Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: SZĽH a Žilinský samosprávny kraj podpísali memorandum, zahŕňa aj vznik hokejovej akadémie

zdroj: TASR
8.1.2020 15:31 TASR

Prezident Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) Miroslav Šatan a predsedníčka Žilinského samosprávneho kraja (ŽSK) Erika Jurinová podpísali v stredu Memorandum o spolupráci. Podpisom okrem iného deklarovali vôľu vybudovať hokejovú akadémiu pri Strednej športovej škole v Žiline, ktorá je v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK.


Budovanie hokejovej akadémie považuje Šatan za najdôležitejšiu súčasť memoranda. "ŽSK memorandom potvrdil záujem, aby v budúcnosti niečo takéto vzniklo. Podobnú spoluprácu sme rozbehli v ďalších samosprávnych krajoch a veríme, že systém budúcich hokejových akadémií by mohol pomôcť nielen hokeju. Ale aj školám získať lepší status a pomôcť aj rodičom, aby mali možnosti pre svoje deti. Dať ich tam, kde by mohli spojiť šport aj vzdelanie a mať obidve na vysokej úrovni," povedal prezident SZĽH.
"Spoluprácu si vieme konkrétne predstaviť práve tým, že sme zriaďovateľom Strednej športovej školy. Myšlienka, s ktorom prišiel SZĽH, sa mi veľmi páči. Je zameraná na pokračovanie nielen športového, ale celkového vzdelávania od mladého veku až po dospelosť. A to je vzácne. Zatiaľ budeme zbierať mládež z celého kraja, aby sa intenzívnejšie venovala kvalitnejšiemu športu. Chceme na strednej škole vytvoriť podmienky, ktoré by podporovali aj šport na profesionálnej úrovni," doplnila Jurinová.
Prezident SZĽH ocenil vôľu ŽSK budovať hokejovú akadémiu. "Rodičia by takúto možnosť privítali. Máme obrovské množstvo hráčov, ktorí v stredoškolskom veku odchádzajú do zahraničia, pretože zatiaľ nemáme hokejové akadémie. Máme prvý pilotný projekt, ktorý sa začal budovať v Trenčíne. Samozrejme, potrvá niekoľko rokov, kým to bude plnohodnotne fungujúca akadémia. To, že sme krajina v TOP 10 vo svetovom rankingu a nemáme vôbec žiadne akadémie, je malý zázrak. Dnes všetky špičkové hokejové krajiny majú 15 až 20 akadémií," podotkol Šatan.
"Pre nás to bude úloha do budúcnosti, aby sme akadémie vybudovali a ponúkli rodičom spojenie vzdelania a hokejovej prípravy. Aby nemuseli pre deti v stredoškolskom veku hľadať iné možnosti v zahraničí. A mohli ich nechať vyvíjať sa, dorásť a vzdelávať sa aj u nás," dodal prezident SZĽH.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Skarady

 

Ako je to len mozne.. Ved ti zlati chlapci vobec nic nerobia.. (podla niektorych) Drzim prsty chlapcom konecne sa tu nieco deje..
8.1.2020 - 16:07
+16

moke19

 

čo urobili?
Budovanie hokejovej akadémie považuje Šatan za najdôležitejšiu súčasť memoranda. "ŽSK memorandom potvrdil záujem, aby v budúcnosti niečo takéto vzniklo.
8.1.2020 - 18:18
+3

caput rerum

 

Sorry ale ty si prototyp ovce... podla toho co pises.
8.1.2020 - 19:30
+5

consigliere

 

... možno jeden zo stáda, čo číta iba nadpisy.
8.1.2020 - 21:37
0

juromt

 

....: ja len dufam ze ta akademia nebude v Ziline ale v Martine!
8.1.2020 - 16:15
+2

Big Bear

 

S tymi pamprlakmi co su tam za nas vo VUC nie je sanca.
8.1.2020 - 17:26
0

skp_pp

 

Akoze ale do martina by to bolo fajn. Zilina si vyslovene nezasluzi za tych poslednych 10 rokov.
9.1.2020 - 3:05
0

yosar

 

Hokejová akadémia bude pri Strednej športovej škole v Žiline. Naj hokejovom meste nielen v župe, ale aj v celej republike. ????
8.1.2020 - 19:11
+1

ElwisNR BLOG

 

Je to dobrá lokalita ZA,MT,LM a deti z ďalších okresov majú potenciál nekončiť s hokejom.Ale skôr by som sa zameral na tréning a systém výchovy hráčov u nás a urobiť hokej maximálne dostupný širokej verejnosti voľné klziská a požičovne výstroje a tým zvýšiť záujem navýšiť hráčsku základňu lebo tam nás tlačí topánka a potom kto sa rozhodne hrať profesionálne nech má profesionálne podmienky aj keď deti v tomto veku hrajúce hokej skôr uvažujú nad kariérou hokejistu ako nad prácou IT analytika.
8.1.2020 - 16:25
+4

Jakub_Thrashers

 

Ja som rád za akúkoľvek aktivitu týkajúcu sa hokejových akadémií, ale doteraz neviem, čo si pod hokejovými akadémiami u nás mám predstaviť. Doposiaľ nepoznám odpovede na viaceré základné otázky, pričom človek by čakal, že vzhľadom na podpisovanie memoránd v Trnavskom, Košickom a Žilinskom kraji a pilotný projekt v Trenčianskom kraji, už budú odpovede na tieto otázky známe aj širokej verejnosti. Sú teda dve možnosti – (i.) buď zväz tieto informácie neposkytol širokej verejnosti, hoci by som čakal, že by sa tlačovou konferenciou o projekte akadémií rád pochválil (predsa len je to dobré PR), (ii.) alebo sám zväz presne nevie, čo tá akadémia vlastne bude, čo je trochu desivé.

V každom prípade, rád by som vedel nasledujúce skutočnosti:
1.) Podľa akého kritéria sa vyberajú mestá, v ktorých bude sídliť akadémia? Keďže sa podpisujú memorandá so samosprávnymi krajmi, tak je predpoklad, že bude práve osem akadémií (jedna v každom kraji). Kým niektoré kraje sú vyslovene hokejové s viacerými kvalitnými hokejovými klubmi, v niektorých zas je vyslovene nedostatok hokejových "sídiel" (najvypuklejšie je to asi v Trnavskom kraji).
2.) Doteraz neviem, aká je úloha už existujúcich hokejových oddielov v tomto projekte. Hráč chce ísť na hokejovú akadémiu do Trenčína. Musí teda ísť na prestup do Trenčína? Ak áno, tak kde je istota, že hokejová akadémia zaplatí materskému klubu (odkiaĺ hráč odchádza) výchovné? Toto výchvoné zaplatí klub alebo samosprávny kraj? Ak samosprávny kraj, z akého titulu sa bude vyplácať výchovné z verejných financií? Ak klub, tak kde je istota, že bude klub schopný platiť napr. výchovné za 6 hráčov v priebehu leta, keď už v súčasnosti kluby nie sú nezriedka ochotné platiť výchovné za jediného hráča?
3.) Aký bude mať význam hokejová akadémia, keď pre členstvo v klube nie je povinnosť navštevovať školu, ktorá bude tou onou hokejovou akadémiou? Ak rozvrh hodín v hokejovej akadémií bude počítať s tréningmi cez vyučovanie, nebude problém, že bude družstvo trénovať v nekompletnom zložení, pretože je iluzórne si myslieť, že všetci hráči z daného družstva pôjdu na jednu strednú školu. Navyše, ak by aj išli, tak ako zabezpečia, že tam budú všetci hráči družstva (napr. dorastu Trenčína), keď jeden z ich hráčov je tretiak, iný zas druhák na strednej škole?
4.) Ak v súvislosti s hokejovou akadémiou vznikne nový klub, tak je tu znovu problém s výchovným, ktorý som uviedol v bode 2.
5.) Ak hokejová akadémia vznikne pri už existujúcom klube, prečo sa jednou zo strán memoranda nie je aj onen hokejový klub, pri ktorom hokejová akadémia vznikne? Veď práve v tom klube budú tí hráči vyrastať.
6.) Aký typ strednej školy poskytne hokejová akadémia svojím hráčom? Len gymnázium? Len SOŠ? Len hotelová akadémia? Len obchodná akadémia? Nie všetci hráči sú rovnako nadaní, a tak nemožno všetkých dať na gymnázium, ani na SOŠ, ani na HA, ani na OA. Ako je toto ošetrené? Ak vznikne pri hokejovej akadémií každý druh strednej školy, tak je dosť možné, že vzniknú triedy s dvomi, tromi študentmi. Zodpovedný zriaďovateľ (t.j. samosprávny kraj) predsa nikdy neotvorí triedu s takýmto obskúrnym počtom študentov.
7.) Ak hokejová akadémia (alebo niekto, kto to bude mať na starosti v klube, prípadne kraj) poverí už existujúce školy tým, aby s hokejovým klubom spolupracovali, tak kde je istota, že sa nájde medzi piatimi školami konsenzus, že budú vo svojich rozvrhoch rátať s hokejovými tréningmi pre hráčov? Nepošliape sa tým jeden z pilierov hokejových akadémií – t.j. aby tréningový proces bol zakomponovaný do riadneho vyučovania?
8.) Prečo sa tak vo veľkom pri tomto projekte uzurpuje na kraje? Viem, že práve ony sú zriaďovateľom stredných škôl, ale pri tomto je dosť veľké riziko, že po voľbách sa celý projekt zastaví, prípadne samotné hokejové akadémie budú akýmsi rukojemníkom medzi županom a krajským zastupiteľstvom, ak budú z veľkej časti financované župami.

Mne osobne je ďaleko sympatickejší model kvázi hokejových akadémií v ČR, kde je termín hokejová akadémia akýmsi statusom, ktorý zväz prideľuje jednotlivým klubom. Dalo by sa to prirovnať k mestským právam. Nie každá obec je mesto, ale ak splní podmienky, tak NR SR tieto obce vyhlási za mestá. V prípade hokejových akadémií ČSLH vopred stanovil (najmä) technicko-materiálne kritéria, ktoré kluby musia splniť, aby im bol tento status hokejovej akadémie udelený. To znamená, že hokejovou akadémiou sú tam priamo kluby, ktoré musia zabezpečiť hráčom určitý servis, mať riadne vyškolených a vyštudovaných trénerov (to, čo u nás nie je ani pri niektorých repre), musia mať uzavretú zmluvu o spolupráci so strednými školami v dostupnej vzdialenosti od klubu a mať tiež pripravené a zabezpečené bývanie so stravovaním pre niekoľkých cezpoľných hráčov. Hokejové akadémie tak sú tam odprostené od politického vplyvu, a nikdy ani nemôžu byť nástrojom politickej kampane. Samozrejme, môžeme sa baviť či tie akadémie v Česku fungujú efektívne, ale to už je skôr otázka nastavenia pravidiel (najmä prísnosti kritérií – nemôže predsa status akadémie dostať pomaly každý klub, a hlavne vynucovania dodržiavania pravidiel – v tomto ČSLH v ostatných rokoch dosť zlyhal). U nás, mám pocit, sa príliś orientujeme na politickú sféru a akoby z celého tohto procesu vynechávame kluby. Pritom v konečnom dôsledku tréningový a hráčsky proces bude musieť hráč aj tak absolvovať v klube, a nie na župe.

No a ešte posledná poznámka, ktorou si trochu rypnem. Už by som rád videl aj niečo viac než len podpisovanie nezáväzného memoranda. Tých v ostatnom čase bolo viac než dosť. Keby bolo snahou zväzu sa len takto mediálne pretŕčať pri podpisovaní rôznych memoránd, tak by to teda nevyzeralo o dosť inak než to vyzerá teraz.
8.1.2020 - 18:20
+16

Akademik

 

Jakub: dík, super príspevok odpovede však nepoznajú ako som sa mal možnosť v TN pýtať na tieto a podobné otázky. Je to len politický piár cez SZLH a jeho prezidenta.
8.1.2020 - 18:44
+4

samajamado

 

Ja si to predstavujem ako hokejovu triedu na strednej skole s tym, ze sa im vybuduje hala aby mali kde trenovat.
8.1.2020 - 18:45
+2

Jakub_Thrashers

 

Na halu som zabudol. Ak to bude akýsi side-effect hokejových akadémií, tak to bude super (teda, ak pri každej hokejovej akadémii vznikne nová hala so štandardnými rozmermi 60x30m).
8.1.2020 - 18:56
+1

bach

 

Ja som zatial proti akademiam,zatial,ale ak budem mať odpoveď aj na tvoje otázky a mnohé iné,možno zmením názor.Doteraz fungovali a fungujú športové gymnázia a SOU kde chodia športovci,kde budú hrať akademie?Pod hlavičkou klubu?A hrači ktorí sa do akadmie dostanú pôjdu kde?Akademie budú mať vlastnú súťaž?Noví tréneri,kustodi,šatne,lad,náklady?
Uvidíme,ale zatial som skeptik.Radšej sa zamerajme na to,aby nam deti v 13tich neodchádzali do CZE,ale oplatilo sa mu ostať tu a peniaze zvaz nech nedáva na drahé reklamy(nechajte nás hrať sa),lebo za to by sa dalo nakúpiť niekde do malého klubu výstroj pre všetkých žiakov.
8.1.2020 - 19:39
+2

bach

 

..kráči,ktorí sa do akademie "nedostanú"pôjdu kde?...
8.1.2020 - 19:44
0

Ejo

 

Ak si si dal tú námahu a takto dobre sformuloval otázky, prečo si to už nedotiahol a pýtaš sa to tu, kde vieš, že ti nikto reálne neodpovie? Z mojej osobnej skúsenosti viem, že na zväze je viacero veľmi ochotných dostupných kanálov na informácie a vecnú diskusiu.

Nejdem reagovať k jednotlivým bodom nakoľko k niektorým ti odpovedať proste neviem, ale viacero odpovedí je verejne dostupných v rôznych článkoch i na stránke zväzu. Tak ma pri tvojom evidentne úprimnom záujme prekvapuje, že to nevieš.

Odpoviem ti len na tvoj úvod a záver. Ľudia na zväze vedia čo robiť aby boli akadémie úspešné a a plnili svoju funkciu (samozrejme + -, nikto nie je dokonalí a ani to od nich nečakám). Predsa len, nič nové vymýšľať nemusia. Problém je, ako to bude fungovať v slovenských reáliách. Kto na slovensku niekedy niečo budoval v akejkoľvek sfére vie, že najväčšia brzda sú naše povahy. Závisť, malosť, spiatočníctvo, lenivosť a podobne. Preto ich najvypuklejšie projekty (akadémie, malé ľadové plochy,...), radšej rozbiehajú pomalšie, ako by vedeli, nakoľko najťažšie na všetkom bude presvedčiť odbornú i lajckú verejnosť, že sa to dá a má to zmysel. Čo je problém aj pri tým najmenších zmenách, nie to ešte pri projekte ako sú akadémie. To by mala byť i odpoveď na tvoj záver, kde si si úplne zbytočne rypol, nakoľko každý trošku inteligentný človek dôvody a zámer pochopí.

Takže, chcel som len toľko, že ma tvoj záujem k tejto problematike teší, ale aby to malo hlbší zmysel presahujúci debatu nad pivom, chce to ešte jeden a pol kroka naviac.


8.1.2020 - 20:18
+12

Jakub_Thrashers

 

. Smutným paradoxom je, že na zväze som donedávna pracoval. Napriek tomu neviem odpovede na svoje otázky. Jasné, mojou náplňou práce bolo niečo iné, ale viaceré zo svojich otázok som tam kládol niekoľkým ľuďom.

Súhlasím, že na zväze je „veľmi ochotných dostupných kanálov na informácie a vecnú diskusiu“. Ale tiež je tam aj niekoľko ľudí, ktorí sú presvedčení o tom, že len ich názor je správny, diskusia je potom vedená len pro forma a iný názor následne títo ľudia berú útok na svoju osobu. Takisto by som si neidealizoval zväz ohľadom toho, že vie čo robí. Za ostatné tri roky dochádza už k druhej zmene organizačnej štruktúry, jeden rok sa zrušia všetky komisie, aby sa následne o rok-dva polovica z nich obnovila, vznikajú ligové rady, ako riadiace orgány, pričom pôvodne riadiacim orgánom mal byť zväz, ktorý by to vykonával cez svoj profesionálny aparát, je bordel v kompetenciach jednotlivých orgánov... Navyše veľa vecí sa mení doslova z hodiny na hodinu. Niekedy až podlieham pocitu, že zväz je taká jedna škola bez pedagógov. Samozrejme, nikto nespeol z neba múdry, ale predsa len by som čakal, že pri uchádzaní sa o rôzne funkcie budú mať aspoň určitú úroveň vedomostí a znalostí.

Inak, pokiaľ ide o tie memorandá, ja naozaj neviem aký je ich zámer. Je to nezáväzná deklarácia, v podstate divadielko pre média. Nespochybňujem, že z času na čas to má význam, ale pri takej vysokej frekvencii memoránd, ktoré SZĽH s niekym podpisuje, sa ich význam úplne degradoval na úroveň zbytočných úkonov.
8.1.2020 - 20:56
+7

poseidon

 

Dovolím si aj pár svojich postrehov k tvojmu príspevku. Neexistuje jednoznačne pozitívne tvrdenie že ľudia na zväze a Šatan vedia čo robia. Samozrejme, že je to lepšie ako predtým, ale zatiaľ je to len mýtus, a psychóza davu ľudí, fanúšikov, ktorí v podstate sú len proti starému systému, ale Šatanovi veria. Nikde nie je napísané, že Šatan a spol.to robia dobre a len táto jediná cesta je správna. Už sa objavili aj názory trénerov a hráčov ( Šupler, Záborský...), s ktorými aj ja osobne súhlasím, že Šatanovi chýba opozícia (zdravá opozícia), ktorá mu vie prezetovať aj iný názor než má on a jeho partia. Keď budeš čítať Záborského názor, tam je to čo aj ja vidím ako nedostatok a to je fakt, že majstri sveta 2002 alebo povedzme bývalí hráči jednoducho ešte nemajú požadovanú trénerskú úroveň na to aby pôsobili vo vyšších trénerských funkciách (a možno aj iných funkciách) však vieme o čom asi hovoríme. Oni proste preskočili niečo, čo sa preskočiť možno dá, ale niekde sa to následne okamžite negatívne prejaví. Naozaj by mali asi trénovať najprv deti a potom sa uvidí.
Ale súhlasím s tebou že na slovensku sú najvačšia brzdy - povaha slováka závisť, natvrdlosť, hejt a neprajnosť.
8.1.2020 - 21:20
+7

mirec04

 

Vyzera to tak, ze zvaz riesi mnohe veci za pochodu.
Mozes napisat Pavlikovskemu. Myslim, ze Ti rad odpovie na Tvoje otazky.
Potom sa s odpovedami mozes podelit spolu s nami.
https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/komentar-novy-pohlad-na-ulohu-sportu
9.1.2020 - 9:46
0

Akademik

 

mirec04: s plagiátorom meno ktoré si napísal sa baviť netreba pretože ak by neopísal všetko čo a ako má akadémia fungovať z projektu akadémie, ktorá mala vzniknúť v Trenčianskych Tepliciach a pasáže zo zahraničnej tlače, ktoré publikuje v tom článku tak je aj so svojimi ZCH tam kde sa po našom hovoí v ri .i. Opísal a nevie ako bude všetko vrátane paxe fungovať. Samozrejme nevyskúšaš nevieš ale toto je drahé skúšanie čo predvádzajú ZCH ako vravíš za pochodu. V ich pozíciách kde sa nanominovali aj so svojimi priateľmi pri vstupe mali mať jasný program s cieľom čo kady a ako. Nie len tárať a tárať.Tu je link https://www.sportova-akademia.sk/sk/hokej/ na základe čoho začal pán tebou menovaný budovať po zlikvidovaní akadémie, ktorá predložila na zväz ako a čo treba aby fungovala.Všetko so súhlasom bývalého prezidenta zväzu nakoľko oni mali financie na akadémie pripravené pre seba prečo by pomáhali niečomu na čo nemali dosah.
9.1.2020 - 10:58
0

Jakub_Thrashers

 

A teda ešte by som chcel vedieť nejaká dáta, ktorými majú podložené toto tvrdenie "Máme obrovské množstvo hráčov, ktorí v stredoškolskom veku odchádzajú do zahraničia, pretože zatiaľ nemáme hokejové akadémie." Lebo podľa mňa hráči v stredoškolskom (a v ostatných rokoch už aj skôr) veku odchádzajú do zahraničia nie preto, že tam sú hokejové akadémie, ale hlavne z dvoch príčin:
a) lepšie hokejové súťaže
b) lepšie materiálno-technické zabezpečenie klubov.

Predpokladám, že hlavnou prioritou hokejových akadémií je spojenie školy s hokejom. Drvivá väčšina hráčov, ktorí idú do zahraničia (najmä v Európe) pritom vsádzajú na jednu kartu a do značnej miery zanechávajú školu. Na Slovensku si dajú individuálny študijný plán, v zahraničí do školy nechodia a ročníkmi prechádzajú len tak, že sa narýchlo nabiflia na komisionálky, ktoré spravia, keď sú tu jeden týždeň v januári.

Ak hokejové akadémie majú zabezpečiť vyššiu kvalitu súťaží na Slovensku a lepšie materiálno-technické zabezpečenie klubov, tak budem rád. Ale z toho, čo sa tu prezentuje, to podľa mňa zatiaľ nevyplýva (hlavne na vyššiu kvalitu súťaží samosprávny kraj nemá žiadny dosah...).
8.1.2020 - 18:34
+7

bach

 

Jakub_Thrashers: plne s tebou súhlasím....
8.1.2020 - 19:41
+1

burnzie

 

Strojár teraz sa vyjadri... Toto je sám uznáš jedno veľké +
8.1.2020 - 18:53
+4

caput rerum

 

Už sa preberte. Asi mnohí z Vás nevedia čo je pojem Memorandum. Momentálne je to skôr PR pre zvaz a ŽSK. To je tak na dnes všetko. Realizácia akadémie a výstavba infraštruktúry je ešte ďaleká budúcnosť a ide to aj bez memoranda. Keď vznikne potom budeme výskať, oslavovať a tešiť sa. Ja prvý. Nebuďme pls.ovce.
8.1.2020 - 19:25
+8

caput rerum

 

ešte doplním, že Jakub píše dobre.
8.1.2020 - 19:26
+7

emoxx1

 

Zatiaľ je to len dohoda, že sa raz možno dohodnú. Nič viac za tým nevidím.

Jakub_Thrashers dal pár postrehov ktoré pokiaľ nebudú jasne zodpovedané, tak reálne fungovanie je otázne. Predpokladám, že si tam robil na marketingu, ale to len preto, že to oddelenie prešlo nedávno turbulentnými zmenami. Pokiaľ áno, tak máme, teda mali sme spoločnú kolegyňu, ale to len tak medzi rečou.
8.1.2020 - 21:52
+1

kocsma

 

Tento názor napíšem ešte do zopár ďalších diskusií, že kľudne tu píšme svoje názory a ako veci zmeniť, už veľa krát niekto v štúdiu alebo v rozhovore spomenul pri nejakej téme, že "veľa sa popísalo" atd a nakoniec to čo sa tu "veľa popísalo" sa aj riešilo a zmenilo, to je len dôkaz že veľa vysoko postavených ľudí číta HP, čiže kľudne píšme ma to zmysel
8.1.2020 - 22:25
+2

Jari Kurri

 

Tak urcitee
Tym "veľa sa popísalo" dotycni dozaista mysleli nase diskusie..
8.1.2020 - 23:29
+1

kocsma

 

ja chápem že to znie blbo ale ja neviem kde ešte sa mohlo veľa popísať, lebo FB nemôžu brať do úvahy, i keď by to malo byť teoreticky dôveryhodnejšie ako HO, keďže FB je "verejná diskusia" a HP s časti nie, ale zase keď si sem tam niečo prečítam na FB komentáre pod nejakým článkom tak sú tam také drísty že kks fuuu. A ako aj na HP sa do diskusií zapájaju hokejový funkcionári čo realne majú v tom prehľad a nejaký ten dosah to zmeniť (veci ktoré sa nerobia dobre)
9.1.2020 - 16:15
0

Jari Kurri

 

Nemyslim si prilis, ze by tym boli myslene diskusie. FB samozrejme uz vobec nie, na tom sa zhodneme
Ja si pod vyrokom "veľa sa popísalo" predstavim skor nejake clanky v mediach, ktore pripadne obsahuju aj nejake vyjadrenia zainteresovanych, ci fundovanych.

9.1.2020 - 23:04
0

strane

 

Keby sa pán prezident SZĽH na na začiatku rokovania o memorande dal informovať, koľko financií udelil kraj do mládežníckeho hokeja v kraji určite by musel predčasne odísť z rokovania.
9.1.2020 - 15:47
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen32113:8168
2.Poprad33122:8467
3.Slovan32101:7065
4.Detva3299:8758
5.Nitra32108:10458
6.Michalovce33100:8557
7.Trenčín32107:8650
8.Košice3292:7948
9.N. Zámky3283:8936
10.Miškovec3373:11529
11.B. Bystrica3175:11828
12.L. Mikuláš3275:15012
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2422011134:3368
2.Martin241320985:7543
3.Topoľčany231123778:6040
4.Sp.Nová Ves221031876:6737
5.Levice23923966:7334
6.Dubnica211002977:6632
7.Trnava249001570:9227
8.Humenné218101252:7326
9.Skalica226041255:7822
10.P.Bystrica205301247:8321
SR 18121101031:705
Aktualizované: 22.1.2021 22:09
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2422011134:3368
2.Martin241320985:7543
3.Topoľčany231123778:6040
4.Sp.Nová Ves221031876:6737
5.Levice23923966:7334
6.Dubnica211002977:6632
7.Trnava249001570:9227
8.Humenné218101252:7326
9.Skalica226041255:7822
10.P.Bystrica205301247:8321
SR 18121101031:705
Aktualizované: 22.1.2021 22:09
TÍMZVVPPPPGB
1.Bolzano3319455101:6270
2.Fehérvár36185310120:10367
3.Klagenfurt3316249101:6762
4.Viedeň34165310108:8761
5.Salzburg311525996:8654
6.Dornbirn3314421396:8752
7.Graz3412421699:11346
8.Innsbruck33102516107:12039
9.Villach338541675:10238
10.Bratislava3310321886:11438
11.Linz336122463:11122
Aktualizované: 19.1.2021 23:01
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Iserlohn - Krefeld 3:6 v 11. kole nemeckej ligy

Hokejisti Krefeldu zvíťazili v piatkovom zápase 11. kola nemeckej ligy na ľade Iserlohnu 6:3. výsledky: Straubing Tigers – Adler Mannheim 2:1, Iserlohn Roosters – Krefeld Pinguine 3:6.
včera o 22:58 - TASR

HC Davos - SCL Tigers 9:2 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Davosu triumfovali v piatkovom domácom zápase švajčiarskej ligy nad SCL Tigers 9:2. výsledky: HC Ambri-Piotta – Lausanne HC 0:6, EHC Biel-Bienne – SC Rapperswil-Jona Lakers 3:1, HC Davos – SCL Tigers 9:2, Fribourg-Gotteron – HC Servette Ženeva 3:2, ZSC Lions – EV Zug 1:2 pp a sn.
včera o 22:23 - TASR

KooKoo Kouvola - Jukurit Mikkeli 6:1 vo fínskej lige

Hokejisti KooKoo Kouvola zdolali v piatkovom domácom zápase fínskej ligy Jukurit Mikkeli 6:1. výsledky: JYP Jyväskylä - KalPa Kuopio 1:2 pp a sn, Kärpät Oulu – TPS Turku 1:2, KooKoo Kouvola – Jukurit Mikkeli 6:1, Pelicans Lahti - SaiPa Lappeenranta 2:1.
včera o 20:58 - TASR

Joe Thornton má zlomené rebro

Útočník Joe Thornton bude Torontu Maple Leafs v hokejovej NHL pre zranené rebro chýbať štyri týždne. Zranil sa v stretnutí s Edmontonom (1:3) pri strete s Joshom Archibaldom. Televízne kamery po súboji zachytili Thorntona zhrbeného s bolestivým výrazom v tvári.
včera o 19:53 - TASR

Vancouveru bude dlhšie chýbať obranca Hamonic

Hokejistom Vancouveru Canucks bude dlhšie chýbať obranca Travis Hamonic. Tridsaťročný Kanaďan, ktorý sa upísal Canucks ako voľný hráč tesne pred štartom ročníka NHL, nedohral stredajší duel s Montrealom (6:5 pp). Jeho klub ho vo štvrtok zaradil na listinu zranených hráčov.
včera o 11:50 - TASR

Obranca Manson bude Anaheimu chýbať približne šesť týždňov

Približne šesť týždňov sa bude musieť klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks zaobísť bez obrancu Josha Mansona. Dôvodom je svalové zranenie v oblasti brucha, ktoré utrpel v pondelňajšom dueli proti Minnesote. Dvadsaťdeväťročný Mason odohral v tejto sezóne za Ducks tri stretnutia, v klube pôsobí siedmu sezónu.
včera o 08:18 - TASR

Eisbären Berlín - Bremerhaven 2:0 v 11. kole nemeckej ligy

Hokejisti Kolína Haie prehrali v 11. kole nemeckej ligy s Düsseldorfom 1:5. výsledky - 11. kolo: Eisbären Berlín - Bremerhaven 2:0, Red Bull Mníchov - Ingolstadt 1:3, Kolín - Düsseldorf 1:5.
21.1.2021 23:09 - TASR

Tommy Salo dostal dva mesiace väzenia, šoféroval opitý

Bývalého hokejového brankára Tommyho Sala uznali vinným z jazdy pod vplyvom alkoholu a odsúdili ho na dva mesiace väzenia. Vo štvrtok o tom informoval denník Aftonbladet. Podľa správ švédskych médií namerali 49-ročnému Salovi za volantom 0,3 promile alkoholu v krvi, čo je viac ako 15-násobok zákonného limitu vo Švédsku.
21.1.2021 11:53 - TASR

Na zápasy Omska môžu prísť fanúšikovia, k dispozícii bude tisíc vstupeniek

Účastník Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Avangard Omsk bude môcť v najbližšom domácom zápase počítať s podporou fanúšikov na tribúnach. Klub o tom informoval na svojom webe. Avangard hráva v tejto sezóne svoje zápasy v Balašiche, ktorá sa nachádza na okraji Moskvy.
21.1.2021 11:25 - TASR

Cichanovská privítala rozhodnutie IIHF:

Líderka bieloruskej opozície Sviatlana Cichanovská privítala rozhodnutie Rady Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) odobrať krajine spoluorganizáciu majstrovstiev sveta. Minsk mal usporiadať šampionát spolu s lotyšskou Rigou, náhradné dejisko zatiaľ nie je známe. IIHF odobrala Bielorusku tohtoročné MS (21. mája - 6. júna) pre obavy o bezpečnosť účastníkov.
21.1.2021 10:16 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

24. 01. 2021
N. Zámky - Trenčín o 16:00
Slovan - Zvolen o 16:00
Michalovce - Detva o 16:00
L. Mikuláš - Nitra o 17:00
B. Bystrica - Košice o 17:00
Poprad - Miškovec o 17:00

Odohrané zápasy

22. 01. 2021
PopradN. Zámky
6:4REPORT
MiškovecMichalovce
0:4REPORT
DetvaB. Bystrica
1:2 PPREPORT
KošiceSlovan
0:1REPORT
ZvolenNitra
6:1REPORT
L. MikulášTrenčín
3:4REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP46 bodov
2.Svitana P.POP36
3.Chovan M.KOS36
4.Slovák M.NIT35
5.Skokan D.POP35

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP28 gólov
2.O´Donnell B.SBA19
3.Klhůfek P.KOS17
4.Bondra R.ZVO16
5.Handlovský L.POP15

Najlepší brankár

Tyler ParksSBA94.96 perc
2.Riečický D.KOS93.39 %
3.Lackovič J.NZA93 %
4.Sholl T.DEV92.85 %
5.LaCouvee C.TRE92.56 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov