Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Štartujú hokejové hody. Slovenská Tipsport Liga mieri na televízne stanice Sport1 a Sport2

zdroj: Hokejportal.net/Vladimír Chramazda
16.9.2019 13:33 HokejPortal.sk

Odštartovala nová sezóna hokejovej Tipsport Ligy a vďaka exkluzívnym prenosom na staniciach Sport1 a Sport2 jej budú športoví fanúšikovia na Slovensku a v Českej republike opäť o krok bližšie. Aktuálny ročník najvyššej slovenskej súťaže sľubuje nadštandardné výkony, silné príbehy, emócie a samozrejme špičkový hokej. Návrat Slovana Bratislava, obhajoba Banskej Bystrice, zmeny v systéme, trinásť účastníkov či výrazné posily. To sú len niektoré z hlavných motívov nového súťažného ročníka hokejovej Tipsport Ligy 2019/2020.


Nová sezóna má všetky atribúty baviť fanúšikov nielen na Slovensku. Jej kvalita stúpa a diváci staníc Sport1 a Sport2 sa môžu tešiť na exkluzívne prenosy z každého kola. Prvý zápas odvysiela stanica Sport1 17. septembra o 18:30 hod., keď sa na ľade Slovana Bratislava predstavia hokejisti Nových Zámkov, 20. septembra o 17:30 hod. bude nasledovať šláger kola medzi Banskou Bystricou a Košicami, rovnako na stanici Sport1.

Jedným z najvýraznejších lákadiel novej sezóny je bezpochyby návrat Slovana Bratislava. Ten ukončil svoju sedemročnú cestu Kontinentálnou hokejovou ligou a opäť sa začlenil do rodiny klubov, hrajúcich najvyššiu súťaž na Slovensku. Do ligy sa tak vracia tradičná značka, milovaná aj nenávidená organizácia s viac ako storočnou históriou, ktorá vždy dokázala budiť emócie.

„Návrat Slovana je pre Tipsport Ligu mimoriadne dôležitý a odrazí sa vo zvýšenej kvalite súťaže aj  v návštevnosti. Na zápasoch Slovana môžeme očakávať plné tribúny a búrlivou kulisu a aj pre samotných súperov bude konfrontácia s tradičným klubom veľmi zaujímavá. Každý bude chcieť nad Slovanom vyhrať,“ hovorí skúsený hokejový komentátor Sport1 a Sport2 Ondřej Voršilka.

Nová sezóna so sebou prináša aj celý rad zmien. Po osemnástich rokoch ligu opustil tradičný účastník zo Žiliny a súčasťou ligy po novom nebude ani Slovenská reprezentačná dvadsiatka. Nováčikom je naopak tím HK Dukla Ingema Michalovce, ktorý môže byť príjemným oživením súťaže. Po zvládnutej baráži a kvalitnom posilnení kádra, ktorý teraz disponuje troma Fínmi, Kanaďanom či majstrom sveta z roku 2008 Dmitrijom Vorobjovom, bude mať skúsený tréner Miroslav Chudý jednoznačne za cieľ postup do Kaufland play-off.

Titul rovnako ako v minulej sezóne obhajujú hokejisti Banskej Bystrice a motivácia Baranov je obrovská. Ešte nikdy sa žiadnemu tímu nepodarilo vyhrať v najvyššej súťaži štyri tituly po sebe. Po troch triumfoch Košiciach v rokoch 2009-2011 sa teraz nadvlády ujal tím HC'05 a môže v nej pokračovať aj napriek výraznej obmene kádra. Proti budú okrem iných Košice, ktoré naposledy získali titul v sezóne 2014/2015 a počas posledných troch ročníkov ani raz neprešli cez štvrťfinále. Teraz to chcú zmeniť pod vedením nového trénera z Nemecka Petra Dreiseitla. Po tvrdej príprave hlásia Košice len tie najvyššie ambície a fanúšikovia sa opäť môžu tešiť na tradičnú rivalitu so Slovanom Bratislava. To všetko budú mať diváci staníc Sport1 a Sport2 na dosah ruky vďaka exkluzívnym priamym prenosom z každého kola sezóny 2019/2020.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Onnda

 

este by to chcelo aj SHL dat aspon na huste ci podobne a pozdvihnut aj tuto ligu, nie len tu najvyssiu..
16.9.2019 - 13:34
+28

tep

 

Na huste? Pekne na tipsport, aj správy dať na tipsport, nech si ludia podajú, ak to chcú sledovať...
Ale vážne, hádam by sa niečo mohlo, len škoda, že tento projekt pre SHL skončil..
https://www.facebook.com/prvaliga.sk/posts/2112878502151412?__tn__=K-R
16.9.2019 - 13:38
+16

Onnda

 

suhlasim, chalani to robili srdcom a bolo to poznat..
16.9.2019 - 13:59
+5

tep

 

Mňa celkom zaujíma, či teda preberie niekto v prvej lige projekt striebornej prilby a podobné veci.. Škoda toho.
16.9.2019 - 14:07
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Mato-Mi

 

Je jasne, ze Slovan bude protezovany. Vid program, z 5 zapasov, 2 z Bratislavy.
16.9.2019 - 13:46
+9

topska

 

Urcite kedze tam maju uz dlhe roky vybudovane zazemie a cakam ze aj kvoli vzdialenosti budu prenosy z LM a PP len velmi malo...Ale toto je krok vpred pre ligu, nie niektore ine
16.9.2019 - 13:51
+12

dusan1980

 

Kde najdem ten prohram ?Hodis sem link ?
16.9.2019 - 13:56
+1

hello, havarju

 

v programe to nevidím

http://sport1tv.cz/programovy-pruvodce/
16.9.2019 - 14:02
0

Mato-Mi

 

Najbližšie vysielané zápasy v septembri:

17.9.2019 HC Slovan BA - HC Nové Zámky 18:30
20.9.2019 HC 05 Banská Bystrica - HC Košice 17:30
27.9.2019 HC Slovan BA - HKM Zvolen 18:30
29.9.2019 HK Nitra - HC Košice 18:00

Celý článok o vysielaní zápasov na SPORT 1 a 2 nájdete v našej aplikácii Moja Tipsport liga
16.9.2019 - 14:11
+4

Zkubydu

 

ja tam vidim : x Kosice to je tiez protezovanie??? navyse ani raz Slovan z vonku
16.9.2019 - 14:55
+1

Kurolišek

 

Hmm tak dvojka dáva 29.9. Michalovce-Slovan a Sport 1 bude dávať Nitra-Košice? To sme tu už dávno nemali že si divák musí vybrať Tak ja budem bliakať na štadióne takže mi to je jedno ale je to "vtipná" situácia.
17.9.2019 - 13:07
0

miro-nr

 

Takže Slovan z piatich kol 4 X v TV - velmi zaujímave !!! Je jedno že na dvoch rôznych kanáloch,čo by za to dali take Michalovce byť za celu zakladnu časť 4X v TV ,akože toto je v poriadku ,páni kompetentní?!
19.9.2019 - 15:53
0

LenTak93

 

a to bude ešte 29.9. prenos Michalovce-Slovan
16.9.2019 - 14:02
+1

paljuka

 

to je protezovanie ak telka vysiela domaci zapas? ja ako fanusik KE by som sa vobec necitil ukrivdeny a bol by som len rad ak by ani raz v celej sezone nebol prenos zo steel areny
16.9.2019 - 14:40
+6

bigi BLOG

 

tak sport TV je sukromna TV tak sa da cakat ze budu vysielat tie najzaujimavejsie zapasy a slovn laka najviac ci sa to niekomu paci alebo nie
16.9.2019 - 14:47
+13

kurtsteiner

 

Slovan -N.Zamky,to je skutočne najzaujimavejsi zapas toho kola...tak si ho uži.
16.9.2019 - 15:27
+20

ufák

 

presne kam sa na tento zápas hrabe Ke-TN ...to zase vybrali hovadinu
16.9.2019 - 18:05
+5

tn

 

Lenze fanusikovia slovana su "hladni" po vitazstvach, tak ked je sanca, preco nie?
16.9.2019 - 19:56
+4

Zkubydu

 

protezovane su Kosice!: nie Slovan.
16.9.2019 - 15:09
+2

Gargamel123

 

piko...
16.9.2019 - 17:08
+1

Lukash_ke

 

Nepoznám jediného hráča v drese Košíc s protézou!
16.9.2019 - 21:03
+8

mirec04

 

Zaloz si sukromnu televiziu a vysielaj si co chces, resp. co dokazes nakupit a zarobit si na tom.
16.9.2019 - 16:40
+2

WINTERisCOMING

 

Mne to osobne nevadí, radšej Slovan ktorý bude zaplnať štadióny ako ten včerajší komorný hokej. A to niesom fanúšik Slovanu, ale priznajme si úprimne že jednoducho je to značka a bodka.
16.9.2019 - 18:46
+1

Kurolišek

 

Mne je jasné, že Sport bude vyberať najviac lákavé zápasy a prenos Michalovce-Detva to nebude. A viete čo? Ja som rád že už nebude len 1 prenos za týždeň ale aspoň za kolo. Pri tých problémoch husté bude jeden prenos stále takže ak tam nebudú vysielať Michalovce (a nebudú hrať doma samozrejme!, kľudne si pozriem aj Slovan-Zvolen. V pokoji s pivkom v ruke a na mobile budem sledovať stav nášho zápasu.
16.9.2019 - 13:53
+14

topska

 

Huste uz ma po problemoch
16.9.2019 - 14:09
0

Ricardinho13

 

Konečne pohľad fanúšika, ktorý to nevidí "krvavými" očami.
16.9.2019 - 14:20
+10

Mato-Mi

 

Kurolisek: da sa s tebou suhlasit, iba jedna pripomienka. Pride ti zaujimavy zapas SBA-NZ?
16.9.2019 - 14:28
+2

Kurolišek

 

Všetky zápasy našej klasiky (Slovan, Košice, Trenčín) sú pre mňa lákavé. Košice si vždy rád pozriem a ak sa nedá naživo tak prečo nadávať? STV je tu od toho aby ukázala všetky tímy, Sport tv fakt nemôže nikto rozkazovať že dávajte Michalovce lebo chcem... Mimochodom aj náš zápas ide v televízii... ale na maďarskom Digisporte.
16.9.2019 - 15:25
+2

Mato-Mi

 

Ja suhlasim, ze sukromna TV si moze vysielat co len chce. Len nech sa Citron nechvali, ze budeme vysielat nasu ligu, ked bude v telke vacsinou SBA. Ale kym budem u nas na stadione, tak mi je srdecne jedno, aky zapas budu davat v telke
16.9.2019 - 15:29
+1

InterHKM

 

Typické Slovenské. Konečne môžeme vidieť viac zápasov našej TL a už frfleme. Ja som tejto veci nadšený je to super vidieť zápasy aj v utorok a piatok. Som srdciar HKM ZVOLEN, ale veľmi rád si pozriem aj iné dueli a mužstva. Košice, Trenčín, SLOVAN, BB... Ja sa veľmi teším z tejto dnešnej správy.
16.9.2019 - 18:48
+14

kurtsteiner

 

A preto by malo byt zaujmom sukromnej televizie vybrat najzaujimavejsi zapas,no BA -NZ to rozhodne neni.
16.9.2019 - 15:30
+4

Mato-Mi

 

Ale kecat im do ich vyberu nemozeme.
16.9.2019 - 15:40
+1

roro

 

Konečne: Konečne nebude len jeden zapas tyždene na STV.Zrušenie live prenosov na hustom bolo zle,ešte horšie pozerať na Tipsport live za podmienok tipovania-to je choré-ved nech sa naučia maloletý tipovať,
16.9.2019 - 14:00
+3

emoxx1

 

A k tomu Tipsort TV sa naozaj článku nedočkáme. Podľa miestnej redakcie je to v poriadku? Nevadí, že sa možno jedná o porušenie EU legislatívy?
16.9.2019 - 14:06
+18

Mato-Mi

 

emoxx a v com konkretne by malo ist o porusenie?
16.9.2019 - 14:15
0

Mato-Mi

 

Ako mne sa to zda koser, Tipsport tak nastavil podmienky. Z hladiska moralky je to na zvazenie, ale z pravnej stranky si myslim, ze je to v poriadku. Ak chces pozerat prenosy na ich strankach, spln nimi stanovene podmienky. Nesuhlasim s tym, ale to je asi tak vsetko, co mozem spravit
16.9.2019 - 14:55
+3

emoxx1

 

Písal s nižšie. Je tam väčšia skupina ľudí, ktorá nemôže pozerať ani keby chcela.
16.9.2019 - 15:43
+3

Mato-Mi

 

Skupina ludi nad 18 je vacsia, nez ta pod 18.
16.9.2019 - 15:51
0

emoxx1

 

Za jedno nejde len o ľudí do 18. Opakujem že tých skupín ktorým sa znemožnilo sledovanie je viac. Za druhé, pokiaľ chceme uvažovať takto, tak to je cesta do pekla. Načo potom reči o budovaní vzorov pre deti v lige? Keď budú mať tie deti 18 tak bude ich zaujímať liga ktorá im bola roky zákazovaná? Za tretie uvediem príklad kamoša, ale keď to bola West extraliga tak by prešlo, že pokiaľ chceš pozerať stream tak musíš vyhuliť krabicu cigariet? Keď si nefajčiar tak musíš začať fajčiť? Ten princíp je úplne rovnaký. Keď niekto nechce tipovať tak teraz musí?
16.9.2019 - 17:00
+20

Mato-Mi

 

Suhlasim, ze ak chceme sport spristupnit vsetkym, tak toto je krok spat. Inak, videl som dobre, ze dnes hrate na Nepelovom stadione?
16.9.2019 - 17:17
0

emoxx1

 

Áno... Ale som v robote. Nezúčastním sa, resp. Tento klub ma ešte nepresvedčil na toľko aby som si bral voľno kvôli zápasu.
16.9.2019 - 17:19
0

Sunkafit

 

Nieje to proti nijakej legislative...
17.9.2019 - 8:54
0

P24 BLOG

 

Mato MI: lenze ked ide o dikriminaciu a slobodny pristup k informaciam, nemoze byt diskriminovany jediny clovek, nie, ze koho je viac, koho menej. aj ked je fakt, ze tu to podla mna je pravne v poriadku. skor by som videl cestu na ofajcenie tisportu v tom, ze jednou z podmienok udelenia exl licencie je system mladeznickych muzstiev, ktore su v drvivej vacsine priapdov dotovane z verjneych zdrojov. a mohlo by byt napadnutelne, ze sledovanie cinnosti zavislej od verejných dotacii je podmienene tipvoanim. a uplne najhratelnejsia je asi ta nekala obchodna praktika, ktoru spomina Jakub Trashers. to keby niekto poda do bruselu, tak tipsort velmi rychlo najde sposob ako vyriesit. minimalne by neriskovali predbezne opatrenie
16.9.2019 - 17:24
0

Mato-Mi

 

ale zakon o slobodnom pristupe k informaciam upravuje uplne nieco ine, nez pristup k sportovym prenosom. Budem sa opakovat, ale z pravneho pohladu by to malo byt koser. Z moralneho nie. Tipsport je sukromna spolocnost, ktora sa rozhodla, ze prenosy spristupni len osobam starsim ako 18 rokov a len za splnenia urcitych podmienok.
16.9.2019 - 18:01
0

hello, havarju

 

Takže Tipsport je vlastne taký súkromný humus a je smutné, že naše extraligové kluby sú vlastne podporované touto zvrátenou spoločnosťou.
16.9.2019 - 18:23
+2

Aasen36

 

Daj: Do klubov viac peňazí ako Tipsport a sprav si vlastné pravidlá
16.9.2019 - 20:12
+6

NRfan

 

Za peniaze zapredaj aj vlastnu mater.
16.9.2019 - 20:16
+7

Tino

 

preboha: je to biznis/podnikanie ten sa robi pre peniaze nie vase pekne oci a vas dobry pocit...robia najlepsie ako vedia mozno im to vyjde mozno nie ked nevyjde mozete sa ukazat vy robte to kludne bez naroku na zisk.
16.9.2019 - 20:57
+3

hello, havarju

 

Dájte si kokaín, nech sa páči, dájte si. Je len za 1,20€. Nebojte sa, je to len biznis.. Uvidíte, všetko čo chcete!
16.9.2019 - 21:06
+4

Tino

 

jo: tak uz aj kokain ..ide ti mozes saskovat vsak je to koniec koncov tvoj problem profi sport je neudrzatelny ak sa nebude robit ako biznis a ked robis biznis nahanas prachy....nepaci sa ti to rozumiem ale taky je uz zivot...kludne placte ze za peniaze sa ktosi kdesi zapredal...
16.9.2019 - 21:17
+6

hello, havarju

 

Veď áno biznis. Ja len dúfam, že to ešte upravia a keď nie, tak v budúcej sezóne sa takéhoto úbohého biznisu vyvarujú. Dovtedy im to treba plieskať o hlavu.
Len škoda, že teba ani to porovnanie s kokaínom netrkne.
16.9.2019 - 21:37
+6

Tino

 

toto porovnanie: beriem ako nestastne, moze byt uzitocne vyuzivat nejake paralely, ale musia to byt paralely...porovnavat stavkovanie ak oho robi tipsport potazmo ktorakovlek ina stavkova s kokain biznisom mi prislo usmevne....co ti okolo toho budem pisat, vysveltovat ked to mas tak v hlave nastavene fajn, tvoj problem
17.9.2019 - 9:53
+1

hello, havarju

 

To porovnanie sa zdá možno kruté, ale je to tak. Je mi však jasné, že nech ti to budem vysvetľovať akokoľvek, tak to nepochopíš.
17.9.2019 - 10:04
+6

Sunkafit

 

Splietate tu uplne nezmysli
17.9.2019 - 9:08
0

hello, havarju

 

Taký istý nezmysel je, že musíš tipovať, aby si mohol pozerať hokej.
17.9.2019 - 9:16
+4

emoxx1

 

Takže nie sú diskriminované skupiny ktoré nemôžu pozerať Online ani keby chcú?
Ten podmienený predaj tam tiež nebude? Keby nebol, tak si kúpim licenciu na pozeranie hokeja, nemusím tipovať a pozerám.
17.9.2019 - 10:39
+2

MackoPu

 

