Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: SZĽH podporí výstavbu prenosných plôch, deväť obcí ich dostane už na jar

zdroj: TASR
10.12.2019 11:44 TASR

Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) predstavil jeden zo svojich rozvojových projektov, v rámci ktorého podporí výstavbu 20 prenosných ľadových plôch na Slovensku. Už na jar budúceho roka by malo dostať takéto plochy prvých deväť obcí.


"Ešte v lete sme dostali od vlády dotáciu na to, aby sa na Slovensku mohlo v menších mestách a obciach postaviť dvadsať 40-metrových prenosných ľadových plôch. Na minulom zasadnutí Výkonného výboru SZĽH sme sa rozhodli, že prvých deväť plôch dostanú Tvrdošín, Hriňová, Nová Ľubovňa, Bytča, Hanušovce nad Topľou, Teplička nad Váhom, Šoporňa, Vrútky a Stupava. Prenosné plochy by mali dostať už na jar tohto roka," uviedol v utorok prezident SZĽH Miroslav Šatan a odhalil aj kľúč, na základe ktorého zväz vybral konkrétne obce spomedzi záujemcov: "Tieto mestá boli zvýhodnené vďaka tomu, že ich obecné zastupiteľstvá sa zaviazali k tomu, že dané ľadové plochy do dvoch rokov prekryjú strechou, čiže dajú do toho aj vlastné prostriedky. Vďaka tomu sa predĺži sezóna pre deti, ktoré tam budú môcť korčuľovať a hrať hokej, z dvoch-troch mesiacov až na šesť či sedem. Tešíme sa, že sa mestá zaviazali k takejto spolupráci. Veríme, že aj tento projekt pomôže v budúcnosti rozšíriť členskú základňu a bude na Slovensku viac malých hokejistov."
Dané obce mali už dlhodobo v pláne postaviť pre svojich občanov takúto ľadovú plochu. "V minulosti možno na to nemali prostriedky, teraz sme im to umožnili prostredníctvom dotácie, ktorú poskytla vláda. Kritériom bolo, aby v blízkosti miest, približne do 10-20 kilometrov, fungoval už existujúci klub. Do neho by mohli prejsť deti vo veku 6 až 10 rokov, ktoré budú predtým využívať tieto plochy a naučia sa na nich hrať hokej," povedal Šatan.

SZĽH na uplynulom kongrese schválil rozpočet na rok 2020, ktorý je jeden z najvyšších histórii a pohybuje sa na úrovni 28 miliónov eur. Zväz počíta so ziskom z organizácie domácich MS a v rozpočte je zahrnutá aj štátna dotácia, ktorá ide na rozvoj infraštruktúry. "Okrem projektu prenosných plôch zatiaľ nie je rozhodnuté, aký bude ďalší plán využitia plánovaného zisku po zaplatení dane. Na kongrese SZĽH sme sa dohodli, že vytvoríme pracovnú skupinu, ktorá sa bude zaoberať tým, ako sa tieto prostriedky využijú, aby to bolo čo najúčelnejšie, najprospešnejšie a išlo to do rozvoja slovenského hokeja. Máme na to nejaký čas, nechceme sa s tým ponáhľať. Nerozpustíme celú sumu naraz, chceme, aby počas niekoľkých rokov postupne tiekla do hokeja cez zmysluplné programy," vysvetlil prezident SZĽH.

Šatan sa vyjadril aj k téme výstavby novej multifunkčnej haly pre potreby potenciálnych budúcich hokejových majstrovstiev sveta na Slovensku: "V tom sa nejako nepokročilo. Už dávnejšie som hovoril, že to nie je pre nás priorita. Výhľadovo by mohli byť MS na Slovensku o osem až desať rokov. Nie je zlé nad takou halou rozmýšľať, ale určite nás teraz netlačí topánka, že by sme to museli hneď riešiť." Podľa medializovaných správ na ponuku postaviť nový multifunkčný štadión zareagovali Nitra, Žilina či Banská Bystrica so Zvolenom. "Boli ponuky od miest, ale tie sa týkali len kreslenia projektu, nie výstavby haly. Ozvali sa určití záujemcovia, ale ten proces nie je ukončený, sme len v úplných začiatkoch," dodal Šatan.
      

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


FP-csainz

 

Pekná iniciatíva, len neviem či sa obyvatelia okresných miest nenas.rú keď ich označili ako "obce"
10.12.2019 - 12:16
+1

hugosBB

 

Ak dobre vidim je tam len jedno okresne Mesto ale tak mohli to napisat obciam a mestam...
10.12.2019 - 12:31
+1

Aasen36

 

2: Tvrdošín a Bytča
10.12.2019 - 12:47
0

N-R-N-R

 

obec je oznacenie pre mesto, aj pre dedinu -.-" ...
10.12.2019 - 12:48
+28

Ivanes

 

Presne tak, máme vidiecke a mestské obce takže to pomenovanie je v poriadku
10.12.2019 - 15:36
+3

VSŽ!

 

Každé mesto je obec.: Len mesto má prepozicany status, takže žiadna urážka.
10.12.2019 - 17:01
+1

Onnda

 

Tak obec je vseobecny nazov, akurat na Slovensku plati, ze kazda obec nad 5000 obyvatelov alebo ak splni urcite podmienky, moze dostat statu mesta. A mimochodom, to je asi najmenej podstatne z toho, co sa pise v clanku . Je super, ze sa take nieco ide diat a treba aj chvalit, lebo my na Slovensku vieme skor nadavat ako chvalit. Bohuzial.
10.12.2019 - 12:49
+9

Vl@do

 

V tomto prípade asi myslia obec ako synonymum k slovu sídlo.
10.12.2019 - 14:58
0

Kikira

 

Super. Super. Super. Prvý krok k zlepšeniu hokeja... Iná cesta nevedie. Už chýba len tak asi 300 takých plôch. Super.
10.12.2019 - 12:58
+5

kocsma

 

100 stačí podľa mňa
10.12.2019 - 13:02
+2

kocsma

 

Čo na to strojar?
10.12.2019 - 13:02
+3

burnzie

 

Čo asi? nájde chybu alebo niečo čo skritizuje veď zlatí chlapci nič nerobia len sa vyškierajú do kamier a nabaľujú sa....
10.12.2019 - 13:11
+12

emoxx1

 

Celkom chápem, že uprednostnili samosprávy, ktoré prejavili aj vlastnú iniciatívu, ale Stupava?

9KM od ZŠ Lamač
10KM Klzisko Bory(funk4n0 iba v zime)
11KM ZŠ Dúbravka
20km ZŠ O. Nepelu
21 km ZŠ V. Dzurilu
25 km ZŠ Petržalka

Nechcelo to predsa len destináciu s nižšou hustotou ľadových plôch v okruhu 25KM?
10.12.2019 - 13:14
+6

homer J BLOG

 

Hustota obyvateľstva a počet obyvateľov je v BA a blízkom okolí najväčšia.
No a ešte zober do úvahy fakt, že máš poobede okolo 4-5 ísť do BA zo Stupavy na hokej. To by ti veľmi rýchlo zobralo nadšenie.
10.12.2019 - 13:24
0

emoxx1

 

Tak v tých časoch je to práve smerom do BA celkom znesiteľné, hlavne ten Lamač, alebo Dúbravka. Opačne to je horšie, ale OK. Šlo mi skôr o to, že tu určite nájdeme miesta, kde sa za hokejom jazdí aj väčšie vzdialenosti. Ale ako som písal, chápem, ak to bolo podmienené aj iniciatívou samospráv. Záujem o preinvestovanie aj vlastných prostriedkov mohol prejaviť ktokoľvek.
10.12.2019 - 13:33
+1

michal902

 

A to sa este aj v Malackách chysta pomaly ale iste stavba zimáku
11.12.2019 - 11:55
0

LenTak93

 

čo je to prenosná ľadová plocha?
10.12.2019 - 13:46
+1

emoxx1

 

Taká, čo prenesieš . Neviem či to nie je niečo ako u Cígera.
10.12.2019 - 13:51
0

emoxx1

 

Tak skôr asi toto.

https://www.tsmpd.sk/struktura/sport-a-relax/mobilna-ladova-plocha

Proste tie srandy čo sú v zime na námestiach.
10.12.2019 - 13:53
+1

Sunkafit

 

Kde v tejto dobe mrzne?
11.12.2019 - 10:44
0

Gargamel123

 

na jar ju dodaju: a v lete mozu deti korculovat
10.12.2019 - 14:03
0

samajamado

 

ja dufam, ze aj ta strecha bude prenosna
10.12.2019 - 21:49
0

Gargamel123

 

Boli ponuky od miest, ale tie sa týkali len kreslenia projektu, nie výstavby haly.:
10.12.2019 - 14:02
+4

JURINO

 

Mestá sa teda ozvali samé, že chcú kresliť
10.12.2019 - 14:20
0

RudoNR18

 

Furt je to podla mna blbost....
12.12.2019 - 8:10
0

BITCH PLEASE

 

Nove Zamky vam poradia, ako vybavit prenosne klzisko. pridite sa spytat ku nam na radnicu
10.12.2019 - 14:31
+2

Zkubydu

 

Nebojte sa vo februari je po volbach: a vsetci vsetko zdementuju... a v marci zrazu bude... Odvolavam co sem slibil a slibuji co sem odvolal...Ako vzdy... ziadne plochy ziadne strechy a kopec penazi fuc... Treba najskor vybudovat strechy v lete a na jesen doviezt plochy... a hned ich bude sotva polovica... Kiez by sa aj ini rozhybali... okresov kde nie je "nic" je daleko viac. Neviem co stoji taka plocha, ani co by stala jej polrocna prevadzka. Od oktobra do aprila. Skor si vsak myslim, ze vacsi uspech by projekt mal v blizkosti zimnych stadionov. Ak si uz niekto tych 15 km dokaze prekonat je vacsi predpoklad ze sa bude aj kvoli hokeju snazit presuvat. Riesenim by bola jednorazovy zvoz busom z okolia 10 km pocas jarnych prazdnin. Aj tak vycsina zimakov konci sezonu tak nech ju primator predlzi a zorganizuje amatersky turnaj skol z okolia. Podla mna lacnejsie, efektivnejsie a urcite udernejsie. Kludne ho moze sponzorovat, napriklad ZSE, SPP, OLO, ASA, Marius Pedersen... v ramci promoaktivit. Tam kde bude dost deti, tam poslat plochu...
10.12.2019 - 15:03
0

Gargamel123

 

strechy uz su: nakreslene...
10.12.2019 - 15:20
+1

kocsma

 

Ako len sa pýtam... Že nemali ísť zisk z MS 2019 (čo bol nejakých cca 9m) na výstavbu štadiónov a celkovo na rozvoj hokeja (výstroj atd)...? Leboo tým pádom by nezáležalo na voľbách podľa mňa
10.12.2019 - 15:27
0

emoxx1

 

Z toho, čo sa mi o týchto mobilných plochách podarilo zistiť je ich celoročná prevádzka vylúčená a ich sezónna prevádzka veľmi diskutabilná. Bez strechy ich prevádzkujú väčšinou v mesiacoch december-Január. So zastrešením tipujem tak október/November až marec. Pokiaľ tu niekto tejto téme trošku rozumie, tak by som uvítal relevantné info o reálnom využití takejto zastrešenej prenosnej plochy. Toto zrejme veľmi pre kluby nebude. Skôr mi to pripadá pre verejnosť a formou krúžkov nabulíkať šrácov na korčule, nech doma pília tatkovi uši s hokejom.
10.12.2019 - 16:16
+5

PaliBB

 

Je to prvý krok, lebo ak nevieš korčuľovať, nemôžeš ísť na hokej. U nás už nemáme také tuhé zimy a deti nemajú veľmi kde (a hlavne kedy) chodiť korčuľovať. Ak aj u nás nejaké jazero zamrzne, je to prinajlepšom na pár týždňov.
11.12.2019 - 8:03
0

kocsma

 

Záleží kde bývaš
11.12.2019 - 8:18
+2

emoxx1

 

Ale no. Môj syn stal na svojom prvom tréningu druhý krát na korčuliach. Členské nepustí. Naučia ťa aj korčuľovať keď už si tam.
11.12.2019 - 9:39
+1

PaliBB

 

Ale aj pre ten klub je lepšie, ak si môže vyberať z detí, ktoré už korčuľovať vedia. Súhlasím, že je to skôr taká propaganda, ako dostať ten hokej medzi ľudí.
11.12.2019 - 11:29
0

pongy16

 

Je zaujímave, že detí kde sa už rodia s "korčuľami" a to v okrese Poprad,SNV,Levoča nie je zo strany SZľH, pridelená žiadnej obci mobilná ľadová plocha.

11.12.2019 - 12:23
0

topska

 

Ked robime rozhovory s nasimi hracmi pre klubovy casopis tak vacsina povie ze na prvych treningoch tlacili stolicky alebo sa motali pri mantineli. A to v dobe ked sa tvrdilo ze je viac deti v hokeji.
11.12.2019 - 14:11
0

emoxx1

 

Tiež sa mi páčilo keď raz bol u nás v práci pán Šupler a pýtali sme sa ho na tréningové pomôcky a on povedal, že dnes sú vybakladane strašné peniaze na tieto serepetičky a v dobe keď on trnenoval mládež stačil požičať rebrík od ladára a pár pneumatík a trénovali Stick handling ako z partesu. Dnes keď položíš rebrík na ľad, aby si šráci prehadzivali puk do vnútra a zase von, tak ťa rodičia zrušia, že ani nie si tréner, pritom funkčnosť rovnaká.
11.12.2019 - 23:59
+1

NR-Sebastian

 

Mna stale zaujima, kedy sa rozhodne o miese vystavby toho velkeho narodneho stadiona ??????? Nejak som nezachytil tuto informaciu ..
10.12.2019 - 15:06
0

Gargamel123

 

mal ši: čitac
10.12.2019 - 15:21
+11

topska

 

precitaj si clanok na sukophockey
10.12.2019 - 16:11
0

strojar

 

Tu si môže každý konkrétne prečítať ako sa v slovenskom hokeji koná pod jeho novým geniálnym vedením

http://www.sukophockey.com/hokejovy-zvaz-narodny-stadion-stavat-tak-skoro-nebude-tri-mesta-ktore-sa-do-vyzvy-zapojili-reaguju-rozne/

VV SZĽH si jednoducho urobil z miest, ktoré na výzvu reagovali, srandu.
10.12.2019 - 17:03
+2

Standacik

 

načo v Nitre, ty by si tu arénu zatvoril
10.12.2019 - 21:07
+4

Zkubydu

 

Hlavnym patronom akcie by mohol byt Boris Valabik: prisli by aj zeny...Jednodnovy turnaj na tretinky 2x10 minut pre 3+1 (maximalny pocet 10 deti) pre aspon 10 skol, z mesta kde sidli klub (spojeny aj so zapozicanim kompletnej vystroje: korcule, helma a hokejka, pre tych co nemaju). Pripadne zviezt aj skoly z okolia (v pripade zaujmu) a garantujem ze by cisla rastli extremne rychlejsie ako pocas projektu "deti na hokej!" Co k tomu treba?
4 sady (farby) po 10 treningovych dresov, 40 parov korculi, 40 heliem, jedneho zdravotnika a jednu ucitelku za kazdu skolu nad ramec pracovnej doby. Dorastenci ako hlavni rozhodcovia a ziaci povedzme 5. šht jeden ako nehrajuci ci kludne aj ako hrajuci kapitan kazdeho timu. S ulohou usmernit a hlavne nechat hrat deti. Myslim ze aj divacky by bol podobny projekt velmi zaujimavy...
10.12.2019 - 15:26
+4

vrmo

 

Aby tie prenosne plochy nedopadli tak ako Ficove ihriska, ktoré vacsinou v obciach chatraju
10.12.2019 - 16:24
+3

strojar

 

Takže PRENOSNÉ ľadové plochy, ktoré musia byť do dvoch rokov pod strechou.
1. Kam budú tie PRENOSNÉ ľadové plochy prenášať?
2. Ako budú tie PRENOSNÉ ľadové ploch prenášať, keď po dvoch rokoch budú musieť byť v uzatvorenej hale?
3. Kto bude znášať náklady na prevádzku (energie, údržba, opravy, personál)?

Podľa zverejnenej predstavy to vyzerá na železné drievko z plastu.
10.12.2019 - 17:15
+7

burnzie

 

Strojárik vieš na dačo napísať aj niečo pozitívne?!?!?!?!? Všetko ofrleš ale vždy ani jeden pozitívny koment k snahe urobiť dobrú vec ty len čakáš vyslovene na malinkú chybu aby si mohol kritizovať... Buď rád, že to robia ľudia na správnom mieste a so srdcom... Ale ty si typická zbedačená slovenská bedač čo nič neurobí a bude len kydať a kritizovať!!!!!
10.12.2019 - 17:25
+15

strojar

 

Ono je to skôr tak, že ty čakáš na moje príspevky, aby si mohol rýchlo napísať nejakú kravinu.
Dovolím si dve malé pripomienky z dávnejšej i čerstvejšej histórie.
Prvá:
(takmer) Všetci sa išli pri jeho vzniku posrať z projektu U20, ktorý som ja označil za športový nerozum a ryžovisko pre bafuňárov. Prešlo desať rokov a dnes (takmer) všetci prišli na to, že som mal pred desiatimi rokmi pravdu.
Druhá:
(takmer) Všetci sa išli posrať z Lintnera pri jeho nástupe do funkcií v slovenskom hokeji. Ja som upozorňoval, že na to nemá. Tu nebolo treba desať rokov. Už po oveľa kratšom čase na to prišla drvivá väčšina ľudí, ktorí sa pohybujú okolo slovenského hokeja.

Na záver:
Ty si typický príklad príslušníka stáda (čo na Slovensku nie je zriedkavosť), ktorého možno oblbnúť akoukoľvek blýskavo zabalenou blbosťou.
10.12.2019 - 17:42
+15

burnzie

 

Lenže ty kritizuješ vždy a všetko už len nápad a myšlienku a opakovane x krát.... Myslíš, že Lintner Bondra a spol sú ako naši politici, že to robia s cieľom nabaliť sa alebo zvidoteľniť? Myslím, že na to vôbec nie sú odkázaní... Aspoň sú nejaké nápady a aj tie maličkosti sú omnoho viac ako veľké nič za Paštinského s Nemečkom! Ide o to, že ty si si na Lintnera zasadol a aj to čo urobil si neocenil práve naopak prevažuje určite viac pozitív ako negatív čo sa spravilo... Chlapci sa snažia a kto iný by sa mal chopiť týchto vecí ak nie oni vymenuj mi aspoň 3 schopných ľudí ale nie takých ako Rusnák a spol čo už nemajú prehľad o modernom hokeji som zvedavý
10.12.2019 - 17:58
+10

strojar

 

S tvojou mentálnou kapacitou to bude problém, aby si pochopil, ale skúsim ti na ďalšom konkrétnom príklade ukázať ako je Richard Vyškerený vnímaný v samotnom hokejovom hnutí.
Pri kandidatúre na člena VV SZĽH získal vo voľbách obrovskú podporu - až 10 hlasov.
10.12.2019 - 18:44
+5

burnzie

 

Ten Richard Vyškerený niečo v živote aj dokázal čo sa zjavne asi o tebe nedá povedať keďže máš v sebe toľko negatívnych emócií smerom k nemu.... Ešte si stále neodpovedal že akého človeka by si si tam predstavoval tebe nevadí len Lintner ale aj Šatan Hossa a všetko...keď si taký múdry a všetko si dopredu vedel tak teda počúvam kto miesto nich?!?! Keď to riadil Paštinský dáko ťa tu nebolo jasj vtedy bolo všetko v poriadku
10.12.2019 - 18:54
+8

strojar

 

No poďme späť k téme.
Kam a ako budú prenášať tie PRENOSNÉ plochy, ktoré budú vo vnútri uzatvorenej stavby?
Ako budú tie dediny financovať prevádzku týchto zimákov? Kde na to vezmú peniaze?
Veď je hlúposť ako voda v koši.
10.12.2019 - 20:07
0

juromt

 

....: To ze su prenosne, neznamena ze ich za kazdu cenu musia prenasat. To mi ozaj chces tvrdit, ze rozmyslas ako soplave decko? To ako ked ma niekto mobilny dom, tak s nim musi jazdit okolo po Slovensku len preto, aby jeho vyuzivanie suhlasilo s jeho pomenovanim?
11.12.2019 - 8:36
+8

strojar

 

Mobilný dom?
Na kolesách?
11.12.2019 - 8:41
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

Nevies co je mobilny dom? Zaujimave...
11.12.2019 - 9:06
+7

greendeath

 

Mobilný dom nemusí byť na kolesách...len je možnosť ho prepravovať/rozobrať a následne zložiť na inom mieste.
12.12.2019 - 17:16
+1

MackoPu

 

A zase tie urazky.
11.12.2019 - 18:42
+1

samajamado

 

Je to jednoduche, ked stale kritizuje, tak sa mu raz za cas (ako sam pise tak uz sa mu to stalo 2x) vydari jeho predtucha a moze zakricat: Ja som to vravel!
10.12.2019 - 22:01
+4

tn

 

A chces pocut, coho si typicky priklad ty???
10.12.2019 - 18:50
+7

strojar

 

Zdravého rozumu, ktorému nestačí predložiť h0vn0 v pozlátku ako tebe.
10.12.2019 - 19:55
+1

Akademik

 

Akademik: Strojar - Presne tak. Burnzie je jeden z tých, čo je viac ako špongia nasiaknutá jeho ľuďmi na správnom mieste. Ktorí to robia so srdcom. So srdcom, ktoré bije tak aby zo štátneho rozpočtu dostali na takéto projekty čo najviac aj bez akéjkoľvek zásluhovosti, samozrejme pre dcérske spoločnosti zväzu. Nech si pozrie kto sú konatelia a v dozorných radách a dúfam, že pochopí prečo to robia. Iné športy musia splniť podmienky vzorca pre výpočet dotácie uznaného športu. Oni dostanú každoročne priamo 13%,/ mimochodom futbal 17% /. A dostanú ešte aj dotáciu na projekty z ktorého majú úžitok len starostovia so správnym tričkom. Prečo? Aký posledný úspech od roku 2002 dosiahli. Čo komu dá hala o rozmere 20 x 40 m ???. Dávam mu do pozornosti nech si pozrie Výzvu a jej prílohu na predkladanie žiadostí k projektu "Podpora rozvoja športu" Za takýmto názvom je skrytá výstavby týchto hál. Surfoval som po internete a našiel som stránku www.slovakbandy.sk. Pozerám a vidím, že robia to isté čo hokej. Skontaktoval som sa s tými luďmi a išiel s chlapcom na ich tréning. Neskutočný prístup k deťom odbornosť a profesionalita. Pritom ako som sa dozvedel od štátu nedostali ani cent a fungujú len z príspevkov rodičov, podpory priateľov a vlastných peňazí. Našli by sa ľudia čo by vedeli robiť. Bohužiaľ nemajú správne tričká a hlavne majú iný názor a pohľad na prácu čo je pre ľudí na správnom mieste a srdcom neprijateľné. Takže je zbytočné BURNZIEMU niečo písať. Verím,že čas mu dá odpoveď. Ak inú ako si myslím tak viem čo treba. A správna pripomienka že vzorom sú bývalého premiera štadióny.
10.12.2019 - 18:58
+4

burnzie

 

Takže všetko je zle ich nápady a myšlienky ja žasnem tu málokto ocení snahu len kritizovať a kritizovať.... pracoval som v zahraničí a presne toto je naša svk mentalita bohužiaľ ale stále nik nenapíše kto iný by sa mal toho ujať toto nemá konca tu aj keby nebol Lintner ale aj Fero z Hornej Marikovej aj to by sa kritizovalo osočovalo.... Ešte doteraz mi strojár a spol neodpovedali kto keď nie oni.... Ale odpovede sú iba diplomaticky keby a keby sa toho ujal ten čo by to takto....chcem teda počuť alternatívu ale to je zbožné želanie vždy sa nájde hocičo iné len aby sa povedalo ako je zle a dookola to isté
10.12.2019 - 19:30
+6

Akademik

 

burmzie: .... no a to, že si pracoval v zahraničí je akože o čom??? Nie si sám čo tam pracoval ale povedz profesiu. Dlhodobo som pracoval v športe /hokej, futbal/ a nie len pre SVK. Na všetko si dostal odpoveď, na všetko. Prečítaj si dokumenty ktoré ti odporučam a ak ani potom neuznáš a nepochopíš, že malé haly prenosné je ekonomický nezmysel pre obce a mestá v budúcom období tak potom prepáč, nie je o čom a si len jedna z ovečiek, ktorá keď vidí zlatého chlapca sa musí prebaliť. Prečo spoločnosti nekupujú pozemky za primeranú cenu ale za 1 EURO??? Tak ako vonku keď si tam bol??? Prečo nyvybudujú aj infraštruktúru a všetko nechávajú na obce??? Prečo neplatia energie a ostatné náklady na údržbu počas 10 rokov??? ale pýtajú ročný nájom 5000EUR. Je veľa prečo a odpoveď preto lebo chcú všetko zadarmo a chcú sa hrdiť tým čo v skutočnosti zaplatíme všetci tak ako obedy zadarmo, vlaky zadarmo a všetky sociálne balíčky. Oni sú len exibicionalisti za naše peniaze. Ak niečo vybudújú z vlastných tak len pre seba a svoj biznis. Aj vtedy dostanú/príkladov je dosť/za 1EUR lebo sú tí mienkotvorní a oni veľkoryso dajú späť omrvinku, ktorú zarobili za jeden poldeň ak nie za menej. Alternatíva by bola vtedy keby neodmietali komunikovať aj s luďmi čo majú iný názor a nezbavili sa ich a neurobili z nich persony non grata. Ver, že sú tí ľudia bohužial oni sa boja iného názoru aj keď je správny. Oni alternatívu nechcú a nepripustia. Tak nech čas ukáže, kde hokej dovedú. Prvé obdobie pána s keramickými zubami nemám na mysli však z prohokeja ale zo zväzu, tak je tu len chaos a a uzurpovanie moci pár ľuďmi ktorí chcú rozhodovať o všetkom. To čo sa chvália s tým najväčším rozpočetom je čo? Samochvála ktorá prišla väčšinou z našich daní.
10.12.2019 - 20:55
+1

iceriso

 

Tak minimálne v bode 3 sa so Strojárom stotožňujem. Získať z dotácie ľadovú plochu je výborná vec, ale náklady na údržbu vec druhá. Zvlášť v dnešnej dobe u menších samospráv začína byť problém zabezpečiť základné povinnosti, pretože : znížený výnos z dane z príjmov, zvýšené príplatky za prácu v noci, víkendy..., zvýšené poplatky za uloženie odpadu, rekreačné poukazy, povinná predškolská výchova, obedy "zadarmo" a tak ďalej. A teraz si zober v takejto situácii zamestnať nového človeka na správu plochy, energie, revízie, prekrytie a podobne...
10.12.2019 - 18:47
0

Caezar

 

Držím palce, lebo chýbajú nám dve základné veci, aby sme udržali krok aspoň s Nemeckom a Švajčiarskom- štadiony a zvýšiť počet registrovaných hokejistov.
10.12.2019 - 18:08
+3

emoxx1

 

Hlavne ten počet registrovaných hráčov. V dobách keď tu hokejovo vyrastali majstri sveta tu bolo ešte menej štadiónov, ale bola vysoká konkurencia. No v tom vidím najväčší problém. Keď syn volá kamarátov/spolužiakov, nech sa prihlásia na hokej, tak väčšinou to ich rodičia zamietnu. Najčastejšie preto, lebo hokej považujú za skorumpovaný šport. Deti hlásia na veľa na florbal, ktorý stále neberá na populariteu rodičov. To v podstate len preto, lebo florbal ešte nie je pokazený peniazmi, teda to mi oni tvrdia. Realitu florbalu nepoznám.
10.12.2019 - 19:15
0

mhc23

 

Neviem ako inde ale v Martine už aj florbal je politizovany čo viem
10.12.2019 - 19:54
0

Akademik

 

emoxx1: prečo je florbal tam tak preferovaný??? Je to šport pánov v správnom tričku. A pozri na dotácie aké im zrazu idú tak pochopíš, že je to tak. Poukazoval som v inom príspevku na šport z ktorého hokej vznikol aj pozemný hokej, hokejbal aj florbal a bol tu do roku 1928 /pozri www. slovakbandy.sk/ Tým moci páni nepomôžu lebo sa boja konkurencie. Pozri tú stránku a zistíš, že už boli 2x majstri Europy na dvoch MS sveta, robia programy pre deti a mládež a dá sa povedať, že za svoje a príspevky od priateľov a rodičov reprezentujú SVK. O nich nepíšu a nie je žiadny príspevok v TV a médiách, je to normálne??? Taký ľudia keď chceš počuť by mali aj tam robiť. Bohhužial sú oblečení v inom drese a pre nich zlo lebo nepristúpili na ich hru.
10.12.2019 - 21:07
+1

topska

 

Pane boze porovnavat bandy hokej s florbalom...Florbal hrava aj s telesnymi vychovami velke tisice ludi a hlavne deti. Mi vysvetli ako chces dosiahnut toto pri bandy. Si uvedomujes aka je dostupnost jedneho a druheho sportu? Uz len podla priestoru na hranie. Florbal patri medzi najmasovejsie sporty u nas tak neviem ci je na mieste jeho hejtovanie smerom k dotaciam a podpore.
10.12.2019 - 21:17
+1

Akademik

 

topska: zrejme o bandy nevieš veľa alebo vôbec nič a tak ti odporúčam pozrieť si stránku www.slovakbandy.sk a pochopíš. Všetko aj florbal nejako začínal a po prezretí tejto stránky zistíš, že sa to už deje. Podotýkam, že s veľkým záujmom detí lebo je to najbližššia hra k hokeju.
12.12.2019 - 8:01
0

topska

 

Co znamena vela? Ja ten sport neodsudzujem len si nemyslim ze dnes dostava florbal take peniaze od statu aby sme to kritizovali a davali na uroven bandy. Florbal je masovy sport ako maloktory na Slovensku a da da povedat ze je tiez v plienkach. A viem o oboch celkom dost, web poznam a v najblizsej dobe chcem propagovat bandy aj ja
12.12.2019 - 11:01
0

rasti_assez

 

Spytal by som sa, co je skorumpovane na hokeji.Lebo tento argument som este nepocul.V dnesnom svete, plnom moznosti a peknych veci, ktorym sa deti mozu venovat, priemernom plate slovenskeho hokejistu, zdravotnom riziku, ktore postupuje mi pride pokus o korupciu dost smiesny.Skor by mi vadila vysoka casova zataz, narocna logistika a dlhe prezliekanie,dlhy cas cestovania, skore vstavanie, mrznutie na stadione a plne vikendy.
10.12.2019 - 21:12
+1

PaliBB

 

Florbal je preferovaný lebo je to naozaj nenáročný šport. Na začiatok Ti stačí hokejka, ktorá sa dá zohnať za dvacku. Hráva sa na školách, máš kopu krúžkov, aktivít. Hrá sa v telocvični, ktorých je neporovnateľne viac ako ľadových plôch. Neskôr je to samozrejme drahšie, ale ten prvotný kontakt so športom je omnoho prístupnejší masám.
11.12.2019 - 8:09
+2

caput rerum

 

Toto je úplný nezmysel tieto malé ľadové plochy. Nechápem prečo sa nové vedenie SZLH vydalo takýmto smerom. Veľa vecí úplne od veci...
10.12.2019 - 19:14
+2

FanusikZamkov

 

Zaujímavý článok . Disciplinárka chce po takmer po troch mesiacoch potrestať Košice a Nitru. Jedná sa o zápasy prvého a deviateho kola. Čo robila do teraz disciplinárka. https://sport.aktuality.sk/c/425681/hc-slovan-bratislava-hk-nitra-hc-kosice-tipsport-liga-vulgarizmy-a-nadavky-proti-slovanu-dk-szlh-sa-zaobera-fanusikmi-v-nitre-a-kosiciach/
10.12.2019 - 19:30
0

FanusikZamkov

 

Ďalší zaujímavý článok v akom stave je Slovenský hokej. Žiaľ blížia sa voľby. Badám to na niektorých prispievateloch. https://www.hokejovysvet.sk/clanok/43819/video-kosice-riesia-problem-dohraju-hokejisti-sezonu-v-steel-arene
10.12.2019 - 20:06
0

strojar

 

Slovenský hokej je v skvelom stave.
Čo nečítaš o vyjadrenia jeho čelných predstaviteľov o plánovanej výstavbe vzdušných zámkov?
10.12.2019 - 20:16
0

Bacilek

 

Drzim palce je to impulz, rozsirit kosiar v ktorom sa par oveciek zachyti a posunu sa dalej klubom

Kedze samospravy same planovali uz dlhsie plochy urcite mali predstavu ako ich budu udrziavat

Ja ludom okolo Satana verim

Thumbs up
10.12.2019 - 20:59
+4

caput rerum

 

Najhoršie je byť zaslepený... netvrdím že im neverím, ale toto nie je cesta.
10.12.2019 - 21:18
+2

Bacilek

 

Nie som zaslepeny viem porovnat s tym co bolo a je

Vidim snahu, vidim srdce, vidim ochotu ist do rizika, aj ked by nemuseli a ked by sa mozno iny otocil, vidim aj chyby a poucenia sa z nich, ale hlavne nevidim alibizmus, preslapovanie na mieste, prazdne populisticke reci, utocenie na druhych a zastieranie tym vlastnej neschopnosti, nevidim kritiku casov minulych ale konkretne vizie a riesenia na casy buduce

Vidim lepsiu komunikaciu s divakom, zlepsenie atmosfery a doveryhodnosti, vidim spokojnejsie kluby oproti minulosti (ak by neboli asi by si znovu do vedenia tych istych ludi nezvolili) , projekty na vzdelavanie trenerov, pokus priniest ekonomicke know how klubom

Ked prisla prvy krat myslienka malych hal nebola kritika ze budu, ale kritika ze urcite nebudu, ze su to len reci, ked uz teraz maju byt, zrazu je tu kritika naco nam vobec su, ked sa hovorilo o novom stadione, bola kritika naco nam to bude, ked sa ten projekt odsuva je kritika preco sa to zrazu zrusilo ked si mesta dali uz tu namahu, pritom samotne mesta aj v dokumente od akademickeho strojara chapu ekonomicku palku takeho projektu,

ked by sa zisk z dotacie nalial do klubov hovorilo by sa ze naco, ved kluby to prezeru nic neinvestuju do mladeze skonci to u majitelov, ked sa neda kritizuje sa preco sa nic neda klubom, ved tie to najviac potrebuju

Vzdy sa najde nieco co sa da skritizovat, vzdy nech sa deje cokolvek

Ludia ako akademicky strojar alebo strojarsky akademik ak by sedeli vo vykonnom vybore sice by sa nic nezrealizovalo, zato by boli rozsiahle analyzy preco projekty nerobit, vedia najst zadrhel aj v lyzicke vody, najnestastnejsi boli v dobach minulych kedze tam nebolo co kritizovat, lebo vtedy sa nerobilo nic

Nemyslim si ze vo vykonnom vybore su ludia padnuti na hlavu a zaroven som si isty ze v zivote nieco ako idealna cesta neexistuje, vsetko kazdy projekt ma zadrhel, vsetko sa moze pokazit ale tak by sa progres nedosiahol nikdy

Tieto haly natiahnu zaujem, nikde nie je napisane ze by sa tam ked nebude lad nemohol hrat inline, hokejbal, florbal, pozemny hokej kludne aj ako priestor pre zakladne skoly, uz len z tohto hladiska to ma v dnesnej dobe sportovej negramotnosti vyznam obrovsky a je to velke plus

Ze sa tie prachy aspon nepremrdali a nepretiekli do sukromnych ruk aj to uz je uspech, hokej ma obrovsku silu v nasej krajine fakt si myslim ze omnoho vacsi potencial ako futbal a ja verim ze vsetko co je nejakym sposobom sponene akoukolcek formou s hokejom bez zaujmu nezostane, ja neverim ze tie haly budu chatrat

Nechajme sa prekvapit a vyckajme ake projekty este pridu, podlamna pride aj iniciativa ako pomoct samotnym klubom

Ja som hlavne za to aby bolo prioritou treningove centrum reprezentacii, napr. v tom Samorine, tam to ma podla mna kludne aj potencial na nejaku spickovu sportovu akademiu alias Salzburg so vznikom realneho klubu mozno aj Akademie ako strednej skoly

Dalej by som investoval do vzdelavania trenerov, zaplatit ludi ktori by prisli prednasat a naopak tym najschopnejsim pomoct vo vzdelavani vonku

Urobit realny obraz kto z klubov extraligy a prvej ligy by najviac potreboval pomoct v rekonstrukcii zimakov ci pripadnej prestavby

Zobrat si premenne ako stav zimaku, kolko hracov klub vychoval pre repre a ktori sa presadili v zahranici, vysledky klubu, pocet fanusikov a fun kluby, pocet zimnych ploch v meste, schopnost a ochotu mesta prevadzku financovat a podobne a skusit pomoct podla financii tymto klubom, nech by boli na zaciatok aj len dva (napr. NR a BB alebo TN a Mikulas a podobne) ale tie stadiony by boli take ako sa patri...
10.12.2019 - 22:12
+19

kocsma

 

Tento komentár budem kopírovať strojarovi dosť často
10.12.2019 - 23:02
+4

strojar

 

Skopíruj si a poriadne odlož.
11.12.2019 - 0:12
+1

martin1971

 

Strojar,
uz som si precital za posledne tyzdne, co vsetko robi SZLH zle. Co vsetko robi Nitra preto, aby sa hokejova infrastruktura v Nitre a okoli zlepsila? Ak sa nemylim, mate na starosti a zodpovedate za prevadzku sportovej infrastruktury v Nitre. Ake nove projekty ste urobili vy za posledne 3 roky, co ste zlepsili, vylepsili, vybudovali? Urcite toho mate vela za sebou a mozno by ste mohli byt inspiraciou aj pre vedenie SZLH ako sa to ma robit.
11.12.2019 - 4:21
+15

KrebsKandidat

 

v kazdom pripade navrhol zdvihnut plat primatorovi
11.12.2019 - 10:47
+2

Nitran333

 

To áno, ukážka, ako rýchlo sa dá prevrátiť kabát
11.12.2019 - 12:24
0

Akademik

 

Bacílek: Rovnako ak ty bránil skutky a činy komunistický funkcionár s rovnakým menom ako tvoj nick cit" Robil som tieto chyby s vedomím, že tak slúžim strane, povedal na svoju obranu Karol Bacílek, keď už vari všetkým súdruhom v ústrednom výbore bolo jasné, že sotva sa ešte zachráni. A už vonkoncom nie podobným táraním."
V každom jednom príspevku som priložil fakty, overené, odskúšané. Je miľúto každého jedného starostu obce ktorý sa nechal nahovoriť na takúto investíciu. To robia len ľudia, ktorí si nevážia peniaze a je im jedno kde sa minú. Tak to robili v minulom režime z ktorého som odišiel. Z cudzieho krv netečie a to ako som už spomenul je potvrdené budovaním malých futbalových ihrísk a ako vyzerajú??? Pritom cieľ a program bol rovnaký ako je výstavbou malých prenosných hál. Aby si vedel s tou technológiou robím viem koľko je jej životnosť a vedz, že preto je doba plateného prenájmu 5000 EUR/rok na 10 rokov. Najprv chceli v roku 2017 páni investori prenájom pozemku na dobu 40 rokov. Potom po nich potopa a starajte sa. Veď nám natieklo zo štátneho rozpočtu, nie je to z mojich ale z našich peňazí. Existuje aj iná možnosť ale ako som už spomínal iný názor aj keď je lepší ako ich oni neprijmú a takýto ľudia sú pre nich neprijateľný a odstavia ich ako persony non grata.
Ostatné tvoje rozprávky nebudem komentovať. Kto nemá argumenty tak vytvára len sumár naučných fráz. Vedz, že každý musí si byť vedomý toho na čo v skutočnosti má svoju vedomostnú kapacitu a preto ja by som sa na zväz ani netlačil hoci ponuky som mal. S týmito ľuďmi len z praxe hokejov to nejde lebo len oni majú patent na rozum. Takže môžeš začat tvoriť ďalšie frázy ako sa im blíži.
11.12.2019 - 9:22
+1

Bacilek

 

aky iny nazor ?

ake ine moznosti ?

so strojarom ste tu nic nenavrhli

kedze ty mas vsetko podlozene argumentami, prosim ta skus mi odpovedat na otazky (kedze si vravel ze existuju ine moznosti asi o nich vies)

vadi ti ze je vo vedeni zlata generacia hracov v poriadku, vidim ze si aj moderne orientovany, vadia ti komunisticke reci a spiatocnictvo, preto predpokladam ze nam vyrazis dych modernymi a sviezimi navrhmi

1. kto by mal byt sefom zvazu miesto Satana ?

2. kto by mal byt generalnym manazerom repre ?

3. kto by mohol byt miesto ludi co su tam vo vykonnom vybore, stacia mi 3-4 mena ?

4. kto by mal byt sefom extraligy ?


5. ako by si riesil nadobudnute investicie od statu a z MS, kam by si ich investoval ?

6. ako by si rozsiroval zakladnu hracov a lakal deti na hokej ?

kludne sa aj porad so strojarom a dajte to spolu ako prienik vasich myslienok
11.12.2019 - 12:29
+6

Akademik

 

Bacilek: bacílek v prvom rade si od prvopočiatku odišiel od témy. Témou bje a bolo výstavby hál a nie výmena vedenia. To že niekto má inú alternatívu nie je o tom, že chce niekoho niekde vymeniť.
Dych mi vyrážajú tvoje názory pretože na rozdiel od nás nakoľko nie som sám vieme riešenia ale plagiátorom na zväze sme dali jeden a aj ten pokašlali a nevedia ako ďalej. Aký??? Keď budeme mať vybudované to o čom píšem, že je iná alternatíva určite sa o tom dočítaš a pozývam Ťa a budem chcieť len jedno napísať sem ... Prepáčte ..... nič viac. Nie som posmeškár ako ty ale človek z praxe ohľadom takýchto zariadení a ich funkčnosti. Stojím si za tým.
11.12.2019 - 14:29
+1

juromt

 

...: pozri, zrejme sa aj mylim, ale nemozem sa zbavit pocitu, ze ti proste na SZLH len nevysiel kseft.
11.12.2019 - 14:46
+4

Akademik

 

juromt: juromt nie zrejme ale na 100% sa mýliš. Nie som ten v správnom tričku oblečený a ani by som nechcel byť. Také kšefty robia len oni. Len argumentujem o tom k čomu mám blízko a som presvedčený a mám aj ekonomický audit, že tieto haly sú pre samosprávy nášlapná bomba a veľmi dobre skrytá. Pozri sa na sesterské firmy do obchodného registra kto je za nimi, ktoré to budú realizovať a ak máš zdravý úsudok a vieš počítať tak pochopíš pointu.
12.12.2019 - 7:54
0

strojar

 

Odporúčam ti pozrieť si rozpočty tých obcí.
Ja som si pozrel návrhy rozpočtov na r.2020.
Ani Teplička nad Váhom, ani Hanušovce nad Topľou, ani Hriňová tam nemajú na takýto účel vyčlenené ani euro.
To len ako píklad,tak pre informáciu.
Ty si môžeš pozrieť ostatné.
10.12.2019 - 21:32
+2

samajamado

 

A ako sú na tom samosprávne kraje?
10.12.2019 - 22:10
+2

MackoPu

 

Pocuj, toto su vlastne tie desiatky stadionov, co este za Kohuta boli slubene a do coho si opakovane posmesne rypal v poslednej dobe, ze kde su ? Teraz, ked sa idu realizovat, si si nasiel dalsiu temu ?
"Tieto mestá boli zvýhodnené vďaka tomu, že ich obecné zastupiteľstvá sa zaviazali k tomu, že dané ľadové plochy do dvoch rokov prekryjú strechou, čiže dajú do toho aj vlastné prostriedky." - myslis, ze su fakt taki blbi, ze netusia, ze okrem tohoto to bude vyzadovat nejake prevadzkove naklady ? Hlavne, ked "Dané obce mali už dlhodobo v pláne postaviť pre svojich občanov takúto ľadovú plochu.".

V tom pripade musis ale tak ci tak hejtovat ich a nie SZLH. Snad im to nenanutili bez ich vedomia. Vies o tom, ze rozpocet sa moze dodatocne zmenit, ze ? Pozrel si si aj, kedy boli tie rozpocty schvalovane a pripadne aj zapisy zo zasadnuti ? Zrejme sa na tam pravidelne zucastnujes ako "verejnost".
To je fakt vyborna vlastnost, snazit sa za kazdu cenu robit z ludi debilov.
11.12.2019 - 19:11
+1

strojar

 

Z debilov netreba robiť debilov.
11.12.2019 - 19:17
0

topska

 

Cize vsetci starostovia, primatorovia a clenovia mestskych zastupitelstiev su debili? Zaujimavy nazor z tvojej strany.
11.12.2019 - 19:19
0

strojar

 

Prečo si zas vymýšľaš?
Kde som také niečo napísal?
11.12.2019 - 20:51
0

topska

 

Ved MackoPu ti vytkol to ze robis z ludi debilov a to v poslednom odstavci kde pise o obecnych zastupitelstvach. Ty si nasledne napisal ze z debilov netreba robit debilov. Tak neviem kde a v com si vymyslam. Ved to vidis.
11.12.2019 - 21:51
0

MackoPu

 

To podstatne si preskocil a zareagoval na poslednu vetu, ok.
Predpokladam, ze vies, co povedal Forrest Gump o hlupakoch.
To mi pripomina, ze od jedneho som tu nedavno cital mudrost, ze to vlastne nie je nadavka, ked niekoho nazve idiot, ked podla neho tym idiotom dotycny je.
11.12.2019 - 19:37
+1

strojar

 

Viem čo povedal Forrest Gump.
Len neviem odkiaľ ťa tak dobre poznal.
11.12.2019 - 20:50
0

MackoPu

 

Cista skolka. Co viac dodat.
11.12.2019 - 22:09
+1

Zkubydu

 

vysejte sa na drahe mobilne plochy : a radsej organizujte zorganizuje amaterske turnaje na tretinky 2x10 minut pre 3+1 (maximalny pocet 10-15 deti) pre minimum 8- 10 skol z okolia miest kde su uz zimne stadiony. Idealne pocas zimnych prazdnin. Zvazajte deti z dedin autobusom podla zaujmu skol. Pozicajte im vystroj bude to lacnejsie, efektivnejsie a urcite udernejsie. kDo kazdeho timu pridelte jedneho kapitana z registrovanych hracov a kupte paletu horaliek a litre caju. Ak bude moderovat Valabik pridu aj mlade mamicky.
10.12.2019 - 21:01
+4

Bacilek

 

Ako s tym Valabikom mas pravdu, je to marketingovy poklad s ktorym by sa dalo pracovat, mohol by byt kludne tvarou SVK hokeja, jeho hovorcom ale trochu sa bojim ze jeho inteligencia a schopnost podat myslienku dalej (co sa fakt neda naucit a je to vzacne) sa nevyuzije tam kde ma a bude to skor len taky smotankovy gigolo...
10.12.2019 - 22:39
0

Sesto6

 

To je pekne, ale deti sa najprv musia naucit niekde korculovat. Na rybnikoch to pri sucasnych zimach nepojde.
11.12.2019 - 9:21
0

Akademik

 

strojár: veľká pravda bohužiaľ
10.12.2019 - 21:08
0

mno

 

na východ: samozrejme z 9 jedna. Tam nič netreba. Len inkasovať dane.
10.12.2019 - 22:01
0

Bacilek

 

Otazka je kolko obci z vychodu podalo prihlasku, kolko ich bolo ochotne prefinancovat strechu a kolko z nich ma blizku dostupnost hokejoveho klubu

Uz len fakt ze SZLH preferuje ZOH kvalifikaciu v Kosiciach, ze aj MS nasa skupina sa tam hrala nehovori o tom ze by sa vedenie nesnazilo hokeju na vychode pomoct
10.12.2019 - 22:31
+4

Zkubydu

 

8 z 10 ziackych majstrovstiev sa hralo na vychode: kazdorocne okrem MS v Kosiciach sa hra 60% pripravnych zapasov na Vychode. Ovela novsie stadiony stoja stoja najma na vychode v Kosiciach, Spiskej, Bardejove, Poprade, Michalovciach... V Nitra, Trencin, Bystrica ci Skalica su oproti tomu sopy a to nehovorim co je v Topolcanoc. ako tak pohladny je stanok v Piestanoch kde vsak uz roky nemaju po ziakoch kde hrat. Chceme zastresit mobilne plochy komu a za co? Rasdsej dajte tie peniaze do projektov ktore maju vacsi efekt.
10.12.2019 - 23:50
+2

Big brother

 

Trenčiansky je zrekonštruovany, prakticky tak isto ako spišskonovoveský, čiže to je tá istá kategoria. S tym Bardejovskym dufam žartuješ. Dokonca dovolim si tvrdit, že trenčiansky je vačší ako popradský, či michalovský, takže pri porovnani s nimi ho nazyvat šopov je priam komické
11.12.2019 - 9:02
+1

Zkubydu

 

Hovorim o novosti nie o velkosti: a zrekonstruovany je j v Nitre, Bystrici, v Topolcanoch aj v Mikulasi. Len su to stare šopy. Ale ak ti ide o to ako si zvacsit cokolvek dajsi to do nicku
11.12.2019 - 10:31
0

juromt

 

....: ved v Michalovciach, Poprade ci Spisskej su to tiez len stare zrekonstruovane sopy, zaujimave, ze to ti nevadi.
11.12.2019 - 11:06
+2

Big brother

 

No tak to pozor. Pokial hovoríš o novosti, tak popradsky a spišskonovesky štadion su staršie ako ten trenčiansky, to po prvé. A po druhé, to ako fakt ideš porovnavat rekonštrukciu trenčianskeho štadiona s rekonštrukciou nitrianskeho, či toplčianskeho? Nie je rekonštrukcia ako rekonštrukcia. A ked už sa bavíme o rekonštrukciach, tak ten spišskonovovesky mal podobnú aku ten trenčiansky. Naopak čo sa týka toho popradského, tak tam išlo ovela viac penazí.

11.12.2019 - 11:08
+1

palec101

 

...s tým trenčianskym ZŠ, si naozaj stúpil vedľa
11.12.2019 - 12:01
0

KrebsKandidat

 

Su to sopy, v tom ma Zkubydu pravdu, obavam sa. A aj ked boli rekonstruovane, stale sopami ostanu. Pretoze je to skor latanie dier ako naozajstna rekonstrukcia. Zial pre hokej.
11.12.2019 - 10:51
0

Big brother

 

Ved ano, ked si človek zoberie tie menšie štadiony ako Mikuláš, Martin, Bystrica, tak hej...ale aspon to možu byt utulné šopy. Ale ked si zoberieme tie vačšie štadiony ako Trenčín, Spišská, Zvolen, tak to už velkostou nie su šopy a je to len o tom kolko penazí sa do toho vrazí. Moderny areny z nich nebudú, ale dôstojné stánky ano. Teraz do toho trenčianskeho vrazili len posraty milion a človek sa už cíti inak, inak to posobí. Len v tom treba pokračovat.
11.12.2019 - 11:15
+1

KrebsKandidat

 

Nevravim o velkosti, skor o veku a komforte pre divaka. Ako, mne sa ten vas napriklad paci, uz len kvoli historii.
Keby sa aspon nasli peniaze na riadnu rekonstrukciu.
11.12.2019 - 12:12
0

MackoPu

 

Ja nevidim akutnu potrebu uz nieco teraz extra rekonstruovat. Okrem oplastenia, co je tusim plane este.
11.12.2019 - 19:14
0

KrebsKandidat

 

Ked ste spokojni tak potom to asi bude v poriadku
11.12.2019 - 20:38
0

MackoPu

 

Za seba mozem povedat, ze som radsej, ked si to zachova svojho ducha, ako by to malo byt nieco umele, vyvonane. Stadion je vyborny v tom, ze nie su ziadne stlpy, je to cele take kompaktne a bufety su na skok.
11.12.2019 - 22:01
+1

Zkubydu

 

Pre teba a tebe podobnych porovnanie stadionov :: tak ako ty vnimas "utulnu sopu" v Mikulasi je stadion z roku 1949 To ako dopadla jeho rekonstrukcia asi vsetci videli v priamom prenose v zapase tusim s Kosicami.
Na zapade s vynimkou Trnavy a Piestan (1980-1985) a arena Nepelu (1948-58) "zrekonstruovanom" v 2008-2010, ucelovo lebo MS 2011!

su vsetky stadiony starsie ako 60 rokov: napr.:Skalica 60 roky, Trencin 1960, Topolčany 1969, Nitra 1967, Levice 1975

K ostatnym zimakom na vychode:
Bardejov 2002-2006, Kosice 2006, Michalovce 1973-1989, Poprad 1970-73, Spisska Nova Ves 1973-1987,
Pre uplnost stred Slovenska:
Detva 1977, Zvolen 1969, Bystrica 1956, Zilina 1958-61, Ruzomberok 70. te roky. Naopak postavil sa Dolny Kubin 1997, Namestovo 2011...
Zhrnute a spocitane.
Okrem aren na MS v Bratislave a v Kosiciach, kde je to celkom logicke vzhladom na najpocetnejsiu clensku zakladnu, sa vsetky investicie do hokeja deju na vychode, alebo na severe Slovenska. Pritom tazisko celeho hokeja je paradoxne v strede a na zapade. Preco teda nevybuduju nieco pre nich.
11.12.2019 - 13:01
0

Big brother

 

Bud umyselne klameš a zavádzaš alebo si nevedel, ale Trenčiansky štadion sa staval nejako v roku 1977. V tom roku 1960 sa postavila jedna tribuna, štadion bol do roku 1977 nekrytý a stala tam ta tribuna. V tom roku 1977 (cca) sa potom začal stavat štadion.

A ešte sa vyjadrim k bardejovskemu...ten je uplne ina kategoria, to nemožeš porovnavat s normalnymi velkymi štadionmi. Bardejovsky je mala šopa, to už potom začneme pomaly vraviet aj i gaborikovom, ten he z roku 2006
11.12.2019 - 13:51
+2

Zkubydu

 

citujem:: Zimný štadión Pavla Demitru je zimný štadión v meste Trenčín. Štadión má kapacitu 6 150 miest, z toho na sedenie je 2 981. Otvorený bol 17. januára 1960.
11.12.2019 - 16:30
0

topska

 

Ale to bola otvorena ladova plocha s jednou tribunou nie?
11.12.2019 - 17:01
+2

Big brother

 

Neviem koho si citoval, ale v tom roku 1960 bola otvorená ladová plocha s jednou tribunou (bez strechy). Samotný štadion ako je v tejto podobe sa staval v tom 1977 (cca).
11.12.2019 - 18:31
+1

Zkubydu

 

nabuduce ak budes chcet len poucovat: tak si to radsej zist, alebo "nejako" over.
A k Bardejovu je to nahodou peny maly stadion pre male mesto s 30000 obyvatelmi taky akurat...

Podla tohoto vzorca by tak Bratislava mala mat aspon 20 stadionov a Kosice 7 a Presov 3 stadiony.
11.12.2019 - 16:47
0

palec101

 

...ty si takisto prever, ako to je s trenčianskym ZŠ...
11.12.2019 - 18:06
0

Big brother

 

Kamarát, ja to mam overené, skor by si to mal overit ten koho ci hore citoval. Kto to bol? Lebo keby v roku 1975 prídeš do Trenčína na Sihot na miesto kde je štadion, tak tam najdeš ladovú plochu a jednu tribunu a nie krytý štadion s kapacitou 6150 ludí.

Ja nevravím, že Bardejov by mal mat velky štadion, stačí mu hento, ale neporovnaval by som to s vačšími extraligovymi štadionmi.
11.12.2019 - 18:20
+1

kocsma

 

Bože šopa je proste starý štadión nemôžeš nazývať Bardejovský štadión sopou keď sa otvoril asi v 2006
11.12.2019 - 21:26
+3

Big brother

 

Prečo by som nemohol? Nenazval som ho starou šopou, nazval som ho šopov. Ved aj ten starší štadion može vyzerat novšie ako 12 ročný, ked je zrekonštruovaný. Ja neviem, to ako chceš nazvat Madison Square Garden šopov, len preto, že bol postavený pred 50 rokmi?
11.12.2019 - 21:35
+1

kocsma

 

Bože trulo ale šopa je len starý štadión chápeš tupec
12.12.2019 - 17:01
0

ptr421

 

Ligové nie, ale Lamač, Petržalka, Pezinok, Hamuliakovo, Nové Mesto nad Váhom, v Partizánskom strecha, MG Trenčín, v Nitre Klokočina. Všetko posledných 10-15 rokov.
11.12.2019 - 14:02
+1

Big brother

 

V Banovciach strecha.
11.12.2019 - 14:55
+1

ptr421

 

Dokonca. Nakoniec zistíme, že sa na západe postavilo (opravilo) viac štadiónov ako ich na východe vôbec existuje
11.12.2019 - 15:35
+2

Zkubydu

 

a este v Avion Shoping parku: si zabudol.
11.12.2019 - 16:48
0

Zkubydu

 

kto uz len na vychode: plati dane?
10.12.2019 - 23:37
+1

Urpiner16

 

V obciach to nemá perspektívu iba v mestách kde nie je problém s počtom detí i finančných prostriedkov niečo udržiavať.Vidím príklad z iných odvetví športu.Na dedine treba robiť.Tam na snobské veci ako je hokej nie sú love.
10.12.2019 - 23:09
+1

mitoO

 

„Zlá situácia bola do veľkej miery spôsobená aj ‚macošským‘ prístupom Slovenského zväzu ľadového hokeja, pretože podľa mňa nie je možné, že na majstrovstvách sveta zarobili hotely, reštaurácie, predajcovia suvenírov, zväz viac ako sedem miliónov eur a Steel Aréna, bez ktorej by sa majstrovstvá neuskutočnili, na tom výrazne prerobila. To je jeden z troch dôvodov súčasných problémov...“
11.12.2019 - 9:23
0

Maross NR

 

SZLH mal predkokladam na zaklade nejakej zmluvy s predkalkulaciou Steelku v prenajme a s tou najomnou zmluvou asi suhlasili obe strany, ci?
11.12.2019 - 10:36
0

mitoO

 

No najprv bola dohoda na milion + komercny najom, potom vlada schvalila 500k. Ale tiez celkom neviem, ako by tie peniaze chcel pouzit na zisk areny, kedze predpokladam, ze boli ucelovo viazane na modernizaciu.
Mozno cakal, ze nieco zo zisku z MS kapne aj Steelke, ale taketo dohody sa predsa robia dopredu.
11.12.2019 - 10:39
0

Tino

 

to bdue: asi problem sefa steel arena, veri, dufa a ked nevyjde sa stazuje a vyhovara... arena sa so szlh dohodla zmluvne, zvaz arene nieco dlzi len ak neplni podmienky zmluvy ak chce havrila nieco navyse mimo ramec zmluvy pretoze je arena v strate znamena ze havrila, resp ten koho on poveril spracovanim zmluvy je diletant.....s SA to ide strmo dole kopcom uz nejaky ten rok, mozno by to chcelo novych ludi v SA....
11.12.2019 - 10:51
+2

mitoO

 

Urcite ma Steelka vacsi potencial, ako je vyuzivana teraz.
11.12.2019 - 11:18
0

Tino

 

absolutne o: tom nepochybujem, vytazovanie steel arena ide dole...detto sluzby v SA, pre mna je napr nepochopitelne preco SA toleruje poskytovatela obcerstveni ktory nepreferuje produkty zo svk, uplne najlepsie z vychodneho svk...an blok, vsekto od nealko po alko, vsetko ma byt SVK, absurdne aby sme predavali zahranicne veci ked mame vlastne a vo vyssej kvalite...to len tak na okraj...ale suvisi to s celkovou situaciu v SA.
11.12.2019 - 12:16
+1

Tino

 

sledujem: dalsie clanky a pripada mi to tak ze SA uz otravuje kadekoho so svojim problem...samozrejme prva na rade je samosprava, dalsi bude klub, zvaz,USS...som zvedavy co z toho vypadne, ak si zvaz plni vsetky nalezitosti z,luvy ma SA problem ktroy si sposobili sami...cakam teda vyvodenie osobnej zodpovednosti.
11.12.2019 - 13:50
0

burnzie

 

Je mi ľúto, že drvivá väčšina tu súhlasí so strojárom na to čo som písal vyššie.... Je to až smiešne
11.12.2019 - 11:57
+2

strojar

 

Už si našiel z čoho budú tie obce financovať stavbu a prevádzku tých objektov?
11.12.2019 - 12:25
+1

burnzie

 

Určite majú nejaký projekt a plán čo sa týka financovania bez toho by to ani nešlo
11.12.2019 - 12:35
+3

Akademik

 

burnzie: Nemajú žiadne plány len vízie a odpovede veď to potom niekto zaplatí, opraví alebo to nechajú schátrať lebo je to na zmysluplný tréning tréning nepoužiteľné. Rovnako ako malé futbalové štadióny ktoré aj tu na okoli sú zarastené trávou, nie ke na údržbu, opravu a pod.
11.12.2019 - 14:34
0

tep

 

Nebudú to asi kolosálne stavby, takže na prevádzku by si vedeli zarobiť, aby bola obec na nule, napríklad sezónou formou prenájmu, "partičkové hokeje" firemné a podobne, plus teda možnosť prístupu pre verejnosť, školy v spádovej oblasti.
S výstavbou alebo teda zastrešením to tiež nemusí byť také horúce, keď na to majú dva roky, možno touto formou dáke finančné prostriedky nahrabú. Ono píše sa tam hlavne o prekrytí strechou, teda nebudú to alebo nemusia to byť celo-uzavreté objekty. A keďže sa jedná o prenosnú ľadovú plochu, tak to nebude vyžadovať extra opláštenie a teda odpadnú dáke extrémne výkopové práce a nákladné budovanie celej "haly".
11.12.2019 - 13:00
+1

martin1971

 

Budu ich financovat tak isto ako financuju mesta nove rolby, ktore su uz dnes na 10 zimnych stadionoch. Vy ako clovek, ktory zodpoveda za sportovu infrastrukturu a jej prevadzku urcite viete ako.
11.12.2019 - 20:32
+1

caput rerum

 

Myslím, že to nie je o tom že drvivá väčšina súhlasí s nejakým strojárom. Možno tá väčšina má aj svoj názor. Opakujem že stavať takéto barabizne v 3 tisícových dedinách, kde v podstate nie sú ani deti, dedinky nemajú prostreidky na ich prevádzku nemá žiadny význam a vzbudzuje to opäť kadejaké dohady, že sa chce možno niekto nabaliť.
11.12.2019 - 12:33
+9

rasti_assez

 

Ta Teplicka je dobra hlupost. 4km pri Vahu v Ziline su dve ladove plochy. To si mohli usetrit. Dobre iba ako atrakcia pre korejcov, ale prinos pre hokej 0b.
11.12.2019 - 12:49
+1

MackoPu

 

To fakt treba na kazdu takuto blbost reagovat jednotlivo ?
Kriterium "Kritériom bolo, aby v blízkosti miest, približne do 10-20 kilometrov, fungoval už existujúci klub. Do neho by mohli prejsť deti vo veku 6 až 10 rokov, ktoré budú predtým využívať tieto plochy a naučia sa na nich hrať hokej," - ZA to splna.
Fakt 1: V TN su dve ladove plochy par metrov od seba - nonstop obsadene.
Fakt 2: ZA ma este o polovicu viac obyvatelov ako TN
Hoci nepoznam obsadenost ZA stadionov, ten potencial na vyuzitie tam evidentne je.
Fakt mam pocit, ze polovica ludi tu hlada len problemy, ako sa co neda a ako je vsetko zle. To je na co dobre ?
11.12.2019 - 19:25
0

rasti_assez

 

V Ziline mame dve ladove plochy, prvu krytu z cias, ked v TN mohli hrat akurat tak zamrznutom Vahu a druhu s nou spojenu tiez starsiu ako Gaborikova v TN.Zilina ma 83K, Trencin 56, co nie je polovica ani nahodou.Popularita hokeja v tychto dvoch mestach sa neda porovnat.Ked teraz v 1.pripravke korculuje u nas 5 deti zo sirokeho okolia, tak to ze postavia novu halu v 4 km vzdialenej Teplicke nepomoze prilakat nove deti ani nahodou.Teplicka hra tretiu ligu vo futbale, maju tam dobre zazemie a snazit sa konkurovat nejakou nafukovacou halou je blaznovstvo a zbytocne vyhodene peniaze.Jasne ze napr. v Namestove pred par rokmi kde mali najblizsi zimak v 60 km vzdialenom DK to bol pred 10 rokmi super napad, ale toto su vyhodene peniaze.To ze ma tato dedina teraz velke prijimi z dani od KIe, neznamena ze im SZLH musi skocit na ich snobske napady.
11.12.2019 - 22:02
+1

burnzie

 

Typické slovenské a strojárove vo všetkom hľadať chyby a vopred kritika
11.12.2019 - 22:40
0

rasti_assez

 

Tak ku tomuto argumentu staci pustit uz iba reklamu pana Fica so skolkarmi.Sam som zvedavy, ci toto pomoze detom z Terchovej a ci budu cestovat 25 km namiesto 30 na ten lad do Teplicky.
12.12.2019 - 3:03
0

emoxx1

 

Macko prepáč, ale trošku ti budem oponovať: Haly sú no stop obsadené v podstate všade, ale registrovaných hráčov ubúda. Obsadzujú ti hlavne hoby partičky a to je pre správcu zimáku super. Napriek tomu, že som sám členom jednej takej partičky v BA tak budem trošku kritický. Správca štadióna nie je moc nadšený, keď má zrušiť partičku ktorá mu povedzme 10 rokov prináša stabilný príjem kvôli deťom ktoré ten hokej o 4 roky vo veľkej miere ani hrať nebudú. Takže môj názor je taký, že ľad by mal mať prednosť pre kluby. Keď sa prihlási viac detí, tak sa zrušia nejaké partičky. Aj to je jeden z dôvodov prečo deti v mnohých lokalitách kde už majú viac plôch stále vstávajú skoro ráno. Lebo poobedné časy majú vybukované chlapci ktorý si chcú po 8 hodinách v kancli pinknúť do puku.
11.12.2019 - 23:53
+1

Zkubydu

 

presne o to hovorim caput rerum: radsej vysliapte chodniky v trave a potom stavajte chodniky. Nie naopak. Aj tak ich ludia nebudu pouzivat.

Presne ako tie niekde aj zastresene mobilne plochy.
11.12.2019 - 16:57
0

strojar

 

Nepochybne zaujímavá by bola informácia koľko tie ihriská budú stáť = koľko za ne SZĽH zo štátnej dotácie zaplatí, ktorá firma bude dodávateľom.
Len aby to nebolo ako na futbalových štadiónoch.
11.12.2019 - 18:52
+1

MackoPu

 

Otvaras novy front?
11.12.2019 - 21:56
0

Bacilek

 

Kontrolor strojar, sleduj a monitoruj to

A ked to bude nahodou v pohode v co neveris kontroluj dalej

Z koho penazi bol plateny Tukkaja, za kolko sa teraz nabali Filc ktory ho ide nahradit, ake odmeny bere Lasak za to co robi s brankarmi, kolko na tom vsetkom trhne Satan a jeho blizki, skontroluj kto sije dresy pre repre a kto ich perie, kto vozi hracov na turnaje, u koho sa hraci stravuju a ktora spolocnost po nich umyva riady

Ak nie je pre teba zarukou aspon minimalnej dovery ani Satan a navyse hejtujes veci ktore sa este ani nestali si pre mna prostoduchy hejter,troll,taraj... clovek ktory nema k hokeju ziadny vztah, ani feel, akurat si na nom honi ego a kryje komplexy, robi sa zaujimavym

Na teba plati len don't feed troll, nestojis uz za ziadnu reakciu, ako hovoril Winston: najvyssia forma opovrhnutia je ignoracia

ty si to ignore aj spolu s akademikom odbornikom na sportovu infrastrukturu a priekopnikom modernych idei, ktore drzi pod poklickou uplne zasluzis

A este posledna vec pre vas oboch, obrazne povedane keby aj vsetkych ostatnych 8 hal zarastlo machom (lebo urcite vsetkych 8 starostov by spreneverilo prachy na strechu, vykadilo by sa na prevadzku, nabuchalo ceny vstupu na stadion po strop a nikto by tam nechodil lebo aj tak hokej nikoho nezaujima) ale na tom poslednom v Hrinovej vdaka tomu stadionu by sa dal na hokej hrac ktory by nam o 15-20 rokov dal rozhodujuce goly a zas by sme mali medailu,a ja by som so svojim synom a vnukom zas prezival ten pocit tak by som si povedal aj tak to za to stalo...
11.12.2019 - 23:01
+2

burnzie

 

Škoda, že nás je tak málo s takýmto názorom.... Ale to darmo oni sa asi chcú len nabaliť a je im jedno čo bude s našim hokejom strojár ten má vo všetkom prehľad to bolo kritiky keď Lintner prišiel s nápadom apky fantasy liga či karty to bolo hejtu a urážok ale za Paštinského som ho nevidel napísať nič lebo vtedy bolo všetko v poriadku a na dobrej ceste a je mi ľúto že sa tu začína hejtovať aj Šatanova a Lašákova robota... Nič viac len nevďačná Slovač....česť výnimkám
12.12.2019 - 0:17
+1

cuchorko

 

nie je vas malo len ludia nechcu diskutovat s niekym ako je strojar a spol. ludia uz pochopili ze diskusia s nim je len marnenie casu. ked sa s nim nikto nebude bavit tak zakape a uz nebude viac otravovat vzduch jeho negativizmom. ja rozhodne stojim na vasej strane.
12.12.2019 - 9:28
+1

strojar

 

Jistěěě.
12.12.2019 - 12:01
0

pongy16

 

"Keby" za Kohúta boli postavené 20 sľubované haly a nie len 1 hala v L.Hrádku, nemusela byť tato diskusia ani negatívna reakcia na článok.
12.12.2019 - 9:19
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.Slovan41142:8483
2.B. Bystrica39117:7483
3.Košice40121:8381
4.Poprad39117:9269
5.Trenčín38118:9165
6.Zvolen39124:10365
7.Michalovce39103:11157
8.Miškovec39107:10456
9.Nitra3999:10356
10.Detva3993:13841
11.N. Zámky3998:13638
12.Budapešť39109:15238
13.L. Mikuláš3866:14330
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava3829144193:8093
2.Topoľčany3821827132:9381
3.Martin3822349147:10576
4.Dubnica38185213123:11666
5.Skalica38173315137:11260
6.Sp.Nová Ves38172316132:12858
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina37143317107:11651
8.Levice37122320121:14443
9.P.Bystrica389242395:14435
10.Trnava3880228109:19626
SR 18282102548:1478
Aktualizované: 21.1.2020 20:18
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Nitra16911558:4230
2.Poprad16812571:5328
3.Dukla14901461:4428
4.B. Bystrica14721452:4726
5.Košice14520753:5919
6.Zvolen140011325:751
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina14920345:3131
2.Slovan14820454:3228
3.Martin14801537:3525
4.Skalica14700740:3621
5.Trnava14503632:4418
6.P. Bystrica140111227:573
Aktualizované: 19.1.2020 17:48
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla4228239180:8591
2.Košice4226358158:8889
3.Nitra42263211164:8886
4.Púchov4225377150:9085
5.Poprad4225269145:9085
6.Slovan42227211152:10182
7.B. Bystrica42253014138:9181
8.Trnava42215115137:11374
9.Martin42166416121:12564
10.Michalovce42142125112:15947
11.Spišská429242798:15535
12.Žilina429222978:17933
13.Skalica425233271:18522
14.L. Mikuláš420133873:2282
Aktualizované: 19.1.2020 17:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.1.2020 02:53
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 22.1.2020 02:53
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.1.2020 02:53
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 22.1.2020 02:53
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 22.1.2020 02:53

Bleskovky

Litvínov posilnil do konca sezóny Kanaďan Aliu

Litvínov 21. januára (TASR) – Klub najvyššej českej hokejovej súťaže z Litvínova získal do konca sezóny Kanaďana s ukrajinsko-nigérijskými koreňmi Akima Aliua. Tridsaťročný hráč má na konte sedem štartov v NHL v drese Calgary. V predchádzajúcej sezóne hral nižšiu zámorskú súťaž ECHL vo farbách tímu Orlando Solar Bears.
včera o 22:32 - TASR

EHC Biel - HC Ambri-Piotta 3:1 vo švajčiarskej lige

Ženeva 21. januára (TASR) – Hokejisti EHC Biel zdolali v utorňajšom domácom zápase švajčiarskej ligy HC Ambri-Piotta 3:1. výsledky: EHC Biel – HC Ambri-Piotta 3:1, HC Lugano – SC Rapperswil-Jona Lakers 2:1, EV Zug – SC Langnau Tigers 2:1 kj akŠvajčiarsko-Hokej-liga-utorok-výsledky
včera o 22:10 - TASR

Rögle BK - Skelleftea AIK 4:0 v 35. kole švédskej ligy

Hokejisti Rögle BK zvíťazili v utorňajšom domácom zápase 35. kola švédskej ligy nad Skelleftea AIK 4:0. výsledky: HV 71 – Linköpings HC 1:4, Rögle BK – Skelleftea AIK 4:0.
včera o 21:25 - TASR

Dej predĺžil zmluvu s HC Vítkovice

Slovenský hokejista Rastislav Dej predĺžil zmluvu s HC Vítkovice. V českom extraligovom klube bude pôsobiť aj v nasledujúcich troch sezónach. Tridsaťjedenročný útočník prišiel do Vítkovíc v lete 2017.
včera o 17:09 - TASR

Ovečkin je prvou hviezdou týždňa, doplnili ho Merzlikins a Toews

Ruský hokejista Alexander Ovečkin, lotyšský brankár Elvis Merzlikins a Jonathan Toews sa stali najlepšími hráčmi minulého týždňa v NHL. Kapitána Washingtonu Ovečkina zvolili za prvú hviezdu, keď v troch zápasoch dosiahol osem gólov, pričom v dvoch dueloch za sebou strelil hetrik.
20.1.2020 18:37 - TASR

Fehérváry prispel gólom k výhre Hershey Bears, skóroval aj Cehlárik

Slovenský hokejista Martin Fehérváry prispel jedným gólom k triumfu svojho tímu Hershey Bears v nočnom zápase nižšej zámorskej AHL nad Rochester Americans 4:1. Dvadsaťročný obranca otvoril v 36. minúte skóre duelu a dosiahol štvrtý gól v prebiehajúcej sezóne. V 40 dueloch nazbieral dokopy 14 bodov (4+10). Jeden presný zásah zaznamenal aj jeho krajan Peter Cehlárik.
20.1.2020 08:11 - TASR

Norimberg Ice Tigers - Kolín Haie 6:3 v 39. kole nemeckej DEL

Hokejisti Adleru Mannheim zvíťazili v nedeľňajšom zápase 39. kola nemeckej DEL nad Augsburg Panther 4:0. výsledky: Adler Mannheim - Augsburg Panther 4:0, Grizzly Wolfsburg - Fischtown Pinguins Bremerhaven 2:1 pp a sn, Düsseldorf EG - Straubing Tigers 3:2, ERC Ingolstadt - Krefeld Pinguine 1:4, Schwenninger Wild Wings - Eisbären Berlín 3:5, Norimberg Ice Tigers - Kolín Haie 6:3.
19.1.2020 19:54 - TASR

Cehlárik s asistenciou pri triumfe Providence

Slovenský hokejista Peter Cehlárik si pripísal asistenciu v noci na nedeľu v AHL. Jeho Providence Bruins zvíťazilo v Bridgeporte 3:1. Dvadsaťštyriročný útočník bol pri otváracom góle Bretta Ritchieho v 26. minúte zápasu.
19.1.2020 08:50 - TASR

Leksand zvíťazil v Oskershamne 3:2, odpútal sa z dna švédskej ligy

Líder najvyššej švédskej hokejovej súťaže Lulea zvíťazil v sobotňajšom domácom zápase 34. kola SHL nad HV 71 6:3. V poslednom stretnutí sobotňajšieho programu dokázal Leksand IF zvíťaziť na ľade Oskershamnu 3:2. Dokonalý obrat tromi gólmi v poslednej tretine znamená pre Leksand odpútanie sa z posledného miesta tabuľky SHL. Djurgaarden Štokholm - Malmö Redhawks 2:0, Frölunda Indians - Färjestad BK 3:2, Linköping HC - Växjö Lakers 2:3, Lulea HF - HV 71 6:3, Örebrö HK - Rögle BK 2:5, AIK Skelleftea - Brynäs Gävle 1:2, IK Oskarshamm - Leksand IF 2:3.
18.1.2020 20:47 - TASR

Zlín vyhral nad Spartou 4:1 v dohrávke 37. kole českej ligy

V sobotňajšej dohrávke 37. kola českej najvyššej hokejovej súťaže zvíťazil Zlín nad Spartou 4:1. Valašský tím potvrdil svoju dobrú formu z posledných týždňov, v uplynulých pätnástich zápasoch získal druhý najvyšší počet bodov. V zostave hostí sa prvýkrát objavila posila z Fínska, obranca Ville Koistinen. Zverenci Uweho Kruppa však prehrali už druhý zápas za sebou. Zo Slovákov v drese pražského tímu bodoval Andrej Kudrna, ktorý asistoval na jediný gól hostí.
18.1.2020 17:41 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

24. 01. 2020
Nitra - Trenčín o 18:00
Detva - Košice o 18:00
Poprad - B. Bystrica o 18:00
N. Zámky - Miškovec o 18:30
Slovan - Michalovce o 18:30
Budapešť - L. Mikuláš o 19:00

Odohrané zápasy

21. 01. 2020
BudapešťTrenčín
3:6REPORT
MiškovecMichalovce
1:2REPORT
SlovanB. Bystrica
3:4 PPREPORT
N. ZámkyNitra
4:2REPORT
DetvaPoprad
3:5REPORT
ZvolenKošice
3:2REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA52 bodov
2.Southorn J.BBY45
3.Haščák M.KOS44
4.Mikyska J.TRE44
5.Zigo T.SBA42

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS28 gólov
2.Alderson B.TRE23
3.Zigo T.SBA22
4.Langkow C.MAC20
5.Jääskeläinen J.BBY19

Najlepší brankár

Patrik NechvátalPOP94.57 perc
2.Gajan M.BBY93.87 %
3.Tomek M.TRE93.71 %
4.Beskorowany T.BBY93.63 %
5.Košarišťan A.KOS93.38 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov