Diskusia: Tešíme sa na extraligu, znie zo Šariša. Dôvod by som hľadal inde, tvrdí Jurík
Finále SHL medzi Prešovom a Skalicou trvalo päť zápasov. Východniari sú späť na extraligovej mape, Záhorákom ostali oči pre plač.
Po prešovskom vypadnutí z najvyššej súťaže v sezóne 2022/23 sa našla určitá skupina ľudí, ktorá finančne prispievala na chod hokeja. Keď vtedajší majiteľ klubu Róbert Ľupták ohlásil prestup do Liptovského Mikuláša, poskladalo sa nové vedenie. Smelé plány nechýbali už vlani, ale minulý rok bola celá súťaž jasne pod kontrolou Žiliny.
"Pred rokom som zažil obrovské sklamanie. Povedal som si, že ak budem pokračovať v mužstve, chcem sa tomu vyhnúť. Tentoraz sa to obrátilo na našu stranu a užívame si víťazné pocity," povedal útočník Samuel Chalupa s "majstrovskou" čiapkou na hlave i krásnou vyleštenou zlatou medailou na krku, ktorý ako posledný hráč v ročníku skóroval do prázdnej brány Skalice.
Hostia z ďalekého západu vedeli, že urobiť niečo so stavom 1:3 v sérii bude mimoriadne náročné. Na ľad súpera ale nevykorčuľovali v negatívnom nastavení. Ukončeniu sezóny v piatom finálovom dueli však napokon nezabránili.
"Finále sa nehrá každý rok. Na druhej strane musíme povedať, že sme to neprehrali teraz. Prešovčania boli lepší v určitých momentoch a detailoch. My sme sa vyšťavili v predchádzajúcich sériách. Súper teda zaslúžene postúpil. Extrémne nás to mrzí, pretože sme to chceli vrátiť domov a biť sa za úspech do poslednej chvíle. Bohužiaľ, taký je šport," vyjadril sa skalický kapitán Juraj Jurík po porážke 2:4 a zisku strieborného kovu.
Domáci hokejisti vystúpili na zlatý stupienok vďaka fantastickej forme. Štvrťfinálových aj semifinálových súperov z Levíc, respektíve Považskej Bystrice prevalcovali 4:0 na zápasy, jeden finálový bod si zobrali zeleno-bieli, a to bolo všetko.
"Všetci nás videli v lige, ale rozhodne to nebola jednoduchá cesta. Museli sme si to vybojovať. Každé jedno stretnutie v play-off bolo ťažké. Samozrejme, najťažšie je to vo finále, pretože ide o vrchol sezóny. V takých zápasoch si mužstvá nedarujú ani centimeter ľadu. Chvalabohu sme to zvládli pomocou tímového výkonu a tešíme sa na extraligu," uviedol Chalupa, ktorý potiahol svoj kolektív za elitnou súťažou štyrmi finálovými zásahmi.
Skalica v priebehu veľkonočných sviatkov porazila Prešov 4:1 a verila si aj v ďalšom domácom vystúpení. Sľubne ho rozbehla zásluhou zakončovateľa Branislava Kotvana v presilovke, ale tím sa zosypal v tretej tretine. Inkasoval tri razy, jedenkrát dokonca v početnej prevahe.
"Dôvod by som hľadal inde," nechal sa počuť Jurík a pokračoval: "V Prešove sme dva roky nevyhrali. To je hlavný bod, prečo to takto dopadlo. Pokiaľ chcete pomýšľať na postup, musíte získať aspoň jeden zápas. Mali sme na to tri pokusy, no ani raz sme to nezvládli. Môžeme sa o tom baviť, ale je to môj názor."
"Určite to bol veľký krok k tomu, aby sme to celé vyhrali. Ani v tomto zápase sa víťazstvo nerodilo ľahko. Stratili sme dvojgólový náskok, jeden gól nám neuznali. Bol to boj do záverečnej sekundy," priznal prešovský hokejista s číslom 88.
Oba tábory pred play-off postihol nevšedný fakt. Náhle sa menili tréneri. Prešovského Kaspera striedal Skudra, skalického Gudasa otec kapitána Juríka Juraj starší.
"Ďakujem mu za to, že sa toho ujal a prišiel do neľahkého obdobia. Niektorí ani nevedia, čo sme prežívali cez sezónu. Dá sa povedať, že sme sa dokázali pozbierať a predviedli sme celkom peknú jazdu, ktorú sme si užili," zhodnotil Jurík ml.
Prešovskí hokejisti nemusia a nebudú hľadať hlavného trénera. Peteris Skudra prichádzal na Šariš s klauzulou, že keď sa postúpi, pokračuje pri kormidle.
"V tejto chvíli neviem na to odpovedať. Myslím si, že nielen ja, ale celé mužstvo sme sa sústredili na splnenie cieľa. Všetko sa však bude dávať dokopy v najbližších dňoch. Po oslavách si k tomu sadneme a budeme riešiť, čo ďalej," doplnil Samuel Chalupa na margo toho, či sa niečo neriešilo v predstihu v rámci kádra.
- Quanten
- Presov: Gratulujem Presovu!
Bude to mat ale velmi tazke, kedze to slovensko jadro nie je na urovni minulorocnej Ziliny… - 25.4.2025 - 0:10
- 0
- AzraeI
- Malokto to prizna a este mensi pocet fanusikov si to uvedomi, ale tak ako to nemala lahke a dopredu vyhrate Zilina, tak to mohlo dopadnut vselijak aj tento rok. Ten psychicky tlak bol na hracov enormny. A do finale sme schytali neprijemne motivovaneho supera. Skalica, tym ze si presla tym financnym purgatoriom, tak z toho vysla vzpruzena a z tych motivovanych skusenych hracov isiel respekt. Finale nam vyhrali tieto faktory 1. individualna kvalita - vela takych momentov, ked sme mali na male rozluskli pre nas hraci ako Peresunko alebo sa trafil Marcel Hascak - a 2. usetrene sily zo serii 2x 4:0 verzus sice povzbudena, ale otlcena Skalica. Trufam si aj povedat, ze nebyt domacej presovskej hokejovej esencie v tej chemickej rovnici na roznych stupnoch od vedenia, cez realizak az po lavicku/kabinu, len "zoldnieri" by to nedali. Plus, ciastocne nam tu cesticku vyslapala Zilina, kedze kader sa skladal vez financnych kompromisov. Ano, vnimajme aj nazory, ze tych naozaj rozdielovych Slovakov mala Zilina viac, na druhej strane noze, nalejme si cisteho vina - kto tu predtym tipoval, ze medzi top hracov semi extraligy v PO budu patrit taki Varga s Koysom? Nikto. Taky nazor by bol vysmiaty. Ja plne vkladam doveru do ruk nasmu vedeniu a Zagrapanovi, ktory sa ukazal ako sikovny vo svojej ulohe. Sami si to vybojovali, sami si to mozu ubojovat hore - alebo aj nie. Sme pripraveni na vsetky alternativy a vypadnutia sa nebojim, zo skusenosti viem, ze zivot pokracuje dalej. Moj skromny vnutorny pocit ako fanusika je, ze cierneho Petra na rok nevezmeme. Kazdopadne, to neni aktualne podstatne. Teraz je cas oslavovat. Presovsky pribeh postupu je natiahnuty na 1/4 storocie nadychovania sa k comusi, aby sa nasledne zlyhalo. Tomu urobila tato partia 2024/2025 koniec. Hura.
- 25.4.2025 - 1:10
- +8
- parobok
- Co mna najviac tesi, ze sme ligu vyhrali a postup vybojovlai s presovskym vedenim a nie s nejakym vyciciavacom. Ze konecne sa niekto domaci ujal hokeja v meste. Klobuk dole pred panmi co dosiahli za 2 roky.
- 25.4.2025 - 6:39
- +12
- ElwisNR
- Gratulujem Prešovu k postupu.Myslím že ich nečaká nič jednoduché budú potrebovať slovenských hráčov na patričnej úrovni čo pri konkurencii mužstiev na východe Slovenska môže byť problém v tak krátkom čase pokladať konkurencie schopné mužstvo rovnako aj finančné zabezpečenie čo momentálne v čase nášho ekonomického stagnovania asi veľký výber hlavných sponzorov klubov nieje.Tak uvidíme či priamy postup-zostup je správne riešenie.
- 25.4.2025 - 7:16
- +1
- kelnička
- Hračov by museli hladať aj Zámky či ktokolvek iný.a musia ich hladať vsetci.a čim dalej tym viac bude platiț ze kto si nevychova tak nebude mať.ak to niekto dodnes este nepochopil tak...pojde.
- 25.4.2025 - 7:28
- +3
- Sani
- A ti co si vychovaju, tak im to zduchne do zamorskych junioriek....
- 25.4.2025 - 9:42
- +3
- doc.koniferum
- Nemôžem si pomôcť,ale extralige by možno viac prospelo aj kvôli spomínanému 10 mužstiev ako kedysi.tí slovenskí hráči ktorí by sa nezmestili do extraligy by mnohí šli do 1 ligy.toto by pomohlo aj extralige aj 1 lige.
- 25.4.2025 - 11:33
- +1
- parobok
- priamy postup-zostup je najspravodlivejsi. Na barazi nic spravodlive nie je ak obe sutaze maju svoje vlastne pravidla a limity.
- 25.4.2025 - 7:46
- +15
- topska
- Ono aj v hokejovom svete sa pozera skor na prospech ako na spravodlivost kedze tam musi existovat nejaka hierarchia a priority.
- 25.4.2025 - 8:32
- +1
- bigi
- Presne hierarchia a prority. Extraligisti su v hierarchii najvysie a ich prioritou je zostat v huerarchii stale najvysie za co najmenej odvedenej roboty. Staci uz len pozriet pohlad tych co postupili v nedavnej dobe ako sa vyjadrovali ked boli v shl a ked su v extraluge
- 25.4.2025 - 13:36
- +2
- Zmrzlina
- Tak je: veď aká je šanca, že PO sa po včerajšku vyjadrí, že je za priamy zostup z EXL?
- 25.4.2025 - 13:42
- 0
- topska
- Ale ja nepisem len o Slovensku. Vlastne vobec. Vsade, uplne vsade ak normalne funguju a ide im o dobro hokeja tak neuvazuju len z pohladu spravodlivosti a nebodaj neuprednostnuju nizsie ligy. Vzdy sa to vsade riesi tak aby to dalo hokeju co najviac a samozrejme ze su najvyssie ligy uprednostnovane. Ci uz pri senioroch alebo mladezi. Ak to pomoze viac. Pohlad na tych co postupili nie je v tomto smere nejako extra relevantny. Ci u nas alebo vo svete.
- 25.4.2025 - 13:50
- +2
- bigi
- dobra blbost,lebo bez tychnizsich lig by dlho nebola ani ta najvysia a to v konecnom dosledku nikde
- 25.4.2025 - 16:37
- +2
- topska
- A to kde tvrdim??? Prezrad mi! Ja sa ta pytam, je vo svete taky system ze by neboli preferovane vyssie sutaze na ukor nizsich? Pre boha, preco by to niekto robil...Ty strasne prekrucas a zvelicujes. Mas problem s pochopenim toho co som napisal alebo to riesis schvalne a sereme na to? Ty si fakt myslis ze by mali byt preferovane tie nizsie alebo ze by mali byt v tomto smere na rovnakej urovni? A to sa netyka len postupov a zostupov...Co by si tym dosiahol? Ved to takto nefunguje ani v inych sportoch, vzdy je predsa na vyssej urovni co sa tyka dolezitosti ta vyssia, ta znamejsia, kvalitnejsia, z vyssim dosahom atd atd.
- 25.4.2025 - 17:37
- 0
- bigi
- cele tato debata nastala pripriamom postupe a zostupe a ty tvrdis ze by pri tom mali byt priority a hierarchia extra oproti shl,co je blbost. zrazu to ides prekrucat a hadzat to na vsetko nieleno tomocombola debata
- 25.4.2025 - 19:22
- +1
- topska
- Ja som pisal vseobecne, vztahujem to aj na system sutaze ak to ma pomoct hokeju resp. to ma viac plusov ako minusov. Spravodlivost? Aj v inych krajinach ta uplna nie je, su rozne pravidla a limity ak tak uvazia kompetentni a opru to o fakty.
dobra blbost,lebo bez tychnizsich lig by dlho nebola ani ta najvysia a to v konecnom dosledku nikde - toto si neviem skadial vycucal a preco to pises mne. Zvelicujes neskutocne, nikto nizsie ligy nerusi, maju splnat svoje ulohy ale nikde vo svete nie su brane na rovnakej urovni ako vyssie. Teda aspon este taky pripad nevznikol asi aby to bolo prospesne. Rozumies? - 25.4.2025 - 20:10
- 0
- len_tak
- Priamy postup - Švédsko: v jednej z najkvalitnejších súťaží funguje a sú s ním spokojní. Toto by som nemenil. Mohli by sme u nás upraviť zostup, tak ako vo Švédsku, kde si to rozdajú na best of seven dve najhoršie mužstvá po základnej časti. A vyriešia sa unterwassermani aka Ľupták.
- 25.4.2025 - 8:33
- +1
- LuukyBB
- Absolútny súhlas.
11. s 12. - best of seven.
1. - 10. - play off / resp. predkolo.
A zrazu ide o veľa v podstate do konca ligy.
Len dodám, že všetky zápasy o záchranu v spomínanom Švédsku boli vypredané, a hlavne tie na ľade HV 71 boli poriadne horúce. Keby človek nevedel o čo ide, tak si myslí, že je to semi alebo aj finále. Išli do toho naplno. Aj na ľade aj na tribúnach. Žiadny plač a nadávky za nevydarenú sezónu. Naopak, poriadna mastenica. - 25.4.2025 - 13:50
- +5
- topska
- Tam si ani lepsi format neviem predstavit
- 25.4.2025 - 14:29
- 0
- Pokahontas
- Ale ci budu peniaze na dva športy keď aj Tatran ide hore plus Hádzaná
- 25.4.2025 - 7:34
- +1
- Zmrzlina
- Patrí sa pogratulovať: Včera oslava, no od dnes drina - zložiť dobrý tím na EXL nebude jednoduchá záležitosť. EXL zabezpečili Prešovu hráči a tréner, ktorí už nemali miesto v kluboch EXL, to je fakt, ktorý sa nedá oklamať. Od dnes začína realita aj pre nich a obzeranie sa po kluboch 1. ligy. PO nečaká nič ľahké, ešte v sezóne 25/26 by to mohli ustáť na úkor LM a možno MI, ktoré sa zmieta vo finančných problémoch.
- 25.4.2025 - 7:50
- 0
- fagaf
- https://e.dennikn.sk/4600177/po-odchode-klucoveho-sponzora-michalovskym-hokejistom-meskaju-vyplaty-klub-s-mestom-slubuju-napravu/
- 25.4.2025 - 8:08
- 0
- Mato-Mi
- To je tak zavadzajuci nadpis. Nie odchodom Ingemy nastali financne problemy. Ved Michajlo ako prezident klubu a zaroven majitel Ingemy tie problemy sposobil. Za jeho posobenia vznikli dlhy, nie jeho odchodom.
- 25.4.2025 - 8:41
- +2
- Mato-Mi
- Clanok je ciste PR Ingemy 😀
- 25.4.2025 - 8:52
- +3
- Izo
- Článok vznikol na podnet hráčov , lebo poslali info do viacero redakcií že im mešká výplata aby sa daná vec pohla.
Alebo podľa teba hráčom dala do vačku ingema všimné nech upozornia redakcie ? Keď tvrdíš že je to PR ingemy… - 25.4.2025 - 14:10
- +4
- mikisk
- Nemám predplatné, z toho čo tam je voľne dostupné sa to fakt dá chápať tak, že Michajlo odišiel a prišli problémy. Keby Michajlo robil damage kontrol nevyzeralo by to inak. Držím palce.
- 25.4.2025 - 8:55
- +1
- Mato-Mi
- Diki, v clanku je len balast o tom, ze on mal pri odchode vsetko uhradene a ze ma ine podnikatelske aktivity, ze nieco kupil, kolko ludi zamestnava a tak.
- 25.4.2025 - 9:03
- +1
- parobok
- A ako to aktualne vlastne u vas vyzera ? vyriesila sa nejako situacia ? alebo uz je aspon vidiet svetlo na konci tunela ?
- 25.4.2025 - 9:28
- 0
- Mato-Mi
- Situacia je v stadiu riesenia a ano, je tam aj svetlo na konci tunela. Kader sa sklada.
- 25.4.2025 - 10:38
- +2
- Mikan
- Ahojte,gratulujem Prešov,ste tam,teraz oddýchnite,ten Skudra,no neviem,čaká veľa roboty,veľa peňazí,treba kvalitných hráčov,no určite to viete,držím palce.
- 25.4.2025 - 7:53
- 0
- azzurri
- presov zasluzene postup
aj ked vo finale sa cakali presvedcivejsie zapasy a vysledky nakolko ste hrali proti dochodcom
ked chcete hrat v 1 lige dostojne tak to musite poriadne obmenit kader a posilnit sa - 25.4.2025 - 8:17
- +2
- mirec04
- My budeme hrať v extralige a nie 1.lige
- 25.4.2025 - 13:50
- +1
- azzurri
- Za mňa je najvyššia súťaž 1 liga a vždy bude
Neviem čím by mala byt extra
Tie názvy vymýšľame extra a neviem čo ešte
Sa hra me zas na niečo na čo nemáme
Uroven bieda návštevnosť tiež a o štadiónoch radšej ani nehovorím
To vôbec nie je extra - 25.4.2025 - 17:28
- +4
- evgeni71
- Pre teba môže byt ale pre ostatných je extraliga a vždy bude sefinko
- 27.4.2025 - 9:23
- +1
- Gerlach2655
- Gratulujem konikom k postupu,dufam ze budete erdžať aj v extralige 😁👈 buducu sezonu u vas asi budu melichercik,hascak,palockovci,mozno aj svitana,mlynky vsetko expopradcania, z tych legio by mohol ostat Peresunko
- 25.4.2025 - 8:29
- +4
- HeLiXo
- Pinči už bol predstavený na ďalšiu sezónu v MI ak sa nemýlim
- 25.4.2025 - 8:45
- 0
- Zmrzlina
- Ak chce PO úspech aj v EXL, tak si musia naliať čistého vína... s uvedenými rodenými Popradčanmi už veľa vody nenamútia a na druhej strane všetci tí hráči budú radi aj za Prešov, pretože v svojom okolí sa už neuchytia v iných kluboch EXL, teda v KE, PP a SN isto nie. Jedine ak tak v LM, do ktorého neviem, či sa im bude chcieť zo známych dôvodov ísť, a potom už ostávajú len MI so svojimi problémami.
- 25.4.2025 - 8:56
- +5
- radopKE
- Fauna v extralige je zase o niečo širšia
Vytajte Koňare a dúfam, že sa stanete stabilnou súčasťou tejto ligy. Obmena kádra vás neminie, ak sa chcete udržať. Už teraz sa teším na derby😉
- 25.4.2025 - 8:37
- +4
- FP-rivaldo7
- presov uz teraz fungoval na extraligovej urovni, co sa tyka rozpoctu aj zlozenia kadra. drasticke zmeny preto neocakavam, samozrejme nejake zmeny pridu ale najviac sa bude investovat do legionarov a tam musime mat stastnu ruku. dalsia otazka su brankari, playoff chytal prakticky len marcel. kazdopoadne nas cakaju prijemne starosti.
- 25.4.2025 - 9:38
- +1
- mikisk
- Asi sa neda ocakavat Zilina z tejto sezony (bodaj by ano!), ale ten zaklad muzstva, spolu s euforiou z postupu a stastna ruka pri legionaroch by mohol priniest pokojne miesto v tabulke.
- 25.4.2025 - 9:56
- 0
- strojar
- Videl som iba dva finálové zápasy so Skalicou.
Minimálne polovica kádra Prešova musí byť podstatne kvalitnejšia. Inak to bude od samého začiatku boj o holú ligovú existenciu. - 25.4.2025 - 15:00
- 0
- TvojTatoRamon
- Nevie náhodou niekto ako sa volá ten youtuber či čo to z česka čo bol vcera na zápase?
- 25.4.2025 - 10:24
- 0
- HeLiXo
- BraníkTV
- 25.4.2025 - 10:31
- +3
- LuukyBB
- Odporúčam a odoberám, mňa jeho videá bavia. Robí to tak inak.
Videl som takmer všetky, a je to skvelé takto ochutnať atmosféru z futbalových a hokejových štadiónov.. - 25.4.2025 - 14:09
- +3
- TvojTatoRamon
- Dakujeeem
- 25.4.2025 - 10:42
- 0
- Esterocko
- Ak ostane zachovany priamy postup, bude zaujimave kto postupi buduci rok. Martin, Skalica, Dubnica? NZ podla pisaneho na postup nepojde
- 25.4.2025 - 10:38
- 0
- parobok
- Netreba zabudat aj na HE.
- 25.4.2025 - 11:00
- +2
- Mandrake
- HE nie, tu sú iné záujmy
- 27.4.2025 - 8:50
- 0
- Zmrzlina
- Veľmi dúfam v Martin: Kiež by mu niekto pomohol finančne. Je to hokejové mesto! Pri všetkej úcte k iným platí, že z hokejového povedomia mu viaceré tímy budúceho ročníka EXL nesiahajú po členky. (Áno, viem že z histórie sa žiť nedá, ale kto ju nepozná, ten si nezaslúži budúcnosť.)
- 25.4.2025 - 11:06
- 0
- kelnička
- Prečo?
- 25.4.2025 - 11:49
- 0
- doc.koniferum
- nepovedal som,že nikdy resp niekedy.ale túto/nasledujúcu sezónu určite nie.a navyše v tomto meste reálne nevidím finančné pokrytie na dôstojnú úlohu v extralige.na takú sezónu ti milión a pol nemusí stačiť.a v tomto meste sa za posledných cca 7-8 rokov nedokázalo zohnať ani len na to,aby sa vyhrala 1 liga.vsetko je ako má byť.1 liga musí nateraz stačiť, tomuto mestu to sedí ako riť na šerbeľ.o zimnom štadióne ani nehovorím.že sa v extralige nájde mužstvo ktoré má možno ešte horší zimák nás nemusí zaujímať
- 25.4.2025 - 13:13
- 0
- Zmrzlina
- Kiežby sa ten investor našiel. Chápem, že bývalá ZŤS-ka je dnes údolie bez života, no Martin nie je malé mesto a nemá dá sa povedať žiadny šport, ktorý by bol na najvyššej úrovni a spotrebovával veľa peňazí. Futbal bol v MT zrejme vždy na okraji.
Myslím si, že MT je hierarchicky hokejovo podstatne vyššie ako ZA, napriek tomu, že ZA získala titul. MT bol liahňov talentov. Ak to nebude aj hneď, aj tak MT do ligy isto patrí. Bolo by to dobré pre slovenský hokej. Fanúšikovská základňa je tam tiež výborná. - 25.4.2025 - 13:40
- 0
- doc.koniferum
- ani s tými talentami nemáš až tak pravdu resp tou liahňou.lebo keby sme mali rozmýšľať kedy naposledy z MT vyšiel hráč aspoň európskeho formátu s tým,že sa viditeľne chytil medzi mužmi tak by sme museli poriadne rozmýšľať.posledný mohol byť Špirko.a to už je pekne dávno.plus keď si vezmeš,že ten chlap pomaly končí kariéru.tu je mládež pekne dávno a dlho v dyme
- 25.4.2025 - 13:48
- 0
- kelnička
- Pánik?
- 25.4.2025 - 13:52
- 0
- doc.koniferum
- Pánik má 34 rokov, kedy odišiel z MT?tiež to bolo pekne dávno.Bučko vravíš.Potom
Hlavaj.narátali sme "až dvoch".stále platí čo som vyššie napísal.vsak sa pozri na stav dorastu a juniorky.ze juniori postúpili nič nemení na veci,že juniorka je biedna. - 25.4.2025 - 14:18
- 0
- kelnička
- Ja s Tebou v podstate suhlasim.ale s tou liahňou to az take zle nebude.teda aspon dufam ze najhorsie je uz za nami.Džajro sa pustil do očisty.dost chalanov sa dava na trenovanie.po Murčekovi ostala spúšť a Pšenka to tiez nikam neposuval.veci sa hybu deti zacina byť dosť,idu sa robiť tryouty. Je to beh na dlhe trate.treba byt optimisticky. Myslim ze postup juniorky bol rovnako velky uspech ako postup seniorov.talentu tam je len tomu treba dat zmysel
- 25.4.2025 - 14:30
- 0
- Zmrzlina
- Presne, treba zobudiť potenciál!
- 25.4.2025 - 14:47
- 0
- doc.koniferum
- Juniorka postúpila so šťastím keď už to nemala vo svojich rukách.vlastne ako naša reprezentácia keď potrebovala pomoc iných.myslim im nečakane pomohla Trnava.ver,že ak sa juniorka zachráni bude to zázrak.niekde som zachytil,že medzi "zasranmi" je čierna diera v podobe toho,že chýbajú dva ročníky.uz neviem ktoré.a to je ozaj
problém.kedysi bol v prípravkách pretlak chalanov a vyhadzovali sa,resp bolo sito.dnes chodia ľudia od hokeja kade tade dobre že nie po dedinách a prosia decká plus rodičov,aby hrali hokej.a tu je gro problému prečo (aj kvôli tomuto) je naša mužská repre na tom tak ako je.neni z čoho vyberať - 25.4.2025 - 14:54
- 0
- kelnička
- Niekde a nejako začať treba.my nie sme klub ze mame mecenašov a mozeme kazdy rok dotiahnut 15 hračov.tu sa roky zanedbavalo uplne vsetko.stadion,mladez,treneri.proste vsetko.odchovanci davali ruky preč.sponzori tak isto.a to nie že rok dva.ale dlhodobo.ak toto Džajro ustane a ak bude mat za chrbtom spravnych ľudí a nie príštipkárov može to byť dobré.prvu ligu čo sa týka financii pokryju v pohode.ľudia prídu,podporia...o tom žiadna.
- 25.4.2025 - 15:31
- 0
- kelnička
- Bučko?
- 25.4.2025 - 13:54
- 0
- Liri
- Myslím si, že teraz sa nájde viac sponzorov čo tam bude davať peniaze keďže je tam nové vedenie a budú vidieť, že to robia transparetné. Veľa sponzorov nechcelo dať už len keď videli kto je vo vedeni.
- 26.4.2025 - 14:15
- 0
- miso1389
- zilina podpisuje vacsi pocet slovenskych hracov a majitel sa vyjadril ze si vie predstavit spolupracu z martinom ked postupil a chcel by niekde posielat mladych hrat a na prvu ligu to budu nadstardantny hraci.
- 25.4.2025 - 18:10
- 0
- Zmrzlina
- MT ako ZA "B"? To by bol vrchol neprijateľnosti... to MT nemôže prijať.
- 25.4.2025 - 18:29
- 0
- Zmrzlina
- Správne, na farmárčenie nech si nájdu niekoho iného
Neviem si predstaviť, že by bol PP farmou SN... pre objektívnosť, ani opačne - 25.4.2025 - 19:30
- +1
- topska
- Ved opacne to uz bolo a nie tak davno
- 25.4.2025 - 20:05
- +1
- Zmrzlina
- Áno, pravdu máš. Vtedy mal ešte Ľudo veľké plány
O niekoľko rokov neskôr aj Šťuky. Všetko to časom skončilo.
- 25.4.2025 - 23:40
- 0
- doc.koniferum
- no chlape ja si pamätám keď taká Bystrica Bystrica bola béčkom resp farmou Liptovského Mikuláša
- 25.4.2025 - 20:20
- 0
- Zmrzlina
- Tak toto si pamätám: aj ja
Vtedy bol LM v EXL a v BB (alias LM "B") zachraňovali 1. ligu v baráži s 2. ligovým víťazom z HE hráči okolo Jerguša Baču, Martina Trochtu a bratov Hunovcov v poslednom rozhodujúcom zápase č. 5 (hralo sa na 3 víťazné zápasy)
Zápas skončil 5:4 sn
K BB však treba udať, že to nebol nijak úspešný klub a robil farmu kde - komu. Kto viac dal, ten BB za farmu mal. K športovým úspechom ich priviedli až peniaze privezené Kovalom st., ktoré začali prúdiť nástupom "našich ľudí" po roku 2006. - 25.4.2025 - 22:20
- 0
- topska
- Oni robili farmu este niekomu? Lebo si pamatam len na LM...
- 25.4.2025 - 22:42
- 0
- Zmrzlina
- Boli farmou Zvolena. Dokonca aj vyhrali 1. ligu, ZČ i play off, avšak baráž nemohli ako B-čko hrať.
- 25.4.2025 - 23:22
- 0
- Izo
- No uvedené mužstvá / alebo skôr mestá ako vlastníci zimákov by museli najskôr riadne investovať do modernizácie štadiónov aby mohli hrať extraligu.
- 25.4.2025 - 14:04
- +1
- Zmrzlina
- Prinajhoršom predajú: licenciu a zarobia
Ešte sa tu spomínalo HE, ktoré bude jediný tím v 1. lige 25/26 z PSK+KSK. Tam už EXL bola a zrejme nebudú finančne zle na tom. - 25.4.2025 - 14:54
- 0
- AzraeI
- Ani tento scenar nesedi, ak som cital spravne, s postupovou licenciou uz nevies ako klub kupcit, jej "majitel" je zvaz a ked sa rozhodnes nehrat vyssiu ligu, spenazit ju nemozes, ale zvaz ju posunie inemu.
- 25.4.2025 - 15:35
- 0
- Gerlach2655
- Byt gm presova asi by som si stiahol adama drgona ktory je bez zmluvy. Sice ma 40 ale stale najlepsi vantajmer v lige a myslim ze pri nedostatku dobrych svk bekov by to bol stale dobry borec do presiloviek
- 25.4.2025 - 18:01
- +4
- Big brother
- Tak to teda neni najlepší vantajmer
- 26.4.2025 - 7:53
- 0
- Gerlach2655
- Kto ma tvrdsi priklep v lige? Obohat nas 👈
- 26.4.2025 - 8:51
- 0
- Big brother
- Viacero hráčov
už len od nás keď spomeniem Joslinga.
- 26.4.2025 - 8:57
- +1
- Gerlach2655
- A z coho vychadzas? Ci pozres a vidis? 😺 mas nejake data k tomu?
- 26.4.2025 - 9:34
- +2
- Big brother
- To si robíš srandu?
veď dal 30 gólov a z toho hádam 70% priklepom v presilovke
- 26.4.2025 - 11:06
- 0
- Gerlach2655
- To ale neznamena ze jeho strely su tvrdsie ako drgove 👊
- 26.4.2025 - 12:46
- 0
- Big brother
- Sú podľa mňa aj presnejšie, aj tvrdšie
- 26.4.2025 - 13:01
- 0
- Zmrzlina
- Skúšal si?
- 26.4.2025 - 13:53
- 0
- Big brother
- Čo?
- 26.4.2025 - 14:07
- 0
- Zmrzlina
- Tvrdosť ich striel
- 26.4.2025 - 21:15
- 0
- Big brother
- Nechápem otázke, ako som ich mal skúšať?
- 26.4.2025 - 21:59
- 0
- Big brother
- Ale poviem ti, že som neskúšal ani tvrdosť strely mojej babky, tak dopredu ťa upozorňujem, aby si netvrdil, že by nemala najtvrdšiu strelu v extralige
- 26.4.2025 - 22:03
- 0
- Zmrzlina
- Takže podľa čoho si presvedčený o tom, že ktorý hráč má tvrdšiu/mäkkšiu strelu?
- 27.4.2025 - 0:08
- +1
- Big brother
- Ja som napísal, že podľa mňa má Josling presnejšiu aj tvrdšiu strelu. A to na základe toho čo som videl. A myslím, že to, že ju má celkovo lepšiu, tak o tom jasne hovoria štatistiky
ja sa čudujem, že to nejakým spôsobom vôbec spochybňuješ
keď ma Drgoň takú parádnu strelu z prvej, tak prečo to neukazuje?
- 27.4.2025 - 7:34
- 0
- Gerlach2655
- A je niekto v lige kto by podla teba mohol prekonat aj Joslingovu strelu? 😲
- 26.4.2025 - 13:22
- 0
- Big brother
- Pokiaľ sa bavíme o streľbe z prvej v presilovke, tak asi nikto nedal v poslednej sezóne viac gólov z tej pozície, ale určite je v lige viacero hráčov s takouto prednosťou. Ale Drgoň v tomto medzi tú špičku podľa mňa nepatrí.
- 26.4.2025 - 13:45
- 0
- Zmrzlina
- Drgoň je fajn hráč, stále platný!
- 26.4.2025 - 13:54
- 0
- Big brother
- Určite áno.
- 26.4.2025 - 14:07
- 0
- Spisskyhrad
- Konare idú hore : Gratulujem k postupu do extraligy. Mesto ako Prešov do extraligy určite patrí a bude prínosom.
3.najvacsie mesto, zrekonštruovaný štadión, potenciál +100000 fans v meste a okolí.
Teším sa na regionálne kolá aj výjazdy fans.
Nech sa Vám darí Prešovčania Šarišani konare! - 26.4.2025 - 17:15
- +1