Chcel som sa registrovat na skusku, aby som videl aspon na skusku, ako ta TV vyzera. V ramci togo prveho tyzdna.
Ale bez vlozenia osobnych dokladov to nejde ani len ten jeden prvy tyzden bez tipovania, je to tam dokonca dalej priamo uvedene.
Takze nas nich kaslem definitivne!
17.9.2019 - 11:37
0

Jozef

 

mne to ide, len mi vyskoci hlaska,ze mam pokracovat k overeniu dokladov ak chcem tipovat..
17.9.2019 - 11:53
0

roro

 

Huste: Huste bolo rok dva spoplatnené,jednoducho si zaplatil a pozeral-potom to Huste dalo zadarmo,všetko fungovalo,pozerať mohol každy a bez akýchkolbek podmnienok.Tipsport je niečo viac????
19.9.2019 - 15:00
0

emoxx1

 

Ja nie... ako kašlem na pozeranie, ale pokračujem ďalej. Novinári ma s tou témou poslali preč. Niektorý doslova, že citijem : "Tipsport, to smrdí podsvetím, do toho nejdem." Takže skúšam ďalej iné inštitúcie. Ja viem, že asi bojujem s veternými mlynmi a aj tak nepochodím, ale z princípu. Bez ohľadu na výsledok toto celé vnímam ako určitý odkaz od našich klubov a tiež aj zväzu. Ten síce s týmto obchodom nič nemá, riadi športovú časť, ale je to inštitúcia ktorá poberá nemalé dotácie od štátu a príde mi dosť bizardné, aby sa produkt inštitúcie ktorá poberá peniaze z ministersta školstva predával za podmienky hazardu.
17.9.2019 - 11:58
+5

Lukash_ke

 

tou poslednou vetou si to najlepsie vystihol!
17.9.2019 - 13:04
0

NRfan

 

Uz som sa ta to pytal v inej diskusii, ale tam si nenabral odvahu odpovedat mi, tak to vlozim aj sem: O co by prisiel Tipsport (a nasledne kluby), ak by rozbehol platformu podobnu ceskej Hokejke na Slovensku, ktora by bola bez nutnosti podporovat hazard, povinnosti odovzdavat citlive osobne udaje a bola by zaroven dostupna aj osobam mladsim ako 18 r., zaroven s moznostou vacsieho profitu, kedze ludia neustale vyjadruju volu platit za prenosy aj vyssiu sumu ako je nastavena momentalne?
17.9.2019 - 6:42
+5

Tino

 

nevsimol: som si tuto otazku a neviem na nu odpovedat....myslienka fajn ale treba prachy na rozbeh, volne prachy ktore nebudu nikomu chybat, pretoze toto je projekt ktory sa javi byt stratovy co je zaroven vysvetlenie preco to este nikto nerozbehol
17.9.2019 - 7:12
0

NRfan

 

Ake prachy na rozbeh? Ved jediny rozdiel by bol v pristupe a registracii. Vsetky prachy na technicke zabezpecenie prenosov maju predsa uz pokryte v momentalnej alternative.
17.9.2019 - 11:06
+3

Tino

 

sorry: prehliadol som to...bol som v tom , ze preco to nerobi zvaz....na otazku preco nie Tipsport sa musis opytat ich, napada ma lebo nemaju zaujem...tipujem, ale netusim, nevidim do hlavy managerom z tipsport, riesenie ktore mas na mysly tu urcite napadlo aj ich o to sa nebojim, ale kedze to robia inac...tak proste nechcu toto a takto
17.9.2019 - 11:43
0

NRfan

 

Ja viem preco to robi Tipsport aj som to v niektorych svojich prispevkoch spomenul, ja sa ale pytam, preco ty tak tvrdosijne obhajujes tento nezmysel, ked k nemu existuje alternativa, ktora by bola bez problemov akceptovana napriec celym zainteresovanym spektrom a ktora realne a bez problemov funguje v susednej republike.
17.9.2019 - 12:43
+1

tn

 

Tak tu alternativu rozbehni. Mozes aj od buduceho kola. Dnes si to teda este pozriem na tipsporte.
17.9.2019 - 12:52
0

Lukash_ke

 

podla mna nic neobhajuje, celu dobu sa tu snazi vysvetlit, ze pohlad fanusika je prilis kratkozraky.

Ak niekto kupi prava, tak nie z dobrosrdecnosti, ale pretoze tym nieco sleduje.

Ak ProHokej niekomu tie prava prenajme, tak nie tomu, kto prevadzkuje nadacie na zachranu opustenych maciek, ale tomu kto da viac.

Ak kluby pozaduju od ProHokeja viac penazi za vysielanie, tak Lintner ich musi pocuvnut, avsak to, ze to zmluvne (ne)poriesil tak, ako to poriesil je uz ine kafe, v takom pripade nema na tej stolicke co hladat. Alebo ktokolvek, kto je zodpovedny za zmulvne nastavenie pri predaji prav.

Snad ked nieco predavam, tak viem co a osetrim to v co najvacsom rozsahu, lebo len to co je na papieri plati.

K samotnemu streamu, prenos je kvalitativne minimalne na urovni huste (720p), fps mozno aj lepsie. Prehravac Tipsportu je omnoho lepsie vyladeny, kliknem, nacita, prehrava bez problemu. Neregistrujem ziadne samovolne vypnutie streamu, zasekavanie s nutnostou refreshu celej stranky a ine veci ako tomu bolo na hustom.

Ak uz maju zmluvu s Tipsportom ohladom prav, mali by tam byt moznosti vypovedat zmluvu v pripade neplnenia urcitych stanovenych veci, ak to tak osetrene nie je, znova sa vraciam k tomu, ze to je amatercina toho kto to mal na zodpovednost.

Treba proste tlacit na Tipsport nech vyladi vsetko co treba, ak to presunu na inu platformu bez nutnosti stavkovania atd - bude to super. Ak nie, hlavne sa treba zamerat na nejaky mechanizmus ako kontrolovat sledovanost jednotlivych streamov, nie vsak formou: opytam sa tipsportu, ale vediet skutocne neskreslene udaje. Na zaklade tych udajov potom vyhodnotit ci s tipsportom podpisat predlzenie zmluvy, pozadovat viac penazi, pripadne na zaklade zozbieranych dat o sledovanosti predat prenos niekomu kto da viac, ak aj neda viac, ale bude mat moznosti sirit prenosy medzi vacsie masy, vdaka comu sa sponzori jednotlivych klubov dostanu k sirsim masam.

Porovnavat prenosy s CZ je scestne, kedze tam su tie cisla urcite uplne ine, preto najprv musime vediet preukazat, ze mame dobry produkt.

PS: do dalsej sezony (neviem na ake obdobie sa prava prenajimaju) by som tlacil na zavedenie prenosov vo FullHD kvalite (1080p).
17.9.2019 - 13:25
0

NRfan

 

Mas problem s porozumenim pisaneho textu?
17.9.2019 - 13:48
0

Nemehlo

 

Pokial viem hokejku cz musis platit, tak neviem o akom nezadavni osobnych udajov pises. A ocividne sa tipsport rozhodol davat prenosy v case, ze uz nemal cas na pripravu. Toto je cisto na ich vrub, ze su nepripraveny.
17.9.2019 - 9:03
0

NRfan

 

A aky je problem s platbou? Citas vobec diskusiu co ludom vadi? Ked si kupujes cez e-shop vysavac, posielas prefoteny OP? 17-rocny chlapec si nemoze na internete kupit napr. sluchatka?

Ci je Tipsport pripravene alebo nie, to je ina kapitola, ale toto tu neriesime, tu teraz riesime fakt, ze niekto na druhej strane fatalne zlyhal a nie je si to ani len ochotny pripustit!
17.9.2019 - 11:09
+6

Nemehlo

 

Ked si nieco kupujem na internete tak zadavam udaje o platobnej karte, dokonca aj adresu. Stavkove kancelarie maju povinnost od teba pytat doklady. Ak s tym nesuhlasis tak ti neumoznia pouzivat sluzbu, to iste sa tyka aj prenosov, oni maju prava, oni urcuju pravidla a zakon od nich poozaduje udaje.
17.9.2019 - 12:14
+1

emoxx1

 

Keď si kupujem niečo na internete, tak si v aplikácii vygenerujem jednorazovú virtuálnu kartu. Nedávam údaje z tej "hmotnej". Ak to tak robíš, tak máš v dnešnom svete silnú odvahu. Hlavne stále nechápeš čo sa ti snažia všetci vysvetliť a podľa tvojich komentov to aj ja považujem za stratený čas. Pokiaľ máš dojem, že odrezať od sledovania hokeja ľudí do 18r a mnohé ďalšie skupiny ktoré už boli vymenované, tak mi je ťa ľúto. Veriť, že obmedziť šírenie ligy je správny krok a ešte to obhajovať... Spomeň si na Citrónové slová keď nastúpil do tejto funkcie. Zhodovalo by sa s týmto stavom to čo vtedy hlásal?
17.9.2019 - 12:23
+1

Sunkafit

 

Paranoja...ano robi to v tomto svete bezne 99percent ludi denne
17.9.2019 - 12:28
+1

NRfan

 

On je ako pokazeny verklik, to je neuveritelne.
17.9.2019 - 12:39
+2

Sunkafit

 

Ma pravdu ale uz je to smiesne
17.9.2019 - 13:18
0

Nemehlo

 

Ja len obhajujem to, ze ked si nieco kupim, mozem si s tym v podstate robit co len chcem. A nemozem vynit predavajuceho, ze to predal mne ked on ma z toho najvacsiu vyhodu prave preto ze to predal mne.
17.9.2019 - 14:43
0

emoxx1

 

Ale podmienený predaj zákon nepovoľuje ako sme sa už dočítali. Teda môžeš predať stream, ale nemal by si ho vynucovať ďalším produktom, v tomto prípade núteným hazardom.
17.9.2019 - 14:57
+1

Nemehlo

 

Lenze stream si uz ty ako divak nekupujes. Takze sa nejedna o podmieneny predaj. A aky zakon nepovoluje podmieneny predaj? Ved je kopu veci co si vies kupit po registraci, alebo formou raffle
17.9.2019 - 15:04
0

emoxx1

 

Nejde o registráciu, ale o fakt, že sa nemôže zaregistrovať každý. O fakt, že Lintner tvrdil, že tipovanie nebude potrebné. Prečo klamal? Alebo je naozaj tak neschopný, že nevedel čo vyjednal? Chcem počuť od teba len jeden úprimný názor. Podľa teba je pre budúcnosť ligy rozumné, že obmedzili určitú skupinu ľudí?
17.9.2019 - 15:12
+1

Aasen36

 

Je smutné, že niečo takéto Tebou spomínané nevie spraviť aj zväz. Potom to spadá do rúk súkromníkov a výsledok je tu.

