Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Trenčania začali s prípravou na suchu, Pardavý dohodol už päť zápasov

zdroj: TASR/Radovan Stoklasa
18.5.2020 11:33 TASR

Hokejisti Dukly Trenčín začali v pondelok prípravu na suchu, zatiaľ ako jediný tím Tipsport Ligy. Hráči si po príchode museli vydenzifikovať ruky a museli prejsť aj meraním teploty, následne trénovali v päťčlenných skupinách pod vedením kondičného trénera Stanislava Magulu. Na všetko dozerali tréner Ján Pardavý a športový manažér Branko Radivojevič. Tréner Dukly prezradil, že počas prestávky spôsobenej pandémiou koronavírusu pracoval aj na termínoch prípravných zápasov, zatiaľ sa dohodol s piatimi súpermi. 


Trenčania sa zišli na v priestoroch základnej školy na Hodžovej ulici. "Sezóna bude špecifická, aj pre nás aj pre zväz je ešte veľa vecí neznámych. My teraz riešime veci podľa toho, aké máme k dispozícii. Uvidíme, čo bude ďalej," povedal Pardavý. 

Tréner Dukly ešte nemá zmluvu na ďalšie obdobie, rovnako ako mnohí hráči, ktorí začali s prípravou. S Pardavým však v Trenčíne počítajú, čo potvrdil aj Radivojevič. Aj preto Pardavý pracoval na skladbe tímu a pláne prípravy prakticky ihneď po predčasnom ukončení sezóny. "Ja som rád, že to Branko takto berie. Mal by som mať ešte dnes schôdzku s vedením, chcel by som pokračovať. Čo sa týka začiatku sezóny, nič nie je isté, ale budeme sa pripravovať na to, že začiatok ligy by mal byť 9. októbra. Podľa toho som nastavil prípravu na sucho, neskôr dovolenky, a 10. augusta by sme mali ísť na ľad. Už máme dohodnutých päť prípravných zápasov, chceli by sme ešte nejaké tri. Som rád, že sa konečne môžeme spolu pripravovať," uviedol Pardavý.

Tréner má k dispozícii káder, ktorý je zložený z hráčov z Trenčína a okolia, no je v ňom aj Zvolenčan Jozef Sládok. Na prvom tréningu sa objavilo asi 20 hráčov, boli medzi nimi aj mladší hokejisti. Aj v uplynulej sezóne dala Dukla priestor niekoľkým mladým hráčom. Káder má podľa Pardavého svoju kvalitu a je konkurencieschopný: "Vlani sme mohli siahnuť medzi mladých hokejistov a neboli len do počtu. Pomohli tímu v oslabeniach a aj svojim dôrazom a rýchlosťou."

Ako ešte prezradil tréner "vojakov", na pondelňajší štart prípravy sa tešil o to viac, že bol počas karantény pre pandémiu koronavírusu úplne sám. "Bolo to pre mňa ťažké obdobie, rodinu mám rozlezenú po Európe. Syn a manželka sú v Štrasburgu, dcéra je v Amsterdame, čiže sme oddelení a bol som sám doma. Prvé týždne som bol zavretý a nebolo to nič príjemné. Potom som chodil aspoň na štadión a  pripravoval som si rôzne videá. Som rád, že to už je za mnou."

Štart prípravy privítali s nadšením aj hráči, ktorí počas opatrení nemohli využívať posilňovňu, či iné regeneračné priestory. "Prestávku som trávil v rodinnom kruhu, ale nebolo to ideálne, keďže sme v prvých týždňoch nemohli vychádzať von. Preto som sa tešil, že som mohol prísť medzi chalanov, je to výborný pocit. Nikdy som si nemyslel, že dožijem niečoho takého, ako bola pandémia. Keď to opadlo, snažil som sa hľadať rôzne aktivity, ale ideálne športové podmienky, to je niečo úplne iné," skonštatoval útočník Juraj Bezúch.
 

Menoslov hráčov v spoločnom tréningu.

Spoločná príprava: Michal Valent, Tomáš Starosta, Peter Sojčík, Marek Hecl, Jozef Švec, Juraj Bezúch, Tomáš Bokroš, Boris Sádecký, Matúš Holenda, Erik Rajnoha, Michal Hlinka, Nicolas Ferenyi, Samuel Krajč, David Janík, Rayen Petrovický, Michal Gabriš, Jozef Haščák, Roman Vaňo, Šimon Bečár, Adam Dúžek, Viktor Ďurina

Individuálna príprava: Jozef Sládok, Rasťo Špirko, Marko Stacha, Lukáš Paukovček, Marek Valach

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


gabby

 

Oldo ,,zameriavac,, kazdopadne dobra sprava ze uz trenuje! verim ze ,,sezonu,, sme zacali a skoncime ju ako jeden z dvoch poslednych
18.5.2020 - 11:49
+14

WinnipegJets

 

noo keď sa nebude vypadávať tak aj to je nejaké umiestnenie.. ale nič moc predsezónny cieľ no
18.5.2020 - 12:21
+22

gabby

 

ano aj Kosice budu mat rovnaky ciel myslim
18.5.2020 - 12:37
+1

SmrtkaBA

 

Dukla je sympaticky tim ale Pardavy je asi najsympatickejsi a najneschopnejsi trener v historii Dukly. Prajem vam aby ste sa ho konecne zbavili a dostali sa naspat do top 4.
18.5.2020 - 22:40
+3

MackoPu

 

Smrtka a takto mimo
18.5.2020 - 23:07
+13

HokejBJ

 

Príliš okato trollujes
19.5.2020 - 0:10
+7

HkmDetva

 

Premna ovela lepsi ako zvolensky potkan
19.5.2020 - 1:41
+6

ElwisNR BLOG

 

Konečne aspoň niečo...Chápem že je náročné získavať informácie v tejto chvíli keď ani kluby nevedia kedy a ako budú pokračovať.Ale aký
rozdiel oproti čechom.Včera som pozerar CT4sport Hokej v 60 minútach každý deň spovedajú nejakého GM včera tam bol Varaďa vyjadril sa k posilám aj k možnému zúženiu súťaže na 12 mužstiev CZ osobnosti (David Moravec) spovedajú mladých hráčov (Matej Stransky) hodnotia historicky najkrajší dres reprezentácie tym chcem povedať že stále niečo vymýšľajú pre fanúšikov aj v dobe "temna" aby udržali zaujem o hokej možno je to cesta a inšpirácia aj pre nás na Slovenku.
18.5.2020 - 12:00
+32

Big brother

 

V Česku aj viaceré prvoligové kluby podpisujú.
18.5.2020 - 12:02
+8

doc.koniferum

 

aj druholigové.
18.5.2020 - 18:00
+1

snapshot

 

Aspoň zoznam tých 20 hráčov ste mohli uverejniť
18.5.2020 - 12:33
+3

topska

 

Tomáš Starosta, Peter Sojčík, Jozef Švec, Juraj Bezúch, Tomáš Bokroš, Marek Hecl, Boris Sádecký, Matúš Holenda, Erik Rajnoha, Michal Valent, Michal Hlinka, Viktor Ďurina, Nicolas Ferenyi, Samuel Krajč, Adam Dužek, David Janík, Rayen Petrovický, Michal Gabriš, Jozef Haščák, Roman Vaňo, Šimon Bečár

Individualne: Jozef Sládok, Marko Stacha, Lukáš Paukovček, Rastislav Špirko, Marek Valach

18.5.2020 - 12:46
+7

dukla15

 

Celkom solídne mena v tejto situácii
18.5.2020 - 12:50
+7

miško DUKLA

 

Zostava Dukly budúcu sezónu:
Valent, xxx (Gabriš)

McCormack, Stacha
Starosta, xxx(Baranka?)
Bokroš, Sládok
Holenda, Rajnoha
nah.: Bečár, Petrovický, Duzek, Janík

Krajč, Špirko, Bezúch
Hecl, Sádecký, Valach
Hlinka, Paukouček, Sojčík
Ferenyi, Švec, Vaňo
nah. Ďurina, Haščák

McCormack ak si nenájde zahraničný angažmán a Dukla bude mať dostatok financií tak ostáva.
18.5.2020 - 12:56
+6

33800

 

Az na toho Krajca v prvom utoku to nieje zla zostava, ktora sa da pocas sezony vhodne doplnit. Tym ze chvalabohu zostava aj trener brankarov Kosa, tak by sme znova mohli prilakat nejakeho nadejneho mladika ku Valentovi.
18.5.2020 - 13:00
+7

miško DUKLA

 

Bol by som rád ak by niekto z mladých dostal šancu. Aký druhý brankár by teoreticky mohol byť? Nikto ma nenapadol
18.5.2020 - 13:05
0

Big brother

 

Ale ako si prišiel zrovna na Krajca, ktorý v minulej sezone ani v juniorke nevynikal to neviem
18.5.2020 - 13:12
+2

33800

 

Bol to len preklep dufam . Krajč zatial v tejto zostave max 4utok
18.5.2020 - 13:17
+3

dusan1980

 

Krajc hral dobre za Acko
19.5.2020 - 13:08
0

Big brother

 

Velmi snaživo hral. "dobre" je relatívny pojem.
19.5.2020 - 18:06
+1

RedandYellow

 

Ja by som ešte skúsil pár mien: Okuliar, Kukuča, Nemčík, Šťastný...
18.5.2020 - 13:17
+4

33800

 

Velmi dobre by si skusil, kludne aj vsetkych styroch. Okuliar, popripade Kukuča by boli isto lepsi do prveho utoku ako ten Krajč. No Štastny asi nedojde, kedze dost pytal v minulosti. Skusil by som toho Bellusa radsej.
18.5.2020 - 13:24
+4

Big brother

 

Kolko pytal, ved jeho v poslednych rokoch Dukla ani neoslovovala.
18.5.2020 - 15:20
+1

33800

 

Pytal viac ako sme mu boli ochotni ponuknut
18.5.2020 - 15:47
+5

Big brother

 

Ved ale vravel predtým, že ho Dukla ani neoslovovala.
18.5.2020 - 16:23
+1

doc.koniferum

 

A ja by som Duklu ani neposilnil.Ten káder je solídny.
18.5.2020 - 18:02
+1

doc.koniferum

 

si slepý,nevieš čítať alebo si videl len nadpis?
18.5.2020 - 18:01
+1

topska

 

Nemusis hned urazat, nebolo to tam
18.5.2020 - 18:13
+1

doc.koniferum

 

nemusíš sa hneď urážať.vzhladom ku koncu vety je jasné,že ide o srandu.ze si si to vysvetlil po svojom,je tvoja vec. kolega "snapshot" to hádam zobral srandovne.
18.5.2020 - 19:24
+1

snapshot

 

nastastie som to precital az teraz, inak ako srandu by som to nebral

dakujem topska
19.5.2020 - 17:23
0

doc.koniferum

 

pokoj zbraniam a svetu mier.
19.5.2020 - 17:32
0

snapshot

 

Ved mierim len sa nehyb
19.5.2020 - 19:20
+1

Kurolišek

 

Tento rok to vidím na titul XD ...
18.5.2020 - 12:42
+2

33800

 

Kludne si viem predstavit cesko-slovensku zostavu plus toho Mc Cormacka keby sa podaril, ale to pochybujem.
18.5.2020 - 12:56
+8

RedandYellow

 

Pardavy pre MY hovoril že by si vedel predstaviť aj čisto slovensku zostavu..
18.5.2020 - 14:03
+1

Patrik91

 

Konečne sa tu objavil nejaký príspevok ohľadom kádra ligového teamu a vy nie ste schopný napísať ani zloženie aktuálneho kádra. Stačí sa pozrieť do susedného Česka a máte pocit, že hrajeme hokej v inej galaxii. Hlavne, že tu máte príspevok o oktgone (na hokejovom webe).
18.5.2020 - 13:20
+34

topska

 

HP nebolo na priprave, bolo tam tasr. Aktualny menoslov napriklad neposkytujeme ani my v Poprade, tento sa ale dal najst v piatok v regionalnom mediu. Toto je cisto clanok z agentury.
18.5.2020 - 13:35
+5

HokejBJ

 

A z akého dôvodu nechcú kluby zverejňovať súpisky?
18.5.2020 - 14:00
+1

topska

 

Lebo nemaju podpisanych hracov, ti trenuju zadarmo. Ak bude evidovany ze sa pripravuje niekde v klube tak to moze niekto pochopit ze nie je volny. Ale tych dovodov je viac. Napriklad aj situacia ohladom organizovania tychto priprav kvoli opatreniam. Jedinu oficialnu pripravu na suchu ma Trencin.
18.5.2020 - 14:06
+4

Chamois13c

 

A nasi sa uz pripravuju spolu?
18.5.2020 - 14:20
0

Ketchup_Boy#81

 

Nie spolocna letna ani nebude
18.5.2020 - 18:48
+1

topska

 

Budeme o tom v najblizsich dnoch informovat ako to prebieha a ako trenuju
18.5.2020 - 19:40
+1

Kamzík18

 

majú tréningy aj na školskom ihrisku na Dostojevského ul?
19.5.2020 - 8:28
0

Big brother

 

Nech sa zverejnuju podpisaní hráči, to je smerodajné.
18.5.2020 - 15:21
+2

mitoO

 

Okrem iného sa vyjadril aj k hromadným podujatiam, ktoré sa teda týkajú aj hokejových zápasov: "O tejto téme bola na konzíliu odborníkov plodná diskusia. Zaznela jednoznačná informácia a to, že nikto nepredpokladá, že hromadné podujatia nad tisíc osôb sa budú môcť tento rok organizovať," povedal Matovič.
18.5.2020 - 16:24
+1

bombahk

 

Matovic toho uz nataral. jeden deň niečo povie a na druhý deň to nie je pravda a zhodi to na iného.
18.5.2020 - 19:56
+13

snapshot

 

Ano a ked tam bude presne 999 ludi? POtom je to co?

Cize niekde v kine moze byt 100 ludi ale na stadione pre 6000 ludi nikto?

Vydrzme Matovic ide tak, ako vietor fuka
19.5.2020 - 17:26
+3

Big brother

 

Dnes bolo zverejnené, že v tomto roku nemožme ratat s tým, že budú dovolené podujatia s počtom ludí nad 1000.
18.5.2020 - 16:24
+1

steevee

 

To si myslim, ze este upresnia...: Kazdym tyzdnom ide korona chvala Bohu do stratena, tak ligova sutaz, ked zacne od oktobra ,tak ziadne obmedzenie to mat nebude podla mna.
18.5.2020 - 16:40
+3

Big brother

 

Podla mna bude. Oni rataju s tým, že sa to bude zlepšovat.
18.5.2020 - 17:09
+2

HokejBJ

 

Predpokladali že v takom čase bude 6500 nakazených... Tak asi toľko k tomu
18.5.2020 - 18:35
0

Big brother

 

V akom?
18.5.2020 - 21:29
0

HkmDetva

 

Co ak pride druha vlna
19.5.2020 - 1:48
0

MaxSBA

 

Aj 3,4
19.5.2020 - 12:53
+1

Radovan123

 

hlavne že chripkove obdobie každy rok nikto nerieši a zatvaraju sa tiež školy a žije sa dalej na všetko si treba zvyknuť
19.5.2020 - 12:59
+2

julo

 

Ze by sa to riesilo preto,lebo to nie je chripka?
19.5.2020 - 13:25
+13

Radovan123

 

ale ludia umieraju vo veľkych mestach na rozne dychacie ťažkosti sposobene znečistenym vzduchom a maš pocit že sa kvoli tomu zatvaraju veľke fabriky alebo ludia sedia doma?
19.5.2020 - 14:20
+1

MackoPu

 

A ty mas pocit, ze sa to neriesi ? Filtre v kominoch, ine technologie atd.
19.5.2020 - 20:37
+1

Nemehlo

 

Chripku vieme liecit, existuje vakcina, cize vieme zabezpecit kolektivnu imunitu. Chripka tu nie je par mesiacov. Staci sa pozriet do minulosti, ze sa aj na chripku umieralo vo velkom.
19.5.2020 - 14:16
+1

julo

 

19.5.2020 - 14:27
0

mhc23

 

Tá vakcína je ti prd platná keďže chrípka každoročné mutuje a očkuje sa vždy starou vakcínou
19.5.2020 - 20:41
+1

MackoPu

 

Ako moc "starou" ?
No daj..
19.5.2020 - 22:49
+1

snapshot

 

Zle sa vyjadril.

Je viacero druhov chripky nie iba 5. Avsak vakciny sa podavaju iba na niekolko najviac rozsirenych.

Cize nepokryva to vacsinu roznych druhov vakciny.

Osobne som bol par rokov ockovany po sebe. Vzdy som mal silnu chripku. Potom som prestal sa ockovat Odvtedy nic, iba sa stravujem lepsie a tym padom zdravsie.
20.5.2020 - 16:38
0

Nemehlo

 

No ono sa vybera pravdepodobny kmen, nie ze stary kmen. Ale sa simuluje ako by mohol mutovat. Pokial viem ked sa netrafia tak sa to oznamuje. Ale clovek sa neockuje koli sebe na to mnoho ludi zabuda.
21.5.2020 - 9:47
0

snapshot

 

A ked na stionoch bude 999 ludi?
19.5.2020 - 17:26
+1

GB11

 

Tento rok nebudú podujatia nad 1 000 osôb : To znamená že dať do predaja cca 900 lístkov a kto si kúpi alebo príde skôr bude na štadióne. Aspoň by sa ľudia naučili chodiť na čas a nie keď sa už hrá ako to je zvykom.

Problém by bol ako to vyriešiť z pernamentkármi.

Taká Detva, Mikuláš nenaplnia ani tých 900 ľudí ...
18.5.2020 - 16:27
+1

topska

 

Jednoducho sa to da vyriesit. Predas len 1000 permanentiek (resp. odpoctias tych co tam budu z iych dovodov ako legendy a pod.). Ak nepredas tak pojde do predaja tolko aby si neprekrocil tento pocet.
18.5.2020 - 16:30
+3

Radovan123

 

no u nas ked bolo predanych 1600 permanentiek tak to bude zajimave a dufam že sa to nenecha len tak lebo je to ch#&@vina
18.5.2020 - 16:45
+1

LenTak93

 

určite nie, vieš si predstaviť ľudí z práce? myslíš si, že oni nemajú nič iné na robote, len tam ísť čakať do radu?
limit 1000 nemal zmysel, to nech radšej ani neotvárajú a štát nech prepláca klubom stratu na vstupnom
18.5.2020 - 16:30
+2

Big brother

 

Ale no tak, to teraz kvoli tomu zrušíme celu sezonu?
18.5.2020 - 16:33
0

mitoO

 

Ma to zmysel hrat pre max 800 ludi?
18.5.2020 - 16:38
+1

GB11

 

Optaj sa v Detve
18.5.2020 - 16:40
+11

Big brother

 

Vy musíte strašne ten hokej "milovat" chlapci, pokial nie je iná možnost, tak aspon to...kluby nech na tú dobu zdvojnásobia cenu vstupného, hokeje budú aj v telke, na nete.
18.5.2020 - 16:41
+2

mitoO

 

Tak si zober 800 ludi v detve a 800 v steelke, ved to je trocha priestorovy rozdiel to takto urcit.
Hokej mam rad, ale ak KE vynechaju sezonu, nezabijem sa.
18.5.2020 - 16:47
+2

Big brother

 

Tak chodte do tej menšej areny.
18.5.2020 - 17:10
+3

FP-Tomike

 

Aj pred pár rokmi sme šli na sklennik len na chvíľu a ostali sme tam... Radšej to neriskujme
18.5.2020 - 17:34
0

GB11

 

Len tak : Ľudia čo vedia že budú v práci a hokej nestíhajú tak si jednoducho kúpia lístok v predpredaji čo je na tom nepochopiteľné? To že by sa kvôli tomu nemal hrať hokej je blbosť.
18.5.2020 - 16:38
+2

topska

 

Ty si pisal ze kto pride skor
18.5.2020 - 16:54
0

GB11

 

Kto si kúpi alebo príde skôr
18.5.2020 - 16:57
0

RudoNR18

 

A aj si myslis ze sa to pre kluby oplati...? bud bude klasicke ojebabravanie s poctami listkov alebo sa proste pocka.. ale potom je teda otazka ci sa oplati hrat liga od Januara... tak ci tak si myslim ze sa zacne v oktobri a bez zadnych saskarniach ohladom 1000 ludi atd...
18.5.2020 - 16:35
0

ElwisNR BLOG

 

Nepochopím s covid-19 u nás bojujeme lepšie ako v iných krajinách a aj napriek tomu ,že trebárs CZ na na tom podstatne horšie sú v uvoľňovaní opatrení od nás o kus ďalej.
18.5.2020 - 16:48
+3

Radovan123

 

všetci su s covidom na tom horšie a všetci maju opatrenia o riadny kus pred nami...stale nechapem čo si dokazuju.Teraz napr. ludia z BA pojdu do rakuska maju tam všetko a pridu na slovensko a nič... Ved to nedava logiku v žiadnom smere
18.5.2020 - 16:56
+2

Chamois13c

 

Cakame na priaznivejsi klzavy medián
18.5.2020 - 18:06
+2

Cia

 

A co brani tebe ist do Rakuska to nariadenie o nekarantene plati 24 hodin ci iba tak ze BA?
18.5.2020 - 21:27
+1

Radovan123

 

?
19.5.2020 - 10:46
0

matus93

 

Netreba panikáriť .. ak v zahraničí povolia .. povoli aj on ... zas ak by to chcel držať takto nakrátko tak by sme museli mat aj zatvorené hranice na xy .. a to už tiež vidí sám, že sa to nedá ,.
18.5.2020 - 17:17
0

snapshot

 

No ale ked povoli uz nebude problem s COVID, to bude musiet realne zacat naplnat aj sluby. Ved to je este horsie, to si sam nevie predstavit. Vsimaj ako si tam dosadzaju svojich ludi, Kollar tam dal vsetky svoje ex aj buduce milenky, Matovic a jeho ministri zatial iba taraju, Remisovu skor zaujima aby si mohla dat do podpisu v maily ze je ministerka.
19.5.2020 - 17:29
+2

BlackCrow

 

Zbohom hokejová liga. Očakávam komentáre majiteľov a prezidentov k tejto poprave.
18.5.2020 - 16:33
+3

Radovan123

 

treba brať pozitivne ušetrite na SA a možte mať crow arenu
18.5.2020 - 16:43
+1

ZOOMER

 

Crow arena incoming
18.5.2020 - 16:52
+1

julo

 

Vsetky kluby su OK okrem KE
19.5.2020 - 11:36
+1

UssKe

 

Za všetko môže Lang
19.5.2020 - 11:40
+1

OceliarKE

 

Skor by som navrhol pocet divakov na zaklade m³ stadiona. Je rozdiel 1000ludi v Bystrici/Detve a 1000 ludi v Bratislave, Trencine alebo v Kosiciach.
18.5.2020 - 16:58
+9

Hanzal61

 

Pekna fotka ale nerob mi hysaky
18.5.2020 - 20:15
+4

snapshot

 

V Bratislave? Na ktorom stadione teraz? Lebo Slovan za Nepelu neplatil zase. Tak ci sa nestahuje
19.5.2020 - 17:30
0

Radovan123

 

ked nie je strecha na štadione je to interier alebo exterier?
18.5.2020 - 17:06
+2

Big brother

 

Nejde v tomto prípade od exterier, či interier...ale o to, že ide o spoločenske podujatie.
18.5.2020 - 17:11
+3

Ketchup_Boy#81

 

+ navyse pre krizovy stab zimny stadion=najvacsi prenasac. Ak to takto nechaju vazne kluby skrachuju na 100 pro
18.5.2020 - 17:40
0

hoKEjka

 

Joj jak keby ste nepoznali Matovica. Nie tak davno vravel, ze deti tento skolsky rok nepojdu na 100% do skoly. No a pojdu uz onedlho. Nie tak davno tiez snival o blackoute. Neberte vsetko co povie smrtelne vazne.
18.5.2020 - 17:08
+35

Radovan123

 

ale iba po 5. ročnik ale aj tak pravdu maš
18.5.2020 - 17:12
+2

Vojto83

 

Nechcem sem ťahať politiku a tak nenapíšem svoj názor na Matovica. Ale tá logika.... Do konca roka bez divákov a pritom obchodné centrá sa otvárajú. Ak to bude pravda, športové kluby u nás, podľa mňa končia. Ale verím, že Matovic a jeho konzilium radcov sa budú riadiť svojim tradičným heslom. "Odvolavam co jsem odvolal a slibuju, čo jsem slibil." Ak nie, tak navrhujem, aby pernamentkari z minulej sezóny mali prednostne právo na tu ďalšiu. Chcem hokeeeeej! Ale vážne... Ja stále verím, že sa v októbri začne s plnými zimakmi. A že si všetci prídeme na svoje.
18.5.2020 - 17:19
+12

hoKEjka

 

Urcite sa hrat bude a dobre bude
18.5.2020 - 17:34
+3

burnzie

 

Za Matoviča šport ani nie na chvoste ale ešte nižšie a to som bol jeho volič.....
18.5.2020 - 22:43
+3

HkmDetva

 

Vsetci vidime ze aj jeho volici su nasrati nato netreba okulare
19.5.2020 - 1:53
+1

podtatranec

 

Burnzie : Teraz neviem či sa tým chváliš alebo sťažuješ P.S. Moc by som sa tým neschválil že si ho volil
19.5.2020 - 8:58
+2

bombahk

 

Ja si skor myslim, ze matovic ani nevie, kedy je koniec roka.
18.5.2020 - 20:00
+3

snapshot

 

Ale vie, v termeni junovom za mesiac maj
19.5.2020 - 17:32
0

julo

 

no nebol tak daleko od pravdy,druhy stuopen a SŠ uz nepojdu...
19.5.2020 - 11:30
+2

Ketchup_Boy#81

 

1000 ludi do konca roka maximalne? Navyse to nehodlaju menit a nie este hokej kde je podla nich stadion najvacsi prenasac, pre kluby obrovske straty a naco maju mesta a kluby platit areny lad a vsetko ked tam bude 900 divakov? Absolutne budu kluby v prdeli.
18.5.2020 - 17:39
+1

Vojto83

 

To je evidentne jedno. Oni majú sport u nás úplne u riti. Aj keď už budú hrať všetci v ostatných štátoch s divákmi, tu si stále niekto bude niečo dokazovať. Stále počúvame, akí sme super, ze sme najlepší zo všetkých, že vydieme nejaký vymyslený rebríček. Ale kým ostatní už budú žiť, my budeme stále prežívať. O dva roky niekto povie, že stále vedieme štatistiku v boji s Coronou aze máme vydržať...
18.5.2020 - 17:43
+12

hoKEjka

 

Este raz. Co tak sa rozculovat ked to bude aktualne. Stvrta etapa mala byt niekedy koncom juna a zrazu je tu. Nepanikarte, dychajte ludia.
18.5.2020 - 17:47
+2

Ketchup_Boy#81

 

Ty vole optimizmus z teba srsi az na Mars vysvetli to klubom, uz teraz budu dostavat pozicky aby nejak existovali kedze nasa liga je aj bez korony stratova nie to este teraz, ako sa maju kluby pripravit na sezonu pod hrozbou ze 1000 ludi a dost minimalne do konca roka? To ako jak maju skladat kader a rozdelovat financie ked nevedia kolko sa im vrati ze mozno nejake drobne ked nepustia viac jak 1000 ludi? A Matovic sa tvaril ze je to na beton, aj ked on sam neni nikdy si isty, ale ako teraz na to maju reagovat kluby? Maju dychat a modlit sa ze to povolnia kvoli zimakom kde tvrdili ze vlhkost a jedno s druhym ze sa to najrychlejsie rozsiri? Kluby musia robit s faktami aby si to nejak rozvrhli a nie dufajuc ze sa nieco mozno zmeni...
18.5.2020 - 18:57
+4

topska

 

A tak zase areny si neplati skoro nikto, KE mozu ist do mensej, Slovan neviem neviem ci by vobec mal na Nepelu, BB ide prerabat...
18.5.2020 - 17:56
+1

Ketchup_Boy#81

 

A naco bude pre KE taka sezona? Druha vec Slovan kde bude hrat v Ruzinove a Bratislava v Nepelovi? A BB uz sa vie na beton ze idu prerabat? Lebo posledne som pocul ze mozno este aj sezonu v BB odohraju
18.5.2020 - 18:53
0

topska

 

No toto nech si kazdy vypocita ci sa im to oplati alebo nie. Len som ti chcel ukazat ze za stadiony si vacsina klubov neplati. A ze ti ostatni maju ine moznosti. To s Ke a Steel Arenou predsa nie je ziadna novinka ze moze nastat problem pri vydavkoch na Steel Arenu, o Slovane ani nepisem V BB sa nic zatial nezmenilo, nepresunulo sa ani to podujatie pre ktore to aj robia.
18.5.2020 - 19:23
+2

FanusikZamkov

 

Topska dobre vidím čo si zas napísal? Dobre čítam KE môžu ísť do menšej? Pamätáš ako si reagoval na môj príspevok? Pripomeniem ti to tu: https://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/100514/diskusia&#pid3531095 Dobre si to prečítaj a odpovedaj si na túto otázku. Toto čo si dnes napísal nie je nebezpečné šírenie poplašnej správy ? Hm parádny obrat z tvojej strany a nie prvý. Tak toto je z tvojej strany poriadny lapsus. Paráda. A ešte si to zduploval svojim ďalším svojim dnešným príspevkom o 19:23 hod.
18.5.2020 - 21:51
+1

topska

 

To si robis srandu? Vtedy si nam tvrdil ze Lang povedal v rozhovore ze kvoli dlhom nebudu hrat v Steel arene. Co bol vymysel lebo do toho datumu to nikde nepovedal.

My sa nebavime o dlhoch, ktore postupne samozrejme vznikat mohli kvoli korone. My sa bavime ze hrat v Steel Arene bude stratove preto mozu ist hrat inde za zlomok nakladov s rovnakou navstevou - 1000. To si fakt nepochopil alebo sa len robis ty lapsus?
18.5.2020 - 22:08
+5

mitoO

 

akurat ze to bude tiez stratove a na tom stadione sa pozera hokej naprd
18.5.2020 - 22:11
0

topska

 

No ale neporovnatelne co sa tyka vydavkov
18.5.2020 - 22:15
0

topska

 

Ja vas tam nevyhanam no ak by ste mali robit dlhy a ohrozit svoju existenciu tak asi je to na zvazenie tam ist na cas
18.5.2020 - 22:16
0

mitoO

 

Pripadne stat rok
Zohnat sponzorov na sesonu v Crowke bude asi nerealne. A to iste aj keby sa dohodli s mestom, ze by zobralo naklady na lad v steelke. Cely cas sa tu riesi oslovovanie sponzorov cez navstevnist a zaujem o hokej a zrazu sup z povinnosti 800 divakov
18.5.2020 - 22:21
0

mitoO

 

*sezonu
*navstevnost
18.5.2020 - 22:21
0

topska

 

Samozrejme, rozumiem ti. No stat rok by pre vas znamenalo stratu licencie.
18.5.2020 - 22:24
0

mitoO

 

ale no
18.5.2020 - 23:46
0

topska

 

No a nie? ved ked nenastupis do sutaze tak letis z ligy, co sa zmenilo?
19.5.2020 - 0:09
0

mitoO

 

To, ze posledne roky sa pravidla upravuju za chodu tak, ako to treba.
19.5.2020 - 8:38
+1

mitoO

 

Okrem toho, to su predsa zasahy do sutaze z vyssej moci, myslis, ze vy by ste to dali s cca 800 divakmi, ked uz teraz sa aj vasi dlhorocni hraci stazuju na predostrene podmienky a netaja sa tym, ze by v takejto situacii radsej podpisali hoci aj v nehokejovej krajine?
19.5.2020 - 10:54
0

julo

 

Pockat,nemaju byt tie platy v pp na urovni minulej sezony?
19.5.2020 - 11:28
+1

mitoO

 

19.5.2020 - 11:42
+2

topska

 

ta co si, riadne idu dole a nie len pri hracoch
19.5.2020 - 12:17
0

julo

 


topska


Ale no Uz buducu sezonu budu platy cca na rovnakej urovni ako boli doteraz.
14.5.2020 - 13:42
+17
odpovedať
19.5.2020 - 12:28
+1

topska

 

tu dalsiu som myslel nie tu co zacne teraz, zrejme som sa nepochopitelne vyjadril
19.5.2020 - 12:36
0

topska

 

No vidis, zatial to plati Dali by sme to, toto by nebol existencny problem (hlavny). Mas pravdu, nie vsetci podpisu no mame pripravenych x mladych. Bol by slabsi kader. Ja s tym nesuhlasim len si nemyslim ze KE by to uplne polozilo alebo nas kedze sa fakt da hrat s polkou muzstva juniorov. Technicky.
19.5.2020 - 12:17
0

topska

 

A my uz mame podpisanych niektorych
19.5.2020 - 12:18
0

topska

 

Ak to zvladnu kluby v mensich mestach tak ja som pevne presvedceny ze by ste sezonu zvladli aj vy. Sak podpisete lacnych hracov, doplnite juniormi co su zadarmo a prezijete to dajako. Ale to je este riadna hudba buducnosti no tieto vyjadrenia nepomahaju nikomu.
18.5.2020 - 22:26
+1

mitoO

 

Tu nejde len o nas. S navstevnostou pod 1000 na minimalne 3 mesiace si to moze hodit vacsina.
18.5.2020 - 23:49
+1

FanusikZamkov

 

Topska neviem či dobre vieš čítať napísal som MOŽNO ty si to aj sám potvrdil v spomenutom príspevku. Ja som si nato od teba zvykol že vymyslíš všelijaké výhovorky. Ostatné čo si myslím nechám pre seba ale parádne si sa ponížil . Gratulujem.
18.5.2020 - 22:24
0

topska

 

My sme ti vyvracali ze to v nejakom clanku povedal LANG. Ze kvoli dlhom hrat nebudu tam. My tu neriesime vobec nejake dlhy za Steelku ale ze je tam hrat s obmedzenim 1000 ludi na zapas nerentabilne. Chapes? Nie dlhy za steelku. Ak som sa ponizil v tvojich ociach tak mi je to uprimne jedno. Skoda straty casu s tebou v debatach. Maj sa.
18.5.2020 - 22:30
+7

gabi98

 

Pocuj ciciak

Teba mi je normalne luto. Ty si taky chudacik, nepochopeny genius, ktoremu tu kazdy ublizuje.

Nikto nie je ochotny uznat tvoju pravdu. Teba len pohladkat a polutovat ako nejake male steniatko.
18.5.2020 - 22:46
+15

HkmDetva

 

19.5.2020 - 1:57
0

Mato-Mi

 

A premier povedal, ze hokej zrejme do konca roka neuvidime
18.5.2020 - 18:00
+1

topska

 

Kedy?
18.5.2020 - 18:12
0

Tomino

 

Uvideť uvidíme .. len či na štadióne je otázne
18.5.2020 - 18:17
0

Mato-Mi

 

Dnes to povedal, ze nevidi to ruzovo ohladom sportovych podujati nad 1000 ludi. Jasne, v telke mozno uvidime, ale live je live
18.5.2020 - 18:19
0

topska

 

No ako kde, niekde budu este chybat Ja ze od tlacovky stihol dalsie vyjadrenie a povedal ze uplne bez divakov
18.5.2020 - 18:23
0

Byron

 

Nech idú do prdele aj za 5mes tu bude korona a keď nie korona tak iný vírus tak ako to bolo, je a bude ďalších tisíc rokov. Proste to treba už od septembra všetko pustiť a hotovo.
18.5.2020 - 18:19
+9

wedro

 

Druhá vlna vírusu sa očakáva okolo novembra takže zimné športy a hlavne hokej kde je najväčším riziko nakazenia dovolím si povedať že Hokejová sezóna sa nezačne v tomto roku hrať. Po novom roku sa uvidí.
Pokiaľ nebude vakcína hokej sa hrať nebude.

Hrať bez divákov nemá absolútne význam.


Takže tak.
18.5.2020 - 18:33
0

Byron

 

Jasné hlavne že vrchol pandémie mal byť v júli a počet viac ako 500tis. Tieto dementné informácie od akože odborníkov by mali všetci brať s nadhľadom a dotyčný autori odsúdení za šírenie poplašnej správy.
18.5.2020 - 18:43
+26

HokejBJ

 

Ved práve ja nechapem tu to každý už berie ako hotovú vec akoby sa teraz prebudili a neuvedomovali si koľko sa toho už natrepalo.
18.5.2020 - 18:46
+4

bombahk

 

Vsak v septembri tam uz matelko nebude tak nech si tara co chce.
18.5.2020 - 20:03
+2

julo

 

Tak pozor tieto prvotne predikcie,kedy sa ratalo s 500 tis. nakazenymi boli uz za cias Pellegriniho Boli to vyplody pana Smatanu a spol. ,ktorí na IZP boli uz davno pred Matovicom..a pokial mam dobre info,tak Smatana vo funkcii riaditela izp skoncil a verim,ze za tieto predikcie ponesu zodpovednost aj ostatni "analytici"
19.5.2020 - 13:13
+7

speedman

 

Prvá predikcia mala 16 strán a nebola určená verejnosti. Keď ale bola zverejnená, okamžite boli zverejnené aj zdrojové kódy. Analytici tak mohli prispieť a korigovať výpočty “analytikov”.
A vtedy sa celkove vedelo nič.
A už vôbec nie, že celá krajina si xichty zabalí do handričiek a že to navyše bude účinné.

K hokeju: spomínam si na Hasčáka a jeho vyjadrenia k uzatvoreniu ligy a porovnania s čechmi. Pre niekoho hneď a pre ostatných už o pár dní vyzeral ako trkvas.

A niektorí tak tuším chcú vyzerať teraz.

19.5.2020 - 13:40
+6

julo

 

Takze tie ostatne predikcie uz boli ok,dobre tomu rozumiem?
19.5.2020 - 13:52
0

speedman

 

Pokojne sa poďme baviť konkrétnych vstupoch, algoritmoch a prípadne interpretáciách.
19.5.2020 - 14:11
0

julo

 

Pokojne nam o tom napis,aspon budeme vediet kde to uslo
19.5.2020 - 14:26
0

speedman

 

Keď niečo spochybňuješ, tak by si mal vedieť čo.

Dať analytikov do úvodzoviek vyžaduje len znalosť klávesnice, prípadne hovorovej reči v kombinácii s nástrojom (živým/neživým) na tvorbu textu.
19.5.2020 - 15:09
+1

strojar

 

To sú analytici v úvodzovkách.
To sú analytici, ktorí v DRUHEJ analýze vypočítali, že Slovensko bude potrebovať 1 033 pľúcnych ventilácií (slovom tisíc tridsaťtri).
Keďže ich je na Slovensku 500, Igor z Trnavy hneď utekal zazmluvniť 500 nových, za ktoré štát zaplatí hodne viac ako 10 000 000 € (slovom desať miliónov). Dodnes bol kvôli kovidu na raz potrebný 1 (slovom JEDEN) takýto prístroj.
Kde udělali soudruzi chybu?
19.5.2020 - 15:21
+7

Urpiner16

 

Môže prísť ešte druhá vlna a nič sme ešte nevyhrali.Treba mať zdravý úsudok ako Peter.
19.5.2020 - 15:32
0

speedman

 

Je to jednoduché. Rátali s dostupnými údajmi. A použili dostupné algoritmy (v prvej verzii neskalibrované a chybné) v konzervatívnej konfigurácii. A anomálii slovenského priebehu je myslím zbytočné hovoriť.
19.5.2020 - 15:48
+2

strojar

 

Áno, je to jednoduché.
Stačí sa pozrieť sem:
https://izp.sk/nas-tim/
Pionierska skupina s diplomami z Oxfordu. Len taký malý problém je, že ešte v reálnom živote nič nerobili.
Načo použili nevhodné algoritmy so vstupnými údajmi, ktoré si vycucali z palca?
Dôsledky konania takýchto šarlatánov ešte iba pocítime. Tvrdo a dlhšie ako by bolo komukoľvek milé.
20.5.2020 - 8:00
+2

speedman

 

Lebo v tom čase, milý strojár, si iné-lepšie nepublikoval vo vedeckých časopisoch. Pocítime dôsledky pandémie. A vybrali sme si tie ekonomické.
20.5.2020 - 10:54
+1

strojar

 

Ja som nepublikoval.
Ale vecná a odborná kritika "kvality" štúdií, ktoré zverejnil IZP, bola hneď publikovaná na portále dsl.sk. Aj na iných.
20.5.2020 - 12:00
+1

speedman

 

A to je úplne v poriadku. Akurát to dsl, no nechajme to tak.
20.5.2020 - 12:20
0

sob3k

 

Nema zmysel sa hadat s clovekom (strojar), ktory by si googlil aj linearnu regresiu a v zivote modeloval tak akurat papierove modely.

24.5.2020 - 23:05
0

Maross NR

 

Jasné, veď sme to mohli skusit na spôsob Trumpa, Johnsona či Putina.. potom by ste písali presný opak, veď Slováci.. alebo ako Taliani či Španieli na začiatku a byť doma pár mesiacov ako väzni.
18.5.2020 - 20:39
+18

mhc23

 

Len, že Slovensko by sa nikdy nedostalo na úroveň Talianska alebo Španielska, keďže sú to turistické destinácie. A hlavne Taliani majú prestarnuté obývateľstvo.
19.5.2020 - 8:12
+5

speedman

 

Fíha? To naozaj?
19.5.2020 - 12:41
+6

Maross NR

 

A ešte jedna vec, aj si čítal ten clanok, kde bolo spomenutých tých 500 000 a navyše s porozumením?
Akože nieže by sme boli radi, že ľudia bez ohľadu na "politické či iné vierovyznanie" to poňali zodpovedne a aj preto sme na tom ako sme.. teraz po boji tu budeme mať generálov, čo budú chrliť spŕšku nezmyslov a budú najmúdrejší..
18.5.2020 - 21:30
+18

snapshot

 

Ale no tak ved ten strach musel byt vyvolany inak slovenska firma, ktora spravil testy na COVID by nemala prijem
19.5.2020 - 17:34
0

speedman

 

Ach bože.
19.5.2020 - 19:11
+3

Miki2308Rj

 

Dufam ze nie ale ak by si sa nahodou nakazil covidom tak budes taky hrdina a odmietnies sa testovat tymto slovenskym testom, odmietnes ten "predrazeny" ventilator a budes sa tento virus snazit vylezat doma. Takych prako..ko..tov mam najradaje len preto ze to urobila firma eset (o ktorej im fasisty tvrdia ze je zla) tak to neguju
20.5.2020 - 7:27
+2

snapshot

 

proti Esetu nemam nic ved som tam bol zamestanny

Ja iba hovorim, ze umelo tu Matovic s krizopvym stabom, ktoremu radia ludia, ktori maju blizko k novemu testu, drzali ekonomiku pri plavajucom mediane 3-7
20.5.2020 - 16:40
+1

hello, havarju

 

Ale to by bolo určite bez akýchkoľvek opatrení. Takže neviem koho chceš súdiť.
19.5.2020 - 19:24
+2

OceliarKE

 

Zrazu sú Langove slová reálnejšie
18.5.2020 - 18:36
+4

Ketchup_Boy#81

 

To sa mu verejne a hlboko ospravedlnujem lebo som bol z prvych co na neho vybehol jak bez zmyslov.... a on vyzera ze vedel o com vravi co sa chysta.. boha naco hrat hokej pre 1000 ludi? A este v takom meste jak KE.. dobre Detva pripadne Zilina by to uvitali ale co ostatok
18.5.2020 - 18:51
+5

HokejBJ

 

Príliš skoro sa ospravedlňuješ ešte aby on sa nám neospravedlňoval
18.5.2020 - 18:57
+2

sob3k

 

Zablesk sebareflexie? To tu casto nevidno
24.5.2020 - 22:58
0

HokejBJ

 

Kľud : Predpokladalo sa že v takom čase bude 6500 nakazených... Trepu blbosti koľko krát už za ten čas niečo predpokladali a nakoniec to bolo úplne inak a už v septembri sa očakáva vakcína už teraz existujú lieky ktoré sa používajú na liečbu...
18.5.2020 - 18:41
+3

Flak108

 

Vyzerá to na výjazdy do Detvy, Zámkov, Mikuláša. Tam sa aspoň nebude problém s lístkami.
18.5.2020 - 18:43
+7

NZ Hockey

 

To uz aby nasi zacali kupovat nove wc a dvere do zasoby...
18.5.2020 - 22:35
+3

Sunkafit

 

Nevadi ved date 20e vstup do šopy
19.5.2020 - 5:58
+9

sumobb

 

K Trencinu-prekvapilo ma že letnú prípravu budú robiť zadarmo.Zmluvy majú na 8 mesiacov a to sa nevie kedy sa začne. A kym sa zacne dostanú plat? A čo potom ked sa nezačne, vrátia prniaze? Trovhcu divné.
18.5.2020 - 18:47
+1

OceliarKE

 

tiež si myslím že sa do toho pustili až príliš rýchlo spolu s Zámkami bez toho aby boli stanovené základné veci.
18.5.2020 - 18:48
0

Urpiner16

 

Keď si košičan zamiľuje Kovala.
18.5.2020 - 18:55
+3

topska

 

Letne pripravy boli v takmer kazdom klube zadarmo aj v minulosti, nie este teraz...Ved tie zmluvy sa vzdy podpisovali na 8-9 mesiacov.
18.5.2020 - 18:50
+2

burizon13

 

To je nezmysel
19.5.2020 - 22:37
+2

nerorome

 

S tými podujatiami nad 1000 osôb zatiaľ netreba brať nášho premiéra vážne. Korona je u nás cca 2,5 mesiaca, situácia je stále vo vývoji, odhadovať čo bude čo i len o mesiac si ani odborníci netrúfajú a on tu predpovedá, čo bude o viac ako pol roka? Čas ukáže a aj premiér už korigoval niektoré svoje názory (blackout, otváranie škôl a MŠ až po prázdninách a pod.).
18.5.2020 - 19:12
+2

sumobb

 

Profici zadarmo? Vo všetkých kluboch? To sa mi nezdá.V sociku v BB bola letná priprava platená-4 Kčs za treningovú jednotku a teraz profici zadarmo. No to je divné.
18.5.2020 - 19:12
0

topska

 

Pri vacsine ano. Ak sa nebavime o nejakych prispevkoch na stravu a pod.
18.5.2020 - 19:19
0

sumobb

 

No ved na to som myslel, že úplné zadarmo to asi nie je. Volakedy aj v DUKLE Trenčín mali športovci k vojenskej strave priplatok na stravu, volalo sa to - kalorické.
18.5.2020 - 19:26
0

Brasidas

 

Platit si kondicneho trenera nie je uplne lacna zalezitost, takze verim, ze niektorym sa tato priprava oplati
18.5.2020 - 20:15
0

sumobb

 

Naši politici si počkajú ako bude v ČR so športom a ak nebudú pribúdať chorí na vyrus, tak to aj u nas pustia rovnako. Vyckavacia taktika.
18.5.2020 - 19:17
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ZOOMER

 

Neviem čo proti nemu máte.... Ja som rád že tu je a už je vidno že sa pohli lady vo vsetkych smeroch.
18.5.2020 - 20:43
+4

Radovan123

 

čo sa pohlo iba vymenil tamtých a dosadil vlastnych ludi...NAKA ja samostatna takže hovoriť o tom že ide po mafianoch a zlodejoch nie je na mieste
18.5.2020 - 21:04
+6

mitoO

 

To zas nie je zle, ze niekto dosadi svojich ludi. Ide o to, akych ludi.
18.5.2020 - 21:24
+5

Radovan123

 

No neviem ja si myslím že keby nechali "starých" tak ich môžu kontrolovať keď tak. Takto to je zase ako na začiatku. Ako pri nás v transpetrole kde od šéfa až po kosica trávnika sú všetko dosadení ľudia a mení sa to podľa vlády...
18.5.2020 - 23:53
0

ZOOMER

 

ano,kym bol SMER NAKA nemohla,nemala,nemoze,zrazu odkedy nastupila Matovicova vlada po tyzdni po dvoch Kicura v base a to je len zaciatok.
19.5.2020 - 10:35
+4

Mato-Mi

 

Ja som ho nevolil, ale preco urazat? Ty si koho volil?
18.5.2020 - 21:01
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
matis444

 

Dufam, ze sa zacne riesit online ponuka. Bude na tom viac zalezat, ked mozu byt obmedzene pocty divakov.
A teraz zo mna nehovori to emotivne ale skor pragmaticke.
18.5.2020 - 21:36
0

NZ Hockey

 

Nie ze by sme boli radi ako sme na tom dobre co sa virusu tyka, z akeho srabu nas vlada prisnymi opatreniami vyviedla a ze sme medzi TOP krajinami v EU mozno aj vo svete z tohto pohladu.
Nie tu si treba kopnut do Matovica v zasade uz len za to ze je to Matovic, dovod netreba. Slovak bude kritizovat stale. Ale to je na inu temu...

Moja taka bold prediction:
Bez ohladu na sucasne vyjadrenia ako to o pol roka bude / nebude (vidiet ze vsetko sa vracia k normalu ovela rychlejsie ako sa cakalo) tak si myslim, ze sezona sa zacne po dohode klubov v oktobri a normalne s plnym hladiskom - neobmedzene nariadeniami.
Este aj o tych ruskach pochybujem ze vtedy este budu nutne
18.5.2020 - 22:47
+3

burnzie

 

Matovič ohľadom športu hokeja a futbalu ani sa nikdy o tom nezmienil.. Ten človek keď nemá vzťah k športu ako takému tak aby nebolo horšie ako za Fica....pochovajú náš šport č 1 ale hlavne sme v top 3 az 5 čo sa týka štatistík korony.....koľkí z vás ľutujú, že ho volili? Najhoršie je, že už ani nie je koho...
18.5.2020 - 22:47
+4

gabi98

 

Ktorý doterajší vrcholný predstaviteľ mal vzťah k športu ?

A teraz nemyslím šaškovanie na zápasoch ala Gašparovič.

Táto krajina ma strasne vela problémových oblasti, ktoré je potrebné urgentne a prioritne riešiť. A napriek tomu, ze mi na SVK športe záleží, tak ten, povedal by som, medzi prioritne urcite nepatrí.

Keby Fico & company za tých 12 rokov boli bývali riešili potreby krajiny a nie tie svoje, ci svojich mecenášov, tak v súčasnosti by už bol oveľa väčší priestor a zdroje na podporu SVK športu.
18.5.2020 - 23:10
+15

burnzie

 

Ja som musel doslova ujsť za prácou do zahraničia lebo tá neistota tu ohľadom práce ma naozaj ubíjalo a že má byť ešte horšie? No ja si horšie ani neviem a nechcem predstaviť ale x rokov sa budú teraz podnikateľkovia a manažéri vyhovárať na coronu krízu aj 4 roky po pandémii a ľuďom dajú najnižší možný plat lebo kríza tohto scenára sa ja obávam hlavne v menších mestách na Svk...ľuďom po práci a počas voľna dobre padlo ísť na hokej a teraz nás pripravia aj o toto.... Že do konca kalendárneho roka možno bez divákov to si ani neviem predstaviť
19.5.2020 - 0:09
+2

HokejBJ

 

Boha tu kebyže ja som premier tak nalejem do hokeja také peniaze že by sme o pár rokov mali v NHL 10 takých slovenskych McDavidov
19.5.2020 - 0:16
+4

Sunkafit

 

Tiez sa smejem
19.5.2020 - 6:01
+2

strojar

 

Troška späť od politiky k hokeju.
Pre tvoju informáciu, Gašparovič mal kedysi hokejovú trénerskú jednotku.
19.5.2020 - 7:58
0

dufus

 

Strojár a kto mu udelil trénerskú jednotku,organizácia spojených nádorov ?
19.5.2020 - 16:04
+2

tomas71

 

gasparovic
19.5.2020 - 13:18
+1

BretPit

 

Gašparovič tu trenersku jednotku má asi tak ako Vinco L.titul inžinier
19.5.2020 - 13:26
+2

MackoPu

 

Vy ste tu normalni s tou politikou ? Su ledva tri mesiace od volieb a nikto iny nemusel startovat za takejto situacie. A tazsie este pride. Vsetci su klasicki majstri sveta, co by vsetko robili dokonale.
Tiez sa mi nepacia niektore veci, ale odtial potial.
A nadavka na politika je tiez nadavka...
18.5.2020 - 23:13
+25

Senn

 

Ked na to nema, tak naco sa tam drzi silou mocou? Tato Matovicova saskaren nevydrzi dlho.
18.5.2020 - 23:25
+11

warn1ng

 

Chces aby tam bol znova birmovany komunista Fico? Ako raz niekto povedal: "Radsej nech tam je "materska skolka ako napravnovychovny ustav".
19.5.2020 - 6:06
+8

strojar

 

Ak niekto poukáže na Matovičovu neschopnosť, to ešte neznamená, že chce Fica.
19.5.2020 - 8:00
+22

warn1ng

 

Ehm. A kto by tam isiel keby "Matovica saskaren" skonci?
19.5.2020 - 8:08
+2

Radovan123

 

kto nejde s nami ide proti nam...asi tak
19.5.2020 - 10:43
+1

Senn

 

Nie, nechcem tam Fica, Kotlebu ani Matovica.
20.5.2020 - 0:41
+3

Aasen36

 

Pozri sa na situáciu: tá s politikou má len veľmi, naozaj veľmi málo spoločné.

19.5.2020 - 9:04
0

julo

 

19.5.2020 - 11:32
+1

MackoPu

 

Na co konkretne nema ?
20.5.2020 - 21:49
0

Mato-Mi

 

Cize ked nebudu povolene sportove podujatia nad 1.000 ludi, tak vlastne kluby zrusia permanentky a budu sa predavat len listky na kazdy zapas.
19.5.2020 - 7:34
0

topska

 

No presne naopak by to malo byt v tejto dobe, ved tie kluby potrebuju peniaze co najskor.
19.5.2020 - 12:20
0

coolin

 

K politike sa nezvyknem vyjadrovat ale je to prvy premier co nieco robi. A ze robi aj chyby? Kto nic nerobi nic nepokazi, takze tolko k tomu.
19.5.2020 - 8:20
+8

Izo

 

prípravne Dukla - 2x Vsetín (doma a vonku ) , 2x Havířov (doma a vonku ), 1x Karlove Vary ( vonku v Brne ) + ďalšie 3-4 zápasy v riešení
19.5.2020 - 8:37
+1

Mato-Mi

 

mozu mat dohodnute zapasy, ale ked bude znizena kapacita na 1.000 ludi, tak to bude dost nahovno.
19.5.2020 - 8:52
0

Izo

 

do septembra ešte ďaleko , to už ani Matovič nebude vládnuť
19.5.2020 - 10:34
+1

LenTak93

 

snáď bude a ďalšia vec... čo má Matovič s hromadnými akciami? áno, tento blud vypustil zrejme z úst, ale takmer nikde v Európe sa ešte nepovolili akcie s vysokou účasťou ľudí... alebo Matovič má byť jediný a len kvôli vášmu pokoju to teraz spustiť?
19.5.2020 - 12:24
+5

ElwisNR BLOG

 

Tak ako sa hovorí po vojne je každý generál.V tej situácii čo tu ešte nikdy nebola nikto nechcel,aby to to dopadlo na základe informácií podobne ako v Španielsku alebo v Taliansku a byť pri prípadnom chybnom rozhodnutí zodpovedný za smrť občanov.Myslím,ze môžeme byť radi ako na tom sme a snáď sa z toho dostaneme po každej stránke,aj keď ešte sa môže stať všeličo.A verím ,že aj hokej sa z toho postupne spamätá a nebude to také tvrdé ako sa teraz zdá.
19.5.2020 - 15:45
+7

Nemehlo

 

Do septembra nebudu isto predcasne volby, neviem kto by mu vyslovil nedvoveru. S Kolarom su kamarati vacsi ako sa mohlo dat, ze budu. Sulik snad nespravi dalsie blaznovstvo.
19.5.2020 - 14:22
+2

mitoO

 

Sranda je, ze to "blaznovstvo" mu vycita prave Matovic, ktory hlasoval presne tak ako cela SaSka
19.5.2020 - 14:30
0

Mato-Mi

 

bohynu, nechcem, aby sa to tu zvrtlo na politicku diskusiu, ale netreba zabudat, kto vzadu tahal za nitky. Nebol to nahodou Dzurinda, ktory dotlacil Radicovu, aby spojila hlasovanie eurovalu a vyslovenie dovery vlade? Sulik od zaciatku tvrdil, ze euroval nepodpori. A dopadlo to ako dopadlo. Cize blaznovstvo mozno pricitat obom stranam.
19.5.2020 - 15:17
+3

mitoO

 

Preto som napisal "blaznovstvo" v uvodzovkach. Suhlasim, sposobil to Dzurinda a Radicova uz pravdepodobne dalej nevladala.
Narazal som na to, ze to teraz SaSke Matovic vycita, pricom hlasoval rovnako.
19.5.2020 - 16:45
+1

greendeath

 

Vdaka tomu moj hlas nestratil, ale este o to viac ms presvecil ze SAS je jedina spravna volba.
19.5.2020 - 22:39
+3

33800

 

Tak to sme dvaja
20.5.2020 - 12:03
+3

BretPit

 

traja
20.5.2020 - 12:14
+2

Fanpoprad

 

4
20.5.2020 - 14:15
0

snapshot

 

preto som ich volil od 2010 a aj v tom pokracujem. A zatial som po volbach nikdy nelutoval ani pred 4 rokmi a ani teraz
20.5.2020 - 16:41
0

topska

 

Na pripravu? Asi tam vypredane necakaju...Zase musis niekde ziskat zapasove navyky
19.5.2020 - 12:22
0

Urpiner16

 

Zrazu slniečkári kritizujú Matoviča ktorého pred voľbami velebili.Zrazu ten ho nevolil,onen ho nevolil ale rečí ste tu mali ako koza bobkov.Ja som ho tiež nevolil ale podľa mňa to s opatreniami robí veľmi dobre.Povedal by som že v rámci Európy najlepšie.Zrazu slniečkári nedočkaví by chceli mať život ako pred koronou.Milí slniečkári ale to sa nedá zo dňa na deň.
19.5.2020 - 12:33
+1

topska

 

co to ma spolocne s mojim komentom a preco to pises mne? ja som ho nevolil
19.5.2020 - 12:35
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Radovan123

 

tak chod do jaskyne a ži tam
19.5.2020 - 13:05
+1

Nemehlo

 

Ty by si mal volit slniecko, ocividne ti chyba vitamin D.
19.5.2020 - 14:23
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
VSS Košice

 

Ja som ho volil a som stale presvedčený že to bola dobra volba .
20.5.2020 - 20:02
+1

sob3k

 

Aki slnieckari velebili Matovica? Ved trebarz taky Arpad Soltes uz pred volbami vravel, ze Matovic ma v strane obrovskeho trojskeho kona, co sa koniec koncov aj potvrdilo. A okrem toho trojskeho kona je tam nehorazne vela vaty, ktora mohla byt zaplnena uplne inak, ale aspon neskodi. V kazdom pripade, slnieckari neboli z Matovica nijak velmi nadseni, lebo Matovic je len dalsia evolucia populistu. V tomto pripade este viac nebezpecny, lebo nie je pevne nikde ideologicky ukotveny a o to je nepredvidatelnejsi.

"Zrazu slniečkári nedočkaví by chceli mať život ako pred koronou."

Opat, aki slnieckari? C'mon, ukaz mi tych liberalov, co by chceli mat zivot ako pred koronou a uplne ignoruju zakazy? Nie su to nahodou fanusikovia Tisovych pohrobkov a komancov, ktori siria kraviny o 5G a vymyslenej epidemii a neviem com este? Presne ta ista mentalna skupina ako volici Johnsona, Trumpa ci Bolsonara? To su vsetko ultrakonzervativne skupiny.

Je absurdne, ked je za slnieckari oznacovani kazdy, kto nie je full blown nazi/commie. Je este absurdnejsie, ked nie su oddeleni z tej skupiny ani tito.
24.5.2020 - 22:54
+3

Nemehlo

 

Inak na tom 5g nieco bude, si vezmi ze uz skoro rok funguje 5G v Banskej Bystrici a pozri sa co to spravilo s takym Magianom, to nie je len tak.
25.5.2020 - 9:11
0

Urpiner16

 

Aha takže už ste vytriezveli vy z toho ošiaľu na uliciach.A prišla realita pre chlapcov čo sú nervózny z opatrení.Vám chýba disciplína.
19.5.2020 - 14:44
+2

MaxSBA

 

Už nech sa hrá ten hokej. Veľmi chýba.
19.5.2020 - 18:26
0

sumobb

 

Topska ty vieš všetko. Dukla Trenčín je armadny klub či civilný? Ak armadny tak oni s hokejom a peniazmi problem nebudú mať ked to financuje armáda a vlastne vsetci ludia na Slovensku.
19.5.2020 - 18:35
0

snapshot

 

armadny? Ako vazne? To nie je Dukla Banska Bystrica, ktora spada pod Vojenske sportove centrum a v podstate vsetci danovi poplatnici sa skladaju na sportove uspechy a otom samozrejme na dochodky.
19.5.2020 - 19:22
+4

MackoPu

 

Ak to je zart, tak ho fakt nechapem.
19.5.2020 - 20:48
0

Radovan123

 

?
19.5.2020 - 21:40
0

RedandYellow

 

Fuuha tak to som netušil že Dukla Trenčín je armádny klub
19.5.2020 - 21:44
+6

micu79

 

Konecne dobre spravy po dlhsej dobe.NAJLEPSIA U NAS!!!
19.5.2020 - 19:05
+3

sumobb

 

Keď som ja bol v DUKLE TRENČÍN tak bol armadny, ved preto ten názov a ak je tetaz civilny prečo sa volá DUKLA, to bývali vždy armádne názvy. Všetky DUKLY aj v Čechách boli armádne.
19.5.2020 - 22:08
0

snapshot

 

Preco Slovan je Slovan ked je sukromny a nie je Vahostav?
Ale no tak hraj sa na nazov.
20.5.2020 - 16:42
0

sumobb

 

Ved civilný odiel v Trenčíne sa volal JEDNOTA TRENČÍN tak prečo sa teraz tak nevolá keď je civilný.
19.5.2020 - 22:23
+2

XxMartinxX

 

Ak by bolo akékoľvek mužstvo armádne muselo by niesť hlavičku VŠC "vojenske športove centrum", tak je tomu po novom čiže po starom boli AŠK alebo VTJ a tomu by si mal rozumieť. Ak to tak nie je tak potom je to civilné označenie mužstva ako to nazyvas .V dnešnej dobe je podľa nelogické to ako keby si chcel premenovať Spartak Trnava neviem ak si mám predstaviť pod pojmom Dukla boj tak hokej je boj.
22.5.2020 - 0:36
0

ekaver

 

aby si sa čudoval
20.5.2020 - 11:20
+2

sumobb

 

Rkaver-no ved sa čudujem.DUKLA-TAKÝ NAZOV S BYVALEHO REŽIMU. Nepáči sa mi to ani v suvislosti s DUKLOU BB a DUKLOU MICHALOVCE.
20.5.2020 - 12:27
0

Radovan123

 

Trenčin a Michalovce to už maju iba symbolicky bystrica je stale pod "pravou" duklou. už chapeš?
20.5.2020 - 14:06
0

Big brother

 

Ou maj got "Dukla Trenčín" je názov klubu, ktorý z niečoho vyplynul. Ani za Pittsburgh Penguins nehrajú tučniaci.
20.5.2020 - 14:45
+2

Brasidas

 

ale Phil Kessel tam chvíľu hral
20.5.2020 - 14:53
+2

ekaver

 

celý pomýlený
20.5.2020 - 13:38
+1

sumobb

 

Ekaver-vyplynul ten nazov z bojov na Dukle, tak ako Gagarinov pohár v Rusku čo nie je nič spoločné s hokejom. Nazov hokejovho klubu ny mal vyplývať z hokeja nie z bojov na Dukle. Ja nie som pomylený,skôr asi ty ked nechápeš súvislosti s DUKLOU.Ten názov vytvoril bývalý režim.Neviem určite ale v ČR asi už v hokeji nazov DUKLA nie je.
20.5.2020 - 18:44
0

dukla15

 

v ČR ? čo tak Dukla Jihlava ?
20.5.2020 - 18:50
+1

topska

 

Ahaa...Tak sa pozri do toho Ceska ako sa tam volaju kluby a ci to ma nieco s hokejom. Draci, Bobri, Slezan, Kobra, Lvi, Vlci atd atd. A co taka NHL? V Nemecku mas tiez pekne priklady.
20.5.2020 - 18:59
0

sumobb

 

Topska-Barani-tvrdí ako barani.Vlci-vytrvalí ako vlci Boston-silní ako medvede. Kamzici - smelí ako kamziky. Vsetkych ktorych si uviedol-charakterizujú nejaké vlastnosti klubu. DUKLA - ako čo - no ked ste vyleteli v tých maskačovych dresoch tak len ako-vojaci
24.5.2020 - 19:06
0

topska

 

Vojaci nie su bojovnici? My sme maskacove dresy nikdy nemali.
24.5.2020 - 19:14
0

sumobb

 

Topska-ano vojaci sú bojovníci. DUKLA Trenčín od svojho vzniku bol vojenske alebo armadne stredisko, aj hokej patril k nemu, preto vás to bude vždy charakterizovať ako armadny klub, nie civilný. Jeden krat ste hrali v takych dresoch čo pripominali maskače-ináč vôbec neboli pekné, ale pripomínali klubovú minulost-armádnu,vojenskú. Vy nikdy s týmto nazvom nebudete civilný klub.Viac by sa vam hodil názov-Laugaricio Trenčín, vtedy by ste boli civilný klub.
24.5.2020 - 22:05
0

Tomino

 

On je popradčan ...
24.5.2020 - 22:06
+1

MackoPu

 

Normalne zasnem. To je riadna mentalna akrobacia s tym nazvom...
24.5.2020 - 22:22
+1

Big brother

 

NEUVERITELNE...tradičnému hokejovemu klubu Dukla Trenčín by sa viac hodil nazov Laugaricio Trenčín. Tak ty musíš byt asi na drogách. Dukla je azda ten posledny kluby, ktorý by mal niekedy uvažovat o zmene nazvu, to je uplny nonsens. To by fanušikovia nedovolili ani. Chlapče lieč sa
25.5.2020 - 10:44
+4

strojar

 

Návrh nazvať hokejový klub v Trenčíne "Laugaricio Trenčín" je skvelý.
Ešte tu chýba od autora návrh nazvať hokejový klub v Bratislave "Pozsony Bratislava" prípadne "Pressburg Bratislava".
Ako hovoril Karol Polák:
"Bodaj by sme mali viac takýchto Manfredov."
To by bola zábava.
25.5.2020 - 11:31
+2

BretPit

 

25.5.2020 - 11:54
0

BretPit

 

kamzík nie je smelý,kamzík je skôr plachý tvor,...... ,keby bol smelý,možno už by sme nejaký ten titul mali
25.5.2020 - 11:23
0

strojar

 

Tak, tak.
Smelý nie je kamzík, ale zajko:
https://www.martinus.sk/?uItem=207698
25.5.2020 - 11:27
0

Nemehlo

 

cize kluby sa maju volat: Puk KE, Hokejka BB, Prilba Mi, Rukavice PP, Cervena ciara ZV, alebo ako ma byt ten nazov z hokeja? Kde si to prosim videl?
21.5.2020 - 9:51
+3

sumobb

 

Nazov DUKLA vznikol v byvalom režime a je to politicky nazov z vďaky na pamiatku bojov proti fašizmu na Dukle. Barani, Kamzici, Vlci,Ritieri, Corgoni, atd vyjadrujú asi nieco ine ako druhú svetovú vojnu.Dukla nie je spravny nazov športového klubu. Asi si mylite fazónu zo sezónou. Slovo Dukla patrí k oslavám na pamiatku druhej svetovej vojny nie názvu hokejového klubu.A myslim si to aj v suvislosti s Duklou BB a Jihlavou aj Michalovcami.Proste mi to nesedí s nazvom sportoveho klubu. Ved aj Rusi mohli svoj pohár nazvat po niektorom hokejisovi, nie po kozmonautovi.Tretiak Charlamov,Petrov, Firsov, Ragulin a ďalší.Už viete o čom hovorim,či ešte stále nie? Ja nie som pomylený.
20.5.2020 - 19:45
0

topska

 

Ale to je znacka, vymazat ju je stratove. Preco by to pre pana robili. O to nam ide.
20.5.2020 - 19:59
0

Radovan123

 

aha takže hokejista je viac ako narodny hrdina?
20.5.2020 - 20:55
0

MackoPu

 

Ale si.
20.5.2020 - 21:49
+3

Nemehlo

 

Vies o tom ze ani Lord Stanley nebol hokejista?
21.5.2020 - 9:53
0

Big brother

 

Si riadne pomýlený
22.5.2020 - 6:53
0

Big brother

 

Uvedom si, že "Dukla Trenčín" je značka, to su nesmrtelné nazvy...ako "Slovan Bratislava", či "Sparta Praha". V princípe je uplne jedno čo ako vznikla a z čoho to vyplynulo.
22.5.2020 - 6:57
0

leomessi

 

Apple je v preklade jablko a je to nazov firmy ktora sa zsobera IT technologiami
Puma - alebo americka veľká mačka je značka športoveho oblečenia...

nechapem prečo by sa hokejovy klub nemohol volať Dukla , aj keď nema tento výraz nič spoločneho s hokejom ...
21.5.2020 - 12:32
0

sumobb

 

leomesi-DUKLA vznikla ako politická značka armaneho strediska ako aj hokejoveho klubu v socializme, preto mi to vadí a nesedí mi to, ale ak sa to páči tebe tak je to v poriadku. Neviem koľko máš rokov a ak by si žil v tom politickom terore, tak by sa ti to mozno tiež nepáčilo a mne je divné že /ZNAČKA DUKLA/sa stále niekomu páči.
21.5.2020 - 12:46
+1

Big brother

 

Značka "Dukla Trenčín" sa človeku musí pačit. Jasne, že iným mestám by to nesvedčalo, lebo to z ničoho nevyplynulo. Ale na Slovensku máš nejakých pár klubov, ktoré majú dlhodobo taky istý nazov a sú to silné nemenné značky - Slovan Bratislava, Spartak Trnava, Dukla Trenčín, HC Košice. Neviem si predstavit, že by sa hokejový klub v Trenčíne volal inak, to ako k čomu?
22.5.2020 - 7:11
0

strojar

 

S tou "nemennou" značkou HC Košice si dosť mimo terča.
22.5.2020 - 8:14
0

Big brother

 

Ide o ten princíp.
22.5.2020 - 8:35
0

strojar

 

Princíp čoho?
22.5.2020 - 9:13
0

Nemehlo

 

HC sme od 98. To nie je tak dlho.
22.5.2020 - 10:29
0

sumobb

 

topska-po zmene režimu každý klub niečo zmenil na tej soc.značke, v BB to bola TJ Iskra Smrečina BB no a teraz je iná.Dukla-sa viac hodí na armadny odiel,mne to proste nesedí a pripomína mi to bývalý režim ktorý mi tiež nesedel a som rád že sa zmenil. To je všetko a ak sa vám páči DUKLA tak potom je to pre vas co ju máte radi v poriadku.
21.5.2020 - 12:33
0

Big brother

 

Je uplne jedno čo to tebe pripomina, keď si dáš dokopy "Duklu" a "Trenčín", tak to niečo znamená a o tom to je
22.5.2020 - 6:59
+1

Big brother

 

A je uplne choré tu vobec polemizovat o nazve takého klubu. To je totálny nonsens, aby sa Dukla Trenčín volala inak ako Dukla Trenčín. To už potom nech sa hrá hokej na trave.
22.5.2020 - 7:00
+1

mitoO

 

BB zmenila znacku Iskra preto, pretoze povodny klub ŠaHK Iskra Banská Bystrica zanikol, skrachoval a vznikol uplne novy bystricky klub.
25.5.2020 - 9:17
+1

Hanzal61

 

Haloooo prispievajuci a Váženy toto neni debata o politike haloooooo tu je debata o dukle trencin Važeny halooooo a nie politika......
21.5.2020 - 14:55
+5

sumobb

 

Hanza-ved to je o Dukle, spočitaj si kolko krát som napísal slovo Dukla v prispevkoch a precitaj si ich este aspoň 1 kràt
že o čom to je, no ak chcete dat názvom klubu úctu k padlym v bojoch na Dukle cez vojnu, tak sa skláňam aj ja.
21.5.2020 - 18:19
0

Big brother

 

Nikto nechce dat nikomu žiadnu úctu, nerob sa natvrdlým už
22.5.2020 - 7:02
+1

Urpiner16

 

Dukla je Dukla.Boj proti fašizmu.Dukla Trenčín,Dukla Michalovce,Dukla Jihlava prípadne Dukla Banská Bystrica môžu byť hrdí že nosia tento názov.Aj socializmus nám priniesol mnoho radosti a veselosti.
21.5.2020 - 18:55
0

sumobb

 

Urpiner, Dukla-starý prežitok aj s farbami.Pre Trenčín - Laugaricio.
22.5.2020 - 19:07
+1

MackoPu

 

Ok, ty tym padom nie si byvaly hokejista, ale zapasnik sumo. To je asi taka logika.
24.5.2020 - 22:23
+5

sumobb

 

No a ty si MackoPu.
26.5.2020 - 4:37
0

Big brother

 

ty si čistá brzda nechapavá. Vlastne ani Spartak Trnava by sa nemal volat Spartak...ved čo maju teraz ako spoločné s rímskym otrokom Spartakusom Dukla Trenčín je proste Dukla Trenčín. AS Trenčín je AS Trenčín (tiež už s názvom AS - araver synot, nemá teraz nič spoločné, ale ten nazov tam je, lebo z niečoho vznikol). To už potom aj Sparta Praha je stary prežitok a kluby si budú každych 30 rokov menit nazov, aby nezostarol? preboha
25.5.2020 - 10:40
0

sumobb

 

Sparta-kus bol silný,bojovny,vytrvalý,chrabrý- tým sa charaktrrizujú tie kluby s tým názvom.
26.5.2020 - 4:43
0

sumobb

 

Ved ekzistuje známa súťaž čo charakterizuje tie vlastnosti Spartakusa-silu vytrvalosť atď. SPARTAN. A čo charakterizuje s tých vlastností DUKLA..
26.5.2020 - 4:56
0

Big brother

 

Ten nazov Dukla nevyplynul z vlastností preboha
26.5.2020 - 7:33
+1

ekaver

 

nekŕmte ho
25.5.2020 - 11:15
0

sumobb

 

Mate pravdu, uvedomil som si to, aj HC 05 by sa mal volat-Pametník SNP BANSKÁ BYSTRICA
26.5.2020 - 4:32
0

Big brother

 

Prečo sa vlastne HC 05 volá HC 05? Ved už je rok 2020 (podľa tvojej logiky)

A hlavne, fakt tieto starosti vypusti, vobec to neni tvoja záležitost, prečo chceme v Trenčíne Dukle Trenčín a nie Laugaricio Trenčín Nazov klubu je asi v kompetencii ludi v Trenčíne (vedenie, fanušikovia) a tam nikto o žiadnom inom nazve ani vo sne neuvažuje
26.5.2020 - 7:36
+3

Nemehlo

 

To vazne chce Laugaricio Trencin? To uz by nebolo lepsie Trencin Trencin? Alebo este Trencin Trencin Trencin?
26.5.2020 - 9:23
0

Big brother

 

Ved to hore písal Dukla je prežitok, ale Laugaricio nie
26.5.2020 - 9:32
0

sumobb

 

Big-hore som písal že z čoho a prečo sa vytvoril nazov DUKLA asi si mladý ked to nevieš.Bol to politický akt v bývalom režime.Ja nechcem aby sa hokej. obiel volal Laugaricio, to bol len civilny priklad,lebo mazov DUKLA bol v sociku určený pre športové strediská-ale armádne.Vtedy to bolo dobré lebo športovci mohli vykonávať svoj sport v rámci zakladnej vojenskej služby. Preto DUKLY boli,sú, aj budú armadne zriadenia a pre civilný odiel sa tento názov nehodí. To je vsetko ale ak sa vam to páči, tak si ho nechajte.
26.5.2020 - 18:43
0

Big brother

 

Ja neviem či sa robíš alebo to fakt myslíš važne. Mne nemusíš vysvetlovat ako to vzniklo. Podstata je, že sa to zachovala a vznikla z toho silná značka, ktorá niečo znamená. Ten nazov tam jednoducho je a s armadou ten klub teraz už nič nemá. Ale ten nazov tam proste je - tak sa volá. Tu máš dokaz: https://finstat.sk/36324051
26.5.2020 - 21:16
+2

Big brother

 

A to nie je o pačení, nepačení...to je tradicia, silna značka o ktorej zmene nikto nikdy neuvažoval.
26.5.2020 - 21:17
+1

sumobb

 

No a budte aj ďalej vojaci.
26.5.2020 - 18:46
0

Flak108

 

Dnes foto. Dukla začala prvé tréningy na ľade u Gaboríka. Paráda.
29.5.2020 - 14:37
0

julo

 

Nejako skoro nie?
29.5.2020 - 14:47
0

dukla15

 

Nie je to skoro .... počas letnej majú každý piatok spestrenie že majú tréningy na ľade čo je super si myslím.
29.5.2020 - 20:32
0

Flak108

 

Vieš čo ani neviem. Za normálnych okolností, kedy skončí sezóna v klasickom období asi hej. Ale keď si vezmeš, že neboli od marca na ľade asi je čo doháňať.
29.5.2020 - 14:55
0

Big brother

 

To s tym nemá nič. Aj minuly rok chodievali piatky počas suchej pripravy na lad.
31.5.2020 - 9:26
0

dusan1980

 

Ja sa cudujem ze tu tolko ludi je schopnych reagovat na sumobb a jeho debatu o nazve Dukla
Dukla je naša, je a bude to vzdy Dukla Trencin a nic ine.
Sumobb ty sa premenuj na bubobb pre mna za mna ...
Uplne zbytocne diskusia a vysvetlovanie cloveku co asi spadol z marsu
29.5.2020 - 19:43
0

sumobb

 

No už som ani necakal, že este bude niekto reagovať na /DUKLA/ aspon som vas trochu pobavil a vyhecoval, ked sa este nehrá a som rad, že sa mi to podarilo. Ved ja som bol v DUKLE TRENČÍN na vojne , nie ako zápasník sumo ale ako hokejista.To ste mali este otvorený stadion a my v BB sme už mali tú drevenú /budu/ako ju teraz voláte. Trenoval ma trener Macoušek a potom Walter ak vam tie mená niečo hovoria. DUKLA bola vtedy armádne športové stredisko s viacerými športami,napr. zapasnici, kanoisti, hokejisti.Meno Paštinský je vám známe,aj on bol v tedy v DUKLE TRENČÍN na vojne. Ja mám Trenčín rád ale vždy DUKLA TRENČÍN bola, je,aj bude vzhladom na minulosť braný ako vojenské hokejové mužstvo.Nič v zlom. Laugaricio som uviedol len ako príklad civilného názvu.
29.5.2020 - 20:40
0

MackoPu

 

Nie, tu nikto Waltera nepozna.
29.5.2020 - 22:49
+1

sumobb

 

Zase sa vysmieveš Macko, klikni si DuklaTN vikipédia a treneri. S tou prípravou idete asi na majstra. Myslím to vážne,nie ako výsmech.
31.5.2020 - 9:38
0

Big brother

 

Ako može byt TERAZ a v BUDÚCNOSTI Dukla Trenčín braná ako vojenské hokejové mužstvo? Čo tí chalani majú s vojskom? Ako ved to už sa musíš aj ty sám za hlavu chytat akú somarinu si napísal
31.5.2020 - 9:30
+1

sumobb

 

Veď teraz keď už je to civilný odiel tak to stále bude pripomínať minulost,farba dresov,a slovo DUKLA na dresoch.Nie pre mladých,tí sa o minulosť nezaujímajú, ale pre staršiu hokejovú generáciu.Nenapísal som hlúposť.Vynikajuce uspechy TN hokeja boli vždy spájané s vojenskym oddielom DUKLA TRENČÍN.
31.5.2020 - 9:53
0

Big brother

 

Ja neviem čo tebe bude pripomínat, ja ti iba vravím, že Dukla Trenčín je Dukla Trenčín a nemá s vojskom už vobec nič. Proste Trenčín je hokejová bašta a slovo Dukla k tej bašte neodmyslitelne patrí. To, že ty hĺbkovo vnímaš minulost a maš z nej nejaké depresie alebo čo, to je už na inú tému.
31.5.2020 - 10:01
+1

sumobb

 

Bb máš pravdu,vykašľať sa na hokejovú minulost TN,treba myslieť len na budúcnosť-civilnú buducnost DUKLA TRENČÍN.
31.5.2020 - 10:06
0

Big brother

 

Ved na to my všetci myslíme
31.5.2020 - 10:08
+1

sumobb

 

Bb-tak ako vidim podľa tej kvalitnej prípravy-už aj na lade myslite na titul-či?
31.5.2020 - 10:19
0

Big brother

 

To nie, len je to lepšie takto...ked vela hráčov, aj treneri sú z TN a okolia. Majú to lepšie ako si nahanat treningove podmienky, zhanat posilnovnu. Takto majú o starost menej, majú treningy, kondičného trenera a nemusia nič riešit.
31.5.2020 - 10:30
0

sumobb

 

No len aby sa to na jeseň rozbehlo, aby vsetky pripravy muzstiev neboli zbytočné, potom čo si budeme vypisovať ak sa nebude hrať.
31.5.2020 - 10:49
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Poprad1664:4036
2.Nitra1661:5135
3.Zvolen1454:3130
4.N. Zámky1859:4930
5.Slovan1554:3828
6.Košice1756:4427
7.Detva1651:4623
8.Michalovce1750:5423
9.Trenčín1548:4820
10.Miškovec1637:5219
11.B. Bystrica1542:6215
12.L. Mikuláš1734:95-1
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina8800046:824
2.Martin8510227:2617
3.Sp.Nová Ves6500131:1915
4.Levice8401323:2913
5.Topoľčany6310324:1311
6.Trnava8300528:289
7.Dubnica7300420:269
8.P.Bystrica8300521:369
9.Skalica8201520:277
10.Humenné6100514:223
SR 185000510:300
Aktualizované: 4.12.2020 23:31
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina8800046:824
2.Martin8510227:2617
3.Sp.Nová Ves6500131:1915
4.Levice8401323:2913
5.Topoľčany6310324:1311
6.Trnava8300528:289
7.Dubnica7300420:269
8.P.Bystrica8300521:369
9.Skalica8201520:277
10.Humenné6100514:223
SR 185000510:300
Aktualizované: 4.12.2020 23:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Bolzano121001146:2231
2.Graz16821556:5529
3.Viedeň14731352:3428
4.Fehérvár17722655:5927
5.Klagenfurt16802642:3526
6.Salzburg12702345:3123
7.Innsbruck15512747:5119
8.Dornbirn16431843:5119
9.Bratislava15421840:5217
10.Villach15323736:5116
11.Linz163101234:5511
Aktualizované: 3.12.2020 16:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Bern - Zug 1:4 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Servette Ženeva zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy nad Lausanne 3:2. výsledky: Bern - Zug 1:4, Lausanne - Servette Ženeva 2:3, Davos - Ambri-Piotta 4:6.
včera o 22:18 - TASR

Davos - Rapperswil 4:2 v stredajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Davosu zvíťazili v stredajšom zápase švajčiarskej ligy na domácom ľade nad Rapperswilom 4:2.
2.12.2020 21:57 - TASR

Jokerit Helsinki - Salavat Julajev Ufa 3:1 v stredajšom zápase

Hokejisti Jokeritu Helsinki zvíťazili v stredajšom zápase KHL nad Salavatom Julajev Ufa 3:1. sumár: Jokerit Helsinki - Salavat Julajev Ufa 3:1 (1:1, 0:0, 2:0) Góly: 14. Pakarinen, 49. Joensuu, 60. Anttila - 18. Lisovec
2.12.2020 19:54 - TASR

Ässät Pori - KooKoo Kouvola 1:6 v zápase fínskej ligy

Hokejisti KooKoo Kouvola zvíťazili v stredajšom zápase fínskej ligy na ľade Ässätu Pori vysoko 6:1. Bol to na dlhší čas posledný duel, keďže vedenie súťaže prerušilo aktuálnu sezónu od 3. do 19. decembra. Dôvodom je nárast prípadov koronavírusu v krajine.
2.12.2020 19:51 - TASR

Fínsku ligu prerušili od 3. do 19. decembra

Vedenie najvyššej fínskej hokejovej ligy prerušilo aktuálnu sezónu od 3. do 19. decembra. Dôvodom je nárast prípadov koronavírusu v krajine. Predstavitelia súťaže tak reagovali na sprísnené opatrenia regionálnych úradov, ktoré majú zamedziť šíreniu vírusu, informovala oficiálna stránka Liigy.
2.12.2020 16:43 - TASR

Växjö rozdrvilo v utorňajšom zápase švédskej ligy prvú Frölundu 8:0

Hokejisti Växjö rozdrvili v utorňajšom šlágri švédskej ligy lídrov z Frölundy vysoko 8:0 a poskočili na tretiu priečku tabuľky. výsledky: Djurgarden - Leksand 3:0, Malmö - Linköping 3:4 pp, Rögle - HV 71 4:0, Skelleftea - Lulea 0:4, Växjö - Frölunda 8:0
1.12.2020 21:37 - TASR

Lukko Rauma - IFK Helsinki 4:0 v zápase fínskej ligy

Hokejisti Lukko Rauma zvíťazili v utorňajšom zápase fínskej ligy nad IFK Helsinki hladko 4:0 a vrátili sa na čelo tabuľky o skóre pred druhý Ilves Tampere. Liiga - utorok: Lukko Rauma - IFK Helsinki 4:0, Sport Vaasa - Tappara Tampere 4:2
1.12.2020 20:16 - TASR

Janus nezabránil prehre Székesfehérváru v Bolzane

Hokejisti Bolzana vyhrali v sobotňajšom dohrávanom zápase 17. kola IHL doma nad Székesfehérvárom 4:1. Za hostí odchytal celý duel slovenský brankár Jaroslav Janus.
28.11.2020 22:22 - TASR

Lugano - Zürich 1:5 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zürichu zvíťazili v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy na ľade Lugana 5:1. výsledky: Fribourg - Lausanne 1:2, Lugano - Zürich 1:5, Rapperswil - Davos 5:7
28.11.2020 22:05 - TASR

Brynäs - Färjestad 4:6 v sobotňajšomšom zápase švédskej ligy

Hokejisti Leksandu zvíťazili v sobotňajšom stretnutí švédskej najvyššej súťaže nad Malmö 4:3. V prvom útoku víťazného tímu sa predstavilo aj slovenské duo Marek Hrivík, Peter Cehlárik, no do štatistík sa nezapísalo. Leksand si pripísal tretie víťazstvo z uplynulých štyroch duelov a posunul sa na deviatu priečku tabuľky.
28.11.2020 20:29 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

06. 12. 2020
L. Mikuláš - Michalovce o 12:00
N. Zámky - Detva o 16:00
Poprad - Zvolen o 16:45
B. Bystrica - Trenčín o 17:00
Miškovec - Košice o 17:15
Slovan - Nitra o 18:00

Odohrané zápasy

04. 12. 2020
NitraN. Zámky
5:3REPORT
TrenčínSlovan
4:1REPORT
ZvolenMichalovce
4:1REPORT
KošicePoprad
5:6 PPREPORT
DetvaMiškovec
6:0REPORT
03. 12. 2020
B. BystricaL. Mikuláš
4:3 PPREPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP27 bodov
2.Gašpar R.SBA22
3.Ranford B.SBA20
4.McPherson A.ZVO20
5.Skokan D.POP20

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP18 gólov
2.Hrnka T.NIT10
3.O´Donnell B.SBA10
4.Handlovský L.POP10
5.Gašpar R.SBA10

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS94.48 perc
2.Makarov A.SBA92.25 %
3.Sholl T.DEV92.22 %
4.Rahm R.ZVO92.13 %
5.Vošvrda T.POP91.94 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov