Diskusia: Švédi budú hrať o zlato, v semifinále zdolali Česko 5:2
Hokejisti domáceho Švédska sa stali prvými finalistami MS hráčov do 20 rokov. Vo štvrtkovom semifinále v Göteborgu zdolali Česko 5:2, keď o svojom triumfe rozhodli tromi gólmi v tretej tretine.
Druhý finalista vzíde z druhého semifinále USA - Fínsko (od 19.30 h). Česi, ktorí vlani prehrali až vo finále s Kanadou, tentoraz nastúpia v boji o bronz proti zdolanému tímu z druhého semifinále. Lepší vstup do zápasu mali Česi, ktorí išli do vedenia v 7. minúte gólom Melovského. Švédi vyrovnali o päť minút neskôr, keď strela obrancu Lidsteina prepadla brankárovi Hrabalovi cez lapačku. Švédi si v úvode druhej tretiny vytvorili tlak a Sandin-Pellikka prestrelil Hrabala - 2:1. Až v 26. minúte rozhodcovia prvýkrát vylučovali a Willanderovu hru vysokou hokejkou potrestal Cibulka - 2:2. Aj Švédi skórovali počas svojej prvej presilovky, ku ktorej sa dostali až v 45. minúte. Tretíkrát v zápase ich poslal do vedenia obranca Lekkerimäki, na ktorého o šesť minút nadviazal Östlund, ktorý po výbornej prihrávke Lidsteina ušiel českej defenzíve a z úniku upravil na 4:2. Česi sa v snahe zvrátiť skóre nevyhli chybám a Lekkerimäki v 54. minúte uzavrel na konečných 5:2. Na výsledku už nič nezmenila ani hra českého tímu so šiestimi korčuliarmi. Jedným z čiarových rozhodcov duelu bol Slovák Oto Durmis.
MS hráčov do 20 rokov - semifinále:
Švédsko - Česko 5:2 (1:1, 1:1, 3:0)
Góly: 12. Lindstein (Edstrom), 23. Sandin-Pellikka (Salomonsson), 46. Lekkerimäki (Sandin-Pellikka, Wahlberg), 52. Östlund (Lindstein, Willander), 54. Lekkerimäki (Östlund, Stenberg) - – 7. Melovský (Redlich, Šalé), 28. Cibulka (Bareš, Rymon)
- 24Palffy24
- Kotouč: No to je smuuuuuly
- 4.1.2024 - 18:14
- +2
- SmrtkaBA
- Ja si myslim ze ten tip ti aspon z 50% vyjde.
- 4.1.2024 - 18:17
- +34
- jozosvk
- 👏👌👍
- 4.1.2024 - 21:06
- +2
- nerorome
- V livke toľko vzruchu a už pred zápasom bolo jasné, že vo finále budú Švédi 😁
- 4.1.2024 - 18:16
- +3
- ZdenoLM
- HK32LM: …potesujuca sprava, presne tak, ako sa zachovali v Ceskej televizii po nasom vypadnuti…, este nech prehraju o tretie miesto, este vacsia radost…
- 4.1.2024 - 18:18
- +35
- ElwisNR
- Odkaz pro p.Milana Antoše my Švédi sa na Slovensku netěšíme tolik že Česko prohrálo neboť stále dosáhli lepšího výsledku než Slovensko.
- 4.1.2024 - 18:20
- +4
- amaskiea
- čím viac sa v tom rýpete, tým väčší význam tomu pôvodne bezvýznamnému výroku sami dávate
- 4.1.2024 - 18:29
- +31
- Crash
- Po tom čo toto inviduo narozpravalo ma nenapadá iné pomenovanie
- 5.1.2024 - 0:14
- +4
- Crash
- To čo povedal je najväčšie dno a žumpa, hnus. A to že neprišlo doteraz od neho žiadne ospravedlnenia ani stanovisko od samotnej TV asi hovorí jasne o jeho morálnosti.
- 5.1.2024 - 0:36
- +3
- jack13
- Tak ta veta ma hooodne daleko od nejvetsiho dna, zumpy a hnusu. Evidentne to vnimas jinak, ale ja tam nikde neslysel ani blbou urazku nebo dehonestaci. To te tak nakrklo to popichnuti, jo?
- 5.1.2024 - 0:41
- +2
- Crash
- Ty si tam nepočul dehonestaciu
tak o čom sa potom máme baviť? A nepíš si tu so mnou s tým povýšeneckym podtónom, sám vieš že opačne by si tu stál prvý pobúrený. Jemu sa to ešte pekne vráti ten výrok to sa neboj, tak ako Lenerovi keď sa o nás vyjadril že nikdy zlato nevyhrajeme a hneď o tri mesiace sme išli z MS zo zlatom a ten si mohol chodiť po kanáloch.
- 5.1.2024 - 0:49
- +2
- DraciaTlama
- Exemplár, kus,takto si ohbacil všetkých tunajších diskutérov
Nie si Antosov brat?
A bud tej lásky, nehovor mu ze ma obmedzené vnímanie. - 5.1.2024 - 7:28
- +1
- jack13
- Exemplář (z lat. exemplar, vzor, příklad, kopie) znamená jednotlivý, samostatný a někdy i vybraný výskyt z určité třídy či množiny podobných objektů. Často má vedlejší význam typického, charakteristického, vzorového jedince.
Omezene vnimani neni urazka, ale konstatovani stavu.
Jak chces delat mistniho policistu, kdyz nerozeznavas vyznamy slov a souslovi?
- 5.1.2024 - 7:56
- +1
- DraciaTlama
- Jack13,
jedne tunajsi EXEMPLAR ako im hovoris mi naisal sukrmnu postu. A ja na neho velmi dam.
K Tebe.
Pre mna si jeden sofistikovany troll. Robis to arogantne, velmi uvazene tak, aby sa to nedalo povazovat za urazanie a podobne. V tom si ozaj dobry.
Uprimne, nemam naladu sa tu s tebou natahovat, kto ma vacsi.
Ja ta tymto zdvorilo budem ignorovat.
A do buducna ťa zaidam si odpustit kecy ako v poslednej vete. - 5.1.2024 - 9:00
- +2
- jack13
- Děkuji a měj se fajn.
- 5.1.2024 - 9:39
- +1
- BaW
- Ty môžeš lajkovať tak Amaskejá a ten troll zo Spišskej, kamaráti.
Len škoda, že jeden sofistikovaný a dvaja takí, čo nesvieti. - 5.1.2024 - 14:17
- +1
- KrebsKandidat
- Vďaka za pripomenutie tej stránky, dlhší čas som tam nebol. Je čo čítať a nad čím premýšlať.
- 5.1.2024 - 1:33
- 0
- jack13
- Ta rozmanitost lidskych osudu je neskutecna a v mnoha pripadech inspirujici
- 5.1.2024 - 5:41
- +1
- DraciaTlama
- Ta stránka neexistuje.
Tak určitě chyběla trocha štěstíčka a stránka by existovala, ale nemůžeme ji najít - 5.1.2024 - 7:29
- +1
- jack13
- Mne odkaz funguje..
- 5.1.2024 - 7:57
- +1
- hokejka55
- ten odkaz jak je poslany nefunguje. funguje tento odkaz:
https://www.bezfrazi.cz/pribehy/milan-antos/devateho-brezna - 5.1.2024 - 9:09
- 0
- jack13
- díky tedy za opravu
- 5.1.2024 - 9:41
- +1
- sloniik
- Vykaslat sa na vyjadrenia, vzdy je to o vysledku. Kto ziska medajlu, tak si ju zasluzi.
- 5.1.2024 - 2:28
- +1
- BaW
- Bezvýznamnému výroku.
Daj sem bičík, tu máte nech ma bijú. Obraz takého ako ai ty. - 5.1.2024 - 14:07
- +1
- amaskiea
- hej, to že je to pre mňa BEZ VÝZNAMU, znamená, že sa tým bičujem - ty si veľký logik
- 5.1.2024 - 14:13
- 0
- BaW
- Ty si mimo.
- 5.1.2024 - 14:14
- +1
- ZdenoLM
- MHK32: Ked to porovnas s hrackou zakladnou, poctom hokejovych stadionov, poctom hracov, poctom obyvatelov atd., tak sme daleko lepsi ako Cesko…
- 4.1.2024 - 18:30
- +5
- amaskiea
- jj, škoda že nemáme ešte menšiu hráčsku základňu a ešte rozpadnutejšie stodoly namiesto štadiónov, tak sme mohli byť ešte ďaleko ďaleko lepší od Čechov...
- 4.1.2024 - 18:40
- +31
- Standacik
- Teraz su len trosisisisilinku lepsi 😂
- 4.1.2024 - 19:41
- +1
- BaW
- Úbohí.....i
Je to presne tak, ako ti píše Zdeno.
Je VŠETKA ČESŤ voči našim prezidentom klubov, majiteľom, hráčom, funkcionárom, trénerom že v TÝCHTO podmienkach máme TENTO šport.
Za stodoly aj napriek KVALITNÉMU produktu môžu trošku iní.
Práve na tú kvalitu poukazujú normálni ľudia, že si to ŽIADA úplne iné podmienky.
Chapiš to ?či žiarovka naozaj nie je ???
Ale takí ako ty, tomuto nikdy nebudú rozumieť. - 5.1.2024 - 14:13
- +1
- amaskiea
- hlavné je, že chápeš ty, na čo reaguješ
- 5.1.2024 - 14:33
- +2
- BaW
- OK.
Vyhráš nejakú TOUR.
Na bicykli.
TY!
Na bicykli za 180 eur z Tesca.
A budú kydať ešte na teba, alebo budeš kydať na seba, alebo budeš kydať na toho MACHRA, čo vyhral na stoosemdesiat eurovom bicykli TOUR, alebo budeš žiadať toho, čo mu ten bicykel pridelil, nech tomu machrovi dá priľahlý bicykel, pretože má kvalitu a je dehonestovanie to, že jazdí na bicykli, ktorý sa používa na príchod k opekaniu špekáčikov do prvého lesíka?????
Ak toto takí ľudia ako ty nechápu, tak bez toho, že takých ľudí ako ja, ktorí v týchto podmienkach robia a vytáčajú ich takéto vaše rozumy a bez toho aby som tu ďalej podráždene reagoval, sa nemáme o čom baviť potom.
- 5.1.2024 - 17:23
- +1
- AgentCooper
- ZdenoLM: Trafil si to presne. Aj Antosovia a Zarubovia v CT su dovod, preco sa cesky hokej nachadza tam, kde je. Im staci byt lepsi ako Slovensko, hoci kedysi v minulosti brali medaily zo sampionatov podobne ako Svedsko, Finsko, Kanada, USA ci Rusko.
Presne ako si napisal - ak porovname hracsku zakladnu, pocet ladovych ploch, pocet mladeznickych ci seniorskych timov - Slovensko je v porovnani s Ceskom rozvojova hokejova krajina. Napriek tomu hlavneho hokejoveho odbornika CT Antosa tesi aj to, ked s nami vyfasuju 2:6, hlavne, ze my prehrame s Finskom a oni stastne porazia Kanadu. - 4.1.2024 - 20:48
- +13
- FeroMotyka
- Kde sa nachádza? MS 20 - 2022 4. miesto, 2023 - striebro, 2024 - bronz?
MS 2022 - bronz
MS 18 2022 - 4. miesto
To sú pekné výsledky, čo povieš? Či nebyť Zárubov a Antošov tak by nás odstrelilo zo závisti lebo by mali samé zlaté/strieborné medail? - 4.1.2024 - 22:17
- +5
- Jamboree
- Já myslím, že si nemame ani jeden narod: Na co stezovat, my 2 medaile z poslednich let, vy 1 bronz z Olympiady. Vyhravat kazdy rok medaili by nebyla takova radost, jako jednou za cas. "Cekani na medaili" bylo proste heslo ve kterym jsem dospival. Ale casy se meni. Ted to vypada, ze by se to mohlo pomalu menit k lepsimu, ale ja jsem z toho MS bronzu — v pripade, ze by nic neprislo — jeste urcite na 2-3 roky nasyceny. : D
- 4.1.2024 - 22:41
- +1
- AgentCooper
- U vas bronz z 2022 dost neguje vybuch z 2023. Uvidime, co domace MS, tak pridu vsetci top hraci.
K MS20 a MS18 - tam to mate pri vasej hracskej zakladni po vyluceni Ruska podstatne lahsie, zostali vam 4 hlavni superi. Krajiny ako SVK, SUI, GER by ste mali porazat. S nami ste prehrali na MS18 v 2023 a aj teraz na MS20. Uvidime, ako bude v dalsich rokoch. Teraz vase vybery U18, U17 a U16 odohrali excelentne decembrove turnaje, som zvedavy na najblizsie roky a mladeznicke svetove sampionaty. - 4.1.2024 - 23:31
- +2
- AgentCooper
- Nie su to pekne vysledky vzhladom k historii najskor ceskoslovenskeho hokeja a potom aj ceskeho hokeja z prelomu tisicroci.
Hlavne predtym desatrocie velmi zle.
Ale ako som napisal, je to uhol pohladu. Niekomu to staci, pretoze slovaci maju iba jednu medailu. - 4.1.2024 - 23:12
- +1
- AgentCooper
- K Antosom a Zarubom - pocuvaju ich miliony ludi v Cesku, ovplyvnuju verejnu mienku.
Ja viem, ze na Slovensku je moderne byt pred nimi v uctivom predklone a adorovat kazde slovo vychadzajuce z ich ust, ale pre mna je Antosove blblanie vrcholom amaterizmu a nehodne verejnopravnej TV.
P.S.: neporovnavam s Kapusom, Gasparom ani ziadnym amaterom z JOJ, ktory ani nerozoznal, ktory z nasich hracov ma puk na hokejke.
Ja budem stale tvrdit, ze cesi sa musia porovnavat s TOP 4 krajinami na svete - USA, CAN, SWE, FIN. Nie so Slovenskom. - 4.1.2024 - 23:20
- +1
- FeroMotyka
- My do nich hustíme za každú prehru, keď s nimi neprehráme sme skoro majstri sveta, ak zaznamenajú nejaký úspech tak len šťastie tam, šťastie tam, šťastie tam. Tak potom jasné, že si do nás rýpnu. Ale oni berú to, že skončia nad nami ako cenu útechy, my to berieme regulérne ako úspech.
- 4.1.2024 - 23:41
- +3
- HokejBJ
- Vidíš to? Strašne niečo.. ešte sa hoď o zem
- 4.1.2024 - 23:47
- 0
- kocsma
- Prečo máš furt potrebu každú debatu proti Antošovi pretočiť proti Slovákom? Ak tak strašne za neho bojuješ tak by si mal ísť na nejaký český portál, pretože tam by si bol za hviezdu
- 5.1.2024 - 0:30
- +2
- FeroMotyka
- Ja za neho nebojujem, sám som povedal že to nebolo moc vhodné, ale zas mi to nepríde ako nejaká katastrofa. Ale ako som tiež spomínal, pekná výhovorka pre vás aby ste sa správali ako každý rok. A neboj som aj na českých portáloch
- 5.1.2024 - 0:42
- +3
- sloniik
- Ono toto bude stale. Kto z nas dvoch bude lepsi. Cim skor toto vymazeme zo svojich predstav, tym lepsie pre obe hokejove mancafty.
- 5.1.2024 - 2:33
- 0
- Sesto6
- Ked uz spominas toho Zarubu, tak si troska vedla. A Zaruba dava do komentovania okrem kopy zaujimavych informacii aj emocie, tak sa to da aj pozerat. Komentovanie hokeja na Jojke nie je o moc vzrusujucejsie ako bol priamy prenos z pohrebu anglickej kralovnej.
- 4.1.2024 - 22:23
- +7
- Dzunkes
- Prototyp Gaspara nasho
- 4.1.2024 - 22:33
- +1
- AgentCooper
- Zaruba je profik, komentatori na JOJ su amateri.
- 4.1.2024 - 23:22
- +1
- emoxx1
- Zrovna záruba Slovákom dosť fandí. Ako úprimne. Ľudia čo ho poznajú vedia...
- 4.1.2024 - 22:45
- +10
- Crash
- My nie že aby sme sa spojili a poslali toho niktoša Antoša doriti aby ho už v živote niečo také povedať nenapadlo ale tu sa ešte niekto nájde čo je s tým ok a ešte sa vysmieva z toho
- 4.1.2024 - 18:56
- +9
- HokejovyAkademik
- my sme porazili cechov ktori budu stvrti takze treti by sme mali byt my, nas zas porazili usa a fini takze oni by mali hrat finale
ukazuje sa ako su vsetci stale proti nam kedze format turnaja nezohladnuje tieto okolnosti - 4.1.2024 - 18:35
- +3
- speedman
- Prvé dva idú na Antoša.
Nemyslel som to tak. - 4.1.2024 - 18:52
- +11
- evgeni71
- Tak 1 je úspešne za nami, ešte jeden
- 4.1.2024 - 18:54
- +1
- reproš
- Dnes bratia nemali stasticko. Som zvedavy ako zahraju dalsi zapas.
- 4.1.2024 - 18:54
- 0
- KrebsKandidat
- Ze ste sa tak vehementne nerozculovali aj nad "bezdomovcami z Norska"!
- 4.1.2024 - 18:55
- +3
- BretPit
- Je rozdiel, keď sa niekto vyjadrí v médiách o bezdomovcoch z Nórska, a rozdiel vo verejnoprávnej televízii, ktoru sledujú aj Slováci, ktorí nemusia a nechcú počúvať joj amatér šport,, a veľmi dobre to vedel
- 4.1.2024 - 19:13
- +12
- amaskiea
- jaj, tak my máme joj amatér šport, to nás ale nijako neodradí ohŕňať nos nad cudzou televíziou, ktorú pozeráme radšej než tú našu "amatér"... zabava gradúje
- 4.1.2024 - 19:32
- +6
- evgeni71
- Kto je to my? Prečo tak vehementne bojuješ za Antosa?
- 4.1.2024 - 19:56
- +8
- amaskiea
- 1. Kto je to my, jasne vyplýva už z príspevku, na ktorý som reagoval.
2. Za Antoša vehementne bojujú všetci, čo sa už tretí deň nevedia nad ním dovzrušovať. Už mohol byť 2 dni celkom zabudnutý. - 4.1.2024 - 20:02
- +2
- evgeni71
- 1. Prečo považuješ názor jedného čo to pozeral za názor všetkých? (Hoci ani on to nemusel pozerať)
2. Nie, bojuješ tu za neho jedine ty keď ktokoľvek ho spomenie okamžite prides ako rytier na bielom koni na jeho obranu a navyse iróniou sebe vlastnou na všetko na svete - 4.1.2024 - 20:32
- +11
- amaskiea
- 1. "...ktorú sledujú aj Slováci..."
2. on mi je úplne u prdele, je mi trápne za mojich "súkmeňovcov", čo sa ešte aj na tretí deň stále vydržia ľutovať kvôli nejakému hlúpemu výroku, tak 2 dni som to vydržal bez slova, ale na tretí deň už si z nich robím prdel, či patrilo by sa tú nadmieru teatrálnej hlúposti mlčky znášať ďalej? - 4.1.2024 - 20:43
- +7
- evgeni71
- tak dva dni ti to išlo skvelo znášať ale už si to nevydržal, ty čo si vždy nad vecou? lebo veď ty nie si hlúpy
- 4.1.2024 - 21:52
- +9
- amaskiea
- cize patrilo by sa... a ja si aj tak myslim ze nie, aj za cenu mojho (ako zistujem povestneho) nadhladu
- 4.1.2024 - 23:00
- 0
- Ottawa38
- On sa nezastava Antosa,je stastny jed si moze kopnut do Slovakov. Vzdy
- 4.1.2024 - 21:19
- +11
- DraciaTlama
- ale prosim ta!
- 4.1.2024 - 21:20
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BretPit
- Si celý vygradovany,,, CZ šport aj napriek tomu, čo vy potil ten pan na našu adresu, si myslím, že, čo sa týka komentovanie, a proste všetko okolo toho, je určite lepšia, ako ta naša joj,,, či ty ako svojstojny Slovák, sleduješ len našu televíziu, naše správy atď? Ja si môžem pozerať, čo chcem, a takisto aj keď, niekto povie blbosť, ako Antos, tak aj kritizovať,
- 4.1.2024 - 19:57
- +4
- amaskiea
- A kto ti čo zakazuje?
- 4.1.2024 - 20:06
- +2
- BretPit
- Nikto mi nič zatiaľ nezakazuje,,, len som vyjadril svoj názor na nevhodné vyjadrenie pána Antosa
- 4.1.2024 - 20:13
- +3
- amaskiea
- a ja som vyjadril svoj názor na tvoje vyjadrenia
- 4.1.2024 - 20:46
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- kocsma
- Ja by som sa rád spýtal, o čo ty tu vlastne bojuješ?
- 4.1.2024 - 22:50
- +1
- amaskiea
- o mier a socializmus
- 4.1.2024 - 22:54
- +2
- kocsma
- Potrebuješ sa tu neustále navážať do každého čo má niečo proti Antošovi. Strašne ťa nechápem o čo ti ide.
- 5.1.2024 - 0:32
- +2
- jack13
- Musis premyslet vice do hloubky a najdes odpoved..
- 5.1.2024 - 0:34
- +3
- KrebsKandidat
- Cize, urazit norov a norskych hracov je v pohode, kedze nori necitaju slovenske media? Ci ako si ten rozdiel myslel.
- 4.1.2024 - 20:13
- +4
- BretPit
- Kto to urazil tých Nórov? Normálne sa pýtam, nejak som to nezachytil,,, Lukac? V nejakom bulvárom plátku,,, to chceš porovnávať, Lukac, nikdy nepochvalil, keď sme dosiahli nejaký úspech,, on vie len kritizovať, a vzdy dostane priestor, len keď prehráme,,, nechcem ho uraziť, neviem presne, či to bol on, keď sa tak vyjadril o noroch, ale ak áno, je to zbytočné ho komentovat
- 4.1.2024 - 20:21
- +1
- KrebsKandidat
- Lukac, byvaly poslanec, hokejista, urcite co to aj spolukomentoval. Bulvarne / nebulvarne medium, stale je to verejne medium.
- 4.1.2024 - 21:29
- +2
- Crash
- Môj názor je taký že je to absolútne nevhodné sa tak vyjadriť o Noroch a dávam to na takú istu úroveň ako ten výrok toho tupca z ČT. Takže určite to teraz nejdem zhlacovat tak ako ty štýlom " čo sa rozčulujete nad Antosom šak ten a ten povedal toto o Noroch".. áno aj tamto treba odsúdiť
- 4.1.2024 - 22:17
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Podarcis
-
: Jamboree
Sou slabi ti Svedi: Těm dame 10 kausku
2.1.2024 - 22:20
+1
odpovedať - 4.1.2024 - 19:01
- +2
- nigol
- Ale veď to bola irónia
- 4.1.2024 - 19:20
- +4
- Podarcis
- Ale ved ja to nehodnotim ... len som pripomenul ... 🙃
- 4.1.2024 - 19:43
- +2
- Jamboree
- Dvacet!: Ja rikal dvacet kausků!
- 4.1.2024 - 22:43
- 0
- Dr.Zincica
- Najvacsia radost Slovaka je,ked sa nedari susedovi(alebo Cechovi).Je to taky zakomplexovany pocit sedlactva,ze vas to bavi onanovat stale nad susedmi...
- 4.1.2024 - 19:03
- +17
- Podarcis
- ... ze si predvcerom pri tom cz nimandovi ntosovi cusal jak vos pod chrastou a nemoralizoval ako teraz ... 🤪
- 4.1.2024 - 19:05
- +27
- Podarcis
- "antosovi"
- 4.1.2024 - 19:07
- +2
- ElwisNR
- To nieje o škodoradosti tento krát ale je ti o tom že hlášku od blba ktorý by si to ako verejne známa osoba mohol odpustiť nezabúdame ale tí je jeho vizitka.
- 4.1.2024 - 19:25
- +4
- FeroMotyka
- Aspoň že máte výhovorku na to sa správať ako každý rok
- 4.1.2024 - 22:18
- +2
- Mato-Mi
- Kedy?
- 4.1.2024 - 20:05
- 0
- len_tak
- wannabe
- 4.1.2024 - 20:24
- 0
- HokejBJ
- Takže fanúšik Atletica Madrid keď je škodoradostny z toho že Real Madrid vypadol tak vlastne to je len obyčajný prejav zakomplexovaneho sedliactva
Keď sa fanúšikovia USA smiali z Kanady tak vlastne to sa u nich prejavil ta vlastnosť komplexu
Keď fanúšik Floridy State sa vysmieva fanúšikovi Floridy Gators jaku mali slabu sezónu je tiež sedliak
Keď sa fanúšikovia Fínska smiali Svedom že vypadli vo štvrťfinále s Lotyyskom to bolo tiež len komplexom
Mne je strašne vtipné ako tu sa im pchate doriti a urážate všetkých proste čo to berú rivalitne. Nechápem veď vo športe to tak funguje, všade to funguje tak že ty najväčší bratia sú v športe najväčší nepriatelia je to úplne normálne
Ver tomu že tak ako tu sa pár ľudí teší z toho že Česko dnes prehralo tak aj kopu Čechov skakalo od radosti že sme vypadli . Či tiež im pôjdeš nadávať do zakomplexovaných sedlakov?
A nie neznamena to to že teraz Antosov výrok je v poriadku, on je komentátor vo verejnej TV, on musí byť objektívny. Tiež slovenský komentátor nepríde a nezačne tam vrieskať pri každom inkasovanom holé Čechov a nezačne tam splietat že Slováci sa tešia lebo Česi prehrali - 4.1.2024 - 22:23
- +5
- emoxx1
- Pomenoval si to celkom presne. Keď sa niekto teší, že niekto vypadol, je prejav sedliactva. Je úplne jedno, či je to Real - Barcelona, USA-Kanada, alebo State-Gators. Sedliakov je plná planéta...
No keď sa krajina ktorá roky bojuje o záchranu a QF považuje za úspech ide smiať krajine ktorá vypadla v semi, tak to je ten vyšší level. To je zakomplexované sedliactvo. - 4.1.2024 - 22:57
- +6
- HokejBJ
- Tak ako som zmenil názor keď sme sa bavili o winter classic tak tu proste si budem stáť za svojím že to prejav sedliactva nie je. Podľa mňa to je súčasť rivality ktorá k tomu jednoducho patrí, máme medzi sebou rivalitu v hokeji tak už tomu tak je. Samozrejme iné je keď sa s tým preháňa a aj rivalita má svoje hranice.
- 4.1.2024 - 23:03
- +4
- emoxx1
- Potom máme len každý tie hranice inde. S tým sa nič robiť nedá. Tak ako sa ty neplánuješ priblížiť k tým mojím, tak ani ja sa v tomto neplánujem približovať k tým tvojim. Tie hranice nám svojím spôsobom určujú kto sme. Pekný večer prajem....
- 4.1.2024 - 23:05
- +3
- amaskiea
- a tú hranicu vieš najlepšie určit ty
- 4.1.2024 - 23:08
- +2
- Dr.Zincica
- Pre mna za mna nech si kazdy fandi komu chce,hoc aj timu trenovanych medvedov v cirkuse.Nech zije rivalita a superenie,ale musi existovat aj ucta voci superom a vzajomny respekt.To,co nejaky cesky komentator povedal,som postrehol tu na HP a bolo to cez ciaru,samozrejme.Problem je v tom,ze cesky(hociktory iny tim supera) s tym nema nic spolocne a zamienka salasnikov na hejty sa predsa vzdy najde.Mnohi z pisalkov na tomto fore si vsak ventiluju svoje komplexy menejcennosti a prazia vsetkym naokolo.Cechom,Finom,Fenesovi,vlastnym hracom nasho timu.Toto nie je o rivalite-to je o lacnom malomestiackom slovenskom sedlactve.Ale ked vzory poniektorych su ti,co tu vladnu,tak sa necudujem,ze sedlactvo sa stalo mantrou dnesnej doby.
- 5.1.2024 - 7:19
- +3
- nerorome
- Precitlivelí fanúšikovia Česka na Slovensku, hláste sa u Dr. Žinčicu, príp. u Dr. Antoša.
- 4.1.2024 - 19:23
- +14
- doc.koniferum
- po zhliadnutí zápasu som sa nemohol zbaviť dojmu,že keby chceme tak taký výkon ako dnes predviedla dvojica SW-CZ dokážeme predviesť aj my a dnes sme stále v hre.hráči na to po mnoho rokoch boli.škoda.lebo táto dvojica sa výkonom ani len nepriblížila k výkonu Kanady proti Česku aj keď prehrala.toto mňa osobne bude ešte veľmi dlho srať.
- 4.1.2024 - 19:47
- +1
- Urpiner16
- Po vzhliadnutí zápasu som si napravil chuť NA HOKEJ po včerajšom sledovaní baranov s kamzíkmi.
- 4.1.2024 - 19:57
- +2
- BretPit
- Však keď ste hovno hrali, ani sa ti nedivím
- 4.1.2024 - 19:59
- +5
- Urpiner16
- Máš pravdu hrali sme hovno.Vy ste hrali ako Montreal Canadiens.
- 4.1.2024 - 20:11
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BretPit
- Zmazali ste mi, že som napísal, že sme vyhrali, preto ze sme boli posilnený v úvodzovkách, o hráčov z prvej ligy? No paráda,,, kde bol vulgarizmus, a iné veci nehodiace sa písať?
- 4.1.2024 - 20:26
- 0
- DraciaTlama
- Dobre Bret Pi.
Dam ti JEDNU sancu.
JEDNU.
Co si napisal na Urpinera ako osobny utok?
Ak mi napises ze OK beries, necam ho zmazany a zabudneme na to. - 4.1.2024 - 20:28
- +1
- BretPit
- Slečna a Vy ste kto, že mi tu dávate nejaké šance? Tá, ktorá bežne používa v tejto diskusii vulgarizmy, a nikto ju nemaze, ta ktorá bežné odpise niekomu, že keď si kopol nech vypadne? Ďakujem, od Vás žiadnu šancu nepotrebujem,,,
- 4.1.2024 - 20:35
- +51
- DraciaTlama
- Si si istý že budeš takto komunikovať práve so mnou?
- 4.1.2024 - 20:36
- +1
- FeroMotyka
- A mali by sme s Vami komunikovať nejak špeciálne?
- 4.1.2024 - 22:20
- +17
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BretPit
- Reagujem sám na seba,,, urpinera beriem v pohode, a ospravedlňujem sa za nevhodnú poznámku,, jemu, nie Vám slečna,,
- 4.1.2024 - 20:39
- +1
- DraciaTlama
- to je všetko čo som od teba chcela
nabuduce sa maj na pozore - 4.1.2024 - 20:40
- +2
- BretPit
- Samozrejme,, nabudúce keď budem chcieť napísať nejaký príspevok, tak Vám ho najprv pošlem do správy na schválenie
- 4.1.2024 - 20:48
- +13
- DraciaTlama
- to nemesis
staci ak si precitas text pred odoslanim prispevku:
Odoslaním vášho príspevku potvrdzujete, že ste sa oboznámili a akceptujete obsah tohto upozornenia, a že moderovanie nebudete komentovať na diskusii. V prípade že budete opakovane porušovať pravidlá, môže vám byť obmedzený prístup do diskusie, prípadne zablokované užívateľské konto.
a nebudes nikomu pisat že PIJE - 4.1.2024 - 20:50
- +1
- BretPit
- Ono, to slovíčko pije,, nakoniec som sa urpinerovi ospravedlnil, je nič, aspoň si myslím, proti tomu, aké výrazy tu používate Vy, doslova vulgárne, a nikto Vás nemazal,,, ale asi ste tu za nejakú celebritu, alebo neviem čo, je to fakt iné vyjadrenie oproti tým vašim doslova vulgarnym
- 4.1.2024 - 21:10
- +15
- DraciaTlama
- Bret, prajem pekný večer.
- 4.1.2024 - 21:13
- +1
- BretPit
- Ďakujem,,, aj ja Vám prajem pekný večer,, myslím to úprimne,, to slovíčko, čo som použil, v minulosti proti urpinerovi používalo viacej prispievateľov, vredy ste ta vehementne neprotestoval,,, mňa len naštvalo to porovnanie s tým Montrealom, mohol použiť aj lepšie mužstvo, však canadiens su nič moc😀😀
- 4.1.2024 - 21:20
- +1
- DraciaTlama
- Ja si na tu situaciu zhodou okolnosti spominam. Vtedy sa tu voci Urpinerovi zdvihla taka "moda" nadavat mu do alkoholikov a ze pise opity a podobne.
Pamatam si ze ja a bielomodra (vtedy Acorgonka) sme sa ho zastali a dost hlasno s tym, ze niekoho takto urazat je totalne cez. CEZ.
A prestali..
lenze cas od casu sa to objavi a ja som na to strasne citliva.
Ku mne.
Bret. Ja mam svoje chyby.
Lenze vyvoj v cse je aj u mna a nie som uz taka ako som bola. Jednak 50 a krku a druhak som ozaj kludnejsia.
Tak mi daj sancu
Pekny vecer este raz Bret. - 4.1.2024 - 21:24
- +1
- BretPit
- Zachytil som niekde tu v príspevkoch, že Vás niekto oslovoval Karin,, krásne meno,,, dodatočne, oneskorene, všetko najlepšie k meninám,,, druhého januára, ak sa nemýlim,,, a keď ste ozaj Karín,,, všetko dobré
- 4.1.2024 - 22:14
- +2
- DraciaTlama
- Áno, som Karin. Ďakujem veľmi pekne
- 4.1.2024 - 22:46
- +2
- DraciaTlama
- Nic take.
- 4.1.2024 - 21:13
- +2
- strojar
- "na budúce sa maj na pozore"
To napísal kto? - 4.1.2024 - 21:23
- +13
- DraciaTlama
- Myslim, ze Bret to tak nevnimal
- 4.1.2024 - 21:28
- +1
- BretPit
- Strojar,,, je to f,, pohode😃
- 4.1.2024 - 22:15
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Jamboree
- Ten moderátor/mo derátoři, co tu občas něco smaže, se musí dobře bavit 😃: jestli to tu všechno na HP čte. A občas i v duchu supět : D No alespoň se nemusí dívat v TV na žádné Reality show. Toto má místo toho 😃
- 4.1.2024 - 23:14
- 0
- strojar
- Poznáš význam slova vzhliadnuť?
- 4.1.2024 - 21:10
- 0
- mafiaPC
- Dnes Čehúnom nepomohol žiadny haluzný odraz od hokejky Švéda, nohy rozhodcu a hlavy diváka. Pozdravujem pána Antoša a posielam :*
- 4.1.2024 - 20:48
- +10
- AgentCooper
- Myslim si, ze Cesko by na tomto sampionate dosiahlo lepsie vysledky, ak by mali v branke brankara chytajuceho vo forme. Toto nebol prvy zapas, v ktorom Hrabal totalne vybuchol.
- 4.1.2024 - 20:49
- +2
- FeroMotyka
- Už bol unavený, veď chytal všetko.
- 4.1.2024 - 22:21
- 0
- jack13
- Souhlasim. Obecne my i vy potrebujeme k uspechu vzdy golmana, ktery je v top forme. Bez toho to nikdy neslo. Ty 2 goly byly zasadni. Na druhou stranu to nebyly jedine sance Svedu. Stejnou chybou jako derava lapacka Hrabala jsou ale i nepromenene sance Kulicha. Takovy jrac to musi davat. Proste vyhral lepsi.
Zitra bychom meli byt v lehke vyhode vzhledem na hraci cas. Tak uvidime. - 4.1.2024 - 22:26
- +1
- AgentCooper
- Myslim, ze v tom zapase ste miernymi favoritmi. Augusta chce znovu do branky Hrabala... asi uz nema velmi na vyber, dat tam niekoho nerozchytaneho, to by na ceskom hokejportali bolo po zapase riadne nablito.
- 4.1.2024 - 23:34
- 0
- jack13
- Ani si nemyslim. Volbu ji eho golmana by si obhajil a verejnost by to podle me i akceptovala. Ale je to jedno, ptz dle vyjadreni Augusty to nebyly jednoduche strely
- 4.1.2024 - 23:41
- 0
- Cia
- A myslim ze dnes vam chybal ten najudernejsi utok Stesti Klika Nahoda ten sa uplne vystavil proti Kanade
- 5.1.2024 - 1:48
- +2
- jack13
- Samozrejme, vsak my bez tohoto utoku jeste nevyhrali jediny zapas od rozdeleni federace. Proti Kanade neslezl z ledu..
Ja ve sportu verim na kauzality. Psal jsem to zde nekolikrat - zehrani nad absenci nemeritelnych hodnot v tomto a podobnem spojeni je pro mne znakem neuspesnych lidi.. - 5.1.2024 - 5:55
- +1
- amaskiea
- presne - a ruka v ruke s týmto idú väčšinou aj lamentácie nad vlastnou smolou...
- 5.1.2024 - 8:18
- +1
- jack13
- jj, sebelitování je také pecka. To člověka hned posune o vesmírný krok vpřed..
- 5.1.2024 - 8:44
- +1
- jack13
- Musim rici, ze nad afektovanymi reakcemi nekterych diskuteru kvuli jedne vete komentatora (a to ani ne urazlive, nybrz spise popichujici) se musim smat. Tady se clovek pod clanky nebo v livkach docte tolik dehonestujicich prispevku, urazek a posmesku o Cesich, ze kdyby jen z 1/10 oplacel stejnym metrem z pozice diskutera ceske narodnosti, tak je nejen mazan, ale take oznacen za trolla, provokatera, byl by vyhazovan z webu a dostal ban..
K tomu se nemam potrebu snizovat, ale jen jednou (tusim ze minuly rok) jsem si dovolil napsat, ze za to neustale teatralni vysmivani se do ksichtu souperu od mladych SK hracu tentokrate tomu konkretnimu svk tymu medaili nepreji, smazali me velmi rychle. Mozna to byla jiz ta pani nahore, co kaze vodu a pije vino
Proto, byt bych rad, se uz radeji nevyjadruji k Durimu S. ani dalsim SK hracum v NHL, ptz jakakoliv kritika, i treba objektivni, je automaticky brana pomalu jako utok na cele Slovensko. A lezt neustale do zadku vychvalovacimi odami se mi moc nechce. To totiz neni diskuze, ale trapne pochlebovani. - 4.1.2024 - 22:56
- +7
- DraciaTlama
- Mily Jack.
Pokiaľ máš tieto pocity, ozaj nechapem, prečo tu teda zotrvávas.
Minulý rok som to ešte byť nemohla. - 4.1.2024 - 23:01
- +1
- puk11
- Z toho si netreba nič robiť, povedal by som, že väčšina slovenských hokejových fanúšikov sú ľudia žijúci úplne mimo reality, bez schopnosti pozrieť sa na niečo racionálne. Vlastne asi by sa to dalo povedať o Slovákoch celkovo. Aj keď samozrejme takí ľudia sú všade. No predsa len si myslím, že na Slovensku je to extrém.
- 4.1.2024 - 23:23
- +4
- jack13
- A to ja zase nesouhlasim. Naopak si myslim, ze vetsina fanousku jsou uplne v pohode. Bohuzel nejvice jsou slyset a videt zejmena ti extremnejsich nazoru, at uz je to nazor na cokoliv, ne jen na hokej..
- 4.1.2024 - 23:28
- +3
- puk11
- Nuž názor ti neberiem, ale ja ako obyvateľ Slovenska som už stratil ilúzie a reálne si myslím, že ide o väčšinu. Ale zase máš pravdu, že tých najextrémnejších je vždy počuť najviac.
- 4.1.2024 - 23:34
- +2
- jack13
- Ja stravil na Slovensku hodne casu a za nekolik let po cele krajine potkal spousty lidi, ale blbcu nebylo pomerove urcite vice nez v CR
Takze nic, co by vybocovalo
- 4.1.2024 - 23:43
- +1
- jack13
- Protoze jsou zde nastesti i normalni diskutujici, od kterych se casto dozvim informace a pohledy, ktere me obohacuji.
Tieto pocity mam z nekolika (do 20 ks) exemplaru, kdy se vetsina nicku opakuje a lide, kteri zde bdi nad slusnou diskuzi (tedy aj ty)s tim nedelaji povetsinou vubec nic..
Ale mam ve sve podstate HP natolik v oblibe, ze to musim proste prechazet s nadhledem. Je to jako nektera manzelstvi - partner/ka te neustale stve, porouci a ponizuje te, ale ty ji/jeho mas stejne porad rad a zivot bez manzelstvi si nedokazes predstavit, az to spadne do utrpneho stereotypuTam zatim s HP nejsu, takze jestli me nehodlas vyhodit, tak me sem tam budes muset "trpet"
- 4.1.2024 - 23:11
- +3
- DraciaTlama
- Nazývať diskutérov KS ci exemplár je zvláštne.
Ja ta urcite nevyhadzujem. - 4.1.2024 - 23:14
- +1
- jack13
- To je vazne to jedine, co sis z toho vzala? Najdi si vyznam slova exemplar. Pres stromy bohuzel nevidis les..
- 4.1.2024 - 23:19
- +5
- Jamboree
- Jack13: Přeci jenom... jsem tohle WJC tu dosáhl na svůj 1000cí komentář, takže myslím, že alespoň pár desítek z nich by mohlo být čtivých
- 4.1.2024 - 23:18
- 0
- jack13
- Nebudu konkretni ani na jednu stranu
- 4.1.2024 - 23:22
- 0
- Jamboree
- Jinak suhlasim, že HP mam taky natolik v oblibě : že některé příspěvky přecházím, ale to asi uplně každý tu.
- 4.1.2024 - 23:17
- +1
- DraciaTlama
- Vyjadrenie pána Antoša: https://sportnet.sme.sk/spravy/hokej-milan-antos-rozhovor-cesko-ms-v-hokeji-u20-2024/
Keď sme pri sociálnych sieťach, na tých sa rýchlosťou blesku rozšíril váš výrok: “V Česku je obrovská radosť, lebo Slováci vypadli a my ideme ďalej.” Ako ste to mysleli?
Ja vlastne vôbec nechápem, čo sa stalo. Každý, kto ma pozná, vidí, že to nebola nejaká uštipačnosť. Nemá zmysel sa v tom ďalej hrabať. Ľudia, ktorí chcú na niekoho hodiť, že Slovensko napriek tomu, že malo výborný tím, nepostúpilo - čo mňa osobne tiež prekvapilo – si nájdu niečo, čo nie je ideálne.
Z môjho pohľadu tam však určite nebola žiadna uštipačnosť ani výsmech. Bolo to rýchle hodnotenie v živom vysielaní. Povedal som, čo som povedal a späť už to aj tak nevezmem, prečo by som to robil.
**
Pokial to len bolo zle pochopené, tak OK. - 5.1.2024 - 11:17
- +1
- Dracik_18
- krúti sa ako had na jar v Tatrách ...
- 5.1.2024 - 14:21
- +1
- BaW
- Počkááť Antoš to je ten, čo korčuľoval ako keby mal špajdlu od hlavy po zadok a tešil sa z gólov ako tí panáčikovia na šnúrke. Ahá. Už si pamätám. Tak to je v pohode.
- 5.1.2024 - 14:35
- +1