17.9.2019 - 9:27
+1

Tino

 

zvaz: tiez nie je spolok altruistov, maju na starosti hokej, samotny hokej, marketingova cast je sucast obchodu...ak by to mal robit zvaz tiez len zo ziskom....
17.9.2019 - 9:35
0

Aasen36

 

Samozrejmosť: Však jasné že so ziskom.
17.9.2019 - 10:18
0

Tino

 

vstupne: naklady, prevadzkove naklady a zisk samotny...myslim ze ta suma by prekrocila 50e mesacne a to som este optimista
17.9.2019 - 11:44
0

NRfan

 

Suhalsim s tebou, je to smutne. Ovela smutnejsie je vsak to, ze sa terajsiemu stavu dalo predist, ak by si niekto poriadne robil svoju robotu.
17.9.2019 - 11:12
0

ten čo nevie

 

pre peniaze a pre ludi sa kedy bude robiť
17.9.2019 - 10:28
+2

hello, havarju

 

Nie budem si strkať hlavu do piesku a tváriť sa, že je všetko v najlepšom poriadku.
16.9.2019 - 20:39
+6

Jakub_Thrashers

 

Rozpor s právom EÚ nie, minimálne nie pokiaľ ide o diskrimináciu na základe veku. V tomto prípade je, podľa mňa, ospravedlniteľná.

Osobne som sa skôr zamýšľal, či nejde o tzv. junktimáciu, teda nekalú obchodnú praktiku.
16.9.2019 - 14:34
+2

mitoO

 

Ospravedlnitelna pre moznost sledovania hokejovych prenosov? Ja suhlasim, ze treba obmedzit istym skupinam ludi moznost hazardu.
Ale co s tym maju hokejove prenosy? A dobre vieme, ze to nie je len o veku, su tam aj dalsie skupiny ludi, ktorym je znemoznene prenosy sledovat kvoli tomu, ze sa nezaregistruju na stranke venujucej sa hazardu.
16.9.2019 - 14:41
+3

mitoO

 

*ze sa nemozu zaregistrovat na stranke venujucej sa hazardu
16.9.2019 - 14:43
+2

Jakub_Thrashers

 

No pretože tá podmienka veku sa vzťahuje len na stávkovanie, rovnako ako podmienka štátneho občianstva SR (cudzinec sa na tipsport.sk, ak sa nemýlim, nemôže registrovať).

Ja tvrdím, že argumentovať týmto sa nedá, respektíve by to bolo neefektívne.

Ďaleko efektívnejšie by podľa mňa bolo sústrediť sa na tú junktimáciu, teda viazaný predaj. Veď nech to niekto dá na SOI.
16.9.2019 - 14:47
+2

zomi BLOG

 

Neviem este presne ako to je s pouzivanim prenosu cez Tipsport stranku.Este som to neoveroval. Ja napriklad inde uz som uviedol, ze som ochotny sa ist priamo zaregistrovat do Tipsportu. Aj poskytnem overenie totoznosti, ale iba k nahliadnutiu.Ale nie poskytovat datum narodenia, rodne cislo a neviem co este k dispozicii.Stale sa hovori o ochrane osobnych udajov, ale stale sa tym fenomenom vsade stretavame.Ja uz odmietam poskytovat taketo kroky pre overovanie...
16.9.2019 - 15:22
+3

hello, havarju

 

Bez uvedenia rodného čísla neuvidíš nič!
16.9.2019 - 15:36
0

zomi BLOG

 

Tak sa uspokojim v pripade TL s Sport1,2 a STV. Cez Ma-gio mam dostatok sportovych programov,(hlavne futbal) ktore stejne nestacim vsetky (nie len ze koliduju navzajom...)sledovat, lebo mam - aj ked uz na dochodku - aj ine aktivity, resp. zaujmy... Samozrejme, ze druhu ligu na Partizan absolvujem praviddelne a v zime, k tomu(hlavne pri futbalovej prestavke) budem navstevovat aj zapasy druhej hokejovej ligy.Ked pripocitam k tomu este navstevy svojim kamaratov v KE, MI a PP , ktore uz im roky slubujem - ak aj ked sa zjezim, tak to vsetko fyzicky nemozem stihat.
16.9.2019 - 15:50
+2

zomi BLOG

 

dodatok : A to vsetko bez rodneho cisla. Maximalne policajti pri cestnej kontrole si ho mozu pozriet.
16.9.2019 - 15:52
+2

Nemehlo

 

Pri tomto je zaujimave, ze telekomu si rodne cislo a osobne udaje poskytol. Ale pri tipsporte, ktory to ma dane zo zakona mas problem.
16.9.2019 - 16:07
+4

Tehelnepole

 

tiez s asmejem na tom, z eniektori ludi asi myslia, ze ked nieco niekde nepodkytnu ze o nich nikto nic nevie. V dnesnej dobre? ale ved dobre no...
16.9.2019 - 16:16
+4

zomi BLOG

 

Nie som naivny, predsa pouzivam net, mobil a nielen to... Len ma to uz stve stale dookola davat udaje pri ktorych by sa dalo aj inak.
16.9.2019 - 19:30
+1

zomi BLOG

 

"vsetci to maju dane zo zakona": Samozrejme a mnoho krat som poskytol na ine potrebne veci bez ktorych v dnesnej dobe prakticky nemozes existovat.(Nebyvame v jaskyniach ) Len vravim, ze ja po istych skusenostiach uz nie som ochotny kade tade davat udaje. Neviem, ako ze zo zakona, uz som davno netipoval, ale udaje odo mna nepytali... Hovorim, ze som ochotny spolupracovat overenim totoznosti - nahliadnutim.
16.9.2019 - 19:27
+1

NRfan

 

Brani Telekom vyuzivaniu sluzieb aj jeho detom mladsim ako 18 rokov? Podmienuje Telekom vyuzivanie jeho sluzieb nutnostou vykonavania hazardnych cinnosti vo vopred dohodnutej mesacnej vyske?
16.9.2019 - 20:14
+6

tn

 

Je telekom hlavny sponzor slovenskej hokejovej extraligy? NIE? Chod sa ich spytat preco.
16.9.2019 - 22:44
+3

NRfan

 

Nemehlo sa odvolaval na Telekom, tak som mu uviedol rozdiely v spravani voci zakaznikovi v pripade oboch subjektov. Oba ponukaju zakaznikovi sluzbu, avsak kazdy s inym pristupom.

P.S. Ked bol Orange hlavnym sponzorom SK repre, mohli prenosy pozerat iba ich zakaznici s pausalmi? Ach tato bezbreha a slepa podpora Lintnera zo strany niektorych TN fans....
17.9.2019 - 6:52
+6

tn

 

Samozrejme, je to preto ze som z tn, chodime spolu na kavu, na dovolenky, vencim mu psa ..... trosku si uvedom kto je zaslepeny!!!
17.9.2019 - 7:16
+5

NRfan

 

Tazko mu mozes vencit psa, ked si vopchaty v jeho zadnici. Akurat ak by obmotal voditko o tvoje clenky, ktore jedine trcia von.
17.9.2019 - 11:00
+4

tn

 

Nuz. Ale aspon vidim, ze som na tom este stale lepsie ako ty.
17.9.2019 - 12:11
0

NRfan

 

Tam kde momentalne si vidis iba hovno, kamarat.
17.9.2019 - 12:44
+1

tn

 

Ak by bola pravda ze som v r..., tak sa ti asi pozeram na chrbat, nie kamos?
17.9.2019 - 12:50
0

NRfan

 

Chrbat mozno vidis, sle bude iba chrbat dalsieho fanusika z TN. Zda sa ze mate u Riska dost velku party.
17.9.2019 - 13:46
0

Nemehlo

 

Na telekom som sa odvolal lebo ho spomenul. Nevieme ako je postavena zmluva medzi prohokejom a tipsporotom. Ale vazne nikto nikomu nebranil, ponuknut za licenciu viac penazi ako dal tipsport. A zjavne to nebude nejake super zmluva co urcuje vela podmienok, pre jednu alebo druhu stranu. Ale nikto nemoze brat pristup ku streamom ako svoje pravo. Proste tipsport si ich kupil a teraz s nimi naklada ako on uzna za vhodne. To ze sa nam to nepaci mozu mat vsetci u prdele. Islo len a len o peniaze.
17.9.2019 - 9:08
+1

kolombo

 

Tipsport nech urobí ako uváži za vhodné to je jasné. Ale Lintner nech potom nevraví, že toto riešenie je posun vpred, lebo nie je keď sa bavíme o počte divákov pri počítačoch. Tiež vraví že je pre väčšinu a je super úžasné. Keby povedal nastala tam zmena a v online priestore uvidia hokej iba tipujúci lebo tipsort to inak robiť nechce alebo nevie a my zase potrebujeme peniaze tipsportu pre rozvoj ligy a kedže je to istým spôsobom krok späť tak sme vybavili aspon ďalšie prenosy cez iné televízie, tak by to bolo rozumné vysvetlenie. Takto je to nie len horšie riešenie ale vraví sa ze máme byť spokojní že je to vlastne lepšie. Aj keď ešte nikto nepovedal v čom sú tie výhody. Ale vraj sa máme z toho tešiť!
17.9.2019 - 9:43
+5

NRfan

 

Ale ved tu nikto nespochybnuje ze Tipsport dal najviac a ze si robi to co jemu vyhovuje. Z jeho strany je to uplne logicke. Co sa tu vsak ludom nepaci je to, ze Lintner doteraz ani len netusil, co vlastne "vyrokoval". Pre koho sa ten hokej hra? Pre Tipsport ci pre ludi? Ako chce ligu posuvat smerom hore, ked ju ludom berie?
17.9.2019 - 10:55
+3

Nemehlo

 

Ale vy to hadzete na Lintnera, ktory nemoze v podstate podpisat skoro ziadnu zmluvu. On tam sice na to je aby to vsetko padalo na jeho krk. Ale preco sa neobratis na Kovacika, Langa, alebo Kovala? Kedze 2 z nich museli zmluvu podpisat, spravili to bez citania?
17.9.2019 - 12:18
0

NRfan

 

Pretoze on je ten, ktory tam mal vyjednat podmienky. A ako ich vyjednal, ked pred par dnami ani len netusil, ake su v nej podmienky?
17.9.2019 - 12:38
0

MackoPu

 

Pretoze lahsi je jeden ciel.
17.9.2019 - 12:42
0

NRfan

 

Ty tiez ked vyjednavas podmienky v nejakej zmluve ani len netusis co v nej je?
17.9.2019 - 12:47
0

emoxx1

 

Ale on nám tvrdil, že tipovanie nebude nutné. Keď už bolo jasné, že tipovať sa musí, tak na sociálnych sieťach tvrdil niečo v zmysle, že ľuďom pod 18r. sa len pozeranie skomplikovalo, ale kto chce si cestu nájde. To by sa pri troške preháňania dalo považovať za navádzanie na trestný čin. Ak nie, potom netuším prečo ten status sám zmazal. Takže trošku si aj zaslúži...
17.9.2019 - 12:59
0

kolombo

 

Pretože on hovorí za kluby a on to obhajuje pred svetom. On navyše prezentuje dobré správy akoby to vybavil on ale zlé obhajuje tým, že len zastupuje hlas klubov. Mne on v princípe nevadí ale on odprezentoval toto riešenie ako úžasné a posun vpred. Pre koho - pre ligu? Pre kluby? Možno ale pre fanúšikov nie.
17.9.2019 - 12:50
+1

Nemehlo

 

Teraz sa ta spytam, ze aky je podla teba prinos fanusika, ktory si pozrie vsetky zapasy na internete? Preto je uplne logicke, ze vyhrala najsilnejsia ponuka, lebo cez rok tieto streamy negeneruju pre klub nic.
17.9.2019 - 14:46
0

kolombo

 

To že by ju videlo viac ľudí (popularita a následné ďalšie zisky z toho vyplývajúce) a pokiaľ by to bolo spoplatnené aj vyšší objem peňazí pre ligu a kluby. Je logické že v dnešnej dobe bez prenosov cez tv či internet robiť masový šport nejde lebo každý fanúšik nemá záujem ísť na štadión resp sa tam nedostane. A nakoľko sme v 21. storočí trendom sú online médiá čiže už nie rádio a televízia. Predpokladal by som že moderná liga sa bude uberať práve týmto smerom a zabezpečenie online prenosu pre masy bude kľúčový. Ale takto je ten prenos iba doplnkový, marginálny.
17.9.2019 - 15:20
0

Jozef

 

som tam zaregistrovany uz dlhsiu dobu a vcera mi prenos isiel, co ma prekvapilo, lebo sa pise, ze len 7dni je zdarma a potom uz musis prestavkovat 1,20,-€.. mozno ten tyzden myslia az po prvom zhliadnuti..uvidim..
16.9.2019 - 16:38
0

emoxx1

 

Ako už píše Mito. Sú tam aj skupiny ktoré ani nemôžu byť zaregistrované na takýchto stránkach. V skratke ľudia ktorý mali s hazardom v minulosti problém, študenti niektorých prevažne súkromných škôl kde si škola vyžaduje aby neboli registrovaný nanhazarde aj po dovŕšení 18 rokov a podobne. Je tých ľudí viac. Ale to čo píšeš je tiež na zváženie.
16.9.2019 - 14:47
+5

voldemort

 

a pokial sa nemylim, tak aj ludia na socialnych davkach...
16.9.2019 - 19:19
+2

mitoO

 

Dokonca studenti VS so socialnym stipendiom a ine...
16.9.2019 - 19:28
+3

mhc23

 

Ešte fanušikovia čo sú v zahraniči
17.9.2019 - 11:30
0

Atlan

 

ostava dufat ze budu mat dostatocnu sledovanost aby mali motivaciu pocet zapasov v dalsich sezonach zvysovat resp aby si nepovedali ze sa im neoplati vysielat ani to co zacinaju vysielat teraz
16.9.2019 - 14:06
0

LenTak93

 

ako navyšovať? neviem si predstaviť viac ako jeden zápas z kola
16.9.2019 - 14:07
+4

PaliBB

 

Minimalne vo forme nejakej hokejovej relacie, kludne v nedelu pol hodka, nejake zostrihy, zaujimave ci zabavne momenty, nejaky ten rozhovor, divacka sutaz.
16.9.2019 - 15:02
0

Ottawa Senators

 

Podľa toho čo vyššie v diskusii písali, tak v prípade zrušenia kvôli nezáujmu budeme viniť Slovanistov
16.9.2019 - 16:32
+1

Tino

 

za mna : je to OK, sikovne skombinovane...rozumiem ze privela TV prenosov by mohlo mat za nasledok ubytok divakov na stadionoch.
16.9.2019 - 14:13
0

Yuro81

 

To je mylná predstava.
Kto raz hokeju fandí nikdy nevymení TV za štadión.
Ostatní tam neprídu mimo PO tak ci tak ibaže by ich TV prenos nalákal.
16.9.2019 - 16:36
+7

Tino

 

ja mam: inu skusenost, ludia ktori nie su skalni si vyberaju dokonca aj podla pocasia ci pojdu alebo nepojdu, zalezi na detailoch...ak je v TV prenos rozhodnutie neist je dramaticky vyssie....verim ze skalni pojdu, ja sam radsej pozerma live na stadione, ale sklanych nie je tolko aby zaplnili stadiony, kluby potrebuju aj tzv prilezitostnych divakov aj ti prinasaju peniaze a ti ako pisem si vyberaju...bezne klucom ktory jednemu nedava celkom zmysel
16.9.2019 - 16:45
0

Tehelnepole

 

Ja som si teda pozrela na Tipsporte prenos... SLovan LM.
AKoze ten komentator, to je nieco priserne, ziadne opakovacky, nic, no proste ako keby oto vysielali v Zimbabwe. Akoze ked ten Tipsport tak velice chcel prava na online prenosy, tak mal urobit aj kvalitny backround. HaMba.
16.9.2019 - 14:16
+9

topska

 

Opakovacky by mali byt uz tento tyzden
16.9.2019 - 14:20
0

Tehelnepole

 

no tak to by bolo ozaj ze fajn
16.9.2019 - 14:29
+1

bohin85

 

V zapase bb dt uz opakovacky boli..
16.9.2019 - 14:43
+1

FifiNR

 

Este moznost pozretia zo zaznamu by sa zisla
16.9.2019 - 14:32
+4

pajk

 

aj ta uz je: https://www.youtube.com/channel/UCVQZpAqG8JRdUJS4ELRvgiw/videos
17.9.2019 - 13:35
0

bobbyfan

 

mne skor chyba nejaka nedelna predobedna diskusia, ako to mavaju nemci. take 2h...oni to maju o futbale u nas by to mohlo byt pol na pol. Nejak 5-6 ludi do kolecka.....jeden moderator, nejaky 2-3 novinari, jeden host tyzdna a jeden taky fanda..ale fanda ako herec, komik atd, dolezite aby sa rozujmel do sportu, a tam nadhodirt temy...aktualne...co sa deje v porpade, ako to yvzera, aka je stuacia s prenosmi z ligy atd....robit to ako to robia oni na letisku v blave....dat tam par divakov, nech to spontoruje kaufland, v nemecku je to pivovar krombacher....toto by som ja velmi prijal pred obedom....nemusi ani nemalo by to byt uplne len fakticke...aj sem tam nejaka srandicka na uvolenie....to by som bral viac v nedelu pred obedom ako kukat nejakeho damozraveho politika....sportove relacie s au nas vseobecne strasne podcenuju....len zbiekra shotov v Ssporte po spravach je malicko...
16.9.2019 - 14:18
+19

bobbyfan

 

toto je ten format co som myslel

https://www.youtube.com/watch?v=qJpgwLxxHwM
16.9.2019 - 14:22
+1

Bizzaremifo

 

je to skvelý nápad, myslím, že veľa ľudí by to privítalo...ono celkovo je takýchto relácií ako šafránu, resp. nie sú žiadne...mne napr.chýbajú aj futbalové euroligy ..
16.9.2019 - 14:45
0

Nemehlo

 

No keby to vazne chcelo vela ludi, tak by sa tieto relacie nevytratili z televiznej obrazovky. Pokusov sme mali dastotak, neostal ani jeden. Proste nema to sledovanost. Staci sa pozriet napriklad na overtime s valabikom, sledovanost biedna a to si dovolim povedat, ze youtube je v dnesnej dobe silnejsi kanal ako televizia.
16.9.2019 - 15:10
0

Zkubydu

 

ako na co?: a ako u koho. Urcite pri kategorii do 25 rokov.
Nad 35, pripadne nad 45 rokov urcite nie.
16.9.2019 - 15:27
0

Nemehlo

 

A co kategoria 25-35? Ja osobne do nej spadam a u seba doma som bol bez platenia televizie par rokov, teraz ju mame koli priatelke, ale neda sa povedat, ze by sme ju sledovali. Ale v konecnom dosledku tu relacia ohladne diania zo slovenskych lig nikdy dieru do sveta neurobila. A to sa nemusime bavit ako na strednom slovensku plakali, ze maju jeden prenosovy voz, cize nevies spravit ani obsah zo vsetkych stadionov.
16.9.2019 - 15:44
0

moke19

 

nemcov je vyše 87 mio...
16.9.2019 - 14:45
+2

PaliBB

 

Ano, ale tam je predpokladam aj umerne viac televiznych stanic.
16.9.2019 - 15:03
+1

Zkubydu

 

Finov je ako nas: a funguje to tam....
16.9.2019 - 15:07
+1

Zkubydu

 

Bobyfan: mam rad tvoje prispevky ale tentokrat s tebou nesuhlasim. Myslim si ze kabaretu okolo cohokolvek aj okolo hokeja uz tu bolo dost. Za mna by mohlo byt max s kazdeho zapasu napriec celou TEL, kvalitny prenos s kvalitnym komentatorom a cez prestavku rozhovory (byvaly hrac, pripadne kvalitny reporter, aj k celemu kolu, resp ostatnych zápasov). To by vsak muselo byt spoplatnene 5 € / za zápas, 20€ mesacne resp. 200€ na sezonu. Licencia pre (krcmy, restiky, ci kluby na verejnu produkciu 500€ na sezonu. Len kto by bol schopny spravit dobry komentar??? nemame ani vela dorych komentatorov (co sa vyznaju) ani vela podobnych hracov, ktory by toto zvladli ako Valabik? Napriklad v Poprade staly host Arne, v Kosiciach Nagy, v Bystrici Handzus, Orszagh, Zedník... v Trencine Radivojevic... Asi by to ludia sledovali aj so zaznamov!!! Len kde najst tych komentatorov???

16.9.2019 - 15:06
+1

bobbyfan

 

Ono je to akp sa to preda. Jasne ze zo nemalo zatial uspech ked to robia ludia bezbzapalu a charizmy alebo talentu. Podla mna by to usoech v sprabnej forme malo. Ja uz neodkazem pozerat tie hovadiny politikov, uz je jej dost. A toto by to nahradilo. Ale zaee beriem ze zatial nemame na to moderátorov, novinar je u nas skor pisalek co nenapise nic vlastne alebo kritické aby neprisiel o chlebíčky vo VIPke. Ale stale verim ze by to slo, keby zakladna myslienka stal za to
16.9.2019 - 15:50
+1

PeterLucky

 

Zkubydu: No vidis a ja zase nesuhlasim s tebou a suhlasim s bobbym. Podla mna v dnesnej dobe presytenosti vsetkeho, ked do teba vsetko huci od vsadial sa bohuzial musis prisposobit dobe. Lebo inac ta ostatni, ako dnes, prehucia. To je proste evolucia, neprisposobis sa - zahynies. Potom su na stadionoch male navstevy, lebo ludia co nie su 100% zazrati do hokeja, alebo to nemaju v rodine, tak pomaly aj zabudnu ze sa hra nejaky hokej. Neviem, ci si hral v detstve hokej ale ja ano a vsetky tieto magaziny a diskusie som zral. Odpiskane, Tango, NHL powerweek atd. Proste hocico, co bude na obrazovke, budu tam temy hlbsie ako vysledkovy sumar a higlighty, vsetko je lepsie ako nic. A pre mensich hokejistov a hokejistky je uplne v pohode pozerat shot napr. jeden tyzden o treningoch, kde utocnici hovoria o ich oblubenych kluckach, obranci o tom ako idu do 1 na 1, alebo kde brankar hovori ako ide chytat najazdy. Ja som taketo veci ako decko zral. Dalsi tyzden moze byt shot z ineho muzstva, kde trener hovori ako robi treningy, patky atd. Proste ukazat to ludom, a hlavne detom, ze "hokej je cool." Hentato Linterovcina s Tiposportom, ze pod pozerat hokej ale budeme ta podprahovo nabadat na stavkovanie mi pride pod ludsku uroven. Vystvetli mi prosim Ta pekne ako sa ma 12 rocny hokejista dostat k takemu prenosu? No jedine tak, ze poprosi rodica a ten ked si precita, ze cim vsetkym musi prejst aby si vobec len ten zapas pustil....a nasledne zisti, ze kvalita prenosu je otras. Co na to viac este povedat. Velke futbalove kluby maju svoje vlastne televizie a stale tam nieco davaju, aj ked su to kraviny typu sitie novych dresov na sezonu. A co? Dobry zurnalista urobi dobry content aj z takej veci. Netreba sa zase hrat na velkych, chladnych dospelych co su najviac cool a vsetko ostatne je trapne a detinske.
16.9.2019 - 16:15
+3

strojar

 

A kde zoženie RTVS toho "kvalitného komentátora"?
16.9.2019 - 16:27
+1

Tnkovac

 

V Nitre na mestskom úrade ...
17.9.2019 - 0:45
+8

Nitran333

 

Na službyte v Nitre, oddelenie nefunkčných športovísk
17.9.2019 - 11:17
+4

Siki86

 

Niekde som cital ze od buduceho roku ma opat vysielat stv3 ale mala by sa uberat aj tymto serom,nie len sportove prenosy.Vydrzali sme roky bez toho,pockajme este chvilku.
17.9.2019 - 10:00
+3

Big brother

 

16.9.2019 - 15:01
0

Mark101

 

To "nadšenie" Čechov na FB Sport TV je dokonalé Každopádne ja som za tieto prenosy rád. Pre Ligu bude len dobre že sa na obrazovkách objaví každý hrací deň.
16.9.2019 - 15:17
+2

Zkubydu

 

urcite je to lepsie ako Huste TV: ale si myslim ze sme dospeli k tomu aby sme mali prenos z kazdeho stadionu a s kvalitnym komentom.
16.9.2019 - 15:29
+1

Kurolišek

 

AMC už minulo písalo že ich stanice z polovice sledujú ľudia zo Slovenska, takže nejaké "nadšenie" Čechov je mi u rici. Komu sa nepáči môže sledovať KHL alebo SHL... ale ruku na srdce bez našich klubov to nikoho nezaujíma. Jasne česi by radi videli ich ligu ja chápem ale práva má ČT a O2Sport takže Sport TV vysiela to čo vie. Oni vysielali ligu aj predtým a takto podelené je to v pohode. Na Play-off sa tiež dohodnú no a finále asi obaja.
16.9.2019 - 15:31
+3

Zkubydu

 

Ked uz sme pri Finoch???: Sledovanie len jedneho (svojho) timu doma vonku stoji 20,-€/ mesacne
cela liga 25,-€/mes
cela liiga+KHL+NHL zapasy z Viasat Hockey 30,-€/mes
cela Liiga + KHL + NHL+CHL+SHL 40€/mes (+F1, La Liga, Liga Majstrov...
alebo jednorazovo sa da sledovat len jeden zapas za 10,- €
16.9.2019 - 15:24
+1

weefoe

 

Priemerný plat vo Fínsku 2500 EUR, čo je skoro 3x viac ako na Slovensku...
Inak ani tie ceny vo Fínsku nie sú nejak strašidelné.
17.9.2019 - 9:10
+5

FP-Romanides

 

Za mňa skvelá správa, budem pozerať pravidelne. Aj keď na domáce zápasy chodím na štadión a zápasy vonku budem svedovať svoju Iskru na tipsport TV. Opravujem teda, budem pozerať nepravidelne.
16.9.2019 - 15:27
0

blue-311

 

Super aspon toto je dobra sprava.
16.9.2019 - 15:27
0

Kurolišek

 

Záznam celého zápasu: Michalovce-Nitra https://www.youtube.com/watch?v=U-73GV_ku_I
16.9.2019 - 16:54
+2

DobryHokej

 

Amici su ochotno vysolit za jeden zapas UFC 90USD v HD a 100USD v 4K rozliseni. Osobne nikdy nepochopim, ako moze niekto dat co len korunu na to, aby sa dival na bitku dokrvi. Ale to nie je pojinta. Amici nezarabaju 5-10x viac ako my. Maju mozno 3-5x vyssie zivotne naklady ako my, no dopraju si to co im prinasa vzrusenie.

Slovensko je zial priliz maly trh (rozdiel medzi SR a USA) a zaroven je tu velmi vela chudobnych ludi (rozdiel medzi SR a FIN) na to, aby ako hore niekto spomina platil fanusik 10-20EUR mesacne za svoj team v TV. Ja osobne nemam problem zaplatit aj 2x viac a zabudnut to cely mesiac pozerat No pre mna a mne podobnych to nikto produkovat nebude.

Verim vsak, ze Tipsport svoju ponuku casom trosku upravi a bude mysliet i na ludi, ktori z duse neznasaju hazard (ako ja napriklad), no nemaju problem za kvalitny prenos zaplatit aj viac penazi. Za kvalitu povazujem ozajstne aspon 720p, kvalitny komentar, opakovacky aspon z 2-3 uhlov, rozhovory a pripadne aj pred/pozapasove studio.
16.9.2019 - 16:58
0

PeterLucky

 

Bary na tom ryzuju najviac, lebo na tie UFC Fight Nights robia akcie a byva tam vstupne 10-15-20 dolarov do obycajneho baru, kde cez tyzden dojdes a sadnes si bez humbuku s SBS a vyberanim vstupneho. A vacsinu populacie UFC aj tak nejako extra nevzrusuje. Je to presne ako hovoris, velky trh a aj ked male % pozera, tak stale je to viac revenue ako menej lukrativne trhy.
16.9.2019 - 17:03
+2

Nemehlo

 

Problemom nasho trhu, ze vyrobu kvalitneho streamu tych par divakov nezaplati. Aj keby zapas stal 5e tak pri sledovanosti par tisic (neviem ci existuje nejaka statistika kolko pzoeralo huste) Tak za sezonu nezaplatis vybavenie, komentatorov, plus este musis par sto tisic zaplatit lige.
16.9.2019 - 17:27
0

DobryHokej

 

Preto to ukoncujem s tuzbou, aby Tipsport sice zostal, ale nech vyrobeny material predava aj inym sposobom. Takisto tusim Tino inde spominal, ze nech Tisport nie len dividenty vyberat, ale aj ponuknut kvalitny obsah ako protiservis. A to je spravny postup.
16.9.2019 - 17:30
0

PeterLucky

 

Idealny stav by bol, keby si cele prenosy a media okolo toho robila liga sama ako NHL TV
16.9.2019 - 17:35
+3

DobryHokej

 

Hmm to zrejme nebude jednoduche. Investicia by to nebola mala: prenosove vozy, kamery, stab, rezia,... a navratnost viac nez otazna. V nasich podmienkach najst vhodny ekonomicky model s urcitou vynosnostou je asi na nobelovu cenu
16.9.2019 - 17:43
0

Kurolišek

 

donedávna to nikto ani nevysielal a potom sa zmilovala STV ktorú Lintner uprosil. Dnes sme vo fáze že to vysielajú 3 televízie (vrátane maďarskej) a za stream kluby dostanú zaplatené (čo samozrejme fanúšik neberie ľahko). Takže áno... je to lepšie. Ideálne? O 30 rokov ak pôjdeme dobrým smerom.
16.9.2019 - 17:49
+3

PeterLucky

 

Ale ved robit to, zastresovat, objednavat, nazvime to ako chces to moze liga, ale objednavat si to moze aj od lokalnych ludi ci huste, rtvs. Ona len nastavi standard, design a podmienky. Nikto tu nejde kupovat auta a kamery
16.9.2019 - 17:58
0

Kurolišek

 

Hmm... skutočne hovoríme o lige ktorá pred 4-5 rokmi skoro zakapala? Nechýbalo veľa - napríklad odchod Košíc do EBEL a dnes sa bavíme o tom prečo nieje viac informácii o Extralige keď už prenosy sa nevysielajú. Za ten čas 2011-2015 sa naša liga dostala do pozície skoro Chance ligy. Takže máme čo robiť aby sme sa vyhrabali.
16.9.2019 - 18:46
+3

Tino

 

suhlasim: ide to dobre pamatam ked to nechcel vysielat nikto teraz mame rtvs sport 1 a 2, tisport a madari nejaky svoj kanal...koli marketingu bolo dolezite dostat ligu na oci co sa podarilo mozeme sa pomaly pocxtivo posuvat dalej
16.9.2019 - 20:24
+2

LenTak93

 

neskutočne super, keď si ten Tipsport nemôžeš poriadne pozrieť
16.9.2019 - 20:55
+3

Tino

 

ano: bez tisport ani zivot nedava zmysel ...
16.9.2019 - 21:21
0

Dzunkes

 

Spokojnost Sport 1,2! este keby bolo namiesto tipsportu
nase zlate HUSTE
16.9.2019 - 17:34
+4

HkmDetva

 

Nase zlate na ktore sme stale nadavali
17.9.2019 - 12:47
0

PPHK

 

Ono si treba hlavne uvedomit, ze momentalne si nemoze liga velmi vyberat a berie najvyssiu ponuku. Sice strati niekolko divakov, ktori su pod osemnast, alebo tych, ktori z roznych pricin bojkotuju Tipsport (Tipsportu asi nejde velmi o sledovanost), no na druhej strane sa možno vyberu na stadion osobne, ked si to uz nemaju kde pozriet. Da sa na to pozerat aj takto. Nevyhoda je, ze zapasy svojho timu u superov vidiet nebudu, teda ak nebude v TV. Volakedy som pocuval na Slovensko 1, tak sa k tomu pravdepodobne vratim...
16.9.2019 - 19:01
+1

aaaaa

 

Čo sa týka prenosov na Tipsporte tak oproti Husté by vôbec nesekaju , takže kvalita je dobrá .

Komentátori je to to isté čo husté niekde sa to dá počúvať niekde nie

Opakované zábery už boli aj v druhom kole a ďalší týždeň už by mali byť všade . Netreba zabudnúť , že keď to robilo Husté na začiatku aká to bola tragédia ...Tipsport to robí týždeň , takže postupne určite to vylepšia .

Jediné mínus je to pod 18 , že sa nedá pozrieť ...s tým treba niečo robiť . Takže nespokojnosť je s tým ale s kvalitou prenosu spokojnosť nato že to funguje pár dní .

A všetci čo len kydate na Citróna , že len on zato môže ...to si fakt myslíte , že išiel na kávu a on sám podpísal zmluvu ?
16.9.2019 - 19:11
+5

aaaaa

 

Litner je zástupca klubov ...takže choďte pekne za vedením vašich klubov a pýtajte sa prečo podporili takú myšlienku a z akých dôvodov na to pristúpili .

Keby kluby boli proti tomu a nemali z toho niečo tak by určite taký formát nebol
16.9.2019 - 19:13
+4

hello, havarju

 

A prečo zavádza, že to je len poplatok?
16.9.2019 - 19:43
+7

LenTak93

 

Keď si taký múdry a na základne tvojich príspevkov vidím, že si, tak si zisti, čo tým klubom povedal. Áno, je ich blbosť, že si to neoverili, no šéf ligy by mal pozdať podmienky dopodrobna!
16.9.2019 - 19:57
+5

miko 75

 

Jemu to zbytočne píšeš,pôjde si stále svoje, už túto hlúposť obhájil asi v každej diskusiu, taký všetko vie a všade bol.
16.9.2019 - 23:40
+2

kolombo

 

Oceňujem že zápasy budú v TV každé hracie kolo, v tomto je to jednoznačne posun vpred. Čo však vnímam ako krok vzad je že liga bude v online priestore dostupná iba pre tipérov. Pokiaľ by prenos prostredníctvom Tipsportu s povinným minimálnym tipovaním bol jednou z možností ako sledovať ligu cez internet tak by som s tým nemal najmenší problém. Keď však neexistuje iná možnosť ako tá, že sledovanie je naviazané na povinnosť tipovania a s tým spojené odovzdanie osobných údajov je to pre mňa neakceptovateľné a nemôžem s tým súhlasiť. Mojou závislosťou je hokej, nepotrebujem a ani si nechcem pestovať ďalšie. Zo skúsenosti viem, že väčšine tipujúcim je šum a fuk samotná hra a jej krása ale sústredia sa iba na výsledky. Kto gól dal, kto nedal, či mužstvo vyhralo alebo prehralo. Ja sa radšej sústredím na hru ako na tiket. Riešením tak pre mňa ostáva sledovanie domácich zápasov naživo (našťastie mám permanentku) a vonkajšie možno niektoré uvidím v TV. Privítal by som keby bola v budúcnosti dostupná liga online aj pre ľudí ktorý nemajú potrebu tipovať. Pokojne platená služba, no hlavne nech je to online dostupné cez počítač / tablet / telefón a aj pre momentálne zákonom vylúčené skupiny.
16.9.2019 - 21:18
+12

hello, havarju

 

Výborné napísané +
16.9.2019 - 21:24
0

MackoPu

 

Riadne hody....
Nas zapas bude na Sport1/2 najblizsie bohvie kedy. A to budeme hrat tento tyzden s KE aj BA.
16.9.2019 - 23:11
+1

MackoPu

 

Aby som upresnil - najblizsie 3 tyzdne ani RTVS ani Sport1/2.
17.9.2019 - 0:23
0

BourBon

 

Skoda , som celkom zvedavy na Vase nove hladisko, ako bude vyzerat v telke pri prenose, pretoze pri Vasich domacich zapasoch som sa pri pohlade na tie drevene lavice presunul v case do federalu . V dobrom samozrejme.

Niekde som cital ze sedacky budu mat NHL look. Netusim co to moze znamenat.
17.9.2019 - 7:42
+1

micu79

 

dnes mohli dat el clasico
17.9.2019 - 8:42
+4

dufus

 

ja mám tv digi,tam mám tolko športu že až.....aby som sa ja niekde registroval a tipoval kvôli našej ligy ,tak to by mi muselo riadne .ebať
17.9.2019 - 11:19
+1

tommy909

 

Slovan1 TV,
17.9.2019 - 12:51
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 10.12.2019 11:57
TímZSkóreB
1.Slovan29100:5563
2.B. Bystrica2880:5157
3.Košice2782:5356
4.Trenčín2782:6248
5.Poprad2879:6447
6.Zvolen2783:7246
7.Miškovec2882:6843
8.Michalovce2871:7840
9.Nitra2867:7637
10.Budapešť2879:10629
11.Detva2866:9529
12.N. Zámky2869:10223
13.L. Mikuláš2642:10022
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 2719143140:6463
2.Topoľčany271751495:6162
3.Martin2615326108:7253
4.Dubnica261331990:8646
5.Skalica2612221099:7642
6.Sp.Nová Ves2611221191:9239
7.Žilina2610111469:8333
8.Levice2610021487:10432
9.P.Bystrica265221667:11221
10.Trnava264022077:13614
11.SR 1810100916:533
Aktualizované: 10.12.2019 14:28
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Nitra10711145:2224
2.Dukla8500338:2915
3.Poprad10411436:3415
4.Košice8410336:3314
5.B. Bystrica8211422:339
6.Zvolen8001714:401
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina8510226:1517
2.Martin8501221:1616
3.Slovan8410325:2014
4.Trnava8402218:2314
5.Skalica8300519:249
6.P. Bystrica8010716:272
Aktualizované: 10.12.2019 11:57
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice3021324117:6271
2.Nitra3220327123:6368
3.Dukla3019227120:6063
4.Poprad3018255104:6463
5.Slovan32165110112:7459
6.B. Bystrica30173010100:5957
7.Púchov3017256107:6757
8.Trnava3014311295:7949
9.Martin3012241290:9544
10.Michalovce3010111868:10933
11.Spišská307141866:10527
12.Skalica305212255:13020
13.Žilina305122251:12919
14.L. Mikuláš300112846:1580
Aktualizované: 10.12.2019 11:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 11.12.2019 06:37
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 11.12.2019 06:37
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 11.12.2019 06:37
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 11.12.2019 06:37
Aktualizované: 10.12.2019 11:57
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 11.12.2019 06:37

Bleskovky

Hviezdami týždňa Carlson, Jarry a Eichel

Obranca Washingtonu John Carlson, brankár Pittsburghu Tristan Jarry a center Buffala Jack Eichel sú najlepší hráčmi uplynulého týždňa hokejovej NHL. Prvou hviezdou sa stal obranca Carlson, ktorý si v troch víťazných zápasoch Capitals pripísal šesť bodov za tri góly a tri asistencie. Jeho presné zásahy rozhodli o triumfe v dvoch dueloch.
9.12.2019 19:39 - TASR

Lantoši prvou hviezdou zápasu pri triumfe Providence nad Uticou

Slovenský útočník Róbert Lantoši sa stal v noci na nedeľu prvou hviezdou zápasu AHL. K triumfu Providence Bruins nad Uticou Comets 3:2 po nájazdoch prispel dvoma asistenciami a víťazným nájazdom. V tejto sezóne má na konte 16 bodov (6+10) v 22 dueloch.
8.12.2019 08:55 - TASR

Lugano - Zürich 3:1 vo švajčiarskej lige

Líder švajčiarskej hokejovej ligy Zürich Lions prehral v sobotňajšom stretnutí NLA na ľade Lugana 1:3. NLA - 28. kolo: Bern - Fribourg 4:2, Davos - Lausanne 2:1 pp, Lugano - Zürich 3:1, Rapperswil - Servette 4:1, Zug - Langnau 5:2.
7.12.2019 22:03 - TASR

Hrivík asistoval, jeho Leksand však podľahol Skelleftea 2:3

Slovenský hokejista Marek Hrivík si pripísal asistenciu v 24. kole švédskej najvyššej súťaže. Jeho Leksand však v sobotňajšom stretnutí prehral 2:3 na ľade Skelleftea. SHL - 24. kolo: Frölunda - HV 71 2:4, Oskarshamn - Örebro 0:2, Skelleftea - Leksand 3:2 /HRIVÍK 0+1/, Brynäs - Växjö 4:3 pp, Lulea - Färjestad 3:4, Malmö - Linköping 0:1 pp a sn.
7.12.2019 20:47 - TASR

Cehlárik s gólom, Lantoši s dvoma asistenciami pri úspechu Providence

Slovenský hokejista Peter Cehlárik strelil siedmy gól v tejto sezóne nižšej zámorskej súťaže AHL. Prispel ním k domácemu víťazstvu Providence nad Binghamtonom 6:2. Presadil sa v 33. minúte, keď v presilovej hre pridal štvrtý zásah Bruins. Asistoval mu ďalší Slovák Róbert Lantoši, ktorý prihral aj na druhý gól domácich.
7.12.2019 08:58 - TASR

Krefeld - Mníchov 5:8 v piatkovom zápase DEL

Hokejisti Mníchova zvíťazili v piatkovom zápase najvyššej nemeckej hokejovej súťaže v Krefelde 8:5. výsledky: Düsseldorf - Augsburg 3:2, Eisbären Berlín - Kolín nad Rýnom 4:5 pp, Iserlohn - Wolfsburg 1:5, Krefeld - Mníchov 5:8, Mannheim - Ingolstadt 4:1, Norimberg - Starubing 2:3.
6.12.2019 22:05 - TASR

Bremerhaven - Schwenningen 4:1 v nemeckej DEL

Hokejisti Bremerhavenu vyhrali vo štvrtkovom dueli 24. kola nemeckej DEL nad Schwenningenom 4:1.
5.12.2019 21:58 - TASR

HV 71 - Lulea 0:4 v 23. kole švédskej ligy

Hokejisti Luley vyhrali v dueli 23. kola švédskej SHL na ľade HV 71 4:0 a potvrdili post lídra tabuľky. SHL - 23. kolo: Frölunda - Djurgaarden 2:1, HV 71 - Lulea 0:4, Leksand - Oskarshamn 4:1, Malmö - Färjestad 3:4, Rögle - Brynäs 4:2, Växjö - Örebro 2:0, Linköping - Skelleftea 5:3.
5.12.2019 21:30 - TASR

Grman asistoval, no jeho Saipa prehrala s Lukkom 2:3

Slovenský hokejový obranca Mário Grman zaznamenal jednu asistenciu vo štvrtkovom zápase fínskej ligy, no jeho Saipa Lappeenranta prehrala s Lukkom Rauma tesne 2:3.
5.12.2019 20:31 - TASR

Ružička asistoval pri prehre Stocktonu

Slovenský útočník Adam Ružička zaznamenal jednu asistenciu v súboji nižšej zámorskej súťaži AHL v noci na štvrtok, v ktorom jeho Stockton Heat prehral na domácom ľade s Ontariom Reign 2:3. Pre dvadsaťročného centra to bol deviaty kanadský bod v dvadsiatom súboji sezóny (3+6).
5.12.2019 07:03 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 12. 2019
Poprad - Michalovce o 18:00
Košice - B. Bystrica o 18:00
Nitra - L. Mikuláš o 18:00
Slovan - Miškovec o 18:30
N. Zámky - Trenčín o 18:30
Budapešť - Zvolen o 19:00

Odohrané zápasy

08. 12. 2019
TrenčínNitra
2:0REPORT
MiškovecN. Zámky
5:4 SNREPORT
MichalovceSlovan
2:5REPORT
L. MikulášBudapešť
1:2REPORT
B. BystricaPoprad
1:2REPORT
KošiceDetva
3:2REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA35 bodov
2.Mikyska J.TRE34
3.Haščák M.KOS33
4.Southorn J.BBY33
5.Zigo T.SBA31

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS21 gólov
2.Bonis K.ZVO17
3.Abdul J.SBA17
4.Langkow C.MAC16
5.Alderson B.TRE16

Najlepší brankár

Patrik NechvátalPOP95.58 perc
2.Tomek M.TRE94.78 %
3.Košarišťan A.KOS94.15 %
4.Brust B.SBA93.91 %
5.Beskorowany T.BBY93.63 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports