Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: SZĽH reaguje na dezinformácie o projekte: "Testy sú zadarmo"

zdroj: hockeyslovakia.sk/ -
1.5.2021 10:29 TASR

Na dezinformácie o projekte "Návrat fanúšikov" zareagoval Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) v sobotu oficiálnym stanoviskom, v ktorom okrem iného uvádza na pravú mieru finančnú náročnosť koronavírusových testov pre návštevníkov zápasov. Testy venoval do projektu Pavol Čekan a sú pre účastníkov projektu zadarmo.


"Unikátny projekt SZĽH, ktorého úlohou je otestovať funkčnosť hromadných podujatí s divákmi na tribúne, sa od spustenia na verejnosti stretáva s vlnou dezinformácií a nepresných skutočností. Aktivita s názvom „Návrat fanúšikov“ je unikátnou snahou vedenia SZĽH o získanie vedomostí v snahe všeobecne zadefinovať podmienky konania rizikových hromadných podujatí v budúcich pandemických časoch. Aby mal SZĽH k dispozícii dáta potrebné k nastaveniu takýchto podmienok, spustil pilotný projekt v súvislosti so zo začiatkom finálovej Tipos extraligy medzi HKM Zvolen a HK Poprad. Preto inicioval akciu, na ktorej od začiatku participuje konzílium odborníkov v zastúpení Aleny Koščálovej a Jozefa Šuvadu, Úrad verejného zdravotníctva na čele s hlavným hygienikom Jánom Mikasom, Boris Klempa z biomedicínskeho centra SAV a vedec Pavol Čekan zo spoločnosti MultiplexDX.

SZĽH sa spustením projektu snaží overiť v praxi efektivitu a vykonateľnosť skríningového testovania pred hromadným podujatím za použitia rôznych typov testov. To znamená výterových, resp. kloktacích PCR-testov a rovnako bežného antigénového testu. Kloktacie PCR-testy, ktorými boli, respektíve budú záujemcovia o účasť na zápasoch vo Zvolene a Poprade testovaní, venoval do projektu vedel Pavol Čekan. Fanúšikovia teda zaň platiť nemusia. Platiť nemusia ani za antigénový test, ktorý si v deň konania podujatia môžu urobiť v hociktorom z takzvaných mobilných odberových miest (MOM) bez čakania a zadarmo. A platiť nemusia ani za kontrolný PCR test, ktorý v súlade s výskumom v rámci projektu podstúpia na ôsmy deň po podujatí.

SZĽH si je vedomý, že podstúpiť pred účasťou na hromadnom športovom podujatí dve testovacie procedúry a osem dní po jeho konaní ďalšiu nie je z logistického hľadiska jednoduché. Je však bezplatné a do budúcna mimoriadne efektívne, keďže na základe zozbieraných dát bude môcť zväz navrhnúť odborníkom pravidlá, za akých sa budú môcť konať hromadné športové podujatia aj s diváckou účasťou v budúcich časoch. Tie sú z hľadiska vývoja pandemickej situácie nejasné a ťažko predpovedateľné. Zjednodušene povedané – vďaka fanúšikom, ktorí sa do aktivity zapoja teraz, pravdepodobne budú môcť navštíviť hokejový zápas aj takí, ktorí dnes projekt SZĽH nevnímajú v pozitívnom svetle.

Cena lístkov je plne v réžii organizátora zápasu, čiže HKM Zvolen, respektíve HK Poprad. Do tejto relácie SZĽH nijako nezasahovalo. Nie je teda pravdou, že ľudia si musia kúpiť drahú vstupenku na finálový dvojzápas či pod Pustým hradom, či pod Tatrami a k tomu si platiť finančne či logisticky náročné testovanie. Ceny, ktoré diváci zaplatili, respektíve zaplatia za vstupenky na zápasy do Zvolena a do Popradu, sú priamou podporou klubu v náročných časoch. Všetky PCR testy sú vďaka dohode SZĽH a vedca Pavla Čekana bezplatné," uviedol SZĽH v oficiálnej tlačovej správe.

"Úrad verejného zdravotníctva SR povolil v pondelok 26. apríla konania hromadných podujatí za účasti fanúšikov v piatich profesionálnych elitných súťažiach na Slovensku vo futbale, hokeji, basketbale, volejbale a hádzanej, prípadne v dvoch profesionálnych nižších ligových súťažiach, ktorými sú hokejová SHL a futbalová druhá liga. Opatrenia, ktoré vo vyhláške z 26. apríla všeobecne stanovil ÚVZ pre konanie takýchto podujatí za účastí divákov, boli prijaté odborníkmi a hygienikmi bez ohľadu na dlho pripravovanú iniciatívu SZĽH pod názvom „Návrat fanúšikov“, ktorý má pozitívny úmysel. SZĽH svoju iniciatívu nemieril proti klubom v iných profesionálnych športových odvetviach, ktoré by vzhľadom na aktuálnu vyhlášku mohli privítať divákov na tribúnach. Rovnako tak nepodnecoval hygienikov a odborníkov k tomu, aby podmienky, ktoré sú súčasťou iniciatívy „Návrat fanúšikov“, zovšeobecnil na všetky ostatné športové odvetvia. V prípade, ak budú výsledky z tejto klinickej štúdie priaznivé, môžu slúžiť ako návod na konanie hromadných podujatí aj pre iné športy," dodal SZĽH.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


len_tak

 

Hm:
1.5.2021 - 11:42
+7

blue-311

 

Pripajam sa: Vlna hejtu co sa “dnes” siri eterom je neuveritelna, ani z voza, ani na voz.
1.5.2021 - 11:50
+4

fany

 

No určite sa do budúcna bude robiť takýto cirkus😂Ani sami neveria čo hovoria. Kto by to už platil. A kto by to robil😇
1.5.2021 - 11:48
+1

blue-311

 

Ty : Urcite nie
1.5.2021 - 11:52
+14

fany

 

NIKTO!!!
1.5.2021 - 12:03
+1

Vyskereny Citricus

 

To uz kam mam ist, aby tam nepropagovali toho zmutovaneho progresivneho bieleho kona, wannabe vedca a trula s verbalnym prejavom Brana Mojseja, biotrageda Cekana?
1.5.2021 - 11:51
+15

Tehelnepole

 

U mňa si skončil.
Úbožiak.
1.5.2021 - 11:59
+18

BieloModra

 

Tak co sa tyka p.Cekana mal by si sa ospravedlnit myslim ze hovby vies co je to za inteligentneho a sikovneho vedca
1.5.2021 - 13:37
+17

Vyskereny Citricus

 

"Presne takto postupne ich budeme dávať dole z bežného života, jednoducho budú chodiť zarúškovaní, náhubky budú mať, nebudú môcť cestovať, a ja sa budem z toho tešiť… Všetkých, čo sa nechcú dať zaočkovať proti Covidu pošleme do rozvojových krajín"

Spytam sa ta. Takto sa vyjadruje inteligentny clovek? Potrebuje vedec byt neustale videny v nejakej televiznej show ako nejaka celebrita? Prosim vas ludia, nenechajte sa vysmiat. Nebudte naivni a neverte takymto troskam, ako je Cekan.
1.5.2021 - 14:20
+23

MackoPu

 

Uplne mimo.
1.5.2021 - 14:55
+3

hokejkaDca

 

Mas recht. Ludia co tu velebia Cekana nemaju sajnu co je to za cloveka.
1.5.2021 - 15:22
+12

MackoPu

 

No schvalne, pouc ich.
1.5.2021 - 15:24
+3

MackoPu

 

Stale cakam (Cekam?).
1.5.2021 - 18:25
0

P24 BLOG

 

Môžem vedieť pan Vysketeny citrus aké je vaše najvyššie dosiahnute vzdelanie? Ak vysokoškolské, tak qku tému maka vaša záverečná práca? Koľko citácií mate v domácich a zahraničných karentovanych periodikách? Ked už teda rozhodujete o tom, kto je vedecky, kto wannabe vedec. Len sa pýtam. Ja v danej oblasti totiž nie som expertom.
2.5.2021 - 18:23
0

MackoPu

 

Panovi by sa skor pozdaval nejaky "bioetik" od kotletu ?
1.5.2021 - 14:56
+10

Tino

 

tak: toto bolo odvazne....no name hejtovat odbornou verejnosotu uznavanu autoritu je ubohe, skus sa predstavit kto si a co si ty v zivote dokazal....aby sme si nemysleli ze toto bol len taky nezavazny trolling spomaleneho dezolata.
1.5.2021 - 19:37
+9

Tehelnepole

 

SZLH by malo zvážiť zriadenie PR oddelenia,ktoré by vedelo profesionálne manažovať informovanie širokej športovej verejnosti o krokoch ktoré robí. A plánuje robiť. Nechápem, že to Šatan tak stále podceňuje.
1.5.2021 - 11:59
+5

fany

 

Šatan v prvom rade ani nevie čo riadi a ako sa to robí. To tam mohli dať hocikoho z nás a horšie by to nevyzeralo. A snáď si nikto nemyslel, že minimálne AG testy si budú platiť, keď na tie chodí hocikedy, hocikto.
1.5.2021 - 12:06
+2

Ejo

 

Takže očakávam, že budeš najbližšie kandidovať na jeho post. Je to výborne platené a keď to vieš robiť tak lepšie ako tvrdíš, nič ti nebráni.

Alebo len kecy kecy kecy.
1.5.2021 - 12:16
+15

Adriano23

 

Uff tak tolko diletantstva som v jednom prispevku uz dlho necital.

Zvaz snad nikdy pred tym hlavne za bacovania Sirokeho s Nemckom neposobil tak transparentne a "cisto". Hrame najkrajsi hokej za poslednych patnast rokov a to aj bez "hviezd" z NHL. Liga po 15 rokoch konecne ma ako taku kvalitu. Co sa tyka mladeze, tak konecne to uz ma urcity smer a snazime sa hrat "moderny" hokej a koniec koncov mame najvacsie talenty za poslednych minimalne 15 rokov. Samozrejme ani zdaleka to nie je optimalne a na spicku to stale nie je, ale v trende Sirokeho s Nemeckom by sme sa "merali" s madarmi a poliakmi vo vzajomnych zapoleniach.

Ak ti pride divne preco som prave pouzival za poslednych 15 rokov, tak posledny pekny hokej bez ohladu na supera sme hrali v Turine ci na MS v roku 2006. Samozrejme aj potom sme odohrali niekolko velmi dobrych zapasov, ale nie pocas celych MS ci OH. Posledne "vacsie" drafty sme mali do roku 2006. Potom uz len s hviezdickami ako Zagrapan, Lascek, Skokan, Mihalik atd a to boli povazovani za "obrovske svetove" talenty. Tatkiez liga este pred zacatim krizy zacinala upadat a po nej sa z nej stala skoro poloamaterska sutaz.

Taky rozvoj hokeja ako prisiel so Satanom resp ktory zacal uz Kohut, u nas v zivote nebol. Samozrejme stale je to malo a je co zlepsovat. Ale to co pises pri snahe pomoct klubom a v tejto "chorej" dobe aspon nejako dostat fanusika na tribunu, kde vlada meni "pravidla" a nalady kazdu hodinu je hodne na povazenie. Spytal by som sa skor co robi pani Budiova, ako nech si kazdy mysli co chce, tak zlaty Citron (aj ked chyb porobil neurekom..).
1.5.2021 - 13:14
+15

mhc23

 

Hráme síce pekný hokej ale ani raz sme sa nedostali do štvrťfinále. A že je transparetný a čisto pôsobi nenechaj sa vysmiať. Liga tiež nešla o moc hore
1.5.2021 - 14:03
+1

fany

 

Prezidentom je 2 roky a už máme najväčšie talenty😇😂To sa mu ako podarilo? Jaj dal im do ruky transparentné 200 eurové hokejky. Tak to už hej.
1.5.2021 - 15:23
+5

Adriano23

 

Citanie ti asi robi problem. Skus to este raz precitat a najdes tam poznamku o Kohutovi a ten prisiel v roku 2016. Satan pri seniorskej repre je o dva roky dlhsie ako pises, ale ako myslis.

Ano hokejky boli problem, koli nim skoncilo aj niekolko ludi. Za starych cias by neskoncil nikto, maximalne nejaky rolbar a este by sa ti vysmiali, ze co chces od nich ...

A k tej mladezi sa ti nejdem ani vyjadrovat, lebo evidentne ani nechces vidiet, ze sa aspon nejake projekty ci skolenia trenerov resp kempy pre mladych od nastupu Kohuta zacali realizovat. Co pred tym bola len utopia a tym hokejom akym sme hrali na MSu18 resp MSJ by sme naklepy dostavali od vsetkych ...

Nejdem sa tu s tebou hadat. Velmi dobre viem aky sme mali herny prejav v mladeznickych kategoriach a potencialny "uspech" stal iba na par jedincoch ako bol svojho casu Jurco, Dano, Reway, Tatar, ci Panik ...
1.5.2021 - 16:58
+3

fany

 

Adriano sledujem ten rozvoj hokeja v priamom prenose s otvorenými ústami. Ešteže hráme s Rakúskom ,ktoré ani na MS nebude.
1.5.2021 - 22:12
+2

Tino

 

presne: velmi dobry postreh valcuju nas AT ako nas valcovali v slabsich casoch CAN...je dobre ze to sledujes pozorne a otvorenymi ustami, teba neosali nejaky pokutny pseudoodbornik ako ramsey napr...
1.5.2021 - 22:29
+3

fany

 

Tieto drísty ja môžem. Čo má s hrou spoločné ten pán čo stojí na lavičke? Však tí chalani sa predvčerom stretli prvý krát. Toto isté by hrali, či by som tam stála ja ,alebo Fero Hossa.
1.5.2021 - 22:35
+3

Tino

 

niet pochyb : ze toto iste by sme hrali aj pod ferom hossom...alebo tebou napr. ramsey s tym nema vobec nic spolocne!!!...nenechaj sa osalit ludmi ktori dristaju ze by trener mohol mat nejaky vplyv na herny prejav...kto to kedy videl, do neba vlajuca kravina... tie otvorene usta pomahaju, skus aplikovat aj mimo hokej, mohla by si byt rovnako uspesna
1.5.2021 - 22:49
+6

Adriano23

 

niet co dodat
1.5.2021 - 22:59
0

Chriapaždina

 

+,aj ked si myslim,ze su aj v kluboch niektori jedinci,ktorym by to nepomohlo,lebo maju radi antipropagandu
1.5.2021 - 20:26
0

miko 75

 

Môj názor je a môžete má ukamenovat, keďže značná časť fanúšikovia a hlavne ultras väčšiny klubov sú prívrženci Kotlebu a sú teda proti korone, proti testovaniu,proti akýmkoľvek opatreniam,tak kvôli tomu sa na to vykašľali a nešli na hokej,aj keď asi mohli,potvrdilo sa mi to na FB,kde som komentoval, že ak by môj klub bol vo finále,tak urobím všetko,aby som tam bol,hoci aj desať testov a hneď tam boli reakcie, že som ovca, poslúcham,ako oni chcú a oni nebudú pokusné opice a podobné sračky dezolátov, zbytočne to toho miešajú politiku, podľa mňa je to iba o tom, či chcem ísť na hokej,alebo nie a všetko ostatné sú výhovorky.
1.5.2021 - 12:32
+33

LenTak93

 

stále nechápem, čo je na tých testoch také hrozné teda bavme sa o takýchto dobrovoľných formách, nie nútených testoch... ak bude niekto odo mňa vyžadovať test pred cestovaním do zahraničia alebo pred zápasom, nemám problém
1.5.2021 - 12:42
+9

Kamzík18

 

Plne súhlasím, a zaujimala by ma reakcia toho "rebela" ak by teda bolo po ich že žiadne čipy a pod, ak by nakazil nejakého hráča/hráčov.. Keď by kvôli tomu "rebelovi" nemohlo pár hráčov nastúpiť na dôležitý zápas play off čo by hovoril..
1.5.2021 - 13:22
+2

emoxx1

 

Otázne je, či takýchto klub naozaj potrebuje, keď sú ochotný len vtedy keď to im vyhovuje.

No bez ohľadu na to musím tento krát zväz pochváliť, že nesedí na riti s natrčenuo rukou, ale koná, aj keď s nejasným výsledkom.
1.5.2021 - 13:27
+1

hokejkaDca

 

Ked ako fanusik chcem vo svojom meste ist na zimak pozriet si hokejovy zapas, tak mam na to pravo bez nejakeho prisprosteho testu. Bodka.
1.5.2021 - 15:29
+6

forwardPP

 

Tak tak choď potom daj vedieť ako si dopadol.
1.5.2021 - 15:44
+5

miko 75

 

Si mimo, skús porozmýšľať v čom,ale asi to bude pre teba ťažké.
1.5.2021 - 15:48
+15

hokejkaDca

 

Mimo ste vy vsetci. Ovce, ktore sa podvoluju vsetkym fasistickym opatreniam. Ja hokej milujem. Vzdy som na kazdom zapase dlhe predlhe roky. Nemam problem zmenu v robote si ten den vymenit. Ale ak mam koli zapasu ist sa spajchlovat, tak nikam radsej nepojdem. Ak by takto rozmyslal kazdy jeden clovek, tak by si to pripecene testovanie co nema ziadnu hodnotu velmi rychlo rozmysleli. Ale ved jasne. Ukazujte vysledok testu na stadione. Ano bol som ako poslusna ovecka sa testovat. Mozem ist dnu ? Ty si vobec uvedomujes, ze bezvyznamny papier z testovania nema pravo nikto od teba ziadat ?
Ale hlavne, ze ja som mimo. To snad nie je pravda toto. Svedkovia covidovi.
1.5.2021 - 16:13
+9

miko 75

 

Ty si tupý,jak koľajnica a toto je posledný krát, čo na takéto blbca reagujem.
1.5.2021 - 16:17
+26

hokejkaDca

 

Tupoň s IQ maximalne 60 si jedine ty. Nemas sajnu co sa deje. Ale tupelovi co veri na testy, ktore su totalne nepresne sa uz ani ja nebudem vyjadrovat. Inak vari snad nie je pravda, ze vsetky vyhlasky su protizakonne ?
Ja ta nechcem nejako urazat, ale ty si strasne povysavane jelito. Si pozistuj nejake veci na nete ohladom testovania a najnovsie aj vakcinovania a potom sa so mnou bav. Tu nemienim vysvetlovat povisavanej povolnej ovci, ze 1 a 1 su 2. Chlapce ja som informaciami niekde uplne inde ako nejaky hltaci sprav Markizi a Jojky. Vdaka povolnym ovciam ako si ty, si tato vlada grazlov robi s ludmi co chce.
Vela stastia v tvojom zaruskovanom fungovani svedok covidov.
1.5.2021 - 16:32
+9

miko 75

 

Fašista.
1.5.2021 - 16:40
+14

hokejkaDca

 

Fasisticka je nasa vlada, ktora sikanuje ludi svojimi fasistickymi maniermi. Ja co na to piskujem som fasista ? Tebe dobre primrdava.
Si ma krivo obvinil. Davaj si pozor aby som na teba nepodal trestne oznamenie. A koli comu som vlastne fasista ? Koli tomu, ze chcem slobodne zit bez ruska, respiratora, testovania...? Ty si aky prepaty magor.
Ty su jasny priklad priamej umery: Cim clovek dlhsie nosi rusko, tym viac mu zamrdava.
1.5.2021 - 16:46
+7

miko 75

 

Si ešte hlupejsi,ako som si myslel.
1.5.2021 - 17:11
+19

hokejkaDca

 

Aj ty. IQ maximalne 50 nie 60.
1.5.2021 - 17:12
+2

ctibor

 

Ty isto by si nemal hodnotiť niekoho IQ.
1.5.2021 - 18:28
+8

MackoPu

 

Ty si taky borec ako sudruh Blaha, ked zahlasil, ze vlada moze za 11000 obeti.
Rozmyslam, kolko rusiek musel asi nosit on, ked sa to na nom tak podpisalo.
1.5.2021 - 19:29
+8

hokejkaDca

 

Inak je sranda ako si vy jednoduchsi ludia vysvetlujete veci takto: Nechces sa podvolit, nechces sa testovat, tak si fasista. Volic Kotlebu.
Chces sa nechat ponizovat, sikanovat, testovat, tak si fasa clovek.
Ty si tak mimo....skoda slov. To je neskutocne toto.
Daj si obcas rusko, teda dusitko dole. Nech sa ti aj mozog trochu okyslici. Evidentne to potrebujes.
1.5.2021 - 16:55
+7

zasi

 

napred použiješ oslovenie Tupoň,tupelo
potom napíšeš že ho nechceš urážať
nato dáš oslovenia ako napr.povysávané jelito,povolná ovca atď.
ty asi budeš INÝ
1.5.2021 - 17:49
+3

hokejkaDca

 

Kto zacne urazat mna, tak zacnem ja rovnakym stylom diskutovat s nim. Ako on do mna, rtak ja do neho. Nikdy som nezacal urazat druhych ako prvy.
1.5.2021 - 17:52
+2

zasi

 

tak potom sa nehraj na chrumkavého a nalož mu to ako poriadný buran
1.5.2021 - 17:55
+2

MackoPu

 

To je presne to : "Nevolil som Kotletu, ale ... "
1.5.2021 - 18:20
+3

MackoPu

 

Tak moment. Ouce a nie ovce.
1.5.2021 - 18:26
+3

BieloModra

 

Tak sa zda Miko ze na hokej pojdeme len my ovce.... ti mudrejsi co vykrjkuju ako chcu ist ti nepojdu...asi az tak moc ist nechcu
1.5.2021 - 19:26
+5

miko 75

 

Lebo oni nie sú ouce,iba hlupáci.
1.5.2021 - 19:35
+5

julo

 

1.5.2021 - 18:09
0

fany

 

Miko to vôbec nie je o tom, čo by si Ty dokázal pre hokej spraviť. Ja Ti dám trošku matematiky. 2 krát Ag +PCR+pľuvací to máš+- 150eur.V týždni hokej 3 krát cca 10 000 divákov to máš 4 500 000 eur za týždeň. Len hokej. Kde sú ostatné športy, kiná, divadlá, koncerty?Toto tu čo tu teraz predviedli to je len nejaká nerealistická štúdia bez rozmyslu. A keby sa našiel Soroš 😂čo by to platil, koľko ľudí a ako často by to boli ochotný absolvovať? A koľko zanietených bláznov by sa našlo, čo by robili hokej pre pár ľudí? Klobúk dole pred všetkými majiteľmi ako to dali túto sezónu na pána.
1.5.2021 - 15:34
+4

miko 75

 

Ty si podľa mňa tiež mimo a ty si z tých, čo by tiež nešli iba preto, že sa odmietajú dať testovať.
1.5.2021 - 15:49
+11

fany

 

Pletieš hrušky s jablkami, ale dobre. Celý ten cirkus s hokejom u nás mal spočívať v tom, že okrem testovania 4 krát😜 sa malo sedieť 2 m od seba a s respirátormi. Okrem testovania ktoré priniesli zas lovášiky do kešene šašovi sa nič nedodržiavalo a nikoho to netoto. Čiže výpovedná hodnota tejto štúdie bude 0-0-0 NIČ.
1.5.2021 - 16:18
+5

MackoPu

 

Dam na radu inych a nebudem zbytocne stracat cas.
1.5.2021 - 18:19
+11

lišiak1

 

no ten hokej s divakmi, na to ze to bolo finale tak si mozme pokojne povedat, ze to cele bola jednoznacne fraska.
ale vo futbale to dopadlo este horsie
u nas to bol pocet fanusikov, ktori sa na tieto procedury podujali tipujem tak maximalne 10.
a najvyssi ligovy pocet fanusikov bol pravdepodobne v dunajskej strede kde oficialne cislo hovorilo sa mi zda ze o 41 ci 42 divakoch
predpokladam ze do novej sezony bude tato apartheidisticka kultura pokracovat este vo vyraznejsom duchu rozumej ockovany mozes, neockovany nemozes.
dufam ze sa mylim a bude to vsetko jak za starych cias, ale nieco mi hovori ze tomu tak uz tak skoro nebude
2.5.2021 - 3:24
+2

fany

 

V októbri na hokej nepôjde zas nikto a očkovaní budú chytať covid presne tak isto ako neočkovaní.
2.5.2021 - 10:18
+4

MackoPu

 

To je dost mozne, lebo ista skupina ludi na tom svedomito pracuje.
2.5.2021 - 10:56
+1

fany

 

Aká istá skupina?Akurát som dočítala český článok, kde píšu, že cca 3000 zaočkovaných dostalo covid z toho polovica už bola minimálne 2 týždne po druhej vakcíne. A mnohí zaočkovaní nemajú žiadne, alebo minimálne protilátky.
2.5.2021 - 11:42
+4

mhc23

 

Ale to nedajú do správ, v Nemecku po očkovaní druhej dávky dostali covid a niektorí sú už neni medzi živými takže ani to očkovanie nezaručuje, že bude ľahší priebeh
2.5.2021 - 11:46
+3

fany

 

Však to je jasné, že oni len skúšajú. Ale ja neodsudzujem ľudí čo sa očkovať dajú, ja som rada za každého dobrovoľníka. Oni nás postupne donútia všetkých, ale to už budú tie najväčšie problémy vychytaná.
2.5.2021 - 11:51
0

MackoPu

 

Ale co...
Pred par dnami som tu pisal, ze v CZ 0.1% opat ochorelo. A to bolo z ofic.zdroja. Tak netrep.
Naviac ziadna vakcina nie je 100%.
Co tam mate dalej ?
2.5.2021 - 12:28
0

MackoPu

 

Patris do nej.
2.5.2021 - 12:29
+1

fany

 

MackoPu daj na radu iných a nestrácaj čas, lebo už ani sám nevieš čo trepeš.
2.5.2021 - 12:56
+4

MackoPu

 

Teraz som videl na TA3 cast debaty tvojho zdroja informacii, sudruha Blahu. Ked som dokazal zabit cas tym, tak uz mozem aj inde a uz ma nic neprekvapi.
2.5.2021 - 13:19
+2

fany

 

Ja som zas asi 15 minút počula trepať Budaja a ešte doteraz som nestrávila tie kecy.
2.5.2021 - 15:14
+3

MackoPu

 

Pri blahovi som sa otocil po prvej vete s tym, ze to je totalny dezolat s funkciou. Ale potom som si povedal, ze sa k obedu pobavim. Bola to ina zabava, bolo to zufalstvo.
2.5.2021 - 16:43
+2

Big brother

 

Ja Blahu tiež ked kuknem, tak len zo zabavy. To je až neuveritelné aké on sprostosti dokaže treba a sranda je, že on tomu čo vyprava verí.
2.5.2021 - 16:46
+2

MackoPu

 

Nie som si isty, ci vsetkemu. Lebo ta jeho hra na prvu signalnu sustavu (napr. ako zly Igor "detickam obed zobral/ukradol"), to je tak priehladne, ze tomu verit nemoze ani priemerny dezolat.
Je fascinujuce, ako ma kazda strana svojho bojovnika, uzitocneho #£££@&, co sa v debatach a mediach nestiti nicoho. A robi takto ciernu robotu miesto voccov. Takto uz par tyzdnov sledujem, ze sa z nicoho objavil Sutaj s Estokom, z ktoreho sa stava pomaly hlasovy Blaha.
2.5.2021 - 18:35
+1

Big brother

 

No neviem do akej miery sú súčasné vakcíny účinné, ale je pravda, že ja som bol očkovaný (obe som dostal) a po dvoch mesiacoch som sa nakazil. Ale nakazil som sa doma a po asi až po pár dnoch, myslím, že keby sme boli obaja zaočkovaní, tak to nemám. Preto si zas nemyslím, že je to očkovanie zbytočné.
2.5.2021 - 15:26
0

Vyskereny Citricus

 

To ano, ale apartheid bude ockovanym aj tak poskytovat vyhody a neockovanych trestat, slovami Cekana budu nas davat dole z bezneho zivota a budu sa z toho tesit.
2.5.2021 - 11:38
+3

fany

 

MackoPu Som si poplakala ,že práve v Trnave futbalisti odmietli robiť štúdie. DEZOLÁTI.
2.5.2021 - 17:45
+2

BieloModra

 

Nastupuje bezna nevyhnutna realita niektori z vas akoby si neuvedomovali aku dobu zijeme....kto chce chodit na hokej bude sa musiet prisposobit...a tak je to spravne
1.5.2021 - 13:59
+7

lišiak1

 

ano, ok, ale potom sa netreba cudovat, ze na zapasy bude chodit tolko ludi ako bolo teraz vo zvolene
1.5.2021 - 15:20
+2

fany

 

Presne tak lišiak, ale to nevysvetlíš. Niektorí si žijú svoj sen s alobalom na hlave🙃.
1.5.2021 - 15:44
+5

miko 75

 

Si teda riadne a teraz ťa nechcem uraziť,lebo si žena,ale svoje si myslím, veď alobal na hlave vymysleli dezolati,lebo sa báli 5g sieti.
1.5.2021 - 15:51
+15

MackoPu

 

To uz je len ceresnicka toto nepochopenie.
1.5.2021 - 16:09
+3

BieloModra

 

1.5.2021 - 19:21
0

BieloModra

 

Chalan zlaty takto...toto je pilot...vyskum...studia...na vzorke aka je spominana a v PP bude este vacsia. Kombinacia testovacich sád bude sluzit ako porovnavacia. Bude sa vyhodnocovat viac veci a udaje budu sluzit ako podklad na zaklade coho sa urci ako a kolko ludi pojde na zimak. Zalezat to bude od vhvoja situacie ...mozem s kludnym svedomim povedat ze len uplny neznalec odporca mudrlant a vecny oportunista si moze mysliet ze od buducej sezony budes potrebovat na vstup vsetky metody testovania ako boli pouzite v tomto pripade. Ono vies kazdy dokaze pyskovat niektorym to sposobuje dokonca uspokojenie ale faktom ostava ze len kym sa ho to netyka a kto bude chiet ist na hokej bude musiet respektovat dane pravidla
1.5.2021 - 19:20
+4

Tino

 

s topamatam si ako sauto : realitou budu dezolati, mali a spomaleni ludia chvilku bojovat....ale realita ich dobehne, chytrejsi sa prisposobia, ti ostatni padnu na hubu a budu plakat, este viac sa zatvrdia, opat padnu na hubu....a potom sa uvidi co dalej ...apelovat na racionalne zhodnotenie realita je stratena vec, velka cast tejto skupiny si stale mylsi ze covid neexistuje ak existuje je to len chripka, ak to chripka nie je, tak je to plan ako ich vyvrazdit alebo zotrocit....
1.5.2021 - 19:55
+2

hokejkaDca

 

Satan by mal predovsetkym odstupit za neschopnost. Protizakonne, opakujem protizakonne boli zastavene nezakonnymi vyhlaskami vsetky sutaze. Odohrala sa len Extraliga a SHL. 2.liga seniorov sa vobec neodohrala a vsetky sutaze od najmensich az po juniorov to iste. Toto bude mat katastrofalny dosledok pre hokej. Co robil Satan ? Cakal kym mu to odobri inteligentne prasa Mikas ? Teraz ako velky cavo odobril fanusikov s testami na finale ? A co cela ostatna sezona ? A nie len v extralige, ale aj v SHL ? Tam fanusikov nebolo treba ? 2.liga, opakujem, ani sa neodohrala. Co robil aby sa odohrala ? Co robil aby mladez hrala svoje ligy ? Riadil sa nezakonnymi Mikasovymi vyhlaskami. Srat na takehoto prezidenta.
A svedkovia Covidovi mozte ma zacat hejtovat.
1.5.2021 - 16:05
+6

emoxx1

 

Ad 1. Ten Mikas má 3 vysoké školy v obore, tak bez urážky, bude vedieť o tom viac ako ty.
Ad 2. Napíšem ti len toľko čo píšem všetkým ako si ty. Pokiaľ máš dojem, že je to protizákonné, choď sa súdiť. Určite spor vyhráš, keď si presvedčený, že je to protizákonné. Verím, že máš k tomu aj patričné vzdelanie. Budeš ho potrebovať, lebo ja som o Tom rozprával s viacerými právnikmi a povedali mi, že takýto spor by som prehral. Verím, že budeš mať lepších.
Ad3. Pokiaľ si naozaj myslíte, že keby tu vládol Harabin, alebo Kotleba a bolo by to inak, tak ste na omyle. Bolo by to úplne rovnako. Rúška, obmedzenia, zákazy, úplne všetko. V opozícii by pre zmenu Matovič vykrikoval o protizakonnosti a vyzýval ľudí k porušovaniu, lebo z opozície sa strašne ľahko hladká ľuďom bruško, pokiaľ za to nenesieš zodpovednosť.
1.5.2021 - 16:54
+22

hokejkaDca

 

emoxx1 nic v zlom, ale uz kopec pravnikov povedalo, ze to protizakonne je. Osobne poznam cloveka co bol koli rusku prepusteny z roboty a dal to na sud. A sud vyhral. Firma ktora ho prepustila mu musela zacvakat odskodne.
Inak ludia, teda konkretne svedkovia covidovi by si mohli vazne prestat mysliet, ze kazdy co ma problem so skodlivym ruskom je volic Kotlebu. Taketo nieco ma osobne uraza.
Ja naopak hovorim, ze ked budu dalsie volby, tak to moze byt este horsie. Vyhra Pellegrini a ten bude horsi nez Matovic.
1.5.2021 - 17:07
+6

emoxx1

 

Daj nejakú odbornú štúdiu, že rúška škodia. Od nejakej univerzity s renomé..
1.5.2021 - 17:19
+5

hokejkaDca

 

Uz sa toho popisalo velmi vela. Ale napriklad si daj do vyhladavaca toto: Dr. Lee Merrittova: Myty a fakta o o rouskach a respiratorech.
Inak aj samotny dr.Fauci povedal, ze ruska nefunguju.
1.5.2021 - 17:43
+3

emoxx1

 

Každý tupoň vie, že samotný koronavirus je menší ako cigaretový dym, a rúško ho same o sebe nezachyti. Z tohto pohľadu nefungujú. No tiež vie každý tupoň, že najväčšia šanca na nákazu nie je ani tak z dychu, ale z pluvancov ktoré človek vypustí pri rozprávaní, kychaní a podobne. Pluvance rúško zachytí, takže pokiaľ si nakazený a nevieš o Tom, tak je to veľká pomoc pre tvoje okolie. Teória v zmysle, keď mám rúško sa nenakazím je nezmysel. To vieme. Len ma prekvapuje, že toto ešte riešime rok po pandémii.

Pýtal som relevantnú štúdiu, nie názor doktora. Koľko doktorov, toľko názorov.
1.5.2021 - 18:08
+8

MackoPu

 

Clovek by povedal, ze po roku intezivneho preperania informacii, odporucani, studii a faktov vsade mozne, uz budu vsetci aspon akceptovat taketo triviality a ono nie. To bude problem inde, tym nemyslim teba
1.5.2021 - 18:24
+5

hokejkaDca

 

U nas v robote je nas dost co si myslime o ruskovani sa svoje a nosime to hala bala. A sme ty najzdravsi. Keby si len vedel kolko ludi u nas vo firme su, ale sfanatizovani zaruskovanci. Aj ked na 20 metrov okolo nikto nie je, tak to ma az na nose. A vzdy dostali covid len oni. Ked potom prisla doba respiratorov, tak vela ludi si ho nedalo, ale mhoho ano. Ty ludia to nosili celu sichtu poctivo. A prave hromadne tyto zarespiratorovani ludia zacali mat problemi s plucami. Hromadne dostali zapal pluc. Isli na spajchlovanie a ze covid. Takze co su platne respiratory ? U nas vo firme 60 % ludi uz prekonalo covid. Nedostali sme ho len ludia co maju ruska hala bala. A pri kazdej prilezitosti ho maju ako podbradnik. Vsetci fanaticki zaruskovanci ho dostali. A najhorsie dopadli nosici respiratorov...Takze toto si o tom myslim. Inak sa ani necudujem, ze sa covid, respektive oslabenie imunity siri ruskami. Ja ked vidim v robote ake ich maju spinave, ochytane spinavymi rukami zvnutra.... skoda reci, nechutne...
1.5.2021 - 18:26
+7

Big brother

 

Ty týmto rozprávkam čo píšeš normalne aj uveríš
1.5.2021 - 18:29
+10

ctibor

 

Z takých sraciek sa mi chce úprimne grcat. Další odborník z virologie a práva, ktorý preceňuje svoje znalosti na základe troch článkov, ktoré si prečítal na dezinformacnych webov. Na Slovensku zomrelo už veľa ľudí, aby si si svoje sracky nechal pre seba.
1.5.2021 - 18:36
+14

hokejkaDca

 

Ano umrelo. Ako moj 80 rocny sused, ktory mal dlhe roky rakovinu. Jeho syn, moj kolega v praci mi povedal, ze mu napasli, ze umrel na covid.
Samozrejme, ze nespochybnujem, ze ludia na to umieraju. Ale ako pomohla vlada aby zmiernila umrtia ? Ziadno. K ludom co umreli koli covidu sa zacali pripisovat aj ludia co umreli na ine veci. A mam to z prvej ruky.
1.5.2021 - 18:45
+3

Big brother

 

Ale to nič nemení na tom, že na COVID zomrelo množstvo ludí a sestričky a doktorky v nemocniciach padali na hubu.
1.5.2021 - 18:49
+4

ctibor

 

Tak to daj spolu s dôkazmi do medii do Boha a nie tu písať sprostosti.
1.5.2021 - 18:53
+4

hokejkaDca

 

Do medii to mal dat jeho syn a nie ja.
1.5.2021 - 19:22
0

emoxx1

 

No daj. Pracujem pre Markízu, Novu,TA3, Občas JOJ aj RTVS. Daj s dôkazmi a garantujem ti, že ani jeden zo spomínaných s ktorým spolupracujem neodmietne tento headline týždňa. Ale treba reálne dôkazy. Nie len reči.
1.5.2021 - 19:54
+3

buchlo

 

Pracujes zrejme aj pre oplotenu ambasadu.
1.5.2021 - 20:24
+3

emoxx1

 

Soros mi osobne posiela noty.
1.5.2021 - 20:29
+4

Marchand63

 

Tram tararaaaa
1.5.2021 - 20:33
0

buchlo

 

A dobre ta plati ked vazis skoro dvesto kg.
1.5.2021 - 20:35
0

emoxx1

 

Ale hovno. Ladných 106.
1.5.2021 - 20:37
0

Tino

 

toto: presne...rad by som sa nakontaktoval na niekoho kto ma dostane do skuoiny ktorej soros , cia, iluminati alebo Eset platia....
1.5.2021 - 21:07
+1

emoxx1

 

No... Mám obavu, že s tými platbami to nebude také ružové, ako to prezentujú médiá, ktoré "informujú pravdivo".
Ale pre pobavenie raz chlapci z redakcie urobili taký pokus. Jeden sa prihlásil na inzerát hlavných správ, že by chcel pre nich písať. Niekoľko mesiacov si tam vymýšľal nezmyselné články, ktoré boli výplod jeho fantázie a oni to v kľude uverejňovali. Občas drobná korekcia, ale nikto neriešil kam na to chodí. Potom mu to už bolo trápne, tak napísal článok proti Rusom a chválil Amikov. Tak až tam spozorneli a vyhodili ho.
1.5.2021 - 21:18
+3

Tino

 

hej cital: som ale mna zaujima ta soros skupina ktora plati...vela sa o nej hovori zda sa ze tam idu tazke prachy tak by som sa rad zviezol...kludne aj krvave sekely!!!
1.5.2021 - 21:24
+1

emoxx1

 

No o tej som bohužiaľ tiež iba počul. Možno to bude nejak infiltrované a ani o Tom nevieme. Netuším. Ale tiež by som si prilepšil.
1.5.2021 - 21:28
0

zasi

 

nevyhováraj sa
rovno povedz že medzi seba nikoho nepustíte,lebo by ste sa museli deliť
1.5.2021 - 21:38
0

Tino

 

nemame stastie: mozno ked budeme tvrdit ze soros, eset a podobne platia pol planety narazime na zlatu zilu...vyzera ze to funguje prave takto kked o tom hovoris ako o hotovej veci tak sa to stane
1.5.2021 - 22:03
0

zasi

 

podľa tejto teórie už mali dávno výkapať povolania ako:
lekár
zdr.sestra
zubár
lakovač
deratizér atď.
proste všetky kde sa rúška a respirátory nosia od nepamäti
1.5.2021 - 18:56
+9

julo

 

2.5.2021 - 15:20
0

Chriapaždina

 

Merrittova a Fauci,to su referencie jak delo Vojenska ortopedicka a imunolog na vyplatnej paske farmabiznisu,ktory este par dni po lockdowne Wuchanu odmietal povazovat covid za serioznu hrozbu ...
1.5.2021 - 20:35
+1

FanusikZamkov

 

hokejkaDca na vyjadrenie svojho názoru máš právo. Nikto ti ho neberie ale táto stránka je o športe a nie o politike,nie o Covide. Poprasím prestaň s takýmito príspevkami. Ak sa ti nepáči tak nechoď na hokej nezaočkuj sa riskuj že dostaneš Covid . Je to tvoje rozhodnutie ale tak isto rešpektuj slobodné rozhodnutie občanov pre ktorých zdravie je prednejšie , ktorý sa chcú stretnúť svojimi deťmi,vnúčatmi,rodinou. Tu sa diskutuje o športe a nie o politike .Píš príspevky na takú stránku kde sa diskutuje o politike .
1.5.2021 - 17:27
+3

buchlo

 

Nebud naivny, v sucastnosti politika zasahuje do celej spolocnosti, sport nie je vynimka!
Uctovat sa bude po Covide(ak nepride ina hnusoba a akoze aj pride) a plakat budeme vsetci.Nema vyznam sa tu urazat , zabudnime na zivot pred Covidom a na zivot pred touto slovenskou vladou.
1.5.2021 - 17:34
+2

hokejkaDca

 

O com tocis ? Kto tu pletie politiku ? Ked je niekto proti tymto fasistickym opatreniam, tak tu pletie politiku ? Ja som len za to aby sa clovek dostal na stadion aj bez testu. A hned som tu oznaceny nejakym sasom z Nitry za fasistu. Ty sa kludne zaockuj. Ja sa zavakcinovat nedam pretoze si praveze chcem chranit svoje zdravie. Nemienim si ho nicit hentakym bordelom. Konate tak lebo hltate Markizu a Jojku. Vy to pochopite za dva tri roky. Sa budu diat veci.
1.5.2021 - 17:40
+4

miko 75

 

My hltame Markízu a jojku a ty zem a vek, hlavné správy,infovojnu,bádatela a nulitnu advokadku a vymyty mozog máš už riadne,ale zase až tak veľa nebolo, čo vymyvať.
1.5.2021 - 17:50
+10

hokejkaDca

 

Taky vygumovany saso ako ty ma uz nemoze urazit. Ak by teraz na Markize povedali, ze ruska boli podvod, dajte ich dole, tak si ho dole das hned. Ak ti povedia daj si skafander, tak sa aj do neho oblecies. Zboznujem takychto sasov.
Ty mas naopak riadne vymyty mozog vladnymi nariadeniami.
1.5.2021 - 18:03
+4

miko 75

 

Internet a sociálne siete vypluli veľa takých primitívov,ako ty a preto máme Kotlebu v parlamente,oni boli aj v minulosti,ale keď nebol internet,tak len blízky ľudia vedeli, aký si primitív.
1.5.2021 - 18:10
+8

hokejkaDca

 

A o tomto to je. Kazdy kto ma iny nazor je hned automaticky volic Koltlebu. Ja neviem kde si na taku kravinu prisiel.
1.5.2021 - 18:28
+3

lišiak1

 

no vies, on tu narozdiel od teba dava aj argumenty, zato y ho tu len urazas a zosmiesnujes, a to najskor len preto pretoze tebe tie argumenty na racionalnu debatu chybaju
2.5.2021 - 3:47
+2

Big brother

 

Ty si už uvedom, že každý akt orgánu verejnej moci (vyhláška, zákon) je platný, kým súd právoplatne nerozhodne o opaku. A to sa doteraz nestalo. Ja viem, že máš toho plné zuby ako aj ja a množstvo dalších ludí, ale nemožeš hltat všetky tie reči ludí, ktorý sa na tom snažia získavat politické body. Ale kludne posluchaj týchto ludí, len aby si nedopadol ako majiteľ jednej krčmy na východe, ktorý posluchal jednu "známu advokátku" o tom ako sú vyhlášky nulitné...a nakoniec chudák skončil vo vazbe a ona neviem či neprišla o advokátsku licenciu. Ale nech sa páči...
1.5.2021 - 17:52
+6

zasi

 

prišla
1.5.2021 - 17:57
+1

hokejkaDca

 

Vyhlaska nie je zakon. Vyhlaska nie je zakon. Vyhlaska nie je zakon.....Uz sa odbrzdite ludia.....Uz si to zapiste za usi.
Tu sa bavime o vyhlaskach. Nie o zakobne. Ano v mnohych pripadoch policia prekracuje svoje pravomoci... toto je fakt.
Vsetko je to o jedincoch. Aj v policajnom zbore su ludske hnidy, ktorym zachutila moc sikanovat.
1.5.2021 - 17:57
+6

Big brother

 

Preboha, ale tie vyhlášky sú vydávané na základe zákonneho zmocnenia ÚVZ.
1.5.2021 - 18:01
+4

buchlo

 

Netrep, najvyssim zakonom v SR je USTAVA!Plati aj pre 95 Prockov, pre kazdeho.
1.5.2021 - 18:05
0

Big brother

 

No a teraz mi povedz, čo si tým chcel konkrétne povedat?
1.5.2021 - 18:07
0

buchlo

 

To sa pytas vazne? Vrat sa do hrobu.
1.5.2021 - 18:19
0

Big brother

 

Jasne, že sa pýtam, lebo neviem čo tym chceš povedat. Lebo ja nevravim, že to čo je v ustave pre ludí nema platit.
1.5.2021 - 18:28
+1

hokejkaDca

 

Este raz. Vyhlaska nie je zakon. A je inak velky rozdiel medzi tymyto vecami: Nariadenie vlady a Uznesenie vlady. Aj toto si ludia velmi pletu. Nieco sa prezentuje u ludi ako nariadenie vlady a je to iba uznesenie vlady.
Tazko sa potom diskutuje s ludmi ktori nemaju jasno v tychto veciach.
To, ze to je nazaklade zakonneho zmocnenia neznamenam ze to je zakon.
1.5.2021 - 18:09
+3

Big brother

 

A zákon o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia nie je zákon?
1.5.2021 - 18:13
0

Chriapaždina

 

zacni s 227/2002,ze aky je to predpis ...
1.5.2021 - 20:53
+2

lišiak1

 

kamo zbytocne sa snazis, ja som to tu uz parkrat skusil v podobnom duchu, ale tu to nema sancu na ziadny uspech
2.5.2021 - 3:51
+1

Chriapaždina

 

Nicit zdravie vakcinou? Jaaj,cize ani povinne ockovania vakcinami v detstve s x krat rizikovejsimi vedlajsimi ucinkami si neabsolvoval? Lebo ak ano,treba tie nanocipy cim skor vyoperovat
1.5.2021 - 20:39
+1

wagoo_2

 

hokejkaDCA: Zdravim Vas,
mne sa velmi paci, ako pisete, sice od veci, ale presvedcivo. Ono, ked som v minulosti chodil na periodicke preskusania vyhlasok, predpisov a zakonov, tak nam skolitelia vraveli, ze ak trepeme somariny, a znie to presvecivo, lajk to zobere ako holy fakt, a odbornik nam zoberie papiere a posle na opatovne preskusanie.

Preto , ak si to zhrnieme, tak asi sa spolocne zhodneme na tom, ze rok aj nieco je tu nejaky Covid, o ktorom sa dlho vedelo dost malo. Isteze, ludia ako Vy o tom zozaciatku vedeli strasne vela, ale vedci ako napr. p. Cekan robili na analyzach daneho infekcneho typu a "zabijali cas" , ktory ste Vy ako odbornik vyuzivali na osvetu svojho okolia.
K tym ruskam , ktovie kolko krat ste boli na operacii, a ktovie kolko krat ste si vsimli, ze pri tej operacii mal personal operacnej saly na rukach gumene rukavice a na tvary ruska. Ano, pri antestezii si to tazko vsimnete, ale minimalne pri Vasom vysoko-odbornom rozhlade v televizore ste si to mohli vsimnut ze to maju. Niekedy to maju dve hodiny, niekedy tri, a niekedy aj sest hodin. Ja Vam navrhujem taku vec, ze najblizsie pri operacnom zakroku na Vasom tele dajte suhlas personalu, aby si ruska dali dole. Ked polemizujete nad ich ucinnostou pri zachytavani makrocastic, tak polemizujete nad zachytavanim tych istych nanocastic aj na operacnej sale.

Este jedna poznamocka, chcel by som sa Vas opytat, ci existuje vyhlaska resp. zakon, ktora/i zakazuje strkat prsty do zasuvky. Preco sa na to pytam? Jednoducho preto, lebo som pocul, ze aj elektrika zabija, ale nemusi zabijat (podobne ako Covid). Hovori sa o tom, ze teda nemame pchat tie prsty do zasuvky, uz ste to niekedy skusil? Ake su Vase skusenosti?

Btw: mohli by ste nam tu na hokejportale vysvetlit, akym procesom schvalovania prebieha zakon, a akym vyhlaska. Co je vsetko k tomu potrebne, a ake su ucinnosti jednotlivych odvetviach, napr v doprave?
1.5.2021 - 18:48
+18

hokejkaDca

 

Neplette si operacny zakrok a bezne chodenie po vonku. Rusko v oboch pripadoch je o niecom inom. Toto je od vas obycajne zavadzanie.
1.5.2021 - 19:29
+3

Marchand63

 

Uz aj vyhladaj lekara a popros ho nech ti odstrani pupocnu snuru, ktoru mas este stale stiahnutu okolo krku. Aj ked podla mna by u niektorich pomohlo skor este pritiahnut.
1.5.2021 - 19:34
+7

wagoo_2

 

hokejkaDca: Zdravim Vas,

pozeram ze ste sa zmohli na 3 suvisle odpovede, ktore absolutne nereaguju na moj text. Tu by asi Vasa "osveta" konci; spolocne si zaprajeme pekny den a vela zdravia (a ked uz nie zdravie, tak lahky priebeh)

Inac, porozmyslajte nad tym, co som Vam napisal vyssie

Btw: je tazko prijat fakt, ktory zial vo Vasom pripade je vnimane ako zavadzanie .
1.5.2021 - 19:53
+4

hokejkaDca

 

Vy si pozorne precitajte po sebe kazdu jednu vetu. Napr.tu s Cekanom ako sa ma snazite urazit, ze som ten najmudrejsi....a potom popremyslajte preco na to ani nemam chut uz reagovat. A nepodsuvajte mi tu veci ako nosenie ruska pri operaciach. Samozrejme, ze niekde je to povinne a potrebne. Toto sa tu stava akosi velmi casto. Clovek tu nieco napise a podhodi to druhemu, ze to povedal on a zacne mu vysvetlovat veci ohladom toho. Toto nebolo prvykrat. Pytam sa vas kde som spomenul, ze rusko pri operacii nie je potrebne ?
A pytam sa vas este toto: Ste ochotny chodit na nespolahlive testy len aby ste sa dostali na hokej ?
1.5.2021 - 20:13
+3

ctibor

 

Ty si stratený
1.5.2021 - 20:18
+5

lišiak1

 

ja sa len chcem vyjadrit k tomu co si pisal, ze keby tu vladol harabin, ze by to bolo rovnake.
kamo, garantujem ti, ze by to rovnake nebolo a ver mi ze nebolo
ved aj v eu mas krajiny kde sa zije skoro normalne vid svedsko napriklad.
a vo svete, nie prilis daleko od nas existuju nemenovane krajiny kde na zapasy davy fanusikov a je zaujimave, ze tie krajiny nemaju plne nemocnice.
len tolko k tomu
2.5.2021 - 3:43
+3

emoxx1

 

Ešte že nemenuješ, lebo by si veľmi nemal čo.
2.5.2021 - 5:07
+3

Big brother

 

Švédsko? Tu keď sa bavíme o tom hokeji a o tom mrnčani, že boli zrušené mládežnícke súťaže...čo myslíš, prečo zo Švédska odišli Mrázik, Dvorský a spol.?
2.5.2021 - 8:00
+3

MackoPu

 

Po-ru-ci-me vetru, desti a korone. Tak si to myslel ? Ha-ra-bin by ten kovid naucil spravat sa podla ustavy!
2.5.2021 - 9:18
+5

ctibor

 

Som rad, že už aj Michalovce majú svojeho virologa a záchrancu slobody. Človek z ľudu, ktorému ako jedinému bola zverená pravda.

Nie kamarát, nikde štadióny nepraskaju a aj keby, tak všetko závisí od ochoty sa očkovat a zdravotného systému danej krajiny. Ale to ti bojovník proti systému a člen Ficovej vlády a priateľ Vladka Meciara nepovedal zrejme
2.5.2021 - 9:52
+4

hello, havarju

 

Stále sa nájde dosť ľudí ktorí dokážu tieto hlúposti najväčšieho právnika na Slovensku konzumovať.
2.5.2021 - 11:17
+3

Tino

 

viem od: ludi z fachu ze ked pride na pracu, ale serioznu pracu,nie saskovanie pre volicov a pre media je typek v pohode, konstruktivny, kompetentny...v podstate iny clovek nez ako ho pozname ako sam seba predava, samozrejme ak to nejako nenaburava jeho plany, ciele...chcem povedat ze maakoby 2 tvare + s rastucim vekom sam seba zacina precenovat, vidiet lepsie nez ako na tom realne je..co je obecne problem muzov okolo 60tky, normalna kriza niekto to predje dostojne, pokorne niekto saskuje.
2.5.2021 - 11:28
0

hello, havarju

 

Verím tomu, že tá jeho práca ako sudcu bola o niečom inom. Ale je mi aj jasné, že si aj on uvedomuje, že tým čo hovorí, sa len snaží získať ľudí. Horšie je, čo s tou vierou ľudí v neho. Aj tak ma najviac pobavil ten atentát na neho
2.5.2021 - 12:12
0

Tino

 

to je: divadlo on vie ze oslovuje nie najchytrejsich , tak s nimi komunikuje...no a to ego ktore suvisi s vekom saskuje lebo jedno s druhym + vyrazne ozil v momente ked zistil ze realne mozu vladnut ludia ktori budu justiciu cistit co mu a jeho ludom sposobi iste problemy...on nie je magor vie pocitat....ale nie je ani ten najchytrejsi ako sa rad vidi a ako ho vidia fanusikovia islo by snim pozametat relativne lahko a rychlo...mozno na to raz dojde
2.5.2021 - 12:27
0

emoxx1

 

Keďže bol dlhé roky môj sused, tak s istotou viem povedať, že to ako ho vnímajú ľudia nie je on. Preto som presvedčený, že keby je pri moci a má v na pleciach zodpovednosť za rozhodnutia, tak by bol prvý čo by vyzýval k zodpovednému správaniu občanov. Škoda, že ľudia nedokážu odhaliť túto jeho pózu pre vlastnú kampaň a vnímajú to čo rozpráva ako alternatívne riešenie. No opakujem, v opačnom garde som presvedčený, že by bolo všetko rovnako a naopak. Igor by vykrikoval o šikane. Jediný rozdiel by bol v tom ako tu už niekto spomenul, že zrejme by sa už v takomto čase očkoval aj Spunik.
2.5.2021 - 13:09
+2

Tino

 

to je mozne: ockovanie sputnikom mimo struktury a mechanizmy ako ich mame vyvinute je mozne ale je to politicke rozhodnutie ...u nas sa boja , obchadzat system ktory sme vyvinuli pre schvalovanie lieciv v podstate ako zadne vratka moze byt nerozumne ... dosledky tvrde keby sa do toho niekto niekedy obul a toto si pytaze sa niekto obuje...a oni to vedia takzesa neockuje, pista je pravnik vie ako sa veci maju ja by som ruku do ohna za to nedal ze by sa do sputnik hrnul.
2.5.2021 - 14:34
0

Big brother

 

Pane bože...ty si celý protizákonný
1.5.2021 - 17:34
+5

HA RA Bin Ladin

 

2.5.2021 - 8:21
0

Chopok

 

Matelko Matovicovie: uz nech ide prec!
1.5.2021 - 17:17
+2

Tino

 

fajn reakcia: od SZLH aj ked dezolati v to m c oa ako uz maju jasno...vid tato diskusia....za touto myslienkou bol pragmatizmus, chceme dosiahnut aby kompetentne autority povolili divakov podme sa s nimi dohodnut, kludne z toho urobme projekt/studiu....ze sa to nemusi stretnut s pochopenim celej sirokej laickej verejnosti bolo myslim jasne vsetkym kompetentnym, treba s tym pracovat, takyto mali ludia proste su.
1.5.2021 - 19:45
+1

hokejkaDca

 

Cela tato diskusia je o hovne. Ste sa tu do mna podaktori pustili ako utrhnuty z retaze.
Ja to poviem takto: Chcete zo seba robit sasov co sa stale dokolecka budu testovat nespolahlivymi testami len aby ste sa dostali na zimak ? Nech sa vam paci. Uzivajte si vasu nesvojpravnost. Beztak sa teraz jedna len o dve mesta. Ak sa toto do dalsiej sezony neskonci, tak to budete vidiet tie navstevy. Nie vsetci sa budu chciet koli zapasom dokolecka testovat.
Clovek by si myslel, ze je na hokejovom portali, ale ked tu clovek napise, ze sa ma dostat na zimak aj bez testovania, tak ma tu idete niektori ukamenovat. Ze vam nie je hanba. Preto vam hovorim uzivajte si testovanie. Dokolecka dokola. Akokeby som tu bol na zjazde fanusikov testovania.
1.5.2021 - 20:01
+5

emoxx1

 

Ono bude časom postačovať aj očkovanie. Zas tiež uvažuj, že pri aktuálnej preočkovanosti iná možnosť ani nie je. Viď príklad v USA. Tam očkujú plnou parou a zrazu sa všetko dá
1.5.2021 - 20:06
+5

Tino

 

to si: myslim podsunul uvahu ktora sa stretne s nepochopenim...mam za to ze typek na ktoreho reagujes to tu este naplno nevybalil, nieco len naznacil...ale take ze pri trstovani je druha moznost ockovanie je uplne mimo svet v ktorom typek zije...takto ako on bucu chvilku mali ludia saskovat, budu okol otoho eci ze nulitne a take tie kraviny ake vedia, ale nakoniec sa ti chytrejsi zrovnaju s realitou.
1.5.2021 - 20:15
+3

Tino

 

myslim ze vsetci by: sme najradsej absolvovali len tie spolahlive testy...pripadne ziadne testy ak to situacia dovoli, ale domnievam sa ze problematiku spolahlivosti testov chapeme rozdielne....ja drzim palce vedcom , ze vyvinu testy so 100%nou spolahlivostou asi to nebude lahke pretoze je rec o viruse....ty si na tom ako?
1.5.2021 - 20:20
+1

Marchand63

 

On je vedec, len momentalne na volnej nohe a musi robit na smeny. Ale ked treba, vie si ich vymenit. Chvalabohu uz davno netrebalo.
1.5.2021 - 20:36
+1

Tino

 

vyzera: ze by mohol byt komoetentny pise o spolahlivych testoch akoze sa vyzna
1.5.2021 - 22:10
+3

MackoPu

 

Toto darmo skusas, staci pozriet, kto tu zacal a co cca od 16:13 s nabitym hovnometom Takze nerob zo seba obet.
1.5.2021 - 21:11
+1

mhc23

 

Keď by tie vyhlášky a neviem čo všetko o nosení rúšok boli nad zákon tak dávno je Harabin zatknutý a policajti sa nehrajú na mrtvého chrobáka. Ale keďže má právo v maličku tak s nim nič nespravia. Ešte by on vyhral a bolo by to pre neho 16:0. Tu radšej nepiš ako nosiš rúško lebo ťa tu hodia pod čiernu zem. Lebo tu sú všetci do jedného zmagorény.
1.5.2021 - 21:29
+2

fany

 

VŠETCI?
1.5.2021 - 21:38
+1

mhc23

 

Nie všetci nájdi sa aj výnimky a ty patriš medzi ne
1.5.2021 - 22:26
+1

emoxx1

 

Za rúško sa nedá zatknúť. Zatýka sa za trestný čin a nie za priestupok. Niekoľko obsielok mu už bolo poslaných, ale si ich neprebral na pošte. Všeobecne naťahuje čas, lebo sa vyzná v zákonoch, ale ako príklad by som ho rozhodne nebral.

Naozaj si myslíš, že keby bol pro vláde samotný Harabin, tak by opatrenia vyzerali inak?
1.5.2021 - 21:39
+4

MackoPu

 

Akurat som mal rozpisane o tom zatknuti.
Jasne , ze by to bolo ine. Lebo by sme uz davno boli kompletne zasputnikovani. Trikrat Bohumile.
1.5.2021 - 21:45
+2

lišiak1

 

co si, na pistu si netrufnu lebo vedia ze ich da dole tak ako daval dole stale
ja mu velmi fandim, lebo on sa riadi PRAVIDLAMI a ZAKONMI a ide si za svojim tvrdo a nekompromisne a samozrejme stale v sulade so ZA-KO-NOM
2.5.2021 - 3:56
+2

Big brother

 

Si ovca
2.5.2021 - 8:02
+1

fany

 

Keďže sme na hokejovej stránke, tak poďme nato cez hokejistov. Prvé sa húfne nakazili MI,NZ a Slovan v septembri. Potom ostatní postupne. Mnohí ,ale nie všetci. Poznám hokejistu ,ktorý mal všetky príznaky od horúčky, cez bolesti kĺbov až po stratu chuti a žiadny test Ag, ani PCR mu nevyšiel pozitívny. A potom tu máme chalanov, ktorí Covid nemali dodnes. A čo dodržiavajú? R-O-R? Všade pľujú a najkrajšie je to po vyhratom zápase ,hlavne keď sa všetci nahádžu na brankára a pot im steká po tvári.
1.5.2021 - 20:36
+2

Marchand63

 

No vidis a toto je presne na tom Covide zakerne, nik si nemoze byt isty, ci bude vyvoleny. Jeden ma tazky zapal pluc, kym druhy dvakrat zakasle. Bucek mal soplik a Bortnak teploty a zapal pluc. Moj otec po prvom ockovani zapal pluc s teplotami a mamka s nim 7 dni doma bez ruska, tiez prve ovkovanie a stale negativna.
1.5.2021 - 20:48
+2

hello, havarju

 

Áno, nikto nevie prečo je na to niekto veľmi zle a niekto s tým prejde bez problémov. To je na tom Covide to najzákernejšie. Zatiaľ nikto presne nezistil, čo je spúšťačom takých rozdielnych priebehov ochorení. Sú len dohady, ktoré nie sú potvrdené.
1.5.2021 - 21:03
+2

Tino

 

dokonca: aj tzv bezpriznakovi nie su z obliga, cast mala a stale ma zdravotne problemy...podobne resp identicke ako tzv dlhy covid.
1.5.2021 - 21:12
+2

hello, havarju

 

Ani nehovor. Napr. ja napriek nie najhoršiemu priebehu som aj po pol roku zadýchachaný aj pri bežnej činnosti a čuch nebudem mať už asi nikdy.
1.5.2021 - 21:30
+3

Tino

 

kamos: si tym presiel nie tak ze nic nevedel ale bolo to ako hovoril take prechladenie, slabucke, nic moc...to bolo v januar , teraz je april a on ked sa so mnou rozprava sa zadycha...nebol sportovec nevie porovnat pred tym a teraz ale je si isty ze napr turistika nehrozi, neudycha to.
1.5.2021 - 21:57
0

mhc23

 

Všetko záleži na organizme a na imunite.
1.5.2021 - 21:30
0

Marchand63

 

Konkretne?
1.5.2021 - 21:34
0

fany

 

Ja Ti to vysvetlím konkrétne. Akurát tento týždeň skončila 2 týždňovú karanténu moja kámoška s rodinou. Kámoška ID po rakovine prešla koronou ako pri zápale priedušiek. Tehotná nevesta v 8 mesiaci mala akési problémy ,ale skôr s bruchom a musela sa starať o manžela ,ktorý z celej rodiny NAJZDRAVŠÍ to schytal v plnej sile 8 dní s horúčkami,hnačkami,bolesťami. Priateľ kámošky asi 5 rokov po operácii srdca , 72 ročná svokra v akútnej fáze rakoviny a 3 ročná vnučka hoci celý čas s nimi v dome bez rúšok zostali celý čas negatívny. Takže si kľudne sprav obrázok sám.
1.5.2021 - 21:52
0

Marchand63

 

Aky obrazok? Vsak presne o tomto pisem aj ja. Bohuzial nevieme kto bude mat aky priebeh. Ja osobne by som si vycital do konca zivota, keby som tu sracku doviezol domov a niekto by kvoli mne posiel. Ja som ale z tych stastnejsich, ze som mal lahky priebeh, nikoho som nenakazil, mam dostatocne protatky a cakam na ockovanie lebo chcem v klude co najskor cestovat.
1.5.2021 - 22:05
0

hello, havarju

 

Tak je to. Žiadna imunita ti nič nezabezpečí. Zatiaľ stále nikto nezistil, čo je spúšťačom ťažkého priebehu.
1.5.2021 - 22:07
0

Tino

 

u onko: pacientov ak sa to stretne v spravnom momente moze byt lahsi priebeh sposobeny liekmi ktore beru, resp viem o ludoch s cronom, resp ine autoimunitne ochorenie , ktori sa ladovali liekmi lebo prave museli prisiel covid a presli to ako nic...ze to fakt nezanechalo stopu na organizme iste nie je skor je pravdepodobne ze im to poskodilo , ale samotna choroba bola v klidku...
2.5.2021 - 14:38
0

strojar

 

Takže SZĽH reaguje. Zaujímavé.
A prečo SZĽH všetky tieto informácie o tom ako a za akých okolností a podmienok (aj finančných) môžu ísť diváci na finálové zápasy ligy nezverejnil v utorok?
Prečo až dnes?
Čo je to za bordel a diletantizmus?
1.5.2021 - 22:01
+3

Tino

 

zaujimave: pri tejto tvojej uvahe je akoby to zmenilo to podstatne...ze testy si neplatia divaci, nezverejnenim/netusim ci to zverejnili alebo nie/ sa nejako zmenili podmienky?..
1.5.2021 - 22:40
+2

Marchand63

 

Vsak o vsetkom mali informovat zainteresovane kluby, ci panko ma radsej opakovanie, ci panko ma radsej opakovanie?
1.5.2021 - 22:49
+2

Tino

 

ked sme: boli deti spomalenym sme hoivorili " debilom o 10 minut opakujeme"....dezinfo o testoch o platenych divakmi zvnzikol pretoze vraj szlh neinformovali...tu kauzalitu nevidi len diletant!!!
1.5.2021 - 22:52
+3

strojar

 

Tebe to koľkokrát museli opakovať?
1.5.2021 - 23:02
+1

Tino

 

vela krat: a nepomohlo, napr netusim preco by mal nieco zverejnovat szlh a nie klub ktoreho sato tyka a ako taketo nezverejnenie ovplyvnilo skutocnost ze sa platit nikdy nemalo....ak to myslis tak ze masivnou kampanou sme si mali pripravit podu a v predstihu v podstate prekricat demagogov a dezinfo aby nedostali prilezitost sirit nezmysly....si myslim ze to takto nefunguje, vysvetlovat magorom kraviny ktore ich napadnu mozes az ked ich napadnu
2.5.2021 - 7:41
+1

topska

 

Kluby o tom informovali hned ako sa to dozvedeli tak tu nezavadzaj
2.5.2021 - 13:10
0

MackoPu

 

Vzdy sa daju veci robit lepsie, ale nepochybujem, ze kto mal seriozny zaujem, tak si to bez problemov zistil popri tom, ked zhanal samotny vstupenku.
Lenze trollom, ako si ty, by sa to malilo dostat aj na zlatom podnose.
To je presne ten styl, ked nadavam na vsetko, ze mi nieco nebolo povedane, ale nepohnem ani prstom.
1.5.2021 - 23:21
+2

Baco11111

 

Vedel by mi tu niekto racionálne vysvetliť na akej báze fungujú v NHL či KHL, keď tam sú bežné viac tisícové návštevy na štadiónoch. Nechce sa mi veriť že je to možné pri takýchto obštrukciách aké tu vymýšľajú páni z krízového štábu.
Žiada sa mi ešte dodať že dobrovoľnosť by sa nemala ničím podmieňovať, lebo to vyvracia jej samotnú podstatu. Teda by bolo na mieste používať presnejšiu terminológiu.
2.5.2021 - 7:04
+1

Urpiner16

 

Čítal som že ľudia čo boli na finále khl boli veľká väčšina už zaočkovaní Sputnikom V z ktorého sa u nás stal neriešiteľný problém.Tam je plno a tu prázdno.Tam Sputnikom V očkujú ľudí a u nás myši.Lebo teta EMA a špinavá politika.Asi tak.
2.5.2021 - 7:42
+3

Tino

 

maju: zaockovanych presne 4,8%...my cca 20%....navstevnost nesuvisi s mierou ockovania ale pristupom k pandemii, tam sa snazia tvarit ze sa nic nedeje a ze mesacny nadpriemer cca 29000 mrtvych si siroka verejnost nebude vsimat....a je mozne ze sa to stretne s uspechom nevazit si ludsky zivot ma v tychto koncinach dlhu tradiciu.
2.5.2021 - 7:56
+4

buchlo

 

Nemas pravdu, Rusko hlasi(teda zatajuje) mesacne viac ako 100 tisic obeti Covidu!
Hrdinska armada USA a hrdinne NATO robia vsetko preto, aby muzikov a barysne oslobodili od tyranie noveho cara, pridala sa aj Ukrajina!
Clovece, mas vobec obciansky preukaz?
2.5.2021 - 9:32
0

Tino

 

to su: nie doveryhodne media, lepsia je stranka rus statistickeho uradu...zial rus prestali tieto udaje cca vo februar zverejnovat ...v januar do bolo o 29000 viac nez priemer, december tusim 26000 viac...statisticky narast je normalny vsade kde sa pandemia viac bagatelizovala nez riesila resp kde to riesili neskoro, nekompetentne, alebo maju slaby zdravotny system...
2.5.2021 - 10:09
0

MackoPu

 

Ja som ine nenasiel a kedze sa tam odvolavali na Rusky statisticky urad a ostatne s tym korespondovali, tak som to tam hodil.
Hladal som aj na zemavek a podobnych, aby to bolo pre neho doveryhodnejsie , ale tam samozrejme ani zmienky.
Ale zase som natrafil na take chutovky, ze az.
2.5.2021 - 10:54
+1

Tino

 

ze: si to nenasiel v hovnometoch je dokaz ze to nie je pravda!! ...bandistany prestali statistiky zverejnovat tak sa okrem ineho da rozpoznat ktore krajiny su este civilizovane, kde je obcianska spolocnost dostatocne dilna a kde to prevalcovali banditi ...medzirocne rozdiely, historicke statistiky hovoria ze 2 vlna bola kruta zomieralo sa vo velkom...ale dezolati nic take ako statistika neuznavaju...fakty su burzoazny prezitok, nastroj sikany a zotrocenia
2.5.2021 - 11:18
0

Tino

 

jj: Nato a USA tu chybalo....a otazka drzby obcianskeho preukazu ...skus si plz potichu nieco kreslit a nerusit.
2.5.2021 - 9:48
+1

buchlo

 

Plne ti rozumiem a drzim palce mozno ti v tej michalovskej psychiatri dovolia aj nieco ine ako kreslit a drzat hubu.
2.5.2021 - 10:01
+1

Tino

 

keby : si rozumel potichu si kreslis a nerusis...mam iste pochybnosti ze si rozumel, videl si tu cast homer simpson na detektore lzi ked sa ho pytali ci rozmumie a on odpovedal ze ano?...pripominas mi ho
2.5.2021 - 10:12
0

buchlo

 

Opakujem, nemozem pre teba nic urobit , dôveruj zdravotnikom, niekedy sa stane, ze tych Rusov pod postelou uz neuvidis.
2.5.2021 - 10:21
0

Tino

 

nechcem: aby si pre mna cokolvek robil, mas nerusit...a to nerobis aj ked pises ze rozumies....taketo problemy sa daju riesit ambulantne ak sa podchytia v spravny cas.
2.5.2021 - 10:31
0

Tehelnepole

 

Tino preboha ser na to, on za to nestojí.
Budeš plny negatívnej energie. Viem o čom hovorim. Ukonči túto nikam nevedúcu debatu.
2.5.2021 - 10:45
+1

Tino

 

pohoda: ziadna negativna energia nebude, viem ze to nikam nevedie preto sa s nim nevypravduvavam...mne nevadi opakovane pripominat detom , resp hendikepovanym ze rusia.
2.5.2021 - 10:59
0

Tehelnepole

 

Máš na viac

Posledná veta ti neslus


V dobrom. Vážim si ťa
2.5.2021 - 11:12
0

buchlo

 

Basy su plne nevinnych a psychiatricke liecebne plne zdravych ludi, bojuj.
2.5.2021 - 13:03
0

zasi

 

A učený z neba nikto nespadol
zato debilov ako keby zhadzovali
2.5.2021 - 13:42
+1

buchlo

 

Hm, my rozumnejsi sme mali padaky , Vy hlupejsi ste padali rovno na hlavu.


2.5.2021 - 13:55
0

zasi

 

ani padák nie je 100% istota,tak ako vakcína
a potom to buchlo
2.5.2021 - 14:13
+1

MackoPu

 

A kovid nemocnice tych, co tam nemusia byt. Nie ?
2.5.2021 - 13:55
0

Tino

 

tam: presne tam by mohli byt ochotni vypocit si lamentovanie o americanoch a Nato.
2.5.2021 - 15:16
0

Big brother

 

Zle na to ideš. Si si istým tým, že Sputnik V na Slovensku je úplne to isté, čím boli zaočkovani v Rusku?
2.5.2021 - 8:07
0

buchlo

 

Mas pravdu, na Slovensku je v ampulkach voda z Jeniseja.
Aj ked SAV SR potvrdila,ze je to vakcina.
2.5.2021 - 8:49
+2

Big brother

 

Predstav si, že ja som tiež hlbolo presvedčený o tom, že je to vakcína.
2.5.2021 - 8:54
+1

emoxx1

 

V USA je najväčšia zaočkovanosť, čo zásadne uľahčuje situáciu, no je to spojenie viacerých vecí, nie len očkovanie. Kluby zainvestovali do hál. Zmenila sa vzduchtechnika/filtrácia, resp. boli doinštalované "uzavreté, teda tunelové žiariče, v ktorých sa vzduch čistí. Deklarujú, že v hale sa vymení/vyčistí vzduch každých 30 min. Ďalej organizácia na vstupoch. Obrazne povedané, keď kúpiš lístok do sektoru A1 tak máš vstup buď cez osobitnú bránu, alebo časovo vymedzený vstup, kedy máš prísť, aby sa sektory nemiešali na vstupoch. Toje len pár vecí ktoré som priebežne zachytil, len keď si dáš tých pár vecí dohromady, teda očkovanie, investícia do vzduchotechniky, organizácia tak to už dáva predpoklad na fungovanie v akom zrovna sú.
2.5.2021 - 7:57
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Bennett si za narazenie Colemana nezahrá jeden zápas

Hokejový útočník Floridy Panthers Sam Bennett dostal za narazenie Blakea Colemana z Tampy Bay trest na jeden zápas. Svojmu tímu tak bude chýbať v druhom súboji 1. kola play off NHL, ktoré je na programe v noci na stredu. Informoval o tom web NHL.
včera o 09:51 - TASR

Švajčiarsky brankár Schmid dostal trojročnú zmluvu od New Jersey

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol na trojročnej spolupráci s brankárom Akirom Schmidom. Dvadsaťjedenročného Švajčiara si "diabli" vybrali v 5. kole draftu v roku 2018 zo 136. pozície.
17.5.2021 19:20 - TASR

MacKinnon by mal stihnúť 1. kolo play off

Hokejisti Colorada by mali mať v 1. kole play off NHL k dispozícii na Nathana MacKinnona. Dvadsaťpäťročný útočník vynechal štyri z posledných piatich zápasov základnej časti pre zranenie v dolnej časti tel. Pred pondelkovým štartom série so St. Louis však už trénoval na ľade.
16.5.2021 08:59 - TASR

Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 v príprave

V prípravnom zápase pred hokejovými MS 2021 zvíťazilo Švajčiarsko nad Lotyšskom 2:1. sumár: Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 (0:1, 1:0, 0:1) Góly: 37. Dzierkals - 1. Simion, 55. Hofmann
15.5.2021 21:20 - TASR

ČR - Rusko 4:0 na Českých hrách, domáci vyhrali turnaj v Prahe

Hokejisti Česka zvíťazili v záverečnom zápase Českých hier nad Ruskom 4:0. Domáci turnaj tak zakončili bez prehry a vyhrali ho so ziskom 8 bodov. Rusi skončili s tromi bodmi na poslednom štvrtom mieste o skóre za Fínskom.
15.5.2021 17:53 - TASR

Švédsko - Fínsko 3:2 na Českých hrách

Švédski reprezentanti zdolali v sobotnom zápase Českých hokejových hier Fínov 3:2. Na podujatí v rámci Euro Hockey Tour dosiahli prvé a jediné víťazstvo. České hokejové hry /Praha/: Švédsko - Fínsko 3:2 (1:0, 0:1, 2:1) Góly: 7. Froden, 49. Hallander, 59. Rasmussen - 60. Sallinen
15.5.2021 13:19 - TASR

Zub predĺžil zmluvu s Ottawou o dva roky

Ruský hokejový obranca Arťom Zub bude v zámorskej NHL naďalej pôsobiť v Ottawe Senators. S kanadským klubom sa dohodol na predĺžení zmluvy o dva roky. V sezóne 2021/2022 zarobí 1,75 milióna USD, v ďalšom ročníku 3,25 milióna.
15.5.2021 10:25 - TASR

Nemcov posilnia Rieder, Bergmann a Gawanke

Nemeckú hokejovú reprezentáciu posilní pred MS v Lotyšsku Tobias Rieder. Útočník Buffala Sabres sa pripojí k tímu priamo v Rige. Okrem 28-ročného Riedera sa na šampionáte v nemeckom drese predstavia aj dvaja hráči pôsobiaci v AHL - Lean Bergmann a Leon Gawanke.
15.5.2021 09:29 - TASR

Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 v príprave

Švajčiarski hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom stretnutí pred svetovým šampionátom v Rige nad Lotyšskom 3:0. Švajčiari budú vo štvrtok 27. mája súperi slovenských reprezentantov v A-skupine MS. prípravný zápas pred MS Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 (0:1, 0:2, 0:0) Góly: 9. a 21. Simion, 30. Ambühl.
14.5.2021 20:17 - TASR

Karlsson opustil tím Kazachstanu, nahradil ho Jeremejev

Brankár Henrik Karlsson sa podľa portálu shaiba. kz rozhodol opustiť tréningový kemp hokejovej reprezentácie Kazachstanu. Trénerský štáb sa namiesto neho rozhodol povolať na MS do Rigy Demida Jeremejeva z HK Temirtau.
14.5.2021 12:26 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 05. 2021
Rusko - Česko o 15:15
Nemecko - Taliansko o 15:15
Bielorusko - Slovensko o 19:15
Kanada - Lotyšsko o 19:15
22. 05. 2021
Dánsko - Švédsko o 11:15
Nórsko - Nemecko o 11:15

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Najlepší strelec

Najlepší brankár

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov