Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: SZĽH nemal na nominácie do LM žiadny vplyv, prezident odporúčal Zvolen

zdroj: TASR/Pavol Zachar
14.6.2021 17:08 TASR

Vedenie hokejovej Ligy majstrov (CHL) udelilo v priebehu uplynulého týždňa voľnú kartu na účasť v novom ročníku HC Slovan Bratislava. Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) považuje tento krok za neštandardný a riaditeľovi CHL odkázal, že miestenku by mal dostať v prvom rade slovenský majster - HKM Zvolen.


Podľa pôvodnej verzie však vedenie LM slovenský klub v súťaži vôbec nechcelo. „Vedenie CHL nám začiatkom mája oznámilo, že po zlých skúsenostiach so slovenskými klubmi v ostatných ročníkoch LM, sa rozhodlo neudeliť miestenku žiadnemu slovenskému klubu. Prezident SZĽH Miro Šatan preto kontaktoval riaditeľa CHL Martina Baumanna a oznámil mu, že nám nepríde spravodlivé, aby na úkor Slovenska dostal miestenku ukrajinský klub,“ uviedol v tlačovej správe generálny sekretár SZĽH Ivan Pulkert.

Slovenský zväz ľadového hokeja zostal preto prekvapený, keď pred pár dňami udelila CHL divokú kartu HC Slovan Bratislava ako náhradníkovi za bieloruský Junosť Minsk. "Miro Šatan opäť telefonoval s Martinom Baumannom z CHL a tlmočil mu stanovisko, že slovenskú miestenku by nemal dostať klub, ale hokejový zväz, ktorý by ju následne konkrétnemu klubu udelil. Zároveň mu povedal, že miestenku by mal dostať v prvom rade HKM Zvolen ako aktuálny slovenský majster," dodal Pulkert. "Rozhodnutie CHL udeliť divokú kartu HC Slovan Bratislava išlo mimo SZĽH a SZĽH nemal v tejto veci žiadne rozhodujúce ani odporúčacie slovo, keďže CHL je súkromná zahraničná súťaž. Proces výberu slovenského účastníka však považujeme za neštandardný.“

Kroky vedenia LM spustili v médiách nepochopiteľnú kritiku niektorých zástupcov slovenských klubov. "Mrzí nás, že zástupcovia klubov opäť zvolili cestu mediálneho očierňovania SZĽH a nie cestu overenia si informácii u majiteľov svojich klubov, vo vedení CHL, či vo vedení SZĽH. Je to opäť cesta, ktorá ubližuje slovenskému hokeju ako celku. Vedenie SZĽH by rado apelovalo na kluby, aby sa v prípade nejasností a otázok obrátili v prvom rade na zväz a nie na médiá," uzavrel Pulkert.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


rudko

 

Nech si tam Slovan hrá. Aj tak tam nevyhrá ani jeden zápas. Všade chcú byť a ho... z toho.
14.6.2021 - 18:36
+16

VSŽ Košice

 

Ano nech hrá keď ho vybrali, ale názov Liga majstrov? Keď si vybavia Spengler Cup prosím ale toto dobrotu neurobí
14.6.2021 - 18:52
+19

miro-nr

 

Ale ved sú "majstri", "majstri"káuz,dlžôb a výhovoriek! A to píšem tiež o ich histórii a nie tak dávnej. A čo je pravda,nieje lož-aby sa tu nevyrojili nejakí belasí hysterici
15.6.2021 - 13:35
+4

bigi BLOG

 

A ja so.myslel ze majstri dlzob je iny klub ten co bol v restrukturalizacii alebo klub co pre dlhy menil nazov. Pockaj to je jeden a ten isty klub
15.6.2021 - 13:58
+6

soli

 

Tak je fakt, že zrovna fanúšik Nitry by pri tejto téme nemal príliš vyskakovať...
15.6.2021 - 14:09
+2

miro-nr

 

Nevyskakujem,konštatujem. No historickí hysterici sa ozvali -ako som predpokladal. Stačilo brnknúť na strunu,aj ked pravdivú .
15.6.2021 - 14:31
0

soli

 

Čo je nato hysterické? Len som brnkol na strunu, aj keď pravdivú.
15.6.2021 - 14:33
+3

bigi BLOG

 

Aha takze brnknut sa ti zachcelo holt nevydalo a dostal si to hned naspat aj s urokmi 😉
15.6.2021 - 15:24
+4

omen

 

inac este i tvoje prispevky tu chybali nestaci ze sa tu uz srackomety vyriadili na Slovane, SZLH, CHL a pre mna zbytocne i na Zvolene ci Poprade?
mimochodom navtipnejsie mi prisli pripevky, ktore kritizovali, ze CHL sa vola liga sampionov a Slovan teda neponukol miesto Zvolenu ci Popradu (btw. preco vlastne Popradu?) To je ako pozvanka na Tatransky pohar a Slovan by to musel ponuknut Kezmarku ci Svitu Resp. mozem ocakavat rovnaky hovnomet ak si Slovan dovoli ist na Spengler Cup ak ho tam pozvu?
15.6.2021 - 15:53
+4

Tehelnepole

 

Sila čo...

Byron radšej ani neprispieva
15.6.2021 - 16:01
+1

miro-nr

 

omen: Tak potom ani tvoje príspevky tu nechýbali!Kde píšem niečo o LM ?? Asi si umiestnil zle svoj príspevok.Ja sa len smejem kolko je tu odutých,vzťahovačných blavakov! Napísal som len čo je pravda-pre teba špecialne praUda.
Nepisal som nič o PP ani o ZV .
SBA si vybavil miestenku v LM a vec hasne,len som napísal v čom sú majstri.
To že sk.EL nemá miestenku v LM možeme podakovať Kovalovi a podla všetkeho aj Lintnerovi
16.6.2021 - 11:36
0

Nemehlo

 

"keďže CHL je súkromná zahraničná súťaž." tak aj keby sa volali liga vynimocnych, alebo liga najlepsich tak nam to moze byt jedno. Uz ste pisali do USA do MLB preco maju Americku a Svetovu divizu? ked tam nehra nikto mimo US?
15.6.2021 - 16:48
+3

DENISO6

 

Tu je vidieť aké slovo má Miro Šatan a celá SZLH v Európe...
14.6.2021 - 18:49
+13

apa

 

Jednoducho Šatan nemal dovoliť,aby CHL nám diktovala podmienky je na nás komu sa po dohode dá ,,voľná karta,, vidno že Šatan nemá žiadne slovo mal ísť na to tvrdšie buď si mi určíme komu dáme kartu,alebo si ju nech strčí CHL za klobúk.
15.6.2021 - 10:07
+1

amaskiea BLOG

 

Veď CHL si ju aj strčilo za klobúk - dalo ju Slovanu, mimo SZĽH (SrandaZväzLehároHokeja), tak čo ešte chceš?
15.6.2021 - 10:17
+3

strojar

 

Tá "sranda" a "leháro" iste platí aj pre prezidenta toho zväzu.
15.6.2021 - 10:32
+1

amaskiea BLOG

 

no, opäť to nie je žiadny očakávaný všemohúci spasiteľ našich lenivých zadkov
15.6.2021 - 10:35
+3

strojar

 

Jáj, takže teraz je to už úplne iné.
Široký a Nemeček sú bakaní, lebo nedokázali spasiť naše lenivé zadky, keď boli v tejto funkcii. Zato súčasný prezident nemôže za nič. Ani len zato, že šéfuje SrandaZväzuLehároHokeja.
15.6.2021 - 10:41
+1

amaskiea BLOG

 

ani len za to Môže za všeličo, pre teba však predovšetkým za to, že +/- 25 rokov rokov vývoja nedokázal jednoducho zrovnať buldozérom aj s tými ľuďmi a vzťahmi medzi nimi - to už je normálne čiste pre zábavu, čoho si ty schopný.
15.6.2021 - 10:54
+9

bigi BLOG

 

Chl je sukromna firma cize tej szlh nama co diktovat. A ako chces zakazat slivanu hrat zapasy chl?
15.6.2021 - 10:50
0

ánry

 

slivan to je dobré!
15.6.2021 - 11:00
+3

miro-nr

 

Ako chceš zakázať fanúšikom iných mužstiev "povzbudzovať" slivan,ked on vlastne do tej "srandaligy" ani nepatrí?!
15.6.2021 - 13:39
0

zahorak009

 

Ty si peu alebo fetúvau? Bo dajako z cesty ideš...
15.6.2021 - 15:48
+3

JR4

 

Ja som strašne zvedavý, že či tí ľudia čo bezhlavo kydali na SZLH a hlavne na osobu pána Miroslava Šatana, či sa teraz cítite tak v práve, ako pred pár dňami a že či vám je aspoň trošku trápne? Ja držím Slovanu palce v LM, no mám úplne rovnaký názor, že v prvom rade malo byť miesto ponúknuté majstrovi a že je to minimálne neštandardné, ale čo mi není rovno po tom je mi ho... A to čo si ja a SZLH myslí je očividne vedeniu LM tak troška ukradnuté.
14.6.2021 - 18:55
+16

DENISO6

 

Áno je mi trápne..ale za Mira...on zavolá že nieje fér že namiesto nášho zástupcu bude štartovať Ukrajinské mužstvo. On ho mal asi u prdele či si Miro myslí. Potom tam pozvú Slovan, Miro zase zavolá že mu to nepríde fér a oni ho majú zas u prdele.
14.6.2021 - 19:02
+6

mitoO

 

Myslis Cierneho a Jurinyiho?
14.6.2021 - 19:53
+1

Sunkafit

 

nechapem na čo sa to vyťahuje...čo su už v tých kluboch totalne sprostí alebo čo? Slovensko NEMALO zastupcu v CHL...takže si tam mohli dať aj šk havrany velký kýr
14.6.2021 - 18:55
+21

Adriano23

 

No kazdopadne miestni odbornici to vedia lepsie. Mafia SZLH
14.6.2021 - 18:55
+6

Urpiner17

 

Nie som hejter pána Šatana, práve naopak...ale príde mi už trošku komické ako on nikdy za nič nemôže a stále je proti tomu ako nakoniec rozhodnutie skončí...
14.6.2021 - 18:57
+15

Urpiner17

 

Ale rozumiem že v tomto prípade sa rozhodovalo vedenie chl a zväz na to nemal vplyv...
14.6.2021 - 18:57
+3

LAUDEO

 

A hkm mlci
14.6.2021 - 19:01
+7

Dzunkes

 

Ak by sme mali mat suchoty (co aj budu aj tak...) tak s..t.na celu LM nech je tam ten Slovan
14.6.2021 - 19:35
+1

HkmDetva

 

Preco myslis ze budu suchoty? To budu akuratak v DT v 3 lige
14.6.2021 - 23:24
0

Aladár Miazga

 

článok pre TREVORA: a podobných tárajov ...
14.6.2021 - 19:06
+4

trevor

 

Vcera som na zaklade Jurinyiho slov spojil Šatana resp. zvaz s lobingom ucasti Slovana v CHL. Nevidim dovod, aby si nieco take Jurinyi uplne vymyslel, ale ak ano, nemam problem a beriem svoje slova spat. Zvysok nechavam v platnosti.
14.6.2021 - 19:19
+3

kamenný pavúk

 

toto by sa za Igora Nemeč(e)ka a Ďura Širokého nestalo...

...oh wait
14.6.2021 - 19:32
+4

DENISO6

 

Tak že nemusí byť lepšie, stačí len ak nebude horšie??
14.6.2021 - 19:42
+2

chatarhk

 

slovan zas bude robiť zlotu v lige.
14.6.2021 - 19:42
+2

MiroHKM

 

A teraz poprosím tú o červenej čiapočke...
14.6.2021 - 21:00
0

maček

 

Tak Ty už ideš iný level. Máš to tu bod po bode vysvetlené prečo sa veci udiali tak, ako sa udiali, ale pánovi to nestačí...soroš, chemtrails, čipovanie. To je váš svet.
14.6.2021 - 21:26
+16

MiroHKM

 

Dobrý matroš...
14.6.2021 - 21:28
+4

paljuka

 

Ja tomuto akosi nechapem, fandim Ke a Slovan nemam velmi v laske v ramci zdravej sportovej rivality ale…
Tak kluby si zrusili PRO hokej vybabrali so sponzorom tato nova organizacia APHK je tiez absolutne nedoveryhodna lebo uz zase sa tam chystali cachre machre, kluby si odvolali Lintnera lebo bol podla nich neschopny, ale pokial viem on prave riesil CHL bol s nimi v kontakte minimalne, ok porucal sa… Kluby si zvolili Budiovu ktora neviem ci v zahranici pozna ladarov. Vo vedeni tej organizacie je aj plus par manazerov z niektorych klubov co si myslia ze maju patent na rozum a myslia si ze spasia ligu… Tak prosim trebalo ist rokovat na konkurencii bol clanok kde vyplakal Cierny a po nom aj Jurinyi ze oni mali pravo a aj chceli hrat tu ligu majstrov ani slovka som necital o tom co preto urobili (mimo Slovenska) aby tam Slovensky majster mal miestenku ked uz to Koval a spol posrali a odpisali nas… Slovanisti sa do tohto plakacieho spolku nepridali tym padom sa ani nemaju komu co spovedat maximalne SZLH manazeri dvihli rite isli do zahranicia vyjednat miesto pre svoj klub a ked bolo vsetko hotove a dojednane tak to oznamili svojim fanusikom (za mna super pristup voci svojmu klubu a svojim fanusikom) zvysok caka na peceneho holuba kto co poriesi vyrokuje a uz potom len zozat ovocie… Slovenska natura aj preto sme tam kde sme… Ano keby Kosice vyhrali titul a miesto nas by hral Slovan ligu majstrov - nasralo by ma to, ale tak v prvom rade by som poslal do teplych krajin nase vedenie… Zvolencania a Popradcania to ste fakt cakali ze Krajci a spol budu rokovat travit cas utracat peniaze davat zaruku a pridu to miesto ponuknut vam a ked sa vam neuraci tak to vezmu oni? Minule som to uz pisal Hruby nie je matka Tereza neprisiel tu ani robit dojnu kravu pra celu ligu, cim skor sa zvysok ligy spamata (Dufam ze Ke medzi prvymi) bude to pre kluby prospesnejsie, lebo rychlo padnu na hubu uz su trapne aj tie placuce utoky na SZLH…
Naco mame Budiovu a spol? Ona je obycajny hovorca a posluhovac par ludi ktorym lezi v zaludku Satan a cele SZLH…
14.6.2021 - 21:00
+83

Adriano23

 

Vyzltit, skvely a trefny prispevok. Nie je co dodat.

14.6.2021 - 21:08
+8

MiroHKM

 

Ak si tu už ozaj všetko majú riešiť kluby, tak sa potom opýtam: načo nám je SZĽH ?
14.6.2021 - 21:11
+7

omen

 

zensky hokej, vsetky mladeznicke kategorie, nizsie ligy, komisia rozhodcou, delegati, statistika, rozvoj trenerov... ono to mozno tak nevyzera, ale slovensky hokej nekonci za hranicami extraligy
Ale ciastocne suhlasim s tym, ze je skoda, ze zvaz nedokazal vylobovat jedno miesto pre slovesnkeho majstra, ukazuje to, ze ani Šatan nie je boh
14.6.2021 - 21:15
+4

MiroHKM

 

Ak by SZĽH fungoval tak, ako má, tak by tu také spoločnosti, ako Prohokej,APHK a spol. ani v živote nevznikli a nebol by tu v hokejových štruktúrach taký bordel, ako momentálne je...
14.6.2021 - 21:19
+2

mitoO

 

No pozor
Ak by SZLH fungoval tak, ako si predstavuje vacsina manazerov ukrajinskeho typu nasich profi klubov, ktori maju svk hokej vo vacsine v pazi, tak az vtedy by neboli prohokeje apehaky
14.6.2021 - 21:23
+13

omen

 

tak potom SZLH vlastne nikdy nefungoval tak ako ma... najprv tu bola totiz Združenie ľadových oddielov a klubov SR, potom Pro-Hokej a potom APHK... ale filozoficky mas vlastne pravdu, neexistuje dokonala spolocnost... uprimne i vsak nemyslim, ze je tu taky bordel ako za napr. Sirokeho, ale ked sa ti za nim cnie, tak v pohode
14.6.2021 - 21:33
+7

mitoO

 

Suhlasim. Ak je liga pod SZLH, tak ma riesit veci ako CHL prave SZLH. Lenze vyzera to tak, ze oni to aj riesili, akurat, ze Slovan si to riesil tiez sam.
A tu je otazka, nebolo by pre APHK, kluby samotne lepsie, opytat sa na zvaze, co a ako sa riesilo, ist potom s tym do medii, napriklad ze Slovan serie na svk hokej a riesi si seba, ako to, ze nakydali na zvaz, na Satana, ze to vybavoval on 🤦 ?
Ospravedlnia sa? ZV, PP ste spokojni s vyhlaseniami vasich klubov?
14.6.2021 - 21:19
+9

mno

 

len sa ukázalo a potvrdilo: že Slovan sa už od polovice 70-tych rokov hrá stále len na vlastnom piesočku. Preto začal byť a je taký neobľúbený. Nič nové.
15.6.2021 - 9:27
+2

soli

 

Ukázalo sa a potvrdilo niečo úplne iné. Že minimálne vo Zvolene a Poprade majú neschopný manažment. Aj keď v skutočnosti je to asi tak, že nemali záujem tam hrať, len sa im hodí kopnúť si do zväzu a Slovana.
15.6.2021 - 13:37
+7

apa

 

Čo ty tu drístaš aký neschopný manažment.Kto vedel že CHL dá niekomu voľnú kartu keď predtým tvrdil že Slovákom nedajú žiadnu.Ty sa len staraj o tvoj Slovan,aby zas nenarobil hanbu ako predtým v KHL
15.6.2021 - 13:49
0

soli

 

Kto vedel? No ten, kto sa o to zaujímal a mal reálny záujem to hrať. Zložité?
15.6.2021 - 13:59
+3

apa

 

No aký si ty múdry úplný veštec.Nik nevedel len Slovan nebuď smiešny.A ty si všetko vedel.
15.6.2021 - 16:39
+1

amaskiea BLOG

 

"Kto vedel že CHL dá niekomu voľnú kartu keď predtým tvrdil že Slovákom nedajú žiadnu." - vôbec nevieš, čo meleš, nevadí ti to?
15.6.2021 - 16:51
0

soli

 

Čo myslíš, že Slovan to dostal zrazu príkazom? Samozrejme, že v Slovane o tom vedeli. A "predtým" z CHL neprišla informácia o voľnej karte, sústreď sa.
15.6.2021 - 19:45
+1

bigi BLOG

 

No slovan to vedel aj napriek tomu o tom rokoval a nakoniec di ju vyrokoval. To zv a pp manazment ani len nenapadlo
15.6.2021 - 14:00
+2

bigi BLOG

 

Aha takze kluby mieco poseru a riesit to za nich ma niekto iny teraz konkretne zvaz. Pokial biem zvaz pomahal BB financne len aby hrala LM jeden rocnik, ten dalsi sa na to BB vysrala uplne
14.6.2021 - 21:30
+3

mitoO

 

No bigi, SZLH ma riesit veci ako CHL, aj to riesili.
Ak bude liga samostatna, nech si to riesi liga.
14.6.2021 - 21:32
+4

bigi BLOG

 

Ano ale to ze extraliga prisla o licenciu nie je chyba zvazu ale klubov. Zvaz tym klubom v tom pomahal ze bb hradil casy nakladov a aj tak sa liga stala neserioznym partnerom pre chl.
14.6.2021 - 21:36
+3

mitoO

 

Jasne, s tym suhlasim. A evidentne je za tym pan K., ktoremu zobu z ruky isty pan K. z Nitry a isty pan J. z PP, ktory ma funkcie velmi rad a viditelne si brusi zuby na funkciu prezidenta SZĽH.
14.6.2021 - 21:40
+9

paljuka

 

ano bigi vdaka za doplnenie to som aj pozabudol… Koval a spol to posrali SZLH sa im vsemozne snazili pomoct ale oni sa toho vzdali urobili babrakov z nas a celej ligy a SZLH to maju zase zehlit?Kosice ked hrali ligu majstrov bolo to aspon vzdy dostojne dokonca sme aj postupili zo skupiny a reprezentovali sme bez nejakeho debaklu bez akejkolvek financnej podpory SZLH a nikde som necital zeby vtedy Bakos a spol niekde vyplakavali tak ako Koval… Kde je teraz Koval a dalsie 3-4 kusky manazerov z istych klubov co vydatne busia do Satana a SZLH? Nech si uz konecne nastavia zrkadlo a nech uz za nimi nevidiet len slzy a plac ale aj realne vysledky… Na jednej strane som rad ze Kosice sa k tejto skupinke kriklunov vyslovene nepridavaju ale mrzi ma velmi to nekomunikovanie k nam fanusikom v tychto veciach a to ze len pritakavame zial ideme proti sebe a tato zberba nas stiahne dole…
V hokejovom zapase dufam a vzdy budem verit ze Slovan prehra minimalne s nami ale na tomto manazerskom suboji im fandim nech daju tym babrakom po hlave a nech sa to uz zacne na Slovensku minimalne v hokeji robit inak…
14.6.2021 - 21:51
+9

mitoO

 

Tiez nerozumiem, ze sa konecne Kosice neozvu a ak tak len tak akoby mimochodom. Asi im to vyhovuje.
14.6.2021 - 21:59
+2

bigi BLOG

 

Mozno je skoda ze tam nemate bakosa alebo jemu podobneho. Aj ked som ho nemusel ked bo u vas 😛 tak v urcitych veciach robil dobry tandem so slovanom
14.6.2021 - 22:08
+1

mitoO

 

suhlasim
14.6.2021 - 22:13
+3

paljuka

 

Nasi potrebuju este jednu silnu financnu krizu - facku ked USS fakt zavrie kohutiky a do vedenia pride tvrdy manazer a ekonom ktory pojde po cislach a vysledkoch klubu, nebude sa hrat na matku Terezu a bude mat jasny ciel aj sposob cesty… clovek ktory ked pojde na jednanie za nas klub tak sa nebude spravat ako hnupik nejakeho provincneho dedinskeho klubu z Hornej dolnej ale sa aj ozve a jeho slovo bude platit…Klub ako Kosice s tou halou co mame mladeznickou a fanusikovskou zakladnou ma daleko vyssi potencial ako to co z neho dostavame a teraz nemyslim len vysledky a kazdy rok titul ale daleko dolezitejsie veci uspech pride potom uz sam…
14.6.2021 - 22:17
+5

Tehelnepole

 

Veru,kým uss steel nezatlaci tak si ti vaši funkcionári robotu robiť nebudu
15.6.2021 - 7:11
+1

mno

 

pri rozhodcoch: sa počas sezony ozvali. Ako to dopadlo? Vozili sa po nás a ostatmí držali huby. Ak, tak reptali len tak pre seba. Aby náhodou aj oni neostali u rozhodcov zlí. Dobre robíme. Nech si to vyžerie kto chce. Ak nik neche, dobre tak. Celej lige aj hokeju.
15.6.2021 - 9:31
0

DENISO6

 

Nikto sa po vás nevozil... To bolo iba vo vašich hlavách, pískali vám rovnako ako iným
15.6.2021 - 10:11
+2

Tokyyyy

 

Vozilo sa na nás.
15.6.2021 - 10:38
0

strojar

 

Babráci nič nevybavili.
A čo to vybavil ten nebabrák Šatan, pretident SZĽH?
Zavolal šéfovi CHL a ten ho poslal do prdele.
15.6.2021 - 6:10
+2

Sunkafit

 

A preco by ho neposlal ked sa zobudili davno po tom co CHL mala urcene kto ju bude hrat?
15.6.2021 - 8:30
+1

amaskiea BLOG

 

Mal to vybaviť, aby HKM potom mohlo poslať do prdele CHL, a hotovo!
15.6.2021 - 10:13
+5

fany

 

Tak by to presne dopadlo. Šatan však nevybaví nič,tak všetko len tak plynie.
15.6.2021 - 10:33
0

strojar

 

To je iba drobná ukážka toho, že slovo prezidenta SZĽH platí sotva po hraničný prechod Jarovce-Kitsee.
15.6.2021 - 10:21
0

amaskiea BLOG

 

A kam ešte ďalej by malo platiť slovo prezidenta SlovenskéhoZĽH podľa teba?
15.6.2021 - 10:25
+5

strojar

 

Verím, že si spomenieš na tieto svoje slová, keď tu opäť (ako vždy doteraz)budete písať o tom čo všetko a kde všade po svete vybavil.
15.6.2021 - 10:30
0

amaskiea BLOG

 

to máš asi zase len nejaké halucinácie (ako vždy doteraz)
Takže ešte raz: kam ešte ďalej by malo platiť slovo prezidenta SZĽH podľa teba?
15.6.2021 - 10:32
+3

strojar

 

Takže ešte raz:
Uchovaj si tieto slová v pamäti. Ja ich pripomeniem keď sa tu začne rozoberať čo všetko po svete vybavil.
15.6.2021 - 10:45
+1

amaskiea BLOG

 

A čo budeš vtedy akože pripomínať? Seba, že si tu dnes nešikovne splietal, ako nič nevybaví, a pri tom čo všetko po svete vybavil? To si teda naozaj rád pozriem.
15.6.2021 - 11:02
+4

strojar

 

Nie ja, ale ty tvrdíš, že slovo prezidenta platí iba na Slovensku.
15.6.2021 - 11:17
+1

amaskiea BLOG

 

Veď áno, a preto som sa ťa pýtal, kde ešte mimo Slovenska by podľa teba malo platiť slovo prezidenta slovenského zväzu. Ale na otázku priamo odpovedať ty nevieš (ako vždy doteraz).
15.6.2021 - 11:36
+6

paljuka

 

1. Kto to posral Satan ci klub-kluby?

2. Aj keby len dvihol telefon a zavolal sefovi CHL (co moze byt len z casti pravda) co urobili kluby dalsie navyse resp. APHK?

15.6.2021 - 8:47
+2

B-MO

 

napriek tomu by chl nemala na zaklade zlej skusenosti s 1 klubom hadazat zvysok do jedneho vreca, ale komunikovat so zvazom ci mame pre dany rocnik zastupcu alebo nie a ak nie potom mozu dat nasu miestenku inemu, ale vzdy by mal mat zvaz pravo prvej volby, tak to bolo prezentovane a dobre vedeli zakladajuci clenovia ake su u nas podmienky a ze k tomu moze prist.
15.6.2021 - 11:43
+1

zahorak009

 

Nuž pekne to pošli do CHL ako sťažnosť a pripoj nejaký mauál,ako to majú robiť. Možno zoberú miesto Slovanu a dajú ho Zvolenu
15.6.2021 - 15:59
0

B-MO

 

nevidim dovod preco by som mal ja niekomu davat manualy, poukazal som na to za akym ucelom vznikla CHL, ze tam mal byt minimalne vitaz z krajin, ktore nie su spoluzakladatelom. Ci ked sa potrebovalo urobit okolo toho PR a ponahanat publicitu tak to v zaciatku platilo, ale s pribudajucim casom a zabehnutim sutaze to straca na vyzname? v tom pripade nech si tam hra aj Ulambatar a kazdy zaujemca nech si tam vyvolava po horucej linke..
15.6.2021 - 20:02
+1

Nemehlo

 

Takze, podla teba ty mozes sukromnej spolocnosti vysvetlovat ako ma fungovat a ked to tak nebude tak ty si v prave? alebo ako tomu mam rozumiet? Snad je na CHL, koho necha v sutazi hrat na nikom inom. Oni si urcia komu budu patrit licencie vsetkych kategorii a oni si aj urcia komu daju divoku kartu. A je im uplne jedno co si myslia fanusikovia na nejakom smiesnom slovensku, kde uz x rokov kazdy place, ze na to nema
15.6.2021 - 17:02
+2

B-MO

 

nie, ale ta sutaz vznikla ak sa nemylim s pozehnanim IIHF s tym, ze zakladajuci clenovia maju isty pocet ucastnikov garantovany a zvysok bude doplnani zo zvysnych sutazi (len majstri). Predstava zakladajucich clenov bola ina, bez zvysku, ale to im nechcelo IIHF odsuhlasit, tak nakoniec suhlasili s touto variantou, preto sa to vola aj hokejova liga majstrov. cize ak ma byt v lige minimalne zastupca s kazdej ligy tak nejaka postupnost by tam mala byt. inak CHL potom straca vyznam a kludne si to mozu pomenovat super liga, len neviem ci by im to znovu na IIHF preslo (vo futbale podobnu praktiku UEFA rychlo zmietla zo stola a podmienky su nastavene kazdy rok rovnako a nie ako sa kto v riadeni sutaze vyspi.)
15.6.2021 - 20:19
+1

B-MO

 

*z
15.6.2021 - 20:20
0

bigi BLOG

 

Tie kluby to zobrali na seba prave preto ze iihf to nebola schopna/ochotna vytvorit. Takze chl si rozhoduje kto. A hlavne tu sa doskutuje o divokej karte
15.6.2021 - 20:45
+1

omen

 

fu u teba plati inak omen nomen... to ti fakt tak vadi ten nazov? madarsky gulas si myslis, ze je z madarska? macacie jazycky sa robia z maciek? lesny roh sa rodi v lese? rodic je len matka, lebo otec nikdy nerodi? no tak... prosim daj si tu namahu, zroluj si to dole a precitaj si prispevok co dal nemehlo kedy a komu CHL moze udelit volnu (divu) kartu
15.6.2021 - 20:53
0

B-MO

 

och, bez toho zosmiesnovania uz ludia nevedia ani komunikovat. vies co, ja som si myslel ze barani roh je z barana len som nechapal ako moze tak zmaknut. naspat k teme. som nevedel, ze my patrime do balicka C wild card. bol som v tom, ze okrem zakladjucich muzstiev (A licencia) my budeme patrit do balicka B, ako majstri pripadne vitazi zakladnej casti vsetkych lig. ze toto pravidlo pre b-licenciu plati iba pre muzstva zakladajucich krajin som nevedel. v tomto pripade c-licencia sa udeluje podla pevnych pravidiel? alebo aku istotu maju nase kluby, ked vyhraju majstra, ze budu v dalsej sezone moct startovat?
15.6.2021 - 22:58
0

omen

 

prepac, trochu som podpichoval, neodolal som
ak som to spravne pochopil, tak A licencia su zakladajuce kluby, B licencia je udelena jednotlivym zvazom, ktory nominuju podla svojho kluca (bud vitaz ZC alebo vitaz PO) Tato licencia vsak bola extralige odnata, lebo BB v minulosti nejavila o nu zaujem C licenciu moze udelovat CHL podla svojho vlastneho uvazenia, asi pevne pravidla tu nie su
Je dolezite aby sa zvaz ci APHK (idealne spolocne) snazili dohodnut s CHL aby extraliga dostala naspat B licenciu
15.6.2021 - 23:12
+1

B-MO

 

neviem ja som to pochopil tak, ze A-licencia su zakladajuce kluby (akcionari) a tie hraju vzdy, B- je pre majtrov z krajin odkial pochadzaju zakladatelske kluby, v pripade ak by zakladajuce muzstvo vyhralo titul tak pojde dalsi a to vitaz zakl.casti,atd a C licencia je pre zvysok (cize majstri inych krajin, vitaz kontinentalneho pohara, pripadne ineho (Spengler a pod.), alebo muzstva ktorym dovolia hrat ..a tu sa dostavame k tomu co som pisal, lebo rovnako ako ty som si myslel, ze sme v B a tym padom na zaklade zlej skusenosti s jednym klubom nam odobrali miestenku navzdy? dalsiu C-ckovu miestenku nam kludne mohli po splneni podmienok pridelovat o tom sa nehadam, ale 1 stalu ak by sme boli v tom B sme mali mat garantovanu vzdy a ak o nu nebude zaujem mozu ju dat inemu a nie hned kvoli BB vsetkych nasich vyhodit.
16.6.2021 - 9:23
0

soli

 

Nielen majstri, nemáš pravdu.
15.6.2021 - 22:09
0

gaspi

 

Otazka by mala byt naco nam je APHK ked ma vsetko riesit SZLH…
15.6.2021 - 7:56
+5

Tehelnepole

 

Aby koval so svojou suitou mohol dráždiť satana
15.6.2021 - 8:00
+9

mhc23

 

Keď Šatan nič nerobi a zakaždým dáva alibistické vyjadrenia
15.6.2021 - 14:13
0

mitoO

 

Lintner riesil CHL asi tak, ze nechcela ist BB, tak CHL povedal, ze nechcel ist nikto.
14.6.2021 - 21:12
+1

paljuka

 

Ved ok bol na rit - odvolali ho… dali tam niekoho schopnejsieho? Akurat je tam prebytok plackov ufnukancov a spasitelov ligy…
14.6.2021 - 21:15
+7

mitoO

 

Ja som ta len opravil, lebo si pisal, akoby on nejako riesil CHL, no neriesil, kedze BB odmietla
14.6.2021 - 21:20
0

Westbeast0

 

Posledny krat to kopirujem, toto je Lintnerove vyjadrenie minuly rok: "Oceňujem však férový prístup vedenia tejto ligy, ktoré pochopilo, že za aktuálnej situácie je lepšie, ak jednu sezónu úplne vynecháme. Nečaká nás žiadna sankcia. Ani finančná, či nejaká iná. Výsledok dohody je z našej strany úspešný. Vysoko oceňujem prístup CHL, situáciu sme riešili priamo s Martinom Baumannom, riaditeľom ligy."
Takze si bud vymyslal, alebo to riesil ale bolo to nakoniec prd platne....
14.6.2021 - 21:30
+1

mitoO

 

Na situáciu sme sa opýtali aj zástupcov európskej súťaže. „Vedenie slovenskej extraligy sa zaručilo, že v novom ročníku sa predstaví v Lige majstrov najlepší ligový tím. Do toho však prišli problémy Banskej Bystrice so štadiónom. Preto sme súhlasili, že slovenského účastníka nahradí klub z inej krajiny. V tomto prípade bieloruské Grodno,“ napísala riaditeľka pre komunikáciu CHL Monika Reinhard.

Zároveň nám vysvetlila, či bolo možné, aby Slovensko reprezentoval aj iný klub ako Banská Bystrica. „Diskutovalo sa aj o tom, či by nemohol štartovať v CHL iný slovenský tím, ale zo strany vedenia slovenskej extraligy prišla odpoveď, aby sme pozvali klub z inej krajiny. Treba sa pýtať ich, prečo tak jednali,“ doplnila Reinhard.

„Slovenský zväz ľadového hokeja nebol v tejto veci zo strany Pro-Hokeja informovaný. Celá komunikácia prebehla mimo zväzu a mimo Ligovej rady. Nemáme informácie, či vedenie Pro-Hokeja ponúklo miestenku v CHL inému ligovému klubu, ani či by mal niekto iný o účasť záujem,“ znie v stanovisku SZĽH.
14.6.2021 - 21:38
+3

Westbeast0

 

Tak kto s kým tam vlastne rokoval? Lintner sa dohodol s riaditelom sutaze ale zaroven riaditelke pre komunikaciu oznamil, ze nech radsej oslovia inu krajinu... Dufam, ze sa van tajm rozumeli na com sa dohodli...
14.6.2021 - 22:08
+1

mitoO

 

Lintnera netreba brat vazne.
14.6.2021 - 22:10
+1

paljuka

 

No prosim vtedy nikto a teraz zrazu sa idu vsetci pozabijat aby tam mohli hrat resp. zucastnit sa ako to ponala Banska svojho casu.. farizejstvo neskutocne od tych klubov ale vinnika maju spolocneho a jedineho, len skoda ze neukazuju do zrkadla…
14.6.2021 - 22:08
+2

mitoO

 

To nie je, ze vtedy nikto. Bol zaujem, chcel Slovan, ked dobre pamatam, tak topska pisal, ze aj PP. Len proste Lintner to neriesil. Na ci pokyn, to nech si uz zodpovie sam.
14.6.2021 - 22:12
+1

topska

 

Presne tak a my by sme do toho isli aj bez nejakych kompenzacii. Ani sme netusili ze niekto rozhodol ze tam nikto zo Slovenska nebude.
15.6.2021 - 1:33
+2

miro-nr

 

Takže Riško predsa len niečo "vybavil"
15.6.2021 - 13:59
+2

aaaa

 

výborne napísané
14.6.2021 - 21:18
+1

zahorak009

 

PoTpis
14.6.2021 - 21:24
+1

Tehelnepole

 

Paljuka, DO KAMENA TESAT!!!!!!!!!!!!!!!
14.6.2021 - 21:33
+2

fany

 

Ja si skôr myslím, že veľa kriku pre nič. Ako som už písala ,Zvolen by si hanbu robiť nechcel, ale preventívne ozvať sa treba. A neviem či tie posmešky čo tu padnú na Slovan stoja zato. Žiadny náš klub by veľa vody nenamútil
14.6.2021 - 22:01
+2

Tehelnepole

 

Fany, beriem. píšes síce tvrdo a ostro, ale tu sa mi nedá nesúhlasiť
15.6.2021 - 7:09
0

fany

 

Ja píšem vždy na rovinu. Ja sa na cukrík nehrávam. Sa mi páči pochválim. Nepáči-poviem. A nech sa zariadia všetci ako chcú.
15.6.2021 - 10:09
0

strojar

 

Odkiaľ si zobral, že manažéri Slovana dvihli rite a v zahraničí vyjednali? Zatiaľ nebolo nikde nič také publikované, dokonca ani samotný Slovan nič také netvrdí.
Tak Büdiová nepozná v zahraničí ani ľadárov. Zato Šatan pozná všetkých a preto aj všetko vybavil:
"Miro Šatan opäť telefonoval s Martinom Baumannom z CHL a tlmočil mu stanovisko, že slovenskú miestenku by nemal dostať klub, ale hokejový zväz, ktorý by ju následne konkrétnemu klubu udelil. Zároveň mu povedal, že miestenku by mal dostať v prvom rade HKM Zvolen ako aktuálny slovenský majster," dodal Pulkert.
15.6.2021 - 6:06
+2

amaskiea BLOG

 

L. Čierny: "To, či by sme do toho išli, alebo nie, by bolo na nás."
15.6.2021 - 6:52
+7

juromt

 

...: Pri tom co APHK od jej vzniku predvadza tak podla mna aj Budiova do CHL volala, len sa dovolala do Canadian Hockey League
15.6.2021 - 9:47
+14

sam96x

 

Však to je skoro to isté, tak čo
15.6.2021 - 12:23
0

fany

 

Tak Ti garantujem, že ona nepozná ani toľko slov.hokejistov čo ja. Takto to vyzerá všade na Slovensku.Funkcií plno a záujem len o výplatu.
15.6.2021 - 10:11
0

mno

 

pokiaľ si dobre spomínam: kedysi, ked sme ten titul vyhrali, nemali sme záujem zúčastniť sa a prepustili sme vtedy Slovanu. Ktorý vtedy nebol nič moc. Až potom sa v tých súťažiach etabloval.
15.6.2021 - 9:25
0

Big brother

 

Možno máš pravdu, možno nie. Možme viac menej len polemizovat do akej mieri je dana situacia sposobená (ne)aktivitov klubov resp. APHK. Ale može na tom niečo byt čo píšeš.
15.6.2021 - 9:32
0

apa

 

Tak po poriadku vstup mužstva do CHL rieši SZĽH a nie APHK.Jasne každý vedel že v tejto sezóne nedostaneme miestenku EL pod riadením CHL.Tak sa sa nemali kluby čo sa o to zaujímať a ani p. Čierny príp.Juríyi.Ale zaujímavé je to že keď už prišla pozvánka od CHL tak už bola aj s menom Slovana nezdá sa vám to čudné a povedal by som chrapúnske od Slovana že za chrbtom SZĽH a povedal by som aj HKM Zvolen,príp. HKM Poprad si vybavil miestenku do EL.Slušnosť káže a v záujme korektných vzťahov medzi klubmi ak by bola tá možnosť miestenky sa spýtať,alebo dohodnúť sa zo SZĽH,alebo s klubmi kto by išiel hrať EL.Slovan týmto len zas rozčúlil fanúšikov a dokázal o čo mu vlastne ide.
15.6.2021 - 10:28
+5

amaskiea BLOG

 

A o čo mu teda vlastne ide?
15.6.2021 - 10:30
+1

bigi BLOG

 

Ked po poriadku tak po poriadku vstup muzstva do chl riesi chl a mikto iny. A chl sa rozdla so skusenosti neda vstupenku extralige ale daju slovanu, co je na tom divne? A myslis ze slivan ju dostal len tak? Spravil preto to vo cietny s jurinym nespravili. Apropos vierny ani tu chl hrat nechcel.
Cize tu si myslis ze slovan ma vybavovat vstupenky pre ostatne kluby? To ako vazne? Zase sme pri tej falosnej doludarite po ktorej vola aphk. Evidentne Zv a PP v chl nikto nechcel.skuste porozmyslat preco? Preco je koretnejsi partner pre chl 4 muzstvo a mie majster alebo vicemajster
15.6.2021 - 11:03
+3

Big brother

 

Podla mna tá CHL celkovo nie je dobre nastavená...jedna už ani ten názov Champions hockey league nemá svoje opodstatnenie...ďalšia vec vobec o nu nie je zaujem. Vždy som si želal mat v Europe poriadnu ligu majstrov, ale toto čo je teraz je nula bodov. Myslím, že ked ste svojho času vy hrali LM v skupine s Magnitogorskom, Vsetínom, Villach, vtedy to malo vačšiu prestíž, toto čo je teraz je len také umelé vydržiavania, aby niečo bolo.
15.6.2021 - 11:31
0

bigi BLOG

 

To ako je nastavena je jedna vec. Ono koniec koncov to ani nie je vytvorom iihf ale niekolkych klubov ktore chceli medzinarodnu konfrontaciu. A postupne sa to nejako vytransformovalo do takejto podoby. Problem je ze to niektori chcu porovnavat s futbalovou LM. Ale ta je po vsetkych strankach uplne inde
15.6.2021 - 14:05
+1

Big brother

 

Nie, to u mňa ten problém vynechaj, práveže s futbalom to neporovnavam, lebo to sa ani porovnávať nedá, to je úplne extrém čo si napísal Len problém je práveže ten, že kluby tu súťaž neberu moc vážne, prioritou sú domáce súťaže. A takisto ľudí chodí veľmi málo na túto súťaž.
15.6.2021 - 14:35
0

apa

 

Ty si veštec že Čierny hrať nechcel kde a kedy to povedal.A už som to písal a zopakujem ti to ešte každý vedel že CHL nám nedá miestenku do tak neviem čo mal Čierny a Jurínyi riešiť až potom z ničoho nič sa objavil na scéne Slovan aj s miestenkou.A o korektnejšom partnerovi ako je Slovan by som pomlčal viď KHL a ostatné dianie v klube.
15.6.2021 - 12:16
+2

juromt

 

...: ale ved na zaciatku bol slovan na tom rovnako ako ZV a PP. aj oni vedeli to iste, ze miestenku na tento rok nasa liga nedostane. Rozdiel je v tom, ze ZV a PP to proste prijali, ale Slovan si povedal, ze preco neskusit o nu zabojovat a vysledok je taky aky je. To, ze tu ti pani teraz vyplakavaju, ako ich obisli, je len na zakrytie vlastnej neschopnosti.
15.6.2021 - 12:29
+5

bigi BLOG

 

Cierny sa vyjadril ze ci by sme to hrali alebo nie je na nas. Z toho jasne vypliva ze to hrat nechceli keby chceli tak povie jasne ze by sme to chceli hrat. Takze nepotrebujem byt vestec staci vediet citat.

A ja ti to napisem tiez este raz. Vsetci vedeli ze chl nefaiestenku tak co mali ti dvaja neschopaci robit? Presne to iste co slovan. Myslis ze slivan to dostal len tak? Nie vyrokoval si to. Narozdiel od tych dvoch ktory sedeli na riti a teraz su prekvapkany. No vidis a aj tak je korektnejsi partner pre chl slovan ako cela extraliga. A mozes sa hadzat o zem kolko chces to je fakt kedze chl macskusenosti s oboma
15.6.2021 - 14:09
+3

kolombo

 

A ze vraj manazeri ukrajinskeho typu su biedni ... A hla LM si dokazali dotiahnut na nas ukor.
14.6.2021 - 21:44
0

Kurolišek

 

Zvolen sa teraz bude tváriť ukrivdený... že by možno hrali a takto ich obišli. Pravda je taká, že to nemali ani len v úmysle. Ale je fajn si kopnúť do rivala, že sme majstri. A možno žiadať nejakú kompenzáciu od zväzu. Lenže Liga majstrov má svoje pravidlá a jedno z nich je, že divokú (zlý anglicky preklad, skôr by som použil voľnú) kartu dajú komu uznajú za vhodné. Slovensko nemá miesto pre majstra, stratilo ho tým že Bystrica to dlhodobo sabotovala a žiadala peniaze aby ho vôbec hrala!
14.6.2021 - 22:09
+17

HkmDetva

 

A vy ste sa stratili tym ze ste vtedy kupili polku bystrice a teraz zvolena...
14.6.2021 - 23:27
+5

Kurolišek

 

Detva tradičný klub s tradičným drístami...
15.6.2021 - 23:33
0

HkmDetva

 

Tradicny klub ano ale v 1.lige tak ako aj vy... ty sa tu netvar ako keby ste hrali extraligu 20 rokov
17.6.2021 - 6:53
0

hokejfanda

 

Je smutné že sme dospeli do stavu, kedy nás už ani v LM nechcú. Na druhej strane hokejová LM nie je žiadne terno ale stále ide o možnosť medziklubovej konfrontácie na vyššej úrovni. Nebudem teraz obviňovať konkrétne kluby či zväz ale do budúcna by sa mal či už zo strany SZĽH alebo aj klubov trochu zmeniť prístup k tejto súťaži.
14.6.2021 - 22:43
+3

thovthKe

 

Ok: Tiež som negatívne sa ozval, ako vyšla prvá správa Slovan a LM. A ak by v totožnom čase vyšlo aj toto oznámenie zväzu, tak možno nenapíšem nič.

Takže už len historické okienko.
Pri zakladaní CHL, zakladajúci klub skladal nejakú sumu a na základe tohto členstva má v podstate každý rok zaručenú LM.
Slovensko (v tej dobe) medzi zakladajúce kluby mohli akurát Slovan Ba a HcKE. Slovan v tom čase už riešil (viac) KHL a v KE bolo vedeniu ľúto (pol mega?) za vstup dať.
Následne o "miestenku" pre nášho majstra sa mal uchádzať zväz. A zodpovedný za to vtedy bol Paštinský, ktorý aj pár krát verejne aj klubom tvrdil, že jedno miesto pre Slovensko bude.
A ako sa to celé nakoniec utriaslo, tak Slovensko má miesto len na "pozvanie", lebo nie je zakladajúci člen a napriek výzvam zo strany CHL, Paštinský (za zväz) ani nereagoval.
Takže Slovan odišiel do KHL, Paštinský odišiel z fleku a liga ostala bez trvalého miesta v LM.
15.6.2021 - 0:15
+1

micu79

 

Cirkus slovan pokracuje nic sa nezmenilo ani za novych majitelov.
15.6.2021 - 3:35
+8

amaskiea BLOG

 

veru nič, vy ostatní si rovnako naďalej svoju zaprdenosť a neschopnosť zdôvodňujete Slovanom aj za nových majiteľov bez eštébáka
15.6.2021 - 7:00
+10

Tehelnepole

 

Pukni
15.6.2021 - 7:06
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
FanusikZamkov

 

Ja sa čudujem že tu niektorý prispievatelia nevedia čítať s porozumením. Je to až desivé že jasne napísané vety sú schopný tak prekrútiť ako im to vyhovuje aj vtedy keď keď vo vyhlásení je presný opak. Prečítajte si znovu ak nestačí aj dva krát túto časť vyhlásenia: „Vedenie CHL nám začiatkom mája oznámilo, že po zlých skúsenostiach so slovenskými klubmi v ostatných ročníkoch LM, sa rozhodlo neudeliť miestenku žiadnemu slovenskému klubu. Prezident SZĽH Miro Šatan preto kontaktoval riaditeľa CHL Martina Baumanna a oznámil mu, že nám nepríde spravodlivé, aby na úkor Slovenska dostal miestenku ukrajinský klub,“ uviedol v tlačovej správe generálny sekretár SZĽH Ivan Pulkert. Čo z týchto viet vyplýva? Jednoznačne to že Šatan volal ešte pred udelením voľnej karty pre Slovan s riaditeľom CHL. Vysvetľujte si to ako chcete ale je to skutočnosť ktorá vyvracia to že do riešenia problému štartu slovenského klubu v CHL sa nezapojil Šatan-SZLH ešte pred udelením voľnej karty pre Slovan. Prečo potom obviňujeme Zvolen-Čierného,Jurínyiho-Poprad keď je evidentné že Šatan o určitých krokoch vedel pred udelením voľnej karty . Ja si myslím že niečo tu v skutočnosti nesedí.
15.6.2021 - 7:30
0

MiroHKM

 

Presne tak , Slovan si výbavý štart v ChL, a zväz o tom nič nevie. Čo robil potom zväz? Šatan sa rozprával s Baumannom, ale ten mu zatají, že je tu možnosť, alebo že sa uvažuje, že jeden klub na Sk by mohol dostať miestenku namiesto bieloruského klubu...tu nikto netuší čomu sa má venovať zväz a čo si majú riešiť kluby , potom všetci riešia všetko a nikto nerieši nič, preto to v našom hokeji stále vypadá tak, ako to vypadá
15.6.2021 - 7:40
+2

Nemehlo

 

Pre vas co citate medzi riadkami a mate na tych bielych miestach cele knihy.

Mam balicek cukrikov, je ich tam 15. Mam 15 ludi, ktorym ich dam. Vybral som si ich podla seba. Zrazu mi jeden napise, ze taky cukrik nechce. tak snad je na mne komu cukrik dam. Neplatia pre mna ziadne pravidla, preco by som si mal vybrat niekoho koho nechcem ja.
15.6.2021 - 17:10
+3

amaskiea BLOG

 

tak ešte nakoniec niekto obviňuje chudáčiskov Čierneho s Jurínyim
15.6.2021 - 7:51
+2

bigi BLOG

 

citat vravite sudruh, tak si precitaj to co povedali cierny a juriny, a potom mozno pochopis preco su obvinovany.
15.6.2021 - 8:57
+3

mitoO

 

"Miro Šatan opäť telefonoval s Martinom Baumannom z CHL a tlmočil mu stanovisko, že slovenskú miestenku by nemal dostať klub, ale hokejový zväz, ktorý by ju následne konkrétnemu klubu udelil. Zároveň mu povedal, že miestenku by mal dostať v prvom rade HKM Zvolen ako aktuálny slovenský majster," dodal Pulkert.

Toto si zamlcal hej?

Zato Jurinyi: "Podľa mojich informácii Šatan už v decembri riešil, že tam bude hrať Slovan a z nás ostatných urobil somárov. Povedzme si na rovinu, hokejový zväz pracuje pre Slovan a ten si potom robí, čo chce."

3.maja 2021 sme vedeli, ze nedostaneme miestenku. Pulkert hovori, ze potom kontaktoval Satan CHL, nie kvoli Minsku, ale kvoli ukrajinskemu klubu, ktory uprednostnili pred nami. O Minsku sa este nevedelo.

https://sportnet.sme.sk/spravy/hokejova-liga-majstrov-20212021-zrejme-bude-bez-slovenskeho-timu/

Ked sa neskor v SZLH dozvedeli, ze dostal miestenku Slovan na ukor Minsku (tam bolo evidentne SZLH vynechane z rokovani), tak to Satan riesil a snazil sa, aby o miestenke rozhodoval zvaz a siel by majster, pripadne vicemajster. Lenze ho poslali niekde.

Da sa zvazu vycitat, ze boli zaspati, ale vycitat im, ze pracuju pre Slovan?
15.6.2021 - 8:58
+4

FanusikZamkov

 

Nezamlčal som nič .Ked sa neskor v SZLH dozvedeli, ze dostal miestenku Slovan na ukor Minsku (tam bolo evidentne SZLH vynechane z rokovani), tak to Satan riesil a snazil sa, aby o miestenke rozhodoval zvaz a siel by majster, pripadne vicemajster. Lenze ho poslali niekde. Toto čo si napísal je obrovská lož. Šatan volal ešte predtým ako Slovan dostal voľnú kartu. Ešte raz čítať prosím s porozumením. presne toto sú tie vykrúcania viet ktoré sú jasne napísané.
15.6.2021 - 9:16
0

mitoO

 

Ano volal, ved to tam pisem, volal vtedy, ked nam CHL oznamilo, ze nebudeme mat miesto v lige majstrov (cize zaciatok maja, nie december), ale dostane ho ukrajinsky Donbass Donetsk a riesil, ze licenciu by mal dostat klub zo SVK.
Ja som napisal loz? Kde? Ved to objasnuje Pulkert vsetko, este som ti tam dal citacie, tak sa ukludni.
15.6.2021 - 9:22
+8

Radovan123

 

Šatan counter: 4
15.6.2021 - 7:35
0

hello, havarju

 

Toto je ozaj Sranda liga, tu si robí kto chce, čo chce...
15.6.2021 - 9:06
+4

strojar

 

Ten nadpis je čarovný a trefný:
"SZĽH nemal na nominácie do LM žiadny vplyv, prezident odporúčal Zvolen"
Ešte výstižnejšia by bola kratšia verzia:
"SZĽH nemá žiadny vplyv"
15.6.2021 - 9:25
+4

amaskiea BLOG

 

SZĽH sa mal do toho viacej vložiť, aby mal Lacko Čierny možnosť podumať, či to vôbec chce alebo nie.
15.6.2021 - 10:11
+6

strojar

 

To, či sa v medzinárodných vzťahoch do niečoho SZĽH vloží alebo nie,má evidentne rovnakú váhu ako keď sa do toho vložíš ty či ja.
ŽIADNU.
15.6.2021 - 10:24
+1

amaskiea BLOG

 

neprskaj a drž sa aspoň svojej vlastnej témy
15.6.2021 - 10:28
+2

strojar

 

Držím sa vlastnej témy.
Tá je, že na názor SZĽH a jeho prezidenta, v zahraničí nikto nedbá.
15.6.2021 - 10:50
+1

amaskiea BLOG

 

Nedržíš, verklikuješ. Keď ti odpoviem, že by sa vkladal do niečoho, s čím by ho Čierny napokon odmietol (s jasnými dôsledkami pre ďalší postoj CHL k nám), ty stále len opakuješ to isté dokola.
15.6.2021 - 11:09
+3

strojar

 

Držím sa témy.
Ako odo mňa žiadaš.
15.6.2021 - 11:19
0

amaskiea BLOG

 

Verklikuješ a afektuješ, to nie je držanie sa témy.
15.6.2021 - 11:38
+1

soli

 

A k tomuto záveru si sa ako dopracoval? Fakt máš s myslením vážny problém...
15.6.2021 - 13:49
0

strojar

 

Skôr než vstúpiš do didkusie, skús si prečítať článok, ku ktorému sa vedie debata.
15.6.2021 - 18:29
+1

soli

 

Ja som ho čítal a asi aj ty. Kravinu si z toho vyvodil ty. Čo je u teba štandard.
15.6.2021 - 19:49
+3

Nemehlo

 

A tvoj nazor v zahranici akceptuju? Ved aj tu si na smiech. Preco by mal mat zvaz malej krajiny, bez hokejovych uspechov v poslednej dobe nejake prevratne slovo? Na zaklade coho nas zvaz vo svete maju brat vazne?
15.6.2021 - 17:13
+3

strojar

 

Ja nie som prezident hokejového zväzu.
Vy ste posratí z toho, čo všetko dokáže Šatan vybaviť, nie ja.
15.6.2021 - 18:27
+1

amaskiea BLOG

 

Opakuješ tu tento blud dokola. Pritom nikto taký tu nie je, nie že posratý, ale nikto sa ani len nezaoberá tým, čo Šatan dokáže vybaviť.
Zároveň ale nielen táto dnešná, prípadne ešte aj "vedľajšia" aktuálna k tejto téme, ale plno iných diskusií doteraz je doslova zahltených tvojou obsedantnou potrebou ad absurdum spochybňovať Šatana a Zväz.
15.6.2021 - 18:43
+4

JR4

 

Ahoj amaskiea. Prosím ťa vieš mi prosím povedať, prečo strojar tak nemá rád SZLH a hlavne osoba pána Šatana mu hodne vadí, ale všimol som si, že aj zlatí chlapci. Nevieš mi pls napovedať prečo? Prečo mu vadia ľudia ktorí v hokeji aj niečo dokázali a svoje skúsenosti chcú uplatniť v prospech slovenského hokeja... Ja tomu nerozumiem, ak strojar chce kľudne nech napíše, ale chcem aj tvoj pohľad. Ďakujem a sry, že otravujem
15.6.2021 - 18:56
+2

maček

 

Ja myslím, že najlepšie by bolo, ak by si sa spýtal priamo Strojara. Od Amasa to budeš mať z druhej ruky... a navyše Amas by to sformuloval tak, že by to dávalo zmysel, takže by si prišiel o tú kvintesenciu strojarových príspevkov.
15.6.2021 - 19:03
+6

JR4

 

Áno máš pravdu a preto som napísal, že ak mi to chce vysvetliť sám strojar budem iba rád. Ja by som vlastne bol rád za hocikoho, kto by mi túto záhadu objasnil. Sám si neviem pomôcť, ja proste niekedy nechápem ľudí a chcel by som a preto sa pýtam na ich pohnútky. Každopádne kvintesenciu si zabil
15.6.2021 - 19:14
0

strojar

 

Dobre sa pýta.
Amas vie všetko.
15.6.2021 - 20:04
0

JR4

 

Ahoj strojar rád ťa vidím. Prosím skús mi teda aj ty povedať, že čo ti tak najviac vadí na osobe pána Šatana a ak by si si vedel predstaviť niekoho iného na mieste prezidenta SZLH, kto by to podľa teba mal resp. mohol byť?

Ďakujem
15.6.2021 - 21:08
0

strojar

 

Alibizmus a zašívanie sa pred problémami.
15.6.2021 - 21:37
0

soli

 

Niečo ako poslanci?
15.6.2021 - 22:10
+3

strojar

 

Načo si takých volíš?
15.6.2021 - 22:18
+1

soli

 

Načo takí kandidujete?
16.6.2021 - 8:06
+4

strojar

 

Akí?
16.6.2021 - 9:53
0

amaskiea BLOG

 

alibisti, čo sa vždy zašijú aj pred obyčajnou otázkou
16.6.2021 - 10:13
0

strojar

 

Nože skús napísať čo vieš o mojej poslaneckej činnosti, keď toľko o nej mudruješ.
16.6.2021 - 10:21
+1

amaskiea BLOG

 

Netreba skúšať nič. O tom, ako pred otázkami alibisticky kľučkuješ a nakoniec sa zašiješ a děláš že nejsi, tu vie asi každý dosť aj bez "skúšania".
16.6.2021 - 10:53
0

strojar

 

Výborne.
16.6.2021 - 11:10
0

maček

 

Chlapi, ja si myslím, že vy dvaja sa normálne potrebujete. Vy, keby ste jeden druhého nemali, tak by ste si museli toho druhého vymyslieť
16.6.2021 - 11:14
+1

amaskiea BLOG

 

Úprimne neviem, či vôbec aspoň on sám verí tým absurdným konštrukciám, čo tu vytvára. Alebo či to má aspoň nejaký racionálny plán (aj plán škodiť je plán), alebo to je čiste len samoúčelné vytieranie negatívnej mentálnej energie, alebo čo to vôbec je. O to viac ma fascinuje, ako upotene sa pri každej príležitosti vrhá do tej antikampane.
15.6.2021 - 19:23
+1

strojar

 

Aspoň, že ty si také permanentné žriedlo optimizmu a pozitívnej energie.
15.6.2021 - 20:09
0

amaskiea BLOG

 

uhm, daj si snickers a potom ďalšiu lekciu slovenčiny
15.6.2021 - 20:22
+1

strojar

 

Také sračky nejem.
15.6.2021 - 20:26
0

amaskiea BLOG

 

A aké ješ?
15.6.2021 - 20:32
+1

JR4

 

Ďakujem pekne, že si odpísal. Ja sa pýtam aj preto, že ty ako pozerám máš oveľa viac prediskutované so strojárom. Môj názor je, že on verí tomu čo píše a nevidí to ako absurdné konštrukcie. Preto som veľmi rád, že máš tú silu a energiu stále odpovedať. Ako som si všimol, že sa tu vraví klobúk hore Amas 👍
15.6.2021 - 21:02
0

strojar

 

1. To nie sú absurdné konštrukcie. Zatiaľ to vždy chcelo iba čas a "absurdné konštrukcie" sa stali realitou.
2. Keď s takým nadšením obdivuješ toho bratislavského narcisa, počkaj si na jeho odborný posudok na mňa. Ako som ti už napísal, on vie všetko najlepšie. Je to viacnásobný majster sveta. V okrese skončil druhý.
15.6.2021 - 21:37
+1

JR4

 

1. Veď ja viem. Presne to som napísal, že ty to vidíš tak, že všetky tvoje "absurdné konštrukcie" sa časom stanú pravdou, resp. realitou ako píšeš. No pravda je skôr taká, že tvoja úspešnosť sa skôr blíži k 0% ako ku 100%

Dám jeden príklad: Nedávno si tvrdil, že skončené MS v Rige neboli pre Slovensko úspešné. Odborníci na hokej to videli ako maximálny možný úspech s daným mladým mužstvom a vravia, že to bol skôr úspech po 8 rokoch neúspechu. Takže ty, aj keď máme úspech po 8 rokoch si to videl ako neúspech. Prečo? Neviem. Zmenil si názor či stále si myslíš to, že MS boli úspešné len pre Kanadu, Fínsko, USA a Nemecko?

2. Ja s nadšením obdivujem bratislavského narcisa? Kto to akože má byť? Môžem ti úplne s kľudom povedať, že neobdivujem žiadneho narcisa z Bratislavy. Bratislava ako taká mi nevadí, skôr mi vadia narcisti a negatívny ľudia. Ja som presne ten typ človeka čo vidí pohár skôr poloplný a nie poloprázdny. Ty podľa mňa, skôr naopak...
15.6.2021 - 21:59
+2

strojar

 

1.Bude mi úplne stačiť ak mi zacituješ kde som napísal,že výsledok slovenskej reprezentácie na tohtoročných MS bol neúspech.
2. To si robíš srandu?
15.6.2021 - 22:22
+1

JR4

 

1. Nepotrebujem ťa citovať, ja nemám potrebu ti dokazovať, že si sa mýlil. Mne je to v zásade jedno, len si myslím, že keď budeš vidieť svoje omyly, tak sa možno poučíš.

2. Jasné, že si robím, veď aj ty nie???
15.6.2021 - 22:37
+1

gabi98

 

Obávam sa, že nie. On je presne taký cockot.
15.6.2021 - 22:42
+2

HeyYou

 

šatan je proste neschopny alibista-to je zakladna axioma a tomu treba prisposobit akukolvek argumentaciu, nezalezi na tom, ze je to prave teraz komunikacia szlh s chl, za dva dni to bude zase nieco ine, co sa prave bude hodit, strata casu na pana poslanca reagovat akokolvek rozumne
15.6.2021 - 18:36
+2

strojar

 

Na to, aby si rozumne reagoval, by si musel mať rozum.
15.6.2021 - 20:06
+1

HeyYou

 

medzi hlupakmi ale ovela lepsie vynikne tvoja prenikava inteligencia, bez nich by si bol len tuctovy prizivnik.
15.6.2021 - 21:20
+4

strojar

 

Je fajn, že sa vieš správne ohodnotiť.
15.6.2021 - 21:28
+1

HeyYou

 

som teda o krok pred tebou.
15.6.2021 - 21:40
+4

apa

 

Ty si Lacka Čierneho do huby neber ten na rozdiel od teba niečo dokázal a nesiahaš mu ani po päty.
15.6.2021 - 13:59
+1

amaskiea BLOG

 

uha, ty si aký hustý
15.6.2021 - 14:19
+2

strojar

 

neprskaj a drž sa aspoň svojej vlastnej témy

veru nič, vy ostatní si rovnako naďalej svoju zaprdenosť a neschopnosť zdôvodňujete Slovanom aj za nových majiteľov bez eštébáka

to máš asi zase len nejaké halucinácie (ako vždy doteraz)

Verklikuješ a afektuješ, to nie je držanie sa témy.

Mal to vybaviť, aby HKM potom mohlo poslať do prdele CHL, a hotovo



15.6.2021 - 14:30
+1

amaskiea BLOG

 

hlavne keď to tebe stačí na pocit, že si sa zapojil
15.6.2021 - 14:41
+4

gaspi

 

Nereaguj naneho a mas pokoj…
15.6.2021 - 16:13
+1

strojar

 

Aspoň, že ty si zareagoval.
A to takto odborne.
Veľká vďaka.
15.6.2021 - 16:54
0

soli

 

Tak ale v tomto prípade sa príliš nevyznamenal...
15.6.2021 - 14:27
+1

Big brother

 

Hlavne aby dobre bolo.
15.6.2021 - 9:26
0

Tino

 

je to sukromny: biznis, riesit co je fer a nefer mi nepride rozumne, podmienky su take ake si urcil organizatoir, ktory sa rozhodol takto....na SVK nebol o LM zaujem , organizatori sa zrejme citili dotknuti, zvolili vlastne postupy a rozhodli sa ze budu pozyvat len toho kto skutocne chce...a SBA zrejme skutocne chcel.
15.6.2021 - 9:34
+4

mitoO

 

Bol zaujem Tino, minulu sezonu mal zaujem Poprad a Slovan.
15.6.2021 - 9:36
+1

gabi98

 

Oni záujem mali.

Ale nebolo to tak, že napriek záujmu Slovana a Popradu, Citrón tlmočil nezáujem smerom ku CHL ?
15.6.2021 - 9:46
0

mitoO

 

Ano.
15.6.2021 - 9:49
0

Tino

 

zda : sa ze organizator si to nemysli, resp. neveri deklarovanemu zaujmu...ja som mal posledne roky pocit, ze CHL je na obtiaz, svk kluby mali velke oci ked sa projekt zakladal, mysleli si , ze dojna krava, nestalo sa....nasledovalo vyplakavanie , ze je to strata financna aj casova, v CHL to zrejme zaregistrovali tiez.
15.6.2021 - 9:48
+4

mitoO

 

Organizator neveril samozrejme, pretoze Citron evidentne povedal, ze nepojde nikto, ked nejde BB.

„Diskutovalo sa aj o tom, či by nemohol štartovať v CHL iný slovenský tím, ale zo strany vedenia slovenskej extraligy prišla odpoveď, aby sme pozvali klub z inej krajiny. Treba sa pýtať ich, prečo tak jednali,“ doplnila Reinhard.

„Zaviazali sme sa, že náš víťaz bude v novej sezóne účastníkom Ligy majstrov. Vedenie CHL pristúpilo k veciam férovo vzhľadom na situáciu v Banskej Bystrici. Pochopilo, že aktuálne bude lepšie, ak jeden ročník vynecháme. Nečaká nás žiadna sankcia. O inom slovenskom zástupcovi sa ani neuvažovalo, lebo máme licenciu C pre náš najlepší tím podľa aktuálneho poradia,“ uviedol Lintner.
15.6.2021 - 9:54
0

Tino

 

presne o tom: pisem, my nieco hovorime a potom hovorime aj nieco co neguje to co sme hovorili pred tym....CHL je podnik o ktory na svk nebol seriozny zaujem...bol oto stratove, postoj k CHL elmi rezervovany, ale ze velmi rezervovany...toto teraz je cirkus pre cirkus aby mohol byt cirkus, SBA ak tam chceli byt a vybavili si to fajn...ze tam skutocne chceli byt aj ine SVK kluby neverim, rozumiem ze to tvrdia, ale beriem to ako sucast cirkusu pre cirkus.
15.6.2021 - 11:27
+6

hello, havarju

 

No neviem, či máš pravdu, lebo pred rokom bolo napísané toto:

Prečo však nedostal šancu iný slovenský tím? „Mali sme dlhú a konštruktívnu debatu so slovenskou Tipsport Ligou o tom, ako to môžeme vyriešiť. Napokon to bolo rozhodnutie slovenskej strany, ktorá požiadala o to, aby bol ich tím nahradený klubom z inej krajiny,” vysvetlila pre ŠPORT.sk svoje rozhodnutie hokejová Liga majstrov.
15.6.2021 - 9:54
+3

apa

 

Aký súkromný biznis.To podľa teba by bolo v poriadku keby aj vo futbale takto riešili v Lige majstrov?
15.6.2021 - 14:12
+1

soli

 

Len Liga majstrov vo futbale je organizovaná UEFA, nie je to súkromný projekt. A svojim spôsobom to tak aj riešia.
15.6.2021 - 14:30
+2

apa

 

Aký súkromný projekt veď tam má spoluúčasť aj IIHF,lebo potom by CHL nemohla mať názov Liga majstrov.
15.6.2021 - 16:48
0

soli

 

Prečo by nemohla mať taký názov? Neblázni! IIHF má nejakú spoluúčasť, ale výrazne minoritnú. Niečo cez 10%.
15.6.2021 - 19:55
+2

Nemehlo

 

Normalne CHL hokejova je sukromny biznis, riadeny sukromnou firmou pod zastitou IIHF (to znamena, ze tam platia IIHF pravidla). Iba organizator ma pravo urcit, kto tam bude hrat a kazdemu moze byt jedno aky kluc zvoli, je to proste ich volba. Aj keby tam nechceli klub, lebo ma zelene dresy, je to len a len ich problem.
15.6.2021 - 17:17
+1

sam96x

 

A nemala to riešiť APHK tu účasť v Lige Majstrov? Veď tá organizácia vznikla na to, aby mohli kluby riadiť ligu. Kaslali na to a keďže sa zachovali tak, že pred pár rokmi nebol záujem o tú súťaž, tak jednoducho nás nepozvali a radšej pozvú niekoho kde ten záujem je. Ja ich chápem, veď sme ich v podstate poslali do prdele s ich súťažou.
15.6.2021 - 12:32
+1

BaW

 

Neschopnosť: Zároveň nám vysvetlila, či bolo možné, aby Slovensko reprezentoval aj iný klub ako Banská Bystrica. „Diskutovalo sa aj o tom, či by nemohol štartovať v CHL iný slovenský tím, ale zo strany vedenia slovenskej extraligy prišla odpoveď, aby sme pozvali klub z inej krajiny. Treba sa pýtať ich, prečo tak jednali,“ doplnila Reinhard.

Neschopnosť a hlavne, že pindy na Slovan.
15.6.2021 - 14:01
+4

Nemehlo

 

Dal si z vas plackov, preco to nie moj klub namahu precitat toto:
"Shareholder Clubs (A-License)
These are clubs that have: an established record of sportive excellence; contributed to the development of ice hockey in their country; solid financial status and organisation; developed infrastructure, and can thus be considered as worthy representatives of their country and league in the CHL. These clubs are mainly, but not limited to, those who have been instrumental in developing the European Trophy competition and who have over a period of time invested effort and funds into that competition. For the first three years of the CHL competition, shareholder clubs had granted playing rights. Starting with the 2017/18 season, also shareholder clubs must earn their CHL spots via qualification on sporting merits in the domestic league.

Shareholder Leagues (B-License)
These are clubs that are not "A" licensed clubs but that are national champions or regular season winners from a Shareholder League from the previous season or as per appointment according to a performance related formula where finishing among the top teams in the regular season of their domestic league. A B-License is awarded to clubs for one season only.

IIHF (C-License)
These are also called Wild Card Clubs; these may be clubs that are previous winners of the Champions Hockey League, champions from leagues outside of the Shareholder Leagues or other deserving clubs, and are appointed as per CHL Board decision. It is the CHL’s objective via the Wild Card system, to contribute to the development of European club ice hockey by having an internationally as diverse as possible participation field."
15.6.2021 - 17:20
0

strojar

 

A čo si týmto chcel povedať?
15.6.2021 - 18:24
0

maček

 

Strojar, ty fakt nevieš anglicky?
15.6.2021 - 18:55
+5

soli

 

Po anglicky! Slovenčina mu robí problém...
15.6.2021 - 19:56
+3

strojar

 

Nur ajn pischen.
15.6.2021 - 20:10
0

Nemehlo

 

Ze je cisto na rozhodnuti hlavneho organu, ze kto dostane licenciu C, trebarz aj Gelnica ked sa im to bude pozdavat
15.6.2021 - 20:02
+2

strojar

 

Je naozaj škoda, že ten orgán nemyslel na Gelnicu.
15.6.2021 - 20:12
0

zasi

 

vyňal by som tú časť kde o účasti(tzv divoká karta)rozhoduje rada CHL
15.6.2021 - 20:12
0

bigi BLOG

 

teraz to ukoncime :
„Prvýkrát sme sa o tejto téme rozprávali telefonicky ešte v apríli, keď sme boli iba semifinalisti extraligy. Vtedy som vyhlásil, že ak získame právo štartu v Lige majstrov, nemáme o ňu záujem. Nemáme na to peniaze.

Predminulý piatok mi telefonoval generálny sekretár SZĽH Ivan Pulkert a hovoril mi, že Slovan dostal ponuku na účasť v súťaži. Chcel si overiť, či naše stanovisko platí. Odpovedal som, že platí. Preto sa necítim ukrivdený tým, že Zvolen nebude hrať v Lige majstrov,“ vysvetlil nám prezident HKM Zvolen Dušan Mráz
16.6.2021 - 8:08
+4

hello, havarju

 

„Je to pre nás atraktívna súťaž, do ktorej by sme sa radi dostali. Záujem sme deklarovali už dlhšie. Mrzí ma, že nás zväz neoslovil ako druhého finalistu. Nerozumiem dôvodu, prečo dostal voľnú kartu rovno Slovan. Snažili sme sa komunikovať aj s predstaviteľmi Ligy majstrov, ale neúspešne,“ povedal pre denník Šport riaditeľ HK Poprad Ľudovít Jurinyi.
16.6.2021 - 8:15
+2

Tehelnepole

 

Nech sa pozrie jurinyi do zrkadla a uvidi vinnika
16.6.2021 - 8:23
+1

hello, havarju

 

Áno, ako v Kráľovstve krivých zrkadiel
16.6.2021 - 8:28
0

Tehelnepole

 

si mi pripomenul...poznas slovensku rozprávku, inscenačnú, s Kramárom, Kráľovstvo kaluží? ešte s pani herečkou Prechovskou.
no nič
16.6.2021 - 8:39
0

hello, havarju

 

Tú nie, ale Olu a Alo z Kráľovstva krivých zrkadiel si pamätám stále
16.6.2021 - 8:50
0

MaxSBA

 

náhodou má aj pravdu..

Žiaden klub spod Tatier nebol súčasťou súťaže v predchádzajúcom ročníku 2020/21, ktorý zrušila pandémia koronavírusu.

„Je to hanba a zároveň škoda, že Slovensko ako účastník elitnej kategórie majstrovstiev sveta pôvodne nemalo zastúpenie v Lige majstrov, zatiaľ čo kluby z Poľska alebo Ukrajiny áno,“ hovoril Jurinyi, ktorý si myslí, že v slovenskej najvyššej súťaži by sa každý rok našli záujemcovia o štart v Lige majstrov.
16.6.2021 - 8:40
+2

bigi BLOG

 

no vidis. vsetci tu vyplakavju ze preco slovan a nie majster, a aj keby ponuklo CHL miestenku majstrovy tak by ju nehral.
cize poprad nema ziadne legitimne pravo takto primitivne klamat a vyplakavat
16.6.2021 - 8:52
0

BieloModra

 

vsetci nie... napriklad ja som presne a spravne tusila ze ZV by CHL nehral a niet sa vobec co cudovat CHL nie je holubnik idem - nejdem
16.6.2021 - 8:56
+4

omen

 

Ja len nechápem to vyjadrenie ich manažéra... to tam spolu nekomunikujú?
16.6.2021 - 9:02
0

soli

 

Horšie na tom jeho vyjadrení je to, že určite komunikujú...
16.6.2021 - 9:31
+1

soli

 

Neoslovili nás, deklarovali sme, čakali sme... Manažér roka! A prečo dostal voľnú kartu Slovan? Lebo o tom rozhodla rada CHL. Ten Jurinyi je natvrdlý, alebo to len hrá?
16.6.2021 - 9:34
+1

hello, havarju

 

No neviem. Jurínyi hovorí, že sa snažili komunikovať o tom s predstaviteľmi Ligy majstrov, takže zrejme nejaké kroky k tomu aj robili a nielen čakali.
16.6.2021 - 9:39
+2

mitoO

 

Jurinyi hovoril aj to, ze uz v decembri Satan vybavoval Slovanu CHL a aj to, ze Zvolen cakal, ze dostane miestenku v CHL.
16.6.2021 - 9:59
0

bigi BLOG

 

myslim ze Juriny je tu prichyteny pri klamstve otazne je ci sa mu da verit, najme ked si pri tom nasere aj sam do huby
„Keďže Zvolen čakal, že dostane miestenku do Ligy majstrov, tak sme si účasť v Kontinentálnom pohári zabezpečili my ako vicemajster extraligy. Verím, že to bude pre hráčov a rovnako aj pre fanúšikov spestrenie sezóny,

tak co chceli hrat tu CHL alebo KP nejak mi to nesedi
16.6.2021 - 10:23
0

MaxSBA

 

chceli sme hrať CHL, lenže ste dostali miestenku a z KP sa dá dostať do CHL, neviem čo na tom akože nechápeš.
16.6.2021 - 12:38
0

B-MO

 

ak je to takto nemam s tym najmensi problem a vlastne to potvrdzuje to co som pisal, ze pravo ucasti ma mat najskor majster a ak ten odmietne potom mozu oslovit ineho ..len skoda, ze sa nedavaju hned vsetky informacie do vyjadrenia (tlacovej spravy) tj SBA ide hrat CHL na zkalade nezaujmu zo strany Zvolena atd atd.. ale prezentovane zavzom to bolo inak
16.6.2021 - 9:36
0

soli

 

Tak zväz reagoval predovšetkým na tie sprostosti, čo rozširoval Jurinyi. A ani Čierny sa v komunikácii zrovna nevyznamenal, až ho šéf musel korigovať. Je to evidentne zámer...
16.6.2021 - 11:39
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52

Bleskovky

Do Prešova mieria Čacho, Valent či Halama

Do kádra extraligového klubu HC 21 Prešov pribudli útočníci Viliam Čacho, Peter Valent, Patrik Halama, Norbert Miškuf a Aurel Nauš a obranca Martin Masarik. Klub o tom informoval na sociálnych sieťach. Pre 18-ročného Miškufa pôjde o prvú skúsenosť s mužským hokejom, pričom v kádri trénera Ernesta Bokroša absolvuje skúšku.
pred hodinou - TASR

Hakanpää a Raffl sa stali novými posilami Dallasu

Zámorský hokejový klub NHL Dallas Stars získal na trhu s voľnými hráčmi ďalšie dve posily. Trojročný kontrakt na 4,5 milióna dolárov podpísal obranca Jani Hakanpää, na ročnej zmluvu v hodnote 1,1 milióna sa dohodol útočník Michael Raffl.
o 11:37 - TASR

Rangers predĺžili kontrakt s Chytilom, z Vegas prichádza tvrdý muž Reaves

Český hokejista Filip Chytil podpísal nový dvojročný kontrakt s New Yorkom Rangers. Dvadsaťjedenročný útočník mal v NHL status obmedzeného voľného hráča. Novou akvizíciou "jazdcov" sa stal dôrazný útočník Ryan Reaves, ktorého Rangers získali z Vegas Golden Knights výmenou za tretie kolo draftu 2022.
o 11:04 - TASR

Montreal získal ďalšieho útočníka, ročnú zmluvu podpísal Perreault

Finalista minulej sezóny hokejovej NHL Montreal Canadiens získal do svojich radov ďalšieho skúseného útočníka. Ročný kontrakt na 950. 000 dolárov podpísal Mathieu Perreault.
o 10:45 - TASR

Werenski predĺžil o šesť rokov zmluvu s Columbusom

Zámorský hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets podpísal nový šesťročný kontrakt na 57,5 milióna dolárov s obrancom Zachom Werenskim. Ročne si zarobí v priemere 9,58 milióna dolárov, zmluva začne platiť od sezóny 2022/2023.
o 09:53 - TASR

Saad podpísal zmluvu so St. Louis Blues

Hokejový klub NHL St. Louis Blues získal pred novou sezónou Brandona Saada. S 28-ročným útočníkom podpísal zmluvu na päť rokov v celkovej hodnote 22,5 milióna dolárov. Saad v minulej sezóne pôsobil v Coloradu, za ktoré odohral 44 zápasov, strelil 15 gólov a nazbieral 24 bodov.
včera o 20:24 - TASR

Buffalo získalo do bránky veteránov Andersona a Della

Novými brankárskymi posilami hokejového klubu NHL Buffalo Sabres sú veteráni Craig Anderson a Aaron Dell. Obaja podpísali so "šabľami" ročné kontrakty na 750. 000 dolárov.
včera o 12:59 - TASR

Boston angažoval do útoku Foligna a do bránky Ullmarka

Zámorský hokejový klub NHL Boston Bruins angažoval do svojich radov aj útočníka Nicka Foligna a brankára Linusa Ullmarka. Ešte predtým získal do útoku Erika Haulu, Tomáša Noseka a obrancu Dereka Forborta. Tridsaťtriročný Foligno podpísal s Bruins dvojročný kontrakt na 7,6 milióna dolárov (3,6 ročne).
včera o 12:43 - TASR

Grubauera nahradí v bránke Colorada Kuemper

Zámorský hokejový klub NHL Colorado Avalanche získal z Arizony Coyotes brankára Darcyho Kuempera výmenou za obrancu Conora Timminsa, druhé kolo draftu 2022 a výber v treťom kole draftu 2024. "Lavíny" okamžite zareagovali po tom, ako sa doterajší prvý muž v bránke Philipp Grubauer dohodol na zmluve s nováčikom profiligy Seattlom Kraken. Informoval o tom portál tsn.
včera o 12:06 - TASR

Hoffman mieri do Monrealu, s Canadiens podpísal trojročnú zmluvu

Kanadský hokejista Mike Hoffman sa po sezóne v St. Louis bude v NHL opäť sťahovať. Tridsaťjedenročný útočník podpísal trojročný kontrakt s Montrealom Canadiens v celkovej hodnote 13,5 milióna dolárov. Hoffman podpísal v januári s Blues ročnú zmluvu na 4 milióny dolárov.
včera o 11:54 - TASR

Archív krátkych správ »