Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
NHL
USA / NHLOilers - Florida2,43,852,67
INÉ
ROZBALIŤ

Diskusia: Slováci na záver skupiny prehrali so Švédmi vysoko 1:6

zdroj: Hokejportal/Adrián Danaj
21.5.2024 22:48 TASR

Slovenská hokejová reprezentácia uzavrela účinkovanie v základnej B-skupine MS vysokou prehrou so Švédskom 1:6. Zverenci trénera Craiga Ramsayho mali už pred duelom isté 4. miesto v tabuľke a vo štvrtok nastúpia v pražskej O2 aréne proti víťazom "áčka" Kanaďanom. Švédi vyhrali skupinu bez zaváhania a vo štvrťfinále si zahrajú derby s Fínmi.


V ďalších dvoch štvrťfinálových súbojoch nastúpia Švajčiari proti Nemcom a domáci Česi vyzvú výber USA. Slováci by mali hrať vo štvrtok v Prahe pravdepodobne v skoršom termíne o 16.20 h a Česi o 20.20 h, no program ešte musí potvrdiť direktoriát turnaja.

Ramsayho zverenci v utorkovom zápase držali krok s favoritmi len v úvodnom dejstve, ktoré prehrali 0:1. V druhom inkasovali tri góly a v treťom sa v podstate už len dohrávalo. Čestný úspech zaznamenal obranca Michal Ivan, pre ktorého to bol prvý gól na turnaji.

 

B-skupina:

Švédsko - Slovensko 6:1 (1:0, 3:0, 2:1)

Góly: 3. Raymond (Hedman, Kempe), 28. Karlsson (Holmberg, Raymond), 33. Burakovsky (Karlsson, Zetterlund), 34. Lundeström (Olofsson), 50. Eriksson Ek (Brodin), 58. Eriksson Ek (Karlsson, Dahlin) - 51. Ivan (Tatar, Slafkovský). Rozhodcovia: MacFarlane (USA), Schrader (Nem.) - Briganti, Gustafson (obaja USA), vylúčení: 6:6, presilovky: 2:0, oslabenia: 1:0, 9109 divákov (vypredané).

Švédsko: Gustavsson - Heed, Hedman, Karlsson, Pettersson, Dahlin, Brodin, Bengtsson - Kempe, Eriksson Ek, M. Johansson - Burakovsky, Holmberg, Raymond - Zetterlund, Lundeström, Olofsson - Froden, L. Johansson, Grundström - Sörensen

SR: Škorvánek - Čerešňák, Fehérváry, Nemec, Ivan, Grman, Koch, Golian, Gajdoš - Slafkovský, Pospíšil, Cehlárik - Hudáček, Cingel, Tatar - Kelemen, Čacho, Regenda - Faško-Rudáš, Sukeľ, Daňo

 

Slováci nastúpili do zápasu bez Hlavaja, Hrivíka a Kudrnu, ktorých nahradili Škorvánek, Čacho a Faško-Rudáš s tým, že na centra prvého útoku sa posunul Pospíšil. Ramsayho hráči začali duel aktívne, no zabrzdil ich faul Grmana, ktorý Švédi potrestali po necelej minúte, keď Hedmanovu strelu tečoval Raymond. V 3. minúte mal šancu na vyrovnanie Gajdoš, spomedzi kruhov trafil len do lapačky Gustavssona. Ďalšiu možnosť mal pri presilovke Hudáček, ale minul. Slováci sa však z rýchleho gólu oklepali a s favoritmi odohrali vyrovnanú a z oboch strán aktívu tretinu. Pokazilo ju len zranenie Pospíšila, ktorý neudržal rovnováhu, narazil ramenom do mantinelu a len ťažko sa zdvíhal z ľadu.

Po prestávke už nenastúpil a Slováci točili troch centrov. Napriek tomu si vypracovali tlak, zahrali si druhú presilovku a zahodili v nej obrovskú šancu na vyrovnanie. Po zakončení Tatara sa puk odrazil od žŕdky do bránkoviska, ale nik ho nedokázal doraziť do siete. Slováci pykali už o pár minút neskôr, keď sa Švédi nasťahovali do pásma, Holmberg prihral spoza bránky Karlssonovi a ten z uhla našiel medzierku v hornom rohu - 0:2. Od druhého gólu mali Švédi jasne navrch, Slováci stratili pohyb a pôsobili odovzdane. Tatar si v 32. minúte pomohol faulom, ktorý potrestal Burakovsky. Tréneri potom poslali do prvej lajny Tatara, Hudáčka a Slafkovského, no pri ich pobyte na ľade upravil Lundeström už na 4:0.

Švédi mali prevahu aj v treťom dejstve, no v rozhodnutom stretnutí už zbytočne neriskovali. Počas dvoch presiloviek si vypracovali niekoľko šancí, ale Škovránek neinkasoval. Slováci sa snažili urobiť niečo s výsledkom, no v polovici tretej časti prehrávali na strely 0:10 a to mali k dispozícii aj početnú výhodu. Ani raz v nej nevystrelil na bránku, za to Švédi áno a Eriksson Ek zvýšil na 5:0. Až potom prišiel čestný úspech Slovákov, o ktorý sa postaral po peknej kombinácii s Tatarom a Slafkovským obranca Ivan - 1:5. Posledné slovo však mal Eriksson Ek, ktorý pridal druhy gól.

hlasy po zápase /TASR a TV JOJ/:
Viliam Čacho, útočník SR:
"Bol to veľmi ťažký zápas a treba si úprimne povedať, že sme ho nezvládli. Švédi boli oveľa lepší. Musíme to hodiť za hlavu, ideme ďalej. Teraz máme pred sebou zápas o všetko, na ktorý sa musíme dobre pripraviť a pristúpiť k nemu lepšie ako dnes."
Lukáš Cingel, útočník SR: "Ťažko sa hodnotí zápas po takej prehre. Prvá tretina mala z našej strany ešte ako také parametre. V druhej sme prepadali a Švédi to vedeli rýchlo využiť. My sme začali bezhlavo lietať. Upustili sme od toho, čo sme chceli hrať. Musíme to teraz hodiť za hlavu, čo bolo bolo a musíme zapracovať na detailoch. Musíme hrať stále náš hokej a veriť tomu."
Marko Daňo, útočník SR: "Bol to náročný duel, zostava bola obmenená a niektorí chalani oddychovali. Bolo to náročné dať dokopy keď sa ešte niektorí zranili počas zápasu. Nebolo to také, ako sme si predstavovali. Verím, že sa všetci dajú dokopy na Kanadu. Švédi majú výborné mužstvo a predviedli kvalitu. Zabrali, keď mali."
Tomáš Tatar, kapitán SR: "Druhá tretina nám kompletne ušla. Prestali sme rešpektovať systém a každý si chcel robiť, to svoje. To sa takto nedá, najmä nie proti takémuto súperovi. Možno trochu zohralo úlohu aj to, že sme vedeli, že sme postúpili. Stratili sme dvoch centrov, Hrivík nemohol ani nastúpiť a potom sa zranil Pospíšil. Museli sme to tam všelijako rotovať. Veríme, že nás prídu podporiť slovenskí fanúšikovia do Prahy."
Michal Ivan, obranca a strelec jediného gólu SR: "Bol to ťažký zápas. Chýbali nám sily, neboli sme aktívni. Hlavne v druhej tretine boli Švédi jednoznačne lepší. Som rád, že mi to tam padlo, ale ten gól nič neriešil. Myslím, že pred štvrťfinále sa musíme odraziť od prvých dvoch tretín zápasu s USA."
Libor Hudáček, útočník SR: "Ja sa na ten zápas teším, poriadne zregenerujem a pripravíme sa na Kanadu. Uvidíme, je to šport. Ku Švédom si povieme niečo teraz a hodíme to za hlavu. Vieme, že to nebolo ideálne, ale vedeli sme, že majú najlepšie mužstvo na turnaji. Musíme si veriť, bez toho to nejde. Pospíšil musí ísť na magnetickú rezonanciu, aj ja ju potrebujem."
Šimon Nemec, obranca SR: "Boli na vyššej úrovni, musíme sa s tým zmieriť, ale sme dosť rozumní na to, aby sme na to zabudli a išli ďalej. Proti Kanade chceme podať čo najlepší výkon."

 

konečná tabuľka B-skupiny:

1. Švédsko 7 7 0 0 0 35:9 21*

2. USA 7 5 0 1 1 37:16 16*

3. Nemecko 7 5 0 0 2 34:24 15*

4. SLOVENSKO 7 3 1 1 2 26:23 12*

---------------------------------

5. Lotyšsko 7 1 3 0 3 19:28 9

6. Kazachstan 7 2 0 0 5 12:31 6

7. Francúzsko 7 1 0 1 5 13:26 4

---------------------------------

8. Poľsko 7 0 0 1 6 11:29 1**

 

* istý postup do štvrťfinále

** - istý zostup do A-skupiny I. divízie

 

/zápasy, víťazstvá, víťazstvá v nadstavbe, prehry v nadstavbe, prehry, skóre, body/

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MS MS 2024 Česko


HcKOSICE50000

 

Fuj. Priviazal by som vsetkych hracov a nutil ich pozriet si tento zapas od zaciatku do konca.
21.5.2024 - 23:02
+20

aaaaaa

 

Prvých 27 minút bolo veľmi dobrých a hrali sme vyrovnanu partiu
21.5.2024 - 23:06
+19

EliteProspectt

 

skoda pre nas ze sa hra 60
21.5.2024 - 23:12
+19

luciakanky

 

Ale šťastie pre súperov, že sa hrá 60 minút
21.5.2024 - 23:19
+2

Herbert

 

Ved ale tak to bolo aj proti USA len (Nastastie dokazali strelit rychle goly) potom druhu polovicu uplne vypustili

To iste proti Lotysom v prvej polovici dominovali a lotysom dovolili len 8 striel na branu a potom znova uplne vypustili

22.5.2024 - 7:59
+2

Haxito

 

JE TO ARENOU PREDSA SME NAŠLI KDE JE PROBLÉM
21.5.2024 - 23:02
+16

lukiasko

 

A teraz bez srandy… Koho dostaneme do semifinále ?
21.5.2024 - 23:02
+8

Great!

 

Vitaza zapasu USA Cesko.
21.5.2024 - 23:05
+7

sanyo

 

Hm, nemenilo sa to akosi, ze sa tam meni "nasadzovanie" do semi? Zs to teraz nie je este jasme?
22.5.2024 - 5:31
+1

nerorome

 

Áno,"pavúk" nie je stanovený ako v NHL.
22.5.2024 - 8:20
+2

FP-rivaldo7

 

aj podla mna to takto je, ako v extralige
22.5.2024 - 9:00
0

sloniik

 

Víťazi štvrťfinále postúpia do semifinále.

V ňom sa najvyššie nasadený tím stretne s najnižšie nasadeným tímom. Druhý nasadený tím nastúpi v semifinále proti tretiemu.

O nasadení tímov rozhodujú kritériá: a) umiestnenie v skupine, b) počet bodov v skupine, c) lepšie skóre v skupine, d) vyšší počet gólov v skupine, e) rebríček IIHF.

https://sportnet.sme.sk/spravy/pravidla-system-format-ms-v-hokeji/
22.5.2024 - 9:43
+1

Flak108

 

Kanarek od svedov. Ich kvalita je obrovska o tom žiadna ale chalani si snáď po tomto výkone vstupia do svedomia. Som zvedavý, čo pospisil.
21.5.2024 - 23:05
+3

Haxito

 

Jojka kým zistá čo je Pospišilovi sa bude hrať aj finále
21.5.2024 - 23:07
+8

djoker

 

Vieš čo je "kanarek" v tenisovej terminologii ?
22.5.2024 - 13:41
+1

Flak108

 

U nás na HP sa to tak píše.
22.5.2024 - 15:48
0

Urpiner16

 

Napíšem to tu znova.Za nás môže hrať aj desať Pastrňákov ale ja som prestal veriť tomuto realizačnému teamu.
Inak toho Tomeka tam máte ako maskota MS keď mu nedáte šancu?
21.5.2024 - 23:06
+26

aaaaaa

 

Tomek a napríklad aj taký Vejmelka išli na šampionát s dopredu jasné danou úlohou . Vedel o tom a nemal s tým taký problém ako ty .


21.5.2024 - 23:16
+17

luciakanky

 

Len zase po 4 góle kedy bolo jasné, že tento zápas sa bude dohrávať už len, mohli vystriedať brankárov. Bol by to aj impulz pre tím
21.5.2024 - 23:20
+19

Urpiner16

 

Vedel som že Hlavaj nechajú oddýchnuť a nie to čo tátal Nerorome že čo on bude robiť od nedele do štvrtka.Ale že tam dajú opäť neistého brankára ktorý ako s nemcami tak aj teraz dostane šestku to som nečakal.Inde by tú trojku použili ale pri Lašákových omyloch to nehrozí.
21.5.2024 - 23:26
+16

rijko

 

Súhlasím. Ozaj mi nejde do hlavy, ze minimalne na striedanie nesiel Tomek. Ale ak toto mala byt labutia piesen branarova,tak ok.
21.5.2024 - 23:42
+10

69roman

 

Trenčín v lige nehrá v posledných rokoch nič a toto vedenie reprezentácie s trenčianskou históriou je tiež o ničom.
22.5.2024 - 6:13
+8

19janci

 

Je ti lepšie ? aspoň má Trenčín v realizačnom tíme Slovákov a dá im šancu sa ukázať , čo iní majú väčšinou Čechov,Fínov,Švédov ...
22.5.2024 - 6:59
+3

Tatry7

 

Aha,takže tréneri sa majú do repre tímu A mužstva ukazovať....Ja idiot som si do teraz myslel, že tam majú chodiť ostrieľaní ľudia,ktorí majú za sebou nejaké úspechy na klubovej úrovni v daných pozíciách
22.5.2024 - 7:29
+9

69roman

 

Počkať ja som nechcel provokovať len konštatovať ale jednoducho je to tak rozmenme si na drobné čo dokázali Fruhauf Pardavy a Petrovicky ako tréneri ?
22.5.2024 - 8:00
+1

strojar

 

Dokázali sa dostať na reprezentačnú striedačku.
22.5.2024 - 8:33
+4

Urpiner16

 

Kamarát mančaft zlatých hokejistov.Ako hráči skvelí ako tréneri by mali pracovať aspoň 10 rokov na klubovej úrovni aby sa niečo naučili a pochopili Toto že sú v repre je čistý amaterizmus SZĽH a GM.
22.5.2024 - 9:20
+4

frantapriklep

 

Patrick Fischer skončil v roku 2009 aktívnu kariéru, po troch sezónach asistenta vo švajčiarskej lige sa stal asistentom aj pri repre a od roku 2015 je hlavným trénerom švajčiarskej reprezentácie.

Čiže 6 rokov od hráča k hlavnému v repre. Ty by si chcel 10 pre asistenta.
22.5.2024 - 10:27
+2

strojar

 

Predsa je tu taký maličký, ale naozaj malilinký rozdiel.
Patrick Fischer má výsledky.
22.5.2024 - 16:23
+3

Urpiner16

 

Ako to ten Patrik Fischer robí že aj herne sa švajčiari posúvajú nad našu úroveň?
22.5.2024 - 16:32
0

69roman

 

Tak poprosím sumár klubových úspechov ako trénerov .
22.5.2024 - 16:19
+1

mesye

 

Čo povedať. Svetová špička je niekde inde, smutné je že sme úplne bez zapaluy. Od nás som čakal energické výkony, rýchle korčuľovanie, dominanciu zámorských hráčov. Je to celé nejaké divné. Keď si zoberiem že k najlepšej zostave nám chýba len Černák je mi smutno...
Fehy a Nemec sú pre mňa najväčšie sklamanie. Vpredu neproduktivni, vzadu chybuju. Čakal som oveľa viac. K presilovkám škoda niečo hovoriť. Nevieme si prihrať, nestrielame a preto sme v nich posledni. A Fruhauf povie že ich hrame dobre 😃 v tomto nás Kanada krásne vyskoli.
21.5.2024 - 23:06
+18

crosbynko

 

Tak zase Nemec ma 1+5. A podla mna hra o dost lepsie ako vlani. Aj ked posledne zapasy kus upada. Fehervary hra pod svoje moznosti.
21.5.2024 - 23:13
+19

AgentCooper

 

Nemec 1+5, +1
Fehervary 1+1, +2

To nie je zle.

Nemec v bodovani obrancov po zakladnej casti na delenom 5.mieste s Hedmanom. To tiez nie je zle.

Presilovky hrame katastrofalne, suhlas.

Od stvrtfinale je to uplne novy turnaj. S timami so svetovej spicky sme zatial odohrali 2 zapasy - USA sme porazili, so SWE prehrali.
21.5.2024 - 23:14
+12

matus93

 

Míííšo Handzuša

Ps. V Prahe snáď nebude také teplo
PS2. Vždy pri veľkých úspechoch sme vyradili v 1/4 finále zámorský tím , MS2002, MS 2012 , ZOH .. náhoda ?
PS3. Verím že pospisil bude ok , potrebujeme ho ..
21.5.2024 - 23:07
+4

Haxito

 

S kým hráme vo finále?
21.5.2024 - 23:14
+1

AgentCooper

 

Tento rok neviem, ale v 2031 hrame finale s Madarskom, ktore nas uz predbehlo.
Finalovu zostavu z MS 2031 najdes v jednom z prispevkov Marian12, ci ako sa vola ten chlapec cez zostavy.
21.5.2024 - 23:16
+27

NR CERT

 

PS4 do prdele nefunguje mi ovládač.Vieme že nám o nič už nešlo ale robili si snami čo chceli takto keď pôjdu na Kanadu tak si môžu rovno zabaliť výstroj a to ešte môžme ďakovať Amerike dneska strašný výkon
22.5.2024 - 0:16
+2

ZACHI.m

 

aj MS 2000 - USA
22.5.2024 - 9:08
+1

frantapriklep

 

Nuž horšie to vo štvrtok byť nemôže, ak sme chceli dať Kanade signál, že nás má podceniť a v stredu večer môže dať teambuilding v uliciach Prahy, lepšie sa to nedalo.

Víťazstvo USA dalo jasný signál, všetko je rozhodnuté a ide sa hrať prípravný zápas. Oba tímy hrali na 50 percent, ale kým vo Švédskom prípade to stále stačilo, v prípade slovenskom to vyzeralo zle. Ešte prvá tretina zniesla aké také kritéria, ale gól sa streliť nepodarilo, navyše sme prišli o Pospíšila, čo môže byt veľký problém smerom k štvrťfinále. Tréneri ani na siedmy pokus nevyužili možnosť skúsiť Slafka dať od Cehlárika preč, ja tomu nerozumiem, ale veď nemusím všetkému.

Ľúto mi bolo ľudí, ktorí si kúpili na toto lístok za 90 eur, cestovali tam a toto bola ich odmena.

Primárne vždy platí, že ak chceš vyhrať zápas s top tímom, musíš mať v bránke oporu, Škorvánek sa snažil, ale postupne upadol do rovnakej letargie ako celý tím , verím že Hlavaj sa vo štvrťfinále opäť raz “zblázni” a dá šancu prekvapiť. Bez brankára to proste nejde.

A Robovi Petrovickému patrí vďaka za tieto presilovky, to akože klobúk dole.
21.5.2024 - 23:07
+31

Great!

 

Zo zápasu je tazké zbierat dáta, bol bezpredmetný, no je na zamyslenie, ze ho dokazeme prehrat o dve triedy aj so Svedmi, ktorým o nič nešlo.

Pomaly možeme hodnotit sampionát, bude isto pamätaný ako nepodarený, mozno najslabsi za Ramseyho. Prehry s Lotysmi aj Nemcami, jasna prehra so Svedmi a zrejme aj Kanadou, a tretia tretina s USA akurat otvorila polemiky, do akej miery nas Americania podcenili.

