Diskusia: SZĽH schválil rozpočet, chce podporiť univerzitný hokej a čaká ho debata s klubmi
Delegáti Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) schválili rozpočet na rok 2025. Na štvrtkovom kongrese sa okrem toho debatovalo o ďalších stratégiách a podpore univerzitných tímov.
Prezident SZĽH Miroslav Šatan informoval o priebehu kongresu ihneď po jeho skončení: "Kongres sa konal tak ako každý rok, zo zákona to tak muselo byť. Rozpočet na rok 2025 je podobný ako minulý rok, schvaľovanie malo hladký priebeh, bola to štandardná vec."
Generálny sekretár zväzu Miroslav Lažo ďalej prezradil, že kongres preberal aj tému vytvorenia univerzitnej súťaže: "Je to dlhodobá stratégia SZĽH. Nemali sme doteraz ani jeden univerzitný tím ako člena SZĽH, takže sme im dali túto možnosť a chceme ich stiahnuť pod seba. Chceme im pomôcť pri raste a stratégii, chceme ich výrazne podporovať. Možno v marci chceme spustiť univerzitný pohár, prihlásili sa zatiaľ tri tímy z piatich. Verím, že sa to bude rozrastať."
Lažo dodal, že podpora univerzitného hokeja nesúvisí s úspechmi, ktoré dosiahli slovenskí reprezentanti na uplynulých zimných univerzitných hrách FISU v Turíne. "Univerzitný hokej podporujeme dlhodobo, ale chceme ešte výraznejšie a preto to chceme uchopiť. Nie je to len pre striebro mužov a preto, že dievčatá bojovali o bronz na uplynulom podujatí."
Vo štvrtok v Bratislave ocenili aj tri osobnosti za celoživotný prínos v prospech slovenského hokeja - Vladimíra Mezenceva, Jaroslava Laifera a Miloša Krausa. "Riešili sme tiež úpravu stanov. Nič závažné, bolo to viac-menej prispôsobovanie sa prípravám novému zákonu o športe," dodal Šatan.
Vedenie zväzu informovalo členov kongresu aj novom partnerovi pre extraligu, kluby sa s funkcionármi SZĽH čoskoro stretnú. "Financie sú zabezpečené. Na február je pripravené stretnutie s klubmi. Verím, že to tentoraz bude civilizované a konštruktívne. Chceme nastaviť pravidlá, aby sa často nemenili, kluby do toho môžu dať nejaký vstup. Sú tam veci o cudzincoch, zostupe a iné. Je tam aj téma uzavretia ligy, ale za to ja nie som, podľa mňa by to znížilo kvalitu. Verím, že to bude vo vnútri hnutia naozaj konštruktívna debata," uviedol Šatan.
"Kluby si vybrali svojich zástupcov, rokovania už aj prebiehajú, potom budeme debatovať aj so zástupcami SHL i mládeže. Pozorne počúvame všetkých zástupcov a potom sa rozhodneme, ako bude vyzerať ďalší model súťaže," dodal Lažo.
O konkrétnych číslach v rozpočte neinformoval z prozaického dôvodu: "Je tam toho veľmi veľa. Ideme s o niečo menším rozpočtom, zverejníme ho kompletný, tak nám to káže zákon. Ale je tam toho naozaj veľa, je to na dlho. Ale verím, že máme na tento rok výborné podmienky."
Záverečné slovo mal opäť prezident SZĽH, informoval o pripravovanej kandidatúre na organizáciu MS 2029. "Dali sme správu členom kongresu, že sme podali prihlášku. Neoficiálna informácia je, že sme zatiaľ jediný oficiálny záujemca. Malo by sa o tom hlasovať v Štokholme počas MS, tam kandidatúru odprezentujeme. Mali by sme mať predtým aj návštevu z IIHF, jej zástupcovia si prídu skontrolovať stav a dať nám možno aj nejaké odporúčania."
Rubrika: Slovensko
- jh12
- aky je ten novy partner ligy?
- 30.1.2025 - 15:29
- 0
- Tyna85
- "Tipsport sa od sezóny 2025/2026 stane generálnym partnerom najvyššej slovenskej hokejovej súťaže. Stávková spoločnosť zvíťazila v oficiálnom tendri, čo znamená, že súťaž ponesie jej meno na obdobie piatich rokov."
- 30.1.2025 - 15:32
- +3
- Duri_L
- takze Tipsport - Tipos - a opat Tipsport extraliga
- 30.1.2025 - 15:37
- +5
- strojar
- Takže celospoločenský boj proti hazardu pokračuje.
- 30.1.2025 - 17:20
- +17
- miško DUKLA
- Na to by sme potrebovali komplet štatistiky, čo naše liga bohužiaľ neponúka :/
- 31.1.2025 - 20:10
- 0
- ElwisNR
- Názov sútaže sa menil niekoľko krát takže keď už snáď sa to aspoň oplatí.Skôr by sa malo zlepšiť riadenie sútaže a marketing a formát ligy.
- 30.1.2025 - 15:58
- +1
- aaaaaa
- Snáď sa liga neuzavrie ...to by niektoré mužstva s pokojom hrali dole v tabuľke veď nič by sa im stať nemohlo .
Priamy postup bol fajn ...nováčik vždy donesie niečo zaujímavé do ligy ako každý rok pozerať na tie isté mužstva čo hrajú o záchranu .
Legionárov by som neobmedzoval viac ...už teraz je problém so Slovákmi . Akurát by išla kvalitné o dosť nižšie keby miesto legionárov prišli hráči , ktorí momentálne sú v top 30 produktivite v 1.lige . Sú tam väčšinou 30-tnici , ktorí sa nepresadili v extralige . - 30.1.2025 - 15:58
- +6
- Marek77
- ano a potom pride januar rozpustim muzstvo a spravim lugu neregularnov ze?
- 30.1.2025 - 16:02
- +1
- aaaaaa
- Minulý rok to bol zase boj dokonca ...taký prípad ako tento rok sa nedeje často . A keď už nastal , tak je fajn sa takého klubu zbaviť 🙂 .
Keby bola baráž , tak NZ by ani nemalo takú snahu ako tento rok zabojovať o 11.miesto ...neprišli by hráči ako Thomas , Rittchie , Hawryluk, Razpuzzi atď . Pekne by hrali aj naďalej s tým zle poskladaný týmom a mali ešte menej bodov . Baráž by zvládli a o rok by zase boli v lige .
Tak aspoň bola tam veľká snaha o tu záchranu , ale ani to nevyšlo a strata bola veľká a zabalili to ...ale to je chyba a hanba vedenia NZ a nie ligy . Raz za čas sa fakt prípad stane a ako som písal je dobré , že taký klub vypadne a príde nabudeny nováčik ako tento rok Žilina napríklad . - 30.1.2025 - 16:09
- +17
- MV
- Cela hokejova verejnost uz vie, ze dnesny model priameho zostupu je neudrzatelny, zbytocne vypisovat argumenty. Uzavretie ligy je druhy extrem ale pre SVK hokej urcite lepsia moznost ako sucasna liga legionarov.
- 30.1.2025 - 16:23
- +1
- MV
- nevsimol som si ziadne vyjradrenie nejakeho funkcionara, trenera, hraca, redaktora, ktory by v poslednej dobe obhajoval priamy zostup. ty ano?
- 30.1.2025 - 17:10
- +2
- AgentCooper
- Aj vies, o com pises?
Pre manazerov, funkcionarov, trenerov a hracov by bolo uzatvorenie ligy rajom na zemi. Hlavne uzatvorenie ligy na Slovensku, s nasou mentalitou.
Ziadna zodpovednost za nakupy, kaucing zapasu, vykony, vysledky.
Este len to by ste vsetci videl ozajstnu TIPOS - TIPSPORT - FORTUNA - DOXX - NIKE - SYNOTTIP ligu. (Nech mi odpustene, ak som na niekoho zabudol. - 30.1.2025 - 17:24
- +21
- roa
- Že si zabudol na Monacobet sa odpustiť nedá.
- 30.1.2025 - 20:36
- +4
- MV
- a ty vies o com pisem? ja pisem o priamom zostupe a ty o uzavreti ligy.
- 30.1.2025 - 22:15
- +2
- MV
- nepytal. ty si sa pytal kde vezme vitaz 1. ligy financie na 7ks legionarov a extraligovych SVK hracov aby hned nevypadol?
- 30.1.2025 - 21:51
- +2
- Mandrake
- MV: Vysvetli mi prosím, prečo hokej ako jediný na Slovensku každý rok rieši otázku uzavretia ligy príp.baraze? V čom sa líši tento šport od ostatných? Akú motiváciu majú mať kluby a hráči v nižších ligách ak sa nebudú mať kam posunúť? Tým pádom čo,zrušíme ostatné ligy, lebo odkiaľ nájdu kluby financie, ktoré dostávali v rámci sponzorov? A podalsie...nemal by byť šport hlavne o športových výkonoch a úspechoch? Či teraz po vzorec hokeja majú aj iné športy uzatvárať ligy?
- 30.1.2025 - 16:50
- +5
- MV
- AD1 pretoze, Satan presadil svoje riesenie napriek vole vacsiny klubov. Tak to musia riesit znova. A kluby uz nemaju peniaze na legionarov.
AD2 Oproti futbalu sa napriklad hra na lade.
AD3 Z Extraligy sa tiez nemas kam posunut, tak naco ju hraju KE? Ako motivacia by mohlo byt hra pre divakov, vychovavat mladych alebo len jednoducho pre vitaztva.
AD4 Ak nebudu musiet platit legionarov aj 1. lige, tak aj im sa budu lepsie skladat rozpocty. Juniory tolko nestoja.
AD5 Ano, tak preco sa pytas aku maju mat motivaciu kluba a hraci hrat?
AD6 Nie.
Podla mna je naj riesenie baraz 2+2 ale za podmienok, ze bez splenych extr. kriterii by sa prvoligista nedostal ani keby to vyhral. - 30.1.2025 - 17:05
- +4
- Mandrake
- Načo hrajú KE? Vyhrať titul majstra Slovenska s možnosťou hrať ligu majstrov je nič??? A plat hráča v extralige a v ostatných hádam nejdeme porovnávať, keď už len o to ide.
- 30.1.2025 - 17:35
- +1
- Nerkio
- Moznostou hrat ligu majstor???to uz neplati …
- 30.1.2025 - 17:54
- +3
- Mandrake
- Pravda, zabudol som
- 30.1.2025 - 18:36
- +1
- Demon
- Z cudzieho sa lahko rozdava, ze ano?
Fandis extraligovemu klubu? Povedz jeho funkcionarom, nech sa prehlasia o sutaz nizsie a vychovavaju mladych a hraju jednoducho pre divakov a pre vitazstva, ze ako sa zatvaria.
Spytaj sa aj ostatnych fanusikov klubu, ci su za a rovno aj sponzorov, ako velmi ich laka podporovat klub bez ambicii (resp. bez sance tie ambicie naplnit sportovou cestou) v divacky neatraktivnej lige.
A ze to bude pre tie kluby lacnejsie? Hej, ale aj na ukor kvality. Dtto v extralige. A menej kvalitnu ligu hraci skor prerastu a poberu sa "o dum dal". A bez jazykovej bariery.
Takze sa moze stat, ze sice budeme mozno vychovavat viac mladych na seniorskom leveli, ale celkovo menej kvalitnych, lebo ich bude vychovavat menej kvalitna sutaz. - 30.1.2025 - 20:06
- +4
- MV
- z akeho cudzieho? co som ja zvaz?: takze budu menej kvalitny, tak radsej ich vychovavajme menej a pozerajme sa na 70 legionarov v 1.lige a 100 v extralige. A o 5 rokov mozme zvysit limit na legionarov na 10, lebo inak taku kvalitnu sutaz neudrzime.
- 30.1.2025 - 21:46
- 0
- bigi
- take bullshity davas:
ad1 blbost, uvedomujes si ze svk hokej ne je len extraliga?
ad2 a basketbal na palubovke atd...
ad3 v extralige hras o majstra slovenska, cize motivacia je vyhrat ten titul
ad4 kto ti da peniaze na juniorov? ako ziskas spozorov? apropos ked uz chcu extraligisti uzavret ligu budu ochotny sa podielatfinancne na chode prvoligistov?
ad5 dalsia tvoja somarna betz argumentu
ad 6 apreco hokjej ano
sam si pri modely 2+2 kalas do hubykedze podmienky extraligistov su odlisne ako pre prvoligistov, ako to moze byt porovnatelne? za dalsie na extraligu ziskas sponzorv jednoduchsie ako pre prvoligistu - 31.1.2025 - 6:58
- +2
- AVEMNE
- Tak isto ti dajú peniaze ako teraz...tak isto sa tam budu tlapkat niekde v Trnave ako dobre robia hokej...to ze ti nikto nedá peniaze lebo nepostúpis-co reálne okrem 10ludi vie každý už pred sezónou prvej ligy sú len bludy
- 31.1.2025 - 7:46
- 0
- MV
- kde pisem, ze pri 2+2 maju mat ine podmienky?
btw. nevies diskutovat. - 31.1.2025 - 8:31
- 0
- bigi
- tie ine podmienky su aj teraz nastavene a ty pises este aj o tom ze v prvej lige nemusia mat legionara
- 31.1.2025 - 9:12
- 0
- MV
- presne, teraz su tak nastavene. Ale ak by bola baraz 2+2 tak mozu byt tie podmienky nastavene aj ferovo pre 1.ligu. Nejaky legionary tu budu vzdy a to je ok, ale tento stav co je dnes je zly pre SVK hokej. Ale kto to nechce vidiet, ten to nevidi.
- 31.1.2025 - 9:23
- +1
- bigi
- hmm zaujimave,baraz sme tu v roznych sposoboch mali x rokov a nikdy tie podmienky neboli ferovo nastavene. zacnime zlahka v prvej lige nemozes mat legionara brankara, cize nam chces nahovorit ze klub extraligy ktory bude mat legionara na brankarskom poste he nenasadi a bude chytat baraz dvojka a trojka?dalej v prvej lige je menej legionarov ako to chces nastavit? ze extraligista bude platit legionara ktory bude musiet byt natribune? alebo opacne prvoligista bude platit legionara ktory pocas PO SHL bude sediet na tribune aby mohli hrat baraz? uz vidim takych legionarov ako sa tam budu hrnut
- 31.1.2025 - 17:19
- +1
- strojar
- Motivácia hráčov nižšej súťaži je úplne jednoduchá a prirodzená:
Zlepšovať svoju výkonnosť tak, aby dostal ponuku od mužstva extraligy. - 30.1.2025 - 17:24
- +9
- P24
- Napríklad preto: Že futbalovú ligu riadi úlk združujúca kluby prvých dvoch najvyšších súťaží, kým hokejové ligy si pod seba stiahol zväz.
- 30.1.2025 - 17:32
- +1
- Jakub_Thrashers
- Členmi ÚLK sú od sezóny 2014/2015 už len tímy 1. ligy, keďže v pôsobnosti ÚLK je len najvyššia súťaž.
Vo vzťahu k 2. lige nemá ÚLK od tej sezóny už žiadne kompetencie. - 30.1.2025 - 19:28
- 0
- MV
- chybaju svk hraci
- 30.1.2025 - 21:36
- +1
- WERTYU
- A ked sa uzavrie liga bude tych hracov dostatok?
- 31.1.2025 - 15:39
- 0
- topska
- Na Slovensku by ostalo resp. by pri hokeji ostalo podla studii viac. Pri priamom zostupe a postupe podla ludi co to riesia ich bude menej. Samozrejme to su predikcie.
- 31.1.2025 - 16:36
- +1
- bigi
- pre SK hokej urcite nie je lepsia, ale pre extraligistov urcite, aspon nebudu musiet nic robit
- 31.1.2025 - 6:50
- +2
- hawkie
- "aspon nebudu musiet nic robit" - toto je riadny bulšit
. To by potom načo hrali? Ak by nebol záujem napredovať (herne) a bojovať o vyššie priečky, diváci by sa na to vybodli, sponzori by sa na to vybodli... Tieto dôsledky berieš do úvahy?
- 31.1.2025 - 9:49
- +4
- bigi
- "zname sve lidi" a vieme ako to doapadlo ked mali prakticky istotu, preco by sa to teraz malo akoze zmenit?
- 31.1.2025 - 17:20
- +2
- HKSPARTAKfans
- Ale ved práve preto je problém so Slovákmi lebo je tam veľa cudzincov. Treba cudzincov obmedziť a to hromadne. A zapracovať do seniorského hokeja čo najviac hráčov z junioriek. Vychovať si nových hráčov. Veľa hráčov za posledné roky skončilo po juniorskom veku s hokejom lebo im zaberali miesto cudzinci a pre nich nebolo miesto. Ak by to nebolo zasmradené cudzincami v takom množstve, tak mnohí by normálne hrali teraz hokej. Boli by tu pre extraligu alebo SHL. teraz na trhu nie su. Skončili s hokejom lebo koli cudzincom nemali priestor.
- 31.1.2025 - 22:34
- +4
- miko 75
- Takže súdruhovia máme schválený plán na novú päťročnicu, športu zdar a hokeju zvlášť a so Sovietskym zväzom na večné časy a nikdy inak.
- 30.1.2025 - 16:02
- +14
- jh12
- Zvysil by som povinny limit hracov do 20r, resp. ich minutaz vramci priemeru ZC pre kazde muzstvo, legionarov by som neobmedzoval, SK hracov je malo a zabuda sa na mladych, uzavretie ligy je blbost, ked tak baraz tak posledne 2 muzstva
- 30.1.2025 - 16:17
- +3
- Marian12
- Legionári, tréner, Dvorsky:
EL
Ak majú týmy EL prvé dve päťky plne legionárov čo rozhodujú zápasy tak z takej ligy Slováci nič nemajú.
Tréner
Neviem prečo netajaju reprezentácie bývalý hráči ako napríklad Liba, Slanina,
Konečne dať šancu za repe A Dvorskemu, Mesarovi, opäť Sykorovi, Okuliarovi, skúsiť treba L.Nemca
Vrátiť by sa určite mali
Studenec,Ružička
Na MS mimo hráčov NHL by to za predpokladu že Hrivik a Cehlarik chytia formu
Cehlarik-Hrivik-Studenic
Kelemen-Ruzicka-Okuliar
Hudacek-Dvorsky-Jurco/Mesar
Tamasi-Sukel-Lantosi/Sykora
- 30.1.2025 - 16:19
- +2
- HeyYou
- patologické blúznenie..
- 30.1.2025 - 17:24
- +4
- BieloModra
- Uz som sa zacala zamyslat ci som v poriadku...dik za barlicku 🙈🙈🙈🤣
- 30.1.2025 - 17:38
- +3
- fabbeN
- Tebe by mal Roman naprogramovať hokejového manažéra aby si si mohol skladať zostavu na každý deň.
- 30.1.2025 - 17:31
- +2
- antinamor
- Marianko, bolo veľa Bromhexinu s vodečkou?
- 30.1.2025 - 17:32
- +6
- Sani
- A Reway je kde?
- 31.1.2025 - 9:18
- 0
- MartinDetroit
- ako to vyzera so Skalicou po dnesku?
- 30.1.2025 - 16:29
- +1
- Dominios
- Nie som expert v tejto oblasti, ale tak nejako mam pocit, ze uzavriet sutaz u nas nema zmysel vzhladom na to, ake velke tu su rozdiely. Teamy, ktore nemaju ambiciu hrat hore, by nemali poriadne ziadnu motivaciu sa snazit a celkova kvalita by zrejme sla skor nadol. Takto je predsa len tlak, ze neda sa to vypustit, teda aspon nie cele (NZ to sice uz teraz odpiskali, ale predsa len, nebolo to tak celu sezonu).
Minula bola v tomto super, tam velmi dlho nebolo jasne ze co a ako, ak by tam nehrozil ten zostup, asi by to vyzeralo rovnako ako teraz. A aj ten novacik (teraz Zilina), ak ma realnu ambiciu hrat EL a nielen sa jej jednorazovo "zucastnit", tak je nuteny sa na sezonu pripravit lepsie. A Zilina to teraz ukazuje, ze sa to naozaj da.
Mozno by stalo za zvazenie nech posledny 2 hraju medzi sebou kratku seriu o udrzanie. Tak by nadej stale zila, hrali by seberovni (nie ako baraz v minulosti, ktora bola z pohladu pravidiel o legionaroch a dlhej prestavke velmi nevyhodna pre vitaza nizsej sutaze). Tym, ze by sa to dalo zachranit, by az do konca bolo o co hrat a teoreticky by bola mensia sanca, ze sa team uplne rozpreda na suciastky. Zaroven by aj ten predposledny mal motivaciu sa viac snazit prebojovat radsej do predkola PO. A teraz vidime, ze tam je to tiez dost tesne, takze sportovo by to mozno mohlo pomoct. - 30.1.2025 - 16:39
- +3
- ElwisNR
- Počúval som podcast s Radivojevičom a uzavretá súťaž by mohla priniesť viac priestoru a času pre výchovu nových trénerov-aj tých slovenských aby sa zlepšovali a niečo dosiahli.Mohlo by sa uzavretím ligy zvýšiť počet mladých slovenských hráčov v lige ich postupným zapracovaním keďže dnes ich je v našej lige málo,mohlo by to pomôcť zvýšiť počet slovenských brankárov v súťaží napríklad a ak by počet legionárov bol 5 tak by mužstvá museli brať kvalitnejších legionárov a investovat peniaze za 2 legionárov do mládeže a neplatiť im 20 tisíc na poslednú chvíľu a v januári je hotovo.Baráž by bola podľa mňa spravodlivejšia stále by bolo o čo hrať ale reálne nieje veľa klubov ktoré môžu a chcú hrať tiposligu.
- 30.1.2025 - 17:08
- +1
- Crash
- Neverím mu ani slovo. Blbosti, ktoré sú síce pekne reči ale praxi nemožné. Uz chcem vidieť ako by to tak fungovalo, ved teraz si to môžu kluby vyskúšať. Liga je podstate uzavretá pretože Nové Zámky určite vypadnú, takže kluby smelo doroboty q chcem vidieť kosikarov v každom zápase. Alebo čo bud eprobldm teraz? Ze sa bojuje o play off? A potom bude čo? Zrusime aj play off?
- 30.1.2025 - 17:11
- +11
- ElwisNR
- Lenže trénera hráča brankára nevychováš za 15 zápasov ani za sezónu a čo sledujem nejaké podcasty tak vo veľmi veľa z nich sa hovorí že kluby sa dostávajú do zlej finančnej kondície takže nejaké zmeny by sa asi mali udiať lebo o chvíľu si nebudú môcť dovoliť platiť ani legionárov ani slovenských hráčov keď na ligu príde 1500 fanúšikov a hráči zarábajú ako v DEL alebo Fínsko.
- 30.1.2025 - 17:20
- +3
- Dominios
- vsetko pekne, akurat, ze ti treneri by museli dostat hlavne cas, a ejha, na slovensku v sporte je narodnou disciplinou hlavne nemat trpezlivost a vkuse odvolavat trenerov, asistentov a vlastne vsetkych...
vychova mladych a davanie sanci sa da aj bez toho, aby sa uzavrela sutaz. Kym bola baraz extremne vyhodna pre extraligistu, az na velmi malo vynimiek bola sutaz skoro ako uzavreta, aj tak ti mladi treneri sance nedostavali skoro vobec, urcite nie aj s casom. A hraci? Ani ti nie, mozno o kusok viac, ale to bolo skor tym, ze este nezacala naplno era legionarov aj u nas. - 31.1.2025 - 8:21
- +4
- jehro
- Zástancovia uzavretia ligy sú riadne mimo, co sa tyka baráž tak jedine medzi 11 a 12 miestom. Mohlo to skončiť kľudne aj tak ze po sezóne mohol byť napr. už aj LM a to vďaka podobe 11 miesta ktoré je v lige neutrálne ako Švajčiarsko.
- 30.1.2025 - 17:12
- +5
- Urpiner16
- Baráž nikdy nič pozitívne nepriniesla.
- 31.1.2025 - 6:44
- 0
- AVEMNE
- Dvaja posledný.. plus dvaja s prvej ligy priniesla aspoň návštevnosť
- 31.1.2025 - 7:48
- +2
- jehro
- Mne sa tato forma najviac pacila a rozhodne to bolo najferovejsie. I ked by bolo vhodne nastavit v tejto skupine rovnake podmienky pre vsetky kluby hlavne co sa tyka limitov legionarov.
- 31.1.2025 - 11:12
- +1
- Marchand63
- Schvalil sa rzpocet ale zatial nepovedia aky. Zapredany tichy pstros a jeho vajko su len dalsi nasi ludia.
- 30.1.2025 - 17:40
- +2
- KrebsKandidat
- Sak nizsi.
- 30.1.2025 - 17:59
- 0
- Marchand63
- "Je tu niekto doktor?"
*Ja som doktor matematiky, co sa deje?"
"Kamarat asi dostal infarkt, umiera!"
"Minus jedna..." - 30.1.2025 - 18:05
- +6
- KrebsKandidat
-
- 30.1.2025 - 18:44
- +1
- Standacik
- Ak má byť liga uzavretá, tak nech ju hrajú tímy za istých podmienok, napr. kompletná mladežnícká štruktúra, vstup do ligy podmienený naplnením istej čiastky rozpočtu do dajme tomu prvého augusta a pod. A ligu by mohlo hrať kľudne aj 20 tímov, bez ohľadu na kvalitu súpisky.
- 30.1.2025 - 17:44
- +3
- Mandrake
- Tak ako v Poľsku
- 30.1.2025 - 17:47
- +1
- WERTYU
- + povinny farmarsky tím v SHL…
- 30.1.2025 - 18:54
- +1
- Dracik_18
- Prečo istej čiastky rozpočtu..nech je do 1 septembra deklarovanych 100% rozpočtu....hneď ťa prejde na uzavretie ligy a nie len teba
- 30.1.2025 - 20:24
- +2
- Standacik
- čo si taký ofenzívny: ja len vravím, kedy by bol viac menej formát uzavretej ligy spravodlivý.
- 30.1.2025 - 20:32
- 0
- Dracik_18
- Nie som ofenzívny
- 30.1.2025 - 20:45
- 0
- Standacik
- nemôže sa jednať o percentá, keďže u nás je známa hodnota rozpočtu až na konci sezóny a nie na začiatku
, Preto sa musí určiť pevná suma, bez ohľadu na minulé rozpočty tímov. Pre Košice a aj dajme tomu Dolný Kubín, ak by spĺňali kritéria, by platilo napr. 500 000 e
- 31.1.2025 - 16:12
- 0
- amaskiea
- šak toto, že hodnota rozpočtu je známa, až ex post, keď už to vlastne nie je rozpočet, ale realita, to musí byť úplná paráda takýto managérsky život, že na konci sezóny sa dá ukončiť účty len pokrčením ramien, že "zase sme v príjmoch hlboko podliezli naše tajné sny a v nákladoch naopak vysoko prešvihli" a nikto nie je zodpovedný, lebo veď nie je za čo, keď žiadny rozpočet nebol... Len sa straaaaaašne divím, že za tie roky sa nikde nehrnú žiadni sponzori do takéhoto tureckého hospodárstva
- 31.1.2025 - 17:55
- 0
- Dracik_18
- Ono za ten stav aj môžu samí sponzori ..veľa krát nasľubuju a realita je iná😆
- 31.1.2025 - 19:00
- +1
- amaskiea
- jj, tí čo si (radi) nechajú nasľubovať, sú úplne bez viny
"Zohnal som sponzora, síce je to chobot, ale za to ja nemôžem, zohnať som zohnal!" - 31.1.2025 - 19:32
- 0
- luciakanky
- Toto nie je zlý nápad. Lepšie ako baráž kde oddýchnutý extraligista ide na zničeného, unaveného prvoligistu
- 31.1.2025 - 7:06
- +1
- ElwisNR
- A extraliga nieje unavený keď hrá so silnými súpermi v Extralige aby sa dokázal vyhnúť baráži?Ak by NZ mali možnosť hrať dnes baráž tak možno za predpokladu že v nej uspejú tak ich snaha budovať extraligový klub nemusí ísť automaticky do kytek.Povedia si tak sme žiaľ zle zložili mužstvo a o rok ak vyhráme baráž máme šancu pokračovať a napraviť to.Priamy postup negarantuje že mužstvo ktoré postúpi bude kvalitnejšie ako to čo vypadlo výsledky Žilina sú prekvapením a výnimkou a dlhodobou snahou klubu.
- 31.1.2025 - 10:11
- 0
- BieloModra
- podla mna ZA nie je az takym "novacikovskym" prekvepenim... ako klub co sa vratil (vybojoval si) do extraligy ano, je novacik, ked sa pozries na kader urcite nie.
- 31.1.2025 - 10:21
- 0
- ElwisNR
- Tak ale ja som to myslel v tom kontexte že nieje pravidlom že každý klub čo postúpi bude mať výsledky ako Žilina.Vo väčšine prípadov býva extraliga sezónna záležitosť pre klub z 1.ligy Humenné je dnes 5. v 1.lige a ako mužstvo čo zostúpil o tak nedominuje súťaží lebo treba aj peniaze a tie potrebuje mať aj Prešov.
- 31.1.2025 - 10:34
- 0
- BieloModra
- rozumiem...
- 31.1.2025 - 10:37
- 0
- AVEMNE
- bože plače sa tu nad uzavretím že akú motiváciu majú potom v tej horšej lige....takú istú ako teraz kde chce aj tak postúpiť realne jedno mužstvo...majú motiváciu v tom aby si nahrabali peniažky od mesta tak ako doteraz aby mal obyvatel kam ísť a môžu to robiť lacnejšie + hráči majú osobnú motiváciu ked už hrám túto odpad ligu tak asi sa chcem odtial dostať a niečo ukázať--a nebudú ju hrať 50ročný + pár ruských ožranov
- 30.1.2025 - 17:49
- +3
- Mandrake
- A ak klub nájde tie peniaze ak podporu od mesta, tak ako sa dostane do extraligy???
- 30.1.2025 - 17:55
- +1
- AVEMNE
- Úplne jednoducho začne sa ťahať za nitky,budu garancie a ohlasuje sa jeho prijatie...pripadne zostup iného a je to
- 30.1.2025 - 18:02
- 0
- Mandrake
- Len aby tie nitky povolili
- 30.1.2025 - 18:39
- 0
- bigi
- cize este vacsi bordel ako teraz, vlastne vacsi bordel ako v celej historii ligy
- 31.1.2025 - 7:10
- +3
- AVEMNE
- Povie slovanista..tak sa za nitky nikdy netahalo..sa zobud
- 31.1.2025 - 7:49
- +1
- Urpiner16
- Uzavretie by bol ten najidiotskejší nápad.
- 31.1.2025 - 8:11
- +3
- KrebsKandidat
- Tak nam zvaz zlepsuje posmienky, ze budu mat mensi rozpocet.
Pani dostali chut na projekt Sekerasa?
To dava zmysel, viac veci platit, ked uspesne navysili rozpocet. - 30.1.2025 - 18:04
- 0
- sloniik
- Moc sme sa teda nedozvedeli, tak tazko sa k tomu da vyjadrit. Stacilo dat iba obycajnu spravu, naco tlacovka?
- 30.1.2025 - 19:38
- +1
- Demon
- Vo vztahu k vychove mladych sa vsemozne snazime vymysliet nove hranate koleso, miesto riesenia systemoveho problemu.
Najlepsi juniori odchadzaju za more a na sever Europy.
Projekt si vezme dalsich 20+ hracov a limity v extralige tiez.
No a nasa juniorka je vlastne dorastenecka sutaz, doplnena o starsich hracov, ktorych hokejova kariera sa skonci dosiahnutim 21. roku zivota.
A vysledkom je to, ze tu pre mierne nadpriemernych juniorov nie je prirodzene prostredie. Ti vyrazne nadpriemerni by najvyssiu sutaz hrali aj tak, bez ohladu na (ne)uzavretie ligy, lebo sa to klubom financne oplati. - 30.1.2025 - 19:50
- +1
- aaaaaa
- Zníženie legionárov by nespôsobilo , žeby tu hralo viac mladých Slovákov...miesto nich by hrali 30 ročný Slováci , ktorí bodujú v prvej lige .
Mladý hráči myslím , že dostávajú možnosť hrať v extralige . Najviac v Nitre ..ale aj v Trenčíne hrajú , Zvolen , Spišska , BB a ďalší . Keď je mladý Slovák kvalitný šancu dostane a hraje extraligu , niektorí idú do zamoria . Nemyslím si , že sú nejaký mladý Slováci čo majú nato a nedostávajú šancu . Keby tak bolo tak by hviezdili v prvej lige ...ale tam v top 50 bodovaní do 22 rokov sú 2-3 hráči max .
Takže neviem o akých hráčoch je reč ...najlepší zámorie z ďalší hrajú a zvyšok nevyniká ani v prvej lige . A že priamy zostup menej šance mladým ? No neviem ...v mužstvách , ktoré hrajú dole dostali hráč viac možností ako napríklad KE , ktoré môžu byť v kľude čo sa týka zostupu - 30.1.2025 - 19:51
- +3
- strojar
- Zaujímavé, že napr. takí Nemci limitovali počty cudzincov, prestali do ligy ťahať obstarožných Amíkov a odvtedy sa začal vzostup nemeckého hokeja.
- 30.1.2025 - 20:48
- +4
- Standacik
- zasa no, nie je ich málo: https://www.eliteprospects.com/league/del/stats/2024-2025
- 30.1.2025 - 20:55
- +4
- topska
- Ano ano a preto ma prvy Ingolstadt 15 cudzincov
- 30.1.2025 - 21:30
- +4
- aaaaaa
- Neviem aké limity ...iba v 1 dnešnom zápasu v Nemecku hralo cez 15 cudzincov a na lavičke obaja zahraničný tréneri .
Hlavne pre kvalitných Nemcov je aj nemecká súťaž dobrá , ale pre Slovákov nie .
Všetci mlady hráči do 25 rokov keď majú na Slovensku dva dobre bodové sezóny idú smer Česko a dúfajú v progres ako Kelemen , Okuliar a cesta do AHL/NHL ..alebo si tam nájdu stabilné miesto ako Faško , Holešinsky , Čacho a ďalší .
V SVK lige zostavujú tí , ktorí nemajú kvalitu a súčasnú formu aby mohli ísť do lepšej zahraničnej ligy .
Mladíci keď majú kvalitu hrajú ako Pobežal , Tomik , Mišiak ( predtým ako išiel zámorie ) Lisý , Tomka , Barcik a dalši .
A miesto legionárov by neprišlo do ligy Hudaček , Lantoši , Cehlarik , Faško - Ruďas , Skalicky , Pospišil atď ...ale Slováci z prvej ligy ako Vaško , Fekiač , Vrábel , Vybiral , Suja , Stupka atď .
Takže kvalita by išla ohromne dole - 30.1.2025 - 23:04
- +6
- Sani
- Myslim, ze odchod po 2 sezonach to si aj vela povedal....vsetko perspektivnejsie zdrha do CR po jednej sezone.....ale toto nebude problem len hokeja, ked sa krajina vacsinovo rozhodla ist dozadu, plus ekonomicke vyhliadky su tu velmi zle...niet sa comu cudovat...
- 31.1.2025 - 9:38
- +2
- mikisk
- Neviem, ci len ja uz mam taku averziu na vsetko co tito pani povedia, ale prepis tych vyjadreni mi pride trosku pasivne agresivny.
"Kluby do toho mozu dat nejaky vstup", ale rozhodnute uz bolo. - 30.1.2025 - 19:54
- +4
- gabby
- nam by bohato stacilo...: 10 muzstiev, uzavriet ligu, max 5 legionarov plus po odohrani 3 sezon by bol legionar ,,domaci,, a trpezlivost... potom by sme mali nielen kvalitnu ligu ale aj kvalitnych hracov v nej
- 30.1.2025 - 20:19
- +2
- Standacik
- a čo ak by niektorý další tím by chcel vstúpiť do ligy?, ale jednoducho by sa nedalo?
- 30.1.2025 - 20:34
- +5
- jehro
- Jasne a myslíš si že do kedy by bavilo ľudí pozerať sa dookola na to isté?
- 30.1.2025 - 20:35
- +5
- Urpiner16
- Zas sa tu vymýšĺa teplá voda namiesto toho aby si viacerí vysúkali rukávy a začali makať.Hlavne hráči ktorí majú trend sabotovať trénerov ktorí sú potom odvolaní.Takýto nešvár a hnoj tu nikdy nebol.A lajdáci si idú ďalej svoje.
- 31.1.2025 - 6:50
- +6
- Standacik
- Ale bol, stavalo sa, ze hraci bojkotovali trenera
- 31.1.2025 - 10:48
- 0
- Urpiner16
- To sa stáva už na pravidlo.
- 31.1.2025 - 12:27
- 0
- Standacik
- čiže súhlasíš, že si nehovoril pravdu
- 31.1.2025 - 12:31
- 0
- Urpiner16
- V takom rozsahu určite ako teraz určite nie.
- 31.1.2025 - 12:44
- 0
- Standacik
- Ty si vravel citujem “nikdy”
- 31.1.2025 - 13:22
- 0
- strojar
- Hlavne aby sa rozvíjal ten univerzitný hokej.
- 31.1.2025 - 5:28
- +3
- MatoZV
- Ja by som dal normalne cipy mladym hracom, a povinne minutaze na zapas tolko a tolko minut hrac do 18 rokov, a hraci do 20 rokov. A samozrejme priamy zostup, priamy postup. To co sa dialo v druhej polovici tabulky tie roky ked bola baraz, to nicilo celu sutaz. To odprdkavanie tam bol raj na zemi pre vsetkych manazerov, jasne ze budu za to bojovat. Aj ja budem bojovat za to, aby mi ste mi za nic vsetci platili, mate vsak dost rozumu aby ste to nerobili. By ma len zaujimalo, ako v takom nekonkurencnom prostredi chcu vychovat nejakeho hraca.
- 31.1.2025 - 10:50
- +5
- jehro
- Treba vytriezviet z toho bludneho sna. Nie sme Amerika ani Rusko, dokonca ani Rakusko kde je liga nadnarodna. Slovnesky hokej nepotrebuje este viac prehlbovat korupciu, uplatky ani ine financne prispevky pre ludi na ... stolickach. Uz aj tak vyzerame smiesne.
- 31.1.2025 - 11:18
- +4
- Mikulášan
- Ja len nechápem, kde vidíte tú kvalitnú ligu, o ktorej sa to tu tak vehementne bavíte. To na začiatok.
Za druhé, už na minulú sezónu bolo pripravené a prezentované vedeniu SZĽH plán s barážou 2+2 s pravidlami prvej ligy t.j. 5 legio miest bez legio brankára.
Ak by sa to schválilo, nasledovalo by zníženie legionárov na 6 kusov v kluboch extraligy.
A s veľkou pravdepodobnosťou bude snaha to opäť takto schváliť.
A za mňa osobne je toto najlepšia cesta a najlepší variant ligy a pravdebodobne ma nič nepresvedčí o tom, že to tak nieje.
Pre odporcov baraze ktorí tu naskočia na mňa - takýto variant mali dlhééééé roky v čechách a boli na vrchole a spokojní, vychovávali, mali kvalitu ligy. Aaaaaa, v celej EU sme len My a Nemci, co mame open ligu. SWE, FIN, CZE co sú nosné európske ligy, všade je baráž. A ten hokej tam má trošku inú úroveň ako u nás, tak to asi nebude také zle pre rozvoj hokeja.
Hawk. - 31.1.2025 - 12:48
- +2
- Urpiner16
- My nie sme SWE,FIN,CZE.Keď budeme mať také silné ekonomiky ako oni potom môžme robiť varianty ako oni.
- 31.1.2025 - 12:56
- 0
- Mikulášan
- Tak si to tu hrajme tak ako doteraz, nerobme nic, sak liga tu je "kvalitna", kokos ten co toto vyprava tak ten kvalitu nevidel ani z rýchlika, a za 5 rokov sa budes chodit pozeraz akurát tak na zápas partičky biely vs. cierny o osmej vecer.
Dáta nepustia a tie jasne ukazujú to, že nastupuje menej mladých, ktorí hrajú menej času. Ak ti toto nestačí, tak ja neviem. - 31.1.2025 - 13:53
- 0
- bigi
- ked hovoris o tych statistikach, uvidime po tejto sezone, lebo z tych statistik co su k dispozicii tak ich prekrucas. je sice pravda ze pri postup/zostup dostalo menej mladych na druhej strane toto malo klesajucu trajektoriu aj pocas baraze. cize tie statistiky prezentujes ako sa ti hodia
- 31.1.2025 - 17:28
- 0
- bigi
- cesi maju roy baraz prvy vs posledny a je ta tam presne tak ako ked to bolo u nas. swe maju sice baraz medi poslednym a predposlednym a ten co prehra baraz vypadava
- 31.1.2025 - 17:25
- +1
- ElwisNR
- A koho vidíš reálne že by z 1.ligy bol kandidátom na postup s tým že by mohol zvýšiť úroveň TEL ja okrem Prešova a dajme tomu
Nových Zámkov nikoho. - 1.2.2025 - 15:24
- 0
- jehro
- Kto z doterajsich postupujucich nebol prinosom, ci uz herne, divacky,...?
- 3.2.2025 - 10:04
- 0
- Matfej
- Poslední dvaja z extraligy by mohli hrať play-off v prvej lige. Víťaz playoff prvej ligy nie je majster, ale postupuje do extraligy.
Majster Slovenska je predsa len jeden. Ten kto vyhrá extraligu.
Uvažoval tu niekto nad takou alternatívou? - 31.1.2025 - 13:03
- +1
- topska
- Toto by nepreslo ani u prvoligistoch. Po prve by ich hralo play off len 6 a potom ako by boli nasadeni? Dopadlo by to pravdepodobne tak ze ten prvoligovy klub ktory chce postupit nebodaj dva, tri tak by asi mali este mensiu sancu.
- 31.1.2025 - 13:47
- 0
- hawkie
- Mohlo by to prejsť, ak by sa to pretlačilo silou
Ale iný prípad - čo tak len ZČ, ktorá by stanovila konečné výsledky 1. ligy? T.j. nebolo by žiadne pľejaf (po vzore futbalovej ligy). A ak má byť baráž v štýle 2 a 2, tak prví dvaja by trebárs neboli po play-off zdecimovaní a unavení... - 31.1.2025 - 14:06
- 0
- Mikulášan
- Za mňa kludne.
- 31.1.2025 - 14:14
- 0
- topska
- Tak s tym uz prvoligisti suhlasit nebudu vobec. Ved pre nich je play off vrchol kedze drviva vacsina postupit nechce resp nemoze
- 31.1.2025 - 15:01
- 0
- hawkie
- Tak potom postúpi skutočne ten, kto o to má záujem, a celú sezónu počas ZČ makal, aby bol hore..?
Lebo takto aspoň odpadne ten argument, že na prípadnú baráž prišiel tím z 1. ligy zdecimovaný, kým extraligista bol oddýchnutý, natrénovaný, pripravený => že to bolo neférové a neviem čo ešte... chápeš no. - 3.2.2025 - 10:36
- 0
- Kuboslav97
- Toto vlastne znie ako najférovejšia alternatíva.
Povedzme, že 11ty a 12ty tím by boli do play off 1. ligy nasadený ako 1 a 2 a potom doplniť ich top 6tkou prvej ligy.
Eventuálne vytvoriť krátke predkolo medzi 5-8 a 6-7.
Víťazi semifinále ( a.k.a dvojitého finále) v podstate postúpia do extraligy.
- 1.2.2025 - 13:12
- 0
- topska
- Ak extraligistov nasadis takto tak prvi dvaja z prvej ligy dostanu 5. a 6. muzstvo cim sa ich vyhoda znizi. Extraligista bude rozohrati lebo nebude cakat bez hernej praxe a hravo vyradi 7. alebo 8. z prvej ligy. Prvoligisti z prvych dvoch miest nasledne uz v semifinale narazia na dajme tomu nerozpredane zamky a Mikulas, Zvolen, Poprad, Trencin alebo Michalovce...Prvoligistom minimalizujes sancu vyhrat svoju sutaz, co je v drvivej vacsine ich jedina motivacia kedze postupit nechcu alebo nemozu. Tento rok si zober ze pojde hore Presov a buduci rok od ktoreho by ta baraz mala fungovat tak bude chciet ist kto? Mozno Humenne. Na NZ zabudni. Tym padom vlastne celej prvej lige este stazis to co chcu dosiahnut. Vyhrat svoju sutaz alebo byt vo finale, mozno pre slabsich semifinale. Ale to je len moj nazor.
- 1.2.2025 - 14:20
- 0
- Kuboslav97
- Rozumiem tvojmu pohľadu.
Toto by trebalo priamo smerovať na tímy prvej ligy a mať verejný konsensus.
Je ich primárny cieľ vyhrať ligu ALEBO vyhrať ligu + postúpiť?
Lebo ak je pre 10 z 12 tímov povedzme hlavná motivácia "IBA" vyhrať ligu tak potom uzatvorenie extraligy je asi to najrozumnejšie riešenie.
Následne verejne nastaviť finačné požiadavky pre extraligu a ak nejaký prvoligový tím bude mať na to finančne zvládať extraligu (s víziou aspoň povedzme 3 rokov) - dať možnosť kúpy.
Ak ak model baráže - tak teda kalendáre musia byť kurnik dobre zosynchronizované.
Možno tu by model skupiny 4 tímov bol viac atraktívny kde víťaza prvej ligy určí finálna tabuľka. - 1.2.2025 - 14:32
- 0
- topska
- Ja ti na 90 percent tvrdim ze tento rok maju ambiciu postupit dvaja resp. dvaja bez obav pre buducnost a aby neboli fackovaci panak. A podla mojich info to bude o rok o jednom. Samozrejme sa to z mesiaca na mesiac moze menit ale realne v to nedufam. Skoda.
- 1.2.2025 - 14:46
- 0
- Kurolišek
- Maďari vraj nedali prihlášku lebo Česi o tom nerokovali. Česi o tom nerokovali lebo im Maďari neposlali ani len nejaký návrh organizovania turnaja. Česi toto nemajú za potreby. Robiť s amatérmi MS keď minuloročné MS bolo ako vždy na jednotku. Tak si Brno počká dlhšie a s PRahou budú mať svoje MS. Maďari to vzdali a Británia tiež. Takže to vypadá že či Košice majú alebo nemajú potrebný počet bude úplne jedno - MS 2029 budú u nás. Ako som písal - IIHF by nás chcelo do niečo tlačiť a ani o tie MS okrem Slovenska a Česka nieje tak eminentný záujem. Fíni toho majú plné zuby. No a Švajčiari, Nemci, Švédi či Dáni sú na rade. Dokonca aj to Francúzsko 2028 bolo z núdze cnosť ak si zvážime že protikandidáti boli Kazachstan a Nórsko.
- 31.1.2025 - 14:34
- +1
- Kuboslav97
- Táto téma baráže/ nebaráže je naozaj pestrá a nemá jasnú odpoveď.
Avšak čo tak začať s jednou zmenu; 11 a 12 tím po základnej časti by hrali play - out sériu povedzme na 3-4 víťazné zápasy
Mýslím, že vo Švédsku majú tento model (13 a 14 tím).
Alebo? - 31.1.2025 - 14:45
- 0
- Urpiner16
- My nie sme švédi.
- 31.1.2025 - 15:00
- 0
- Kurolišek
- Allsvenskan má kvalitu, že by u nás robili vetry. To sa nedá porovnávať. TAm hrajú kluby ako Djurgarden, AIK Štokholm či Mora. Minulý rok postúpil Brynas čo je teraz prvý v SHL. Ktorý náš tím ako nováčik dokázal byť prvý?
- 31.1.2025 - 15:09
- 0
- topska
- A co to ma spolocne s tymto modelom?
- 31.1.2025 - 15:17
- +1
- Kuboslav97
- *zmenou*
- 31.1.2025 - 14:45
- 0
- Athotis
- 10 muzstiev extraliga , 10 prva liga a zvysok amaterska liga ...nemame tolko slovenskych kvalitnych hracov aby sme mali po 12 muzstiev a potom sa mozme bavit o znizeni poctu legionarov
- 31.1.2025 - 15:04
- 0
- Kurolišek
- V prvej kľudne môže byť viac tímov. Tam poloamaterizmus nevadí.
- 31.1.2025 - 15:10
- 0
- jehro
- za sucasneho stavu je 12 optimalne riesenie.
- 31.1.2025 - 15:52
- +1
- bigi
- 12 je zbytocny luxus, na slovensku a este za danych podmienok, a kludne nechdo PO postupi 6 klubav, s tym ze 3-6 by hrali tak ako teraz 7-10 a 1-2 by boli nasadeny do semifinale
- 31.1.2025 - 17:33
- 0
- jehro
- Jasne a liga by bola na úrovni exotov kde sa hrajú na piesocku 4 kluby dookola. Kto by bol na to zvedavý každý 2-3 týždeň ísť na hokej s tým istými. Koho by bavilo el classico keby sa hralo x krát do roka.
- 31.1.2025 - 22:34
- 0
- bigi
- lebo pri 10 respektive 12 je ten obraz uplne obrovsky tie dva zapasy navyse
- 1.2.2025 - 0:20
- 0
- Big brother
- Bigi, toto by bol otrasný systém, ešte aj ten prvý a druhý tím ZČ by bolo ochodudobnený v play off a teda aj ukrátený o príjem zo vstupného.
- 1.2.2025 - 13:34
- 0
- Big brother
- A to ako rovno zabudni na to, že by pri takom systéme nejakí juniori dostávali šancu.
- 1.2.2025 - 13:35
- 0
- Big brother
- Podľa mňa je to nezmysel znižovať z 12 na 10. Veď posledné sezóny ukázali, že 11 a 12 tímy v pohode hrali proti komukolvek v lige. Akurát Zámky boli prepadák, ale to ich vlastným podcenením. Za mňa nechat 12 tímov, nechať 7 legionárov. Je to lepšie riešenie ako 10 tímov a znižovať počet legionárov, to by nikomu neprospelo, ani atraktivite ligy. Ja si pamätám aj ligu s 8 tímami, bola to nuda.
- 1.2.2025 - 13:31
- 0
- Athotis
- tak ked 12 tak potom po 10 legionarov ...slovenskych hracvov mas malo a uz hoc aky prvoligový turista si pýta vela
- 1.2.2025 - 14:18
- 0
- bigi
- pred par dnami si tu pisal inac ked prehrali zamky 12:0,co ten nahly obrat
- 1.2.2025 - 14:18
- +1
- Urpiner16
- Ja tu nechcem vidieť obraz mnohých rokov dozadu keď posledný z extraligy dostal pomocné záchranárske lano formou baráže a hrať hovno celú súťaž.Obmena nových klubov a vidieť niečo nové.Posledný výpad,prvý z nižšej namiesto neho.
- 1.2.2025 - 16:12
- 0
- topska
- A ak bude mat buducu sezonu zaujem postupit len jeden klub tak to budeme robit pre neho?
- 1.2.2025 - 16:29
- 0
- bigi
- tusim sa tu bavime o sporte,oprav ma ak sa mylim. a o com je sport? a po sportovej stranke je ze ked niekto ma na to postupit tak mu to umoznime ale nie tu na SK mu to zakazme aspravme vsetko pre to aby nemohol postupit.
najlepsie o to vsetkom vypoveda to ako sa k tomu stavaju rapac a skladany,teraz a ked boli v prvej lige - 1.2.2025 - 17:18
- +2
- topska
- Ale ja neriesim Skladaneho ani Rapaca, ja som sa ho pytal ci sa mu zda na mieste toto riesit ked je tu pravdepodobnost ze postupit bude chciet napriklad jeden klub. Neviem kde si ma kedy videl navrhovat alebo riesit nieco co je zalozene na tom aby sa spravilo vsetko preto aby do extraligy nemohol nikto.
- 1.2.2025 - 17:32
- 0
- bigi
- a keby chcel postupit aj co by len ten jeden uzavretim ligy mu to znemoznime. skladaneho a rapaca som dal ako priklad ako menia nazor podla toho v akej lige sa nachadzaju. taky rapac ked bol v prvej lige a hovorilo sa o uzavreti tak hrozil bojkotom a teraz je hlavnym zastancom uzavretia ligy
- 1.2.2025 - 19:20
- 0
- topska
- A to mas odkial ze mu to bude znemoznene? Kedy som nieco take povedal ze by som taku alternativu bral? Nevymyslaj si alebo to nepis mne ale ludom ktory ju z dola uzavriet chcu. Ja toho zastanca nie som. Ak na to niekto bude mat nech ide hore. Teda herne (cize ja neviem vyhra prvu ligu alebo proste bude na to mat po sportovej stranke) ale aj infrastrukturne a potencionalne financne. Nech sa nam tu najblizsie roky nestane ze si budeme kazit extraligu, dole pojde nejaka fungujuca organizacia (co realne fakt buducu sezonu hrozi) a hore pojde...Aby sme este neprosili nejakeho prvoligistu co vypadne v semi ze ci nechce a potom tam bude posledny. Rozumies o co mi ide? Ja s tebou nebudem riesit Skladaneho ani Rapaca, mozes sa s nimi o tom pobavit, urcite ti odpovedia.
- 1.2.2025 - 19:45
- +1
- bigi
- Tak ty tu obhajujes dlhodobo kluby. Najma tie ktore chcu menit system ligy. A tam ide bzd o uzavretie alebo baraz co prakticky vide na stejno.
- 3.2.2025 - 10:31
- 0
- Urpiner16
- Budeme to robiť tak ako je to v iných športoch.Posledný zostúpi do nižšej súťaže lebo je to férové a spravodlivé.Nič nebráni tomu čo vypadne sa o rok vrátiť.Ale pozerať sa na skapínajúce kone čo nič nehrajú rok čo rok sa plancú na spodku tabuľky ani mňa nebaví sa na toto pozerať.
- 1.2.2025 - 18:08
- +1
- topska
- Fakt neviem o akych skapinajucich konoch hovoris. Dobre, teraz padnu zamky ale potom nim do buducna moze byt tak akurat nejaky prvoligista. Teda ak Luptak neodide z LM.
V akych myslis? Futbal a florbal? Lebo napriklad v basketbale to tak nie je, ani v hadzanej, volejbale, hokejbale, futsale ci vodnom pole. Ja by som bol aj za mozno ak by v tej prvej lige mal kto postupovat len teraz tam je taka situacia ze v tej buducej sezone...No neviem neviem. A ked si predstavim co sa deje na slovensku, ake konsolidacne baliky cakaju kluby a ich sponzorov atd tak to velmi ruzovo nevidim. Rozumiem ti ohladom tej spravodlivosti a ferovosti. No skusal by som inu cestu aby sa nam tu nahodou nestavalo (teda okrem ineho) ze budu hore postupovat kluby ktore prinosom nebudu. Teda ked sa pozriem na buduce zlozenie extraligy. Ale bodaj by som sa mylil. Myslis si ze mame take kluby pre ktore by sa ten postup mal riesit a mame take ktore by mali vypadnut kedze budu mat mensiu kvalitu ako prvoligisti? Presov neriesim, ten nech len pekne zamky vymeni. - 1.2.2025 - 18:24
- 0
- Urpiner16
- No tak nech Prešov vymení Zámky a ostatné nerieš.
- 1.2.2025 - 18:37
- 0
- topska
- No ved vymeni, sak to ani riesit nemozem. Ale ty chces aby to takto fungovalo aj nadalej tak sa pytam na tvoj nazor. Akoze teraz nejdeme v hokeji riesit buducnost a ideme pozerat len na sucasnost? No super. Ved sa bavime o dalsej sezone.
- 1.2.2025 - 18:46
- 0
- ElwisNR
- Treba rozlíšiť dve veci športový model sútaže tj. férovosť,atraktivitu napríklad a potom ďalšiu vec že skončí Mezei,Chovan,Zuzin,Brdjčák a nemáme kvalitných hráčov pre domácu ligu.
- 1.2.2025 - 16:49
- 0