Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Streda, diskusiu o hokeji sledovať treba

zdroj: RTVS/-
25.5.2020 14:28 HokejPortal.sk

RTVS venuje stredajší večer hokeju. Nie však archívnemu, na pretrase budú aktuálne témy.


Tri rôzne tematické odvetvia, ktoré momentálne hýbu slovenským hokejom bude mapovať stredajšia diskusia na RTVS. Hosťami relácie budú Richard Lintner a Boris Valábik. S Branislavom Rapáčom, s ktorým sa televízia takisto spojí, by sa mali rozoberať nové hráčske zmluvy. Richard Lintner vnesie určite viac svetla do aktuálnych noviniek spojených s ligovým pohárom Kaufland Cup. A na pretrase bude aj diskusia o uzavretí ligy. Do samotnej relácie vstúpi aj Rastislav Konečný ako člen súťažnej komisie SHL. Marketingové dopady nedohratia play-off a možnosť rozohratia novej sezóny s limitovaným počtom fanúšikov bude rozoberať odborník na športový marketing Roman Krajniak. „Sme veľmi radi, že hneď prvá špecializovaná diskusia bude patriť hokejovej lige. Koronakríza vyplavila rôzne iné a nielen bezprostredne aktuálne problémy. Dlhšia prestávka, ako sme zvyknutí, sa dá vyplniť aj odstránením rôznych problémov, ktoré pozorujeme. Verím tomu, že aj naša relácia tomu prispeje,“ povedal pre hokejportal.net Pavol Gašpar z RTVS. Diskusia v stredu na DVOJKE začne o 21.05. Súčasťou bude aj anketa fanúšikov s otázkou, či by zisk z MS mal zväz poučiť na záchranu slovenských klubov z najvyššej súťaže.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Big brother

 

No že by som mal chut počuvat zas Valabika s Lintnerom...
25.5.2020 - 14:38
+7

HKMpelemele

 

Tak nekukaj
26.5.2020 - 12:46
+7

HkmDetva

 

Ked nejsi kukucka
27.5.2020 - 8:47
+1

werder59

 

Lintner : prikladny debilek, co tak keby si dal rusku na usta.
27.5.2020 - 21:17
+1

rajmok17

 

Co je ruska?
27.5.2020 - 21:24
+1

UssKe

 

Mal si dať ruskú ženu na ústa .
27.5.2020 - 21:26
+1

werder59

 

v hlave mi behaju 2 myslienky, bud si debilek aj ty alebo sa nanho iba hras. NORMALNY clovek pochopi co som tym chcel povedat. pride mi ze chces byt silou mocou vtipny
27.5.2020 - 21:38
+2

steevee

 

Palec hore: za kazdu takuto diskusiu. Velmi dobry napad. O problemoch treba verejne debatovat. Tesim sa na to.
25.5.2020 - 14:42
+14

burizon13

 

Aj castejsie hoci v kratsom trvani, taka relacia na urovni diskusie okorenena o highlihty tyzdna tu mala byt davno
28.5.2020 - 22:55
0

fagaf

 

Súčasťou bude aj anketa fanúšikov s otázkou, či by zisk z MS mal zväz poučiť na záchranu slovenských klubov z najvyššej súťaže.


Z najvyššej súťaže? A ostatný nech zhasnú.
25.5.2020 - 14:46
+8

fandaxxx

 

Hokej na SVK: To ma presne napadlo.hokej na SVK to jelen extraliga??
25.5.2020 - 17:43
+5

HkmDetva

 

Ale vidis to slovo poucit... tak tie kluby chcu len poucit nie im to dat
27.5.2020 - 8:49
0

fagaf

 

Fak jú pane učiteli
27.5.2020 - 18:24
+1

Markos

 

konecne bude mat aj hokejova liga relaciu na rtvs
25.5.2020 - 14:55
+5

HkmDetva

 

V minulosti to bolo odpiskane
27.5.2020 - 8:50
0

HokejBJ

 

Nič v zlom ale ten Lintner on sa tak strašne zle počúva, každú tému obkecava neustále eeeee proste nebaví ma ho počúvať no ale nejako to vydržím ale aj tak si myslím že našemu hokeju skôr pomohol ako uskodil
25.5.2020 - 15:08
+6

strane

 

To odkiaľ si zobral, že pomohol hokeju. pomohol len sám sebe. Bol si vôbec na EL hokeji veď tam sa ukázal veľký úpadok slovenského hokeja.
26.5.2020 - 15:04
0

Big brother

 

Ale no tak
26.5.2020 - 15:10
0

HokejBJ

 

TL keď už . A hej bol a veľakrát ale nechce sa mi teraz to rozoberať
26.5.2020 - 16:03
0

JohanHV71

 

Pri všetkej úcte, Lintnera, Valábika a Konečného počúvame vkuse, to niet nikoho iného, kto by sa v telke mohol fundovane vyjadriť k hokejovému dianu. K analýzam zápasov ok, ale nebolo by lepšie dať teraz nejaký priestor manažérom a ľuďom z klubov?
25.5.2020 - 16:47
+9

Jakub_ke

 

Diskusia s manažérmi : Ja by som uvítal koncept ako je tuším v Česku, kde si do telky volajú manažérov jednotlivých klubov a diskutujú s nimi
25.5.2020 - 17:00
+12

JohanHV71

 

Presne na to som myslel, resp. spravia s nimi nejaký vstup cez telemost so štadióna, alebo niečo podobné spraviť. Predsa len diskusia Lintnera a dvoch hore spomínaných (pri všetkej úcte sú to fajn spolukomentátori) nebude mať nejaký extra informačný prínos pre verejnosť.
Trochu mi to príde akoby RTVS totálne, čo sa športu týka, tekal vlak.
25.5.2020 - 17:35
+1

LenTak93

 

Prosím ťa, našu ligu riadi Lintner podľa svojich myšlienkových pochodov. Na kluby kašle a aj tlačovku pred ligou robí už
bez ich účasti. Asi by mu ubrali z jeho času a to by on, samoľúbca, neprežil.
A tie dristy, čo tam zas bude dávať...
25.5.2020 - 19:53
+1

Big brother

 

V druhej polovice príspevku maš pravdu...to zas bude rečí o tom ako napredujeme, aké super veci vymyšla...
25.5.2020 - 20:03
+2

Dzunkes

 

nie zly napad
26.5.2020 - 12:41
0

Markos

 

nie ze by ste boli radi ze bude nejaka relacia v tv kde sa budu rozpravat o lige ale len kritizujete
25.5.2020 - 17:38
+4

MACEK40

 

to im mame lizat rit za vsetko co spravia ?
25.5.2020 - 17:44
+10

Markos

 

nie ale zas vsetko len kritizovat to nie je normalne
25.5.2020 - 18:16
+4

HkmDetva

 

No este ich mozme aj fajcit
27.5.2020 - 8:51
+1

crosbynko

 

Ten koniec zapasu s Kanadou ma dokazal nasrat este aj po roku. Normalne som vytoceny Na tie konce zapasov z vlanajska budeme spominat este roky s horkostou v ustach.
25.5.2020 - 18:00
+4

BlackCrow

 

Budem pozerať a hlasovať proti pomoci.
25.5.2020 - 18:17
+3

fany

 

OK.Ja neviem či budem hlasovať,ale ako by si použil tie peniaze Ty?
25.5.2020 - 18:37
0

BlackCrow

 

"Tys držiteľkou rána"
26.5.2020 - 5:28
+3

topska

 

Podla mna su to realne sumy (aj pre prvu ligu), malo sa mi to ale zda pre mladez. No aspon nieco. Ale stale si myslim ze tie dotacie na mandatnych trenerov ktore doteraz navrhol zvaz budu pre nas do buducna velmi velmi negativne a doplatime na to. Vycerpat celu sumu co je na uctoch ci jej velku vacsinu by bola ale blbost tiez.
25.5.2020 - 18:43
+2

Urpiner16

 

S Kanadou prehrať nie je nič výnimočné.Ale keď dva krát doma na MS usporiadaš šampionát a s nemcami prehajdákaš posledné dve minúty kedy do 58 minúty sme viedli a mali postup v suchu to ma vie nasrať tisíckrát viac ako hocijaká prehra s kolískou hokeja.
25.5.2020 - 18:19
+3

Hadimistr

 

Ved ok: Inak to bolo uz pred rokom
25.5.2020 - 20:08
0

Urpiner16

 

Dva krát doma a dva krát cez poondiatych nemcov nevieme prejsť.
25.5.2020 - 18:21
+1

HkmDetva

 

Strieborni medailisti ZOH2018 su poondiati...
27.5.2020 - 8:55
0

ptr421

 

Lebo nemajú zlato a nie sú takzvaná hokejová veľmoc. Za to majú s nami na MS bilanciu 7 výhier 4 prehry a na ZOH ďalšie 2 víťazstvá.
28.5.2020 - 14:35
0

LenTak93

 

a ty čo si rok spal?
25.5.2020 - 19:54
+1

crosbynko

 

Asi chcel nadviazat na mna. Vcera aj dnes tu Kanadu davali na trojke.
25.5.2020 - 20:16
+1

strojar

 

A kde bude v priebehu besedy pán Šatan?
Že by sa pripravoval na podpis ďalšieho nič nehovoriaceho a k ničomu nezaväzujúceho memoranda s hocikým?
25.5.2020 - 20:18
+5

LenTak93

 

súhlasím, ak je reč o domácej lige, ktorú riadi zväz, jeho zástupca by nemal chýbať

len tak na okraj, Česi si schválili formát sútaže najvyššej súťaže a aj formu baráže na 4 roky dopredu, u nás utópia
25.5.2020 - 20:37
0

Big brother

 

To čechov chvališ, či karháš?
25.5.2020 - 21:28
0

LenTak93

 

Určite nie je začo karhať. Veď slovenský fanúšik ani nevie, čo Lintner plánuje s ligou. Už dávno mal byť nejaký plán, či vízia von.
25.5.2020 - 21:35
+2

Big brother

 

Len zas my sme zas v uplne inej situacii ako česi...česi jednoducho vedia jednoznačne konštatovat, že u nich sa najde 14 klubov, ktoré su schopné fungovat na urovni. To my určit nevieme ani, že budeme mat 11 fungujucich klubov... navyše u nás je v hre učast zahraničnych klubov. Proste s čechmi sme v neporovnatelnej situacii.
25.5.2020 - 21:48
0

LenTak93

 

A čo tak nastaviť všetky procesy, aby sa dali dosiahnuť ciele - napr. sezóna 2020/21, 2021/2022 - 12 účastníkov, max. 2 zahraničné tímy
pred sezónou 21/22 diskusia o rozšírení, potom niečo ako podmienky o vstupe do TL, a pod.
Nebavme sa o korone teraz, lebo Česi majú takéto plány aj bez toho, oni majú vždy dlhodobé plány a kam chcú ligu smerovať.

My sme ani nevedeli, na ako dlho majú Maďari licenciu v našej lige, aké podmienky museli splniť a ani sme nevedeli, že to nebolo viazané na konkrétne kluby. Proste bordel.
25.5.2020 - 22:26
0

Big brother

 

Ale teraz tak trochu kecáš, lebo česi počas poslednej sezony špekulovali o tom, že či nezmenia počas prebiehajúcej sezony pravidlá čo sa týka vypadávania /resp. rozširovanie sutaže/...to bol dobrý bordel, ktorý si vyslužil kritiku PS: my sme vedeli na ako dlho majú madarske kluby licenciu
25.5.2020 - 22:30
+2

LenTak93

 

Niektoré kluby začali špekulovať, že by sa nemalo vypadávať a liga by sa mala uzatvoriť. Ani toto ešte neznamená, že niekomu počas 4 rokov "neprepne".

A nájdi mi oficiálne vyhlásenie, kde Tipsport Liga zverejňuje, za akých podmienok a na ako dlho ponúkla licenciu maďarským mužstvám.
26.5.2020 - 9:14
0

Big brother

 

Ved to bolo pred rokom medializované, že madarské kluby dostali licencie na dve sezony. Konkrétne kolko ich to stojí (resp. bude stát) zverejnené nebolo, ale tak to sme hádam ani nečakali, že sa to bude zverejnovat. Každopadne kluby určite vedia kolko od nich dostanú.
26.5.2020 - 9:29
+1

topska

 

Milion na sezonu
26.5.2020 - 13:35
0

strojar

 

Medializované bolo veľké guľové, aj s brzdou.
Už tvoje tvrdenie o licencii na dva roky je blbosť, keďže už odohrali dve sezóny a Lintner teraz rozpráva, že majú podpísanú ešte jednu sezónu.
26.5.2020 - 18:10
+1

Big brother

 

Ale aká blbost? Ved najprv to bolo na jednu sezonu a po tej jednej sezone sa zas dohodli na dalšich dvoch sezonach. A z tych dvoch jedna sezona prebehla. Teraz zostáva ešte tá jedna. Čo je na tom nepochopitelné?
26.5.2020 - 18:14
+1

strojar

 

Kedy, kde a kým boli oficiálne medializované konkrétne údaje o pôsobení maďarských mužstiev v slovenskej lige?
26.5.2020 - 18:22
0

Big brother

 

Ako som písal, v mediach to bolo...neviem kde všade, ale ked v rychlosti vyguglim, tak...

Leto 2018

https://www.webnoviny.sk/tipsport-ligy-mieria-dva-madarske-kluby-lintner-predstavil-zmeny-v-najvyssej-hokejovej-sutazi/

„Dohoda s maďarskými klubmi je zatiaľ iba na sezónu 2018/2019“






Leto 2019

https://hokej.spravy.sk/clanok/2159833-tipsport-ligu-mozno-uzavru-madari-maju-istotu-dalsich-dvoch-sezon/

„ Dohoda znie na ďalšie dva roky a minimálne v nasledujúcich dvoch sezónach budú teda maďarské kluby súčasťou Tipsport ligy. Potom uvidíme...“
26.5.2020 - 18:25
0

strojar

 

Ak ty takéto Lintnerove voľné kecy považuješ za konkrétne informácie, tak ja rozhodne nie.
26.5.2020 - 18:37
0

topska

 

Ich ucast v lige v prvom aj druhom pripade schvalovali kluby, to iste plati aj o momentalnej situacii kedze sa bude pravdepodobne otvarat zmluva o vzajomnej spolupraci medzi oboma krajinami
26.5.2020 - 18:43
+1

Nemehlo

 

ty si aj v obchode pytas, zmluvy na zaklade ktorych ti predavaju produkt od danej znacky? Alebo sa len hras na hlupaka, alebo si opat pil?
26.5.2020 - 19:08
+1

Big brother

 

Ja som tvrdil to, že to bolo medializované.
26.5.2020 - 20:06
+1

topska

 

Ak si dobre pamatam tak medializovane to bolo tak ze tu budu na rok a po roku ich ucast prerokuju kluby. Tak sa predlzila zmluva na dalsie dva roky.
26.5.2020 - 13:34
0

strojar

 

Von mal byť už dávno Lintner.
25.5.2020 - 22:15
+2

strane

 

Pán Šatan kašle na hokej a už dosť dlhu dobu. Inak by nemohli také nezmysly produkovať jeho spolupracovníci. Existuje ešte pravidla platné pre riadenie súťaže.
26.5.2020 - 15:13
+2

HokejBJ

 

Aha a to si prišiel na to ako
26.5.2020 - 16:04
+3

ElwisNR BLOG

 

Je to krásny príklad v mentalite myslenia.U nás budeme vyplakavať a pýtať peniaze od zväzu,lebo nastala zdravotná a ekonomická kríza a to nielen pre kluby v CZ to berú ako fakt a snažia sa,už teraz robiť veci,aby sa s tým vyrovnali.Tiež by som povedal,že k danej situácii majú viac čo povedať GM klubov ako tv expert alebo komentátor a Lintner asi okrem obvyklého zdvorilého promovania ligového pohára nič konkrétne nepovie uzavretie ligy ja asi 50/50 a treba ho schváliť rovnako ako zaciatok ligy a keď,už má byť obmedzení počet fanúšikov na štadióne mal by Lintner zabezpečiť,aby sa hokej mohol dostať čo najviac a najbližšie k fanúšikom trebárs navýšením počtu tv prenosov a navýšením príjmu klubom z tv práv a reklami ako je to bežné vo svete.Alebo spoločne Prohokej zastrešiť aspoň predaj symbolickej virtuálnej vsupenky cez nejakú app-ku s poďakovaním
fanúšikom čo sa na zápas nedostanú a budú chcieť podporiť a pomôcť svojmu klubu aspoň takto.
25.5.2020 - 23:39
+3

Sunkafit

 

suhlas
26.5.2020 - 18:38
0

dufus

 

diskutovať treba s klubmi ,prezidentom ladového hokeja,riaditelom ligy (aj ked to je omyl) a nie s nejakými "odborníkmi" tipu Konečný ....
od relácie očakávam že sa dozviem to čo tu od Lintnera,čiže h....
26.5.2020 - 7:52
+1

nerorome

 

Tak keď o tak spoločensky závažnej téme ako sú interrupcie môžu (takisto vo verejnoprávnej RTVS) diskutovať 4 chlapi, z toho 3 "tuhé" konzervy a 1 liberálny šašo, tak v hokejovej diskusii s Lintnerom, Valábikom, Konečným to už po odbornej stránke fakt horšie byť nemôže... A to si o Citrónovi a Borisovi tiež myslím svoje
26.5.2020 - 12:12
+3

strojar

 

Jasné.
Keď televízia sku.vila tebou spomínanú reláciu, treba skúsiť či to spomínané dno nedokáže ešte preraziť športová redakcia.
26.5.2020 - 18:13
0

Dzunkes

 

vyhovorky a omacky ako zatial vzdy
26.5.2020 - 12:39
+3

Dzunkes

 

Palo dobra praca dufam ze bude repriza lebo nestihnem vsetko kvoli praci vidiet..
26.5.2020 - 12:38
+1

BlackCrow

 

OT

Podľa Kuriatnika vedenie klubu HC Košice pracovalo na riešeniach v prípade straty generálneho sponzora posledné tri roky.

Musel som si to prečítať 3x za sebou ale stále to nejak nechápem..

3 roky hľadáte riešenie?? V klube HC Košice??

Snažne vás prosím! Prestaňte vypúšťať do medií podobné...

Svoju neschopnosť tým určite nezakryjete! A vypadnite konečne všetci do jedného z HC!
26.5.2020 - 12:47
+1

gabi98

 

Tu sa priznam aj ja som pulil oci.

Ak niekto v takom klube ako HC KE hlada vacsich sponzorov 3 roky a nevie ich najst, tak je to dost velky fail a haMba pre zodpovednych manazerov.

A este sa s tym pochvali do medii aby ukazal, ze ako tvrdo oni na tom makali a akurat tym len preukaze svoju neschopnost.
26.5.2020 - 13:08
+2

Big brother

 

Asi to není také jednoduché ako si myslíš. Na Slovensku sa ti sponzori tak nehrnú.
26.5.2020 - 13:23
+7

Radovan123

 

no neviem ale košice su v lige odjakživa a maju problem najsť veľkych sponzorov? Je zaujimave že Michalovce dokazali ziskať Bukozu po dvoch rokoch noveho vedenia plus dalsi veľky sponzor ma prisť takže tu neplatia vyhovorky typu hladali sme ale neprišli...Ved KE maju polovicu vychodneho slovenska nato aby našli aspon väčšieho lokalneho partnera...
26.5.2020 - 14:01
+1

matus93

 

Neporovnavaj .. iné výdavky majú Michalovce vrátane štadióna a iné my .. apropo .. to, co som čítal je znepokojujúce avšak treba povedať že nevypadol len USS do košického hokeja dávajú /dávali najviac .. ale spolu s USS to bolo xy subdodávateľov, ktorí úzko spolupracovali práve s Američanom a tým aj sponzorovali hokej .. lenže ako začali prepúšťať tak sa rozvazovali spolupráce a tým aj ubudalo peniazkov .. plus samozrejme ubúda aj od USS keďže sa im momentálne nedarí .. avšak oni keď majú záväzky tak si ich splnia aj keď možno s oneskorením .. v súčasnosti nie je na čele oceliarni fanatik do hokeja ako bol svojho času bébkuk .. takze je logické, že jeho záujmy až do času vyrovnania nejakých výdavkov/príjmov sú iné .. potom sa uvidi ..teraz sa budú naháňať peniaze od menších /stredných firiem oveľa oveľa ťažšie ako predtým .. takze čaká nás zaujímavý minimálne jeden rok určite .. ono tak ako bola potrebná obmena kádra a realizačného tímu .. tak je v Košiciach už dlhodobejšie dopyt po manažérovi, ktorý by vedel aj vyskladať káder aj zohnať peniaze .. teraz sa to rozdelilo šťastný + tréner majú nastarosti káder s druha vetva sponzorov .. a tam vidím priestor na zmenu .. HC je dlhodobo silná značka len na toto sa spoliehať a odvolávať donekonečna nedá ..
26.5.2020 - 14:23
+1

Big brother

 

Ono by som sa na to takto nepozeral. "Velký sponzor", to je realitívny pojem. Michalovciam sa teraz darí, ale tiež može príst doba, ked tí velkí sponzori odídu a budu mat problem najst za nich nahradu (prihliadnuc na to, že tie naroky nebude také aké majú Košice).
26.5.2020 - 14:44
+3

Radovan123

 

dobre. už chapem
26.5.2020 - 15:48
+2

HokejBJ

 

Nezhanali len na Slovensku, rokovalo sa aj z RedBullom napr lenže vraj corona tie rokovania stopla, tak isto sa spomínalo že by HC Košice zmenili názov a logo a celé to tak vyznelo akoby v blízkej dobe prišiel nový sponzor
26.5.2020 - 14:19
0

Big brother

 

Ano viem.
26.5.2020 - 14:36
0

juromt

 

...: ja mam pocit ze s Redbullom rokoval uz hadam kazdy klub na slovensku. Hovorilo sa to aj o Martine pred par rokmi. Udajne Redbull trva na vlastnictve klubu resp. vacsinovom podiele (Achtung - Rumor) Takisto asi bude treba zaplatit dan v podobe otrasnych dresov a este otrasnejsich prilieb, ale to je v pripade SK klubov asi najmensia Starost. Aj ked uz doslova vidim pred ocami istu MT skupinu ktora koli tomu bojkotuje a pacha pred stadionom hromadne samovrazdy
28.5.2020 - 8:56
+2

HokejBJ

 

Ono zaujímavé je že keď to bol MHC Mountfield Martin tak to nikomu nevadilo . Tvl keď príde nejaký sponzor čo donesie poriadne peniaze tak pre mňa za mňa nech sa ten môj klub vola hocijak...
28.5.2020 - 17:51
0

topska

 

Fuu ale vadilo, ved sa kvoli tomu tam ludia burili
28.5.2020 - 18:38
0

HokejBJ

 

Tak ako ja som vtedy takto hokej nevnímal ale doteraz som to vôbec nezaregistroval tak som to takto bral že im to až tak nevadilo . Ale ľudia tam chodili furt kamarát čo bol v MT na dvoch výjazdoch počas baráže hovoril že bolo vždy plno len ta atmosféra vraj bola taka "barazova"
28.5.2020 - 19:10
0

Urpiner17

 

Málokto je taký fanatik do hokeja, čo ti položí milión na stôl rok čo rok s tým, že vie že sa mu tie peniaze nikdy v živote nevrátia.
26.5.2020 - 13:50
+2

Nemehlo

 

No a este ako sa ma citit zamestnanec, ktoreho firma prepustaa a posiela peniaze do nejakeho sportoveho druzstva. Kym z toho nebudu nejake vyhody, tak nikto to len tak nebude robit. Ale to sme zas pri tom, ze cast sportovych klubov perie majitelom cierne peniaze.
26.5.2020 - 14:49
+1

Tomino

 

Keby sa dajú odpísať dane , tak by to inak vyzeralo ..takto tie firmy dávajú zo svojho zisku
26.5.2020 - 16:49
+2

Radovan123

 

ja nechapem kde je problem predložiť zakon a schavaliť ho...Len to by sa niekomu muselo chcieť
26.5.2020 - 17:06
+1

gabi98

 

Problem moze byt politicky.

Statna kasa moze prist o nemale prachy a potom by nebolo na balamutenie hlav takej lahkej cielovej skupiny, do ktorej patria napriklad Urpiner16 ci sumobb.
26.5.2020 - 17:55
+3

Radovan123

 

ale niekto kto rozmyšla tak zisti že takto by išlo do športu viac penazi a nasledne aj kvalita/vysledky
26.5.2020 - 18:16
0

matus93

 

Odpísanie z dani nehrozí ..pozri si reláciu štúdio šport špeciál na RTVS .. čas 30:58 ako sa vyjadril štátny tajomník pre šport
26.5.2020 - 20:12
0

Radovan123

 

diki pozriem
26.5.2020 - 20:51
0

Urpiner17

 

Lebo slovenský podnikateľ by vymýšľal ako na tom zarobiť “pre seba”
26.5.2020 - 17:56
+2

Urpiner16

 

Pán Valábik dajte to dnes Lintnerovi vyžrať to uzatvorenie ligy.Už 1.liga avizuje bojkot budúcej sezóny takže bude veselo ak s týmito nápadmi neprestane.Už toho má na rováši za posledné mesiace až až.
26.5.2020 - 17:00
+5

Radovan123

 

*zajtra
26.5.2020 - 17:08
0

MackoPu

 

Zase si zabudol, kto riadi ligu ?!?
27.5.2020 - 21:30
+1

Radovan123

 

inak na FB Marek Marušiak dal tabulku kde su približne straty pre kluby z navštevnosti na buducu sezonu(do 2020 kedže sa hovori o obmedzem počte divakov t.j. 1000)
27.5.2020 - 20:03
+3

Adrumko

 

hej a mikulas a detva mali ze 0
28.5.2020 - 6:21
+1

matus93

 

Konečného “posolstvo” myslím, že celkom výstižné ...
27.5.2020 - 21:57
0

HokejBJ

 

Lintner : Klasika. Povie niečo ako hotovú vec (uzatvorenie ligy) a teraz tu keca že to bola len jeho úvaha. Fakt by ma zaujímalo prečo je on tak strašne naklonení ku uzatvoreniu ligy
27.5.2020 - 22:01
0

Dzunkes

 

Prosim co sa tam vravelo?od Citrona ani ma tak nezaujima lebo dookola stale to iste
27.5.2020 - 23:32
0

HokejBJ

 

Hráči a kluby rokujú o tom napr, že keď klub bude chcieť zrušiť zmluvu s hráčom tak ho budú musieťvyplatit a poslať hráčovi ešte jednu výplatu, ďalej jasne definovať bonusy, platy keď bude hráč poslaný do 1 ligy, jasne definovať o koľko sa zníži plat keď bude hráč zranený (aby neznizovali o 50%). A hej chcú rokovať s prvoligistami o uzatvorení ligy. Citrón že ma argumenty prečo ju na jednu sezónu uzatvoriť, ale že je otvorený každej možnosti, ako celkom mi dnes prišiel dosť v pohode len u uzatvorení ligy je dosť taky "agresívny"
28.5.2020 - 1:20
0

MiroHKM

 

Mráz to včera v rozhovore v TV naznačil , prečo majú niektorí záujem uzatvoriť súťaž . A sympatie šéfa Prohokeja s niektorými predstaviteľmi klubov je zrejmé....
28.5.2020 - 6:15
0

fany

 

O uzavretí súťaže včera len Košice.A tie sa snáď neboja ,že vypadnú.
28.5.2020 - 10:40
0

MiroHKM

 

Aj Mráz včera o tom rozprával,kde uviedol, že by to nebolo dobré nielen pre SHL, ale určite aj pre TL, aby nikto nevypadával, pretože by to niektoré tímy poskladali čisto len s juniorov, aby sezónu odohrali len z povinnosti, čo by ešte viac dehonestovalo súťaž, ako je nevyhnutné za daných okolností. Myslím, že mal tímto na mysli konkrétne kluby...
28.5.2020 - 11:58
0

WOLF 27

 

slaba diskusia to chce manazerov ako mraz , lang atd atd
27.5.2020 - 23:58
+2

Big brother

 

S Langom bol v Košiciach nedavno rozhovor, najdeš to na youtube.
28.5.2020 - 7:42
0

BlackCrow

 

Zaspal som u toho. Jediná pozitívna vec bola že som po čase videl v tv konečne niekoho kto nemal tú handru na hlave.
28.5.2020 - 6:31
+3

fany

 

A uja Fica si nevidel?
28.5.2020 - 10:39
+2

BlackCrow

 

Nie. Správy nepozerám. A už ani nebudem.
28.5.2020 - 10:46
+2

LenTak93

 

Tak aspoň nejaký zmysel ten pohár bude mať, keď sa bude hrať aj o miestenku do Kontinentálneho pohára. Avšak, Konečný nebol spokojný s tým, ako to Lintner odkomunikoval, pretože Ligová rada SHL pripravovala inú verziu Slovenského pohára, kde by sa zapojili aj druholigisti. Ale tak, že teraz si to odskúšajú a do budúcnosti sa to možno zmení. Len neviem, či atraktivita takého pohára bude dlhodobá. Veď toto tu už bolo.
28.5.2020 - 8:02
+1

Big brother

 

Majú slovenské kluby zaujem o Kontinentálny pohár?
28.5.2020 - 9:04
0

Corgi77

 

Možno až finálový turnaj by bol zaujímavý pre Slovenské kluby.
Lebo tie predkola,veď tam hrajú kluby z Islandu, Estónska a pod.
28.5.2020 - 10:08
0

Janci

 

posledného hosť na videohovore ponáhlajú aby povedal čo najrýchlejšie čo chce že je už koniec relácie a drrrrrbbb trojminutová reklama na dormeo toto je obraz slovenských zapredaných tv ... načo je trojka ? tam si môžu kecať aj pol dňa ak by mali fakt záujem a to nielen o hokeji ale aj o ďalších športoch na Slovensku , k niečomu by sa dopracovali , každý deň v týždni iný šport len tu na SVK stačí hokej o týždeň futbal a šmitec jedná hodina to naozaj vyrieši , kopa tv dávaju hnoj na hnojke dvakrát , oni si nechcú nájsť čas na to radšej tam drbnú reklamu nie aby hosťa nechali dohovoriť len ho náhlia
28.5.2020 - 9:10
+4

ElwisNR BLOG

 

Mohlo sa to vysielať skôr a dĺžka relácie na tak vážnu debatu bola podľa mňa krátka,čo ukázal aj koniec relácie a mohli tam dať,aj zástupcovia klubov ako sa tu píše.Aj marketingový odborník a Rasťo Konečný mali dobré pripomienky a video hovor a celkovo to bolo fajn aj keď informačne nič nové.No,ale od vyspelých líg sa máme čo učiť,tak snáď sa to zlepší časom.Najviac ma dostalo naťahovanie o "úvahe"a ligovom pohári dve ligy robia niečo podobné a nevedia o sebe-komunikácia nejak škrípe.
28.5.2020 - 11:10
+2

Selvo

 


Diskusia slabá všetko čo tam odznelo bolo už veľakrát popísané , odvysielané . Citrón sa v závere tak zamotal že ani už neviem o čom bola reč . Gaspar to len hnal lebo čas nedovolil rozvinúť problematiku tak Valabik sa za cely čas ani nedostal k slovu. Chýbali mi tam zástupcovia klubov- Mraz , Jurini, Lang,Koval, Kovacik , Mitocha, Burinsky,oni by povedali ako sa veci majú tak že by to každý pochopil, či by išlo o jednotne hráčske zmluvy, alebo dlhy hracom a kedy vôbec vykorčuľujú na ľad a či odohratie turnaja z týchto dôvodov je vôbec reálne a ešte bez divákov .
28.5.2020 - 10:41
+2

Radovan123

 

ja som tiež bol sklamany že dokopy sa nič nepovedalo a strašne malo času bolo...ved každy mohol dve vety povedať
28.5.2020 - 10:46
0

wedro

 

Veru človek ani nestihol zaliať si kávu a bolo....


PS: kávu nepijem.





Takže tak.
28.5.2020 - 10:55
+4

BlackCrow

 

Želvy nežeru
28.5.2020 - 13:05
+2

Mato-Mi

 

presne tak, uplne zbytocna debata. Aj ked mam rad Borisove analyzy, tak v tejto debate bol uplne zbytocny, je to byvaly hokejista a momentalne policajt. Co od neho cakali, ze sa vyjadri ako bude vyzerat buduci rocnik EL? Omackoidny Lintner zas hovoril vela a nepovedal nic. Chybali mi zastupcovia klubov, ktori by sa vyjadrovali k situacii, tych mali pozvat do diskusie + Lintner + Satan.
28.5.2020 - 10:56
0

Dzunkes

 

Boris neskoncil s policajtami ci som zle pocul nieco?
28.5.2020 - 11:02
0

MiroHKM

 

Boris je v ŠKP Bratislava, čiže "policajt pôsobiaci v športovom klube" podobne, ako napr. Matej Tóth, alebo Nasťa Kuzminova v Dukle...
28.5.2020 - 12:02
0

Nemehlo

 

Nikto nevie ako bude vyzerat buduci rocnik, je pripravenych viacero scenarov s poctami. Kym nevies kolko muzstiev bude hrat, nemas velmi co ukazat.
28.5.2020 - 20:27
0

Voevoda

 

Ja by som si prial mat platenu alternativu k prenosom ktore ponuka Tipsport, kludne na baze ze platis za zapas/mesiac/sezonu, s tym ze cast ziskov by isla klubom ako nahrada za listky, kedze navstevy stadiona zrejme budu obmedzene. Neviem si vsak predstavit ako by to bolo realizovatelne, kedze ziadna sukromna firma by na to len tak nepristupila. Mozno ak by kazdy klub zaobstaral svoj vlastny prenos+komentatora, a tym padom by to vedel lepsie regulovat?
28.5.2020 - 11:00
+1

HokejBJ

 

Ty si zošalel však tu mali problém platiť raz mesačne 1,30 a to si si mohol vyberať zápasy, toto by bolo ešte horšie
28.5.2020 - 11:04
0

LenTak93

 

neviem o tom
problémom bolo tipovanie, nie peniaze
28.5.2020 - 12:20
+2

Voevoda

 

Presne tak, ja by som pokojne platil za kazdy online zapas cenu listka, pokial by samozrejme bol prenos v dobrej kvalite a benefitoval by z toho aj klub. Som fanusik PP ale byvam v BA takze vacsinu zapasov aj tak pozeram online, a vobec by mi tento model nevadil. Naopak, nutnost platit tipsportu hoc aj euro mesacne mi dost vadila, a prenosty boli casto na dost nizkej urovni.
28.5.2020 - 15:30
0

Nemehlo

 

Tu je problem ten, ze sa nevracaju naklady na vyrobu prenosu. Takze niekto novy do toho tazko pojde.
28.5.2020 - 20:29
0

amentma

 

o tomto clanok nebude?

https://index.sme.sk/c/22411519/podozrenie-na-kartel-nakup-hokejok-za-miliony-pre-mladez-preveruju.html?ref=tembox
28.5.2020 - 11:20
+1

fany

 

Má v tom prsty Lintner?Ľupták?Koval?, alebo Sucharda?NIE ??? Tak to pre 90% HP NEZAUJÍMAVÉ
28.5.2020 - 11:24
+3

FanusikZamkov

 

amentma tento článok je lepší: https://www.hokejovysvet.sk/clanok/47277/hokejovy-zvaz-nakupil-zbytocne-predrazene-hokejky-prisiel-o-statisice-ci-takmer-milion-eur Je tam aj vyjadrenie ekonomického riaditeľa SZLH p. Balušku . Zaujímavé čítanie. No a že o tom nie je článok na tejto stránke? Čuduješ sa? Nie je to zaujímavý článok lebo nie sú v nich spomenutý Lintner,Lupták,Koval, Sucharda, alebo nie je zaujímavé lebo nie sú tam spomenuté a zapletené do toho kluby Detva,Nz, LM, maďarské kluby. Nemôže sa sem dať ani článok s vyjadrením Lintnera alebo kritické vyjadrenie Libu bývalého reprezentanta. Urob si úsudok prečo.
28.5.2020 - 12:30
0

MackoPu

 

Fanusik NZ a BB, co je na tom clanku dobre ?
Zopakoval zname veci. Zostrucnene na maximum a vytiahol jednu vec na zaklade ktore vyzeraju v ELBE ako amateri.
By ma zaujimalo, kto cital tie priebezne zapisnice z vyhodnocovania, pretoze tam tych sanci firmy podostavali na doplnenie dost.
Ked mi ide o milionovu zakazku, tak sakra sadnem do auta a dokumenty ten posledny den dorucim osobne a nepouzivam trapne vyhovorky. Robi sa to tak bezne. Jedine, ze by ta firma mala majitelov a sidlo na Cypre.
Jedine, co tam smrdi, je ta vysledna cena a s tym SZLH nema nic, ani ti tvoji pani, ktorych by si do toho rad namocil.
"Urob si úsudok prečo." je tu akurat na srandu.
28.5.2020 - 14:03
+5

caput rerum

 

Ty si presne prototyp blba, ktorý sa snaží zahnať tento tunel do stratena.
Čo je na tom článku dobré ? Chlape ty sa preber a začni už rozmýšľať. Jedna hokejka za 215 euro pre deti ? Načo ? K čomu ? Komu to treba?

Jediný kto bude mať z toho profit je ten, kto bude mať tých 500 000 vaty vo vačku. Čítal si kto bol v komisii ? SLZH s cenou nemá nič ? Výberové konanie môže zrušiť obstarávateľ kedykoľvek z rôznych dôvodov.
Pýtam sa už len jednu vec : prečo opäť Miro Šatan mlčí ako voš pod chrastou ?

Je mi smutno keď vidím akí sú niektorí ľudia sprostí a vymletí...
28.5.2020 - 14:19
+7

MackoPu

 

Ok, prehliadnem tentokrat toho blba atd.
"SZĽH podnet podal, ale s podpisom zmluvy nečakal. Dôvodom bola obava, že mu prepadne 2,8 milióna eur, ktoré dostal od ministerstva financií ako účelovú dotáciu na hokejky pre mládež."
SZLH nema ako vyradit niekoho, ked mu dodaju rovnake ponuky, lebo to nema ako pousidt. Nasledne spravili presne to, co mali.
Staci ti to takto po lopate ?
Ci koho vlastne obvinujes ? SZLH ? Lintnera ? Dodaavtelov ? Satana ?
28.5.2020 - 14:24
+4

MackoPu

 

Vies, ze sa tych hokejok dodavalo X typov ? Vybra si nejaku jednu. OK.
A co ma povedat Satan ?
Ma spravit hovorcu hovorcovi SZLH ?
"SZĽH podnet podal, ale s podpisom zmluvy nečakal. Dôvodom bola obava, že mu prepadne 2,8 milióna eur, ktoré dostal od ministerstva financií ako účelovú dotáciu na hokejky pre mládež. "Zatiaľ nám nebola doručená odpoveď," vraví hovorca SZĽH Peter Jánošík o podnete na PMÚ."
Alebo by sa ti viac pacilo, keby zopakoval stanovisko PMU, zae sa k tomu nemozu vyjadrit ?
"Evidujeme tento podnet, v súčasnosti sa však nemôžeme bližšie vyjadriť k prípadu vzhľadom na to, že prešetrovacie úkony stále prebiehajú," potvrdila pre INDEX hovorkyňa PMÚ Adriana Oľšavská."

Vsetko podstatne je v zapisniciach. Ak chces do niekoho kopat, mozes do clenov vyberovej komisie.
SZLH, cize pre teba - Satan, podalo podnet.
28.5.2020 - 14:29
+2

strojar

 

Tak si stručne zhrňme to, čo tvrdíš:

1. SZĽH má podozrenie, že medzi dvoma dodávateľmi došlo ku kartelovej dohode a preto podal podnet na Protimonopolný úrad.
2. Keďže SZĽH má podozrenie, že dodávatelia porušili zákon, tak s nimi podpísalo zmluvy.

Dobre to vystihol ten Slota:
"Tento národ je geneticky sprostý."
28.5.2020 - 17:18
+4

MackoPu

 

1) A Baluska tam zo seba akurat tak spravil @#$@, ak sa teda po tom, co s nim na zaciatku nesuhlasili, na vsetko vykaslal.
2) Co s tym ma Lintner alebo Liba ?
3) pani autorke IW akosi unikol podstatny fakt, ze sam SLZH podal podnet na PMU na presetrenie mozneho kartelu !!!

"Zároveň komisia odporúča verejnému obstarávateľovi po uzatvorení zmluvy a dodaní predmetu zákazky podať tieto skutočnosti ako podnet na Protimonopolný úrad," píše sa v zápisnici o vyhodnotení ponúk."
"ZĽH podnet podal, ale s podpisom zmluvy nečakal. Dôvodom bola obava, že mu prepadne 2,8 milióna eur, ktoré dostal od ministerstva financií ako účelovú dotáciu na hokejky pre mládež."
Asi tolko k honbe za konspiraciami.
28.5.2020 - 14:17
+4

FanusikZamkov

 

MackoPu pýtaš sa čo stým má Liba? Tu je článok dúfam že aj on bude šašo podla teba : https://www.sukophockey.com/igor-liba-o-fungovani-hokejoveho-zvazu-pomylili-si-svoje-poslanie-a-safaria-s-peniazmi/
28.5.2020 - 15:12
0

ctibor

 

Cele dni tu mudrujes o tom verejnom obstaravani, kopirujes tu rozne linky, kde sa k tomu vyjadruje hocikto...cital si tie zapisnice aspon raz?
28.5.2020 - 15:24
+4

FanusikZamkov

 

Pôvodne nechcel som sem dať link článku vyjadrenia Libu. Ale MackoPu sa pýtal čo s tým má Liba ? Tak som z toho dôvodu to dal sem aby vedel čo s tým má Liba . Je tam dosť ďalších zaujímavých vecí.
28.5.2020 - 15:37
0

Nemehlo

 

Otazka bola ci si cital zapisnice. Ano, alebo nie?
28.5.2020 - 20:32
+1

fany

 

MackoPu-už si uvedom,že obhajuješ neobhájiteľné .A pekne to Liba povedal.Všetci čvirikajú,ale keď to majú povedať nahlas,tak zapredajú aj vlastné meno.
28.5.2020 - 15:23
+2

MackoPu

 

Mozes mi povedat, koho obhajujem ? Meno ?
28.5.2020 - 20:29
+1

strojar

 

Bola to "kultivovaná" debata o ničom.
Príjemne ma prekvapil Konečný, ktorý hovoril vecne a priamo.
A výpovednú hodnotu mali aj vstupy toho odborníka na športový marketing, ale tomu sa snažili hlavne zavrieť hubu nech zbytočne nenarúša pokojný priebeh diskusie o ničom konkrétnymi faktami.
28.5.2020 - 12:23
+2

Urpiner16

 

Tie hokejky pre deti sú aj pozlátené za tých 215 € ak sa smiem spýtať?To by som chcel vidieť za koľko sa toto nakupuje vo vyspelejších hokejových štátoch.Potom sa nečudujte že na nič nieto peniaze.
28.5.2020 - 19:47
+1

Radovan123

 

ani nie je problem že hokejky su drahe aspon budu mať deti kvalitne hokejky ale ide o to že pri takom veľkom množstve je podla mna somarina aby tam neboli nejake vyhody(zľavy) a štatu by nemalo byť jedno že len tak sa rozhadzuju peniaze
28.5.2020 - 20:13
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Michalovce313:88
4.Poprad311:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
pred 2 hod. - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
pred 3 hod. - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
pred 4 hod. - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
včera o 22:13 - TASR

Gurjanov podpísal s Dallasom nový dvojročný kontrakt

Ruský hokejista Denis Gurjanov podpísal s Dallasom Stars nový dvojročný kontrakt. V nováčikovskej sezóne bol s 20 gólmi najlepší strelec tímu zámorskej NHL. Na základe novej zmluvy zarobí ročne 2,55 milióna USD.
včera o 12:07 - TASR

Čech Simon podpísal ročný kontrakt s Calgary

Český hokejový útočník Dominik Simon podpísal zmluvu s Calgary Flames. Nový kontrakt mu vynesie 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 26-ročného centra na oficiálnej stránke.
včera o 11:33 - TASR

Virtanen sa dohodol s Vancouverom na novej dvojročnej zmluve

Kanadský hokejista Jake Virtanen sa dohodol na novej dvojročnej zmluve s klubom zámorskej NHL Vancouver Canucks. Tá mu zabezpečí celkovo 5,1 milióna amerických dolárov. Dvadsaťštyriročný Virtanen sa podpisom kontraktu vyhol arbitráži.
včera o 08:46 - TASR

Rus Kulikov sa na rok upísal New Jersey

Ruský hokejový obranca Dmitrij Kulikov bude v kariére pokračovať v New Jersey Devils. S klubom zámorskej NHL sa dohdol na ročnom kontrakte v hodnote 1,15 milióna amerických dolárov. Uplynulé tri sezóny strávil 29-ročný hráč vo Winnipegu Jets, v minulom ročníku odohral v základnej časti 51 zápasov s bilanciou 2+8, v play off pridal štyri duely (0+2).
včera o 07:51 - TASR

Zürich - Zug 3:6 vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy na ľade Zürichu 6:3. výsledok: Zürich - Zug 3:6.
22.10.2020 21:58 - TASR

HV 71 - Brynäs 6:4 vo štvrtkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti HV 71 zvíťazili vo štvrtkovom domácom zápase švédskej ligy nad Brynäsom 6:4. výsledky: Färjestad - Örebro 7:3, HV 71 - Brynäs 6:4, Lulea - Leksand 5:2, Rögle - Frölunda 5:4, Växjö - Malmö 4:3.
22.10.2020 21:34 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

25. 10. 2020
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Michalovce - N. Zámky o 18:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Bartánus M.MIC4
4.Lalancette C.MIC4
5.Hrnka T.NIT4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov