Diskusia: Švajčiarsko - Lotyšsko 3:4 pp v B-skupine, Slováci nepostúpili
Slovenskí hokejisti nepostúpili do štvrťfinále 86. MS. V utorok neskoro večer o tom rozhodol záverečný zápas B-skupiny v Rige, v ktorom domáci Lotyši remizovali s dovtedy suverénnymi Švajčiarmi v riadnom čase 3:3 a potom aj vyhrali v predĺžení 4:3.
Slováci potrebovali 3-bodové víťazstvo favorita, takto odcestujú v stredu domov s celkovým turnajovým 9. miestom.
Švajčiari ako istí víťazi skupiny nastúpili iba s 11 útočníkmi a bez najvyťažovanejších hviezd NHL Niederreiterom, Hischierom a Malginom. Pred zápasom, v ktorom im išlo len o prípadný siedmy trojbodový zisk v sérii, tiež vedeli, že v play off narazia v Rige na Nemecko. Lotyši zosadili z tretej priečky skupiny Čechov a stretnú sa so Švédmi. Česi vo štvrtok v prvej fáze vyraďovacích súbojov narazia na USA, za víťazom A-skupiny pocestujú do Tampere, kde budú hrať aj Kanaďania s Fínmi. O časoch všetkých štyroch zápasov rozhodoval ešte v utorok direktoriát šampionátu.
B-skupina:
Švajčiarsko - Lotyšsko 3:4 po predĺžení (0:0, 1:2, 2:1 - 0:1)
Góly: 27. Fiala (Corvi), 48. Miranda (Riat, Corvi), 54. Ambühl (Fiala, Corvi) - 22. Freibergs (Indrašis), 27. Abols (Balcers, Freibergs), 55. Daugavinš (Abols, Balcers), 63. Balcers (Balinskis, Jaks). Rozhodcovia: Kaukokari (Fín.), MacFarlane (USA) - MacKey (Kan.), Ondráček (ČR), vylúčení: 6:3 na 2 min., presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, 9178 divákov.
Švajčiarsko:
Van Pottelberghe – Fora, Siegenthaler, Glauser, Moser, Loeffel, Marti, Geisser – Fiala, Corvi, Ambühl - Simion, Haas, Miranda – Bertschy, Richard, Herzog – Riat, Senteler
Lotyšsko:
Šilovs - Balinskis, Zile, Rubins, Jaks, Čukste, Freibergs, Cibulskis - Daugavinš, Abols, Balcers - Dzierkals, Batna, Rob. Bukarts - Krastenbergs, Smirnovs, Andersons - Indrašis, Ločmelis, Rich. Bukarts
Lotyšskí hokejisti odohrali prvú desaťminútovku v zreteľne viditeľnom vedomí, že do zápasu nastúpili ako postupujúci a s týmto štatútom vydržia, ak nepustia súpera do vedenia. Sprvoti sa tak ani nemalo príliš ako stať, keďže favorit v hernej prevahe ako keby hľadal v útočnom pásme svoje oddychujúce ofenzívne opory. K slovu sa potom dostali aj domáci, počas troch minút dokázali tlačiť a vypracovali si dve veľké šance. To však nič nebolo oproti nasledujúcemu 7-minútovému náporu Švajčiarska. Jeho reprezentanti dupli na plyn, okrem rýchlych kombinácií pridali aj celoplošnú agilitu a do konca tretiny nestačili prsty oboch rúk na spočítanie ich šancí rôznej, ale vždy zaujímavej akosti. Gól nepadol, lebo Švajčiari nepochopiteľne váhali so zakončením, alebo ich strely chytil brankár, bloky útočníkov, či palice obrancov Lotyšska. Začiatok druhej tretiny bol ako zo zlého slovenského sna. Domáci pred svojím hlučným davom otvorili skóre a potom hrali sériovo v početnej výhode. A hoci bez vyjadrenia a napriek Fialovmu vyrovnaniu sa v polovici relevantného hracieho času preháňali po ľade opäť s náskokom dvoch gólov na Slovensko. Abols svoj prienik po pravom krídle síce nezakončil, ale tretí brankár Švajčiarov zaváhal a bolo 2:1. Zostalo to aj v 30. minúte po obrovskej šanci jednozápasového kapitána Haasa. Jeho tím hral nekoncentrovane, do konca druhého dejstva vyrobil ďalšie dve oslabenia, takže nebolo ani chýru po nakopnutí švajčiarskej mašiny. Obetaví Lotyši hrali na hrane svojich možností a dokázali to čisto presne 39 minút. Daugavinš sa posadil na trestnú dvakrát na minútu, do prestávky Švajčiari výhodu odohrali ako "ponocní", po nej to bolo lepšie, ale neskôr ďalšiu presilovku opäť odohrali prihrávaním si okolo zúženej obrannej formy súpera. V jej dohrávaní však puk pred bránkoviskom trafil korčuľu Mirandu a bolo 2:2. Len jeden rozdielový gól na diaľku v neprospech Slovenska zostal aj v 49. minúte po akcii Ločmalisa, ktorý trafil žŕdku. Postupne sa prejavovala vyčerpanosť domácich bojovníkov a kvalita v hravejšom prístupe Švajčiarov, tí súpera "dusili", Ambühl im dal parádny tretí gól, ale bizarnosť zápasu determinovalo v 55. minúte prečíslenie-neprečíslenie, ktoré na 3:3 zakončil Daugavinš. Záver zápasu bol dramatický a spolu s predĺžením vyšiel šťastne Lotyšom.
Tabuľka B-skupiny:
1. Švajčiarsko 7 6 0 1 0 29:10 19 *
2. Kanada 7 4 1 1 1 25:11 15 *
3. Lotyšsko 7 3 2 0 2 21:17 13 *
4. Česko 7 4 0 1 2 22:16 13 *
------------------------------------
5. SLOVENSKO 7 3 0 2 2 15:15 11
6. Kazachstan 7 1 2 0 4 14:31 7
7. Nórsko 7 1 1 1 4 9:17 6
------------------------------------
8. Slovinsko 7 0 0 0 7 9:27 0 **
* postup do štvrťfinále
** zostup do A-skupiny I. divízie MS
Rubrika: MS → MS 2023 Fínsko a Lotyšsko
- DocentMladsi
- za vypadnutie mozu pardavy s podkonickym, za postup by mohol craig
- 23.5.2023 - 22:00
- +24
- Marchand63
- Aeste ich vsetkych treba presvedcit, nech proti nam nehraju, kedze sme v rankingu pred nimi.
- 23.5.2023 - 22:02
- +5
- AaaaaaA
- Tak áno treba , zase sme získali extra bod s Kanadou . Zoberme si , že keby sme len porazili tých slabších a so silnými prehrali všetko za 0 bodov aj tak by nebol postup .
- 23.5.2023 - 22:03
- +9
- crosbynko
- Ved toto
- 23.5.2023 - 22:27
- +1
- Jono
- Ponaucenie..netreba nikoho nazyvat odpadlikmi a silacke reci,ako tieto tvoje, pretavit vo vitazstvo na lade !!!
- 23.5.2023 - 22:10
- +19
- radopKE
- Základ tímu je Baris Astana, ale odpadlíci. Dobre ti ide karta.
- 23.5.2023 - 22:16
- +6
- U.S. Steel
- CAN 5:1 KAZ, SUI 5:0 KAZ, CR 5:1 KAZ, LAT 7:0 KAZ.
- 23.5.2023 - 22:19
- +46
- napalmdeath
- Bezvyznamny klub precenovanej ligy
- 24.5.2023 - 5:47
- +6
- Urpiner16
- Ktorý položí našich profíkov z repre na zadok a okrem nás im všetci naložia.Aj tak sa dá bezvýznamne pôsobiť.
- 24.5.2023 - 5:55
- +16
- rasti_assez
- tie najazdy v zapase s KAZ, boli pre nas tim doslova ponizujuce, od prveho Hudackovho som mal pocit, ze ich cvici trener pripravky mozno s tretiakmi.
- 24.5.2023 - 7:58
- +3
- Cvikelka
- Radšej zkončit na deviatom mieste jako mať hráčov gá há el.
- 24.5.2023 - 9:25
- +7
- belo
- ako to vyzera vyhladovo smerom na olympijsky turnaj? ci bude clanok k tomu?
- 23.5.2023 - 22:01
- +2
- Marchand63
- Svajc musi zevraj porazit Nemcov a sme tam.
- 23.5.2023 - 22:03
- +3
- nerorome
- Áno.
- 23.5.2023 - 22:04
- +8
- jakub25
- Nám by kalkulovanie nevyšlo ani keby mala vyhrať Kanada s Mongolskom
- 23.5.2023 - 22:02
- +53
- Sedko NR
- Väčšinou máme v nich zlé baterky no 🤷
- 23.5.2023 - 22:58
- +7
- PeterSE
- Budme radi, že to je už za nami
- 23.5.2023 - 22:02
- +41
- Myšo
- Stoprvý krát: Ne ma li sme pre hrať s Ka zach sta nom!
(Mal tam byť Jedlička) - 23.5.2023 - 22:02
- +8
- NasHokej97
- Kľudne aj 3. najproduktivnejší hráč na minulých MS Takáč s bilanciou 3+3
Tamáši,Lunter,Hudáček,Čacho,Kelemen,Okuliar,Chromiak,Sukeľ,Kudrna,Lantoši sa spolu zmohli na neuveriteľných 4+5.
- 23.5.2023 - 22:14
- +28
- rijko
- A v ktorej patke nastupoval okuliar??????resp.koho mali v patke spolu s cachom???
Zisti si akeho kreativca tam mali. - 23.5.2023 - 22:40
- +4
- NasHokej97
- Ja nerieším kto hral horšie ani kto hral koľko minút. Ja len poukazujem na to že 10 z 14 útočníkov, teda takmer 2/3 útoku sa spolu zmohlo na 4+5 a pritom necháme doma útočníka ktorý mal spolu s Regendom 2. najvyšší počet bodov na minulých MS. Regenda to tento turnaj znova potvrdil, mohol aj Samo.
- 23.5.2023 - 23:53
- +8
- pupo
- Mohol nás Samo dotiahnuť zas do finále,ale neprešli sme ani cez Michalovce. Takac patrí k najlepším hracom ligy ale v priprave mu to nešlo
- 24.5.2023 - 0:05
- +5
- Demon
- Matika: Ja len chcem do tejto diskusie vstupit tym, ze 10/14 nie je "takmer" 2/3, ale "vyse" 2/3, lebo je to cez 71%...
Kedze 10 z 15 je presne 2/3, tak 10 zo 14 musi byt percentualne viac.
Sorry, nedalo mi.
Pokojne tento kratky matematicky vstup ignoruj a pokracuj dalej v podstate prispevku - 24.5.2023 - 0:16
- +2
- Flak108
- Lotyši mali všetky hviezdy naklonené na svoju stranu a zaslúžene postúpili.
- 23.5.2023 - 22:03
- +6
- frantapriklep
- Môže nás to hnevať akokoľvek, môžeme byť smutní, sklamaní, alebo mať pocit krivdy, nič s tým neurobíme. Proste nám tento rok vyžrebovanie neprialo. Minulý rok naopak, my sme vyťažili z vyžrebovania, tentoraz Lotyši.
Švajčiari proste nepotrebovali body a podľa toho hrali, potrebovali proste zápas odohrať. Ak by sa títo súperi stretli v prvých šiestich kolách, na 95% by Švajčiari vyhrali. Ale sa nestretli. Bolo to dané dopredu, nič s tým proste neurobíme. Smutne je že proste ta remíza asi mala byť, čo zrovna nie je trikrát športové, ale tak je to aj biznis a karma možno sanitkam toto spočíta neskôr.
MS pre nás končia deviatou priečkou, boli na turnaji pekne momenty, boli slabšie. Vedeli sme že nemáme ideálny tím, my proste nemôžeme zložiť dva, či tri, ako Kanada. Ak bude o rok lepšia konštelácia, môže to dopadnúť lepšie.
- 23.5.2023 - 22:03
- +12
- maček
- Nemáme mať prečo pocit krivdy!
- 23.5.2023 - 22:09
- +36
- VSŽ!
- Presne. A vyžadovať od SUI spanilú jazdu dnes keď všetci vedia korčuľovať, je riadne alibistické, keď sami nezdolame KAZ a ledva SLO.
- 24.5.2023 - 5:31
- +1
- HokejBJ
- Ja som sa v živote párkrát už poucil že keď niekto niekomu praje karmu a pod tak sa väčšinou to ešte tomu človeku vráti raz toľko. Ja tomu nechám voľný priebeh, MS pre mňa skončili, zebry mi ho dnes znechutili až až, nestojí mi to za to. Verim že v budúcej sezóne bude náš tréner opäť Kanaďan s skúsenosťami v NHL
- 23.5.2023 - 22:17
- +8
- Fandimhokeju
- A to som tu neustále čítal ako zubár má pod palcom rozhodcov.
Už ani rozhodcovia nepomáhajú Švajčiarom. Však ich jednoducho zarezali. Ešte horšie ako nás. Svet sa zbláznil. - 24.5.2023 - 1:15
- +2
- hujederek
- Magyari: Prial si im vypadnutie,máš to spať
- 24.5.2023 - 5:34
- 0
- ferdo3
- co to kecas o vyzrebovani...keby sme porazili Kazachov, ako kazdy, tak tu nic neriesime...sami si za to mozme...ked dali Lotysov dole, uz kazdy videl stvrtfinale...ale ono treba hrat kazdy zapas, nielen ked uz tecie do topanok
- 23.5.2023 - 22:24
- +4
- AaaaaaA
- Keby porazíme Kazachstan , tak Lotyšsko dnes vyhraje za 3 body a tiež by sme mohli riešiť 😃
- 23.5.2023 - 22:33
- +16
- HokejBJ
- Fuha ale to by som si prečítal rad na tie reakcie ani vtedy by sme si to štvrťfinále nezaslúžili. A furt by sa dačo našlo vďaka čomu by sme si to nezaslúžili
- 23.5.2023 - 22:40
- +5
- Marchand63
- Vy dvaja by ste si mohli dat rande, dieta by z toho nebolo ale rozumeli by ste si.
- 23.5.2023 - 22:42
- +8
- HokejBJ
- Daj mi pokoj s takymi kkcinami trapnymi by ma zaujímalo koľkokrát si sa o decko ty pokusal. Ani raz.
- 23.5.2023 - 22:46
- +16
- Marchand63
- Raz a mam, mne sa v zivote celkom dari, nepotrebujem svoju neschopnost hadzat na druhych 😀.
- 23.5.2023 - 22:55
- +14
- HokejBJ
- To som rád a prajem ti to aj naďalej. Ale nechápem čo do mna skačeš
- 23.5.2023 - 23:34
- +1
- Lemonik
- Aj tak by sme nepostúpili lebo by sa riešilo skóre... Keďže by sme mali 3 rovnako bodov a skoré najhoršie.
- 24.5.2023 - 6:57
- +1
- frantapriklep
- Porozmýšľaj, pochopíš. Máš na to, verím.
- 24.5.2023 - 8:11
- +4
- Demon
- Keby Kanada neprisla s C-timom (a Veleno nebol kus fasza) mohli mat dnes Svajciari o co hrat a podali by vykon, ktory by snad stacil na 3 body.
A vyzrebovanie by bolo take, ze kym Lotysi musia urvat bod s favoritom, my by sme hrali s outsiderom bez oddychu.
Nevinme rozlosovanie, nevinme ine reprezentacie, proste sme dali o 2 body menej, ako Lotysko.
A to sme ich v priamom suboji porazili a Kanadu dokopali do predlzenia (co je tento rok u nasich repre timov zjavne tradicia). Na tom to vsetko stoji a pada.
Nehrame proti kuzelkam. Aj ostatne timy su z masa a kosti a mozu vyhrat (ci prehrat) v zapasoch, v ktorych by - papierovo - nemali. - 23.5.2023 - 22:46
- +1
- IGORLIBA
- Keby babka mala k***t tak by bola dedko
- 24.5.2023 - 4:08
- +12
- napalmdeath
- Ani smutný, ani sklamaný, ani ukrivdeny. Nič z toho. Prvé 4 zápasy sa mi páčili, ostante 3 bola nuda. Teda viac dobrého. Odohrali, pobojovali, chyba ich stala postup. Žiadna hanba.
- 24.5.2023 - 5:53
- +2
- Kurolišek
- Klobúk dole ako Švajčiari zahrali hlavne tú tretiu tretinu. Dovolím si tvrdiť že aj keby o niečo išlo tak o moc lepšie by ju nezahrali. Za stavu 3:2 to tam Lotyšom prosto padlo a ako som písal už pred zápasom nečakajme že keď bude 5 minút pred koncom 2:2 tak Švajčiari odvolajú brankára lebo potrebujeme ich výhru. Našťastie nespadol okrem tejto pohromy na nás záchod úplne a priamy postup na olympiádu nám vystrelili práve Lotyši v predĺžení.
- 23.5.2023 - 22:04
- +7
- frantapriklep
- Asi sme fakt pozerali iny zápas
- 23.5.2023 - 22:05
- +5
- Kurolišek
- Ja viem, že by si chcel aby ich točili celý zápas... ale Švajčiari proste normálne išli v 3. tretine za výhrou. Rozhodca na konci celkom nezmyselne neodpískal niekoľko faulov Lotyšov. Ak by z toho bola aspoň jedna presilovka ktovie či by to Lotyš ubránil.
- 23.5.2023 - 22:07
- +3
- strojar
- Asi to bolo tým zlým vyžrebovaním.
- 23.5.2023 - 22:46
- +4
- Kurolišek
- Tak to je asi jasné... a dokonca by som povedal že Švajčiari to ale že vôbec nebudú mať jednoduché. A nebolo by to 1x keď práve na Nemcoch pohoreli. Nemci si celkom oddýchli tieto MS.
- 23.5.2023 - 22:09
- +3
- Tatry7
- Za naše vypadnutie môžu, o 3,2,1,... Švajčiari, rozhodcovia, intergalaktické sprisahanie, židojašteri,....
- 23.5.2023 - 22:05
- +23
- Kurolišek
- židojašteri jednoznače a Čaputova octup,
- 23.5.2023 - 22:07
- +17
- Tatry7
- Páčia sa mi tí ukrivdení ľudia na diskusiách
Za vypadnutie, neúspech, problémy,.... vždy môže niekto iný, druhý
Nie že MY SI ZŠ TO MÔŽME len a len SAMI, alebo aj v živote, ja si za to môžem,...! Vždy sú v tom tí iní, nadpozemské sily, sprisahania a čo ja viem čo ešte
- 24.5.2023 - 6:27
- +7
- MitoBB
- Uz prestaňte trepať. Žiadny Švajčiari ani rozhodcovia.
Mozu za to Češi!!!! oni pustili Lotyšom perie a nebodovali so sui a tym padom im o nic vcera nešlo a aj nám zobrali minimalne bod. Len oni!!! Nik iný. - 24.5.2023 - 10:29
- +2
- Tatry7
- Ale potom je to ok, lebo naši sudcovia to včera Čechom vrátili
- 24.5.2023 - 12:46
- 0
- mahojakotyc
- Čo k tomu povedať- pred zápasom som veril, že to Švajc vybaví aj bez 4 hráčov. S kurzami sa samozrejme začali diať veci, ale to bolo asi tým, že sme vyhrali a vedelo sa o čo ide. Nejdem na Švajčiarov písať nič zlé, len také postrehy- Keď mohli strieľať z dobrých pozícií, tak nestrieľali. Možno chceli hrať na krásu, vyhrať na krásu, neviem. V tretej tretine boli lotyši do gólu na 2-3 z pásma von raz. Pri góle na 3-3 druhýkrát ...Strašne divný zápas podporený "skvelým" výkonom rozhodcov- tak okato tlačiť domácich, tak to sa nevidí. Škoda, ale ako som povedal- Skončili sme mimo 4rky, tak sme si to 4finále nezaslúžili
- 23.5.2023 - 22:05
- +16
- Fandimhokeju
- A prečo naši útočníci, keď mali strieľať tiež nestrieľali. A tak ako nám "ubližovali" rozhodcovia, ubližovali aj Švajcu. Už otec vlasti rozprával, že budeme nové Švajčiarsko. Vidím, že mal pravdu.
- 24.5.2023 - 1:22
- +2
- NouNick
- Realita...Lotysi aj Kazachstan su lepsi..
- 23.5.2023 - 22:06
- +1
- AgentCooper
- V akej realite? Virtualnej?
Lotysov sme v priamom suboji porazili 2:1.
Kazachstan 3:4 po predlzeni, ale v konecnej tabulke sme jasne pred nimi. - 23.5.2023 - 22:07
- +6
- Kopitar11HKPOPRAD
- Moment zapasu: Lotys Freibergs a rozhovor pre CT Sport.
“…hrali na pixu…” 😂😂😂 - 23.5.2023 - 22:06
- +9
- frantapriklep
- Bola to sranda
Povedal že napriek tomu že im nešlo o body nehrali Švajčiari na picu 😂 - 23.5.2023 - 22:07
- +11
- crosbynko
- To vazne?
- 23.5.2023 - 22:31
- +1
- AaaaaaA
- Škoda ...bohužiaľ málokedy nám nejaký výsledok zahreje v naš prospech .
Dnes asi každý kto pozeral zápasy Švajčiarska a videl dnešný ich výkon tak ma nervy . Áno každý vedel , že budú šetriť hráčov ale aj ten výkon tých čo hrali bol niekedy až komický keď miesto striel s jasných pozícii si to začalo posúvať na modrú a hrať sa s pukom . Góly zase úplny nedôraz v obrane .
Reči ako Lotyšsko si to zaslúžilo a my sme si to mali uhrať sú smiešne .
Čím si to Lotyšsko tak extra viac zaslúžilo od nás prehrou 6:0 s Kanadou alebo , že my sme ich porazili a boli v Tom zápase lepší ? Alebo , že dnes porazili Švajčiarov ? Keby bol iný žreb a hrali s nimi pred pár dňami , tak dostanú 5 kúskov a môžu snívať o postupe .
Bohužiaľ není to postup ...boli sme v každom zápase na MS v hre . Potrápili sme každého favorita a len raz sme zaváhali . Myslím ,že ten postup by si chalani zaslúžili ...škoda - 23.5.2023 - 22:06
- +13
- napalmdeath
- Máš pravdu, tie dezolacke reči o zaslúžene a lepších a podobne sú zbytočné. No realita je taká aká je. S Kazachstanom nehrali,ako doposiaľ, lebo sa báli faulovania. Dostali za časté faule kapky, tak hrali ako baby. Tam stratili očakávané body. Naopak, Lotyši nečakane, náhodou porazili Čechov. Nič senzačne, prelomové, to sa stáva. Nie kedzdy rok postupujú očakávané celky. Ja som lotysov včera nepozeral, ani ma to nezaujímalo. Nasi sa aspoň 3 tretinu proti Nórov vrátili k hre z,prvých 4 zapasov. Novici sa môžu ponaucit z turnaja. Poklepkat si po ramenách, čistý stret žiadna sláva, žiadna hanba, a môžme pozerať na jazdu Floridy.
- 24.5.2023 - 6:08
- +2
- Cia
- Cesi ani metusili ze im Kazachstan tym vytazstvom s nami zabezpeci stvrtfinale
- 23.5.2023 - 22:07
- +2
- Cia
- Vitazstvom
- 23.5.2023 - 22:07
- 0
- Ketchup_Boy#81
- Bola by tabuľka 3 tímov a skončilo by to 3. Česko 4 body 4. Slovensko 3 body a nepostúpilo by Lottyško a malo by 2 body.
- 23.5.2023 - 22:20
- +1
- Cia
- Maš prevdu ja som pocital plus tri body za vyhru s Kazachstanom a boli by len dva moja chyba
- 24.5.2023 - 0:18
- +3
- jakub25
- Neexistuje, žeby sa takto bránilo dva na jedna
- 23.5.2023 - 22:07
- +5
- M4K3R
- Hhaha tiez som sa zasmial jak mu akoze hokejkou siel branit prihravku
- 23.5.2023 - 23:33
- +2
- Myšo
- Inak ešte…ja keď som videl tu eufóriu pred obrazovkami pred halou tak som im to aj prijal nech si užijú úspech…naši hrali pre koho? Pre tu bandu ufrflancov z livky čo sú ja úrovni fb diskusii? Aj tak by sme dostali v štvrťfinále svoje…radšej odísť s výhrou ako prehrou.
- 23.5.2023 - 22:07
- +7
- AgentCooper
- Na MS sme nedostali svoje v ziadnom zapase. Najvyssia prehra o 2 goly so SUI. V plejof by bol nas zapas proti USA 50/50.
- 23.5.2023 - 22:10
- +16
- NouNick
- Pacili sa mi...Lunter,Tamasi,Cacho...
Skoda ze nebodovali.... - 23.5.2023 - 22:08
- +6
- BaW
- Ono ťažko sa mi to píše, lebo vždy som najviac prial reprezentácii aj ligovému hokeju, no táto prehra a nepostup do štvrťfinále je asi aj dobré a zaslúžené a hlavne môže byť prospešné do budúcnosti.
Prospešné v tom, že verím, že už dnes zväz pracuje na ďalšom kanadskom trénerovi a nebudú pokračovať pri reprezentácii ľudia ako Pardavý a Frühauf.
Prospešné v tom, že keď raz niečo načneme s kvalitnými extraligistami ako hráčmi, ktorí boli v minulosti z nej vytiahnutí a boli oporami, nezbúrame si hneď o rok, dva domček iba tak, pretože niekto chce robiť experimenty.
Verím, že tieto MS sú akési memento ukázu aký je rozdiel medzi českou a našou ligou, repektíve aj keď malý byť môže, aký je prínos tamojších hráčov povedzme druhej a tretej päťky a extraligových kvalitných hráčov v prospech ligistov.
Verím, že už nikdy nebudeme musieť v reprezentácii sledovať hráčov ako Kudrna, Sukeľ, Jánošík, Lunter, Okuliar a budeme veriť svojej lige a v reprezentácii budú moderní hráči ako Jedlička, Sýkora, Takáč, Zuzin či také talenty z vonku ako Dvorský. Bola to chyba, dnes už to všetci príčetní vidia, čo väčšina tvrdila.
Chcel by som si želať, aby sa ani na tomto fóre nevracali ľudia k obhajobe tejto skupiny hráčov a vôbec pre pána k hráčom ako Marcinko, či Bakoš, nedávno Gríger atď.
Zároveň vidíme ako ďaleko je aj z AHL do tímu reprezentácie na úroveň MS.
Netreba jednoducho už v roku 2023 hýkať nad všetkým vonku a veriť domácemu produktu.
Z hráčov suverénne obaja extraligoví brankári, dokázali vysokú triedu. Škorvánek a Hlavaj.
Samozrejme Hrivík, Cehlárik, Regenda, dokázal to aj Pánik, že to je naša európska špička.
Nemca a Kňažka netreba zatracovať, tí budúcnosť majú, aj keď Nemca AHL posunula v porovnaní s Extraligou viditeľne nižšie.
Veľká výnimka Koch z ČR ligy, nech už dnes kupuje odtiaľ lístok do Severnej Ameriky.
Veľmi dobre hral aj Gajdoš.
Do prípravy ( nie hneď na MS, ale po drine a ukázaní kvalít ) nabudúce je možné počítať s Čachom, Kelemenom, Chromiakom.
Hudáčkovi a Rosandičovi MS nevyšli, neodpisoval by som ich. Libor je naša hrajúca legenda.
Na úroveň reprezentácie určite nie Lunter, Kudrna, Jánošík, Grman, Ivan, Tamáši, Sukeľ, Okuliar.
Týchto tunajších expertov v štúdiách najlepšie nepočúvať.
Čakám ešte ospravedlnenie Škorvánkovi a Hlavajovi, čo by taký odborník na všetko aký je v štúdiu mohol zvládnuť a zdôvodnenie neúčasti fantastického talentu Dvorského, Samuela Takáča za posledné dva roky bod na zápas v reprezentácii, ignorovanie skvelého play-off v podaní Zuzina, vysvetlenie neriešenia situácie okolo Sýkoru, či prečo zobrali spomínaných hráčov na úkor Jedličku.
Posledná vec, čo by som chcel. Vzdať hold pre Slovensko už trénerskej veličine Craigovy Ramsayovy.
Ďakujem za OH bronz, za sympatické vystupovanie, za vytiahnutie hráčov ako Slafkovský, Nemec, Regenda a ligistov, ktorí by nikdy za nášho trénera šancu nedostali a vyjdenie z vôd slovenského alibizmu. Neverím, že tento výber robil finálne on a kľudne znesiem označenie konšpirátor.
Pán Ramsay ďakujem, bolo mi cťou a verím, že dostane aj čestné občianstvo.
A verím, že toto celé bude mať iba osoh. - 23.5.2023 - 22:08
- +22
- ferdo3
- len kratko k tvojej analyze...sledoval si Okuliara v ceskom play off ? asi nie, inak by si taku kravinu nenapisal...5. naproduktivnejsi hrac play off...ti pred nim mali o 2 az 4 zapasy odohrane viac...v repre mal len smolu, ze ho zasili s takym forwardom ako je Luntner (48 zapasov za repre a 1 gol) a nahanacom ako je Cacho (co pre 4.patku nie je zly)...nedostal priestor ale pevne verim, ze kvalitu este ukaze...keby nechali Jedlicku pri nom, urcite to mohlo byt lepsie...fakt neviem kto stoji za Luntnerom...
- 23.5.2023 - 22:36
- +27
- BaW
- České play-off je úplne nerelevantné z hľadiska reprezentácie Slovenska.
To všetko a neber to v zlom ani osobne. - 23.5.2023 - 22:38
- +7
- Standacik
- Slovenske play off je uplne relevantne z hľadiska play off?
- 23.5.2023 - 22:51
- +11
- BaW
- Pozri môžeš rýpať koľko chceš, výsledok je tu a je jasný.
11 hráčov z ČR extraligy.
Nebudem ti to vracať rovankou mincou.
Vyber si ty.
Buď obhajoujuj pre ego toto, čo bolo teraz a pôjdeme proti sebe, alebo nad týmto faktom uvažuj.
K otázke.
Za posledné roky v reprezentácii z hľadiska výkon hráča liga vs reprezentácia.
Bez hanby a jednoznačne áno, relevantné je.
- 23.5.2023 - 23:02
- +8
- Standacik
- Za posledné roky: No len si ešte raz prelustruj tých hráčov, lebo jedina výnimka kedy boli hráči z ligy vyššie v bodovaní bola minulá sezóna.
- 23.5.2023 - 23:16
- +2
- BaW
- Ale veď dobre.
Ja som niekde nepovedal, že hráči ako Hudáček, Daňo, Marinčin, Čeresňák neboli ťahúňmi.
O to je tá česká liga o niečo lepšia, že má takýchto hráčov. Aj keď by som ich samozrejme radšej videl tu v lige.
Ale zas na druhej strane nepreceňovať. Sami Česi uhrali o 3 body viac, ako my s týmto hokejom.
Ide mi o to, ber to trošku triezvo.
A ide mi o to navyše, že títo hráči pre reprezentáciu áno samozrejme.
Ale nie sled tých ďalších hráčov.
Takže trošku sa ukľudni, nerieš históriu našich komunikácií.
Ja to zle rozhodne nemyslím. - 23.5.2023 - 23:35
- +6
- AgentCooper
- Cesi uhrali o 2 body viac a nehrali lepsi hokej ako my. Ani zdaleka. Len mali Kubalika, ktory dal gol v presilovke, ked to potrebovali.
A vyhrali vzajomny zapas s nami, co bolo nakoniec klucove.
So SUI sme prehrali obaja, s LAT sme ziskali o 2 body viac ako cesi, s CAN o 1 bod viac ako cesi, s KAZ o 2 body menej ako cesi. NOR aj SLO sme obaja porazili. - 23.5.2023 - 23:40
- +3
- Standacik
- Problémom je to, že ty porovnávaš ligy skrz repre. Klubový hokej a repre je rozdiel a to veľký. Česi sú schopní zaplatiť našu európsku elitu. U nás je to viac menej o ochote hráča ostať na Slovensku za menej.
Samozrejme, všetci by sme boli radi, keby naša liga bola inde. Ale rozhodujú prachy, a u nás ich je oveľa menej ako v CZ. - 23.5.2023 - 23:58
- +4
- BaW
- No vidíš dávam za pravdu, keď píšeš slušne.
Áno to rozdiel je a pre nás aj problém.
Treba makať a zužovať to. - 24.5.2023 - 14:16
- +1
- Standacik
- Neviem či tu alebo niekde inde niekto pisal, že v cz si sponzori odpočitaju sponzorske od daní. U nas sa sponzoruje len zo zisku. To robi obrovský rozdiel. Preto nemajú mil. eur aj hocikde v keli v Jesenikoch.
Beriem tvoju snahu hovoriť o našej lige pekne. Nazvime to marketing. Ale tak či onak, najväčšia časť peňazí je zo sponzorského. Vysielacie práva, marketing a pod, no ak by mali byť kluby financované len z toho, zahynú od hladu. Čiže ak sa nezmení legislatíva ohľadom sponzorovania napr. po vzore CZ ( čo aj bolo niekedy navrhované, ale práve táto časť zákona v parlamente neprešla, len ta druhá, kde by mali byť športovci zamestnancami. Ale kedže to je paškvil tak aj tak nemusia byť), a bude to záležať len na ochote firiem si utiahnuť opasok, bude to stále len a len boj s veternými mlynmi. - 24.5.2023 - 21:21
- 0
- amaskiea
- či to reku nebude tak trošičku aj tým, že marketingový potenciál takejto rozhašterenej bandy amatérskych intrigánov je čistá nula
- 24.5.2023 - 23:57
- +1
- Standacik
- Dajme tomu ze potencial marketingu by nezalezal od tej partie ludi, ale bol by na urovni nejakeho idealneho potencialu tejto krajiny. Aj tak to su drobne
- 25.5.2023 - 10:19
- +1
- amaskiea
- je to jedno, aj tak sa nedá - rozumiem tomu správne?
- 25.5.2023 - 10:26
- 0
- Standacik
- Teraz ako myslis ze sa neda?
- 25.5.2023 - 10:34
- 0
- amaskiea
- aj tak sú to drobné, takže vlastne o nič nejde, lebo aj tak je malý potenciál celej krajiny, takže vlastne nezáleží, či je nejaká partia hlúpa alebo ešte hlúpejšia - takto nejako chápem tvoju reakciu
- 25.5.2023 - 10:42
- +1
- Standacik
- No, nemusi to tak byt, ja len aby sme nemali velke oci, a ze ked zobere niekto marketing pod seba tal skratka prachy ako v nhl z toho nebudu a gro rozpoctu bude tvorit spinzorske lebo inak sa neda
- 25.5.2023 - 10:44
- 0
- amaskiea
- stále sa točíme okolo toho, či záleží na tom, kto a aký reklamný produkt ponúka?
- 25.5.2023 - 10:55
- +1
- Standacik
- Pfu. Skôr sa bavíme len o marketingu v hokeji. Lebo zasa nejaký it sektor má úplne iný potencial, ktorý nezaleži od krajiny odkiaľ pochadza, ale čo ponuka soft. Alebo nie?
- 25.5.2023 - 11:01
- 0
- amaskiea
- ale všade snáď platí, že finančný efekt marketingu je priamo úmerný úrovni účastníkov a ich produktu(?), preto je NHL inde, preto je inde aj nejaká hoci menšia liga, ale ktorej členovia sa nehašteria, nepretekajú vo svojej malosti a nedelia
- 25.5.2023 - 11:21
- +1
- Standacik
- to jednoznačne ano
- 25.5.2023 - 12:56
- 0
- amaskiea
- viacej vecí, až je z toho človeku divno
- 25.5.2023 - 10:39
- 0
- BaW
- Klobúk dole za konečne konštruktívny názor.
Musíme každopádne zmeniť pravidlá tu na Slovensku.
U nás je ešte celkom problém aj chápanie športu ako takého a jeho postavenia v spoločnosti...
To sa snažím vonku robiť ja.
Šport nie je iba, že nejakých pár pajácov niekde behá.
Je to psychohygiena, drogová prevencia, fanúšikovia, zábava atď a musí sa tam liať oveľa viac peňazí a dotovať to.
Stará pravda.
Ináč nás vždy bude tešiť iba to, že sme pred Francúzskom, Rakúskom, Talianskom v kvalite hokeja.
Aj to je divné na to ako tu dokážeme urobiť z ničoho niečo a aké boli úspechy...a veľakrát sa aj do týchto krajín oplatí ísť hráčom hrať, keď zoberú do úvahy menšiu náročnosť a rovnako peňazí.
Treba na tomto komplexe pracovať. - 25.5.2023 - 12:30
- +1
- hawkie
- Problém je v tom, že porovnávaš neporovnateľné... Každý hráč, ktorý sa tam dostal, má svoju špecifickú rolu. Góly sa od Luntera neočakávali. Naopak, od Cehlárika aj Hudáčka áno (týmto nehájim nomináciu Luntera - kritizoval som to už X-krát.. ale dávam to ako príklad).
A najmä - pozerať sa len na body dneska už nestačí. V inom vlákne som Tebe odpovedal, že repre je dávno za tým, aby v nominácii boli hráči za zásluhy, resp. predchádzajúce dobré repre akcie (Takáč); rozhoduje aktuálna forma v príprave, a keď ju hráč nemal, tak to bol objektívny dôvod pri vyradení (samozrejme, môžeme sa baviť do nemoty, žeby tú formu v priebehu prípravy, alebo nebodaj aj na samotných MS znovu získal, ale to je v rovine hypotézy.. nedá sa tam mať stále 50 hráčov zo širšieho výberu). - 23.5.2023 - 23:18
- +3
- AgentCooper
- Nominacia Sukela, Grmana a Kudrnu bola opravnena, ale z medzinarodneho pohladu je to kvalita do "bottom six". Rozhodne vsak odohrali dobry turnaj.
Netreba zabudat, ze Okuliar je rovnako produkt nasej ligy, odkial sa predal do Finska a Ceska, kde mal vynikajucu sezonu a hlavne ziaril v dolezitych zapasoch plejof.
Janosik isiel na MS po "zraneni" Gernata kvoli tomu, ze ma viac skusenosti ako Mudrak. Isiel tam z rovnakeho dovodu, preco isli nakoniec Tamasi a Lunter. Ramsay tam chcel mat hracov, ktori uz maju nejake skusenosti z MS. Mas pravdu, ze rovnako tam mohol byt aj Takac alebo Zuzin, ale Zuzin nebol ani v priprave a Takac ich asi nepresvedcil.
Pri tejto konstelacii hracov sme si nemohli dovolit zobrat neskusenych Jedlicku, Mudraka a Dvorskeho, hoci aj ja by som ich rad na MS videl namiesto tebou spominanych. Bolo to jasne vidiet na vykone Chromiaka, ktory dostal dost prilezitosti, ale okrem standardnych situacii (presilovkova strela, samostatny najazd) nezaujal. V defenzive boli daleko platnejsi hraci ako Lunter, Cacho, Tamasi, Kudrna alebo Sukel.
Dvorsky a spol. mohli ist na MS jedine v tom pripade, keby sa nam podarilo vyskladat este jeden TOP utok z hracov, ktori na MS nesli. Napr Tatar, Ruzicka, Dano. V 2. a 3.utoku by popri hracoch ako Panik, Hrivik, Cehlarik, Hudacek dostali sancu Dvorsky, Jedlicka alebo aj viac sanci Chromiak a hraci ako Regenda, Kelemen, Sukel by sa presunuli tam, kde sa citia ako ryby vo vode, cize "bottom six". Takto skusali treneri v TOP six Kelemena (neslo mu to), neskor Regendu (chytil sa), Lantosi plaval zostavou od PP lajny po 4.utok a mimo zostavu, Hudacek z kridla na centra.. Pri takomto tazkom skladani zostavy fakt nebol priestor na dalsie experimenty na skusanie Dvorskeho a Jedlicku.
Rovnako sa da vysvetlit aj zlozenie obrany a "kiksy" Nemca a Knazka. Chlapci velmi chceli zobrat na seba rolu lidrov obrany, ale treba si uvedomit, ze hoci maju talentu viac ako Gernat, Marincin, ci Ceresnak, chybaju im tazke zapasy v NHL, top euro ligach alebo na viacerych MS. Nemec sice odohral tretie MS a bol aj na ZOH, ale tam sa castokrat ocitol v roli 7.-8.beka s par striedaniami za zapas alebo sedel "pod dekou" na striedacke cely zapas. Ak by hrali v 1.obrane Marincin s Nemcom, v 2. Cernak s Knazkom, boli by vykony oboch nasich 20r chlapcov ovela lepsie.
Takto podla mna uvazoval Ramsay a nas RT, takto by som asi uvazoval aj ja ako trener. Skoda, ze sme z roznych dovodov nemohli hrat v plnej sile.
- 23.5.2023 - 22:37
- +21
- BaW
- Áno. Takto rozmýšľali a takto do aj dopadlo.
To máš pravdu. - 23.5.2023 - 22:49
- +5
- AgentCooper
- Otazka, na ktoru musis najst odpoved je ta, ci by Jedlicka, Takac a Dvorsky urobili nieco navyse v zapasoch proti Kanade, Cesku alebo Kazachstanu, co by nam prinieslo 2-3 body navyse. Lebo tam sa rozhodovalo o nasom postupe, nie dnes v zapase SUI-LAT. To sa ale nikdy nedozvieme.
- 23.5.2023 - 23:00
- +4
- Mato80
- Z môjho pohľad Sukel zahral dobre i keď veľa čistých šancí zahodil ale kto z našich nie. Grman hral parádne až do zranenia, obrana na môj vkus hrala na začiatku MS perfektne, paradoxne príchodom Nemca sa to troska narušilo začali sa robiť viac kiksov a už nepôsobila tak kompaktne i keď to na náš štandard nebolo vôbec zle. Kudrna ma moc nepresvedčil dal tuším len 1 gól a v obrane to tiež nebolo bohviečo. Miesto Luntera a Tamasiho tam mali byt ini hráči dodnes neviem prečo vypadol Takáč ten by zahral určite viac než títo 2. O Chromiakovi s Regendom som písal už pred MS že ich zranenia pred počas na konci sezóny môžu limitovať, u Chromiaka išla forma viditeľne dole ku koncu sezóny ale asi ho nik nesledoval v zápasoch AHL a tak sme ho nominovali, chalan toho moc neukázal ale myslím že to bolo najmä koli zraneniam a že nemal bohvieaku prípravu na sezónu a jednoducho mu došla sťava ku koncu sezóny, každopádne mu držím palce do ďalšej sezóny. Regenda mi prišiel že do súbojov nesiel tak ako po minule roky zlepšovalo sa to ku koncu mozno koli tomu zraneniu z AHL. Treba si uvedomiť že mi tu základnu nemáme veľkú a hlavne nám stagnuje posledne roky útok kde chyba kreativita, snáď sa to zlepší nastupujúcou generáciou. Najväčšie pozitívum obaja brankári, ti si zaslúžia absolutórium a im vďaka nim sme ešte mohli pozerať dnešnú večernú frašku s nádejou i ked o výsledku bolo už asi dávno rozhodnuté pred zápasom.
Musíme si ešte počkať / pretrpieť tak 3-4 rôčky a bude zase lepšie hlavne v utoku by sme mali mat 2-3 rozdielovych hráčov a to spraví na MS veľa. - 23.5.2023 - 23:13
- +2
- Sunkafit
- Podpis
- 24.5.2023 - 9:21
- 0
- Sani
- Velmi trefne a triezve zhodnotenie.
Tiez som presvedceny, ze k tomu aby malo toto muzstvo vyrazne lepsi a stabilnejsi prejav chybali mozno 2-3 hraci, hlavne obranca, co vie vystrelit z prvej (Ceresnak a Fehy) a jeden konstruktivny a produktivny utocnik (nie som si isty, ci by tu rolu zastal Ruzicka, ale predpoklady na to ma)... - 24.5.2023 - 11:01
- 0
- mahojakotyc
- Na jednej strane napíšeš, že ako je ďaleko z AHL na seniorské MS a potom kúsok pod tým napíšeš dvakrát ako nechápeš prečo nevzali Dvorského
Toto mi z Tvojej analýzy bohate stačilo, Nemec išiel v AHL dole, ale Dvorského trebalo zobrať
Ty už radšej fakt nič neanalyzuj
- 23.5.2023 - 23:06
- +7
- BaW
- Videl si MS18 ? O čom hovoríš? To boli mužské a absolútne dominantné výkony, mal 13 bodov v 7 zápasoch.
A bodoval pekne aj na 20-tke. - 23.5.2023 - 23:12
- +2
- mahojakotyc
- AHA, Takže Nemec v mužskej AHL, kde spravil rekord upadol, ale merítko je MS 18tok, kde Dvorský hral podľa Teba mužské a dominantné výkony. Proti deťom a nie proti mužom. Fakt už radšej nič neanalyzuj, lebo toto je moc
- 23.5.2023 - 23:21
- +26
- kamenný pavúk
- prosim ta oprav si to, si na hokejportali, pise sa meridko a nie merítko: agend
analitici / videoanalitici
analityci
alibysticky
byčovanie
bylancovať
derílium
dinastia
distinguovany
dréner
Fulla Trenčín
fylozofia
hamba
(by som sa) hanbiˇ
hovby
chitil
gráty (= grády)
grobijan
kliadba
kôli / kôly
kôty
Laktoczy
lajicka (verejnost)
linčovanie
Malkyn
medajla
meridko
nadvyhli
najidiockejší
naspet
näjma
nebavý
neduch
neekzistuje
neide
nerípem
neverý
nezýskavajú
obydvaja
obi dvom
novynar
Pardaví
pernamentka
pítať
podctivy
potpys
radčej
regionár
risuje sa
rozvynula
ryval
scastnejsi
schyzefrenik
simpaticky
sistem
snať
stíčenou (hlavou)
sýta (= sito)
tahsi
tochto
typsport
ulachcujeme
ulakomyl
v petach
vo celom
vecsina
vinimka
vydel
vylágoš
vymädzit
vyna/vynik
vynkel
výrus
vyškoly (ho)
vytaj / zavytas
vytazstvo
vzijde
zlyzne
anglicke okienko
hipe
specialna kategoria frazeologizmov:
bič strieľa na konci
klobuk hore
padol mi dekel
show máš ho on
skóre uzdravenie
tichý kôň play off
- 24.5.2023 - 8:38
- +3
- DraciaTlama
- taNulka
Kyks - 24.5.2023 - 9:25
- +1
- Kain
- Meridko si tam tiež môžeš dopísať. Ja poznám len meradlo.
- 24.5.2023 - 9:35
- 0
- Kain
- Netrafil som.
- 24.5.2023 - 9:36
- 0
- Ol!ver
- "Na úroveň reprezentácie určite nie Lunter, Kudrna, Jánošík, Grman, Ivan, Tamáši, Sukeľ, Okuliar."
Kudrna, Sukeľ, Grman a Okuliar boli v repre absolútne zaslúžene, ostatní skôr kvôli ospravedlnenkam, tak sa ukľudni a nepreháňaj. - 23.5.2023 - 23:10
- +13
- hello, havarju
- V porovnaní s tým, čo máme, teda akých hráčov môžme vyberať, máš pravdu.
Ale v porovnaní s tým, čo by sme chceli ako slovenská reprezentácia dosiahnuť má pravdu BaW.. - 24.5.2023 - 11:01
- +1
- VSŽ!
- A ty si Drahňov zať cinco keď Okuliare nikdy nechceš v repre a nie je pre teba moderný. Asi si finále českej ligy len čítal, mudrlant, čo?
- 24.5.2023 - 5:38
- +1
- Sunkafit
- Hahaha okrem brankarov nikto z nasej ligy nedokazal ze je lepsi ako tebou menovany ale nevadi skusaj tu deti oblbovat dalej...o tom ze Grman atd nemaju na repre radsej ani nezacnem
- 24.5.2023 - 6:27
- +6
- MaToooo
- Akože sorry ale Grman bol náš suverene najlepší obranca s Kochom. A tí moderní hráči by zahrali zhruba to isté ako Lunter a spol. A hejtovalo by sa úplne rovnako.
- 24.5.2023 - 9:52
- +4
- TurnerSVK
- My sme mali brat bod navyse s Kanadou v najazdoch, kedy sme myslim mohli dva krat rozhodnut a tak isto vsetky 3b proti Kazachstanu.. nestalo sa - zajtra o 11 letime do Bratislavy a to plne zasluzene... Svajciari za to nemozu, ale dnes v tomto zapase urcite nebolo vsetko v poriadku, to ma nikto nepresvedci ze ano a povedal by som to aj keby Svajciari nejakou nahodou vyhrali a nas poslali dalej... Ja som mal pocit ze keby nejak nahodne ide Svajciarsky hrac sam na branu tak to cuvne nazad za vlastnu a zacne rozohravat odznova.. Ta otocka nebola v plane, preto to vyrovnanie..
- 23.5.2023 - 22:09
- +6
- luciakanky
- Nuž je to len a len naša chyba, že bude 1/4 finále bez nás
- 23.5.2023 - 22:11
- +1
- HokejBJ
- Ale čím si to tak zaslúžili Lotyši viac než my? Veď s nami prehrali, s Kanadou fasli 0:6, dnes Švajčiari s trojkou v bráne ktorý hrali na 30% a navyše im tam celý zápas pomáhajú zebry. Ako znechutený som. Keby nas porazia alebo by vyhrali s SUI nejaký prvý svoj zápas alebo podobne nepoviem pol slova ale dnes to bol hnus
- 23.5.2023 - 22:24
- +16
- Poprad_eskape
- Tým, že hrali tiež raz s tými istými súpermi ako Slovensko a majú o dva body viac.
- 23.5.2023 - 22:32
- +21
- AaaaaaA
- No pri Švajčiarsku sa veľmi povedať , že hrali s tým istým súperom nedá .
- 23.5.2023 - 22:41
- +18
- Poprad_eskape
- Preboha, to je taká sranda, tieto drísty.
Nedá sa to povedať. Tebe podobní, by mohli takto rozanalyzovať okrem SUI aj ostatné tímy skupiny, konkrétne ich vzťah ku SVK a LAT, plus aké mali pohnútky vzhľadom na vývoj v skupine, a tiež ako sa vyspali pred zápasom so SVK/LAT, či mali rovnaký čas na regeneráciu a čo konkrétne tí súperi pred zápasmi so SVK/LAT jedli. To všetko obodovať "objektívnym systémom slovenského srdiečka". To by znelo ako tvoja veta, že "pri Švajčiarsku sa veľmi povedať , že hrali s tým istým súperom nedá".
- 24.5.2023 - 7:52
- +1
- Objektivnost
- uz sa konecne zbal a chod spat. Cely vecer tu fnukas ako male decko, ako keby ti niekto vykradol dom. Cely svet je proti Slovensku na cele s rozhodcami, Svajciarmi a IIHF vsak? Ale co svet, rovno cela galaxia je proti Slovensku. Na dnes uz skutocne stacilo.
- 23.5.2023 - 22:44
- +23
- HokejBJ
- A vieš čo nepojdem spať. Milujem tieto disy. Fakt človek je nasratý lebo proste niečo k čomu má vzťah sa nezadari a už akože plače. Neplačem len to vo mne vrie. Neviem jak ty ale ja fandím našim a vždy chcem aby sme skončili čo najvyššie. Narozdiel od niektorých (nemyslím teba) som to našim prial a ne domácim a ani necítim že postúpili zaslúžene, skôr postúpil šťastnejší. V roku 2014,15,16,17,18 všetko roky kde sme štvrťfinále nehrali som bol s tým ok, vlastne nebol lebo sa mi nepáčil náš herný prejav ale videl som na súperoch že proste hrali lepšie ako my, tento rok taky pocit nemám. A fakt niektorí už by ste mohli byť aspoň v hokeji viac Slováci. Lebo tu sa vždy pomaly praje súperovi, keď je nejaký spor napr kontroverzne posudenie nejakej situácie od rozhodcu tak sa tu plno ľudí postavy na opačnú stranu a ne na našu. Fakt to som ešte nezažil videl som ako fandia iné národy svojím tímom na iných MS v iných športoch a som ešte nevidel a musím povedať ze oveľa viac stoja za svojími
- 23.5.2023 - 23:31
- +4
- BieloModra
- tak inak (hoci som sa ti to snazila vysvetlit aj pocas lajfky) To, ze sa tu ludia nespravaju ako pokazene, natlakovane kuchty, to este neznamena, ze su horsimi fanusikmi ako ty. Mozno len lepsie vedia/ vedeli zhodnotit na herny prejav a ucinkovanie na tychto MS. Jediny zodpovedny za to, ze nasi balia domov su hraci, realizacny tim, treneri. Hra sa na goly/body a tych sme si uhrali malo na to aby sme mohli dosiahnut lepsi vysledok. Takze tie dristy o tom, co kto komu praje a komu fandi si strc za klobuk. Potrebovat 50 striel z toho 45 polostriel na jeden gol to je to preco ideme domov. Pre mna su ozajstni fanusikovia ti, co sledovali kazdy zapas a verili, ktori realne zhodnotili, vycestovali za nasimi a nerevali v diskusii o tom ako nam to prehral niekto iny... cca o 11 by mali priletiet do BA ak chces, chod ich privitat
- 24.5.2023 - 7:20
- +14
- BieloModra
- a aby som nezabudla....disciplina a to aj ta v hernych cinnostiach... aj ta nas stala postup
- 24.5.2023 - 7:50
- +4
- strojar
- nadporučík Pavel Mazurek, veliteľ roty (Černí baroni):
"Kazeň musí byt, tak je to spravne." - 24.5.2023 - 9:31
- +1
- somrak
- alebo ešte staršia a väčšia klasika: https://youtu.be/IoZeRJidVXQ
- 24.5.2023 - 11:02
- +1
- BlooD
- Aj v nas to vrie....a my co sme boli aj osobne v Rige este 2x tak...
Ani sa mi nezdala tak isto ta hra svajciarov ale uz je zbytocne sa tym zaoberat
Je to skoda no...ostava uz len dufat ze aspon asistentov "vymenia" ... - 24.5.2023 - 8:01
- +2
- Mato-Mi
- A mam po MS
tak sa mozem sustredit na podpisy moje Dukly
- 23.5.2023 - 22:09
- +5
- Marchand63
- Este sa netes, este treba vyriesit v ktorej lige proti ktorym muzstvam sa bude hrat 😂.
- 23.5.2023 - 22:12
- +4
- VSŽ!
- Nuž aspoň sa Sarky môže už sústrediť aj na zväzové veci po MS
- 24.5.2023 - 5:49
- +1
- NZ Hockey
- Kto dnes čakal výhru Švajčiarov alebo že si pôjdu jasne za 3 bodmi tak musí byť veľmi naivný.
A myslím že pre nás je to dobre, teraz to už nebude ďalší náš zázračný výsledok po všelijakých (ne)výkonoch a súhre okolností.
A tiež už sa snáď nabudúce nebudeme ako vždy spoliehať na súperov a uhráme si to sami, tak ako všetci štvrťfinalisti. - 23.5.2023 - 22:10
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- funky.MT
- Rozoberať, keby bol ten alebo henten je zbytočne! Po prehre s Kazachmi a trápením sa so Slovincami netreba uvažovať o štvrťfinále…To trápenie je za nami a dovidenia o rok! Craigovi treba poďakovať za vlaňajší historicky bronz z OH a popriať hlavne veľa zdravia…
- 23.5.2023 - 22:10
- +6
- Kocando444
- Svajciari bojovali o nas postup do poslednej sekundy... ale mozeme si za to sami... s Cechmi sme mohli uhrat mininalne bod a s kazachmi sme mali uhrat 3.
Neviem preco alebo cim to je ale mam pocit ze to je rok co rok kedy uhrame 1-2 zapasy jak z velkej knihy a potom uplne vypneme v zapasoch kedy mame vyhrat. Uz dlho nemame generaciu hracov zo zaciatku 2000 kedy sme slabsie teamy presli bez problemov. Dnes ked som videl jak Lotysi isli hlavou napred proti strelam... takto sa bojuje
Kazdy rok sa opakuje ze nemozeme sa nechat vylucovat a furt robime blbe fauly, kazdy rok pocuvame ako sa hokej vyrovnava a skoro kazdy rok po 3. Zapase v skupine vytahujeme kalkulacky miesto toho aby sme si postup vybojovali sami. - 23.5.2023 - 22:11
- +5
- Fandimhokeju
- Za väčšinu zlyhaní v rozhodujúcich zápasoch si môžme samy. Spomenme si na Torino 2006, Vancouver 2010.Oba domáce šampionáty sme si domrvili. V roku 2011 to boli žabomyšie vojny hviezdnych hráčov, v 2019 zase nedisciplinovanosť hráčov. A to som vytiahol len tie najmarkantnejšie prípady.
- 24.5.2023 - 1:45
- +3
- FP-duko
- Minútu aj desať sekúnd sme postupovali..
- 23.5.2023 - 22:11
- +8
- BlooD
- Fini zlato
- 23.5.2023 - 22:11
- +3
- Navi01
- Za takto okaté dohody by som vylúčil mužstvá zo šampionátu. ..horšie ako doping.
Našim prajem úspešný let. Že nehráme štvrťfinále rozhodli naše zápasy, nie Švajčiarský hokejisti. Každopádne toto čo urobili dnes ich bude stáť zlatú medailu.
- 23.5.2023 - 22:11
- +18
- U.S. Steel
- vysvetli prosim, aky bude mat vplyv dnesny zapas na to, ci budu alebo nebude mat Svajciari zlatu medailu.
- 23.5.2023 - 22:14
- +7
- Navi01
- 😉 po šampionáte dobre ?
- 23.5.2023 - 22:30
- +2
- evgeni71
- povedz teraz, po šampionáte si dosadíš tak aby si z toho vyšiel chrumkavý
- 24.5.2023 - 11:20
- +3
- Tomino
- Tak čil môže ísť Mirko riešiť domáce ligy, lebo už ma po MS,
- 23.5.2023 - 22:13
- +8
- TurnerSVK
- a my zacat oznamovat posily konecne
- 23.5.2023 - 22:19
- +4
- Tomino
- Aj to, 🙂
- 23.5.2023 - 22:25
- 0
- Sunkafit
- Ked vidim co uz mame v utoku...zazraky necakam
- 24.5.2023 - 8:29
- 0
- TurnerSVK
- Co mame v utoku sak hráčov do 3 a 4 formácie.. Slovák sen ide do tretej formácie, tak v prvých dvoch mi logicky vychádza ze budu nový hráči, takže asi kvalitnejší.. jediný s tých čo máme podpísaných bude v prvých dvoch Gill
- 24.5.2023 - 14:27
- +1
- Sunkafit
- Snivaj
- 24.5.2023 - 15:19
- 0
- TurnerSVK
- "Tim už zložime inak" to jr jak ze solensky lacka bajtek budú hrať prvú lajnu? To by sme si rovno mohli podať prihlasku do prvej ligy a Chrenko zabaliť cele menezovanie..ale toto neverim ze by si zopakovali, prvé dve formácie musíme mať nadupane jak babkine rezne v nedelu
- 25.5.2023 - 9:23
- 0
- Mudrc
- Zasluseny nepostup: Tento rok to bolo celé zle! Príprava na nič turnaj na nič. Divne nominácie i nenominacie. Nezmyselne mladi hráči natlačení do prvej obrany ale do útoku mladi ani len nenominovani. To malo byt naopak.
Dobry hokej proti CR a LAT ale potom už len katastrofálne výkony za ktoré sme si zaslúžili nepostúpiť.
Systém ako hrať hráči ovládajú vždy len pred zápasom a po zápase.
Otázka znie kto je a bude za tento neúspech zodpovedný alebo nie je potrebné vyvodiť zodpovednosť všetko je na dobrej ceste a zase sa len poučiť ? - 23.5.2023 - 22:13
- +9
- ctibor
- A akí hráči tam akože chýbali, ktorí by spravili rozdiel?
- 23.5.2023 - 22:41
- 0
- strojar
- Za výhry zodpovedajú Ramsay a Šatan.
Za prehry a konečný neúspech zodpovedajú Pardavý, Podkonický a Frühauf + hŕstka nezodpovedných klubov. A neslobodno zabudnúť, že aj Büdiová.
- 23.5.2023 - 22:55
- +10
- Fandimhokeju
- Nech Bože dá šampionát bez ponaučenia.
- 24.5.2023 - 1:50
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Kurolišek
- Ináč niekto tu písal že ak by sme mali 2 body od Kazachstanu tak by Česi teraz vypadli (nepostúpili do QF), práve naopak skončili by na 3.mieste. Vzájomná tabuľka 3 tímov by bola: Česko 4b, Slovensko 3b, Lotyšsko 2b. To už som pozeral rovno po zápase Česko-Lotyšsko.
- 23.5.2023 - 22:15
- +5
- hello, havarju
- Ja to Lotyšom doprajem, hrajú doma, majú dobrú atmosféru, mužstvo. Pre rozvoj lotyšského hokeja to je výborná správa ... A my sme ich takto spolu so Švajčiarskom celkom dobre podporili
- 23.5.2023 - 22:16
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- pablob26
- Strata bodov s Kazachstanom nas stala play off. Take zapasy musime zvladat. Bohuzial chybaju nam strelci, na gol sa strasne nadrieme. Chalani makali a ja im za to dakujem.
- 23.5.2023 - 22:17
- +2
- Kurolišek
- To sa takto nedá povedať... Ak by Lotyši museli vyhrať za 3 body aj koniec zápasu by bol iný. Už v zápase s ČR sme mali brať body.
- 23.5.2023 - 22:20
- +5
- scythe
- Tak vďaka za nič, Švajčiari. 😐
- 23.5.2023 - 22:19
- +6
- azzurri
- Zaslúžený nepostup
Dopadlo to tak ako som tu pisal pod iným článkom
Napísal som že po tom ako sme sa dostali vo vzájomnom zápase Švajčiarom “pod kožu” a nadavali im,urážali ich a správali sa stupídne ako Kňažko tak určite nám nebudú chcieť pomôcť
A presne tak aj bolo
Správame sa k ním chapunsky a potom ich ideme pomaly prosiť aby nám pomohli
Na čele so Šatanom a este aj vytiahne že dúfa že budú hrať o miliónovú odmenu
Na tu sa mu môžu akurát tak …
Šak keby to rozdelili medzi všetkých tak by mal kazdy cca po 30k a to maju asi take dva mesačne platy a niektorí aj jeden a z toho by určite nezbohatli
Namiesto prosikania a blbých reči sa im mal Šatan najskôr ospravedlniť za našich hráčov ktorí nevedia čo je to fair play,rešpekt,úcta k súperovi …
Kňažko musí este vela mlieka vypiť aby z neho niečo bolo a dalsi mladí hraci tiez a plus este nech sa naučia ako sa maju správať a chovať - 23.5.2023 - 22:20
- +9
- AgentCooper
- Myslis, ze Fiala s Bertschym pri tej poslednej sanci mysleli na Knazka? Podla mna Fiala bol hakovany a osekavany na 2+2 min a Bertschy isiel do dorazky s tym, ze da gol.
- 23.5.2023 - 22:40
- +3
- koniferrum
- tiez myslim, ako jeden z mala pre vyhru spravil vsetko prave Fiala, ako on u mna fest stupol tak LAT a rozhodcovia (IIHF) klesli, lebo tie (ne)vylucovania boli prilis okate
- 24.5.2023 - 9:43
- +2
- Mato-Mi
- Inak nechcel by som byt v kozi fanusikov, ktori zo zaciatku fandili nam a dnes Lotysom. Prezivat dve vypadnutia par dni po sebe, da zabrat
- 23.5.2023 - 22:23
- 0
- Kurolišek
- Mato nehul to... to je často obrana, irónia práve ľudí ktorí našim neskutočne fandia.
- 23.5.2023 - 22:24
- 0
- Prima
- Nevyšlo to. Zbytočne sme stratili body tam kde sme mali vyhrať. Lotyši postúpili zaslúžene.
- 23.5.2023 - 22:23
- 0
- lukiasko
- Kto by postupoval keby sme porazili Kazachstan a mali Lotyšsko, Česko a Slovensko každý po 13 bodov ?
- 23.5.2023 - 22:25
- 0
- Marchand63
- Cesi a my, lebo sme porazili Lotysov.
- 23.5.2023 - 22:28
- +1
- sulo32
- Dvojicu si trafil, ale ten dôvod nie je úplne pravda, že preto. Keď už tak vďaka tomu.
My sme porazili Lotyšov, Lotyši Čechov a Česi nás - tzv. kalkulačkový sen
Čiže mikrotabulka = Česko 4 body, SR 3 body a Lotyši 2 body - 24.5.2023 - 7:39
- +5
- Marchand63
- Pravdu mas.
- 24.5.2023 - 8:23
- +2
- Kurolišek
- Kazachstan Vás mrzí... ale doslova sme prvú tretinu proti Čechom nezmyselne prehrali. V zápase s Kanadou 1-2 body doslova ležali na ľade. Len ich zdvinúť. Svoje sme si odohrali a Lotyši od zápasu s nami povyhrávali čo sa dalo. To sa nedá nič robiť - zaslúžili si to. Mrzí len to že rozhodcovia ich dnes tlačili tak že sa na to veľmi zle pozeralo.
- 23.5.2023 - 22:26
- +3
- janosik95
- Ja by som aj pridal že proti Kanade ležali aj 3 body na stole. Tesne pred koncom zápasu sme hrali presilovku a namiesto toho aby si hráči išli po to víťazstvo tak zahrali taky grc že som tomu ani neveril.
- 24.5.2023 - 11:44
- 0
- crosbynko
- Ja viem ze sme nevyhrali ani to co sme mali ale je frustrujuce ze sme porazili v priamom suboji Lotysov a nestacilo to. Uz od zapasu Lotyssko Cesko som vedel ze bude pruser kedze so Svajciarskom hrali posledny zapas v skupine. Preto skoda ze sme helvetom nezobrali body. Ale to boli este v godmode narozdiel od dnes. Za dnesok im nefandim uz ani v stvrtfinale a zlato uz vobec nie. Ak si mam vybrat dufam ze vyhraju Svedi.
- 23.5.2023 - 22:26
- +2
- sanyo
- No, budes musiet fandit sanitkam, aķ chceme priamo na OH....
- 23.5.2023 - 22:39
- +1
- hees
- A načo nech sa proti tímom čo sú v našej kategórii sily stretneme na kvalifikácii to už má pre nás väčší význam ako chodiť tam priamo.
- 23.5.2023 - 22:47
- +2
- FP-jakubj
- Čo je to za úchylny fetis s tým, že musíme riešiť priamy postup na olympiádu? No tak by sme keď tak hrali kvalifikáciu, nič by sa nestalo. Všetci tu argumentujete vynikajúcim PO, ale tam hrajú hráči aj iných krajín. U nás nevedia centri vyhrať buly, nájazdy mohli s Kanadou vyhrať - tu sa ukáže slabá streľba keď to Sukel trafí do tyčky a zvyšok sa to snaží trafiť brankárovi medzi betóny, lebo tam so šťastím padol jeden nájazd. Jednoducho ani hráči nič nevymyslia ani tréneri, najmä v presilovkách to je vidieť.
- 24.5.2023 - 1:26
- +3
- VSŽ!
- Akože inak si im fandil? Tieto stupídne reči, hrali super a neprehrali ešte. Žiaľ predĺženie s LAT. Sa pozri na nás, ako sme nechali ležať body s CAN. A hlavne tie podvykony so SLO a KAZ. SUI nám ukázali, ako sa hrá. A tiež sme ich za stavu 2:2: mohli i zdolať. Ale nemali sme nato ani mentálne ani momentálne.
- 24.5.2023 - 6:44
- 0
- erco1999
- Za nepostup si mozme sami ALE - bodajby tych svajciarov niekto vyklepal
- 23.5.2023 - 22:26
- +5
- kelnička
- Chalani makali,ale to čo od prípravy predvádzal realizačný Team to nemá obdobu.
Ísť do prvého a v podstate najdôležitejšieho zápasu s tým že nemali jednotku v bráne,nemali poskladané útoky a čerešničkou na torte bolo keď začali hrať na presilovke s 5 útočníkmi.ale rýchlo zistili že to je haluz.
Bohužiaľ do konca šampionátu nedokázali s mužstvom spraviť nič.a ešte bude Štek kritizovať Nemca s Kňazkom.
Tento RT musí už dnes večer skončiť.
Proste treba nový vietor.
Máme mladých šikovných hráčov a treba začať makať....
Už hneď!!! - 23.5.2023 - 22:29
- +4
- Maťo NR
- Nebola dostatočná kvalita,som zvedavý či zostáva Pard.a Podk.,ak áno to bude veľký pluvanec celému Slovensku.A Nakoniec to Fíni vyhrajú,Švajčiari na nich nikdy nebudú mať m
- 23.5.2023 - 23:03
- +5
- BieloModra
- ak zostani menovani, nebude to ziadny pluvanec, zoznu si vysledky svojej prave ... vratane GM reprezentacie a zvaz si zaknihuje vysledky ake repre uhra
- 24.5.2023 - 7:23
- +3
- lukiasko
- Ako je dobrým zvykom bratia zo 4 miesta v skupine zada dajú placku
- 23.5.2023 - 22:29
- +5
- gta98
- Chapem, ze sa chceli Svajciari posetrit, ale zas mali jasnu hernu prevahu v zapase, robili kolotoce v LAT pasme, len akosi nestrielali. Neviem kto im to zakazal, asi si setrili aj ruky a tak si radsej len nahravali. Lotysi zas cely zapas odmakali, hadzali sa do kazdej prilezitosti na strelu, blokovali tie Svajciarske nastrelenia do nich, dali dva goly po naozaj cudnych chybach SUI. Napr ten gol co ani nebol strelou a ten gol na 3:3 co SUI zabudli, ze maju aj obrancov.
Ale okej, vysledok respektujem, ideme domov, respektujem aj rozhodnutie Svajciarov sa setrit, nasadit nerozchytaneho brankara, vynechat hracov NHL.. ale nerespektujem to, ze nestrielali na branku. Nesportove divadlo z ich strany. Jediny kto sa snazil bol Fiala, aj gol aj paradna nahravka na Ambula.
Aj tak Nemci Svajciarov nezastavia, co je pre nas dobre. Titul prajem Kanade alebo Finsku. - 23.5.2023 - 22:29
- +4
- U.S. Steel
- A vida, SUI dnes 32 striel na branu, viac nez proti CAN, CR, NOR, a tesne menej nez proti SK (36), KAZ (36) a SL (36)
- 23.5.2023 - 22:37
- +2
- Poprad_eskape
- Na karmu veria len lenivci a neschopáci.
To k tak všeobecne k diskusiám o pocite krivdy a o tom, že raz sa niekomu niečo zlé vráti (aj keď možno nič zlé neurobil, len ho nejaký Slováčisko chce prekliať - čo má asi takú váhu ako tá karma). Keby to bolo len tu na HP, kde o tom točilo veľa ľudí už od nášho prvého dňa na šampionáte... ale ten alibizmus, že nám dačo zas neprialo, je zakorenený nielen v športe (čo krásne vidno na tom hviezdnom RTVS tíme od komentátorov až po expertov). ale aj v spoločnosti.
Proste nevyšlo. Je to šport, tak karmisti prijmite prehru tak, ako prijímate svoje ezoterické presvedčenia. Nič nespravodlivé sa nestalo a ani žreb sme nemali horší ako ostatní. - 23.5.2023 - 22:30
- +9
- gta98
- Tak to potom aj Nemec je lenivec a neschopak
- 23.5.2023 - 22:50
- +1
- Bianconeri
- Neviem,co tu nadávate na SUI, ved otočili v 3.tretine,to že niektore situacie prekombinovali tzv. na Hudacka je druhá vec, ale nič neočakávané.Rozhodla vola a ten kustod v bráne, ktorého neviem kde vyhrabali🤕
- 23.5.2023 - 22:32
- +3
- ElwisNR
- Ja som plný emócií.Najskôr by som chcel pogratulovať Lotyšsku k postupu uhrali si to bez pomoci a aj pre krajinu a fanúšikov a MS je to dobre.
Naši si to pokazili sami bolo to hlavne o chýbajúcich góloch a trápení sa v zakončení ako som niekde čítal 6 rokov sa hráči nenaučili strieľať namiesto zbytočných prihrávok.Mrzí ma ak bol toto posledný zápas
Ramsay-ho zaslúžil by si lepšiu rozlúčku.Podkonický a Patdavý tak ako aj v Slovane ukázali že ešte sa musia veľa učiť. Útočníkov asi ozaj musíme vychovávať postupne a nie čakať že ich objavíme v reprezentácií ako brankárov.Trápenie sa skončilo ostávam fandiť Lotyšsku a tým čo nevedia kde domov muj a k Švajčiarom hádam len toľko aby sa im dnešné taktizovanie ešte nevypomstilo. - 23.5.2023 - 22:33
- +3
- Great!
- Nikto súdný si nemohol myslieť, že sa budú Švajčiari naháňať za víťazstvom. Teda okrem Pardavého, ten sadol trenérskemu kolegovi na lep, ako malý naivný školák.
Osme alebo deviate miesto, prašť jak uhoď. Rozdiel medzi slovenským a lotyšským tímom bol minimálny. Vo vzájomnom zápase sme mali šťastie, mohli sme brať rovnako 0 bodov, ako 3 body. Lotyši naopak mali šťastie v kontexte žrebu a boli presvedčivejší s outsidermi a získali viac bodov s favoritmi. Ten dnešok nerátam, ale aj tak získali. Možno o ten ritný chĺpok si postup zaslúžili viac.
Z našich, ako tradične prepadli hráči českej extraligy, najmä útočníci, viac som čakal od Kelemena s Regendom a Cehlárikom, pozitívne prekvapili s výnimkou jedného zápasu gólmani. Hrivík si svoje miesto zastal, a Pánik, hoc pôsobí dojmom, že sa mu nechce si svoje miesto v repre uhájil. - 23.5.2023 - 22:34
- +7
- Bianconeri
- A dufam, že naši videli,ako sa zakončuje precislenie 2 na 1😅
- 23.5.2023 - 22:36
- 0
- aRt
- Ponaucenie do buducna: Neplakat nad vyberom ktory ide na MS skor nez sa spolu ukazu praiamo na MS..
Specialne pozdravujem vsetkych ktori by Halaka najradsej vyfaj***i aby prisiel.. Snad sa vam vykony Skorvanka aj Hlavaja pacili. - 23.5.2023 - 22:39
- +7
- Demon
- V "klucovom" zapase sme zdolali Lotysko a proti "favoritom" sme Kanade vzali bod.
Slubny uvod, ale prakticky znegovany stratou dvoch bodov proti Kazachstanu.
Lotysi prehrali "klucovy" zapas s nami, ale brali 2 body Cechom a Svajciarom a nezakopli so slabsimi. Mali aj trochu stastie v rozlosovani, ale to uz je jedno. Pocitaju sa vysledky a body.
Zial, ale 11 nie je 13 a teda sme v kybli.
Snad nas Nemcuri nepreskocia a aspon postup na OH bude priamy.
A hracom treba podakovat za ochotu reprezentovat a za to, co odovzdali na lade.
Ze to nestacilo je sklamanie, ale taky je sport a niekto musi byt aj deviaty. - 23.5.2023 - 22:39
- +3
- crosbynko
- Ale preco my 6x za poslednych 9 MS?
- 23.5.2023 - 22:59
- +3
- Fandimhokeju
- Lebo sme nedisciplinovaný a nedôsledný. Toť vsjo.
- 24.5.2023 - 2:00
- +2
- snapshot
- Nuz a konecne je cas sa venovat domacej lige.
- 23.5.2023 - 22:41
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- AaaaaaA
- Tie góly čo Svajciari dnes dostali , tak to bolo niečo neskutočné ...také ani v príprave nedostávajú .
A v závere to bránenie prečíslenia 2 na 1 ako na rozcvičke pred zapasom - 23.5.2023 - 22:43
- +7
- ZtrykoSlazoU
- vinco, ziletka a spol: na scenu
- 23.5.2023 - 22:44
- +4
- hees
- 9 miesto je obrazom reálnych schopností SR reprezentácie dlhodobo.
- 23.5.2023 - 22:46
- +6
- matus93
- Rozhodlo sa na ľade a Lotyši idu záslužene do 1/4 finále .. evidentne sme si v šatni mali dať po papuli pred zápasom s Kazachstanom miesto toho sme si vybrali slabú chvíľu .. milo má potešili brankári .. najdôležitejšie teraz bude aby bola zachovaná trénerská kontinuita do dalších rokov a nie , pardavy s podkonickym na to nemajú .. snáď to komptetenti vidia ..
- 23.5.2023 - 22:47
- +2
- Dzunkes
-
na jednej strane skoda...na druhej tak nam treba!par ludi ma tam sklamalo a o hokejistov ani nevravim
- 23.5.2023 - 22:49
- +2
- amaskiea
- Čo plačete furt, Chýbali nám presne tie 2 body, čo sme nechali Kazachom. S tými 2 bodmi by sme boli v QF my. Dodrbali sme si to úplne sami.
- 23.5.2023 - 22:49
- +7
- aaaaaa
- Hej hej a dnes by neskončilo 3:4 po predĺženie ale 3:4 v riadnom čase a dva body by nám nepomohli
- 23.5.2023 - 22:54
- +6
- gta98
- Ano, teraz po tomto zapase to tak mozeme konstatovat. Ale pred zapasom nie, aj keby vyhrame s LAT, KAZ, SLO, NOR a zoberieme bod Kanade, tak nebolo ISTE, ze postupime do stvrtfinale. To len konstatujem, ze ani vyhra za 3b proti KAZ nam pred zapasom nic nezarucovala.
- 23.5.2023 - 22:54
- +4
- RhimeSBA
- Hej no..stačilo vyhrať s kazdým a mali by sme postup zaručení
akurát teda máme aj nejakých súperov, ktorí sa snažia o to isté
- 24.5.2023 - 8:39
- +2
- Sedko NR
- Tak za toto si už nekúpim rolexky aby vedeli !
- 23.5.2023 - 22:50
- +6
- Dukla43
- Rozkaz znel jasne musia postupiť Lotyši, aj keby sme ten kazachtan porazili dnes by ziskali 3 body a to nech mi nikto nehovoriii.. laxne zakončenia Švajčiarov ako na Bagu, ktorí sa ako tak prebudili v 3 tretine… ale môj subjektivny názor je že aj švajčiari boli stotožnený s tým zé zapas lotyšsku pustia…. A tie reči že sme si to mali vybojovať my si klunde nechajte… Lotysi si tiež nič nevybojovali plus sme ich my porazili..
- 23.5.2023 - 22:51
- +5
- U.S. Steel
- Jj aj lad bol dnes evidentne schvalne zly, co vyhovovalo samozrejme domacim Lotysom
- 23.5.2023 - 23:06
- +5
- Bielomokry
- Hej taký Fiala príde z NHL aby púšťal zápasy Lotyšom lebo sa mu viac páčia ich dresy ako slovenské.
.. - 24.5.2023 - 5:41
- +6
- FeroMotyka
- Nuž asi nič prekvapivé a ďalšie neúspešné spoliehanie sa na výsledky ostatných. Ale teda teraz to zamrzí lebo sa jednalo o zápas, kde sme potrebovali výhru "favorita".
Pardavý snáď končí, nech sa venuje Slovanu keď ho tam chcú a hlavne by ma zaujímalo ako budú vyzerať presilovky pod niekym novým. - 23.5.2023 - 22:51
- +4
- Adriano23
- Skoda toho, ale tak nevadi. Ak svajciari zdolaju nemcov tak kvaldu hraju nemci, no ak to bude opacne, tak je to pre nas pohroma...
Kazdopadne na MS sme striedali lepsie momenty s horsimi, aj tak si dovolim tvrdit, ze pri absencii cca 20 hracov sme zahrali pomerne solidne a nas tim bol lepsi ako ten lotyssky ktorym chybali tak traja hraci. Naprosto vyrovnane zapasy so slovincami a normi lotysi o ten gol zvladli, my s kazachmi nie aj ked sme mali dvojnasobne viac striel. Taky je proste hokej. Aj dnes svajciari ako nahle boli na puku a v utocnom pasme lotysov, tak lotysi boli marni a to svajciarom nehrali 4 najlepsi hraci. Proste postupil tim ktory mal viac bodov, ale nie viac kvality a urcite nehrali krajsi hokej ako my v ponimani celych MS.
Na zaver si dovolim tvrdit, ze pred nami vidim pomerne svetlu buducnost, ak budu nasi junaci ochotni reprezentovat... - 23.5.2023 - 22:52
- +1
- rasti_assez
- Svajciari sa Nemcov boja, tipoval by som dalsi postup nemcov.
- 24.5.2023 - 8:06
- +3
- AzraeI
- Chlapci, dojedol som posledne dva balticke rizske sproty v sklicku minuly tyzden. Noze niekto dovezte.
- 23.5.2023 - 22:52
- +2
- Kelthuzad123456
- Zreb bol pre nas prisny.. Nestihli sme sa rozkukat a prasime domov.. Lad bol prilis biely, no miatla nas ta zelena skodovka v strede, striedacky tvrde a este tak daleko, puky prekvapivo cierne a spasitel s helvetskym krizom sa na nas vykadil z vysoka.. Taketo vyhovorky kym budu zniet medzi hracmi, komentatormi a fanusikmi, nikam sa nepohmeme.. V zapasoch so silnejsimi musime ziskat aspon 3 body a v zapasoch s paierovo rovnocennymi alebo slabsimi (KAZ) si proste luxus v podobe straty bodov nemozeme dovolovat.. Potom v konecnom uctovani cakame na zazraky, ktore spravodlivo neprichadzaju. Ak po tychto MS Craig konci, tak snad verzia, ze to prevezme PP Duo neprichadza do uvahy.. To uz sa potom do becka mozeme prihlasit rovno
- 23.5.2023 - 22:54
- +13
- Big brother
- Kto sa takým spôsobom vyhováral? Treba konkretizovať a skritizovať to tvrdo.
- 24.5.2023 - 6:10
- 0
- strojar
- Hlavným dôvodom nepostupu je, že nám naschvál dávajú v druhej tretine ďalej striedačku.
- 23.5.2023 - 23:05
- +2
- gta98
- Skus nieco originalnejsie..
- 23.5.2023 - 23:08
- +20
- Yoda_21
- Teba je tu vzdy plno, ked sa nieco poserie. Az mi je ta luto. Som zvedavy kolkokrat este tento ‘vtip’ zopakujes.
- 23.5.2023 - 23:38
- +6
- strojar
- Tento "vtip" v každom zápase niekoľkokrát opakujú komentátori aj experti RTVS.
- 24.5.2023 - 6:17
- +7
- Baco11111
- A hlavne to podsúvajú spôsobom akoby súper to nemal také isté, tiež sa na tých kecoch vždy dobre bavím
- 24.5.2023 - 9:02
- +2
- frantapriklep
- Takže u Strojárovcov sú podmienky v prvej a druhej tretine úplne rovnaké?
Naozaj nevidíš, ako ťažké je obrancom vystriedať v druhej tretine, o koľko viac času na to potrebujú ako v prvej a tretej? - 24.5.2023 - 9:32
- +1
- strojar
- Zase mimo.
Podmienky sú úplne rovnaké.
Po celý zápas pre OBIDVE hrajúce mužstvá.
No podľa komentátorov a expertov majú v druhej tretine ďaleko na striedačku iba Slováci. - 24.5.2023 - 9:53
- +5
- frantapriklep
- To sa práve absolútne mýliš. Nikto nevraví o rôznych podmienkach pre oba tímy. Vždy zdôrazňujú len fakt, že si na striedania treba viac dať pozor.
To že by mali ďaleko iba Slováci, si si proste vymyslel. Ako vtip to obstojí, na takom obrázku s tým konštatovaním by som sa bez problémov zasmial, ale ako fakt sa to nedá použiť. - 24.5.2023 - 10:00
- +8
- FeroMotyka
- Tak to neviem odkiaľ máš. Áno hovorí sa to často s nami, ale tak verím tomu, že to spomínajú aj komentátori/experti ostatných tímov ak nerátame Kanadu a pod. Pre nich to je skôr výhoda lebo oni sú tím, kt. súpera zavrú častejšie než napr. my. A teda x krát som počul od našich komentátorov keď sme hrali so slabšími keď sme ich zavreli v pásme v druhej tretine, tak že majú ďalej striedačku a poďme to využiť.
- 24.5.2023 - 21:06
- 0
- Slimo
- Na každej negatívnej veci treba najst nieco pozitivne. Som rad že teraz už Šatan moze v klude riesit extraligu 😁
- 23.5.2023 - 23:15
- +5
- strojar
- Treba ísť osvedčenou cestou a rešpektovať (v slovenskom hokeji)tri nemenné pravidlá:
1. Poučiť sa zo šmpionátu.
2. Hodiť ho za hlavu.
3. Ísť od šampionátu k šampionátu. - 23.5.2023 - 23:18
- +7
- VSŽ!
- Prípadne tento rybníkoch turnaj áno nemal byť...
- 24.5.2023 - 6:49
- 0
- Sani
- Jaj Strojarko...esteze su na svete ludia, co sa nieco snazia vytvorit / vybudobovat / pozdvihnut....castokrat neohrabane, s chybami, alebo uplne zle....ale na com by si sa odbavoval, keby robili vsetko dokonale...?
Este by si sa musel venovat niecomu zmysluplnejsiemu a nebodaj by si aj zistil, ze je to narocnejsie (a zaroven obohacujucejsie) nez bezduche tancovanie na nezdaroch inych.... - 24.5.2023 - 8:39
- +4
- Zmrzlina
- Zaujímavosťou je, že tento rok ani prípadných 13 bodov nepostačovalo na istý postup.
- 23.5.2023 - 23:19
- +2
- AgentCooper
- A v skupine A by stacilo Nemcom aj 9.
- 23.5.2023 - 23:22
- +4
- nerorome
- Dokonca 8
- 23.5.2023 - 23:26
- +3
- Ol!ver
- Ako som napísal pod iným článkom, tento tím žiaľ Bohu alebo chvála Bohu hral presne to, na čom mal. Ďakujem všetkým hráčom so záujmom reprezentovať, nie je to samozrejmosť a ani povinnosť, ako si niektorí mylne myslia.
- 23.5.2023 - 23:19
- 0
- Big Bear
- Pokym to koucoval Craig, tak to bolo super. Prve zapasy su prekrytye touto pachutou, ale boli to skvele vykony.
Potom sa nejakou "nahodou" objavili zase takticke prvky ako vymetanie rohov a mantinelov a zabky od modrej do hrude brankara.
Craig zivotne skusenosti nezaprie. S prehladom na prechadzku, zatial co my naivne telce sme fandili Svajciarom prilepeni na obrazovky.
Velmi potesili brankari, podla mna to ani s obranou nebolo take hrozne.
Mame ale jasnu ukazku, kde by sa mala uberat liga.
Svajciarska cesta.
To sa lahko hovori, ale nejak to musia kompetentni zrealizovat. Zo zahranicia tahat len TOP kvalitu na urovni AHL a zvysok domaci. Nie ze hraci east coast alps league len preto,ze su lacnejsi. - 23.5.2023 - 23:20
- +5
- Marchand63
- A na co sem chces nalakat tu AHL kvalitu?
- 23.5.2023 - 23:26
- +4
- ZtrykoSlazoU
- na bryndzove halusky
- 23.5.2023 - 23:56
- +6
- hello, havarju
- Na slivovicu
- 24.5.2023 - 8:47
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Big brother
- Pane bože...
...ja mám lepší nápad. Angažujme do našej ligy hráčov z NHL, viem že je tažké to zrealizovať, ale nejak to kompetentní musia dokázať.
(no som zvedavý kto ma prekoná)
- 24.5.2023 - 6:08
- +3
- Martincze
- Já se o to pokusím : hráče z NHL, kteří budou mít minimálně 70 bodů v posledních 3 sezónách...
- 24.5.2023 - 8:05
- +1
- Big Bear
- Takze takto.
Miesto 3 hracov z ECHL a Alps League - jeden z AHL
Alebo miesto 1 Hascaka za 20k kvalitny hrac z Finska / AHL
Pochopitelne dufam aj pre Big Brothera
opatrenia napr. obmedzenie poctu legionarov. Jasne,ze nemame Svajciarske zlate tehly, ale u nich ten hokej zas nie je taky naj sport,ako u nas. - 24.5.2023 - 9:58
- 0
- Big Bear
- Nizsie danove zatazenie, ci pre hraca, alebo pre klub.
nieoc ako H1B viza v Amerike. Alebo "skilled immigration" schemy v Australii, Kanade, Cine atd atd.
Vyhody, pre hracov napr. s XY zapasmi v AHL/SHL/Finsku za poslednych X rokov.
S vami niektorymi je tazko, najlepsie len vysmiat a robit hovno nech nas trenuje Golonka este 30 rokov
- 24.5.2023 - 10:17
- +2
- Big brother
- Kamo, ale keď napíšeš takú hovadinu, tak to sa nedá nezasmiat
ale beriem, snažil si sa, to sa cenní. Ale fakt je to hovadina. Kvalita legionárov v našej lige je to najmenej čo nás može trapit...praveže oni sú prínosom.
- 24.5.2023 - 11:23
- +1
- Big brother
- Ale uvedom si, že ani vo švajčiarskej lige nie každy legionár je je top kvalita..ťahúň tími. To absolútne nie je pravda. Ale hlavne...oni tam majú veľké peniaze, väčšia než v Fínsku, Švedsku, Česku..ja nechápem čo ťa to vôbec napadlo.
- 24.5.2023 - 11:20
- 0
- sspp
- zasluzene za ten grc co sme hrali sme si nezasluzili postupit
- 23.5.2023 - 23:22
- +2
- Ol!ver
- Pozitívom je, že sme rozšírili káder o ďalších novicov ako Gajdoš, Okuliar či Chromiak a brankárov!!!.. Ďalší mladší hráči získali cenné skúsenosti. Nenápadný Grman sa stal z defenzívneho hľadiska oporou, obetoval svoje telo pre úspech tímu, blokoval strely, nastúpil zranený, klobúk dole, pravý líder. Aj keď upistanych laikov si nikdy nezíska, pretože nie je ofenzívny obranca, nehrá presilovky a nerobí body.
- 23.5.2023 - 23:23
- +4
- NasHokej97
- Aby som len nehanil našich útočníkov, neviem či sme na MS niekedy mali takéto skvelé čísla od oboch našich golmanov.
Škorvánek 4z 1.26 .954%
Hlavaj 3z 2.22 .932%
Toľko sa tu zatracovali brankári a naopak vychvaľovali útočníci že inak ako takto sa to nemohlo skončiťKlobúk dole pred nimi. Zavereli nejednému hejterovi (aj mne) ústa
- 23.5.2023 - 23:26
- +22
- Great!
- Pri absencii Ruska a Bieloruska je nepostup do stvrtfinále väčší neúspech, než s nimi.
Hokej hrá na naozaj profesionálnej úrovni dokopy 12 krajín. Vo všeobecnosti sa ráta s postupom veľkej štvorky, s Čechmi, Švajčiarmi a o zvyšné dve miesta by sa mali pobiť Slováci, Nemci, Lotyši, Nóri, Dáni, Kazaši...Tento rok to dokázali Nemci a Lotyši, dajme tomu domáci. Ak sa našim nepodarí postúpiť o rok v Čechách, bude sa nepostup hodnotiť, už ako veľký neúspech. - 23.5.2023 - 23:31
- +9
- strojar
- Neúspech? To ako myslíš, že neúspech?
Treba to predsa rozdeliť.
Neúspech zaznamenali Pardavý, Podkonický a Frühauf.
- 24.5.2023 - 6:28
- +3
- Urpiner16
- Na rok to s nimi nebude tak vypuklé lebo do čiech sa nikto omlúvať nebude ale potom už pôjdeme z kopca.
- 24.5.2023 - 6:36
- 0
- Mato80
- Videl som iba 3 tretinu večerného zápasu ale bola to riadna fraška a z môjho pohladu jednoznačne dohodnuté aby domáci postúpili ďalej na náš úkor. A ti čo tu píšu ze si to Lotyši zaslúžili neviem čo by písali keby naši takto získali doslova darovaný bod od Švajčiarov a ešte aj od rozhodcov navyse potom čo predviedli s Kanadou a s nami kde hrali jemne povedané veľmi slabo.
Samozrejme za nepostup si môžeme hlavne sami od gólu čo sme dostali od Švajčiarov v 3 tretine sme úplne prestali hrať a viezlo sa to s nami až do dnešného zapasu s Nórmi. Craig chcel hrať s nami aktívny hokej ale každý rok sme postupom času odchádzali, podľa mna to naši jednoducho neboli schopní dávať fyzicky ináč by sme hrali to iste ako Švajčiari cca 7-8 rokov dozadu, posledné roky uz majú aj skutocne hviezdy z NHL tak ten ich hokej ma ešte 1 level navyše oproti minulosti.
Som strašne zvedavý ako sa hra reprezentácie bude odvíjať dalej, za chvíľku budeme mat silnú generáciu hracov a snáď ju opäť nepreserie.. nejakými úžasnými trénermi.
Nakoniec tipy na postup:
Nemci -> Švajčiari to opäť nezvládnu a nie je to koli tomu že dnes nevyhrali za 3 body
Švédi - ti sú mi totálne nesympatický väčšinou si výberu slabého súpera na štvrťfinále a aj keď nie tak ho takto pekne chytia
Kanada -> Fínom sa nemôže dariť donekonečna
Amici -> Česi veľmi slabo, tych drží nad vodou väčšia základna maju vzdy este tých 2-3 rozdielovych utocnikov na MS + tento rok sme ich zachránili bohuzial opäť my. No a Amíci uz minimalne to finále by mali konečne dať a podľa mna dajú aj to zlato
- 23.5.2023 - 23:40
- +5
- AgentCooper
- Jalonen amikov porazi.
- 24.5.2023 - 0:01
- +4
- nerorome
- Lotyši po úvodných 2 prehrách následne vyhrali v rade 5 zápasov !!! To si zaslúži rešpekt a gratuláciu. Išli za postupom ako draci a vybojovali ho. My sme najmä hrubo zaváhali s KAZ a ani nie 5-minútový blackout v druhej tretine (3 inkasované góly) nás stál postup. Škoda...
- 23.5.2023 - 23:44
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Big brother
- Tak verím tomu, že si aj dobre naložil na tých lotyšov. Nikoho tento vysledok neprekvapil, ale prečo by som mal našim priať vypadnutie tak ako ty, to mi hlava neberie. To neni o snílkoch, postup do štvrťfinále, to je taký slabý sen. Jednoducho som to našim prial, nebudem sa tu hrať na to ako našim neprajem a pod. Jasné, že im prajem. Aké švajčiarom nemožno nič vyčitat, sami sme sa dostali do takejto situácie. Aké nemám rád lúzerstvo aké si tu predviedol ty.
- 24.5.2023 - 6:04
- +2
- leomessi
- Švajciari : sa na nas vysrali …
a dobre urobili… - 24.5.2023 - 1:56
- +2
- ptr421
- 20 rokov dozadu boli Švajčiari hnusní betonári a povinná jazda na ceste za medailami. dnes nadávame, že neprešli skupinou bez straty bodu. holt, nevyzpytatelné jsou cesty Páně...
- 24.5.2023 - 4:12
- +3
- ptr421
- a druhá vec - my čo roky programovo vypúšťame zápasy so Slovinskom, Kazachstanom, Talianskom, Rakúskom, Britániou, Dánskom 2019, BLR 2018 atď. atď...proste čo hráme so slabšími súpermi nutné minimum a ešte o niečo menej sme tí poslední čo sa môžu na niečo stažovať
- 24.5.2023 - 4:28
- +1
- DraciaTlama
- Ďakujem našim hokejistom. Robili ste, ako ste najlepšie vedeli.
- 24.5.2023 - 6:31
- +2
- amaskiea
- Tento výsledok bude na Slovensku znamenať návrat rybníkového hokeja a cca. 50-kolovej ligovej nudy každý rok. Škoda, ale veľký podiel viny na tom nesie samotné súčasné vedenie, ktoré zástupcov rybníka namontovalo rovno Craigovi za asistentov.
Craig Ramsay, ĎAKUJEM! - 24.5.2023 - 7:57
- +5
- Sani
- Poznajuc SVK naturu som sa obaval, ze sa to vrati....ale necakal som, ze to zacne prenikat este za Craiga...
- 24.5.2023 - 8:55
- +3
- strojar
- Presne takéto reakcie som očakával.
Slovenské mužstvo hralo na tomto šampionáte pod vedením skvelého hlavného trénera, ktorému to všetko pokazili jeho neschopní asistenti.
Čo všetko mohli dosiahnuť nebyť Pardavého, Podkonického a Frühaufa. - 24.5.2023 - 9:38
- +2
- KrebsKandidat
- ...
- 24.5.2023 - 11:52
- 0
- poseidon
- Neplakať, nenadávať na SUI. Za nepostup si môžeme iba sami, príčinu treba hľadať v zápase Slovensko - Kazachstan 3:4sn.
- 24.5.2023 - 8:18
- +1
- borussia
- Nič sa nedeje. Vypadli sme a to je normálne na toto sme zvyknutí. Netreba z toho robiť vedu chlieb lacnejší nebude. Myslím si že Lotyši si to doma zaslúžili. Keby hralo Rusko možno ani nečakáme do posledného zápasu. A hnevať sa na Švajčiarov to je chujovina. Keď majú jasné prvé miesto v tabulke pošetril by som tolko hráčov čo by len išlo.
- 24.5.2023 - 9:02
- +3
- Baco11111
- Ja som len zvedavý či sa dokážeme z tohto "neúspechu" poučiť, alebo sa iba zavrie voda a kruhy na hladine sa stratia v okiadzaní úspechu na OH.
- 24.5.2023 - 9:17
- 0
- frantapriklep
- Ako poučiť? Treba proste dostať do nominácie viac kvality, tento rok z viacerých dôvodov chýbala.
- 24.5.2023 - 9:30
- +3
- Ol!ver
- Presne tak.
- 24.5.2023 - 10:36
- 0
- radopKE
- Už keď som rozdýchal koniec a chcel niečo k hokeju, dorazil ma odchod Brmbalíka🖤🖤🖤
- 24.5.2023 - 11:15
- +4
- Ketchup_Boy#81
- Kiežby aj nám tak na našich dvoch domácich MS, ktoré sme mali pomáhali rozhodcovia.. nepomohli vôbec, tu Lotyšom, neviem z akého dôvodu pomáhali až neskutočne veľa a okato. Bravo iihf 👏👏
- 24.5.2023 - 11:32
- +6
- apa
- Hlavný dôvod nášho ,,nepostupu,,bolo to že káder okrem brankárov nič moc všetci hrali priemer,niektorí podpriemer nebolo toho kto by vyčnieval a potiahol mužstvo.A keď k tomu pridáme neschopný triumvirát asistentov,ktorí aj pri nominácií si narobili nepriateľov tak sa ani nečudujme že sme takto dopadli.A spoliehať sa na Švajčiarov že nám pomôžu je na smiech všetko sme mali vo vlastných rukách .
- 24.5.2023 - 11:41
- +1
- KrebsKandidat
- Zly zreb, lenivy svajciari, lotysi si to nezasluzili.
No toto, kazdy moze za nepostup len nie hraci a realizacny tim. Nuz, nemali sme prehrat s Ceskom a nemali sme prehrat s Kazachstanom. Zo svajciarskom vyrovname na 2:2 a potom sa nechame pri oslave vyrovnavajuceho golu hlupo vylucit. A to sa nestalo raz na tychto MS... Utocnici si s formou tiez velmi nepoykali. - 24.5.2023 - 11:59
- +2
- Kite19
- Mali sme to takticky premakané! Nechali sme hrať o náš postup Švajčiarsko, jeden z najlepších tímov a oni nám to posrali 😁
Som za odvolanie švajčiarskeho trénera a vedenie zväzu by malo tiež odstúpiť.
No tieto MS veľmi nevyšli a pravdu povediac, náš hokej ma po dlhšom čase nebavil. Nehrali sme ten aktívny, útočný hokej, aký nás Ramsey naučil... Dúfam, že budúci rok sa k tomu hokeju vrátime a bude to lepšie. Štvrťfinále by bolo úspechom, ja nepovažujem za neúspech naše postavenie v tabuľke, neúspech bola predvedená hra. - 24.5.2023 - 13:07
- +2