Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Tlačová konferencia Milana Čankyho (VIDEO a prepis stanoviska)

zdroj: TASR/ -
25.9.2020 17:28 HokejPortal.sk

Prinášame vám video záznam z dnešnej mimoriadnej tlačovej konferencie manažéra MHK 32 L.Mikuláš Milana Čankyho.


Oficiálne stanovisko: „Klub MHK 32 Liptovský Mikuláš a.s. nebol oboznámený s obsahom stanoviska hlavného kontrolóra mesta na základe ktorého zväz údajne rozhodol o zrušení prevodu licencie na ŠK 32. Keďže MHK 32 nedisponoval týmto pochybným stanoviskom, klub ani nemal možnosť vyjadriť sa k nemu a vyvrátiť v ňom nepravdy a situáciu zväzu objasniť. Opakujem, nedostali sme priestor vyvrátiť zásadné klamstvá a zavádzajúce tvrdenie z tohto stanoviska predtým ako VV rozhodol o neprevedení licencie. Dozvedeli sme sa iba z médií, že dôvodom má byť údajná neplatnosť zmluvy o predaji časti podniku, pričom ani hlavný kontrolór, ktorý toto tvrdí a ani VV SZĽH nemá právo posudzovať platnosť, respektíve neplatnosť takejto zmluvy. VV SZĽH sa svojím rozhodnutím postavil už aj do pozície sudcu, ktorý si uplatňuje právo rozhodovať o platnosti, respektíve neplatnosti zmlúv medzi dvoma subjektami. Zástupcovia zväzu zdôvodňujú svoje konanie aj akýmisi trestnými stíhaniami. MHK 32 však nemá žiadnu vedomosť o tom, ktoré by akýmkoľvek spôsobom súviseli so športovou činnosťou klubu, respektíve by akýmkoľvek spôsobom mohli mať vplyv na prevod hokejovej licencie. VV zámerne nekonkretizoval tieto dve údajné trestné stíhania, aby pred športovou verejnosťou zámerne poškodil dobré meno a tradíciu hokeja v Liptovskom Mikuláši. Tretím dôvodom bolo, že vznikajú dôvodné podozrenia o tom, že sa snažím zbaviť dlhov v starom klube. Osobne neviem, z čoho vzniká toho dôvodné podozrenie a predpokladám, že sa to ani nikdy nedozviem, nakoľko ide o umelo vytvorený dôvod. Prevod licencie sa rieši 9 mesiacov a za tento čas bolo doložený na SZĽH mojou osobou nespočetný počet zmlúv, spisov a ekonomických podkladov, na čo aj máme dôkazy. Pokiaľ by si pán hlavný kontrolór mesta poriadne preštudoval všetky dokumenty, zistil by, že sa v nich dokladuje aj to, že MHK 32 sa zaväzuje vyplatiť všetky záväzky, ktoré by klub v deň predaja licencie mal. Dokonca sme zdokladovali z čoho by sme záväzky vyplatili. Išlo o financie z odpredaja licencie a takisto zo zmlúv ešte z minulej sezóny. Stanovisko na základe ktorého zväz rozhodol považujeme za amatérske, neodborné, zavádzajúce a neprofesionálne. Bolo od zväzu neprofesionálne urobiť takýto záver na základe stanoviska plného fabulácií. Je všeobecne známe, že obce a mestá majú problémy s finančnými prostriedkami na hospodárenie mesta a je úplne legitímne, že mesto Liptovský Mikuláš má záujem preniesť finančné náklady na prevádzku klubu na súkromný subjekt tak, aby tradícia hokeja zostala zachovaná a dôstojne pokračovala. Zväz, ako aj osoby vnášajúce konflikty a politiku do športu svojimi snahami smerujú k likvidácii hokeja v Mikuláši a ich aktivity svedčia o tom, že o rozvoj hokeja v Mikuláši nemajú absolútne žiadny záujem.“

Na tému „ukrajinský manažér“: „Hokej robím celý život. Najprv ako hráč, potom ako tréner, dlhšiu dobu ako manažér. Vyjadrenie pána Šatana nie je hodné takéhoto slovníka a ani jeho funkcia, či hokejové umenie, ktorým sa prezentoval v minulosti ho k tomu neoprávňujú. Ja som si do včerajšieho dňa vážil aj ako hráča, aj ako človeka. Nemá však právo verejne urážať ľudí. Možno nemám takú bohatú hráčsku kariéru ako on. Ako tréner som úspešne pôsobil pri chorvátskej reprezentácii. V roku 2013 som bol pri titule Zvolena a v roku 2017 v Žiline pri bronze. Jeho vyjadrenie na moju osobu bolo neštandardné. Verejnosť si môže pozrieť, ako dopadli spoločnosti, v ktorých som figuroval, kde ani jedna nie je v krachu. Jeho výrok sú len ničím nepodloženým ohováraním, ktorým cieľom je prekryť šafárenie na SZĽH. Ale asi hovoril o svojich skúsenostiach. Dnes všetci vidíme, ako funguje zväz pod ním. Práve za jeho vedenia zasahujú na zväze príslušníci NAKA a zbierajú dôkazy o páchaní trestnej činnosti. Takýmto spôsobom zväz „čestne a transparentne“ chráni dobré meno slovenského hokeja. Na základe tohto vyzývam pána Šatana, aby sa mi ospravedlnil za to, akým spôsobom  ma verejne nazval a urazil.“

ZDROJ: TV LIPTOV

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


MudreTrdlo

 

Vie mi to niekto zhrnut? Lebo tohto pana sa mi ozaj nechce pocuvat.
25.9.2020 - 17:35
+9

Kelthuzad123456

 

ja by som tiez uvital kratucky vystizny popis toho co nam tento Fantomas chcel povedat
25.9.2020 - 17:36
+17

Nerkio

 

Všetko spravil v dobrej viete v skratke
25.9.2020 - 17:46
0

Sunkafit

 

Nie on sa podoba na taky stary film kde hrali taky usaty mimozemstania taka rodinka...ako sa to volalo
25.9.2020 - 18:08
0

mladywoody

 

Šišaté hlavy z New Yorku?
25.9.2020 - 19:56
+1

Sunkafit

 

nie boha musim to najst
25.9.2020 - 20:01
0

Sunkafit

 

mac and me

https://www.youtube.com/watch?v=tv1urfDXs-o
25.9.2020 - 20:06
+1

ajwen77

 

Kokos tymto Si mi vybil poistky. presne takto on vyzerá keď číta HP
27.9.2020 - 11:15
+1

mladywoody

 

uff, tak tento film vôbec nepoznám
30.9.2020 - 10:43
0

SniPer1991

 

Povedal ze je bukvica a bude ojebovat nadalej dokym sa bude dat...a este ze ja nic ja muzikant ja obet
25.9.2020 - 17:44
+16

Kelthuzad123456

 

ahaa.. tak nic nove.. to sme vedeli
25.9.2020 - 17:51
+3

kamenný pavúk

 

fuuj, do pč: najprv som videl na monitore len plesinu a myslel som ze je to Craig Ramsay, scrollnem dole a tam tento ukrajinsky menezeris
25.9.2020 - 17:46
+19

OceliarKE

 

Sezona sa moze rusit. Od 1.10 max 100ludi v interieri.
25.9.2020 - 17:50
+4

axxel

 

Prave citam ze od oktobra 100 ludi v interieri .... A to je len zaciatok, lebo budu horsie opatrenia takymto tempom
25.9.2020 - 17:59
0

amaskiea BLOG

 

a pritom sme všetci čakali krémeše: a to ihneď po návrate z Chorvátska...
25.9.2020 - 18:27
+36

topska

 

ako povedal mikas...za to co mame teraz nemozu ludia co prisli zo zahranicia ale oslavy, diskoteky, koncerty a nocne kluby
25.9.2020 - 18:33
+3

amaskiea BLOG

 

Teraz? No to je aj dosť pravdepodobné, keď už sme všetci dávno doma, že sa to teraz šíri na našich domácich zábavkách, a nechodí to sem z Chorvátska samé, v prázdnych autobusoch.
Ale predtým to odniekiaľ muselo prísť, keď sme mali ešte v júni také čísla, aké sme mali. Jedine že by sa to na tých oslavách, diskotékach a koncertoch nakotilo samé od seba a počkalo si tam na nás, kým sa my vrátime od mora...
25.9.2020 - 18:49
+18

zomi BLOG

 

Privalilo sa to zo Srbska a Ukrajiny.Takze to bol riadny o.yeb na nas. Lebo sme to cakali z Chorvatska a inych primorskych destinácií... Ale bude asi pravda, ze mnohi si mysleli ze uz je boj s kovidom vyhraty.
25.9.2020 - 19:07
+5

amaskiea BLOG

 

Zomi, ako karanténuješ?
25.9.2020 - 19:37
0

jozino

 

Chorvatske more je toxicke? Mozem prejst aj cez infekcne oddelenie a nenakazim sa ked mam rozum a som opatrny. Ale ked rozum nemam, nakazim sa aj pri debate so susedom. Vyhovarat sa na zahranicie je trapne. My sme tu na zaciaku leta nemali 0 nakazenych..
25.9.2020 - 19:07
+4

amaskiea BLOG

 

1. Nie, chorvátske more nie je toxické. A kto takú blbosť kde tvrdil?
2. To "Chorvátsko", prípadne "more" ber len ako abstrakciu, je to len taká skrátená forma namiesto dlhočizného (a suchého) "celorodinný dovolenkový pobyt v zahraničí".
3. To je aj vo všeobecnosti pravičiarska zásada, že múdry a vzdelaný človek sa vie lepšie postarať aj o svoje zdravie, než zadubený hlupák. Preto je veda a školstvo v rebríčku priorít u pravičiarov vyššie než zdravotníctvo. Takže s druhou vetou absolútny súhlas.
4. Súhlasím aj s treťou vetou, že vyhovárať sa na zahraničie je trápne - zhruba rovnako trápne, ako apriori vylučovať zahraničnú anamnézu spomedzi príčin šírenia nákazy.
5. My sme tu na začiatku leta nemali 0 nakazených - a z toho vyplýva, že tá hŕstka nakazených celé leto nelenila, a kým boli niektorí nič netušiaci na letnej dovolenke, oni zatiaľ usilovne rozširovali nákazu doma na oslavách, diskotékach, koncertoch a v nočných kluboch?
25.9.2020 - 19:32
+5

jozino

 

si riadny frajer ked tak zfleku vies ze prave v zahranici sa nakazili kym na SVK nikto. Pozri si zabery z leta v akych radoch stali ludia v Tatrach na lanovku (samozrejme bez ruska, lebo naco ved som vonku - a to ze 20 cm odo mna na mna fuci clovek ktovie odkial - Poliak, Cech, atd uz nevadi). Pozri si zabery z preplneych kupalis a aquaparkov. Bol som raz toto leto v akvaparku a vo fronte na tobogany sa ludia lepili na seba, na toboganove nafukovacky sa cakalo v cik-cak radoch. Kolko ohnisk potvrdili zo zahranicia a kolko z oslav a svadieb? Mozem byt aj v Spianielsku pocas vrcholu epidemie, pokial idem autom a byvam len so svojou rodinou na private a idem trasu privat - more - privat a dodrziavam cestou a aj v mori odstupy tak sa nenakazim. Lahsie si ustrazim odstup pri mori ako pri bazene 20x50metrov kde polka osadenstva su Cesi a Poliaci.
25.9.2020 - 19:53
+3

amaskiea BLOG

 

"v zahranici sa nakazili kym na SVK nikto" - pokračovať ďalej budeme (možno), až keď mi prestaneš podsúvať tieto tvoje výmysly, a namiesto toho začneš čítať to, čo ti píšem
25.9.2020 - 20:06
+3

strojar

 

Toto sa bude učiťv (pomocných) školách:
"To je aj vo všeobecnosti pravičiarska zásada, že múdry a vzdelaný človek sa vie lepšie postarať aj o svoje zdravie, než zadubený hlupák. Preto je veda a školstvo v rebríčku priorít u pravičiarov vyššie než zdravotníctvo."
25.9.2020 - 20:06
+5

strojar

 

Milý mudrlant,
podľa doteraz publikovaných informácií je inkubačná doba covidu 10-14 dní.
Čo myslíš, koľko Slovákov sa pred 10-14 dňami vrátilo z Chorvátska, že práve teraz pribúdajú prípady?
25.9.2020 - 20:03
+3

amaskiea BLOG

 

Si sa práve teraz zobudil zo zimného spánku?:
Práve teraz pribúdajú? "Práve teraz" už druhý mesiac? Chlape, už si mal aj silnejšie momenty
25.9.2020 - 20:18
+7

topska

 

Co?
25.9.2020 - 20:24
+5

amaskiea BLOG

 

nič, normálka, rutina: on aby mohol nesúhlasiť, dokáže sám seba presvedčiť aj o tom, že nechápe ani základné veci a nepozná ani notoricky známe fakty...
25.9.2020 - 20:52
+2

HA RA Bin Ladin

 

Mily mudrlant - inkubacna doba je 2-14 dni. Pricom priemerna inkubacna doba je 5,1 dní. 10-14 - to si z kade preboha nabral?
25.9.2020 - 20:38
+3

FanusikZamkov

 

Topska Mikas určitú pravdu má. My občania sme si to pokazili. Prečítaj si čoho sú schopný niektorý občania. https://dennikn.sk/je to neuveriteľná nedisciplinivanosť.
25.9.2020 - 19:10
0

topska

 

Nepochopil si ma
25.9.2020 - 19:34
+1

HokejBJ

 

Presne tak zavrime sa všetci doma!
25.9.2020 - 19:22
+1

weefoe

 

Pracovníci zo Srbska a Ukrajiny, ktoré boli červené, sa nespomínajú, lebo otrokárom to vyhovovalo, tak sa to prehliadalo...
28.9.2020 - 6:42
0

marco32

 

vsetky zapasy sezony sa odohraju v style "WINTER CLASSIC"
25.9.2020 - 20:13
0

erik24

 

len pockaj aj v cz su obmrdzene interiery ale na stadione mozu byt fans
25.9.2020 - 18:22
+1

matus93

 

Je rozdiel ci 100 ľudí vrátane hráčov alebo sto ľudí v hľadisku max .. aj keď malo byt 50 Krajči vysvetľoval, že to sa nevzťahuje na hráčov atd .. cize pokial sa dajú zápasy organizovať tak prečo to odpískať ?
25.9.2020 - 19:19
+1

vrmo

 

Lebo je to neekonomicke pre kluby
25.9.2020 - 19:24
0

matus93

 

Budú kompenzácie ..
25.9.2020 - 19:45
0

yaro.s

 

A budú stačiť?
Lebo aj keby pokryli celé výpadky zo vstupného, čo nepredpokladám, že budú takí štedrí. K podnikateľom, živnostníkom, zamestnancom, takí neboli, ...tak stále tam máš výpadky od sponzorov, tí výrazne obmedzia plnenie, keď sa bude hrať v prázdnych halách. Oni nerobia charitu, chcú byť videní.
Pri tom, čo tam máme v APHK, aké "múdre" hlavy, to vidím čierno.
Stačí sa pozrieť do Česka, nie len kompenzácie pýtať, aj tie ostatné veci odpozerať.
25.9.2020 - 19:55
+2

matus93

 

Ale veď ja s tým súhlasím .. ale ak sa uvažuje nad tým že sa odpíska cela sezóna lebo bez divákov .. tak asi je nutná trocha očista manažérskych postov v jednotlivých kluboch .. ja stále hovorím keď sa chce dá sa všetko
25.9.2020 - 20:03
0

topska

 

Kluby este ani len netusia ake kompenzacie a kedy dostanu za minulu sezonu nie to este za tu co len zacat ma...
25.9.2020 - 20:26
+1

moke19

 

som proti kompenzáciám, zásadne. Vyrobiť kvalitné streamy (kluby namiesto usporiadateľov, ...), a pekne ich vpredávať. 5-6 € za zápas, ja v tom problém nevidím.
26.9.2020 - 10:04
0

MackoPu

 

Super. A co nejaka kalkulacia, kvalitny stream nie je zadarmo a o REALNOM zaujme trochu pochybujem. To by museli kupovat pravidelne tisice ludi.
A na prava na sirenie po nete si zabudol schvalne ?
26.9.2020 - 10:30
0

gaspi

 

Kluby mali nato pol roka aby nieco vymysleli...ked dokazali zalozit novu organizaciu mali by dokazat aj vyprodukovat nejaku platformu na vysielanie zapasov. A ten stream bude mozno nakladovo na tom tak ako zabezpecenie sbs, upratovanie, ticketportal-polozky co im odpadnu. A myslim si ze sledovanost by bola na urovni 1000-1500 platiacich
26.9.2020 - 10:58
+4

MackoPu

 

Pol roka dozadu cely tento chaos len zacinal, boli uplne ine starosti a nik netusil, co bude a to snad este ani BB nevedela, co vsetko vyhrala. Naviac bola a je stale podpisana vyhradna zmluva o prenosoch s Tipsportom, z coho tiez maju kluby oeniaze.
26.9.2020 - 12:15
0

topska

 

Pri takom pocte sledovania by bol tiez problem zarobit viac ako ti da Tipsport a tie peniaze nemas hned. Nie kazdy ma taku fanusikovsku zakladnu ako Slovan...
26.9.2020 - 12:48
0

moke19

 

koľko dáva tipsport jednotlivých klubom?
26.9.2020 - 12:53
0

topska

 

To nech prezradi jedna alebo druha strana ked chce, minuly rok podla mojich info to bola 6-miestna suma
26.9.2020 - 17:48
0

moke19

 

presne tak, čiže sledovanosť plus-mínus rovnaká, ako teraz, a bez rizika, že na Teba niekto kýchne..
26.9.2020 - 12:52
0

moke19

 

keď to funguje v napríklad v rakúsku (puls24), francúzsku (fanseat), fínsko (c more), prečo nie u nás? a na nič som nezabudol, inde ošetrili, dalo by sa aj u nás. ale ľahšie je nastrčiť dlaň
26.9.2020 - 12:44
+2

topska

 

Inak ako funguje fanseat? Tam maju kluby z toho nejaky zisk?
26.9.2020 - 17:49
0

moke19

 

majú, veď inak by ich tam nepustili
27.9.2020 - 10:45
0

topska

 

A nase prvoligove kluby kolko z toho mali nevies?
27.9.2020 - 14:54
0

Standacik

 

chce to investigatívu, a zverejniť článok na navštevovanom portáli.
25.9.2020 - 17:50
+1

juromt

 

...: ten zdrap papiera s hlavickou KOVAL a spol. ktoru nazval pravnou analyzou, ktoru si dal vyrobit pan primator, to je uplny highlight tohoto videa
25.9.2020 - 17:57
+11

Nexus

 

V prvom rade je tento pán ukrajinského typu zamestnancom mestského klubu MHk 32 LM a.s., a má sa starať o chod práve tohto klubu, keď má osobne ambície (na tlačovke spomenul, resp. sa pomýlil a povedal že my sme kúpili (domyslíme si že s Ľuptákom),potom sa opravil a povedal ja som kúpil) tak nech ich rieši, ale nech prenechá klub tomu, kto sa bude starať iba o to čo má. Plače že 9mesiacov rieši iba toto. Ďakujem pekne, potom to tak v našom klube vyzerá.
25.9.2020 - 18:02
+16

motonomad

 

Určite nemyslel Luptaka ale svojho syna z eseročky
25.9.2020 - 18:47
+1

MackoPu

 

Tak to je slusny preklep.
26.9.2020 - 12:17
+2

Nexus

 

Kto má záujem nech si pozrie aj zastupiteľstvo zo včera, začína to zhruba na 2hod41min otázkami a potom prídu aj neskutočné odpovede od primátora. (Treba si popretáčať) https://youtu.be/PM8snPO1UR8
25.9.2020 - 18:07
+3

hugosBB

 

este viacej prsteňov reťazí a naramkov a hodiniek si mal na seba navliecť tento "podnikatel" opytajte sa ludi v ZV co je to za hulvata... to bol gol do vlastnej brany pustit do klubu taketo monštrum
25.9.2020 - 18:14
+14

ten čo nevie

 

Jesušu kriste to je vul
25.9.2020 - 18:25
+13

sentexx1nr

 

Co vravel Ukrajinský menezeris?
25.9.2020 - 18:53
+2

gaspi

 

Ze sa mu musi Šatan verejne ospravedlnit lebo ho to urazilo
26.9.2020 - 10:58
0

B-MO

 

na zaciatku vyplakava, ze je vsetko spravene a schvalene podla pravidiel a potom neskor povie, ze vlastne mestsky kontrolor moze podat trestne oznamenie na sud, ktory by rozhodol o ci je to ok, alebo nie, ale dovtedy mali dat novemu subjektu licenciu a ak by sud rozhodol v ich neprospech, tak im ju mozu pocas sezony zobrat ..takze vlastne potvrdil to co tvrdi zvaz, ze nechcu ist do rizika, kde by dali peciatku na novu licenciu a mohlo by prist k tomu, ze pocas sezony by im ju museli odnat a tym padom nemohli dohrat sutaz ..ale nezabudol povedat, ze nie nadarmo pod Satanovym vedenim prisla NAKA na zvaz a nieco tam taja a bla bla bla a jeho mama celu noc nespala kvoli slovnemu spojeniu ukrajinsky typ manazera ..no comment
25.9.2020 - 18:53
+7

kisfd

 

on nechápe, že zväz nie je súd ale orgán riešiaci predbežnú otázku a to kua dôležitú ... ak by im to dali a ukáže sa, že to bolo účelové s cieľom zbaviť sa dlhov tak poškodili veriteľov klubu takže hráčov atď ... ale som v rovine teoretickej lebo boh vie kde je pravda
25.9.2020 - 23:56
+2

borussia

 

On vlastne p. Luptáka /alias Šurša/ ani nepozná chudáčik.
25.9.2020 - 18:57
+1

Nexus

 

Ale nie, spomenul v tlačovke že v roku 2007 založili spolu HC 07 Detva
25.9.2020 - 18:59
0

Dracik_18

 

Kedy to tvrdil ? ... veď trénoval DT
26.9.2020 - 17:39
0

luciakanky

 

Ako pan je nesympaticky a urcite nie je svaty, ale Satan naucil podaktorych tu nove slovne spojenie a teraz ho budu pouzivat vzdy ked sa bude dat
25.9.2020 - 19:06
+3

Fanúšik

 

No pekne : Len tolko bolo by mu polozit otazku preco skoncil v HKM ci konal vzdy transparentne
25.9.2020 - 19:17
+4

pablob26

 

za 1 : Satan ako sef zvazu by sa nikdy nemal znizit k takemuto vyjadrovaniu. To si mozu tak povedat v 4 cenovej niekde v Mikulasi na stanici.
za 2 : Satan by nemal urazat Ukrajincou.
za 3: Tento panko ak ma pamat neklame je zamestnancom Mestskeho klubu tak by mal pre neho makat a nie sa snazit nieco odkupovat, prevadzat atd.
za 4 : pan manazer ma moc nepresvedcil..
za 5 : Satan by sa mal ospravedlnit Cankymu aj Ukrajincom



25.9.2020 - 19:18
+4

MackoPu

 

Za mna naopak Satan ma plus za to vyjadrenie. Niekedy treba hrubsiu a presnejsiu zaplatu. A naviac pobavilo.
26.9.2020 - 10:31
+8

prezident

 

Psycho.

Za cecok plný verejných peňazí by urobil čokoľvek pre kohoľvek. Pol hodinu nonstop klamstiev.

Sorry, tá jeho hlava mi celý čas evokovala makovicu - ópium.

Dramatická poézia.
Scenár: DT, NZ, PP, BB, LM, NR.
Réžia: APHK. 
Prednes (číta): Milan Čanky.

Sedím tu pred Vami, čestný a nevinný,
dlho sa však nezdržím, za chvíľu utekám do hráčskej kabíny.
Prečo ma viníte, z podvodov, krádeží,
čo mal, rozdal som, mne na inom záleží.
Transparentnosť, zodpovednosť, to sú moje cnosti,
nemajte obavy, HK 32 i ŠK 32, obe sú čisté spoločnosti.
Dôkazy, papiere, na pozrite, hľa, mám ich plné tašky, 
zväzový diabol, satan, to ten vypúšťa iba samé splašky.
Tak odstúpte, skloňte sa, z rúk strhnite mi putá,
táto bitka o zväz je už rozhodnutá.
Slúžim verne, pánom mojim, od Detvy, z Bystrice,
budem funkcionár, viceprezident, vysoko, velice!
25.9.2020 - 19:41
+46

FanusikZamkov

 

Prezident toto by nebol schopný napísať ani Kmotrík ml.
25.9.2020 - 20:10
+1

MatoZV

 

pekne, el prezidente
25.9.2020 - 21:24
+2

PavolRajtar

 

stanovisko prepisane
odpoved prezidentovi prepisana.
25.9.2020 - 19:45
+5

SmrtkaBA

 

Majster Chorvatska: Prosim vysvetli mi niekto preco je ten prevod licencie nutny? Nemoze sa normalne predat subjekt alebo akcie ako napriklad vo futbale? Preco musi vznikat Novy subjekt? A ked ma subjekt uctovnu stratu tak tu kto vyrovna? Pan Canky?
25.9.2020 - 19:58
+6

FP-Mordovarik

 

Lebo keď odkúpi akcie starého subjektu, preberá aj dlhy.
26.9.2020 - 13:50
0

feshak

 

Ahojte,
prispievam sem velmi malo, ale citam co sa deje a napadlo mi, kedze Miro Satan sa neraz pre hokejportal vyjadril a odpovedal aj nam/vam fanusikom, ci by sme ho nevedeli aspon my ako komunita nejak podporit. Ukazat, ze verejnost ten natlak vnima a drviva vacsina z nas stoji za nim!
Prvotna myslienka ktora mi napadla, je spravit anketu, ako hokejportalisti doveruju jednotlivym stranam. Myslite, ze blbost?

Ak ma niekto lepsi napad budem len rad
25.9.2020 - 21:43
+40

racmaster

 

jasne, demokraticky rozhodneme, ze sympatak satan ma pravdu a papiere dokazujuce opak su iste sfalsovane
26.9.2020 - 8:15
+2

HA RA Bin Ladin

 

Asi tak...
26.9.2020 - 8:31
+1

Nexus

 

Právnik napíše čo treba, to niesú papiere zo súdu
26.9.2020 - 8:51
+2

MojNazor

 

racmaster:: ...a kde beries istotu ,ze su košer???? Anamneza oboch panov čo su za tym , velmi nepodporuje ich doveryhodnost alebo aspon uprimnost prezentovanych akoze dobrych umyslov
26.9.2020 - 8:53
+4

racmaster

 

no ved prave!! ja vobec neviem, ci su tie papiere prave. alebo ci su tie satanove informacie o cankym prave, ci sfalsovane. ja len reagujem na spasonosnu myslienku, aby podobne neinformovani ludia ako ja mali hlasovat o tom, kto ma pravdu...

26.9.2020 - 10:16
0

juromt

 

...: doveru alebo teda podporu jednej alebo druhej strane snad mozes vyjadrit, ci nie? nerozhodujes tym o tom, kto ma alebo nema pravdu. Ci co si myslis? Ze VV SZLH rozhodne na zaklade vysledku tej ankety z hokejportalu. Ty si borec.
26.9.2020 - 10:44
+4

yaro.s

 

Aké papiere?
Také, že iný právnik dá iné a ďalší zase iný posudok.To nie sú relevantné veci, iba rozsudok súdu ním môže byť.
A primátor prečo nedá hlasovať o prevode klubu na súkromného vlastníka poslancom mesta za ten svet a uzurpuje si právo rozhodnúť sám?A hľadá právne analýzy, že tak môže urobiť sám namiesto hlasovania?
A prečo sa prevádza licencia na iný subjekt a nepreberie sa rovno na Čankyho tento starý?
Tieto " ukrajinské spôsoby" má zväz odobriť?
26.9.2020 - 9:53
+4

racmaster

 

vid vyssie
26.9.2020 - 10:17
0

yaro.s

 

Veď samozrejme to nemôžeme rozhodnúť my
Len tu si niekto neuvedomuje, že zväz takýto prevod licencie pri normálnom zmýšľaní odobriť nemôže.
Nápadné sa to na súde, súd rozhodne o neplatnosti a čo potom s klubom?
Pri takých pochybnostiach veľmi reálna verzia.
Veď tam sú dôvodne podozrenia, veľmi dôvodne...
A oni ešte aj toto sa snažia využiť na útoky proti Šatanovi.
26.9.2020 - 10:25
+7

MackoPu

 

Na poslancov by som sa uplne nespoliehal. Aj v meste funguje riadny lobizmus a skupinkovanie.
26.9.2020 - 10:33
0

yaro.s

 

To je mi jasné.Len také hlasovanie vzbudzuje predsa len väčšiu dôveru ako rozhodnutie jedného muža.
Aj o tom je zastupiteľská demokracia.
Najdemokratickejšie by sa bolo spýtať všetkých, ale takto sa fungovať nedá.Bolo by to zdĺhavé a drahé.
Iný, lepší spôsob sme nevynašli, musíme fungovať s tým...
A tam sú aj iné pochybnosti, nielen toto a vážne.
26.9.2020 - 10:46
0

fany

 

Tu na HP sa spýtajte mňa. Vyhráva Šatan 80-10-10.To akoby ste sa spýtali na sneme Smeru, či trepe Fico, alebo Matovič.
26.9.2020 - 11:22
0

strojar

 

Uhádol si na prvý pokus.
Je to blbosť. Kapitálna.
26.9.2020 - 9:48
0

FanusikZamkov

 

Feshak na toto čo hovoríš? Čo hovoríš na to že jeho meno figuruje vo výberovej komisii ktorá určila víťaza. Je tam 9 mien. Tu je zoznam mien. Treba ich podporiť zaa toto? https://www.hokejovysvet.sk/clanok/47277/hokejovy-zvaz-nakupil-zbytocne-predrazene-hokejky-prisiel-o-statisice-ci-takmer-milion-eur
26.9.2020 - 15:41
0

yaro.s

 

Keď píšeš A, napíš aj B.
Šatan bol tam ako člen komisie bez práva hodnotiť ponuky
tu to píšu.
https://sport.aktuality.sk/c/447889/szlh-nakupil-hokejky-za-miliony-eur-zvaz-vysvetluje-detaily-verejneho-obstaravania/
Komisia sama podala podnet na prešetrene podozrenia z kartelu uchádzačov, lebo sa jej to nepozdávala...SAMA na to obstarávanie.
To by asi neurobil niekto, kto má v tom prsty a konať musela rýchlo, nedalo sa to zastaviť, lebo ponúknutú dotáciu od vlády MUSELA využiť do 30. marca.
Oni mohli iba nevyužiť dotáciu od vlády a nekúpiť nič, alebo kúpiť aj pri podozrení v časovom limite a dať to prešetriť...tak netreba tu zavádzať, ale uviesť pravdivo fakty.
26.9.2020 - 16:09
+7

yaro.s

 

Ak protimonopolný úrad zistí nedovolenú dohodu medzi firmami na cene, budú trestané firmy, nie zväz...
26.9.2020 - 16:14
+5

FanusikZamkov

 

Yaro.s navrhujem prečítaj si zápisnicu dozornej rady zo 16.05. 2020 kto podal požiadal o vyjadrenie Úrad pre verejné obstarávanie. Ani jeden z tých deviatich to nebol. Ale v poriadku nebudem to ďalej rozpitvávať lebo nemá to zmysel .
26.9.2020 - 16:48
0

yaro.s

 

6.4 podal Valášek podnet dozornej rade SZĽH podnet na kontrolu verejného obstarávania pri dodaní hokejok.
Pri kontrole sa zistili nedostatky v dodaných hokejkách.
Napr. niektoré chýbali.
16.5 Dozorná rada SZĹH podpísala žiadosť o vyjadrenie Úradu pre verejné obstarávanie, či na základe zistených nedostatkov, lebo tam boli reklamácie, prebehlo verejné obstarávanie v poriadku a či samotné verejné obstarávanie je v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
Lenže my sa tu bavíme o dvoch rôznych veciach.
Úrad pre verejne obstarávanie a Protimonopolný úrad sú rôzne, aj keď spolupracujúce inštitúcie.
ÚVO sa stará o transparentnosť o priebeh obstarávania podľa príslušného zákona.
PMÚ chráni férovosť hospodárskej súťaže, sleduje kartely, zneužívanie dominantného postavenia na trhu.
A SZĽH podal podnet na PMÚ, nie na ten, o ktorom píšeš ty.
Lebo tam vzniklo podozrenie, že sa firmy na cenách dohodli,...tak konali.
Myslíš, že sami proti sebe, keby mali maslo na hlave?
26.9.2020 - 17:28
+2

FanusikZamkov

 

Sám píšeš že ÚVO sa stará o transparentnosť a priebeh obstarávania podla príslušného zákona. No a toto dozorná rada na čele so Šmátralom a ďalšími dvoma členmi dala preveriť na ÚVO. Čiže nie Valášek. Naten priebeh mali dohliadať tý 9 členovia. Pardon 8 lebo Baluška sa vzdal členstva. Preto bol aj Baluška vypovedať. Čiže rieši sa priebeh obstarávania a nie kartel.
26.9.2020 - 18:27
0

yaro.s

 

SZĽH dal podnet na Protimonopolný úrad, aj keď mu to nevyplýva zo zákona. Nemusel, dal.
To, o čo požiadala Dozorná rada je druhá vec.
Čo všetko rieši NAKA na SZĽH, to sa dozvieme.
Ty si spomenul obstarávanie hokejok a tam je problém kartel.
A možno nejaké podozrenia, že niekto zo zväzu mohol s nimi spolupracovať.
Ale nie zväz celý, ale nejakí jednotlivci ani Šatan, ktorého máš tak v zuboch. To je len možnosť, netvrdím, že to tak je.
Veď počkaj, výsledky sa časom dozvieme, potom si povieme.
26.9.2020 - 18:36
+4

FanusikZamkov

 

Yaro.s ja som nikde netvrdil a nikdy som nenapísal že Šatan je vinný. On je zodpovedný za chod SZĽH je jeho prezidentom. Na porovnanie ti napíšem za výkony mužstva je zodpovedný tréner. Ak mužstvo nepodáva výkony tak trénera berú na zodpovednosť. Ja rešpektujem tvoj názor ale ja tvrdím že Šatan nesie zodpovednosť a nie osobnú vinu za konkrétne veci. Bol upozorňovaný napríklad konkrétne Baluškom a to je tá zodpovednosť.
26.9.2020 - 19:05
+1

yaro.s

 

Prečítaj si ešte raz postupnosť všetkého ako sa udialo a keď budeš rozmýšľať bez zaujatosti, tak názor zmeníš.
Ja nie som z ľudí, ktorí by si vytvárali idoly v politike, športe, alebo inde. Nie je v mojej povahe byť fanatickým obdivovateľom kohokoľvek.
Ale Šatan je to lepšie, čo sa pohybuje okolo nášho hokeja a verím, že KE ho budú podporovať aj naďalej.
Lebo, keď sa dostane k vedeniu tá zberba, ktorá kriví pravidlá už roky a podniká systémom ako podnikala, tak už náš hokej viac trestať netreba.
26.9.2020 - 19:15
+5

FanusikZamkov

 

Yaro.S v poriadku beriem tvoj názor.
26.9.2020 - 19:28
0

fany

 

Ja som tiež nikde nikdy netvrdila, že Šatan je drzý zlodej. Ja tvrdím, že Mirek je príliš slabý, aby spravil poriadok.
26.9.2020 - 19:37
+2

omen

 

som si precital tie mena a s pobavenim zistil, ze je tam i Lipovsky... ten isty Lipovsky, ktory ziada zvolanie kongresu pre zasah NAKA v SZLH... takze ziada odstupenie Satana, kvoli podpisu nieco co podpisal sam... alebo ide o niekoho ineho?
26.9.2020 - 16:12
+3

yaro.s

 

Ten istý.
26.9.2020 - 16:20
+3

omen

 

tak dufam, ze potom bude pozadavat i odstupenie seba sameho... cista schizfrenia toto
26.9.2020 - 16:51
+3

Red Eagl

 

Biely kôn: Canky je len nastrcena figurka. Za nitky taha Luptak. Ten je uz asi rok dohodnuty s primatorom, ako sa to spravi. Ak to zvaz nezastavi, tak bude Luptak ovladat dva kluby.
26.9.2020 - 9:02
+4

kamenný pavúk

 

stale nerozumiem: co ma luptak z toho ze ovlada dva slabe kluby namiesto jedneho lepsieho
26.9.2020 - 9:14
+1

rudko

 

Tipsport
26.9.2020 - 9:33
+5

feshak

 

Dakujem vsetkym co ste sa k ankete vyjadrili! Ako bolo spomenute, jedna sa iba o vyjadrenie dovery/nazoru nasej komunity. Co sa tyka ostatneho, za vsetkych tychto ludi vela hovori, co kto po sebe zanechava.
Samozrejme, bude iba na redakcii hokejportalu ci sa anketu rozhodnu zrealizovat, alebo nie.
26.9.2020 - 13:50
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.N. Zámky413:88
4.Michalovce416:128
5.Poprad311:56
6.Detva416:176
7.Trenčín514:176
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Bratislava5210215:198
9.Linz9210623:298
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 25.10.2020 09:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Reinhartom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s útočníkom Samom Reinhartom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 5,2 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná už na utorok.
25.10.2020 18:18 - TASR

Calgary podpísalo zmluvu s Leivom

Kanadský hokejový klub NHL Calgary Flames podpísal ročný kontrakt na 875. 000 dolárov s útočníkom Joshom Leivom. Dvadsaťsedemročný krídelník strelil v minulej sezóne sedem gólov a nazbieral devätnásť bodov v 36 zápasoch v drese Vancouveru Canucks.
25.10.2020 12:01 - TASR

Dermott zostáva v Toronte, podpísal ročný kontrakt

Kanadský obranca Travis Dermott podpísal ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs. Platový strop organizácie zaťaží sumou približne 740-tisíc eur. "Javorové listy" si 23-ročného Dermotta vybrali v roku 2015 v druhom kole draftu.
24.10.2020 10:50 - TASR

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
24.10.2020 09:15 - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
24.10.2020 07:56 - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
24.10.2020 06:55 - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
23.10.2020 22:13 - TASR

Gurjanov podpísal s Dallasom nový dvojročný kontrakt

Ruský hokejista Denis Gurjanov podpísal s Dallasom Stars nový dvojročný kontrakt. V nováčikovskej sezóne bol s 20 gólmi najlepší strelec tímu zámorskej NHL. Na základe novej zmluvy zarobí ročne 2,55 milióna USD.
23.10.2020 12:07 - TASR

Čech Simon podpísal ročný kontrakt s Calgary

Český hokejový útočník Dominik Simon podpísal zmluvu s Calgary Flames. Nový kontrakt mu vynesie 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 26-ročného centra na oficiálnej stránke.
23.10.2020 11:33 - TASR

Virtanen sa dohodol s Vancouverom na novej dvojročnej zmluve

Kanadský hokejista Jake Virtanen sa dohodol na novej dvojročnej zmluve s klubom zámorskej NHL Vancouver Canucks. Tá mu zabezpečí celkovo 5,1 milióna amerických dolárov. Dvadsaťštyriročný Virtanen sa podpisom kontraktu vyhol arbitráži.
23.10.2020 08:46 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

27. 10. 2020
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00
01. 11. 2020
N. Zámky - Slovan o 16:00
Poprad - L. Mikuláš o 17:00
Detva - Košice o 17:00

Odohrané zápasy

25. 10. 2020
MichalovceN. Zámky
3:4REPORT
23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Lalancette C.MIC6

Najlepší strelec

Marek BartánusMIC5 gólov
2.Puliš R.ZVO5
3.Klhůfek P.KOS4
4.Hrnka T.NIT4
5.Lalancette C.MIC4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.29 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov