Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
NHL
USA / NHLOilers - Florida2,273,762,91
INÉ
ROZBALIŤ

Diskusia: Česi sa stali majstrami sveta, vo finále zdolali Švajčiarsko

zdroj: TASR
26.5.2024 22:55 TASR

Hokejisti domáceho Česka získali zlaté medaily na 87. MS. Vo finálovom zápase zdolali Švajčiarsko 2:0, čím dosiahli svoj siedmy titul od rozdelenia federácie a prvý od roku 2010. Víťazný gól strelil v 50. minúte David Pastrňák, do prázdnej bránky uzavrel skóre David Kämpf.


Česi triumfovali aj v rokoch 1996, 1999, 2000, 2001, 2005 a 2010. Švajčiari naďalej čakajú na prvý titul, striebro z Česka je pre nich už štvrté z MS - rovnaký cenný kov získali aj v rokoch 1935, 2013 a 2018.

Tohtoročný český tím je deviaty v histórii, ktorý získal titul majstrov sveta na domácom šampionáte. Pred nimi to dosiahli len štyri krajiny - Československo v rokoch 1947, 1972 a 1985, Sovietsky zväz v rokoch 1973, 1979 a 1986, Švédsko v roku 2013 a Fínsko v roku 2022.

Bronzové medaily si odniesli hráči Švédska po víťazstve nad Kanadou (4:2). Slovenskí hokejisti obsadili 7. miesto, ktoré bolo ich najlepšie umiestnenie na MS od roku 2012, keď získali strieborné medaily. Na MS 2024 sa dostali zo štvrťfinále zo 4. miesta v ostravskej B-skupine, v súboji o semifinále podľahli Kanade 3:6.

 

finále MS /Praha/:

Švajčiarsko - Česko 0:2 (0:0, 0:0, 0:2)

Góly: 50. Pastrňák (Kundrátek, Hájek), 60. Kämpf. Rozhodcovia: Campbell (Kan.), M. Holm – Lundgren (obaja Švéd.) Briganti (USA), vylúčení: 2:2 na 2 min., presilovky a oslabenia: 0:0, 17.413 divákov.

Švajčiarsko: Genoni - Glauser, Josi, Kukan, Siegenthaler, Loeffel, Marti, Fora - Niederreiter, Hischier, Fiala - Bertschy, Thürkauf, Andrighetto - Simion, Senteler, Herzog - Ambühl, Haas, Scherwey,

Česko: Dostál - Gudas, Krejčík, Špaček, Kempný, Kundrátek, Hájek, Ščotka - Pastrňák, Zacha, Palát - Nečas, Kämpf, Kubalík - Kaše, Sedlák, Červenka - Stránský, Tomášek, Beránek

 

Vypredaná aréna sledovala od úvodu hokej v rýchlom tempe s dôrazom na defenzívu. Tímy si dávali pozor na chyby vo vlastnom pásme, no zároveň sa snažili o ofenzívu. V 10. minúte sa k rýchlemu protiútoku dostala prvá formácia českého tímu, zakončil Palát, ale brankára Genoniho neprekvapil. Najväčšiu švajčiarsku šancu prvej tretiny mal v 17. minúte Bertschy, ale z pravého krídla trafil iba do žŕdky.

V druhej tretine si oba tímy zahrali po dve presilovky, ale ani počas nich sa nezmenilo bezgólové skóre. Dianie na ľade v nej bolo naďalej vyrovnané, do streleckých pozícií sa dostali oba tímy, ale brankári Genoni i Dostál boli opory svojich tímov. V závere druhej časti sa Česi usadili v pásme, aktivita Pastrňáka vyústila do strely Kämpfa, ktorá sa obtrela o žŕdku.

Konštrukcia bránky zazvonila aj v úvode tretej časti, keď švajčiarsky útočník Thürkauf tečoval strelu od modrej čiary, no Dostál si vydýchol. Dianie v tretej tretine nakrátko prerušila výmena poškodeného plexiskla a krátko po nej išli Česi do vedenia. Po vyhranom buly v útočnom pásme si Pastrňák nakorčuľoval na ľavý kruh a po Kundrátkovej prihrávke prekonal Genoniho strelou bez prípravy - 0:1. Švajčiari sa vrhli to útoku, vytvorili si niekoľko sľubných príležitostí, ale Dostála nedokázali prekonať. Pokúsili sa aj o hru so šiestimi hráčmi, no Kämpf do prázdnej bránky uzavrel skóre zápasu. Brankár Lukáš Dostál si pripísal tretie čisté konto na MS a druhé vo vyraďovacej časti.

 

Konečné poradie 87. MS v hokeji:

1. Česko, 2. Švajčiarsko, 3. Švédsko, 4. Kanada, 5. USA, 6. Nemecko, 7. SLOVENSKO, 8. Fínsko, 9. Lotyšsko, 10. Rakúsko, 11. Nórsko, 12. Kazachstan, 13. Dánsko, 14. Francúzsko, 15. Veľká Británia*, 16. Poľsko*

*-zostup do A-skupiny I. divízie, v roku 2025 ich nahradia Slovinsko a Maďarsko

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MS MS 2024 Česko


BlackCrow

 

Hasta la Pastaaaa Majstriiii!!!!!
26.5.2024 - 23:04
+16

rastislavke

 

Pasta: stačí jen začít... tak snáď raz naś potiahne Slafko k titulu.
Gratulujem, Radim Rulík pozdravujeme z KE.
26.5.2024 - 23:57
+10

amaskiea

 

ale iba ak bude hrať ako proti Kanade, ...teda nie ako proti Kanade v QF na týchto MS, ako proti Kanade tak všeobecne, ...ech, takto: ako proti Kanade v Pardavého hlave
27.5.2024 - 0:02
+4

Fandimnasim

 

Dúfam, že to tak bude ako píšeš. Aj keď ja sa bojím že tým tlakom mediálnym a fanúšikovskym a aj kritike z každej strany tých našich 20 ročných od reprezentovania odradime. Lebo to spoliehanie hlavne na Slafka že nás potiahne už teraz bolo prehnane. Ani Bedard Kanadu nepotiahol. Neviem čo by bolo keby Juro 3 zápasy nebodoval ako Pastrnák a ten nakoniec rozhodol v najdôležitejsom zápase. Tam to nikto neriešil lebo zahral niekto iní v tíme. Je to o tíme nie o jednotlivcoch.
Ale oni majú iné nastavenie tak dúfam, že prídu vždy keď budú môcť. Snáď sa raz stretne podobná partia ako na striebornom HGC len už staršia skúsenejšia doplnena o ďalších a cinkne to.
27.5.2024 - 0:10
+10

FP-jakubj

 

Súhlasím, že čakáme od Slafkovskeho veľa a možno je to aj v poriadku. Ale darmo sa roztrha, keď zvyšok tímu bude robiť chyby. Každý musí urobiť kroky navyše, naši hráči často mávajú hokejkou a neurobia dva tri kroky k puku a potom sa čudujú, že nezískali puk. Najväčší problém vidím v našej rýchlosti, sme veľmi pomalí.
27.5.2024 - 12:16
0

Zmrzlina

 

No čo, Česi pooslavujú, a potom opäť do práce... mnohí aj do Švajčiarska
26.5.2024 - 23:08
+11

DENISO6

 

Ale o tomto je život, o takýchto okamihoch na ktoré nikdy nezabudneš
26.5.2024 - 23:10
+33

Zmrzlina

 

Tak - tak, aj my na Slovensku určite radi spomíname na roky 2000, 2002 (najmä), 2003, 2012 a 2022
26.5.2024 - 23:13
+4

kubinho

 

Uz som sa bal, ze sa ta slovenska malomestiacka priposratost neprejavi a hned v druhom prispevku
26.5.2024 - 23:12
+49

BlackCrow

 

Čo vieš.. Možno je niekde na ubytovni v Prahe a ráno metrom do kolbenky..
26.5.2024 - 23:15
+18

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Zubo27

 

Neviem kto si, čo si... ale zatiaľ si veľmi nepomáhaš...
26.5.2024 - 23:24
+21

maček

 

skôr by som povedal, že tomu uteká v ústrety
26.5.2024 - 23:56
+6

templar

 

.. a dokonca ani chlebík nebude lacnejší, si zabudol napísať....
26.5.2024 - 23:16
+6

jack13

 

A ja si dam na oslavu asi Zmrzlinu a vytisknu si k tomu veskere tve prispevky ze vsech live komentaru a u toho ju budu s potesenim lizat
26.5.2024 - 23:28
+10

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Fandimhokeju

 

Áno, Červenka a ďalší.
27.5.2024 - 7:40
0

vincomir

 

Nuda jak v Brně.
26.5.2024 - 23:09
+6

amaskiea

 

Si sa pri tom učil navliekať šprcku na rohlík?
26.5.2024 - 23:19
+34

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dzunkes

 

Gratulujem bratom..zasluzene
26.5.2024 - 23:09
+15

matus93

 

Gratulácia Čechom .. nepodarí sa to každému doma vyhrať .. pastrnak v praxi predviedol co znamená pojem rozdielový hrac .. a teraz sa ospravedlniť rulikovi …
26.5.2024 - 23:10
+17

FeroMotyka

 

Ako som písal po ich nominácii a tom výsmechu. Podceňovaní Česi, najlepší Česi. S favoritmi prehrali len po predĺžení, proti USA, Fínsku a Švajčiarsku čisté konto, s údajne slabou obranou.
26.5.2024 - 23:11
+8

majkelthe

 

gratulujem. Opäť ukážka toho, ako sa CZ hokej vzdaluje tomu Slovenskému.
26.5.2024 - 23:11
+18

doc.koniferum

 

Ešte tak 2-3 roky dozadu som si myslel,že český hokej neni až tak pred nami.Ale máš pravdu.Vzďaluje sa až takým tempom,že to nieže náš hokej naháňa ten český resp idú si oproti,ale že
tie hokeje utekajú skôr od seba opačným smerom.
26.5.2024 - 23:27
+4

KrebsKandidat

 

Cesi maju velmi podobne problemy ako my - snad sa poucia od nas (a od nie tak davnej vlastnej minulosti) a neuchlacholi ich tento titul. Vyhrat titul a doma, to je velka vec. Lenze to im muselo vsetko sadnut - a prist to najlepsie co maju v NHL. Neznizujem hodnotu ich vyhry.
26.5.2024 - 23:32
+4

majkelthe

 

Ale z dlhodobého hladiska sú úplne inde ako my. Toto je ich tuším 7. titul. My mame 1. Každoročne hrajú semifinále. Proste niečo robia dobre a my robíme niečo zle. Stačí sa pozrieť ako je atraktívna ich liga, že stavajú nové arény, investujú do toho obrovské peniaze. My nerobíme absolutne nič a ajtak niekoľko odborníkov na SK dokáže tvrdiť že naša liga sa posúva, keď náš už nechcú ani v CHL
26.5.2024 - 23:38
+15

pupo

 

Tak zmiešal si všetko čo sa dá aby si si mohol kopnúť …
26.5.2024 - 23:47
+2

majkelthe

 

kopnúť prečo? Za to že som pomenoval priamo? Kľudne môžeme žiť v bubline že všetko je super, že nam rastú skvelé generácie a aj že liga patrí medzi špičku v EU a potom môžeme každoročne vyťahovať postupové kalkulačky
26.5.2024 - 23:55
+5

pupo

 

Prečítaj si pravidla CHL a prečo tam mužstva sú.
Každoročne hrajú semifinále. Nemal by si mat problém si ďalšiu blbosť vygooglit
To že sa naša liga posúva neznamená že ostatne stoja a čakajú kým ich dobehneme
27.5.2024 - 0:00
+2

KrebsKandidat

 

Cesi nie su v semifinale kazdy rok ani nahodou, to je prehnane.
Za poslednych 10 rokov tam boli 5 krat, medaily maju az dve, vratene dneska. Mozes povedat, ze to je velkych uspech, byt 5 krat v semifinale, akurat. Akurat v ramci historie a nie tak davnych uspechov je to sakra malo. Staci si pozriet debaty pri juniorskych majstrovstvach a o tom, ako je spicka hokeja inde. A to, ze sa na urovni seniorov casom dokazu Kanade ci Svedom priblizit povazuju ich vlastni odbornici za zazrak. Odbornici, nie internetovi hrdinovia.
27.5.2024 - 0:05
+11

amaskiea

 

5krát semifinále za 10 rokov - to by sme my radi takto dávali aspoň QF, ale to je jedna vec, ich húževnatosť, cieľavedomosť, nezdolnosť s akými prechádzajú každým zápasom, ten rozdiel oproti nám, ktorí ak aj nie od začiatku, tak sa rozsypeme hneď po prvom inkasovanom góle, toto nevidieť je čisto účelová slepota
27.5.2024 - 0:18
+5

KrebsKandidat

 

Hm, a ja ze sa bavime o tom, ze cesky hokej ma rovnake alebo aspon podobne problemy ako ten slovensky. A to je v prvom rade to, ze nasa mladez straca na spicku este viac ako seniori.
27.5.2024 - 0:30
+1

amaskiea

 

Hm, a ja že ti môžem odpovedať priamo na to, čo píšeš ty, ale asi nie, tak pardon, to som nevedel.
27.5.2024 - 0:39
0

KrebsKandidat

 

Isto, nezdolnost a cielavedomost pomaha vyhravat zapasy. Ale tu maju pred zapasom aj nasi. Tu ma pred zapasom totiz kazdy tim, ktory ho nechce prehrat.
Ze to tak celkom nevyda, ked ti chybaju hokejove zrucnosti, s tym suhlasis snad aj ty.
27.5.2024 - 0:58
0

amaskiea

 

Zaujimavy aspekt o tych vlastnostiach pred(!) zapasom, to by ma fakt nenapadlo a mozno je to aj rozlustenie celeho nasho rebusu
27.5.2024 - 1:07
0

KrebsKandidat

 

Bud si robis zase prdel alebo uz neviem. Ta cast o hokejovych zrucnostiach tam asi nie je. Ale vies co, rad by som vedel, kolko hracov bez hernej praxe so zranenim nominovali Cesi.
Huzevnatost a cielavedomost mali aj Poliaci a to kazdy zapas MS a predsa im sama nestacila na udrzanie. Huzevnatost a cielavedomost dokazali Rakusania.
27.5.2024 - 1:11
0

amaskiea

 

fajn, aj Poliaci a aj tak nič... Húževnatosť a cieľavedomosť mal aj Adolf Hitler, asi aj väčšiu než všetci účastníci týchto MS, ale aj tak by sa asi v žiadnom tíme vôbec neuplatnil, naopak, bol by brzdou, aj keby stále žil a mal povedzme 25 rokov - pomohol ti tento názorný príklad pochopiť, že ja som to nemyslel tak, že tieto veci samotné stačia, že je to všetko čo treba? Len som (podčiarkujem: ) v rámci kontextu poukázal na tie veci, v ktorých sú Češi mimoriadne disponovaní (už tradične a dosť stabilne).
27.5.2024 - 2:29
+1

amaskiea

 

*...češi mimoriadne disponovaní a my mimoriadne nedisponovaní
a ešte p.s. pre istotu: nie sú to ani zďaleka komplet všetky veci, ktoré treba, a ani všetky veci, kde je medzi nami rozdiel
27.5.2024 - 2:34
0

FP-jakubj

 

U nás hráči hovoria o motivovanosti a potom robia chyby v zápase. Krásne to ukázal zápas s Nemeckom, ale aj posledný gól od Francúzov. Kanada bola už len špička ľadovca, hráči sa z chýb nepoučili. K tomu neschopnosť trénera na presilovky
27.5.2024 - 12:19
+1

FeroMotyka

 

Tak potom neviem ako si dovoliš povedať, že má podobné až rovnaké problémy ako my. My sme sa nedostali ani neviem koľko rokov za sebou do štvrťfinále, hrali sme o záchranu a Česi ešte nezažili aké je to nepostúpiť vôbec do štvrťfinále. Mať také problémy
27.5.2024 - 9:19
+1

pupo

 

Tak aj Čechom sa špička čoraz viac zdaluje, sú na tom stále lepšie než my ale to ich moc neutesi
27.5.2024 - 9:21
+1

FeroMotyka

 

No moc mi to neprišlo po tom čo som videl tento rok v skupine ešte bez Pastu, Nečasa. Nehovorím, že teraz každý rok budú brať medailu, veď aj také Švédsko bolo 6 rokov bez medaile.
27.5.2024 - 9:53
+1

pupo

 

Tak minule MS brali placku Nemci a Lotyši
27.5.2024 - 10:37
+1

FeroMotyka

 

A predminulé Česi a teraz to celé vyhrali. Stále je rozdiel zlato a ostatné.
27.5.2024 - 12:01
0

puk11

 

Hej, preto napríklad trikrát za sebou postúpili do semifinále MS20 (1x striebro, 1x bronz). Samozrejme, že za tou absolútnou špičkou zaostávajú, ale stále sú niekde úplne inde ako my. A toto neustále porovnávanie nás s Čechmi ma už dosť unavuje, pri všetkej úcte to je ako keby porovnávaš extraligový tím s prvoligovým.
27.5.2024 - 10:05
0

strojar

 

Kto je na špičke ešte vyššie ako majster sveta?
27.5.2024 - 10:55
0

doc.koniferum

 

majster vesmíru
27.5.2024 - 11:13
+2

puk11

 

V plnej sile by som povedal, že Kanada, Švédsko, USA, Fínsko, Rusko cca v tomto poradí.
Snáď vieš, že na MS nie sú k dispozícií všetci najlepší hráči, nie?
27.5.2024 - 12:59
0

puk11

 

Keď sa na to spätne pozerám, Rusov by som dal asi vyššie. Ale na pointe to nič nemení, tieto krajiny podľa mňa patria k absolútnej špičke, keď sú dostupní všetci NHL hráči. Česi a Švajčiari podľa mňa minimálne na papieri o niečo zaostávajú, ale neznamená to, že by neboli konkurencieschopní.
27.5.2024 - 13:23
0

FeroMotyka

 

Nevyzerá to tak, veď v skupine robili favoritom problémy a to tam ešte neboli Pasta, Zacha, Nečas. 4 obranci z ich ligy.
27.5.2024 - 9:14
0

Cotillion

 

Kde je koho hokej je imho blbe porovnavat podla MS seniorov, je tam prilis vela premennych (prichod hracov atp).

Porovnaval by som to pri MS18 a MS20 kde to zas az tak super nie je.
26.5.2024 - 23:37
+1

jack13

 

To mluvis o svk nebo cze? Protoze my posledni roky mame uspechy aj v mladezi...
27.5.2024 - 1:31
+2

Martincze

 

Především teprve seniorský hokej je to, kam všechno směřuje. Stačí projet týmy z MS18 nebo 20, tak čtvrtina hráčů se potom neprosadí vůbec a s hokejem končí, druhá čtvrtina paberkuje v nižších ligách. Samozřejmě, MS je o proměnných, ale to naprosto každá soutěž
27.5.2024 - 8:06
+3

roman

 

Presne. Ak keď je z čoho vyberať, je vždy treba vybrať správne a zladiť to vo víťazný tím. To sa vám čechom tento rok podarilo. Gratulujem. Nedá mi nespomenúť si na totálny výbuch SVK na MS2011 na Slovensku. To bola proste katastrofa, a nepoedal by som, že by sme mali slabý tím.
27.5.2024 - 11:45
+1

FP-jakubj

 

Vtedy sme nemali trénera s rešpektom a stále máme problém dodržiavať taktiku. Aj teraz najmä slabší hráči nepočúvali pokyny a robili chyby kvôli vlastným rozhodnutiam. Ale stále sa s nami ťahá.
27.5.2024 - 12:21
+1

doc.koniferum

 

Už vtedy sme to mali pomaly omladzovať
27.5.2024 - 17:17
+1

FeroMotyka

 

Ja neviem to mi tiež príde také nešťastne, tam to je o jednej výhre a si v štvrťfinále. A potom stačí jeden podarený zápas a zrazu lietaš v oblakoch. Ešte je to obmedzené prevažne na 2 ročníky.
A Česi teda v 20 brali posledné 2 roky striebro a bronz.
27.5.2024 - 9:26
0

Sedko NR

 

Tento rok sa vyhrávajú tituly doma Gratulujem do Čiech , z polky je ten titul aj moj Toľko hejtu sa znieslo po prehre na turnaji v Brne pred MS, prišli traja hráči , neskutočný brankár a titul je doma. Luto mi je tej Švajčiarskej generácie, ale taký je šport.
PS: na rozhodcov v lige sa po týchto MS sťažovať už nebudem
26.5.2024 - 23:11
+18

martin_aston

 

Veľká gratulácia, bratia! Zaslúžený titul po skvelých výkonoch, v domácom prostredí!
26.5.2024 - 23:12
+5

Marchand63

 

Velka gratulacia, zasluzene vitazstvo. Ako povedal Gudas, vsetci hrali za znak na drese vpredu a nie za meno vzadu.
26.5.2024 - 23:12
+7

Cvikelka

 

Úprimne im závidím. Dokonca doma mať titul je fantázia.
26.5.2024 - 23:12
+8

RhimeSBA

 

Gratulácia k nám do Čiech! Titul v správnych rukách
26.5.2024 - 23:14
+7

kubinho

 

Zasluzene, vyhral tim s najvacsim srdieckom na turnaji. Kvalita, bojovnost, odhodlanost, herny plan, fanusikovia, brankar ... Uz ked hra nasich nevzbudzovala emocie, aspon bratia. Praha bude dnes v noci hore nohami
26.5.2024 - 23:14
+11

KrebsKandidat

 

Co si to hore splietal o malomestiankosti? Malo jej bolo tam...
26.5.2024 - 23:19
+5

kubinho

 

Nerozumiem reci tvojho kmena
26.5.2024 - 23:28
+1

KrebsKandidat

 

S tvojim nadhladom to je ale prekvapive.
26.5.2024 - 23:29
0

kubinho

 

To, ze nadhlad podla teba suvisi s chapanim vela napoveda
26.5.2024 - 23:30
+2

Cotillion

 

Wtf jakym srdieckom. Vyhral najlepsie takticky pripraveny tim, ktory 100% dodrziaval system a po prichode Necasa, Pastrnaka a Zachu mal aj najvyraznejsie individuality. Srdiecko je pre loserov.
26.5.2024 - 23:28
+20

kubinho

 

Bez to vysvetlit Svedom
26.5.2024 - 23:30
+5

Cotillion

 

Co im mam vysvetlovat? Ze padnut Cechom do pasce (nie nadarmo sa tomu stylu co hraju hovori 'trap') sa nevyplaca?
26.5.2024 - 23:56
+8

Marchand63

 

Ty musis byt programator.
26.5.2024 - 23:38
+2

rasti_assez

 

esteze si napisal "system". Ten najlepsi "System " mame my
27.5.2024 - 7:08
+2

templar

 

Gratulujem...
26.5.2024 - 23:15
+1

hello, havarju

 

Česi hrali tímovo, obetavo a zaslúžene berú zlatú placku. Gratulujem!
To ako sa hádzali za tým pukom pri druhom góle, aby ho posunuli k švajčiarskej bránke bude nezabudnuteľná..
26.5.2024 - 23:15
+7

Urpiner16

 

Ešte raz tu a pre všetkých.Ďakujem dnes programu na Čtsport ku krásnemu hokejovému divadlu s komentom Jakuba Voráčka a Roberta Zárubu a gratulácii do čiech k titulu majstrov sveta.Urobili ste herný a mentálny pokrok v hre.Máte skvelých odborníkov a v nemalom rade i hokejové srdce pre slovákov kde si dnes spomenuli na legendu československého hokeja do siene slávy slováka Igora Libu za čo vám ešte raz veľmi pekne ďakujem.Titul je v správnych rukách.
26.5.2024 - 23:16
+16

JR4

 

Absolútne zaslúžene
26.5.2024 - 23:16
+4

Ol!ver

 

Pastička rozhodol, Zácha prvé MS a hneď titul. Fandím Bostonu od roku 2007. Ale Švajčiarov mi je ľúto, táto generácia má tretie striebro. Chudáci, ale nervózni boli, Česi boli lepší.
Gratulujem im a príklad si od nich brať nemusíme. Sústreďme sa na seba a zvyšme konkurenciu našich (nielen) mladých hráčov v lige a následne aj v reprezentácii.

Máme na čom pracovať, ale nastupuje nám kvalitná generácia, treba ich správne podchytiť s kvalitným RT. Nad tým sa treba zamyslieť.
26.5.2024 - 23:17
+3

FP-jakubj

 

Tí Švajčiari boli v útoku úplne nula, nič nevymysleli, takže nemohli čakať, že s týmto uspejú. Max v lotérii na nájazdy.
26.5.2024 - 23:40
+2

RhimeSBA

 

Takže vo finále nie, tak?
26.5.2024 - 23:46
+4

FeroMotyka

 

Bez presiloviek sú mimo, ale preto dúfam že Šatan zoberie s Fischerom aj toho ich trénera presiloviek
27.5.2024 - 9:27
+1

Ol!ver

 

Tak ty si riadne naivný.
27.5.2024 - 10:39
0

FeroMotyka

 

Tiež si myslím, stačí teda len ten tréner presiloviek.
27.5.2024 - 17:09
+1

amaskiea

 

Paráda! Rýchlosť, presnosť, rozvaha, individuálne schopnosti, disciplína (na oboch stranách). Vyhral lepší.
Na tejto úrovni by z našich hokejistov obstála iba Pospíšilova formácia a to je veľmi málo.
Zlato je v správnych rukách, gratulujem.
26.5.2024 - 23:17
+3

Ol!ver

 

"Na tejto úrovni by z našich hokejistov obstála iba Pospíšilova formácia a to je veľmi málo." 😂 Slafko, Tatar, Hudáček? A podľa mňa minimálne aj Sukeľ, možno aj Cingel (rozhodne nesklamal, najlepší center Brna).
26.5.2024 - 23:21
+3

amaskiea

 

Hudáček by sa v tomto stratil ako Karkulka v hlbokom lese...
26.5.2024 - 23:23
+15

KrebsKandidat

 

Cize, cesi z domacej ligy tu uroven zvladli ale Hudacek by to urcite nedal.
26.5.2024 - 23:28
+3

amaskiea

 

určite by to dal ...keby mu zakaždým dali sekundu na rozmyslenie z paralelného vesmíru
26.5.2024 - 23:31
+5

FP-jakubj

 

Nemyslím si, že práve Hudáček bol slabý v našom tíme, na to tam boli iní borci, ktorí nechávali puk za sebou alebo nedodržiavali pokyny. No a samozrejme, naša slabina sú aj tréneri
26.5.2024 - 23:41
+3

amaskiea

 

nižšie píšem, že v našom tíme bol jeden z najlepších
26.5.2024 - 23:48
+1

Great!

 

Máš to prosím nejako fakticky podložené?..Lebo tu stoja všetky fakty proti Tebe.

Či len opatovné tendenčné podceňovanie sa?..

Nebol to práve Hudáček; kto rozhodol semi 2012 Slovensko Česko, napriklad..
26.5.2024 - 23:41
+5

amaskiea

 

Nebol to práve Hudáček; kto rozhodol semi 2012 Slovensko Česko, napriklad.. - týmto si sa pre mňa v tejto debate diskvalifikoval, nič v zlom, pekný večer
26.5.2024 - 23:50
+5

Great!

 

Ďakujem, aj Tebe pekný.

To, že si si vybral záverečný dodatok, ktorý slúžil len ako zaujimavosť na záver, budiž. Beriem to ako argumentačný faul.

K faktom, ku ktorým som ťa vyzýval; doplniť ich budem musieť teda sám.

Hudáček bol najlepší strelec českého play off, a opat opakujem; v Čechách je veľmi vážený. Myslim, že aj na MS mal 10b. Ak by nemal dvojkríž na hrudi; mal by xy štartov za Česko, a právom, lebo je velmi sikovným a platným. Jeho podceňovanie nie je na mieste.
27.5.2024 - 0:00
+12

amaskiea

 

Správne, bol to tvoj argumentačný faul a obviniť z neho mňa, bol tvoj druhý argumentačný faul.
Pripomínam, že toto neboli majstrovstvá českej ligy, ale sveta a v jedinom našom zápase s mužstvom semifinálovej štvorice dopadol tento najlepší kanonier českej ligy so štatistikou 0+1, +/- -3.
Pekný večer ešte raz.
27.5.2024 - 0:28
+2

Great!

 

Vyzýval som ťa na fakty, ktoré si neudal, nevedel uviesť.

Zahovoril si to kvázi "slovíčkarením", kedze si si účelovo vybral detail, ktorý bol v kontexte pointy irelevantný.

Volá sa to argumentačný faul.

Ak máš aj v tomto hokej, v poriadku. Je to tvoja prezentácia.

Ja argumentujem vecne, ty dojmológiou.

Opakujem, Hudáček bol najlepší strelec českého play off, tvoje nútené a kŕčovité zhadzovanie nášho top hráča, proste narazilo na dno. Vybavené. Máš to vyšperkované ďaľsím sekundárnym faktom, že na MS urobil 10 bodov. Je strelcom velkých gólov naprieč kariérou, takže tie potrebné sekundy z pararelných vesmírov ti tu holt; proste nezapadajú.

Absolútne si to zaklincoval poukázaním na konkrétny zápas, hoci si rovnakú metodiku považoval za diskreditačnú.

Zbohom zdravý rozum, aj Tebe ešte raz pekny večer.
27.5.2024 - 0:40
+6

amaskiea

 

- na úvodné tvoje zacyklenie som ti odpovedal už predtým
- ty argumentuješ vecne - štatistikami z českej ligy (pre tieto MS)
- ja dojmológiou - štatistikou z týchto MS, o ktorých sa tu bavíme v súvislosti s Hudáčkovou konkurencieschopnosťou NA NICH, nie v českej lige
- aj na záverečné tvoje zacyklenie som ti už odpovedal
- neopúšťaj sa, máš vo všetkom pravdu, boli sme na týchto MS konkurencieschopní, akurát sme mali smolu, ako vždy, a Hudáček keby bol Čech, bol by centrom ich prvého útoku...
27.5.2024 - 0:48
+1

KrebsKandidat

 

Vies co, statisticky na tychto MS sklamal aj taky Pastrnak, sak ma len 1 gol a v +/- ma -1. Jak to je mozne, hviezda NHL.
Statisticky.
27.5.2024 - 1:05
+12

amaskiea

 

Presne nad tym som prave rozmyslal, ze keby bol Hudacek Cech, bol by v ich repre namiesto Pastrnaka...
27.5.2024 - 1:13
+2

KrebsKandidat

 

Sranda, ked vytiahnem statistiky ako dokaz ja (ze statistiky neukazuju cely obraz ani nahodou) reagujes sarkasticky. Ked ich vytiahnes ty v pripade Hudaceka a to este k tomu statistiky jednoho zapasu, tak to tu mame brat ako nezpochybnitelny dokaz pravdy.
27.5.2024 - 1:20
+13

amaskiea

 

štatistiky vytiahol Great, z českej ligy
27.5.2024 - 1:41
0

KrebsKandidat

 

Ked su take nepodstatne, preco si kontroval tym istym sposobom?
27.5.2024 - 9:19
+3

Great!

 

Ja argumentujem štatistikou z českého play off, ale pozor aj z MS, to je to dvojciferné číslo 10, ktore si v texte určite postrehol, že áno.

Dojmológiu oplácaš, volá sa to tak, lebo nemáš v ruke nič relevantné, len svoj bohapustý svetonázor, akýsi dojem, víziu, podloženú na ničom.

Ten sa ti okrem mňa, ako vidíš, snažia vyhovoriť aj ďaľši oponenti, ale ideš si svoje a na znak svojej schopnosti konštruktívne diskutovať pripájaš infantilnú hyperbolu, "Hudáček by bol centrom prvého útoku", čo je ďaľším argumentačným faulom a len to ilustruje možnosti diskutéra vecne reagovať.

Holt, budeš musieť, a to aj vo vo svojom svete, strpieť, že v športových reáliach sú góly a kanadské body vnímané ako ukazovateľ výkonnosti, uznávanou všeobecnou normou.

Špeciálne sa to nedá opomínať pri statuse "najlepší strelec", "najproduktívnejší hráč". Všetko ostatné sú len tvoje kotrmelce a neschopnosť uniesť váhu faktov. Sorry 💁‍♂️
27.5.2024 - 6:35
+6

jack13

 

Ja jen k tomu tolik, ze nejlepsi strelec ligy - Rychlovsky, se do nominace nevesel. A vzhledem k tomu, ze cze tym hledal hrace, kteri se podridi tymu a budou za vsech okolnosti padat po drzce a zrat led, tak Hudacek by se tam proste nedostal..
27.5.2024 - 1:40
+7

Great!

 

Písal som o play off, nie o regular season.

Ale pointa je viac menej tá, že asi netreba dehonestovať vlastného hráča, jednu z najvýraznejších osobností českého play off, keď sa z rovnakej súťaže stali majstrami sveta útočníci Sedlák, či dokonca spoluhráč Voženílek. V tom si myslím, že máme všetci jasno...
27.5.2024 - 6:39
+3

jack13

 

v pořádku, rozumíme si.. Já jen dal přirovnání, že body také nejsou všechno a záleží, jakým stylem se chce tým prezentovat a zda na pozici např. Hudáčka není už náhodou plno, resp. ji zastane někdo ještě lepší.
27.5.2024 - 11:37
+1

Great!

 

Hudáček, ak by bol českej národnosti, bol by dnes český reprezentant. V tíme majstrov sveta nájdeš niekolko jeho spoluhráčov alebo Sedláka, napriklad, ktorí nemali tak podarené play off, ale sú tam.

V Čechách si ho vážia, bol
to absolútny top hráč českej vyraďovačky a u nás bol jeden z najlepších.
26.5.2024 - 23:40
+8

amaskiea

 

Bol výborný, z najlepších, na naše pomery, túto rýchlosť - korčulovania, pohybu, rozhodnutí - na týchto MS nedával ani chvíľkovo.
26.5.2024 - 23:44
0

Great!

 

Jj, tie body mu pripísal direktoriát turnaja; len tak administrativnou formou.
27.5.2024 - 0:01
+9

amaskiea

 

pritom mu tam mal započítať aj tie z českej ligy
27.5.2024 - 0:29
0

Fandimhokeju

 

Toto je konštatovanie na celé vlákno o Hudáčkovi. Pri čítaní som mal pocit, že sa tu zišli nejakí právnici, či politici. Lebo presne takto vyzerajú televízne politické debaty. Slovíčkarenie,chytanie za slová, na základe nejakého pseudo argumentu zovšeobecnenie na konci. Žiaden výsledok, len niekto má pocit, že som mu to dal.
Česi by povedali, kolik slov a pritom taková blbost, že jo.
27.5.2024 - 8:26
+5

maček

 

Presne! Prečítal som si tento klickbaith medzi Amasom a Gretzkym a už po siedmom príspevku som stratil chuť ísť po podstate príspevkov, ak tam nejaká vôbec bola a bavil som sa ako pri sledovaní pieskoviska, de sa dvaja zasrani preťahujú o kýblik s lopatkou.
Absolútna strata nadhľadu.
U oboch.
....u Amasa čosi prekvapivé...
Sorry Amas, musel som.....vlastne nemusel, ale chcel, bo reputáciu máme každý len jednu.
27.5.2024 - 11:40
+1

roman

 

Veru mám z tej debaty podobný dojem.
27.5.2024 - 11:42
0

worth

 

Klickbaith to je nejaká metalová kapela?
27.5.2024 - 13:17
0

maček

 

klickbaith = welšský netopier s odopínacími krídlami
27.5.2024 - 19:03
0

amaskiea

 

dík za spätnú väzbu, mne to pripadalo, že protiargumenty z druhej strany boli dosť útočné až klamlivé, plus od niektorých aj ad personam a podsúvavé, ale ok, očividne to vidíte inak, vy na ktorých väčšinou dám, zjavne som to nezvládol dobre, budem si to musieť nejako prebrať, ale ešte raz ďakujem, vecná kritika mi prospeje, lebo komu nie, s tým je amen (platí aj pre právnické osoby a kolektívne celky ako napríklad slovenský hokej )
27.5.2024 - 18:52
0

maček

 

veď ja si len tak brblem
27.5.2024 - 19:04
0

amaskiea

 

nazvi si to ako chceš, ja to vítam, mne vyslovene treba dať občas poriadnu po raťafákovi-plachtovi ...niekedy ani nepomôže hneď prvá, no šak veď uvidzíme
27.5.2024 - 19:08
0

worth

 

Dúfam si sa poučil a do ďalšej diskusie dáš všetko
27.5.2024 - 19:38
0

amaskiea

 

hodím to za hlavu a idem ďalej od diskusie k diskusii
27.5.2024 - 19:43
0

maček

 

srdiečko a 120%
27.5.2024 - 19:53
0

amaskiea

 

to je samozrejmý základ, od ktorého sa odvíja všetko ostatné
27.5.2024 - 19:58
0

hello, havarju

 

Ja si myslím, že naši (okrem spomenutom Pospišilovom utoku) oproti Čechom vôbec nehrali tímovo. Nevedeli sa zaskočiť, keď sa niekomu niečo nepodarilo. Keď niekto z Čechov náhodou urobil chybu, hneď tam boli ďalší dvaja, ktorí ho doplnili.. A práve z toho Pispisilov útok tiež ťažil - boli rýchli a keď niekto urobil chybu, dokázali ho zastúpiť ..
26.5.2024 - 23:27
+4

Ol!ver

 

Áno, tento rok sme nemali tím, tímovo hralo zhruba 7-8 hráčov a to je málo. Niekto tu písal, že kabína nebola ok, čo síce nevieme potvrdiť, no na ľade to tak rozhodne vyzeralo.
26.5.2024 - 23:29
+3

amaskiea

 

tak teraz neviem, či platí toto, alebo to čo si písal mne
26.5.2024 - 23:34
+2

pupo

 

Kabína je vždy ok keď sa darí. Tieto MS zastihli 2-3 našich lídrov bez formy/zraneni to nedokážeme kompenzovať. Čechom prišla kvalita na playoff jak nám 2002.
26.5.2024 - 23:36
+1

jack13

 

Napr. Slaf, ktery se vzetkal, kdyz mu nekdo nenahral?
27.5.2024 - 1:43
+1

pupo

 

Ne
27.5.2024 - 6:44
+6

FeroMotyka

 

To je známka sebavedomia, bez toho by NHL nikdy nedal.
27.5.2024 - 9:31
+5

fabbeN

 

Sledoval si tieto majstrovstvá vôbec?
26.5.2024 - 23:30
0

KrebsKandidat

 

Keby porazenou nebola prave "strieborna" generacia Svajciarska, tesil by som sa o nieco viac.
26.5.2024 - 23:17
+4

crosbynko

 

V prvom rade gratulacia. Absolutne zasluzene. Hlavne za to play off klobuk dole. Teda hore

V dobrom im zavidim ze my sme toto nemali moznost zazit a oni ano. Ani to sproste stvrtfinale sme doma nedali.

Dufam ze toto raz este zazijem kym budem zit. Nemusi to byt doma. Slafko Nemec a spol dufam ze kym budem mat 40 tak nam to doprajete.
26.5.2024 - 23:18
+7

P24

 

Ako to doprajem Čechom, tak mince kuti Švajčiarov, ale ono je to asi aj ostriham tom, že na ten úplný vrchol potrebuješ popri všetkých aspektoch moderného hokeja stále aj štipku toho oldschool hokejového umu. Boli rozhodne vydarené majstrovstvá, už teraz si dovolím tvrdiť, že budúcoročný turnaj sa týmto ms nevyrovná. Sláva víťazom, česť porazeným.
26.5.2024 - 23:20
+4

RhimeSBA

 

Silný úvod
26.5.2024 - 23:22
+22

P24

 

Viem dpč : Ako to doprajem Čechom, tak mi je luto Švajčiarov, ale ono je to asi aj otom, že na ten úplný vrchol potrebuješ popri všetkých aspektoch moderného hokeja stále aj štipku toho oldschool hokejového umu. Boli rozhodne vydarené majstrovstvá, už teraz si dovolím tvrdiť, že budúcoročný turnaj sa týmto ms nevyrovná. Sláva víťazom, česť porazeným.
26.5.2024 - 23:28
+7

RhimeSBA

 

Kutiť mince sa mi teda páčilo viac ale tak keď už si to ostrihal.

Stane sa každému, len to pobavilo
26.5.2024 - 23:40
+19

P24

 

Veď aj ja som sa na tom pobavili
27.5.2024 - 1:05
+4

Bianconeri

 

Nie nadarmo tituly vyhráva obrana a Češi ju mali najlepsiu aj s brankarom. Videl som vsetky zápasy proti silným a ani v jednom nemal super precislenie,nemal strelu zo slotu, nemal cistu dorazku.
26.5.2024 - 23:21
+6

Ol!ver

 

Tak tak. A to sme sa tešili aj my, akú budeme mať obranu, aj keď obrana nie je len o obrancoch, chýbali nám Černák, Marinčin, Gernát, Čajka a Jaroš (kvalitatívne, nechcem tu rozbiehať KHL debatu, viem, prečo nešli)...

A to sa prejaví.
26.5.2024 - 23:26
+3

Mudrc

 

Gratulacia bratom !

Víťazná mentalita nepoto sa z favoritov a v každom zápase dominovali.

SWIS tretie finále a nič. Vždy sa vo finále pototo a nikdy s tým ich betónom a hrou na 0:0 zlatí nebudú. Premrhana strieborná generácia.
26.5.2024 - 23:23
+5

KrebsKandidat

 

Pamatas si co v roku 2001 povedali o Slovensku a titule z MS potom, co sme v stvrtfinale nedali ani gol?
26.5.2024 - 23:25
0

Ol!ver

 

čo?
27.5.2024 - 11:18
0

KrebsKandidat

 

Nikdy nebudem majstri, pretoze nevieme dat gol v stvrtfinale.
28.5.2024 - 1:45
0

pupo

 

Gratulacia susedom zaslúžený titul + doma to je neskutočne, ale nemusíme padať na rit pred českým hokejom jak to niektorí robia.
26.5.2024 - 23:23
+4

newMHCfan

 

Uprimna gratulacia
Zasluzene!!! A open raz nas ti Svajciari nepredbehnu


26.5.2024 - 23:26
+2

KrebsKandidat

 

V pocte striebornych su uz lepsi.
26.5.2024 - 23:33
+2

newMHCfan

 

To nevadi ale nemaju zlato cize stale do radu za nas…hehe
26.5.2024 - 23:41
+2

BBodalV

 

Gratulácia do Česka!: Neskutočne krásny hokej hráte!
Závidím v dobrom, ako dokážete vyprodukovať tak kvalitných hráčov.
Toto bola neskutočná jazda bratia!
Tá bojovnosť, obetavosť, technika, rýchlosť, srdce - NESKUTOČNÉ!!!

...ach kam sme sa to my prepadli...

TICHO VÁM ZÁVIDÍM

26.5.2024 - 23:27
+8

Zubo27

 

Gratulujem bratom Čechom! A veru, úprimne závidím, ale v dobrom samozrejme. Proste robia dobre ten hokej.

A Švajc? Nikdy mi ten ich štýl nevoňal. Ale hold, ich mentalita je taká, že proste vedia tú taktiku dodržiavať celý zápas. Nikdy nemajú dáky výrazný herný výpadok. Možno tou poctivosťou nahrádzajú chýbajúcu kreativitu. Ale fakt je pravda, že si nepamätám, že by niekedy vyslovene vybuchli. Idú sú ten svoj štýl už roky.
26.5.2024 - 23:28
+4

Hamburger

 

Za mňa gratulácia aj Švajčiarom za výborne zvládnutý turnaj. Ambühlovi nie je dopriate, ktovie či ešte príde šanca na zlato, asi už skôr nie.
26.5.2024 - 23:30
+4

Urpiner16

 

A ja pridám ešte jeden postreh.Videli ste kde tie tvrdé strely od švajčiarov vyrážal brankár česka Dostál?Do rohu na mantinel a nie ako Śkorvánek meter pred seba na dorážku.Toto je rozdiel medzi špičkovými brankármi NHL a našimi brankármi.A Hlavaj ako jediný a tých našich brankárov to robí ako Dostál pán Lašák.
26.5.2024 - 23:35
+10

amaskiea

 

načo vôbec preberať tie 2 vyrazené strely, keď všetko ostatné pochytal
26.5.2024 - 23:36
0

pupo

 

Dostal určite nieje špičkovým brankárom NHL , ale aj tak je to obrovský rozdiel medzi našou ligou kde doteraz chytal Skovranek.
26.5.2024 - 23:42
+7

jack13

 

Je to spickovy golman, coz uvidis aj nasedujich sezonach NHL..
27.5.2024 - 1:47
+5

pupo

 

Môžeš mi vysvetlit jak môže byt po prvej sezóne a s jeho stats už špičkovým brankárom v NHL?
Potenciál mal Mraza vyšší a ten sa pár rokov zasekol,takze by som moc nepredbiehal.
27.5.2024 - 6:04
+3

uiii

 

Souhlasím, že zatím špičkový není, i když na turnaji to teda vidět nebylo. Ale rozhodně má špičkový potenciál a do pár let špičkovým bude. Ne nadarmo měl lepší čísla než Gibson.

Jen nevím, kde jsi vzal, že Mrázek měl větší potenciál.
27.5.2024 - 6:40
+1

pupo

 

Presne,potenciál ma ale musí ho potvrdiť.
V Detroite si ho nevedeli vynachváliť a aj tréneri brankárov na SVK /cze v ňom videli brankára čo bude dominovať v NHL.
27.5.2024 - 6:44
0

BieloModra

 

blahozelam za rieku Morava! zasluzene
27.5.2024 - 7:14
+3

jack13

 

Ja napsal spickovy golman, coz momentalne je. Tak, jak chytal tyto MS.. Navic v NHL chyta za Ducks, coz momentalne neni zadne terno.. Jak tedy vypada spickovy golman podle tebe? Jedine ten, co chyta za vybornym tymem?

Ale co uz, nechcu se poustet do zabomysich valek. Jsme mistri sveta a budu si to jeste min. tyden uzivat

Mej se fajn
27.5.2024 - 8:30
+2

HokejBJ

 

No, hlavne ze si sa do hádok púšťal ale dobre. Miesto oslavavonia ešte o teraz si najprv isiel na hokejportal naťahovať sa o nezmysli
27.5.2024 - 8:33
+2

jack13

 

Poslouchej, ja koncil ve smirlivem duchu.. Nehsdam se, jen diskutuju na diskuznim portalu, tak o co ti zas jde?
27.5.2024 - 9:01
+4

maček

 

HokejBJ potrebuje precvičiť slovenskú gramatiku, tak využíva každú jednu príležitosť, ber to s nadhľadom. Mimochodom, všetkým mojim českým kamošom som poblahoželal už včera cez net osobne, ale teraz to robím aj takto verejne a ideálne smerom k tebe:
Užívajte titul, je v správnych rukách, po zápase so Švédmi som tušil, že tento finálový zápas, zvlášť so Švajcom, bude o jednom góle. Aj tak bolo a potešilo ma i to, že to nebol nejaký ušmudlaný gól á la "české štestíčko", ale plnokrvný, dychberúci a inteligentný zásah do čierneho.
Gratulujem!!!!!

27.5.2024 - 12:01
+1

jack13

 

Ježiš díky, byť gratulace patří hlavně hráčům, my kecálisté jen sklízíme jejich úrodu Mmch 23.5. jsem měl 40. narozeniny, takže dárek parádní

Já užívat určitě budu, ptž můžu. Nicméně vedení našeho hokeje by se tak unášet nemělo, ať nečekáme dalších 14 let na další podobný úspěch..
27.5.2024 - 12:11
+2

HokejBJ

 

Dostal ešte špičkovým brankárom určite nie je, a to bezohľadne na to ktorej národnosti je. To objektívne uzná každý kto sleduje aspoň trocha NHL. To ze potenciál má a ze ním o 2,3 roky bude s tým súhlasím
27.5.2024 - 8:17
+1

Urpiner16

 

Dostál je hlavne brankár ktorý nevyráža puky meter pre seba na dorážku a nie je deravý ako rešeto.Česi by brankára bez formy nezobrali na MS.Vizitka pánov neomylných.
27.5.2024 - 8:43
+2

pupo

 

Češi ale majú z čoho vyberať a majú kvalitných brankárov v lige a aj v Európe , my tu kvalitu zďaleka nemáme!
27.5.2024 - 8:51
0

mannheim

 

Cítiš sa byť odborne podkutejší, ako Janko Lašák, ktorého život je medzi betónmi a lapačkou ? Fakt ti neni trápne a nepripadáš si ako jeden z často deklarovaných "trénerov", ktorých je u nás 5 miliónov ?
27.5.2024 - 9:47
+8

strojar

 

Tri nuly na majstrovstvách sveta, to robia nešpičkoví brankári úplne pravidelne.
27.5.2024 - 9:34
+3

gabi98

 

Takže od rozdelenia spoločného štátu. 7 titulov MS + 1 zlato z OH. Ako môžu mať ti Česi toľko šťastia.

Ta akcia pred druhým finálovým gólom do prázdnej bránky ( narážam na obe asistencie ) úplne dokonale vystihuje účinkovanie bratov na turnaji.

Veľká gratulácia!

PS: Keď si len spomeniem na to, že Rulik pôsobil aj na lavičke KE ( hoci je tomu už nejaký ten rok ), a samozrejme, primadony v kabíne sa postarali o to aby tu dlho nevydržal.
26.5.2024 - 23:35
+6

kubinho

 

Tu akciu pred druhym golom myslis to srdiecko pre loserov?
26.5.2024 - 23:39
+5

Dzunkes

 

26.5.2024 - 23:43
0

amaskiea

 

Čo? Kde? Veď sme skoro tak isto na tom ako oni (mi tu hovorili včera a dnes)...
26.5.2024 - 23:40
+1

Ol!ver

 

A ty si na tom rovnako ako Pardavý, Fruhauf a ich zaklínadlá.
26.5.2024 - 23:45
+9

amaskiea

 

prečo sa tak opúšťaš?
27.5.2024 - 0:09
+2

Ol!ver

 

Ty veríš, že hlavný rozdiel medzi nami a Cechmi je v mentalite a to je blbosť. Vzivat mentalitu je tiež zaklínadlo.

Rozdiel je v kvalite a šírke kádra, v tom je rozhodne väčší rozdiel ako v mentalite.
27.5.2024 - 0:23
+3

amaskiea

 

správne si si to zhodnotil, je to blbosť, potom ale nechápem, prečo sa hádaš sám so sebou o tom istom aj ďalej
27.5.2024 - 0:33
+1

jack13

 

Rozdil je v tom, ze svk hraci hledaji chyby a vymluvy vsude jinde, jen ne u sebe samych. Porad same stesti/smula, popr. voda v rukavicich a bruslich..
27.5.2024 - 1:51
+8

pupo

 

Nerob tu hanbu a radšej si daj plzen než komentovať na nete.
27.5.2024 - 6:07
+7

emoxx1

 

Neviem kto robiť hanbu, ale aj mňa dosť sere, že každý rok sme to my kto sa sťažuje na teplotu a ľad.
27.5.2024 - 7:03
+3

pupo

 

Práve od teba by som očakával niečo iné. Išlo o normálne vyjadrenie hráčov k podmienkam v Ostravskej Aréne, ja som bol u Nemcov a sťažovali sa takisto len to nikoho nezaujímalo.
27.5.2024 - 7:20
+5

emoxx1

 

Neviem prečo práve odomna. Ja nemám rád vyplakávačky.
27.5.2024 - 7:24
0

Ol!ver

 

Tak nevyplakávaj.
27.5.2024 - 7:43
+3

roman

 

A kde vyplakáva?
27.5.2024 - 11:46
0

pupo

 

Práve od teba som očakával že vieš čo je rozdiel keď niekto vyplakáva alebo odpovie normálne na otázku.
27.5.2024 - 7:47
+4

puk11

 

Chceli sme tvoriť, ale nedalo sa, je normálna odpoveď na otázku a nie vyplakávanie? Nestrápňuj sa.
27.5.2024 - 10:07
0

puk11

 

Prosím pošli mi nejaký odkaz na článok alebo video, kde sa Nemci alebo niekto iný sťažoval, že sa v tých podmienkach nedá tvoriť alebo nedá hrať hokej. Ďakujem.
27.5.2024 - 10:06
0

puk11

 

Čítať s porozumením sme sa ešte nenaučili? Kde sa Hedman sťažoval, že sa tam nedá viac tvoriť alebo hrať hokej? Prosím odcituj mi.
27.5.2024 - 10:23
0

Mato-Mi

 

Ono treba vediet citat. Ak to doslova takto nepovedal, tak sa stazoval na najsialenejsie podmienky ake zazil a ze je lad hrbolaty. Nasi sa tiez nestazovali, ze sa tam doslova neda hrat.
Ja nejdem obhajovat nase vyhovorky, ale stazovali sa viaceri.
27.5.2024 - 10:53
+3

puk11

 

Doslova som písal toto: "...niekto iný sťažoval, že sa v tých podmienkach nedá tvoriť alebo nedá hrať hokej." Ale ja vraj neviem čítať, dobre Nikde som netvrdil, že sa nikto iný nesťažoval na podmienky. To je podľa mňa v poriadku. Ale tvrdiť, že sa kvôli tomu nedá viac tvoriť alebo hrať hokej, ako povedali Nemec a Slafkovský, to je už za mňa vyplakávanie a niekto by im mal dohovoriť, že nie je ideálne dávať také vyjadrenia do médií.
27.5.2024 - 11:20
+1

Fandimnasim

 

Jediný kto to povedal je Nemec čo sa týka rukavíc a vplyvu na hru. A nemyslím že vyplakaval. Možno to vyplynulo z tepla. Veď majú preboha 20 rokov. Ešte tak dva roky to riešme čo povedali však vlastne toto bolo podstata na MS nič iné riešiť už nemusíme.
27.5.2024 - 11:23
+3

puk11

 

Tu je vyjadrenie Slafkovského:

„Otrasné podmienky, v takých sa ani hokej nedá hrať. Ľad je zlý po piatich minútach tretiny. Nie je to výhovorka, ale človek by čakal, že na turnaji ako MS to bude lepšie,“

https://sportweb.pravda.sk/hokej/ms-2024/clanok/710677-nahnevany-a-uprimny-otrasne-to-nie-su-podmienky-na-hokej-stazoval-sa-slafkovsky-mrzela-ho-predovsetkym-jedna-vec/

Nedá sa hrať, ale nie je to výhovorka Ja to riešim, lebo tu ľudia obhajujú neobhájiteľné. A tá naša uplakaná mentalita podľa mňa dosť súvisí s našimi výkonmi na MS. Nikde netvrdím, že ich za to treba ukrižovať alebo čo, ale niekto by ich mal poučiť, že by sa takto do médií nemali vyjadrovať, to je celé.
27.5.2024 - 12:33
0

Mato-Mi

 

Tak podla tejto logiky vyplakaval aj Hedman s Petterssonom. Jeden tvrdil, ze su to najsialenejsie podmienky a druhy tvrdil, ze je lad hrbolaty.
27.5.2024 - 11:43
+3

puk11

 

Asi desiatykrát sa pýtam, kde tvrdil niekto okrem Slafkovského alebo Nemca, že sa kvôli tým podmienkam nedá hrať hokej alebo tvoriť? Podmienky sú aké sú, to že ich niekto pomenuje nepovažujem za vyplakávanie.
27.5.2024 - 12:34
+1

Mato-Mi

 

Slafko to mozno hyperbolicky nadniesol a ty sa toho drzis. Ak by sa nedalo hrat, tak by sa nehralo. Stazovali sa viaceri, Hedman povedal, ze to boli najsialenejsie podmienky.
Polsky brankar siel z dlhej chvile do nemocnice.
27.5.2024 - 13:16
+6

puk11

 

Dobre Tak vlastne je zlé aj to, že sa držím sa toho, čo povedali Slafkovský a Nemec. Nemám slov na niektorých tu, naozaj. Bizár.
30.5.2024 - 18:10
0

jack13

 

Jakou hanbu? Ja mam na toto konstatni nazor bez ohledu na cz uspech.. Je hanba mit nazor? Jo, ja zapomnel, je negativni k sk tymu..
27.5.2024 - 8:56
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
jack13

 

však já se raduji, to u toho nemůžu psát bo co?
27.5.2024 - 11:31
0

roman

 

A čo keby si si pozametal pred vlastným prahom a hlavne nepoužíval výrazy typu trepeš, bliká mi tu červená kontrolka a fakt nikomu tuna nikdy neodporúčam aby písal tak aby mi blikala nejaká kontrolka. Trocha úcty chlape.
27.5.2024 - 11:48
+2

jack13

 

"trepeš" je hanlivé, jo? Tak to su nevěděl Děkuji, alespoň se budu moci příště na to konto urazit
27.5.2024 - 12:46
0

roman

 

No možno si zvyknutý inde na tvrdšiu debatu, ale u nás na Hokejportáli vo všeobecnosti nemáme radi neúctu k druhým diskutujúcim. A to že sa tým nenecháš vyviest z miery je len tvoja dobrá výchova a noblesa. Rešpekt.
27.5.2024 - 16:54
+1

strojar

 

Tak určitéééé.
Ale niektorí vybraní môžu.
27.5.2024 - 22:02
+2

roman

 

Lebo ty si také zlatíčko. Anyway, kde? Daj linky na diskusiu, poriešime.
27.5.2024 - 22:28
+2

Ol!ver

 

Namiesto toho, aby ste si priznali nevyhovujuce podmienky pre hokej v teplejsom počasí v Ostravar aréne a teda nezvládnutú organizáciu,kopete okolo seba na spôsob vidláka Smolenaka a útočíte.
Najlepšia obrana je útok, že?

Preto pripomínam, že išlo o odpovede na otázky novinárov, nie nejaké samovolne vraj vyplakavanie, hráči povedali, že aj tak mali oba tímy tie isté podmienky a sťažovali sa na to aj iné národné tímy. Veď odpadol brankár, veľa hráčov malo problémy s dehydratáciou a pod.
27.5.2024 - 7:42
+5

emoxx1

 

Odpovedá sa na to tak, že obe strany majú podmienky rovnaké a ďalej to nekomentujem. Či je v hale tepolo posúďte sami. Ste tu aj vy. Keď povieš čokoľvek naviac len kŕmiš bulvár.
27.5.2024 - 8:14
+4

pupo

 

Lenže podobne sa vyjadrili aj ostatne mužstva a nešlo o žiadne vyplakavanie len skonštatovanie.
27.5.2024 - 8:56
+2

emoxx1

 

Ostatne mužstva boli konfrontované s touto témou až po vyjadreniach našich. Prvý náš hráč to dokonca povedal bez otázky na túto tému. Následne to začala byť otázka pre každého. Nemusíme spolu bojovať. Ja neobhajujem že v takomto teple by sa malo hrávať. Len by som bol rád, keby to aspoň raz nezačneme my.
27.5.2024 - 9:28
+2

pupo

 

Ešte raz, ja som bol u Nemcov a ty sa sťažovali už po prvom víkende.
O našich tam bol s odstupom najväčší záujem
27.5.2024 - 9:32
+1

emoxx1

 

Tých nemcov sme asi nepostrehli nikto. Ak tak bolo, tak moja chyba. No aj tak sme sa v nejakom mediálnom usmernení hráčov už mohli niekde posunúť. Hlavne keď vieme, že sa na to vyslovene čaká.
27.5.2024 - 9:41
0

pupo

 

Tak čaká sa na všetko a pre mna bol highlit fotka zo Slafkom a Jankou (Rapacovov priateľkou)
27.5.2024 - 9:54
0

roman

 

Podmienky sú rovnaké, presne tak. Hokej je šport pre chlapov, nie pre primadony.
27.5.2024 - 11:50
+1

Ol!ver

 

To si všetci uvedomujú.
27.5.2024 - 14:33
+1

puk11

 

Asi piatykrát už o to prosím, ukážte mi niekto, kde niekto okrem našich vyplakával, že sa v tých podmienkach nedá tvoriť alebo hrať hokej. Ďakujem.
27.5.2024 - 10:09
0

Fandimnasim

 

A toto budete akoze dokedy opakavovat? Poukázali na problém to sa nemôže? Potom sa ozvali aj iné tímy. Nie je to o tom. Každý má právo na názor a môže si ho povedať.
27.5.2024 - 7:44
+4

FeroMotyka

 

Haaland nič moc vo finále
27.5.2024 - 9:43
0

Fandimnasim

 

Ani mi to nespomínaj. Začiatok zápasu som pozerala a jak dostali tie dva góly vypla som. Ale aj to čo som videla šance mal. Nevyšla mu táto sezóna aj keď nastrieľal 27 gólov a vyhrali ligu. Mal aj zranenie čo ho vyradilo na 2 mesiace. Nech oddychne v lete a pripraví sa. Ja by ho rada videla v La lige.
27.5.2024 - 9:53
+1

HokejBJ

 

Rozumieš ze sa na to úplne všetci sťažovali? Len vaše média zaujíma samozrejme nazor len slovenských hráčov, aby mali čítania, klikania komentáre. Tam sa sťažovali všetci.

Ja nerozumiem co je na tom tak ťažké pochopiť na to človek nemusí mať jadrovú fyziku vyštudovanu preboha
27.5.2024 - 8:20
+2

jack13

 

Bud te dobroty a posli mi odkaz na jakekoliv vyjadreni hrace, ze ma vodu v rukavicich a bruslich a proto nemuze kontrolovat puk na hokejce.. Dik
27.5.2024 - 8:53
+1

Fandimnasim

 

Tak ak to tak Nemec mal tak to povedal. To mu teraz neodpustite či ako? Oliver ti tam normálne napísal že rozdiel je v kvalite a ty vytiahnes zrovna toto. Lebo také haló z toho co povedali dvaja 20 roční som veru ešte nevidela. Slafkovský poukázal na ľad a teplo. Na teplo poukázal Hedman a povedal že to je to najhoršie čo zažil. Pospíšil po zranení v rozhovore povedal že ľad nebol dobrý a zakopol na ryhe. Je takých čo sa sťažovali veľa. Dvaja brankári v nemocnici skončili. Dokonca som čítala názory aj českých fanúšikov čo tam boli že bolo strašne teplo. Už by to trebalo nechať asi tak. Ste zaslúžene majstri užívajte si to.
27.5.2024 - 9:08
+3

emoxx1

 

Veď každý má svoju časť pravdy. To, že bolo v hale teplo je fakt a to, že našich mladých treba ešte mediálne vycepovať je fakt tiež. Ako som písal vyššie, vždy je možnosť bulváru odpovedať takže aby sa to otočilo proti nim.
27.5.2024 - 9:24
0

pupo

 

Ten clickbait u nás je strašný a dá sa porovnať s nemeckými/anglickymi médiami keď sa venujú futbalu
27.5.2024 - 9:27
+1

emoxx1

 

Preto treba špeciálne našim odpovedať veľmi umne. Naviac keď si pozorne počúval otázky po zápasoch. Myslím všeobecne aj z iných médií, tak bulvárnych háčikov tam bolo viac ako odborných otázok. Hlavne na mladých ktorí sú terčom športového bulváru už dva roky.
27.5.2024 - 9:33
0

Ol!ver

 

Tak český bulvár a šovinisti potrebujú senzáciu, resp. útočiť a niektorí ľudia im na to skáču, čo už.
27.5.2024 - 9:32
+2

roman

 

Si zhodnotil v duchu sebe vlastnom.
27.5.2024 - 11:51
+2

Ol!ver

 

what

tak pozri sa, čo hovoril Smoleňák...
27.5.2024 - 14:09
+2

Ol!ver

 

https://twitter.com/i/status/1794060569965629580


Prikladám link.


Ak som sa vyjadril útočne, tak sa ospravedlňujem. A teda napr. toto vyjadrenie Smolenaka nie je zrovna dobrý príklad pre Čechov na to, ako nazerať na Slovákov. Nevidel som nikdy v slovenskej televízii takéto vyjadrenia na Čechov.
27.5.2024 - 14:49
+3

emoxx1

 

Neblázni... To je talk show...trošku nadhľadu.
27.5.2024 - 15:16
0

Ol!ver

 

Platforma hrá rolu alebo obsah hrá rolu? Aj na Slovensku sú talk shows.
27.5.2024 - 15:34
+2

emoxx1

 

A aj na Slovensku sme v našich talk show prevarili toľko príhod o Českých ponožkách v sandáloch, turistoch v Tatrách a podobne...

Naozaj neblázni toto sú formáty ktore si z toho robia srandu. Ak sa chceme ísť urážať za srandu tak asi nejdeme správnou cestou.
Beriem, od rána ste ma niektorými vecami uargumentovali, ale toto si jednoducho prepálil. To potom už zrušeme všetky vtipy, lebo nikdy nevieš kto sa urazí.
27.5.2024 - 15:39
+2

emoxx1

 

Nehovoriac o tom, že tá Šimonova reakcia s rukavicami bola proste nahrávka na smeč.
27.5.2024 - 15:42
+1

pupo

 

Tiež pravda a hlavne keď sa nedarí… Tu jeho reakciu o rukaviciach som si prečítal teraz prvý krát
27.5.2024 - 15:45
0

KrebsKandidat

 

Prave tie sandale a ponozky v Tatrach smiesne nie su a nemali by sa zlahcovat.
28.5.2024 - 1:51
0

emoxx1

 

Smiešne nie je z toho nič. Ani nemám rád tento druh humoru. Ale zjavne má svojho adresáta.
28.5.2024 - 3:02
0

roman

 

Cesi ale čierny humor dávajú. Pamätám si české memečko po tragédii v Jaroslavli, že vyhrali 3:1. Aj sandálu s bielymi ponožkami rozšlapávajúcu švajčiarske hodinky som včera zahliadol.
28.5.2024 - 10:35
+2

Crash

 

Len ci by si mal taky nadhlad keby to bolo opačne. Ja som nepočul ešte nejakého Slováka si takto obtierat papulu ako tento niktoš. Tu ľudia sú citlivý keď niekto zo srandy napíše Pepik ale keď to je opačne tak tu máme toľko nadhľadu odrazu. Najprv Antos teraz tento


27.5.2024 - 16:14
+4

emoxx1

 

Naši komentátori si tu robili srandu z Bedardovej matky či jej Pery poslal pozdrav na deň matiek a to nebola talk show... Nehrajme sa na svätých ani ja zbytočne urazených.
27.5.2024 - 16:32
+3

roman

 

Súhlasím. Táto precitlivelosť a falošné vlastenctvo je niečo, čo len provokuje posmešky. Dá sa oplácať aj s nadhľadom.a humorom, vlastne to je často jediný účinny a odzbrojujúci spôsob ako reagovať na takéto veci.
27.5.2024 - 16:59
+2

Ol!ver

 

Na to, že si moderátor, ľúbiš často určovať, ktorý subjektívny názor je ten správny. To mi príde jemne arogantné, ale ok.

Mne sa zas nepáči zatváranie očí pred problémami (to je pre mňa hlavný kontext) a keď na nich niekto upozorní, tak ho zhejtis pod rúškom srandy. Ja sa za to neurazam, ani som nezmenil názor na Čechov, ani som ich nezačal hejtovat, ani ich nehadzem do jedného vreca.

Pre jednoduchých Čechov+ bulvár je ale toto návod, ako nazerať na Slovákov ako na plačkov.
27.5.2024 - 18:54
+3

roman

 

Ja nie som moderátor.

Pozametaj si pred vlastným prahom a potom sa môžeš baviť so mnou o arogancii.

27.5.2024 - 22:31
+5

KrebsKandidat

 

To je to napredovanie na JOJ-ke?
28.5.2024 - 1:51
0

emoxx1

 

Áno, aj keď tam sme sa bavili o technologickom a remeselnom spracovaní prenosu. Mentálna výbava komentátora do toho čo som písal vtedy nespadla, resp. tú som neohodnotil.
28.5.2024 - 3:05
0

KrebsKandidat

 

To bola tentokrat naozaj len otazka bez podtonu
28.5.2024 - 15:01
0

emoxx1

 

Veď aj odpoveď 😉
28.5.2024 - 15:44
0

KrebsKandidat

 

Super
28.5.2024 - 19:53
0

jack13

 

Takto: existuje tady historie příspěvků. Já sám jsem psal, že s tím horkem by měli organizátoři něco dělat. Teplo můžeme klidně uzavřít.

Na co já ale dlouhodobě poukazuji, a co je tedy pointou těchto mých příspěvků, je mindset některých slovenských hráčů. Ať už jsou to příspěvky o Němcovi, Tatarovi, Ďurim - to je jedno (někteří je z pochopitelných důvodů brání, stejně jako já bráním někdy naše).

Věř mi nebo ne, ale já Slovensku úspěch strašně přeju. Vím co hokej pro Vaši zemi znamená. A proto, stejně jako někteří z Vás, přemýšlím o tom, kde je ta chyba, ten detail, který svk týmy povětšinou nepustí do nebo přes 1/4. A došel jsem k závěru, který jsem psal v noci - hledají se chyby všude okolo a ve štěstí nebo smůle, namísto toho, aby se od těchto narativů odprostili a prostě a jednoduše spoléhali sami na sebe a v sebe i věřili. Já věřím v kauzality (také jsem o tom v minulosti často psal).

Já se svk týmu nikdy nevysmíval, ani se nesnažím poučovat. Jen přemýšlím nahlas, stejně jako většina z Vás - Proč?

Nehledě k tomu, že cze má zlato po 14 letech, to také není žádná hitparáda a opět - i zde jsem v některých letech kritizoval přístup našich hráčů. To ale samozřejmě takovouto odezvu nemá..

Vadilo mi, jak MTL pracoval vloni s Jurajem, strašně se mi líbí Němec, jak užásný bek to je a dle mého se může dostat na úroveň Josiho, Hedmana a dalších. To ale neznamená, že nemůžu někdy napsat i kritiku viz chování a vystupování těchto mladých. Nesnáším ani vysmívání se po gólech, což svk kluci z této nové generace dělají až děsivě často. Nelíbilo se mi to ani u Gudase.. Vše je v historii příspěvků, dohledatelné.

Samozřejmě, že jsem člověk s chybami jako kdokoliv jiný, proto se některými lidmi nechám vyvést z míry natolik, že na ně reaguji - někdy trochu jízlivě, někdy z legrace.

Na druhou stranu budu rád argumentovat svými názory, když uvidím, že to někam vede a dává to smysl.

Kořením každé diskuze jsou protinázory. Mohl bych sem každý den lézt s pochvalami a adoracemi, nasbírat milion plusek, ale to by bylo až příliš povrchní. Takže pojďme diskutovat, respektovat názory druhých a zamýšlet se nad nimi. Ale neútočme jen kvůli tomu, že si nějaký Čech dovolil kritizovat cokoliv a já se budu snažit chovat stejně z druhé strany.

Přeju vše dobré a ať Vám hokej dělá radost..
27.5.2024 - 11:20
+10

HokejBJ

 

Keď to takto napíšeš, úplne inak to cele znie a takto sa dá už normálne diskutovať. Dokonca mam pocit ze s každou jednou vecou s tebou v tvojom príspevku súhlasím a ešte by som vo veľa veciach ta doplnil. Ono ale je rozdiel keď ty(hocikto, všeobecne niekto ja alebo niekto iny) to napíšeš normálnym spôsobom alebo proste pride tu a útočí. A na diskusných fórach je dosť tenká hranica jak si co niekto zoberie pretože napríklad v reálnom živote keby sme niekde na pive a bavíme sa o hokeji tak z rozprávania vieš odpočut kto ako myslí avsak tu keď si to čítame tak dakedy niečo čo není útočné myslene vyznie utocne
27.5.2024 - 11:50
0

jack13

 

No koukejme se, se aj shodneme, jo?

To vyznívání příspěvků je otázkou paradigmat, resp. čteš to tak, jak to číst chceš a podle jména diskutujícího v tom hledáš, co chceš najít. To je bohužel omezení psaného projevu. Samozřejmě, že diskuzi tváří v tvář nic nenahradí..
27.5.2024 - 12:32
0

HokejBJ

 

Jedna z mnohých dôvodov neúspechu bolo to ze naši hráči sa ľahko nechajú vyviest z koncentrácie, napr zlými rozhodnutiami rozhodcov alebo katastrofalnymi podmienkami na štadióne aké boli v Ostrave, jednoducho profesionáli sa cez to nejako musia preniesť, musia sa sústrediť na zapas a na výhru, všetci mali zle podmienky a zbytočne sme mrhali energiou aby sme sa sústredili na dôležitejšie veci. A samozrejme, to není všetko, skladba kádra, na MS išli hráči zo zranením a potom ich hejtime prečo nehrajú lepšie keď oni ani nemajú moznosti, slabý RT ľahko predvidatelny veľa toho je, dlho by som sa rozpisoval
27.5.2024 - 17:56
+1

Ol!ver

 

Presne tak.
27.5.2024 - 14:10
0

roman

 

Podpis. Vďaka.
27.5.2024 - 11:52
0

Ol!ver

 

👍
27.5.2024 - 14:09
0

yaro.s

 

Ty však nekritizuješ, ty si jednoducho Slovákov ako celok zhodil v tom príspevku hore
Pritom hráči iba jednoducho popísali realitu.
Nikto z nich nehovoril, že toto bol dôvod prehry, alebo neúspechu.
A s kritikou podmienok neboli zďaleka sami.
Veď tam sa sťažovali všetci buď rovno sami, alebo keď dostali takú otázku.
A vy, miesto toho, aby ste to prijali ako fakt, s ktorým do budúcna treba niečo robiť, tak ste to zobrali ako hlbokú urážku
Nie, chyba nie je v tých hráčoch, ale jednoducho u niektorých z vás.
Zbytočne popisovať aké reči sa u vás vedú, keď je trochu zámienka pri podobnej príležitosti ako táto ,si trochu " kopnúť"do Slovakov..., teda hlavne z minulosti.
Myslel som, že už to máme aj vy, aj my za sebou


27.5.2024 - 14:41
+2

Ol!ver

 

👍
27.5.2024 - 14:51
0

jack13

 

Vidis to a ty jsi presne ten pripad, ktery mne asi nechce pochopit a najdes si tam to svoje Ja si davam pomerne velky pozor, abych nepausalizoval a proto hodne pisi konkretne nebo se slovem "nekteri". Navic se opet vracis k teplu v hale, ale pointa je jinde..
27.5.2024 - 16:42
+4

roman

 

👍🤭
27.5.2024 - 17:00
0

puk11

 

Hanbím sa za takýchto ľudí. Realita bola, že sa nedá hrať hokej alebo tvoriť?
28.5.2024 - 18:01
+2

puk11

 

To isté sa týchto obhajovačov pýtam už niekoľko dní a stále nič. Nikto iný nevyplakával, že sa v tých podmienkach nedá hrať hokej a tvoriť hra. Ale tak niektorým ľuďom proste nevysvetlíš.
27.5.2024 - 10:11
0

Fandimnasim

 

Veď na rukavice a tvorbu hry sa ozval jediný len Šimon. Teplo riešilo viacero tímov a našich hráčov. Slafko riešil aj ľad a teplo ale žiadne rukavice pokiaľ viem, či tvorenie hry. Ešte aj spomenul že to nie je výhovorka. Ľad spomínal potom aj Pospíšil po zranení.
27.5.2024 - 10:15
0

emoxx1

 

Rukavice nemajú byť prečo problém. V NHL si kopec hráčov mení rukavice 2-3x za tretinu lebo ten pot nemajú radi ani pri bežných podmienkach. Neverímz že to zrazu na MS nerobili a hrali v jedných až do konca.
27.5.2024 - 10:20
+1

Fandimnasim

 

Ja netuším prečo to Šimon povedal. Asi bol ozaj jediný. Lebo ostatní riešili skôr teplo a lad. Od iných z nášho tímu som toto nepočula ani nečítala.
27.5.2024 - 10:22
0

FeroMotyka

 

Možno to ešte nezažil, alebo len chcel naznačiť asi až aké teplo tam je. Zbytočné haló no, skôr mi vadia tie reči typu ideme si to užiť
27.5.2024 - 12:08
0

FeroMotyka

 

Na to teplo sa sťažoval aj Hedman, že to bolo najhoršie čo v živote zažil, takže neviem. Ale inak súhlas
27.5.2024 - 9:42
0

gabi98

 

Ale ved je to tak. Medzi nami a Čechmi rozdiel spočíva jedine v tom, že oni majú stále šťastie, a naši nikdy.

Ale inak sme na tom skoro takisto ako oni.
26.5.2024 - 23:49
+3

RhimeSBA

 

Z duše mi hovoríš..proste štastie..najprv sa im tam narodí Jager s muletom a potom Pasťa..nič, len štastie.
26.5.2024 - 23:51
+7

amaskiea

 

Presne tak, tvrdiť niečo iné je tendečné podceňovanie sa.
26.5.2024 - 23:51
+2

hello, havarju

 

Presne ten gól bol neskutočný.. Posledný gól MS a podľa mňa, hoci bol do prázdnej brány, tak je to najväčší highlight" týchto MS..
26.5.2024 - 23:43
+4

24Palffy24

 

Česky hokej: Aj tu sa zas a znova ukazalo, že ako treba hrať turnajovy hokej. Tie reči, že česky hokej je nejako dalej od našeho su len vyplody nevzdelanych. Ďalej je, ale určite nie ďaleko. Keby je tam Pešan, spolu s nami končia v 1/4. Turnajovy hokej sa musi hrať presne takto defenzivne. Hraju to česi, fini, švajčiari, nemci, aj švedi. Jediní, kto hra inak je Kanada, USA a Slovensko, len na rozdiel od tych zamorskych tímov, my nemame kvalitu tak hrať. My hrame ako USA len so slabymi hračmi. Na NHL klzisku by sme s tym boli učinnejší, len tu nie. Ramsay dal 3x 1/4, 3x nepostupil. Tu chuďacku cečkovu olympiadu neratam, furt počuvam, ako hrame pekne, ale furt prehravame. My naozaj hrame pekne, utočime so všetkymi hračmi, len na krasu sa nehrá. Česi pekne piati na modrej a protiutoky, niečo na obnos Realu v LM, ja fakt nechapem, prečo aj my nezačneme konečne hrať vychcane niekedy. Česi boli najdefenzivnejši tím na tychto MS, dokonca viac ako Fíni, ale vyhrali, takto sa musi hrať turnajovy hokej, nie to naše "pekne sme hrali"
26.5.2024 - 23:43
+8

Fandimnasim

 

Prečo ešte aj tu olympiádu si furt sami spochybňujeme. Veď nezbiersme medaile každý rok a ani sa na to história nepýta. Ano neboli tam najlepší ale aj tu na MS bolo pár hviezd a nič im to nepomohlo. Na OH sme až na prvé dva zápasy hrali výborný hokej, kde hral každý za každého. Proti USA a proti Švedom sú doteraz pre mňa najkrajšie zápasy v našom podaní za veľmi dlhú dobu. Keby podobne hráme tu inak to vyzerá.
26.5.2024 - 23:48
+6

24Palffy24

 

Ale prosimťa, na OH neboli Pastrnak Hedman Karlson Tkachuk Josi Granlund Tavares.. to bol druhotriedny turnaj
26.5.2024 - 23:54
+9

Fandimnasim

 

Mňa absolútne nezaujíma či tam boli alebo neboli. V tom roku Fini so skoro podobným mužstvom brali aj titul na MS.
26.5.2024 - 23:59
+8

FeroMotyka

 

Veď preto to aj vyhrali. Tam jedine mužstva čo stáli za zmienku boli Rusi, Fini a tak to aj dopadlo.
27.5.2024 - 9:48
0

Great!

 

Tak boli tam viac menej europske výbery, ale aj v porovnaní s Europskými výbermi by sme mali dostať na frak; kedže podla miestnych odborníkov sú aj naši najlepší hráči v porovnaní s českými béčka

Myslim, ze uplne najlepsie bude zachovať pokoj, začať od seba. Kritizovať; tam kde je to zdravé a hájiť, tam kde je potreba.
27.5.2024 - 0:26
+6

Ol!ver

 

Znovu musím len súhlasiť.
27.5.2024 - 9:48
0

FeroMotyka

 

Tá olympiáda je ako titul zo súkromnej vys. školy. Poteší, ale nemal by si sa tým chváliť.
27.5.2024 - 9:45
+1

maček

 

s tou olympiádou podľa mňa nemáš pravdu ale to prirovnanie s "titulom zo súkromnej vysokej školy" je nádherné.
Ďakujem
27.5.2024 - 12:06
+1

puk11

 

Pár hviezd? Ty sleduješ hokej tiež odvčera, či?
27.5.2024 - 10:16
0

Urpiner16

 

Najlepšie zhodnotený koment o nás a ostatných aký som tu čítal.My musíme začať presne od toho aby sme toĺko gólov nedostávali a naša obrana je deravá ako ementál.
27.5.2024 - 8:18
0

puk11

 

Úplný nezmysel, český hokej je jednoznačne niekde inde ako náš. Keď nevidíš ten rozdiel v kvalite už len pri pohľade na súpisku, tak si hokej asi začal sledovať včera, alebo si slepý.
27.5.2024 - 10:15
0

24Palffy24

 

Veď ja pišem, ze je dalej ako naš, alezas sa netvarme ze su nejak odstrelení super ďaleko. Nieje nahoda, že sa nam darí proti USA a nieje nahoda ze USA nevyhralo zlato cez 50 rokov. Ved uplne naivne hrame turnajovy hokej na velkom klzisku. USA ked nepridu hviezdy, vypadnu aj oni vzdy vo stvrtfinale. Vsetci ospevuju toho Ramsayeho, aleved my sme nespravili velky uspech, v 1/4 sa dostavame aj na ukor toho ze tam niesu Rusi. My nemozeme hentak hore dole hrať, my fakt hrame celkom podobne ako usa, len my mame na to slabych hracov + usa sa tym stylom hokeja nedopracovalo ku zlatu cez 50 rokov. Nemozeme byt takí otvorení na takomto turnaji. Jedna vec, ze sa fakt pekne pozera nanas hokej, druha ve , ze skoro vsetky zapasy s tazsim superom prehravame
27.5.2024 - 11:43
+1

puk11

 

Sú od nás odstrelení dosť ďaleko, ja nechápem o čom sa vôbec chceme baviť. Pre nich je štvrťfinále povinnosť, pre nás úspech. Pravidelne hrajú vyrovnané zápasy so špičkovými tímami, aj keď už nepatria k absolútnej špičke. My špičkový tím porazíme možno tak raz za osem zápasov. Ďalej môžem spomenúť počet hráčov v NHL, počty draftovaných hráčov v dlhodobejšom horizonte a neporovnateľnú kvalitu našej a českej extraligy. Áno, máme teraz nastupujúcu silnú generáciu v ročníkoch 2004/2005, ale jednoducho ak chceme byť konkurencieschopní aj proti špičke, musíme kvalitných hráčov produkovať dlhodobo, nemôže sa stávať niečo také, že skoro 10 rokov nemáme ani hráča draftovaného v prvom kole.

S tým, že by sme nemali hrať až tak hore-dole súhlasím, ale neviem no, nechcem aby sme skákali z extrému do extrému a teraz zase začali hrávať pascu. A hlavne by som povedal, že na tomto turnaji to od nás ani nebolo hore-dole, ale iba hore...
27.5.2024 - 12:51
+1

24Palffy24

 

Však ale prečo porazime raz za osem zapasov niekoho silneho? My sme snový super pre silneho supera. Nemusia prerazat hradbu v obrane a v utoku niesme az taky nebezpečny. Švajciarom Nemcom nechodia stale Hischier Fiala Draisaitl a hraju ovela vyrovnanejsie zapasy ako my. Nemozeme sa porovnavat s Čechmi, ale s Nemcami a ked nepridu Hischier Fiala Josi aj so Švajčiarmi. Ale oni nehraju tak ofenzivny naivny hokej ako my. Aj v 2012 mali Česi lepsi tim ako my, ale hrali sme ich styl, takticky sme to vedeli zahrať. My teraz piati utočime ako američania a vzadu diera. Česi krasne piati na modrej, typicky turnajova hra
27.5.2024 - 15:48
0

roman

 

V podstate si žiadny protiargument nepovedal.
27.5.2024 - 11:54
0

puk11

 

Protiargument voči čomu? Že český hokej nie je ďaleko od nášho? Zhrnul som to vyššie v odpovedi na 24Palffy24.
27.5.2024 - 12:53
0

roman

 

O nič iné mi nešlo, len aby mal tvoj príspevok aj nejaký zmysluplný obsah, ak už reagujes.
27.5.2024 - 17:04
0

puk11

 

A toto je čo? "Keď nevidíš ten rozdiel v kvalite už len pri pohľade na súpisku, tak si hokej asi začal sledovať včera, alebo si slepý."
28.5.2024 - 17:57
+1

roman

 

To je hlušina.
28.5.2024 - 23:20
0

puk11

 

Tak obávam sa, že bude asi problém niekde na tvojej strane. Odpovedal som na príspevok, kde 24Palffy24 tvrdil, že český hokej nie je nejak ďaleko od nášho, čo je jednoducho nezmysel, a každému, kto aspoň trochu vie o čom hovorí, by to malo byť jasné už pri pohľade na ich súpisku.
30.5.2024 - 18:18
0

Great!

 

Češi po dlhých rokoch našli trénera, gólmana, kvalitu, ochotu hráčov reprezentovať a pozitívne okolnosti v ich prospech. Ak sa to všetko stretne v jednom ročníku, môže to dopadnúť.

Dnes boli celý zápas nebezpečnejší a o ten gól lepši, Švajčiari už posobili vyhoreným dojmom.

Príjemné osvieženie v menoslove nedávnych víťazov MS, bude zaujimavé sledovat, či sa im na triumf podarí nadviazať dobrými výsledkami v budúcnosti.

Divácky podarené MS, osobne som za to, aby sa organizátorsky točilo 6-7 krajín, menej hokejové krajiny len výnimočne.
26.5.2024 - 23:43
+3

aaaaaa

 

Hlavne nech sa netočí Švédsko a Fínsko , lebo tam sa ledva domáce zápasy vypredaju a na ostatné do 5 tisíc a v meste mrtvo
27.5.2024 - 1:21
+1

aceral

 

Česi sa opat zaradili do svetovej špičky... my bohuzial prestupujeme na mieste ale najviac ma serie ta nasa priposratost vo vsetkom..
Napr. neschopnost výmeny trénera, hráčov čo nemajú formu neochots riskovat atd..
26.5.2024 - 23:44
+9

emoxx1

 

Gratulácia Čechom. Titul doma sa veľmi často na MS nedarí a pre fanúšikov to musí byť moment na ktorý nikdy nezabudnú.
Inak ma po dlhej dobe potešila celková kvalita MS. Bolo na čo pozerať a to ja patrím medzi dlhodobých kritikov športovej úrovne MS. Pomohol aj inak nastavený meter rozhodcov. Mnohý sa sťažovali čo všetko malo byť pisknuté, ale v konečnom rataní to prinieslo veľa súbojov a divácke oko malo načo pozerať. Nakoniec dnes som po 10 rokoch nepozeral tak, že cez prestávky NHL finále MS, ale cez prestávky MS NHL.
26.5.2024 - 23:47
+5

Fandimhokeju

 

Česko by malo mať predkupné právo na poriadanie MS aspoň raz za 5 rokov. Po dobudovaní štadiónov v Brne, myslím aj v Pardubiciach top infraštruktúra, top hokejové zanietene, blízko z celej Európy.
27.5.2024 - 8:54
+6

uiii

 

Taky bych to uvítal. Hlavně z pohledu toho, že byly MS konečně po letech kvalitně obsazené. Po letech strádání, kdy nebyl Světový pohár a na OH nemohli hráči z NHL, jsem přesně takový turnaj potřeboval.

Takže kdyby alespoň jednou za 4-5 let bylo MS takto obsazené pravidelně, nezlobil bych se.
27.5.2024 - 9:05
+1

pupo

 

Za posledné desaťročie naj šampionáty v Česku a na Slovensku. Nemecko/Fra mali síce krásne štadióny ale mimo nich MS nikoho nezaujímali, v Škandinávii podobne ,v Lotyšsku som nebol ale to čo som videl v telke trochu sklamalo
27.5.2024 - 9:09
+1

worth

 

Brno by malo mať kapacitu tuším 13.5, až to dostávajú tak tento vlastný divácky rekord opäť posunu výrazne ďalej (s pomocou sk fanúšikov).
Až budeme chcieť zase organizovať my, možno namiesto snov o novej 10k hale by sme si mali prenajať tu brnensku.
27.5.2024 - 13:06
0

Fandimhokeju

 

Ja vidím dlhodobom horizonte
poriadanie MS len ako partner, lebo jediný vyhovujúci štadión podľa dnešných noriem je v BA a aj ten je kapacitne najmenší v blízkom okolí.
27.5.2024 - 13:21
+1

Kuboslav97

 

Ja vlastne nerozumiem prečo to IIHF nedávala častejšie do Čiech. Snáď sa to zmení a ja by som kľudne povedal, že raz ze 5 rokov je úplne v poriadku.

Taký záujem o MS ako v Čechách zatiaľ nikde nebol takže bratia si to právom zaslúžia.

Možno s času na čas by to mohla byť Bratislava - Brno.
27.5.2024 - 15:11
+1

Urpiner16

 

Jasné.My tu nemáme dialnice,nemocnice,kanalizácie atd ale ideme prerábať halu na vyššiu kapacitu zo štátneho rozpočtu.A za ďaľšie kto ju bude potom prevádzkovať a ako?Zabudnite.
27.5.2024 - 15:22
+1

Fandimhokeju

 

Dnes som to počul v rádiu a ak som to dobre pochopil. Je dohoda, že IIHF má peniaze z vysielacích práv a usporiadateľ z predaja lístkov. Takže pre IIHF je z tohto pohľadu viacmenej jedno, kde sa hrá.
27.5.2024 - 23:01
0

Vojto83

 

Ked nešlo Pastrnakovi, zaskocili ho iní. Keď dnes nešlo im, rozhodol Pastrnak. O tom je partia. O tom je hokej. A je aj o emóciách, ktoré boli v českom teame od začiatku turnaja. Mnohí by sa mohli učiť. A ďalšia vec. Dostal sa zbláznil podobne, ako Laco v roku 2012. Nedostat gól vo štvrťfinále, ani finále.. Tak to už áno. To sa potom asi nedalo prehrať. Klobuk dole. Dosť podstatná vec bola aj to,ze v českom teame nebol vidieť rozdiel, medzi hráčmi NHL a zvyškom. Áno, Necasovi išlo. Ale oni mali proste aj v tom zvyšku oveľa väčšiu kvalitu ako Švajčiari. No co? Stále ma ísť Rulik do riti? Stále to zložil na hovno? Mam rad takéto odpovede. Tak, ako som sa nakoniec úprimne tešil aj z titulu Nitry. Kvôli tomu, že život týmto ľuďom často odpovie uplne inak, ako by si predstavovali.
26.5.2024 - 23:49
+7

HokejBJ

 

Skupina budúci rok: Tak momentálne máme takú skupinu ze kanada usa Švajčiarsko, papierovo sme my štvrtý a potom Lotyšsko Francúzsko Rakúsko Slovinsko

Najväčší goal je ten ze v druhej skupine je Švédsko a Dánsko v jednej skupine, čiže bude treba jeden tím vymenit, no a ak nás vymenia s Dánskom napríklad tak v druhej skupine by sme mali Česko Fínsko Švédsko a Nemecko to je gol
26.5.2024 - 23:50
+1

Cotillion

 

Ak budu menit danov, tak pravdepodobne s francuzmi, mozno lotysi ci rakusaci, urcite nie my.
26.5.2024 - 23:54
+1

HokejBJ

 

Nehadam sa, ale ako to vieš ze ne. Ako mne vyhovuje ostat v tej skupine
26.5.2024 - 23:55
0

Cotillion

 

Tak tam su nejake pravidla, nie? Nemozes menit len tak halabala kohokolvek, musia byt na podobnej iihf priecke imho.
26.5.2024 - 23:57
+1

hello, havarju

 

Ak budú meniť Danov, tak skôr s Lotyšskom
26.5.2024 - 23:56
+1

emoxx1

 

V zmysle výsledkov z minulosti by som sa nevytašoval ani zo Slovinska.
Ale snáď je to už minulosť.
Ak by sme hrali v Štokholme, tak to mesto mám rád a výlet si tam viem predstaviť. Do Herningu má nič neláka a ísť tam len kvôli hokeju asi nie.
26.5.2024 - 23:56
+2

Deividson.

 

Krasa, nadhera. Uplne zasluzene. Famozny turnaj bratov. Doprial by som to aj helvetom, ale nie dnes. Dnes bude Praha zit ako uz dlho nie. Skoda, ze nemam cas a teleport 😄
26.5.2024 - 23:58
+5

amaskiea

 

chcel by som byť dnes U Zlatého Tygra
27.5.2024 - 0:03
+3

HeyYou

 

o nič ste neprišli, o trochu viac opilcov ako je v nedeľu večer bežné.
27.5.2024 - 9:20
+1

amaskiea

 

bol si?
27.5.2024 - 18:55
0

Pharaoh111

 

Gratulujem!: masaker takyto turnaj odohrat, zasluzene majstri.
27.5.2024 - 0:01
+2

Urpiner16

 

Rulík mi pripomína Vújteka.Skromný,vecný človek stavajúci detaily na maličkostiach.Vtedy sme i my hrali dobrý hokej.
27.5.2024 - 0:10
+6

Fandimhokeju

 

Dokonalé pozápasového hodnotenie v podaní Handzuša. Síce o hovoril o českom tíme a Čechách, ale z jeho slov sa dá vydedukovať, čo si myslí o slovenskom tíme a Slovensku.
27.5.2024 - 2:40
+4

pupo

 

Máš link na tu analýzu?
27.5.2024 - 6:45
0

Fandimhokeju

 

Bolo to v pozápasovom štúdiu na TV Joj.
27.5.2024 - 8:29
0

rasti_assez

 

Cesi aj Svajciari skveli, uplne neporovnatelna hra, to nase zufalstvo sa skor podoba na Ceske svajciarsko po tej katastrofe.
27.5.2024 - 7:17
0

Mato-Mi

 

Kiezby mi takto tipy vychadzali aj ked stavkujem. To by som mohol dat aj vypoved
27.5.2024 - 7:23
0

Analytix

 

Obrovska gratulacia do Ceska. Tentokrat sa zbehli potrebne ingrediencie a titul je logickym vyustenim - vyborny brankar, mustvo dokazalo hrat timovo, kazdy sa podriadil systemu, plus tam boli individuality ktore sa dokazali presadit ked to bolo potrebne.

Gratulacia patri aj Svajciarom. Striebro je pre nich uspechom, hoci by uz radi siahli aj na titul a po vcerajsku su sklamani. Za mna obrovsky respekt kam sa dokazali posunut. V 80-tych rokoch bezne nehravali ani najvyssiu kategoriu MS, hokej tam celkovo nemal vysoku uroven. V 90-tych rokoch sa rozhodli ze sa chcu posunut vyssie a zacali na tom velmi usilovne a systematicky pracovat na vsetkych urovniach. V rokoch 2003 a 2004 nas uz potrapili vo 1/4-finale, vcera zaknihovali tretiu ucast vo finale. Uroven ich ligy, pocet a kvalita ich hracov v NHL tiez o niecom svedci. Podla mna dost inspirativny pribeh.
27.5.2024 - 7:45
+3

Standacik

 

a toto by si mali prečítať všetci, čo očakávajú medaily po jednom roku práce a smejú sa systému.
27.5.2024 - 8:02
+3

Urpiner16

 

Najprv sa treba opýtať jednu základnú vec.Čo robíme zle na MS že dostávame strašne veľa gólov.Lenže náš systém môže byť teoreticky akýkoľvek účinný ale bez tejto zmeny budeme len prešľapovať na mieste.Sedlák,Kubalík,Červenka,Nečas sa vracajú rýchlo keď je obrana preťažená.Takého Sukeľa čo je všade neskoro ale výjdu mu dve strely čo dá gól takí sú na MS úplne nepoužiteľní.
27.5.2024 - 8:31
+2

pupo

 

Tak Sukel hral solídne MS o ňom to nebolo. Použiteľný sú len hráči ktorých máš k dispozícii a my centrov nemáme ale to dobre vieš
27.5.2024 - 9:01
0

Urpiner16

 

My centrov máme aj lepších len nie sú vítaní.
27.5.2024 - 9:14
+2

pupo

 

Koho, to že Handzus skončil si dúfam zaregistroval?
27.5.2024 - 9:16
+2

emoxx1

 

Jožko Stumpel ešte v tejto sezóne hral. 😃
27.5.2024 - 9:19
+1

Urpiner16

 

Hej Handzuš.Hlavne že v jednej lajne máme dvoch použiteľných centrov.
27.5.2024 - 9:19
+1

pupo

 

Začni prosím ta menovať , Dik emmox na Stümpela som úplne zabudol
27.5.2024 - 9:38
+2

19janci

 

Bratia 🇨🇿👏 oobrovskáá gratuláááácia Mistři Světa 24' , velkolepé ,grandioozné ,doma v O2 Aréne niečo neskutočnéé . Zaslúžený titul majstrov Sveta , srdce ,charakter , bojovnosť , priajnosť, bojovnosť jeden za druhého , zapadlo a cvaklo to dokonalé aby to na záver cinkol ten správný kov 🥇🏆🇨🇿🏒👑 . Fantastický Lukáš Dostal ani vo finále sa nezlakol a vystrelil na prázdnú bránku 😅 Beránek hop pozdraviť švajcov na striedačku a Gudyy klasický bodyček 👊. Záruba & Voras za mikrákom nesklamali , vďaka ČT Sport si to človek vedel vychutnať hokej a cestu k titulu majstrov Sveta omnoho viac a vžiť sa do diania s milionmi českých srdc . Tak sme mistři no a coo no a coo no a coo ooo 🇨🇿🥇👑🏒 .
27.5.2024 - 8:44
+9

Mato-Mi

 

Ani si neviem predstavit, co by si pisal, ak by sme ten titul ziskali my.
27.5.2024 - 8:49
+1

Ol!ver

 

27.5.2024 - 8:54
+1

Kurolišek

 

Ozaj neviete, Rusi pozerali finále?
27.5.2024 - 8:58
+1

Kurolišek

 

3 MS bez nich a nikomu nechýbajú
27.5.2024 - 8:58
+7

Mato-Mi

 

A teraz ta tu zozeru
27.5.2024 - 9:01
+1

Pagliuca

 

A po tychto MS sa posunuli v rebricku IIHF na 2.miesto....
27.5.2024 - 11:28
+1

Mato-Mi

 

Nabuduce by sme sa mohli my odhlasit z turnaja a budeme stupat v rebricku.
Snazim sa v tom najst logiku a jedine co mi vychadza, nenasrat russov. Tak ich budeme posuvat a pozerat na nich ako keby hrali.
27.5.2024 - 11:46
+2

worth

 

Ja myslím, že pre IIHF nie je až tak dôležité koľko ľudí vidí hokej naživo, ale koľko pozerá v telke. A tu asi Rusko ako veľká krajina zavazi, takže si ich v tom rebríčku mojkaju aby sa mohli vrátiť do Áčka tak rýchlo ako to pôjde.
27.5.2024 - 13:28
0

Tino

 

CZ: maju dostatocny pocet hracov z NHL , medzi nimi maju dostatocny pocet rozdielovych hracov, ani to by mozno nemuselo stacit, ale CZ vyrazne pomaha, ze su disciplinovani, takticky skvele pripraveni uz na urovni jednotlivca.Kazdy jeden presne rozumie, ze nie srdciecko/ochota vydat z oseba vsekto je samozrejmost/, ale rozum, zodpovednost a disciplina vyhravaju zapasy a tituly.
27.5.2024 - 10:13
+3

mannheim

 

Dva týždne dozadu som sa v Prahe na Rammsteine o tom bavil s kuchárom v našom hoteli pri tej vašej skvelej plzničke, nezávidím vám to, čo nevieme my sami ovplyvniť, ale v dobrom ten váš mindset. To sebavedomie, ktoré je u nás mylne považované za nedostatok pokory, ten spôsob, akým sa dokážu vaši hráči nastaviť na zápas, v ktorom ide o všetko a štýl, ako sa odovzdať celý pre tím. Ja som včera nevidel na ľade akúkoľvek možnosť, že by švajčiari mohli vyhrať. Gratulujem, užívajte.
27.5.2024 - 12:34
+4

kubinho

 

Presne toto. Rozhovor cez 2.prestavku s Kubalikom a otazka ci s pokracujucim casom citi vacsi tlak. Odpoved: "Nie, ja urcite nie a myslim, ze ani ostani nie. Proste tam pojdeme a zvladneme to."
27.5.2024 - 14:53
+2

Fandimnasim

 

Lenže u nás sa toto nenosí. Pamätám si pred dvoma rokmi keď sme vyhrali nad Danmi a Slafkovský povedal po zápase, že máme čo Finom vracať a že chce hrať 8,9,10 zápas. Tak "typický' slovenský fanúšik už kritizoval lebo machruje, lebo sme porazili unavených Danov, na Finov nemáme a pod. To som vtedy nechápala však takýto mindset potrebuješ do ďalších zápasov. Neboli to reči typu pôjdeme a pokúsime sa alebo neviem čo. Ale tu keď majú také reči Nemec a Slafkovský tak sú obviňovaný že nemajú pokoru. Ale tak keď je niekto roky zvyknutý na tak určite, pokúsime sa alebo poučíme sa tak to tak vyzerá.
27.5.2024 - 15:30
+6

SpeedyGonzales

 

jj, ten "ivanhlinkovský" prístup zhrnutý heslom "Hlavně se z toho neposrat!"
28.5.2024 - 10:22
+1

kubinho

 

Proste si boli vedomi svojej sily.
28.5.2024 - 12:31
+1

martin gal

 

Gratulujem k úplne zaslúženému titulu...nestáva sa často,aby jeden brankár vychytau nulu v semi aj vo finále.
27.5.2024 - 13:34
+1

Urpiner16

 

Česi urobili enormný pokrok vo všetkom.Od mládeže,cez stavanie moderných hál až po kvalitnú extraligu.
U nás keď vidím tú úbohosť a výhovorky ako sa to všetko nedá tak se mi chce zvracet.
27.5.2024 - 15:17
+2

Dracik_18

 

stvrtfinale
27.5.2024 - 15:20
+1

Breadman

 

Gratulacia Cechom k zasluzenemu titulu, play off zvladli vyborne a porazili oboch mojich hlavnych adeptov na zlato (USA a Svedsko), takze nebolo o com.
27.5.2024 - 16:11
0

MichalLM

 

Mne zarezonovala celkom dosť tá trúbka a ako sa vždy chytil celý zimák🙂jeden človek dokáže roztlieskať 17k ľudí,fakt klobúk dole/hore.
27.5.2024 - 16:35
0

kubinho

 

Su dvaja
28.5.2024 - 12:30
0

Flak108

 

Vo finále nerozhodovalo žiadne stasticko ale poctivá hra do oboch časti ihriska. Krásny gól, raketa od pastu a dnes si treba už len vychutnať videa z instagramu. Ja osobne to prežívam s nimi tu radosť a veľmi by som si prial, aby sme to zažili aj my na Slovensku. Obzvlášť po tom, čo povedal prezident v kabíne.
27.5.2024 - 19:17
+3

BieloModra

 

Nechajte uz susedov za riekou Morava tesit sa z titulu majstrov...je to ich vitazstvo a uspech. Nas caka este dlha cesta a mozno raz...
27.5.2024 - 19:28
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Tím Z Skóre B
1. Poprad 50 163:119 94
2. Michalovce 50 167:121 90
3. Spiš. N. V 50 163:138 87
4. Košice 50 147:117 81
5. Slovan 50 157:160 77
6. B. Bystrica 50 151:172 76
7. Zvolen 50 165:160 76
8. Nitra 50 172:158 76
9. Trenčín 50 144:156 75
10. L. Mikuláš 50 136:161 64
11. N. Zámky 50 133:159 58
12. Humenné 50 121:198 46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Pittsburgh angažoval na post asistenta trénera Quinna

Klub zámorskej hokejovej NHL Pittsburgh Penguins angažoval na post asistenta trénera Davida Quinna. Päťdesiatsedemročný americký kouč sa pripojí k realizačnému tímu, ktorý vedie hlavný kormidelník Mike Sullivan. Informoval o tom kanadský portál TSN. pred 5 hod. - TASR


Carrick z Edmontonu dostal finančnú pokutu za seknutie Kulikova

Kanadský hokejista Sam Carrick obdržal od vedenia zámorskej NHL finančnú pokutu za zákrok na Dmitrija Kulikova z Floridy. Protihráča sekol v druhom finále na ľade Floridy, ktorá vyhrala 4:1 a vedie 2:0 na zápasy. Liga vymerala útočníkovi Oilers pokutu vo výške 2213 amerických dolárov. o 07:14 - TASR


Účasť Barkova v zostave Floridy v treťom zápase finále je otázna

Účasť fínskeho útočníka Aleksandra Barkova v treťom finálovom zápase o Stanleyho pohár je otázna. Dvadsaťosemročný center Floridy sa zranil v druhom dueli s Edmontonom (4:1), keď ho v súboji zasiahol protihráč Leon Draisaitl. včera o 22:32 - TASR


Cleveland vyrovnal finále Východnej konferencie na 3:3, Kňažko opäť nehral

Hokejisti Clevelandu Monsters zvíťazili na ľade Hershey Bears 3:2 po predĺžení a vynútili si rozhodujúci siedmy zápas vo finále Východnej konferencie AHL. Slovenský obranca z tímu hostí Samuel Kňažko nehral v treťom zápase po sebe. Jeho tím prehrával v sérii už 0:3, no napokon ju doviedol do rozhodujúceho duelu, ktorý je na programe v noci na štvrtok na ľade Hershey. včera o 09:55 - TASR


Čech Modrý bude asistent trénera v tíme Springfield Thunderbirds

Český hokejový tréner Jaroslav Modrý bude pôsobiť ako asistent v tíme Springfield Thunderbirds. Klub účinkuje v AHL a je zároveň farmou tímu NHL St. Louis Blues. V sezóne 2023/2024 bol hlavný tréner Komety Brno, v českej extralige strávil uplynulé tri ročníky. Zámorský klub informoval o angažovaní 52-ročného trénera na oficiálnej stránke. 10.6.2024 11:49 - TASR


Drysdale by mal po operácii stihnúť prípravný kemp Philadelphie

Obranca Jamie Drysdale by mal po operácii stihnúť septembrový prípravný kemp hokejistov Philadelphie Flyers pred štartom novej sezóny NHL. V apríli musel po skončení klubovej sezóny podstúpiť chirurgický zákrok v dolnej časti tela. 7.6.2024 10:51 - TASR


Studenič dosiahol asistenciu, Coachella však prehrala s Milwaukee 2:7

Slovenský hokejista Marián Studenič zaznamenal jednu asistenciu v štvrtom stretnutí semifinále play off nižšej zámorskej AHL. Jeho tím Coachella Valley Firebirds prehrala na ľade Milwaukee Admirals 2:7, ale v sérii finále Západnej konferencie vedie 3:1 na zápasy a stále ho delí jedno víťazstvo od postupu do boja o Calderov pohár. Dvadsaťpäťročný útočník má po 11 dueloch play off na konte sedem bodov za dva góly a päť asistencií. 7.6.2024 07:34 - TASR


Čech Svejkovský bude asistent trénera Toccheta vo Vancouveri

Bývalý český hokejista Jaroslav Svejkovský bude novým asistentom trénera Ricka Toccheta vo Vancouveri Canucks. Štyridsaťsedemročný rodák z Tábora, ktorý žije dlhodobo v zámorí, sa tak postaví na striedačku tímu NHL ako tretí Čiech v histórii po Slavomírovi Lenerovi a Ivanovi Hlinkovi. 6.6.2024 08:28 - TASR


Asistencia Kňažka, Coachella so Studeničom je blízko k postupu

Slovenský hokejový obranca Samuel Kňažko zaznamenal jednu asistenciu v treťom dueli semifinále play off nižšej zámorskej AHL, jeho Cleveland však podľahol doma Hershey 2:6. Hershey vedie v sérii finále Východnej konferencie už 3:0 na zápasy a jedno víťazstvo ho delí od postupu do boja o Calderov pohár. 5.6.2024 08:47 - TASR


Detroit podpísal zmluvu s českým útočníkom Rychlovským

Tím zámorskej NHL Detroit Red Wings podpísal dvojročný vstupný kontrakt s českým krídelníkom Jakubom Rychlovským. Dvadsaťdvaročný útočník, ktorý neprešiel draftom, zarobí v NHL 950.000 amerických dolárov ročne, vrátane bonusov, v nižšej lige bude jeho ročný plat 82.500 dolárov. 4.6.2024 10:08 - TASR


Viac správ v archíve...