Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: To je iný svet, iná galaxia, porovnal Rapáč semifinalistov. Chovan uvidí, čo bude ďalej

zdroj: František Iván/TASR
17.4.2024 07:44 Ivan Harčár / HokejPortal.sk

Extraligové finále nesie meno jedného nováčika. Sú ním Spišiaci. Košičania minuloročný titul neobhája a nezopakuje sa tak ani finálový boj o zlato spred desiatich rokov s Nitrou. Rozhodlo o tom tesné víťazstvo 2:1. Kapitáni obidvoch celkov Branislav Rapáč a Michal Chovan mali pochopiteľne odlišné emócie.


V Spišskej Novej Vsi kráčajú stále vyššie. V prvej sezóne 2021/22 doplatil tím na úbytok síl kvôli dohrávkam zápasov pre pandémiu covidu a ani sa nepredstavil v play-off. Vtedy Prešovčania vyhrali kvalifikačnú sériu jednoznačne 3:0. Pred rokom chýbal kúsok od finálovej účasti proti HKM Zvolen, ale malou náplasťou bol aspoň historický bronzový kov. Dnes je isté minimálne striebro.

"Je to úžasné. Znova sme sa zapísali do histórie, znova sme posunuli náš klub. Samozrejme, sú to skvelé pocity. Dávam klobúk dole pred výkonom Košíc. Podľa môjho názoru boli lepšie. Štyridsať minút nás dusili. My sme však ukázali charakter. Brankár Surák to zavrel. Aj hráči, ktorí sú zvyknutí robiť body a tlačiť sa dopredu, ukázali srdce a zabojovali za celé mužstvo," zhodnotil kľúčový semifinálový duel Branislav Rapáč, autor rozhodujúceho gólu Spišiakov.

Košičania si po roku nepripomenú majstrovské oslavy. Kabína stíchla, sklamanie sa dalo krájať.

"Mali sme zlú prvú tretinu. Následne sme hrali to, čo vieme hrať. Škoda, že sa šťastie nepriklonilo na našu stranu. Dali sme do toho všetko. Máme po sezóne, ale som hrdý na spoluhráčov. Som veľmi rád, že som s nimi mohol stráviť túto sezónu. Platí to aj o ľuďoch, ktorí pracujú v košickom hokeji," neskrýval smútok útočník Michal Chovan.

{alt}
zdroj: TASR - František Iván

Niekoľkokrát sa počas semifinálovej série rozoberala výhoda domáceho prostredia. Všetky stretnutia patrili domácemu kolektívu. 

"Celý rok sme kvôli tomu dreli. V základnej časti sme vyhrali sedemnásť duelov v rade. Na vlastnom ľade sme boli teda suverénne najlepší. Vyhraté siedme semifinále doma je len bonus, ktorý sme zvládli," uviedol Rapáč, ktorý si svoju formu parádne načasoval. Vo vyraďovacej fáze strelil štyri góly, celkovo osem v ročníku.

Vlani v týchto dňoch mali oceliari rozbehnuté finále so Zvolenom. Tentoraz ho budú sledovať z pozície divákov.

"Určite to ešte bude dlho bolieť. Boli sme krok od finále a viem, že naše mužstvo tam patrilo. Nedá sa presne povedať, čo najviac rozhodlo. Bolo to ako na hojdačke. Ťažko sa mi to hodnotí...," nadýchol sa Chovan, ale odpoveď nedokončil.

O ošiali na Spiši sa vo veľkom rozprávalo minulý rok. Dá sa povedať, že to bol len predkrm toho, čo prišlo v súčasnosti.

"Som vďačný za ľudí, ktorí nechýbali na štadióne a užili si to s nami. Človek, ktorý až tak do hokeja nevidí netuší, aký je rozdiel medzi nami a Košicami, čo sa týka rozpočtu a organizácie. To je iný svet, iná galaxia. Takisto je to u nás o dvoch - troch ľuďoch. Je to šialené, je to krásne," nešetril chválou Rapáč.

Košických hráčov nepríjemne schladil okamih z druhej polovice záverečnej tretiny. Podarilo sa im vyrovnať na 2:2, no domáca striedačka bola pozorná a po krátkej porade si vyžiadala prezeranie videa, nakoľko mala podozrenie, že hostia uspeli z postavenia mimo hry. Pravda bola na strane rysov.

"Vôbec sme to nevnímali. Ak to ofsajd bol, tak to berieme. Taký je hokej. Vypadnutie ma mrzí za všetkých chlapcov, ktorí sedia v šatni," pridal veľmi smutný košický kapitán.

Slovensko spozná meno nového šampióna najneskôr 30. apríla. Zo spišskonovoveského kádra narazia na Nitru aj šiesti jej niekdajší hokejisti - Oleksii Myklucha, Kale Kerbashian, Juraj Majdan, Dalibor Bortňák, Michael Drábek a Branislav Rapáč.

"Treba mať rešpekt pred Nitrou. Vyradila prvý aj druhý tím po základnej časti. Panuje tam eufória, hrá sa ťažko pred fantastickými fanúšikmi. Myslím si, že šance sú 50:50, no rozhodne nekončíme. Tento rok sme inak nastavení. S Bortňákom sme sledovali vlaňajšie rozhodujúce semifinále Košíc s Michalovcami. Košičania uspeli, my sme sa tešili, lebo bol istý bronz. Teraz sme to nepozerali, pretože sme si povedali, že chceme finále," povedal 30-ročný kapitán Spišskej.

Michal Chovan oslávi v novembri 37. narodeniny. Nepatrí už teda medzi najmladších, ale stále má čo ponúknuť. Košický dres na sebe nosí päť rokov. Či si svoje pôsobenie predĺži, nateraz nevie.

"Uvidíme, čo bude ďalej. Momentálne sú moje pocity úplne niekde inde. Je dosť času na to, aby sme to riešili," dodal.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


azzurri

 

Tak nakoniec to predsa len prehral Košiciam ten Fejes v 5 zápase
17.4.2024 - 7:45
+8

IGORLIBA

 

Prehrali sme si to uz v prvom zapase ked sme neudrzali vedenie 3:1
17.4.2024 - 7:58
+5

azzurri

 

Áno aj
17.4.2024 - 8:14
0

azzurri

 

Ale v prvom zápase to bola len 1 tretina keď bolo 1:3
17.4.2024 - 9:39
+2

duklaMI

 

Žiaľ, prehrali ste si to v základnej časti, keď ste 2 mesiace nevyhrali...
17.4.2024 - 16:30
+1

azzurri

 

To by nevadilo
Aj Nitra skoncilóa po základnej časti až 8 a pozri kde je teraz
18.4.2024 - 14:58
+1

BlackCrow

 

Spišiaci, Surák má zmluvu aj na ďalšiu sezónu? Keď som videl že je včera nominovaný, vedel som že je zle.. Borec sa veľmi zlepšil!
17.4.2024 - 8:00
+3

excelent

 

niekto hovori ze ano niekto ze konci. Asi treba pockat do maja.
17.4.2024 - 8:03
0

BlackCrow

 

Ak nemá, bude o neho záujem. A veľký. Už sa vychytal.
17.4.2024 - 8:08
+3

Dukla43

 

Ten jakk bol v MI tak bol strasny ale ze mega strasny a vcera muz zaoasu
17.4.2024 - 9:45
+2

BlackCrow

 

Už v druhom domácom zápase keď vystriedal Melicherčíka tak som si hovoril že mu gól nedáme. Nedali sme. Respektíve dali sme do prázdnej brány. Ako píšem. Myslím si že je ready pre "veľký" hokej. Pred rokmi sa hovorilo že ho lanárili Košice. Ešte dobre že neprišiel, lebo by bol dopadol ako Stano Škorvánok.
17.4.2024 - 9:56
+1

Dejvo91

 

Rumours: Dostalo sa mi do usi, ze od buducej sezony v L.Mikulasi. Neoverene, Uvidime.
17.4.2024 - 13:02
0

ElwisNR

 

Ja mám také zvláštne pocity pred touto sériou keď si predstavím že proti Nitre bude hrať celkom slušná partia bývalých hráčov Rapáč,Kerbashian,Majdan,Mykhulkha,Botňák
17.4.2024 - 8:09
+4

BieloModra

 

Drabek.... a?... aspon vedia co ich caka a ako to u nas chodi. Ved to boli tiez oni, menovani, co sledovali ako sme im utali ich domacu neporazitelnost.... tak na KE nevieme, Spisiakov sa ideme obavat... ja uz neviem, co by sme akoze vlastne uz chceli
17.4.2024 - 8:15
+5

ElwisNR

 

Súhlas uvidíme bude to zaujímavé finále Košice neboli tento rok také dominantné ako zvyknú byť ale je treba vyhrať ešte 4 zápasy aj keď to hlavne SnV bude ťažké ale to už si vo finále nevyberieme.
17.4.2024 - 8:30
0

BieloModra

 

no tak teda hraci su pripraveni, my fanusikovsku zastavu drzime. Treba sa sustredit samy na seba a neriesit co si o tom myslia na Spisi
17.4.2024 - 8:36
+4

pejOliver

 

Podľa mňa neuvidíme nič len porážku 4:0 pre Spissku novú Ves keďže ich zápasy s KE boli iba Galaxis a je po sezóne
17.4.2024 - 11:28
+2

Qazz

 

Trenčín
17.4.2024 - 9:04
+4

martin_aston

 

Rozhodne to bola najnapínavejšia séria.
17.4.2024 - 12:38
+2

KrebsKandidat

 

Titul nie?
17.4.2024 - 12:24
+1

fanda55

 

Ešte aj Myklucha, čiže 6 hráčov s nitrianskou minulosťou.
17.4.2024 - 8:14
+1

excelent

 

ano uz dopisali mykluchu. Kazdopadne som zvedavy. SNV a NR hrali neuveritelnu baraz v roku 2002 kde bolo v hladisku 6500 ludi. Uvidime kolko teraz pride
17.4.2024 - 8:15
+1

88Backo

 

Toľko koľko budu chcieť predať lístkov 😉
17.4.2024 - 8:20
+7

fagaf

 

Toľko v snv už nebude . Nikdy. Bohužiaľ, ľudia ss zmenili a chcú "komfort".
17.4.2024 - 8:32
+2

DraciaTlama

 

Ľudia by mali.mat hlavne zabezpečené bezpečné únikovú cesty a protipožiarne opatrenia pri akciach nad 200/500 ľudí.
17.4.2024 - 8:33
+22

sanyo

 

tak tak!
17.4.2024 - 8:34
+1

Sunkafit

 

Najlepší sú ty co u nás stoja na schodoch a nadávajú keď tade chceš prejst
17.4.2024 - 8:59
+5

DraciaTlama

 

Toto sa mi ako technikov Protipožiarnej Ochrany (ppo) veľmi zle číta.
Veľmi.
No...si napíšem článok s ponúknem Palimu/Romanovi na zverejnenie
17.4.2024 - 9:18
+8

BieloModra

 

no a asi nevies, ja ano lebo som na tych zimakoch bola, ale dam ti info.... Vo ZV je uzatvoreny sektor (BB detto) ale ma samostatny vychod+ na chodbach su sice stare hlinikove ci ake dvere ale daju sa otvorit a pouzit ako vychod a detto aj SNV spodna cast kde su vstupy su takisto pouzitelne aj aj unikovy vychod. U nas sa da mimo bezne pouzivanych vychodoch nudzovo pouzit vychod zo schodista za sektorom hosti, vychod rolby, vychod satne.... a garantujem ti za Nepelu vypraces neskor rovnako ako plny TN, PP ako NR
Vobec nie je pravda to tom ako sa predavaju listky od buka-do buka aj ked statie tam tazko poratas v NR to je jedna tribuna a v SNV je statie len domaci kotol. To ze ludia na zimaku sa nevedia spravat a postavaju kade-tade... to uz by si mala osetrit SBS
17.4.2024 - 9:35
+5

DraciaTlama

 

Ďakujem za info.
17.4.2024 - 9:41
+2

BieloModra

 

a aby som bola ale korektna, kto bol u nas na stadione na repre akcii, tak presne vie, kolko je (aj vizualne) kapacita stadiona
17.4.2024 - 9:46
+6

dufus

 

BM na prvý zápas doma ,teda tretí v poradí,s MI predali lístkov mrte,preto tí ludia sedeli aj na schodoch na tribúne B ,proste už nemali kde na Ačku stáť,
ja sedávam na Ačku a chodba ktorá oddeluje spodok tribúny od vrchu bola úplne plná ,tade sa nedalo prejsť a tam sa vôbec nemá stáť !
partia cca 6 ludí sedela u slováka a nadávala na drahé lístky a že sa nemajú kde postaviť,preto sedia v krčme
v pondelok bolo o dosť ludí menej a stále bolo 3600.....
17.4.2024 - 11:49
+2

kralmato

 

V snv nieje na státie žiaden sektor!!! ....aj v sektore fanklubu su sedacky akurat ze ich nevyuzivaju a stoja cely zapas
17.4.2024 - 13:17
0

BieloModra

 

V snv nieje na státie žiaden sektor!!! ....akurat ze ich nevyuzivaju a stoja cely zapas..... podla mna malo vykricnikov clovece.... a mna skolit nemusis ja som v SNV bola a nie raz... a ak sa bavime o pocte sedaciek a pocte fanklubakov je tam znacny nepomer presne preto aby sa ich tam zmestilo viac tusim ze toto bude s vami ina paradicka !!! !!!
17.4.2024 - 13:34
+1

Zmrzlina

 

17.4.2024 - 10:20
+2

duri

 

Presne tak. Preto sa v Spišskej limitovala kapacita, ak by sa niečo stalo, napr. Únik čpavku v takom 3.semifinale minulý rok proti Zvolenu tak tam sa stane obrovské nešťastie, to bolo extrémne preplnené. To žiaden bezpečnostný štandard nespĺňalo.
17.4.2024 - 9:08
+1

DraciaTlama

 

...ajem spíčles.
17.4.2024 - 9:18
+4

fagaf

 

Chvalabohu aj ten čpavok v Spišskej je uz na minimálnej hodnote.
17.4.2024 - 9:31
0

Adamoo17

 

Doteraz si pamätám ako tam ľudia stáli na konštrukcii štadióna, len preto, aby videli dobre hokej. Pri niektorých som si myslel, že majú za sebou školenie na práce vo výškach ...
17.4.2024 - 9:33
+1

Sunkafit

 

To bolo proti Slovanu keď bola oficiálna kapacita 5700 divákov.. a také sa už nedeje teraz je tam tak 5000
17.4.2024 - 11:23
+4

Dominios

 

Gratulujem SNV k postupu. Srdce s ktorym hrali patri do finale a teraz im budem drzat palce aby ziskali historicky titul.

K nasim len tolko, ze tato seria a sezona nakoniec, zial, bude premrhanou prilezitostou. Ked sa na to pozriem z dlhodobeho hladiska, vlastne sme asi dokazali viac nez sa cakalo a minulorocny titul je fakt len anomalia. Pretoze taketo serie sme v minulosti zvladali, ale teraz je uz dlhodoby trend opacny. Stratit vedenie 3:1 sa stat moze, 2x uz to je rarita, obzvlast s tak skusenym a kvalitnym teamom.

Rozhodcovia v tejto serii bohuzial boli velkym faktorom stale v tych tesnych momentoch. Sporne situacie sli snad 90% pre spisiakov a dno prerazili v tom 5. zapase. Vcera to bolo viac-menej ok. V 1. tretine odpustili nam asi 2 piskatelne zakroky, ale napr. to vylucenie ktore nas poslalo do 3 bolo z kategorie prisnejsich. Bolo, okej, ale take a aj vacsie na druhej strane proste prestali piskat. Nechcem konspirovat, ale 50% ci kolko uspesnost PP v tejto serii a ked sa lamal chleba, tie fauly proste spisiakom nikdy neodpiskali, alebo vymyslali rozne hluposti, aby sa nemenil pocet hracov. Offside opat chyba rozhodcov, tam som sa ani netesil z golu, uz z TV som videl ze bol a takto sa zbytocne dvihli vasne. Aspon ze po challenge sa odvratila krivda a gol spravne neplatil. Zial, my uz sme vychladli a proste to uz neslo.

Napriek tomu, aj ked vacsina serie bola piskana takmer jednostranne, na tom sme neprehrali seriu (mozno 1 zapas). Kvalitativne sme boli o kusok lepsi, hokejovejsi, ale spisska ukazala predsa len kusok vacsie srdiecko, nasadenie a hlad. Ten nam chybal najviac. Hrali sme dobre, miestami vyborne, ale mali sme privela zavahani a primalu snahu to urvat za kazdu cenu. Nech sudi musi odpiskat 100% viditelne fauly (ako v 1. tretine). Ale toho tam od nas bolo proste malo. Celkove pocity po sezozne su zvlastne a je skoda, ze nemame aspon placku. Nejako to hokejovy bohovia zariadili tak, ze po vacsinu sezony bola spisska a my na cele, ale na konci sme sa ocitli na 3. a 4. mieste a tak sme sa stretli o 1 kolo skor. A tam treba hladat priciny nakoniec asi neuspesnej sezony, pretoze uz ten zaver (z nasej strany DLHY zaver) ZC ukazal, ze mame velmi vela problemov. Drzim spisskej teraz palce a verim, ze sa teda na to 1. miesto, na ktore v tejto sezone ako celku jednoznacne patria najviac, dotiahnu a ukoncia sezonu vitaznym zapasom. NR neodpisujem, absolutne netusim co cakat. Stretnu sa 2 velmi vzajomne necitatelne muzstva, s obrovskym hladom a dobrymi trenermi. Spisska, ubrante titul pre vychod!
17.4.2024 - 8:50
+11

len_tak

 



Informácia v tvojom profile to vysvetľuje.
17.4.2024 - 11:04
+5

lukasbb

 

Ja som rád že sme teda vypadli s finalistom
17.4.2024 - 9:23
+4

AndrejTN

 

Aj ja
17.4.2024 - 9:38
+7

mato_ke

 

Ja nie -_-
17.4.2024 - 12:46
+4

V_S_Z

 

Gratulácia SNV k postupu. Pre veľa fanušikov je to veľké sklamanie, ani nie tak prehra v semifinále ale celkovo sezóna ako taká, katastrofálne domáce zapasy ktorými sme si prehrali sezónu kvôli nižšiemu umiestneniu. Obrana nám už tak nefungovala aj keď sme až toľko gôlov nedostávali. Hráčov máme dobrých ale určite potrebujeme zmeny.
17.4.2024 - 9:40
+4

Epa6

 

Keď som si prešiel komentáre na stránke Nitry tak tam už niektorí oslavujú Titul …
Musím povedať že odkedy sme v lige sme najviac podceňovaný tým … a aj napriek tomu že už druhu sezónu ukazujeme že s nami treba počítať … že to Rišo a Braňom vedia vyskladať aj z toho malého rozpočtu …
17.4.2024 - 10:24
+3

fagaf

 

Prosím ta . Toto je na oboch stranách. Resp. Bude.


Nespomínaj to tu. Je to Zbytočne.
17.4.2024 - 10:44
+27

BieloModra

 

dakujeeeeeeeeeem a este mu pripomen ze to jeho "kapo" pisal ze sme vo finale len nahodou a to nie je zbludela dusa ako bezny uzivatel FB
17.4.2024 - 10:48
+14

Sunkafit

 

Hlavne Spišiaci na našom Facebook.. tak by som pomlcal
17.4.2024 - 11:31
+1

BieloModra

 

Nerkio, zakazujem ti to tu citat! posluchni ma
17.4.2024 - 10:42
+3

fabbeN

 

Na mňa si zabudla pani diplomatka. Ja už sa chystám na trashtalk
17.4.2024 - 12:14
0

BieloModra

 

hrozienka si nechavam na neskor
17.4.2024 - 12:15
0

fabbeN

 

tolko dobrých vecí a zaradíš ma k hrozienkam
17.4.2024 - 12:19
0

BieloModra

 

hrozienko je sice menej ako srdcovka, ale aj tak to najlepsie z vianocky... tak nerev, pozbieraj sa rozsekany, nalad sa, kup preventivno kalciovy sirup proste chystaj sa na finale. nasi uz dru na zimaku, nezahalajme
17.4.2024 - 12:22
+1

fabbeN

 

najlepsie z vianocky je vianocka bez hrozienka.. no nic, na piatok a sobotu xanax a na zvysok uz asi aj diazepam
17.4.2024 - 12:25
0

BieloModra

 

najlepsie ž vianicky je bez vianocky chleba vo vajci a tak ti poviem ja zacnem nervovat az v piatok tak okolo 17 ale mam jasno finale si treba uzit
17.4.2024 - 12:29
0

Ondro_RedWings

 

vianočka vo vajci, tomu nerozumie mnoho ľudí v mojom okolí, ale vidím, že Nitrančani sú za jenno
18.4.2024 - 11:07
+1

Wana

 

francúzsky toast má slovenský ekvivalent - vianočku vo vajci. My to mávam na raňajky s javorovým alebo agáve sirupom, prípadne so slaným karamelom...
18.4.2024 - 11:12
+1

Pharaoh111

 

Kto mal vcera na tikete Spissku+Lipany...
17.4.2024 - 10:59
+2

yaro.s

 

Po troch rokoch po postupe finále, to sa mi páči
Skôr to všetci očakávali od iného nováčika, MI, keď pozháňali peniaze v tej prvej covidovdej sezóne.
A tu prišiel iný nováčik a preskočil ich.
Možno sa to zdá divné,( keďže som Košican a vypadli sme), ale mne sa to, čo sa stalo začína normálne aj páčiť
Majú šancu na titul...a podľa môjho názoru nie malú.
17.4.2024 - 11:17
+15

Dukla43

 

Za mňa tu prvu kovidoovu sezonu sme donesli hracov ktorx boli vo svojich timoch tahuni… ale hrali s inymi hracmi u nas si to nesadlo. Taky Hicmott bol v BB zabijak a u nas polku sezony nehral alebo hral v nizsom utoku..
17.4.2024 - 12:34
0

kralmato

 

KE - SNV bolo predčasné finále!!! Takto má vyzerať play off hokej. Kopec kosicanov vravelo ze ten kto postupi z tejto dvojicky je jednoznacny majster....Michalovce si to z NR prehrali v hlavach...tu je kvalita jednoznacne na strane snv ak im zachytá brankár neni o com predpokladam 4:1 pre SNV
17.4.2024 - 13:22
+1

Rimo

 

Dúfam, že nie si zo SNV, lebo zo zasa bude shitstorm 😆 každopadné, vôbec si nemyslím ani len, že sme favoritom
17.4.2024 - 13:35
+2

Corgi77

 

Toto sme počúvali s Popradom, potom s Michalovcami, by ma prekvapilo keby to niekto nepovie aj teraz že prehráme 4:1
17.4.2024 - 13:37
+3

BieloModra

 

staci si pozriet jeho prispevky uuuuz lutujem ze som reagovala....
17.4.2024 - 13:38
+2

yaro.s

 

Nepredbiehal by som, posúdime potom
Ale určite ako jeden z vrcholov sezóny to bolo.
17.4.2024 - 13:38
0

sentexx1nr

 

Tak myslim ze stylom hry by nam Spisiaci mohli sediet viac ako Kosice. Ale bude to seria ako bic. Nech vyhra lepsi 🤝
17.4.2024 - 12:11
+2

Urpiner16

 

Tam nejde ani tak o ten štýl ako o to čo robí veľké klzisko v KE na čo je pre veľa mužstiev na adaptáciu náročné.A kým si ako tak zvykneš už prehrávaš 2:0 obrazne povedané.
17.4.2024 - 13:11
+6

Spišiak

 

Súhlas. Ja som na tom ihrisku hral počas dorasteneckých a juniorských čias. A je to rozdiel + ak Košice vedia pekne využiť celú šírku ľadovej plochy. A o prípade keď ťa točia také 2 minútky v pásme ti neostáva nič iné len pozičnou hrou vykrývať priestor 😀.

Ale bol som zase prekvapený že koľko prehier zaznamenali práve Košice na domácom ihrisku 😀

17.4.2024 - 13:33
+3

Spišiak

 

Počas tejto sezóny myslím že 12 alebo 13
17.4.2024 - 13:34
0

majkelthe

 

pod domov Miško
17.4.2024 - 12:36
+2

aRt

 

Misko uz ma novy domov, spolu aj s rodinou
17.4.2024 - 12:52
+1

Zmrzlina

 

Čo tam?
17.4.2024 - 12:55
0

frantapriklep

 

Na finále sa teším, mal by to byť pozerateľný hokej. Oba tímy to už ukázali a vzájomné zápasy sa podľa mňa budú skôr niesť v útočnom duchu.

Základná časť bola jedna z najvyrovnanejších v histórii (jasné, môžeme sa sporiť o to, či jednou z najkvalitnejších), ale aj prípad Nitry ukázal, že pár zápasov mohlo diametrálne posunúť osud tímu, keď padla z prvej šestky až do predkola.

Zdá sa, že ani 5 náročných zápasov predkola jej nevzalo toľko síl, aby chýbali, ale uvidíme až naostro. Keď sa séria dostane do 6., či 7.zápasu, ako Corgoňom pôjdu nohy.

Ja osobne by som predkolá zrušil. Osem tímov do playoff a basta. Možno niektorí so mnou nebudete súhlasiť, asi ani manažéri klubov z nižších poschodí tabuľky, pre ktorých je to barlička záchrany sezóny, mi nedajú za pravdu, ale aký je bonus toho predkola?

Z môjho pohľadu je tam jediné plus:

- zachraňuje sezónu pre dva kluby, ktoré majú aspoň chvíľkový pocit, že hrajú playoff, trošku aj zarobia a je o čo hrať na tých dolných poschodiach

Negatíva:

- 10 z 12 tímov hrajú play-off, to je asi jeden z unikátov, chýba motivácia byť naozaj špičkovým tímom
- 10 dní musia čakať prví šiesti na štyroch predkolákov, už aj zabudnú, čo je to ostrý zápas
- Víťazi predkola sú síce emočne nadupaní, ale fyzicky zničení a málokedy sa dostanú do reálneho boja o trofej (Nitra je teraz svetlou výnimkou).

Ak by som rozhodoval o tom ja, predkolo by som zrušil. Osem najlepších si proste playoff zaslúži a nech ho hrá naplno od začiatku. Ale nerozhodujem

Skúste pridať svoj názor.
17.4.2024 - 14:02
0

fabbeN

 

Ako fanušik Nitry (úspešného účastníka predkola v posledných dvoch rokoch) musím povedať, že to niečo má do seba. Ale som za zaužívaný formát prvej osmičky do playoff.
17.4.2024 - 14:13
+1

Urpiner16

 

Ja by som zvýhodnil prvé a druhé mužstvo po základnej časti aby základná časť pre mnohých nebola vyprdkávaním pre niektoré mužstvá.
Play off by začalo dvojicami 5-8,6-7.
Víťazi 5-8,6-7 by podľa poradia v zč nastúpili proti mužstvám 3 a 4 po zč.To znamená že mužstvá na prvom a druhom mieste by automaticky začínali od semifinále.
17.4.2024 - 14:18
+1

aRt

 

To znie tiez zaujimavo. Otazne ale je ci by to pre ten 1.2. tim ktory ide rovno do Semi nebola trosku nevyhoda po takej dlhej pauze. 2 predkola z ich pohladu je pomaly mesiac
17.4.2024 - 14:23
+2

Fandimhokeju

 

Súhlas. Samozrejme, že dlhá prestávka by nikomu nepridal. To je ako sa vrátiť do školy po letných prázdninách. Ešte je tu varianta, prvé 4 mužstvá playoff, zvyšok končia. Ale v princípe je to tiež nezmysel. Skôr klasika, prvých 8 mužstiev playoff.
17.4.2024 - 21:46
0

aRt

 

Mne sa napriklad paci aj system CZ ligy. Akurat ze si ten system mozu dovolit vzhladom na +2 kluby v lige. U nas by to ich systemom mohlo byt jedine
1-2 priamo a 3-10 predkolo
alebo
1-4 priamo a 5-12 predkolo (len ako by sa potom vypadavalo, keby nahodou 12. porazil 5., 11. by porazil 6. ale 10. by neuhral so 7. asi by nebol uplne nadseny ten tim, rovnako ani vitaz prvej ligy ak by sa hrala baraz by nebol nadseny hrat s niekym kto bol vyssie)

znie to bizarne, ale mozno by to nebolo uplne odveci
17.4.2024 - 14:22
0

hello, havarju

 

Posledný tím ligy v playoff?
17.4.2024 - 14:35
+2

Standacik

 

Praveze v CZ bola zmena kvoli kovidu, ale nadavaju na to, lebo to znizilo sutazivost. Prilis vela tymov tam postupuje
17.4.2024 - 14:40
0

aRt

 

Tak ono bolo by zaujimave sledovat hokej futbalovym formatom. kedze sutaz vzdy zacina az v PO
17.4.2024 - 14:58
0

Janci24

 

Franta, absolútny súhlas! Len by som zúžil ligu na 10 mužstiev. Čiže 8 mužstiev play off, 9. miesto koniec po ZČ a 10. miesto vypadnutie..
17.4.2024 - 15:08
+1

Sunkafit

 

Nikdy viac 10..NIKDY
17.4.2024 - 15:59
+3

Janci24

 

A prečo nie? 12 neuživíme, nemáme slovenských hráčov.. Keby sme mali kvalitných Slovákov, tak môžme mať aj 14, ale kde ich vziať?🤔
17.4.2024 - 17:56
+1

tragedius

 

Ja by som to este ozivil sposobom, aby vobec nebolo jasne dopredu, ake budu v playoff dvojice, aby sa ku koncu ZC nekalkulovalo.
Play off pre 8 timov s tym, ze vitaz ZC si vybera supera, ktoreho chce do stvrtfinale. Dalsi v poradi si vybera najvyssie umiestneny zo zvysnych zatial nevybranych timov.
Takze ak by si vitaz ZC vybral do dvojicky druheho po ZC, tak dalsi by si vyberal treti, atd.
17.4.2024 - 15:21
+2

Janci24

 

Takto to je myslím v Ebel-ke, vo Švajčiarsku a neviem, či to v minulosti tiež nebolo vo Švédsku.. Celkom zaujímavý nápad..
17.4.2024 - 15:27
0

Janci24

 

Dodatok: 1. mužstvo si nemôže vybrať 2, 3 alebo 4 mužstvo, ale od 5 do 8.. atď..
17.4.2024 - 15:31
0

Urpiner16

 

Tak toto sa mi veľmi páči.Právo výberu silnejšieho po zč a nemusí to byť zrovna 1-8 ši 2-7 atd.
17.4.2024 - 21:21
0

ElwisNR

 

Ja som s modelom sútaže spokojný až teda na automatický zostup a postup.Kľudne nech prvých 6 mužstiev má zaručené play off 7-10 nech hrá predkolo nech 11-12 bojuje o vyhnutie sa baráži.
17.4.2024 - 15:28
+1

cartman

 

rapac: nechapem, druhu seriu ste kvoli bronzu sledovat ani nemuseli lebo keby ste nepostupili do finale tak by ste nemali ani ten bronz. nie ze by ste ho nechceli. v kazdom pripade myslim ze vas nitra potrapi viac ako keby postupilo to torzo z MI cez ktore presla nitra
17.4.2024 - 14:57
+1

wilkinson22

 

Hovorí o minuloročnom play off, čo sa týka bronzu
17.4.2024 - 15:46
+2

majkelthe

 

Kantor do ZV
17.4.2024 - 15:44
+1

richardd6

 

Konečne mate brankára?
17.4.2024 - 16:53
0

majkelthe

 

vyzera to tak
17.4.2024 - 17:05
0

DraciaTlama

 

Tak to je kauf.

https://youtu.be/hL17bn2yqrY?si=GyUw9zBcB7rfdWUb
17.4.2024 - 17:14
0

Epa6

 

Dnes som sa od brata ( pracuje v PZ) dozvedel že sa pripravujú preventívne opatrenia … veľké obavy z výtržnosti nakoľko nitriansky fanklub ostáva prespať v spišskej 🙄🙄🙄čakajme policajné zložky z Košíc a sprísnené opatrenia … taktiež vraj budú v noci hliadkovat pri ich ubytovaní … no .. bude to zaujímavé finále …
17.4.2024 - 18:23
+1

Pharaoh111

 

aj babiky barbie a ken stiahnu z hrackarstiev
17.4.2024 - 19:20
+5

BieloModra

 

Tvoj brat musi byt na teba velmi pysny...
Vidno ze ste 1x vo finale a neviete co a ako, ale u vas v klube by to mohli vediet. Finale ma byt " suboj" na lade aj v hladisku. Od vcera je jasne ze hrate finale a uz mame scenky. Ludia k vam idu ako dvojdnovy vyjazd aj mimo kotol. Je to nahlaseny vyjazd...vas klub sa rozhodol zabranit "bielomodrej enklave" prekricat vas. Takze kto bol u vas aspon raz na zapase ma prednostne pravo na kupu listku ( odkukane od Slovana) tak pocuj bola som s partiou u vas 2x cize to uz je hned 8 listkov...ked si popytam kosicanov listky zo sedenia...mam dalsich x listkov...dost velka traposina nie?...prezijem to aj bez tricka ci salu...
VERIM, ZE NASI NEBUDU TAK PLYTKI A SLUBENE LISTKY V SLUBENEJ SUME DOSTANETE
17.4.2024 - 20:02
+6

Epa6

 

Nechápem tvoju narážku … prečo by mal byt pyšný ? Čo zle som napísal ? Posunul
Som info ktoré som dostal …klub je si vedomí že nitriansky fanúšikovia síce robia dobrú atmosferu ale vieme že aj pre problémy nejdú ďaleko ( keďže je Nitra najviac trestaný klub za fans ) …
17.4.2024 - 20:21
+1

FP-jakubj

 

Toto je ale diskusia KE SNV, takže si bežte porovnávať egá niekde inde. Polovica príspevkov úplne mimo, jak porovnávanie Hornej Potone s Dolnou Marikovou.
17.4.2024 - 20:32
+5

BieloModra

 

No...evidentne mas bud malo rockov, alebo ti nedochadza ze brat moze mat problem...no tak na zvysok nema vyznam ani reagovat, ale patri ti moje podakovanie...cim viac takychto " hlasnych trub" tym lepsie
17.4.2024 - 20:34
0

Epa6

 

Nemôže mat problém keďže to nieje žiadne tajomstvo vie to milión ľudí okolo klubu nakoľko s nimi riešia opatrenia
17.4.2024 - 20:38
0

Martin3Archi

 

Určite to nieje tajomstvo dnes som otom aj ja počul od 2 ľudí nezávisle od seba … Nitriansky fans je známy svojim správaním dokonca sú obavy že zakúpia lístky na hlavne tribúny a budú tam provokácie … preto bude posilnená aj sbs pri schodištiach … posledné čo potrebujeme vo finále sú bitky na tribúne
17.4.2024 - 20:42
0

majco

 

A kde sa nr fans naposledy pobili keď sme známy svojím správaním Boli sme všade po slovensku a jediný problém bol na slovane a aj to prišli provokovať slovanisti pod schody.Plačete a ešte ani séria nezačala.
17.4.2024 - 20:46
+6

Martin3Archi

 

Pozri si prosím pokuty za správanie na štadiónoch … potom ti dôjde …kto dostáva za svoje správanie každý rok sankcie …
17.4.2024 - 20:48
0

majco

 

Pokuty za vulgarizmy a bitky su rozdiel podla mna.
17.4.2024 - 20:52
+4

Martin3Archi

 

Napisal som “ Nitriansky fans je známy svojim správaním ” nie že sú známy bitkami … ale keď pôjdu medzi ľudí na tribúny … nedopadne to dobre …
17.4.2024 - 20:53
+1

Epa6

 

Treba sa pripraviť na všetko … hlavne sa vyhnúť konfliktom … osobne sa obavám stretom pri bufetoch a wc … keďže sa poniektorí určite dostanú medzi nás … vieme ako to vyzeralo keď to skúšali Popradčania či Michalovce …
17.4.2024 - 20:55
0

majco

 

Chlape zamotávaš sa totálne.NR fans chodia na zápasy von celý rok a nielen cez playoff a žiadny problém nikde neni.
17.4.2024 - 20:55
+2

Corgi77

 

Problemoví fans budú v sektore hostí, takže nikde nič nehrozí a riešite blbosti.
17.4.2024 - 20:56
+1

BieloModra

 

Si pripadam ako vyvrhel...
17.4.2024 - 20:57
+2

Epa6

 

Ja verím že nebudú problémy … pretože keď tu bol nitriansky výjazd naposledy boli tak ožratý že ich Bezpecnostny manažér ani nechcel pustit na štadión …
17.4.2024 - 20:59
0

BieloModra

 

Externy? R. Rapac?...bol za mnou, prehodili sme 4 vety...do 15 min nas tam bolo 20...
17.4.2024 - 21:01
0

Martin3Archi

 

Tak som to počul aj ja … Ríša volal manažér že ako majú postupovať keďže je tam veľa ľudí na mol …
17.4.2024 - 21:04
0

BieloModra

 

Vela neznamena ze vsetci...chlapci ujasnite si co a ako...
17.4.2024 - 21:05
+1

Martin3Archi

 

Pozri ja viem ako to u nás funguje … a pokial zhodnotí usporiadateľ že by stav fanúšikov mohol ovplyniť správanie a vytvoriť problém tak to proste nepustia dnu … a keďže už to poznajú … ver mi že si na to dajú pozor aj v piatok a sobotu … tak snáď tu niektorí nebudú cestovať zbytočne
17.4.2024 - 21:07
0

BieloModra

 

Jaj ty myslis posledny...to nebol vyjazd to sme prisli len tak...a boli tam vsetci vrattane asi 10ks z kotla...sa ti to pletie...no a staci...dodebatovane
17.4.2024 - 21:04
0

BieloModra

 

Ja nemozem proste😀😀😀😀
17.4.2024 - 20:52
+1

bez nicku

 

Dali nam rovnaky pocet listkov, ako dostanu omi u nas. To, ze chcu mat domacu atmosferu, aby tam bolo co najmenej nasich, tiez viem pochopit a nevidim v tom problem. Ale nasi fanusikovia su sikovni a vynajdu sa aj tak
17.4.2024 - 20:34
+1

BieloModra

 

Listky dali len na vyjazd, zvysok musia byt sikovne prsty
17.4.2024 - 20:36
0

Epa6

 

Vynájdu sa … ale keď budú sedieť k sektoroch domácich a bude tam problém - tak ako bolo a Popradom … vznikali na hlavných tribúnach potýčky … tak to poriesi usporiadateľská sluzba … a pôjdu von …
17.4.2024 - 20:39
0

Corgi77

 

Myslím si, že nebude problém ich prekričať. Veď Košičania tam mali v 7. zápase domácu atmosféru.
17.4.2024 - 20:50
+7

Ercole

 

Bol si aj osobne na tom štadióne alebo si ďalší ktorý porovnáva atmosféru z ruchových mikrofónov? Skôr to druhé si myslím. Príď sa presvedčiť osobne.
17.4.2024 - 20:59
+2

Nerkio

 

Ved nam nechcete predat listky
17.4.2024 - 21:00
0

Martin3Archi

 

Je možnosť zakúpiť do sektoru hostí
17.4.2024 - 21:04
0

Nerkio

 

Moznosti je viac…My sme u Vas boli aj pocas sezony
17.4.2024 - 21:07
0

Martin3Archi

 

Pokial nerobíš problém na tribúne … tak je ich viac …
17.4.2024 - 21:10
0

BieloModra

 

Ked sme tam boli my traja ty mas pocit ze nas riesili? este ze tuto suhajko asi nebude berna minca...to preto boli na nas taki mili a druzni, lebo sa nas bali boze
17.4.2024 - 21:12
0

Epa6

 

Ja mám napríkad rad podomnou 3 pánov okolo 40 ky pred ktorými keď Michalovčania po ich góle vstali a krútili šálmi boli pekne posadený za ramena naspäť že niesu doma nech si nevyskakuju a keď chcú fandiť nech idu do sektoru hostí …a už bola roztržka na svete … presne tomuto sa chce náš klub vo finále vyhnúť …
17.4.2024 - 21:16
0

BieloModra

 

Takze ti vasi pani sa nevedia spravat a treba posilnit opatrenia lebo pride Nitra😀oukej...jaj a vies co dobre...zvykneme si
17.4.2024 - 21:31
+11

Epa6

 

A čo urobiť ? Zakázať vstup domácim ? Treba urobiť preventívne opatrenia a zabrániť konfliktom …
17.4.2024 - 21:38
0

fabbeN

 

Čo tak sa vedieť správať?
18.4.2024 - 0:38
0

Daewo_KS

 

Tak v tom pripade musia este traja pani mentalne dozriet na extraligu.
17.4.2024 - 21:35
+7

FP-jakubj

 

Zažil som už aj na NHL, rednecks sú všade.
17.4.2024 - 21:52
+1

Ercole

 

Nitrančania, ako je označený sektor hostí?
https://www.hockeynitra.com/files/nr/article-images/nitra-arena/nitra-arena-sedacky.png
17.4.2024 - 21:09
0

Nerkio

 

C
17.4.2024 - 21:12
0

BieloModra

 

Tribuna C...mate k dispozicii 150 listkov vratane fanklubu
17.4.2024 - 21:15
0

fagaf

 

A vy máte 180 vrátane fanklubu. Aby sedeli počty. 😋
17.4.2024 - 22:37
+1

BieloModra

 

a tak mate vacsiu kapacitu
18.4.2024 - 7:16
0

fagaf

 

Aj vy a dali ste len polovicu.
18.4.2024 - 7:29
+2

Ercole

 

Dakujem
17.4.2024 - 21:19
0

Fandimhokeju

 

Ešte ani finále nezačalo a už tu je offtopic odhadom 100 príspevkov. Semifinále SNV-KE bolo herne vypäté, ale divácky absolútne korektné a ani hráči nešli nad rámec. Síce bolo skoro tvrdiť, že to bolo predčasné finále, ale na druhej strane som presvedčený, že finále tieto divácke atribúty nebude mať.
17.4.2024 - 21:58
+2

FP-jakubj

 

Podľa diskusie extraliga už prehrala a tak ostáva finále 1.ligy.
17.4.2024 - 22:55
+1

Sunkafit

 

Lístky na sedenie vypredané za 3 minuty
18.4.2024 - 8:38
0

Corgi77

 

08:02 už neboli na sedenie.
Mal som šťastie a mám aspoň na stredu.
Ale nečakal som to, keď boli po 60€/ks.
18.4.2024 - 8:44
0

BieloModra

 

Vážení fanúšikovia,
Nakoľko sa finálové lístky na sedenie predali cez internet okamžite, stiahli sme lístky na státie z predaja cez internet.
Lístky, ale už iba na státie sa budú predávať iba v pokladniach na štadióne dnes a zajtra od 10:00 do 18:00 hod.
Maximálny počet kusov na jedného človeka bude 4.
Ďakujeme vám!
18.4.2024 - 8:48
+1

M4K3R

 

koľko ?
18.4.2024 - 9:01
0

Sunkafit

 

Aj členstvo v hrdych rysoch bude vypredané lebo to všetko skupujeme
18.4.2024 - 9:05
0

M4K3R

 

a co si nekupujete pri sektore hosti ale kade tade po zimaku.
18.4.2024 - 9:10
0

Sunkafit

 

Véd to sa nedá...jedine ísť štát v rade do SnV
18.4.2024 - 9:36
0

Adamoo17

 

M4K3R myslí to tak, že ak máte členstvo, tak máte možnosť si kúpiť lístky do sektora B3 na sedadlá, ktoré sú pri sektore B4, ktorý je sektor hostí.
18.4.2024 - 9:52
0

M4K3R

 

potvrdzujem
18.4.2024 - 10:14
0

BieloModra

 

Držitelia permanentiek:

Státie – 10 eur

Sedenie

A,B 1–2.rad, C,4–6rad - 10 eur

C – 1.-3-rad - 15 eur

A-B – 3.-6.rad – 20 eur

B – 7.-15.rad – 30 eur

Fanúšikovia bez permanentiek:

Státie – 20 eur

Sedenie

A,B 1–2.rad, C,4–6rad – 20 eur

C – 1.-3-rad - 30 eur

A-B – 3.-6.rad – 40 eur

B – 7.-15.rad – 60 eur
18.4.2024 - 9:10
0

M4K3R

 

zaujimavy cennik
18.4.2024 - 9:12
0

BieloModra

 

preco?... ti co maju permu to maju ok, ja som s cenou na finale za 10€ velmi spokojna
18.4.2024 - 9:23
0

M4K3R

 

lebo som este nevidel cenotvorbu podla toho v akom rade si, je to pochopitelne ked sa pozrieme na vase tribuny no nikdy ma nenapadlo ze sa to takto u vas delí
18.4.2024 - 10:13
0

BieloModra

 

tak to sedenie, to je rozdelene logicky vies ? nie z kazdeho miesta mas rovnaky vyhlad napriklad, tie najlepsue miesta su najdrahsie
18.4.2024 - 10:17
+1

Wana

 

takáto cenotvorba je úplne bežná nielen u nás ale aj vo svete
18.4.2024 - 11:14
+1

BieloModra

 

rezervacka na permu funguje, cize ti co by chceli len tak lebo finale si priplatia, ale az po tom ako nebude zaujem o listky ktore su rezervovane
18.4.2024 - 9:25
+1

Sunkafit

 

Sak ale je to úplne lacné na túto dobu...si zober koľko sme ušetrili peňazí ako permanentka.. viac ako násobok ceny permy...mali skasirovat nepermy po 100 aj tak by sa to predalo
18.4.2024 - 9:38
0

BieloModra

 

ano ja som spokojna, mne sa perma (kedze na hokej chodim pravidelne) oplati a ved aj skasirovali... neperma zaplati raz tolko
18.4.2024 - 9:41
0

Westbeast0

 

A to by zodpovedalo aj kvalite ponúkaného produktu? V českej lige je na finále na najlepšie miesta(mimo VIP) cena lístka 40 EUR v Třinci a 55 EUR v Pardubiciach, a to je iný svet, iná galaxia oproti našej lige.
18.4.2024 - 11:00
0

fabbeN

 

Zodpovedalo by to dopytu. Lístky zmizli za 2 minúty
18.4.2024 - 11:03
+3

Westbeast0

 

No ja by som za našu ligu už len z princípu takú sumu nedal, keďže za podobnú cenu lístka by som mohol ísť na prvé kolo play off NHL, samozrejme do vyšších radov. Ale chápem že sa našli takí, čo by to v tej finálovej eufórii zaplatili.
18.4.2024 - 11:25
0

Nerkio

 

Keby ste boli vo finale a mate euforiu ako u nas,nesiel by si?Na jednej strane vsetci chcete top kadre ale prispiet klubu na listok tak to sa vam uz nezda
18.4.2024 - 11:27
+4

Westbeast0

 

Nešiel, ja som už na náš klub prispel požehnane a tých eufórií som si už tiež zažil celkom dosť, môžem si už aj ja teda pozrieť zápas v kľude doma pri fľaške vína... Ale určite by sa našiel niekto, kto by prispel za mňa... Včera som bol napr. za podobnú sumu lístka v Mníchove na LM, viem si vyhodnotiť čo som ochotný za zápasy zaplatiť a čo už nie.
18.4.2024 - 11:39
0

Nerkio

 

Ok ja beriem zvoj argument ale jednym dychom dodavam ze my v Nr sme blazni a fanatici.
18.4.2024 - 11:42
+1

fabbeN

 

A práve preto sa kluby na Slovensku delia na "normálne" a potom tu je Nitra.
18.4.2024 - 11:41
+5

Sunkafit

 

To nepochopí nikto
18.4.2024 - 12:25
0

Sunkafit

 

Inak rad ma momentálne 50 metrov
18.4.2024 - 9:40
+1

BieloModra

 

..... pise sa rok 2016, kacicky si prechadzaju, ludia stoja, listky sa predavaju, vladne jemne napatie kazdy rozobera co a ako, planuju sa dovolenky, vymienaju sluzby, deti v skolach kreslia plagaty... taka aprilova harmonia v NR
18.4.2024 - 9:45
+6

Sunkafit

 

Inak úchvatné to tu je..permanentkar musí vystat hneď dva rady ak chce ten lístok navyše na čo má právo.. úžasné
18.4.2024 - 10:00
+2

blue-311

 

Presne som to chcel napisat: A nepermanentkar si (teoreticky, nie dnes) kupi listok v praci cez mobil…
18.4.2024 - 10:04
0

BieloModra

 

liec sa kyslikom no permanentkar vzdy musi vydrzat viac, stoji pri klube v dobrom aj zlom
18.4.2024 - 10:07
+1

Sunkafit

 

Ale veľké sklamanie že teta nemala pre nas listky
18.4.2024 - 10:46
0

Sunkafit

 

Ja som sklamaný mali to dat za 100 na sedenie
18.4.2024 - 9:03
0

BieloModra

 

sa tam z toho oondieme zase juj
18.4.2024 - 8:49
0

bez nicku

 

realne do predaja skoro ziadne nesli
18.4.2024 - 8:58
0

Sunkafit

 

Bystrica tam bude predávať pred štadiónom 100 lístkov.. dúfam že mu dá zas niekto na bendzo
18.4.2024 - 9:06
0

Wana

 

ten tlstý somrák z Martina nechodieva do Nitry predávať lístky?
18.4.2024 - 11:16
0

Sunkafit

 

Chodí všade na repre..a všade kde je dopyt
18.4.2024 - 12:26
0

Wana

 

No ved ja som ho stretol už asi všade po Europe, som nevedel že aj NR je pre neho zaujímava...
18.4.2024 - 12:54
0

Nerkio

 

V sezone 18/19 som na finale mala listok za 18€ /sedenie .Teraz mam za 20€ sedenie.Ja som spokojna
18.4.2024 - 9:43
0

Pharaoh111

 

Happy Nerkio: happy life 🤘
18.4.2024 - 10:04
0

Corgi77

 

Som inak ani netušil koľko Nitrančanov je hrdým rysom.
18.4.2024 - 9:57
+2

blue-311

 

Ja len dufam: Ze tam nebude nikomu prepinat. Pre domacich to bude asi trochu sok ked zistia kolko nitrancanov tam pride 😀
18.4.2024 - 10:03
+2

BieloModra

 

presne aj ja som na to myslela ale verim, ze ti, co idu mimo sektor hosti sa vedia (ako vzdy) spravat
18.4.2024 - 10:06
0

M4K3R

 

Ja budem ok, Kosicanov nolo tiez vela, som zvedavy ci ich dokazte prekonat. Ak ano tak len dobre pre zapas, Kosicania nas prinutili povzbudovat seckych co bol krasny zazitok.
18.4.2024 - 10:16
+3

majco

 

Vykúpili im to?
18.4.2024 - 10:06
0

Adamoo17

 

Dostupných bolo len 137 členstiev, na každé členstvo vieš kúpiť max. 3 lístky na jeden zápas.
18.4.2024 - 10:18
0

majco

 

Veď to viem preto sa pýtam či tie zvyšné naši vykúpili.
18.4.2024 - 10:20
0

Adamoo17

 

Túto infošku už nemám, ale dnes som prvýkrát pocítil nápor pri kúpe lístkov v predpredaji.
18.4.2024 - 10:44
0

Sunkafit

 

Aj na bazosi predávajú pohoda
18.4.2024 - 10:29
0

BieloModra

 

inak skoro vsetko si viem predstavit, ale par Corgonov, ako hrdych rysov nie to maas tak ako ja som bola oceliarka v BA
18.4.2024 - 10:09
0

fagaf

 

Mňa by zaujímalo aký to má zmysel. Fanklub ma 180 ks. Par voľných miest v autobuse. Ôk ide sa autami. Beriem ale myslím ze maju stále volne miesto v sektore.

Asi nevonia suma , ktorá je 25e. Pričom rovnaká je aj pre hostí u vás doma.


Ale uz keď ste si kúpili toho rysa. Tak ste si mohli kupovať vstupenky ako Košičania. A to do sektoru B3 v pravo. Čo najbližšie k vašim.

Pochybujem , že vás sbs len tak pusti do sektoru. Nepustili ani KE.
18.4.2024 - 10:18
+3

BieloModra

 

ale to mna sa nepytaj, mna sa to netyka
18.4.2024 - 10:21
0

fagaf

 

Ja viem ze nie. To som yak celoplošne. Sa spýtal.
18.4.2024 - 10:49
0

blue-311

 

Ma to taky zmysel: Ze nie kazdy chodi s fanklubom na vyjazd a preto si ludia kupuju listky aj na miesta mimo sektor hosti. A my sme taki, ze nas neodradi ziadna prekazka, aj ked sa v BB predavali listky na obciansky preukaz, sme sa na stadion dostali 😀
18.4.2024 - 11:05
0

Sunkafit

 

V BB nemocnici som čakal hodinu na primára a ten nám predal listky
18.4.2024 - 11:13
0

sam96x

 

Na druhú stranu toto obdivujem, tomu sa hovorí vernosť klubu.
18.4.2024 - 11:17
+1

Sunkafit

 

Ale zas vtedy tiež.. začali sme sa tešiť z gólu a boli sme odhalený medzi domácimi a ..tuším sme prehrali 1:6 ci koľko a potom čím viac vyhrávali tak to bolo nepríjemné
18.4.2024 - 12:29
0

sam96x

 

To bol práve môj point, že ono je risk ísť k domácim do sektoru, preto som písal, že by bolo lepšie ísť do sektoru vedľa fanklubu, tam boli aj Košičania, v podstate celý sektor bol obsadení nimi, a nebol ani problém s klubovými predmetmi a podobne. Ja samozrejme nezakazujem niekomu sadnúť si hocikde na štadióne, mne by to bolo jedno, či sú vedľa mňa fanúšikovia iného súpera alebo nie.
18.4.2024 - 12:36
0

Sunkafit

 

Ale zas mame bohaté skúsenosti a keď nás vyhodia oknom prídeme kanálom atď.. fanúšikovia NR sú iný ako ostatné deti
18.4.2024 - 14:39
+1

Martin3Archi

 

Sbs nepustí fanúšikov hostí pomedzi ľudí na hlavne tribúny … zbytočne kupovali hrdého rysa … pre fans Nitry bol vyčlenený sektor hostí … a to mám od usporiadateľskej služby … aby sa predišlo konfliktom … jedine že budete ticho sedieť na miestach …
18.4.2024 - 10:25
+1

Nerkio

 

A ako zistis ze je fanusik Nr ked nebude mat klubove veci??a kde to sme aby sme mali ticho sediet??
18.4.2024 - 10:30
0

Martin3Archi

 

No pravdepodobne po góle hostí asi nebude ticho sedieť 💁🏻‍♂️💁🏻‍♂️usporiadateľská sluzba na schodoch to poriesi … veď bolo jasne určené kde je sektor hostí … to že to niekto nerešpektuje neznamená že to usporiadateľ nechá tak …
18.4.2024 - 10:35
0

Nerkio

 

Takze ak si fanusik zakrici gol je to dovod aby ho poriesila usporiadatelska sluzba?mne to pride az vtipne.A ake pravidla nerespektujeme ?
18.4.2024 - 10:37
0

Athotis

 

pre niektorich debilov je aj to spustac na agresiu , SBS je tam na to aby predisla akymkolvek naznakom bitky alebo agresie...
18.4.2024 - 10:43
+3

Martin3Archi

 

Ty si to nepochopil … nejde o fandenie … ide Oto že klub vyčlenil ore fans Nitry svoj sektor … aby sa predoslo problémom a stretom s domácimi fans … ako by si to chcel inak riešiť ? Keď sa snažíte oklamať systém ??
18.4.2024 - 10:43
0

fabbeN

 

Čiže športové podujatie je len pre domácich fanušikov? To na štadión nemôže prísť nikto z okolia alebo nebodaj ani z Bystrice?
18.4.2024 - 10:53
+2

M4K3R

 

Ak to tak bude ako hovori kolega, nebude to nic nove vo svete.
18.4.2024 - 11:40
0

majco

 

Ty sa aj čítaš? Vy hodnotíte NR fans že sa nevedia správať a ty chceš vyvádzať ludí za to že sa budú tešiť z gólu Ste na smiech a ešte ani séria nezačala.
18.4.2024 - 10:40
+8

fagaf

 

On je na smiech. On ma vlastný svet
18.4.2024 - 10:47
+4

BieloModra

 

tak aby sme to moc nenatahovali nesedis ty nahodou rad pod Epa6?
18.4.2024 - 10:43
0

Martin3Archi

 

Ja netuším kde on sedí 😀😀ja Som dva rady pod Vipkou
18.4.2024 - 10:45
0

BieloModra

 

oukej... tak ty asi nie si zatlacac plecovy
18.4.2024 - 10:46
0

Epa6

 

Ako čudovať sa môžete ale ak vzniknú konflikty tak len koli fanúšikom Nitry ktorí nerešpektovali pravidla na našom štadióne ktoré určil na finále náš klub … lístky pre Nitru boli určené do sektora hostí … ak budú hostia vyvedený z hlavných tribun nemôžu sa čudovať … naši ľudia tiež nejdú do
Nitry na miesta určené domácim …
18.4.2024 - 10:50
+1

Nerkio

 

Ake pravidla nerespektujeme?
18.4.2024 - 10:56
0

Martin3Archi

 

Epa súhlasím … veď Nitra máte určené miesta vo svojom sektore … preto sa to vola sektor hostí … snažíte sa dostať medzi našich ľudí … a potom sa budete čudovať …
18.4.2024 - 11:00
0

Nerkio

 

Ale vedten sektor plne vyuzijeme.Tak kde vidite problem?
18.4.2024 - 11:04
+2

fagaf

 

Uz si zrazu 2 rady pod VIP. Predtým 2 metre od fanklubu.


Ty si taky Šašo🤡😁
18.4.2024 - 10:49
+6

Epa6

 

Fagaf: Ty máš rovnaké lístky na zč aj play off ? Ja som si bol po zč meniť permanentku na sekretariáte … mám lepšie miesta
18.4.2024 - 10:54
0

blue-311

 

Vy ste s tym Martiarchi: Surodenci? Alebo ta ista osoba?
18.4.2024 - 11:00
+3

Martin3Archi

 

Niesom Si uplne isty kto to je ale tuším … zas zo spišskej tu nieje tak veľa diskutérov …
18.4.2024 - 11:06
0

blue-311

 

Oki
18.4.2024 - 11:08
0

Martin3Archi

 

Ja to
Celkovo nemyslím v zlom … môj názor je tiež že treba uronit všetko preto aby bolo na tribúne bezpečne … predsa len tam chodí aj početné deti … nepotrebujeme riešiť problémy skôr si treba užiť finále keďže tu nikdy nebolo…
18.4.2024 - 11:11
0

Nerkio

 

Myslis ze k nam nechodi na zapas kolu deti??skus si to u nas pozriet v utorok a v stredu
18.4.2024 - 11:12
0

blue-311

 

Bezpecne to bude: Ak sa dokazu udrzat na uzde ako domaci, tak aj hostia. My chodime na hokej po celom slovensku (aj mimo) a dokazeme prezit bez konfliktov aj mimo sektora hosti.
Aj k nam chodia hostujuci fans normalne medzi domacich. Samozrejme, vzdy sa moze vyskytnut nejaky incident, ale to je uloha usporiadatela aby ho hned vyriesil. Predikovat dopredu, ze budu problemy nie je spravne. Ja verim ze dobre bude 😀
18.4.2024 - 11:17
+2

fagaf

 

Ja nemám žiadne lístky. Teda kúpiť si ich môžem. Ale nekupujem. Ja nežijem v SNV a keď som tam , tak som v sektore fanklubu.
18.4.2024 - 11:06
+1

Sunkafit

 

Neboj mame bohaté skúsenosti.. uvidíte keď dáme gól
18.4.2024 - 10:30
+5

fabbeN

 

Ale my nebudeme tichoooo
18.4.2024 - 10:31
0

Urpiner16

 

Najlepšie zohľadnenie výsledkov základnej časti by bolo play off len prvých štyroch mužstiev a basta.Tam by sa urýchlila extraliga i pre reprezentačný výber.1-4,2-3.Mne sa toto tiež nepáči že mužstvo čo sa plance na desiatom mieste môže byť teoreticky majster.
18.4.2024 - 10:16
+2

Nerkio

 

Vidis a nam sa zasa nepaci ze musime pustit hraca zo zostavy na pripravu pred Ms 18.
18.4.2024 - 10:19
+2

sam96x

 

Takže niektorí ste už oficiálne členmi aj HK Spišská Nová Ves, hrdí fanúšikovia. Inak, akože mne ani nevadí, že to je skúpené, to nemôžeme nikomu zakázať, ale nerozumiem, prečo pôjdete na hlavne tribúny k domácím. Ono ak by ste boli pri sektore hostí, tak môžete tam vytiahnuť šály a nebude problém, takto budete ochudobnení, nehovoriac o tom, že určite budú konflikty medzi domácimí a hosťami, nedáva mi to logiku. Keď som bol v Michalovciach, tak sme si išli sadnúť nad fanklub, boli síce okolo domáci väčšinou, ale ísť niekde do stredu povedzme by som nechcel. Zažil som tam aj menší konflikt, kedy jednej skupinke z Michaloviec sa nepáčilo, že sú tam fanúšikovia Spišskej, tak nakoniec boli presunutí k fanklubu.
18.4.2024 - 11:14
+1

Liri

 

Budú nejaké konflikty tak váš klub za to zaplati nie Nitra
18.4.2024 - 11:35
+3

sam96x

 

Na to je tam SBS, aby to poriešila, dúfam, že to zvládnu.
18.4.2024 - 11:39
0

Martin3Archi

 

Zaplatia za to fans hostí ktorý budú vyvedený zo štadióna … vyhodené peniaze pre nich … pokial bude konflikt s domácimi je jasne kto na tých tribúnach nemal čo hľadať … a osobne si myslím že už v piatok sa takto odpáli pár ľudí z Nitry že na sobotný zápas ich už Bezpecnostny manažér nepustí …
18.4.2024 - 11:55
0

Nerkio

 

Kde je napisane ze fanusik Nr memoze sediet inde ako v sektore hosti?a kde mate napisane ze sa nemoze tesit?
18.4.2024 - 12:00
0

fabbeN

 

"Ja mám napríkad rad podomnou 3 pánov okolo 40 ky pred ktorými keď Michalovčania po ich góle vstali a krútili šálmi boli pekne posadený za ramena naspäť že niesu doma nech si nevyskakuju a keď chcú fandiť nech idu do sektoru hostí"

Ja by som skôr riešil týchto pánov zo Spišskej. Hráte sa tu na chrumkavých a zase moralizujete, tak si najprv upracte u seba a začnite u seba. Vďaka
18.4.2024 - 12:00
+7

Martin3Archi

 

“ Nakoľko je bezpečnosť na štadióne prioritou, bude na domáci dvojzápas s HK Nitra zvýšený počet pracovnikov usporiadateľskej služby o 50% .
Bezproblémový priebeh bude pred štadiónom zabezpečovať Mestská aj Štátna Polícia .
18.4.2024 - 12:08
0

fabbeN

 

Super, tešíme sa na zápas aj mimo hosťujúceho kotla.
18.4.2024 - 12:09
+2

Tomino

 

Sa nás boja jak čert kríža 😃
18.4.2024 - 12:14
0

Corgi77

 

Bodaj by sa nás nebáli, keď vešáme za štadionom hosťujúcich fans a kranneme ženy a deti.
18.4.2024 - 12:17
+1

fabbeN

 

A aj všetko pivo im vyslopeme
18.4.2024 - 12:20
+1

zasi

 

tebe o čo ide v tejto debate?
v steelke ste zaplnili sektor hosti aj sektor vedľa a okrem toho vás bolo mrte aj po celom štadione a žiadny problem nebol
nikto nikoho nevyviedol von a boli pomedzi domácich aj SNV dresy
tak sa ukludni aj s tým vaším bezpečákom
18.4.2024 - 15:34
+2

wilkinson22

 

Zaujímavé, to ste aj zaplatili členské za hrdého rysa, takto podporovať náš klub, tak to vám ďakujem, po druhé to vyvedenie s tribúny je bežná prax, napr. v Anglicku na futbale môžu byť hosťujúci fanúšikovia len v sektore hostí, ak sa dostane na inú tribúnu a prejavy sa je okamžite vyvedeny zo štadióna takže to nieje žiadna novinka od nášho klubu
18.4.2024 - 11:27
+4

fabbeN

 

My žijeme tým hokejom. U nás to je fanatizmus a to nikde inde na Slovensku nezažijete a ani nikdy nepochopíte. Môžeme sa vám na celého hrdého rysa aj pototo
18.4.2024 - 11:40
+8

duri

 

Wau, gratulujem. Tu je krasna vzorka naraoda v tejto debate.
18.4.2024 - 11:49
+2

fabbeN

 

A ďalší uplakanec zo Spišskej.
18.4.2024 - 11:50
+2

duri

 

Podpisane. Vyhravas klucenku.
18.4.2024 - 11:51
+1

fabbeN

 

A ja dúfam, že ty to striebro.
18.4.2024 - 11:52
+2

fagaf

 

Sledoval som 3 dní stránku fanúšikov Nitry. A veru uplakancov tam je aj na domáce zápasy.
18.4.2024 - 12:48
+1

fabbeN

 

Ja som pre istotu FB ani neotvoril, lebo tam je zgerba na každom rohu.
18.4.2024 - 12:56
+1

Rimo

 

Hokejportál je druhý domov nitrančanov, tu s nimi nevyhráš, to akoby si dal ruku do osieho hniezda 😆
18.4.2024 - 16:12
0

BieloModra

 

ak by to tak bolo, nemohol by si sem pisat. Nikto nebrani aby sem prislo viac spisiakov a debatovalo
18.4.2024 - 16:15
0

wilkinson22

 

Kvalita tu už je 💪, načo viac 😁
18.4.2024 - 16:55
0

BieloModra

 

To je fakt👊....ja len ze taketo vyktiky su neopodstatnene, sem sa moze zaregistrovat a pokecat naozaj kazdy fanusik
18.4.2024 - 17:16
0

M4K3R

 

ale ja vy sa potom mozete pototo, ked vas niektorych vyvedu. Bohuzial je to smutne ale v ramci bezbecnosti sme sa uz viac krat zachovali velmi prisne, ked sme nepustili fanuskov hosti na zimak koli alkoholu
18.4.2024 - 11:50
+1

Corgi77

 

Prečo by ma mali vyviesť zo štadióna keď vyskočim po góle ,zamávam šálom a sadnem si.
Je to v obchodných podmienkach??
18.4.2024 - 12:19
0

blue-311

 

Sal: By si nemal mat mimo sektor. Radovat sa z golu je snad ok 😀
18.4.2024 - 12:21
0

Martin3Archi

 

Keď som bol
Minuly rok na arsenal pár miest od nás sedel manželský pár ktorý po góle Chelsea vyskočil od radosti … do 3 minút bol vyvedený zo štadióna …
18.4.2024 - 11:50
+1

Sunkafit

 

Prečo nepodporiť náš menší klon
18.4.2024 - 12:34
+2

strojar

 

Ja ti dám iný príklad a vzor. Hokejový.
V hľadisku klubov NHL môžeš sedieť tam, kde si kúpiš lístok, oblečený môžeš byť ako chceš a slušne fandiť komu chceš. Dokonca môžeš aj oslavovať gól či víťazstvo svojho mužstva.
18.4.2024 - 15:58
+2

Pharaoh111

 

Zas kde ako... A to,ze nedostanes pu "hube" ti nikto nezaruci ani tam.
18.4.2024 - 16:17
+1

Westbeast0

 

Pravda, také bitky ako sú v NHL sa tu vidia málokedy, tam kým sa "usher" k bitke vôbec dostane, väčšinou si už páni dajú po papuli a už ich len odvedú vonku...
18.4.2024 - 16:31
0

M4K3R

 

Sa tu smejete ze by SBS vyviedla niekoho z Nitry po tom ako by sa mimo sektoru hosti tesil z golu, ale vec sa ma tak, ze to nie je nic nove a ojedinele vo svete. Podobne pravidla funguju v anglicku na futbale. Chodite si na OldTraford mimo sektoru hosti na zapas s Chelsea a radujte sa z golu Cheslea. Do 5min ste vyvedeny zo stadiona a to tusim ze staci ak mas na sebe hostujuce farby ( sal, dres, ciapka ) .
18.4.2024 - 11:47
+1

fabbeN

 

Ale my nejdeme na Old Trafford, my ideme len do Spišskej
18.4.2024 - 11:51
+2

M4K3R

 

do Spisskej na finale extraligy. V krajine kde sa obyvatelstvo povazuje za hokejovy narod, v krajine kde chlast tecie potom , v krajine kde radikalizmus vyhrava nad rozumom...mam toho este dost v zalohe, mam pokracovat ?
18.4.2024 - 11:53
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
M4K3R

 

Irelevatne
18.4.2024 - 12:15
0

Nerkio

 

Dobre takze vy vravite ze ak na nasom zapase bude sediet predomnou priatelka vasho kapitana a este aj v klubovych veciach a bude sa radovat ak date gol ,tak ju mam dat vyviest …..Oooo lakave lakave ..Ved budem apelovat ze ja sa iba chcem spravat ako v Snv .(sedi tam pravidelne)
18.4.2024 - 12:16
+4

Corgi77

 

Prídem ti pomôcť ju vyhodiť.
Veď čo si to dovoľuje
18.4.2024 - 12:21
0

BieloModra

 

jasne ved toto finale bude mat futbalove pravidla a tak celkovo sa bavim aj ked by mi malo byt z toho asi otupno HOKEJ MA SPAJAT! a mozno by to chcelo keby si fanusikovia trosku pochodili aj ine stadiony v lige
18.4.2024 - 12:24
+1

Martin3Archi

 

Keďže tam sedí pravidelne tak asi nebude fanúšik spišskej ale Nitry 💁🏻‍♂️💁🏻‍♂️
18.4.2024 - 12:32
0

BieloModra

 

toto je uz na bobule pravidelne ked hral Brano u nas, pravidelne ked hra SNV u nas... sa bojim opytat...rozumies ?
18.4.2024 - 12:35
+6

M4K3R

 

Ja poukazal na to , ze ak sa to stane, nebude to nic nove vo svete. A vzhladom na to ze je to finale vyvrcholenie sezony tak sa ani nebudem cudovat , ak to tak spravia.
18.4.2024 - 12:51
0

Rimo

 

Mám osobnú skúsenosť, s istými fanúšikmi z NR na vašom štadióne, ktorí na nás pokrikovali, že máme vypadnúť a to len pri bufete, ináč sme boli v sektore 😝 a to sme ani nemali nič na sebe z merchu
18.4.2024 - 16:15
0

Sunkafit

 

a?
18.4.2024 - 16:28
0

Martin3Archi

 

Z ktorej budete vyvedený ✌️po prvom náznaku problému …
18.4.2024 - 11:56
0

pepe.67

 

a nemôže Hrdý rys fandiť Nitre? Je to porušenie nejakého kódexu Hrdého rysa?
18.4.2024 - 11:53
+5

blue-311

 

Moc to chlapci prezivate: A este si aj protirecite, na jednej strane tam boli kosicania mino sektor, ktori Vas prinutili fandit a na druhej tu pisete, ze ak sa budeme tesit z golu tak nas vyvedu 😀 nechajme sa prekvapit ja myslim ze to zvladneme, dufam ze to zvladnete aj Vy 😀
18.4.2024 - 12:15
+2

Martin3Archi

 

Rozdiel je v tom že Spišska a Košice majú nadštandardne dobre vzťahy … pri bufete spolu pivko nikde žiadny problém … fandia slušne bez urážok nadávok … to žiaľ s Nitrou nehrozi … Košičania sú u nás ako doma
18.4.2024 - 12:34
0

blue-311

 

Uz to chapem: Vlastne ani nie
18.4.2024 - 12:40
0

BlackCrow

 

Uš še tu rubece navzajom
18.4.2024 - 12:22
+1

Tyna85

 

Hej nie, ešte ani hokej nezačal a už je tu cez 250 príspevkov. A to sa bavia len o lístkoch a SBS a tak 😀
18.4.2024 - 12:29
0

blue-311

 

A to je: Zakazane pisat ak sa este nezacalo hrat?
18.4.2024 - 12:31
0

Tyna85

 

Ja som niekde písala, že je to zakázané? Len konštatujem situáciu. Chce to hlavne kľud a nebrať všetko tak osobne.
18.4.2024 - 12:42
+1

BieloModra

 

tak mame sa o com bavit, je to problem ?
18.4.2024 - 12:38
+3

Tyna85

 

Ale však kľud, ja som nikoho neurazala ani nič. Nechápem čo ste z toho taký podráždení.
18.4.2024 - 12:43
0

BieloModra

 

ja nemyslim ze sme podrazdeni podla mna nas treba len nechat, ved ide o vrchol sezony pre nase kluby
18.4.2024 - 12:53
0

sam96x

 

V prvom rade len pred nedávnom vyšli články k našej sérii, tak sme nemali kde diskutovať, tak sa rozprúdila diskusia tu.
18.4.2024 - 12:55
0

BieloModra

 

spravne
18.4.2024 - 12:57
0

Tyna85

 

Ja som to nemyslela v zlom. Skôr tak,že keď ešte ani hokej nezačal a je tu toľko príspevkov čo to bude keď hokej začne a budú sporné situácie. Len si kľudne píšte a debatujte, ja mám aspoň čo čítať 🙂
18.4.2024 - 13:38
0

BieloModra

 

vseeetko ok Tina podla mna to bude ok vzdy jeden tabor bude na zimaku a okrem ineho to ako drzat diskusie na uzde, tak na to su uplne ine mechanizmy podporene pravidlami diskusie, tak fajn citanie a zabavu prajem
18.4.2024 - 13:48
0

Tyna85

 

Užívajte si finále a nech vám naši rozhodcovia "piju krv" čo najmenej 🙂
18.4.2024 - 14:14
0

Wana

 

Tak prečo rýpeš? Finále sa ťa netýka tak nemusíš mať uštipačné poznámky...
18.4.2024 - 12:58
0

Tyna85

 

To je tvoj problém, že také niečo berieš ako rypanie.
Tak ako ty sa môžeš vyjadrovať k čomu chces môžem aj ja.
18.4.2024 - 13:40
0

Wana

 

rovnako prskáš a si úzkoprsá keď niekto napíše niečo ku košiciam, tak si len žni čo seješ
18.4.2024 - 17:37
0

Sunkafit

 

Tiež sa smejem ..ja som tvoj príspevok pochopil úplne normalne
18.4.2024 - 14:44
0

BlackCrow

 

Jaky zaš problem... Žadny problem. Ľem trošku teho nadhľadu. Človek tu nemože nič napisac
18.4.2024 - 12:55
0

Epa6

 

Ale sa to tu zvrtlo …
Snáď sa nič z toho písaného nesplní … nikto nebude robiť problémy a nikto nebude vyvedený zo štadióna … nech si užijeme hokej …
18.4.2024 - 12:56
+2

BieloModra

 

podpis len by som rada pripomenula kto to zacal:

Epa6

včera - 18:23
no, ale tak vsetko zle je na nieco dobre a uz vieme ze si treba s tebou dat pokoj
18.4.2024 - 13:10
+2

Epa6

 

Ja som napísal len fakty … že čo sa pripravuje
18.4.2024 - 13:16
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
1. Spiš. N. V 54 173:152 104
2. Košice 54 172:130 101
3. Nitra 54 197:163 97
4. Žilina 54 174:146 94
5. B. Bystrica 54 161:145 88
6. Poprad 54 178:144 86
7. Slovan 54 164:159 81
8. Trenčín 54 150:155 80
9. Michalovce 54 157:153 80
10. Zvolen 54 174:174 73
11. L. Mikuláš 54 140:173 59
12. N. Zámky 54 114:260 29
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
a

Bleskovky

Abols posilní lotyšskú reprezentáciu, nastúpi aj proti Slovensku

Hokejový útočník Rodrigo Abols posilní lotyšskú reprezentáciu na MS vo Švédsku a Dánsku. Potvrdil to generálny manažér Rudolfs Kalvitis. Abolsov tím Lehigh Valley Phantoms totiž nepostúpil do ďalšieho kola play off v nižšej zámorskej súťaži AHL. 13.5.2025 16:21 - TASR


Gachulinec sa dohodol na pokračovaní spolupráce so Žilinou

Obranca Daniel Gachulinec bude aj v budúcej sezóne pôsobiť v tíme hokejistov DOXXbet Vlci Žilina. S účastníkom Tipos extraligy sa dohodol na viacročnom kontrakte. 13.5.2025 13:17 - TASR


T. Sýkora zostáva v Drážďanoch, zahrá si opäť DEL

Slovenský hokejista Tomáš Sýkora bude aj v nasledujúcej sezóne pôsobiť v nemeckom tíme Dresdner Eislöwen. Tridsaťštyriročný útočník, ktorý vlastní aj nemecký pas, predĺžil s nováčikom DEL zmluvu o ďalší rok. 9.5.2025 18:12 - TASR


Česi dopísali na súpisku Voženílka, Kondelíka i Lauka

Vedenie českej hokejovej reprezentácie dopísalo pred úvodným duelom na MS 2025 na zápasovú súpisku útočníkov Daniela Voženílka, Jáchyma Kondelíka, Jakuba Fleka a Jakuba Lauka. Voženílek nahradí v zostave Martina Nečasa, ktorý pre problémy s doručením batožiny nenastúpi do zápasu proti Švajčiarsku. 9.5.2025 16:39 - TASR


Hischier bude na šampionáte kapitán Švajčiarska

Nico Hischier bude kapitán švajčiarskej hokejovej reprezentácie na MS vo Švédsku a Dánsku. Útočník klubu NHL New Jersey Devils bol vlani v pozícii asistenta kapitána Romana Josiho. Helvéti to dosiahli až do finále, v ktorom prehrali s domácim Českom. 8.5.2025 20:09 - - / TASR


K domácim Švédom sa pripoja obranca Gustafsson a útočník Heineman

K hokejistom Švédska sa na domácich MS (9.- 25. mája) pripoja aj obranca Erik Gustafsson z Detroitu a útočník Emil Heineman (Montreal). Po ich príchode bude mať tréner Sam Hallam k dispozícii už 19 hráčov, ktorí v sezóne 2024/2025 hrali v NHL. Švédi budú v piatok 9. mája od 20.20 prvý súper slovenského tímu v základnej A-skupine v Štokholmne. Informovala o tom oficiálna stránka zväzu. 7.5.2025 10:33 - / TASR


Švajčiarov by mohol posilniť aj Fiala, z klubu dostal zelenú

Hokejistov Švajčiarska by na nadchádzajúcich MS (9.- 25. mája) mohol posilniť aj produktívny útočník Kevin Fiala. Od svojho klubu Los Angeles Kings dostal zelenú a môže sa pripojiť k reprezentácii. 7.5.2025 09:32 - / TASR


Tréner Colorada Bednar pokračuje vo funkcii, potvrdil GM MacFarland

Hlavný tréner hokejistov Colorada Avalanche Jared Bednar bude vo svojej funkcii pokračovať aj v sezóne 2025/2026. Potvrdil to generálny manažér klubu Chris MacFarland po tom, čo „lavíny“ vypadli už v prvom kole prebiehajúcej play off. Pre 53-ročného kormidelníka to bude už desiata sezóna na striedačke Avalanche. 7.5.2025 08:56 - / TASR


Brankár Petrík sa po dvoch rokoch vrátil do Zvolena

Slovenský hokejový brankár Roman Petrík bude v nasledujúcej sezóne chytať za HKM Zvolen. Tridsaťročný odchovanec po dvoch sezónach v Žiari nad Hronom zamieril pred minulým ročníkom do klubu HC Frýdek-Místek. Vedenie účastníka Tipos extraligy o tom informovalo na svojej webstránke. 7.5.2025 08:25 - / TASR


Nečas posilní Česko

Českú hokejovú reprezentáciu posilní na blížiacich sa MS v Štokholme a Herningu útočník Martin Nečas. Dvadsaťšesťročný krídelník sa pripojí k národnému tímu po vyradení jeho Colorada v 1. kole play off NHL, Avalanche prehrali v štvrťfinále Západnej konferencie s Dallasom Stars 3:4 na zápasy. 7.5.2025 08:02 - / TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

15. 05. 2025
Fínsko - Slovinsko o 16:20
Švajčiarsko - Nemecko o 16:20
Kanada - Rakúsko o 20:20
Česko - Maďarsko o 20:20
16. 05. 2025
Rakúsko - Francúzsko o 16:20
Maďarsko - Dánsko o 16:20

Odohrané zápasy

14. 05. 2025
LotyšskoŠvédsko
0:6REPORT
KazachstanDánsko
1:5REPORT
SlovenskoFrancúzsko
2:1REPORT
USANórsko
6:5 PPREPORT
13. 05. 2025
KanadaFrancúzsko
5:0REPORT
KazachstanMaďarsko
2:4REPORT

Najviac bodov

David PastrňákCZE6 bodov
2.Lindholm E.SWE6
3.Horvat B.CAN5
4.Gauthier C.USA5
5.Brodin J.SWE5

Najlepší strelec

Bo HorvatCAN4 góly
2.Gauthier C.USA4
3.Solberg S.NOR4
4.Zibanejad M.SWE4
5.Riat D.SUI3

Najlepší brankár

Samuel HlavajSVK93.22 perc
2.Pavlenko M.KAZ88.98 %
3.Gudlevskis K.LAT85.94 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Švédsko417:312
2.Kanada316:19
3.Slovensko47:107
4.Lotyšsko410:166
5.Fínsko37:65
6.Rakúsko36:82
7.Francúzsko45:151
8.Slovinsko33:120
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Nemecko315:49
2.USA417:88
3.Česko314:78
4.Švajčiarsko312:77
5.Kazachstan46:143
6.Maďarsko35:143
7.Dánsko49:183
8.Nórsko49:151