Diskusia: Trenčín má po sezóne, Čacho: "Som hrdý na tím za to, ako ju zvládol"
Dlhé čakanie na domáce prostredie, tretíkrát po sebe účasť v predkole play off a konečné 10. miesto. Taká bola sezóna hokejistov HK Dukla Trenčín, ktorá sa skončila utorňajšou prehrou na ľade Michaloviec.
Neľahká sezóna priniesla "vojakom" aj viacero pozitív, ku ktorým patrili výkony Viliama Čacha či Šimona Petráša, ktorí by však najradšej svoje body vymenili za tímový úspech.
Rozsiahla rekonštrukcia Zimného štadióna Pavla Demitru znamenala pre Trenčanov veľa cestovania. Od začiatku sezóny až do 4. decembra odohrali všetky zápasy na klziskách súperov. Následne sa na 16 duelov presunuli do "domáceho" prostredia v Dubnici nad Váhom a prvý zápas na zrekonštruovanom domácom štadióne odohrali 15. februára. Časté cestovanie sa podpísalo na nevýrazných výsledkoch v úvode sezóny. Po ňom vedenie klubu podržalo vo funkcii Róberta Dömeho, ktorý sa napokon stal jediným trénerom tímu na nižšej než 6. priečke, ktorý zotrval vo funkcii celú sezónu.
Trenčania išli do kvalifikácie play off z 9. miesta, no séria s Duklou Michalovce nemala jednoznačného favorita. "Papierové" predpoklady, ktoré hovorili o vyrovnanom priebehu, sa napokon aj naplnili a o postupujúcom tíme rozhodol až rozhodujúci piaty zápas. Trenčania ho na michalovskom ľade prehrali 1:2. "Verili sme si. Viedli sme v sérii 2:1, doma sme to chceli ukončiť, ale nevyšlo to. Bola to veľmi náročná sezóna. To neustále cestovanie bolo únavné, no nechceli sme sa na nič vyhovárať. Myslím si, že sme ju celkom zvládli," zhodnotil. V podobnom duchu sa vyjadril aj ďalší z lídrov tímu kapitán Viliam Čacho: "Mali sme to náročné vrátane tréningov mimo vlastného štadióna. Myslím si však, že sme to zvládli so cťou. Som hrdý na tento tím. Ľudia nevedia o niektorých veciach, ktorými sme si museli prejsť. Je to zložitá sezóna, no vedenie klubu aj hráči v nej urobili maximum. Škoda, že sme nešli ďalej."
Petráš aj Čacho prišli do trenčianskej Dukly pred sezónou 2022/2023. Od prípravného obdobia sa zaradili k lídrom tímu a vysoký herný štandard potvrdzovali po celú sezónu. Petráš zažil životnú sezónu, v ktorej nazbieral 43 kanadských bodov a strelil 28 gólov - dvakrát viac než druhý v poradí strelcov tímu legionár Joakim Thelin. "Nečakal som, že by to takto mohlo vyzerať. Už mi ostáva len to ďalej potvrdzovať a možno sa niekam posunúť. Uvidíme, čo bude. Ďakujem veľmi pekne za príležitosť, ktorú som predtým inde nedostal. V Trenčíne mám opciu, takže uvidíme, ako sa dohodneme," poznamenal najproduktívnejší Trenčan o svojej budúcnosti.
Druhý v tímovej produktivite Čacho za ním zaostal o 5 bodov. Podobne ako vlani v Prešove, aj tentoraz pokračoval v kariérnom progrese, ktorý zvýraznili aj reprezentačné štarty. "Sezóna mi vyšla, ale vymenil by som to za tímový úspech," nezaprel tímového ducha. Vypadnutím Trenčína z play off sa však pre Čacha, a možno ani Petráša, ešte sezóna neskončila. "Pravdepodobne pôjdem do reprezentačného kempu, v ktorom sa budem snažiť hrať čo najlepší hokej. Urobím všetko pre to, aby som si sezónu čo najviac predĺžil," poznamenal Čacho, ktorého meno sa počas sezóny viackrát objavilo v súvislosti so záujmom klubov českej extraligy. "Počul som to aj ja, ale povedal som si, že to budem riešiť až po sezóne. V Trenčíne mám zmluvu aj pre ďalšiu sezónu, takže uvidíme. Mám ponuku z Česka, ale zatiaľ to neriešim," uviedol Čacho.
- DocentMladsi
- takze na zaklade tychto rozhovorov si myslim ze ani jeden neostane
- 15.3.2023 - 18:23
- 0
- DENISO6
- Jeden ma zmluvu a druhý opciu..ak chceme ísť vyššie tak musia ich podpísať
- 15.3.2023 - 19:01
- +6
- micu79
- Ak vedenie chcelo na 3 roky koncepciu na cele s Domem tak musia zostat obidvaja okolo koho by sa tvoril novy tym.Ak nie tak moze ist aj trener a mozme zas zacat odznova.
- 15.3.2023 - 18:41
- +6
- Sisa15
- Micu a ktorý tréner by mohol prísť ? Kto spĺňa tvoje parametre ?
A ktorí hráči by mali prísť ? Ak Čacho a Petráš pôjdu preč
Zaujíma ma tvoja koncepcia
Ďakujem - 15.3.2023 - 19:53
- +2
- DENISO6
- Podľa článku z inej stránky máme okrem 4 hráčov uzavretú súpisku...mám z toho zmiešané pocity.
- 15.3.2023 - 18:58
- +2
- DENISO6
- Dnes to Döme povedal...
- 15.3.2023 - 19:08
- +4
- DENISO6
- Formuje sa už káder na nový ročník?
Až tak veľa sa v ňom nezmení. Podpísaných a dohodnutých je už viacero hráčov, medzi nimi aj nové tváre. Fanúšikovia sa ich mená dozvedia v pravý čas. Chýbajú nám možno ešte tri či štyri posty a súpiska bude uzavretá. (R. Döme) - 15.3.2023 - 19:09
- +3
- DENISO6
- Vyzerá to tak že nechceme
....ak by ozaj toto mužstvo zostalo pokope tak by 6ku uhralo lebo by bolo zohraté. Pri správnom doplnení aj niečo viac preto mám zmiešané pocity.
- 15.3.2023 - 19:21
- +4
- lanti
- 4 importy do útoku mame mat v novej sezóne .
- 15.3.2023 - 19:22
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- lanti
- Ale veď kľud . To sa nakoniec môže zmeniť.
- 15.3.2023 - 19:31
- 0
- lanti
- A hlavne .. ja už beriem aspoň malinké plus to , že vieme deň po skončení , že už riešia mužstvo dopredu vo veľkom . Že nečakáme jak kedysi a netrpneme do augusta že či vôbec budeme hrať sezónu a splatiť ešte obrovské dlhy 🙂 . Verím Milosovi aj Brankovi .
- 15.3.2023 - 19:35
- +7
- vilkovci
- Tá obrana nezostane tak ako bola, pretože v nej boli štyria cudzinci a už je podpísaný Conor. Keď je pravdou to čo sa povráva, tak traja cudzinci z obrany musia preč. Limit na cudzincov sa predsa nemení (6 hráčov).
- 15.3.2023 - 20:27
- 0
- Izo
- Počet je 7 a dvaja Conor a Ulrych majú zmluvu určite aj na další rok. Ale Ulrycha bysom hneď poslal preč a uvoľnil miesto pre iného.
A podľa SZLH má povolenie/ zmluvu aj Ozols na sezónu 23/24 u nás. - 15.3.2023 - 22:01
- +4
- omen
- a co viete? mozno od buducej sezony sa navysi pocet legionarov...
- 15.3.2023 - 22:06
- 0
- Izo
- To by malo iba logiku keby ostane nakoniec aj ten Prešov a počet legionárov by bol 8. Inak nie.
- 15.3.2023 - 22:18
- +2
- omen
- vyzera to tak, ze vsetko je mozne
- 15.3.2023 - 22:23
- +1
- Big brother
- Ani nie, dôležité aby prišli hráči, ktorí budú rozdieloví. Minule som udal krásny príklad zo sezón 2016/17 a 2017/18...v jednej baráž, v druhej skoro titul...a neboli v kádri výrazne zmeny, len prišli lídri...
- 15.3.2023 - 20:12
- +7
- gabby
- ale zase...: nove tvare + chybajuce 3-4 posty moze kludne znamenat ze budeme mat dva komplet nove 5ky 🤣🙃 fakt neverim co citam 🤦♂️ ale popravde to si nasiel kde tento rozhovor?
- 15.3.2023 - 19:30
- +1
- lanti
- Na stránke kde si vyberáš regióny
Nechcem tu písať konkrétne aby som nerobil reklamu . Teraz som ho dočítal a som prekvapený .. neviem či príjemne ale budem silno zvedavý 😊 - 15.3.2023 - 19:32
- +1
- DENISO6
- MY všetci sme zvedaví
- 15.3.2023 - 19:59
- +1
- Peryo
- Má z hradca ale Hradec by ho musel vykúpiť. Petráš ostáva a pravdepodobne aj Tourigny
- 15.3.2023 - 19:25
- +4
- Peryo
- Tourignyho minimálne rokujú v posledných dňoch a je to pozitívne
- 15.3.2023 - 19:26
- +7
- Sisa15
- Čo ja mám info tak skôr nie ako áno
- 15.3.2023 - 20:26
- +3
- Peryo
- Ja mam také že aj podľa Mtl ako sa ukáže na kempe
- 15.3.2023 - 20:27
- 0
- Big brother
- No tak to potom s ním moc rátať nemusíme, veď kemp je v septembri..takže keď príde, tak počas sezóny..a nehovoriac o tom, že on bude mať z Európy aj iné ponuky.
- 15.3.2023 - 21:13
- 0
- Peryo
- Vieš ale že sa mu tu ľúbi+ celkom silnú pozíciu má krupa ktorý ho má doslova pod dohľadom
- 16.3.2023 - 15:07
- 0
- micu79
- keby podpisali Tourignyho comu nikto neveri tak tomu sa hovori koncepcia.
- 15.3.2023 - 19:57
- +6
- evgeni71
- Cacho pôjde preč s tým neratajte
- 15.3.2023 - 20:05
- 0
- vilkovci
- Cacho má a aj bude mať ponuky, ale verím tomu čo povedal ešte minulé leto, že minimálne dva roky v Dukle bude.
- 15.3.2023 - 20:32
- +8
- evgeni71
- reči sa hovorá a chleba sa jí
- 16.3.2023 - 8:00
- 0
- Yxcvbnm
- Aj Zabor jedno hovoril a druhe urobil. A to nenyslim v zlom, je logicke ze hraci idu tam, kde viac dostanu
- 16.3.2023 - 11:54
- +2
- kabelko55
- Ja mam tiež koncepciu, permanentku aj na ďalšiu sezonu😀😀😀
- 15.3.2023 - 20:24
- +7
- Sisa15
- Permanentka=základ koncepcie 😀
Alebo podľa HP slovníka
“ pernamentka”😅 - 15.3.2023 - 20:35
- +12
- mannheim
- Bože ja som čítal !pilulka, základ antikonceocie"
- 16.3.2023 - 9:30
- +1
- kabelko55
- Inak to mužstvo sa v zavere zdvihlo len chýbali body zo začiatku sezóny, konečne bude treba zachytiť úvod ale to je ešte daleko , teraz už môžeme sledovať NHL😀 aj MS
- 15.3.2023 - 20:28
- +5
- Izo
- Neviem či je pravda , že podpísal u nás Charbonneau. Riešil sa už minulé leto.
Mňa zaujíma či napríklad si stiahneme niekoho aj z Prešova ( Girduckis , Giles , alebo Nauš , Šimun ).
Alebo či dotiahneme napr. Žitného z MI keďže by mal zázemie v TN.
Najviac by som si prial ofenzívneho Osburna. Ale to by bol asi zázrak 😃 - 15.3.2023 - 22:10
- +4
- Big brother
- Vytahovat konktérne mená je tažko, lebo ten trh s volnými hráčmi bude velký.
- 16.3.2023 - 5:59
- +2
- matoguco
- Inak ten Šimun by vôbec nebol zlá voľba. To je príkladný bojovník a pozdával sa mi už keď tu kedysi pôsobil.
Žitný má zmluvu v Michalovciach aj na nasledujúcu sezónu - 16.3.2023 - 6:51
- +2
- Mato-Mi
- Zmluvy v hokeji na Slovensku maju taku vahu ako tvrdenie o dokoncenej dialnici BA-KE v roku 2010
- 16.3.2023 - 7:39
- +9
- marskatatarska
- O Charbonneau som počul aj ja, vraj je to už vybavené .. na druhú stranu takých rečí už bolo .. posila by bola ale určite slušná, vedel by som si predstaviť formáciu Charbonneau Čacho Petráš ...
- 16.3.2023 - 17:04
- 0
- Sisa15
- Charbonneau je podpísaný
- 15.3.2023 - 23:05
- +8
- frantapriklep
- Podľa trénera je káder na novú sezónu takmer kompletný, som zvedavý, kedy sa to oficiálne dozvieme. Verím, že tie oznámenia neprídu v priebehu mája a júna. Ideálne by bolo zverejniť mená teraz, navnadiť fanúšikov na tie najväčšie posily a začať predávať permanentky na novú sezónu. Nenechávať to na koniec augusta.
Lacouvee je prezentovaná istota, Charbonneau je už verejné tajomstvo, to sú prvé dve lastovičky a signalizujú, že by to mohlo ísť dobrým smerom. Hráča ako Charbonneau v tejto sezóne Dukla nemala, ak by mala takých 2-3, momentálne sa chystá na Slovan, ak by dokonca na tom nebola ešte lepšie. - 16.3.2023 - 8:02
- +5
- Izo
- Frantapriklep - áno najlepšie by bolo zverejniť už teraz nové mena. Ale tie sa zverejňujú až od 1 mája u nás aj v CZ. Lebo do konca apríla má hráč zmluvu platnú v klube kde hral.
Teraz môžu zverejniť iba predĺženie. Takže nás môžu zatiaľ navnadiť aspoň Čachom a Petrašom že ostanú aj další rok 🙂 - 16.3.2023 - 9:01
- +5
- jurssik
- Presne tak. Inak, Charbonneau by bol fajn.
Za mňa ešte z FRA vytiahnuť niekoho ako Alexandre Mallet. Hlavne už nič okolo 175cm
Tak som zvedavý aké majú plány. - 16.3.2023 - 9:38
- +3
- leomessi
- Čacho je hrdý: na toto mužstvo .
Döme dal rozhovor , ze po vratení sa muzstva na Sihoť , po rekonštrukcii ZŠ , hrala Dukla výborný hokej …
V kazdom prípade , Dukla skončila na 10. mieste , a v ktorych fazach hrala ten vyborny hokej pan Döme ???
To je neskutočne , co su ochotný podaktorí ľudia natrepať novinarom , len aby vytvorili dojem , ze vlastne odkaučovali muzstvo s konečnym 10 miestom , a s vybornym hokejovým prejavom …
Čacha a jeho vyroky asi netreba komentovať , ked sa cíti hrdý za to , ze sme sa nedostali do play-off , tak mu gratulujem .
Dukla hrala v tomto ročniku priemerny hokej a preto skoncila v celkovom hodnotení - medzi poslednymi - 16.3.2023 - 8:45
- +6
- frantapriklep
- Ty tvrdíš že je hrdý, že sa nedostali do play-off. On tvrdí niečo iné. Zase neprekrúcaj.
- 16.3.2023 - 8:55
- +2
- mannheim
- To je tvoj názor. Ja si myslím, že sme hrali rozhodne lepšie ako pod Pardavým, čo tu mimochodom po každej výhre diskutujúci spomínali, a vzhľadom ku naozaj neprajným okolnostiam, ktoré treba boužiaľ pripomínať aj skalným, sme nedopadli najhoršie. A áno, bolo byť načo hrdý, netreba podľahnúť názorom typu, že tento tím mal naviac. Nemal a podľa mňa skutočne hral miestami výborné zápasy, inak by naň doma aj vonku v sezóne neprišlo toľko ľudí. Nehovoriac o Winter Classic, kde sme zahrali fakt výborne. Hejtiť za každú cenu ssa mi zdá dosť nefér voči hráčom aj realizáku. Počkajme na ďaľšiu sezónu, nebude sa dať vyhovoriť ani na zázemie, ani na nedostatok peňazí, teraz je šanca dať po rokoch dokopy zase solídny káder a pripraviť sa v normálnych podmienkach. Ak to nepôjde, neverím, že tu budú Domeho držať nasilu.
- 16.3.2023 - 9:13
- +13
- leomessi
- povedal: : ze je hrdy na to , ako muzstvo zvladlo sezonu …
No zvladlo ju tak , ze skoncili na 10. mieste …
Toto je moj nazor , pokial ty maš iny a chces ma tu chytať za slovíčka .. mozes , ok
Podla mna to bola jedna neuspešna sezona a ja som teda hrdy na to , ze sme nevypadli , ale ze sme uhrali to 10. miesto. - 16.3.2023 - 9:07
- +3
- jurssik
- Ak niekto nevie prehrávať, tak by nemal byť ani pri výhrach.
Tento tím nemal na top 6, nikto to snáď nečakal (ani semifinále v tejto sezóne) a ak áno, tak bol naivný. No my sme predsa do posledných chvíľ o tú šestku hrali.
Áno, umiestnenie a vyraďovacia časť sú veľkým sklamaním. Takto Dukla nemôže (s)končiť sezónu. Ale to neznamená že teraz budeme hejtiť Domeho. Veď je tu rok aj s cestou. - 16.3.2023 - 9:29
- +7
- ufák
- Presne aj Julko Šupler kedysi pri repre povedal, že najskôr sme sa museli naučiť prehrávať, aby sme mohli vyhrávať...povedal to po postupe len neviem či z C alebo B .
- 16.3.2023 - 17:09
- +1
- leomessi
- asi takto: niekto vidí pohar poloplný , no a niekto poloprazdny …
A neviem , co ma vyhravanie , resp prehravanie s tym , ked niekto hodnotí herny prejav muzstva ako celok , pocas celej sezony …
Ja neviem co to je hejtiť … ja som reagoval na vyrok Dömeho , ze Dukla hrala od isteho času ( v zavere sezony ) výborný hokej … ja tvrdim , ze nehrala .
To je celé . - 16.3.2023 - 10:06
- +1
- jurssik
- Ja som s tým OK
tiež sa radím medzi náročnejších fanúšikov a že ich má Dukla veľa.
Ale nehrali sme zle. 90-te roky proste skončili, aj začiatok milénia. Vtedy sme (aj KE, Slovan, HKM) boli lepší ako zvyšok súperov a stále sa vyhrávalo.
S vyhrávaním/prehrávaním to má samozrejme veľa, ty to tiež vnímaš ako celok, keď píšeš o 10. mieste a hodnotíš sezónu ako neúspešnú (celkom pochopiteľne).
Dnes sú rozdiely minimálne. Snažím sa naznačiť, že sa mi páči spôsob koncepčného budovania a nastavenia klubu. - 16.3.2023 - 10:31
- +1
- Miso26
- Súhlas s Čachom, klobúk dolu pred tým, čo mužstvo predvádzalo. Prakticky všetci išli za maximum, čo vôbec nie je v našej lige bežné a často vidieť hráčov voziacich sa letargicky na trojnožke. Tu sa bojovalo a drelo. Výsledok je slabý, no na viac chýbala kvalita. Na väčšiu kvalitu chýbali financie a na financie chýbal štadión a prísun prostriedkov za návštevnosť. V pozícii, v ktorej Dukla bola, dokázali všetci urobiť z ničoho malý zázrak. S hodnotením sezóny si ja osobne počkám, nič netreba šiť horúcou ihlou. Veci sú v pohybe, pripravuje sa nasledujúca sezóna, v ktorej už nebudú poľahčujúce okolnosti a bude to vôbec prvá sezóna pod Radosom, v ktorej bude nové vedenie klubu môcť robiť hokej bez odmedzení a neželaných externých vplyvov. Na hodnotenie tej uplynulej sezóny bude ešte dosť času.
- 16.3.2023 - 10:16
- +17
- frantapriklep
- Súhlas, okrem toho "malého zázraku". Ja ho tam nevidím
Zázrak by bol postup do šestky, alebo aspoň do štvrťfinále. Desiate miesto zázrak nie je. To bola povinnosť. - 16.3.2023 - 10:53
- +4
- Wayne99
- Franto: Až taká povinnosť to byť nemusela pretože si myslim, ze Liptovský a Prešov nemali o moc slabsie kadre ako my. 😇
- 16.3.2023 - 12:07
- +2
- DocentMladsi
- boli aj zapasy ked nesli na maximum zas netreba mat iba ruzove okuliare (ale ani cierne), pokial ide o nove vedenie tak je tu uz dost dlho na to aby zistilo co a ako, radosa je tu uz tri sezony! a ostatni aj dlhsie takze nemoze donekonecna stacit poukazovat na covid (ktory mali vsetci) alebo na stadion (zazili to aj ini) tu uz treba vysledky ekonomicke aj sutazne
- 16.3.2023 - 12:07
- +4
- lanti
- Ešte raz ... a hádam už konečne sa ti to vleje do hlavy.
Ak chceš ekonomické výsledky, tak ti treba fanúšikov , počas covid sezón + tejto kde odohrali doma málo zápasov nemôžeš chcieť, aby zostavili káder rovnajúci sa Zvolenu,Košiciam,Bystrici,Slovanu , už to chápaš??? Že to vstupné pokrýva dosť veľa ? Nehovoriac o tom, že ak chceš prilákať nových sponzorov potrebuješ mať na to miesta spravené, zrekonštruované a nemažme si med okolo huby , keď prišiel Radivojevič do Dukly, tak to zázemie bolo katastrofálne ,komunistické , pretože keď sa v Dukle tunelovalo, tak sa nemyslelo, že aha vlastne aj tu treba dať , aby sa niečo dialo v klube a modernizovalo.
Takže ak chcete ekonomické výsledky, tak si treba počkať čo prinesie nová sezóna bez obmedzení , s fanúšikmi. Dúfam, že budeš kupovať permanentku aby si podporil klub.
Neviem asi je to ťažké si dať 1+1 dokopy, každý by chcel každý rok vyhrávať titul. - 16.3.2023 - 12:36
- +7
- frantapriklep
- Takže Zvolen, Košice, Bystrica či Slovan dokážu zostaviť káder aj bez fanúšikov?
Potom je niekde chyba, nie? - 16.3.2023 - 13:22
- +2
- lanti
- Prosím ťa.. Slovan má Hrubého , Zvolen má Mráza , do Košíc lejú U.S Steel ... majú sponzorov jedno na druhé s tým nadväzuje. Prečo si lepíš oči návštevnosťou ?
Mali sme ťažké sezóny, čo tak sa proste zbaviť tých klapiek a pozerať sa, že teraz budú mať šancu naplno to ukázať..ja som len zvedavý a budem očakávať tiež výsledky od novej sezóny.
Treba ich podporiť a nie hejtiť za prácu , nieje im to jedno v akom stave bola Dukla a ako skončila túto sezónu to mi ver. Mýlil som sa v Roba Domeho ja som ho odsudzoval a vytrel mi zrak. Nebudem ich hodnotiť a znevažovať ich prácu dopredu. Uvidíme čo sezóna 23/24 a potom môžme hodnotiť.
+ Miloš písal, že pribudnú v lete sponzori, podľa toho čo je podpísané to bude dobrá sezóna. Nestresujte. - 16.3.2023 - 13:38
- +3
- frantapriklep
- Presne tak, tí majú toho, hentí onoho. Tak treba pracovať na tom, aby aj Dukla niekoho mala. To je celé.
Dopredu nechcem nikoho odsudzovať ani ja, už som viackrát napísal, že dúfam, že v tejto sezóne to konečne bude dobre postavené. Lebo predošlé tri môžeme hodnotiť a výsledky neukazujú nič pekné. Covid a iné problémy mali všetci a zvládli ho. Majú štvrtú šancu niečo ukázať, tak verím, že tentoraz nebude Dukla v decembri na chvoste (lebo tri roky bola) a že v závere bude v play-off (lebo dva roky nebola). Nehovorím o medailách, nechcem mať prehnané očakávania, ale šieste miesto v meste s takouto obrovskou fanúšikovskou základňou, to musí byť povinnosť. Nežijeme v hladovej doline. - 16.3.2023 - 13:57
- +2
- DocentMladsi
- strata casu s takymito jednostrannymi kecami, ale aspon skus zobrat do uvahy napr. fakt ze zvolen bystrica maju male stadiony a chodi tam menej ludi ako na duklu, kosice tiez nie su na tom o vela lepsie ani slovan pokial ide o priemernu navstevnost a to maju asi ine naklady na tie stadiony, takze to s navstevnostou asi az take horuce nebude odhliadnut od toho ze navstevnost kolise takze spoliehat sa na to je kratkozrake, zrovna vcera bolo na twitteri rebricek priemernej navstevnosti: slovan ma 4600 kosice 3200 snv 2700 nr 2400 nz 2400 bb 2200 zv 2000 mi 2500 az po presov 1200 takze by ma zaujimalo ako to robia ine kluby s nizkou navstevnostou ked dokazu zohnat aj rozdielovych legionarov (pozdravujem do presova a predtym do detvy) nove vedenie je tu tri roky a neprisli z marsu ze by nic nevedeli o biznise a hokeji takze neviem kolko este sezon treba na to aby to konecne rozbalili
- 16.3.2023 - 13:27
- +1
- Big brother
- Ako koľko sezón? Kde si bol doteraz? Veď bol covid, hralo sa vzačsa bez divákov a keď sa vrátili, tak sme boli mimo domova. A čo si chcel na čo teraz prilákať sponzorov, keď hraš vonku, resp. v Dubnici na starom štadióne. Aj tým sponzorom musíš ponúknuť nejaké zázemie...a to zázemie vylepšili počas covidu. Už teraz tam chodili sponzori, ktorí budú Duklu ešte len sponzorovať od budúcej sezóny. V tejto dobrým potencionálny sponzorom nemohol ponúknuť nič.
- 16.3.2023 - 13:47
- +1
- frantapriklep
- Covid mali aj ostatné tímy preboha. Veď v tej sezóne bez divákov, kedy bol covid, ešte aspoň play-off hrali s Michalovcami.
Potom prišla sezóna, kde už predsa boli aj diváci, hoci nie zo začiatku naplno. Peňazí mali viac ako strieborná Nitra, no katastrofálnu skladbu tímu a zlé rozhodnutia počas sezóny.
V tejto sezóne môžeme považovať prvé mesiace ako problém, keďže sa hralo len vonku, ale vedeli už minimálne v januári, že sa doma čo to odohrá, že môžu s určitým príjmom rátať. Ľudia chodili aj do Dubnice, ľudia sledujú Duklu celý rok, aj keď hrá vonku, existujú sociálne siete, kde je dosah v prípade Dukly naozaj pekný, je klubová stránka, ktorá môže propagovať sponzorov, takže spôsoby sú, len ich treba využiť. Čo nájdeme o sponzoroch keď otvoríme hkdukla.sk? Kto vlastne ešte má potrebu otvárať hkdukla.sk? Koľkokrát v týchto sezónach bol nejaký článok o sponzoroch na facebooku klubu? Pár PR článkov rozhodne pomôže sponzorovi viac, ako ked má reklamu niekde na mantineli. Hráči môžu prísť k tomu sponzorovi, urobiť tam diskusiu, autogramiádu, atd. Len treba chcieť. Spôsoby sú... - 16.3.2023 - 14:09
- +3
- Big brother
- Tak potom vlastne ty vieš ako sa to má robiť a nerobí sa to. Takto to môžme uzavrieť. Mal by si im spraviť školenie alebo by ťa mali rovno zamestnať. Za mňa si napísal úplne hovno, ale každý má právo názor..jednoducho podľa mňa to je strašné málo tie sociálne siete, keď nie si doma, nemáš čo sponzorom ponúknuť..je iné keď sú niekde kde majú dobré zázemie, kde chodí 3000 ľudí na hokej ako keď si v Dubnici a hráš pred 800 skalnymi.
- 16.3.2023 - 14:36
- 0
- Izo
- Prepáč ale sociálne siete sú malo v dnešnej dobe ? Veď tam to žije a to je trend . Majú to študenti aj dôchodci. Skôr ma zaráža , že tomu venujú malú pozornosť , alebo že nemá Dukla fungujúci Twitter účet.
A presne takto sa to robí ako píše pán Príklep. Zoberiem dvoch hráčov ku sponzorom. Nahrám tam 1-2 krátke videá. Urobím foto. Zavesím na siete.Pripadne im ponúknem im to zdieľať aj na kocku.
Tak si to všimne napríklad aj daky manažér z inej firmy. Napríklad reklamu na FB , alebo keď pôjde z dieťaťom na hokej a pozrie na kocku. A navrhne v práci počujte videl som to a to. Chodí tam dosť ľudí na hokej. Alebo Dukla ma veľa sledujucich na FB/IG. Nedáme do reklamy peniaze a neskusíme to aspoň na rok alebo jednorázovo ?
A fanúšik si povie napríklad v obchode aha tak táto mliekareň sponzoruje môj klub (videl som ich na FB , IG, na kocke na zimáku ) tak kúpim od nich mlieko/jogurt. Atď.
Big brother a ty nebuď ako Miloš R. Jemu tiež keď nesedí niekoho názor tak hneď vybuchne , alebo maže komentáre a blokuje ľudí.
Netreba zatvárať oči… - 16.3.2023 - 16:03
- +4
- Big brother
- Ale tu už sa bavíme o niečom inom. Myšlienku akú aktivitu by mohli rozvíjať ja beriem. Ale ja som tu iba vysvetľoval, že sa tażko zháňajú sponzori v takých podmienkach keď nehráš doma. Mne sa ľúbi koľko je medzi nami výborných marketingových manažérov, čo majú zaujímavé myšlienky a nápady...ale treba urobiť niečo viac...zaklopať na dvere v klube a porozprávať sa o tom, urobiť nejakú debatu, vysvetliť si veci a pod. Toto je na nič. Nehrajme sa teraz na to, že každy z nás by to vedel robiť lepšie a vie lepšie ako prilákať sponzorov. Ale tak na Slovensku to tak je, ty sme všetci experti na všetko..a neber to v zlom.
- 16.3.2023 - 16:27
- 0
- Big brother
- Ja celkom nerozumiem tomu negativizmu po takejto sezóne...zachránili sme. Ešte len teraz sa nám otvárajú dvere na vrchné priečky. A verím, že to bude v najbližších rokov slušny skok.
- 16.3.2023 - 16:32
- 0
- Big brother
- ...a ešte je tam jedna vec, ale to už je vec názoru...tie reklamy pre malých sponzorov nie sú žiadna veľká výhra...není to tak, že im tá reklama zarobí, to je síce pekná predstava, ale na Slovensku to tak žial nefunguje.
- 16.3.2023 - 16:34
- 0
- strojar
- To sú predstavy ako z materskej školy.
- 18.3.2023 - 20:04
- 0
- topska
- Ale ved ma pravdu
- 18.3.2023 - 20:21
- +1
- Big brother
- Ale neviem čo si chcel povedať tým, že sme hrali minule play off s Michalovčania...?
- 16.3.2023 - 14:58
- 0
- Cvikelka
- My potrebujeme hlavne silno posilniť obranu. V bránke je istota. A ak Konor bude mať pred sebou dobrú obranu, tak nám nedá ani Zvolen ci Slovan veľa gólov. Pevná obrana je základ pre psychiku brankára.
- 16.3.2023 - 11:52
- +1
- Sisa15
- To je tak keď sa stretne názor futbalistu s hokejistami
Nech si každý myslí čo chce, každý má právo koncepciu chápať inak.
Ak by sa dali výsledky dosiahnuť mávnutím čarovného prútika, nebolo by porazených
Aj výsledky z dávnejšej minulosti neprišli do Dukly len tak, hráči si ich tvrdo odmakali.
Ja osobne hodnotím sezónnu z hľadiska koncepcie ako úspešnú , navyše hokej ľudí v Dukle opäť bavil, tá návšteva na zápasoch bola nádhera.
Ak by sme skončili od prvej 6 -tky v rozdiele 15- 20 tich bodov, tak ok, ale chýbalo naozaj málo a mohli sme dnes už hrať play off. Ale keby bolo keby ... realita je iná. Výsledky prídu časom, tretia sezónna bude kľúčová a ak potom neprídu očakávané výsledky, môžeme hovoriť o neúspešnej koncepcii trénera aj klubu.
Ja sa na novú sezónnu teším, základ je, že 3/4 mužstva zostane a nový hráči budú presne takí, akí nám tento rok chýbali k tým pár bodom, ktoré by nás poslali do play off.
- 16.3.2023 - 12:39
- +4
- micu79
- Pozitivne je ze sa hral lepsi hokej pre oko divaka ako minulu sezonu ale chybalo nam tak 10-12 bodov ku stastiu.Na druhu stranu sme mali zas katastrofalne presilovky neviem ci sme na 9 alebo az 10 mieste.
- 16.3.2023 - 12:42
- 0
- ekaver
- A nepredávali sa náhodou permanentky na 2 roky?
- 16.3.2023 - 13:02
- +3
- Vojto83
- Veľakrát tu padlo slovo koncepcia. Treba si uvedomiť, že na Skovensku sa nedá koncepčne pracovať. Minimálne mužstvá z Česka každý rok tradične vybrakuju našu ligu a zoberú si tých lepších. Čiže o nejakej viacrocnej koncepcii sa ani nemusíme baviť. Väčšina našich lepších klubov vzdy začína prakticky odznova. Musím sa priznať, že mne sa ta hra pod Domem vo väčšine zápasov nepáčila. Mali sme veľmi komplikovaný prechod cez stredné pásmo, naopak my sme pred súperom cuvali do nášho. Boli sme veľmi citatelni. Malo hráčov vedelo na seba vziať zodpovednosť, vyviesť puk stredom. Áno, ide aj o kvalitu. V našom obrannom pásme sme často robili až dorastenecke chyby, navyše naše presilovky boli až na úvod sezóny katastrofálne a clovek sa casto skôr modlil, aby sme nedostali gol. Pár ľudí je tu z Domeho nadšených, ja toto nadšenie nezdielam. Áno, je to vec názoru a bohvie, co by v podmienkach tejto sezóny dokázal s týmto kádrom iný tréner. Ale za mňa to bola síce veľmi ťažká sezóna, ale nie dobrá. Na druhej strane, asi si fakt treba počkať na tu ďalšiu a veriť, že v normálnom režime sa vedenie aj tréner prejavia inak. Až po nej budeme môcť objektívne hodnotiť ich prácu. Klub spravil super krok, ze nám nechal pernamentku aj na ďalšiu sezónu. Ale aj keby nie, opäť by som si ju predĺžil. Fakt verím, že sa budeme baviť hokejom a ze nebudeme musieť hrat predkolo.Ak neskoncime v šestke ani v budúcej sezóne, až potom sa to podľa mňa bude dat brat objektívne ako neúspech.
- 16.3.2023 - 13:17
- +2
- Flak108
- Tak tak..
- 16.3.2023 - 15:08
- 0
- Flak108
- Ja by som chcel chalanom poďakovať, že veľa krát nechali na ľade všetko a aj keď nevyhrali tak bolo vidieť, že sa neprišli na lad vyprdiet. Druhá vec je, že chcem tak isto všetkým čo hrali tento rok za Duklu poďakovať, pretože vedelo sa, že to nebude ľahké. Cestovanie, dlho bez zimaku, tréningy niekde v druhom meste atď..a napriek tomu prsili, odohrali sezónu..zobrali to chlapsky bez výhovoriek a frflania... a aj keď sa niekomu nepáči, že niesme v playoff tak za mňa spokojnosť. Vďaka
- 16.3.2023 - 15:16
- +4
- m4tuss7
- presne tak, treba vzdat hold aj legionarom, mohli kludne odist a prezit sezonu v klude na ake boli zvyknutí (domaci stadion) no oni ostali a bez frflania, bez rozbrojov v kabine to ubojovali.. na to netreba tiez zabudnut
- 16.3.2023 - 17:21
- +1
- Flak108
- Presne, legionári mohli byť v klidku niekde v komfortnej zóne ale prišli a makali.
- 16.3.2023 - 19:02
- 0
- lanti
- Starosta pokračuje aj v 23/24 !
- 16.3.2023 - 18:14
- +6
- Sisa15
- Keď to tak čítam tak je tu skvelý tréner, manažér aj športový riaditeľ, rovno tu na HP. Zajtra je stretnutie vedenia s trénermi, máte možnosť predniesť svoju koncepciu ( aj keď na SK žiadna nieje) rozbehnúť dobrý marketing a nájsť štedrých sponzorov. Let ‘ go guyes👍
- 16.3.2023 - 18:40
- +3
- Izo
- Má niekto článok s Radosom ?
Ak áno tak ho tu prosím dajte.
Ďakujem. - 16.3.2023 - 18:41
- +4
- dukla15
- Veru rad by som si to precital
- 16.3.2023 - 19:15
- +1
- Big brother
- Aj ja by som si ho rád prečítal,neviem prečo sa to tu maže.
- 17.3.2023 - 9:04
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- DENISO6
- Ďakujem za článok, aj ma milo prekvapili Radosove odpovede.
- 16.3.2023 - 19:47
- +4
- Wayne99
- Len netreba mat velke oci: Lebo aj ostatne kluby isto budu chciet byt silnejsie. A aj papierovo silny mancaft ligu vyhrat nemusi, vid tento rok poprad.
- 16.3.2023 - 21:01
- 0
- Big brother
- No Poprad až tak papierovo silné nebol. Mali nejakých kvalitných slovákov (Záborský, Svitana, Skokan), ale legionárov moc kvalitných nemali.
- 17.3.2023 - 9:10
- +2
- Wayne99
- No podla mna brali dost aj : Peters, yogan, betker, kotvan vainio a pod…. Co som tak zachytil tak poprad mal v lige najvyssi rozpocet v historii a patril vyskou do Top4…
- 17.3.2023 - 12:54
- +3
- Standacik
- ps: kotvan sa sice vola Oldrich ale je to slovak
- 17.3.2023 - 13:03
- +2
- Izo
- Veď hrával aj za repre keď bol v CZ.
Podľa mna zhltlo dosť peniažkov hlavne trio Zaborsky , Skokan a Svitana. - 17.3.2023 - 13:10
- +3
- Wayne99
- Ano to viem: Nepisal som len legionarov, aj keď som tam napisal len jediného Slováka takže to tak mohlo vyzerať… pisal som hracov co isto nebrali malo €
- 17.3.2023 - 15:25
- 0
- Izo
- Ja ťa chápem 🙂
To ma iba napadlo , že bol aj v repre keď hrával za Zlín myslím - 17.3.2023 - 15:38
- +1
- Big brother
- Neviem koľko brali, ale Betker neohuroval, Yogan rýchlo skončil a Vainio fajn, ale rozdielový asi nebol.
- 17.3.2023 - 15:40
- 0
- Wayne99
- Samozrejme: Sportove vykony su uz vec druha. Cisto som to bral len zkrz vyplatu. Samozrejme trio zabor, svitana, skokan to sa ani nemusime bavit…
- 18.3.2023 - 10:41
- +2
- Peryo
- Možno nepríde 😆
- 16.3.2023 - 20:52
- 0
- Marek_tky
- Prišla a dala riadne
- 18.3.2023 - 9:31
- +1
- DraciaTlama
- Wayne!
Do boha!
Neser ma. Na HP nesmies prekopirovat clanky z inych PLATENYCH ZDROJOV!
Ved tym porusujes vsetky pravidla. Od etickych po pravne. HP mize mat seriozne pravne problemy! Dokedy toto tu bude? A vy ostatni muesto aby ste ki napisali soravu ste cusali. Nerkio ty si ma obzvlast nasrala.
Nekopirujte sem clanky!!!! - 16.3.2023 - 21:09
- +2
- Wayne99
- Ospravedlnujem sa.: 🙏
- 16.3.2023 - 23:57
- +2
- DraciaTlama
- Ok
- 17.3.2023 - 5:50
- +1
- MackoPu
- Nestacilo dat odkaz ?
- 17.3.2023 - 15:25
- 0
- Izo
- A čo tento hráč ?
Vraj má namierené na Slovensko
https://www.eliteprospects.com/player/34087/tor-immo - 17.3.2023 - 0:23
- +4
- matt-opd
- aby som nekopiroval a aj poskytol key info aj škótom
:: - "Sponzorsky sa určite posilníme. Pred sezónou predstavíme generálneho sponzora"
- - investicia do kvalitných hráčov prinesie výsledky a vysoké návštevy dokážu vykryť časť rozpočtu z lístkov.
- 2 vypredane zapasy v TN pokryju mesacne platy hracov
- zostava LaCouvee, Petras, Starosta
- Cacho je v rokovani - 17.3.2023 - 0:26
- +7
- dusanTN
- Zostava aj Krajcovic.
- 17.3.2023 - 9:04
- +9
- BieloModra
- akoze my este hrame, neriesime zatial tim buducej sezony, ale ja byt duklakom verim ze budete mat dobry tim.... vrabce az moc cvirikaju
- 17.3.2023 - 9:13
- +4
- mannheim
- Aby som ešte doplnil ku výmene názorov fans na informovanie o klube, tu súhlasím s názormi nespokojných, že od čias Rúžičku sa bohužiaľ v tomto Dukla príliš nepohla a má v tom obrovské rezervy. Tak ako vyššie spomínam, že atraktivita hry sa v mojich očiach zdvihla, transparentnosť financovania a celkovo vedenia klubu je chvalabohu takisto inde oproti minulosti, tak je informovanosť o dianí v klube smerom ku fans aj prostredníctvom soc.sietí zatiaľ slabučká. Je to daň za tú našu úspešnú minulosť, keď bol záujem o dianie, o lístky, o hráčov vždy nad úrovňou ostatných klubov. Doba sa ale zmenila a klub by mal ukázať citeľný progres aj v komunikácii s verejnosťou.
- 17.3.2023 - 9:27
- +6
- DraciaTlama
- Nie su peniaze na schopnu medialnu agenturu ci človeka z marketingu?
Pytam sa... nic v zlom. - 17.3.2023 - 15:49
- +1
- Big brother
- Máme aj marketingového manažéra. Odpovedám, tiež nič v zlom.
- 17.3.2023 - 17:05
- +1
- Big brother
- ...ale priznám sa nesledujem ostatné kluby, či my vyslovene zaostávame alebo to čo očakávame od svojho klubu, to ani v iných nie je.
- 17.3.2023 - 17:43
- 0
- mannheim
- Ja myslím, že to u nás dlho úplne absentovalo a chvíľo potrvá, než klub v tejto veci nabehne na obvyklé štandardy.
- 18.3.2023 - 17:07
- +1
- Izo
- Neviete kto bude ten sponzor ?
Ja len dúfam že sa meno sponzora nedá do názvu klubu a vloží sa max do názvu zimného štadióna - 17.3.2023 - 15:34
- +3
- Big brother
- Ja viem, že od budúcej sezóny bude sponzorovať Duklu MSM Group, ale či je to ten generálny sponzor neviem.
- 17.3.2023 - 15:42
- +2
- Izo
- Dávnejšie mala táto spoločnosť aj svoje logo na drese
- 17.3.2023 - 15:54
- +1
- dukla15
- Mal by byť
- 17.3.2023 - 17:06
- 0
- Big brother
- Áno. 200 000 cca by mali dať.
- 17.3.2023 - 21:56
- +2
- Izo
- A viete niekto ďalšie nové mená , alebo s kým sa rokuje ešte ?
- 18.3.2023 - 9:44
- +2
- Sisa15
- MSM group: Bola na Winter Classic dresoch a áno keď sa podaria rokovania budú GS
- 18.3.2023 - 12:39
- +1
- DENISO6
- Veď už od roku 2019 sme ich mali...
- 18.3.2023 - 13:14
- 0
- DENISO6
- Dokonca 2017 už boli generálny partner
- 18.3.2023 - 13:17
- 0
- Big brother
- Myslíš, že sa myliš. Dukla mala generálneho sponzora naposledy pred nejakými 18 rokmi.
- 18.3.2023 - 13:42
- +1
- Big brother
- *Myslim
- 18.3.2023 - 13:43
- 0
- DENISO6
- Zle si myslíš: https://hkdukla.sk/spolocnost-msm-group-opat-v-pozicii-generalneho-partnera-klubu
- 18.3.2023 - 16:39
- +1
- Big brother
- To mi úplne vypadlo z hlavy.
- 18.3.2023 - 19:56
- 0
- Wayne99
- Je to asi staronovy sponzor: Na stranke dukly aktualne ako partner nie su uvedeni.
- 18.3.2023 - 13:39
- +2
- DuklaFan4ever
- Náhodou nemáte niekto odomknutý článok s Miguelom? Keď tak do správy kľudne, dik
- včera - 15:27
- 0
- HockeyBender
- Tiež poprosím článok s miguelom ak niekto má do správy. Dík
- včera - 17:15
- 0