Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Tréneri Valtonen a Mosnár odsúdili pozápasové udalosti z Michaloviec (VIDEO)

zdroj: TASR
15.1.2022 07:48 TASR

Duel 29. kola hokejovej Tipos extraligy medzi HK Dukla Ingema Michalovce a HK Spišská Nová Ves (3:2) mal neželanú dohru. K pozápasovej roztržke v priestoroch medzi šatňami sa vyjadrili aj tréneri oboch tímov, ktorí zhodne odsúdili potýčku a aj jej pravdepodobné pozadie.


Do konfliktu sa zapojili usporiadatelia, členovia realizačných tímov a hráči hostí. "Súhlasím s tvrdením, že by sa to nemalo stávať. Pre slovenský hokej to nie je dobré," povedal tréner michalovského tímu Tomek Valtonen, ktorý mal indície, že konflikt vzbĺkol po pokrikoch na adresu jedného zo zahraničných hráčov hostí. "Ak je pravda to, čo som počul, tak sa chcem ospravedlniť v mene nášho klubu. Niečo takéto by sa nemalo stávať, zvlášť nie v lige, ktorá sa hrá na najvyššej úrovni a s kvalitou, akú má slovenská súťaž. Toto nie je džungľa. Musíme rešpektovať tímy a hráčov," zdôraznil kormidelník michalovskej Dukly. V podobnom duchu sa vyjadril aj tréner Spišiakov Mosnár: "Zápas bol znehodnotený tým, že sa udiali veci, ktoré by sa na slovenskom štadióne nemali stávať. Ide o urážanie hráčov ´ľadármi´ a usporiadateľskou službou, k tomu napádanie a osočovanie. Týmto tlačíme celý slovenský hokej dole. Už som zažil, že fanúšikovia niečo hádzali na ľad, ale takéto niečo nikdy. Ťažko môžeme niečo budovať, keď sa navzájom nerešpektujeme." Podľa informácií RTVS mal konflikt dohru aj neskôr pred štadiónom a po ďalšej bitke bola na miesto privolaná polícia.

Podľa trénerov zatienili neželané pozápasové udalosti vítaný návrat divákov na tribúny a aj kvalitný extraligový duel. Spišiaci v ňom ani piatykrát v sezóne nezdolali Michalovce, ktoré predĺžili víťaznú sériu na päť zápasov. "V prvej tretine sme mali slabší pohyb, napriek tomu sa nám podarilo dať gól na 1:0. V druhej sme spravili dve chyby a súper otočil na 2:1. V záverečnej sme sa vrátili do zápasu, na konci sme mali aj šance. Chlapci do toho išli naplno, robili čo mohli," skonštatoval Mosnár. Do zostavy michalovského tímu sa vrátil útočník Roman Faith a v drese Dukly premiérovo nastúpili obranca Taylor Doherty a útočník Matej Galbavý. "Myslím si, že dnes sme mali najlepšiu prvú tretiu z celej sezóny. Začali sme naplno, hoci sme nedali gól. Samozrejme, že som predovšetkým rád, že sme našli cestu k víťazstvu," povedal Valtonen.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


bach

 

Nemal v tom prsty slávny kustod Michaloviec?
15.1.2022 - 8:15
+90

88Backo

 

Podľa videa mal
15.1.2022 - 9:02
+14

Dukla_Trenčín_38

 

Toto je už jeho druhé "vystupenie" asi by mali zvážiť v Michalovciach či tam takeho človeka vôbec chcú veď je to odpad
15.1.2022 - 10:17
+62

tommy909

 

Toho majstra sveta by uz mal niekto preplieskať.
15.1.2022 - 11:01
+19

Sunkafit

 

ale kde je to svetec
15.1.2022 - 11:38
+1

kurtsteiner

 

Tak toto ma napadlo prve😂
15.1.2022 - 16:42
0

Jozin

 

vyhodit ho!: som Michalovcan ale hanbim sa za toho kustoda, uz by bolo nacase aby ho poslaly kade lahsie...
15.1.2022 - 23:25
+1

BieloModra

 

je mi trapne!
15.1.2022 - 8:18
+7

JR4

 

Ďalšia facka pre slovenský hokej...

Bohužiaľ myslenie ľudí na Slovensku je u niektorých jedincov stále "20 rokov za opicami"
15.1.2022 - 8:20
+42

strojar

 

Žiadna facka pre slovenský hokej.
Jeden-dvaja idioti z michalovského klubu nie sú slovenský hokej.
15.1.2022 - 11:57
+45

JR4

 

Už je to tu. Ty proste musíš byť na druhej strane.

To ako to vnímaš ty, je tvoja osobná vec. Ja to vnímam tak, že nie som ochotný tolerovať žiadne prejavy nenávisti v našej spoločnosti.

Pokiaľ takúto nenávisť šíria dokonca zamestnanci klubu slovenskej hokejovej extraligy, u mňa to vrhá veľmi zlé svetlo na našu ligu a niekedy aj na poctivých a slušných ľudí ktorí v nej pracujú. No a je úplne jedno či to je len jeden či dvaja idioti ako píšeš, lebo aj 1-2 zamestnanci klubu vedia hodiť zlé svetlo na klub. Sám som strašne zvedavý ako to v Michalovciach vyriešia. Ďalej je treba riešiť prejavy rasizmu ako takého aj na tribúnach a v spoločnosti ako takej.

Pre mňa ako osobu je takéto správanie kustóda neospravedlniteľné a dupľom pokiaľ je to opakované. Tento človek robí hanbu michalovskému hokeju a ja ho vnímam ako časť slovenského a preto tá facka slovenskému hokeju, aby si to lepšie chápal. Už ťa trošku poznám a viem, že potrebuješ veci vždy dovysvetliť a ja to rád pre Teba urobím, pokiaľ to bude v mojich možnostiach.
15.1.2022 - 12:35
+10

Gargamel123

 

*podstivych
15.1.2022 - 12:47
+4

MackoPu

 

To nie je ziadna druha strana, pravdu ma.
15.1.2022 - 17:34
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BieloModra

 

Prestan...ako keby sa toto napr. Nestalo v Detve...ako keby sa takyto podobny problem neriesil v BB....fakt je ten ze ten panko co sa postaral o BODKU za zapasom toho treba bud izolovat alebo mu dat zubadlo alebo ho odpratat a niekde zamknut tak 5 pred koncom zapasu a sportove zapalenie ma koncit po hvizde...ved je to sport ...o dohrach mimo stadiona tiez vieme svoje
15.1.2022 - 8:34
+28

MartinDetroit

 

V Detve žiadny rasizmus nebol, aj Ferovi Kokymu sme fandili navyše, Robo sem doniesol aj černocha v prvej extraligovej sezóne. Takže treba rozlišovať...
15.1.2022 - 15:12
+4

BieloModra

 

Moze byt ...ja som nepisala o rasizme neviem ale asi nevies na aky prispevok som reagovala a len taky detailik ked sa uz bavime o zamestnancoch klubu tak prave priamo vas el prezidente to bola cnost sama, vzor spravania, hlava=mapa co od rolbara az po trenera vedel najlepsie co ako a patricne to vedel davat najavo takze ano treba trosku rozlisovat ved prave u vas tych previneni proti discipline bolo za tu kratku existenciu v lige az nad pomery....tolko k tomu mam
15.1.2022 - 17:08
+4

MartinDetroit

 

no napísala si "akokeby sa toto nestalo napríklad v Detve". No nestalo
16.1.2022 - 18:44
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Mato-Mi

 

Vopred sa chcem vsetkym podakovat za slusnu diskusiu, kde sa nebude skatulkovat na zaklade toho, odkial clovek pochadza. Dakujem
15.1.2022 - 8:24
+30

BieloModra

 

Obavam sa ze aj slusny fanusik bude hodeny do jedneho kosa. Ako vzdy v takychto pripadoch.
15.1.2022 - 8:42
+3

Mato-Mi

 

Evidentne ano, plus uz padaju aj rozsudky v diskusiach a nikto z tych, ktori vynasaju rozsudky na stadione ani neboli. Ale holt, sme taki, kopnut si za kazdu cenu.
15.1.2022 - 8:45
+3

Pete31

 

Hanba ligy!
15.1.2022 - 11:58
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
hopik7

 

Dukla Banská Bystrica? 🤔
15.1.2022 - 10:13
0

Pete31

 

Tá hrá hokej?Ale v Mihalofcoch asi áno
15.1.2022 - 11:58
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Riky21

 

V TN nas usporiadatelia chceli vyhodit zo stadiona ak si neschovame dresy a saly. Pekne privitanie po tak dlhej ceste. Ale pred kupou listkou take info nebolo. Az ked sme prisli na tribunu tak sa vyhrazali. Bolo to nasu prvu sezonu v extralige.
15.1.2022 - 9:22
+9

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Pete31

 

Skús ešte raz bez vplyvu,alebo slovensky aspoň
15.1.2022 - 10:09
+1

Urpiner17

 

V Prešove keď máš šál hostí, tiež môžeš sedieť len na jednej tribúne, hoci máš na lístku napísané voľne sedenie (aspoň v zápase s ke teda)….škoda, nakoľko keď ide človek s kamarátmi, ktorí majú zase šál Prešovu nemôžu sedieť spolu…
15.1.2022 - 9:46
+1

slavco

 

mozu, daju si sal dolu: a je to vybavene
15.1.2022 - 10:28
0

Urpiner17

 

1. Prečo by som si mal dávať šál dolu? V Košiciach to tak bežne funguje, že hosť si sedí kľudne celý poobliekany pomaly vo vlajke.
2. Pri návrhu usporiadateľovi že si dám dolu šál, či môžem sedieť s kamošmi mi povedal, že nie lebo že budem robiť problémy
15.1.2022 - 11:13
+7

Izo

 

A bol ohlásený výjazd fanúšikov ?

Pokial nebol tak Vás chceli podľa mna len ochrániť , lebo nebolo na zápase k dispozícii toľko sbs-karov a jeden sbskar v danom sektore by to možno ,,neutiahol,, keby sa niečo stane.
15.1.2022 - 9:49
+7

Riky21

 

SBS tam bolo viac ako nas fanusikov. Ano dali tento argument, ze neboli na nas pripraveni ale bolo nas tam asi 10. Uz vtedy som pisal, ze ak napr. studujem v Nitre a som fanusik KE a pojdem so salom na hokej tak mam ohlasit vyjazd? To naozaj?
15.1.2022 - 9:54
+5

Mato-Mi

 

Vsade ma klub nastavene nejake pravidla. Je smutne, ze zijeme v spolocnosti, kedy nemozes ist obleceny v klubovych farbach a sadnut si tam, kde mas zakupeny listok. Ale nedeje sa to vsade. Uz pri mne sedeli fans Presova, Popradu, Kosic, hraci Bardejova a nikdy problem nebol. Ale je to o ludoch. A chapem, ze usporiadatel robi opatrenia, aby zabranil moznym konfliktom na tribune.
15.1.2022 - 10:03
+6

mannheim

 

Presne takto to funguje aj v Anglicku na futbale, nikto ti nezaručí bezpečnosť mimo vyhradený sektor.
15.1.2022 - 16:32
+2

Mato-Mi

 

Viem, ale mohlo by to tak byt, aby sa clovek nemusel bat ist na cudzi stadion a niekto mu nerobil problemy len preto, ze nefandia rovnakemu muzstvu.
15.1.2022 - 16:35
+1

gabby

 

Matko to suhlasim ale...: ale v NHl je uplne bezne ze vedla sedia dvaja ,,kamosi,, a jeden ma Philu a druhy Leafs dres a aj si po gole tapnu
15.1.2022 - 17:52
+1

Mato-Mi

 

Ved prave, ze tam je to bezne. Urcite je aj tam nevrazivost medzi niektorymi klubmi. Ale aj u nas nie je casto problem. Len ked si spomeniem na vyjazdy, ci ked prisli superi k nam, tak nikdy nebol problem. Ci Skalicania, ci Liptaci, ci Detvanci, ci Bardejovcania. S kazdym sa dalo pokecat cez prestavku. Ale to vsetko narusaju individua na jednej, ci druhej strane. Pamatam si na rivalitu z prvej ligy proti PO, alebo TV, tam to bolo vyhrotene, ale aj tak sa dalo s ludmi normalne porozpravat. Tak by to malo byt vzdy, fandi sa hokeju, kazdy svojim, ale cez prestavku prehodit slovko dve.
Ked si spominam za tych 30 rokov fandenia, tak iba raz musela policia vyprevadit fanusikov hosti zo stadiona, lebo robili bordel. Bolo to proti SNV. Za tie roky a ten pocet zapasov, to bol ojedinely incident.
15.1.2022 - 18:00
0

pista022

 

to boli časy .... organizoval som ten výjazd spišiakov
15.1.2022 - 21:01
0

Mato-Mi

 

A kvoli comu konkretne vas vyviedli? Ak teda pamatas. Ja si pamatam, ze to bolo nejak 5-10 minut pred koncom zapasu.
15.1.2022 - 21:04
0

pista022

 

podľa sbs pre našu bezpečnosť, zbierali sa na nas nejaky michalovčania...
ale pravdou je že sme mali tak po 15 rokov a dosť nam sibalo teraz sa chytam za hlavu co sme vystrájali .... boli tam aj nejake petardy na stadione + dymovnice na ľade
16.1.2022 - 19:55
0

Athotis

 

Ale aj v NHL je celkom bežné že sa na zápasoch sem tam fanúšikovia pobijú , nie sú to divoké 70 alebo 80 roky ,ale tam sa to tiež s času na čas stane ...videii je plný YouTube
15.1.2022 - 18:52
0

gabby

 

a je klincek do rakvy hokeja v CAN ci USA? ako tu som sa docital ?
15.1.2022 - 19:55
+1

batman

 

Mne sa to stalo v Nitre. Vzhladom na mentalitu miestnych ludi je to skor prevencia pred problemami. Znaky hostujuceho klubu = sektor pre hosti. Je to smutne, ale je to tak.
15.1.2022 - 12:40
+1

B-MO

 

nebolo to nahodou preto, ze ste prisli viaceri do sektora hosti a nemali nahlaseny vyjazd?
15.1.2022 - 13:42
+2

1925

 

Nedeje ? všade sa to deje.. proste občas ta usporiadateľská služba zlyhá a to je fakt, vo Zvolene útočili na naše auta a pritom tam nebol výjazd len rodiny s deťmi išli na hokej, v Detve keď sme chceli ísť do bufetu usporiadateľ povedal že na vlastne riziko (čo sme v 90tych?) a to nehovorím o Luptakovi.. V Bystrici si pamätáme takisto patálie keď tam išli ľudia na autách si kúpiť listky na finále a domáci to predávali len na občianske.. tiež celkom diskriminácia ale úplný top zážitok bol keď sme tam prišli 4 autobusy (všetci ľudia mali listky a nechceli nás pustiť dnu že sektor je už plny ).
Ja osobne mám na Michalovce prijemne spomienky, usporiadatelia úplne pohode, deťom sme rozdali nálepky a ešte nás aj domáci usporiadateľ pustil k domácim lebo chceli nás pozvať v bufete takze všetkých by som nehádzal do jedného vreca.. všade sa nájde indivíduum
15.1.2022 - 10:00
+21

BieloModra

 

+
15.1.2022 - 10:12
+1

Urpiner16

 

A ty do budúcna neškatuľkuj ľudí keď povedia nejaký názor s ktorým sa ty nestotožňuješ a nálepkuješ ľudí politicky nesprávnou trefou.
15.1.2022 - 9:45
+5

Sunkafit

 

odsúť toho vášho šaša na striedačke a nebudeš tu musieť dávať 1000 zbytočných príspevkov len za to že je ten trulko váš
15.1.2022 - 11:42
+3

crystalmeth

 

Zrusit cely rocnik ligy,aj tak je tu covid a divakov len tak na tribuny nevpustia.Potom hokejistom sibe a hokejisti potom myslia,ze su futbalovi hooligans,alebo nejaki enforceri vsetci.
15.1.2022 - 8:33
+1

Nerkio

 

Všimol si si včera divákov na tribúne??
15.1.2022 - 8:40
+5

BieloModra

 

Nemyl ho😅 ved hlavne ze ma nazor 😅
15.1.2022 - 8:52
+3

crystalmeth

 

No a kolko ich tam bolo,25 percent,ked aj daju 50,to je nic do konca sezony.
15.1.2022 - 20:02
+1

braniiislav

 

Včerajší dátum je veľkou ranou pre slovenskú ligu. Pomôže len tvrdá reakcií a trest. Tres pre bývalého kustod už nic nerieši, toto je na vylúčenie klubu z ligy. Nie sme Ukrajina.
15.1.2022 - 8:34
+36

lišiak1

 

aka ukrajina, ved aj valabik hovoril, ze my sme kazachstan
15.1.2022 - 8:43
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Kurolišek

 

Vylúčenie klubu z ligy? Tebe preskočilo že...
15.1.2022 - 9:56
+26

HokejBJ

 

Ja neviem či je horšie že vôbec taky názor ti v hlave vznikol alebo že ti to toľko ľudí opluskovalo. Neskutočne
15.1.2022 - 13:34
+12

gabi98

 

A opäť Michalovce.
15.1.2022 - 8:41
+22

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Pete31

 

Gadžovia.Ten gadžo "kustód",môže tak max kosiť trávnik niekde v Ubly.
15.1.2022 - 8:48
+31

Mato-Mi

 

Aj ked je Ubla uz na Ukrajinskej hranici, tak to stale bude v Ubli.
15.1.2022 - 8:52
+12

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Pete31

 

Môžeš byť aj z Novej Sedlice, Šaštía,....,ak sa vieš chovať,je to úplne nepodstatné.Ale títo GADZOVIA z MI,kde sa takéto veci dejú opakovane,sú proste hanbou ligy!Kapiš?
15.1.2022 - 10:14
+4

Urpiner16

 

A máte agresívnych zamestnancov na hokejovom štadióne ktorí sú kamoši s usporiadateľskou službou ktorá opakovane potvrdzujúc zo včerajška i z minulosti konfliktné situácie nezvláda tak treba to riešiť výmenou strážnej služby inou firmou.
15.1.2022 - 8:50
+38

DobryHokej

 

Navrhujem Bonul. Powered by Robert
15.1.2022 - 10:07
+15

Cvikelka

 

Černák mal security3 🤣😂
15.1.2022 - 11:58
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
crystalmeth

 

Ale to nieje strazna sluzba,to je usporiadatelska sluzba.SBS by sa najala iba na rizikovy zapas,oznaceny takto,nikto nema na vyhadzovanie penazi.A okrem toho maju tam mestsku a statnu policiu tak co. Si ich mozu zavolat,ked tam je nejaky konflikt mimo hracej plochy.
15.1.2022 - 20:06
0

FreeGuy

 

Pravda bude asi niekde uprostred.
15.1.2022 - 8:50
+5

Urpiner16

 

Dva krát za sebou to bolo vyvolané zo strany Michaloviec.To že druhá strana sa dala tiež vyprovokovať len situáciu zhoršilo.
15.1.2022 - 8:55
+25

Kocando444

 

Ak je to tak ze MI kustod provokoval a povedal to co vraj povedal tak neviem… nenechat sa vyprovokovat by zasluzilo medajlu. Ked ti niekto nadava do opic (hlavne ked budes cernoch) tak neviem ci by si sa udrzal. Ked tebe niekto povie ze si B===D tak mu povies to iste. Resp ak by niekto urazal tvojho spoluhraca hentakym sposobom tak staci jeden co sa ho zstane a uz to islo. Urcite sa nemali nechat vyprovokovat, ale kazda akcia vyvolava reakciu.
15.1.2022 - 9:22
+7

crystalmeth

 

Da sa to riesit formalne nie,na bratislavcanov vykrikuju ze su zidia asi 30 rokov
15.1.2022 - 20:07
+1

leomessi

 

urpiner16: vzdy je najpodstatnejsie na akomkolvek konflikte , kto je jeho iniciatorom … to ze druha strana zareaguje rovnsko agresívne , je uz len vysledkom emocií v danej chvílii …
Podla videa je zrejmé, ze bitku vyvolal kustod Michaloviec - blbecek dobre znamy uz z minuleho ročnika , kde sa choval pidobne v serii s TN..
Vedenie MI klubu by malo vyvodit jasne a hlavne tvrde zavery z celeho konfliktu , oznacit vinníka - a poslat ho mozno na preliecenie …alebo hompreradit na ine pracovne miesto , mozno do strojovne
15.1.2022 - 10:41
+7

Urpiner16

 

Leomessi.Pôvodne som chcel napísať že súper len adekvátne reagoval a nie že situáciu to len zhoršilo.Vybral som si tú možnosť a niekto zareagoval ako ty.Ak by som to napísal opačne že súper adekvátne zareagoval tak by sa tu ozvali iní.Tak si potom vyber.
15.1.2022 - 10:48
0

leomessi

 

Urpiner: Pokial je konfliktb v rovine verbalnej a hrači na seba vykrikuju a posielaju si rozne odkazy , to da deje medzi hokejistami prakticky mozno cely zapas - ked je to derby , ale su v tom emocie …
Vo chvili ked jedna strana začne fyzicky konflikt - je logicky oznacena za iniciatora konfliktu …
Pokial by tu bitku vyvolali hrači MI - aj tomu by som rozumel , nakolko sa to stava v hekeji…
Absolutne mimo vyseč je fakt , ze ako zmyslov zbaveny sa choval kustód MI a ON bitku vyvolal a choval sa so vsetkych nsjagresivnejsie ! - osoba ktora otvara resp zatvara dvere na striedačke alebo nosi hokejky hračom
15.1.2022 - 11:03
+10

Urpiner16

 

Veď ja ti neoponujem.Máš pravdu.
15.1.2022 - 11:55
0

MackoPu

 

Pekne vysvetlene snad uz pre vsetkych.
15.1.2022 - 17:37
0

FP-Tommynko

 

Keby sa to stalo Michalovciam prvý krát tak by som to hodnotil ako skrat, ale nebolo to prvý krát. Opäť v tom zapojený mentol kustod, človek ktorý ma otvarat dvierka na striedačke, brusit korčule a plniť fľaše s vodou…poprosím maximálnu možnú pokutu.
15.1.2022 - 8:55
+76

Marchand63

 

Ten clovek by mal ihned skoncit v klube aj pri repre. Vsak je to retard.
15.1.2022 - 9:00
+71

Kocando444

 

Taky clovek je aj v repre? Si robis….
15.1.2022 - 9:25
+8

Marchand63

 

Je tam.
15.1.2022 - 9:30
+8

Kocando444

 

Dufam ze nie na dlho s takymto spravanim
15.1.2022 - 9:33
+15

Marchand63

 

Vcera by si zasluzil hokejkou cez siltovku.
15.1.2022 - 9:49
+3

Mato-Mi

 

Ked som vcera dobre videl, tak jeden hrac ho hokejkou zasiahol.
15.1.2022 - 9:55
+3

Marchand63

 

Mato, vasi hraci ho tam nemali drzat, ale pustit medzi Spisiakov. Dnes mohol mat klavirovy usmev. Ozaj je hanba drzat takeho cloveka na striedacke, nech si robi svoju robotu dobre ako len vie, ved vcera v podstate o nic neslo.
15.1.2022 - 10:01
+28

Mato-Mi

 

Drzali ho pevne nejdem obhajovat nasho kustoda, je to horuca hlava, ale treba podotknut a spomenut aj frustraciu na strane hosti. Cize vinnik tohto celeho nebude iba nas kustod. Klub si uz musi vyhodnotit, ci ho podrzi, alebo nie.
Ak by Spisska vcera vyhrala, predpokladam, ze by sa nic z toho neudialo.
15.1.2022 - 10:07
+2

Pete31

 

A ešte kto bude na vine?Si ako Matelko,to nie ja,to oni ...
15.1.2022 - 10:14
+27

sspp

 

Prave preto este ide provokovat?🤦🤦
15.1.2022 - 10:38
+3

Mato-Mi

 

Nie, to som tym nechcel povedat. Spisiaci uz pocas podavania ruk zamierili smerom k rolbarom, kde bezne stoja aj fanusikovia a uz tam bol nejaky incident. Dalsi potom na chodbe. Este raz, nejdem obhajovat kustoda, ale vinu na tom nenesie len on.
15.1.2022 - 10:43
+4

strojar

 

Obhajuješ ho sústavne.
15.1.2022 - 12:05
+15

Mato-Mi

 

Nie.
15.1.2022 - 12:28
0

majlo1969

 

Asi preco ak uz pri rozcvicke na Petgraeveho pokrikovali nadavali mu do opic.
15.1.2022 - 12:26
+3

mamih

 

Už prestaňte s týmito žvástami, na rozcvičke je 15 ľudí a k tomu hrá hudba tak hlasno, že nepočuť slova, zázračné že on to počul, to tak rozumie slovensky? Alebo už na neho tak kričali inde... Jeho správanie, Petgraeve, je akože v pohode? On môže na ostatných ukazovať "hanlivé" gestá, a podobne...to je v poriadku?
15.1.2022 - 13:56
+5

wilkinson22

 

Nie je to v poriadku ale každý má len jedny nervy
15.1.2022 - 14:47
+3

majlo1969

 

Staci ze to poculi ty ktori po slovensky rozumeju ze.
15.1.2022 - 17:36
0

Kocando444

 

Otazka je kto to vsetko zacal, ten je na vine ale neviem ci sa to niekedy dozvieme. Len ocividne toto neni prvy krat co sa nieco taketo okolo neho vyskytlo.
To je ako “nahody” nasho byvaleho premiera 😂.

Jak si povedal, je to na klube ci si ho tam podrzi alebo nie, ale predstav si ze povie ze je opica (aj ked nevieme ci je to pravda alebo nie) niekomu na medzinarodnom fore
15.1.2022 - 10:40
0

gta98

 

No tak teraz sa uz zhovadzujes.. no a co, ze ta provokuju? Skor sa mi zda podla situacie, ze ten expert kustod ma povahu Taliana a mysli si, ze moze vsetko. A kazdy je zodpovedny za svoje ciny, tu take detinske vyhovorky, ze ma niekto provokoval neobstoja. A nebol to jeho prvy skrat. Robi hanbu celemu vasmu klubu. Mozte sa mu za to podakovat a nie ho este obhajovat, ze ved je to dobry chlapec, len temperamentny..
15.1.2022 - 10:42
+13

Mato-Mi

 

Ja som nikde netvrdil, ze je to dobry chlapec.
15.1.2022 - 10:56
+1

Sunkafit

 

keby sa nanho zameriam odnáša ho sanitka po prvej tretine s infarktom temperamentný
15.1.2022 - 11:51
+3

Urpiner16

 

Neobhajuj,neobhájiteľné.Už keď povieš že klub si musí vyhodnotiť či ho podrží alebo nie je toho kustóda tak sa nemáme o čom baviť.Tam by malo platiť po opakovanom skrate dovi,dopo.
15.1.2022 - 10:43
+3

Kocando444

 

Ak to bola odpoved na mna (kedze pisem z mobilu a nejak mi to blbne 😂), tak ja ho neobhajujem, prave cele toto odcudzujem, taketo spravanie sa stavat nemoze ci uz od hraca alebo trenera/kustoda/rolbara. Nech sa navzajom poslu do pecka a pocastuju sa prirovnaniami k penisom a tak, ale nadavat niekomu do opic je cez ciaru.

Byt ja majitel klubu uz tam pravdepodobne neni po tom prvom extempore co spravil. Ved aj on reprezentuje klub svojim spravanim ci uz pocas zapasu alebo aj mimo neho.
Skorej som myslel ze toto nikto z nas neovplyvni a rozhodnutie musi spravit vedenie klubu. Ak tam je cez tlacenku/po znamosti tak tam zostane nech by sa stalo cokolvek.
15.1.2022 - 13:59
0

dufus

 

Prepáč,mal som ťa za rozumného človeka,ale napísať vetu:ak by spišská vyhrala predpokladám že by sa nič z toho neudialo,z toho je jasné kto je na vine,podla teba...
Ja si zase myslim že keby spišská vyhrá,tak ten debilný kustod ich dopicha nožom ,čo ty nato?
15.1.2022 - 11:06
+14

Mato-Mi

 

Ak by Spisska vyhrala, neboli by hraci frustrovani z prehry a mozno by sa konflit nevyhrotil. Ty a ani ja nevieme, kto to cele zacal, ani co bolo povestnou iskrickou. Cize nemusis ma mat za rozumneho, ale nevynasam sudy bez znalosti detailov. Ale je tu dost ludi, ktori uz rozsudok vyniesli.
15.1.2022 - 11:14
+1

wilkinson22

 

Keby keby .... Pes nezral tá znáš či še s ním stane ...


15.1.2022 - 11:16
+7

Urpiner16

 

Presne.Farizej bude mudrovať o politike minule ale teraz ich opakovaný prešlap bude zastávať tým že keby SNV vyhrala tak by bolo vlastne všetko OK.
15.1.2022 - 11:53
+3

NRfan

 

Prosim ta uz prestan s tym trapnym obhajovanim neobhajitelneho.
15.1.2022 - 11:46
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Nixon

 

Keby SNV vyhra by to bolo horsie, ovela viac nadavok, urazok. Si mysliz, ze keby vyhrali tak hraci SNV by boli hluchy, slepy? Existuje pomyslena ciara a kazdy ju ma nastavenu inde. Prehry sa znasaju tazsie a tu provokacie sli z teamu ktory bol domaci, vyhral a aj tak to zaso kam to zaslo
15.1.2022 - 14:31
+3

strojar

 

Obhajuješ neobhájiteľné.
To, že ten kustód je mentálne slabší, je opakovane preukázané jeho správaním.
15.1.2022 - 12:04
+12

Mato-Mi

 

Ja neobhajujem kustoda, len nesudim, ked neviem, kto kazdy ma na tom podiel viny. Lebo hodit to cele na jedneho cloveka nie je asi koser
15.1.2022 - 12:12
+1

Captain

 

Si alibista: Snažiš sa tu tu zahmlivať a zahrať do autu.
Hlavne si nepriznať chybu, relativizovať, strčiť hlavu do piesku a čakať kym sa na to zabudne
15.1.2022 - 12:38
+8

Mato-Mi

 

Tak si precitaj vsetky moje prispevky. Ja som za spravodlive potrestanir vinnikov, nech uz su na jednej, alebo druhej strane.
15.1.2022 - 12:44
0

strojar

 

Stačí si prečítať tvoje príspevky.
Všetky sledujú jediný cieľ:
Ospravedlniť michaloského dementa a nájsť vinníka na druhej strane.
15.1.2022 - 13:16
+15

NRfan

 

Ja som si tie tvoje prispevky precital a do bodky suhlasim s tym, co napisal Captain.
15.1.2022 - 20:19
0

Pete31

 

Mal ho riadne po tej sprostej primitívnej hlave
15.1.2022 - 10:02
+3

Romanides

 

Ak to naozaj vyprovokoval michalovský kustod tak okamžite vyhodiť… Ale hráči spišskej nemôžu takto zareagovať a začať lomiť všetko okolo, ešte aj kameramana ktorý sa začne oháňať preukazom novinára (to bolo dosť komické). Bohužiaľ (alebo našťastie) hokejisti majú z ľadu zvyk takéto veci riešiť násilím a pokial majú nasebe výstroj tak sú v bojovom móde…
15.1.2022 - 8:56
+8

kimi2028

 

Nevedia prehrávať. Len toľko ku tomu. Samozrejme za všetko vždy môže niekto iný len nie oni sami. Usporiadatelia sú napokon len tí zlí, lebo chránili majetok klubu. Nič v zlom, ale osr..ť takých rádoby hokejistov. Hokej hrať to nevie, ale rozbíjanie šatní a bitky idú im...
15.1.2022 - 9:18
+2

Standacik

 

radšej trénuj slušné fandenie
15.1.2022 - 9:20
+18

kimi2028

 

Hanbil som sa strašne za takýchto hokejistov!!! Nič v zlom, ale nič z nich. Skrachovanci jedni... Niekto musel urobiť vážne niečo také zle, aby skončil v takej pr..li ako SNV. To je za trest...
15.1.2022 - 9:32
+2

Standacik

 

Dospej. Argumentačné kotrmelce hodné vášho kustóda.
15.1.2022 - 9:38
+25

kimi2028

 

Až po tebe. Nedokážeš nič obhájiť. To vážne budeš obhajovať svojich čo nevedia prehrávať???
15.1.2022 - 9:44
+1

Urpiner17

 

Máš aj niečo iné? Lebo to že nevedia prehrávať si tu spomenul už v troch zbytočných príspevkoch…
15.1.2022 - 9:50
+19

Standacik

 

chápeš, najlepšia obrana je útok. Preto už sa moc nesnažím hádať, keď vidím, že to ide na skládku
15.1.2022 - 10:05
+3

M4tuss

 

Bojím sa, že ty si jeden z tých mentálnych atlétov, ktorí v 21. Storočí kričali na hráča inej pleti opica.. lebo tvoje vyjadrenia tomu naznačujú dosť veľa
15.1.2022 - 10:04
+17

kimi2028

 

Ja som nikdy nepovedal žiadneho čiernemu nič zle. To som u nás na černochov zvyknutý. V MI sme mali už veľmi veľa černoských futbalistov, koľko si nevidel ty za celý život. Tak?
15.1.2022 - 10:11
+2

M4tuss

 

Som rad, že si taký šikovný a po jednej správe si zistil o mne koľko černochov som videl v živote 🤦‍♂️😂
15.1.2022 - 10:18
+12

Pete31

 

Hej,toto je top vlastnosť ľudí z MI!Nevedia o tebe ani pre,ale hneď ťa vedia zaskatulkovat
15.1.2022 - 10:25
+3

kimi2028

 

Toľko Černochov, koľko sa vystriedalo už v našom futbalovom klube, tak si nemal šancu vidieť na Slovensku. To by si musel navštíviť nejaké černošské getho. Mali sme už vyše 50 čiernych futbalistov...
15.1.2022 - 10:32
+4

M4K3R

 

Waw ty si videl 50 černochov. Si bol už aj ďalej ako za hranice okresu ?
15.1.2022 - 13:31
+2

lucano22

 

Možno mu niektorý z nich aj frajerku nakladal
15.1.2022 - 10:36
+9

patkof

 

Horšie je keď nevieš ani vyhrávať ako do dokázali neraz MI
15.1.2022 - 11:37
+5

majlo1969

 

Nic rozbite nebolo pokial mam spravne informacie priamo od hraca cize pises klamstvo a zavadzas.A SBskari si biju vlastnych fanusikov tak ze jednemu zlomi nohu to fakt nechapem.
15.1.2022 - 12:30
+1

fakir

 

By ma zaujímalo aj stanovisko najlepšieho rozhodcu v strednej Európe pána Korbu,on na Tom má tiež svoju zasluhu
15.1.2022 - 8:57
+2

wilkinson22

 

On nič nevidel a nepočul
15.1.2022 - 8:59
+5

Athotis

 

tak bol tam Ščurko , bál sa aby náhodou nezapichol ako onehda kolegu
15.1.2022 - 11:20
+14

pupo

 

Vosvrda odpovedal na Tweet Prokopa že o rasizmus nešlo
15.1.2022 - 8:59
+4

Pete31

 

A čo mal napísať,že jeho kustód tam vrieskal kadejaké veci?
15.1.2022 - 9:46
+19

pupo

 

Nemusel sa vyjadrovať ešte jednoduchejsie
Takto tvrdí Vosvrda niečo iné než Rapac…
To žeby mali Mi riešiť správanie svojho (ex)kustóda je jasne
15.1.2022 - 10:55
+2

bigi

 

Ono cele to vlakno je zaujimave. Jak si tam vycitaju. Ze jeden bol v brane a nemohol to pocut a druhy mu na to ze ty si nebol ani na stadione 😂😛
15.1.2022 - 19:20
0

Eduardo

 

Toto treba urcite riadne potrestat ,aby sa to uz nikdy a ze nikdy nezopakovalo nikde v nasej lige !!!
15.1.2022 - 9:02
+7

EverythingCounts

 

Asi nikto z nas nevie kde je pravda ale treba si narovinu priznat ze Marek Jencik je fakt extremny pripad… v jeho veku sa takto chovat je trosku trapne…
15.1.2022 - 9:02
+27

88Backo

 

Nerobil náhodou usporiadateľa aj lišiak😀?To je taký "malý" človek s veľkou hubou🙉
15.1.2022 - 9:04
+57

frantapriklep

 

Už sa stali horšie veci, netreba to zase preháňať. Hokej je hra plná emócii a niekedy sa vymknú spod kontroly.

Ale je fakt, že michalovský kustod to dosť nezvláda a nepôsobí to dobrým dojmom, keď sa takto správa. Realizačný tím je tam na iné veci.
15.1.2022 - 9:09
+8

wilkinson22

 

Každé čudo trvá tri dni
15.1.2022 - 9:25
+2

JR4

 

Ako Franto prepáč, ale teraz si ma trochu nasral...

S tvrdením "Už sa stali aj horšie veci, netreba to zase preháňať" absolútne nesúhlasím.

Treba to preháňať a vyvodiť exemplárny trest. Rasizmus nemá čo robiť v 21. storočí a nielen v športe. Treba proti nemu bojovať tvrdo a nekompromisne. Ľudia ako kustód Michaloviec by sa mali zodpovedať za svoje skutky a činy.

Som nesmierne sklamaný a smutný, že na Slovensku je rasizmus tolerovaný a rozšírený až v tak veľkej miere a podľa Tvojej reakcie mám pocit, že aj Ty ho tak trochu do určitej miery toleruješ a to ma mrzí.

Proti rasizmu u mňa žiadne kompromisy!

15.1.2022 - 9:37
+22

kimi2028

 

Nebol v tom rasizmus!!! Len sa prehralo a niekto nevie prehrávať. Sám Vošvrda povedal, že rasizmus tam nebol takže??? Zase keď niekomu rajbne čiernejšiemu v lebeni tak vždy je to o tom istom. Rasizmus, ale nikto nevie, či skutočne. To vedia len hráči a Vošvrdovi verím...
15.1.2022 - 9:42
+2

Pete31

 

A čo má ako Vosvrda povedať?Že áno, náš kustód rasisticky urážal protihráča? A ešte navyše v prípade vášho mentálneho atléta kustóda
15.1.2022 - 9:49
+31

Riky21

 

Najlahsie vytiahnut kartu rasizmus. Vtedy sa o tom dobre pise, vyvolava to silne emocie. Ked minister Nad nadaval protestujucim do opic tak je tiez rasista?
15.1.2022 - 9:51
+4

DobryHokej

 

Ked onehdy chlapici sa vtedy naozaj chovali ako opice = liezli po stromoch, zabradli. Tak ako ich nazves? Antilopy? Osipane? Maciatka?
15.1.2022 - 10:12
+9

Pete31

 

Nie,on je len úplný primitív
15.1.2022 - 10:15
+5

EDGYS

 

Ten Vosvrda, čo aj po dokončení konfliktu,bol ešte stále na ľade 🤣🤣🤣 ten o tom môže vedieť také veľké kulove
15.1.2022 - 11:39
+7

Mato-Mi

 

Vosvrda mozno o konflikte nic nevie, ale za to na HP fore vedie vsetci vsetko
15.1.2022 - 11:41
+11

fanpp

 

A hlavne ty! Najväčší mudrias
15.1.2022 - 18:38
+3

Mato-Mi

 

15.1.2022 - 18:40
0

majlo1969

 

Aj ja verim jednemu hracovi ktory mi povedal ze uz pri rozcvicke na Petreava a Atvala pokrikovali ludia pri rolbaroch do opic a ja tomu hracovi verim a aj viem preco mu mozem verit lebo je z mojej krvy kdezto ty veris Vosvrdovi len preto ze si fanusik Michaloviec
15.1.2022 - 12:35
+3

Mato-Mi

 

Cize si v tomto celom zaujaty od zaciatku kvoli rodinnym vazbam
15.1.2022 - 12:43
+3

Pete31

 

Len potvrdili,že síce máte koruny,tak ste obyčajní gadžovia.Ale veď vlastne všetci hráči si vymýšľajú,len vy ste lietadlá
15.1.2022 - 12:53
+3

Mato-Mi

 

Ty si evidentne koledujes o status tlchubu. Posledny prispevok, kde na teba reagujem je tento.
15.1.2022 - 13:05
+1

Pete31

 

Pán Benčík,len to nie! Ty sa pozri na svoje príspevky a svoje vyjadrenie napr na nezaockovanych ľudí.Ty si nezasluzis nejaký status,ale úplne niečo iné,ty úbožiak
15.1.2022 - 15:22
+6

majlo1969

 

😀😀😀jasne zaujaty nie len sa tu pisu bezmysli o rozbitej satni ktira rozbita nebola a o tom ze sa na oboch hracov porikovalo uz pred zapasom co mi potvrdo viac hracov cize ak si vymylam ja vymyslaju si aj oni no vy mie vy nepripustite ze to mohlo byt aj inac.
15.1.2022 - 17:40
0

lucano22

 

A čo je rasizmus podľa teba ? Máš aj nejaký všeobecný prehľad , alebo len sedliacky okolo dvora ?Skus popozerať , čo sa už deje v tom svete. Keď to takto pôjde ďalej , tak na človeka s tmavšou pleťou nebudeš môcť ani krivo pozrieť. Pritom veru , že niektorí majú chovanie práve jak tie opice. A Nebodaj tá šaškáreň , keď si hráči kľakali pred zápasmi - to bolo podľa teba tiež OK ?
Rasizmus ako taký odsudzujem , ale haloooooo ….. Cigan ta okradne , zbije a je to Ok. Ty to jemu urobiť ani nemusíš. Stačí , že na neho niečo napíšeš na sociálnej sieti a máš na krku trestný čin. Takže tak.
15.1.2022 - 10:47
+3

JR4

 

V kultúrnej krajine platia zákony pre každého občana rovnako.

Tvoje podľa mňa prepáč nepravdivé tvrdenie "Cigan ta okradne, zbije a je to Ok" je podložené na čom prosím???

U mňa zákon musí platiť pre každého rovnako a je jedno či si biely, žltý, čierny, ružový, červený atď.

15.1.2022 - 11:07
+9

lucano22

 

To nemyslíš vážne toto však ?
Prajem Ti , aby si nič podobné v živote nemusel zažiť.
15.1.2022 - 11:10
+2

JR4

 

Myslím to vážne a ďakujem, že mi praješ všetko dobré. To isté prajem aj ja Tebe a nech ťa obchádzajú zlé veci od zlých ľudí všetkých farieb pleti.
15.1.2022 - 11:18
+7

gta98

 

No zrejme to je ok. Hned mi napadol ten pripad tej pani, niekde pri Richnave co ju napadla skupina 15 rocnych ciganov a kvoli par euram ju dobili na smrt az skoncila v bezvedomi v jarku. Bolo to pred nejakym casom a pisalo sa o tom vtedy pomerne casto. Pustili ich co viem bez nejakych problemov... tolko k ciganom a tomu ich jednosmernemu rasizmu
15.1.2022 - 11:54
+6

strojar

 

Ak zákony platia pre každého a nazvať niekoho opicou je rasizmus, potom Alovensko má vo vláde troch rasistov. Konkrétne ministri Matovič, Naď a Milanová.
15.1.2022 - 12:20
+5

JR4

 

Troška si to opätovne pletieš...

Nazvať niekoho "opicou" na základe toho že sa správa ako opica sk84e po plotoch atď. nie je nič rasistické.

No nazvať niekoho opica pre farbu pleti či rasy je rasistické.

Už chápeš rozdiel??? Verím, že tento rozdiel chápu už aj viacerí spoludiskutujúci čo tu splietali podobné nezmysli ako ty.
15.1.2022 - 12:47
+11

Tehelnepole

 

Snazil si sa.
Odpoved necakaj.
15.1.2022 - 19:27
+4

frantapriklep

 

Ja som nepísal o rasizme. Ak tam bol, samozrejme treba vyvodiť dôsledky.
15.1.2022 - 14:19
0

gabby

 

veru...: jaaj kde su casy Erica a jeho ,,ochrankarov,,
15.1.2022 - 17:53
0

bigi

 

Ono ze bola strkanica tak to je este v ramci normy. Mimo misu je pripadny rasizmus. Len co citam vyjadrenia od snv sami sa nevedia zhodnut skade prisli tie rasisticke pokriky. Jedine co je teraz iste je ten hrac co "napadol" kameramana by mal dostat riadny trest. To je uz teraz preukazatelne
15.1.2022 - 19:24
+3

Dukllaaa TN

 

Michalovčania by sa mali krotiť podobna situacia nastala keď sme s nimi hrali v štvrtfinale,nie je to pekne a nemalo by sa to stavat.
15.1.2022 - 9:11
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
FP-Mordovarik

 

Mal si na mysli do desiatej borovičky alebo slivovicky.
15.1.2022 - 9:20
0

Urpiner16

 

Čo s takou usporiadateľskou službou a zamestnancami ktorí sa nevedia zmestiť do kožky a urobiť poriadok na štadióne?Vyhodiť!!!
15.1.2022 - 9:17
+4

juromt

 

...: A zasa ten saso s orange vlasmi, ktoreho si ludia co ich nemame skatulkovat vzdy tak vehementne zastavali.
15.1.2022 - 9:27
+5

Ivo

 

Boze moj sedliaci v extralige....chodte hrat horsku ligu...
15.1.2022 - 9:36
+12

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Kurolišek

 

Presne toto pasuje do tých provokačných rečí, ktoré potom spustia len ďalšie nadávky.
15.1.2022 - 10:33
+1

Ivo

 

To je fakt...toto na extraligový ľad nepatrí.. ci je MI alebo SNV ak sa chcú takto správať tak prosím chodte robiť hanbu inam....toto bolo hodne sedliacka...a ak to naštartoval ten kustod...tak MI nie sú kompletni že tam držia takéhoto narušené človeka....
15.1.2022 - 12:02
+1

pupo

 

Na Twitteri sa k tomu vyjadril Rapac že ho urážali uz počas zápasu, teraz ale nechápem prečo neodišli z ladu a neriešili to hneď?

15.1.2022 - 9:44
+2

Kurolišek

 

a Vošvrda tvrdí niečo iné.. vraj padli klasické nadávky. Proste Trash talk.
15.1.2022 - 10:04
+4

FP-Tommynko

 

Čo tam robil kustod MI? Mal upratovať spotené uteráky, zatahovat panty na dvierkach striedačky…proste svoju prácu
15.1.2022 - 10:12
+20

Kurolišek

 

Kustód - to je presne to čo sa ma riešiť. Tiež nechápem čo tam išiel "riešiť". Ten to proste nezvláda. Nieje to jeho prvý a ani druhý a dokonca ani tretí "výlev". Ľudia poznajú maximálne tak jeden. Ja sa divím, že sa mu to toleruje. Pokutu čo dostaneme za nezvládnutie usporiadateľskej služby (takto sa to stále definuje) by mal komplet zacvakať a potom treba zvážiť či je fakt tak nenahraditeľný aby sme ho držali aj naďalej.
15.1.2022 - 10:32
+5

Ivo

 

Rapaca by som po tom co minuly rok riesil s Kelemenom vazne moc nebral...nepride mi on celkom v poriadku....
15.1.2022 - 10:28
+9

lucano22

 

Rapač je veľký slniečkár a podborca súčasnej vlády.
15.1.2022 - 11:11
+9

Nemehlo

 

A ty seba zaradujes do akeho suflicka? Najspravnejsi, Jediny so spravnym nazorom, Nacek, Konzerva, ...?
15.1.2022 - 12:31
+26

lucano22

 

Presne takej teplej päťke ako si ty , to budem vešať na nos
15.1.2022 - 13:30
+1

Gargamel123

 

mal by ti niekto zavesit: na nos
15.1.2022 - 13:39
+18

Nemehlo

 

Neviem co je tepla patka, ale ak si konzervativec tak, by som sa opytal ku ktoremu dnu na svete mame vsetko zmrazit. A ak nie si tak, ktoreho svojho prava si ochotny sa vzdat? Alebo si jeden z tych co si mysli, ze by bol na veducej pozicii v pripade ak by sme mali rezim potlacajuci ludske prava. Ale zatial si ta dam do sktaulky latentny, kedze si vytiahol teplotu. Snad raz budes moct spravit comingout pred kamosmi, drzim ti palce.
15.1.2022 - 15:51
+3

DobryHokej

 

Co je to resp ako sa definuje slnieckar?
15.1.2022 - 13:25
+5

EverythingCounts

 

Pozri na Sajfu ci ako sa vola ten moderator, ten je prezdient slnieckarov
15.1.2022 - 14:28
+1

forwardPP

 

Čím konkrétnym?
15.1.2022 - 17:41
+1

HKM 1963

 

MI nezvládajú zapasi ako by chceli.Naliali do toho peňazí ale hokej sa ešte musia vedieť robit.Ta nervozita tam prevláda stále.Mali by sa učiť robiť hokej napríklad od pána Mráza z HKM.
15.1.2022 - 9:47
+8

nitranitricka27

 

Toto bol ináč dosť odveci komentár kamarade... S Mrázovými peniazmi čo do toho nalieva každý rok by vedel robiť úplne každý hokej...
15.1.2022 - 14:43
+2

DENISO6

 

Hey vie to oceniť aj tá hŕstka divákov ktorá každoročne na Zvolen chodí
15.1.2022 - 14:56
+1

riskohrasko1

 

Ale sa tu strhol hon na celé MI.Samozrejme je to odsúdenia hodné ,ale nieje to celkom pravda ,že sa to stáva len v MI.Zabudli ste na aférku Bača vs Satan v BA. Tiež pokladate SBA za "gadžovský" klub?Vôbec tu nechcem vyvolať hádku ,len poukázať ,že sa to nedeje len v MI.V Michalovciach majú hráči dobré zázemie ,klub si myslím že priniesol do ligy kvalitu a toto si nezaslúžia.Samozrejme ak sa potvrdí že kustód to cele vyvolal ,tak očakávam trest v podobe nejakého zákazu,fin.postih pre klub atď.Ale uvedomte si ,ak to je tak ,tak zlyhal jednotlivec ,nie celé MI .Hawk a mier
15.1.2022 - 9:50
+15

riskohrasko1

 

Ešte dodám ,že najviac tu kričia fanúšikovia klubov,ktorých MI prešťávajú odkedy su v lige
15.1.2022 - 9:54
+12

kimi2028

 

To si vystihol presne. Niet čomu sa čudovať. Nikto z týchto, čo sú tu nerátal s tým, že raz bude biť ich klub z Michaloviec ako žito...
15.1.2022 - 9:57
+3

braniiislav

 

Ci zlyhal len on, alebo celyy klub, uvidíme na dnešnej reakcií klubu. Ako sa k tomu postavia.
15.1.2022 - 10:15
+3

riskohrasko1

 

Preto som napísal "ak to je tak"
15.1.2022 - 10:20
0

Captain

 

Klub by si mal robiť poriadok so svojimi zamestnancami
15.1.2022 - 12:42
0

LenTak93

 

https://youtu.be/sms5POXHAr8

v BB pár rokov dozadu
15.1.2022 - 10:46
+5

Gargamel123

 

tam je: urpiner
15.1.2022 - 11:53
+5

FP-Mordovarik

 

No fajn. Skorej sa dostanem k pornu ako k tomu videu. Over svoj vek.
15.1.2022 - 13:52
0

Vl@do

 

Klobúk dole : Súhlasím. Teraz sú MI tie najhoršie. A hneď každý vynáša súdy. Ale to je take slovenské hneď všetci všetko vieme.

Nás kustód je kategória sama o sebe. Na veľké srdce ktoré bije pre klub a určite aj pomáha k dobrej atmosfére v kabíne. BOHUŽIAĽ bez ohladu na to, či to Marek začal alebo nie mal si byt po afére s Trenčínom vedomý toho že ďalšia takáto aféra mu moze zlomiť krk….

K rasizmu sa nevyjadrujem nakoľko sa táto téma v dnešnom svete bezprecedentne zneužíva vid aj príklad Sparta - Rangers ….
15.1.2022 - 19:44
+1

wilkinson22

 

Lenže to nemôžeš porovnať s Rangers, oni to zneužili ale tunje naozaj počuť tie nadávky
15.1.2022 - 20:12
+1

Vl@do

 

Na každú hujovinu treba dvoch : Netvrdím že naši za nič nemôžu ale určite nie sú bez viny ani Spisiaci tak ako sa to snaží vykresliť neviniatko Rapač
15.1.2022 - 20:32
+1

Mato-Mi

 

Vlado: s tymto tu nepochodis. Vinnik je len jeden, Jencik. Vsetci ostatni su v tom nevinne.
15.1.2022 - 20:36
0

Corgi77

 

Zaujímavé.
Takéto blbosti znižujú kredit ligy.
Ak v tom bol kustod MI, dúfam že už nieje zamestnancom Michaloviec.
15.1.2022 - 9:52
+8

fanda55

 

Tu si musia MI spraviť jednoznačne poriadok. Vrhá to zle svetlo na klub a celkovo na MI. Takéto primitívne správanie nie je ale zase až také zvláštne, keď si len zoberiem tupca Luptaka, jeho cirkus a urážanie každého dokola. Dá sa to riešiť, len to treba urobiť. Zaujímavé inak že vykypel až teraz ved už kolky zápas ste hrali proti sebe?
15.1.2022 - 9:55
+5

sspp

 

Ved prave naco dalsi luptak treba to vyriestit a bude klud
15.1.2022 - 10:52
0

roman

 

Netrpezlivo čakám na vyjadrenie Strojara k tomuto incidentu.
15.1.2022 - 9:56
+15

Marchand63

 

Ten je este na nakupe v Kauflande.
15.1.2022 - 10:03
+9

BieloModra

 

☺☺☺☺☺
15.1.2022 - 10:18
+2

BieloModra

 

Posle to tam riesit Mira Šatana no
15.1.2022 - 10:21
+4

hawkie

 

Sorry Roman, si admin/moderátor, tak si možno môžeš napísať, čo chceš ..

Ale načo takéto "pošťuchávania" a narážky? Strojár je zaujímavý exot (pomerne svojský), ktorý napíše veľakrát dosť veľký bullsh*t, ale niekedy triafa klinec po hlavičke (ak som nepochopil iný skrytý význam alebo iróniu, tak sa ospravedlňujem).

Btw. napadlo mi (ako návrh), žeby diskusie pod takýmito článkami mali byť (z dôvodu duševného zdravia a pohody) zakázané (t.j. nemožnosť diskutovať). Možno by to znížilo počet interakcií (ale to nie je spôsob, akým sa hokejportal živí), ale zaručene to funguje (na N-ku to už raz skúšali, a jedeň deň bol väčší kľud )
15.1.2022 - 11:29
+6

roman

 

My sme už pár diskusií zavreli ale väčšinou preto, že 900 príspevkov je už proste moc
15.1.2022 - 17:31
+2

Corgi77

 

Dosť od veci od admina takto provokovať.Potom niečo napíše a strhne sa tu trashtalk ktorý budeš mazať.
15.1.2022 - 11:34
+3

roman

 

Trashtalk sa strhne aj bez môjho pričinenia .
15.1.2022 - 17:32
+3

Tehelnepole

 

Si vyfasoval, Roman
15.1.2022 - 11:47
+2

roman

 

Strojar sa už vyjadril?
15.1.2022 - 17:32
+3

Tehelnepole

 

hej

myslim ze si ho nasrdil a jeho nohsledov tiez
15.1.2022 - 17:57
+1

roman

 

Jeho má tuna niekto rád, okrem mňa?
15.1.2022 - 18:04
+3

Tehelnepole

 

Nie.
15.1.2022 - 18:06
+1

MackoPu

 

Takze man love ?
15.1.2022 - 18:08
0

Nemehlo

 

Nabuduce sprav gramaticku chybu, dockas sa reakcie skor, len nesmies pouzit otaznik, take spravy mu nezobrazuje.
15.1.2022 - 12:23
+6

roman

 

Buhah
15.1.2022 - 17:33
+1

strojar

 

Nad týmto idiotským príspevkom si musel dlho rozmýšľať alebo to prišlo spontánne samé?
P.S.
Najbližšie nezabudni zase pokarhať provokatérov a pridať nejaké morálne poučenie.
15.1.2022 - 12:32
+14

Gargamel123

 

sa nedurdi:
jednoducho tu zatial chyba
"lebo satan"
15.1.2022 - 12:39
+7

Nemehlo

 

Odporucam po tom ako vstanes si umyt zubky, umyt tvar, uvarit kavu/caj, naranajkovat sa. A potom ist skusit ist na wc namiesto hp, kde vypustis kybel sraciek. Dakujeme
A ak ta boli hlavicka, lebo si vcera pil tak odporucam vela vody s citronom a vynechanie kavy. Prajem pekny slnecny den a snad zilka cim skor z cela ustupi.
15.1.2022 - 12:53
+7

Tehelnepole

 

Mne pomáha Fatra.
Voda s citrónom vravíš...
15.1.2022 - 13:00
+1

Nemehlo

 

Ja Fatru nemam odporucanu zo zdravotnych dovodov.
15.1.2022 - 13:16
0

strojar

 

Z opitosti sa dá vyspať, ale ty sa zo svojej mentálnej nedostatočnosti nevyspíš, ani voda s citrónom ti nepomôže.
15.1.2022 - 13:09
+8

Gargamel123

 

ta shi toteraz dal: na Mi kustoda...
15.1.2022 - 13:13
+10

Nemehlo

 

Myslim si, ze keby som mal IQ pod 70, tak by som asi s tazkostou zvladal prispievat na diskusny portal. Nabuduce mozes rovno napisat, ze si myslis, ze som idiot.
15.1.2022 - 13:16
+5

roman

 

Nevďačník
15.1.2022 - 17:33
+3

Breadman

 

To si asi jediny.
15.1.2022 - 19:26
0

braniiislav

 

Ak nepríde okamžite distancovanie sa vedenia tímu Michaloviec od toho cloveka, zaslúžia si okamžitý koniec klubu v lige.
Michalovce, prerástlo vám to cez hlavu, ďakujeme, odíďte z ligy. Ihneď!
15.1.2022 - 10:08
+7

Nerkio

 

Prečo by mali ísť preč ??To aj Detva mala skončiť keď Luptak slovne zaútočil na Buceka ??alebo Bb keď im tam fanúšikovia prišli dohovoriť??Ci Nitra keď jeden dement hodil petardu na ľad?
15.1.2022 - 10:13
+5

Nixon

 

Alebo ked tam naf struedackou PP vykrikoval a nadaval aj so svojimi kamosmi? Ako zrasu sa pekne spomina, panko z Detvy toho navystrajal 😁... A myslim si, ze este nieco predvedie
15.1.2022 - 10:23
+1

BieloModra

 

Alebo ked sa akoze fanusikovia ZV nedostli na zapas k nam do NR lebo nas bezpecnostny povedal nie a uplne nahodou to boli podobni ako co si robit poriadky do Budapesti...jaaaj ludia zabudaju...nas do BB nie a my fanusikovia sme uprosili nase vedenie ze BB ano....ja neviem riadne sa tu niektori dorabaju...aleno ako keby sa Marekovi Slovakovi neskandovalo rasisticky...sa zabuuda
15.1.2022 - 10:28
+5

riskohrasko1

 

Fanúšik nieje zamestnanec klubu ,porovnávaš neporovnatelné
15.1.2022 - 10:47
+2

BieloModra

 

Vobec nie...tiez je to vec klubov ako si organizuju zapas ako si organizuju fanusikov aky k tomu zaujmu postoj ako narabaju s sbs ako riesia problem ako spolupracuju s disciplinarkou a pod...ja som hore vyjadrila jasny postoj k dotycnemu panovi...tu ide skor o to ako sa tu stavaju ludia a ako vedia ukazovat prstom
15.1.2022 - 10:56
+2

riskohrasko1

 

Určite to nieje to isté
15.1.2022 - 11:14
+1

BieloModra

 

Ok ☺
15.1.2022 - 11:21
0

Mato-Mi

 

Mily Brano, ani neviem ako reagovat na tvoj prispevok Tvoja vyzva je oficialna, ci len vykrik do tmy?
15.1.2022 - 10:17
+3

sspp

 

To zasa nie neblazni
15.1.2022 - 10:53
+1

DobryHokej

 

Je celkom odvazne civilovi nadavat na team, kde hraje Scurko..
15.1.2022 - 10:14
+7

rados

 

Áno mali sme podobný problém aj v BB len to boli ozraty akože fans nie kustód na lavičke
15.1.2022 - 10:15
+1

paljuka

 

Neviem no ale Kosice su uz desiatky rokov v najvyssej lige bolo mnozstvo vyhrotenych zapasov v play off, ale na toto si nepamatam u nas nikdy… Michalovce pred rokom s Trencinom teraz so Spisskou, nahoda to asi nebude… Disciplinarka by za toto mala rubat pokuty hlavne ak to nie je prvy krat a nechat to uz na klube ci na lavicke chce mat psychopata a doplacat na neho alebo tam da niekoho kto sa spravat vie a vie udrzat emocie na uzde… toto je sedlacina prveho stupna, to aj na 1. ligu je trapne nieto este na extraligu…
15.1.2022 - 10:16
+12

ctibor

 

Ak Michalovce toho maséra Jencika, ktorý tam je na otváranie dvierok a sušenie rukavíc, okamžite nevyhodia, tak ci chcú alebo nie, tak budú ozaj sedliacky klub.
15.1.2022 - 10:21
+14

Kurolišek

 

Kričali po sebe celý zápas.. celý boží zápas sa provokovali. A teraz sa to otočí - lebo môže - na rasizmus. Nikto nerieši aj keď povieš šlepy Spišak (čo sa kričalo najčastejšie) lebo aj to je hádzanie do vreca všetkých že? Lenže to nikto nerieši, to nikomu nevadí. Všetci píšete že no jasné šaleny východ... vychodniari a podobne, toto sa deje len v Michalovciach... nie táto moderná doba nerieši urážky tohto zjavného charakteru. Ake skúsi niekto povedať niečo iné a už všetci začnú riešiť ako je niečo také možné !!! V našej lige! V našej lige kde diváci vthnú do priestoru kabín a idú biť hráčov počas fináloveho zápasu kde by sa mohlo stať že niekto nadáva na hráča. To len v Michalovciach a na šalenom východe sa deje. Treba ich vylúčiť aj tak majú len nejaké Ukrajinské peniaze z prevádzania! Sa zamyslite sami. Žiadna katastrofa sa nediala... dialo sa to čo stále. Nemali sme tu Pállfyho na ktorého by nadávali fanúšikovia, ani Branka ktorého by sa pýtali či hrá za doláre... mal sme tu pár vyhecovaných hráčov ktorí tiež sami provokovali divákov aj našich. Lenže o tom to je ten hokej o emóciach. Zrazu niekto vytiahne rasizmus a to nechápem kto ho akože mal robiť? Jedine s kým treba urobiť poriadok je náš kustód... lebo to nieje normálne že on ide "niečo riešiť".
15.1.2022 - 10:25
+7

Urpiner16

 

Tu netreba Michalovce zo žiadnej ligy vyhadzovať len pracovné ikony na štadióne ktoré prekračujú svoje právomoci a sú kamaráti s neschopnou SBS poslať do riti ak na to bude mať vedenie gule.
15.1.2022 - 10:31
+6

Kurolišek

 

No mne je fakt záhadou prečo ho tam stále držia už po toľkých incidentoch čo vyvolal. To nieje zďaleka jeho prvý "prešľap". Kustód je ten posledný čo by sa mal zapájať do nejakých potýčok.
15.1.2022 - 10:36
+1

Nerkio

 

https://m.youtube.com/watch?v=7fJVfDWFn0k
15.1.2022 - 10:35
+2

leomessi

 

to su argumenty …: ze kustod MI je horuca hlava … pobavil som sa
Kustod MI je v prvom rade prazdna hlsva , tzv mentalny invalid
a to sim sa dnes naviac dozvedel , ze tento nestastník posobi aj pri repre…
tak to gratulujem
15.1.2022 - 10:47
+27

Lubos7771

 

Kustod MI: Tuším pred rokom mal podobnu potyčku v zápase s Duklou Trenčín, kde si vymieňala celá striedačka MI a TN pár teplých slov. No v tomto prípade to nebude už náhoda že to bol skrat či frustrácia, takýto človek nemá čo hľadať v štruktúrach klubu, som zvedavý ako to celé dopadne? Mimochodom bitka vraj pokračovala aj vonku mimo štadiona, najsmutnejšie na tom je že koli takýmto ľudom ktorý maju na starosti uplne iné veci okolo hokeja sa takto vytvára smutný obraz na celý náš hokej. Dúfam že MI toho človeka už vyhodili.
15.1.2022 - 10:53
+9

Azrael

 

Nie som odbornik, ale zda sa, ze sa pobili.
15.1.2022 - 11:01
0

leomessi

 

a to kto sa pobil : mimo zimaku ?
Hrači , ci fans medzi sebou ?
15.1.2022 - 11:08
0

ElwisNR

 

Ja toto síce neschvaľujem a nemalo by to byť,ale aj zlá reklama a pozornosť je vec čo hokej teraz potrebuje aby sa ľudia aj médiá viac zaujímali o hokej keď ho vláda svojimi opatreniami priviedla takmer do kómy. Mimochodom stavajú sa aj horšie veci keď hráča oblieva pivom fanúšik trebárs aj v nhl.
15.1.2022 - 11:08
0

Mato-Mi

 

https://m.youtube.com/watch?v=7fJVfDWFn0k
Tu je video z konfliktu, zaciatok neuvidime, cize nevieme, co sa tam presne odohralo.
V case cca 04:15 tam Spisiaci mlatia niekoho pastami, Scurko to tam zachranuje nejak.
15.1.2022 - 11:16
+2

Tehelnepole

 

Scurko zachraňuje. Až mi zle prišlo.

15.1.2022 - 11:19
+15

Mato-Mi

 

Ale no tak, vo videu je to jasne vidiet.
15.1.2022 - 11:21
+3

Tehelnepole

 

Veď hej.
15.1.2022 - 11:23
+2

snw

 

Napitý fanúšik
15.1.2022 - 11:28
0

Gargamel123

 

ten pohlad: ked zistis,vedla koho stojis

https://easycaptures.com/fs/uploaded/1415/4333274710.jpg
15.1.2022 - 12:04
+12

Tehelnepole

 

Skvostné
15.1.2022 - 12:47
+5

Captain

 

To je myslim druhy kustod ktory dostal od rapača
15.1.2022 - 12:48
+1

JR4

 

Ty sa proste nezaprieš
15.1.2022 - 13:00
+1

MaxSBA

 

Diváci pekne kričia Dukla a povzbudzujú, kurát pán kustód nezvláda emócie.
15.1.2022 - 11:23
+2

Riky21

 

Komu v čase 4:14 nakladajú Spišiaci pri dverách? Jenčík to nieje: https://www.youtube.com/watch?v=7fJVfDWFn0k&ab_channel=TiposExtraliga
15.1.2022 - 11:31
+2

milmikus

 

Mna by skor zaujimalo kolko ludi z Michaloviec bolo pri satni hosti.
To je komedia co tam sa dialo.
Kustodimsa rozhodli vycistit Spisiakov😀
15.1.2022 - 11:35
+3

Kurolišek

 

Tam nieje šatňa...to je ešte len vchod do útrob štadióna.
15.1.2022 - 11:40
0

milmikus

 

Vchod k satni.Michalovska satna je na druhej strane.
15.1.2022 - 11:46
+1

milmikus

 

krasne kricia cigan,opica,neger.
Odporucam zaciatok videa si zosilit hlasitost cca 2.00
15.1.2022 - 11:32
+5

Kurolišek

 

Začiatok videa? Tam nič také nepočuť...
15.1.2022 - 11:39
0

milmikus

 

Druha minuta a potom uz pravidlene.
15.1.2022 - 11:41
+4

Kurolišek

 

ja tam počujem... pal do pi*i degeš, vy*ebana spišska, vypadni atď. Nevymyšlaj si . A aj to kričia diváci až potom čo nastala potyčka.
15.1.2022 - 11:45
+3

TommY_D

 

😂 ale jasne jasne 😂😂😂 je tam jednoznačne počuť ne*er a opakovane cigan. Ak tento človek ostane v tomto športe tak je to pekný výsmech a sme tu fakt ako na Ukrajine
15.1.2022 - 11:48
+24

Kurolišek

 

Tak mi napíš kedy... dal som si začiatok... potom druhú minutú. Namiesto toho aby ste dali kde to počujete.
15.1.2022 - 11:50
0

TommY_D

 

https://twitter.com/povedztyne1/status/1482296608297472004?s=21
Tu vo vlákne to máš aj načasované
15.1.2022 - 11:51
+5

Kurolišek

 

až 5:08 počujem Cigan... ale najlepšie to počuť od 8:26 a tam je už aj N word. Takže hej je to tam. Konečne normálny odkaz dík.
15.1.2022 - 11:55
+6

weefoe

 

Ja mám skúsenosť s rodičmi mládežníkov, ktorí to až veľmi žerú, a potom im prepína.
V MI mi bolo "s dobrým úmyslom" naznačené, že nesmiem povzbudzovať syna, lebo nie som doma.
A jedna pani z PO vkuse huckala svojho syna, až kým ho chudáka neodniesli do nemocnice (nakoniec nebolo to nič vážne), keď došla trpezlivosť po špinavostiach aj druhej strane, a potom chcela pozabíjať deti, až ju vyniesla SBS
Ale aj tak by som nepaušalizoval výčiny jedincov na celé mesto,okres,kraj.
15.1.2022 - 11:34
+1

Kurolišek

 

Na jedno meno sa zabudlo a treba povedať, že bez neho by podobné emócie na konci možno ani neboli. Pán rozhodca svojimi rozhodnutiami určite neprispel ku kľudnej atmosfére.
15.1.2022 - 11:35
+3

wilkinson22

 

Ale jemu to vyhovuje, teraz sa nepreberá jeho výkon ale niečo iné
15.1.2022 - 11:41
+4

milmikus

 

Suhlas.Ak by tam nebol Korba tak by sa to asi ani nestalo
15.1.2022 - 11:45
+2

Marchand63

 

Tebe uz drbe? Ked je na vine rozhodca, tak sa mali vyventilovat na nom. Skusate to hadzat kade, tade a aj tak to pada uz druhy krat na Jencika ktoremu preplo.
15.1.2022 - 11:53
+2

Kurolišek

 

Ja to nemusím hádzať nikde. Spišiaci sa začali naťahovať na konci s našim kustódom a začali mlatiť okolo seba. Čo to spôsobilo? Zlý rozhodca a provokovanie počas celého zápasu. To je celé. JA osobne som sa ani nedivil, že boli tak nabrúsení. A že diváci na konci začali vrieskať? Normálna reakcia. Kričať ale N word už normálne nieje. To som nepostrehol ale video to zachytilo. Takže toto je ostuda.
15.1.2022 - 12:02
+3

ctibor

 

Čiže ten kustód rasisticky nikoho neurážal?
15.1.2022 - 12:39
0

Mato-Mi

 

To nevieme. Ty to vies?
15.1.2022 - 12:41
+1

ctibor

 

No Richard Rapac tvrdí, že už v SNV išli smerom na Petgravea poznámky typu Drž hubu opica. Rovnako hráči SNV tvrdia, že aj teraz ich rasisticky Jencik urážal a na videu je počet zhluk nadávok. A k tomu ten incident s Trenčínom.

Pravda určite vyjde najavo a snáď horúca hlava vychladne niekde mimo štadiónov extraligy
15.1.2022 - 12:48
+4

ctibor

 

A ešte sj v zápise delegáta to je…. čiže asi len hanba a stud ostáva Michalovčanom
15.1.2022 - 12:50
+4

Urpiner16

 

Mato-Mi si sa pekne vyfarbarbil dnes a odkryl svoju pravú tvár.Si alibista,obyčajná pretvárka a tvoje protichodné názory som tu neodkryl len ja ale aj ďaľší.Nabudúce sa zas nezabudni hrať na chrumkavého farizeja lebo ti toto tu čo si dnes predviedol budem vždy pripomínať.
15.1.2022 - 15:03
+6

Radovan123

 

Ukrižovať!
15.1.2022 - 15:05
+3

Kurolišek

 

To ja neviem... ak je to pravda mal by hneď skončiť. Ale kričal to? Určite sa však nechoval tak ako by si mal. Preboha šak tam je len na "uciraky" tak čo tam blázni omg.
15.1.2022 - 12:50
+3

Marchand63

 

Vsak prave, je tam ako upratovacka ale tvari sa ako majitel. Luptak pri nom zacina vyzerat ako amater.
15.1.2022 - 13:44
0

Duze

 

3 veci: po 1. - Odkaz na reci typu GADZOVIA, SEDLACI, VON Z LIGY - takato kultura je vsade na slovensku. Keby mali vylucit za podobne spravanie sa kluby z ligy tak TRNAVA a SLOVAN by nehrali futbal uz zopar rokov. A v hokeji? Ludia nemali problem spinit a nadavat ani takym ako Satan a spol, ked hravali ligu. Kuktura a'la slovakia je jeden hnoj, od bratislavy po michalovce. Ale dobre vam to padne ze sa to stalo prave v MI, preco si nezanadavat do vychodniarov, teste sa v tom.

po 2. - Ako michalovcan sa velmi hanbim za poniektorych TWATS z hladiska za tie rasisticke pokriky - je to ubohe a zbabele. Zakazal by som kazdemy kto to z papule vyslovil vstup na stadion for ever.

Po 3. - Jencik toto uz prehnal. Toto je spravanie sa 3.cenovej.

Dufam a verim, ze vedenie dukly a Valtonen vyvodia dosledky.

A SZLH odkazujem, aby nam zatvoril stadion aspon na mesiac. Spravanie sa fanusikov bolo neakceptovatelne a zasluzime si to.
15.1.2022 - 11:52
+40

TommY_D

 

súhlasím so všetkým. Akurat podľa mna by bola skoda zavrieť vám cely zimak. Mne sa páčilo ako sa to vyriešilo vtedy u nás. Síce nebol tam rasizmus atd. Ale dani bitkari dostali doživotný zákaz ma zimak, pokuty a vyriesene
15.1.2022 - 11:56
+4

TommY_D

 

Respektíve keďže sa jedna o rasizmus tak miesto pokút kludne trestne stíhanie
15.1.2022 - 11:58
+2

tenpravy

 

presne tak, malo by príst trestné oznámenie na neznámeho páchateľa za hanobenie rasy, tie výkriky išli z tribún
15.1.2022 - 12:06
+2

Gargamel123

 

ja by som si dovolil: povedat, ze najviac spiny islo z ust toho kustoda...
15.1.2022 - 12:35
+2

BieloModra

 

Uuuuuu velky palec hore
15.1.2022 - 12:03
+3

Gargamel123

 

palec hore:
za mna by kustod nemal vstupit na stadion uz ani ako divak
a konecne by sme mali takichto ludi riesit aj trestnopravne,
lebo na nich nic ine neplati, len hruba sila...

petgrave by mal tiez dostat vysoky trest...

a tie pokriky...trocha by som odlisoval co odkial prislo,
to co ide z tribun prilis neovplivnime...

som tiez vychodniar a mozem si sypat popol na hlavu,sice nemam rad delenie ludi podla teritoria no nevadi mi, ked si niekto z nas utahuje
ono je to proste vsade rovnake, vacsina prevalcuje mensinu,
no vo vseobecnosti je sedlacina ako toto taka nasa typicka crta,
take dedinske spravanie, vo vseobecnosti bohuzial plati, ze cim dalej na vychod, tym zaostalejsia civilizacia...
15.1.2022 - 12:33
+7

Kurolišek

 

Toto je presne to čo nechceš.. hádzanie ľudí do jedného vreca. To je v podstate taký skrytý rasizmus... akurát nejde o rasu ale o to kde si sa narodil a žiješ.
15.1.2022 - 12:52
0

Gargamel123

 

kde tu nachadzas rasizmus a hadzanie do jedneho vreca...

vynecham vychod,ale skus si trebars nasadnut do autobusu alebo vlaku smerom na bratislavu, ci uz cez zilinu,alebo zvolen...
postupne ako budu ludia vystupovat a nastupvat, sa bude menit aj debata,problemy,nalady a zaujmy ludi,svetonazor...a to uz za prvou zakrutou za kosicami...

len konstatujem realitu,fakty...
15.1.2022 - 13:02
+4

Kurolišek

 

To je blbosť... cestujem po celom Slovensku už vyše 20 rokov. Všade máš ľudí takých alebo onakých. Na hokeji som bol už všade... nikde ma nešli biť okrem Vsetína. Aj to len možno preto lebo to boli "naši" Rómovia z východu. Keď som na nich spustil po vychodniarsky tak si šli svojou cestou. Možno boli viac lokál patrioti ako chalani čo v pondelok ráno nastupujú do IC v Košiciach a cestujú do Bratislavy. Síce vedú vysoko distingvované reči ale o Košiciach už za Popradom nič pekné nepovedia.
15.1.2022 - 13:25
0

Gargamel123

 

no nic, vidim: ze sa chapeme...
15.1.2022 - 13:44
+3

Duklami43

 

Iba dukla jedine!
15.1.2022 - 12:33
+1

richardd6

 

Psychicky labilne indivíduum očividne napadlo hráčov spišskej. Už je jedno kto začal, ale nechápem načo pokračoval ďalej. Je to hanba a ukážka fanúšikov domácich.
15.1.2022 - 12:33
+2

Gargamel123

 

ja teraz len netrpezlivo cakam: ako sa ukaze fanusik snv
15.1.2022 - 12:44
0

PagiSNV

 

To je odsúdenia hodné, toto nepatrí na štadióny, kustod by mal dostať hodinovú výpoveď.
15.1.2022 - 12:38
+5

MaxSBA

 

Vyjadrenie klubu HK Spišská Nová Ves k včerajšiemu pozápasovému incidentu v Michalovciach
Hneď na úvod chceme uviesť, že ako klub absolútne stojíme za všetkými hráčmi, realizačným tímom a členmi nášho klubu bez rozdielu farby pleti alebo vierovyznania.
Nakoľko sa na sociálnych sieťach a v rôznych médiách šíria rôzne informácie radi by sme ako klub na včerajší incident dali oficiálne stanovisko.
Sme sklamaní z konania niektorých osôb počas a hlavne po včerajšom zápase medzi HK DUKLA Ingema Michalovce a HK Spišská Nová Ves. Správanie aké predviedli je absolútne neprípustné a ponižujúce. Urážanie kohokoľvek rasistickými gestami a pokrikmi nepatrí do žiadnej spoločnosti a už vôbec nie do športovej.
Je to hanba a zlyhanie niektorých jednotlivcov , ktorí takýmto chovaním dehonestujú dobré meno športovej spoločnosti, Tipos Extraligy a ľadového hokeja na Slovensku.
Ako klub máme v stanovách okrem iných bodov aj bod o okamžitom vylúčení člena klubu ak sa u neho prejavia prvky rasizmu.
Aj na základe zápisu delegáta po včerajšom stretnutí kde je uvedené verbálne a fyzické napadnutie , ďalej rasistické napadnutie zo strany členov realizačného tímu domáceho klubu a usporiadateľskou službou sme sa rozhodli celú situáciu posunúť nášmu klubovému právnikovi, po preštudovaní celej situácie zvážime právne kroky voči vybraným osobám.
Na záver chceme dodať, že ako hokejový klub by sme sa oveľa radšej venovali športovým témam a nie takýmto ponižujúcim incidentom a tešíme sa z toho , že už zajtra privítame po dlhej dobe našich najlepších fanúšikov v Spiš aréne.
15.1.2022 - 12:45
+21

Gargamel123

 

no a uz sme doma: "našich najlepších fanúšikov"
15.1.2022 - 13:08
+2

Vl@do

 

Chúdence….: My nič my sme muzikanti… asi toľko k tomu stanovisku

15.1.2022 - 21:03
+2

sam96x

 

No ja som zvedavý na tú reportáž RTVS dnes, hlavne na tú bitku pred štadiónom, že čo sa tam dialo.
15.1.2022 - 12:54
+2

Kurolišek

 

No to fakt netuším kde čo ako. Pýtal som sa už kde koho a nikto nevie o ničom takom. Ktovie ako dlho sa to stalo po zápase. A kto sa vlastne bil?
15.1.2022 - 12:56
+1

sam96x

 

Boli tu príspevky, že usporiadatelia sa bili s fanúšikmi, čo sa chceli dostať do hosťujúcej šatne a vraj jeden fanúšik má zlomenú nohu, ale tak ja si počkám na tu reportáž radšej.
15.1.2022 - 12:58
+2

Kurolišek

 

No ak sa chcel dostať do hosťujúcej šatne tak asi len dobre, že mu tu nohu zlomili.
15.1.2022 - 13:01
+6

Mato-Mi

 

Dobre je, ze ho nepustili, nohu mu zlomit nemuseli
15.1.2022 - 13:02
+5

Kurolišek

 

Nemuseli.. ale takto si to zapamätá. Čo to je za rozum. A čo by sa potom stalo ak by sa tam dostal?
15.1.2022 - 13:10
+5

Mato-Mi

 

Ved to. Vzdy som sa pozastavoval nad tym, co zenie ludi k takymto cinom. Aj vcera, ked sa niektori fanusikovia pustali do slovnych prestreliek s hracmi SNV, som to nechapal. Co ma clovek z toho, ze si bude s hracom supera nadavat do koko.ov, chu.ov a pod? Mam rad emocie v zapasoch, ale ako sa vravi, odtial potial. Viem, ze na tribunach nesedia jadrovi fyzici, ani laureati Nobelovej ceny.
15.1.2022 - 13:42
+1

sam96x

 

By mu zlomili nohu hráči. Ja by som si vôbec netrúfol ísť do bitky s hokejistom.
15.1.2022 - 13:44
+1

Standacik

 

a hlavne vo vystroji
15.1.2022 - 13:53
0

Standacik

 

Tam nebol žiaden rasizmus, to len my nevieme prehrávať
15.1.2022 - 13:09
+6

Gargamel123

 

jeden blb sa zasa: odviazal,tot vsjo
15.1.2022 - 13:17
+2

Mato-Mi

 

Ak tento incedent skonci uz akokolvek, jedno je iste. Zapasy proti SNV budu mat naboj
15.1.2022 - 13:37
+3

sam96x

 

Hej no, ešte minimálne jeden zápas hráme v Michalovciach túto sezónu, a ešte kľudne v playoff sa môžeme stretnúť.
15.1.2022 - 13:40
0

VSŽ Košice

 

Z čoho vychádzajú Orgány činné v trestnom konaní, pri pokrikovaní? Sú nejaké zakázane slová či zvieratá? Určite tam hovädo niekdedy nepatrilo, tiež taká „ryšavá líška“ do ktorej naložil komentátor na Nove Voráčkovi bude v pohode.
15.1.2022 - 13:37
+2

Captain

 

Hanobenie rasy a národa je trestný čin. Môžeš povedať slovo neger, môžeš ukazovať hákový kríž, ale záleží v akom kontexte to robíš
15.1.2022 - 13:55
+4

VTJ MI

 

To teda budú 😀👍
15.1.2022 - 13:40
0

richardd6

 

Kustod už dostal výpoveď? Už teraz je neskoro
15.1.2022 - 14:00
+4

ŠKP

 

Tento šulino v kraťasoch to je extrém. Absolútne nezvláda emócie a nevie kde je jeho miesto. Okamžite vyhodiť z repre.
15.1.2022 - 14:37
+10

HokejovyOdbornik

 

Je až neuveriteľne že čo si ten michalovský ko*** dovoluje robil to aj s trenčínom maly by ste panovy kustodovi dať okamžitu výpoveď ma chovanie ako opica zo zoo von s takýmito blaznami čo len poškodzuju slovenský hokej.
15.1.2022 - 14:43
+9

AndrejTN

 

najväčšia haMba bude, ak tam bude stáť aj daľší zápas.. prosím vás vyhoďte ho.
15.1.2022 - 14:45
+4

Cvikelka

 

AndrejTN: Ulej a dobre bude
15.1.2022 - 16:26
+1

AndrejTN

 


🥃 páči sa tento je pre teba ja si idem naliať tuto nižšie o pár riadkov.

🥃tento je pre mňa.
15.1.2022 - 17:21
+2

sentexx1nr

 

To si v MI nevedia dať rady s jedným narušeným degešom.Emócie by mali skončiť spolu so zápasom. Inak je to už nechutná fraška.
15.1.2022 - 16:43
+4

MaxSBA

 

Vyjadrenie HK Dukla Ingema Michalovce ku včerajšiemu pozápasového incidentu.

Na objektívne vyhodnotenie celej situácie je potrebný čas a poznanie všetkých faktov. Momentálne prebieha interné šetrenie, a preto nepripadá hráčom, zamestnancom a ani klubom samotným vynášať súdy a závery. Táto úloha prináleží orgánom na to povereným. Veríme, že všetci, ktorí vznášajú akékoľvek obvinenia, majú na to dôkazy.

My ako klub sa dištancujeme od akýchkoľvek prejavov rasizmu. Nepatrí to do športu, ani do modernej civilizovanej spoločnosti.

V každom prípade by sme sa chceli poďakovať usporiadateľskej službe, ktorá zabezpečila bezpečný odchod HK Spišská Nová Ves zo štadióna.

Spolu sme Dukla ✊🏼🦊

#hkduklaingemamichalovce #tiposextraliga #michalovce
15.1.2022 - 17:21
+3

Myšo

 

Už ukradli aj slogan ?

Pretože #spolusmehkm
15.1.2022 - 18:40
+4

sentexx1nr

 

Tu už slogan ukradol každý.. #smenarade
15.1.2022 - 19:29
0

MackoPu

 

Video som pozrel a hlavne vypocul. Kto krical to, co tam pocut bolo netusim, z videa sa to vidiet neda. Ale svedkovia na to budu. Ale ten kustod je v skutocnosti maskot.
DK moze riesit aj realizacny tim a tu by uz konecne mala. Tu nie je co spekulovat - od zakazu vstupu do priestorov (napr. v case zapasov) az po zastavenie funkcie.
15.1.2022 - 18:07
+1

Gargamel123

 

ten prvotny utok: isiel na b.rapaca
tak by ma zaujimalo, co je za tym...
15.1.2022 - 18:07
0

jozino

 

z videa vidno, ze prvy fasoval od spisiakov ten panko v ciernom pri dverach od satsne, takze asi on s tym mal nieco do cinenia a samozrejme kustod, ktoreho museli vlastni 3 hraci drzat. Tito dvaja pani by mali okamzite exemplarne potrestani a zvysok klubu Michalovce by nemal byt osocovany. Asi tazko niekto z vedenia alebo trenerskeho stabu nieco taketo kazal vyprovokovat.
Taketo veci samozrejme odsudzujem, nepatri to k hokeju, no uz aj v NHL sa stalo podobne, dokonca tu preplo trenerovi, sice je to Tortorella, ale predsa. https://www.youtube.com/watch?v=mOjWuviST3c
15.1.2022 - 18:51
+2

Vl@do

 

Presne tak : Šport je plný emócii a takéto veci sa občas stavajú všade dokonca aj “vyspelom” západe.

Týmto však nejdem osoravedlnovat počinanie jednotlivcov v tejto kauze. Nech sa to vyšetrí a vinníci sa potrestajú
15.1.2022 - 19:50
+1

Urpiner16

 

Opakovaný vinník Michalovce.-3body kontumačne.
15.1.2022 - 21:04
+1

MackoPu

 

Uz tuto kravinu od teba citam tretikrat, uz hadam stacilo
15.1.2022 - 21:37
+4

Tizo

 

disciplinarka nech da kustodovi trest zakazu vstupu na stadion pocas konania zapasu a to do konca sezony a vybavene. ked sa nevie spravat nema tam co hladat.
15.1.2022 - 21:05
+4


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
TímZSkóreB
1.Slovan35140:8178
2.Zvolen35128:9473
3.Michalovce3596:9860
4.Nitra32118:9559
5.Košice33103:8852
6.Spiš. N. V3395:9945
7.Poprad29109:9343
8.Trenčín3078:8441
9.B. Bystrica3491:10841
10.Prešov3384:12041
11.N. Zámky3379:11134
12.L. Mikuláš3480:13027
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3323352133:5980
2.Skalica3619638156:9972
3.Martin3320247111:9068
4.Topoľčany34184111117:8263
5.Humenné34174211104:7661
6.Dubnica3112621196:8850
7.Trnava34114415117:13145
8.P. Bystrica3112241382:9644
9.Žiar n. Hronom3312151583:10743
10.MK Slovan3310531589:11243
11.Levice359132277:11232
12.Brezno336132369:12123
SR 18180111632:933
Aktualizované: 18.1.2022 13:06
TímZVVPPPPGB
1.Poprad191310587:4441
2.Nitra181212372:5540
3.Košice191202568:3938
4.Trenčín19942477:6637
5.B. Bystrica19832655:5732
6.Slovan18901968:6528
7.Skalica195211153:6620
8.SR 189511235:2118
9.Žilina17324842:6017
10.Zvolen172111339:779
11.Martin151101329:755
Aktualizované: 22.11.2021 21:28
TímZVVPPPPGB
1.Slovan201320577:4643
2.B. Bystrica181222276:4142
3.Zvolen201222478:4842
4.Nitra181031456:4037
5.Trenčín21913886:6932
6.Púchov16920548:3231
7.Poprad16803558:4027
8.Skalica16631663:5325
9.Michalovce16621744:4123
10.Košice16522755:6421
11.Trnava206111254:8221
12.Martin193121351:10213
13.Žilina163021133:6911
14.Sp.Nová Ves140011324:761
Aktualizované: 22.11.2021 21:28
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3323352133:5980
2.Skalica3619638156:9972
3.Martin3320247111:9068
4.Topoľčany34184111117:8263
5.Humenné34174211104:7661
6.Dubnica3112621196:8850
7.Trnava34114415117:13145
8.P. Bystrica3112241382:9644
9.Žiar n. Hronom3312151583:10743
10.MK Slovan3310531589:11243
11.Levice359132277:11232
12.Brezno336132369:12123
SR 18180111632:933
Aktualizované: 18.1.2022 13:06
Tím ZVVPPPPGB
1.Ľubľana171203267:4139
2.Fehérvár181021564:4535
3.Innsbruck18840656:5432
4.Bolzano17821648:5229
5.Salzburg19662553:4232
6.Viedeň17731644:3828
7.Villach17623661:5625
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 22.11.2021 21:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13

Bleskovky

Stredajší duel 35.kola Topoľčany - Skalica odložili pre maródku hostí

Stredajší zápas 35. kola Tipos SHL medzi hokejistami HC Topoľčany a HK iClinic Skalica odložili z dôvodu početnej maródky v tíme hostí. Náhradný termín stretnutia zatiaľ podľa stránky domácich na facebooku nie je známy. V stredu zostali na programe dva súboje druhej najvyššej slovenskej súťaže, o 16.15 h si vo vloženom zápase 65. kola zmerajú sily mužstvá SR 18 ...
pred 10 min. - TASR

Mníchov - Augsburg 2:1 po predĺžení v 44. kole nemeckej ligy

Hokejisti Mníchova zdolali v utorňajšom domácom zápase 44. kola nemeckej ligy Augsburg 2:1 po predĺžení. Nemecká liga - 44. kolo: Düsseldorf - Krefeld 3:4 pp, Mníchov - Augsburg 2:1 pp
včera o 22:49 - TASR

Servette Ženeva - Lausanne 4:3 po predĺžení, Gernát asistoval

Hokejisti Lausanne prehrali v utorňajšom zápase švajčiarskej ligy na ľade Servette Ženeva 3:4 po predĺžení. Asistenciu pri prvom góle hostí si pripísal slovenský obranca Martin Gernát. Švajčiarska liga - výsledky: Ajoie - Lugano 3:7, Fribourg - Bern 3:1, Langnau - Rapperswil 1:3, Servette Ženeva - Lausanne 4:3 pp, Zug - Biel 3:2 pp a sn, Zürich - Davos 3:2.
včera o 22:24 - TASR

Lulea - Växjö 4:3 po predĺžení v zápase švédskej ligy

V utorkovom zápase švédskej hokejovej ligy zvíťazila Lulea na domácom ľade nad Växjö 4:3 po predĺžení a dostala sa na čelo tabuľky. Švédska liga - výsledky: Malmö - Leksand 1:2, Skelleftea - Frölunda 5:2, Lulea - Växjö 4:3 pp
včera o 21:19 - TASR

Pelicans Lahti - Lukko Rauma 1:6 v zápase fínskej ligy

Hokejisti Lukka Rauma zvíťazili v utorkovom stretnutí najvyššej fínskej súťaže na ľade Lahti 6:1. Slovenský útočník Pavol Skalický sa v drese víťazov do kanadského bodovania nezapísal. Fínska liga - výsledky: Pelicans Lahti - Lukko Rauma 1:6, Tappara Tampere - Sport Vaasa 7:1
včera o 18:48 - TASR

Hughes sa stal novým generálnym manažérom Montrealu Canadiens

Novým generálnym manažérom hokejistov Montrealu Canadiens sa stal Kent Hughes. Bývalý hráčsky agent nahradil Marca Bergevina, ktorého momentálne posledný tím NHL odvolal 28. novembra po zlom štarte do sezóny. Hughes je druhé nové meno v realizačnom tíme Montrealu v krátkom čase.
včera o 18:36 - TASR

V tíme Sparty sa rozšíril koronavírus, liga odložila dva zápasy Pražanov

Vedenie českej hokejovej extraligy odložilo utorkový duel 43. kola Sparta Praha - Karlove Vary. Dôvodom má byť rozsiahla koronavírusová nákaza v tíme z hlavného mesta, ktorý putoval do karantény.
včera o 11:39 - TASR

Rapperswil - Langnau 5:3 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Rapperswilu zvíťazili v pondelkovom zápase švajčiarskej ligy nad Langnau 5:3 a dostali sa na prvé miesto tabuľky. výsledok: Rapperswil - Langnau 5:3.
17.1.2022 22:03 - TASR

Hráčmi týždňa Marchand, Fleury a Kučerov

Krídelník Bostonu Bruins Brad Marchand, brankár Chicaga Blackhawks Marc-Andre Fleury a útočník Tampa Bay Lightning Nikita Kučerov získali ocenenie pre hráčov uplynulého týždňa v zámorskej hokejovej NHL. Informoval o tom oficiálny portál profiligy.
17.1.2022 19:53 - TASR

Adler Mannheim - Eisbären Berlín 3:2 v nedeľnom zápase nemeckej ligy

Hokejisti Eisbärenu Berlín prehrali v nedeľnom zápase 43. kola nemeckej DEL na ľade Mannheimu 2:3. Naďalej však vedú súťaž o šesť bodov práve pred Adlerom. DEL - 43. kolo: Kolín Haie - Düsseldorf EG 0:3, Schwenningen Wild Wings - Augsburg Panther 3:0, Pinguins Bremerhaven - Grizzlys Wolfsburg 2:5, EHC Red Bull Mníchov - Krefeld Pinguine 5:1.
16.1.2022 21:12 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 01. 2022
Poprad - Slovan o 18:00
21. 01. 2022
Spiš. N. V - Košice o 17:30
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:30
Zvolen - Trenčín o 18:00
Nitra - N. Zámky o 18:00
Michalovce - Prešov o 19:30

Odohrané zápasy

18. 01. 2022
PrešovSlovan
2:6REPORT
PopradNitra
4:6REPORT
N. ZámkyZvolen
3:4REPORT
TrenčínKošice
3:4REPORT
B. BystricaMichalovce
5:1REPORT
L. MikulášSpiš. N. V
1:4REPORT

Najviac bodov

Brant HarrisSBA47 bodov
2.Rapuzzi W.SBA44
3.Svitana P.POP40
4.Chovan M.KOS37
5.Yogan A.SBA36

Najlepší strelec

Samuel BučekNIT21 gólov
2.Rapuzzi W.SBA19
3.Harris B.SBA18
4.Haščák M.SBA17
5.Varga R.NIT17

Najlepší brankár

Adam TrenčanZVO94.81 perc
2.Melicherčík M.SNV93.78 %
3.Windsor C.SBA93.09 %
4.Weninger E.BBY92.67 %
5.Riečický D.KOS92.45 %