Diskusia: Tipsport bude od sezóny 2025/2026 generálny partner najvyššej súťaže
Tipsport sa od sezóny 2025/2026 stane generálnym partnerom najvyššej slovenskej hokejovej súťaže. Stávková spoločnosť zvíťazila v oficiálnom tendri, čo znamená, že súťaž ponesie jej meno na obdobie piatich rokov.
"Stali sme sa partnerom slovenského hokeja a je dobrou správou, že môžeme nadviazať na spoluprácu, ktorá trvala takmer desaťročie. Predstavuje to významný krok v rozvoji slovenského hokeja, zlepšenie infraštruktúry a zvýšenie atraktivity súťaže pre fanúšikov. Naším cieľom je spájať sa s tými najlepšími a prispievať k zlepšeniu postavenia slovenského hokeja na medzinárodnej scéne," povedal riaditeľ Tipsport SK Martin Tabák v tlačovej správe.
Toto strategické partnerstvo kopíruje ambíciu spoločnosti zotrvať v pozícii najvýznamnejšieho sponzora slovenského extraligového hokeja. "So spoločnosťou Tipsport príde od budúcej sezóny do slovenskej extraligy päťročná stabilita v podobe silného partnera. Sme radi, že vďaka tejto spolupráci budeme môcť opäť vo väčšej miere finančne podporovať kluby a tie budú mať viac priestoru na rozvoj hokeja a mladých talentov na Slovensku. Veríme, že nadviažeme na úspešnú spoluprácu z minulosti a posunieme slovenský hokej na novú úroveň," povedal riaditeľ Marketingu SZĽH Miloš Lalka.
- JohanHV71
- Fíha, takáto informácia prichádza rok vopred? Na toto sme v slovenskom hokeji neboli zvyknutí, klobúk dole. Snáď sa to dovtedy ešte päťkrát nezmení a bude to prínos pre hokej na Slovensku.
- 13.8.2024 - 10:21
- +15
- AVEMNE
- O rok bude všetko drahšie cize podpisovať niečo rok dopredu sa určite oplatilo...tipsportu
- 13.8.2024 - 13:33
- +6
- doc.koniferum
- o rok?a nie skôr o týždeň?niečo možno už aj zajtra
- 13.8.2024 - 15:18
- 0
- Cvikelka
- Yde veľká noc a fšecko yde dole. Ríchlo zabúdaž?
- 13.8.2024 - 17:05
- +2
- Wayne99
- asi sa k podrobnostiam tendru neda verejne dostat...: ci?
- 13.8.2024 - 10:43
- +2
- Big brother
- West extraliga.
- 13.8.2024 - 10:55
- +67
- Dracik_18
- Boss extraliga
- 13.8.2024 - 11:17
- +7
- majkelthe
- KitKat extraliga
- 13.8.2024 - 12:08
- +3
- Captain
- Ministerstvo športu: Kekety extraliga
- 13.8.2024 - 13:49
- +8
- DavePP
- Ked je dnes v móde Xixo tak Xixo liga 😃
- 13.8.2024 - 17:16
- +2
- LenTak93
- Corgoň bol futbal.
Ale hokej mal riadne pecky. West, Boss, Slovenské telekomunikácie, Slovak Telecom, T-Com, Slovnaft, Tipsport a Tipos. - 13.8.2024 - 11:33
- +21
- FeroMotyka
- Tak potom West ako spomínal Big. Teraz to už všetko berú len stávkové no, nuda
- 13.8.2024 - 11:39
- 0
- HokejBJ
- Neviete mi niekto vysvetliť inak, prečo v našej lige tak dlho trvá rozlosovanie ligy? Normálne sa teraz pýtam, lebo Švédska liga už snáď tyzden po skončení sútaže vie rozpis ligy ale aj napríklad slabšie ligy od našej ako je Nórska mala tuším o dosť skor rozpis ligy.. Normálne by ma zaujímalo prečo to u nás tak dlho trvá, napríklad nechaoem prečo tento rok trvalo čakanie na los až do 1 augusta keď už tuším v júni bolo iste ze z ligy sa vypadne na TV práva sú podpísané
- 13.8.2024 - 11:10
- +4
- BieloModra
- ved uz asi tyzden je liga rozlosovana. Oproti minulym sezonam je to v znacnom predstihu
https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/results/1067/tipos-extraliga - 13.8.2024 - 11:15
- +24
- emoxx1
- Voči zahraničiu aj tak veľmi neskoro. NHL ktorá sa začína hrať výrazne neskôr mala rozlosovanie skôr ako my. Ale s nimi sa nechcem zrovnávať. To je len poznámka na vytvorenie prehľadu.
- 13.8.2024 - 11:34
- +4
- BieloModra
- ja tomu rozumiem jemne ironicky som chcela navodit narocnost nasho licencneho konania
- 13.8.2024 - 12:01
- +3
- BieloModra
- a len tak naokraj, mne je jedno kedy ligu rozlosuju....v tomto smere som pruzna, viem sa zariadit
- 13.8.2024 - 12:02
- 0
- Wana
- a v ktorom smere nie ši pružná? Predozadnom?
sorry teplo - 13.8.2024 - 12:55
- +4
- HokejBJ
- 💀
- 13.8.2024 - 13:01
- +1
- BieloModra
- usetrim ta
- 13.8.2024 - 13:50
- +2
- Wana
- služobníček
- 13.8.2024 - 15:24
- 0
- FP-Tomike
- Podľa mňa preto , že ešte pár týždňov pred začiatkom ligy sa nevie ktorý klub v nej bude hrať
- 13.8.2024 - 11:22
- +21
- jannes1
- Presne toto isté napadlo aj mňa Ide sa na istotu, keď vedia, že všetci určite nastúpia a nemusia to robiť nanovo
- 13.8.2024 - 11:55
- +1
- Raccoon
- Na Slovensku a v Cesku mame bohate skusenosti s pchanim nazvu sponzora do oficialnych mien lig a klubov. Nepaci sa mi to, ale nic s tym nespravim. Podla mna by to slo aj inak, vid ligy a kluby ako Svajc, Nemecko, Rakusko, Svedsko, Finsko, Norsko atd.. snad vsetci okrem CeskoSlovenska. Pre mna je klub s nejakym sponzorom v mene taky... no tazko sa s tym stotoznit, zvlast ked same stavkove. Ked daju peniaze eroticke salony a vyrobcovia liehu, budu sa kluby volat HK Nicolaus LM alebo HK Srdiecko Poprad. A extraliga nech sa aj vola Erotic City Liga, hlavne, ze daju peniaze.. toto co tu robime je skor onlyfans, ze sa predame za par korun, nez mat nejaku hrdost a aspon do oficialnych nazvov nesahat..
- 13.8.2024 - 11:46
- +34
- Dominios
- staci sa pozriet kam sa to nase slovensko vyvijia, ake hodnoty maju ti tam hore, tak sa necudujme ze tu neexistuje ziadna hrdost, ale len prachy prachy prachy, este bilion krat prachy, potom prachy...
mna to velmi mrzi, je to podla mna hrozne, ale co uz... ale deje sa to aj vo svete, hoc kusok inac, ale aj tam sa predavaju mena, zatial prevazne stadionov, ale je otazka casu kedy iste zadlzene futbalove kluby zacnu prehodnocovat takymto sposovom aj svoj vlastny nazov
problem je, ze zo sportu sa celosvetovo stal primarne biznis a nic ine, spinavy biznis, cashflow stavkoviek proste musi ist a nejaky ten sport sa z toho uz uplne vytraca - 14.8.2024 - 9:56
- +1
- braniiislav
- profesionálny šport je biznis, to je normálna vec a nie problém. to, že k nemu majú najbližšie stávkové kancelárie a výrobcovia alkoholu (a doedávna aj cigariet) je iná vec, ale tiež by som to ako problém samotného športu nevidel.
- 14.8.2024 - 14:09
- +1
- RebeccaBlack
- ale peniaze v tvojom klube a dobrych hracov by si chcel, vsak? a zaplatia sa z tvojich 5tich navstev na stadione rocne asi podla tvojho biznis modelu. nikdy nic nebude v tejto krajine dobre, ked ludia budu pchat svoje needukovane nazory bez stipky rozhladu vsade kam sa len da.
- 14.8.2024 - 10:10
- +9
- Raccoon
- Tak si sa nemusel vyjadrovat, prezili by sme aj bez tvojho edukovaneho nazoru s rozhladom. Ale predsa polozim otazku, vsetky kluby, ktore si nepredali nazov ziju z coho? U nich sa to da? Nezaujimaju ma tvoje kecy o tom ako sa to neda, mna zaujima ako sa to da. Takych hundrosov, co maju potrebu vsetko len kritizovat a nic konstruktivne neponuknut, nemusim a coraz castejsie im to davam aj pocitit. Takze chod si lestit nad svojim nazvom predaneho klubu a nekecaj druhym ako sa neda.
- 14.8.2024 - 13:12
- +1
- Tyna85
- Tak napíš ako sa to dá. Lebo zatiaľ si sa len sťažoval a to je tak všetko.
Lebo keď za tebou príde spozor a povie dám peniaze toľko a toľko ale požadujem to a to tak ty by si čo urobil? Povedal nie? Lebo viac peňazí znamená lepší hráči, lepsie výsledky. Čiže aj viac sponzorov a divákov na tribúnach. To nie je tak jednoduché ako sa ty tváris. - 14.8.2024 - 13:27
- +4
- N-R-N-R
- Ale veď má pravdu, veľmi to prežívaš. V hokeji je každé euro dobré, a to, že je nejaký sponzor v názve klubu prinesie dosť peňazí do kasy.
- 15.8.2024 - 7:25
- +1
- RebeccaBlack
- a sak ved ty si opisal iba sam seba. si precitaj svoj komentar a potom co si napisal o hundrosoch nejaky sa mi zdas popleteny
- 20.8.2024 - 15:50
- +1
- PPPPoprad
- Robíš z toho československý fenomén, čo je blbosť. Len ako príklad ti dám Rakúsko, lebo to sledujem: liga zmenila názov z jednej stávkovej (betathome) na druhú (win2day) dokonca počas sezóny. Tímy sú pomenované podľa mobilného operátora (spusu Vienna capitals), miestnej vodárenskej spoločnosti (Tiroler Wasserkraft Innsbruck) alebo dokonca podľa zatepľovacích systémov (ids Wärmepumpen Villach). Okrem toho mi napadne ešte Penny DEL, čiže páčiť sa ti to nemusí, ale zas takí výnimoční v tom nie sme
- 13.8.2024 - 11:56
- +10
- Tyna85
- Alebo taký Red Bull v názve klubu či už hokejového alebo futbalového ale ne to len u nás sa deje 😀
- 13.8.2024 - 12:02
- +5
- Raccoon
- A hlavne aj nieco vybudovali, priniesli viac ako len sprznit meno za par pozlatok od gamblerov.
- 14.8.2024 - 13:14
- 0
- Tyna85
- Ako vieš či niečo nevybuduju aj ty gambleri? Si videl zmluvy?
Ide o to, že kritizujes niečo a tvrdíš, že sa to deje len u nás a v Česku pritom to vôbec nie je pravda. Fakt je ten, že ti vadia určitý sponzori a nie všetci čo si dajú svoju značku do názvu klubu. - 14.8.2024 - 13:34
- +1
- Raccoon
- Je to znacka klubu, meno. Keby ti platim 100e mesacne za to, ze sa oficialne premenujes na "Janka McDonald Hraskova", tak to spravis? Je to len priklad, ale mozno by si to spravila a mozno aj za ovela menej. Ako sa vravi, ludia si pre euro daju prevrtat koleno, co tam nejaka cest a hrdost.. a hlavne, bavime sa tu o tom, ze je xy inych klubov, kde nepotrebuju mat vselijakych sponzorov v mene. A ziju a preziju. Je to o prioritach, pre nasu ligu a niektore kluby nie je hanba si sprznit meno, respektujem ale nesuhlasim a to tu pisem. Amen.
- 14.8.2024 - 14:02
- 0
- Tyna85
- Ale riešenie si nedal hoc ho ziadas od iného.
- 14.8.2024 - 14:45
- +1
- Raccoon
- Predtym, nez nieco povies, je dolezite si uvedomit, co hovoris. Napriklad, ak sedis v robote a pride za tebou sef a povie co sa mu nepaci a chcel by to inak, asi mu nepovies, nech ti da riesenie, lebo ho ziada. Si za to platena, tak dones riesenie. Tak je to aj v tomto pripade, ja ako "sponzor" v malinkom mnozstve poviem, ze by som chcel nieco inak a ten klub a liga, ktore su za to platene, maju doniest riesenia.
Ak to zase trochu nechapes, mojim prispevkom sa nic nezmeni, lebo tak ako ja prispievam do rozpoctu tak 0,02%, tak aj moj nazor ma asi podobnu hodnotu. Ale to neznamena, ze ho nemozem povedat. Keby som daval 20% z rozpoctu, vtedy by aj ta vaha nazoru bola ina. A hlavne, ty nemas relevanciu ziadat po mne riesenia, trochu si mylis pozicie. Ak by som tu dal funkcne riesenie, ad1 by nemalo vahu, kedze tento portal je len sranda diskusia a ad2 preco by som to zadarmo mal riesit.. - 14.8.2024 - 15:23
- 0
- Tyna85
- Toto si napísal ty (nie mne aby bolo jasné):
"Nezaujimaju ma tvoje kecy o tom ako sa to neda, mna zaujima ako sa to da. Takych hundrosov, co maju potrebu vsetko len kritizovat a nic konstruktivne neponuknut, nemusim a coraz castejsie im to davam aj pocitit."
Tak mi ukáž kde si vo svojich príspevkoch ty ponúkol nejaké konštruktívne riešenie a len si nehundral na to ako sú kluby jak OF. Že za peniaze všetko. - 14.8.2024 - 15:55
- +2
- Tyna85
- Tak napríklad taký Salzburg mal v názve Red Bull a to boli len sponzori nie vlastníci.
- 14.8.2024 - 13:31
- +2
- Mmmmmm
- No dobre, ale nefunguje v Salzburgu aj kvalitná akademia kde RedBull isto lial aj peniaze. Podľa mňa porovnáš odlišné veci
- 14.8.2024 - 14:53
- 0
- Tyna85
- Počkať ale bola tu reč o tom, že ich vlastnia a nie o tom, že tam je nejaká akadémia a do tej vraj lejú peniaze. Veď to môže urobiť aj stávková ako hl. sponzor.
- 14.8.2024 - 15:58
- 0
- Mmmmmm
- Áno máš pravdu. Ja som to len myslel tak, že je rozdiel sponzorovať/vlastniť iba s propagáciou mena firmy a sponzorovať vlastniť a aj zároveň vychovávať. Ja teda samozrejme neviem či tipos/tipsport aj nejakým spôsobom podporujú aj tú mládež
- 14.8.2024 - 17:33
- 0
- apa
- Len nikde ani slovo koľko každý rok naleje peňazí do hokeja.
- 13.8.2024 - 12:02
- +4
- Pa3kSN
- TIPOS Extraliga
- 13.8.2024 - 12:15
- +1
- BlackCrow
- aha 😁
už rozumiem. - 13.8.2024 - 12:27
- +3
- Fanusik23
- A od sezóny 25/26 sa bude minimálne až do sezóny 29/30 volať Tipsport extraliga
- 13.8.2024 - 12:28
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- frantapriklep
- Škoda, že je stále tabu, akú cenu má takéto partnerstvo. Inak, Tipos by to mal mať niekde zverejnené, keďže to má ako zákonnú povinnosť. Vie to niekto dohľadať?
- 14.8.2024 - 13:22
- +1
- braniiislav
- 500 000/ / 12 klubov, to je tak 5% sezónneho rozpočtu pre klub. Aj z toho si ešte zoberie zväz alebo liga samotná. Fakt sa to nedá zobchodovať lepšie?
- 14.8.2024 - 14:11
- 0
- Fanusik23
- Pol mega je hrozne málo na to aké majú zisky stávkové napr. Tipsport minulý rok čistý zisk 76m.e. keby chceli mohli by šport podporovať oveľa viac ale však vieme ako to tu na sk funguje...
- 14.8.2024 - 14:44
- +3
- M4TO
- tak tipos eviduje 2fa v sucte na 930k v roku 2023. v roku 2022 ich bolo viac, ale detaily tam nie su uvedene (mozno som ich iba nenasiel)
- 14.8.2024 - 16:05
- 0
- N-R-N-R
- No, ak sú to ozaj takéto sumy, tak to môže utiahnuť aj väčší podnikateľ z hornej dolnej. Som myslel že to budú výrazne vyššie sumy.
- 15.8.2024 - 7:31
- 0
- DraciaTlama
- Nuž, Tabak bol vždy dravý. S Bergerom sa preháňajú o 106.
No. Mame to pestré, čo poviete. NIKE v Slovane. MONACOBet v BB,Tiposarena na "Nepelovi", Tipsportliga ako celok... bojujeme proti hazardu. - 14.8.2024 - 20:38
- +1
- hawkie
- A nezabudni ani na: Tatarovo "Stačí len začať"
- 14.8.2024 - 21:13
- 0
- DraciaTlama
- No, ta reklama bola pruser.
- 14.8.2024 - 21:18
- +2
- KrebsKandidat
- Uvudime, ci uvidime o rok prenosy zo Slovanu Ked je to opat Tipsport...
- 14.8.2024 - 22:33
- 0