Diskusia: Trenčín je stále posledný, nebodoval ani s Michalovcami
Hokejisti HK Dukla Ingema Michalovce zvíťazili v nedeľňajšom zápase 5. kola Tipos extraligy na ľade HK Dukla Trenčín 5:3 a posunuli sa na piatu priečku tabuľky. Domáci prehrali aj piaty duel novej sezóny v riadnom hracom čase a bez bodu sú na poslednom mieste.
Trenčania pritom viedli 1:0 aj 2:1, no náskok neudržali. V 12. minúte ich poslal do vedenia Sean Josling a v 24. minúte Gordon Green, ktorý odpovedal na vyrovnávajúci gól Clifforda z úvodu druhej tretiny. O 36 sekúnd však vyrovnal Albert Michnáč a v tretej tretine otočili skóre Ben Johnson a Filip Vašaš. Domáci v 59. minúte ešte znížili zásluhou Quinna Schmiemanna, no pri ich hre bez brankára uzavrel skóre Michal Kabáč.
HK Dukla Trenčín - HK Dukla Ingema Michalovce 3:5 (1:0, 1:2, 1:3)
Góly: 12. Josling (Cardwell), 24. Green (Ahl, Cardwell), 59. Schmiemann (Ahl, Josling) - 21. Pu (Slováček, Daugavinš), 25. Michnáč (Bodák, Drgoň), 49. Johnson (Daugavinš, Slováček), 50. Vašaš (Solenský, Meliško), 60. Kabáš (Vašaš). Rozhodcovia: Klejna, Crman - Junek, Jedlička, vylúčení: 4:4 na 2 min, presilovky: 1:1, oslabenia: 0:0, 1072 divákov.
Trenčín: Valent - Cardwell, Macejko, Schmiemann, Hatala, Hlaváč, Starosta, Bokroš, Laurenčík - Ahl, Baláž, Green - Josling, Stapley, Burzan - Hudec, Švec, Sojčík - Tomík, Dej, Krajčovič
Michalovce: Glosár - Drgoň, Meliško, Bodák, Slováček, Brejčák, Cibák - Daugavinš, Johnson, Krastenbergs - Svitana, Rönni, Fominych - Michnáč, Pu, Valach - Kabáč, Solenský, Vašaš
- J4kuubbb
- V Trenčíne sa predbehujete ktorý sport bude horší?
- 29.9.2024 - 20:35
- +16
- Cvikelka
- Ale parkoviská sú prvé.
Prvé spoplatnené 😃😃😃😃 - 29.9.2024 - 20:50
- +15
- Korimaro
- Vyhrali sme ale výkon slabý jedine 2 tretiny proti Ke bolo celkom fajn ale potom klesajúca krivka ...a to sme ešte nedostali silných súperov už teraz sa bojím čo bude lebo na Trenčín stačilo aj taký slabý výkon ale na Spišiakov alebo PP to nebude stacit
- 29.9.2024 - 20:35
- +2
- VTJ MI
- Suhlasim..toto nebude stacit ani na Zilinu
- 29.9.2024 - 20:55
- +5
- moke19
- Skús byť športovec, nepodceňuj budúceho súpera
- 29.9.2024 - 22:01
- 0
- Citron9488
- Parkovanie to sa asi nikto nechytá
- 29.9.2024 - 23:37
- 0
- fanda55
- Miestami ako tak, ale celkovo to zďaleka nestačí, tie góly dostáva Dukla strašne ľahúčko. Tak sa bodovať nedá
- 29.9.2024 - 20:36
- +1
- apocalypto
- Tu už budú padať hlavy ,jestli se nemýlim ..
- 29.9.2024 - 20:36
- +5
- frantapriklep
- Dnes boli body najbližšie, ale opäť ďaleko.
Prvá tretina bola z trenčianskej strany dobrá. Bola tam aktivita, šance, vybojovane presilovky. Z jednej pekný gól Joslinga, no ďalšie boli zahraté horšie a to sa vypomstilo. Namiesto náskoku bolo len 1:0, hostia využili hneď prvú a boli naspäť v zápase. A od druhej tretiny boli lepši, silnejší v súbojoch, aktívnejší. Zrazu boli Trenčania v súbojoch stále druhí. Green ešte peknou akciou vykresal šancu, ale inak už ich viac mal michalovský tím. V tretej časti chyba Burzana, prvý vinkel kľačiacemu Valentovi, o chvíľu ďalší vinkel, keďže bol opäť na ľade a bolo prakticky rozhodnuté. Hoci ešte prišla mala nádej po góle v hre bez brankára, ale už bolo neskoro.
Nula bodov, spokojný nemôže byť nikto, čaká náročný týždeň. Tak hráčov, ako aj trénerov či vedenie. Lebo nula bodov po piatich dueloch je proste strasidelnych. Ale nikto tie body za nich nezíska, musia sa z toho vyhrabať sami… - 29.9.2024 - 20:37
- +2
- evgeni71
- Dnes sa nikto nechytil?
- 30.9.2024 - 10:27
- 0
- frantapriklep
- Keby si bol ticho, tak by sme sa k tej tvojej blbosti z piatka nevracali. Green dnes pridal ďaľší gól, takže len potvrdzuje to, že sa v piatok gólovo "chytil".
- 30.9.2024 - 10:31
- +3
- evgeni71
- Už som sa zľakol, tak ešte že je chytený, už to pojde
- 30.9.2024 - 14:06
- 0
- frantapriklep
- No vidíš, a snáď aj ty doučíš slovenčinu a nebudeš s tým mať problém do budúcna.
- 30.9.2024 - 14:40
- 0
- Jojiko
- Ten Hudy je už istý?
- 29.9.2024 - 20:38
- 0
- Martin3Archi
- Vraj okrem neho aj nejaký kanadský obranca … nevie niekto meno?
- 29.9.2024 - 20:42
- 0
- Jojiko
- Lebo v TV vraveli že Hudy ide do TN
- 29.9.2024 - 20:42
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- iii
- Vraveli ze sa o tom rozprava, nevraveli ze je to hotova vec..
- 30.9.2024 - 8:26
- 0
- micu79
- Az mi je do placu kde to nase vedenie dotiahlo zlata minula sezona
- 29.9.2024 - 20:39
- +7
- gabby
- no ja som si vcera spomenul na to velkolepe odhalenie noveho znaku klubu a slogan ,,nove logo - nova era,, a nikto vtedy asi ani netusil ako blizko bude k pravde 😏
- 30.9.2024 - 5:21
- +5
- pesonen
- Ale...nove mikiny mame pekne.
- 30.9.2024 - 11:42
- 0
- Flak108
- Hej, chcel som kúpiť na eshope ale nikde nič.
- 30.9.2024 - 12:24
- 0
- pesonen
- Uz to tam nahodili konecne.
- 30.9.2024 - 12:27
- 0
- Flak108
- Super, diky za info.
- 30.9.2024 - 12:31
- 0
- Cvikelka
- Puk. Niečo tu puklo. Jáj pravá DUKLA 🤣😂🤣😂
To už je fakt cirkus.
Útok nepomôže obrancom ani za svatého.
Tak smutného Valenta ani nepoznám.
No a kde je ten odborník, čo mi tu písal, že Feneš sa ide učiť od skúseného Ernesta?
Naučí sa iba to, ako hrať hokej proti Somálcom na piesku. 🤣😂
Normálne paródia na hokej.
Ale jedno pozitívum som našiel.
1000 divákov si zaslúži rešpekt.
Ísť sledovať hento, tak to smekám klobúk.
Veľa šťastia Trenčín.
Obrancov cudzincov poslať okamžite preč a podpísať inakších.
Brankárov oboch preč.
Ak príde Hudáček, dať mu dvojku Boráka.
Útok je veľká trápenka, no nájsť Slovákov čo nikde nehrajú? Ani len vizuálne.
Tréner ak má hrdosť, nech račej odíde.
- 29.9.2024 - 20:42
- +16
- Cvikelka
- Niekde som napísal že Valent?
- 29.9.2024 - 20:49
- +2
- apocalypto
- Áno aj..
- 29.9.2024 - 20:49
- +2
- Cvikelka
- Videl si keď dal dole masku?
To není ten Valent ako bol prv. Hnevá ho to.
Na motiváciu keď mu celá defenzíva nepomôže.
Ale je pravda že na túto ligu už nemá.
Na prvú áno. - 29.9.2024 - 20:51
- +7
- Milos1977
- Keď brankára nepodrzi obrana,tak sa môže aj posrat a nebude to stacit
- 29.9.2024 - 20:53
- 0
- Cvikelka
- Ani útok obrane nič nepomáha. Preto píšem celá defenzíva.
- 29.9.2024 - 20:54
- +2
- gabby
- nie nemoze ale Valent z pred dvoch rokov by nieco naviac chytil... myslim ze aj sam Miso citi ze navrat ma trpku pachut 🙄
- 30.9.2024 - 5:27
- +3
- dusan1980
- Ja bysom ako dvojku nechal Valenta.Vcera chytal dobre.Za goly nemohol
- 30.9.2024 - 8:34
- 0
- frantapriklep
- No neviem. Mišo už počas posledného pôsobenia bol prakticky stále na kolenách. Včera tretí aj štvrtý gól rovnaký, on na kolenách, puk pod hornú žŕdku. A ani ten presun pri druhom góle nebol zrovna ideálny.
- 30.9.2024 - 8:40
- +5
- MackoPu
- Tie strely boli tak trafene, ze by ma zaujimalo, kolko z desiatich pokusov by tak skoncilo.
- 30.9.2024 - 13:08
- 0
- frantapriklep
- No u štandardného brankára v dobrej forme 1.
- 30.9.2024 - 13:31
- +1
- MackoPu
- Myslim, kolkokrat by utocnik tak trafil. Toto su nechytatelne strely, brankar sa nemoze roztiahnut na celu branu.
- 30.9.2024 - 18:30
- 0
- mili28
- hudacek ma prist len na mesiac... a ci sa to zrealizuje, to je vo hviezdach, pretoze jeho poziadavky su v nasom ponímaní obrovske.
- 30.9.2024 - 12:19
- +2
- strojar
- Možno to bude ako s tým policajtom, ktorý sa pýta kolegu:
"Počuj ako ďaleko je na Mesiac?"
Ten reaguje:
"Prečo sa pýtaš?"
"Ále šéf ma chce poslať na mesiac na školenie." - 30.9.2024 - 12:32
- +2
- MackoPu
- Ze by sa na toho khl-kara nepiskalo ?
- 30.9.2024 - 13:08
- +1
- dusan1980
- Tak potom nema zmysel ho ani brat...na mesiac
Tieto mesacne posily sme tu uz mali.Ved on je nerozchytany
U nas bude chytat lebo bude drahy a ked sa rozchyta ide dalej
Blbost ako mraky
Zoberme Jara Halaka...ten je volny - 30.9.2024 - 13:18
- 0
- Dzunkes
- Strba a Bokros trasu sa vam zidle!
- 29.9.2024 - 20:42
- +7
- batman
- Smutno mi je. Ale sport je dlhodobo spravodlivy.
- 29.9.2024 - 20:45
- +3
- apocalypto
- Ak je pravda ,o hudackovi neviem či to nebude škoda peňazí ,už dnes mal byť minimálne na lavičke Borak ako impulz, a v piatok už v bráne a jeden z dvojice melichercik melichercik už tu ani nemal byť ,ako na čo čakajú ,očividne jeden z tých brankárov tam už nemá čo robiť ,keď nepomôže výmena v bráne môžu začať aj z poľa
- 29.9.2024 - 20:54
- +3
- pesonen
- "jeden z dvojice melichercik melichercik už tu ani nemal byť" s tymto sa neda nic ine nez len suhlasit.
- 29.9.2024 - 20:58
- +11
- apocalypto
- Presne som vedel že sa nato niekto nalepí , áno melichercik už mal byť prec
- 29.9.2024 - 21:07
- +3
- pesonen
- Omyl. On nemal nikdy ani prist.
- 29.9.2024 - 21:10
- +14
- Mato-Mi
- Po prvej tretine mohlo byt po zapase, ale TN sa trapi.
Od druhej tretiny sme sa zlepsili, ale stale to bol slaby vykon, ktory dnes stacil na 3 body. Brejcak out cca na mesiac udajne.
Prvy utok sa stale trapi.
Uvidime, co prinesie piatok a nabudena Zilina. - 29.9.2024 - 20:54
- 0
- krutilas
- v Hudashow 😆
- 29.9.2024 - 20:56
- +25
- alexijoo77
- Moc si tých Hudashow asi neužije s takou obranou
- 29.9.2024 - 23:29
- +1
- Milos1977
- Jedine
- 29.9.2024 - 21:00
- +2
- templar
- Keď dlhoročne s.rieš na servis auta, tak sa potom nečuduj, keď sa ti dymí z výfuku...ak sa nám aj nakoniec túto sezónu zas nejako podarí utlapkať z blata, neverím, že sa budúci rok niečo výrazne zmení...
- 29.9.2024 - 20:59
- +7
- kabelko55
- Borak nechytá ani v Dubnici, nechce sa mi hľadať je úplne niekde inde?
- 29.9.2024 - 21:00
- 0
- strojar
- Ten Feneš to vôbec nezvláda.
- 29.9.2024 - 21:01
- +5
- templar
- Ty zjavne tiež...
- 29.9.2024 - 21:02
- +22
- strojar
- Myslíš?
- 29.9.2024 - 21:08
- +1
- kabelko55
- Poslať preč okamžite Burzana a možno aj Staplayho, zapracovať na návrate IMMA, z obrany preč Bokros, poslať preč brankárov aj s Kosom, Hudec do Dubnice twnnje uplne mimo tento rok, Sojcik na dôchodok..
- 29.9.2024 - 21:07
- +4
- pesonen
- Stapley a Green su jedini legionari vpredu, ktori su schopni. Burzan a Josling out si skor myslel.
- 29.9.2024 - 21:09
- +5
- Milos1977
- Chytať pôjdeš ty?dnes prehral zápas Valent?
- 29.9.2024 - 21:09
- +2
- Cvikelka
- Prečo sa ho stále zastávaš?
Nejde to obom brankárom. - 29.9.2024 - 21:15
- +2
- Milos1977
- Lebo keď bude hrať celé mužstvo na prd,tak brankár sa môže aj posrat a nezmení sa nič,pozri percenta premieňaní šancí,za tretinu 18 striel a jeden gól,to je málo,treba hľadať skutočnú príčinu,a ťa dnes určite nebola v brankarovi
- 29.9.2024 - 21:23
- 0
- apocalypto
- Staplyho nie
- 29.9.2024 - 21:08
- +1
- Milos1977
- V prvom rade treba obrancov ktorí vedia hrať obrancov,lebo toto sú tienovi obrancovia,a príchod Hudaceka ktorého nikde nechcú by spôsobil jedine ako písal Radovan123,rýchlejší krach klubu
- 29.9.2024 - 21:30
- +3
- Žilinčan
- Trenčín nám každého súpera svojou hrou uspí,dopraje mu body a my z toho potom ťažíme 😃
- 29.9.2024 - 21:35
- +2
- patuso
- Vie niekto realne mena ktore su v jednani s Trencinom a mozu prist ? Dnes na Ačku spominali ze Balaz poziadal o ukoncenie zmluvy plus este nejaky legionar...vie niekto nieco viac ? Kludne do spravy potesim sa....
- 29.9.2024 - 21:39
- +1
- Gerlach2655
- A coze Balaz pojde to kosic ,nech maju aspon tych 20 utocnikov? 😁
- 29.9.2024 - 21:58
- 0
- Peryo
- Nie do ke
- 30.9.2024 - 6:40
- 0
- Kamzík18
- Balaza by som bral hned do PP , kvalitny slovensky utocnik
- 30.9.2024 - 10:45
- 0
- Milos1977
- Asi je niečo zle,keď tam hráči nechcú hrat
- 29.9.2024 - 21:41
- 0
- jehro
- Trenčania by sa mali zobudiť to ze prídue par nových hráčov ci nový tréner nebude znamenať zázrak. Zas na druhej strane aspoň sa niečo snažia zmeniť hoci sa to nedeje od hora co by bolo potrebné. To ako stoji TN zatiaľ nie je prekvapením...
- 29.9.2024 - 21:45
- 0
- Vojto83
- Dnes to bol z našej strany najlepší zápas v sezóne. Chalani bojovali, aj keď je vidieť, ze tam nie je kvalita na to, aby sme konkurovali lepším mužstvám. Tie maju oveľa lepšie držanie puku. My sa v rozhodujúcich chvíľach často správame ako dorastenci. Ďalšia vec. A podla mňa ta najdôležitejšia. Vedenie sa nepoucilo. To staré nie a to nove už vôbec. Mužstvo sa ma skladať od brankára a obrany. Tam musí byť kvalita a istota. Darmo budu chlapi makať a zmazať sa, keď príde nahodenie na bránu a zase sme tam, kde sme boli. Ale na druhej strane je tu stará známa vec, že keď sa niečo drbe, tak poriadne. Dnes som si bol do toho vyslovene smiesneho a bizarneho gólu na 2:2 istý, že to dáme za tri body. Holt, superi v tejto sezóne nemusia po novom už ani trafit bránu, nám sa to tam nejako podraza. 😁 Ale to nič nemení na fakte, ze vedenie si cez leto nespravilo domácu úlohu. A nepoucilo sa. Opäť hodíme tam, kde sme už X krát zhoreli. No a viete, čo sa stane žiakovi, ktorý stále tvrdohlavo opakuje tie isté chyby a mysli si, ze tak je to správne. Keď prepadne, zisti ze nebolo. Aby nám po tom vysvedčení nebolo všetkým smutno...
- 29.9.2024 - 22:08
- +4
- Duze
- Ja ti nevim Karle: ..ale mozno by to chcelo skusit rozdelit Daugu od Karstena? Okay, presilovky si idu svoje naslepo, ale v hre to nie je ziadna hitparada.
Pu sa mi paci, od zapasu k zapasu lepsi. Celkovo ale mame na viac - 29.9.2024 - 21:48
- +3
- templar
- Pu sa páčil aj dcére...keď mala 2roky...
- 29.9.2024 - 21:52
- +3
- pesonen
- A Jiri Lala?
- 29.9.2024 - 21:56
- 0
- erco1999
- Myslis Mina Demovica?
- 29.9.2024 - 23:12
- +3
- TinoH
- Samozrejme, prvému útoku to tak nejde, ako sme boli zvyknutí, lenže, keď si vezmeme prvú našu slabú tretinu, tak najaktívnejším našim hráčom bol Daugi. Ja ho obdivujem, hrali sme tri oslabovky, na ktoré chodil, a stále na nich chodí, bez ohľadu na to o akého hráča ide. Popri tom, je už súpermi veľmi dobre prečítaný.
Osobne očakávam viac od druhého útoku, ten sa prakticky vôbec nepresadzuje.
- 29.9.2024 - 22:51
- 0
- TinoH
- Teraz sa k ním dvom hľadá jeden vhodný spoluhráč, potom sa budú hľadať k Daugimu do útoku dvaja.
Ja si myslím, že ešte treba byť trpezlivý, Rockwood k ním celkom dobre zapadol, len je teraz mimo.
Ja vidím problém, čo sa útokov týka v druhom a treťom, aj keď dnes tretí predčil druhý, keďže v ňom hral centra PU.
V druhom mi nesedia hrať spolu Svitanom s Fominykhom, dnes im k tomu nepomohol ani Rönni. Ten môže hrať tak najviac ak centra v treťom útoku, on je ale skôr na defenzívnu robotu. Keď sa uzdraví Rockwood, tak Rönni ako center nebude mať asi miesto. Alebo to tréneri ešte nejako vyskladajú.
Ďalej očakávam, že sa ešte o dosť zlepšia Fominykh, Valach, a áno aj Svitana.
- 29.9.2024 - 22:25
- +1
- krutilas
- tak Rockwood to bude asi ako Pearson 2
- 30.9.2024 - 6:19
- 0
- Siny29
- Urcite nie. Pearson bol kvalitativny odstreleny vramci celej ligy, ale skoda ze zdravotne to nebolo dobre. Rockwood urcite nie je na jeho urovni. Ale ako ho nahradi aspon z polovice tak bude dobre
- 30.9.2024 - 10:31
- 0
- krutilas
- mam na mysli jeho zdravie 😐
- 30.9.2024 - 10:52
- 0
- TinoH
- Si nemyslím, že by to malo byť až tak vážne. predtým, kde pôsobil, odohral takmer celé sezóny.
Mimochodom Pearson včera skóroval. Druhý gól vo svojom treťom zápase.
Postupne sa prepracoval z tretieho už do prvého útoku. - 30.9.2024 - 14:54
- 0
- Flak108
- Už len 5 kúskov. Lepší sa to.
- 29.9.2024 - 22:08
- +2
- HokejovyAkademik
- napadla mi jedna nova vec, ktoru treba zaviest, lebo doteraz to urcite este nikoho nenapadlo ani vedenie, ani trenerov ani hracov ani fanusikov
ale z dnesnej prehry sa treba poucit
dakujem za pozornost - 29.9.2024 - 22:14
- 0
- jurssik
- Škoda že príprava začala pre Duklu až v ostrej súťaži. V tomto bode sme mali byť tak 3 prípravné zápasy pred začatím sezóny.
Obrana stále tragédia. Dokážu to prekopať? - 29.9.2024 - 22:27
- +3
- Wana
- Prekopať prekopú, ale či to pomôže 🫣
- 29.9.2024 - 22:32
- +1
- jurssik
- Podľa mňa ani toho nie sú úplne schopní. Starosta a Bokroš jr. tam budú dokedy sami nepovedia že končia. Sojčík a Hudec detto. Prehnité.
- 30.9.2024 - 13:07
- 0
- erco1999
- Ktovie ako zahraju s BB ale som si isty proti NZ tam nebude ani 1000 dusi. Kedy pridu tie avizovane zmeny?
- 29.9.2024 - 23:13
- 0
- pesonen
- Po sezone, ked nam Jakubek da gol v prvej lige.
- 30.9.2024 - 0:11
- +2
- cuchorko
- Zly zly Radosa len sa vrtal v politike a vobec sa nevenoval klubu
- 30.9.2024 - 2:22
- +7
- gabby
- neni kvalita ,neni hokej ,niesu divaci, niesu peniaze,nieje chut ani motivacia 😟 a body uz vobec 😏 toto je dnesna Dukla Trencin a je mi z toho smutno
- 30.9.2024 - 5:04
- +5
- Marve
- Amen
- 30.9.2024 - 7:40
- 0
- frantapriklep
- Troška štatistiky: Štart Dukly počas posledných 7 sezon
2024/25 5 0-0-0-5 11:31 0
2023/24 5 2-0-0-3 14:26 6
2022/23 5 1-0-0-4 10:23 3
2021/22 5 1-0-0-4 08:16 3
2020/21 5 3-0-0-2 15:10 9
2019/20 5 3-0-0-2 14:13 9
2018/19 5 1-2-0-2 13:11 7
Plus/mínus po 5.kolách:
-8 D.Hudec
-7 Sojčík, Starosta
-5 Bokroš
-4 Burzan, Dej, Ahl, Záborský, Schmiemann
-3 Hlaváč, Stapley, Cardwell
-2 Josling, Green, Hatala, Barto, Laurenčík
-1 Baláž, Krajčovič, Tomík, Švec
0 Macejko
Úspešnosť zásahov brankárov
Melicherčík 3 z. - 78,57% - 66 z 84 striel
Valent 2 z. - 80,0% - 45 z 56 striel
Kanadské bodovanie (bodovalo 10 hráčov)
1. Green 7 (3+4)
2. Josling 5 (2+3)
3. Stapley 4 (2+2)
4. Ahl 4 (0+4)
5. Baláž 3 (2+1)
6. Záborský, Schmiemann 2 (1+1)
8. Cardwell 2 (0+2)
9. Burzan 1 (0+1)
10. Hlaváč 1 (0+1)
- 30.9.2024 - 7:57
- +9
- dusan1980
- Franto diky za statistiky
Hovoria podla mna dost vela
Odzrkadluju realitu v tomto pripade
Hudec a Sojcik ,Bokros a Burzan su mimo (ale aj Zaborsky)
melichercik nechyti ani futbalovu loptu,Miso prvy zapas katastrofa a druhy uz bol lepsi
Dobre sa ukazuje Ahl a Green
Ja osobne si ale myslim ze to muzstvo nie je take zle ako sa pise.
mame systema aj s trenerom z 90 rokov a chceme vyhrat proti modernym systemom
Treba dobre ho brankara,prekopat obranu (2-3 naozaj dobrych hracov) a vymenit trenera za nejakeho Kandana ktory ma liniu ako Craig
Aj dnes v prvej tretine bolo vidiet ze vieme zahrat...V utocnom pasme - 30.9.2024 - 8:43
- +2
- templar
- Tomáš Záborský + DUKLA Trenčin sa našli...hľadám partnera na celý život. Značka: Pozvoľný úpadok...až kým nás dno nerozdelí...
- 30.9.2024 - 9:11
- +13
- matoguco
- No k včerajšiemu zápasu sa dá napísať iba toľko, že to bolo lepšie ako predošlé zápasy ale k bodom je to ešte úctyhodná vzdialenosť.
Čo sa týka "zmeny", tak určite som rád, že Jožko Švec je späť. Oveľa radšej sa budem pozerať na Jožka, ktorý bojuje za Duklu aj srdcom ako na hráčov od vedľa, ktorým je to jedno.
Valent včera chytil aj zopár solídnych šancí ale v celkovom ponímaní si myslím, ze minimálne jednu strelu navyše chytiť mohol. Ale prehra určite nie je jeho vinou. Išla z neho oveľa väčšia istota ako z Melicherčíka, čím sa dostávam k tomu, že už mal byť dávno preč (ideálne pred sezónou nemal ani chodiť). Borák nechytá nikde, už mal stáť v bráne on a nebolo by to horšie, ba práve naopak, aspoň by sa učil a získaval prax. Valent ako dvojka by bol dostačujúci. Ak príde Hudáček, ako sa píše, tak aj Valent môže ísť do Dubnice, Hudáček - Borák sezónu spoľahlivo dochytajú.
Obrana? Hatala, Macejko, Cardwell okey, Starosta s prižmúrením oka. Schiemman - Hlaváč - Bokroš - dovidenia dopočutia... Laurenčík ako siedmy bek môže byt. Určite radšej nech hrá Bečár alebo Goljer a treba zohnať minimálnu jedného obrancu. Obrancu!!!!! Nie tĺka nejakého. Obrancu!!!
Útok? Hudec - Burzan - Josling - dovidenia dopočutia, alebo radšej do nevidenia... Sojčík do štvrtého útoku, Krajčovič do tretieho. Nutne potrebujeme dvoch nových hráčov. Tomík do druhého a nech hrá. Hrá zatiaľ dobre, aj keď niekedy ešte viac juniorsky ale on sa do toho dostane.
Útoky:
Záborský - Baláž - Green
Tomík - Stapley - Ahl
xxx - xxx - Krajčovič
Švec - Sojčík - Dej
Tešili sme sa na Bokrošovu obranu ale tá je zatiaľ ako ementál. Útočníci absolútne nepomáhajú obrane, obrancovia bránia tieňovo, prechod do pásma je otrasný a každú sezónu si vravím, že je to neskutočne komplikované a horšie to nejde ale vedenie nájde opäť xyz hráčov z ktorí ma vyvedú z omylu - ide to aj horšie a komplikovanejšie. Vec ktorá ma neskutočne rozčuľuje, neskutočne je, že naši hráči majú puk, idú striedať a nahodia ho súperovi za bránku aby sa tí oddýchnutí hráči museli najskôr zopár sekúnd naháňať, kým ho vybojujú (ak sa im to podarí) a potom už s vyplazeným jazykom ešte čakáme, že hráči perfektne zaútočia a dajú gól. Fakt sa nedá nahrať obrancovi do vlastnej tretiny a podržať ten puk, aby ho rozohral na čerstvých spoluhráčov a rovno sa v "plnej" energii útočilo? Do pr*ele čo je na tom také ťažké? Ďalšia vec, Dukla nemala ani jeden nejaký brejk, kde by súpera zatlačila v prečíslení. Hlavne, že útočníci stále hrajú vzadu a na oko (alebo ani toľko nie) pomáhajú obrancom ale ani raz sa nestalo, že by išli dvaja na jedného (traja na dvoch), nahrali si to a bum. Striedanie v druhej tretine kde je lavička vzdialenejšie je pôrod. Hráči sa vracajú z útoku (viackrát špeciálne Hudec, Ahl, Baláž, ale aj ostatní) a namiesto toho aby rovno naskočili na lavičku a pustili čerstvé sily, tak dokorčuľujú do obranného pásma, tam ich súper trochu zatočí a už stoja jak hydranty na poli, lebo nevládzu ani nohy prekladať. Holt kde sa stala chyba, to je pre mňa záhadou, že takéto banálne veci tréner (nie iba v tejto sezóne Bokroš , to trvá už zopár rokov tento systém) nevidí.
Uff, ťažko nájsť nejaké pozitívum, zatiaľ snáď iba ten Tomík a Green a to je brutálne málo.
Roboty je tu ako na štátnej nemocnici, fakt treba začať makať, lebo po tejto sezóne bude Dukla skutočne prvoligová a všetci vieme, že to by bol prakticky koniec Dukly ...
Ach jaj Dukla moja - 30.9.2024 - 8:49
- +9
- dusan1980
- Gaborik s Hossom tam sedia ako tvrde Y
Milionari neskutocní a nevedia si odpustit jedno Porsche a spravit v Trencine aspon jednu sezonu.
Ja viem,Hossa ma reklamu na lade a sponzoruje ...
Ale to je malo.Keby kazdy z hracov Dukly dal podla svojich moznosti , a zohnali sa treneri ako aj hraci ,tak by aspon jednu sezonu nam radost spravili... - 30.9.2024 - 9:05
- +2
- Peryo
- Za tie roky dali do tn hokeja toľko peňazí a ľudia o tom ani nevedia. Bez nich by hokej možno už ani nebol
- 30.9.2024 - 9:13
- +4
- Peryo
- Čiže tymto sa im dosť krivdi. Nie sú hlavni akcionári prečo by mali lepiť robotu majiteľov
- 30.9.2024 - 9:14
- +5
- worth
- A kto je hlavný akcionár? Podľa mňa Hossa family má väčšinu akcií.
- 30.9.2024 - 10:39
- 0
- dusan1980
- Presne tak...a kedze vsetko co maju ,maju vdaka dukle tak si vacsinu akcii kupit mozu a zmenu spravit mozu
To je ale rozdiel v povahe medzi nimi a Demom napr. - 30.9.2024 - 13:20
- +5
- Fanusik23
- Hlavný akcionar by mal byť švehla
- 30.9.2024 - 13:47
- +5
- ekaver
- na tom našom SVK je taký "malý" nešvar....všetci by radi rozdávali cudzie peniaze
- 30.9.2024 - 10:05
- +10
- dusan1980
- Myslis tie peniaze bez ktore by bez Dukly v zivote nemali ?
Cvakali by listky vo vlaku alebo sili oblecenie v Ozete - 30.9.2024 - 13:21
- +1
- SpeedyGonzales
- dúfam že aj ty posielaš nejaké peniaze svojmu prvému zamestnávateľovi, prípadne svojej základnej škole, lebo veď bez nich by si asi nebol tam kde si dnes, že... ?
- 30.9.2024 - 13:33
- +8
- dusan1980
- Vazne ?Toto chces porovnavat ?
Oni tu hrali od 4-18 rokov a naucili ich vsetko za co neskor zarobili tie miliony.Nevravim zasluzene
Ale je cas to vratit - 30.9.2024 - 15:34
- 0
- strojar
- To je vůl.
Prej kaviárový tousty. - 30.9.2024 - 18:15
- +6
- cuchorko
- Pozrime ho komunistu. Dufam ze ides prikladom a aspon 50% svojej vyplaty odovzdavas svojim byvalym skolam. Alebo len z cudzieho by si chcel rozdavat, pan sudruh?
- 30.9.2024 - 19:04
- +9
- NR
- Dukla nič nemala z toho že ho vychovala?doteraz z toho do určitej miery ťaží...
- 30.9.2024 - 19:12
- +8
- rasticek
- Ja hlavne neviem, z čoho furt vyvstáva tá nejaká predstava, že bývalí úspešní hokejisti by mali svoje peniaze liať do čiernej diery. Ja na ich mieste by som nedal ani to, čo dávajú teraz. Keby som to dal náhodnému bezdomovcovi na ulici aspoň by som vedel, čo sa s tými peniazmi stane
- 30.9.2024 - 10:16
- +11
- sammy
- presne! ani cent by som im nedal a na toto vyzyvam aj maja hossu a dalsich. neschopni akcionari potapaju cely klub, nezainvestuju nic. nech to posunu niekomu, kto bude mat chut aj nieco robit s tym klubom. ale vysvetluj toto volicovi smeru, co vykrikuje, nech sa mu cudzi skladaju na zabavu - presne ako jeho vzory. takto nie, vazeni.
- 30.9.2024 - 10:37
- +5
- frantapriklep
- Máš pocit že nemajú chuť niečo robiť? Problém je len v tom, že to nevedia robiť, nie že nemajú chuť.
- 30.9.2024 - 10:38
- +1
- sammy
- je v tom nejaky zasadny rozdiel? oboje by malo smerovat k predaju klubu. uz pred 15 rokmi bolo neskoro.
- 30.9.2024 - 10:43
- +4
- frantapriklep
- Ťažko povedať, boli roky, kedy bol klub tesne pred kolapsom a akýkoľvek záujemca by to dostal za smiešnu sumu, ale nenašiel sa žiadny. A akcionári to zachránili. Už Dukla nemusela existovať vôbec.
- 30.9.2024 - 11:11
- +6
- strojar
- Zmena majiteľa zďaleka neznamená zánik firmy.
- 30.9.2024 - 11:44
- 0
- frantapriklep
- A kde sa tu o tom píše?
- 30.9.2024 - 12:02
- +1
- templar
- Zaujímavé... v dobe, keď sa všetko točí okolo followovania a sledUvania sa nenašiel záujemca o klub, ktorý by mal pri pravidelných účastiach v TOP3 a majstrovských tituloch častejších ako 20+ rokov akú návštevnosť? 3500? 4000 ľudí? ...alebo snáď 1072??? Nehovoriac o miestnych 1098-ich Svedkoch...
- 30.9.2024 - 12:19
- +1
- amaskiea
- celá táto naša "svojstojná" spoločnosť asi najviac trpí na to, že príliš veľká skupina ľudí je tu stále nastavená tak, že by mali dostať/dostávať niečo darom, alebo za nejaké domnelé, historické zásluhy...
- 30.9.2024 - 10:45
- +9
- iii
- Gaborik z hossom dali pred sezonou 800litrov na vyplatenie dlhov pozicku. Nebyt ich,sezona mozno ani nezacne
- 30.9.2024 - 12:03
- +5
- HokejovyAkademik
- a potom cela elektricka vstala a zacala tlieskat
(zo serie udalosti ktore sa nestali) - 30.9.2024 - 12:07
- 0
- strojar
- To máš z ktorej rozprávky?
- 30.9.2024 - 12:33
- 0
- Westbeast0
- Kľud, veď sa zatiaľ nevie čoho 800 litrov dali... Či benzínu, nafty, chladiacej zmesy do podkladu ľadu, domácej...
- 30.9.2024 - 12:47
- 0
- MackoPu
- Comu nerozumies na spojeni "dali pozicku" ?
- 30.9.2024 - 12:59
- +1
- dukla15
- sry zle som prečítal, hlavne neskáč ako ratlík
- 30.9.2024 - 16:11
- +2
- zasi
- Ty zle prečítaš,ale on nemá skákať ako ratlík🤣
Hlavne že ty môžeš - 30.9.2024 - 17:28
- +1
- dukla15
- ale no ja neskáčem ešte som napísal sry zasi nevytváraj napätú atmosféru
- 30.9.2024 - 17:44
- 0
- Wana
- Hlaváč sa v minulosti ukazoval dobre, kľudne nám ho pošlite do Nitry a my si z neho spravíme druhého Stachu
- 30.9.2024 - 9:41
- +6
- Gerlach2655
- Takto to fungovat predsa nemoze...
- 30.9.2024 - 9:13
- 0
- Big brother
- Rýchlo treba zohnať poriadneho brankára. Cardwell bol podľa mňa omyl, nie, že by nevedel hrať hokej, on to vie, ale príde mi to ako keby nemal natrénované. Schmiemann ma tiež moc nepresvedčil. Ale zas...kde zohnať teraz kvalitných obrancov, to neviem. Dostali sme sa do pekných sračiek a teraz treba zaťať zuby a zachrániť sezónu.
- 30.9.2024 - 10:18
- +1
- frantapriklep
- Cardwell je dobrý obranca, ale presne ako píšeš, vyzerá sakra nepripravený. Ako keby pribehol dva dni pred ligou priamo z grilovačky. Schmiemann hrá stále v rovnakom tempe, ako v príprave, takže sklamanie. Nie je zlý, má aj rozohrávku, ale je to strašne pomalé. A to je na hráča, ktorý hral v AHL, dosť zvláštne.
- 30.9.2024 - 10:27
- +4
- Lokomotiv
- Bolo vôbec niekedy v Trenčíne menej divákov na ligovom zápase?
- 30.9.2024 - 11:19
- +1
- frantapriklep
- Bolo aj pod 1000.
- 30.9.2024 - 11:24
- +2
- MarekTn
- No čo nový hráči už majú podpísané?
- 30.9.2024 - 11:57
- 0
- MackoPu
- Prd je nam platne zlepsenie, aj pekne goly, ked sa to vo finale zase kvoli niecomu po...ilo.
MI v 3.tretine 5 striel na branu a z toho 3 goly.
Pritom MI uplne v pohode hratelne (a po dlhej ceste).
Napriek tomu za mna Valent dobry vykon. - 30.9.2024 - 13:03
- +1
- mili28
- MI chodia na zapasy den pred.
- 30.9.2024 - 13:09
- 0
- MackoPu
- Bolo by to logicke, ale vcera ktosi pisal, ze isli tentokrat v ten isty den.
- 30.9.2024 - 13:11
- 0
- Mato-Mi
- Chodievame, ale k vam sme sli v den zapasu. A Valtonena to mierne nasrdilo, aspon sa tak zdalo z pozapasoveho rozhovoru.
- 30.9.2024 - 14:32
- +1
- strojar
- Ten o dlhej ceste je dobrý.
Včera podvečer sa hral v NFL zápas LA Rams proti KC Chiefs. Vzdialenosť 2 200 km. - 30.9.2024 - 13:09
- 0
- MackoPu
- Dobre moj. Isto chodia podobnym "autobusom".
- 30.9.2024 - 13:12
- +3
- strojar
- Nie, nie.
Mohli by preskočiť v sedemmíľových čižmách.
Ale vraj volia lietadlo, kde samotná dĺžka letu je štyri hodiny. Iba samotný let. - 30.9.2024 - 13:22
- 0
- dusan1980
- On na niecom slape...On si mysli ze tam chodia autobusom
Jak v nasej lige - 30.9.2024 - 13:24
- +1
- strojar
- Málo smajlíkov.
Skús viac, bude to také silnejšie. - 30.9.2024 - 13:27
- 0
- GB11
- AJ SHL JE LIGA : .
- 30.9.2024 - 14:48
- 0
- Flak108
- Bortnak na hosťovanie do konca roku zo Spišskej.
- 30.9.2024 - 14:57
- +1
- empe89
- Neskutočné zmeny...
- 30.9.2024 - 15:05
- +3
- dusan1980
- Fuuha...Hudacek na mesiac,Bortnak na 3...tak to su riadne koncepcne bomby...parada
Je to na smiech...alebo na plac - 30.9.2024 - 15:35
- +7
- Flak108
- Ja som ani nič iné nečakal. Všetko po starom.
- 30.9.2024 - 15:47
- +2
- Lion3
- Pride aj leskinen a import obranca, neviem ci leskunen nieck zmeni ale julo pomoze urcite aj ked len na par zapasov
- 30.9.2024 - 16:55
- 0
- Big brother
- Keď príde Hudáček, tak to je konečná.
- 30.9.2024 - 17:30
- +1
- Big brother
- Je to odzrkadlenie situacie v ktorej sa nachádzame. Neviem aké ty máš predstavy, ale poviem ti na rovinu, že v takomto čase už ťažko niečo vykúzliš.
- 30.9.2024 - 17:30
- +2
- patuso
- Nie som fanusik tychto hostovani na dobu urcitu je to take odskladisko hracov ale v nasej situacii Bortnak na 3 centra a na nase trsgicke oslabovky ok
- 30.9.2024 - 16:56
- +2
- Big brother
- V lete sa niečo nespravilo dobre - zlá príprava, vedenie klubu absolútne odfláklo program, mohli sme to mať ovela pestrejšie vďaka dobrej polohe...nie my naplánujeme zápasy proti Dubnici, Skalici, či Žiline, s ktorou sa ešte x krát stretneme v lige. V tomto sme sa nič nespravilo pre to, aby sa fanúšikovia na tú prípravu tešili. Chyba číslo dva - brankársky post. Ja som Valentovi veril a v podstate aj mu stále verím, ale taký Melicherčík vôbec nepresvedčil. Ďalšia chyba - Schmiemann, Cardwell - zlý výber, povedzme si to otvorene. Čo by sme teraz dali za takých ofenzívnych obrancov ako boli McCormack, Ackered, Tourigny, Pietroniro. Každopádne stalo sa...október je za dverami, ťažko očakávať nejakú zázračnú obmenu, jednoducho treba priniesť nejaký impulz a to aj prostredníctvom napr. trojmesačného hosťovania, v danej situácii to nevidím ako prekážku. Ťažko si niekto pustí podpísaného hráča do konca sezóny, sezóna bude ešte dlhá.
- 30.9.2024 - 17:40
- +3
- axxel
- Co si čakal... brankárov mate starých, to najlepšie majú za sebou ... o obrane netreba diskutovať, tam to mate slabé, ved sme o tom aj písali... až príliš ste sa spoliehali na Bokroša, že z tohto kadra niečo vykúzli
- 30.9.2024 - 17:57
- 0
- Big brother
- Podľa mňa je chyba v tom, že tí legionári čo prišli do obrany nedokážu byť rozdieloví, tak ako v minulosti mnou menovaní. Ďalšia chyba bola napr. postaviť do brány Melicherčíka. Valent zrovna nesklamal. Treba vedieť pomenovať príčiny neúspechu. Dnes je brankár 50% úspechu. Na figu nám je keď prestrielame Nitru, či Spišskú, keď Melicherčík v bránke nechytí ani chrípku. A keď máš za sebou deravé sito, tak to hráčom na istote nepridáva.
- 30.9.2024 - 18:09
- 0
- axxel
- No vidíš... a keď som ti po podpise Schiemanna napísal, že vám treba ešte aspoň 3 obrancov tak si napísal, že stačí jeden keď vidíš súpisky ostatných timov
- 30.9.2024 - 18:26
- +3
- Big brother
- No tak to prrr. Ja som tu už v lete kritizoval program prípravy. Už po zverejnení príchodu Cardwella som tvrdil, že som neni spokojný s jeho príchodom (na základe jeho odchodov a tých dôvodov, t.j. prístup k hokeju). Ja som tu už pred sezónou písal, že mi tam chýba kvalitný ofenzívny obranca. Ako môžeš takúto vec napísať, keď presne to čo sa mi nezdalo vtedy, tak to vyťahujem aj teraz?
- 30.9.2024 - 18:13
- 0
- omen
- nechce sa mi prehrabavat tvojimi prispevkami, tak sa nejdem pustat do hlbsej debaty s tebou... ale reflektujuc len prispevok na ktory som reagoval, obhajujes sa na 50%... brankarov akosi nespominas, z obrancov len Cardwella nie Schmiemanna (takze z 3 vycitiek, 1,5 si kritizoval) Ale ok, moj prispevok vyznel mozno trocha ostro, ospravedlnujem sa
- 30.9.2024 - 18:31
- +3
- Big brother
- Ja som Melicherčíka v lete nekomentoval, lebo som ho dobre nepoznal. Ale v úvodných kolách sa ukázalo, že to asi nebola dobrá voľba. Keď prišiel Schmiemann, tak som šípil, že to nebude ten potrebný ofenzívny obranca, preto som čakal, že ten druhý legionár v obrane bude rozdielový, čo sa týka hry smerom dopredu. Ale Cardwella som od začiatku nevnímal ako dobrú voľbu. Ja nechcem, aby to vyznelo, že aký som teraz múdry, veď tie chyby si môžu vyhodnotiť aj ľudia v klube...určite sa nejaké spravili, možno oni by vypichli zas niečo iné. Ja som vypichol to čo vnímam ja ako chybné rozhodnutia. Podľa mňa je to normálne, keď pomenujem chyby (alebo aj hocikto iný), veď aj od toho je diskusia.
- 30.9.2024 - 18:41
- 0
- MarekTn
- Stále chváliš legionárov? Stále minimálne 4zo 7 by mali odísť či sa konečne aj ospravedlníš, či to sa nedožijem?
- 30.9.2024 - 19:52
- +5
- gabby
- nepoznal si Blchu? to nebudes moc velky odbornik ked 37rocneho brankara moc nepoznas... keby prisiel Glosar alebo Lietava poviem fajn, ale pri Melichercikovi a tisickach prispevkoch o nom tu v roznych diskusiach mi to pride trosku dost alibisticke od teba... no ale na to ze si ,,riaditel zemegule,, sme si uz zvykli 😀🫡
- 30.9.2024 - 20:02
- +7
- TinoH
- Kempy NHL síce končia, len si nemyslím, že slovenská liga bude práve prioritná. Veľa hráčov, čo sa nepresadia v kempoch skončia prevažne v AHL.
- 30.9.2024 - 22:58
- +2
- vanes je dukla
- S nulou na konte ,s 31 obdržanými golmi po piatich kolách.
Toto už sa nezmestí do hlavy hráčovi nie tak fanúšikovi.
Je to hrôza a des.
Podpis Tomáša Záborského ma pred sezónou neskutočne potešil a bral som to ako impulz ,že Dukla sa bude posilnovať na každom poste.
Potom červéna :Bokroš.
Popísal som o ňom čokolvek ,ale nikdy som nepísal ,že som presvedčený,že má Duklu úplne v ….
Tento tréner akože už dosiahol všetko.
Kecálek a v ponímaní fanúšikov a a hráčov niečo iné a horšie.
Tréner komunistického a postkomunistického typu ,deptajúci hráčov realizačný tym neomylný vo svojích rozhodnutiach.
Možno aj Pavlikovskému ešte dnes behá mráz po chrbte a nie je schopný sa ho zbaviť.
Toto sa nemalo stať.
Najhoršie čo mohlo prísť
Zlý úvod a na lavičke tréner,ktorý nemá vo svojej výbave schopnosť motivovať hráčov ,povzbudiť a vyjadriť dôveru a mať gule podržať mužstvo.
Absolútny ignorant dokazujúci svoju ignoráciu totálnou demotiváciou brankárov.
Inkasovaných viac ako tridsať golov v piatich
stretnutiach a ani raz nestriedať brankára je amatérčina,ktorá podlamuje kolená celému mužstvu.
Dukla sa už nejaký ten rok chová ako nováčik.
Herne,manažérsky,fanúšikovsky sme
zostali posledné roky v extraligových plienkach.
Tak 25 rokov dozadu sme sa museli zmieriť
s názorom ,že Dukla prestáva robiť “veľa muziky za málo peňazí”.
O chvíľu to bude štvrťstoročie ,čo Dukle ušiel extraligový vlak.
Robíme rozhodnutia ,ktoré už v dnešnej dobe nemajú miesto.
25 rokov s výnimkami potvrdzujúcimi pravidlo sme už na smiech a bez rešpektu.
Robîme rozhodnutia hodné amatérov a na Dukle už záleží len zopár fanúšikom.
Všetci sme momentálne smiešny .
Vrátane mňa.
Ale možno to bude nadlho môj posledný príspevok o Dukle,keďže sa možno ďalśím svojím krokom zbaví ďalšieho fanúšika a mne to bude úplne jedno.
Hovoríme v dobrom aj v zlom.
Ale to zlo nemôže trvať neustále.
Bohužial nás už ľutujú naprieč fanúšikovským extraligovým spektrom.
Dopracovali sme to do bodu ,keď pôsobime ako amatéri.
Všetci! - 1.10.2024 - 19:50
- +3
- sam96x
- Ja nechápem, ako niekto môže podpísať v dnešnej dobe trenéra ako Bokroš, chápem to pri tímoch, ktoré bojujú o zachránu a podobne, ale tímy, ktoré chcú bojovať o šestku, tak on už nemá čo dať tomu tímu. Presne ako sa píše vyššie, tie rozhodnutia nestriedať brankárov pri tých debakloch ich muselo psychicky rozhodiť, obaja majú úspešnosť okolo 80%, to je hrozné číslo.
- 1.10.2024 - 20:43
- 0
- dukla15
- Tak jediny kto vedel v Dukle robit veľa muziky za málo penazi bol pan Piovarči na poste GM … od jeho čias sa nenašiel nikto …
- 1.10.2024 - 21:14
- +1
- MackoPu
- Nemozes zrovnavat armadne casy.
- 1.10.2024 - 23:06
- 0
- Mato-Mi
- Lutovat vas nebudem, ale na smiech urcite nikomu nie ste. Na dno moze padnut kazdy. Zalezi, ci sa dokazete pozviechat. A ja osobne si myslim, ze ano, ale bude musiet prist zmena. Je zaciatok sutaze a pred kazdym muzstvom este dlha cesta.
- 2.10.2024 - 7:26
- +1