Viac som cakal od Fehyho, Nemca aj Ceresnáka, Prvemu utoku neslo, svedska dvojka doplácala na Slafka a rovnako to platilo naopak. Nizka odvaha cokolvek menit za pochodu. V dobrom svetle sa ukazal Hudáček a Pospisil.

Do buduceho roka urcite novy realizačný tím, kludne komplet. A dat sancu rocniku 2004 a mladsim. Mesar, Dvorsky, a dalsi. Zobrat na milost druheho Pospisila. Naopak poďakovať Tatarovi, cielom musi byt omladiť, tento mančaft posobí vyhorene, bezducho, netímovo.

21.5.2024 - 23:08
+19

Ol!ver

 

To čo píšeš za múdrosti zas
22.5.2024 - 0:06
+8

mato_ke

 

Akú nepravdu tam napísal?
22.5.2024 - 0:22
+7

Daewo_KS

 

Ved sa skus vyjadrit podrobnejsie, nie takto jednou vetou odfajcit uceleny prispevok k veci.
22.5.2024 - 7:03
+6

evgeni71

 

a čo tak to hodnotenie neúspešného turnaja? nie je na to priskoro?
22.5.2024 - 7:59
+1

Ol!ver

 

Tak v prvom rade pochválil len dvoch hráčov, Tatara neustále podceňuje - teraz zjemnil - chce len jeho koniec v repre, pritom Tatar patrí medzi našich najlepších hráčov a ešte k tomu je líder a poctivec.

Musí sa aspoň čiastočne držať svojho tvrdenia, ktoré tvrdil pred MS, že by Tatara do tímu vôbec nebral, aby si zachoval tvár, heh.

Nevydarené MS? Od kedy je pre nás samozrejmosť postúpiť do štvrťfinále? To je tiež dosť mimo reality názor.

No a šance chce dávať hráčom ročníka 2005 (okrem Dala), pričom takmer všetci hrajú juniorku, to je tiež vysoko odborný názor. Zaujímalo by ma, komu, v kontexte konca Tatara a vraj omladeniu (pričom prestarnutý káder nemáme) to vyznieva úsmevne, ale čiastočne súhlasím - postupne treba zapracovávať talentovaných mladíkov a mladších hráčov do 25 rokov.
22.5.2024 - 8:58
+4

Kopitar11HKPOPRAD

 

3 sampionaty nevieme vyuzit presilovku.
21.5.2024 - 23:08
+7

jaja11

 

Čo fňukáš, veď máme systém a hráčov k nemu, len akosi zabudli, že na góly treba strelca a toho sme nechali doma...
21.5.2024 - 23:13
+10

evgeni71

 

jj ten by nám vystrielal minimálne zlato
22.5.2024 - 7:58
+6

Wana

 

Poviem len jedno, PP máme 4,35%. Sme najslabší na celých MS v PP. Hrali sme 37:40 presilovku a dali sme za ten čas jeden jediný gól.

Toto ide na triko trénerskému štábu, keby tam nemáme žiadny systém a len to hádžeme od modrej na bránku tak dáme viac gólov ako s pardavého systémom...

Chce to spraviť analýzu po MS, a spraviť zmeny v RT nakoľko zlyhanie v PP ide len a len na ich vrub...
21.5.2024 - 23:08
+39

Kopcansky Palachar

 

Petrovicky ma primarne na starosti nase PP, Pardavy to mal minuly rok. Ale v podstate sa nezmenilo voberc nic. Presne rovnake nic ako minuly rok. Smutne a ubohe. Zarazajuce.

21.5.2024 - 23:35
+12

fabbeN

 

Prezident svojich asistentov podrží, privrie pred tým oči ako pred ďalšími vecami a všetko bude fajn. Naďalej sa budeme točiť v kruhu a tľapkať sa po ramenách, že sme postúpili zo skupiny a na viac chlapci nemali. Asistenti si niečo zarobia, skúsenosti síce získajú, ale neviem čo im to pomôže kedže skúsenosti získava Pardavý už niekoľko rokov (a to na tej najvyššej úrovni - REPRE) a aj tak putuje z klubu do klubu pre nespokojnosť s výsledkami a predvedenou hrou.
Finálne zhodnotenie? Pokiaľ tam bude fungovať kamaradíčkovanie tak to s tým hokejom nikde nedotiahneme a Šatan nie je žiadna persóna, aby kamarátom povedal a dosť.
22.5.2024 - 10:10
+3

emoxx1

 

Síce sa to zlomilo.az neskôr z ale za mňa je bod zlomu zranenie Pospíšila. To bol koment po ktorom sme už nechodili do súbojov tak odhodlane a napriek výsledku a aj výkonu je to asi správne. Na konci by som v kľude obetoval o gól dva viac a zdravého Pospíšila do QF.
21.5.2024 - 23:09
+13

newMHCfan

 

Myslel som si ze to nikdy nenapisem. Poprve, Dufam ze uz nikdy nevidim blbe dristy
Ze hraci z nhl nie su az taky rozdielovy. Tie vysledky top favoritov v suchych dresoch hovoria za vsetko. Strasny rozdiel uz sa mi to az nepaci.
Za druhe - nech tie MS su naozaj o hracoch s domacich lig a podobne ako fakt je to vyrovnanejsie a “svojim sposobom” sa nato lepsie pozera. Toto su zapasy ked sa podari jednemu timu poskladat na zaklade stastne vypadnutych NHL timov super tim tam to potom tak vyzera. NAkladacky, nuda a superi vyzeraju ako komedianti co si pomili povolanie.
Po tretie my tam vlastne mame taky “na 90” olympijsky “ tim a prehrame s lotysmi co su stari pani uz, trapenka s polskom a francuzkom. No a dnes ? Pfffff je to rozdiel zial.
Neviem ako, normalne neviem ako ideme tu Kanadu porazit. Ak im krivdim rad budem za blbca.
Ak sme sa zlepsili pod Satanom ako prezidentom a Remzym tak je to stale malo alebo superi proste est viac zrychlili. Toto je dnes hanba ako fakt….svedi hrali o nic a aj tak si znas urobili kozy…v suchych dresoch.
Presilkovky….vlastne nic
21.5.2024 - 23:09
+9

PeterLucky

 

Nechcem aby sa ta to dotklo, ale ty si zacal pozerat MS pred 2 rokmi? Ved ten turnaj bol vzdy o tom, ze kto zlepi na poslednu chvilu co najviac pouzitelnych hracov z NHL. Ved to vidis aj na nasom vybere, ze hraci ktori sa nevedeli dostat do zakladnej zostavy NHL a hrali farmu, tak v nasom vybere su stale ti lepsi. Ten rozdiel je vazne taky velky. Nehnevaj sa na ligy v severnej Amerike, skor zacni pochybovat ci ti hraci z Europy su vazne taki dobri. Ved napriklad Cehlarik mal skoro bod na zapas vo Svedsku tuto sezonu a na tomto turnaji to je trapenie. Tak asi sa nedostal do Bostonu Bruins z nejakeho dovodu? Preto hra dnes v Europe a nie v Bostone v zakladnej zostave. Cechom dosli Zacha, Necas a Pasta, odrazu behom 2 dni sa z ich muzstva stalo o triedu silnejsie.
21.5.2024 - 23:55
+23

Moravak

 

Hráči z NHL se musí trochu přizpůsobit na MS. Proto jim to trvá třeba týden atd...
Pastrňák, Zacha a Nečas byli včera špatní. Pastrňák a Zacha příšerní, ale to se dalo čekat, jejich výkonnost bude stoupat. Budou už s USA lepší, ale taky to může být poslední zápas a hotovo. Potřebovali by ještě 1-2 zápasy a pak budou super....
22.5.2024 - 8:15
0

emoxx1

 

A to v realite u mnohých vidíme, že mnoho hráčov z NHL nejde na tých MS v takom nasadení ako v Lige.
22.5.2024 - 8:57
+1

luciakanky

 

Naše presilovky 😃 toto ťažko bude niekto prekonávať. Podľa mňa sme si dnes krásne rozdr***li psychiku a akú takú pohodu a pri všetkej vdake a úcte k celému RT ich mám v Renaulte na lehátku je na vyhadzov, celé MS žiadna reakcia nič a novinári tiež nepostrehla som, že by sa pýtali, že o s presilovkami, čo s nefungujucou prvou formáciou a tak ďalej.
21.5.2024 - 23:10
+15

Urpiner16

 

Ako za covidu.Všetci držia bobríka.
21.5.2024 - 23:17
+10

FP-rivaldo7

 

novinaroch mame na MS troch, ostatni redaktori pisu clanky z videneho len doma s obyvacky. a ti traja nechcu prist o robotu, tak su radsej ticho.
22.5.2024 - 9:09
+1

pali97

 

Tento tím ukázal v 1. tretine a v predĺžení proti USA svoj maximálny potenciál. V ani jednom z ďalších zápasov sme sa k tomu ani nepriblížili. Ak to proti Kanade dokážeme, tak môzeme pokojne postúpiť ďalej. Je však otázkou, prečo to vyzerá, že si hráči na ľade robia čo chcú, nedokážu poriadne prejsť do útočného pásma a presilovky 1 z 23 využitá, to je strašné a sme v nich už najhorší na turnaji…
21.5.2024 - 23:10
+6

Žilinčan

 

19 hráčov s Nhl, Švédi môžu poraziť kohokoľvek. Zázrak sa nekonal. Ťažko niečo vyčítať našim chalanom. Aj tak je úplne jedno koho z tej štvorice by sme dostali v štvrťfinále
21.5.2024 - 23:10
+6

crosbynko

 

Prva tretina dobra. Druha horsia. Poslednych 10 minut nasi uz nechceli na tom lade ani byt. Ja ich nejdem hanit podla mna mame stale v pohode majstrovstva. No tie presilovky grc grcov. Nech sa na mna nikto nehneva to neni mozne ze uz tolko rokov mame take hrozne presilovky. Hocijaki trpaslici to vedia lepsie nacvicit. Fakt ktokolvek to ma na starosti uz mu to odoberte preboha.
21.5.2024 - 23:11
+6

buksantoNR

 

Citrón by mohol glosovať, že sme v tomto zápase boli stratení. Väčšinou bez puku, ale aj vtedy, keď sa občas dostal aj k nám
21.5.2024 - 23:11
+2

mahojakotyc

 

No ľudia, čo ste chceli zmeny formácií, už máte srdiečko na mieste ? pomenilo sa a čo sa stalo ? nestalo sa nič. Zase sme do 30 minúty hrali dobre, Slafko samozrejme bod, čo sa niekomu máli, ale dobre, Pospo bude dúfam v poriadku . Stana mi je strašne ľúto, štatisticky bude asi najhorší brankár, ale za 90 percent gólov nemohol. Presilky strašné, klasika. ale do 30tej minúty sme boli lepší tím, potom to spadlo ako domček z karát. ale hej, zmeny vo formáciách "pomohli". som rád, že sa to stalo a ako sa ukázalo, že to proste o tom nie je , rozjebať formácie, ktoré fungujú ? Pritom prvá nehrala katastrofálne, len nehrala to, čo fanúšik čaká a áno, nehrá optimálne, ale nehrá katastrofálne. Tak tu je výsledok, Kanadu za mna máme šancu poraziť, bude domáce prostredie, hlavne treba veriť, naši tam nechajú všetko Dnes nás proste švédi vytrestali zo všetkého, ale pol zápasu sme boli lepší a kto to nechce vidieť, tak hokej nech ďalej nesleduje , koniec hlásenia
21.5.2024 - 23:12
+4

Great!

 

Za 90% golov nemohol. Inými Slovami, 9 z 10 golov, ktore dostal boli nechytatelné a dostal by ich kazdy golman na svete?..
21.5.2024 - 23:19
+1

jaja11

 

Čiže podľa Teba sme mohli vlastne hrať aj bez brankára, či by tam bol alebo nebol, tie góly by sme dostali tak či tak...
21.5.2024 - 23:24
+1

Great!

 

Nie. Ale ked ma niekto 88% a niekto 92%, znamená to, ze má regulérne horsi turnaj, horšie zákroky, pohyb, reflexy, brankarske uvažovanie. To všetko za nimi mozeme hladat.

Tie čísla preboha neklamú a to sme mali ešte slabsiu skupinu s 3 outsidermi.
21.5.2024 - 23:30
+6

Fandimhokeju

 

Matematika ti ide. Hráči v poli dali 1,slovom jeden gól. To štatisticky stačí na víťazstvo asi v jednom zápase za viac ligových sezón. Teda, tak v jednom promile zápasov.
21.5.2024 - 23:37
+3

Great!

 

Ak berieme do uvahy, a myslime si, ze utocnici a celý tím hrá s rovnakou chutou, aktivitiou, snahou o skorovanie za stavu 0:0 aj 0:5, celych 60min, mozeme to tak teoreticky brat

Ale bez ohladu na to, myslim; ze jeden gol by na vyhru stačil v 5-10% zapasoch, favoriti vyhravaju aj na nulu casto, nehovoriac o tom, ze remiza 1:1 je v podstate stále 50% sanca na vyhru v najazdoch
21.5.2024 - 23:44
+1

Fandimhokeju

 

Beriem, že keď mužstvo vyhrá 4:0,tak tie 3 góly naviac sú z hľadiska výhry nadbytočné.
Ale nemyslím si, že by sme dnes s Hlavajom, pri tom prístupe vyhrali. Skôr by sme nahlodali jeho psychiku, išiel by s číslami dole. Ani Gudlevskis dnes s lepším súperom necaroval.
22.5.2024 - 0:21
0

strojar

 

Ale Gudlevskis schudol v predošlom zápase sedem kilov, tak sa nečuduj.
22.5.2024 - 8:42
+1

Fandimhokeju

 

No však práve preto Hlavaj oddychoval, aby sa pred dôležitým zápasom dal hlavne fyzicky do poriadku.
22.5.2024 - 9:33
+1

crosbynko

 

Tak ale zase. Oddychoval Hrivik a tu zostavu sme az tak nerozbili. A prvych par striedani prva formacia vyzerala perfektne. Potom sa zranil Pospisil a islo to vsetko do riti.
21.5.2024 - 23:28
+7

martin_aston

 

Otázka nestojí tak, či za nejaký gól mohol (aj keď, pozeral som 2 tretiny, a minimálne za 2 zo 4 mohol), ale či niečo z toho mohol chytiť, tzv. niečo naviac. A odpoveď znie, že chytiť mohol 3,možno všetky 4. Je jednoducho absolútne mimo formu (už v PO bol, ale tam to trochu zakryla úroveň ligy), je štatistický najhorší brankár turnaja, a v tomto zápase nemal chytať.
Ono je celkovo zaujímavé, že brankár z SK EL so slabým PO dostane na MS prednosť pred dvomi brankármi z CZ EL, a dostáva ju po slabých výkonoch aj naďalej.
22.5.2024 - 7:30
+1

M.Dukla

 

🇺🇸 Brady Tkachuk poté, co výhra USA poslala Slováky do čtvrtfinále: 💬 “Rád bych tohle vítězství věnoval Pavolu Demitrovi. Byl to jeden z nejlepších kamarádů mého otce a do dnešního dne vzpomíná na jejich přátelství." 🕊️🖤


Dám to tu ešte raz aby ľudia videli že netreba ľudí súdiť hneď ale treba človeka viac spoznať, pretože vidím plno hejtu na Tkachuka.
21.5.2024 - 23:13
+66

-BBB-

 

A ty ho odkial poznas? Kolkokrat ste boli spolu na dovolenke? Ci na chate na silvestra? Ake ma telefonne cislo? Ako sa vola jeho pes? Jeho suseda ja Barbara ci Estel? Kolkatku ma nohu?
22.5.2024 - 8:14
+3

M.Dukla

 

Ja to nemyslím len na Tkachuka ale všeobecne.
22.5.2024 - 8:49
+1

-BBB-

 

Ja tomu rozumiem ,, len ospevujes tu Tkachuka, len preto ze jeho otec bol jeden z NAJ kamaratov Paliho a povedalco povedal ..
A preto tvrdim, ze nikto z Nas ho nepozna ale ze vobec a spravit si nejak obraz o cloveku na zaklad ejednej vety, sa asi moc neda.. tak som to myslel ..
22.5.2024 - 9:14
+2

LukasXD

 

Viem, že Brady sa objavil aj v tom dokumentu o Demitrovi, 38. Nedávno som to pozeral a niekde okolo 30 minúty je záber na celú ich rodinu a tam stoja vedľa seba Brady aj Matthew.
https://youtu.be/LRenUchKbtA?si=ARsMErw9HILGWf_j
22.5.2024 - 10:26
+1

-BBB-

 

29:53
22.5.2024 - 10:36
+2

FeroMotyka

 

Ako málo vám stačí. Tak mal rád Demitru lebo to bol veľký kamarát jeho otca a evidentne aj spolu si niečo zažili. Neviem prečo by som kvôli tomu sa teraz mal rozplývať z Tkachuka.
22.5.2024 - 12:42
+1

Cotillion

 

Nasa klasika, sme vyrovnany super, nedame gol do prazdnej, nasledne inkasujeme, cely tim urobi PRASK, rozpadne sa na prach a nasledne sme len statisti.

Nebolo to zdaleka prvy, urcite nie ani posledny krat a este dobre, ze o nic neslo.

Dufam, ze Pospisil bude ok, ale nemyslim si to. Jeho strata je najvacsim negativom tohoto zapasu.
21.5.2024 - 23:14
+7

nerorome

 

PoTpYs
22.5.2024 - 8:10
+1

strojar

 

Vyrovnaný súper???
22.5.2024 - 8:43
0

nerorome

 

Čítaj s porozumením. V prvej tretine sme bez debaty boli vyrovnaným súperom a pred druhým inkasovaným gólom Hudáček netrafil do prázdnej (preklad chronológie príspevku, na ktorý reaguješ)...
22.5.2024 - 8:49
+2

pablob26

 

Nehnevajte sa na mna. Presilovky su tragedia a netusim kto ich planuje a trenuje. No najvacsia tragedia bola ukazka nasich troch hracov ktori sa pozerali na sveda ako si vymiesava v oslabeni nasho brankara bez snahy mu pomoct. To bolo facka fanusikom a nechutna bodka za zapasom. Nemozem si pomoct ale Slavskovskeho korculovanie mi pride tak 50%.
21.5.2024 - 23:14
+5

FP-rivaldo7

 

petrovicky
22.5.2024 - 9:10
0

aaaaaa

 

No dnes tu bude bohužial nablito ...prídu všetci hejteri , ktori si predsa nenechajú šancu kopnúť . V livke dokážete počas 2 hodín hnusne uražať od hosťa v štúdiu , cez trénerov až po posledného hrača v mužstve . Bohužiaľ Gašparik mal veľkú pravdu .


No a k zápasu ...prvá tretina veľmi dobrá . Gól sme dostali len v oslabení a v hre 5 na 5 absolútne vyrovnaný priebeh a aj my sme vedeli dobre Švedov zavrieť v pásme a hroziť . Začiatok druhej tretiny bol stále dobrý , ale prišiel zlomový moment keď sme v presilovke dali dvakrát tyčku a o minútu dostali gól a miesto 1:1 bolo 2:0 .

V ten moment sme odišli psychicky aj fyzicky a už Švedi boli na koni a už to išlo dole kopcom . Ale bol to prvý zápas kde sme vyhoreli a to sa behom turnaja stáva aj lepšim mužstvám a navyše vyhoriet proti týmu ako Švédsko není žiadna hanba ...trocha si treba uvedomiť aj proti komu sme hrali . Títo Švedi točili aj USA a Nemcom naložili už v polovici zápasu 5:0 . My sme polovicu zápasu hrali solídne .

Veľmi sa to všetko nakopilo ...Hrivik nenastúpil , Pospišil hneď zranený a Hudaček tiež není v top stave a dohrávali sme to už s centrami z Česka proti hráčom NHL .

Škoda , že takto sme ukončili skupinu , ale verím že čo štvrťfinále budú všetci zdravý a dokážeme potrápiť a možno aj prekvapiť Kanadu .
21.5.2024 - 23:15
+7

Mudrc

 

Tak ešte jeden zápas a koniec trápenia.
Štvrťfinále nezaslúžene. Prehrali sme s LAT NEM SWE a len vdaka podceneniu sme brali body s USA.

CAN úplne inde než naši. Ale to sú aj zvyšné tímy z druhej strany.

Zajtra smer Praha.
Trener presiloviek smer Blava. (pešo)
21.5.2024 - 23:15
+19

Cotillion

 

Mame dostatok bodov, postupili sme zasluzene.
21.5.2024 - 23:18
+13

AgentCooper

 

Presne tak. Ja som uz pisal na IIHF, nech do plejof zaradia Lotysov. Odohrali vynikajuce predlzenia so slabuckym Polskom a tragickym Francuzskom, od Nemcov dostali IBA 8, od Svedov IBA 7 a s USA IBA 6. Hracov Kazachstanu (KHL, 2 naj liga na svete!) rozbili 2:0. Jednoznacne patria do stvrfinale a nie nejaki slovaci.
21.5.2024 - 23:20
+41

aaaaaa

 

Jasne a zaslúžili by si ho Lotyši , ktorý remizovali s dvoma najslabším tymami v našej skupine ???

Minulý rok sme my porazili Lotyšsko a nakoniec oni postúpili a my nie . A nakoniec brali bronz .

Postup sme si zaslúžili ...všetky slabšie tymy v skupine sme bezproblemov porazili . S Nemcami sme prehrali ale zase s USA skvelý výkon . S Lotyšskom sme boli lepší a remizovali a smolne po najazdoch prehrali .


Švedsko je top favorit na zlato a naložili každému
21.5.2024 - 23:25
+16

FeroMotyka

 

Koľko naložili Francuzom a Kazachom?
22.5.2024 - 12:44
+1

NzSlovak

 

Táraš: trochu
21.5.2024 - 23:29
0

crosbynko

 

Cim si to tak Lotysi zasluzili viac? Nick sa ti hodi...
21.5.2024 - 23:31
+4

SlovakRanger

 

Berme to pozitívne, Kanada nás teraz zaručene podcení a možno bude aspoň nejaká šanca na úspech, keby Švédov porazíme alebo s nimi hráme vyrovnanú partiu tak budú oveľa obozretnejší
21.5.2024 - 23:17
+3

Fandimhokeju

 

Ktosi v livke písal, že nehráme žiadny systém. Asi je to pravda, lebo ani Handzuš už to v kuse neomieľa. Mňa ale napadá jeden systém, hlavne v presilovkách. A to jedna prihrávka dopredu a dve dozadu na našej polovici ihriska. Pripomína mi to slávny Tarkovičov systém z futbalu.
21.5.2024 - 23:19
+3

AgentCooper

 

Ok, odohrali sme uz aj ovela lepsie sampionaty (napriklad 2019, ale aj 2018) a do plejof sme sa nedostali. Teraz nebola hra taka rychla a pekna, ako sme pod Remzim zvyknuti, ale v plejof sme. Co teda vlastne chceme?
21.5.2024 - 23:22
+4

nerorome

 

Hrať krásne a stále len vyhrávať. Ako Bítls
22.5.2024 - 8:08
+4

Kurolišek

 

Podľa mňa tieto MS vyhraje JOJ... toľko reklám čo ona stihne dať to ešte nikto nedokázal počas zápasu. A teraz ešte aj štvrťfinále majú s našimi. Zarobené... Slávo Jurko je tiež môj víťaz - vlastne od roku 2009 keď komentovla zápas v Prahe na Nove. Doteraz tam nevedia pochopiť prečo im Slovák vrieskal gól počas zápasu Česko-Slovensko.
21.5.2024 - 23:23
+23

jaja11

 

👏👏👏
21.5.2024 - 23:27
+1

Mato80

 

Kúzlo p. trénera skončilo, pokiaľ na prvých turnajoch si vyberal mladých a dobrých korčuliarov, táto nominácia Cingelov, Kudrnov, Daňov, totálne fiasko.
Ale najväčší problém je obranna hra, Česi nemajú bohvieakých šikovných utocnikov max 1 teraz 2 útoky ale tu obranu majú prepracovanú a to ich drží konkurencie schopných.
U nás obrancovia nedokážu odstaviť telom útočníka až na Kocha s Grmanom, nedokážu ukľudniť hru, rozohrať, hra v obrannom pásme je totálny chaos, to sa potom ťažko hra navyše s našou úspešnosťou na buly blbymi faulami a geniálnymi presilovkami….
Za ďalšie to tvrdohlavé nemiešanie zostavou i keď každý videl že 1 útok je nefunkčný, druhému tam Cingel len zavadzia nás stálo nejaké bodíky a hlavne určite lepšiu pohodu v mužstve.
Ak vo štvrtok nenastúpi Pospisil bude to další poriadny výprask, ak nastúpi tak verím že dokáže mužstvo svojou energiou nabudiť a vytvoriť aspoň jeden konkurencieschopný útok a mozno nás držať aspoň polku zápasu v napätí, čo nám iné ostáva než dúfať.
Do budúcna treba vychovat poriadnych obrancov, centrov s dobrým bulym tak aby sme mali aspoň 3 pätky z NHL a budeme konkurencieschopní….s hráčmi z Európy to proste bude končiť takto… bo ten rozdiel proti špičkovým hracom z NHL je desivý….
Nakoniec tým ľudom čo tam dnes boli by mali hráči aj s tými borcami na lavičke preplatiť lístky…
21.5.2024 - 23:24
+5

Colion

 

nemaju no ich stvrty center bol najlepsim strelcom svedskej ligy
21.5.2024 - 23:28
+4

Nitraaa

 

Nas najlepsi strelec z nasej ligy ostal doma lebo v prvych dvoch utokoch nebolo miesto a predsa nedas strelca do 3-4 formacie Svedo s tymto nazorom ocividne nesuhlasia
22.5.2024 - 5:05
+5

jofo11

 

Nasho najlepsieho strelca odvsadial vyhodili. Dokaze hrat iba v Nitre
22.5.2024 - 6:18
+12

BieloModra

 

a ked sa tak pozeram na tu nasu repre.... tak tiez by som ich par poslala domov
22.5.2024 - 7:30
+1

jack13

 

Nej strelcem SHL byl Tomasek a v playoff Innala..
22.5.2024 - 7:26
+1

BobyJ

 

No obcas sa zazraky deju tak treba dufat….za cely turnaj som milo prekvapeny triom Regenda, Kelemen a Pospisil ten ich hokej ma bavi. Slavkovsky bude top hrac aj ked mu to teraz asi so spoluhracmi az tak nesadlo. Trochu viac som cakal od dua Fehervary a Nemec. Hlavne Nemec si veri velmi ale … No jedna vec sa pozitivne hodnotit neda nech to treneri obkecavaju ako chcu a to su presilovky. Taky marazmus si nepamatam. Pardak je sympatak, zjavne si Craigom sadli ale vysledok je najhorsie presilovky. A udivuje ma ze na to niesu shopní nijak zareagovat. Ale mozno si to setria na Kanadu 😀….aby som skoncil pozitivne 😉
21.5.2024 - 23:26
+1

Vojto83

 

No... Prehrať sa dá. So Švédskom sa dá akceptovať aj vysoká prehra. To, co mňa osobne najviac štve je,že mi tam chýbajú emocie. Ako keby v tej partii nebola chémia. Niečo tam skratka chýba a je to akože by si každý šiel svoje. Neviem... Ale ako som už písal. Možno sme už párkrát v minulosti mali podľa mien slabší káder,ale tou partiou sme dokázali robiť zázraky. Napríklad striebro z Helsínk. Celé mi to pripadá tak, akoby tam mnohí boli nasilu. Myslel som, že hlavne po zápase s USA budú tie emocie uplne inde. Ono to tak chvíľu aj vyzeralo, ale niečo mi tam proste chýba. Ten X faktor, ktorým sme kedysi vedeli vybojovať aj zápasy, ktoré pre nás na papieri vyzerali zle. Mňa tie naše " emocie" nebavia. Chýba mi presne to musketierske...Jeden za všetkých, všetci za jedného. Často sme to na MS mali, teraz mi to tak nepríde. Neviem prečo.
21.5.2024 - 23:28
+5

crosbynko

 

Vojto v Helsinkach sme mali hlavne trio Satan, Chara a Handzus. To bol ten rozdiel. Pri vsetkej ucte Tatar alebo Hudacek ci Hrivik ako terajsi veterani ani zdaleka nedosahuju na take legendy. Neviem odkial beries ten spomienkovy optimizmus ale okrem Helsink a rok potom co sme si vybojovali QF vyhrou nad USA v poslednom zapase je vacsina majstrovstiev uz od roku 2008 o tom ze daco dodrbeme a skoncime 9. Este aj dobre rozbehnutu olympiadu v Korei sme posrali v zapase so Slovinskom. Vynimka este Peking kde to fakt vsetko sadlo ako rit na serbel.
21.5.2024 - 23:45
+7

Fandimnasim

 

Minulý rok to bolo také všelijaké. Ale mne sa veľmi páčili MS22 mali sme síce mladé a malo skúsené mužstvo keďže bolo 21 ospravedlneniek ale chlapci urobili dobrú partiu a akú takú chémiu mali všetky 4 lajny aj keď sme nedávali veľa gólov. Boli zápasy co vyšli ale aj nevyšli. Porobili chlapci aj chyby. Ale potom prišiel zápas s Danskom kde išlo o postup a chlapci makali cely zápas doslova sa bavili. A takisto sme potrápili Finov vo stvrtfinale a z MS sa odchádzalo s dobrým
pocitom. A aj keď tam spôsobil proti Kazachstanu Pospíšil tie fauly tak Slafko po zápase sa chalanov zastal a povedal že je na všetkých hrdý. Bolo tam slniečko v podobe Sykoru ktory sa často usmieval. Ten jeho gólik kedy jemu 17 ročnému nahral 18 ročný Slafko a ešte mu aj išiel po puk tak to nemalo chybu. Potom to isté spravil Sýkora pre ďalšieho hráča. Vtedy ma bavilo aj štúdio kde bol Valabik a Gáborík a potom Citronada. Médiá nevytvárali taký veľký tlak aj keď bol ale tento rok je už až taký negativistický.
Ale ja týmto chlapcom verím že proti Kanade dajú do toho všetko a pokúsia sa o zázrak. Zaslúžene sú vo štvrťfinále.
22.5.2024 - 0:25
+9

FP-rivaldo7

 

pekne napisane
22.5.2024 - 9:14
+2

Fandimnasim

 

Ďakujem
22.5.2024 - 14:00
+1

Tino

 

velmi: slaba mentalna odolnost sposobila , ze strat pospisila ich znacne nalomila, nepremena tutovka a druhy SWE gol zlomili.Skoda toho.Nase presilovky su skandal a niekto za toto bude musiet niest zodpovednost.
21.5.2024 - 23:30
+5

24Palffy24

 

Pospišil: Dohral?
21.5.2024 - 23:32
0

micu79

 

Zatial najlepsi zapas s USA a to len 2 tretiny a to je na MS strasne malo ale ak dame dole Kanadu tak vsetko zle sa zmaze.
21.5.2024 - 23:33
+1

Bielomodry

 

Vo Stvrtok,postupime cez Kanadu do Semifinale..Uvidite..
21.5.2024 - 23:36
+5

Urpiner16

 

Vo štvrtok nás od debaklu ochráni Hlavaj ale to bude tak všetko.
21.5.2024 - 23:40
+3

Kurolišek

 

Valábik by povedal - že naša slabá aktivita v útočnej tretine a zlé čítanie prihrávok v obrannej tretine spôsobila že Švédi nás prevyšovali v počte presných prihrávok a početnej streľbe a to spôsobilo že sme boli neustále v pod tlakom z čoho vyplynuli chyby ktoré nechceš robiť.

Országh by povedal - že Švédi robili dobre tie malé veci, ktoré rozhodli zápas a dokázali na našich vyvinúť tlak skvelým bruslením

Golonka by povedal - že keby sme dali góle z presiloviek a ubranili oslabofky tak sme mali vyhrať. Slafko ešte nedorástol a keď on klepal hokejkou, Ragulin ...

Vinco Lukáč by povedal- s takým vykonom nemožeš poražic Kanadu, mi kec sme šli bavic s Kanadu tak ja už 2 dni som len žimne mliko pil.

Mal ši branic!
21.5.2024 - 23:38
+9

lišiak1

 

sice bezvyznamny zapas, ale velmi jasne nam ukazal, ze nas komplet cely realizacny tim, ano komplet cely "rt", malymi a nie velkymi pismenami ako opakuju jeden po druhom miestne ovecky stoji za jeden velky ***.
to este dokedy tam bude zavadzat ten traged pardavy?
to jeho vizitka su presilovky, ktore hovoria same za seba.
trener je uz ako zombie, ved uz ho niekto poslite do zasluzeneho dochodku a zaplatte ineho nesenilneho kanadana.
vsetka cest ramseymu, ale uz stacilo.
a ti tragedi pri nom to je akoze co?
ani jeden tam nema co robit, nechat len maserov a vsetko vyhadzat.
21.5.2024 - 23:42
+4

Kopcansky Palachar

 

Cau "Zigo". Az na taky detail, ze tento rok ma hlavne slovo Petrovicky, nie Pardavy. Pardavy mal podobne uspechy minuly rok. A neopustaj sa. A neurazaj ludi, ktori nieco dokazali pre nas narod. Jediny trageg si tu ty a tovj vylev.
22.5.2024 - 0:11
+6

strojar

 

Ktorého Ramseyho myslíš?
Toho kuchára alebo toho futbalistu?
22.5.2024 - 9:03
0

Kurolišek

 

Martin Pospíšil bol na rtg a sone, neodhalili zlomeninu, rameno nemal ani vyskočené, ale bolí ho to pri dotyku. Ešte zajtra absolvuje magnetickú rezonanciu!!!!!!!!!
21.5.2024 - 23:44
+4

crosbynko

 

Aj silno narazene moze byt problem
21.5.2024 - 23:51
+3

Kurolišek

 

JA poviem tak... viac sa bojím o jeho karieru ako o to či bude hrať vo štvrtok.
21.5.2024 - 23:55
+6

crosbynko

 

Nepochopil som aky to ma suvis.
22.5.2024 - 0:00
+1

Kurolišek

 

Súvis to má taký že to mohlo byť vážne zranenie ktoré by ho odpísalo nielen zo štvrtkového zápasu. Mal už niekoľko otrasov mozgu fakt nepotrebujeme aby sa nám tu vážne zranil po tom čím všetkým si prešiel. Obavy sa našťastie nenaplnili a teraz je to už len o tom či bude hrať vo štvrtok.
22.5.2024 - 8:39
+2

Kopcansky Palachar

 

Zapas, v ktorom islo o to aby sme si neublizili. Takze sme si ublizili. A este aby to nebolo malo, tak sa nam zranil klucovy hrac. Zapas hodnotit nebudem, od druheho golu to bolo o nicom a zbytocne. Stale je sanca odist s akoutakou hrdostou, ale Kanada nas sfukne lavou zadnou.

Sampionat sa nam moc nedari. Tapeme. Nahravka slaba. Zakoncenie zo strednej vzdialenosti neexistuje, alebo je na smiech. Cest vynimkam.

Prehrali sme s teamami na nasej urovni.QF bola povinnost.

Zial nastavenie hlavy a sustredenie sa nam nedari, ale to je klasika u tychto skorodomacich MS. Necakal som viac, ale dufal som, ze nasa hra bude mat nejake vyssie parametre. Asi dozrel cas na zmenu, ak vo stvrtok nevystreli motyka z aurory.
21.5.2024 - 23:44
+1

crosbynko

 

Nie je vobec pravda ze mame najhorsie MS za neviem aku dobu alebo ze sa neda pozerat na ten hokej alebo co. Ano dostali sme jeden viacmenej debakel ale ostatne zapasy boli celkom okej. A dali sme o 11 golov viacej ako vlani. A to este pri nasej katastrofalnej presilovke. Az do zapasu s Lotysskom sme dali kazdy zapas aspon 4 goly. Minimalne zapas s USA a aj s Kazachstanom nasa hra zniesla aj prisnejsie parametre. Zvladli sme zapasy s Polskom aj Francuzskom aj ked to bolo trapenka. Prehrali sme sice s nasimi priamymi konkurentami ale zase sa netvarme ze mame neviem ake zle majstrovstva. Od roku 2007 kedy sme mali take posledne spickove muzstvo (to prestarnute z 2011 neratam) je toto celkom taky nas standard. Vsetko ostatne je vas spomienkovy optimizmus.
21.5.2024 - 23:58
+9

Vojto83

 

A ešte jedna vec ma štve. Ramsay je podľa mňa najlepší repre tréner, akého sme tu mali. Je to môj názor, kľudne môžete mať iný. Keď prišiel, kompletne zmenil našu hru a dal šancu chalanom, ktorým by sa možno nikto iný neodvážil dat príležitosť. Hrali sme pekný, rýchly hokej, z ktorého sme mali zase radosť. Už sme sa nebáli sledovať repre zápasy, tešili sme sa na ne. Bez ohľadu ja výsledok. No... A tento chlap má fakt skončiť takto? Takýmito zápasmi bez emócií? Preto by som chcel, aby vo štvrtok pod chalanmi horel ľad. Môžeme aj prehrať. Ale on si zaslúži, keď už to bude možno jeho posledný zápas, aby neodchádza s pocitom,,ze sme sa vrátili tam, kde nás nechcel vidieť...
22.5.2024 - 0:05
+28

Ol!ver

 

Súhlas
22.5.2024 - 0:09
+1

crosbynko

 

No to dufam aj ja to sa zhodneme.
22.5.2024 - 0:13
0

jofo11

 

Fakty su vsak take, ze okrem olympiady nemal ziadne vysledky a to mal lepsi kader ako vacsina trenerov pred nim.
22.5.2024 - 6:21
+3

crosbynko

 

Lepsi kader? Mozno tak ako Ciger, inak nie.
22.5.2024 - 7:20
+7

sob3k

 

Za mna osobne Vujtek, ale da sa stotoznit s ostatkom.
22.5.2024 - 6:55
+1

amaskiea

 

Ja Vujtka veľmi uznávam, ale on mal ešte Šatana, Handzuša, Cháru, Sekeru, Nagya, Radivojeviča, Kopeckého... v podstate si ani nepamätám, že by sa za jeho 5-ročné obdobie objavila v repre-kádri nejaká nová tvár. Ale bol to prvý tréner, ktorý ukázal, že treba spadnúť z oblakov a len pracovať v realite/s realitou, nie snívať, to mu už nikto nevezme. Ramsay ukázal, že úspešne pracovať sa dá aj s úplne novým, neznámym materiálom, za toto je u mňa Ramsay ešte pred Vujtkom.
Zaujímavý jav u obidvoch je, že postupom času ako keby strácali glanc, svoju autoritu (alebo neviem ako by som to nazval) a my sme sa začali postupne vracať k našim starým zlozvykom, tento vývoj vnímam v podstate rovnako u oboch.
22.5.2024 - 7:50
+9

Ol!ver

 

Súhlas.
22.5.2024 - 7:58
0

nerorome

 

Posledná veta je to najtrefnejšie v tejto diskusii, žiaľ... Ale na druhej strane Vujtek aj Ramsay už nastupovali k našej repre v dosť pokročilom veku, čo tiež asi má nejaký vplyv na to, čo si napísal v danej vete.
22.5.2024 - 8:07
+2

amaskiea

 

ja skôr hľadám vysvetlenie v našej mentalite...
22.5.2024 - 8:20
+5

nerorome

 

Tak o tom potom
22.5.2024 - 8:26
+1

Vojto83

 

S týmto do bodky súhlasím. Nie je čo dodať. Len ten koniec ma mrzí a tiež neviem, čím to je.
22.5.2024 - 8:49
+1

Sani

 

presne
22.5.2024 - 9:56
+1

rasti_assez

 

Napr. nikdy nemal k dispozicii jednotku a dvojku draftu.
22.5.2024 - 10:04
+1

Fandimnasim

 

To je síce pravda, len netreba zabúdať že majú 20 rokov.
22.5.2024 - 10:33
+2

rasti_assez

 

Pamatam si ako bol M.Šatan najlepsim strelcom olzmpiadz v 18tke
22.5.2024 - 12:24
0

Tino

 

co sice: Slaf neprekonal v Pekingu, ale v teame bol najlepsi a mali sme medailu narozdiel od Lilehamer.
22.5.2024 - 13:14
0

amaskiea

 

na druhej strane, na rozdiel od Ramsayho ani nemal nijaký podiel na (žiadnom) našom umiestnení v drafte
22.5.2024 - 10:40
0

strojar

 

Lenže za to sú vinovatí Slafkovského a Nemcovi rodičia.
22.5.2024 - 12:50
+2

Tino

 

zcasti: chlapcov sme potrebovali spropagovat , rodicom patri vsetka cest, ale marketing nimi nenahradis a ked sa tahala jednotka draftu typek , ktory to hlasil spojil Slafka z repre , pretoze repre ho potiahla na prve miesto
22.5.2024 - 13:16
+1

strojar

 

Nepochopil si ani troška.
22.5.2024 - 15:58
0

amaskiea

 

alebo možno ty
22.5.2024 - 16:42
0

strojar

 

Nevieš prekonať to sústavné nutkanie napísať sem nejakú blbosť?
22.5.2024 - 18:23
0

amaskiea

 

22.5.2024 - 18:30
0

Flak108

 

Ten pravý píše. xD
22.5.2024 - 19:25
+1

FeroMotyka

 

Ten už skončil po ZOH, teraz tam máme jeho klon alebo to je prezlečený Podkonicky. Ramsay pozera higlighty z Floridy.
22.5.2024 - 12:47
0

Ol!ver

 

+ treba pozrieť ranking IIHF, toto je realita nášho hokeja. S nastupujúcimi mladými to bude lepšie, ale treba byť trpezlivý, čo priemerný slovenský fanúšik, ktorý chce NHL aj v slovenskej lige, nedokáže .
22.5.2024 - 0:09
0

Kopcansky Palachar

 

Tak zasa sme kopu golov dostali. V podstate tolko ako teami, ktore nezostupili. PP mame pod ich urovnou, pricom kvalitu hracskeho kadra lepsiu nez tito. Obranna hra celkovo nefunguje. System sa nam v sekunde dokaze rozpadnut, mame slabu psychiku. Jasne, ze to nie su najhorsie MS, ale ludia proste cakali viac a tesili sa na to. Mame na nase pomery na MS nadstandardny teama hrame nadstandard? No nie. Splnili sme zakladnu povinnost, ale okrem zapasu s USA, sme nic neukazali. Porazit Polsko, Francuzsko ci Kazachov je stale malo. A ludia hlavne necitia to, co citili z toho hokeja, co sme hrali pred dva a vysse rokmi. A to je to naco tu vsetci kritici aj hejteri ci opustaci sa narazaju. Toto sa neda hodnotit ako herne dobre MS, vysledkovo paradoxne ano, kedze sme v 8. Ludom tu nevadi ani kebyze nepostupime, len to musia citit z ladu tak, ze si povedia fajn chlapi, bojovali ste, hrali ste pekne, mali ste smolu, nevydalo.
22.5.2024 - 0:23
0

crosbynko

 

Toto co pises u nas sedi na 8 z 10 majstrovstiev. Ja som si vacsinu zapasov uzil. Minimalne zapas s USA velmi a aj zapas s Kazachstanom. S Francuzskom tiez v pohode. S Polskom to bola nuda ale takych zapasov sme mali aj pod Craigom habadej. Zapas s Lotysskom podobny ako vlani len s opacnym koncom. Ale my sme experti na take zavery. Len pod Craigom vymenujem takych zapasov aj 5 a takisto aj predtym. Jedine co ja vyrazne kritizujem su otrasne presilovky ale aj to je dlhodobejsi problem. Podla mna sme zbytocne kriticki. Stale nemame na papieri ani na Svajciarov aj ked mame skoro naj vyber. Ak fasneme od Kanady debakel tak to aj mna znechuti ale nemusime sa opustat. Mam pocit ako keby sme nevideli nase moznosti realne.
22.5.2024 - 0:53
+7

Kopcansky Palachar

 

Neopustame sa. Neboj. Kazdy to vidime inak. Ja som si to neuzil prilis a bohuzial ani ludia okolo mna, takze asi sme pozerali iny turnaj. Ktory zapas sa ti pacil? Ziadny cely zapas ma nepresvedcil o tom, ze na to mame herne, ze hrame to, na co mame. Nahravky v nasom pasme su uplen escelentne aj zalozenie utoku a co tam vyvadzame s pukom? Nadhera. Videokouc supera musi byt zufaly,lebo tam skoro nic nevidi. Toto sa akoze niekomu paci? Jj diky za to, ze sme porazili Kazachov, wow, aj tam bola faza ked sme sa skoro poka.ali. A utesovat sa zapasom proti dobre hrajucim Francuzom sa teda nebudem. Strasne malo za mna.

Nevraciame sa k starym hlupostiam v nasej hre? Preco sa neposuvame a zasa cuvame?

Dve tretiny s USA, ku ktorym sa hraci, RT aj fans tady stale odvolavaju je uplne opustenie sa z mojho pohladu. Take to chytanie sa slamky ked vidis, ze ti nefunguju casto ani zakladne veci, ale tak chapem, ze treba nieco zadriet do medii...
A o realnych moznostiach, to o com tocis? To ake su nase moznosti a sila vieme, ale nie je to, co nam hraci ukazuju na lade. Venuju sa prilis mimoladovym veciam, nefunguje nam RT ako ma, nefunguje nam presilovka, nedokazeme byt koncentrovani 60 minut. Ved to su zakladne veci, ktore bymali fungovat na inej urovni predsa. Treti rok PP nie ze nezlepsujeme, zhorsujeme a to mame zopar sikovnych PP hracov. Nikde nikto netvrdi, ze mame lepsich nez SUI. To co tu podsuvas za tezy. Sa tu netvarme, ze je vsetko ok, ak to nie je. Nikde nepisem, ze je to zle, ale dobre to nie je ani nahodou. Je to citit aj z nalad ludi. Boli casy ked sme aj nepostupili, ale mali sme dobry pocit vnutri a ten ma uplne minimum fans aktualne. Sa tu ideme uplne po.rat na tom Slovensku. Nedajboze kritika, trosku vacsia je zbytocna, hejt a neviem co. Nenavist. Sa spamatujme ludia. Necheme spolocnostost snehovych vlociek, ale polka naroda je tu urevana a ma blizko u riti prach avsetko vnima ako atak.
Realne mame na viac, staci? Fandime a verime, ale taktiez vidime, aj ked mnohi maju miesto oka Jarmilu.
22.5.2024 - 10:05
+1

U.Rannio

 

Hurá! Nech žijú naše presilovky. To ako by ich hrali mladší žiaci.
22.5.2024 - 0:36
+5

to je jedno

 

Ramsay, ten starý lišiak to zase výborne vymyslel. Po takomto výkone nám Kanaďania budú chcieť ponúknuť ich hráčov z tribúny zo súcitu. Ale my toto podcenenie filigránsky využijeme a vyhráme 2:1 😎
22.5.2024 - 5:59
+1

sloniik

 

Prvu tretinu sme boli naozaj dobri, ale potom sme uplne prestali hrat a cumeli sme ako sovy na to teplo a lad na stadione. Realizacny tim ziadna emocia, nic, system hrozny, alebo nijaky. Ak nepride k zmene, tak to s Kanadou nedopadne dobre. Verim, ze Pospisil bude ok, bude naozaj potrebny.

No nic, pokial nie je posledny hvizd, nie je koniec turnaja pre nas. Tak makajme chlapci, stale mate o co bojovat!!!
22.5.2024 - 6:08
+1

AzraeI

 

Co posielate realizak domov? Ved este nenabrali dost skusenosti, aby to prebrali po Craigovi
22.5.2024 - 6:33
+1

sloniik

 

Som precital, ze leziak Asi by som si mohol dta s pivkom pauzu
22.5.2024 - 8:55
+1

LAUDEO

 

No s Kanadou to nedáme už vôbec môžeme očakávať ďalší debakel dajú nám STOP a pekne naberieme smer BL.
22.5.2024 - 6:37
0

19janci

 

Takto laxne zahrať , nechať sa otĺkať , nečistiť to pred bránkou , prístup že aj tak nám ten postup zaistil niekto druhý , takto sa za repre primadony nehrá . Všade Švédi prví a išli od začiatku až dokonca ,žiadne teplo žiadný lad ale hokejové umenie predvádzali čo vy ste sa na to úúúúplne vysrali . Žiadna agresivita ,žiadný hlad po úspechu v zápase , iba sa prizerať ako z vás robia žiakov , za toto si môžte samy preto v NHL Slovákov nikto nechce za ich chabú pracovnú moralku pár hráčov výnimka ale ostatní toto bolo to prečo nemáme sto bodového hráča v NHL nedá v každom zápase zo Seba všetko a včera to bolo vidieť .Takúto odvzdanosť som dlho nevidel a ten hlad po úspechu rýchlo opadol .Tri zápasy vyhráte s priemernými mužstvami a už sa vidíte majstri sveta toto bola včera neskutočná hanba . Ak so Švédmi bol prvý set 6:1 tak s Kanadou to môže byť viac .
22.5.2024 - 6:50
+1

red47

 

Kluud...pôsobenie na celom šampionate sa hodnotí vždy až po štvrťfinále, keď sa tam dostaneme..začína sa nová súťaž..😁
22.5.2024 - 7:08
0

Dzunkes

 

ale Erik K. to trafil ale ze paradne klobuk dole..pan obranca
22.5.2024 - 7:15
0

hello, havarju

 

Švedi hrali proti nám ako keby hrali proti Kanade, len naši zabudli, že aj oni majú hrať ako proti Kanade..
Ešteže nám pomohli USA a teraz už naozaj aj budeme hrať proti Kanade
22.5.2024 - 8:04
0

nerorome

 

My sme si hlavne pomohli SAMI výhrou s USA
22.5.2024 - 8:11
+2

hello, havarju

 

No ale teraz to bude naozaj, nie len ako proti Kanade.. Či?
22.5.2024 - 8:15
0

nerorome

 

Tak určite
22.5.2024 - 8:19
0

amaskiea

 

ktovie, bolo by sa treba spýtať Pardavého, či aj proti Kanade treba hrať ako proti Kanade...
22.5.2024 - 8:24
0

hello, havarju

 

Ti závisí aj od toho, či aj Kanada bude hrať ako proti Kanade
22.5.2024 - 8:59
0

Urpiner16

 

Že sme chytili Kanadu.To sme si fakt pomohli.
22.5.2024 - 9:24
0

evgeni71

 

Hej hej radšej aby sme chytili autobus do bystrice
22.5.2024 - 11:40
+3

miko 75

 

Najväčším problémom sú naše katastrofálne presilovky, iné mužstvá,ako im to aj v zápase nejde,tak si nimi dokážu pomôcť, naši naopak,ak aj hráme na začiatku dobre, príde presilovka a tá nás úplne rozhodí, máme problém nie, že streliť v nej gól,ale vôbec sa aspoň dostať do pásma a to nás zráža dole, takže z výhody je to vlastne naša nevýhoda.
22.5.2024 - 9:07
0

FP-rivaldo7

 

skoda pospisila, prva lajna tie tri striedania co stihla vyzerala velmi dobre. po jeho zraneni to bolo uz len latanie a platanie, este na makkom lade na ktorom sa tazko kombinuje technickym timom. vcera by lepsie zahral proti svedom hocijaky extraligovy tim.
22.5.2024 - 9:19
+2

dusan1980

 

Vyzerali sme aj po dni volna akoby sme hrali v olovenych vestach
Boli sme pomalí , nedostupovali sme k hracom
A presilovky jedna katastrofa .Pardavy alebo Petrovicky alebo kto ich ma na starosti by v inych teamoch boli uz davno prec...Ale rodinkarstvo u nas toto nedovoli
Bola to hanba
Snad proti Kanadanom sa zobudime ,lebo hrat vieme.
Ale stale kecat ze sme si robili co sme chceli a bez nasledkov nema zmysel
22.5.2024 - 9:21
0

mafiaPC

 

Bez Pospíšila, Hrivíka či Hudáčka je semifinále čistá utópia. Cingel, Čacho či Sukeľ nie sú centri na špičkovú úroveň.
Samozrejme, motyka može vystreliť, ale i zázrak by bol zázrakom si myslím.
A na druhú stranu ten tím nevyzerá pohodovo. Cítiť to tam, i podľa reči tela jak hráčov, tak RT, správania sa, vyjadrení atd, že vnútri nie je úplne všetko tak, ako má byť. Spravilo sa štvrťfinále a tým to podľa mňa končí.
22.5.2024 - 9:41
0

belo

 

1. Rozdelenie dvojicky Pospisil-Kelemen znamenalo vygumovanie Kelemena
2. Strata Pospisila by rapidne znizila nase sance zdolat Kanadu
22.5.2024 - 9:41
+1

rasti_assez

 

Naco bolo dobre nenechat oddychnut Pospisila, ked zjavne nebol celkom fit, najma pri takom odovzdanom vykone, to som celkom nepochopil.Jeho zranenie a inkasovany gol vo vlastnych presilovkach podskrtli ich dlhodobu biedu. Pozitivom je, ze vo stvrtok to konci a budeme moct si bez nervov vychutnat zvysok sampionatu.
22.5.2024 - 10:03
0

strojar

 

Zápas ukázal, že bezradné šachy trénera(-ov) so zostavou boli nerozumné.
22.5.2024 - 10:10
+1

Corgi77

 

Mali sme dobre zápasy v základnej skupine až na tento posledný zápas. Jedine negatívum ktoré treba kritizovať sú presilovky iné nič viac. Ale ono to príde v ten správny čas. Už mám pred očami ako v presilovke z prvej páli Juro Slavkovský a dáva gól Kanade. Ja som si to zatial užil. A už sa teším ako vyradime Kanadu a zabojujeme o medailu.
22.5.2024 - 10:49
0

Dzunkes

 

Mozno upravim trochu...prvy (s Nemeckom) a tento posledny so Svedskom ale strasny zapas bol aj proti Lotyssku a strata bodov
22.5.2024 - 17:11
0

Corgi77

 

Prvy zápas by sme vyhrali ak by chytal Hlavaj.
S Lotyšskom to bol tiež dobrý zápas ale smolný.
Neviem čo všetci čakajú že budeme biť každého hlava nehlava?
Dôležité sú body, a aj tak o úspešnosti turnaja rozhoduje jeden zápas a to zajtrajší.
22.5.2024 - 21:28
0

LenTak93

 

Takže Pospíšil definitívne out.
Plánujú teda ešte niekoho dopísať? Viem, že možno to nakoniec bude o jednom zápase, ale Česko je blízko.
22.5.2024 - 11:47
0

nerorome

 

Dopisovať už nebudú nikoho,ak dajú dohromady 12 útočníkov na QF.
22.5.2024 - 11:59
0

strojar

 

Bučeka
22.5.2024 - 12:46
0

FeroMotyka

 

Všetci sú na dovolenkách. Jedine Nagy, Radivojevic
22.5.2024 - 12:49
0

Dzunkes

 

Suroveho
22.5.2024 - 17:10
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Tím Z Skóre B
1. Poprad 50 163:119 94
2. Michalovce 50 167:121 90
3. Spiš. N. V 50 163:138 87
4. Košice 50 147:117 81
5. Slovan 50 157:160 77
6. B. Bystrica 50 151:172 76
7. Zvolen 50 165:160 76
8. Nitra 50 172:158 76
9. Trenčín 50 144:156 75
10. L. Mikuláš 50 136:161 64
11. N. Zámky 50 133:159 58
12. Humenné 50 121:198 46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

San Jose získalo útočníkov Goodrowa a Dellandreu

Tím hokejovej NHL San Jose Sharks získal do svojich radov dvojicu útočníkov. Cez waiver listinu Barclayho Goodrowa z New Yorku Rangers a výmenou Tya Dellandreu, za ktorého obetoval voľbu vo štvrtom kole draftu 2025. Informovala AP. pred 20 min. - TASR


Washington získal Duboisa z Los Angeles výmenou za brankára Kuempera

Kanadský hokejový útočník Pierre-Luc Dubois sa sťahuje z Los Angeles do Washingtonu. Kings ho v stredu poslali do hlavného mesta USA výmenou za brankára Darcyho Kuempera. Informovala o tom oficiálna webová stránka NHL. včera o 21:46 - TASR


St. Louis podpísal novú zmluvu s obrancom Perunovichom

Klub zámorskej NHL St. Louis Blues podpísal zmluvu s obrancom Scottom Perunovichom. Dvadsaťšesťročný hokejista zarobí ročne 1,15 milióna dolárov. včera o 10:29 - TASR


IIHF vymenovala českého kapitána Červenku za hráča sezóny

Medzinárodná hokejová federácia (IIHF) vymenovala českého útočníka Romana Červenku za najlepšieho hráča uplynulej sezóny. Kapitán reprezentácie figuroval v najlepšej trojici spoločne s brankárom Lukášom Dostálom, medzi úradujúcimi majstrami sveta sa umiestnil Švajčiar Roman Josi. 18.6.2024 11:13 - TASR


Columbus ukončil spoluprácu s trénerom Vincentom

Klub zámorskej hokejovej NHL Columbus Blue Jackets oznámil ukončenie spolupráce s hlavným trénerom Pascalom Vincentom. Informoval o tom prostredníctvom oficiálnej webovej stránky. Meno jeho nástupcu zatiaľ nezverejnili. V organizácii pôsobí aj slovenský obranca Samuel Kňažko, ktorý v tejto sezóne hral v nižšej zámorskej súťaži AHL. 18.6.2024 08:32 - TASR


Studenič strelil gól, no jeho Coachella prehrala s Hershey 2:5

Slovenský hokejový útočník Marián Studenič strelil gól v druhom zápase finálovej série nižšej zámorskej súťaže AHL, no jeho tím Coachella Valley Firebirds prehral na ľade Hershey Bears 2:5 a séria je tak vyrovnaná 1:1. 17.6.2024 07:56 - TASR


Asistent trénera Boucher nebude v novej sezóne súčasť Maple Leafs

Asistent trénera Guy Boucher nebude v novej sezóne súčasťou realizačného tímu Toronta Maple Leafs. Klub NHL povedie nový hlavný tréner Craig Berube. 15.6.2024 22:41 - TASR


Abols podpísal ročný dvojcestný kontrakt s Philadelphiou Flyers

Lotyšský hokejista Rodrigo Abols podpísal ročný dvojcestný kontrakt v NHL s Philadelphiou Flyers. Zmluva má hodnotu 775.000 dolárov. Informoval o tom klub na svojom oficiálnom webe. 15.6.2024 22:32 - TASR


Kapanen podpísal trojročný nováčikovský kontrakt s Montrealom

Fínsky hokejista Oliver Kapanen podpísal trojročný nováčikovský kontrakt s Montrealom Canadiens. Klub NHL si ho vybral v druhom kole draftu 2021 z celkovo 64. miesta. 15.6.2024 20:14 - TASR


Spišská Nová Ves angažovala kanadského obrancu MacKinnona

Do kádra hokejistov HK Spišská Nová Ves pribudol kanadský hokejista Ryan MacKinnon. Pre dvadsaťdeväťročného obrancu pôjde o prvé európske pôsobisko v kariére, naposledy pôsobil v nižšej zámorskej AHL. Extraligový vicemajster informoval o novej posile na sociálnych sieťach. 15.6.2024 18:26 - TASR


Viac správ v archíve...