Diskusia: Trenčín zdolali Košice 5:2 a ujal sa vedenia v sérii
Hokejisti Dukly Trenčín si v treťom štvrťfinálovom stretnutí play off Tipos extraligy poradili s HC Košice 5:2 a v sérii hranej na štyri víťazstvá sa ujali vedenia 2:1 na zápasy. Domáci položili základ úspechu v prvej tretine, keď zaznamenali v priebehu necelých šiestich minút tri presné zásahy. Ďalší duel je na programe v pondelok 24. marca o 18.00 h opäť na trenčianskom ľade.
Ústrednou postavou úvodu stretnutia bol Ville Leskinen, v priebehu sto sekúnd sa dvakrát strelecky presadil a dostal Trenčín do psychologickej výhody. Prvá tretina priniesla ešte dva presné zásahy, po jednom na oboch stranách. V druhej časti opäť dostal Duklu do trojgólového vedenia Adam Lapšanský. V tretej tretine sa ešte Košičania snažili niečo urobiť so zápasom, ale z vyvinutého tlaku sa im podarilo v samom závere len skorigovať skóre. Trenčania ešte do prázdnej bránky pridali piaty gól a po víťazstve 5:2 získali vedenie v sérii.
štvrťfinále play off Tipos extraligy - tretí zápas /na 4 víťazstvá/
HK Dukla Trenčín - HC Košice 5:2 (3:1, 1:0, 1:1)
Góly: 5. Leskinen (Stapley), 7. Leskinen (Hatala, Bezúch), 10. Hlaváč (Bezúch), 35. Lapšanský (Bezúch), 60. Záborský (MacDougall) - 18. Jääskeläinen (Rosandič, Chovan), 60. Petráš (Chovan, Pollock), Rozhodcovia: Snášel, Goga - Orolin, Vyšný, vylúčení: 11:15 na 2. min, presilovky: 1:2, oslabenia: 0:0, 6150 divákov.
Trenčín: Grigals – Starosta, MacDougall, Hlaváč, Macejko, Laurenčík, Hatala, Krajč, Goljer – Záborský, Stapley, Josling – Ahl, Mráz, Krajčovič – Bezúch, Lapšanský, Leskinen – Hudec, Kalis, Green
Košice: Riečický (10. Janus) – Rosandič, Teves, Gildon, Šedivý, Deyl, Ferenc – Petráš, Pollock, Jääskeläinen – Archambault, Martel, Lunter – Mikúš, Chovan, Lamper – Rogoň, Havrila, Bartánus
/stav série: 2:1/
hlasy po zápase /zdroj: JOJ Plus/:
Tommi Hämäläinen, tréner Trenčína: "Najdôležitejším kľúčovým faktorom bolo toto publikum. Bolo fantastické. Keď sa pozrieme na našu hru, tak sme hrali dobrý hokej s pukom vtedy, keď sme mali. Okrem toho sme aj dobre bránili."
Dan Ceman, tréner Košíc: "Nehrali sme play off hokej. Niektorí hráči chceli, ale nebolo to dostačujúce. Niektorí hráči dali do toho všetko, ale nebolo ich dostatok na to, aby sme hrali play off hokej."
- gabby
- 💛❤️👊🏻 moje srdce je hrde silne veriace! neni rozhodnute ani zdaleka ale som velmi hrdy ze som Dukla
chlapi to srdiecko a chcenie robi vela a pokracujte v tom!
jedno srdce jedna krv jedna viera!
bojujeme dalej!
- 23.3.2025 - 20:24
- +25
- frantapriklep
- 5/15
:ťlieskam: - 23.3.2025 - 20:28
- +17
- OUTBLAST
- Mrdka,čo si každú minútu refrešoval? 🤣🤣
- 23.3.2025 - 20:29
- +5
- BieloModra
- Dukla, dobre idete!👌👌👌 blahozelam
- 23.3.2025 - 20:29
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- V_S_Z
- Zmeny po štyroch mesiacoch flákania.
Úplne geniálne. Tak katastrofálne pripravené mižstvo na play off som ešte nevidel. Semifinále? Načo?
Kašlite na to, kompletne to zabalte ak sa vám nechce a začnite novú sezónu bez tragédov s novým prístupom a bez komických výhovoriek.
Ak to budete robiť poctivo fanúšikovia veľmi radi prídu, pretože majú radi hokej a klub ale nie toto. - 23.3.2025 - 20:29
- +18
- FP-jakubj
- Otazkou je, co robi trener, ked mu hraci takto kadia na hlavu.
- 23.3.2025 - 20:34
- +2
- GeraltZoZvolena
- ak hráči kadia na trénera, nie je to v prvom rade chyba GM a prezidenta?
- 23.3.2025 - 20:39
- 0
- gabby
- trener to doklepe a potom sa presunie do hlavneho mesta a nebude sam co vymeni oranzovo-cierne za belase farby 😉
- 24.3.2025 - 5:57
- +2
- Tiger7653
- Ak mas namysli Simuna, Krivosika, nech sa paci
- 24.3.2025 - 6:31
- 0
- V_S_Z
- Kiež by
- 24.3.2025 - 7:01
- +1
- Urpiner16
- A potom nám ukradnú Vlada.
- 24.3.2025 - 7:07
- 0
- BBodalV
- Urpi, už by som sa ani veľmi nečudoval...
Országh určite pôjde radšej tam kde je predpoklad, že mu okrem lepšieho platu dajú aj kvalitnejší hráčsky "materiál" (napr. oproti BB) - 24.3.2025 - 8:51
- 0
- BlackCrow
- povídali že mu hráli..
- 24.3.2025 - 7:22
- 0
- Nerkio
- Nie
- 24.3.2025 - 8:38
- 0
- gabby
- nechame sa teda prekvapit 😉
- 24.3.2025 - 9:01
- 0
- Zmrzlina
- Bol by to taký prvoplánový krok, no podľa doterajších krokov terajšieho manažmentu v BA by to nebolo nič prekvapujúce... a lepšie ako niektoré iné rozhodnutia.
- 24.3.2025 - 13:25
- 0
- kelnička
- Hm
- 23.3.2025 - 20:29
- 0
- worth
- Nebol by som proti
- 23.3.2025 - 21:12
- +2
- RaDoVaN
- ...podla prognóz nemal prejsť ani cez Spišskú. A my cez Košice už vôbec nie....ale ešte nikto neprešiel cez nikoho...pomaly a pokorne
užívajme si to
- 23.3.2025 - 21:21
- +13
- Zmrzlina
- Asi tak... napr. ja stále verím, že v tejto sezóne ešte pôjdem na štadión fandiť svojim
Semifinále prajem ZA (nevadí mi ani BB), PP, TN, ZV. - 23.3.2025 - 23:01
- 0
- lesslie69
- Dobre píšeš.Ešte nikto cez nikoho neprešiel ak ma pamäť neklame, bola to práve Dukla, ktorá pred rokmi prehrávala v sérii
3:0 a napokon vyhrala 4:3
Počkajme si,uvidíme. - 24.3.2025 - 8:20
- 0
- RaDoVaN
- Pamäť Ťa neklame a podarilo sa nám to dokonca 2x
- 24.3.2025 - 9:22
- +5
- batman
- A tretíkrát vo finále s BB sme od toho neboli ďaleko, v polovici siedmeho zápasu sme viedli 1-0.
- 24.3.2025 - 10:34
- +2
- errko
- vy uz kde lietate
uvedomte si, ze zajtra moze byt 2:2 a opat su favoritom Kosice
- 23.3.2025 - 21:38
- +13
- maček
- ak bude zajtra 2:2.... ani vtedy už nebudú favoritom košice.... prepáčte kamaráti košický...
- 23.3.2025 - 22:06
- +9
- RaDoVaN
- Podla kurzu stávkovej stále mierny favorit sú...1.90 na TN vs 1.80 na KE
- 23.3.2025 - 22:08
- +1
- DocentMladsi
- dufam ze starostenko je ok
- 23.3.2025 - 20:29
- +2
- simon22
- Nie...nie je: Odvezený do nemocnice... tam zistia... zle to vyzeralo..
- 23.3.2025 - 20:31
- +1
- mamina
- práveže nie je
- 23.3.2025 - 20:35
- +3
- WERTYU
- To bude mozno aj zlomena klucna kost alebo vyhodene rameno…
- 23.3.2025 - 20:47
- 0
- kubinho
- tiez mi ako prva napadla klucna, ten pad vyzeral nepekne. Snad to nebol koniec sezony, to semifinale v Trencine by si on na lade zasluzil najviac. Aj s kotlikovym
- 23.3.2025 - 21:29
- +4
- martin_aston
- Pekné víťazstvo po výbornom výkone. Veľká gratulácia. A full house k tomu. Toto je Trenčín!
- 23.3.2025 - 20:29
- +5
- BlackCrow
- Dnes bez akejkoľvek šance na úspech.. Uvidíme zajtra..
P.S. Dan, kvitujem to vyjadrenie na koniec a rozumiem ako sa cítiš.. Bakoš už by dávno nabehol do šatne a všetky koše rozkopal.. A čo ty Gabo?
- 23.3.2025 - 20:30
- +4
- Ricardinho13
- Gabo kým sa rozhýbe už bude roztopený ľad v Steelke...
- 23.3.2025 - 20:36
- +4
- fanke27
- Presne tak ale toho sa nedočkáme. Podľa mňa Gabo Pollockovi ešte poďakuje verejne po sezóne za to čo odviedol v KE.
Pritom si chlapec fakt len po papuli zaslúži dostať a okamžitý vyhadzov, nič iné - 23.3.2025 - 20:37
- +7
- tulen - kosice
- pije: kávu s mondíkom ... a ešte jedno, ďuri by im rozkopal šatňu a pán selvek by ich vyprevadil z tej ßatne
- 23.3.2025 - 20:39
- +2
- Demon
- Tak Selveka by som im vpustil do satne a zamkol dvere.
Potom by som tam uz len poslal upratovaciu catu. - 23.3.2025 - 22:05
- 0
- Smith
- A potom to vyzera ako vyzera
- 23.3.2025 - 21:22
- 0
- GeraltZoZvolena
- Ono Košice doplácajú aj na to, že prakticky celú základnú časť nechceli dávať priestor mladým hráčom resp. skúsenejším hráčom z Humenného a veteráni v prvom tíme sa uspokojili, keďže necítili žiadny tlak. Pozri sa na taký Zvolen. Senčák, Macek, Šramatý, Lunter, Fekiač, Suľovský mali pendlovať medzi štvrtou formáciou Zvolena a Žiarom, ale akonáhle dostali trochu viac priestoru vo Zvolene, ukázali, že aj v extralige môžu byť platnými, niektorí sa posunuli vyššie vo formáciách a profituje z toho celé mužstvo.
- 23.3.2025 - 22:26
- +2
- len_tak
- Dobre Dukla: ale postup zo série je ešte strááášne ďaleko. Držím palce.
- 23.3.2025 - 20:30
- +3
- Pukky
- Po katastrofálnom vstupe do sezóny, kedy si pamätám, ako som trenčanom písal, že určite nevypadnú, to podľa prístupu našich v dnešnom zápase vyzerá, že Trenčín si zahrá po rokoch o finále. Krásny príbeh. Prajem Vám.
Ešte väčšou radosť mám ale z toho, že náš Hybernatus sa po dlhých mesiacoch prebudil zo zimného spánku a ide robiť poriadky. Sezónu to nezachráni, ale moje sympatie u neho stúpli. Konečne povedal to, čo mal povedať a najmä urobiť už dávno. - 23.3.2025 - 20:31
- +5
- Smith
- Este uvidime co urobi. Ak bude hrat Pollock tak..
- 23.3.2025 - 20:37
- +3
- fanke27
- Myslím, že v tejto sérii je rozhodnuté. Za mňa Dukla postúpi. My máme jednoznačne zaprdenú kabínu. Nechcem znevažovať výkon Dukly, lebo hráte super a rád vám aj tento postup doprajem ale objektívne viem čo dokážu hráči Košíc a kde sú ich kvality, ale tu jednoznačne vidno, že sa niečo stalo v kabíne. Ceman to povedal jasne po zápase. Tu nejde absolútne o neformu hráčov. Ale to je proste zjavné že hlavne Pollockovi ale aj Archambaultovi sa ani len korčuľovať nechce.
Ja byť na mieste Ferenca tak dám tri po papuli Pollockovi. Sme hlupáci, že si necháme takto rozbiť kabínu.
Okamžite by som posadil na tribúnu Pollocka, Archambaulta, Martela a Gildona, len sa vozia po ľade.
Z legionárov by som nechal len Tevesa a Joonu, ktorí sa snažia. Dal hore radšej Ziga, Šimuna, Repčíka a Bartoša. Nech sa zomkne aspoň slovenské jadro a nech máme aspoň nejakú iskru nádeje.
Ale myslím, že sa nestane ani to, Spilar na toto nemá gule spraviť nejaký rázny krok. Okamžite by som za tejto situácie vyhodil hlavne Pollocka z klubu a spravil všetko preto aby sme dohrali sezónu aspoň so cťou a bojovnosťou.
Pollock bol môj obľúbený hráč ale zaslúži si len okamžitý vyhadzov. Myslím, že tento tím mal jednoznačne na titul a tento parazit nám to tu rozbil. Veľká škoda, lebo tento káder mal veľkú silu a verím tomu, že za normálnych okolností by sme boli určite vo finále
- 23.3.2025 - 20:31
- +12
- radopKE
- Joona neostane
- 23.3.2025 - 20:41
- 0
- aRt
- On to myslel imho do dalsieho zapasu
Nie do nasledujucej sezony. Lebo to neostane ani Simun. Podla Prokopa je podpisany v SBA
- 24.3.2025 - 12:45
- 0
- roa
- Fanke ty si ten problém veľmi zjednodušil a hlavne ta veta, že tím mal jednoznačne na titul, ale tento parazit nám to tu rozbil nevystihuje hĺbku problémov, ktoré v Košiciach sú. Veď už druhú sezónu hrajú škaredý pretaktizovany hokej na ktorý sa zle pozerá, doma prehrávajú toľko zápasov ako nikdy predtým a za to sú predsa zodpovední tréneri a nikto iný. Ostáva dúfať, že zajtra sa po prevetrani kabíny chlapci zomknu a zabojujú ešte o postup.
- 23.3.2025 - 22:22
- 0
- fanke27
- Napriek tomu sme boli niekoľko mesiacov na prvom mieste s množstvom zranených hráčov.
Nehovorím, že tento systém ktorý hráme je najkrajší ale ak by títo hráči chceli, tak sú určite vo finále.
- 23.3.2025 - 22:30
- 0
- Demon
- Za mna Zigo tiez nulovy.
Prave on totalne nezmyselnym a zbytocnym faulom odstartoval cele toto utrpenie.
A aj mimo to bol proste bez pozitivneho efektu pre muzstvo. - 23.3.2025 - 22:24
- +2
- tulen - kosice
- no ...: najprv
blahoželám
košice , len toľko "chce se mi zvracet" 🤮🤮🤮 ... dúfam, že naposledy a dan dodrží slovo ... škoda, že na to neprišiel skôr
lunter, zigo, kohút, repčík, krivošík, bartošky ... je z čoho
bohužiaľ, zajtra bez kustódov - podpísali v prešove - 23.3.2025 - 20:31
- +2
- Peter19
- Kustodi:
dobreeee
- 23.3.2025 - 20:34
- 0
- gabby
- Lubko seria neskoncila, vojna pokracuje ale vdaka a nas to.teraz vmbavi urcite viac 🙋♂️🫶
- 23.3.2025 - 20:38
- +5
- tulen - kosice
- ďuri: ja som to s nimi nezabalil ( to sa nedá ), ale dnes po prvej vybavené ... zajtra fasnete 😜
- 23.3.2025 - 20:41
- 0
- gabby
- a poviem ti pravdu ze sa toho obavam 🫣😝
- 23.3.2025 - 20:49
- +1
- mamina
- nie
- 23.3.2025 - 22:16
- +5
- mpavl
- nie
- 23.3.2025 - 22:28
- +4
- gabby
- a vy dvaja ako jednohlasne 🤗🫶
- 24.3.2025 - 9:04
- +1
- mpavl
- :green:
- 24.3.2025 - 14:33
- 0
- Strnco1
- Chlapci, dnes ste boli lepsi ako Kosice, korculiarsky ste podla dnesneho zapasu na vyssom leveli ako hraci Kosic. Je to radost pozerat na to. Viete niekto nieco o Starostovi?
- 23.3.2025 - 20:31
- +1
- Peter19
- Vacsiu hanbu si tuto sezonu vykonmi urobil zatial len slovan, ale mame velmi dobre tempo predbehnut aj ten...
- 23.3.2025 - 20:32
- +1
- pucoo
- Toasi nie... my sme nastavili inak tú latku.
- 23.3.2025 - 20:37
- 0
- lesslie69
- Prehrávame na zápasy2:1,čo nie je žiadna tragédia.Tragédia je to,čo predvádzame na ľade.Kto nechce hrať za Košice, odovzdajte výstroj a páľte do prdele.Pán Pollock bude dúfam zajtra sledovať zápas z tribúny, lebo okato bojkotuje svoju prácu, za ktorú je kráľovsky zaplatený.
- 23.3.2025 - 20:32
- +9
- Peter19
- No vidis a napriek tomu ma z 3 zapasov 3 body hm..
- 23.3.2025 - 20:35
- 0
- lesslie69
- A čo z toho? Hrá desatinu svojich schopností. Okato na to kladie bobek.
- 23.3.2025 - 20:38
- 0
- radopKE
- A za tie 3 body berie toľko lóve? Ty si nejaký rozšafný…
- 23.3.2025 - 20:42
- 0
- tulen - kosice
- ale má pravdu přecedo 😜
- 23.3.2025 - 20:43
- +2
- lesslie69
- Si tu roky rokúce,tak isto ako ja.Prežili sme s klubom veľké víťazstvá aj pády.Úprimne,videl si niekedy taký salámizmus ako napríklad dnes? Ja si na niečo také niečo nepamätám.
- 23.3.2025 - 20:49
- +1
- tulen - kosice
- ani ja: prisahám ... a to som v sezóne, keď sme zachraņovali ligu, nevynechal ani zápas
- 23.3.2025 - 21:21
- 0
- kubinho
- v tej sice chybala kvalita, ale srdiecka tam bolo dostatocne
- 23.3.2025 - 21:32
- +2
- laugo29
- Toto je nasa Dukla! Ta Dukla ktora tak chybala!
Tento tim aj ked sa nedostane na ten najvyssi vrchol sezony(do finale), tak budem na nich hrdy, a nie je im co vycitat!
Nikto by toto nepovedal o nas v oktobri!
A Bartanus co? Uz sa zacala epidemia?
To ze Kosice nehraju ako sa od nich ocakava je jedna vec, ale myslim ze uz nas nemoze nikto podcenovat! Hrame pekny hokej, nasadenie, srdce vsetko co k tomu patri!
Stale ale zostanme nohami na zemi je to len 2:1 - 23.3.2025 - 20:33
- +8
- dusan1980
- Dnes Dukla na 1 ✨
Kotol na 1✨
Zazitok po 7 rokoch na urovni finale
Skoda Starostu, ak to bude vazne bude chybat
Verim ze mame dost sil toto nasadenie zajtra zopakovat - 23.3.2025 - 20:33
- +11
- miško DUKLA
- Ale to fakt nevie niekto vypnúť toho DJa?? Šak to tam hučí kotol chce fandiť a ide nahlas nezmyselná pesnička. Fakt otras to sa nikto neviem dohodnúť s niekym, kedy sa púšťa ta otrasná hudba alebo ako?
Výkon TOP Dukla ako sme ju poznali kedysi ❤️💛 - 23.3.2025 - 21:25
- +7
- dusan1980
- Pocuj presne toto som si hovoril...ked spieva kotol a fandi a DJ chce byt hlavne hviezda tak je niekde chyba
- 24.3.2025 - 12:40
- 0
- simon22
- Skvelý výkon: Zasa sme to hrali takticky výborne..3 góly z brejku a prečíslenia?? Bravo... zajtra je nový deň a nová výzva... Pome do nich... bude to ešte ťažké...
- 23.3.2025 - 20:33
- +2
- Hc-Ke-1
- Pripomína mi to problémy Spišskej z pred roka vo finále, keď mali nejaké problémy v kabíne. Ich hra vyzerala veľmi podobne ako ten grc, čo predviedli počas prvých troch zápasoch KE. Za 22€ sa oplatí na to pozerať...
- 23.3.2025 - 20:34
- +3
- Baco11111
- Ešte stále nie je čas na to aby som mohol napísať, že ja som to vravel ale takýmto spôsobom to už dlho trvať nebude. Kuva, keby mi to tak vychádzalo v tipose.
- 23.3.2025 - 20:34
- +1
- Smith
- Toto je absolutna sabotaz celeho PO ake som snad este nezazil za vyse 15 rokov sledovania hokeja. Ako si take nieco trener nevsimol? Preco az teraz chce posadit par hracov? Nema autoritu? Nevie reagovat? Preco bol este aj DNES Pollock v prvej formacii? Ten chlap tu nema co robit a ani trener, ktory si nebol schopny vsimnut, ze takmer CELE muzstvo mu na to prdi a hlavne totalne kasle na vsetkych fanusikov. Este som nezazil, ze by muzstvo cielene sabotovalo najvyznamnejsiu cast sezony... Fanusik si zasluzi vysvetlenie a odpoved co sa stalo!!!
- 23.3.2025 - 20:34
- +4
- Pukky
- V tomto klube je fanúšik iba na to, aby si kúpil permanentku a držal hubu.
- 23.3.2025 - 20:36
- +8
- MackoPu
- Ako som pisal minule, mne vacsiu radost ako vysledky robi zodpovedna a sustredena hra v playoff mode.
- 23.3.2025 - 20:34
- +3
- matus93
- Zajtra poprosím nech nastúpia ti, ktorí chcú za Košice hrať .. zvyšok nech sa páči .. dovideňa dopočuťá ..
- 23.3.2025 - 20:34
- +1
- DENISO6
- Tak minimálne sme si vybojovali 2 vypredané zápasy a tým aj korunky na budúcu sezónu. Je super keď sa štadión baví ako dnes. Ďakujeme DUKLA
- 23.3.2025 - 20:34
- +10
- Dzunkes
- Gratulujem Trencin
- 23.3.2025 - 20:34
- +4
- kika98
- Ďakujeme 😄
- 23.3.2025 - 20:39
- +2
- Ricardinho13
- Keď som tu písal viackrát počas sezóny, že takýto široky káder v útoku nebude robiť dobrotu a veľa kohútov v šatni proste nevytvorí dobrú chémiu v tíme, išli má tu viacerí ukameňovať, že aké je super mať takýto široký výber útočníkov a teraz v play-off sa to ukazuje v plnej nahote.
Totálne zbytočne máme predražený káder asi najviac za posledných pár rokov a čo z toho ?!
Spilar a spol. si plne uvedomujú, že toto mužstvo nebolo stavané, aby prípadne vypadlo už vo štvrťfinále. Príjmy z domácich zápasov by brutálne chýbali...
Zajtra sa rozhodne či Trenčín pôjde ďalej do semifinále prípadným víťazstvom alebo sa ešte vrátime späť do série našim víťazstvom.
- 23.3.2025 - 20:35
- +3
- Smith
- Dodam, ze take vykony podavame uz mesiace. Vsetci videli, ze sa nic nemeni, ale ze vobec nic a vedenie spokojne. To sme tak amateri, ze sme si mysleli, ze automaticky pride PO a vsetko sa len tak zazrakom zmeni??
- 23.3.2025 - 20:35
- +2
- Great!
- To bolo rečí v podcastoch od Valabika na prelome rokov, že titul vyhraju Kosice, hotova záležitost.
Pred Play off, zrazu Spiššká nemá súpera.
A to všetko v sutazi, kde minulý rok vyhrala titul 10. Nitra.
V extralige slepých a jednookých sa naozaj neoplatí nič predikovať. Liga je podla mna v súčasnom období historicky najslabšia, aka kedy bola a preto sa v nej može stať hocičo. - 23.3.2025 - 20:37
- +3
- MackoPu
- Ktora naviac skoro vypadla v predkole. Vyhrat môže hocikto, hlavne ked top favoriti opat maju svoje problemy, ako aj minulu sezonu.
- 23.3.2025 - 20:39
- +1
- Big brother
- Košice este titul vyhrať mozu, ale reálne si už ľudia konečne musia uvedomiť, že to, že niekto hral hokej ešte neznamená, že mu aj rozumie. A Valabik mu nerozumie, to dlhodobo tvrdím.
- 23.3.2025 - 20:43
- +11
- Urpiner16
- Určite tomu rozumie tisíckrát viac ako ty.
- 23.3.2025 - 20:50
- +51
- Big brother
- O tom silno pochybujem.
- 23.3.2025 - 20:52
- +4
- BlackCrow
- What?
- 23.3.2025 - 20:54
- +4
- Pukky
- Valabik je múdry chlap, s rozhľadom, vyjadrovacimi schopnosťami a najmä s kritickým myslením. Nie každému sa jeho jasné a vecné pomenovanie páči, ale pre mňa je jeden z najlepších hokejových expertov, akých mame.
O kvalite našej ligy v súčasnosti svedčí aj to, že nemáme na rozdiel od Veľkej Británie, ani jedno miesto v lige majstrov. - 23.3.2025 - 21:01
- +32
- Pukky
- Nie na tomto portáli.
- 23.3.2025 - 21:05
- +5
- evgeni71
- čoby nie, len si pozri koľko blbcov oblbol bruder čo mu to lajkuju
- 24.3.2025 - 7:55
- +3
- gabby
- veru: pohybuje sa to medzi 2 az 4 😁
- 24.3.2025 - 9:06
- +1
- evgeni71
- vyššie 11
- 24.3.2025 - 9:33
- 0
- Daewo_KS
- Normalne ty, civil, mas pocit, ze sa hokeju rozumies viac ako byvaly hrac NHL?
- 23.3.2025 - 21:03
- +11
- BieloModra
- Hlbsie to uz nepojde...
- 23.3.2025 - 21:05
- +27
- BlackCrow
- To pochybujem
- 23.3.2025 - 21:06
- +3
- Big brother
- Inak, aj Joe Sakic hral NHL. A on fakt hral.
- 23.3.2025 - 21:08
- +1
- BieloModra
- A aj oni sa samozvane vyhlasili za expertov NHL?... clovece ide ti...akurat ze strmhlav dole
- 23.3.2025 - 21:12
- +23
- Big brother
- Za čo???
- 23.3.2025 - 21:14
- +1
- maček
- že si absolútne neobjektívny...
- 23.3.2025 - 21:20
- +26
- tulen - kosice
- práve: si prerazil dno
- 23.3.2025 - 21:23
- +8
- Big brother
- Nestihneš sa zrejme vyvinúť, ale to už fakt nie je moja starosť
- 23.3.2025 - 21:11
- +1
- axxel
- Dobre
- 23.3.2025 - 21:12
- +4
- BieloModra
- 🤣🤣🤣 no nic🤣 to by sme mali...dovyvijat
- 23.3.2025 - 21:19
- +5
- axxel
- Ale ako ja si rad prečítam od neho príspevky
... väčšinou síce napíše hlúposti, ale niekedy ma aj rozumne názory
- 23.3.2025 - 21:30
- +5
- Izo
- Valábik hokeju rozumie a má čo to odohraté napr. narozdiel od teba B.B. čo tu často točíš dosť mimo.
A to si ,,Trenčan,,… - 23.3.2025 - 20:51
- +27
- Big brother
- Čo točím mimo? Daj niečo konkrétne. Som zvedavý. Valabik bol drevo, makal...alebol drevo. Skončil s hokejom, sa na komentarsku kariéru a ide mu to len preto, že má dar reči. A tou darov reči dokáže oblbnuti jednoduchých ľudí...a tých je na Slovensku vela. To máš ako v politike. Ale hokeju nerozumie.
- 23.3.2025 - 20:55
- +8
- gabby
- a: ty si prave dokazal ze si jednoducho len a len troll 🙋♂️🫣 hokejportalu!
- 23.3.2025 - 20:58
- +44
- Big brother
- A ty si teraz napísal nič neznamenajúci príspevok.
- 23.3.2025 - 21:00
- +1
- gabby
- mozno, ale ni to nemeni na fakte ze si troll 🙋♂️
- 23.3.2025 - 21:03
- +14
- Big brother
- A opakujem. To,.že niekto hral hokej neznamená, že mu aj rozumie. Niekedy je lepšie si 2-3 prečítať a až potom písať.
- 23.3.2025 - 20:58
- +2
- MV
- Nie to neznamená, ale on mu rozumie a hlavne ma skúsenosti. Porovnávať sa s ním je dosť trápne ale zrejme ešte máš stále doslapy z tohto víťazstva.
- 23.3.2025 - 21:15
- +18
- pupo
- Keď si hral na tej úrovni tak hokeju rozumieš! Na Slovensku sme ukrivdený keď povedia koho majú za favorita jak kebyže to ma vplyv na výsledok , to iste počas komentovania to nám fakt už tak je** 🤦
- 24.3.2025 - 6:02
- +3
- Great!
- Rozumie/nerozumie.
Prečo len také čiernobiele videnie.
Valabik ma vela fajn postrehov, ktoré bežný divák nevidi, neregistruje, a taktiež pár názorov, a ktorými nesuhlasim. - 23.3.2025 - 21:10
- +18
- Big brother
- Áno má. Na niektoré veci ma dobre postrehy, lebo hral hokej a má dar reči, vie to podať. Ale vo všeobecnosti sa tomu nerozumie, nemá taký prehľad.
- 23.3.2025 - 21:13
- +1
- rasticek
- Ja už som to tu kedysi písal, ale musím zas.
Mne sa síce doma smejú, že mám sebavedomie jak bulo, ale pri tebe, kamarát, som len taký malý Lojzíček 🙈 - 23.3.2025 - 21:41
- +14
- worth
- Tvoj problém je, že ty absolútne nemáš dar reči, ani písanej. Ja asi aj chápem ako to myslíš, pozerám ten ich boss podcast a Valabik naozaj nema nasledovanu sk extraligu.
Lenže ty si napísal v prvom prispevku, že sa nerozumie hokeju ako takému a potom ďalej tvrdohlavo klincoval namiesto toho aby si sa aspoň pokúsil vysvetliť ako si to myslel. - 23.3.2025 - 22:11
- +15
- tn
- Tvrdit, ze Valabik nerozumie hokeju, mozes asi len po silnej davke niecoho, co je pravdepodobne zakazane zakonmi. Ja s nim tiez obcas nesuhlasim, no mne na nom v poslednej dobe vadi skor to, ako strasne afektuje. A vlastne je to v poslednej dobe u mna problem s viacerymi komentatormi. Len kricia a afektuju. Keby sa radsej sustredili na obsah toho co rozpravaju.
- 24.3.2025 - 1:38
- +8
- Great!
- Ano je, samozrejme. Myslim, ze slovenský mančaft neuhral bod v LM snád 100 rokov, poslednych 5 rokov mala liga 5 odlišných majstrov, chýba konštantnosť, dominancia, kvalita.
- 23.3.2025 - 21:08
- +2
- Big brother
- Naposledy mali Košice smolu, že dostali silných súperov. To poliaci mali fakt reálne o dosť ľahších.
- 23.3.2025 - 21:09
- 0
- Daewo_KS
- Mozno ano. Ale NULA ziskanych bodov je jednoducho hanba a nic ine.
- 23.3.2025 - 21:28
- +2
- dusan1980
- Liga si dovolim tvrdit je teraz najvyrovnanejsia ako kedy bola a rozhodne ani nahodou nieje najslabsia
- 24.3.2025 - 12:43
- +3
- GeraltZoZvolena
- "Liga je podla mna v súčasnom období historicky najslabšia"
Za posledných cca 10 rokov podľa mňa áno. Ak ešte viac obmedzia počet importov, tak to bude ešte horšie, ale to nacionalisti vo vedení slovenského hokeja (a športu celkovo) nikdy nepochopia. Už teraz je v lige veľa slovenských salámistov a vedenie slovenského hokeja spolu s predstaviteľmi niektorých klubov robia všetko pre to, aby ich bolo ešte viac. - 23.3.2025 - 20:52
- +7
- Urpiner16
- Presne tak.Vlige chýbajú rozdieloví hráči.Je tu šedý priemer a potom podpriemer.Pár lepších od priemeru to nevytrhnú z biedy.
- 23.3.2025 - 20:54
- +1
- Great!
- Myslim, ze dovod, resp. indície, som uviedol vysšie, ale kludne si mysli, ze tohtoročný majster by porazil toho z roko 98, 2008, alebo 2015. Posledné roky, vrátane toho; kde bol Slovan majster sa extraliga vyslovene trápi a o rok to bude rovnaké.
- 23.3.2025 - 21:15
- +1
- Sheva7
- Tak 98 zaleži kto by bol rozhodca .
- 23.3.2025 - 22:11
- +7
- miko 75
- Prežívate frustráciu, že si už nemôžete dovoliť na koho si ukážete s preto ste tak slabí,liga je vyrovnanejšia, možno slabšia,ale akú kvalitu mali mužstvá po silnej štvorke v tých rokoch keď ste skupovali všetko najlepšie na Slovensku, žiadnu, okrem prvej štvorky to boli všetko priemerné tímy a semifinále si to väčšinou rozdala táto štvorka, takže vtedajšia kvalita bola sústredená iba do štyroch mužstiev,dnes je kvalita vo viacerých, jasné, že sa otočil pomer kvalitných hráčov zo Slovenska a zahraničia.
- 23.3.2025 - 22:21
- +10
- Great!
- Dnes je kvalita roztrúsená do viacerých..Pobavilo
- 23.3.2025 - 23:28
- +1
- Lukash_ke
- Ja s tebou úplne súhlasím. Tým, čo teraz prežívajú hokejovú renesanciu sa to ťažko počúva, ale 10 rokov to ide dole a posledné roky sú už taká bieda, že to ani Déčkové importy nestačia zakrývať. Žiaľ, produkujeme málo hokejistov a tam vonku je veľký svet, ktorý vezme všetko čo vie aspoň trochu korčuľovať. Slováci tu ako "hviezdy" z 1. formácie odchádzajú do 3. formácie v podpriemerných českých kluboch. Konkurovať takým SUI a GER je nepredstaviteľné.
- 23.3.2025 - 23:36
- +2
- Lukash_ke
- Na 36 ročného Marcinka si brúsi zuby Slovan a možno aj Košice. Už pred 4 rokmi vyzeral v Trinci za zenitom.
- 23.3.2025 - 23:40
- 0
- HokejBJ
- nejdem sa tu hadat ci ide hore alebo dole kvalita, ale co sa tyka prestupov tak vobec to nie je tak ako pises, fakt daj si ten cas a najdi si nejakych hracov ktory hrali nasu ligu a isli do lepsej a sa tam presadili, ci uz legionari alebo Slovaci, budes prekvapeny. Praveze nasa liga sa pomaly stava takou tou farmaskou ligou s ktorej sa da pekne posilnit pred play off
- 24.3.2025 - 0:35
- +1
- HokejBJ
- jaj dobre beriem spät, nedocital som do konca tvoj komentar, takze ten moj vyssie uz bol zbytocny a nedava velmi zmysel k tomu co si napisal. Cize beriem spät. Ale inak ja si myslim ze oproti covidovej sezone isla trocha hore ta liga, ale neni to nieco dramaticke, hlavne preto si to myslim lebo teraz tu chodia lepsi importi ako kedysi, Slovaci ale bieda
- 24.3.2025 - 0:39
- +1
- Athotis
- muzstvo s 98 alebo 2008 by si v dnesnej lige ani netuklo....doba ide dopredu
- 24.3.2025 - 9:44
- +7
- kubinho
- tiez si myslim, ze by nestihali tempo
- 24.3.2025 - 11:21
- +4
- Analytix
- Odbornou terminologiou povedane:
Nasa liga predstavuje extremne nedeterministicky system s excesivnymi amplitudami nepravidelneho charakteru a s mysterioznou dynamikou, ktora je amplifikovana mnozstvom faktorov biochemickeho aj fyzikalneho faktoru. Komplexitu celeho systemu zaroven signifikantne zvysuju sekundarne astrologicke faktory, ktore nie su limitovane hranicou nasej galaxie. - 23.3.2025 - 21:01
- +2
- MV
- Historický najslabší je slovan, nie liga. Máš to popletene.
- 23.3.2025 - 21:17
- +14
- paulsk26
- Trepeš,daj dole optiku.je to vidieť V LM kam nás už ani nevolajú po "parádnych výkonov".Čo furt máte s tým SBA .
- 24.3.2025 - 6:35
- 0
- BieloModra
- chalan
ale nas do LM nevolaju z uplne ineho dovodu a ano, prispel k tomu kazdy kto v nej hral a to ze ste tam neuhrali ani bod, to je tiez fakt, hrali ste LM tiez len na zaklade doplnenia - pozvanky pred reorganizaciou
- 24.3.2025 - 7:21
- +4
- thovthKe
- Ok, historické okienko: Nemusí to byť presné, predsa len aj pár rokov už späť, aj môj zabudúcujúci vek.
V čase keď škandinávske, české, nemecké a pár iných zakladali LM, bolo to na to, že zakladajúce kluby, bez ohľadu na umiestnení doma, bodú hrať LM.
Potrebné bolo byť zakladajúci klub, teda zaplatiť miestenku.
Ako sa to vŕbilo, zo Slovenska nik. tak oslovili Slovan Ba, či tam nevstúpi. V tom čase ale Ba, mala smer KHL, teda nemali záujem.
Oslovili Ke, tu "predvídavé" vedenie si povedalo, že tento projekt nemá šancu, tak reku mi nemáme pol mega na členské.
Časom sa vtedajšie vedenie spolku klubov, predsa len rozhýbalo, a vraj každoročnú miestenku pre majstra, by nebolo až tak zlé. Tak sa kluby (mimo Ba) dohodli, že na tú sumu sa zložia.
- 24.3.2025 - 13:27
- +1
- thovthKe
- a šéf združenie ligových klubov (alebo ako sa to vtedy nazývalo) sa vraj dal rokovať o vstupe.
Dlhý čas verejnosť, aj kluby informoval v zmysle, že ok je to na dobrej ceste, že fajn bude ... a ako sa zakladateľské kluby dohodli, ups a Slovensku ani muk.
Ten čo to za kluby "vybavoval" tvrdil, že oni nemali záujem.
Po čase (rok -+) český zástupca rovno povedal, že čakali na vyjadrenie sk. klubov do poslednej chvíle, že on sám "vyjednávača" za Slovensko, pár krát oslovil ... a jeho odpoveď --- nemáme záujem
Teda, nemusí to byť presné (sa mi nechce zdroje po webe hľadať), lenže vtedy kluby zastupoval pán P. (zo Slovana) a "konšpiračná teória" - Slovan, šiel do KHL a nemal záujem aby diváci na Slovensku mali inú príležitosť. - 24.3.2025 - 13:33
- +1
- BieloModra
- a tak ja nebudem "konspirovat".... viem ze my sme LM hrali a bola to pre nas zaujimava skusenost aj fanusikovsky sme si to uzili, viem ze potom ub bol problem a kluby LM nemali zaujem hrat.... posledna ucast BA v LM bol proste spomienkovy optimizus a tak to aj dopadlo
- 24.3.2025 - 13:42
- 0
- thovthKe
- no ok: som dlho písal, možno menej zrozumiteľne, ale podstata bola v tom, že víťaz našej ligy (alebo iný zástupca) mohol mať miestenku v LM každoročne, bez ohľadu na umiestnenie doma.
Takto sme odkázaný "na rozhodnutie LM", či alebo nie. - 24.3.2025 - 14:07
- 0
- BieloModra
- tak ale s tym uz co urobime?....ja som porozumela
- 24.3.2025 - 14:10
- 0
- thovthKe
- no už nič
Ja len, že nebiť "hlúposti" v tom čase, dnes sa nerieši prečo pozvú toho oného a nášho majstra nie - 24.3.2025 - 14:31
- 0
- FP-jakubj
- Tu miestenku sme mali, ale tazko sa obhajuje, ked aj timy z UK,FR alebo PL uhraju viac bodov nez my. Su to len vyhovorky, ze to nema prestiz, naopak to ukazuje, ked treba zabrat a nieco urobit, tak na tom vacsina trenerov pohori.
- 24.3.2025 - 14:34
- 0
- thovthKe
- no nemali sme miestenku, lebo jednoducho sme ju "nechceli"
Doteraz vždy náš klub hral LM, len na základe pozvánky (a podľa tohto stavu, to ináč už nebude) - 24.3.2025 - 15:25
- 0
- FP-jakubj
- Tak s návštevnosťou má LM problémy dlhšie, môže prísť aj kvalitný súper, ale keď ho fanúšikovia nepoznajú, tak neprídu. Často je to tak, že ti neplatí permanentka a musíš si dokúpiť lístok navyše, na to sa mnoho fanúšikov vykasle. Navyše pre kluby je to finančne náročne, keď musia lietať hore dole. Ale inak súhlasím, že LM ukázala to, čo o Košiciach píšem už dlhšie, na ligu to možno stačí, ale keď treba zapnúť alebo nejak zmeniť taktiku, tak to nevieme. Hlavne, najväčší problém je dať gól vtedy, keď to potrebujeme, trochu deja vu z olympiády vo Vancouveri.
- 24.3.2025 - 8:52
- 0
- BieloModra
- ano, ja viem ako to je ja som na LM chodila aj v Nr a bola som aj v BA...Myslela som to tak, ze ked mal nas majster miestenku v LM tak riesili to co pises, proste nechceli to hrat, zacala s tym BB, ta ziadala kompenzacie tusim od zvazu.... miestenka sa posuvala, cela Lm bola z "povinnosti" tym padom sa neprezentovala medzi fanusikmi a pod... a aj ked ucasti sk klubov bola aka bola mna to bavilo....dostavali na frak, ale nie vzdy si mozes pozriet kvalitny tim mimo ligy. A tak vlastne dobre sa stalo.... je to klubova sutaz, jej vedenie si pozvalo kluby co ju chcu hrat....stavat to do roviny, ze nasa liga je slaba a preto nas ani do LM nevolaju, pravda nie je
- 24.3.2025 - 9:00
- +1
- FP-jakubj
- Áno, z hľadiska toho, že si môžeš pozrieť kluby ako Tappara Mníchov to bolo jednoznačne plus, len ja si pamätám aj jedného Košičana, ktorý hovoril, že nám to nemá čo dať. No minimálne by videl ten rozdiel, čo našim mužstvám chýba - dať gól v čase, keď je to potrebné.
- 24.3.2025 - 9:58
- +2
- HokejBJ
- väcsinou sa tym ligy chvalia a chcu toto presne docielit, aby nebolo iste pred play off kto vyhraje titul, aby timy boli vyrovnane, zaraba to peniaze ludi to bavi, naopak nikoho nebavi sledovat nieco co uz ke dopredu dane
Ale dnes je to oficialne prvykrat co som sa docital (alebo dopocul) ze to ze je liga vyrovnana a nieje nic iste je vlastne zle a je to dokaz toho ze je vlastne slaba. Len tolko ze vau. Keby liga bola ako kedysi o 2 timoch, tiez by to bolo zle, liga slaba lebo staci pokupovat hracov. Je jedno co sa deje v lige vzdy zaver je ze je to zle - 24.3.2025 - 0:29
- +9
- martin_aston
- Ôsma. S dvojbodovou stratou na piateho a päťbodovou na štvrtého. Jej umiestnenie reálne o ničom nevypovedalo.
- 24.3.2025 - 8:20
- +2
- AVEMNE
- A čo má hovoriť ze to výhra Mikuláš?
- 24.3.2025 - 12:39
- 0
- Tyna85
- Nitra išla s 8. miesta.
- 7.4.2025 - 11:32
- 0
- Dinko
- Grarulácia Dukla, zaslúžene, verím, že po trénerových slovách zajtra to bude iné mužstvo, ktoré Vás potrápi oveľa viac,
- 23.3.2025 - 20:37
- +3
- dusan1980
- Pozdravujem “ experta “ Ondrejka ktory najvacsi rozdiel medzi tymami trafil “ presne” 😀😀😀
To je teda Bossssssss 😀😀😀 - 23.3.2025 - 20:38
- +6
- Smith
- Za normalnych okolnosti by to tak bolo. Kader je diametralne odlisny tak absolutne necudujte, ze hocijaky expert cakal uplne iny vysledok. Ani vy ste to absolutne necakali tak sa tu nehrajte na hrdinov co ste to cely cas vedeli, je to trapne.
- 23.3.2025 - 20:45
- +14
- P24
- Asi tak. Košice sú na papieri prakticky v každom ohľade o úroveň vyššie. Evidentne tam vsak niečo zle klapalo a toto je výsledok. Hlavne však stále platí, že je to 2-1 a konto môžu stále urvať. Hoci ten dnešný obraz hry bol katastrofálny
- 23.3.2025 - 21:15
- +2
- evgeni71
- čo su to tie normalne okolnosti?
- 24.3.2025 - 8:00
- 0
- Smith
- Sabotaz hracov, ktorym sa uz nechce hrat a slepost trenera, ktory si neuvedomil ze sa mu rozpadla kabina.
- 24.3.2025 - 8:40
- 0
- dusan1980
- Vyhovorky vyhovorky vyhovorky
Proste aktualne vyhrava lepsi tim
Keby si ty pupo sledoval nase vykony od prichodu Finskeho trenera vedel by si ze patrime do TOP 5 a nestrapnoval by si sa tu
Keby bolo keby...Dukla vyhrava 2:1
A ked prehrame tak dufam ze nebudem trapny ako Ty ale Kosiciam pogratulujem...Lebo ano..team je aj o tom ako funguje kabina
Keby ze mame lepsie toto a funguje tammto tito sa nehadaju tak sme najstri Galaxie - 24.3.2025 - 12:46
- +6
- Smith
- Rozpravajte so co chcete ale toto nie su vyhovorky. My snad vieme ako toto muzstvo hra uz niekolko mesiacov. Vidime ake podava nevykony, vidime ako to hraci maximalne flakaju a vidime ze mnohym klucovym na vysledkoch absolutne nezalezi. Ale kludne si zite v realite kde ste tak super, ze je to len vasa zasluha ze vyhravate. Ano hrate dobre ale za inych okolnosti by ste skoncili bleskovo rychlo. Ak teraz postupite tak realita sa ukaze v semi a uvidite, ze to bolo v superovi
- 24.3.2025 - 16:40
- 0
- speedman
- Realita je taká, že kto postúpi, tak bol lepší. A takéto komentáre k súperovi sú žalostné.
- 24.3.2025 - 17:27
- 0
- Smith
- Tn hra pekne a velmi ma tesi ich uplna euforia ale my by sme teraz prehrali s hocikym kto je v PO lebo s roznych dovodov nehrame to na co mame. Mate stastie a to nie je dehonestacia. Tento nas tim bol vyskladany aby jednoznacne vyhral titul. To nie je dehonestacia ked viem ako nas tim dolaze hrat a teraz vidim ako mu je uplne jedno, ze sa po vobec zacalo. Ved uvidite po pripadnom srmi kde naozaj ste a potom sa necudujte ak skoncite rychlo
- 24.3.2025 - 17:56
- 0
- speedman
- Ja hlavne nemám nič spoločné s Trenčínom.
- 24.3.2025 - 18:24
- 0
- Daewo_KS
- Pozdravujes ho tu opakovane, uz je to trapne. Nikdy som nechapal tuto vztahovacnost fanusikov, ak si niekto dovolil tipnut, ze ich tim prehra zapas alebo nejaku play off seriu.
Je to preboha len TIP, ktory navyse na zaklade papierovych predpokladov bol logicky.
Tak sa radsej tes z dvoch vitazstiev a zelaj si este dve. - 23.3.2025 - 21:05
- +12
- pupo
- Sedel tam Radivojevic a on s ním súhlasil 😉
- 24.3.2025 - 6:03
- 0
- HK88
- Bezuch, Lapsansky a Mraz najlepsi kauf pocas sezony
- 23.3.2025 - 20:38
- +14
- Wana
- Trenčín si postup zaslúži, takto to má vyzerať na ľade aj v hľadisku počas play-off. Silný team poráža silné individuality...
- 23.3.2025 - 20:39
- +14
- pifel
- Trencin si zasluzi postup ak da Kosice 4 krat takze este by som si pockal..
- 24.3.2025 - 15:35
- 0
- mamina
- Bravo chlapci... zápas hoden play off všetkými desiatimi... atmosféra, kotol, zápas, všetko... malo to gule.. Tommi, vďaka, skvele si ich pripravil.
Ja som dnes veľmi spokojná a poprosím zajtra repete... - 23.3.2025 - 20:39
- +19
- Bazo
- Trencin si ide svoje, klobuk dole 👏🏻.
Kosicania, absolutne, ale absolutne niesu nastaveni v hlavach na play off hokej… - 23.3.2025 - 20:42
- +3
- cango
- trenčín už mal vyhravat 3:0 na zapasy.drzpm palce
- 23.3.2025 - 20:43
- +5
- MHC80
- kto by to bol cakal, ked bola dukla na jesen na chvoste tabulky
- 23.3.2025 - 20:44
- +5
- LuukyBB
- Gratulácia Dukla.
Tabuľka formy z posledných 30 zápasov vie veľa naznačiť..
Dáte to.
- 23.3.2025 - 20:46
- +7
- Analytix
- Gratulacia do Trencina, mate to velmi slubne rozohrate.
- 23.3.2025 - 20:47
- +4
- Iglov
- Tento rok východ bieda dosť možné že ani jeden tím sa nedostane do semifinále
- 23.3.2025 - 20:49
- +2
- Cvikelka
- To mužstvo zo začiatku sezóny niekto poslal preč a teraz hrá úplne iné? Dukla to he fantázia.
Aj tie nemehlá v obrane robia všetko super.
Dokonca Bezúch Mráz aj Denis hrajú 100x lepšie.
Brankár je klenot. Toho podpísať nejako musíme na ďalšiu sezónu.
Tréner má isto obrovskú charizmu.
Konečne to funguje po rokoch biedy.
- 23.3.2025 - 20:53
- +2
- Tnkovac
- Nemehlo si dlhodobo ty , čo nevieš ani čo znamená obrana … keby si mal trochu prehľad tak by si vedel že Dukla Gustavsa chce podpísať ale pravdepodobne pôjde do lepšej ligy ty mamut
- 23.3.2025 - 22:09
- +1
- Cvikelka
- Áno všetci sme obrancov označovali za nemehlá.
Vidíš a teraz nám ukázali že niesu nemehlá.
A čo som napísal zle ohľadne brankára? To ze sú ho prajem podpísať, tak som mamut? - 23.3.2025 - 22:27
- +2
- RaDoVaN
- ...tak ešte vo februári fakt pôsobili ako nemehlá, čo ani z obranného pásma nevedia prejsť a vela gólov sme dostávali z velmi zlej rozohrávky spoza vlastnej brány. Naozaj začali hrať, ako by boli vymenení
Grigalsa by sme si želali všetci na nadchádzajúce sezóny. Uvidíme, či bude v silách manažmentu si ho udržať. - 24.3.2025 - 9:40
- +1
- greendeath
- Pekne Dukla
- 23.3.2025 - 20:55
- +7
- gabby
- Slavko aj vy dobre 👊🏒👍
- 24.3.2025 - 9:09
- +1
- Janciar17
- Pacil sa mi Cemanov pristup k poslednej tretine. Videl ze TN urazilo stastenu a tak tlacil hracov az do konca a uspesne. Vdaka tomu sa to zajtra otoci, tak to uz v sporte byva a ak by nie tak TN urcite zasluzene.
+ ten pozapasovi rozhovor so Cemanom naznacuje ze aj ked sa tu niektori hodia o zem,tak niektore klebety zo satne su zrejme pravdive. Bez vetra sa totiz listok nepohne. Uvidime ci nastupy Simun. Dufam v dve veci:
1.Zajtra zmenit aspon jednu 5 a nahradit mladou krvou.
2.Do KE za stavu 2:2
- 23.3.2025 - 20:57
- 0
- Janciar17
- Zabudol som pochvalit atmosku. Obom taborom palec hore- slusne a hlasno
- 23.3.2025 - 21:12
- +2
- DENISO6
- Ako sme urazili šťastenu? Že sme cez presilovku rozumne kontrolovali zápasa stavu 4:1? V play off nemusíš vyhrávať 1:10. Cez presilovku si trochu oddýchli a čas išiel .
- 23.3.2025 - 21:15
- +3
- Janciar17
- Co ja viem, asi to zavisi od uhla pohladu... ja sam nie som velmi povercivy, mozno len hladam dovody Aby som uspokojil sam seba po prehratom zapase. Jedno viem isto- bol som profesionalny sportovec v mladosti a viem ze zapasy sa v kazdom sporte vyhravaju v hlave a aktualne mentalne rozpolozenie hracov rozhoduje o kvalite vykonu. Tak dufam ze tretia tretina bude znamenat zmenu v serii a vdaka nevyuzitiu mnozstva vyhod(2x 5 na 3) sa psychicka vyhoda prikloni na nasu stranu. Cas ukaze...
- 23.3.2025 - 21:39
- +1
- Flak108
- Myslím, že hrať presilovku na 100%, kde sa môžu ukázať veci, ktoré si chalani nacvicili pri stave 4:1 by bolo veľmi netakticke. A vôbec nešlo o nejaké vypustenie. Iba o rozumnu hru.
- 24.3.2025 - 8:10
- +4
- micu79
- Konečne to po rokoch v play off zilo na zimaku chalani maju na postup ak budu bojovat ako teraz ideme dalej.
- 23.3.2025 - 20:59
- +6
- miko 75
- Takto má vyzerať atmosféra na štadióne v playoff, gratulujem Dukla.
- 23.3.2025 - 21:00
- +24
- AndrejTN
-
Vysoký jalovec, vysoký ako ja,
preskoč ho má milá rovnýma nohama.
Ja ho nepreskočím, ja sa rada točím,
na teba šuhajko zapomenúť musím.
- 23.3.2025 - 21:04
- +20
- doc.koniferum
- no ako?už začínaš veriť mojim slovám?
- 23.3.2025 - 22:49
- 0
- Fanusik23
- Paráda chalpci zajtra si poďme pre mečbal... inak kde sú ti košičania čo písali že postúpia pohodlne 4:0 na zápasy s prstom v nose?😀
- 23.3.2025 - 21:22
- 0
- dzuro61
- Brankár snehuliak ,dlhá pauza ,niektorí hráči nehrajú PO hokej....a kurnik nezamyslí sa niekto že tá Dukla hrá naozaj lepšie ako KE...??!!🤔
- 23.3.2025 - 21:22
- +7
- MV
- Prečo nehral Krivosik?
- 23.3.2025 - 21:23
- +1
- Kyto55
- Bomba Trenčín, len tak ďalej.
- 23.3.2025 - 21:26
- +2
- WinnipegJets
- 1/12 pomaly ďalej zájdeš
- 23.3.2025 - 21:27
- +1
- rastislavke
- Zajtra Janus do brány: A treba clonit a tlačiť sa do brány, bez zbytočných faulov. Mame na to poraziť Trenčín, ale s týmto nasadením to bude problém.
- 23.3.2025 - 21:32
- +2
- martin gal
- Soudruzi od východu nekde udelali chybu...
Pekne TN,kráčate v šlapajách minuloročného majstra?...potichu... - 23.3.2025 - 21:32
- +6
- RaDoVaN
- Fantázia...: už som aj zabudol, aký je to pocit byť cez play-off na plnom zimáku. Atmosféra neopísatelná. A ako osobný bonus pohlad na góly priamo spoza brány v prvej tretine
Leskinen si pekne uletel.
Len tak ďalej chlapci. Zajtra to ale bude ťažšie.
PS: Dúfam, že Tošo bude OK - 23.3.2025 - 21:39
- +3
- Mato-Mi
- Trencania, uzivajte.
- 23.3.2025 - 21:43
- +3
- mamina
- vďaka Maťko, je to skvelé!
- 23.3.2025 - 21:51
- +2
- matt-opd
-
Ale seria este nekonci. A my v Dukle to vieme este lepsie ako ini - ani 3:0 na zapasy nie je koniec. Takze zajtra zopakovat dnesny vykon a ak sa KE budu hrat lepsie ako dnes, tak budeme musiet hrat lepsie aj my! - 23.3.2025 - 21:47
- +6
- nigol
- Nechcem nič privolávať, ale... ešte môže zohrať veľkú rolu únava, zranenia, z tých náročných zápasov predkola. Takže nič vyhrané ešte nie je, aj keď držím palce
- 23.3.2025 - 21:48
- +2
- Cigino
- Zajtra sa ukáže kto je lepší a postúpi ale je to Trenčín
- 23.3.2025 - 22:00
- 0
- rastislavke
- Košice : Mali aj horšie vykony v sériách a nakoniec to otočili. Zmena brankára, taktiky, vykonov.
- 23.3.2025 - 22:11
- +1
- Sheva7
- Dnes to dnes v live diskusii vystihol presne ,Trenčin hra play off hokej maka Košice ako v priprave keď su 1 krat v lete na ľade.Absolutne žiadna snaha nič len proste odohrať zapas a hotovo .Mne je až divne že nikto v kabine priklad Chovan čo ma snahu ,neurobi poriadok z Pollockom on proste nechce len si odohra zapas a hotovo
- 23.3.2025 - 22:17
- +2
- NR
- Vcera vyborne bolo v PP,dnes sa nato dobre pozeralo v TN.Keby boli takto zaplnene zimaky aspon v 70% zapasoch aj pocas ZC...ta liga by mala celkom iny cveng. Ale muselo by sa zacat hlavne od hracov...
- 23.3.2025 - 22:45
- +7
- RaDoVaN
- To s tou návštevnosťou počas ZČ sme si presne včera hovorili. Keď človek zaplatí 15€ (ako kde) za zápas, tak chce vydieť bojovný výkon a ako tak pekný hokej. Žial, keď sa to občas podobá na verejné korčulovanie, ludí to prestane baviť chodiť tam a platiť za to...proste za cenu lístka ludia chcú vidieť aspoň snahu. A nie každý máč čas, aby kupil permanentku a bol tam každý zápas. Ja som bol počas základnej časti asi 6x, viac sa proste nedalo, a po niektorých zápasoch som si bohužial povedal, že ten čas som mohol využiť aj inak
Doba, kedy stál lístok 3€ a išlo sa tam len na pivo, klobásu, pokecať a zaspievať, a hokej bol do pozadia je už preč.
Ono je to taký začarovaný kruh:
Káder - Výkon - Fans - Návštevnosť - Peniaze - Káder - 24.3.2025 - 9:52
- 0
- mefistoJACK
- Nuz bol som osobne a par postrehov... KE nevonia ten korculiarsky styl..fakt ked pozriem ten rybnik co hrala Dukla 20kol a toto tak to je neuveritelne ze sa bavime v podstate o tom istom muzstve.. Ale predcasne zavery by som nerobil... este sme len na pol ceste..a nahodou zajtra ktosi zase vypadne a na sirku kadra to KE este mozu dat.. ale inak zatial sklamanie z ich strany..
K debate vyssie o Valabikovi..myslel som ze ten Big Brother je respektovana postava hokejportalu..mozno aj fandime tomu istemu timu..ale to co za vtakoviny pise? Nuz tak niekto povedal ze postupia KE..a co? Aspon povie svoj nazor a diskutujeme... ci radsej mate tie alibisticke kecy o tom ako je to playoff a muzstva su vyrovnane a zacina sa od stavu 0-0 ??? Toto chcete pocuvat? Ja niekedy s Valabikom suhlasim a niekedy nesuhlasim ale za mna je to spickovy spolukomentator a aj host do studia..na nase pomery uplne "ustreleny" co sa kvality a pridanej hodnoty tyka.. a specialne ked vidim takych ako... (ale nic, naco menovat) On je regulerne ESPN level spolukomentatora len u nas mam pocit sa "nadpriemernost" nenosi..a este k tomu ked povies aj valstny nazor?! Fuuuu to co si dovolil (ironia) - 23.3.2025 - 22:50
- +17
- dusan1980
- Valabik ako spolukomentator je urcite najlepsi na Slovensku
Samozrejme sem tam sa neda pocuvat ale 90% casu super
Za mna som najradsej ked ho vidim v studiu
- 24.3.2025 - 12:52
- +4
- Proky99
- Kabina je v totalnom rozklade, tam nezareagovali vcas Spilar so Cemanom. Zial nepostrazili si to a teraz je uz neskoro, navyse Gabi je taky dobracik od kosti a upratat si moze tak doma obyvacku a nie hracov v kabine. Ceman urobil fatalnu chybu, ked nenechal “rebelov” sediet uz v 3. zapase kedy aj ked by sme prehrali tak minimalne Repcik a dalsi by nabehli na tempo, mohol ukazat zvysku kabiny ktora bojovat chce ze flakaci tam miesto nemaju, zial neodhadol to a uz chyta zajaca za chvost.
Po tejto sezone bude potrebny velky reset, lebo “zaprdenost” v kabine sa kludne moze preniest aj do dalsej sezony. Mondik sa bude mat sancu ukazat lebo klub mu Lang zanechal v este horsom stave ako ho on odovzdal jemu. Treba zobrat monterky a zacat doslova driet v prvom rade v marketingu a praci s fanusikmi, hned nasledne s mladezou a na koniec Acko, vsetko je v katastrofalnom stave.
Trencin klobuk dole fantasticky ste vyuzili prilezitost, hrate super, postup uz date otazka je len ci ho vy budete chciet dat doma a este poriadne zarobit (nie male peniaze) alebo nas dorazite uz v stredu.
No a na koniec verim ze klub verejne oznami kto pohnojil sezonu, kto bol - boli ten nador v kabine aby buduci zamestnavatelia vedeli koho si idu podpisat, zial nijak inak sa tym individuam “odmenit” nevieme. - 23.3.2025 - 23:11
- +2
- zasi
- ten posledný odsek
to ani nesnívaj že sa niečo také udeje - 23.3.2025 - 23:14
- +2
- Proky99
- Ano viem, dobre si to napisal, je to len moj sen zial
to ma tom najviac stve ze paraziti sa len presunu inde, nijak neutrpia pridu mozno o nejake drobne za to ze nepresli dalej, ale ziskaju krasne dlho leto s odpocinkom. Ano teraz sme na smiech vsetkym, ale toto sa moze realne stat hocikomu v dalsej sezone, az na to ze neverim ze sa este najde niekde tak naivny manazer a trener ktori to nechaju tak daleko zajst.
Toto bola doslova detinska - skolkarska chyba dua Spilar-Ceman . Jeden uz pokracovat nebude a nad druhym by som velmi pouvazoval. - 23.3.2025 - 23:25
- +2
- apocalypto
- Mmmmm tak toto nečakali ani tí najväčší optimisti v Trenčíne.. no séria končí až po 4.vyhratom zápase a nechce sa mi veriť že to Košice tak ľahko pustia , no nič zajtra naložíme na košice a jedno oko bude smutné ,druhé veselé, táto taktika zatiaľ funguje ,peniaze nie sú všetko
- 23.3.2025 - 23:22
- +1
- Lukash_ke
- Ja keď naložím na TN tak Košice na betón vyhrajú. Takže keď to aplikujeme obaja, spadne matrix?
- 23.3.2025 - 23:29
- +1
- apocalypto
- Budze remíza
- 23.3.2025 - 23:34
- +1
- rijko
- Srdiecko plesa. Dakujem. Kosice maju zajtra poslednu sancu nieco vymysliet,zmenit. Maju sakra velky siroky kader, mozu si dovolit zmeny. Nam citelne bude chybat Toso, im zaberu rozhodujuco hraci co budu chciet hrat. Podla mna trener KE posadi 2 hviezdy a prekope to a vsadi na vyprovokovane presilovky. Inu sancu nemaju. Drzim palce Dukla. Zajtra este tazsi zapas ako dnes.
- 23.3.2025 - 23:50
- +4
- hejhejhokej
- ani trocha sebareflexie od niektorych🤦🏻♂️ ja viem co prezivaju Kosicania a Bratislavcania ale vy si musite uvedomit ze vy nie ste stredobod galaxie, absolutne to neni pravda ze liga je najslabsia aka kedy bola alebo za poslednych 10 rokov alebo co to trepete… to aj minuly rok sme pocuvali hmmm titul vyhral tim z predkola liga je o nicom… nie o tomto je poriadna liga, doteraz bola o nicom ked vacsinou vyhraval tim ktory skončil prvy po ZČ… to že Ferrari nevyhrava v F1 znamena že je F1 najslabšia od 2006? spamatajte sa niektori a pozrite sa ďalej od nosa kusok
- 24.3.2025 - 1:26
- +12
- hejhejhokej
- je to len ospravedlňovanie si vašej vlastnej neschpnosti resp vašich klubov, je to podobne ako to čo trepe Valabik že play off je o obrane a podobne, staci sa pozriet do NHL ake tam byvaju vysledky v PO a nebude zo seba robit… a budu dalej dokola mliet otrepane frazy o tom ako ZC vyhrava utok a play off obrana, zastarale neaktualne hluposti ale ved ked sa hlupost opakuje dookola tak sa z nej stane pravda vsakze? a este k tym Blavakom a Kosicanom ktory si myslia ze liga je slaba, chodte to povedat aj do zamoria ze je liga slaba sak lebo uz nevyhrava Montreal alebo do premier league sak uz nevyhrava Man Utd, v NHL uplne bezna vec ze sa tim z 8 miesta dostane do finale
- 24.3.2025 - 1:50
- +5
- Lukash_ke
- No vlastne aj tá NHL už nie je čo bola, vidíš. Je tak vybalancovaná, že každý tým má max 2-3 superhviezdy, všetko pribrdzedné platovým stropom. Je to super, je to fér, nikto nie je do počtu, stále je to samozrejme NHL, ale na tímy plné hall of famers sa svojho času pozeralo fakt dobre. Ozaj, prečo vlastne porovnávame ligu, ktorá si cherry-pickuje tú najväčšiu kvalitu z celého sveta s našou ligou, ktorá nestíha produkovať Slovákov a lata-plata to Déčkovými importmi, ktorých nikde nechcú a zväčša sem prídu dohrať kariéru a za vidinou chodenia na kávičky do Viedne? 😁
- 24.3.2025 - 10:38
- 0
- dusan1980
- Zvykni si ze toto su typicke reci looserov ktori ked prehravali alebo prehraju ,tak zacnu toto sypat
Keby sa to otocilo tak by si videl ako by opacne pisali - 24.3.2025 - 12:56
- +5
- Smith
- S tym kadrom mali byt stredobodom galaxie v nasej lige a ak by nenastala sabotaz tak by ste si ani neprdli pri vsetkej ucte. Tak sa tu poniektori uz naozaj ukludnite a neurazajte sa, ze vas niekto povazoval uplne pravom a logicky za slabsi tim, ktory mohol postupit len zazrakom.
- 24.3.2025 - 6:37
- 0
- lanti
- Stredobodom galaxie 😊
- 24.3.2025 - 6:58
- +6
- Smith
- Logicky myslene v uvodzovkach
- 24.3.2025 - 7:32
- 0
- lanti
- Áno. Logicky.
- 24.3.2025 - 7:38
- +2
- lucano22
- Neber im t´radosť. Nech si ju užijú. My máme v týme dobré mená,ale niečo tomu chýbalo už od začiatku sezóny. Tam chcelo niektorých hráčov obmeniť. Tu vidím zlyhanie vo vedení, ktoré absolútne nevie zareagovať na vývoj situácie a to nie len túto sezónu. Tam je náš kameň úrazu. Kľudne nech to Trenčín urve na svoju stranu. Nemali už dlhšou dobu nejaký úspech, tak im doprajme. Dlhodobo je v LIVE diskusiách s nimi korekná debata,tak si to tu nepokazme kvôli pár jedincom. Ľudia, je to šport. Tak si nerozbijajmw medziľudské vzťahy a neničme si zdravie 👍✌️
- 24.3.2025 - 10:15
- +4
- dusan1980
- Pupo...keby bolo keby...Keby za nas hra Wayne Gretzky nemali by ste sancu.Kedze ste si nevedeli dat kabinu dokopy,zaneman to ze ste horsi
Asi si to este nepochopilty Kovac
- 24.3.2025 - 12:57
- +1
- FP-jakubj
- Ďakujeme za regionálne spravodajstvo. Samozrejme, že Košice a Slovan sú stredobod ligy, aj keď sa im momentálne nedarí. Ani Dortmund nemá optimálnu sezónu a nikto si nedovolí povedať, že nie sú jedným z hlavným tímov bundesligy, ktoré sú pod väčším drobnohľadom ako nejaký Freiburg alebo Union. United tiež nemajú extra sezónu, ale aj tak sa o nich zaujíma viac ľudí než o Nottingham. Tak to je všade. Play off nerozhoduje obrana? A ako získal tituly Trinec, ktorý je známy svojou hrou? Celkovo v českej lige nepadá v PO toľko gólov a našli by sa príklady aj inde. Je tu pár správne napísaných príspevkov, že situácia v kabíne Ke nie je ideálna a vďaka tomu vyzerá naša hra ako vyzerá. Kritika klubu je v tomto prípade na mieste, pretože by si s trucovanim hráčov mal vedieť poradiť.
- 24.3.2025 - 9:08
- +6
- hejhejhokej
- to je pekne že si si dal za priklad ligu kde akurat vyhrava stale tim s obranou taktikou ale to je len jedna liga z xy takze totalne odveci
- 24.3.2025 - 13:21
- 0
- FP-jakubj
- Uviedol som jeden onkretny tim, ale ked zoberiem 5 golov na zapas, tak to je vacsina zapasov vo Svedsku Finsku Nemecku alebo Svajciarsku.
- 24.3.2025 - 13:43
- 0
- hejhejhokej
- no dobre a NHL nema kvalitu ked tam zapasy v PO končia 5:3 a posledne roky aj viac ako 8 golov na zapas je tam bezne?
- 24.3.2025 - 14:47
- 0
- FP-jakubj
- NHl sa hra uplne inak, pretoze uz v ZC ti je jedno, ci vyhras v RC alebo PP/PN, mozes to aj vidiet casto na tej hre, obrana zdaleka nie je taka taka intenzivna ako v Europe, navyse svoje robi aj ihrisko. To mas podobne ako v NBA, kde sa zdaleka tolko nebrani ako v Eurolige. Kedze to maju viac natrenovane, tak to mozes aj na hre Kanady vidiet, ze vedia otocit zapasy aj za 2 minuty pred koncom, podobne vedia tlak vytvorit aj USA. Ale zdaleka nie vzdy im to staci na SWE/CZE/FIN
- 24.3.2025 - 14:58
- 0
- hejhejhokej
- dobre mne ide o to že kvalita tu jednoducho je, naša liga ma blizsie k NHL ako Česka svojim rychlym štylom, menej dbanim na obranu ale kto povie ze to je zle tak to nechapem, ved nam ide o to nech je co najzaujimavejsia a nasa liga rozhodne zaujimava je ci uz poctom tolov alebo štylom hry, preto si myslim že by sme sa aj mali vydať cestou NHL klzisk a vediet sa predať už tymto štylom a byť trochu iny, určite by to lige velmi prospelo a viac by sa o nej rozpravalo a bol by nad nou vacsi drobnohlad
- 24.3.2025 - 15:33
- 0
- Lukash_ke
- F1 je skutočne dosť slabá posledných cca 15 rokov, Ferrari neferrari, Košice nekošice, Slovan neslovan 😁
- 24.3.2025 - 10:20
- +1
- batman
- Vsetko dobre zatial. Len opatrne s tymi postupovymi recami. Je 2-1 v serii. Opatrne. My sme potichu..
- 24.3.2025 - 6:15
- +5
- jurssik
- Nie je všetko dobre. Starosta je zranený.
- 24.3.2025 - 10:12
- 0
- batman
- Pravda, to ma velmi mrzi. Hral vyborne Tošo v poslednej dobe. Bude chybat na lade, v kabine verim ze chlapcov hecne. A je mi to luto aj ludsky. Je to sympatak (ano, ano, loktibrada..). Vieme presnejsie, co mu je?
- 24.3.2025 - 10:36
- +1
- jurssik
- Ja neviem
Vraj šoféroval auto. Stále dúfam že ešte nastúpi.
- 25.3.2025 - 22:07
- 0
- DocentMladsi
- vyhravame 2:1 ale stale su favoriti na postup kosice
a kosice som tipoval na majstra uz v septembri aj pred playoff a co teraz? je to tip a pointa sportu je v tom ze kazdy tip nevyjde lebo keby vysiel tak by to nikoho nezaujimalo a rovno by mohli rozdat medaily - 24.3.2025 - 6:57
- +1
- radopKE
- Túto sezónu už treba nejako doklepať, ideálne by bolo so cťou. A budúci rok začať z predkola, čo po avizovanom zemetrasení v kabíne nemusí byť vôbec utópia. Ak tam bude chuť a srdce bojovať za Košice, nebude mi to vôbec vadiť. “Navždy oranžovo čierny”🖤🧡🖤🧡
- 24.3.2025 - 7:05
- 0
- FP-jakubj
- To by ale klub musel dať šancu mladým hráčom, čo pod Cmanom veľmi nejde. Vlastne dlhodobo sme už viacero hráčov poslali tá tam. Keďže môžeš pol sezóny aj tak prdiet na výsledky, nedáva zmysel vyhýbať sa tomu.
- 24.3.2025 - 9:10
- 0
- Peter19
- a nemoze toto suvisiet aj s odchodom Langa? nestopol im Mondik hned na uvod nejake bonusy? uvidime... pokial zazracne prepnu z hodiny na hodinu do play off modu a zacnu hrat tak to bude jasne. Myslim ze momentalne ma viac roboty Gabi ako Ceman.
- 24.3.2025 - 7:54
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Dominios
- Vcera TN z inej galaxie, my sme si ani neprdli. Ak zapasy v KE boli o nasom nevykone, v TN uz ani to, proste my sme sa na zapas nedostavili.
Som zvedavy na tie kroky Cemana. Zial, toto sa malo diat tak 5-6 zapasov pred koncom ZC ked to bolo rovnake a bol este cas, nie teraz, ked nam uz poriadne tecie do korcul. Prichod Mondika spat je neznama, predtym sme s nim neboli nejako super stastni, ale ked to porovnam s obdobim Langa, vlastne sa tesime. Treba mu dopriac cas a snad to da dokopy. A Gabo by odchadzat este nevyhnutne nemusel. Chalanisko robi pokroky a aj tato lekcia mu do buducna pomoze, aby takemuto rozvratu zabranil. A Ceman ak ide do BA, opat asi dobre. Ja ho mam vlastne rad, ale zial, v terajsej situacii uz nema co klubu dat. Ibaze by sme od buduceho roka skladali vsetko nanovo a realne zacali s cistym stitom, ale tomu akosi neverim. Lenze kto miesto neho?
Teraz verme, ze v hodine dvanastej teraz Gabo so Cemanom urobia poriadny zasah a ze chalani sa este nakopnu. To uz nemusi stacit, pretoze predstava ze viaceri, doteraz prehliadani hraci, maju byt zrazu top leadri, hrat presilovky miesto panov poprdkavacich profesorov, no neda sa cakat ze zrazu to pojde ako noz maslom. Nech tam ale aspon je snaha, boj. A TN, prve 2 zapasy boli fakt aj od vas nemastne/neslane, fakt to bolo o nasej nehre. Ale s tym, co ste ukazali v 3. zapase, nebojim sa o vas, mozete ist daleko a kludne to aj cele vyhrat. - 24.3.2025 - 8:19
- +1
- ekaver
- Ja neviem , čo furt pixlujete, ešte nie je koniec
- 24.3.2025 - 8:20
- +5
- BlackCrow
- +
- 24.3.2025 - 8:28
- 0
- FP-rivaldo7
- pekny zapas trencin, dneska zopakovat.
- 24.3.2025 - 8:39
- +2
- Flak108
- Ďakujem Dukle ale aj fanúšikom za vcerajsok. Užil som si to. Hlava mi to neberie. Keď som si spomenul na tie zápasy zo začiatku sezóny. Toto bol hokejový sviatok. Poprosím viac!
- 24.3.2025 - 8:49
- +5
- mili28
- konecne hokej ako sa patrí. KE nechytili zaciatok a potom zostali nedisciplinovaní a vyvolavali šarvátky. toto im nesedi... Trencin si isiel svoje cely zapas. vyzera to tak, ze Gusto je rozdielovy. hrac s menom Ferenc, naco je KE takyto hrac? jeho hra je nulova, navyse s umyslom zranit supera. a velmi sa mu vcera chceli podobat Deyl a Havrila.
o rozhodcoch sa vzdy slangovo hovori, ze piskaju 10% pre domacich... vcera to bolo naopak.
nevadi, ideme, šlapeme, makame dalej ! - 24.3.2025 - 9:04
- +4
- batman
- Havrila a Ferenc mali surove masko na obed. Nam to ale vyhovuje, ked sa nesustredia na hokej. Na druhej strane, riziko zranenia hracov je vyssie. To uz ale patri k play off hokeju. Nech to ma stavu. Nech je zabava. Vcera to zabava bola.
- 24.3.2025 - 10:38
- +4
- Lukash_ke
- Havrila je taký typ hráča, tam je vsetko v norme, ale Ferenca som takého ako včera asi ešte nevidel.
- 24.3.2025 - 10:43
- 0
- strojar
- Trenčín hrá dobre, Košice nie. Ale je to 2:1. Hlavne si treba uvedomiť, že platí:
Po všem je až když je po všem.
Koniec (každej) série je až keď jedno mužstvo vyhrá štyri zápasy. - 24.3.2025 - 10:32
- +3
- Prima
- Trenčín jednoznačne prevýšil Košice takmer vo všetkom. Dobre načasovali formu a radosť pozerať na ich hru.
- 24.3.2025 - 10:40
- +4
- PerX
- V Košiciach asi tie problémy budú väčšie ako som očakával,ale stále si myslím že Ceman ako tréner to dá dokopy a Košice postúpia aj keď na 7 zápasov cez Trenčín. Trenčín hrá podobný hokej ako Košice a nemyslím si že vydržia dlhšiu sériu s KE.
Ale všetko sa môže stať,je to dobrý hokej z obidvoch strán. - 24.3.2025 - 12:24
- +1