodujucim zapasom na neutralnej pode v Dunajskej Lužnej je tento trnersky triumf-virat odvolany a na posledny zapas podpisana zmluva s trenerom Stantienom a asitentom Jendekom v dlzke 240 minut.
- 18.1.2021 - 12:56
- 0
- penepi
- Si sa odviazal.
- 18.1.2021 - 12:59
- +1
- frantapriklep
- kupujem pukance
- 18.1.2021 - 13:04
- 0
- -BBB-
- slane? sladke?
- 18.1.2021 - 13:17
- 0
- frantapriklep
- áno
- 18.1.2021 - 13:30
- +1
- strojar
- Uviedol si veľmi dobrý príklad, ale je ešte jeden, ktorý ja považujem za minimálne rovnocenný:
https://sportnet.sme.sk/spravy/podkonicky-o-vyhodeni-trenera-po-titule-je-to-zvlastne/ - 18.1.2021 - 13:11
- +2
- frantapriklep
- Minimálne rovnocenný, alebo maximálne odlišný?
- 18.1.2021 - 13:51
- 0
- mitoO
- KE po NHL
- 18.1.2021 - 14:58
- 0
- Gargamel123
- Uz vieme:
ci budu MS a kde? - 18.1.2021 - 13:34
- 0
- maček
- Tak ono to vyzerá, že dnes vieme celkovo o svojej budúcnosti veľký prd.
- 18.1.2021 - 13:54
- +2
- frantapriklep
- Ale s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou sa na tú otázku dá odpovedať. MS budú a to v Štokholme. Nepýtal sa kedy.
- 18.1.2021 - 14:02
- 0
- maček
- Nebojím sa to ešte upresniť, tie MS budú v hokeji.
A nedržme sa pri zemi.... v ľadovom hokeji.
A dovolím si tvrdiť, že to budú MS seniorov.
Franto, myslím, že sme podali vyčerpávajúcu odpoveď. Aspoň mňa to teda vyčerpalo. - 18.1.2021 - 15:09
- 0
- -BBB-
- A toho roku niekedy medzi januarom a decembrom ..
- 18.1.2021 - 16:42
- 0
- FP-lacerta21
- Ok, pardon...
Len mne sa senior všeobecne spája s vyšším vekom ...
- 18.1.2021 - 19:01
- 0
- FP-lacerta21
- Tak na take MS by som sa hneď šiel kuknúť
- 18.1.2021 - 23:16
- 0
- Tehelnepole
- hm, hra do tela co?
- 19.1.2021 - 9:55
- 0
- Gargamel123
-
pekne zasunut
medzi nohy,puk - 19.1.2021 - 11:21
- 0
- ZOOMER
-
- 19.1.2021 - 11:24
- 0
- FP-lacerta21
- Viete aký je rozdiel medzi biliardom a sexom???
Pri biliarde idu gule dnu a tágo ostáva von no a pri sexe je to naopak ... - 19.1.2021 - 16:44
- 0
- Tehelnepole
- a vies preco nemoze mat Vianocny stromcek deti?
Ma sklenene gule. - 19.1.2021 - 16:49
- 0
- FP-lacerta21
- ... hlavne duté ...
- 19.1.2021 - 17:12
- 0
- FP-lacerta21
- a ešte jeden trochu neslušný
Koľko spermií má pravy “buzik”????
... plnú riť - 19.1.2021 - 17:26
- 0
- pupo
- To že Stantien tu sezónu nedokončí bolo jasne už v novembri, potom prišli síce výsledky ale na našu hru sa nedalo pozerať.
Za minulú sezónu mu patrí vďaka že to zobral,ale už vtedy ta hra škrípala a bolo to viac o kvalite jednotlivcov než systéme hry a nedajbože Presiloviek - 18.1.2021 - 13:53
- 0
- Jurigagarin
- Do Slovana ORSZÁGH
žiaľ trepem - 18.1.2021 - 14:10
- 0
- Gargamel123
- Skor: Ernesto
- 18.1.2021 - 14:19
- 0
- pupo
- Ten tu už bol
- 18.1.2021 - 14:57
- 0
- Xerxes
- r.č novym trenerom slovana
- 18.1.2021 - 18:12
- 0
- Tehelnepole
- vyhral si!
- 19.1.2021 - 19:53
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- strojar
- Myslíš, že prvé, resp. druhé miesto (2012,2016) Smer-u vo voľbách v Bratislave sú najhoršie výsledky?
- 26.1.2021 - 11:49
- 0
- -BBB-
- Krasna praca so statistikami ako sa pisatelovi hodi, ze? .. myslim, ze vysledok v r. 2020 Smeru v BA bol suverenne najnizsi a najhorsi v pomere k celemu SVK .. ci?
A aj % v r. 2012 a 2016 bol ovela nizsi percentualny zisk v BA, ako mal finalny vysledok v priemere na SVK .. Zbytocne si natahujes vysledky, ako tebe vyhovuje, macek ma uplnu pravdu. vysledky Smeru v BA su najhorsie na celom SVK. - 26.1.2021 - 11:57
- +4
- strojar
- Vyhral Smer voľby v roku 2012 v Bratislave?
Skončil Smer druhý vo voľbách v roku 2016 v Bratislave? - 26.1.2021 - 12:14
- 0
- -BBB-
- Nechces chapat, alebo naozaj nechapes?
Prvotna myslienka co napisal macek bola, ze v BA ma Smer tie najhorsie vysledky .. vysledky vo volbach, ty by si to mal najlespie vediet, ako clovek co napato sedi pri scitavani hlasov v NR, ze ide o % ..
Ano mas pravdu aj ty, ak beries do uvahy poziciu..ale explicitne premysa s macekom je uplne ina ..
Smer v r. 2012 ziskal cca 30% hlasov, /cele SVK cca 44%/, v BA mali najhorsi % zisk zo vsetkych volebnych okresov na SVK.
Smer v r. 2016 ziskal v Ba cca 18% hlasov /cele SVK cca 29%/ opat mali v BA pomali najhorsi % zisk na celom SVK - tu uz ale najdes aj horsie okresy pre Smer.
Cize to co napisal macek, je pravda, v BA ma Smer najhorsie vysledky na SVK dlhodobo ,, a to ze ze skoncil 1 a.k.a. 2 vo volbach, tebou spomenutych, je chybou rozstriestenej pravice /co vidime aj teraz v reale vo vlade/ .. ale ma pravdu.
A je len smesne, ze si si teda vzal do klavesnice roky 2012 a 2016, ale umyselne vynechal vysledky poslednych volieb, ktore maju si myslim, najvacsou vypovednu hodnotu k aktualnemu stavu dnesneho dna, kedy to macek pise ..
Opat raz fabulujes, prekrucas a v podstate robis zo seba vola .. - 26.1.2021 - 12:28
- +8
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- strojar
- Prvotná (a obávam sa, že jediná) myšlienka bola pochváliť sa, že v Bratislave ste najmúdrejší na svete.
- 26.1.2021 - 13:30
- 0
- -BBB-
- Opat si ma klasicky argumentacne "dal dole" ..
- 26.1.2021 - 13:32
- +6
- Tehelnepole
- uplne ta rozobral
- 26.1.2021 - 13:38
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- maček
- oznam pre buffalo: nevieš sa správať a ja som ten, kto ťa za to maže...nevieš sa správať slušne a Tvoj príspevok ku slušnej diskusii je nulový...takže pod diskusiou o Slovane ti budem mazať každý jeden príspevok, aj keby si chcel napísať iba "dobrý deň" pretože bez teba je tu lepšie...mám tú právomoc a rozhodol som sa pre toto silové riešenie, pretože slová fungujú len do určitej miery, potom je to už zbytočné
vyrovnaj sa s tým
vyplýtval som na teba viac slov ako si bol hoden
ZBOHOM - 26.1.2021 - 19:02
- +1
- Tehelnepole
- *Potlesk*
- 26.1.2021 - 19:13
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- strojar
- To je prístup na úrovni Igora z Trnavy.
- 27.1.2021 - 6:58
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roman BLOG
- Sefredaktor mi písal, že sa Buffalo sťažoval že bol neprávom mazaný. Tak mu hovorím, že šak, vydiskutuj si to s moderátorom. Ale ok, hovorím si dobre, tak sa na to teda pozriem. No a pozrel som sa na to svojim "nestranným" okom a hovorím si, šecko v porádku, ale ženu ani kvetinou neudrieš. Takže tak. Dík za pozornosť, dá sa to aj lepšie a asi aj zábavnejšie vážení, želám všetkým aj Buffalovi príjemný večer, v rámci možností.
- 26.1.2021 - 22:21
- 0
- maček
- Buffalo si pod článkami o Slovane ani neštekne. Stojím si za tým.Sústavne porušoval pravidlá zreteľne zobrazené pri písaní akéhokoľvek príspevku.
Ak to nie je v súlade s názorom redakcie, moderovanie dávam k dispozícii. Takisto želám pekný večer. - 26.1.2021 - 22:50
- 0
- maček
- Ospravedlňujem sa Romanovi, až teraz som si všimol, že Buffalo už nie je medzi nami. Ďakujem.
- 26.1.2021 - 22:57
- 0
- Tehelnepole
- Česť jeho nepamiatke.
- 26.1.2021 - 22:58
- 0
- BieloModra
- ked pouzije Roman slovne spojenie "takze tak" ja schytavam paniku
ale mas pravdu, hadzal by si si to keby si mal na nas davat pozor nepretrzite
- 27.1.2021 - 6:55
- 0